Fizetne a szexért

2010. április 29. 07:17 - csajokespasik

„Miért tesz ilyen buta ajánlatot egy nő? Vagy ez a perverziója?” Nő fizetne a szexért egy pasinak. Az interneten szaladnak egymásba - habár a lány csinos, nem a pasi esete. Azért egy kis fotózás belefér, ugyanis a lány szeret lencsevégre kapni szép férfiakat - mindez legyezgeti is a srác hiúságát. De mi van, ha a lány többet akar? Dönteni kell, méghozzá úgy, hogy senki ne sérüljön.

 

A történet idén januárban kezdődött és hamar be is fejeződött. 24 éves pasi vagyok. Az interneten megismerkedtem egy lánnyal egy fórumon. A fotócserét hosszas levelezés követte. A kép alapján, amit átküldtem, nagyon bejöttem neki, pedig egy ócska kis géppel készült, elég rossz fényviszonyok mellett. A lány elárulta magáról, hogy hobbi szinten fotózással is foglalkozik, már volt is néhány kisebb kiállítása a munkáiból. Azzal fűzött, hogy szeretne csinálni rólam egy sorozatot. Soha sem tartottam magam modellnek, inkább átlagos fickónak de azért hízelgő volt a felkérés.

Ő is küldött magáról képet - egy harmincas, szép nőről volt szó, de nem az esetem (nem a korkülönbség miatt, hanem azért mert később megismertem a személyiségét és valahogy nem jött be). Nem is gondoltam vele többre. Egyre azt pedzegette, hogy mihamarabb menjek fel a lakására, hogy elkészíthesse a sorozatot. Amikor megmondtam neki, hogy nem tudom, mit lát bennem, teljesen átlagos vagyok, azt felelte, hogy igazából mindenki átlagos, és az emeli az átlag fölé őket, hogy vagyonokat fektetnek abba, hogy jól nézzenek ki. „A maga módján mindenki különleges” - mondta. Felmentem hát hozzá. A lány neve legyen Dia. Mosolyogva fogadott, láttam rajta, hogy őszintén örül a személyes találkozónak. Egy teljesen fehérre mázolt műterembe vezetett, itt leültünk dumálni. Elmondta, hogy milyen sorozatot tervez, és elkezdett beállítani. Igazából a természetességre fog törekedni – mondta – és szeretné a természetes pózaimat megörökíteni. Elárulta, hogy több órás művelet lesz és ha szeretném, fizet is érte valamennyit. Udvariasan elhárítottam. Ráérek. Aznap nem történt semmi. A legtöbb, amit kért, annyi volt, hogy vetkőzzek félmeztelenre, vagy vegyek föl különböző, lobogó ingeket Elkészítette a sorozatot. Jól van. Amikor hazaértem, már ott volt az e-mail. Tőle. Elolvastam. Azt írta, hogy nagyon örül, hogy megismert, a fotókat most pakolja fel a gépre, és csak nézi és nézi… Komolyan zavarba hozott. Hirtelen ezt olvasom: „habár nem fogadtad el a felkínált pénzt, másért szívesen fizetnék”. Először nem is értettem, aztán leesett: fizetne a szexért. A következő sorban azt írta, hogy csak viccelt. A lényeg, hogy nagyon bejöttem neki és két nap múlva ismét felmentem hozzá. A teste vonzott, de a személyisége nem. Kapcsolatunk alatt, már ha kapcsolatnak nevezhető, a szó hagyományos értelmében – összesen két alkalommal feküdtünk le. Természetesen ingyen. :) Megnéztem a képeket, fekete-fehérben csinálta és tényleg profi munka volt. Dia váratlanul megemlítette, hogy még áll az ajánlata… mármint hogy fizetne a szexért. A fotók már megvoltak, félt, hogy most már eltűnök. És újra ez a hülyeség: fizetne másért is. Pedig este azt írta, hogy csak viccelt. Amikor látta a zavaromat, felnevetett. Azt mondtam neki, hogy ezt meg sem hallottam. Miért nem bízik a saját varázsában egy szép nő, és miért tesz ilyen buta ajánlatot? Vagy ez volt a perverziója? Fizetni a szexért? Miért nincs egy jó nőnek egészséges önbizalma: egyébként láttam rajta, a mozdulataiból, meg a szövegéből is azt szűrtem le, hogy nem tartja magát valami megkapó jelenségnek. Pedig ez nem volt igaz.

 
288 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr811961050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erásss 2010.04.29. 14:43:03

@Plumper:
Hidd el Én megértem amit mondasz....de akkor is nevetek! Bocsi! :)

Plumper 2010.04.29. 14:43:09

@Erásss: ha olyan nő van mellettem, aki sz@rt se tud vagy keveset, vagy önző és fadarab, jól jöhet a fű előtte.
vannak pasik, akiknek mindegy, hogy te (el)alszol-e, vagy sem, beteszik a lompost. ugye ilyenre mégsem vágysz? :-D

2010.04.29. 14:43:24

@Plumper:
Abban egyetértek, hogy nyugodtan lehet így perverzkedni, nincs ebben semmi rossz, sőőőt.:))
Van a részegségnek is olyan foka, amikor tök jó még a szex.:))

summerstorm 2010.04.29. 14:43:53

@Plumper:

hát szivem... biztos én csinálok valamit szarul...
de 10 éve én fizetem a tabit... Ami sosem volt két fillér...
A kajaalapanyag néha semmivel sem kevesebb, mintha elmész étterembe... már egy rendesebb kaja esetén... Az ajándék/édesség dolog szerintem egyáltalán nem az egyoldalú kategória, azt nem csak a pasi szokott szerezni... úgyhogy ez így nem OK...
ÉÉÉs ha már az időnél is tartottunk az előbb...

@kabátnyúl:

ohhh, édes vagy... két hét múlvára olyan vékony leszek, hogy gyakorlatilag el is tűnök már szinte :D
hát mit ne mondjak, az embernek elmegy a fél élete hogy mosson, főzzőn, takarítson, pakoljon, vasaljon stb élete szőke/barna hercegére...

Plumper 2010.04.29. 14:45:48

@Erásss: felőlem hahotázhatsz is. csak kb. 30.000 egyéb potenciális nő (életkor, külső, szimpátia) futkározik vagy él arrafelé, amerre naponta kelek át a városban, vagy megyek erre-arra. előre szoktam gondolkodni. "vágod"? :-)

2010.04.29. 14:46:39

@mooon:):
Azt csinálod rosszul, hogy tabit szedsz.
Teljesen belezavar a hormonházartásodba.
Egy ismerősöm majdnem kinyúlt, mert gyogyót váltott. Nem jött be az új...

Én inkább olyan pasikkal szexelek, akiknek nem derogál gumit húzni.:)))

Erásss 2010.04.29. 14:46:42

@Plumper:
Hát ebben is egyetértünk!Pontosabban majdnem! A fű helyett azt mondom a srácnak: Öltözz fel, és lépj le Barátom! :)

summerstorm 2010.04.29. 14:47:13

el*sztam...
hogy került a kommentem egyik része a másik részének a végéreeeeeeee??????????????????????????????!!!????????????

csillag× 2010.04.29. 14:47:21

@Plumper: ha ügyes az ember, azt is le lehet csökkenteni...viszont erre nem tenném a nyakam, hogy a pasi többször hívná fel a csajt :)
Egyébként azt aláírom, h ha összevetnénk mindent, akkor nagyobb összegű kontót a srácok birtokolnának. De akkor itt meg jöhetnénk a kereseti különbségekkel.....

Jaj, istenem szeretni kell egymást és nem az anyagiakon lovagolni (jó ha van de csak ettől nem leszünk boldogok) ....kiránduljatok, nézzetek dvd-t és otthon pattogassatok kukoricát :D

Plumper 2010.04.29. 14:48:54

@mooon:): "ami sosem volt két fillér" - erre mondom, hogy jobb, ha felesben fizeti a két fél. mondjuk ha előre szeded, és elkezdesz járni vkivel, nem biztos, hogy örül neki, ha egyből ezzel nyitsz. (mondjuk annak se, ha pár hét múlva megköt a gipsz nálad:-D
a kajaalapanyag pedig óccsó, kb. negyedannyi, mintha étteremben vennéd meg adott kaját.

Plumper 2010.04.29. 14:50:46

@csillag×: a nemek egyenjogúságának elve már csak emiatt is jó, hogy egyikük se mondhassa, hogy kevesebb pénzt visz haza.:-)
én utálok telefonba locsogni, pláne, ha ott az ingyenes skpye.

Erásss 2010.04.29. 14:52:19

@csillag×:
Megoldás! Mindenki egyen otthon, randi vacsi után!De oda kell figyelni, hogy a találkahely egyenlő távolságra legyen az otthonuktól, tudod a benzinköltség miatt; hogy ne legyen nagy a telefonszámla meg kell beszélni, hogy ha hiányzik az egyik a másiknak csak egyet rácsörren a telójára (láttam már ilyet! :D). ÉÉsss szex csak és kizárólag kotonnal, amit egyszer az egyik fizet, máskor a másik! :D :D

summerstorm 2010.04.29. 14:55:28

@Plumper:

jah, hát kérem, úgy tűnik,hogy egyesek a Ritz-be járnak enni :)...
Nem azt mondom egyébként hogy nem lehet olyat főzni, ami olcsóbb mint egy éttermi dolog, ez is tény... de csomó mindent - ha kis helyekre szaladsz be - kb kevéssel többért megkapod, mint amennyi az alapanyag, amit összevásárolgatsz hozzá.... és utána még jön az időd, ameddig megfőződ, meg a gáz,vagy villanyszámla, és még amíg eltakarítod...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.29. 14:57:00

@Erásss:

Tényleg kurva sokba kerül egy nő. Sokan azt mondják, hogy tartsunk inkább lovat, de a lófasz nem túl vonzó dolog :)

Devil2 2010.04.29. 14:58:30

@Traktorka: Nekem egyetlen "kábszeres" élményem van csak. Mikor orrsövényműtétem volt, azzal kezdték hogy kokóval átitatott vatta fel az orrba, hogy be tudják adni az igazi fájdalomcsillapító injekciót. Erre a halálos para átalakult egy nehezen visszafojtható röhögéssé, később nagyon beszédültem, meg hányingerem lett tőle. :))

tőzegmalac 2010.04.29. 14:58:40

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: csak az a távolság ne lenne és rendbe is lennénk;)

@mooon:): két hét múlvára akármilyen vékony is leszel
én fogok eltűnni:)

@csillag×: sose tanulják meg:D

2010.04.29. 14:59:51

@mooon:):
...meg kidobod a felét, mert rátok rohadt...:D

Caddy 2010.04.29. 15:01:12

Jajj de kis édes írás ez!
Gyere fel megmutatom a bélyeggyűjteményemet. :D:D:D
Nem a srácok dumája volt ez, vagy én vagyok öreg? :)

Plumper 2010.04.29. 15:01:23

@Erásss: a dollármilliomosok azért találnak maguknak nehezen normális nő, aki nem a pénzükre bukik, mert nem érdeklik őket a költségek. vagy mert buták.

@mooon:): igen, időfaktor, rezsiköltség, de ha már úgyis benne vagyok a gyakorlatban, nem probléma. az éttermekben több száz%-os haszonkulcs van. szinte mindegyiket lehúzásnak érzem.

2010.04.29. 15:01:23

@Devil2:
Na hát akkor ezen az élményen feltétlenül javítanunk kell egy kis füves szex-el, Édesem.:) Max bealszunk.:))) De még az is lehet, hogy rákapunk.

Plumper 2010.04.29. 15:02:22

@Kedves Nard: kivéve, ha kancát tartasz! :-D

2010.04.29. 15:03:00

@Devil2:
Most esik le: te olyan bátor voltál, hogy csináltattál orrsövény műtétet?
Nekem is kellene, de van egy mottóm: az én orromba senki nem dug semmit!:))
És úgyse vettem volna észre, hogy ez van, ha a doki nem mondja.:)

tőzegmalac 2010.04.29. 15:04:06

@Caddy: mintha hiányozna valami idézőjelféle, mert még fel találok menni:D

csillag× 2010.04.29. 15:07:42

@Plumper: nemek egyenjogúsága----> Magyarországon ez még nagyon gyerekcipőben van, főleg a munkahelyeken. :) (friss felmérések alapján) ;)
ja-ja, nekem is a skype jutott eszembe...szóval a telszámla nem jó...kérek mást! :))

@Erásss: nah, meglehet ezt oldani! :D:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 15:07:54

@kabátnyúl: a távolság az ideális kapcsolat titka.:D:D

Devil2 2010.04.29. 15:08:10

@Traktorka: Várj, nem biztos hogy kell javítani azon az élményen. :))
Nem bátorság kérdése volt, hanem nem kaptam már az orromon levegőt. Egyszerű hülység folyománya volt az egész, mert túl sok orrcseppet használtam egyszer mikor meg voltam fázva. Ezért van írva a használati utasításban is hogy "ne adagoljuk túl és ne használjuk hosszú ideig.

Devil2 2010.04.29. 15:11:48

@Traktorka: Egyébként tényleg rossz utána egy ideig, mert pár napig jól kitömik az orrod gézzel, ha kiveszik akkor sem kapsz mindjárt levegőt, de nekem segített. Ha nincs semmi bajod vele, akkor maradjon ferde.

csillag× 2010.04.29. 15:12:02

@kabátnyúl: hát látod! Hiába jártatom én itt a számat, nem hallgatnak ezek a mai fiatalok a rangidősre :D

Caddy 2010.04.29. 15:12:04

@kabátnyúl: ha lenne bélyeggyűjteményem neked megmutatnám. :D

Mi ez a sokba kerül a nő, meg pasi duma, ti pénzben méritek az érzelmeket? Most komolyan?

2010.04.29. 15:12:21

@Devil2:
De és jobb lett? Jól sikerült a műtét?

Bizton én vagyok mödicina negatív, de nem értem a orrcsepp vs. orrsövény összefüggést.

kóristalány 2010.04.29. 15:13:21

@Plumper: A megnyilatkozásaid alapján nagyon hasonlítasz egy ismerősömre. Ő ráadásul még magára is sajnál pénzt költeni. Cikizik is érte bőven a haverok.
Egyébként @mooon:)-nal értek egyet, "szeretni kell egymást és nem az anyagiakon lovagolni"

2010.04.29. 15:13:59

@Devil2:

Most képzelt el, hogy a ciku turcsi orromat összevissza akarják vésni, nóóórmális???:)) Szerintem nem!

kóristalány 2010.04.29. 15:18:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: "a távolság az ideális kapcsolat titka"
jah, erről tudnék mesélni...

csillag× 2010.04.29. 15:18:31

@Traktorka: nah ez nekem is felvont szemöldököt okozott, mert az orrsövényferdülés az igazából egy kis csont/ porckinövésféle,mert ugye az orrunknak az a része 25éves korunkban fejlődik ki kb és azt kalapálják le :S
De lehet, h most DEVILtől valami okosabbat is fogunk hallani? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 15:22:21

@kóristalány: csak játékból mondtam.:-) A távolsági ideális kapcsolat ritka. Így jó?:-))

Plumper 2010.04.29. 15:23:58

@csillag×: a telefonszámlát a nő számlájára értem, hogy a nők fizetnek többet a locsogásért.:-)

@kóristalány: én nem sajnálom magamra a pénzt. simán veszek olyan dolgokat is, nem is óccsóért, amelyek az emberek 98%-ának teljesen haszontalanok.:-) csak ez a világ olyan, hogy figyelni kell a párkapcsolati kiadásokra. nem azért, mert vki csődbe mehet ettől (mondjuk de, lehet ilyen), hanem mert sok a pénzéhes nő. kérdés: mit/mennyit, miért? van, hogy megéri a befektetés, és van, hogy nem.

Plumper 2010.04.29. 15:24:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: távolsági kapcsolat, ja, 15 évesek számára. később nem kielégítő vagy nem érünk rá ilyenre.

summerstorm 2010.04.29. 15:26:31

@kóristalány:

Ha már az anyagiakon lovagol valaki, akkor már szerintem rég baj van...

DocBulywood 2010.04.29. 15:27:27

Ezt nem értem. Soha nem fényképeztetem magamat félmeztelen, mert nem vagyok egy kidolgozott alkat. Van hasam, úszógumim, nagy ügy. Helyette kihúzom a farkamat a sliccen keresztül, ami lankadtan is combközépig ér.
Egy nő sem akart fényképezni, egyből rákapott, alig bírtam eltolni magamtól, hogy előbb egy kis tisztálkodás részéről is, aztán megküldöm, mint Rocco.
És úgy is lett... páran kérték, hadd vegyék fel a barátnőik kamerával, hogy kúrom őket.
Faszomat a ff fényképeidbe te köcsög.

tőzegmalac 2010.04.29. 15:27:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ez így van:) csak az úgy nem kapcsolat:D

@Caddy: :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 15:28:40

Látom, ma senki nem vevő a cinizmusomra.:D (cin-cin)

kóristalány 2010.04.29. 15:29:37

@Plumper: Lehet, hogy sok a pénzéhes nő, de ha kifogsz egy ilyet, dobd ki és ne siránkozz, hogy a nők sokba kerülnek.

csillag× 2010.04.29. 15:31:40

@Plumper: ja, hoppá! igen-igen. *szégyellve egyettért*
csak számomra hirtelen jött a váltásod. Eddig a pasik kiadásait ecsetelted és azt hittem, h ez is hozzá tartozik :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: a hosszú boldog házasságé pedig, ha keveset találkoznak :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 15:31:43

@kabátnyúl: dehogynem: csak nem ideális párkapcsolat, hanem ideális kommentpajtási játszóskapcsolat.:D

kóristalány 2010.04.29. 15:32:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Értettem én úgy is, de frappáns a helyesbítés. :)

Snowmass 2010.04.29. 15:34:20

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Már késő.:) Noha még ez utóbbit is valaminek értékelem.:))

summerstorm 2010.04.29. 15:35:30

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

én értem, én értem.... :)
*jelentkezik, ugrál, eminens*
:) :)

Snowmass 2010.04.29. 15:36:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A magam részéről természetesen vevő vagyok. Mivel és hogyan fizessek?:DD

Devil2 2010.04.29. 15:37:33

@Traktorka: Szivem, a műtét kívülről nem változtatja meg az orr formáját, tehát attól még cuki marad. :))
Egyébként nem tökéletes most sem, mert reggelre bedugul az orrom, nyálkahártya megduzzad. De felkelek és pár perc alatt helyrejön, a műtét után azért.
@csillag×: Jah igen, csak a ferdülés miatt még nem kellett volna műteni, de ha már a nyálkahártyából kellett kivenni akkor egyúttal a csontból is vettek le. Ennyi az összefüggés.

2010.04.29. 15:38:07

@Snowmass:

Van klassz ebédjegyem, azt lehetne a pasik bugyijába dugdosni.:D

tőzegmalac 2010.04.29. 15:40:18

@mooon:): nem te vagy az egyetlen:)
örüljünk egymásnak:D

Devil2 2010.04.29. 15:41:07

@Traktorka: nem fejeztem be egy mondatot, tehát a műtét után egy ideig tökéletes volt. De ez az egész 21 éves koromban volt, lehet hogy egy kicsit visszanőtt, mert ugye Csillag azt mondja hogy 25 éves korig változik.

2010.04.29. 15:44:13

@Devil2:
áh, annyit tényleg nem ér az egész.
kikezeltem magam az allergiából.
mármint már nem vagyok allergiás az életemre és ettől már nem vagyok allergiás a virágporra sem.:D
tádááám!:)))

csillag× 2010.04.29. 15:44:21

@Plumper: héééé..te most kicsit összezavartál, de mindjárt utána nézek, mert vagy én vagyok a hülye vagy jól megvezettél... :P (vagy egyzserre áll fent a 2eset) :D

@Devil2: tisztasor :))

Plumper 2010.04.29. 15:46:40

@kóristalány: eddig még nem fogtam ki olyanokat, tehát nekem nincsenek rossz tapasztalataim a nőkről, ezen a téren legalábbis. csak tudom, mire kell figyelni, mások elbeszélései alapján.:-)

@csillag×: továbbá a fogitabit is illendő felesbe fizetni, ne csak a nő állja.

dr. gernika 2010.04.29. 15:47:34

@peca1000: Atyaég, te aztán fontosnak hiszed magad. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 15:48:42

@mooon:): tőled el is vártam, ifjú padawan.:D:D

@Snowmass: engem nem vezérel túlzott mértékben az értékelésednek való megfelelési kényszer.:-))) // Ez ingyen van, kérlek. Szólj, ha kell még vagy nálad elfogyott.:D:D

@Traktorka: @kóristalány: :-)))

BARI 2010.04.29. 15:50:33

Nem rossz írás!
:D

summerstorm 2010.04.29. 15:50:37

@kabátnyúl:

nem :)?
nem is értem, miért.. :) :)

Devil2 2010.04.29. 15:52:38

@Traktorka: Jobb később mint soha. ;)

Father Justice (törölt) 2010.04.29. 15:55:56

Az utolsó előtti mondat kimaradt: "Kajáltátok a sztorit, mi?"

Snowmass 2010.04.29. 15:57:11

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Még jó, hogy nem vezérel. Ez is valami.:)) Határozottan kifogyóban a készleteim, úgyhogy egy komolyabb mennyiséget rendelnék, ezek szerint ajándékba.:DD

summerstorm 2010.04.29. 15:58:16

@BARI:

szia bariiikaaaaaaaaaa :)

2010.04.29. 15:59:18

@Devil2:
hát igen.:) végülis csak 11 évig szenvedtem vele, mire rájöttem, hogy miről szól a történet.:)
addig vak voltam, süket és béna.:))

Snowmass 2010.04.29. 16:00:06

@Traktorka: Mármint azokéba, akik cinikusak?:)

2010.04.29. 16:06:56

@Kedves Nard:
ja, mert én már adóztam utána!:( :D:D

Devil2 2010.04.29. 16:08:05

@Traktorka: Akkor nem csak én tanulok lassan.. :))

2010.04.29. 16:12:34

@Devil2:
hát végülis érdekes, hogy én is csak másfél éve kaptam a fejemhez.
mi a jó istent csináltam én addig???:))) direkt befogtam a fülem, vagy mi?

summerstorm 2010.04.29. 16:17:51

@Traktorka:

asszem én is kb annyi... talán kicsit több...
:(

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 16:19:08

@Snowmass: körültekintően kérj, hátha teljesítem.:D:D:D Egy karton ördögi cinizmust küldünk Önnek ajándékba, köszönjük, hogy érdeklődéssel fogadta ajánlatunkat. Ezúton figyelmeztetjük, hogy túladagolása estén mellékhatásként a valóság torzulása valamint allergiás reakció léphet fel, ez esetben haladéktalanul fohászkodjon gyógyulásért mennyei atyjához. Tisztelettel: Road to Hell Világnézeti és Tanácsadó Zrt.

Devil2 2010.04.29. 16:25:34

@Traktorka: Gyere Kicsim, hadd öleljelek meg, ezen a héten már nem tehetem meg sajnos.

2010.04.29. 16:26:46

@Devil2:
na!:))disszidálsz?
*ölelééééés, csóóóókok*:))

2010.04.29. 16:30:21

@Devil2:
na!:))disszidálsz?
*ölelééééés, csóóóókok*:))

2010.04.29. 16:31:00

@Devil2:
upsz, repetáztam.:D

summerstorm 2010.04.29. 16:38:10

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

lehetnék nálad tanácsadó jó pénzért :)?

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 16:43:12

@mooon:): aber natürlich, mindig szükség van szakértőkre és megfelelő útmutatásra. Tuti biznicc.:D:D

tőzegmalac 2010.04.29. 16:44:56

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
na búcsúzóul azt most meg kell hallgatnom:))

tőzegmalac 2010.04.29. 16:46:17

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: tereld át hozzám, de a tanácsokat nem kérem:D

summerstorm 2010.04.29. 16:51:56

@kabátnyúl:

őőőő, hát most hogy érted azt, hogy a magas színvonalú tanácsaimat nem szeretnéd... :)?
:D :D :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 16:55:14

@kabátnyúl: a Hooold:-) nem Bárány, én pedig nem Pásztor, inkább a témát terelem.:-)

tőzegmalac 2010.04.29. 17:00:12

@mooon:): ha hasznosak...;) egyébként tanácsok nélkül is jól megvagyok. másra van igényem:D

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ok;)
(most mintha be lenne nekem szólva:S)

summerstorm 2010.04.29. 17:02:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

:D :D :D :D :D....
Én mindig a megfelelő irányba tartok...
Fel az égre, aztán le az égről...

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.29. 17:05:17

@kabátnyúl: maximum beszójátékozva van neked.:-)))

@mooon:): a saját utadat járod, rendjén is van ez.:-))

Snowmass 2010.04.29. 17:07:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Körülnéztem, úgy kértem.:)) Mindazonáltal szeretném megköszönni, hogy hozzá juthattam cégük kimagasló minőségű termékeihez, melyek átvételét ezúton is visszaigazolom. Bízva a további sikeres és gyümölcsöző üzleti együttműködésben, remélem, hogy a jövőben is lehetőségem lesz magas színvonalú termmékeik beszerzésére. Tisztelettel: Tóth Jakab, életvezetési hegymászó

summerstorm 2010.04.29. 17:14:08

@kabátnyúl:

na persze...
színes lábakra, mi :)?

summerstorm 2010.04.29. 17:17:10

@Snowmass:

aSZtamarketingválaszt :D :D :D....

summerstorm 2010.04.29. 17:17:53

na további szép estét mindenkinek :D :D

tőzegmalac 2010.04.29. 17:19:55

@mooon:): bizony:) az elengedhetetlen...
mész gyúrni?

#szájbergyerek# 2010.05.05. 11:08:11

Hogy én miért nem találkozom olyan nővel aki jól néz ki meg még fizetne is azért, hogy gerincre vágjam?

Úgy kamu az egész, ahogy van.
süti beállítások módosítása