Ne bámulj, te szemét!

2010. június 08. 07:15 - csajokespasik

„A stírölés szerintem a flörtölés előszobája” - senki sem szereti, ha a párja másokat is megbámul az utcán. Igen, ez egy ősi reflex a férfiaknál, és ennél bosszantóbb talán csak az, amikor a pasi hagyja, hogy a csaj fizesse ki a számlát egy kávézóban. Rövid, de velős vélemény következik, melynek központi témája azok a pasik, akik hölgytársaságban is megbámulják az utcán, szórakozóhelyen felvonuló csajokat.

 

Sziasztok! Csaj vagyok és nem is egy sztorit, inkább véleményt szeretnék megosztani veletek. Szerintem nincs annál taszítóbb, mint amikor egy pasi alaposan megbámul egy csajt az utcán, miközben a barátnője derekát karolja át! És ezt olyan sokszor látom. Engem is megnéznek, nem egyszer, és ilyenkor oda tudnék ugrani hozzá, hogy lekeverjek neki egy fülest. Egy barátnőm szerint nem is ők néznek, hanem én nézem őket – ez persze vicc. Egyszerűen nyitva van a szemem, és a ’pillantás’ és a ’mohó bámulás’ között nagy különbség van. Egyes pasiknak pedig nagyon is ott jár a szemük. De kedves uraim, nem értem, mit akartok? Hány csajt akartok? Mit képzeltek? Szedjétek már össze magatokat!

Konkrét sztori: egyik barátnőm felszedett valahol egy pasit és két napot lézengtek együtt, majd a két napból két hónapos kapcsolat lett. A lány nem látta, de amikor találkoztam velük, én láttam, hogy a pasija néha … hát, szemmel próbál közösülni velem, a pincérnővel, mások barátnőivel és minden lánnyal, aki belépett. Azon már nem is csodálkoztam, amikor hagyta, hogy a csaja szó nélkül kifizesse a számlát. Ha már így áll a helyzet, miért nem tudnak ezek az úriemberek az internetről letöltögetni képeket lányokról és azokat bámulni? Néha komolyan ráüvöltenék, amikor egy-egy buta kan belefeledkezik egy ringó csípőbe: „Ne bámulj, te szemét!” Nem a stíröléssel van baj, félreértés ne essék, hanem azzal, hogy ott áll mellette a barátnője. Lehet, hogy a nők is megbámulják a férfiakat – sőt, ez így van – de soha nem akkor, amikor mellettük van a párjuk, mert egy igazi nőnek a párja a mindene, támasza, szerelme… nincs szükség nézelődésre. Vagy ha igen, akkor magába kell szállnia az illetőnek és eldönteni, merre is tart a kapcsolat. A stírölés szerintem a flörtölés előszobája. Várom a véleményeket! Andi

 
297 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr422064695

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: The Male Machine 2010.06.08. 09:00:33

"Három perc alatt vége volt a legjobb szándéka és legnagyobb igyekezete ellenére. Semmit sem tehetett ez ellen, amíg meg nem értette, hogy annyira lekötötte az orgazmus -  a sajátja, a nőé és az időzítés -, hogy nem tudott odafigyelni a saját...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csajokespasik · https://csajokespasik.blog.hu 2010.06.08. 07:40:16

3.
Küldjetek sztorikat, mert lassan fogyóban a készlet!

dr. gernika 2010.06.08. 07:53:13

Van ennél taszítóbb, de kétségtelenül irritáló jelenség. Viszont én meghúzom ott a határt, hogy ha nem veszem észre, nem bánt meg vele. (persze azért az a legjobb eset, ha nem is "lát meg" mellettem más nőt, de ez utópia :D)

Barry Kent 2010.06.08. 08:02:22

Jó reggelt.
"szemmel próbál közösülni velem". Azt hogy?

"Lehet, hogy a nők is megbámulják a férfiakat – sőt, ez így van – de soha nem akkor, amikor mellettük van a párjuk, mert egy igazi nőnek a párja a mindene, támasza, szerelme… nincs szükség nézelődésre."
Most akkor mi van? Nem ellentmondásos ez picit?

Devil2 2010.06.08. 08:20:36

Annyi a különbség hogy a nők úgy tudnak bámulni hogy oda sem néznek, kis túlzással persze.
Szar az amikor az aktuális partnernél dögösebb jelenség tűnik fel a látómezőben, mert az ember késztetést érez hogy bámulja, de ugye nem kéne a másikat se megbántani, van aki ilyenkor csak magában morzsol el egy "húbazmeg!"-et és továbbra is partnere felé próbál orientálódni, és van aki meg szemmel akar rögtön közösülni, mint ahogy posztolónk írja is, sőt lehet hogy közben a nyál is kicsordul a szájából annyira megfeledkezik magáról.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 08:32:42

@Barry Kent:

Nekik lehet! :) Amúgy persze, én is megnézem a jobb darabokat, de nem "közösülök velük szemmel" és nem bámulom. Lehet óvszert húzott a szemire oszt' azon át nézte? Amúgy tuti az a biztonságos szex csúcsa, mármint a szemmel közösülés, meg el sem fárad közben az ember.

tuli _ 2010.06.08. 08:35:01

Az milyen gusztusos, amikor a srác a nő szájában van, és közben más nőt bámul.
Azért azt nem zárnám ki, hogy a posztoló is bámulja a pasikat.
Volt egy gyönyörűszép (ráadásul szerény, okos, aranyos lány) osztálytársam, és rendszeresen együtt ment haza, az amúgy nem rossz nő másik osztálytárssal.
No, a csudaszép lány folyamatosan azt hallgatta, hogy minden pasas egyfolytában a másikat bámulja. Aztán, egyszer megfigyelte, mi történik.
Nanáhogy arról volt szó, hogy a másik le nem vette a szemét a srácokról, azok meg néztek, hogy miért nézi őket annyira a lány. Ismerik talán? :)

Barry Kent 2010.06.08. 08:36:22

@Devil2:
Azért az egy véglet amit leírtál.
Abban egyetértek a posztolóval, hogy nem szép dolog más nőket bámulni miközben a barátnőddel vagy, de azért ezt a felháborodást picit eltúlzottnak érzem.
Pláne hogy a példa a barátnőről és az ő pasijáról szól, az meg szerintem magánterület, ahova idegeneknek tilos belépni.

2010.06.08. 08:37:06

Télleg ez a legnagyobb bajod, Csáje?:))
Ahelyett, hogy örülél, hogy van rajtad mit nézni...

Nem-e arról szól-e ez a történet-e, hogy irigy vagy arra a csajra, akinek a faszija bámul téged? Mert neked most pont nincs senkid? Hm? hm? hm?:)))

Barry Kent 2010.06.08. 08:38:22

@Kedves Nard:
Ja, csak a technikát nem ismerem, és bevallom, szeretném elsajátítani :)

Szerintem Andinak jót tenne ha beújítana magának egy pasit, mert kicsit feszültnek tűnik.

Barry Kent 2010.06.08. 08:39:11

@Traktorka:
Szevasz Anya!
Hát hogy-hogynem már megint egyre gondoltunk :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 08:41:43

@Barry Kent:

Igazából én sem ismerem a technikát, és én is kíváncsi vagyok rá. Amúgy ez egész más perspektívába helyezi a régies "szemmelverés" kifejezést. :D Amúgy ja, Andinak nem ártana ha valaki rendberakná, mert már a baszatlanság süt a szövegéből :)

2010.06.08. 08:43:50

@Barry Kent:
Szasz, Apjuk.:)
gyere, dugjál meg jól szemmel!:))

kóristalány 2010.06.08. 08:48:09

Ha a te pasidról lenne szó, még megérteném a felháborodást, de így kissé túlzónak tűnik.
Persze idegesítő, hogy a pasik a barátnőjük orra előtt is képesek más nőt fixírozni, de azért azt se várhatjuk el tőlük, hogy csukott szemmel járjanak. Egy komoly kapcsolatnak nem árthat egy kis nézelődés.

Barry Kent 2010.06.08. 08:53:51

@Traktorka:
Egyelőre még csak gondolati síkon megy, de ha már szemmel is képes leszek rá, ki nem hagyom :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 08:58:01

@kóristalány:

Én észre szoktam venni ha barátnőmet bámulják, és ilyenkor nem mulasztom el azt, hogy rá ne villantsak az ipsére egy lesajnáló mosolyt, amikor meglátom az ő fókabajszú szipirtyóját mellette. :)

S0und 2010.06.08. 08:59:22

Csóró picsa, ha tudná a férfi lélek olyan, hogy minden kívánatos nőt megb*szna, aki szembe jön vele az utcán. Persze az esetek nagy többségében marad a bámulás. Mi a gond itt kérem? Postolóra is ráférne, hogy valaki feloldja a benne tomboló feszültséget.

Ne stírőljé' geccó!

2010.06.08. 09:01:51

Csak halkan megjegyezném, hogy a leírtak alapján a posztolónk pont olyan csajnak tűnik, aki ha a pasija (dehát ugyebár most nincs) megbámul az utcán egy másik csajt, olyan sallert lenyom neki, hogy a srác duplapörgéssel asztaltot fog.

nyünyőke 2010.06.08. 09:02:17

Azt nem értem, hogy ha nekem elég egy fél szempillantás ahhoz, hogy megnézzek egy férfit, akkor a férfiak miért nem tudják ezt csinálni? Nekik miért kell percekig mustrálni egy csajt, vagy még utána is fordulni?
Amúgy sem szokásom bámulni a pasikat, az emberem mellett főleg nem, de ha mégis ez történne, ő ebből semmit nem vesz észre.
Ha ő is így csinálná, nyilván egy büdös szót sem szólnék. (Úgy is észrevenném, mert én is látom, ha valaki feltűnően szép, és úgy is tudom, hogy ő is megnézi, de semmi baj, ha kulturáltan) De múltkor már muszáj volt szólnom, annyira feltűnő volt (nekem). Mire ő közölte, hogy nem is bánja, hogy észrevettem, mert hűséget fogadott, nem vakságot, miért ne nézhetné meg (azért még ez sem a szemmel közösülés nézés volt, messziről sem, mert amúgy úriember:)))). Mire mondtam neki, hogy mert ez megalázó. Erre kiakadt, hogy mi lenne ebben megalázó:D Hát talán az, hogy a csaj mit gondol... Gondolom, amit én is szoktam, mikor barátnő mellett bámulnak - hogy szerencsétlen csaj, milyen bunkó pasija van, milyen szar neki, meg hogy ezek szerint én jobban nézek ki. Rólam senki ne gondolja ezt:) Megértette.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 09:02:58

@Zsu0805:

Láttam már hasonlót, mármint csajt aki nyílt utcán fossáverte a pasiját :) Elég mulatságos volt.

Barry Kent 2010.06.08. 09:06:26

@Zsu0805:
Aztán amikor a barátnőkkel csajos bulit tartanak, akkor ő is ugyanúgy stiröli a pasikat, hisz akkor szabad.

kóristalány 2010.06.08. 09:09:47

@Kedves Nard: "Én észre szoktam venni ha barátnőmet bámulják"
ez dícséretes, azt jelenti, hogy figyelsz rá. :)

Ez a megbámulás dolog egyébként nem feltétlenül elítélendő. Van, hogy a szép egyszerűen vonza az ember szemét, minden hátsó gondolat nélkül. Néha én is megnézek egy nőt, ha valami különlegeset látok benne/rajta (persze nem nyíltan bámulom).

2010.06.08. 09:11:14

@Zsu0805:

Az ilyet mindig tátott szájjal tudom nézni.:))
Mármint azon vagyok kiakadva, hogy
A: tényleg ennyire nulla-zéró önbizalma van egy nőnek?
B: tényleg ennyire hülye a faszi, hogy ilyenkor elkezd ártatlan bárányt játszani, és nyalizik a bocsánatért?

kóristalány 2010.06.08. 09:11:20

@S0und: Szerintem az nem a férfi 'lélek'... :)

Dr Minimum 2010.06.08. 09:14:15

Egy frigid picsa vagy!

Barry Kent 2010.06.08. 09:14:15

@kóristalány:
Mindenki észreveszi a szépet, különlegeset.
Felesleges ehhez ideológiát gyártani, pláne hülyeség emiatt féltékenykedni vagy paranoiásnak lenni.

vendriner aladár 2010.06.08. 09:15:37

Amit a posztoló írt, az illik és a valóság között néha nagy különbség van. Sokan nem vakságot fogadnak, ezzel védekeznek. Ha feltűnik egy jó csaj és ott a barátnőm max egy pillanat erejéig nézem meg. Csak annyit töltök el a másik megnézésével, amennyi időt egy számomra teljesen közömbös ember megnézésével töltenék. Ha nincs ott a barátnőm én akkor sem vetkőztetek le senkit a szemeivel, sőt még csak nem is figyelem erőteljesen. Magamban megjegyzem, hogy tetszik-e vagy nem, mivel előfordul, hogy valakit az ember pont amiatt néz meg, mivel úgy kitűnik a tömegből.

A kávézós sztorihoz annyit, hogy nekem eddig két olyan barátnőm volt, aki nekem nem engedett fizetni, pedig én akartam.

A stírölés pedig valóban a flörtölés előszobája, mivel ha hozzábiggyeszt valaki egy kacér mosolyt lehet telefonszámcsere lesz belőle!

Barry Kent 2010.06.08. 09:15:39

@Dr Minimum:
Andi nem frigid, csak útban volt a barátnő.

2010.06.08. 09:16:24

Amúgy mint csaj ezen és azon az oldalon is álltam már.
Ha engem megnéz egy pasi (ha egyedül van ha nem) miután elhaladt mellettem egy mosollyal elintézem. Ha már zavaróan bámul és ráadásul még a nője is ott van... el lehet intézni, hogy vegye a lapot mekkora egy görénynek tartod és jobblenne ha meghúzná magát és nem bámulna.
Van szemmellenézés is, nemcsak szemmelmegszexelés.
Ha mellettem bámul meg a pasim egy másik csajt... tegye, velem van, engem szeret, tudom hogy vannak nálam dekoratívabb nők is. Hűséget fogadtak nem vakságot. De persze ha durva módra csinálják akkor jön a felajánlás: "elengedheted a kezem és ha gondolod arrébbállok, úgy kicsit egyszerűbb lenne". Persze nekem se tetszik és kib. féltékeny tudok lenni, de a kiborulásnak nincs értelme, azzal ráérsz ha mást is csinál nem csak néz.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.08. 09:16:33

"A stírölés szerintem a flörtölés előszobája." Ugyan már, ez bók.:-) A barátnő pedig a látvány által kiváltott hatás haszonélvezője lehet, úgyhogy nem ér kiakadni.:-)

2010.06.08. 09:18:41

@Kedves Nard:
Áááá az olyan szánalmas. Meg ha látod hogy rángatja a pasi kezét (bár én már láttam fordítva is - kézrángatást) és látod hogy vörösödik a feje.

kóristalány 2010.06.08. 09:19:45

@Barry Kent: Ez így igaz. Egy stabil kapcsolatnak meg se kottyan az ilyesmi.

A múltkoriban én is majdnem beleestem egy ilyen csapdába, de szerencsére még időben észhez tértem. Lehet, meg is írom majd nektek.

2010.06.08. 09:21:24

@Barry Kent:
Barátnők előtt nagynak kell látszani, az már nem gáz, hogy a fél utca előtt leégette magát a kis műveletével.

2010.06.08. 09:24:00

@Traktorka:
Énis-énis, mint a moziba, már csak a popcorn hiányzik ilyenkor. És ahogy látod a fejleményeket, ahogy elborul a csaj agya, aztán jön a saller, a magyarázkodás, az üvöltözés, és végül a megbocsátás... de a legeslegjobb ha a csaj elindul egyedül és a pasi mint a kiskutya könyörögve fut utána. :)

2010.06.08. 09:27:52

@Barry Kent:
Vizuális lények vagyunk. Én is scannelem a jó pasikat fentről le, lentről fel, aztán még meg is fordítom a lapot és ugyanúgy... sőt egyes részeken megakad az olvasó. :) Persze mindezt diszkréten, háttal nem kezdek el sétálni, de vállfölött átnézés megy. :) Persze nem pasi mellett, akkor nagyondiszkréten csak félmenetes fentről le és a hátoldal kimarad. Bár ha nagyon-nagyon jó, akkor hirtelen valamit ki kell venni az oldaltáskából... :)

Barry Kent 2010.06.08. 09:28:11

@Zsu0805:
Na mondjuk az a pasi akkor meg is érdemli a sorsát.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.08. 09:28:12

@Zsu0805: :D:D:D:D jaj, ezt most elképzeltem.:D:D

2010.06.08. 09:31:03

@Zsu0805:
sokat utazom metrón. azt szoktam látni párokat, ahol a csajok halálosan meg vannak sértődve valamin, és mereven bámulnak a pasi mellé. a pasik meg könyörgő tekintettel néznek a csajra a megbocsátásért. most tök mindegy min vesztek össze, a lényeg a "problémakezelés".
nacsosasszony játsza a sértődött nagyasszonyt és alázza halába azt akit állítólag szeret, a férjúr meg könyörög a bocsánatért, mert jajjmileszmostvelünk...ehh...kiábrándító, na.
de tényleg sokszor észreveszem ezt a szitut valamijé.

Tamarian 2010.06.08. 09:35:52

Jaj... Lehetne ma valami jobb is :S
A régi nóta; a forma meg a tartalom. Kedves posztoló/kérdező ne legyen ennyire indulatos, akkor nem úgy fogalmaz majd, hogy a kaján férfinép rögtön összekacsintson, hogy a haraszt és a többiek. :D
Mert amúgy igaz; barátnő mellett dülledni látványosan a szegénységi bizonyítvány mutogatásával egyenlő. Ám ez sem tragédia önmagában; ha adott pasiból ez jön - zéró kulturáltság, zéró lelki finomság XD, zéró intelligencia -, akkor ez lehet ama bizonyság, hogy a példány a megmérettetés során könnyűnek találtatott. Nem kell semmivel többet agyalni rajta. Mert az a fajta viselkedés - még egyszer; a leszarokmindenkit-dülledés - csak a jéghegy csúcsa. Az ilyen más, komolyabb helyzetben is kb. ennyire fog a másikra rezonálni. Kukázandó.
Nyilván, hogy a szépet mindenki megnézi. Meg is lehet beszélni. ;))) ÉS az önbizalom is köll. Nnnnnna. A többi okosságot már elmondták. Kérem a következőt.

Barry Kent 2010.06.08. 09:38:38

@Traktorka:
Igen, ez nem ritka szitu :)
Megfordítva viszont még sose láttam. :))

2010.06.08. 09:45:49

@nyünyőke: 1 perces átnézés
Nő-nőt megnéz: az egy percben megállapítja, hogy milyen az arca, milyen a haja, milyen a sminkje, milyen a ruhája, milyen a cipője és a táskája, ékszerek, és ha túlzottan kirívó még a melleket is beazonosítja.
Nő-pasit: az egy percben megállapítja, hogy milyen az arca, milyen a haja, milyen a ruhája, a cipője és a kiegészítői. És jegyezzük meg itt joval kevesebb a marketingkellék, és jobb esetbe nem néz ki úgy mint egy karácsonyfa.
Pasi-pasit: Hahahaha...
Pasi-nőt: De dögös! Vajon mekkora lehet a melle? Mű a melle vagy igazi? Tökmindegy, lényeg hogy akkora amekkora. (csaj elhalad mellette - 3x-i bokaficamot bele kell számolni merthogy kistopánba halad a dögös bula - pasi hátrafordul) De jó feneke van. De megdugnám.

2010.06.08. 09:50:08

@Barry Kent:
Ezeknek a pasiknak annyi megnevezésük van... de egyesek élvezik a nagy szőrös plüssmamusz szerepet. :)

Doubledeceker 2010.06.08. 09:53:19

@Traktorka:

"nacsosasszony játsza a sértődött nagyasszonyt és alázza halába azt akit állítólag szeret, a férjúr meg könyörög a bocsánatért, mert jajjmileszmostvelünk...ehh...kiábrándító, na."

Jaj, mennyiszer belefútottam ebbe én is régen, de már jó ideje, nem veszem fel az ilyet. Mindig az lenne, hogy ha bármi gebasz van a csajok besértődnek, a palinak kellene vigasztalni, akkor is ha a nő volt a hülye, ez ilyen női alaptermészet.

De már egy ideje leszarom ilyenkor, nem kötelező dumálni, én jobban bírom végül úgyis ő fog kaparni, nehéz ez mert belül nekem is fáj, de sajnos a nőkkel keményen kell bánni.

Bámulás persze taplóság, ha kisérővel van az ember, de kedves csajok akkor, mégis mi a fasazért pakoltok mindet a kiaraktba, ha zavar titeket a bámulás?????

2010.06.08. 09:54:16

@Traktorka:
Az a legjobb, hogy a csaj már arra se emléxik, hogy min sértődött meg. :)
Mondjuk én ismerek "ezdebeteg" pasit is... nem 1x éltem át 0 önbizalom szitut volt oszttársnőm és (most már ex) pasija között...

Barry Kent 2010.06.08. 09:54:49

@Zsu0805:
Igen, egy haverom volt barátnője durvábban tolta ezt, mégis lehúztak vagy öt évet együtt. Valószínú a srácnak bejött ez a stílus.

2010.06.08. 10:00:18

@Nandi29:

Szerintem ezek ilyen berögzött minták, amik a kapcsolat elején félremennek. Akkor ugyanis mindenki próbálgatja a határait és ha ezzel a viselkedéssel egy nő már célt ért, akkor legközelebb is beveti. Ez egy fasza lemez, amit fel lehet tenni 500x is akár.

A nőkkel meg nem kell keményen bánni szerintem, ez hülyeség. Olyat kő választani, aki nem hülye. Ennyi a titok.:D

2010.06.08. 10:05:13

@Nandi29:

Ja, és:
Ez ilyen tipikus "szeretetmegvonásos" játszma.
Aki olyan szülőkkel nőtt fel, hogy nem nagyon foglalkoztak vele, az sokszor alkalmaz ilyet kvázi bűntetésként, hogy "akkor most rossz voltál, nem szeretlek". Ami persze baromság, mert a szeretet az csak úgy "van", azért nem kell megdolgozni. De akinek szegényes az eszköztára, vagy ilyen közegben nőtt fel, annak ez természetes viselkedés.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.08. 10:06:13

@Nandi29: "ez ilyen női alaptermészet." Frászkarikát, ez egy játszma.:-)

Doubledeceker 2010.06.08. 10:07:37

@Traktorka:

Valahol minden nő lökött azért, mivel inkább az érzelmeikre halgatnak, mint a józaneszükre. Értelmes nőnél is ment ez a húzavona egy időben, de ma már látom én voltam a hibás, igen ahogy mondod, mert rászoktattam őket.

Az a gond, hogyha szeretsz valakit akkor eleinte elnézed a kis ostobaságait, aztán ha későn kapsz észbe, már a fejedre nőt.

Jó példa, több mint 10 éve nincs TV-m, (egyszerűen meg voltam nélküle), most kaptam egyet (Én magam nem vennék, mert mindek). Szóval most minden szart nézek csak úgy, erre a barátnőm beszólt nagyon durván komolyan 2x, hogy miért is nézek egy ilyen szar amerikai filmet, na úgy helyre tettem, mondván, ne karja nekem megmondani, mit nézek vagy mit nem, különben esetleg váasztás elé állít, vagy ő vagy a TV. És lás csodát fejlődött a kapcsolatunk, megint kezdi érteni hol vannak a határok.

Csak azt nem tudom miért kell ez, nem vagyunk már állatok, ennek ellenére időről időre meg kell erősíteni a szabályokat.

A TV meg vissza fogom adni, kurvára agyromboló......

2010.06.08. 10:07:45

@Barry Kent:
Vannak olyan pasik akiknek arra van szükségük hogy elnyomják, megalázzák és irányítsák őket. Ennek okát a múltjukban kell keresni, vagy meg kell ismerni anyucit.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 10:09:31

@Zsu0805:

"Pasi-Pasit: Micsoda egy nyeszlett gnóm ez bazze!" :D

Amúgy amit megnézek egy nőn először az a haja, ha szőke, akkor már nem is nézem tovább :)

Barry Kent 2010.06.08. 10:13:35

@Zsu0805:
A srácot ismerem húsz éve, genetikailag hiányzik belőle a hűtlenkedési hajlam, szóval a hiba leginkább a csaj önbizalmában keresendő. Mondjuk ráfaragott, mert pár év terror után a srác belátta, hogy erre semmi szüksége.

Doubledeceker 2010.06.08. 10:16:19

@Kedves Nard:

DE hülle vagy, a mellének nincs hajszíne....

2010.06.08. 10:26:08

@Zsu0805:

Azt azért nem hinném, hogy erre bárkinek szüksége van.
Inkább csak ezt az egy viselkedés mintát ismeri, ezért ezt követi.

Oleg Gontar 2010.06.08. 10:31:20

Te ostoba tyuk. Ezeknek a nezeseknek fantazialasoknak, eltarolt eletkepeknek koszonheted hogy barki 4 alkalomnal tobbszor is hajlando megdugni.

2010.06.08. 10:35:24

@Kedves Nard:
A gnóm az nagyon-nagyon jó... :) Amúgy valljuk be őszintén nem csak a jó pasikat-csajokat nézzük meg hanem a kirívóan furcsákat is. :)
Ezzel a szőke kérdéssel sokan nem így vannak. Amióta befestettem a hajam 50-50%-ba tetszik-nemtetszik az embereknek, ami megoszlásban úgy oszlik meg, hogy az nagyrészben csajoknak tetszik az új hajszín, a pasik meg kiakadnak, hogy pedig a szőke jobb volt. Persze az összes szőkemániás...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 10:38:12

@Nandi29:

Annak nincs, de nem csak abból áll a nő.

@Zsu0805:

Igen, a szabadon mászkáló cirkuszi látványosságokat is megnézi az ember.

Velem is előfordult, hogy bementünk egy kávézóba a barátnőmmel, és ő mondta nekem, hogy a pincércsaj szemezni próbált velem, én észre se vettem. Talán mert kicsit sem érdekelt, és ráadásul még szőke is volt :)

2010.06.08. 10:41:27

@Barry Kent:
Pár év terror... a csírájában elfolytás a leghatásosabb. Húzzuk meg a határokat vagy lépjünk olajra.

nicknek (törölt) 2010.06.08. 10:42:23

Azt tudjuk hány éves a kapitány?:)

Frucsasz 2010.06.08. 10:44:54

Most rosszmájú leszek, de szerintem arról van itt szó, hogy a) a posztoló hölgyemény körében lévő lányokat megnézik, őt viszont nem, vagy nem elegen, mert nem elég esztétikus - és így irigykedik b) a posztoló hölgyemény pasija megnéz más nőket, főhősnőnknek viszont semmi önbizalma nincs ,ezért folyton attól retteg, hogy mások megnézéséből előbb-utóbb az fog következni, hogy lehagyja őt a hím.
Van párom. Szeretem. Nem hagynám el, nem csalnám meg. Mégis megnézek egy-egy dekoratív hím-vagy nőnemű egyént, ha szembejön az utcán. Sőt, most kapaszkodj meg: nem csak megnézem az embereket, de még szóba is szoktam állni másokkal.

Frucsasz 2010.06.08. 10:45:26

Akarom mondani, elhagyja őt a hím...

Barry Kent 2010.06.08. 10:50:19

@Frucsasz, az őzikelány:
"Sőt, most kapaszkodj meg: nem csak megnézem az embereket, de még szóba is szoktam állni másokkal. "
Erkölcstelen vagy :))

ja, és c.) posztolót max. megnézik a férfiak, ezért utálja a bociszemű hímeket.

2010.06.08. 10:52:25

@Traktorka:
A pasik gyakran választanak olyan párt, aki olyan kaliber mint a muterja, ergo ha anyuci elkényeztette, irányította vagy elnyomta akkor olyasmi nőt is fog választani magának. Legalábbis eléggé jellemző a pasikra.

nicknek (törölt) 2010.06.08. 10:53:59

@Zsu0805: Igaz... a családi mintát keresik és csodálkoznak, ha elkövetik azokat a hibákat, mint a szülők.

Barry Kent 2010.06.08. 10:54:07

@Zsu0805:
"Pár év terror... a csírájában elfolytás a leghatásosabb. Húzzuk meg a határokat vagy lépjünk olajra. "
Ja, de ehhez akarat is kell.

alumi 2010.06.08. 10:58:20

Hát ez egy állati fontos dolog.

Doubledeceker 2010.06.08. 11:01:26

@Barry Kent:

5 évgi éltem egy olyan kapcsoltban, ahol a vége felé már vezetni sem tudtam, mert minden egyes tekintet a barátnőm szerint a többi közlekedő társamnak és a járdán áldogáló csajpknak szólt. Tulképpen ezért nem volt Tv-m sem, hiszen TV sem lehetett nézni, abban formás dögös csajok is vannak.

Kemény volt, de egy életre megtanultam, most az első jelre, ugrok és vedem a poziciómat.

Ja és a vicc, hogy ez a kapcsolat életre szoló is lehetett volna, féltékenység nélkül tökéletes volt, még am is az lenne.

Nincs mese, tényleg férfiasan ki kell állni az embernek maga mellett, mert ti nők az elbövölő mosolyotokka, megszédítő kedveségetekkel, kéjes sohajaitokkal, könnyen raboká tesztek minket, és sokan már csak akkor ébrednek, mikor bezárult az aranykalitka ajtaja, ami szépen csillog, de mégiscsak kalikta.

Barry Kent 2010.06.08. 11:05:26

@Nandi29:
Az utolsó bekezdést nem venném magamra, merthogy nem volnék nő :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 11:05:56

@Nandi29:

Arra nem gondoltál, hogy a csaj projektált? Mármint ő állandóan más pasikat nézett, és gondolta te is ezt csinálod? Ja és gondolom e mellé még iszonyat féltékeny is lehetett. Amiből arra következtetek, hogy szénné is csalt minden arrajáróval.

Doubledeceker 2010.06.08. 11:06:17

@Barry Kent:

Az úgy általában szántam, de jó hogy nem veszed magadra, mert ezek szerint nem vagy ratyi. Persze semmi baj a ratyikkal, de mégis.... :D

2010.06.08. 11:08:43

@Kedves Nard:
Amúgy akit nem érdekel hogy nézik vagy sem, az észre se veszi. Persze a pofátlanokat ha akarod ha nem észreveszed, de a normál nézelődöket nem. :)
Azért milyen már, hogy a barátnőd szól, hogy bámul a pincércsaj. :)

Barry Kent 2010.06.08. 11:11:18

@Zsu0805:
"Amúgy akit nem érdekel hogy nézik vagy sem, az észre se veszi."
Na igen.

Doubledeceker 2010.06.08. 11:11:35

@Kedves Nard:

Nem így működött, sokkal inkább valami hihetetlen mértékű kisebbségi komplexusa volt, és teljes önbizalom hiánya. Amire persze a kapcsolatunk is rájátszott, mert meg kell valjam egy idő útűn gyülöltem a féltékenysége miatt, de a köztes időkben jobban szerettem mindennél. Beteges örült egy kapcsolat volt.

Nem csalt meg, mert nem volt olyan, és mert lehetősége sem volt rá. 5 év alatt minden nap 24-ből lrgalább 23 órát együtt töltöttünk. Folyamatos kontroll alatt voltam. Igen együtt dolgoztunk, sőt egy idő útán elkisért a céges megbeszélésekre is, holott más területen dolgozott, de nem tűrte, hogy egyedül legyek..... :D

Kurva érdkes volt a sztori talán megérne egy könyvet is. És még egy érdekes adalék, viszont nála sexuálisabban túlfütöttebb lényt még nem hordott hátán a föld. Nehéz volt 2 óránál többet autózni egyszerre, mert szüksége volt a betevőre. Lehet persze ez a hormontúltengés volt mindenek az okozója, mostmár mást boldogít. Talán jobb is így.

Tamarian 2010.06.08. 11:11:59

@Nandi29: Eh.. Te egy ígéretes darab vagy :) Nehogy alább add a maximumnál, mert megérdemled.
És IGAZAD VAN. Ha azon, hogy kemény, azt érted, hogy határozott, szilárd, akkor a nőnek ez kell. Hogy Férfi legyél. Biztonság. És egy okos nő nem fogja ezt összekeverni a basáskodással. Aki pedig papol majd a függetlenségéről, azt lehet hagyni - menjen és legyen független ;-)Az nem lesz _társ_

Kham 2010.06.08. 11:12:02

Tisztára elképzeltem a posztíró hölgyeményt: felkap egy köldökig megdekoltált topot, amiből kajánkodva integetnek az alulról alaposan megtámogatott cickók, fehér színű csípőnadrágján (melynek hosszába még Mata Hari is belepirulna) kacéran átkontrasztol egy fekete tanga. Sátánseggevörösre festett haja folyton beleakad hosszított szempilláiba, miközben felháborodottan rázza a fejét, ahogy kolléganőjének magyarázza egy csini kávézó teraszon daiquiri szürcsölés közben: "Tisztára megáll az ember esze, baszcsi. Ölelgeti a csávó a luvnyáját és közben meg engem pásztáz mint kozákcsapat az Ural hátságát! Hát hova jut így a világ!"
Van egy olyan sejtésem hogy a posztírást okozó hatalmas lelki probléma megszűnne, ha az Afganisztáni Kék Butikból vagy a Mother Teresa hálózatból öltözködne:)

2010.06.08. 11:13:04

@Nandi29:
Nem. Pont azért nem vagytok már együtt, mert nem volt jó a kapcsolat.
Egyébként amiről te beszélsz, az a határok meghuzigálása. Az pedig nemtől független, csak egyszerűbb rákenni a másikra (esetedben a nőkre).
Egy potens férfit pont ez tesz külöbözővé a sok töketlentől, hogy tud bánni a társával.:)

Most olvasok egy kurva jó könyvet, ajánlom mindenkiek a figyelmébe:

MOELLER: Az igazság kettesben kezdődik

2010.06.08. 11:15:17

@nicknek:
És erről a szülői mintakövetésről nem egy neves pszichológus írt. :)

2010.06.08. 11:16:33

@Barry Kent:
Akaratgyenge ember ne sírjon...

Doubledeceker 2010.06.08. 11:17:11

@Traktorka:

Igazad lehet, de tanultam is a dologból. Akkor még fiatal és értelne voltam.... :D

Persze, kurvára benne voltam én is, és mire felébredtem, hogy ez így nem jó, már késő volt.

2010.06.08. 11:18:19

@Nandi29:

nem skorpió vót a szentem véletlenül?

2010.06.08. 11:19:21

@Nandi29:
még szerencse, hogy nem pisilt körbe.

kiskutyáim, ha kapnak egy új rongyot, azonnal lepisilik, hogy az az ővék és kész.:D

2010.06.08. 11:20:32

@Nandi29:

erre szoktam azt mondani, hogy megszagoltatták veled a szart 4 mm-ről, így már legalább azt tudod, mit NEM akarsz.:)))

Doubledeceker 2010.06.08. 11:21:39

@Traktorka:

Tess. b+ leéltem vele 5 évet és nem tudom milyen csillagjegyű volt....

Én vagyok a gonosz, január eleji születésű volt, de én nem hiszek ezekben a hülyeségekben.

2010.06.08. 11:21:56

@Kham:
Na egy ilyen csajt még én is megbámulnák egy "Baszki hogy néz ki. De gáz." kijelentés kiséretében. Amúgy ahogy @Kedves Nard: is mondta: "Igen, a szabadon mászkáló cirkuszi látványosságokat is megnézi az ember."

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 11:22:15

@Traktorka:

Höhö, nekem is volt ilyen skorpinyó "ismerősöm" :D

2010.06.08. 11:22:48

@Traktorka:
A horoszkóp... amúgy a skorpiókat én se nagyon komálom. :)

nicknek (törölt) 2010.06.08. 11:24:43

@Zsu0805: olvastam párat:) bár 20 évesen volt egy hasonlóan birtokló barátosném, mint a posztoló lány... majd mikor engedtem neki ő tört ki a saját maga épített konvenciókból:) Meg kell tanulni, hogy egy kapcsolatban a másik fél nem birtokunk nem?:)

2010.06.08. 11:31:49

@nicknek:
Nah igen, mindkét részről meg kell tanulnunk, hogy egy kapcsolat nem a birtoklásról szól. És ezt nemcsak a nők felejtik el hanem a pasik is. :)

Doubledeceker 2010.06.08. 11:35:43

"Nah igen, mindkét részről meg kell tanulnunk, hogy egy kapcsolat nem a birtoklásról szól. "

Én csak arra vagyok kiváncsi, hogy hogyan lehet ezt továbbfejleszteni arra a szintre, hogy egy újabb nőt lehessen behozni az ágyba mindkét fél örömére?

nicknek (törölt) 2010.06.08. 11:45:38

@Nandi29: Egyszerűen, vesztek egy csaj plüsmacit:))

Doubledeceker 2010.06.08. 11:47:01

@nicknek:

Az nem lesz jó az tuti szőrös, vagy nem????

2010.06.08. 12:05:09

@Nandi29:
Majd leborotválod. :) Vagy vegyetek barbit, az nem szőrös és még hasonlít is a kívánt külalakhoz. :)

Doubledeceker 2010.06.08. 12:06:27

@Zsu0805:

Hóhó, nem tudhatod milyen a kívánt külalak, demmiesetre sem ez a divatos 30 kg-s fajta....

Father Justice (törölt) 2010.06.08. 12:13:49

@Barry Kent: Nem ellentmondásos: egy "igazi nőnek" a párja a mindene, a támasza, a szerelme... mikor épp ott van mellette. Mikor nincs, akkor valaki más. :)

Egyébként én sem hiszek a több ezer éves tapasztalatokon alapuló badarságokban, viszont együtt éltem 7 évig egy nővel, aki mindent jelentett nekem. Azt, hogy mikor született, ilyen pontosan nem tudom belőni, mint ti az exeitek kapcsán, de tavasszal vagy nyáron történhetett. Annyi rémlik, hogy a megismerkedésünk után pár héttel (a születésnapján) rövidujjúban söröztünk az apjával. Ha kicsit törném a fejem, a keresztneve talán eszembe jutna, de ilyen rekkenő hőségben arra sem vennék mérget.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 12:16:19

@Father Justice:

Nagyon szar ez a műmacsó szöveg, vagy kurvaszar a memóriád. Esetleg Alzheimer.

2010.06.08. 12:16:35

@Father Justice:
Most ebből nem tudom mit akartál kihozni... meg mire írtad...

nicknek (törölt) 2010.06.08. 12:20:58

@Zsu0805: mire, mire hát ajánlja 3-diknak:) szeretnék a tender kiértékelő csapat tagja lenni:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 12:27:06

@Zsu0805:

Csak meg akarta mutatni hogy ő mekkora macsó, hogy a 7 év után eszébe nem jut a neve sem a csajnak :) Mókás :) (De inkább szánalmasan gyenge májerkedés)

Barry Kent 2010.06.08. 12:31:10

@Father Justice:
Az inkább álszent picsa, nem "igazi nő".

A többit meg sem értem.

tizenot 2010.06.08. 12:35:58

Rapislantani lehet, de a bamulas, a tobbszor visszanezes nem megy. Ha ilyen van akkor mar keresztet lehet vetni az egesz kapcsolatra. Nem a bamulas miatt, az csak egy tunet, a problema a felszin alatt van. Egyszerubb ilyenkor egy alkalmas pillanatban (kuras utan kivalo, olyankor amugyis leszar mindent az ember) hamar lelepni, szivjon inkabb a masik.

Persze ez csak komoly kapcsolatra vonatkozik (ami sokaknak el sem jon soha az eletben), amugy meg hadd bamuljon a budos ribanc, ucccccse erdekel.

2010.06.08. 12:39:54

@Father Justice:

:D:D:D ja, erre már én is felfigyeltem, hogy te vagy a mindenem. Hogy is hívnak?:D:D:D
Magadon kívül azért érdekel még valaki, öreg?:))))

Doubledeceker 2010.06.08. 12:51:08

@Zsu0805:

Le lehet mászni a témáról több volt mint sexkapcsolat, néha dugtunk is.

Meg különben is elmentünk azeredeti témától, megnézni a szépet nyilván szabad, kocsány lógatni a szemeinket nem ildomos, és különben is rosszat jelent.

A baj csak az ha valaki már egy-egy lopott pillantáson is fennakad.

2010.06.08. 12:54:28

@Nandi29:
Hohohooooo.... én a szexkapcsolaton nevettem, mert szerintem olyan nincs.

Stupidella 2010.06.08. 12:56:30

Azért van szeme az embernek, hogy nézzen, lásson vele. Mi a pasimmal együtt nézünk meg férfit és nőt, ha olyanunk van, emiatt féltékenykedni szerintem lúzerség.

2010.06.08. 12:57:00

@Nandi29:
Bár most így visszaolvasva nem értem mi köze volt a te 5 éves kapcsonak szexkapcsolathoz. Nah mind1...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 13:06:33

@Zsu0805:

Nandinak mindig baj volt a szövegértelmezésével és a helyesírásával, ne lepődj meg ezen :)

dr. gernika 2010.06.08. 13:09:03

@Nandi29: Szóvak igaza volt, de azért leugattad. Stílusos.

2010.06.08. 13:11:02

@Kedves Nard:
Ohhh én itt már nem lepődök meg semmin... :)

tizenot 2010.06.08. 13:13:32

@Stupidella: A luzerseg az az amikor massal flortol a parod amikor te is ott vagy. Ennel mar csak az a megalazobb amikor a flort alanya veszi a lapot es visszaflortol, keves ennel megalazobb szituaciot tudok elkepzelni az eletben.

Amugy en nem feltekenykedek, hanem kivagom mint macskat szarni. Ami nem mukodik azt nem kell eroltetni, a hulye jatekait jatssza massal. Komoly kapcsolatba nem fer bele az erzelmi kicsapongas, igy nem lehet csaladot epiteni, gyerekeket csinalni, erre nem lehet epiteni.

Persze az atlag "basszunk egyet" kapcsolatba minden belefer, a flortnel sokkal tobb is.

2010.06.08. 13:19:03

@tizenot:

a nicked az éveid számát jelentik?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 13:51:55

@tizenot:

Kemény vagy mint a bakaszar öcsém! :D Gyakorlatban is kipróbáltad, vagy csak elképzelted miközben a puruttyán a xxx szekcióra recskáztál? :)

Doubledeceker 2010.06.08. 13:54:46

Vajon a flört "erzelmi kicsapongásnak" számít-e?

Madpapa 2010.06.08. 14:07:38

@Kedves Nard: nahhh :-) te is kemény legény vagy :)))

2010.06.08. 14:07:57

@Nandi29:
Ha én csinálom nem, ha ő igen. :)

2010.06.08. 14:08:33

@Madpapa:
Itt mindenki kemény legény és kemény csaj. :)

Doubledeceker 2010.06.08. 14:10:53

@Zsu0805:

"Itt mindenki kemény legény és kemény csaj."

Erre való az Internet!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 14:14:46

@Madpapa:

Jaja, ma a sportrovatról szalonnáztam! :)

Madpapa 2010.06.08. 14:18:29

@Zsu0805: nekem egy nő inkább legyen lágy, befogadó ;-)

tizenot 2010.06.08. 14:28:10

@Kedves Nard:

Nem, meg szuz vagyok.

Nemtom, nem erzed gaznak hogy meg mindig ott tartasz hogy ciki faszt verni? En talan altalanosban gondoltam igy erre a temara utoljara, azota kinottem ebbol. Talan ideje lenne neked is felnoni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 14:37:52

@tizenot:

Nem a faszverés ciki, hanem az ilyen műmájer dumák nyomatása, na az ciki.

dr. gernika 2010.06.08. 14:52:00

@Kedves Nard: Ne szégyellősködj, szerintem próbáld ki egyszer a faszverést. Nem fáj, hidd el.

tizenot 2010.06.08. 14:53:06

@Kedves Nard:

Mondom hogy fel kene noni, inkabb tapasztalj egy kicsit mielott kinyitod a szadat. Aztan majd ha mar volt egy par csajod vagni fogod mirol beszelek.

Addig meg sok sikert a spiderman kepregenyekhez.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 15:13:22

@tizenot:

Jaja :) Köszi mester! Elmehetek csajozni a Carebear pulcsimban?

@Drága IV gernika:

Muti meg hogy kell! :)

dr. gernika 2010.06.08. 15:27:06

@Kedves Nard: Á majd tizenötöske megmutizza, úgyis jobb emberismerő mindannyiunknál. :P

Stupidella 2010.06.08. 15:30:50

@tizenot: a szemkontaktus még nem csalás. Bízunk annyira egymásban a párommal, hogy ezt egyrészt nem vesszük megalázónak, másrészt tudjuk, hogy az egészből nem lesz semmi több, semmi más. Nem kell ennyire ezen görcsölni...

Stupidella 2010.06.08. 15:34:20

@Kedves Nard: de legalább 50 év tapasztalattal rendelkezik a nőzés terén, ez süt a mondataiból! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 15:38:05

@Stupidella:

Igen, gondolkodom is rajt, hogy tanítványul szegődöm :)

Stupidella 2010.06.08. 15:41:35

@Kedves Nard: elég azt kiabálni, hogy "Taníts, mester, taníts!" :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.08. 15:45:11

@Stupidella:

Szerintem te is figyelmezz a szavaira, mert tanulhatsz belőle! Pl hogyan kell viselkednie egy nőnek! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.08. 16:08:29

@Kedves Nard: ahogy itt olvasgattam néhány kommentet ma, teljesen megvilágosodtam: a leghelyesebb viselkedés az, ha egy nő halottnak tetteti magát.:-)) Nem kérdez, nem néz, nem hall, nem féltékenykedik és természetesen meg sem sértődik.:-))

Tamarian 2010.06.08. 17:16:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ...és bűzlik is, hogy a látens szatírokat elijessze :)))

Joe69 2010.06.08. 20:40:01

Én tényleg megdöbbentem ezen a poszton ! Ez a csaj egy akkora HP ! (nem Hewlett-Packard-ra gondoltam). Pont a nők viselkednek így állandóan. A magényos nő egy pillantást vet a pasira, aztán lesüti a szemét. (Ha nem, akkor hivatásos) Ha azonban nincs egyedül, például pasival van, vagy bnővel, vagy akár babakocsit tol, akkor viszont bátran bámul, mert biztonságban érzi magát. Pasiként a világ legnagyobb bunkója lennék, ha emiatt balhét csinálnék - az más, ha a másik pasi elkezdene nyomulni ! Egy egészséges pasi minden nőt megnéz, a csaja meg örüljön, hogy nem a fiúkat nézi ! Nekem volt egy jópofa bnőm, aki még humorral a figyelmemet is felhívta a jó nőkre, és elröhögtük az egészet. Valahogy így kéne megoldani itt is, nem hisztizni, persze ha szar a kapcsolat,nincs bizalom, nincs mit csinálni.

gande 2010.06.08. 22:50:15

kedves posztíró, hány éves vagy? 16?

gondolom, te soha nem nézel meg más embert és ha talán mégis, akkor azonnal közösülni szeretnél vele? mert ugye magadból indulsz ki? vagy csupán úgy gondolod, hogy a másik úgy gondolja?

miért is gond, ha nem mindig a pasi fizet?

demagofób 2010.06.08. 22:51:49

Azt olvastam valahol, hogy egy szép női test úgy hat a férfi agyra, mint az alkohol. Szerintem is. Magyarán buliban pénzt spórol.

Miért ne fizethetne a nő?

gande 2010.06.08. 22:53:54

@Stupidella: teljesen igazatok van, nálunk is hasonló a szitu.

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.06.08. 22:58:51

Andi! Hülye vagy mint a segg! Ennél több szót kár rádpazarolni.

OoVICoO 2010.06.08. 23:20:40

Nálam egyszerü a képlet, ha szexi az öltözet akkor megnézem JÓÓL legyek bárkivel, ezért öltözött fel így, hogy figyeljenek rá ... nem ? Ha nem venném észre a csajom is figyelmeztet nehogy kihagyjam - hiszen úgyis őt fogom megdugni éjszaka. Ha jön a szépségkirálynő egy zsákban átnézek rajta mint az üvegfalon.

AndOr01 2010.06.08. 23:22:52

Én ezen csak mosolyogni tudok.
Én mondjuk próbálok figyelni, hogy hölgytáraságban ne csináljak hasonlót, de azért igen különbözik a véleményem...

1. A nők rengeteg energiát, és pénzt költenek mindenféle rafinált ruhákra, ami - különböző előnytelen külsőjüket elrejtve - a legjobban domborítja ki előnyös tulajdonságaikat. Hatalmas iparág foglalkozik ilyesmiven és rengeteg ember él ebből.

2. Egy nőnek órákig tart felkészülni arra, hogy a lakásból kilépjen az utcára. Rengeteg energiát és pénzt fektetnek a smink elkészítésébe. Olyan rafinált sminkek is léteznek mely egyből a férfi tudatalattiát célozza meg, hogy mégcsak ne is tudja szerencsétlen pasi, hogy miből indult be.

3. Nem beszéltünk még a rafinált parfűmökről és feromon tartalmú szerekről ami megintcsak azt szolgálja, hogy a pasik rágerjedjenek az adott hölgyre.

4. Még sorolhatnám sokáig ...

Mindezek után az, hogy a pasikat a hétköznapok során legkülönbözőbb érzékszervein keresztül éri folyamatos szexuális zaklatás - ami egyébként teljesen felesleges egy egészséges férfiember számára -, szóval mindezek után bármelyik hölgynek kikérni azt, hogy egy pasi megnézi az utcán... szerintem a pofátlanság netovábbja.

Kedves férfitársaim! Hihetetlen, hogy ennyi folyamatos és alattomos, sunyi, büntetlenül elkövethető szexuális zaklatás után még nekünk kellene bármiért pironkodni.

Kedves hölgyek! Amíg a férfiak nem lázadnak fel a fentiek miatt, addig a legkevesebb, hogy elviseljék ha megnézik Önöket, főleg, ha kifejezetten tettek érte, hogy így legyen.

Szerintem az a hölgy akit ennyire zavar, ha megnézik, otthonosabban érezné magát valamely muzulmán hitű országban. Tessen kérem odaköltözni, tessék csadort viselni, mindjárt konfortosabban tetszik majd érezni magát!

Kézcsókom!

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2010.06.08. 23:28:12

"Várom a véleményeket! Andi"

Egyes, Andi, leülhetsz.

cookiedude 2010.06.09. 00:13:56

Azért ne ítélj mindig első pillantásra!
Én szoktam együtt lógni a hugommal is és nem fogom vissza magam a nézelődésben, valamint szoktunk néha kézenfogva is járkálni.(tömegben néha muszály is)
Mondjuk a nők azért sokkal előbb levágják, hogy nem vagyunk együtt(beépített testbeszéd értelmező), mint a ffiak de egy rövid találkozás alatt ez nem biztos hogy így van, és régóta együtt lévő párok se mindig járkálnak végig összetapadva. :o)

Viszont az tuti, hogy a nők sokkal érdeklődőbbek ugyanazon pasas iránt, ha egy nővel mászkál együtt, mintha srácokkal lenne vagy magában! Ez pedig egy ősi női reflex, ha már szóba hoztad ezeket! (ha a másik nőnek elég jó, akkor lehet benne vmi...)
A saját tapasztalat és a haverok is ezt mondják. Van aki a hugát/csaj-havert/ viszi a buliba ha be akar nőzni, mert működik...

A pofátlan nyálcsorgatást én sem pártolom, főleg mert felesleges, a nők a nagyon diszkrét odapillantásokat is azonnal észreveszik. (~10x jobb periferikus látás, mint pasiknál)

Mondjuk amennyire kurvásan tudnak manapság öltözni a kis sunák, nem kéne csodálkozni ha a srácoknak beindul a fantáziájuk...
Angolul tudóknak egy vicces hasonlat erről, 3:00-tól kezdve és kb. 3:45-től a lényeg 5:55-ig:
www.youtube.com/watch?v=ymNdfdQvdVc
(az egész vidi nagyon jó)

Arról ne is beszéljünk, hogy hány nőnek az az alapvető szokása, hogy csak akkor rúgja ki az előző pasast ha már "JÓL BEJÁRATOTT" :o) helye van az új lovag ÁGYIKÓJÁBAN!
Mi peig megpróbálunk minél több jónőt megfektetni. Ez van. Örüljetek neki, ha csak stírölésig jut a pasas. Ennyit az ősi ffi-női reflexekről. Egyik oldal sem jobb mint a másik és ez az izgalmas az egészben!

glabla 2010.06.09. 00:30:09

hülye kurva vagy ez a véleményem

ostobanyud 2010.06.09. 00:45:20

Andi te egy barom vagy!

Kiéhezett tekinteteket kapok a karjukon a barátjukkal sétáló nőktől bárhol, ha épp nem bebugyolálva mászkálok. Ha sportruházatban jelenek meg egy parkban akkor mondjuk a padon ülő párocska hölgytagja smárolás közben is pillázik kurvára végigmér. Ez milyen? Nem felháborító hanem szánalmas. Egyes nők próbálják eljátszani az erkölcscsőszt ám közben ugyanolyan viszkető sunájú kiéhezett kis macák mint azok akik bevallják. Viszont azokat tudom tisztelni azért mert felvállalják önmagukat meg az érzéseiket és nem hazudnak nekem. Te lopva nézed meg a pasikat a seggükkel az élen míg mi kevésbé sunyin a csajokat.

Továbbá bárhol szóba kerül az a téma hogy ki a jó pasi csak úgy sorolják a nők hogy kivel érné meg a lepedők összegyűrése az ajtócsapkodást. Gyakorlatilag ilyenkor arról van szó hogy a párja háta mögött kvázi megcsalja. De ha ez így megy márpedig így megy akkor nem kéne a szőnyeg alá söpörni a sok szart hogy inkább a férfiak azok akik megcsalják a párjukat és nem a nők de ha mégis akkor annak "oka van". Mindennek van oka.

Továbbá megvan a női egyenjogúságod. Fizetheted a számla felét. Számla általában felesbe szétdobva megy az ismerkedés kezdeti stádiumában. Ha az ember sok nővel ismerkedik hogy találjon egy hozzá illőt akkor nem fogja mindenkinek állni a cehhet az elején. Nyilván nem tetszik mindenki ahogy én sem jöhetek be minden nőnek. Ez lehet hogy sokaknak nem jön be de azzal nem is érdemes foglalkozni hiszen kicsinyes és már a kezdetekkor olyan feltételeket támaszt amelyek később gondot okozhatnak. Ha hosszaban együtt vagyunk a csajjal akkor úgysem nézem mennyit költök rá. Szar nővel nem jövök össze hosszú távra viszont a jó nő esetén nem számít mennyit kell költeni.

Zed is not dead yet 2010.06.09. 00:52:49

Kedves Szerző, súlyosan hátrányos helyzetben lehetsz, de minimum lélekgyógyásznak kéne látnia. Én férfi vagyok és ha megyek az utcán, igenis ránézek arra, aki elém kerül. Ha az illető nő és nem rusnya, akkor különösen. Az igaz, hogy nem forgok utánuk és nem füttyögök, mint egy defektes karúszó, de azért megnézem. Ez nem szemmel való szexualizálás, egyszerűen csak jó látni egy csinos nőt. Ha szerinted minden férfi, aki rád néz ... szóval tényleg, menj el orvoshoz, vagy találj végre valakit, aki megmutatja, milyen az a szex (nem feltétlenül szemmel).

A nő fizeti a kávét témáról annyit, hogy van, aki attól sértődik meg, ha mindig a férfi akar fizetni. Így legyen a férfiember okos, tényleg.

jolhazudsz 2010.06.09. 01:07:48

jellemző.. ostoba nő :D jóhogy nem már csukot szemmel fognak járni a férfiak, vagy mondjuk szemellenzőben.. hülye.. el vagy tévedve kicsilány. ja és aztán egyszer nehogy annyira ugrálj, hogy még a végén te kapj egy "fülest" hogy észhez térj... (persze nem tőlem :D)

zZz 2010.06.09. 01:33:55

"Lehet, hogy a nők is megbámulják a férfiakat – sőt, ez így van – de soha nem akkor, amikor mellettük van a párjuk..."

Ez röviden és tömören: nem igaz.
Rengeteg nő nézett már meg úgy, hogy közben a fiúját karolta át.
A jelenség nem férfiakhoz kötött, max. a férfiak kevésbé leplezik.

doktor.dikhed 2010.06.09. 01:39:55

Nem értem, miért baj, hogy a nő fizeti a számlát. Néha a nők is adhatnak a közösbe.

Férfi vagyok, de ennek ellenére engem is zavar, ha a barátaim, vagy kollégáim megbámulnak valakit, esetleg utána fütyülnek. Ez tényleg tahóság.

Zsírosdisznó 2010.06.09. 01:40:43

Hűséget fogadtam nem vakságot.

dr. gernika 2010.06.09. 02:18:17

@AndOr01: Ne leplezd már itt le a Nemzetközi Női Rafinéria és Szexuális Zaklató Társaság összeesküvését baszki!
:o

dr. gernika 2010.06.09. 02:33:29

@ostobanyud: Szar nővel ne menj el randizni és akkor nem kell rá költeni. Ha meg tetszik annyira hogy elhívd, és esélyt adsz a kapcsolatnak, akkor nehogy már beleszakadj egy kapuccsinóba meg egy ásványvízbe az első alkalommal...

Csorfab 2010.06.09. 03:57:55

Kedves posztíró! Kár volt kijönnöd a konyhából. :)

Csorfab 2010.06.09. 04:01:05

Kedves posztíró! Kár volt kijönnöd a konyhából. :)

Csorfab 2010.06.09. 04:05:39

Kedves posztíró! Kár volt kijönnöd a konyhából. :)

Csorfab 2010.06.09. 04:07:02

Kedves posztíró! Kár volt kijönnöd a konyhából. :)

magyar bucó 2010.06.09. 05:30:34

A kedves posztoló akkor gyanakodjon, ha a pasija a férfiakat bámulja meg.
Lásd még a hűséget fogadtam, nem vakságot...

Ailaoshi · http://miraculousmandarin.weebly.com/ 2010.06.09. 06:05:12

Egy szép nőt én is megnézek, miért ne tehetné ezt a párom is? Nyilván nem nyálcsorgatva, de az nem is lenne az ő stílusa. Ami szép az szép, megcsodáljuk, továbbmegyünk. Ha valaki egy kis nézelődés miatt rögtön a kapcsolatát félti, ott lehet hogy más gondok is vannak. Mondom mégegyszer, nem a nyálcsorgató, szemkigúvadós bámulásról beszélek, hanem a diszkrét megtekintésről.:)

Picitures doktor 2010.06.09. 07:14:07

Nemértemazegészet.
1.Nő létemre sosem fogadtam el azt,hogy helyettem a srác fizessen,nekem is volt keresetem.Ha a kapcsolat komolyabbá változott,akkor is felváltva pengettünk.
2.Mi az,hogy a pasik "stírölik" a többi nőt??? ,én is megnézem,ha valaki csinos,ez nem lehet bántó.A kikezdős nézés,nos az más tészta.Ez az a pillanat,amikor szépen ott kell hagyni a derékátfogó pasit,és annyi.Miért kell ezen egyáltalán gondolkozni,meg véleményt várni a többiektől?
Mert egy ilyen indító szöveg után már meg is van a vélemény....

Oregon (TM) 2010.06.09. 07:26:08

A posztoló gyerekes és komplexusos.

standup 2010.06.09. 07:27:28

Elsőre annyit szögeznék le, hogy a tátott szájjal, utánafordulva bámulás egyszerű tiszteletlenség, udvariatlanság - nem csak a barátnővel szemben, hanem a megbámulttal szemben is. Pont mint az ujjal mutogatás.
Az, hogy diszkréten ki kit néz meg - nem mindegy? Ha nem vagyok ott, úgyis mindenki azt néz, amit szeretne.

Ezzel volt is egy vicces sztorim. Buszpályaudvar, barátom kikísért. Van még idő az indulásig, kerestünk egy boltot, ezért bolyongtunk. Valahol félreolvastam egy táblát, mutogattam is neki, hogy "némmá', az van odaírva, én meg azt olvastam, hogy...". Na, ez annyira lefoglalt, hogy tőle lemaradva még nézegettem hátra a táblára.
Napokkal később mondta, hogy látta ám, mennyire fixíroztam, amikor elmentünk egy szép nő mellett. Volt ott szép nőőő? Nekem annyi maradt meg, hogy tele van emberekkel és volt egy vicces tábla, a nőre azóta se emlékszem :)
De őt ez napokig foglalkoztatta, amíg nekem az egész helyzetből a táblám maradt csak meg..

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.06.09. 07:45:57

egyszer megbámultam egy csajt, aki a pasijával volt. a gizga srác utánam szólt, hogy mia faszt bámulom a nőjét., kiabálgatott utánam. felvettem a kesztyüt, visszaléptem, és bele a pofájába:
-azt néztem, hogy milyen szopós a nőd szája, és elképzeltem, amint leszopja a nagy faszom, és az arcára spriccelek, és szétkenem rajta, és a hajába is beletörlöm a spermát a kezemről

a gyerek levegőt sem kapott, annyira ideg volt.

kérdem tőle: na, elég volt a válasz? a csaj meg csak mosolygott...

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.06.09. 07:46:38

ja, a srác nem mert visszaszólni, csak elrángatta a nőjét

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.06.09. 07:47:22

egyszer megbámultam egy csajt, aki a pasijával volt. a gizga srác utánam szólt, hogy mia faszt bámulom a nőjét., kiabálgatott utánam. felvettem a kesztyüt, visszaléptem, és bele a pofájába:
-azt néztem, hogy milyen szopós a nőd szája, és elképzeltem, amint leszopja a nagy faszom, és az arcára spriccelek, és szétkenem rajta, és a hajába is beletörlöm a spermát a kezemről

a gyerek levegőt sem kapott, annyira ideg volt.

kérdem tőle: na, elég volt a válasz? a csaj meg csak mosolygott...

BBW_LOVER 2010.06.09. 08:00:14

mi az, hogy mit akarunk?! a férfi ösztöne, hogy punciba élvezzen, nem pedig az, hogy örök életére egy nőhöz kösse magát, és babakocsit toljon, amikor jobbnál-jobb csöcsök és seggek riszálják magukat mindenhol. a nyomorult KV-t meg ti is ki tudjátok fizetni ba', azért kaptok fizetést, egyenjogúság van!

clfo 2010.06.09. 08:04:23

A poszthoz:

Nekem az jött át, hogy az író valami miatt baromira el lehet keseredve (nincs pasi? vagy lenyúlta a pasija által jól megnézett csajszi?).

Az a baj, hogy ezzel férfiként nem sok mindent lehet kezdeni. Nálam reflexként működik a dolog (és minden egészséges férfinál sztem): ha a közelben van egy kifejezetten ízléses megjelenésű hölgy egyből odakapom a fejem, tekintetem. A körülményektől annyira függetlenül, hogy múltkor kocsiban 60-70 km/h-val haladva, kb. 10-20 buszmegállóban álló közül szúrtam ki valakit akkor, amikor elmentem a megálló mellett (volt rá 2 mp maximum?).

Engem kurvára nem zavart és a jövőben se fog zavarni, ha a barátnőmnek kiugrik a szeme egy másik pasi láttán... Emberek vagyunk, párválasztásban sztem az elején a legfontosabb érzékszervünk a szemünk, nemtől függetlenül :>

"Meg lehet nézni mi van az étlapon, de tilos enni belőle..."

Ajtony 2010.06.09. 08:06:59

Van egy rossz hírem: a férfiak mind ilyenek. Genetikai adottság. A nevelés hatására annyit változik, hogy nem pimaszul bámulják meg a csinosabb nőket.
Egyébként baj lenne, ha nem tennék - a hölgyeknek pedig legyen ok a büszkeségre, örömre, ha megnézik őket (nem a kocsikísérő de meg....-ra gondolok)

BBW_LOVER 2010.06.09. 08:07:09

1. a férfi ösztöne, hogy a punciba élvezzen, nem pedig hogy élete végig 1 nővel 1 szex legyen, és babkocsit tologasson, amikor a legjobb csöcsök és seggek riszálják magukat mindenhol.

2. a nyomorult KÁVÉT a nők is ki tudják fizetni, ott van a fizetésük! egyenjogúság!

BBW_LOVER 2010.06.09. 08:07:42

1. a férfi ösztöne, hogy a sun@ba élvezzen, nem pedig hogy élete végig 1 nővel 1 szex legyen, és babkocsit tologasson, amikor a legjobb cs@cs@k és seggek riszálják magukat mindenhol.

2. a nyomorult KÁVÉT a nők is ki tudják fizetni, ott van a fizetésük! egyenjogúság!

Plumper 2010.06.09. 08:12:00

A férfi úgy van beállítva, hogy minél több csajt húzzon meg, kész. Az "örökké együtt" egyházi-szertartásos-házassági szöveg KAMU.
A kávé kifizetésére meg ott a női egyenjogúság..

clfo 2010.06.09. 08:18:01

Kedves Andi,

Gondolom nem mondok újdonságot azzal, hogy a férfiak vizuális típusok (ezért néznek túlnyomó többségben pornót inkább a pasik). Azzal se mondok sztem újdonságot, hogy a szex, szexualitás iránti igény alapvető belső motiváció, s mint ilyen elég gyakran felülírja a józan észt, gondolkodást.

Nincs abban semmi meglepő, hogy a férfiak nézelődnek, stírölnek, "szemmel basznak" (biztos hallottad már: ha szemmel mindent el lehetne intézni akkor a világon csak terhes nők és halottak lennének).
Sajnos ez nálunk reflex szinten működik. Nyilván van különbség pillantás és bámulás között, de a barátnők többsége a pillantást is kiszúrja és ugyanolyan balhét csinál belőle, mintha szemmel basztál volna (ha nem csinál belőle balhét akkor is észreveszi, max. nem szól érte).

Azt pedig teljesen felejtsük el, hogy a nők ilyet nem csinálnak. A nemi különbségek miatt nálatok ez annyira nem hangsúlyos és szerencsétekre mi ezt többnyire nem vesszük észre. Semmivel se jobb a tévé képernyőre nedvesedni brad pittekre és odaátos fiúkra, mintha az utcán tenné ezt valaki, nemde?

Nálam 1 szabály van ezzel kapcsolatban, amit az aktuális bnőmre és magamra is vonatkoztatok:

Meg lehet nézni mi van az étlapon, de tilos enni belőle...

Rohamkukac85 · http://blog.hu/liliansol 2010.06.09. 08:19:29

A volt párom pont olyan volt, amilyenről Andi is írt. Folyton csorgatta a nyálát más csajok láttán, amikor utaltam arra, hogy ezt talán nem kéne, még besértődött. Persze amikor mintegy bosszúból én bámultam más pasikat, totál kiakadt, elmondott mindenféle ribinek. A mostani szerelmem is megnéz más csajokat, érdekes módon neki el tudom viselni...talán mert tudom, hogy hűséges, nem úgy, mint az elődje...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.09. 08:42:19

@cookiedude:

Néha muszáJ. A helyesírás is muszáJ.

@AndOr01:

"3. Nem beszéltünk még a rafinált parfűmökről és feromon tartalmú szerekről ami megintcsak azt szolgálja, hogy a pasik rágerjedjenek az adott hölgyre."

Hát egy bajszos görényen lehet akármilyen feromon, olyan magasról leszarom, hogy keszonbeteg lesz a fos mire leér hozzá.A zaklatásos konspirációkon mindig röhögni tudok :) Engem sem tudatosan sem tudatalatt nem tudott befolyásolni egy smink. Ha órákig tart elindulniuk a lakásból, akkor hogy érnek be a munkahelyekre? :)

Doubledeceker 2010.06.09. 08:45:42

@doktor.dikhed:

"Férfi vagyok, de ennek ellenére engem is zavar, ha a barátaim, vagy kollégáim megbámulnak valakit, esetleg utána fütyülnek. Ez tényleg tahóság."

Fütyülni tényleg tahóság, de a bámulás egyszerűen az ember férfiúi mivoltából adódig, ha úgy tetszik a génjeinkben van kódolva, hogy tapad a szemünk a kilogó csöcsökre, ha ez téged zavar, akkor lehet mégsem vagy férfi.

Persze lehet ezt tahón, és lehet diszkréten is csinálni, de a vágy benned kell legyen...

megmitnem 2010.06.09. 08:52:43

Valószinüleg a kedves szerzőnek már jóideje nincs barátja, egyszerüen nevetséges amit írsz. Én 2 és fél éve élek boldog párkapcsolatban és ha megyünk az utcán karonöltve akkor megesik hogy én is megnézek egy szép lányt, de itt le is van zárva....Ettől nem fogunk szét menni és nem fogok kiszeretni a barátnőmből. Valószinüleg te egy fiatal kis kiéhezett lány lehetsz akinek nincs jobb dolga annál, hogy ilyen gagyi posztokat csinálj semmilyen felfujt lufikból...

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.06.09. 09:01:54

40 éves vagyok,jelenleg a hetedik pasimat fogyasztom éppen és nyugodtan állíthatom hogy többel soha nem is próbálkoznék már.

Alex3000 2010.06.09. 09:11:42

Szerintem pont, hogy a csajok rontják el a pasikat. Ha pl. egy lány meg mondaná a véleményét, vagy végső esetben otthagyná az ilyen pasikat, akkor nem lennének ilyenek. Sokszor a lányok a pénzért kevernek a pasikkal, szóval nem igazán érdekli őket, hogy a pasijuk hová néz, csak fizessenek. Itt is a lányok hibáznak. Ezen nem gondolkozik el senki?

NaEzAz 2010.06.09. 09:12:32

...képzeljétek én azt figyeltem meg, hogy a nők mindenféle rafinériát elkövetnek, hogy a férfiak megnézzék őket.
Egyesek még arra is képesek, hogy olyan ruhát vegyenek magukra, amiből kilátszik a lábuk, netán a mellük vagy a fenekük...
Már rég megállapított dolog hogy egy egészséges nőben van egy kis exhibicionizmus egy egészsége férfiban meg egy kis kukkolni vágyás.
Mi a baj ezzel?

NaEzAz 2010.06.09. 09:16:26

Képzeljétek én azt figyeltem meg, hogy egyes nők képesek úgy öltözni, hogy a férfiak jól megnézzék. Vannak akik arra vetemednek, hogy olyan ruhát vegyenek fel, amiben látszik a lábuk, mellük, fenekük...
Mi a fene baj van ezzel?
Már rég tudjuk, hogy egy egészséges nőben van egy kis exhibicionizmus, egy egészséges férfiban egy kis kukkolni vágyás.
Nem mellesleg ha vki legalább az emberi test szépségét megcsodálja az is egy esztétika. :)

synthesizer 2010.06.09. 09:20:15

@ostobanyud: OTT A PONT!

A nők éppen ugyanúgy megnézik a férfiakat, hiába vannak éppen a párjukkal. Sőt.

Egyébként pedig nőt nem hívunk meg semmire csak úgy. Amíg nincs kapcsolat, addig nem én leszek a balek aki mindent fizet. Párkapcsolatban meg teljesen normális, hogy hol egyik, hol másik fizet.

- Meghívsz egy koktélra?
- Ja, nyisd ki a szád!

PeatBratyó 2010.06.09. 09:20:22

Fúúú, sosem kommentáltam még, de ennek a csajnak üzenném, hogy ha nem tetszik valami, lehet csadorban is járni... Nem neked van annyi hormon a szervezetedben, hogy blokkol az agyad amint egy formás idomot meglátsz! Vigyázz mit kívánsz, az olyan nőket mint Te, a mi társaságunkban csak fjúcsör-macskásnak tituláljuk.
Az én barátnőm is megszól, de alapvetően nem haragszik, mert nincs miért. Ő is megbámulja a pasikat, elismerem, hogy nem esik jól, de ez van, hozzátartozik a nagyvárosi élethez ugyanúgy, mint a dugó. De ez csak egy vélemény. hali

falesny 2010.06.09. 09:27:26

"Lehet, hogy a nők is megbámulják a férfiakat – sőt, ez így van – de soha nem akkor, amikor mellettük van a párjuk, mert egy igazi nőnek a párja a mindene, támasza, szerelme… nincs szükség nézelődésre."
HÁHÁHÁHÁHÁÁÁ!
ezen jót kacagtam, a mai nap vicce.:D

p.a.r.t.i.z.a.n 2010.06.09. 09:27:36

Az ember is alapvetően poligám lény, más kérdés hogy a kulturális-társadalmi fejlődés szomorúbb irányba vitte a dolgokat, egy-egy pillantással talán adózhatunk ősi állatias ösztöneinknek. Sok csaj van ám aki nem enged fizetni, mert azt hiszi hogy ha hagyja hogy fizess azzal azt jelzi hogy már meg is dughatod. (Persze csak ha nem akar dugni veled...)

liksoft 2010.06.09. 09:30:41

- A szépet megnézni azt hiszem nem bűn. Bármennyire érdekes, ide sorolható egy autó, egy festmény, egy ékszer, egy hölgy vagy úr is! Ha már így nézzük, akkor csak az "érdeklődési kör" különböző a nőknél és férfiaknál.
- A férfiakban a "vadászösztön" genetikailag van jelen. Vagyis "mindenhol röptében".... De mivel "kultúrlények" vagyunk, ez így nem igaz! A hölgyek meg a biztonságot szeretnék, sokszor vágyaikat is feledve mennek bele előnytelen kapcsolatokba. Melyik a jobb ???
- A hölgyek inkább örülhetnének, hogy párjuk a "szebb" után is őket választja. Csak gondolkodás kérdése, hogy inkább így érezzük: - Nem is vagyok szebb Nálad, a pasim mégis VELEM van, pedig lát Téged, és mindketten tudjuk, szebb vagy nálam. - Vagyis a helyzet megfordul, és a pasi melletti hölgy jön ki győztesként a helyzetből. Csak nézőpont kérdése.
- Akinek gondot okoz a párja "félrenézése", az önbizalom hiányában szenved. Akit ez nem zavar, az az előbb vázolt gondolat miatt tudja, valamiért Ő a jobb csaj, még ha nem is annyira csinos, vagy helyes, vagy....
- Javaslom a sorok írójának, hogy húzza ki magát, higgye el, hogy ő is vonzó, és pasijának engedje a másik nem nézését. Otthon azután lehet "elégtételt venni"! Javasolni tudom a kettesben gyertyafényben való revansot.
- Természetesen van határ. Bántóan, nyálcsorgatóan nem illik nézni, és ezt minden úrnak (és hölgynek) tudnia kéne.....

mocsokmacso 2010.06.09. 09:31:10

Haha én meg ezt férfiként pont fordítva tapasztalom, jön szembe egy pár és a pasi majd elolvad a nőjétől, le sem veszi róla a szemét, a csaj meg engem bámul, de olyan szinten, hogy már zavaró.
Amikor meg a pasi ezt észreveszi ő jön zavarba, szóval nem szabad a nőknek hinni.

dArKhAlF 2010.06.09. 09:32:19

Andi egy hülye picsa. kéne egy pasi aki rendesen kifugázza és mindjárt jobb lenne :)

tarara 2010.06.09. 09:40:44

Kedves Andi,

így látatlanban is: meg hát ! ;-)

2010.06.09. 09:42:00

Andikám, te még nagyon tapasztalan lányka lehetsz.
Ilyen a világ, ilyenek a férfiak és hormonjaik. Tudod, nekik egyszerre százmillió ivarsejtjük van, a nőknek meg csak egy (általában), ezért szórnák széjjel ész nélkül.

De viccet félretéve, a hűség meg a vakság két dolog. Egy férfi napjában tucatni nőre gondol úgy, hogy "de jó lenne", aki ezt tagadja, az hazudik. De ettől még persze az esetek döntő többségében még csak egy lépést sem tesz a realizáslás irányába, mert szereti a párját. Ezt el kell fogadni, vgy lehet apácának állni.
A hangsúly az egyensúlyon van.
Ha állandóan más nőket stíröl a társaságodban, akkor lehet el kell gondolkodni a kapcsolat jövőjén, de ha te spilázod túl a dolgokat, annak sem lesz jó vége. A hisztis, partnerüket mindenben irányítani akaró nőktől ugyanis úgy menekül egy normális féri, mint a pestistől.

pepito1 2010.06.09. 09:48:30

Biztos valami nagyon hulladék csaj vagy,ilyen esetben naná , hogy a csaj fizet :-) De egyéb esetben is lehet szoktatni a csajokat a fizetéshez,nehogy elszálljanak maguktól!Egyébként meg kit érdekel a szaros történeted?kár volt elolvasni ezt a szemetet!

sas70 2010.06.09. 09:49:04

Ez a nő, simán klinikai eset! Egy percet nem bírnék ki vele. A párommal simán megnézzük az embereket, és van amikor ki is beszéljük őket a hátuk mögött. Csúnya dolog? Tudjuk. Viszont azért, mert megnézek egy nőt, vagy ő egy pasit, esetleg egy másik nőt, nem dől össze a világ. Akinél igen, az bármire képes a telefon nézegetéstől, az ellenőrzésekig, a nyomozunk a másik után történetig. Az ilyen, az nem kapcsolat.

Zurna 2010.06.09. 09:54:29

Szóval a véleményem: a kedves posztoló keressen fel egy pszichológus szakembert, és mesélje el neki, hogy egyrészt önismereti problémákkal küszködik, másrészt lappangó agresszivitási problémákkal küszködik!
Biztos vagyok benne, hogy valamelyest mindkét probléma kezelhető, illetve kordában tartható!

Amúgy meg én, volt hogy azért menekültem el egy nőtől, mert kordában akarta tartani azt is, hogy kire nézek, meg hova nézek, meg hogyan nézek! És ez szerintem egy kapcsolatban megengedhetetlen viselkedés, ugyanis így szól a többek által is megemlített mondás is, hogy "szerelmet fogadtam, nem vakságot!" Továbbá, ha a kapcsolat a rabságról meg a beszabályozásról szól, akkor abból én köszönöm szépen, de inkább nem kérek!
Jah, és persze sosem csaltam meg egyetlen páromat sem! Szóval az ember tekintete nem erről szól!
És nehogy már a sunyiságot hírdesse a a posztoló, a viselkedés és a jóízlés, szabad felvállalásával szemben!!!

diabolica 2010.06.09. 09:55:35

Vannak bunkó fószerek, akik tényleg gátlástalanul megbámulják a másik nőt, mialatt a párjukkal korzóznak, ez tényleg gáz, de ettől függetlenül szerintem ha valakit ez ennyire zavar, akkor ott tényleg valami komplexus probléma van. Az én párom például megnézni a nőt az utcán (teljesen kultúráltan), aztán felhívja rá az én figyelmem, és utána együtt nézzük...így is lehet, semmi gáz nincs benne, mert tudom hova tenni magam, meg a kapcsolatunkat.

Zurna 2010.06.09. 09:57:28

Miért nem megy el a kommentem?!?

Devil2 2010.06.09. 10:23:23

Mi a ferde f@sz van itt?? Nincs új poszt ma azt látom, de egy nap alatt honnan került elő egy valag új kommentelő?

Seth Gecko 2010.06.09. 10:24:45

@cookiedude:

A videó nagyon jóóóóó :D És a részleten, amit kihangsúlyoztál, nagyot szakadtam :) - Cop uniform, hehe...

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2010.06.09. 10:26:56

Megnézném, ahogy valaki a szemével közösül. Biztos jól ki kell dülleszteni hozzá.

Cobs 2010.06.09. 10:35:00

haggyamar mar..a nők oktatnak ki minket erkölcsösségről inkább megbámuljuk őket...nők meg lové után loholnak...

nevetséges, egy nőtől addig varjal vmit mig anyagilag vonzonak talál...
na csá

Cobs 2010.06.09. 10:36:23

1bként cikkirot sunáznám:)

Cobs 2010.06.09. 10:38:36

@www.Bisex.hu: muhaha:))ez komoly...??Isten gyerek vagy igy kell nyomni...de tényleg..:))

FlybyWire 2010.06.09. 10:39:50

"De kedves uraim, nem értem, mit akartok? Hány csajt akartok? Mit képzeltek? Szedjétek már össze magatokat!"

Kegyed elmúlt már 14? Netán ufónak teccik lenni?
:D :D

FlybyWire 2010.06.09. 10:40:51

Végigolvastam.
Ostoba. Jó eséllyel látens biszex. De minimum aszexuális kékharisnya.
És telis-teli feszültséggel. Szakembert javaslok!

FlybyWire 2010.06.09. 10:41:24

Látens leszbikust akartam írni, csak elb.tam :D

ostobanyud 2010.06.09. 10:42:37

@Drága IV gernika: Nagymester vagy ha első randi előtt meg tudod mondani hogy szar-e a nő. :P

Hiába jön be külsőre ha egy értelmes beszélgetést nem lehet letolni vele. És ez csak azután az első randi után derül ki.

FlybyWire 2010.06.09. 10:48:01

@Gempacsöki Boborján: "40 éves vagyok,jelenleg a hetedik pasimat fogyasztom éppen és nyugodtan állíthatom hogy többel soha nem is próbálkoznék már."

Nyilván rájöttél, hogy a hiba benned van.

FlybyWire 2010.06.09. 10:49:46

A múltkor egy rohadt hosszú, egyenes útszakasz mellett sétáltam végig, ahol szemben hosszú autósor dugózott. Egy rakás kocsiban ült fiatal pár. Elkezdtem azzal szórakozni, hogy az összes csajjal szemezni kezdek, de főleg azokkal, akik mellett ott ül "apu".
Hát ne tudjátok meg, de bőven (!) több, mint a felük kőkeményen visszaszemezett.... :D
Erről ennyit.

eloszto · http://eloszto.hu 2010.06.09. 10:55:40

Hűséget fogadtak, nem vakságot.

falesny 2010.06.09. 10:58:13

@FlybyWire:
ez pontosan így van...
ugyanolyanok mint a pasik.

dekás dezső 2010.06.09. 11:02:00

még szép hogy megbámuljuk a jó bulákat. ti is folyton stírölitek a kirakatokat;)

FlybyWire 2010.06.09. 11:04:00

@falesny: mármint az egészséges, szexuálisan normálisan fejlett és orientált nők ugyanolyanok, mint a hasonló állapotú férfiak :)

T. Szerző egy alulfejlett, frusztrált, gyerekes hisztérika, akire már nagyon ráférne pár sorozatos orgazmus. Ha tudná milyen, ő is bámulná utána a sok faszi seggét-csomagját :D

Friedmann Juci 2010.06.09. 11:19:22

Ostoba kislány, inkább örülj az éhes férfiszemeknek, tíz év múlva úgy fogsz rájuk vágyni, mint egy kutyus a simogatásra.
Mellékesen meg te is nézed őket, akkor pedig mi a problémád...?
Az emberek megnézik egymást, néha utálkoznak, néha feláll a farkuk. Ilyen ez.

Inkább mosolyogj vissza kacéran, és élvezd, hogy lehet hogy rád veri ki legközelebb. :*

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2010.06.09. 11:19:51

kedves posztoló:

1. ez egyszerűen szánalmas!
2. én sem tiltom meg a barátnőmnek, hogy megnézze a pasikat.
3. azért mert Te azt gondolod, hogy a stírölés a flörtölés előszobája, még nem biztos hogy az!
4. ráadásul a flörtölés sem azonos a megcsalással!
5. ha nagyon szigorúan számonkérem a sorrendedet, még akkor is legalább 2 lépésre vagyok a megcsalástól, ám sztem még messzebbre.
6. a megcsalás sosem 2 ember kapcsolatának az eredménye, hanem mindig 3-é, amiben a megcsalt legalább akkora szerepet játszik, mint a megcsaló.
7. kívánom, hogy ne legyen ennél nagyobb problémád az életben!

Dr. No 2010.06.09. 11:20:14

Az a kifejezés, hogy szocializáció, mond valamit? Nöi szerep-férfi szerep? Hogy a férfi a "kezdeményező fél" a játszmában, a nő a "passzív-elfogadó"? Hogy ha nő létedre férfiakat látványosan (értsd: kívülállók számára észrevehetően) megnézel, "kurva vagy"? Ha férfi létedre faarccal, mereven előre nézve mész el a hónap playmate-je MELLett, akkor jobb esetben "kompenzálod, hogy áll a faszod", rossz esetben "buzi vagy"? És az mond-e valamit, hogy "az igazi férfi minden nőt meg akar dugni"?

Ezeken tessen gondolkodni, aztán maj' ha jutott valamire a hisztérián kívül, akkor jelentkezzen újra, addig leülhet, egyes.

Doubledeceker 2010.06.09. 11:22:09

@kreatívszajha:

"lehet hogy rád veri ki legközelebb. :*"

:D

Tényleg el van baszva valami, ha ilyen prüdek lettek a népek, miért is baj az ha néha kicsit engedünk a sexuális vágyainknak, legalább egy pillantás ereéjig.

Az elfolytás károsabb!

"tíz év múlva úgy fogsz rájuk vágyni, mint egy kutyus a simogatásra."

Ezért szertjük a MILF-eket, ők hálásak az elismerő pillantásokért.

Friedmann Juci 2010.06.09. 11:24:54

"mert egy igazi nőnek a párja a mindene, támasza, szerelme… nincs szükség nézelődésre. Vagy ha igen, akkor magába kell szállnia az illetőnek és eldönteni, merre is tart a kapcsolat."

Cicabogyó. Tessék még tanulni egy keveset. Meg persze menj el szórakozni, idd le magad, és szedj össze pár faszit. Máris máshogy fogsz hozzáállni az IGAZ szerelemhez, meg az IGAZI NŐ--séghez.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.06.09. 11:26:06

vegyel vibratort, kicsilany

az tuti nem nez oda, ahova te nem akarod...

de a fasz masik vegen egy ember van. aztan ha majd feltunik, hogy o is erez, gondolkodik, vagyai vannak es nem az az egyetlen szerepe az eletenek, hogy tudj vele a baratnok elott villogni, miszerint "ime a jol idomitott pasim", nehogy keso legyen es sirva kapard a falat, hogy vegre valaki megstirolgessen kicsit..

Friedmann Juci 2010.06.09. 11:27:07

@Nandi29: az ostoba kis pitsák is hálásak (mélyen), csak úgy gondolják, hogy nekik ki kell állni a "tisztességükért", és ki kell kérni maguknak, hogy rájuk mertek nézni. :)

herbert 2010.06.09. 11:30:01

@Gempacsöki Boborján: "fogyasztod", valahol itt lesz a bökkenő. A kíméletes használat a férfiaknál is csodát tesz.

blacklord 2010.06.09. 12:01:52

Kicsit naív és gyorsanugró a posztoló. Tök mindegy, hogy a párja jelenlétében bámul-e az ember vagy sem - a lényegen ez semmit sem változtat. Ami számít viszont az az, hogy rámozdul-e ezekre a lányokra vagy sem. Az, hogy ki mennyire kíván meg más nőket, az totál változó egyénenként, és azt, hogy ezt a tekintet ne fejezze ki, nagyon durva önuralmat igényel - ami önuralmat, lévén hogy véges mennyiségben van jelen, jobb, ha ez ember arra fordítja, hogy ha egy ilyen lánnyal olyan szituációba kerül, amikor történhet is valami, akkor kordában tartsa önmagát.

AntiChrist™ 2010.06.09. 12:04:20

"Azon már nem is csodálkoztam, amikor hagyta, hogy a csaja szó nélkül kifizesse a számlát."

Dráma, hogy mik történnek egy párkapcsolatban. Én olyanról is hallottam, hogy a férj megengedte a feleségének, hogy ő is dolgozzon, és a keresetével hozzájáruljon a családi kasszához, a három közös gyermek felneveléséhez. Elképesztő.
Egyébként, ha a pasi fizette volna a számlát, akkor a barátnő egyértelműen kitartott, nemde?

"Ha már így áll a helyzet, miért nem tudnak ezek az úriemberek az internetről letöltögetni képeket lányokról és azokat bámulni?"

Van egy olyan érzésem, hogy kegyed erre felháborodott hangvételű posztot írna, "Pornót néz a barátnőm szemét pasija!" címmel. Eltaláltam?

"Néha komolyan ráüvöltenék, amikor egy-egy buta kan belefeledkezik egy ringó csípőbe: „Ne bámulj, te szemét!”"

Kedves(?) Andrea!
Rengeteg elfojtott agressziót érzek ebben az egyetlen mondatban. Rendben van a nemi élete?

Charly McCoor 2010.06.09. 12:05:12

Szerintem , a stírölésnek is vannak szabályai.Ha nincs csajod , akkor stírőlhetsz , de csak akkor érdemes , ha lépni is kivánsz visszajelzés esetén.Ha van csajod , akkor elég tré dolog , és megalázó is lehet a barátnődnek.

Neked , meg azt javaslom , pincérnő , ha a pasid feltünően stíről valakit , akkor rúgd tökön.Ha meg olyan pasi stíről , akinek ott a nője az oldalán , próbáld meg megalázni.Ha meg a barátnőd pasija csinálja ezt , öntds tökön forró kávéval , amikor felszolgálsz.

Caravallo · http://nimfoman.blog.hu 2010.06.09. 12:05:44

Az ilyen uncsi posztok miért kerülnek címlapra?

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2010.06.09. 12:13:51

Van ilyen pasi persze de ugyanugy vannak ilyen nok is. Tapasztalatbol irom.

Charly McCoor 2010.06.09. 12:18:19

@roby5: Azt bírom , amikor egy csókólozó párból a csaj vigyorogva kiles rám és én nem tudom mire gondol ilyenkor

ag100 · http://terelout.blog.hu/ 2010.06.09. 12:23:47

@roby5: A nőkből vannak még rosszabbak is.

dekás dezső 2010.06.09. 12:25:04

@Charly McCoor: biztos arra, hogy mekkora szerencséje van, hogy nem veled kell smárolnia;)

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2010.06.09. 12:31:39

@Charly McCoor: Igen pontosan, masok szemeben a szalkat a magukeban a gerendat sem....:)

grufftipunk (törölt) 2010.06.09. 12:37:25

Andi! Az ilyen hülye picsákból mint te, sajnos nagyon sok van az országban! Csak azt lesitek, hogy milyen kocsival gurulok oda mellétek, azt szevasz, pénzéhes ribancok vagytok mind! Elég jóképű, jó alakú gyerek vagyok, meg szoktak nézni a nők, legutóbb amikor alkalmam volt többször is vezetni egy 7 bömöst, a csajok úgy néztek rám, mint egy istenre. Általában egy suzukit vezetek, abban is megnéznek, de látom rajtuk, hogy jobban örülnének, ha jobb kocsiban feszítenék. Ja, és a másik, hogy amikor párok sétálnak, a nőtag olyan szemtelenül stíröl, hogy nekem lenne kedvem megkérdezni: ha ott lófrálsz kézenfogva a pasid mellett, akkor mi a kurva anyádér velem akarnál szeretkezni? Én eleve tiszteletből nem is szoktam kigúvadt szemekkel nézni azt a nőt, aki mellett a sráca is ott van. De ti nők, nagy férgek vagytok ilyen téren. Nagyon kevés a kivétel.
Ja és akkor szoktatok szakítani, ha már megvan az új pasitok, míg a férfiak empátiából ezt sokan nem teszik meg, mint ahogy én sem.
A költségeket a 21 században pedig már megosztjuk rendesen Picinyem. Nem a középkorban élünk, bár neked ott lenne a helyed, egy kondás lányaként, egész nap vakarhatnád a disznószart, te seggfejű.
Gondolkodj el magadon, mert így csak az jön le, hogy te is csak a tömegmédia egy újabb selejtes posztolója vagy.

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2010.06.09. 12:38:15

Megfigyeltetek mar , hogy a noknek sokszor nincsnek igazi baratnoik sem? Mert azokra is irigykednek, vetelytarsat latnak bennuk. Pasiknal ez maskent van. Egy nonel nem kell meglepodni ha egyik heten valaki a " legjobb" baratnoje, a kovetkezo heten viszont mar szivbol gyuloli mint legfobb "ellenseget". Allandoan keverik a szart a hatterben... Ki tudja ezt kovetni:) Egybekent az utcan is sokszor nem is a pasikat hanem a tobbi not nezik, hasonlitgatjak magukat hozzajuk. Ha szerintuk ok a jobbak akkor lenezoen fitymalgatjak a masikat, kinevetik. Ha valaki jobb naluk akkor viszont irigykedve kritizaljak....

phaszfej 2010.06.09. 12:38:52

Andinak nincs önbizalma, szar nőnek tartja magát, de szeretné azt hinni, hogy jó nő. De nincs önbizalma, ezért férfihoz nem tud közel kerülni, ezért kitalálja magának azt, hogy aki ránéz, az már meg is akarja kettyinteni és milyen egy bunkó. Így üt két legyet egy csapásra ahelyett, hogy seggében egy fasszal a kisajkai tapsikolnának. Avagy egyszerűen rá se néz senki, és ez a baja.

Take-it-Easy 2010.06.09. 12:39:48

Szép az, ami érdek nélkül tetszik.

Ezek szerint egyetlen férfi sem tarthat szépnek egyetlen nőt sem.

Akkó' minek bámulják őket?! :))

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2010.06.09. 12:45:04

@grufftipunk: "Ja és akkor szoktatok szakítani, ha már megvan az új pasitok"
TUDOD A MAJOM IS AKKOR ENGEDI EL (UGRAS KOZBEN) AZ EGYIK AGAT AMIKOR MAR MEGFOGTA A MASIKAT:)

phaszfej 2010.06.09. 12:46:27

Azért van embernek szeme, hogy bámuljon. Valóban sok nő szemez szembejövő csávókkal miközben a faszija kezét fogja, de szerintem ez a manusokra is igaz. Az kacsingat ki, akinek nem jó benn. Ha a nő boldog, úgysem fog bámulni.

A lényeg, hogy az önbizalomhiányosok bámulnak partnerükkel az oldalukon, mert már van merszük, hiszen ott a szeretőjük mellettük, akit tulajdonképpen csak lépcsőnek vagy létrának használnak a felkapaszkodáshoz, hiszen már eleve úgy választották őket, hogy oké, nem vagyok szerelmes, annyira nem is tetszik, de nem probléma, van valakim.

Hipper 2010.06.09. 12:46:29

@Caravallo: Mert, hozzábiggyesztettek egy hangzatos címet :) Egyébként tényleg elég gyenge post. "mert egy igazi nőnek a párja a mindene" ezen jót nevettem. Ugyanis helyesen, így hangozna: mert egy jó párkapcsolatban az embereknek(!) a párjuk a mindenük, és inenntől már nem is boncolgatnám, hogy ki, mikor, miért néz vagy lép félre, függetlenül attól, hogy nő vagy férfi. Az meg, hogy a másik nem veszi észre, vagy nem akarja észrevenni a félreizéléseket a másik oldala a kérdésnek, de erről ugye oldalakat lehetne vitázni.

phaszfej 2010.06.09. 12:47:56

@roby5: Ja, a bénábbja a majmok közül.

phaszfej 2010.06.09. 12:53:17

Sosem tudhatjuk, hogy az ilyen írások hitelesek-e. Lehet kitalált is. Ha kitalált, akkor viszont a kommentelők nagyrésze olyan, mint a gyerekek a bábszínházban. Együtt élnek a szereplőkkel, bekiabálnak. Ez csak egy történet, nem kéne, hogy bárkit is felzaklasson.

forgodssake 2010.06.09. 13:00:34

Andi, a pontos diagnozisom:

buta korlatolt konzervativ lanyka vagy, akinek sem az elethez sem a valosaghoz nincs koze.

Segitek. a ferfiakat a vizualitas fogja meg. -van aki vizualis tipus es mindent el tud kepzelni van aki inkabb a szemet is hasznalja. a logikadat kovetve fel kene pofozni azert is mert gondol valamire- Azzal, hogy a pasid megnezett valakit(ha van pasid), meg nem kovet el semmilyen hibat azon kivul, hogy melletted tette le a voksat.

Szerintem olyan dolgok idegesitsenek amik valodi problemak. Legfontosabb javaslotom pedig: get a life

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.09. 13:05:16

1.: ha van barátnőnk, akkor hűséget fogadunk neki, nem vakságot!!!
2.: ha a csajoknak szabad stírölni a faszikat, akkor nekünk is szabad másokra nézni.
3.: a poszt toló egy hülye fapina. remélem soha nem fog egyetlen férfit sem az a csapás érni, hogy összejön vele.

isti77 2010.06.09. 13:06:44

Kár, hogy csak bámulnak. Ha meg is dugna valaki végre, az biztos jót tenne neked... meg a környezetednek is, hiszen még a barátnőid sem osztják a véleményedet. Nagyot lendítene az elviselhetőségeden.

isti77 2010.06.09. 13:08:56

"hiszen még a barátnőid sem osztják a véleményedet". Illetve csak egy barátnő, bocs, ezt elírtam. Az is jelent valamit. Biztos ő a hülye, nem te.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.09. 13:11:44

@grufftipunk: igazad van. bár elsősorban nem arra hajtanak, hogy a pasi pénzét elköltsék (azt majd esküvő után), hanem arra, hogy nívós pacák legyen mellettük, drága cuccokba öltözve, kocsival vigye a drága helyekre zabálni és szórakozni, stb.
én minden csajt megnézek, aki jól néz ki, és nem lóg rajta egy hapsi. a foglalt csajokra meg nem is szívesen nézek, soha nem nyomulok. sztem ez tök normális. a csajok pedig tényleg nagyon pofátlanok, ami a kukkolást illeti. ártatlan angyalkának tettetik magukat, de nem azok.
sebaj, én így szeretem őket. nekem ilyen démonokra van szükségem, nélkülük unalmas lenne a világ.

Unommáazegészet 2010.06.09. 13:14:20

Próbáld rávenni a férfiakat, hogy öt percig ne vegyenek levegőt. Ennyit erről a barom posztról. No comment.

Kytia 2010.06.09. 13:16:28

Nna, lehet, hogy egyedül leszek ezzel, de én egyetértek a posztolóval. Nem kéri senki, hogy vakuljon meg a párja, csak egy kis jó modort. A más nők látványos stírölése pedig nem az. Csinálja lopva, óvatosan, feltűnés mentesen. Én is úgy csinálom. Kivéve, ha egy bunkóval futok össze, aki nem fogja vissza magát. Ilyenkor nem győzök hangot adni a lelkesedésemnek különböző hímek láttán, és élvezettel nézem, amint a szorongás szép, lassan eluralkodik a másikon. Mert azt ugye mindenki tudja, hogy nála is van jobb... És ezzel szembesülni mindig kellemetlen, hiába konzervatívozza, meg lúzerezi le itt a többség azt, akit ez rosszul érint. És IGEN, engem is rosszul érint az is, ha én vagyok a nyálcsorgatás tárgya. Modortalan, jellemtelen emberrel szembesülni mindig rossz, akármelyik oldalon áll az ember.

Unommáazegészet 2010.06.09. 13:17:37

Totya, a gitáros története:

Diszkóban csaj hozzámegy és kérdi, hogy milyen kocsija van.

Válasz:

- Nem mindegy, milyen kocsiban szopsz le? Úgyse lesz a tied!

Kytia 2010.06.09. 13:22:22

Ja, és még annyit, hogy rengeteg pasinak egyáltalán nem okoz gondot, hogy ennyi udvariasságot tanúsítson. Szándékosan nem néznek más nőre, ha ott vagy.

Az ilyen pasik:

1.) rendelkeznek némi agysejttel, ezért pontosan tudják, hogy ami fordított helyzetben nekik kellemetlen lenne, az neked is az.

2.) azért nem merik bevállalni ezt a pofátlanságot, mert nem akarják kockáztatni vele a kapcsolatot, mert FONTOS nekik az, hogy ne szúrják el.

Jellemzően ezek a pasik a kapcsolat egészét nézve is odaadóbbak, mint rendkívül férfias, "mindentleszarok" társaik.

Kytia 2010.06.09. 13:26:21

@phaszfej: Mi a különbség aközött, ha kitalált a sztori, és aközött, ha nem? Elég valóságos helyzetet vázol fel, és valóságos reakciót ad rá. Bárki írhatta volna. Tökmindegy, hogy ki írta.

worldpeace 2010.06.09. 13:26:30

A posztírónő láthatóan frigid. :D

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.09. 13:32:10

@Unommáazegészet: :D
@Kytia: egyébként az tényleg agyatlanság, ha vki ezt látványosan csinálja. ne legyen tilos, de legalább csinálja úgy, hogy ne legyen feltűnő.

Kytia 2010.06.09. 13:42:04

@Don Bandi: Hát, ebben szerintem a posztíróval is ki lehetne egyezni. Még egyébként azt vettem észre, hogy az a pasi, aki a párja jelenlétében, provokatívan bámul más nőket, nem a hormonjaival küzd, hanem direkte üzenni akar valamit a párjának ezzel. Szándékosan lenyomja. Vagy a féltékenységet akarja gerjeszteni, mert ettől érzi jól magát, vagy a másik önbizalmát akarja lehúzni arra szintre, ahol számára könnyen kezelhetővé válik az illető.

Doubledeceker 2010.06.09. 13:43:42

Legtöbb néppel egyet lehet itt érteni, de azért nagyon csúnyán neki ugrottatok itt virtuáloisan Andikának, miközben neki valós ugrásra lenne szüksége.

Hagyjátok már a faszba a kínlódás, bámulni, mint a boci nem szép, de látni még nem bűn.

"Elég jóképű, jó alakú gyerek vagyok, meg szoktak nézni a nők, legutóbb amikor alkalmam volt többször is vezetni egy 7 bömöst, a csajok úgy néztek rám, mint egy istenre."

Kurvára egyet tudok érteni, én is hányszor de hányszor megtapasztaltam ezt, miközben egyszer kétszer ügyfelek autójai hurcibáltam a városba egy szaros A4 is ütt.... :D

Mondjuk éppen valamelyik nap miközben jöttem ki az egyik árúházból, ahol hosszasan tanulmányoztam egy női humanoid formáit, megfigyeltem, hogy a lány is kijött, és baz azt nézte mibe szállok be?

Vicces volt, lehet le kéne mostanom a vasat végre... :D

Bambano 2010.06.09. 13:58:22

"hány nőt akar egy pasi?": az összeset:P
egyébként a csajok a másik csajt szokták megnézni, vetélytársak után kutatva...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.09. 14:06:33

@Kytia: és az a csaj, aki a pasija mellett bámészkodik, mit csinál? véletlenül forgatja a szemét, mi?

Kytia 2010.06.09. 14:13:12

@Don Bandi: Általában tényleg igaz, hogy a másik nőt nézik, nem a pasikat.:))) Tudják, hogy azon fognak múlni a dolgok, hogy ők tetszenek-e, nem fordítva. Ha mégis a pasit nézik, és ezt feltűnően teszik, úgy, hogy a párjuk kényelmetlenül érzi magát miatta, az ugyanolyan bunkóság. Nem mondom én, hogy a nők angyalok. Amit fentebb írtak róluk, a posztolóhoz hasonló indulatokkal, annak a nagy része igaz. Csak itt is hozzá kell tenni, hogy azért nem mindenki ilyen.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.09. 14:21:08

@Kytia: ha zavar, hogy a párja mellől fixíroz valaki: elő kell venni a kissé lesajnáló ördögi tekintetet, fűszerezve egy leheletnyi fintorral: garantáltan abbahagyja a bámulást. De persze lehet ezen vég nélkül agonizálni is, hogy mekkora taplóság.:-)

Doubledeceker 2010.06.09. 14:37:15

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Á milyen kifejező is tud lenni egy nő tekintet. Van erről valakinek képes szótára, estleg tarthanál egy bemutatót.

Kytia 2010.06.09. 14:44:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Azért az természetesen jobban zavar, ha énmellettem bámulnak meg egy másik nőt.:DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.09. 15:01:01

@Kytia: mert nem érzed át eléggé, hogy a párodnak ez micsoda örömet okoz, te kis egoista.:D:D

@Nandi29: minden tekintet kifejező, csak van, akinél a nagy semmit fejezi ki.:D Pl. a Baldwin testvérek nézésétől kifejezetten undorodórohamot kapok, jaaaaaj.

Doubledeceker 2010.06.09. 15:29:28

"Baldwin testvérek nézésétől kifejezetten"

Jaj szegények csak meg ne tudják. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.09. 15:33:59

@Nandi29: ennek kevés az esélye.:-) Bár néha eszembe jut, hogy néhány gyakranfotózott-filmezett embernek tanítják, hogy hogyan kell hülyén kinézni a fejéből.:D

Franzi 2010.06.09. 16:00:41

@Kytia: engem soha nem zavart, ha párom megnézett egy pasit vagy egy nőt (bocsi, tinikoromban igen). vajon miért? azért mert tudom, hogy velem van és ha szeretné, akkor nézze. ettől én nem leszek kevesebb.

Joe69 2010.06.09. 17:14:37

""Kytia 2010.06.09. 13:22:22
Ja, és még annyit, hogy rengeteg pasinak egyáltalán nem okoz gondot, hogy ennyi udvariasságot tanúsítson. Szándékosan nem néznek más nőre, ha ott vagy.

Az ilyen pasik:....
Jellemzően ezek a pasik a kapcsolat egészét nézve is odaadóbbak, mint rendkívül férfias, "mindentleszarok" társaik.""

Kedves Kytia, a gáz csak az, hogy az ilyen pasik általában nem szoktak kelleni nektek..a bunkó tróger macsóban jobb géneket sejtetek, a jó fiúnak meg az erőforrásai kellenének, hogy felnevelje..a kettő nemigen jön össze egyszerre, bár aszongyák, a házasságban született gyerekek 10-15%-a nem az apától van, úgyhogy jó pár ügyes csaj megoldja ezt..kicsit elkanyarodtam a főtémától, bocsi, de ez így működik, sajnos..

K

Joe69 2010.06.09. 17:17:31

Bocsi, nem a "férjtől van"-t akartam írni

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.06.09. 18:00:50

Ebben a történetben némi ellentmondást érzek.
Szóval a csajszikák fel bírnak öltözni pl. így:

picasaweb.google.hu/lerantattila/2010_05_01#5466371642869451618

És akkor megy a sopánkodás hogy jajjj megbámultak....

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.09. 20:14:57

amúgy nagyon szeretheti a csaj azt a fickót, akire azt mondja hogy "te szemét"

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.10. 11:27:49

Egy önbizalommal rendelkező nőnek nincs ebből gondja, sőt akár poénból is ő szól a pasijának, hogy nédd' a, micsoda áru!

Ahhoz meg mi közöd, hogy más pasik megbámulnak? Idióta Andi vagy-e?
Szükséged van-e double anal penetrationra?

gande 2010.06.10. 12:49:37

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):

az is felmerült bennem, hogy esetleg a posztírót nem eléggé nézik meg és ezért irigykedik

Kytia 2010.06.10. 16:35:07

@Joe69: Ez meg azért van, mert nemcsak a pasik nagy része a hülye, hanem a nőké is.:)

dr. gernika 2010.06.10. 20:16:56

@ostobanyud: Első randin nem az első találkozást értettem.
Aki meg társkeresőzik és fényképcsere nélkül megy el, annak pont elég tanulópénz egy kávézás. Ennyit igazán be lehet fektetni, akkor is, ha közben derül ki, hogy agyatlan. Utána simán elbúcsúzhat azzal, hogy hát örültem, de azt hiszem, mi nem egymást keressük...

Santinó 2010.06.11. 10:34:48

Arról már nem is beszélve ha a számlás dolgot boncolgatjuk,hogy létezik olyan elv is:
x helyen Én fizetek,y-nál meg a lány....
Azért senki ne legyen velem,mert fizetek mint a katonatiszt.....

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.12. 21:04:20

Pont erre a női problémakörre írtam megoldási javaslatot a minap. Mármint, hogy mi a teendő fixírozás esetén.
Nyilvánvaló, hogy a lányt zavarta a stírölés, és annyira frusztrált lett, hogy még ide is írt.
Én csak egyvalamit nem értek.

Mi a rossznyavajáért nem szedte össze magát, és szólt rá nyilvánosan a pasira?

Nem merte?

Franzi 2010.06.13. 17:39:59

nekem csupán annyi kérdésem van:
honnan tudja a leányzó, hogy nézik, ha ő nem nézi a másikat?

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.13. 21:47:48

@Franzi:
Mondjuk van a nézés, meg van az a nézés, amikor látod a másikon, hogy a fejében megy a pornó, aminek te vagy az alanya.

Lehet nézni normálisan is. Csak a levél hangneméből gondolom, hogy nem volt kölcsönös a nyálcsorgató pillantás.

gande 2010.06.14. 00:10:29

@A Dina:
ez nagyon szubjektív, hogy ki mit magyaráz bele egy nézésbe. és ebben az esetben is arról szól a történet, hogy te úgy gondolod, hogy a másik azt gondolja, hogy...... tehát a saját gondolataidról szól a történet és nem a másik gondolatairól. :)

Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.15. 11:05:30

Faxnak kell itt ironizalni, a noknek igenis TETSZIK, ha megbamuljak az utcan. A poszt tolonak meg epp az lehet a baja hogy egy dagadt balna es senki nem fordul meg utana.... Ha a kacsa nem tud uszni, nem a viz a hulye. Amugy meg, a parommal megdumaltuk, hogy nem szamit ha megnezek mas noket az utcan, stb, mert mindketten tudjuk hogy ettol fuggetlenul megcsalni soha nem fogom.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.15. 11:07:26

Hja, azt majdnem ki is felejtettem, hogy hazassag eseten, meg ilyesmi, akkor is a pasi fizessen mindent? Nem kell kovetni a "jol bevalt" amerikai modellt az unatkozo haziasszonyokkal...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.06.22. 18:23:41

A poszt hülyeség! Az viszont rohadt idegesítő, amikor pasik stírölik az ember fiát. Merthogy néhányszor megesett, és rendesen felb.szta az agyam.
süti beállítások módosítása