A lányt Miklósnak hívták

2010. március 25. 07:12 - csajokespasik

Vajon mennyire fér meg két erőteljes személyiség egymás mellett? – kérdi következő posztunk szerzője. A lány páros randin találkozik először élőben a neten megismert pasival. Teljesen egy hullámhosszon vannak, személyiségük vészesen hasonlít, és a lány ebben látja az akadályt. Már az első randin sem unatkoznak, sőt, még egy olyan lány is képbe kerül, aki valójában fiú – róla van szó a címben, ám történetünk szempontjából csupán mellékszereplő - nem tudtam kihagyni ezt a bravúrt. Sorry :): )

 

A történetem friss és még mindig zajlik. Lány vagyok, 23 éves. Egy társkereső oldalon megismertem egy srácot (Zoli), akivel hosszas levelezés után elkezdtük tervezni az első találkozót. Sok közös témánk volt, a képcsere után pedig mindkettőnkben tovább erősödött a személyes találkozó iránti vágy, és az, hogy minél mélyebben megismerjük egymást. Ehhez a személyes kapcsolat elkerülhetetlen, hiszen az egy komplex helyzet: nincs sumákolás, nem lehet a virtuális tér mögé bújni – minden kirakatban van, és mindent látsz, ami ott van az orrod előtt.

Mivel én elég félénk vagyok (hiszen nem randizom minden héten) ezt el is mondtam Zolinak. Időt kértem, és azt, hogy ne lóhalálában rohanjunk előre, inkább lépésenként. Erre visszaírt, hogy ő is hasonló helyzetben van. Elmesélte, hogy eddig 4 netes randija volt, és mind a négy alkalommal gyomorgörcsei votak, mert annyira izgult, hogy mi lesz. A mentőötletet ő javasolta: legyen páros randi: ő is hozza egyik haverját és én is egyik barátnőmet. Így van mellettünk valaki, és nem vagyunk kényszerűen összezárva, oldottabb, barátibb hangulatú az egész. Így is lett, megbeszéltünk egy időpontot és az első randit összekötöttük egy kis night life-al, hogy még kötetlenebb legyen az egész. Zolit az is zavarta, hogy a randik mindig ugyanolyanok: két ember ül egy asztalnál egy kávé fölött. Újítani kéne. Hát, mi újítottunk. Egy belvárosi szórakozóhelyre beszéltük meg a találkozót. Ahogy megegyeztünk: én is hozom egy barátnőmet, ő pedig egy haverját. Mi a megbeszélt időpont előtt 10 perccel már ott voltunk, és mint utólag kiderült, Zoliék már fél órája ott vannak és poharaznak. Gondolom, neki is kellett a bátorság, ahogy nekem is, ezért otthon én is legurítottam egy vodkát – hogy ne legyen piaszagom, egymás után toltam a Tic Tac-ot. Mi már ismertük egymást, de az élőben történő találkozás, mindkettőnket gyámoltalanná tett, és kissé zavarban voltunk. Bemutattuk a kísérőinket, majd miután már mindenki ismerte a másikat, leültünk négyesben. A jég megtört: Zoli és én azonnal elkezdtünk beszélgetni, ahogy kísérőink is. Hamar kiderült, hogy barátnőm foglalt, pedig Zoli haverján láttam, hogy bejön neki a csaj. Zoli haverja egy darabig velünk volt, majd bejelentette, hogy „körül néz”. Igen, csajozni ment, ez később ki is derült. Én közben bevontam az elárvult barátnőmet a beszélgetésbe. Egyszer csak érkezik vissza Zoli haverja a portyáról. Zavar ül az arcán, melyre kissé azért rá is játszott. Kérdezzük, mi történt, mire azt feleli: „az előbb odamentem egy bomba jó nőhöz a pultnál, és amikor megszólalt, már az is gyanús volt, de a legborzasztóbb az volt, amikor Miklós néven mutatkozott be.” Ez a kis fiaskó aztán elindította a közös este további részét, mert végig ezen nevettünk. Igen, valami komszi-komszá helyen voltunk, de erre csak közben jöttünk rá, amikor elkezdett beszállingózni a színes vendégsereg. Hajnali kettőkor elváltak útjaink. És most jön a lényeg – vagyis a kételyem – amit nem tudok egyedül eldönteni, mert lehet, hogy csak az én fejemben van az egész. Zoli ugyanolyan erőteljes egoteregető személyiség, mint én. Nagydumás, megmondó ember – és nem tudom, hogy van e jövője két erőteljes személyiségnek. A baráti társaságomban nem is találok erre példát, azaz általában kiegészítik egymást – ha a pasi határozott, a nő nem az, vagy éppen fordítva. Megfér két dudás egy csárdában?

 
75 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr461866846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.03.25. 08:22:11

Jaaaajj, ugye nem egy 2 órás beszélgetés után akarsz azon sakkozni, hogy hozzámehetsz-e nyugodt szívvel majd 3 év múlva vagy sem?:))
Beszélgessünk majd 2 év múlva, hogy milyen az élet egy olyan fiúval, aki az első randin nagydumásnak tűnt hozzádképest.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.25. 08:31:18

Azért egy ratyibárba szervezni a randit (ráadásul duplát) ősi román szokás. Ja hogy ilyen felgerjedt nő vagy, ő meg felgerjedt pasi, aki megmondja a tutit? :) Hát sok szerencsét! Nálam nem jönne be az ilyen, imádom az ilyeneket alázni :D

Erásss 2010.03.25. 08:49:03

Nem mondod, hogy azon agyalsz, hogy "le tudod-e élni vele az életed"??Ez hülyeség. Próbáld meg, aztán lesz ami lesz....

S0und 2010.03.25. 08:55:56

"Megfér két dudás egy csárdában?"

Hugi, egy biztos,a tegnapi homemade tiramisu meg fér bennem, ez tuti. Munkahelyi névnapozás ftw!

"And we were never alive
And we won't be born again
But I'll never survive
With dead memories in my heart
Dead memories in my heart"

slalalal, jól keződik a nap

vendriner aladár 2010.03.25. 09:26:02

Nekem is lenne egy ilyen sztorim. Fehérváron barátok elhatároztuk, hogy elmegyünk bulizni csajok és pasik. Az egyik csaj javaslatára a Cave nevezetű helyre mentünk. Ő is csak hallott a helyről. Senki nem ismerte a helyet, a kiszűrődő zene elég jó volt. Beléptünk nem is volt gyanús semmi. Aztán megfordultunk és a traveszti cigók és sima buznyákok mögöttünk pörögtek. Komolyan mi fiúk több bókot kaptunk, mint a csajok. Elkeztünk persze röhögni az egészen, de soha többé nem megyek olyan helyre, ahol eddig nem voltam, ha nem tudom milyen...

Nektek is maximum ennyi tanulság van a sztoriban. A két dudásról meg annyit, hogy úgy is kiderül. Két nagyszájú is kiegészítheti egymást, erre is van példám.

kóristalány 2010.03.25. 09:28:58

Az első randi után már ezen agyalsz? Hiszen nem is ismered (akármeddig leveleztetek is), lehet egész máshogy viselkedett, mint rendesen a randidrukk miatt. Adj időt, hogy megismerhessétek egymást, még fiatal vagy, bőven van időd próbálkozni.
Másrészt, ha ez a gondolat megfordult a fejedben, lehet, hogy valami nem tetszik a srácban, és csak indokot keresel a szakításra. Nem?

kyanzes (törölt) 2010.03.25. 09:46:06

"komszi-komszá"

Persze comme ci, comme ça.

Kytia 2010.03.25. 09:58:06

A hagyján, de gondolj bele, milyenek lesznek így az unokáitok!! Hagyd ott, de gyorsan!:)

2010.03.25. 10:09:16

@Kytia:
Tényleg ezen még nem is gondolkodott???:)))áhhh, csak így ukk-mukk-fukk Hübele Balázs módjára akar beleugrani a kapcsolatba...bolond lány..:))

tumpara 2010.03.25. 10:17:30

Nagydumás mind a két fél, de neten keresnek párt maguknak?! Valami itt nem stimmel...

2010.03.25. 10:19:38

@tumpara:
veled még nem fordult elő, hogy "beszűkültek" a lehetőségeid és a net jó ötletnek tűnt, hogy új embereket ismerj meg?
mindig kellő mennyiségű szingli ellentétesnemű egyed állt a rendelekezésedre, mikor éppen párt akartál találni?

Kytia 2010.03.25. 10:35:47

@Traktorka: :DDD

@tumpara: Az még csak-csak, hogy neten ismerkednek, de halálra parázzák magukat az első randi előtt, és segédszemélyzetet hívnak mankónak, mert ők ugyebár "annyira félénkek". Ez nekem sem állt össze.

daat 2010.03.25. 10:41:56

Nagy dumás egyének, de annyi óvintézkedést vezettek be az első randira, amennyi egy atomreaktornak is sok lenne.
Nem értem,hogy 23 évesen miért kell előre agyalni? Ha jó akkor marad, ha nem akkor tipli. (a fickó helyében én lépnék)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.25. 10:43:03

tavaszreggelt szoknyások!:-) És mindenki:-) Félénken belevetjük magunkat a night life-ba, minek során bátorra isszuk magunkat, és mindenkiről kiderül, hogy nagydumás megmondó dudás? Az alkohol az ördög műve.:-)

daat 2010.03.25. 10:45:24

Na meg vodkával alapozni az első randira... Nekem meredek. Az első lepedőzésre meg tiszta szesszel?

Kósza 2010.03.25. 10:45:41

értelmetlen, semmitmondó történet. Félénk, szégyenlős, ezért 4es randit szervez elsőre?! Ezt így hogy? Minek?

Rebelde 2010.03.25. 10:49:00

a félénk, szégyenlős és az egótergető személyiségjegyek így megférnek egymással??

Rebelde 2010.03.25. 10:50:29

plusz páros vakrandi, háááát?!

FlybyWire 2010.03.25. 10:58:00

Páros randi nem randi. Pont az összes lényeg veszik el: az egymásra figyelés és a kölcsönösen kiváltott reakciók.
Balekok.

FlybyWire 2010.03.25. 10:59:25

Meg azt sem értem, minek izgulni olyan miatt, akit sosem látott. Simán lehet, hogy büdös a szája :D
De tényleg... annyi hal van a tengerben, hogy 1-1 miatt izgulni... semmi értelme.

summerstorm 2010.03.25. 11:07:30

sziasztok :)
szép napot mindenkinek :D

hát ezt a páros randi dolgot én sem értettem...
ráadásul ha szórakozóhelyen találkoznak először, na ott aztán jól meg lehet ám ismerni egymást... jó kis hangos zene közepedte emelt hangon beszélgetni, hogy fél óra múlva már be is rekedtél...

FlybyWire 2010.03.25. 11:25:22

@mooon:): pláne vodkával + a többi pia.
Epic fail.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.25. 11:30:34

@FlybyWire: vagy pszichopata, és akkor már kezdhet izgulni.:-) Mondjuk ebből a szempontból a vodka lenyelése vakrandi előtt abszolút hátrány.

summerstorm 2010.03.25. 11:58:40

hűűűű, azzzannya de aktívak vagyunk ma :)
...is....

vendriner aladár 2010.03.25. 12:06:37

Panni nincs valami megcsalástól, jó kis szaftos bűntől csöpögő poszt? Elég diétás a felhozatal.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.25. 12:23:19

@vendriner aladár:

Én szívesen lehúzok valakit sok pénzzel! :)

tőzegmalac 2010.03.25. 12:25:11

csak nem a Berényi Miki? :D

2010.03.25. 12:27:38

Hmmm! Nem lehet, hogy ez a túlzott agyalás vodka mellékhatása?

De amúgy meg mindjárt lemegyek hídba. Egy randira ennyire rástresszelni? Atya ég. A duplarandi is már eleve gáz volt, de ez a ledöntök elötte egy vodkát téma.

Bár lehet én mentem és szerveztem eddig rosszul a netes talijaimat. Mátol kezdve szórakozóhely, viszem bnőmet is és persze bedobok elötte pár tequilát. :)

Snowmass 2010.03.25. 12:41:14

Igazán meghitt randi lehetett.:S

tumpara 2010.03.25. 12:46:31

Traktorka: nem, mert inkább erőt veszek magamon, és odamegyek élőben a nőkhöz. Pedig még nagydumás sem vagyok. Ezek meg még erősítést is hívnak. Értelmes ember ha ilyet lát, azonnal menekül. A másikra vagyok kíváncsi, nem a barátnőjére, vagy arra, hogy az én barátom hogyan szedi föl az ő barátnőjét.

Girgesz 2010.03.25. 12:51:34

Hello!

El tudom képzelni azt az ismerkedést:DDD

Szia szivi! Kérek egy sört, egy feles jégert, meg a számod.
Tessék a pia, a számom, meg a számla hátulján.
Jól hallottam az előbb, hogy Vikinek szólítottak?
Nem bammeg!Mikinek. :DDDD

Kedves Posztoló!-azért hagyj még pár vodkányi időt az ismerkedésre... Nem biztos, hogy "nagy vezérünk Zoltán" mindig ilyen frankó megmondóember, mint amilyennek először mutatja magát.

blackbarika 2010.03.25. 12:58:19

Na ezek vagy életükben nem randiztak még senkivel, vagy rondák, vagy 17 évesek.
Randi előtt vodka?? Az kemény xD
Jó hogy nagydumás lett a csávóból, ha fél órával az érkezésed előtt óta dönti magába a feleseket :D Aztán együtt folytattátok.
Meg mi ez hogy páros randi? Jézusom. :D
Amikor szexre kerül sor eleve négyesben fogjátok nyomni, kis perverzek? :DD

Zenóbia 2010.03.25. 13:03:11

a vodkának nincs is szaga. azt mondják.

2010.03.25. 13:04:24

@blackbarika:
Hello!
De rég jártál erre. :)

FlybyWire 2010.03.25. 13:12:09

@Zenóbia: az alkeszek nem érzik :)
A bagósok sem érzik, ők maguk milyen rohadt büdösek :D

jaffandi 2010.03.25. 13:15:00

Találkozzatok legközelebb kettesben, józanul. Lehet, hogy utána már azon fogsz agyalni, hogy két szégyenlős, visszafogott ember megfér-e egymás mellett.

blackbarika 2010.03.25. 13:15:31

@Zsu0805: Jah, általában csak olvasgattam, nem volt kedvem hozzászólni :)

Girgesz 2010.03.25. 13:19:51

@Zsu0805: Valóban nem érzed, ha utána legurítasz két mézest, egy korsó sört és egy feles silver tequilát. Próbáld csak ki! ;)

Snowmass 2010.03.25. 13:20:10

@BARI: a magukat heteronak valló alkoholisták vakrandija a buzibárban

magyar bucó 2010.03.25. 13:20:51

Első randit csak kettesben, józanul, világos, nem lármás helyen.
Így nem fogsz reggel azon gondolkodni, ki lehet ez a rémség melletted.

Ja, két nagydumás :DD
"Egy vodkától erős vagy és bátor..."

BARI 2010.03.25. 13:21:01

@Snowmass: ööööö...Kék osztrigában?

@kabátnyúl: ez egy nagy szar

Girgesz 2010.03.25. 13:24:13

@Snowmass: Hogy lehet véletlenül egy buzibárba szervezni a randit? A neten "Nyúlj bele a bugyimba, beleakadsz a k**imba" jeligével történő hirdetés nem volt gyanús???

Zenóbia 2010.03.25. 14:09:30

@FlybyWire: sejtettem, hogy valahol itt lehet a hiba :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.25. 14:12:41

@Zenóbia:

A vodkának íze nincs, az alkoholnak meg van szaga :)

Kalapból nyúl 2010.03.25. 14:13:49

Tele a gatya a randi előtt, full biztos alapon 4-es randi, de azért két nagydumásról van szó... jó "nagydumálást".

2010.03.25. 14:31:07

Nem értem a nőket. Még egy jól sikerült randi után is, miért kell kifogásokat keresni? Próbáljátok meg, azt ha működik működik, ha nem nem.
Ha állandóan azon paráztok, hogy fog-e működni az éppen csírázó kapcsolat, akkor rossz hírem van: minden pasiban fogtok kifogást találni.

2010.03.25. 14:34:10

Egyébként elképzelni nem tudom, hogyan lehet első randira haverokat hívni, támogatásnak. Már megszoktam, hogy a mai fiatalság egy kicsit debil, másként intézi a dolgokat mint az én korosztályom, de egy elsőrandi akkor is elsőrandi, nem biztos hogy be kell vonni a környezetünket.

FlybyWire 2010.03.25. 14:41:19

@Kedves Nard: Jobban mondva alkoholíze van... undorító :D

Girgesz 2010.03.25. 14:49:17

@Jankove: Ha nincsenek rászorulva arra, hogy vállalják a felelősséget a tetteikért, akkor miért lennének rászorulva arra, hogy felvállalják a tetteiket, a kinézetüket, stb.
A haverok arra szolgálnak, hogy ha valami balul sül el, akkor legyen aki kimentse, megvédje, rá lehessen fogni a hibát. A mai fiataloknak csak csapatban nagy a szája, egyedül meg sem mernek szólalni.

FlybyWire 2010.03.25. 14:56:46

@Kedves Nard: nem a vodkára mondom, hogy undorító, hanem az alkohol ízére.
Egyébként ha valaki utálja a vodkát, az sosem fog jó vodkát inni :) nekem annyira nincs vele bajom, csak mondom.

Girgesz 2010.03.25. 14:57:22

@Kedves Nard: Egy jó pofa sörről, jó kis kerítésszaggatóról, egy jó pohár borról már hallottam, de jó vodkáról? :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.25. 14:59:15

@Girgesz:

Mert nem jártál Oroszországban. Ott egész más jellegű vodkák vannak mint amit itt lehet kapni.

Girgesz 2010.03.25. 15:03:44

@Kedves Nard: Én ugyan nem jártam, de van kint rokonom, ismerősöm. Hoztak kinti vodkákat -állítólag a legjobbakat- és a paprikás vodkán kívül nem nyerte meg egy sem a tetszésem. Ettől még lehet, hogy jó, csak nekem nem ízlettek. A legjobb bennük az, hogy lenge ittas állapotban felvidítja a társaságot, ha megpróbáljuk kimondani a nevüket(a Sztolicsnaja, a Moszkovszka és a Katniasnaja még a könnyebbek közétartozik) :DDD

Fannii 2010.03.25. 15:20:57

De régen olvastam ilyen szart.

blacklord 2010.03.25. 15:22:41

@kyanzes: nem inkább comme si, comme ça ? (epic fail)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.25. 15:23:35

@Girgesz:

A paprikás vodka nem orosz, hanem ukrán :) Garilka. Én ittam olyat aminek tényleg nem volt semmi mellékíze, csak később ütött :) Elhiszed, hogy nekik is vicces kimondani a magyar neveket? :)

waldheimrudi 2010.03.25. 15:27:41

"Mivel én elég félénk vagyok (hiszen nem randizom minden héten) ezt el is mondtam Zolinak. Időt kértem, és azt, hogy ne lóhalálában rohanjunk előre, inkább lépésenként. Erre visszaírt, hogy ő is hasonló helyzetben van."

"Zoli ugyanolyan erőteljes egoteregető személyiség, mint én. Nagydumás, megmondó ember – és nem tudom, hogy van e jövője két erőteljes személyiségnek."

a két félénk, nagydumás, erőteljes személyiség
van jövője. két hülye az egy pár, jó lesz

Girgesz 2010.03.25. 15:29:14

@Kedves Nard: Naná, hogy elhiszem! :D Volt alkalmam egy ilyen "információcserére" egy-két orosz anyanyelvű illetővel. Abban maradtunk, hogy "OK". Ezt értettük :D De közben jókat nevettünk.
Én konkrétan a Sztolicsnajából ittam paprikás vodkát. A magyar paprikás pálinka kutyafüle hozzá képest!

Girgesz 2010.03.25. 15:31:02

@waldheimrudi: "a két félénk, nagydumás, erőteljes személyiség
van jövője. két hülye az egy pár, jó lesz"

Más dolgában könnyű megmondani a tutit, de a sajátjukban már nem olyan frankók.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.25. 15:32:25

@Girgesz:

Úgy értem, eredetileg ukrán. :) Amúgy kb annyira orosz a paprikás vodka mint amennyire magyar a whisky.

Madpapa 2010.03.25. 16:24:39

Vascsövet nekik, hisz neten nem ismerkedünk :-)))
De a most elvetett magból lehet néhány hónap múlva, egy jó kis szaftos dolog fog kifejlődni, amit itt lehet majd újból posztolni. Szóval szurkolok!!! :-)))

Devil2 2010.03.25. 21:27:43

Erős személyiségek, de paráztok a randitól? Ez fura. Nem attól lesz valaki erős személyiséghogy jól megmondogatja a magáét másoknak. Az az erős személyiség, aki úgy megy el randira, hogy nem azon izgul, hogy vajon milyen benyomást fog a másikra tenni. Meg ez a párosrandi, hát..

csillag× 2010.03.25. 22:46:09

Hét ma sem sziporkáztatok. :)

csillag× 2010.03.25. 22:47:36

jah, nekem meg kialakulóban a diszgráfiám :P

Fazakas János 2010.03.28. 11:28:13

Szia!
Tanulj meg pókerezni, beszélgess más játékosokkal és a barátaiddal, vágj bele kockázatmentesen a pókeres karriered építésébe az 50$ ingyenes kezdőtőkével.

Látogass el most:

IngyenBankroll.try.hu

kyanzes (törölt) 2010.06.10. 21:47:30

@blacklord: ez tényleg epic fail, de a te részedről.

blacklord 2010.06.14. 13:09:29

@kyanzes: Hmmmm, ezt lehet, hogy tényleg benéztem. :-)
6 évet francia nyelvterületen élni se garancia ezek szerint semmire...
süti beállítások módosítása