A másik megbántása nélkül nehéz

2010. május 21. 07:14 - Panni CsP

„Inkább napi szinten nyüstölik a nejüket, mintsem meg kelljen válniuk azoktól a viszonylagos kedvezményektől, amiket mégiscsak kedves feleségük biztosít rendre nap, mint nap” – Inkább egy nagyon figyelemreméltó (és vitára hangoló) eszmefuttatás következik, mint rendhagyó sztori, de a szerző ígéri, ha igény lesz rá, személyes példával is alátámasztja elméletét. A családalapítás a kezdet vagy a vég? Most megtudhatod!

 

Többen vannak, mint gondolnád, azon férfitársaim, akik válnának, de valami oknál fogva nem teszik meg. Miért is nem? Inkább "vállalják" a házasság szürke hétköznapjainak monoton (meg)szokás rendszerével és/vagy rendszertelenségével együtt járó civakodásokat Ahogyan egy ember személyisége igencsak összetett és bonyolult, legalább annyira hasonlatos egy házasság akár az elején, akár a vége felé közeledve. Miért is? Nehéz lenne azokat a bizonyos prioritásokat felállítani, hiszen eltérő fontossággal bírhatnak olyan dolgok, amik egyeseknél nem annyira jellemzőek, mint másoknál. Nevezetesen: sok hasonlóság a férj illetve feleség érdeklődési köre, céljai, viselkedés kultúrája, értelmi-, érzelmi intelligencia szintje között. De az is általánosan elfogadott, hogy az ellentétek vonzzák egymást, ami az én felfogásomban teljesen másként kapott értelmezést, ti. az ellentétek - főleg ha azonos erősségűek - inkább kioltják egymást, következésképpen már nem nyer értelmet az, hogy a másikat rendre győzködjük a magunk vélt vagy valós igazságáról...

Amikor már eljutottunk erre a "szintre" MÁS KIUTAT KERES(S)ÜNK!? Ez a lehetőség a válás, amellyel elsősorban magunkat akarjuk kedvezőbb helyzetbe hozni, a másikra is ugyan kiterjeszthetjük eme "nemes" döntésünk kedvező tudatosítását, de ez rendre nem így alakul.... A közös megegyezés sem azonnali döntés következménye, hiszen addig pontosan az ellenkezőjét folytattuk éveken át hites feleségünkkel. Mielőtt az olvasó megvádolna, hogy kezdenek zavarossá válni a gondolataim, s a mondandóm nem előre mutató; kijelentem, hogy ezt az írásomat kizárólag a finomra hangolt jobbító szándéktól vezérelten igyekszem "papírra vetni" alias bepötyizni a szövegszerkesztőbe. Tehát: a fenti bevezetőmben taglaltakat azzal indokolnám, hogy manapság igen könnyen elválunk attól, akivel állítólagosan egy egész életre elköteleztük magunkat, másfelől sokan vannak hasonló korú férfitársaim, akik nem merik ezt a komoly és nehéz döntést életük derekán felvállalni. Azért nem, mert sokkal erősebb bennük a megszokás, mint a másik iránti ellenszenvük, tehát inkább napi szinten nyüstölik a nejüket, mintsem meg kelljen válniuk azoktól a viszonylagos kedvezményektől, amiket mégiscsak kedves feleségük biztosít rendre, nap mint nap: tiszta ruha, takarítás, főzés, mosogatás és egyéb asszonyi házi-munkálatok garmada. Gondoljunk csak bele egyszer legalább a másik helyébe, hogy mit is várhatunk el tőle? Legyen tiszta, csinos, munka után otthon is dolgozzon/végezzen házimunkát, sőt egyszerre legyen jó, szófogadó, lehetőleg csendes feleség, kívánatos nő - időnként akár dögös kurva - barát és szerető? A gyermek nevelés viszontagságairól már nem is szólva... hát, ki is menjen például az iskolai fogadóórákra ill. szülő értekezletekre?

Mi ezt bevállalnánk valaha is? Ugye nem?!

Visszakanyarodva a témához, a váláshoz szükséges - már említett - bátorság nem abban áll, hogy a másikkal ezt a szándékunkat közöljük, hanem jóval előtte az, hogy magunkkal szemben merünk bátrak lenni és további életünkkel nem keseríteni a másik életét. Tisztában vagyok eme kijelentésem jelentőségével, de hosszabb magyarázkodás helyett inkább elég csak arra utalnom, hogy korombeli házasságban lévő férfitársaim zöme is elválna, de nem teszi meg, mert neki úgy kényelmesebb. Tudnám folytatni a saját példámmal, de inkább kivárom, hogy mi lesz a további sorsa ezen irományomnak... Üdv: aszir (folyt. köv.)

 

 
148 komment
Címkék: megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr112019774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barry Kent 2010.05.21. 09:25:53

@genghis:
Ja, hát annak megteszi, csak semmi értelme :)

Archenemy 2010.05.21. 09:31:55

@Idet: Szerinted?
Valaki leírja, hogy a férfi ilyen meg olyan, erre "Legyél előbb ember, aztán férfi", húbazdmeg, az agyam eldobom :p Tipikus okoskodás, "nem tetszik amit mond a másik, de belekötni nem tudok, akkor mondok rá egy bölcselkedést" esete.

@Idet: Szerinted?
Valaki leírja, hogy a férfi ilyen meg olyan, erre "Legyél előbb ember, aztán férfi", ennek mi értelme azon kívül, hogy csillogtasd elméd, fel nem foghatom...

Jaj, véletlen kétszer írtam be! Szar blogmotor!

Goyo 2010.05.21. 09:36:39

Eltévedtem, és ez a modoros blog? Fizikai fájdalmat okozott ezeket a sorokat elolvasni.

Archenemy 2010.05.21. 09:37:41

@Goyo: nem, ez a subba.

SUNÁZNÁM!!!

Archenemy 2010.05.21. 09:41:19

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: én viszont nem értek egyet veled!

Most akkor mi van? :p

Idet 2010.05.21. 09:42:00

@Kóser Malac: Hát, ötvenen felül is van élet, remélem, nem rövid!

SPRee · http://hiphophittan.freeblog.hu/ 2010.05.21. 09:43:28

@boss888: Aha, nekem is magas volt, nem tudom miről szólt, el kell válni vagy mi van?

Idet 2010.05.21. 09:46:57

@Archenemy: Arra gondoltam, hogy nem a hímdominanciát kellene csillogtatni, hanem ember módra kellene viselkedni.

Az "igazi férfi"-nak fölöslegesek ezek a pózok, mert anélkül is nyilvánvaló, hogy birtokolja a pozitív férfitulajdonságokat. Ez átüt. A melldöngetés meg csupán mosolyt vált ki.
Nem azt mondtam, hogy ne legyen "férfi", hanem hogy az emberség kerekedjék felül. Ha ez trollság, akkor troll vagyok!

summerstorm 2010.05.21. 09:51:16

Hála a fentieknek, az emberek nem egyformák...

és a hozzád hasonlóktól, kedves posztoló, szeretném kérni, hogy mentsenek meg a jövőben.... mert már kijutott a magadfajta pöcsökből...

megitális rózsa 2010.05.21. 09:52:41

@Aranyos Fogdmeg:

Nálunk mindenki ilyen: apám, mindkét nagyapám, nagybátyáim, keresztapám, ismerősök stb.

Igaz, a hírekben szerepelnek olyan férfiak, akik állítólag mindennap lelkesen sütnek-főznek, takarítanak, mosnak, varrnak.

Svédországban, valami Aldi nevű településen :)

Én személy szerint azt tapasztaltam, hogy még egy kávét sem főznek meg, sőt még a levest is ki kell szedni a számukra, a körmüket is az asszony vágja ...

Jut eszembe: valaki látott már férfit, amint lépcsőházat mos fel?

ged 2010.05.21. 09:54:43

@Archenemy: nagyon jól leírtad! Pont ugyanilyen gondolatok forogtak az agyamban.

beavereater [AT] 2010.05.21. 09:56:38

@megitális rózsa: nevazz... körmüket is az asszony vágja? Lesülne a pofámról a bőr... (Mondjuk nálunk mosni a mosógép mos, varrni meg a nagyik szoktak)

azallamenvagyok 2010.05.21. 09:56:57

@Idet: a poszt alapfelvetése ellenben bizonyos férfiak lepöcsözése, tehát maradni lehetne a tárgynál:)

az embernek lenniről személy szerint elmélkedtem eleget, pl:
hazasember.blog.hu/2010/03/26/kapcsolatepites_3_onkereses

itt viszont a posztíró alapvető hibája, hogy emberség, mint "férfi tartás" hiányával vádolja pont azokat, akik tökösebbek nála:)

tuli _ 2010.05.21. 09:57:59

@megitális rózsa:
kb. annyit, amennyi nőt láttam villanyt szerelni.

Ahhoz a kávéhoz, leveshez, körömvágáshoz kell mindkét fél. Ebben szocializálódtak.

Kytia 2010.05.21. 10:00:56

@Kedves Nard: :DDD

Ja, és még annyit hozzátennék, hogy az "azok az ismerőseim is mind szívesen elválnának, de..." dolgot sem kell olyan bazira komolyan venni. Ahogy Feldmár mondta: ha valaki mást mond, mint amit tesz, akkor igyekezzünk abból kiindulni, amit tesz. Azzal hazudik ugyanis a legkevesebbet. Ha azok a pasik szeretnének elválni, de nem teszik, akkor ezek szerint van valami, amit a válásnál is jobban szeretnének: a házasságban maradni.

beavereater [AT] 2010.05.21. 10:02:09

@tuli _: kb. annyit, amennyi nőt láttam villanyt szerelni.

Ja bazmeg, mert a villanyt hetente kell szerelni, ugye?

Murderface 2010.05.21. 10:04:35

Szerintem a posztoló válni fog/elvált, és magyarázza a bizonyítványát, mindezt közepes mennyiségű tudatmódosító szer hatása alatt.

"Mi ezt bevállalnánk valaha is? Ugye nem?!"
Más nevében kérem ne nyilatkozzon :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.21. 10:04:43

@megitális rózsa:

Én mindennap látom a takarítószemélyzetet.

@Kytia:

A sunyizás és az álszent pózolás azért épp eléggé undorító.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2010.05.21. 10:05:29

Dögös kurva bármikor lennék, de csak dögös strici lehetek :-)

summerstorm 2010.05.21. 10:06:00

@tuli _:

én ismerek olyan pasit, aki a 30as évei közepén szakítás után nemhogy új életet kezdene valahol, hanem hazaköltözik anyuhoz, mert ott rá főzve, mosva, vasalva, takarítva, utána pakolva van.... hát miért is menne máshova... és nem egy két hétre...
Ő várja a következő Arankát, akihez majd odacuccolhat,és akit majd házicselédként alkalmazhat...
Ő meg ebben szocializálódott. Anyuja be is vallja, hogy ezt jól elrontotta. De a kisfia már nem változik.

tónibácsi 2010.05.21. 10:09:15

A dilemma mindig ugyanaz: Ugyanazzal másképp, vagy mással ugyanúgy?

AntiChrist™ 2010.05.21. 10:09:36

Kissé zavaros írás...
Kedves aszir!
Óriási titkot fogok elárulni: egy jól működő kapcsolatért tenni kell - férfinak és nőnek egyaránt.
Az a hímnemű pedig, aki foglalkozik a gyerekével, az maximum csak pasi, de nem férfi.
Tejbetök hozzáállással pedig az élet semmilyen területén nem lehet igazi eredményeket elérni.

@Frengi: "Férfi nem dobja el a régi cipőt, amíg nincs meg az új."
Az én ismeretségi körömben viszont jóval magasabb a hasonló szemléletű nők aránya, mint a férfiaké.
Le is vonom belőle az örök igazságot: 'Nő nem dobja el a régi cipőt, amíg nincs meg az új.'

@megitális rózsa: Ha te kizárólag ilyen pasikat ismersz, férfit egyet sem, akkor el kell gondolkodni, hogy ez vajon miért is van így.

"A férfiak a kiszolgálás miatt nősülnek meg."
Szólok előre: ilyen hozzáállással normális férfi nem kezd majd veled.
Hasonlóan ahhoz, ahogyan a "minden nő szemét ribanc" típusú pasikat a normális nők nagy ívben elkerülik.

Kytia 2010.05.21. 10:11:41

@megitális rózsa: A viselkedés családilag öröklődik, pontosabban eltanulódik. Mások férfirokonai másmilyenek, hidd el. És láttam már férfit felmosni. És volt már olyan pasim is, aki főzött nekem. Pontosabban csak olyan volt, mert én utálok főzni. Csak egyszer kerültem kapcsolatba ilyen inkorrekt fajtával, és azóta is szégyellem. Érdekes módon ő volt az, aki szarrá is csalt. Hiába, az önzés nem jár egyedül.:)
De nem kell ezekkel foglalkozni. Az ilyen öregedjen inkább meg az anyjával.

Kham 2010.05.21. 10:14:54

Hehehe, ebből a "viszonylagos kedvezmények" felsorolásából egyből látszik, hogy a posztíró anci szoknyájától amikor életében elöszőr elköltözött, akkor már ment is az asszonykához... bár elismerem, ha a férfi elmosogat azt leköpik a haverok a kocsmában, ha még a szennyest is kimossa azt meg egyből bevezetik a Kék Osztriga Bár színpadára annyira asszonyos:)

Kytia 2010.05.21. 10:15:06

@Kedves Nard: Nem mondtam, hogy nem az. De simán lehet, hogy csak rinyálás az egész. Olyan, mint az amerikai filmben, ahol felszívja magát a csinovnyik, hogy most aztán beront a főnökhöz, és megfenyegeti, hogy felmond, ha nem kap fizetésemelést. Még az ajtó előtt megvan hozzá a szufla, aztán...
Legvégül meg még ő könyörög, hogy ne rúgják ki. Kb. így tudom elképzelni az ilyen, "én annyira elválnék, de..." típusú embereket.

Nannycsuri 2010.05.21. 10:17:10

Ajaj, szegény posztoló azt hitte, hogy amint bezárta a szövegszerkesztőt, megnyugodhat a lelkiismerete, mert nem csak hogy kifundálta az önigazolását, még szavakba is öntötte, papírra vetette, vagyis megerősítette azt. Erre jól megkapta a magáét a kommentelőktől, megjegyzem jogosan...
Hogy lehet olyat feltételezni, hogy minden korabeli férfi így érez?! És ha még így is lenne, az nem mentség őrá nézve, mert kit érdekelnek a többiek, mikor a házasságról van szó, ami (gyerekek nélkül) két ember legbensőségesebb magánügye?! Nem általánosítok, de én a személyes környezetemben azt látom a legnagyobb bajnak, hogy nem kommunikálnak az emberek egymással. Sem otthon, sem a munkahelyen, sehol. Mert bizony vannak problémák, kár tagadni, de bizony a dolgok megbeszélése, a párbeszéd sokszor csodákra lenne képes.

megitális rózsa 2010.05.21. 10:18:53

OFF:

@beavereater:

Pedig a Hajdú mosógép az igazi! :)

Mondjuk nekem sincs türelmem az automata mosógépekhez, pláne, hogy rengeteget mosok - azt sem érti senki a környezetemben, hogy ágyneműt miért mosok legalább hetente, egyik szomszédom pl. félévente teszi ezt -, hiába, szeretek mindennap tiszta ruhát felvenni.

Idet 2010.05.21. 10:19:28

@azallamenvagyok: OFF Lenyúltam arról az oldalról a "Sanyi, a bagoly"-t, valami csodás! Gyűjtöm a baglyokat és a méheket.

Kytia 2010.05.21. 10:20:55

@AntiChrist™: "Az a hímnemű pedig, aki foglalkozik a gyerekével, az maximum csak pasi, de nem férfi."

Tényleg ezt akartad írni? Nem maradt ki egy "nem" szócska a mondatból.
Amennyiben tényleg ezt gondolod, kérem tegyék fel azon nők a kezüket, akiket zavar, ha egy "pasi" és nem egy "férfi" mellett fognak megöregedni. Engem nem zavar. Hozzáteszem, nem tartom tejbetöknek azt, aki a családjának él. Ismerek egy csomó ilyet, nagyon kellemes emberek, sosem tűntek lúzernek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.21. 10:22:43

@Kytia:

A legjobb ilyen az Amerikai szépségben volt, csak ott őszintén nyomta a fickó és lebaszta a főnökét :)

Idet 2010.05.21. 10:25:00

@azallamenvagyok: Lehet, hogy ez duplán megy el, akkor bocs!
Utálom a pöcsözést, és igazad lehet abban, hogy aki ezt teszi, valszleg maga sem egy nagy... hmm,szám.

AntiChrist™ 2010.05.21. 10:26:29

@Kytia: Eh, írni se tudok már :)
Helyesen így hangzik:

Az a hímnemű pedig, aki nem foglalkozik a gyerekével, az maximum csak pasi, de nem férfi.

Akadnak "viszontagságok", de ha valaki a gyerekvállalást nyűgnek tekinti (a posztíró leveléből valahogy ez az érzésem), akkor ne vállaljon gyereket.

prometheus_X 2010.05.21. 10:29:13

@megitális rózsa: "Jut eszembe: valaki látott már férfit, amint lépcsőházat mos fel?"

Képzeld, igen - magamat! Többször is! Tanúm is van rá: 2 fő szomszéd, 1 fő feleség!

De mondhatnám a korábbi lakóházam gondnokát is, aki 3 x 10 emeletet nyalt fényesre napi 2 alkalommal!

Nem lehet, hogy el kéne menned világot látni?!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.21. 10:29:17

@AntiChrist™:

Biztos nem szeret gumit használni, mert egy "igazi férfi" sosem tesz ilyet, ő majd tudja mikor hol merre meddig! :D

1kutya 2010.05.21. 10:29:28

@megitális rózsa: jelentkez!

képzeld a férfiak nagy része pl. imád főzőcskézni, ha koszt lát kapja a seprűt és összesepri, sőt mosogat, tereget, nem dobálja szét a mocskos cuccát!
mitöbb elmegy a gyerekéért a suliba, tanul, focizik, bicklizik... vele!

ha nem tudnád az ilyet úgy hívják CSALÁD (egy férfi, egy nő és egy v. több gyerek harmonikus együttélése).

hogy ilyen neked nincs/ nem volt? sajnállak...

Idet 2010.05.21. 10:32:18

@megitális rózsa: Én ismerek egyet, aki porszívózni és mosogatni szokott (géppel és kézzel egyaránt tökéletesen), mos is, főz, nem sokfélét, de amit igen, az kiváló, kertet gondoz (nemcsak fűnyírás!) kissé trehány, de (kedves!!)kérésre elrámol, a hétköznapi dolgait nekem kell észben tartanom, de munkaügyben ócseny precíz. Imád barátkozni és kocsmázni, lehet beszélgetni vele, és egyébiránt is egy ász... Igaz, hogy nem magyar.

AntiChrist™ 2010.05.21. 10:34:37

@Kedves Nard: :))
Igen: ilyen egy "igazi férfi" :)

prometheus_X 2010.05.21. 10:35:00

Sőt, mosogatni, porszívózni és (!!!) főzni is szoktam!

Most akkor biztos buzi vagyok aki álházasságban él és csak ennek fedezése miatt 'csinált' gyereket magának, hm?

Ha elmondom azt is, hogy a gyereket fürdetem (többnyire én!), pelenkázom, bölcsödébe viszem (gyalog), akkor bizonyára egy világ omlik össze majd benned, így azt már csak halkan merem mondani, hogy még szülői értekezletre és a bölcsődei jelmezbálra is hármasban mentünk!

Én kérek elnézést...

órarugógerincű (törölt) 2010.05.21. 10:35:27

Szövegértésben jó vagyok, ebből a firkantmányból mégsem tudnék rézümét csinálni, annyira zavaros. Ismertem én is egy ilyen agymenéses embert, akinek tehetsége nulla, ambíciója viszont annál több, hogy a világ bölcse, az emberek nagy tanítója legyen. Egyedül is maradt a világban. A posztoló örüljön, hogy volt (van?) egy nő, aki elviselte (elviseli?). A "folyt.köv."-ről meg szerintem nehéz szívvel ugyan, de lemondanánk.

Idet 2010.05.21. 10:36:40

@1kutya: Maradjon is így, azt kívánom neked!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.05.21. 10:38:19

Te nagyon hülye vagy posztíró.
Mondhatnék olyan közhelyeket, mint hogy soha nem ahoz kell bátorság, hogy megfutamodj, hanem leginkább ahoz, hogy maradj, és tedd jobbá környezetedet, életviteled, magadat.
Mert ez az igazság.
Jóval egyszerűbb elmenni a lakásból, városból, országból, mint megoldani a problémákat, vagy csak szembenézni azokkal.

De nem teszem, mert akkor elveszne a lényeg. Nevezetesen hogy az egész poszt pusztán végtelenül sekélyes léted önigazolására tett gyatra kísérlet csupán.
Szomszéd tehene effektus, bátorság köntösbe bújtatva.

italmester 2010.05.21. 10:38:57

Itt több probléma is van..!

Elöször is.. a poszt iró szándékosan és tudatosan beállitja magát érték és mérték adónak .. direkt viselkedés mintát szolgál másoknak ezzel az irományával .. vagyis erősen befolyásolni akar.. és ebben az a rémisztő hogy mindezt egy történet egy életkép álcája alatt teszi.. hát nehogy már olyat leirjon hogy több év házzasság után problémájuk akadt ugyan elgondolkozott a váláson meg azon hogy unja az asszonyt de aztán megemberelte magát változtatott a viselkedésén és megoldotta a problémát ahogy egy igaz ember /férfi teszi aki elhivatott a családja mellett.. érdekes hogy kevés ilyen storyt posztolnak igaz...? látszik is a hozzászólásokból hogy a többség nem olyan mint aminek ö be akarja állitani... de ha sok ilyen irás keletkezik és lassan beágyazódik az emberek tudatába hogy ilyen és ilyen problémákra ez a megoldást mert igazolást merit magának ezekböl az irásokból akkor lehet eljutunk majd odáig hogy a posztban emlitett viselkedés forma lesz a normális.. pedig egy férfi nem elfut hanem megold ...szerintem

1kutya 2010.05.21. 10:40:41

@Idet: hát több mint 10 éve noproblem, remélem ezután sem lesz (kopp-kopp).

sajnos egyébként ebben a felgyorsult világban időnk van egyre kevesebb egymásra:(

Magóg napján (törölt) 2010.05.21. 10:41:59

El lehet menni... de meg is lehet oldani a dolgokat.
Az iylen figura már akkor gyáva volt amikor nem mondta meg, hogy ne haragudj mucus, kefe lesz max... tovább ne gondoljuk ezt a dolgot.

Ha valaki valamire megesküszik, annak súlya van. Férfiaknál.

Pöcsöfejeknek lehet nyomulni rinyamódba.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.21. 10:42:16

A levél írója egy modoros köcsög, ráadásul semmitmondó, unalmas, béna.

Szelid sunmalac 2010.05.21. 10:44:08

Nagyon egyszeru! Nem kell osszehazasodni! En pl. kifejezetten elvezem a szuloit, meg a fogadoorat. Illetve nem is azt, hanem amikor hazamegyek szigoruan ranezek a gyerekre, aztan megkerdezem: "Nincs valami mondanivalod?" Erre latom az arcan, hogy lazasan gondolkodik, hogy melyik sumaksagot felejtette el elmondani, de fogalma sincs, amit persze mond is nyokogve: "Nem tudom....nincs?" Mire en: "Akkor jo, mert a tanarnak sincs..."

A legszebb pillanatok.

Kytia 2010.05.21. 10:44:22

@AntiChrist™: Ja, akkor így rendben van. Kicsit furán nem passzolt a többi szövegrészhez.:)

Kytia 2010.05.21. 10:53:11

Közben eszembe jutott, hogy változik a történelem. Régen még a gonosz szülők anyagi érdekből adták össze a kétségbeesett fiatalokat, akik aztán egész életükben azon sírtak, hogy nem az ő Jancsijukkal/Juliskájukkal öregedhettek meg boldogan, hanem valakivel, aki gyakorlatilag idegen. Mostanra meg mindent szabad, erre mi derül ki? Hogy valójában így is, úgy is utáljuk egymást.:) Szép világ ez.:)

standup 2010.05.21. 11:01:54

Hát, párom elvált. Gyerek szülőijére még mindig ő jár, egyrészt, mert anyukának jobb dolga is van (sajnos tesz rá magasról), másrészt szeretne képben lenni a gimnazista lánya tanulmányait illetően. Nem élnek együtt, de ha gond van valamelyik tárggyal, akkor elmegy érte kocsival és vagy ő elmagyarázza, vagy ha ő is hülye a tárgyhoz, akkor kerít neki egy jó magántanárt.
Itthon meg bármilyen házimunkát kérés nélkül megcsinál, ha épp neki van rá jobban ideje. De pl bevásárlásokat ő intézi, mert nő létemre utálok vásárolni, ő meg szeret.
Nem vagyunk házasok és közös gyerek sincs.

Elhiszem, hogy egy hosszabb kapcsolat zátonyra futhat, de húzzunk vonalat a megmenthető-lenne-csak-lusta-vagyok és a tényleg-xar-az-egész-lépni-kell között, mert a posztban nem válik el a kettő egyértelműen egymástól.

Netuddki. 2010.05.21. 11:06:00

"Üdv: aszir (folyt. köv.)"

NEEEEEEEEEE! KÉRLEK NE FOLYTASD!
Felesleges. Válj el inkább b+ és tartsál bejárónőt!

tuli _ 2010.05.21. 11:21:09

@beavereater: bazmeg, mondhattam volna más példát is. van, aki a szemetet viszi le. nem kell ezeket a dolgokat kiporciózni. normális kapcsolatban besegít egyik a másiknak. már régen nem arról van szó, hogy csak a nők hátán van minden. aki pedig szó nélkül cipeli, nos, azzal is baj van.

@mooon:):
kisfia vagy megalálja a következő Arankát, vagy cuccolhat időnként haza anyuhoz.
egyébként nincs ezzel baj, ha Aranka nem szenved ettől, és szívesen csinálja. Vannak ilyen nők.

szamoca@Shaw.ca 2010.05.21. 11:34:50

@TroppauerHümér: Igen-ebbol lesznek az arany-gyemant lakodalmak....SOK SIKERT...{EGESZSEG-BEKESSEG-SZERETETT}

Frakk_a_macskák_réme · http://multipedia.hu/page/ajanlo/ 2010.05.21. 11:35:55

Ettől a posttól rosszul voltam.

Tényleg ott tartunk, hogy az átlagos férfiaknak, akik magától értetődően részt vesztnek a család életében, feladataiban, elnézést kell kérniük, és mentegetőzniük kell, hogy nem olyan tahók, mint az a kisebbség, akiról megy a folyamatos rinyálás a tűsarok pont hu-n és a csajokéspasik blogon?

Nem tudom eldönteni, hogy ez az átlagos férfikép, ami a hölgyek fejében él, nevetséges inkább vagy szánalmas...

Picit olyan ez, mint amikor előadta egy kolléganőm ebéd közben, hogy ne vitatkozzunk vele, mert ő olvasta a blikkben, hogy a csajszik okosabbak, mint a pasik, tehát nekünk kuss. Picit besértődött, amikor ki lett nevetve. :)

Szóval ez a tendencia, hogy amikor a nő az összes problémájáért a férfit teszi felelőssé egy olyan történelmi csökevény, ami abból a korból származott, amikor a férfinek kellett gondoskodnia a nőről.

Kedves hölgyeim!

Tessék felnőni. A boldogságotokért és boldogtalanságotokért senki más nem felelős, csak ti saját magatok. Az a szerencsétlen, akivel együtt éltek, semmi mást nem tehet, minthogy megpróbál megfelelni a gyorsan változó igényeiteknek, akár egészsége árán is, de ettől még nem tesz benneteket gyökeresen más személlyé, nem lesztek ettől boldogok. Ha az állandó vartyogással szétkúrtok egy családot, akkor nem csak vele és magatokkal szúrtok ki, de a gyermekeitekkel is rendesen kitoltok.

Az ilyen posztok mögött rejlő boldogtalan személyiségek szarhányására meg nem kell odafigyelni.

summerstorm 2010.05.21. 11:39:03

@tuli _:

Oh, igények azok vannak.... De nem csak erre...
és ezek 8akik szívesen megtennék valakiért...) nem azok az Arankák általában, akik neki bejönnek...
mert neki a fiatal/kifejezetten fiatalos, nagyon csinos, vékony, ápolt, trendi csajok jönnek be...
hátkérem....
ja, és amikor meg minden megvolt majdnem az igényekből, akkor meg elbaszta... :) :) :)...

Idet 2010.05.21. 11:55:40

@Frakk_a_macskák_réme: Nem minden nő hajlik erre a bulvárhülyeségre, hidd el, vannak normálisak, sőt kedvesek is az XX-esek között...

szamoca@Shaw.ca 2010.05.21. 11:56:40

@megitális rózsa: EZ-NEMIGAZ......CSAK A SZERETETT VELEJAROJA....IGEN--AKIT SZERETUNK/MEG A FENEKET IS////ES SZAZ EV MULVA IS....Tisztelettel

Snowmass 2010.05.21. 11:59:47

Ebből az írásból annyi derült ki a számomra, hogy a posztíró minimum lusta, az a fajta, aki kényelemből inkább mond nemet bármire, mint hogy áldozatot vállalna azért, hogy az a valami működjön. Ráadásul a legjobb az egészben, hogy ezt az eléggé szánalmas attitűdöt úgy állítja be, mintha a tökös és bátor emberek sajátját. Mondom ezt úgy, hogy magam is azt vallom, hogy ha válni kell, akkor válni kell.

Persze nincs kizárva, hogy a személyes története alapján más benyomásom lenne, csak akkor meg azt gondolnám, hogy először megszondáztatta a népet a lehetséges fogadtatást illetően, majd az előre becsült reakciókhoz képest gombolja a sztorit.

megitális rózsa 2010.05.21. 12:07:47

@1kutya:

Ha ébren vagy, ne álmodj!

Azok mutatják magukat "mintaférjnek", akik a valóságban két meccs között kiordítanak a feleségüknek, hogy hozzon még egy sört.

A "mintafeleségek" alig bírnak hazatalálni a kirakatok elől, vagy éppen a neten csetelnek este 3 órát arról, hogy micsoda nagyszerű anyák, ahelyett, hogy a gyerekkel foglalkoznának stb.

Mindegy, megszoktam, hogy rajtam kívül mindenkinek tökéletes a házassága/kapcsolata, valamint a szakmájában is világelső.

Csak azt nem értem, hogy miért panaszkodnak a gyerekek, hogy senki sem foglalkozik velük, miért esnek szét pár hónap után a "tökéletes kapcsolatok", a környezetemben sokan csak a lakás elvesztése miatti félelemből nem válnak el ...

megitális rózsa 2010.05.21. 12:09:01

@szamoca@Shaw.ca: Szép is az Száz év magányban a fogsormosás!

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.21. 12:10:34

@Snowmass: a posztíró vetekszik a faék egyszerűségével: most kényelemből mondana nemet, előtte pedig kényelemből mondott igent:D:D

bagolybagoly 2010.05.21. 12:17:33

@Frakk_a_macskák_réme: Érdekes madár vagy te is! Egy gyökér pasi ír egy posztot magáról és a többi hasonlóan gyökér komájáról. Erre te alkotsz egy ilyen kiáltványt a szemét nőkről, akik lám mindig a férfit hibáztatják.
Nekem úgy tűnik, itt csak annyi volt a mondanivaló, hogy a posztoló nyomi, kicsit örül neki, hogy ismer más nyomikat is, valahol reméli, hogy a pasik nagyrésze legalább annyira nyomi, mint ő, és akkor kevésbé tűnik fel. Mi, olvasók, pedig épp ellenkezőleg, azt reméljük, hogy a pasik nagyrésze nem ilyen nyomi.

megitális rózsa 2010.05.21. 12:18:48

@megitális rózsa: Vagy inkább szerelem kolera idején.

2010.05.21. 12:31:48

@megitális rózsa:
végre egy őszinte ember.:) üdv a klubban.:)

summerstorm 2010.05.21. 12:34:59

@bagolybagoly:

csatlakoznék hozzád...

@Frakk_a_macskák_réme:
Szerintem te gyűjtöd magad köré az említett típusú hölgyeket, és ezért vagy rájuk ennyire kiakadva... Neadjj isten kedves párodról és barátnőiről beszélünk....
Igazából mindegy is... de azért lásd be szépen, hogy van más is...
Mint ahogy férfiakból is van más.
Hál istennek felsorakoztak itt a blogon, úgyhogy most megnyugodtam, hogy a néhány példány alapján, akit ismerek,nem általánosítottam, és tényleg vannak még normális pasik is :).

Idet 2010.05.21. 12:39:01

@megitális rózsa: Ne irigykedj és ne légy gonoszdi, kérlek. Örülj, hogy léteznek ilyen kapcsolatok is, mert ettől reménykedik az ember, hogy neki magának is összejön.
Nem vagy egyedül a pocsék házassággal. Nem vigasz, de gondolom, arra nem is tartasz igényt.

A házasság olyan, mint a demokrácia: jobbat még nem találtak ki. Viszont, nem muszáj demokráciában élni...

A mintaházasságok dolgában igazad van, én is láttam már egy-két képmutatóbajnokot, hajjaj!

Frakk_a_macskák_réme · http://multipedia.hu/page/ajanlo/ 2010.05.21. 13:14:01

@Idet:

nos én találtam ilyent, szóval merem remélni, hogy mások is lelhetnek hasonlót. :)

A tapasztalataim azonban nem jók, a bulvárban kommunikált társadalmi-nemi torzképekkel elég rendesen félrevitték az elvárásokat, mind pozitív, mind negatív irányba (egyérszt SOK az elvárás, abban az értelemben, hogy mástól várjuk a saját problémáink megoldását, másrészt a média alapján eldöntjük, hogy a másik nembeliek görények, mert csak a görénységnek van hírértéke, a békés boldogságnak nincs)

tuli _ 2010.05.21. 13:14:13

@Idet: nem, nem léteznek idillikus kapcsolatok. tolerancia viszont létezik. hogy nem húzom fel magam mindenféle marhaságon, nem várok el folyamatosan olyan dolgokat a másiktól, ami zsigereiben nincs meg.
és nem élem meg áldozatként a házasságom.
igaz, ehhez két ember kell.
én szívesen mosok-főzök-takarítok, még el sem várom, hogy segítsen a párom. én pl. nem tudok biciklit szerelni, de ha bajom van vele, tudom, hogy ő készségesen megszereli. az a lényeg, hogy tudja mindenki a helyét, és szerepét a kapcsolatban, és ne legyen harc a végsőkig.

tuli _ 2010.05.21. 13:18:29

@Kedves Nard: nem húzza fel magát rajta :DD

Frakk_a_macskák_réme · http://multipedia.hu/page/ajanlo/ 2010.05.21. 13:19:32

najó, megmagyarázom, hátha mégis túlzott az elvárás :)

a post szerzője 23. kromoszómapárja nem xy alaki jelleggel bír - erre nagy összegben mernék fogadni. Azt gondoltam, másnak is nyilvánvaló a dolog, ezért nem akartam őket a túlmagyarázással megalázni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.21. 13:26:59

@tuli _:

Naigen a kompromisszumok és a tolerancia! :)

bagolybagoly 2010.05.21. 13:30:54

@Frakk_a_macskák_réme: Nekem nem nyilvánvaló, hogy az XY-osokon kívül kinek vannak még férfitársai.

tuli _ 2010.05.21. 13:31:48

@Kedves Nard: láthatod, nem én vagyok, aki vizet prédikálok, és bort iszom. :))

Zazie a metrón 2010.05.21. 13:53:50

@tuli _: én bort prédikálok, de sört iszom. többnyire:)

ON:

ha jó kapcsolatod van, örülj neki, és tégy meg mindent azért, hogy így maradjon.
ha nem jó a kapcsolatod, de javítható, örülj neki, és tégy meg mindent azért, hogy megjavítsd.
ha nem jó a kapcsolatod, nézz szembe vele, és lépj tovább.
ha nem jó a kapcsolatod, de nem lépsz tovább, magadra vess és maradj csendben, ne vinnyogj.

azt az általánosító baromságot meg, hogy a nők ilyenek, a férfiak meg olyanok, hagyjuk már. minden ember(!) más. van, aki megtalálja közülük a társát, van, aki nem. aki nem, az nézzen szembe azzal, hogy nem jól választott. lásd fent. ilyen egyszerű. felesleges túlbonyolítani.

zenéljünk:)
www.youtube.com/watch?v=l9K4BKkLaCI&feature=fvst

Snowmass 2010.05.21. 13:53:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mennyivel jobb lett volna, ha először inkább döntésképtelenné vált volna.:D

Idet 2010.05.21. 13:57:24

@Frakk_a_macskák_réme: Igen, a média. Meg a nevelés nem, hogy hiányosságai, hanem egyenesen hiánya.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.21. 14:29:16

@Snowmass: valóban, mert akkor házasság sem lett volna belőle.:D:D

Snowmass 2010.05.21. 14:48:20

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ebből is látszik: nincs döntés = nincs bonyodalom.:D

tuli _ 2010.05.21. 14:56:52

@Zazie a metrón: zuzuka, szerintem is sör. :))
az on pedig teljesen ok.

Dreedl 2010.05.21. 15:19:06

Ez az írás amolyan szellemi-maszturbálás volt: a posztoló megkönnyebbült, mi meg helyette vagyunk zavarban...

pandacsökiboborján4 2010.05.21. 15:27:12

Az ilyen barom állatokat akik ide írogatnak sürgősen le kéne lőni, vagy minimum kasztrálni. Okádék egy banda.

Tamarian 2010.05.21. 15:36:38

Eh... Nincs azzal semmi baj, ha valaki - ma a posztoló - a szárnyait próbálgatja. Ez mindenkinek jár. De másnak is, hogy dönthessen; akarja-e ezt elnézően viselni.
Panni CSP!Ilyen esetekre -teret engedsz a naaaaagy szellemi túlcsordulásoknak- kérek szépen egy B linket, ha inkább a MÁSIKAT olvasnám, kommentelném.
Jesszum pepi... Pedig a tegnap jól indult. Persze nézzük ismét a jó oldalát; a kontrasztok csak erősítik egymást. Holnap bármi jöhet ;-)

halak37 2010.05.21. 17:55:17

Ha a közelemben van olyan,mint egy energiavámpír.
Leszívja az összes energiám és halálra idegesít.
Jobb nekünk távol egymástól.
És az "elválás"sem a világ vége...agyban dől el minden!

gőmbí 2010.05.24. 19:06:22

hát igen énisugyjártam vakon biztam ésmire felébredtem 4 szerescsacsi fül volt rajtam igy lehet bizni egy férjben

Joe69 2010.05.25. 20:16:20

A posztírót tökéletesen megértem. Nekem csak egy nagyon régóta húzódó párkapcsolatom van, amit már régen lecserélnék, de amilyen hülye picsákat hoz az utamba a sors, inkább tartom, végül is néha egy vacsora, kozmetika meg egy kis szex, még ez a megúnt is jobb , mint a semmi, és én még nem is vagyok jogilag kötve, csak kényelmes, úgyhogy szegény házasembereket tökéletesen megértem:)

halak37 2010.05.27. 05:07:27

@Joe69: Mert ezeket vonzod be.És azon szoktál gondolkodni,hogy mi-miért történik?a jó és rossz vonzata is két emberen múlik.
Ez így /már bocs/de úgy jön át mintha valalmi "könnyű"nőcske lenne...vacsora,kozmetika,...miért nem beszélsz vele??
Mert így kényelmesebb??
süti beállítások módosítása