Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyilvánosan megalázott

2010. május 04. 07:17 - Panni CsP

„Már mindenki tudta, hogy megcsalt, csak én nem” – a srácnak csak arra kellett a csaj, hogy valakinek érezhesse magát mellette, majd olyan módon bánt el vele, ami nem úriemberre vall. Amikor a srác lebukik, elmondja, hogy mindkét lányt szeretné megtartani, de ettől elborzad az első számú versenyző. Levélírónk azon tanakodik, hogy a szakítással vajon helyesen döntött-e, esetleg időt kellett volna még adnia a szédelgőnek?

 

Az én történetem szépen indul, de csúnyán fejeződik be. A jóindulatomról és a vakságomról lesz szó, valamint arról, hogy mennyire megbíztam egy illetőben. Türelmem és odaadásom elvakított. Nem vettem észre sem a jeleket (igazából nem is voltak nagyon) sem a pasi változását. A történet sokrétű lesz, és többek között arra is rávilágít, hogy milyen fontos egy pasinál a humorérzék, és arról is szólni fog, hogy miért olyan vakok néha a lányok – amilyen például én is voltam - hogy nem veszik észre: csak arra használta őket egy kisfiú, hogy férfinak érezhesse (és nevezhesse) magát. Egyik barátom tavaly májusban - a hónap végén, amikor jó idő volt és a kertben sem fagytunk meg nyolc után - rendezett egy közös bográcsozást, amolyan kerti partit magyar módra. Tizenvalahányan voltunk, és a hangulat is szépen kialakult.

Itt tűnt fel egy viszonylag arányosan nagydarab srác, aki kicsit kapatosan, szenzációs poénokat nyomott, igazi nagydumás arc volt – de nem a menősködő, hanem a vidékiesen kövér fajtából. Igen, kicsit kövérkés volt és kopaszodott, valamint az arcához nem illő, aránytalan szemüveget hordott. Az a típus volt, aki ha nem hagyja el magát, és kicsit rágyúrt volna, gyönyörű felsőtestet tudott volna magának összehozni. Nem volt egy kiköpött jóképű gyerek. Nálam nagyon sokat számít, ha egy pasinak van egy nem túl izzadságszagú, egyedi humora. Szerintem sok lány van így ezzel. Odajött hozzám és bemutatkozott: Gyulának hívták, és 24 éves volt. Nem látszott annyinak, messziről 31-32-nek saccoltam. Tényleg meglepődtem. Elkezdtünk fröccsözni és belefolytunk a buliba. A kaja késett, mert hiába mondták a lányok, hogy jó lesz már az a gulyás, a házigazda (aki természetesen az a típusú férfi volt, aki saját bevallása szerint, mindenkinél jobban értett a főzéshez) kötötte az ebet a karóhoz és mindig az utolsó simításokról beszélt. Gyulával közben elsodródtunk egymástól és bevettük magunkat a többiek közé, elvegyültünk. Azon kaptam magam, hogy gyakran kalandozik Gyula felé a tekintetem, amit ő el is kapott és jelentőségteljesen viszonozta a pillantásomat. Amikor elkészült a kaja, mindenki nagy örömére, neki álltunk enni. Gyula legalább 3 tányért bevágott, rossz volt nézni – nem, hazudok: jó volt nézni, mert olyan jó ízűen evett, hogy akkor is megjött volna az étvágyam, ha éppen a jóllakottságtól szenvedek. Nem zabált, nem volt gusztustalan – csak nagyon elszántan kajált, az arcát alig láttam közben, nem nagyon jött fel levegőért, szépen lassan befalta az adagjait. A kaja után pezsgőt pukkantottunk és újra kettesbe merültünk. Hamar el is csattant egy csók és hát… mivel mindenki ott aludhatott, meg bennem is, és Gyulában is nem kevés alkohol dolgozott, hamar le is feküdtünk. Az egyik szobát elfoglaltuk és szexeltünk egy jót. Nagyon jó volt vele, de viszonylag rövidre fogtuk, mert fáradtak voltunk mindketten. Reggel leírtuk egymásnak minden elérhetőségünket és este már MSN-en beszélgettünk.

Találkozgattunk, járni kezdtünk. Mindenkinek elújságoltam, hogy milyen boldog vagyok vele, és mennyire jó fej Gyula. Kezdetben a kapcsolatunk harmonikusnak volt mondható: Gyula nagyon jó volt a konyhában (a Tiramisuhoz nagyon értett) az ágyban pedig… hogy is mondjam: „fejlett nyelvérzékről tett tanúbizonyságot”, ami egy nőnél igenis számít. Megdöbbentett az őszintesége is, mert elmondta, hogy nem nagyon futnak utána a lányok, sőt, egy időben még bottal sem lehetett volna neki nőt fogni. Ezt egy férfi nem szívesen vallja be. Ezért is bíztam meg benne.

Telnek-múlnak a hetek, amikor egyik barátnőm felhív és kérdezi, hogy mit tudok Erikáról? Kérdem, ki az az Erika? Elmondja, hogy Gyula másik barátnője, akivel napok óta fut. Azonnal felhívom Gyulát, aki eleinte tagad, majd habogva beismeri, hogy igen, van egy másik nője is. Elmondja, hogy annyira örül, hogy a nyakába szakadt egyszerre 2 nő is, hogy nem tud dönteni. Mert ugye ő nem a nők álma. Elmondta, hogy mindkettőnket szeretne megtartani. Mondom neki, hogy az úgy nem megy. Ez az éretlen mohóság annyira felbosszantott, hogy sírógörcsöt kaptam és lecsaptam a telefont. Kisfiús gondolkodása bosszantott – hogy majd milyen jó lesz hármasban?! – gondolta. Azt mondta: értsem meg, hogy ő minden lehetőséget ki szeretne használni, mert még egyszer ilyen alkalma nem nagyon lehet. Korábban írtam a humorérzékéről, és magamban keserűen azon nevettem, hogy „hát, ez elég rossz vicc volt!” A legszörnyűbb az volt, hogy nem csak a barátnőm tudta ezt a dolgot, hanem mindenki más is, legalábbis abból a csapatból, akikkel gyakran összejártunk. Már mindenki tudta, hogy megcsalt, csak én nem. Szakítottam Gyulával, hiába próbált kardoskodni az igaza mellett. Szerintetek jól döntöttem? Vagy időt kellett volna adnom neki? Még az is megfordult a fejemben, hogy megbocsátok neki, ha azonnal szakít a lánnyal, de ezzel már saját magamat aláztam volna meg…

 

 
161 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr411972906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Father Justice (törölt) 2010.05.04. 10:55:35

@Rebelde: Lehetséges is, hogy eleinte paprikás hangulatban vágtáznának a hármas résztvevői, míg teljesen össze nem csiszolódnak. Aztán ha megszűnt a rivalizálás a hölgyek között, jöhet az öömbódottá! :)

summerstorm 2010.05.04. 10:56:01

szép napot mindenkinek :)

olvasok :D

2010.05.04. 11:10:27

@Devil2:
Na, végre egy talpig férfi!:))

summerstorm 2010.05.04. 11:21:09

On: jesssszuuuuuuuuuuus...
ez komoly?

Kham 2010.05.04. 11:28:39

Én már látom is magam előtt Gyulát: egyedi humor, nagyméretű szarukeretes szemüveg, korai kopaszodás, gulyásfitness hasméret, vidéki srác akinek nem jut asszony, pedig egyedi nyelvérzékkel rendelkezik...Torgyán József lenyelte Woody Allen-t:):)

tőzegmalac 2010.05.04. 11:32:42

@mooon:): Kedvesem!:)
Mire újra feljön a hold egy pár leszünk te meg én.

Leszel a feleségem?

Father Justice (törölt) 2010.05.04. 11:43:25

Egyébként a poszt címe nem állja meg a helyét. A nyilvános megalázás nem ezt jelenti, hanem például ha nagyközönség előtt, ordítva nevez lotyónak. Magyarul ha jelen van az alázó, az alázott és sokan mások is. Gyula nagyon is diszkréten csinálta! :)

csillag× 2010.05.04. 11:56:38

@kabátnyúl: ohh, ez milyen gyönyörűűű ...:$ :D *fehérzsepivelszemet töröl*

summerstorm 2010.05.04. 11:57:57

@kabátnyúl:

Hát persze kedvesem :)!
Szóval munkakezdés előtt közvetlenül esküvő lesz :) :)...?
De azért maradhatok a szép ruhámban :)? Ma különleges lesz a hold :)...
Na és ki lesz a tanúú?

Devil2 2010.05.04. 12:22:47

@Traktorka: Reggel amúgy is a legjobb szerintem. De azért egy icipicit kéresd magad, tudod attól csak nő vágy. :))

summerstorm 2010.05.04. 12:27:57

@Devil2:

inkább Dezsőke :)....
ő nem beszél hülyeségeket :) :)

2010.05.04. 12:28:15

@Devil2:
Az a legjobb, mikor felkeltenek direkt ezért.:))

Madpapa 2010.05.04. 12:28:40

@mooon:): hohohohóóóó :-))) elérzékenyültem :-)

tőzegmalac 2010.05.04. 12:29:31

@mooon:): :))

A nászéjszakáig maradhat;) Hova szeretnél nászútra menni?:)

Madpapa 2010.05.04. 12:29:33

@Traktorka: miért? hogy főzz egy kávét? ;-)

2010.05.04. 12:34:11

@Madpapa:
bámulatos az elméd.:D

summerstorm 2010.05.04. 12:35:07

@kabátnyúl:

háát, még sosem hagytam el a Föld körüli pályámat, úgyhogy mi lenne, ha valami olyan helyre mennénk, ami ezen kívül van :))?
A Marsra, vagy a Vénuszra :)))?

tőzegmalac 2010.05.04. 12:38:14

@mooon:): Hova???:) Együtt megyünk vagy sehogy.
:)))

2010.05.04. 12:42:46

@kabátnyúl:
Mijé, mi bajod a külön nászúttal?
Már most finnyáskodsz..:D

summerstorm 2010.05.04. 12:46:38

@kabátnyúl:

Hááát együtt hááát...
Na jóó... Mindegy, csak szép hely legyen, és megnyugodjon a lelkem ha csak körbenézek...
Van tipp?

tőzegmalac 2010.05.04. 12:48:01

@Traktorka: :D
Van amiből nem engedek.

tőzegmalac 2010.05.04. 12:57:54

@mooon:): Az Indiai-óceánon lehetnek szép szigetek... :)

SciNu 2010.05.04. 13:02:06

"Nálam nagyon sokat számít, ha egy pasinak van egy nem túl izzadságszagú, egyedi humora."
Az én humorom is egyedi, de annak hatására eddig 3 munkatársam tiltotta meg hogy valaha is beszéljek a gyerekeikkel. :D

"Gyula legalább 3 tányért bevágott, rossz volt nézni – nem, hazudok: jó volt nézni, mert olyan jó ízűen evett, hogy akkor is megjött volna az étvágyam, ha éppen a jóllakottságtól szenvedek."
sok ikszdé :D

"Nem zabált ... – csak nagyon elszántan kajált, "
Ezt fel kell írnom. :D

"mivel mindenki ott aludhatott, meg bennem is"
Ezt én elsőre félreolvastam :P (de úgy tűnik a mondat második felével még igaz is lett)

"Ezt egy férfi nem szívesen vallja be."
Húú de kemény vagyok én már többször is megtettem.

"Szerintetek jól döntöttem?"
Szerintem nem. Igazán megtehetted volna gyuszinak hogy beadod őt a közösbe és 3-asban csináljátok.

Devil2 2010.05.04. 13:03:21

@mooon:): naa, csak azért mert semmit nem értett? Azért nem Pelikán elvtárs volt a hülye. :))

Madpapa 2010.05.04. 13:04:32

@mooon:): és miben utaztok majd a nászútra? nyúlketrecben? :DD

Devil2 2010.05.04. 13:06:51

@Traktorka: Vagy ha arra ébredsz hogy "hoppsz! vendég van bent.." :))

summerstorm 2010.05.04. 13:13:43

@Madpapa:

Max a nyúl :D
mondjuk én viszem őt a ketreckében :D

@Devil2:

hát kérem aki hagyja, hogy tőle később majd "kérjenek" valamit... hát az hülye :D :D :D....
na jóóó, nem abban a helyzetben :)

@kabátnyúl:

elmegyünk megnézni Angkort :)?
ott tudsz sokat futkározni, meg ugrálni :)

haruka 2010.05.04. 13:14:26

"csak nagyon elszántan kajált" LOL
Ezentúl én is ezt a gyönyörű eufemizmust fogom használni, amikor zabálok.

@Panni CsP: nekem van egy receptem, amit még én is meg tudok csinálni, pedighát... és azt állították, hogy finom. ha kell, elküldöm.

2010.05.04. 13:16:14

@Devil2:
Hopsz már nem vagyok csak magamban!:D

De neeeem, nem úgy van az, hogy ajtóstúl rontunk a házamba!:))
Tessél szépen előtte kellően bemelegíteni engem!:)

Devil2 2010.05.04. 13:29:02

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Semmit és senkit, ezt mondom én is, de volt egy pikírt megjegyzésed ami arra utalt hogy mégis ezt teszed. De látom jobb ha ezt a "csak úgy" kategórián belüli viccelődésnek fogom fel. :)

pavor nocturnus 2010.05.04. 13:32:28

S vajh miért érzi úgyan a férfiembör, hogy hímtagját mindenféle lyukakba (egybe vagy akár többe) köll gyömöszölnie...?

Devil2 2010.05.04. 13:34:54

@Traktorka:

Ó, nem ismersz még engem eléggé, kicsi feleségem! Kellő melegítés mindig van, csak az időtartamát rövidítem le néha jócskán. :))

2010.05.04. 13:36:32

@Devil2:
hát igen, meg kellene ismerkedünk...:D:D:D

tőzegmalac 2010.05.04. 13:39:00

@mooon:): ha te ketrecnek hívod a retikült:DD
Angkor tökéletes lesz;)

DocBulywood 2010.05.04. 13:40:17

@csillag×: Látod, elég a képzelőerő is a fogyókúrához! :))

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hadd én iiiis ikszdé!

A p(r)osztoló nem is írta, hogy gumit használtak-e? Vagy a részegségtől - meg a bűztől - ezt az alapvetően fontos dolgot is elfelejtették?

Szegény posztoló, mi van, ha Gulyás Gyulás HIV+ és netán elkaptad? Ha, nem, akkor tripper, gomba, genitális herpesz és egyéb nyalánkságokkal fűszerezett pásztor-perceitek ezek valamelyikével ért véget?

Végül is ha jó erős a gulyás, csak megmosod benne a punit, és ... :-DDDDDDDDD

Gyula! Ugye nem egyenruha nélkül lőtted tele a posztolót? És ha 9 hónap múlva jön a kis kopasz? Vajon feleségül veszed a posztoló leánykát? Remélem majd gulyáslevessel ünneplitek meg a saját baromságotokat! Gyula, verd be neki megint, mindegy, melyik lyukba, lényeg, hogy forró legyen és csatakos!

(Gyula, csak magunk között: amikor nyaltad, milyen íze/szaga volt a csajnak? Borotvált volt? Adhatnál némi útmutatást te Gulyás-Lefety Gyula!)

summerstorm 2010.05.04. 13:41:33

@kabátnyúl:

10 éve akarok odamenni, de úgy érzem ez lesz a méltó esemény, hogy meglátogassam... :) :)
tuk tukkal vagy bringával járjuk körbe :)?
a nyulak tudnak bringázni?
mert a kígyók nem :D.... őőőőőő

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.04. 13:43:46

@Devil2: ha te mindenkiben a rosszat akarod látni, arról nem én tehetek.:-) Tessék annál reklamálni, aki téged a "saját képére és hasonlatosságára", ugyebár:-)

Devil2 2010.05.04. 13:54:44

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Úgy érzem, ezt már kissé túltárgyaltuk. Peace :)

tőzegmalac 2010.05.04. 13:58:52

@mooon:): :))
nem lehet kérdés, hogy mivel:)) amennyire tudok bringázni(épp egy kicsikét) szerintem elég lesz oda;)

csillag× 2010.05.04. 14:03:43

@DocBulywood: minden napra ilyen és nyárra anorexi leszek :D :D:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.04. 14:06:58

@pavor nocturnus: mert csak épp annyit gondolkodik, mint egy jobbképességű hormon.:-) (Na, ezzel megint kihúzom a gyufát.:-)))

@Devil2: és a te lelkeddel.:D

Devil2 2010.05.04. 14:11:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :) Ne gondold hogy különösebb zavart okoztál az én lelki válgomban, ó nem.. De arra jó volt hogy egy kicsit megismerjem a tiéd. :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.04. 14:13:41

kicsit szerteszarta van a posztíró - nem bírok röhögni, pedig azt kéne, érzem!

pavor nocturnus 2010.05.04. 14:23:20

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Azé' mindenféle bűzös, nedves, lucsoktól szennyes odvakba dugdosni az Isteni Tagot, szerintem a legtaszítóbb profanitás maga...

summerstorm 2010.05.04. 14:26:42

@kabátnyúl:

nagy bringatudás nem kell, az tuti :)
deeee... mennyire izmos az a nyulláb.... ?(juj mingyá gyün Tom Krúz) mert azért nagy az a terület :)...

halak37 2010.05.04. 14:33:20

Jó kis színésznő vagy TE!! még sokra viszed.Még egy Oscar-t is benyelhetsz!!

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.04. 14:35:45

@Devil2: nem gondolom.:-) Irigylésre méltó az emberismereted:D

@pavor nocturnus: igény szerint lehet dugdosni, nem?:-)

tőzegmalac 2010.05.04. 14:36:57

@mooon:): :)) másban kell remekelni;)
eléggé az.

Snowmass 2010.05.04. 14:38:05

Nem is értem, hogy mit vár az, aki fröccsre és gulyásra képes pezsgőt inni.

pavor nocturnus 2010.05.04. 14:43:15

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: De milyen infernális ösztön hajtja az emberiség zömét a kanálisban való megmártózásra...?

halak37 2010.05.04. 14:43:42

@mooon:): Nagyon tetszik!!!!jó ízlésre vall!!!!

summerstorm 2010.05.04. 14:50:21

@kabátnyúl:

oh, hát akkor akár körbe is futhatnánk :) :)...
na de inkább mégse :)...a bringa nem árt... olvastam :D

ki legyen... a kerítőnő, madpapa, aki olyan kedvesen terelgetett az esküvő irányába, vagy esetleg Barika :D :D?

@halak34:
köszi :)
ezek szerint a tiéd is az :))

tőzegmalac 2010.05.04. 14:58:34

@mooon:): akár úgy is;), csak ha bírod az iramot
hol olvasol te ilyet?

Barika?:) az 'eltűnős' Bárány?:D

summerstorm 2010.05.04. 14:59:55

@kabátnyúl:

jááááááá,az eltűnős Bárány :)

hát pl olvashatsz OnGO-n is ilyeneket... :)

tőzegmalac 2010.05.04. 15:03:57

@mooon:): ???

nem olvasom, inkább elmegyek oda:)

summerstorm 2010.05.04. 15:04:21

na további szép napot a blogközösségnek :)
és külön a mannschaftnak..
jaaaaaaaaaj,és hát külön a nyuszikának :)

summerstorm 2010.05.04. 15:06:18

@kabátnyúl:

én is én is mennék máááán oda, csak valaki egyszer asszonta, hogy addig ne menjek, ameddig nincs valaki, akit érdekel, hogy holtan fekszem e az út mentén, vagy sem...
és eddig még nem naon volt...
De most már akkor megyünk együtt :) ugyiiiiiiiiii :)?

summerstorm 2010.05.04. 15:07:42

@mooon:):

mármint olyan, aki jött is vón nézni velem Angkort :)....

Én lennék terrorista! 2010.05.04. 15:09:19

Rögtön az elején belém hasított a gondolat, hogy valami nem lehet kerek veled és azért kaptad mert megérdemelted. S lám kiderül, hogy már az első alkalommal szétraktad a lábaid. Mégis mit vártál ezek után? Szexpartnernek kínáltad fel magad, meg is kaptad, úgyhogy kussolj ribanc!

Madpapa 2010.05.04. 15:29:00

@Én lennék terrorista!: Ugyan ne ítélkezz már! Hogy lőnéd el a patronjaid ha nem volna ilyen?

Mikkamakkamocska (törölt) 2010.05.04. 15:47:20

@Madpapa: jogos, először én is azt gondoltam, hogy ribi a csaj de nem nem, egy nagy punci azt meg dugni kell :)

ha a harmonikus kapcsolatuk a tiramisuban csúcsosodott ki a nyelvjátékot leszámítva akkor , a hiszti szerintem csak annak szól, hogy más punciba is bedugta a srác a legerősebb izmát (gy.k. nyelv :)) és ezt nem tetszett a posztírónak, elég lapos valami izé lehetett ez a viszony, de ennél nem több

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.04. 15:50:02

@Snowmass: ennek mindenképp ágyba bújás a vége.:D

Snowmass 2010.05.04. 15:52:41

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mindenesetre megjegyzem magamnak, hátha egyszer majd lehetőségem lesz életvezetésileg is kamatoztatni eme tudást.:))

pavor nocturnus 2010.05.04. 15:56:04

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Rendben. Legyen neked igazad. Feladom. Tömködjünk lyukakat. Ámen.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.04. 16:04:08

@pavor nocturnus: én biztos nem.:-) Ti pedig azt csináltok, amit jónak láttok:-)

@Snowmass: életvezetésileg helyesebb lett volna ágyba szédülésnek neveznem.:D

pavor nocturnus 2010.05.04. 16:07:11

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ugyan már... a test az csak test, s majdnem mindegy, hogy a kéz amely simogatja nőé vagy férfié...

Snowmass 2010.05.04. 16:08:35

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mindegy, a végeredményen úgysem nem változtat, legfeljebb csak annyiban, hogy bújósnak vagy szédítőnek érzékeli-e az ember a másikat.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.04. 16:24:06

@Snowmass: amennyiben a fent említett kombináció elfogyasztása után egyáltalán érzékeli a másikat:D:D

@pavor nocturnus: van, akinek mindegy.:)

Snowmass 2010.05.04. 16:33:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nem feltétlenül a helyben szokásos érzékelésre gondoltam, hanem inkább az utólagos legitimációs érvrendszer megalapozását szolgáló élménnyel kapcsolatos emlékek érzékelésére:DD

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.04. 16:42:50

@Snowmass: Márhogy álmodtad-e vagy tényleg úgy volt, ahogy emlékszel?:D Posztszereplők is ezért húzták ilyen sokáig?:D

tőzegmalac 2010.05.04. 16:45:00

@mooon:): nem is tudod mennyi mindenre kapható vagyok;)

Snowmass 2010.05.04. 16:49:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Tetszés és ízlés szerint lehet dönteni ebben a vonatkozásban, mindenkinek a fantáziájától és legitimációs kényszerképzetének erejétől függően.:DD A döntési folyamat kimenetelétől függően pedig bármi lehetséges.:D

Snowmass 2010.05.04. 17:13:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: oké, örülök, hogy ebben akkor egyetértünk.:DD

Én lennék terrorista! 2010.05.04. 20:34:45

@Madpapa: nem ítélkezem, csak azt írtam hogy kiprovokálta hát megérdemelte! :)

2010.05.04. 20:47:37

Én sajnálom Gyulát! Nem elég hogy nem egy Adonisz, ráadásul még a szülei is ilyen névre keresztelték... még szép hogy minden csajt megd.gna, aki az útjába kerül. :) :) :) :) :)

Amúgy egy p.cs, és jól tetted, hogy utilapot ragasztottál a seggére. Ne gondolkozz, csak előre, a Gyulavonat meg jobb ha távozik. Lesz majd más. :D

alumi 2010.05.05. 12:17:28

Fura, de nekem a felvezetésből, ahogy leírja a srácot, inkább az jön le, hogy valami fura undor-vonzalom keverék volt a csajban a pasi iránt. Valahol sem a szemüvege, sem az alkata, sem a stílusa, sem az evési szokásai nem szimpatikusak neki, mégis vonzza az ürgében valami.

Na, ezt nevezem én igazi mazochizmusnak.:)

gőmbí 2010.05.11. 11:38:41

nyilvánosan megalázott a férjem engem is mindenki tudta csak én nem egészen addig mig össze nem omlott mivel acsaládot is szerette de a nő is kellett neki mert pénzelte egyikűnktől sem akart megválni mert hozzá is vonzodott mostmár hogy jobbanvan minket akar demárnemtudok neki hinni kétejvan ott belül nemtudom hogyan tovább

halak37 2010.05.12. 04:28:30

@gőmbí: Ezt komolyan kérdezted??!! Úristen!!!
süti beállítások módosítása