Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyszer szexeltünk, de borzasztó volt

2010. február 17. 06:51 - csajokespasik

„Naponta bombázott helyszíni tudósításokkal, hogy aznap éppen mit csinált, mit gondolt, vagy mire jött rá. Kész kabaré volt!” – következő versenyzőnk egy korábbi posztunkra hivatkozva meséli el saját bajlódását. Egy bankban ismeri meg a titkárnőt, aki azonnal „lenyűgözi” a srácot borzasztó szómenésével. A lánynak hiába volt remek kézügyessége, az ágyban nem tudta kamatoztatni tudását. Most megtudhatod, hogy a Hold mekkora hatással van egyes nőkre.

 

Olvastam a vakarcsos-posztot és azzal szembesültem, hogy mindez velem is megtörtént már, átéltem a szerző érzéseit, csakhogy velem fordítva esett meg, és nem olyan intenzitással. Engem egy nő ostromolt, persze jóval szerényebb eszközökkel. Számítógépeket javítok egy szervizben. Néha helyszínre is kimegyünk. Így történt, hogy egy bank központi irodájába vetődtem, ahol egy vigyorgós gyakornoklány fogadott. Nem vagyok egy szép darab, 24 éves korom ellenére nagyobbacska potrohom van, hozzá hosszú haj, és körszakáll. Nem egy leányálom.

Szóval, megérkezem, lepakolom a táskámat. Viktória – nem így hívják, de V-betűs – megmutatta a beteg gépet. Frissítettem rajta a Vindózt, és amíg pörgött, türelmesen vártam. Kénytelen voltam Viktóriával beszélgetni, mert a hatalmas csönd egyre kínosabb volt. Tipikus titkárnőt képzeljetek el: szemüveg, könnyű kis matyómintás ing, farmerszoknya. Velem egyidős lehetett. Mivel akkoriban éppen nem voltam foglalt, feljogosítottam magam egy kis férfias flörtölésre. Nem volt az esetem, de el tudtam képzelni magam rajta. Amikor végeztem, megadtam neki az e-mail címem, mondván: „bármikor jól jöhet egy szerelő, hiszen manapság számítógépek nélkül egy lépést sem lehet tenni”. Utólag már megbántam, hogy megadtam neki a mélemet, mert lassan spam-listára kellett tennem: naponta bombázott helyszíni tudósításokkal, hogy aznap éppen mit csinált, mit gondolt, vagy mire jött rá. Mintha a naplójának részleteit küldené el. Kész kabaré volt! Ilyen igazi „csacsogós nőci” volt. Csak én nem bírom ezt. Randiztunk párszor, de nem emlékszem vissza rájuk szívesen: embert még nem láttam ilyen gyorsan és fölöslegesen beszélni. Amikor felhívott a lakására, gondoltam, egy kis szex és más semmi. Hát megszenvedtem azért a menetért, és nem is volt jó. Egyszer szexeltünk, de borzasztó volt: csak feküdt és nem csinált semmit. Kétségbeesett arccal hevert, de amikor észrevette, hogy nézem, mosolyba rántotta a száját. Ijesztő volt. Mindenesetre a kézügyessége remek volt: rengeteget beszélt arról, hogy ő mennyire zöld és szelektív és természetvédő: ha teheti, mindent maga készít. Tele volt a lakása ilyen újrahasznosított, vagy kézzel gyártott cuccokkal. Biztos vagyok benne, hogy a Spektrumon leste azokat a ’csináld magad’- sorozatokat, és azóta gyártja a cuccait. Még a táskáját is maga varrta. Nem ezzel volt a bajom, sőt.

Amikor én akartam áthívni magamhoz, a következő párbeszéd zajlott le:

ÉN: Találkozunk?

Ő: Most? Hiszen újhold van!

ÉN: És?

Ő: Ilyenkor nem szoktam találkozni senkivel...

Később elmondta, hogy az újhold és a telihold különös hatással van az emberre, így legfeljebb a munkahelyére megy be, és onnan rohan is haza, hogy átaludja a holdállást. Én mondtam ki a nemet, nem bírtam a kiképzést. Utána még beestek tőle e-mail-ek, de szépen, udvariasan leszereltem a csajt.

 

 
307 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr531762300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FlybyWire 2010.02.17. 13:41:29

@Rebelde: nem innen nem ismerkedék, az égvilágon semmilyen fórumról nem ismerkednék, mert eszembe se jut :D
Valahogy számomra a nevek mindig is nickek maradnak.... így könnyebb + egyszerűbb. Ez még az őskorban, IRC környékén alakult így. Akkor volt utoljára, hogy nem dedikáltan ismerkedős helyről esett le egy csaj :D
Tejóég majdnem 15 éve volt...

Rebelde 2010.02.17. 13:42:42

@FlybyWire:

erre gondoltam én is:) illetve olyan van, hogy összejár egy társaság, de már nem blogbuli jelleggel, hanem azért mert barátok:)

summerstorm 2010.02.17. 13:44:35

@Rebelde:

és jó látni a többieket :)

summerstorm 2010.02.17. 13:46:11

@Rebelde:
múltkor néztem a P-as képeket...
nosztalgiáztam...

FlybyWire 2010.02.17. 13:47:36

@Rebelde: persze, barátságot lehet bárhonnan, bár ahogy idősödik az ember, egyre ritkább az újak "felvétele"... Ami az életmódból is adódik.
Gondolom, ezzel nem vagyok egyedül, de a legtöbb barátom egyetemről van. Aztán néhány az első munkahelyeimről, 1-2 a későbbiekből. Elég tipikus :)
Neten szerveződött társasággal nagyon régen találkoztam (10-12 éve, szintén IRC), és igen negatív volt a tapasztalat. Azért nem traumatikus, szóval nem ezért nem mennék újra, hanem egyszerűen más érdekel, meg időm se nagyon lenne.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 13:47:47

@FlybyWire: namármost jó esetben a gondolatokhoz a metakommunikáció csak hozzáad, mintegy kiegészít, de nem áll szöges ellentétben a mondanivalóval. (Pl. Márai szerint igen, de ezt vitatnám). Tehát elvileg nem lehet nagy különbség.

summerstorm 2010.02.17. 13:51:52

@FlybyWire:

most nem azért, de ne mondd már, hogy sosem jutott eszedbe, hogy jó lenne találkozni azokkal, akikkel együtt töltöd a fél napjaidat virtuálisan... már ha lenne ilyen esemény...

FlybyWire 2010.02.17. 13:53:34

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: dehogynem. ÓRIÁSI a különbség az írott szöveg és az élőben elmondott között. Erről szólnak a félrértések.
De ez csak egy részlet, ne ragadjunk le, mert nem a félreértés lett volna az eredeti téma, hanem hogy miért mások az emberek neten, mint élőben.
Nagyon sokféleképpen térhet el az emberek fórumokon való megnyilvánulása az élőtől. Van, aki egy igazi, békés angyal az életben, és ilyen helyeken anonym tombolja ki magát. Van, aki csak idegesíti, cukkolja a többieket, de élőben ehhez nyúl. Van, aki társagot keres, van aki család-pótlékot (több mint 10 éven át figyelhettem meg netes közösségeket), és van aki csak agytornának, unalomból stb.
Az élő kommunikáció már technikailag is teljesen más (ez a félreértés részhez), de a célja is általában más, mint egy kommentelgetésnek. A szűrők és a lehetőségek (anonymitás) miatt az emberek elfojtott (jó vagy rossz, bármilyen lehet) oldala is hajlamos előjönni.
Igenis, óriási a különbség, azaz óriási lehet, persze olyan is biztos van, akinél kicsi. De sosem egyforma. A netes perszóna sohasem teljesen ugyanaz, mint a valódi egyén.

summerstorm 2010.02.17. 13:54:13

@Kósza:

neeem, nekem nincs ilyen sztorim :)
nem mentem férjhez blogoshoz, így el sem válhattam tőle... :D

FlybyWire 2010.02.17. 13:54:59

@mooon:): pedig ez a helyzet, egészen pontosan :)
És azért nem mindig van ennyi időm itt írkálgatni :) ami nem is baj!

Rebelde 2010.02.17. 13:56:25

@mooon:):

igen:)

a képek maradjanak nálad:))

FlybyWire 2010.02.17. 13:57:22

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: "A netes perszóna sohasem teljesen ugyanaz, mint a valódi egyén"

Ezt kb. úgy lehet elképzelni, mint a részeg ember vs józan ember dolgot. Ugyanaz a személy, mégis teljesen más :)
A net is olyan mint a szesz: gátlásoldó, jellemet más fényben megmutató, és még addiktív is :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 13:57:58

@mooon:): a képeket megosztod-e, te kis telihold.:-) tolmácskomplexusom van.

summerstorm 2010.02.17. 13:58:20

@Rebelde:
maradnak... nem osztogatom.

@Kósza:
ezeket nem... bocsi

Rebelde 2010.02.17. 13:59:18

@Kósza:

az a szabály, hogy aki nem volt a parázsban, az képeket sem láthat:P
ha nézelődni akarsz menj moziba:)

Kytia 2010.02.17. 14:00:38

Nna, visszatértem.

@FlybyWire: Valójában utálsz minket, valld be.:)

Nekem amúgy sokszor eszembe jutott, hogy jó lenne élőben is találkozni a kommentelőkkel, de aztán arra gondoltam, mi van, ha rosszul sül el. Pl. Valentin napi képek, amikről kiderült, hogy a blog nagy része neonszínű ruhákat hordó tinikből áll.:))) (Akik amúgy sosem kommentelenek, legalábbis egyelőre senki sem vállalta magára, hogy szerepelne a képeken.:))

Rebelde 2010.02.17. 14:02:30

@Kytia:

jah, hát erre bulira én se mentem volna el:)

a szakítós ellenvalentinos buli, az viszont jó volt anno:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 14:02:30

@FlybyWire: értem én, csak hát azt gondolom, hogy az a más fény inkább része az egész jellemnek. Tehát csak abból lesz vadállat részegen, akiben ez alapból is benne van, pl.

summerstorm 2010.02.17. 14:02:55

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:

teli? :))
hmmm...
Theli :D :D

ha új nick-re vágyom majd, ez lesz :)

FlybyWire 2010.02.17. 14:03:48

@Kytia: szó sincs róla, egy csomó értelmes és intelligens embert... vagyis nicket :D ismertem itt meg, és azért sokszor jókat dumálunk. De az élő találkozás iránti igény feltámadásához sokkal, sokkal több kellene... igazából fogalmam sincs, mi :D
Mindesetre ebből a szempontból könnyítés, hogy 3000 km-re élek :P

FlybyWire 2010.02.17. 14:05:17

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: az tény, hogy felerősít alapdolgokat a szesz. De előhoz olyat is, ami amúgy "józanon", a normál énen nem látszik. Az internet is ilyen jellegű "erősítő", és kicsit torzít is. Módosítja a megnyilvánulások jellegét. Nem mindig, de sokszor (személyfüggő).

summerstorm 2010.02.17. 14:07:57

@FlybyWire:

jól van Fly, túltárgyaltuk.
A lényeg az, hogy téged ne is hííjjjunk buliba, meeer nem gyössz. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 14:08:38

@FlybyWire: de akkor ott marha nagy elfojtásoknak is kell lenni, de nem vagyok pszichoanalitikus, csak úgy elgondolkoztam ezen.

Kytia 2010.02.17. 14:08:43

@FlybyWire: "De az élő találkozás iránti igény feltámadásához sokkal, sokkal több kellene..."

Ja, legalább néhány egészalakos fotó, mi?:))

2010.02.17. 14:16:36

@Kytia:

A versenytars blognak van/volt rendszeresnek talalkozoja, de eloben (szvsz) az en izlesemnek tulsagosan beklikkesedett. Osztom FlybyWire velemenyet, de en is csak ideiglenesen vagyok itthon.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 14:19:17

@Kytia: szerintem azok voltak ott, akik az alkalmazást használják, kommentelők talán kevesebben.

Father Justice (törölt) 2010.02.17. 14:22:54

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: Sőt, néha nem csak hozzáad a mondandóhoz a metakommunikáció, hanem azzal együtt nyeri el igazi jelentését. Például ha párkapcsolatokról beszélgetsz személyesen egy korodbéli férfival, abból szűrheted le, hogy egyszerűen csak érdekli a véleményed a témáról, vagy igazából azt akarja kifürkészni, szabad vagy-e, vevő vagy-e rá. :) Itt viszont.. volt már olyan is, hogy egy kifejezetten szimpatikus illető nekem címzett kommentje végéről lemaradt a szmájli. Aztán egy privát üzenetéből derült ki, hogy valójában nem is bakafántoskodott, hanem viccelődött. Ilyen malőrök élőben biztosan nem figyelnek be. :)

FlybyWire 2010.02.17. 14:41:13

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: minden emberben van elfojtás, csak ezek jó része belénknevelt, és társadalmilag elfogadott. Pl. nem szállok ki a kocsiból és tépem le a kisköcsög fejét amikor elémvág a roncsával... :) és hasonlók.
Akkor van baj, ha valakit tényleg sok igazságtalanság ér, és nem tud ellene tenni semmit, nem is mondja el senkinek. Ez előbb-utóbb nagy problémákhoz vezet.

Nagyon jó példa erre az Amerikai Szépség c. film :)

@Primitív Állat: nagyon jól mondja kedves Állat ;) így-így, szemléletes!

@Kytia: kezdetnek nem rossz, valóban ;)

Father Justice (törölt) 2010.02.17. 14:42:52

@Kytia: Én találkoztam pár rendszeres itteni kommentelővel. Valóban nem olyannak kell elképzelni őket, amit a CsP Valentine fotók sugallnak. :) Akik ott buliztak, valószínűleg sosem írtak ide, 1-2 kivételtől eltekintve.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 14:44:12

@Primitív Állat: sokat abból sem lehet leszűrni, de tiszta beszéd hiányában adhat némi támpontot. Bár a hiány itt fontosabb talán. Ha érdekelné, hogy mi az ábra, megkérdezné. Ha nem kérdezi, nem érdekli. Persze, bonyolítható ez ízlés szerint.:-)

FlybyWire 2010.02.17. 14:46:49

@Budapesti Brigaderos: a klikkesedésnek van még egy olyan negatív hozadéka is, hogy amikor a klikk egy tagja véleményt ütköztet egy "külsőssel", akkor a többi éppen jelenlévő klikkegylet tag azonnal vicsorogva ráugrik a külsősre, tökmindegy miről is legyen szó :) Nem akarom ezt feszegetni, szerencsére elég ritka ez a jelenség azért, meg a blogok törzstagsága is szép lassan cserélődget, egy idő után helyreáll a kellemes, független egyensúly :D
Meg ha már netről szerveződött közösség-találkozórol van szó... aki ez első ilyenből kimarad, egy 2, de főleg 3., 4. ilyenen eleve szarul, külsősként fogja magát érezni.
Ezért sem érdekelnek az ilyenek. A face to face találkozást nem zárnám ki 100%-ban, de még az egészalakos kép sem biztos, hogy elég :D ;D

FlybyWire 2010.02.17. 14:49:37

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: nagyon leegyszerűsíted az emberek közti kommunikációt. Nekem volt olyan randim, amiben eégsz percekig nem beszéltünk, de közben a szemek és a mimika olyan információcserét bonyolított le, hogy azt elmondani nem lehetett volna. Majdnem bevágtam a nőt a hely wc-jébe, és.... :D
Szóval a beszéd meg a szöveg az csak 1 dolog. Arra várhatsz, hogy "majd elmondja". A szemek sokkal őszintébbek, mint a szavak.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 14:52:52

@FlybyWire: épp az elfojtás mértékéről szól. Nem mindegy. Ki kell hangsúlyoznom, hogy nem véletlenül használtam a "marha nagy" jelzőt, kérlek, ezt vedd figyelembe.:-)

summerstorm 2010.02.17. 14:54:56

@FlybyWire:

wwooowww...
marketingelünk :)?
Ez volt itt a "Fly jó pasi ám... úgy néznek rá, hogy húúúú..." rész?
:D :D dög vagyok. bocs.
visszavettem magam.
megyek is inkább dolgozni.

FlybyWire 2010.02.17. 14:55:15

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: klasszikus 2 példa:

Hosszú kapcsolat, a csak állandóan nyűgös, szenved, nem érzi jól magát stb. A fiú hiába kérdi, mi a baj, beszéljük meg. Egy idő után szakítanak.

Új kapcsolat, de a lány hirtelen egyik pillanatról a másikra közli, hogy nem akarja, mégsem. Elmegy a fiúhoz, összeszedi a cuccait (közben nem néz a szemébe), a fiú nem hisztizik, nem mond sokat, csak nézi. Aztán a lány egyszer mégis a szemébe néz... onnantól nem tud mit csinálni, csók, szex, ottmaradás, együtt maradás

Mondani annak az ellenkezőjét, amit érzel, könnyű.
Viselkedni annak ellentéteként, amit érzel.... hát nem egyszerű.

FlybyWire 2010.02.17. 14:58:27

@mooon:): ez eszembe se jutott, de hogy most mondod, így is felfogható :D tényleg.
Nem nagyon van szükségem marketingre, igen kellemes kapcsolatban élek jelenleg :)

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: értettem én azonnal... Pont azt mondom, hogy egyáltalán nem kell nagy elfojtás ahhoz, hogy valaki másképp nyilvánuljon meg a neten, mint élőben, sőt. Egész más oka is lehet.
Az, hogy mindenkiben van X mennyiségű elfojtás, egy párhuzamos téma csak.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 15:02:50

@FlybyWire: kedves barátom, hagyjuk ezt. Nem egyszerűsítem le az emberek közötti kommunikációt, csak nem látok bele többet, mint ami.

Francekellregisztralni 2010.02.17. 15:04:28

hehe...ugy 100 kommentel feljebb volt egy ilyen, hogy
"ferfinak szarabb lenni, mert a noknek mindig jut valami ugyan nem elete szerelme de alkalmi kettyintesnek jo pasi" (nem szoszerint idezve)
Ezzel az az egyetlen bibi, hogy mig a pasik ugy gondoljak hogy ezzel pont meg is elegednenek es boldogok lehetnenek, addig a nok altalaban nem erre utaznak ... Tehat mindenki sziv, csak a biztonsag kedveert, viszont meg irigykedhetunk meg bezzegezhetunk is :)

Poszthoz nincs mit hozzafuzni. Nem ertem minek kuld ilyet be barki vagy miert ide?

FlybyWire 2010.02.17. 15:13:21

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: pedig teljesen úgy néz ki, hogy a szövegnek és a beszédnek tulajdonít szinte a kizárólagos jelentőségét, pedig a helyzet az, hogy a beszéd, de főleg a szöveg önmagában még nem hordozHAT teljes jelentést. A kibocsátó tényleges szándéka még a legegyszerűbb mondatnál sem lehet 100%-ban biztos!

Kytia 2010.02.17. 15:13:56

@Francekellregisztralni: Ez igaz. Midenki pont azt nem kapja meg, amire vágyik.:)

@Primitív Állat: @tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: Egyszer szervezni kell egy csakkommentelő bulit. Alsó korhatár 25 év.:)

Kósza 2010.02.17. 15:20:08

@Kytia: és mi lesz azokkal a kommentelőkkel, akik posztoltak is? :)

Kytia 2010.02.17. 15:24:54

@Kósza: Azok bejöhetnek. A lényeg, hogy kommentelni kell. Ja, és az sem mentség, ha valaki 3000 km-re lakik. nnyit igazán megtehet az ember a "barátaiért".:P

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 15:27:06

@FlybyWire: Mondd, te hobbivitatkozók nagymestere, elolvasod, amit idepötyögtem úgy általában?:-)

FlybyWire 2010.02.17. 15:31:42

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: persze :)
És látom, hogy sok helyen elbeszélünk egymás mellett, most már 2 szálon folyik a vita:
1 - a metakommunikáció szerepe a kommunikációban - szerinted ennek szerepe csekély, szerintem pedig óriási
2 - a kommentelők valós vs. netes személyisége - szerintem egyénenként változó mértékben, de sokszor igen jelentősen eltér - szerinted pedig nem, vagy nem jelentősen.

Jól látom? :D

@Kytia: a 3000 km nem kifogás, amikor otthon éltem, akkor sem mentem volna :D

Father Justice (törölt) 2010.02.17. 15:35:09

@Kytia: Hogy konzisztens legyen a blogos meg a valódi énünk, azokat a kommentelőket, akik posztoltak is, speciálisan kezeljük. Körbeálljuk őket, hangosan felolvassuk a történetüket, és harsányan röhögünk rajtuk. Cserébe viszont mi álljuk a cehhjüket. Ha felső korhatár nem lesz, én is jövök - főleg ha addigra milfekkel is gyarapodik a kommentelő társulat. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.17. 15:35:52

@FlybyWire: Szerintem meg egyszerűen arra célzott, hogy egyikről sem szeretne már vitatkozni. :)

FlybyWire 2010.02.17. 15:42:48

@Primitív Állat: ennyire nem jött volna át a metakommunikáció? :D :D

FlybyWire 2010.02.17. 15:52:07

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: nem is kell egyetérteni, nem erről van szó... csak kíváncsi voltam (lettem volna), hogy mivel érvelnél amellett, hogy az emberek a neten is önmagukat adják. Nekem vagy 15 évi tapasztalat mondja azt, hogy szinte sosem.... részben az 1. pont miatt is: nem is tudják önmagukat adni, a rendszer korlátozott jellege miatt.

FlybyWire 2010.02.17. 15:53:10

Eltűnt a kommentem? :( hülye benyelős blogmotor.

FlybyWire 2010.02.17. 15:56:23

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: ugyan már, azt hittem, szereted az eszmecserét :)
Vagy a szájkarate jobb lenne? ;)

Kytia 2010.02.17. 15:57:04

@Primitív Állat: :DDDDD Jó ötlet. Mondjuk a cehhjüket ne álljuk, inkább kapnak az pólót, oszt jóvan.:)

Kytia 2010.02.17. 15:59:38

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: Az milyen lenne?:)

@Kósza: Hú, hiperaktívot ne. Én még táncolni is lusta vagyok.:)

Francekellregisztralni 2010.02.17. 16:02:50

@FlybyWire:
Ha belepofazhatok a beszelgetesetekbe arrol, hogy a neten onmagukat adjak-e az emberek...csak egy kerdes. Honnan lehetne megtudni, hoy eloben onmagukat adjak-e vagy hogy melyik a valodi a ketto (100:D) kozul?

Kytia 2010.02.17. 16:05:12

@Francekellregisztralni: Eleve kezdjük ott, hogy mi az, hogy önmagad?:)

Father Justice (törölt) 2010.02.17. 16:06:02

@Kytia: Szorítsd kicsit háttérbe az extra-anyagias természeted, úgy könnyebb közösséget építeni. Vagy osszuk meg a feladatokat: én állom a cehhet, te osztogatod a pólókat. A csinos hölgyek ott a helyszínen fel is próbálhatnák. :)

FlybyWire 2010.02.17. 16:06:09

@Francekellregisztralni: nem "pofazhatsz" bele :P

Egyszerűen csak mást/többet és máshogy engednek meg maguknak az emberek, mivel anonymak, ennyi.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 16:08:27

@FlybyWire: attól, hogy nem tudják a TELJES önmagukat adni, attól még személyiségük egy részét mutatják. A kép kiteljesedhet - pl. személyes találkozásánál - de nem valószínű, hogy ellentétben állna az általa leírtakkal. Lehetnek esetek, amikor igen: pl. szándékosan hazudik, a befogadó feltételez tévesen a szándékáról, félreérti.

Kytia 2010.02.17. 16:09:41

@Kósza: Én imádok, de csak vezényszóra. Meg mondjuk a lassút. De az ilyen idegrángásszerű vonaglástól olyan hülyén érzem magam. Mindig arra gondolok, nehogy valaki odanézzen.:))) Meg néha látom, hogy mások egész ügyesen csinálják, és akkor megpróbálom utánozni őket, de attól sem érzem sokkal jobban magam.:)))

Kytia 2010.02.17. 16:12:25

@Primitív Állat: Mármint a link. A lezsugorizásomat csak később olvastam.:)

Kósza 2010.02.17. 16:14:10

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: az olyan italozós, táncolós, hangoskodós, néha obszcén szavakat hangosan kiáltozó,...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 16:15:53

@Kytia: olyan, hogy az is bulizhat, aki nincs a helyszínen. Kivetítjük, hogyan ropja otthon papucsban a laptop előtt.:-)

FlybyWire 2010.02.17. 16:16:20

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: persze, én se szöges ellentétre gondolok, amikor "nem ömagá"-t mondok, de ezzel együtt szerintem nagyon sokan csak nagyon keveset mutatnak meg önmaguk jelleméből (magamról tudom ezt) itt, úgyhogy ez alapján én egészen biztos nem próbálnék innen megítélni senkit sem.
Ha esetleg netán tényleg találkoznék élőben is valakivel, az teljesen tiszta lappal indulna pont ezek miatt.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 16:17:31

@Kósza: sejtettem, hogy valami rakoncátlan dolog lesz ez.:-) Pohárdobálást és pezsgőlocsolást is tartalmaz?:-)

Father Justice (törölt) 2010.02.17. 16:18:30

@Kytia: Én nem is mondtam ilyet. Csak nyilván jól megnézed minden huncut tallér helyét. :)

Kósza 2010.02.17. 16:21:53

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: nem, az olyan procc dolgokat nem kedvelem :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 16:26:52

@Kósza: procc. Jó ez a szó.:-) Attól még lehet, hogy felmerül valakinél az igény.:-)

@FlybyWire: tiszta lappal? Ezt nem hiszem el.

FlybyWire 2010.02.17. 16:29:12

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: nem baj, attól még így van :)
Mondom, 15 év tapasztalat netes kommunikációban vs. jó pár személyes találka.
Semmilyen konzekvenciát nem érdemes levonni senkiről, akár ha heteken át napi 6 órát csevegsz is vele neten. Az emberi élő kétoldalú kapcsolat kb. ezerszer komplexebb :D

Kósza 2010.02.17. 16:37:20

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:
Stux maga procc, maga Stux egy szeladon,
és épp olyan nagy lábon él, mint a Salamon.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 16:49:09

@FlybyWire: elég mára, lapozzunk.:-) Mi van a kis francicával?:-)

Kósza 2010.02.17. 16:56:38

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: a felmerülő igényekhez természetesen alkalmazkodunk, úgymint pezsgőlocsolás köldökbe,... :)

Kósza 2010.02.17. 16:59:35

Kellemes estépÍtést, sziasztok!

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 17:01:14

@Kósza: Hmm. Arra gondoltam, hogy hazamentél már, de itt felejtetted a fantáziádat.:-)) Ahol pezsgő van, ott jégkocka is van. Veszélyes ez a hiperaktív buli.:-)

FlybyWire 2010.02.17. 17:01:35

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: megvan :) ma megyünk edzeni este közösen, utána szauna. Semmi különös...

Francekellregisztralni 2010.02.17. 17:06:17

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: Huuhh ettol a kerdesedtol egy pillanatra levert a viz hogy ismerem Flyby-t szemelyesen :D
de nem...tuti nem:D

@Primitív Állat: Nagyon ott van ez a vers :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.17. 17:13:02

@FlybyWire: ugyan, kellemes hétköznap este.:-) nem kell ebbe világégés.:-)

@Francekellregisztralni: megijesztettelek?:DD Bocs.DD

Én lennék terrorista! 2010.02.17. 18:57:47

Hogy lehet összejönni ilyen "csakfeküdtnemcsináltsemmit" nővel? Nekem sosem sikerült. Pedig egyszer kipróbálnám, mert miért ne?
Megkaphatom privátban az e-mail címét?

Nikica21 2010.02.17. 20:53:43

Szép jó estét mindenkinek!:)

ani20 · http://kuldetes.com 2010.02.19. 08:42:41

a holdállás komoly dolog!:)
süti beállítások módosítása