Apám szeretőjének a fia a barátom

2010. február 08. 07:12 - csajokespasik

Ha összejössz apád szeretőjének a fiával, akkor végül is a mostohatestvéreddel jársz? – ezt a kérdést boncolgatja a kedves posztíró. Az események középpontjában egy igen szövevényes családi kapcsolat áll: a családfő otthagyja a szeretőjét és a feleségét is, ám a két asszony feltalálja magát és szövetkeznek. Most megtudhatod, hogy a szerelem nincs tekintettel a családfára.

 

Olvasgattam az eddigi posztokat, és megpróbáltam keresni egy olyan történetet, ami az enyémhez hasonló, de nem találtam, így remélem kellő érdeklődéssel fogadjátok majd kategórianyitó történetem. 25 éves lány vagyok, apukám és anyukám hét éve különélnek, de nem váltak el, miattam és az öcsém miatt, meg amúgy is macerás az ilyesmi manapság. Szóval, külön laknak: anyám velem együtt a családi házban, apám pedig a szeretőjénél. Apám pár hónapja összerúgta a port a szeretőjével és puffogva elköltözött tőle, de nem haza, hanem az egyik lakásába, amit időnként kiadott, de akkor éppen üresen állt.

A szerető (Éva) egyszer csak gondolt egyet, és felhívta anyámat. Apám a tiszta játék híve és már a dolog elején elmondta mindkét nőnek, hogy mi a helyzet. Mivel mindketten tudtak a másikról, bár még sosem találkoztak addig, volt mondanivaló bőven. Találkoztak is – anyám meghívta hozzánk. Könnyed beszélgetés kezdődött, és egy idő után arra a megállapításra jutottak, hogyha nem ilyen körülmények között találkoznak, még barátnők is lehettek volna. Mivel én jóban voltam Évával, sokat segítettem, hogy a találkozó zökkenőmentes legyen. Hogyan kerültem kapcsolatba Évával? Apám annak idején felajánlotta, hogy segítsek már be egy kicsit a cégénél - Évának jól menő fordítóirodája van, ahol hárman dolgoznak: Éva fia és két csaj - mivel én elég jól írok és beszélek spanyolul, pont kapóra jött egy kis mellékes. Évával is jóban voltunk, de anyámnak sose meséltem arról, hogy őt is elfogadtam. Most, hogy ez az érdekes helyzet kialakult – apám mindkét nőtől eltávolodott – én voltam az összekötő kapocs, és mivel rendszeresen dolgoztam Évánál, sűrűn találkoztam Miklós nevű szép szál fiával. Én sosem közeledtem, és bármennyire is helyes volt, próbáltam nem úgy nézni rá. De én sem vagyok fából, így amikor elhívott egy barátja szülinapi bulijára, elkísértem. Össze is jöttünk, de egyelőre még nem kerültünk a csóknál intimebb viszonyba. Miklós magas, mosolygós fiú és valamiért nagyon vékony hangon beszél, mely vonása külön szimpatikus nekem! Mivel apámmal végig kapcsolatban maradtam, rábeszéltem, hogy üljön le Évával és beszélje meg a dolgot. A legbizarabb vonása a történetnek, hogy még anyám is ugyanezt tanácsolta neki. Nemrég apám kibékült Évával és majd elájult, amikor elmondta neki, hogy anyámmal találkozott és még fognak is, mert remekül elbeszélgetnek. Most már lecsitultak a hullámok. Szóval, apám szeretőjének a fia a barátom. Még nem jutottunk el az ágyig, kérdéses, hogy egyáltalán megtegyük-e? Miklóssal azon nevettünk, hogy a kialakult kontextusban, rokoni szempontból ki ő nekem? Mostoha testvérem? Akkor most van erkölcsi akadálya annak, hogy járunk, vagy nincs?

 
81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr181733326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilus... 2010.02.08. 07:23:11

Jó reggelt!

hát nem igazán tudni, hogy mi akar lenni a történet fő mesélni valója, hgoy hgoy jött össze a barátjával, vagy hogy az apja hogy békült ki a szeretőjével...
na mindegy, kedves történet:)

Ez a kérdés a végén komoly?

csajokespasik · https://csajokespasik.blog.hu 2010.02.08. 07:40:56

@lilus...: én érzem benne, hogy a kérdés csak vicc

vendriner aladár 2010.02.08. 08:45:05

Há' csáládban marad, má' mí' lenne baj. Öröm bódottá' a köbön...
Azért a fater nagy spíler... Amit nem értek minek ide ez a néhány kérdés a végén? Egyébként meg senki rokoni szempontból...

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.02.08. 08:50:11

@vendriner aladár: a csaj fölösleges lelki vergődése. Jó az néha. Erősíti a jellemet :)

Glg 2010.02.08. 08:54:03

mi itt a gond? nézd meg az iseeyou.com című filmet...idevág :). sztem egyáltalán nem gáz ha a mostohatesóddal kavarsz. btw nagyon jól tudok angolul, beajánlhatnál ahoz a fortdítóirodához :)...de komolyan.

jaffandi 2010.02.08. 09:03:31

Ha a házaspár 7 éve külön él, akkor a ffi új párját miért kell szeretőnek hívni?
Az meg mekkora hülyeség, hogy külön élnek de a gyerekek és a válási macera miatt nem válnak el?
Vajon ebben a családban mindenki homokba dugja a fejét, vagy csak a posztíró magyarázza így meg a dolgokat?

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 09:11:44

"Akkor most van erkölcsi akadálya annak, hogy járunk, vagy nincs?" Egyértelműen van. Ha jártok, elveszed a többi potenciális párjelölt elől, és az nagyon csúnya dolog.:-) szép reggelt

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.08. 09:17:18

"Nappal hugom, este dugom" tipikus esete.

nézz · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.08. 09:37:01

Már a cím felfogásával is gondok vannak.

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 09:55:43

Kár vót a tárhelyért az ilyen poszttól.:)
Tényleg én mondjam meg, hogy járjanak vagy ne?
oké: járjanak!:D

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2010.02.08. 10:02:52

Semmilyen rokoni (vér szerinti) szál nincs köztük, én sem értem a vergődés tárgyát... Ellenben egy ilyen okos kis 25 éves csajszinak kielemezném az iq tesztjét:)

mindenhova 2010.02.08. 10:21:29

Ha a kérdés mégis inkább arra irányult, Édesapád mit szól majd a friss felálláshoz... ha azon kiakadt, h. a nők találkoztak... nos túl nagy reményeket ne táplálj sztem. De idővel ezt is benyelheti:D

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2010.02.08. 10:21:55

@Panni CsP: "a csaj fölösleges lelki vergődése. Jó az néha. Erősíti a jellemet :)"
Ezt hogy érted???

Peetee 2010.02.08. 10:29:12

Nincs semmi akadály, mindenki megnyugodott a csládban, úgyhogy mostmár B@SSZATOK!!!! :) :) :)

Goyo 2010.02.08. 10:31:18

Az a lényeg a vérfertőzésben, hogy családon belül maradjon!

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 10:31:43

@mooon:):

"Strapás", ha érted mire gondolok!:D:D:D

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.02.08. 10:39:04

Kúrjatok, mint a nyulak. Abból baj nem lehet.

2010.02.08. 10:42:51

Felesleges ilyen dolgokon agyalni és kínlódni. Inkább azon gondolkozz, hogy Te tényleg akarod ezt a "kapcsolatot"? Mert az hogy ennyit kínlódsz inkáb arra utal, hogy nem vagy biztos abba, hogy mit is akarsz. Vérfertőzés amúgy se áll fent, az meg hogy a faterod és ez az új nő élete végéig együtt marad igencsak képlékeny.

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 11:02:29

@Zsu0805:
Pontosan, ott a pont.
Kit érdekelnek a "családi" viszonyok, ha oda meg visszavagyok valakiért?:))
Inkább aputól félés van itten.

summerstorm 2010.02.08. 11:14:10

@Boldog Berryné Traktorka:

Strapás :)
pedig még le se telt a teljes 3 hét :D :D :D

2010.02.08. 11:19:04

@Boldog Berryné Traktorka:
Hát azért érdekelnének a családi viszonyok, de itt ugyebár nem olyan családi viszonyok vannak. :)
Áááá aputól félés... sztem ez se feltétlen áll fenn, inkább csak magába kételkedik. Egy 25 éves nő csak nem foglalkozik ennyit az apja véleményével.

summerstorm 2010.02.08. 11:20:07

@Boldog Berryné Traktorka:

nem mellesleg, hova lett a boldog férj :)?
csak nem megpróbálja kipihenni magát a következő teljesítményhez :D?

Frucsasz 2010.02.08. 11:22:48

Nekem kicsit fake-szaga van... de lehet ,hogy én keltem ballábbal, ma mindenkit kritizálok. :)
De hogy a válás pont manapság lenne macerás? Nem állítom, hogy egyszerű, két perc alatt lezavarható folyamat, de ha valamikor, hát manapság a legkevésbé macerás. Gondolj csak arra, hogy régen pápai engedély is kellett hozzá :)
És szerintem Éva nem szerető, hanem barátnő, vagy ha úgy tetszik élettárs (bár utálom ezt a szót). A szerető olyan valaki, aki többnyire csak szexre, szórakozásra van tartva, általában titokban, és még véletlenül se él vele az ember.

summerstorm 2010.02.08. 11:26:36

@Peetee:

enyje ejnye, nem kell kiabálni, a nélkül is látjuk :)...

G_P 2010.02.08. 11:51:09

Jaj de "gusztusos" kis történet. Tacskókat nem tenyésztetek?

Stupidella 2010.02.08. 12:43:22

Erkölcsi akadálya szerintem semmi, emiatt ne aggódj, sőt.

De áruld már el, miért vonzó tulajdonság számodra az, hogy Miklósnak vékony a hangja? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 12:44:36

@Frucsasz, az őzikelány: pápai engedély a házasság érvénytelenítéshez kell, vagyis azt mondja ki, hogy eleve nem volt érvényes a házasságkötés. Ez pedig technikailag nem válás.:-) Ha polgárjogi válásról beszélünk, akkor pedig minden eset macerás, ha a felek nem tudnak megegyezni. Tényleg, van ilyen kötelező békepipa-szippantós bírósági huzavona első körben? Békéltető tárgyalás, vagy mi.

b.dinus 2010.02.08. 12:46:46

remélem,csak poén a kérdés a végén:D
Semmilyen vérségi kapcsolat nincs köztetek,akkor mért ne lehetnétek együtt?

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 12:50:23

Amúgy sok boldogságot az Arankáknak!:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 12:57:02

@Kedves Nard: Köszi. Valóban érdekes lehet egy ilyen, hiszen nem békülni akarnak, ha már odamentek. És hát a bíró mi a frászt tud mondani nekik ilyenkor?

summerstorm 2010.02.08. 13:03:33

@tarquin - 1. Piréz FC:

biztos azt képzeli a bíró bácsi, hogy csak kicsit hisztiznek, aztán mi van, ha lehiggadnak, és a végénrájönnek, hogy felesleges volt elválni...

kyanzes (törölt) 2010.02.08. 13:05:19

"Apám szeretőjének a fia a barátom"

Semmi furcsát nem látok ebben. Esetleg ha a posztíró fiú lenne. Bár a mai világban ez sem tűnik extrémnek.

mindenhova 2010.02.08. 13:08:25

@Stupidella:

Csatlakozom! Ez engem is érdekelne:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 13:11:48

@mooon:): nem hiszem, hogy a bíró bármit is képzelne ezzel kapcsolatban, de muszáj lefutnia ezt a kört.

OmegA404 (törölt) 2010.02.08. 13:16:44

Dugatok össze vissza... ahogy kell.

Francekellregisztralni 2010.02.08. 13:43:19

Nem olvastam vegig a sok kommentet, de gondolom a csajnak az a nagyobbik baja hogy a csalad most szep kerek, de o talan nem tervez aso-kapa-nagyharangot a sraccal es ha utana osszerugjak a port akkor egy igen kellemetlen felallas marad....hisz csaladtag marad a srac akkor is ha a masodik szerepkorbol kirugja.

jaffandi 2010.02.08. 13:44:20

@tarquin - 1. Piréz FC: van békéltető tárgyalás, ha jól tudom váláskor 3x kell bemenni a bíróságra, meghatározott időközönként. Szerintem azért van ez az időhúzás, mert vannak akik ez alatt az idő alatt meggondolják magukat. A békéltteőú tárgyaláson gondolom csak megkérdezi a bíró, hogy namivan.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 13:54:29

@jaffandi: 3x megkérdezi, hogy kibékültek-e már?:-))))

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 13:58:05

@jaffandi:
ez is milyen érdekes.
Szitu:
- Apjuk,lenyomtunk 15 évet, már nem szeretlek.
- Én se téged, Anyjuk, elváljunk?
- Váljunk.
Békéltetőn:
- Na, kedves váló pár! Megszerették egymást az elmúlt 2 hónapban?

:)) Már a gondolat is eleve nonszensz.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 14:02:47

@Dr. Jula Watson: vagy úgy! Tudtam, de azt gondoltam, csak a Duna jegén pottyantott koronákra érvényes.:-)

2010.02.08. 14:12:21

@Stupidella:
Igen a magas hang engem is gondolkodóba ejtett. :) De legalább nem azt írta, hogy pénze is van. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.08. 14:14:58

@Boldog Berryné Traktorka:

A paragrafusok nem feltétlenül összeegyeztethetőek az élettel.

@Stupidella:

Lehet nem valami követelező az ágyban, mert homoszexuális. Viszont remekül tud vele sminkről és pasikról fecsegni, fejhangon sipítozva, közösen. :)

jobbosbalos 2010.02.08. 14:15:57

Ez a lány egy liba. Az viszont már sokkal érdekesebb, ha a volt feleség, meg az élettárs "olyan jól kijönnek". Én már jártam így, és annak az lett a vége, hogy rossz vége lett.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 14:19:05

@jobbosbalos: számomra elképzelhetetlen, hogy jól kijönnek. Taktikai haverkodás ez: nem árt, ha rajta tartod a szemed az ellenségen, nehogy hátba döfjön.

summerstorm 2010.02.08. 14:23:48

@tarquin - 1. Piréz FC:

összehúúúzommagamkicsire... vicceltem ám....
alapvetően a magyar jogszabályozás gondolja ezt....
mármint hogy mivanhameggondoljamagátaztember?

jobbosbalos 2010.02.08. 14:24:14

@tarquin - 1. Piréz FC:természetesen.Arról már nem is beszélve, hogypéldául azt kapomtam a pofámba, hogy a Kriszta azt mondta, hogy vele minden nap, velem meg miért nem, és az a válasz, hogy azért fiam, mert veled beszélgetni is tudok- na ez nem jött be...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 14:30:19

@mooon:): tudom, és nehogy meghúzd magad itt nekem.:-) Csak agyaltam rajta, hogy milyen lehet, mikor a bírónak kell felvenni a házassági tanácsadó szerepét, és hogy mivégre, ugye, mert nem erre szegődött elvileg.

jobbosbalos 2010.02.08. 14:30:21

@tarquin - 1. Piréz FC: pontosan. Mertpéldáúl: a Kriszta azt mondta, hogy vele minden nap és velem miért nem? kérdésre az a válaszom, hogy azért fiam, mert veled beszélgetni is tudok- nem jött be...

jobbosbalos 2010.02.08. 14:35:56

@jobbosbalos: bocs, h kétszer, qrva blogmotor.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 14:41:56

@jobbosbalos: hihihi.:-) Nem kifejezetten jóindulatú húzás az extől, hogy elmeséli, hányszor és milyen formában, de nyilván tisztában volt a következményekkel, hiszen azért mondta. Nem irigyellek, néha sok a két tűz.

jobbosbalos 2010.02.08. 14:48:52

@tarquin - 1. Piréz FC: arról már nem is beszélve, h a konfabulálás már nem mehet, így az unalomig ismételt régi történeteid kissé szárazzá válnak, legfeljebb a jól bevált eposzi jelzők maradhatnak... Vagy bizonygatni kell mindent, ami idegőrlő és időigényes.

summerstorm 2010.02.08. 14:51:15

@tarquin - 1. Piréz FC:

hát mondjuk ez igaz... valószínűleg tipikusan nem házassági tanácsadónak készülnek :).

Az egyik exem barántője (aki előttem és utánam is versenyző volt...hmmm... náluk ha meggondolom volt létjogosultsága a békéltetőknek) velem is haverkodott... ő pl tipikusan azért, hogy megtudja, hogy a továbbiakra nézve veszélyes vagyok e... mivel azért baráti szinten kapcsolatban maradtunk a pasival.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 14:55:29

@jobbosbalos: ez tény, de azért el lehet gondolkozni azon, hogy az ex nem véletlenül ex. (Bár ha szánt szándékkal köpköd bele a levesbe, nem tudod figyelmen kívül hagyni, ha ezt akarnád, akkor sem.)

jaffandi 2010.02.08. 14:56:53

@tarquin - 1. Piréz FC: @Boldog Berryné Traktorka: nem tudom, hogy pontosan hogy van, asszem békéltetőből csak egy van, a többi az már osztozkodás, egyezkedés. Nemrég mondta valaki, hogy hiába válnak el békésen, mindenben megegyzeve, mégis végig kell csinálniuk a procedúrát.

jobbosbalos 2010.02.08. 15:06:17

@tarquin - 1. Piréz FC: mindegy, lehetőleg kerülni kell az ilyen helyzetet, mert olyan érzésem támadt, mint amikor felfedeztem, h betörtek hozzám - összedobálták a cuccaimat- kissé kiszolgáltatottnak éreztem magam.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 15:10:41

@mooon:): ejj, ez is cifra történet lehetett.

@jaffandi: ez igaz, mindenképp erőltetik a béketárgyalást, akkor is, ha közös megegyezéses.

jobbosbalos 2010.02.08. 15:16:54

@tarquin - 1. Piréz FC: ez igaz, de ha ti megegyeztek, simán megy minden.Megkérdezik mi van, azt mondjátok nem, utána válóper- nálam kb. 5 percet vett igénybe.Slussz. Persze mi megegyeztünk a vagyonról, gyermek elhelyezés, láthatás etc.. Amúgy a vagyoni osztozkodás egy másik per tárgya lenne.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 15:23:47

@jobbosbalos: Mégis hogyan lehet kikerülni, hogy ilyen helyzetbe kerülj? Majdnem lehetetlen, ha ex be akar kavarni. // Egyik munkatársam osztozik a vagyonon lassan két éve.:-( De ha meg tud egyezni a pár valóban 5 perc a bírósági része. (Kivéve, ha évek múlva ismét pereskedni kell gyerektartás vagy ilyesmik miatt. Nem egyszerű ez, gondolom.)

jobbosbalos 2010.02.08. 15:37:43

@tarquin - 1. Piréz FC: sajnos, ha nem egyeztek meg, sehogy. És akkor a munkatársad még nem is került valami extrém helyzetbe, mert az ilyesmi manapság Abszurdisztánban (mármint egy évekig tartó per) csak a szokásos rezon. Pl. a családomnak egy 6 (hat) évig tartó örökösödési pere volt. Tavaly zárult le. Meg azután a ffiember a mai világban akár a hajléktalanságra is eséllyel pályázhat néhány esetben.

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 15:46:50

@jobbosbalos:
igen, úgy tudom, hogy sok "hajléktalan karrier" kezdődik így.
bár bevallom ez számomra felfoghatatlan, hogy hogyan nincs valakinek 20e (vagy akrámennyi, nemtom a pontos összeget) Ftja egy szobát bérelni.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.08. 15:57:56

@jobbosbalos: van ebben igazság, de a hajléktalanságra nem csak a férfi esélyes elvileg. Nem is tudom, ki lehet-e tenni közös tulajdonból akarata ellenére.

@Boldog Berryné Traktorka: ha valakinek nincs X Ft rendszeres jövedelme, nem valószínű, hogy kivesz egy szobát, hiszen fogalma nincs, ki tudja-e fizetni a következő hónapban.:-(

jobbosbalos 2010.02.08. 16:07:09

@Boldog Berryné Traktorka: ebben igazad van, de az azért nem élet egy szobában tengődni mondjuk egy viszonylagosan konszolidált lét után. a probléma a lakásmegosztás-eladással kezdődik, mert ez nem egy árverés, ahol kötelező a piaci érték 75%-ért eladni a lakást. Anyuci, ha bennmarad+gyerek, elég nehezen mozdítható +aztán albérlet+gyerektartás- mindíg is ilyen helyzetben szerettem volna élni....Azt kérheted a bíróságtól (természetesen a pertárgynak megfelelő perköltséget megelőlegezve), h kötelezze az exedet az eladásra, de ez csak piaci áron lehetséges.Ha annyiért nem akarja eladni, mondjuk, mert ő többet szeretne.. hát nem tudom mi a vége és ki bírja jobban idegekkel. Ez évekig tartható játék.

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 16:13:14

@tarquin - 1. Piréz FC:
ez asszem úgy van, hogy a tartásdíjtól így meg lehet szabadulni, ha "odaadod" a lakást cserébe.

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 16:17:01

@jobbosbalos:
Az egyszobában tengődés azért nagyságrendekkel konszolidáltabb lét, mint a homeless-ség, ebben azért egyezzünk meg.
Ráadásul csak addig kell "elszenvedni", amig valamilyen párra nem talál az ember, mert akkor máris 2 jövedelemből lehet létezni.
Ezek sajnos súlyos kérdések, szerintem rengetegen maradnak halott kapcsolatokban, pont ezért. Mert mindkét fél tisztában van vele, hogy nem képes egyedül fenntartani magát+a gyerekeket.

jobbosbalos 2010.02.08. 16:17:41

@Boldog Berryné Traktorka: nem. A tartásdíról nem mondhatsz le, az törvényellenes. Könnyű belátni: a tartásdíj a gyermek "jövedelme", arról a szülei ebben a formában nem jogosultak rendelkezni. Bizalom esetén, zsebszerződéssel mehet, de ha probléma van, azzal nem mehetsz a bíróságra.

jobbosbalos 2010.02.08. 16:22:29

@Boldog Berryné Traktorka: Azért párra találni sem könnyű :-)
Nem kötözködni akarok, de nyilván nem mindegy, kivel bútorozol össze, s főleg nem csak kényszerből, mert egy idő után megint csak ott vagy, ahol a part szakad.

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 16:26:45

@jobbosbalos:
nem akarok cinikus lenni, de az a réteg, akikről most beszélgetünk, nem az a megfontolt fajta, ha párkérdésről van szó, attól tatrok.
bár nem az igazadat kérdőjelezem meg, de az ilyen embereknek is van érzelmi életük, és ha elválnak 40 évesen, még párkapcsolatra vágynak. (gondolom)

jobbosbalos 2010.02.08. 16:36:18

@Boldog Berryné Traktorka: igazad van.Annál is inkább, mert én például 59 éves vagyok, van érzelmi életem, és most már egy igen hosszú szünet után (nem meglepő módon) elementárisan vágyom egy párkapcsolatra :-)) Igaz viszont, h én már meglehetősen megfontolt vagyok a tapasztalataim és a korom okán:-))

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 16:41:58

@jobbosbalos:
Ez már csak ilyen dolog, hogy ez így végigkíséri az életet, ha tetszik, ha nem.:))
Mindenki arra vágyik, hogy szeressék és szügség legyen rá.
Aki mást mond hazudik.:) vagy önámít.

phillipo654 2010.08.27. 14:27:15

ismerős a szitu:
csajokespasik.blog.hu/2010/08/23/megfenyegetett_az_ex_pasija

de ez sem vérfertőzés,csak simán gáz,de ha neked jó, ne kínlódjál :D
süti beállítások módosítása