Szerelem a stégen

2010. április 19. 15:13 - Panni CsP

A lányt nem csak a verőfény és a pancsolás vonzza a Balatonra, de a pasizás is. Igaz, mindig csak egy bizonyos pasiért rajong, akivel egy apró kis baleset hozza össze. Most megtudhatod, miért ne zárd a szívedbe a szomszédokat.

 

Sziasztok! Egy 7 évvel ezelőtti, nyáron megesett kalandomat szeretném megosztani Veletek! Akkor pont a legszebb korban voltam, 18 évesen, kalandra éhes lányként. Van egy balatoni hétvégi házunk és ha tehetjük, leruccanunk nyáron, mind a mai napig. Mindkét oldalon vannak szomszédaink, a két közvetlen szomszéddal jóban vagyunk, viszont balról a negyediket nem ismerjük, sőt, még nem is láttuk, valószínűleg télen jön csak le, vagy nem tudom. Egyik nap bementem pancsolni a húgommal. Amikor meguntuk a matracon való fetrengést, kiültünk a stégünkre.

A tőlünk három háznyira lévő „távoli szomszédunk” fiát mindig figyeltem, amint reggelente a stéget pucolja, vagy lakkozza a csónakot stb. Ilyenkor ő is észrevehette, hogy nézem, mert gyakran visszanézett, nem egyszer integettünk is egymásnak. Köszönni csak akkor köszöntünk egymásnak, ha összefutottunk az úttesten, vagy a boltban – csak egy hello, és már mentünk is a magunk dolgára. Azt tudtam, hogy Zsoltnak hívják. Szép barna szeme volt, tüsi barna hajjal és szépen kidolgozott testtel. Szóval, ülök a stégen, amikor a combig érő vízben elém sétál Zsolt. Megkérdezi, hogy nincs-e kedvem úszni bentebb? Mondom, hogyne lenne! Bemegyek a vízbe. Végre beszélgetünk. Elég sokat sétálunk, míg vállig érő vízhez jutunk, majd úsztunk pár kört. Én hamarabb kifáradok és felmászok az egyik vízbe kihelyezett stégre. Zsolt észreveszi, hogy eltűntem, majd amikor kiszúr, odaúszik és felmászik mellém. Amikor a vaslétrán kapaszkodott fölfelé, már akkor láttam, hogy folyik az orra. Ő nem vette észre. Leült mellém, de nem maradt ott sokáig, ugyanis hirtelen hapcizott egyet és az egész tenyere olyan lett. Ő azt hitte, hogy nem vettem észre a kis balesetet. Lazán felpattant és azt mondta: „na, én csobbanok egyet”. Aztán belevetette magát a vízbe, eltüntetve magáról a bizonyítékot. Nem mondtam meg neki, hogy láttam mindent - minek mondtam volna, bárkivel előfordul az ilyesmi. A lényeg, hogy este már együtt mentünk csavarogni Siófokra. Mivel Siófok mellett voltunk, bicajjal tekertünk le. Szóval, Zsolttal szépen összejöttünk, de kapcsolatunk rapszodikusnak volt mondható, melynek oka nem az összeférhetetlenség – tényleg jól megvoltunk – hanem a távolság és az idő. Én budapesti vagyok, ő fehérvári volt és nem mindig akkor ment le, amikor én. Egyeztetni sem tudtunk, mert hol ő volt bizonytalan, hol én. Mindketten a szüleinkkel voltunk lent, tehát ők is tényezővé váltak. Csak nyáron találkoztunk és ha egyikünknek sem volt éppen senkije, elütöttük közösen az időt. Aztán ők két év múlva eladták a hétvégi házukat és nem láttam többet. Tavaly találtam meg az iwiw-en, bejelöltem, és egyelőre ott levelezünk. Ha más nem, egy édes emlék marad. A mai napig elszorul a szívem, amikor látom, hogy az ő portájukon az új tulajdonos idegesítő családja mászkál.

 
22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr581933332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillag× 2010.04.19. 15:22:12

Szép reggelt mindenkinek! :D

...csakatradíció.. :)))

tőzegmalac 2010.04.19. 15:25:08

@csillag×: már a vacsora is kihűlt:)

vendriner aladár 2010.04.19. 15:27:32

Szóval ez a vicces poszt. Fikás Zsolt és Tank Aranka románca. Küld el te is a 1791-re, hogy Zsolt és Aranka, hogy megtudd összeilletek-e!

Madpapa 2010.04.19. 15:30:38

Ez egyedüli érdekes gondolat az az, amikor a srác a taknyát a tenyeréről a vízbe mosta. Arról nem szólt a fáma, hogy hősnőnk viszolyogva-e vagy sem, ugrott lovagja után. Vajon a taknyot sikerült-e elkerülnie úszás közben vagy sem? Vagy a parton történt megszárítkodás után néztek rá furán, hogy kislányom mi száradt a combodra?

2010.04.19. 15:49:31

"Szerelem a stégen" - meaning: Takony a randin

Onnantól csak így hívták: A Taknyos Zsóti.:)))

1kutya 2010.04.19. 15:50:31

@Madpapa: de lehet a kislány csak erre fogta és igazából nem is a takony kenődött a combjára, hanem...:DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.19. 16:07:02

És ebben mi a sztori? A taknyos pöcs?

Kham 2010.04.19. 16:26:56

Azt hinnéd, ha egy balatonparti nyaralóban töltheted a gyerekkorod nyarait, már egyenesben is van az élet, de egyáltalán nem: rapszodikus fiúk a tenyerükből akarják visszatelepíteni az osztrigát a tóba és még szülei is vannak. Siófokra még csak-csak elbicikliznek, de Székesfehérvár már a Hold túlsó oldalán van, legalábbis Budapestről nézve. Kegyetlen az élet, a posztíró szíve elszorul mind a mai napig, ha azt látja, hogy valakinek tüsszentéskor az Alien kireppen a tenyerébe.

tőzegmalac 2010.04.19. 18:12:39

hűű mennyi izgalom...

S0und 2010.04.19. 18:53:26

Mi a g. ? Én vártam, hogy akkor taknyos képpel, taknyos kézzel akarja smárolni ezt az idióta picsát? Akkor ez most miért volt olyan fontos részlet, hogy mindenképp meg kell említeni?

"Leült mellém, de nem maradt ott sokáig, ugyanis hirtelen hapcizott egyet és az egész tenyere olyan lett. Ő azt hitte, hogy nem vettem észre a kis balesetet."

Trüsszentett a csávó egyet, kint a stégen, a csaj mellett, ki gondolná azt, hogy ezt nem lehet észrevenni? Hát persze hogy egy nő.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.04.19. 19:51:15

@Kedves Nard:
Nem látod a lényeget! ;) A posztnak az az üzenete, hogy nem baj, ha az új csajnál szarsz, mert az olyan emberi... Vannak még ilyen angyali teremtések, akik nem kattintanak egyből a reboot gombra, ha valami emberi, ám sokak szerint gusztustalan dolog történik egy szegény szerencsétlen fiúkával.
Légy természetes, ha az ellenfél is az, nem menekül.
A taknyos pöcs szálat nem sikerült felfedeznem a posztban, de szívesen kifejtem a későbbiekben, ha gondolod! :D

angelarosso · http://www.q98.eu 2010.04.19. 20:27:36

No most ebben konkrétan mi volt a sztori?

G_P 2010.04.20. 10:36:52

@angelarosso:

Az, hogy kihangsúlyozta, hogy kiültek a STÉGÜKRE, mert NEKIK SAJÁT STÉGÜK VAN.

LOL

summerstorm 2010.04.20. 14:04:22

jaj de gáz volt ez a poszt....

Farkasbarack 2010.04.21. 15:53:45

Szerkek, poszthiány van? :)

RoIeX 2010.07.01. 02:12:56

adjak vízálló zsebkendőt vagy szerezzük vissza a kecót a gonosz szomszédoktól? engem speckó a bicaj érdekelne, ha még megvan nem eladó? :) mert kb mást nem tudok kihámozni ebből a sztoriból.
süti beállítások módosítása