Egy amőba szintjén

2010. január 28. 07:21 - Panni CsP

A következő történet főszereplője azért ostorozza magát, mert egy sötét hajú szirén elszédítette a fejét, ő pedig visszautasította. Tette ezt a folyamatos lelkifurdalás és a családja miatt. Mivel nem jutottak el az ágyig, a lány állandóan ott lebeg a férfi szeme előtt, aki csak arra az első, gyönyörű csókra tud gondolni, ami elindíthatott volna valamit, de csak a pontot tette ki a mondat végére.

 

Sajnos már közelebb vagyok a negyvenhez, mint a harminchoz, de úgy tűnik, hogy egy amőba szintjén sikerült megragadnom agyilag. Van egy feleségem, és egy tüneményesen gyönyörű 2 éves leányom. A házasságom évek óta nincs valami jó állapotban, de igazából komolyan nem foglalkoztatott a gondolat, hogy elhagyjam a családom, olyan amilyen. Csernus most ízekre szedne. Most viszont közel volt a pillanat. Tavasz óta egy haverom irodájába néha bejártam dolgozni, mivel nekem a munkám annyira nincs helyhez kötve, így vagy üzleti úton vagyok, vagy itthon, csak internet legyen!

Szóval időről időre bejártam az irodájukba, ismertem már mindenkit, amikor jött pár új hölgyike ellátni az adminisztrációs feladatokat. Helyesek, kedvesek, csicsergősek. Az egyik leány 30 körüli, a másik 23, a harmadik 22 éves. Világéletemben a korosztályomból választottam párt vagy idősebbet, de semmi esetre sem fiatalabbat. Pláne nem 13 évvel!

Pár dolgot leszámítva eléggé tudatosan élek, alakítom a dolgaimat, így szentül meg voltam győződve, hogy velem ez nem történik meg, de mire észbe kaptam, azt vettem észre, hogy a 23 éves leányzó teljesen megbolondított. Igazából nem is tett semmit ezért, csupán jött-ment, telefonált, beszélt, nevetett, vagyis létezett. Sokszor meglepetten vettem észre magam, hogy teljesen elmerengtem rajta. Néztem a vékony rajzos szemöldökét, hosszú szempilláját, a szép száját, a gyönyörű vékony kezét, a fantasztikusan vastag, sötét haját…Rájöttem, hogy én még életemben nem láttam ennyire szépet. Persze aztán ő is észrevette, hogy figyelem. Néha meg is kérdezte vigyorogva, hogy mit nézek?! :) Próbáltam távol tartani ezt az egészet magamtól, úgy tenni, hogy nem érdekel az egész, hiszen az igaz, hogy nem boldog a házasságom, de a hetedik érzékem is azt súgta, hogy ennek nem lehet jó vége, el innen messze-messze, de akkor már nemigen volt mit tenni…

Nem is tudom, hogy történt, de egyszer csak azon kaptam magam, hogy napi 8 óra MSN, 6 óra SMS hétvégén, és persze e-mailek. És vele együtt elkezdődött a szenvedés…Nem is tudom, mit gondoltam igazából, de annyira elragadott az érzés, annyira hiányzott, hogy mindig vele akartam lenni. És igen, hiányzott az is, hogy valakiért remeg a gyomrom, valakit várok, hogy lássam, hogy felhívjam, halljam a hangját, aggódjak érte, hazavigyem, vigyázzak rá…Emlékszem, egyszer csak meg akartam simítani az arcát, és úgy megremegett a kezem, hogy a simításból valami ügyetlen mozdulat lett csupán.

Mivel nem sikerült eldöntenie, hogy mit és kit akar, így döntöttem én helyette: megmondtam neki, hogy be akarom fejezni. Nagyon nem volt mit, mert addig semmi nem történt közöttünk…erőtlen próbálkozás lett csak belőle. Nem tudtam végigvinni, és ő sem hagyta. Megint találkoztunk, és elcsattant az első csók is, ami minden képzeletemet felülmúlta. Képzelhetitek, olyan volt, amilyennek lennie kell!! Az ember nem csupán a száját, nyelvét érzi, hanem még a talpa is belebizsereg. Istenem! Mikor is volt ilyen utoljára?!? Mondanom sem kell, hogy min mentem keresztül legbelül ezután. Előtte jöttek-mentek a nők az életemben, nem panaszkodom, viszont ő teljesen más volt, ő volt az abszolút tökéletes. Az igazi tengerszem!

Nem tudom igazából, hogy mit jelentettem neki…Az vonzotta hozzám csupán, hogy egy idősebb pasi remeg érte? Vagy ő is érzett valamit? Nem hiszem, nem akarom elhinni, hogy semmit nem jelentett neki az egész. Most tudom, hogy sokak ellenszenvét kiváltom, ha eddig ez nem sikerült, de bizony összepakoltam és eljöttem volna miatta, egyetlen szavára. Régen láttam ennyire tisztán, hogy mit akarok, kire és mire van szükségem. Most viszont teljesen biztos voltam benne. És mi van most? Mi lett az egészből? Maradt a régi pasi, vagy talán éppen jön most egy új, ahogy hallottam. Én meg akkorát koppantam, hogy azt sem tudom, merre van az előre. Persze a házasságomban lévő hibákat sokkal erősebben érzem, csökkent a toleranciaküszöböm is, kínoz a lelkiismeretem a gyerekemmel szemben, megint rohadt szürke lett a világ és végtelenül hiányzik ez a csodálatos lány az életemből. Úton vagyok ismét egy országban, éppen valamelyik szállodában ülök egy széken, bámulom a telefonom, talán ír egy sms-t, hogy érdeklődjön, mi van velem. Nézem az e-mailt, de semmi. Mintha nem is létezett volna az egész. Igen, ettől féltem a legelején is. Én mekkora egy hülye vagyok, egy amőba szintjén sikerült megragadnom…

 

 
221 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr81705656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:08:36

@Zsu0805: 40 évesen egyedül maradni? Ne mondd ezt komolyan :)

Teljesen rendben van erkölcsileg a gondolatsor, csak messze van a valóságtól.
35-40 éves korban jön az a bizonyos pánik, amikor bizonyítania kell magának, hogy igenis képes még levadászni egy muffot. Ettől még szeretheti a családját (elsősorban a gyermekét).

Aza baj, hogy ebben a sztoriban ugyan nem derül ki, de nagyon gyanús, hogy anyuka már régen máshol portyázik, legfeljebb amőba még nem vette tudomásul és/vagy anyuka még nem állt elő a farbával.
Ennyi idősen még azért jól meg kellene lenni otthon, feltéve ha nem telt le a 10 év házasság. Másik eshetőség, hogy anyu már nem kívánja a szexet. A gyerek megvan, akkor meg minek kellene szexelni. Ha meg már otthon nem lehet jóllakni, akkor marad az idegenben vacsorázás.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 13:11:29

@csodalampa: "Ha meg már otthon nem lehet jóllakni" Hogyhogy nem? Ott az étel, nem kell finnyáskodni.:-)

tuli _ 2010.01.28. 13:12:35

@kóristalány: egy szülőnek valóban kutya kötelessége minden este mesét mesélni nekik. nem kell hosszút, de tényleg fontos.(najó, gyurmázni, meg festeni minden este nem kötelező:), arra már tényleg ki ér rá.)
bár, ha belegondolok, az enyémek már nem is emlékeznek az esti mesékre, kár volt beléjük :DDD

kóristalány 2010.01.28. 13:14:07

@Cica7: A harmadik tábor meg majd szidja, ha van rajta sapka azért, ha nincs, akkor meg azért. :)

2010.01.28. 13:15:34

@csodalampa:
Ha az ember tisztességesen intézi a dolgokat és nem egyik kapcsból a másikba ugrál, akkor van egy kis (vagy hosszabb) időszak mikor "egyedül" van. Amikor (persze család és barátokat leszámítva) nincs mellette más, egy barátnő vagy bármi ilyesmi.
Csak az értelmes 35-40 évesek hiába tudnák levadászni a muffot, mégse döntik meg, mert tudják, hogy a saját lelki békéjük és a családjuk békéje fontosabb annál hogy megd*gjanak valakit. Szex nélkül is tudhatom/tudhatod hogy igen ha ezt még tovább húzom ágyra mennénk. Le tudnám vadászni, de nem akarom...

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:15:47

@tarquin - kisördög: A hűtőből jóllakni? Jobb a friss meleg! :)

Kósza 2010.01.28. 13:16:30

@tarquin - kisördög: "a háztűzhely rendszeres, és alapos kikormolása minden háztartásban elengedhetetlen!" hogy én is elpuffantsak valami frázisosat :)

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:16:58

@Zsu0805: Nem láttam még, hogy egy kibontott sört érintetlenül nézzenek a fotelből! :)

Devil2 2010.01.28. 13:18:49

@Zsu0805: Persze értelek, mert az én fejemben már két sejt ping-pongozik egymással. :D
De én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy ha egyszer valami megromlott azt visszacsinálni maradéktalanul nem lehet. Vén fejemmel (ugye amibe két agysejt szorult) én nem álltam még neki családot alapítani, mert mindig éreztem hogy erre én még nem vagyok készen. Nem hittem abban hogy egy feleség meg egy (vagy több) gyerek meg fogja változtatni a gondolkodásomat. Habár ez nem volt kristálytisztán tudatos folyamat, de már látom hogy nem cselekedtem rosszul. Ha nem ment egy kapcsolatom akkor az rövid úton véget is ért, mert nem volt meg az a motíváció bennem hogy feltétlenül meg kéne javítanom azt ami már egyszer megromlott. Az én elképzelésem szerint új partnerrel lehet csak érdemi változást elérni a boldog párkapcsolatok terén. Előbb utóbb csak megtalálja a zsák a foltját.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:21:10

@Devil2: Nem szabad hagyni, hogy unalmas és rutinszerű legyen. Elvileg a világot jelentette neked, mikor elvetted. Optimális esetben életed végéig ezt fogod érezni (na, ilyen nincsen a való életben).

Vagy sodródsz az árral, vagy ülsz a parton és nézed, ahogy a többiek jól érzik magukat.

/Egyébként értem én amit mondasz, csak provokálni szerettem volna :)

tuli _ 2010.01.28. 13:23:18

@Devil2: más egy sima kapcsolat, és más a család gyerekekkel.
ha egy kapcsolat romlik meg, könnyebben lehet véget vetni neki. ráadásul olyankor csak egymásra kell figyelni, nincsenek ott a betolakodó gyerekek:), akik óhatatlanul elvonják a figyelmet egymásról időnként a hétköznapok rohanásában.
ha vannak gyerekek, akkor már feléjük is felelősséggel tartozik a két fél. tapasztalatból mondom, újra lehet éleszteni, ha akarja mindkét fél.

Girgesz 2010.01.28. 13:24:06

@tuli _: "ár, ha belegondolok, az enyémek már nem is emlékeznek az esti mesékre, kár volt beléjük :DDD "

Érdekes, hogy én pl. csak azokra a mesékre emlékszem, amit anyum talált ki(vagy közös agyszülemény volt). A többi kiesett. De ezek annyira jók voltak, hogy még én is ezeket adtam elő a húgomnak, mikor kicsi volt :D

Szóval akkor jönnek majd elő az emlékeik, amikor te nem is gondolnád! :D

Devil2 2010.01.28. 13:25:33

@Zsu0805: Jaja, nem feltétlenül kell bezavarni a macit a málnásba hogy meglegyen a "győzelem" élménye. Legalábbis nem mindenkinek.

Girgesz 2010.01.28. 13:29:10

@Cica7: Hát igen... az a fránya szex... mennyivel könnyebb lenne, ha az ember ki tudná kapcsolni az ösztönös dolgokat. De ha már nem megy,akkor határozottan kell dönteni mindenben, aztán nem agyalni rajta, mert bekattan az ember a sok gondolkodástól(lásd az ismerősöm nem fog bekattanni. Egyszerű, mint a faék. :DDD )

summerstorm 2010.01.28. 13:32:39

@Devil2:

egyet kell értsek...
és így utólag én se húznám olyan sokáig a javítgatást :(...

2010.01.28. 13:35:05

@Devil2:
Ezért írtam anno feljebb, hogy lehet megpróbálja az ember helyretenni de mégse működik. Ilyen is van olyan is van, de legalább megpróbáltam, és egy gyerek megér annyit hogy legalább megpróbálom. Neked nem volt semmiféle odakötő kapocs, de lehet hogy ha lett volna valamelyik barátnődtől egy fiad vagy egy lányod akkor lehet leültél volna, hogy figyelj ez és ez nem jo. De még ez se garancia arra, hogy jobb lesz, csak arra, hogy te megpróbáltad.

Én ha majd egyszer gyerekem és férjem lesz akkor szeretném tisztességesen végigcsinálni. Ha esetleg egyszer majd a gyerekem megkérdezi, hogy te anya mért váltatok el a papával elmondhassam neki, hogy figyelj voltak gondok amik miatt nem tudtunk már a apával együtt élni, leültünk, megbeszéltük, megpróbáltunk változtatni, de nem működött, és ezért elváltunk, de most én is és apa is boldogok vagyunk, mind a ketten találtunk mást (vagy nem). Nem szeretném majd azt mondani, hogy figyelj drágám (mert azért a gyerekhez legyünk őszinték), jött a Dezső, apáddal már nem volt jó a kapcsolat, de Dezső újat mutatott, így hát úgy döntöttünk, hogy én lelépek Dezsővel, apád meg a Gizivel. Nekem ebből baromira hiányozna a de megbeszéltük és a de megpróbáltuk és csak azt látnám, hogy Dezső és Gizi. Hogy próbáljon egy olyan ember egy problémákkal szembenéző gyereket nevelni aki a saját problémáival nem néz szembe?

Devil2 2010.01.28. 13:35:54

@tuli _: Én nem mondtam hogy nem más a helyzete annak akinek gyerekeik is vannak. Most is azt az elvet vallom hogy egy pár ne vállaljon gyereket néhány évig, ha felelősen szeretné nevelni. A kapcsolatok nagy része pár év után jut oda hogy már jobb lenne külön, holott az elején minden szép és jó volt. Ha pár év után is jónak mondható (nem tökéletes) a kapcsolat akkor jöhet a gyerek és akkor nagyon csekély esélye lesz annak, hogy egy harmadik fog megérkezni a kapcsolatba.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:36:50

@Devil2: Akkor mi értelme nekikezdeni? Ha valamit elkezd az ember, azt illik befejezni!

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 13:38:02

@csodalampa: te dolgod.:-)

@Kósza: áááá, tarkónlövési élményhez hasonlítható örökbecsű nagyigazság ez.:D

2010.01.28. 13:39:18

@csodalampa:
Ott a kibontott üveg BacardiB (a sört nem csipem), a kezemben meg a pohár víz (bár ezt se szeretem), ami bár nem olyan finom, és bár nem dob fel az alkoholtartalmával, de ha jól ügyeskedek kiveszek a hütőből 1-2 citromot, a szekrényből a cukrot és csinálok limonádét. Ha a BacardiB csalogat megfogom a vizemet lepasszolom a gyerekeket, elmegyünk wellnesezni, elmegyünk moziba, sétálni, csinálok csak magunknak vacsorát, megiszunk egy-két üveg pezsgőt és mindjárt egymásra fokuszálunk és nem a BacardiB-re és az otthoni gondokra. Csak tudod mindehhez akarat kell és nem hormonok.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 13:41:41

@Zsu0805: És hogy került a kibontott BB az asztalra?

Girgesz 2010.01.28. 13:42:11

@Zsu0805: "Le tudnám vadászni, de nem akarom... "
1. nem vagy igazi ragadozó :P
2. Ami nem tilos, az már nem is olyan kívánatos :D

Cica7 2010.01.28. 13:42:17

@Girgesz:
Itt most arra gondolok, hogy otthon kevés van belőle, vagy egyáltalán már nincs is, mert anyu már letudta a gyerekcsinálással ezt a dolgot.
Egyszer egy öreg nénikétől hallottam, hogy: egy nő soha nem lehet annyira fáradt, hogy ne tudja széttenni a lábát.:))
Nem védeni akarom a férfiakat, de az ilyenfajta hiányosságok nagyon rossz irányba tudnak elvinni egy házasságot...:((

tuli _ 2010.01.28. 13:43:33

@Devil2: Ez esetben egyetértek. Nem is szerencsés gyereket vállalni a naaagy szerelem kellős közepén. Sokan járnak úgy amikor kijózanodnak, hogy ki ez a hülye, te atyavilág?
Olyanok vállaljanak gyereket, akik szeretik, nem utolsósorban tisztelik egymást, és tudják, bármikor számíthatnak egymásra.

@Girgesz:
bezzeg az apjuk meséire emlékeznek. :)
(gondolom, mert kevesebb alkalom volt, és ő volt a nagy kitalálós, én ritkábban)

Devil2 2010.01.28. 13:43:58

@csodalampa: Áh, látom nem érted, drága egysejtű barátom, de tudod mit? Jó Neked! :)

2010.01.28. 13:45:26

@csodalampa:
Elmegyek a boltba és megveszem. És itt a BB nem egy 3. fél, csak hangulatjavító ital mindenféle személy nélkül.

Devil2 2010.01.28. 13:45:48

@csodalampa: Elhiszem hogy az értékrendedben egy gyerek is lehet harmadik, de nem erre gondoltam.. :)

Kósza 2010.01.28. 13:48:00

@tuli _: az én fiamnak nem kellett a mese, számolni tanultunk az ágyban, abba aludt bele. És nem is felejtett el számolni! :)

summerstorm 2010.01.28. 13:50:27

@Kósza:

hány báránykáig jutottatok :)?

Kósza 2010.01.28. 13:55:23

@mooon:): nem úgy, összeadás, kivonás. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 13:56:22

@Cica7: nem nem tudja, nem akarja, hát el kell érni, hogy dehogynem:-)

2010.01.28. 13:58:49

@Girgesz:
A vadászélményeken túljut az ember. Egy idő után már belegondol abba, hogy van értelme levadászni azt a vadat? Mi újat ad az? Egy újabb strigula a noteszba? Egy kis egonövelés? (Ha ennyire kevés az egom akkor ott már gond van) Ezeken az emberek nagy része túlesik bizonyos kor és bizonyos események után.

Tudod az a gond a vadászattal. Régen én is vadászgattam (bizonyos magamnak felállított korlátokon belül, amiket én választottam). Volt a vad, kellett, kellett, láttam rajta hogy kell nekem, de tudtam hogy nekem nem kell semmi érdemlegesre, mégis levadásztam, megszereztem, utána meg ment a levesbe. Aztán eljutottam arra a pontra, hogy mivel most is single vagyok (25 leszek idén) vadászgatok. Ám a könnyűpréda nem érdekel. Már általában az első randin/talin tudom hogy levadászható e vagy sem. Ha levadászható akkor már csak az a kérdés hogy mire kell. Ha hosszútávra akkor megtartjuk, ha nem kell akkor meg nem kell. Akkor minek szenvedjek vele? A nehezen levadászható vad jobban érdekel mint az aki hipp-hopp meglenne. Ha levadásztam azért tettem, mert ő kell, nem más hanem ő, már csak az a kérdés hogy fenntartjuk e az együttlét örömét. De ha újra vadászni akarok akkor nem úgy fogok nekikezdeni, hogy az oszladozó tetem ott bűzölög mellettem, mivel az elveszi a vadászat élvezetét.

summerstorm 2010.01.28. 13:59:58

@Kósza:

nekem még nincs... de a keresztlányomnál a dalolás megy...

Girgesz 2010.01.28. 14:02:01

@Cica7: Ez egyrészt igaz is. A nagymamám szokta mondani, hogy ha az asszony békét akar a családban,akkor hagyja élni az embert.Eleinte azt hittem, hogy a haverokra és a kocsmára gondol, de aztán az eljegyzésünkön esett le a tantusz, amikor a páromnak elmagyarázta, hogy bizony nagy felelősség az övé, mert ha azzal a tudattal akar lefeküdni aludni, hogy nem lépek félre, akkor vagy behunyja a szemét és nem veszi észre a nyilvánvalót, vagy hagyja, hogy megadjam, neki a napi betevőt. Mivel félrelépni nem akarok, gondolhatod melyik megoldást választotta a párom :D

@tuli _: a kreativitás sok mindent megold:D Valószínű én is kitalált mesékkel fogom boldogítani az aprónépet, mert nekem is ezek jöttek be a legjobban. De nekem apum nem mesélt. Ő csak vitt magával mindenhova...

summerstorm 2010.01.28. 14:05:51

@Zsu0805:

hááááát, én tudok olyan példát mondani ismerős körből, ahol a pasi rég eljutott addig, hogy a vadászélmény már nem elég... halálba frusztrálja magát, mert már nem elég (no komment), de azért levadász mindenkit, aki hirtelen bejön neki...
és utána indul az önbüntető programja...

szóval lehet hogy belegondol, de tovább csinálja....
és nem ő az egyetlen.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 14:07:45

@Zsu0805: Magad sem vetted észre mekkora igazságot mondtál most!

Girgesz 2010.01.28. 14:08:51

@Zsu0805: mondod ezt egy vadásznak... a vadászat izgalom, a vadászat szerelem, a vadászat szenvedély, a vadászat vágy, a vadászat beteljesülés, a vadászat megsemmisülés, a vadászat maga az élet -már akinek.

De ha már itt tartunk, akkor az általad említett vadászat minőségi változatára is passzol az alábbi idézet: "A vadászat vadűzés és erdőzúgás -de több erdőzúgás."

(ha már képekben beszélünk:D)

Cica7 2010.01.28. 14:09:34

@Girgesz:

Bölcs a nagymami.:)
Tudnak jókat mondani, persze az ember fiatalabb korában csak nevet rajta, aztán meg még a végén kiderül, hogy milyen igaz.:)

summerstorm 2010.01.28. 14:10:23

@Zsu0805:

és én sem szeretem az oszladozó tetemet a közelben :)

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 14:11:30

@Devil2: Enyém lesz a mennyek országa! Az egész!!! :)))

tuli _ 2010.01.28. 14:12:17

@Kósza: :)))
sosem értettem, az amerikai filmekben sem, amikor mese, avagy más tevékenység alatt bealudtak a gyerekek, jó neked :))

@Girgesz: én másban voltam kreatív:)
az apák egyik dóga, hogy vigyék ide-oda a lurkókat, addig hejjde jól lehet takarítani. :P

summerstorm 2010.01.28. 14:17:58

@tuli _:

én régen elaludtam mesélés közben, de ha megpróbálták abbahagyni rögtön felébredtem, meg akkor is, ha megpróbáltak kihagyni belőle részeket, és közöltem velük de rögtön, hogy az nem úgy van ám, mert kimaradt az hogy:.....

ilyen szempontból tesóm szerencsés.
anyám szerint majd a sajátomtól visszakapom :)

Girgesz 2010.01.28. 14:18:45

@tuli _: "én másban voltam kreatív:)"
Naná!Megvannak a gyerekek nem? :D

@Cica7: Hát igen... ők azért már tapasztaltak egy s mást és a bár más volt az élet, a férfi-nő gondok hasonlóak voltak, mint most. Csak mi hisszük, hogy ők nem emberből voltak.

Kósza 2010.01.28. 14:23:27

@csodalampa: ne feledd, hogy bár a mennyben jó a klíma, de a pokolban sokkal jobb a társaság! :)

tuli _ 2010.01.28. 14:24:30

@mooon:): mind visszakapjátok :)
én már elterveztem, hogy a gyerekeim lakásába sáros lábbal megyek be, az előszobában természetesen levetem, de induláskor, mikor már rajtam van a cipő, eszembe jut, hogy a nappaliban hagytam a táskám, és beviharzok érte. természetesen cipőben, addigra már megszárad annyira, hogy a recékből szanaszét hulljon.:) a kakaós bögrémet pedig elrejtem az ágy alá, vagy a könyvek mögé, hogy ne találják meg azonnal, és nem utolsósorban száradjon csak bele a szutyi. és lesznek még majd ötleteim :D

@Girgesz: ehehe :) (és naná:))

summerstorm 2010.01.28. 14:28:03

@tuli _:

ez az ex is csinálta, sőőőőt, ehhez nem kellett gyereket szüljek :D

2010.01.28. 14:28:37

@mooon:):
Önbüntető programként ajánlanék neki egy kis tényleges egyedüllétet. Ez a pasi szerintem nem azért vadászgat, mert nem vadászott eleget, hanem azért, mert szar a kapcsolata és ebbe menekül. Mert könyebb vadászni és könnyebb a csöppnyi boldogságot elérni mint az otthoni életbe belevinni a vadászélményt.
Mi a vadászat abban ha hetente x-szer lefexel az asszonnyal, ugyanaz a poz, ugyanaz a forgatókönyv. Fürdötök, lefexetek tv-ni/olvasni, alvásra készültök, valamelyik épp kezdeményez, egy kis előjáték, egy kis szex igy, egy kis szex úgy, aztán vége. Nem lehet kéthetente-havonta lepasszolni a gyerekeket (ha vannak), főzni valamit közösen, vagy esetleg bedobni egy dr ottkeres muffint a sütőbe, venni egy kis gyümit, felbontani egy üveg pezsit amit beszélgetés közbe megisztok, esetleg elmenni vacsizni, vagy bármi ilyesmit?
Az elsőbe mi a vadászat? Meg kell hódítanod a párod? El kell csábítanod? NNEM, csupán a hormonjaira kell hatnod és kész. Ez aztán vadászélmény és izgalom. :)

Kósza 2010.01.28. 14:29:16

@tuli _: ágybapisilés is lesz :)

Cica7 2010.01.28. 14:30:21

@tuli _:

Milyen jól mondod.:)
Minden gyerek ezt csinálja.:)

tuli _ 2010.01.28. 14:31:08

@mooon:): :DD

@Kósza: lol. köszi az ötletet :D
(fú, de most belegondoltam, az mán azé' nem nyerő, ha nem direkt lesz :P)
:D

2010.01.28. 14:31:24

@Girgesz:
Igen a vadászat mindez. Csak az a lényeg, hogy arra vadászunk aki érdekel. Ha viszont nem a párom ha egy másik vad érdekel akkor a párom miért van? Ő a jól megszokott háziállat akire már nem kell vadászni amúgy is megvan ha épp nincs vadászható vad? :) Ha a férjem nem lesz vadászható vad akkor nem szeretnék már a felesége lenni. Ha nem kell küzdeni egy kapcsolatért annak már nincs is értelme.

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 14:32:41

Még csak most esik le, hogy van azon a munkahelyen még két csaj. A 30 éves marad talonban, de a 22 éves biztosan szúrható!
Mégsincs minden veszve. :D

2010.01.28. 14:33:28

@tuli _:
Vagy fürdesse meg a gyereket és öltöztesse fel, addig hedejól lehet vacsit csinálni. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 14:34:04

@csodalampa:

Gondolod nem adják le a drótot egymásnak? Mindegyiket bukta :)

Cica7 2010.01.28. 14:34:36

@Zsu0805:

:)
Lehet felnőttfilmet is nézni együtt pl...:)
Még a végén kiderül, hogy nem is olyan unalmas az aki otthon van...:))

2010.01.28. 14:35:04

@Kósza:
A klíma a pokolban is jó. :) Én szeretem a meleget. :)

summerstorm 2010.01.28. 14:37:53

@Zsu0805:

egyedül van...
és egyébként én is ezt a remek javaslatot tettem...
mármint hogy tényleg egyedül.
aztán gondolkodjon el egy kicsit.

2010.01.28. 14:38:40

@Cica7:
Éljen a kreativitás. Oktattatnám a középiskolában. :)
Felnőttfilmek... érdekes... engem azok valahogy nem vonzanak, szinte semmi realitás és csak arra tanítanak, hogy ilyen az igazi szexrabszolga, és ilyen az igazi férfi, aki órákon át d*g. Vicces inkább...

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 14:39:04

@Kedves Nard: Mondjuk egy töketlen faszinak hamar híre megy az tény.

2010.01.28. 14:40:15

@mooon:):
Ha egyedül van vadásszon csak, szexeljen agyba főbe, ahogy épp kedve szottyan, aztán ha megunta álljon le.

2010.01.28. 14:42:38

@csodalampa:
Mindenféle ilyen dolognak híre megy. Márha olyanok a kollégák akiknek elmodasz sokmindent. :)

Girgesz 2010.01.28. 14:42:45

@Zsu0805: "Ember küzdj és bízva bízzál!"

(Ugrándozz, hogy el ne hízzál...)

:P

summerstorm 2010.01.28. 14:45:39

@Zsu0805:

állítólag megunta :) :)...
de ez már az ő dolga. majd kitalálja szépen, hogy mit akar.
nem vagyok az anyukája :D

2010.01.28. 14:49:22

@mooon:):
Akkor kössön csomót a f-ra és keressen egy lányt, aki ki tudja csomózni.
Amúgy nem is a Te dolgod. Elég ha elmondod a véleményed ha kérdezi, rá nem tudod semmire se beszélni se rávezetni. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.28. 15:06:34

@Zsu0805: Ezért kell elválasztani a munkát a magánélettől.
Én mindig törekszem arra, hogy munkatárssal ne alakítsak ki baráti köteléket. És fordítva, barátommal nem kezdek munkaviszonyt.
Sokszor lehet hallani, hogy milyen jó, hogy szinte családként érzik magukat, meg csapatépítő (értsd seggrészegre ivás, egymás ágyában ébredés) tréning. Semmi értelme, a munkát csak hátráltatja.

Arról már nem is merek beszélni, hogy a féltve őrzött titok kiteregetése mekkora blamába tud fulladni, mikor kedvesen visszaélnek vele.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 15:13:59

@Zsu0805: "Mi a vadászat abban ha hetente x-szer lefexel az asszonnyal, ugyanaz a poz, ugyanaz a forgatókönyv. Fürdötök, lefexetek tv-ni/olvasni, alvásra készültök,"
Ez teljesen jól hangzik így első olvasásra:-) Nem vagyok én vadászkutya, végül is.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 15:26:44

@csodalampa:

Ezzel egyetértek. Tőlem mindig kérdezik, hogy miért nem járok a közös sörözésekre (nem iszom sört), meg ilyen "spontán" céges bulikra. Én azt mondtam, hogy nekem fizetnek azért, hogy elviseljem őket munkaidőben, gondolják, hogy a szabadidőmben, ingyen megteszem? :) Persze rendelkeznek a humorral, ami szükséges ennek a felfogásához, ami nélkül iszonyú sértődés lenne ebből. Elfogadják, hogy én csak munkaidőben vagyok partner munkaügyben. Semmi más. Én sem szólok be a délutáni sörözésekre, mert nem érdekel.

uhhh (törölt) 2010.01.28. 15:35:10

@Kedves Nard:
a céges eseményeket én is rendszeresen kihagyom,hasonló okok miatt mint te(vannak nekem barátaim,akivel eljárhatok,a cégen belül meg csak elviselem az emberek többségét)
Már nagyjából megszokták, de azért kapom a megjegyzéseket a főnitől.
Pedig én szeretem a sört...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.28. 15:37:28

@Klájd:

Nekem nem szól be, ő sem jár el céges bulikra :)

Kósza 2010.01.28. 15:47:17

@tarquin - kisördög: inkább őrző-védő kutya lennél? :)

uhhh (törölt) 2010.01.28. 15:53:03

@Kedves Nard:
nálunk ezek kimondva nem kötelezőek, de néha jobban zokon veszik a tulajdonosok,ha nem mész el, mintha elbasznál valamit.

Father Justice (törölt) 2010.01.28. 15:57:08

@kóristalány: Sajnos csak most tudlak megcáfolni, mert doktori védésen voltam. A cáfolatom: de. Azt írod, "ha képes lett volna elhagyni a családját". Úgy gondolom, hogy annak az embernek, aki válság esetén a kiutat keresi a kapcsolatból, nem pedig a problémák megoldását, ez nem okoz egetrengető nehézséget. A láthatás joga úgyis járni fog neki, és a tudat, hogy a gyönyörű kislány tényleg tőle van, elég is. Számára a testiség rendszeresen élvezhető örömei a zsenge csibével (akár érzelmektől mentesen) elengedő okot szolgáltathatnak a váláshoz. Főleg annak tükrében, hogy semmit nem tudunk arról, milyen érzelmek fűzik még a feleségéhez, ha ugyan egyáltalán. "Van egy feleségem". Ennyi derült ki az asszonyhoz fűződő viszonyáról.

Kósza 2010.01.28. 16:08:26

@tarquin - kisördög:
"Le kell menni kutyába!
Légy a kutyák királya!
Ne királyok kutyája!"

summerstorm 2010.01.28. 16:21:58

@Kósza:

tyűűű :D ez is velős volt :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 16:32:26

küldök is posztírónak egy számot, csak úgy, mert ihletet kaptam: www.youtube.com/watch?v=q_R5FQahJ1E

Kósza 2010.01.28. 16:34:29

@tarquin - kisördög: ma eléggé szétesett vagyok,... vagy ma is? :)

Kósza 2010.01.28. 16:43:31

@tarquin - 1. Piréz FC:óóóó, yeah tudják a gyerekek, hogy Bill a király :)

Kósza 2010.01.28. 16:49:12

kellemes estépítést, sziasztok

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.28. 16:51:39

@Kósza: olyan bizonytalannak tűnsz.:-) / most alapítottam a vitéznek.:-)

2010.01.28. 18:23:00

@csilek recseli:
Ez tényleg nagyon jó film volt... persze szem se maradt szárazon. :)

Nikica21 2010.01.28. 21:43:13

Jó estét estikék!:D

Erásss 2010.01.28. 21:55:58

Halihó esti műszaki!

Erásss 2010.01.28. 22:08:49

@Nikica21:
Szióka! Semmi extra. Veled? Milyen volt a napod?

Erásss 2010.01.28. 22:22:31

DEVIL! DEVIL! DEVIL!

Nikica21 2010.01.28. 22:38:50

@Erásss: Jó volt a napom...holnap meg megyek fodrászhoz és levágatom a hajam!:D

Nikica21 2010.01.28. 22:46:07

@Erásss: Neked hogy telt a napod?:)

Devil2 2010.01.28. 23:12:30

Huh, kicsit megkéstem.. gonodolom már nem vagytok itt?!
süti beállítások módosítása