Felemészt ez a plátói szerelem

2010. június 17. 07:14 - Panni CsP

Milyen eszközöket használhat egy jól szituált lány, ha minden áron föl szeretné kelteni egy kiszemelt pasi figyelmét? Levélírónk már azt fontolgatja, hogy valami filmes klisét fog bevetni, de egyelőre még megvárja, hátha felébred szendergéséből a királyfi. Érdekes kérdést vet fel a poszt, nevezetesen: hogyan hívjuk fel finoman egy pasi figyelmét, hogy érdeklődésünk nem csak baráti természetű?

 

Kedves CsP blog! Történetem egyetlen kérdés, talán túl egyszerű is, mégis úgy érzem, sokan érintettek lehetnek benne. Van a munkahelyemen egy nagyon helyes srác (F) – sokak szerint nyúl, de nekem tetszik. Egyelőre nem mutat érdeklődést irányomban, mindig előzékeny, udvarias és jófej velem, de soha nem kérdezősködött, hogy van-e barátom, foglalt vagyok-e. Tudom, hogy neki nincs nője. Nem merek rákérdezni, se randira hívni, mert akármennyire is modern világot élünk, ez a férfi dolga. Talán attól félek, hogy visszautasít. Nem merek lépni, mert semmi bíztatást nem kapok, amikor beszélgetünk, mindig olyan, mintha a haverjával beszélgetne.

Legutóbb arról beszélgettünk, hogy a múlt héten elment az Apeh-ba és nem érti, miért egyformán bunkó minden ügyintéző, de nem csak vele, hanem minden ügyféllel úgy beszélnek, mint valami hülyegyerekkel. Erre én mondom, hogy igen, szerintem az Apeh-dolgozók egy kalap alá vehetők a tahó portásokkal meg a BKV ellenőrökkel. Ez egy ilyen dolog. F nem volt felszínes, sok mindent megtudtam róla és minél több infó jött át róla, annál jobban beleszerettem. Lehet, hogy én vagyok csak túl szentimentális, és ez a reakció butaság, és csak a lányregényekben életképes – és csak ott teljesedik be. Szintén ennél a cégnél, van egy negyvenes alkesz bácsi, aki rendszeresen ölelget. Látszólag ártalmatlan és baráti szándékból, de akkor is zavar. Amikor az egyik ilyen alkalommal F egyenesen szemben ült velünk, az asztal másik végén, én könyörögve néztem rá, és amikor a bácsi többször átkarolt én meg többször lefejtettem magamról a kezeit, annyira idegesített, hogy F nem szerelte le (finoman, vagy nem finoman) teljesen hidegen hagyta. Nem csinált semmit, nem zavarta. Pedig látta, hogy engem zavar. Jó, nem járunk, semmi nincs köztünk, de egy férfi akkor is legyen férfi, ha egy lány nyilvánvalóan bajban van. Nulla érdeklődés. Lehet, hogy bevetek egy filmes klisét: lift előtt véletlenül elészórok egy rakás papírt. F nem úgy néz rám, mint nőre. Sokat várok? Lépjek én? Hogyan jelzi egy mai művelt nő egy pasinak, hogy érdeklődést mutat irányába? Várom, hogy elhívjon, felhívjon, de még a Facebook-on sem jelölt be, pedig tudja, hogy fent vagyok. Jelöljem be én őt?

 
233 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr322087981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pingpong 2010.06.17. 07:43:31

ne csinálj semmit. állj tovább.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.17. 08:04:38

biztos kézzel ragadd meg a tudodmit. ha ez se segít, akkor passz.

Devil2 2010.06.17. 08:14:53

Jajj, Te kicsi lány! Gyógyulj ki belőle minél hamarabb, mert ez valóban eléggé egyoldalúnak tűnik és ez a legrosszabb dolgok egyike a világon. Ha nem érdekled a srácot és kiöntöd a szíved neki, akkor még tartani is fog tőled, tehát ne tedd. Őrizd meg a tartásodat, sőt mutass közönyt az irányába, bármilyen nehéz is, nem kizárt hogy az változtat a helyzeten, ha azt tapasztalja hogy nem kap az epekedő pillantásaidból már és lehet hogy ő fog "támadásba lendülni", ha meg erre se akkor tényleg nem egymásnak lettetek teremtve, ezt is el kell tudni fogadni.

2010.06.17. 08:15:20

Pffff... jól indul a nap. Teljes mértékben megértelek, nekem is valami ilyesmi story van az életemben. Bár én a szerelem szót nem használom és ez az úgy beszél veled mint a barátjával dolog se feltétlenül áll fent, ám ugyanúgy tejbetök.
Szerintem ugyanazt a választ kapod majd itt amit én is kaptam (tőlük és) a barátaimtól:
1. modern világban élünk, hívd el te randizni - de ugyebár ehhez bátorság kell és az, hogy te is úgy érezd, hogy ez nálad is belefér.
2. várj, beszélgess vele, ne nyomulj, de azért érezhesse, hogy nem biztos hogy közömbös számodra, légy türelmes - (a türelem spec. nem az én asztalom) csakhát ki tudja, hogy egyszer megembereli e így magát
3. felejtsd el - könnyű mondani, megtenni nehéz, főleg úgy, hogy ott van szinte minden nap a szemed elött.

Hogy én melyiket fogadtam meg... egyiket se. Én élem a kis életem, mivel egy helyen dolgozunk és ha bent van vagy ügyet kell intéznünk úgyis beszélünk így-úgy, ha épp időnk engedi beszélünk személyes ügyekről is. Viszont neked is csak azt tudom mondani, hogy nincs értelme csak rá koncentrálni és elmenni a lehetőségek mellett (nem tudom te hogy állsz ezzel a mással is randizol dologgal), hisz lehet hogy ő sose fog lépni és te meg miatta elszalasztasz egy lehetőséget. Éld a mindennapjaid úgy ahogy azelőtt, hgoy őt "megismerted" ha akar lépni fog, ha nem akkor meg lesz más.

Devil2 2010.06.17. 08:21:25

@Zsu0805: Zsu drága!:) Te símán randizol úgy mással hogy igazából a szíved választottjával tennéd? A leányzó, nem "egy lehetőséget" akar kihasználni, hanem a szívszerelmét rabul ejteni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.17. 08:22:14

Talán próbálkozzon olyannál, akit kicsit is érdekelsz. Ez a pasi magasról szarik a postíróra, valószínűleg nem az esete. Ha engem nem érdekel egy nő, magasról leszarom, és pont ugyanúgy viselkedek vele mint a postban szereplő pasi. Alapvetően udvarias, de semmi több. Ha mondjuk lenyúlja a tárcáját a postíró, azzal tudná felizgatni maximum.

2010.06.17. 08:29:14

@Devil2:
Szivszerelme? Na ne márrrrrrrrrrrrr, ugye ezt te se gondolod komolyan. Hogy lehet valaki egy olyan emberbe szerelmes akit nem ismer. Jó beszélget vele, és tud róla ezt azt, de azt nem tudja, hogy milyen az mikor mondjuk randiznak, milyen az mikor együtt vannak. Ez nagyon nem szerelem, ez pusztán vonzalom. A kémia és itt mondjuk már bekapcsolódik az is, hogy a tegnapival ellentétbe, ő legalább tudja, hogy össze tud tenni 2 értelmes mondatot. De azért itt meg is állt a dolog.
Igen, én simán randizok úgy emberekkel, hogy ő is bejön, hogy miért? Mert Andris bejön kémiailag, bejön a személyisége és a gondolkodásmódja, ám vajmi keveset tudok róla. Miért ne adhatnám meg kb. ugyanannyi eséllyel egyeseknek, hogy továbbjussunk a kémiai vonzalmon, és róla is megtudjam, hogy bejön e a személyisége és a gondolkodásmódja. Nem vagyok se szerelmes, se semmi ilyesmi, pusztán bejön a srác, ahogy sok más pasi is bejöhet.

nicknek (törölt) 2010.06.17. 08:33:06

szerintem hívd el kávézni, az elég kötetlen és kollegák között természetes. Nem érzi magát senki feszélyezve és még az önérzeted sem csorbul, ha nem jön össze... Szóval csak hajrá, de azért gondolj bele biztos megéri-e házinyúlra lőni?!:) Na robogtam is tovább, sziasztok

Madpapa 2010.06.17. 08:35:14

Talán túlon túl is önbizalomhiányos vagy, hisz olyan helyzetekben is külső segítséget vársz, amit magadnak kellene megoldanod. Az alkesz 'bácsit' már rég le kellett volna szerelned. És íme itt egy jó alkalom, hogy egy kicsit az önbizalmad erősítsd. Szépen mondd meg a 'bácsinak', hogy ezzel az ölelgetéssel hagyjon fel, mert téged zavar. Először finoman és ha nem érti meg, akkor ezt több személy előtt is hozd a tudomására, a határozottság álarca mögött. Ilyen kis apró csaták megvívásával tudod a meglehetősen ingatag lábon álló önbizalmad megerősíteni.
Ha a srác nem mutat túlzott érdeklődést az irányodban annak nyilván oka van. Az első ami az ember eszébe jut, hogy nem jössz be neki. Ezzel sok mindent nem tudsz kezdeni, tovább kell állni. Ha szimplán balfasz, azzal sem vagy előrébb, mert két önbizalomhiányos ember felőrli egymást idővel a féltékenység miatt.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.17. 08:43:16

Nekem is volt hasonló sztorim, az osztályon dolgozott egy lány, tetszett, de eleinte csak beszélgettem vele sokat, egyre jobban tetszett, de nem tudtam mit tegyek, hiszen buliban, vagy ilyesmi helyen elhívok valakit egy italra és nemet mond nem gáz, de ha ő nemet mond utána ugyanúgy együtt kell dolgoznom vele és nem akartam, hogy fura legyen.

Aztán egyszercsak úgy alakult, hogy egy közös prezentáció után páran az osztályról elmentünk szórakozni meló után, szépen lassan mindenki lekopott, csak ketten maradtunk és akkor végre megtörtént, aminek meg kellett történnie, összejöttünk, azóta egyébként össze is házasodtunk és boldogan élünk.

Szerintem próbálj szervezni egy kis munka utáni összeröffenést a kollégákkal, úgy, hogy ő is ött legyen meg mások is, de azért ne túl sokan, aztán ott majd kötetelenebbül tudsz vele dumálni, hátha összejön...

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.17. 08:46:59

hola kommentem? begépelek 100 millió karaktert oszt kezdhetem előlről?

dr. gernika 2010.06.17. 08:51:22

Felejtsd el a pasit, nem jössz be neki. Szerintem szerencsétlen nem győz úgy tenni, mintha nem venné észre, mennyire izgulsz rá.

Devil2 2010.06.17. 08:52:01

@Zsu0805:
"és minél több infó jött át róla, annál jobban beleszerettem"

én ebből a mondatból gondoltam arra amire gondoltam.

Egyébként nyilván mások a fogalmaink a "kémiáról" meg az érzelmekről, de nem biztos hogy az a célravezető, ha randizol fűvel-fával (már bocsánat), és közben meg a kollegáddal szeretnél összejönni.

Tamarian 2010.06.17. 09:04:18

@Zsu0805: Lehet, hogy a kiscsaj ráállt arra, hogy neki EZ a pasi kell, és - mondjuk sztem korrekt módon - mással nem is foglalkozik, mert ennek akar a végér ejárni. Ki tudja, mennyire lovalta bele magát, egy határ után ez már nem is agyi döntés, simán nem érdekli más ;-)

Konkrétan viszont én is azt gondolom, hogy 90%, hogy a pasi nem akar tőled semmit, és ennek megfelelően viselkedik, 10%, hogy alkalom adtán "hopp, kinyílok a szeme". Kérdés, vajon érdemes-e várni. Sztem nem biztos. De ezt neked kell látnod, posztoló. Azért kondicionálhatnád magadat arra, hogy ez nem az, amit te gondolsz... Nekem azért kifejezetten levon a pasiból, hogy ha azt látja, egy nő zaklatva vagyon, kényelmetlen helyzetben egy másik fazonnal, nem próbál segíteni. Ez azért legyen benne egy férfiben, hogy gyenge nő, stb.

@Devil2: úgy valahogy.

Barry Kent 2010.06.17. 09:21:44

Reggelt.
Nekem sincsenek jó híreim, a srác valószínűleg tényleg nem érdeklődik irántad, nem kéne jobban belelovalnod magad ebbe a dologba.
A leveled alapján eléggé belecsaptál az álmodozásba, szerintem hagynod kéne, vagy ha nagyon nem hagy nyugodni, akkor valamit lépj, mert ennek az egyoldalú izének a világon semmi értelme.

@Zsu0805:
Tényleg a te sztoridra hasonlít :)

Devil2 2010.06.17. 09:23:35

@Tamarian:
"Kérdés, vajon érdemes-e várni."

Ez nem a rációról szól és nem is nagyon lehet ésszel felülkerekedni az érzelmeken. Mennyivel egyszerűbb lenne az élet, ha lehetne. De akkor meg minden túlságosan is kiszámítható, sőt unalmas lenne, vagyis így van ez jól, örüljönk neki hogy vannak érzelmeink és nem állatok módjára párosodunk..

vendriner aladár 2010.06.17. 09:26:25

Férfi szemmel nézve simán nem érdekled, ez a legvalószínűbb. Nekem is voltak ilyen csajok az életemben. Egyik sem próbált meg elhívni randizni, de tudtam, hogy bejövök nekik, viszont én nem léptem. Egy férfinak is észlelni kell a jeleket, ha kicsit balfék adj neki közérthetőbbeket. Ami pedig örök igazság, hogy egyszer élünk és mit veszíthetsz, szerintem semmit. Legfeljebb nyíltan és udvariasan visszautasít. Ez itt a 21. század, ha bejön próbálkozz nála valami udvarias kávézgatással.
Többen is írják a helyes megoldást, tessék választani, de csak határozottan.

Tamarian 2010.06.17. 09:32:48

@Devil2: Itt inkább azt rövidítettem, hogy érdemes-e hinnie az esélyben... Azaz erre ébrednie, erre hangol(ód)nia, stb. Ha meghoz egy döntést, hogy átgondolja, racionalizálja -nem, ez tényleg nem fog menni -, akkor könnyebben "leszokik". És ha így áll neki nézelődni -kicsit erőszakkal :D -, akkor talán hamarabb elterelheti a figyelmét. Vagy mi ;D

Barry Kent 2010.06.17. 09:33:50

@Devil2:
Pedig csak meg kéne próbálni, a világon semmi értelme, hogy a posztoló esténként telesírja a párnáját, a srác meg ennyire tojik rá.
Persze kutya nehéz ha már eléggé rákattant a témára, de hetekig/hónapokig epekedni a semmiért teljesen értelmetlen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.17. 09:47:20

@Devil2:

Szerintem nem érdemes várni. Ilyen helyzetben legalábbis. Elmegy mellette az élet amíg az elérhetetlen "herceg" után sápítozik.

Devil2 2010.06.17. 09:51:19

@Tamarian: @Barry Kent:
Nem, még mindig nem ment át a mondandóm. :)
Szóval itt nem az értelmet kell keresni, mert lehet hogy azt posztoló csajszikánk is látja hogy nincs, de ha egyszer az ő gondolatai csak a srác körül forognak, annak semmit nem tud tenni az égvilágon. Ha nem együtt dolgoznának, akkor az idő
viszonylag gyorsan megoldaná a problémát, de így hogy minden nap találkoznak? Hát nem könnyű..
Az meg egyenesen ostobaság, hogy próbáljon keríteni egy másik srácot felejtésképpen, mert azzal csak még jobban összekuszálja az életét, na meg a másik srácét is..

Devil2 2010.06.17. 09:57:32

@Kedves Nard: Az előző hsz-em neked is szól. :)

Frucsasz 2010.06.17. 10:00:46

Hát, szerintem a vak is láthatja, hogy nem érdekled. Szomorú, de ez van. Nem vagy számára nő, ennyi. Lépj tovább.
Ha sok-sok filmes és egyéb trükköt bevetsz, akkor egyébként ideig-óráig talán megszerezheted, de akkor annál jobban fog fájni, ha a végén majd kidob. Mert ki fog.
Negyvenes alkesz bácsit meg vont félre, mondd meg neki kedvesen, hogy bár bizonyára barátilag ölelget ,de számodra ez mégis zavaró, így legyen szíves egyszer és mindenkorra abbahagyni. Ha mégse teszi, akkor tessék jelezni felé ,hogy ez már szexuális zaklatásnak minősül. Azért kell leszerelni, mert ha nem jelzed felé egyértelműen, nyíltan, szavakkal kimondva, hog álljon le, akkor a passzivitásodat hajlamos lesz beleegyezésnek venni, és később esetleg erőszakoskodhat. Inkább egy kissé kellemetlen beszélgetés most, mint egy sokkal-sokkal kínosabb, megalázóbb és fájóbb később.

Snowmass 2010.06.17. 10:02:25

Nekem csak az nem világos, hogy a posztíró mitől "jól szituált"?

Amúgy nem hinném, hogy a fészbukon való bejelöléstől bármi is változna, ha pedig mégis, akkor mindketten teljesen dedósok.

Tamarian 2010.06.17. 10:05:29

@Devil2: Neeeeeeeeem... Értjük mi, hidd csak el. De azt meg te próbáld belátni, hogyha valamiről tudható, hogy biztosan veszett a fejsze markolata, akkor igenis _tudatosan_ kell belátni és tenni másként, hogy az ember ne fagyjon bele egy ilyen helyzetbe/állapotba. És _kell_ akarnia/tanulnia/kitapasztalnia mindenkinek azt a technikát, amivel kezelni tudja az ilyen helyzeteket, a saját önvédelme értelmében. Amiről te beszélsz, egy állapot. Amiről mi, a logikus folytatás, kimenet. :)

Devil2 2010.06.17. 10:05:36

No, szóval nekem is volt ilyen helyzetem, de én éreztettem is a hölggyel hogy nem közömbös, (nem hívtam el kávézni) de ki is józanodtam mert visszafelé olyan jelek (is) jöttek, hogy tényleg nem érdemes.
Viszont olyan is volt, hogy hiába jöttek jelek hogy nem érdemes, évekig, értitek? évekig, nem tudtam az eszemnek megmagyarázni hogy tovább kelle lépni, aztán jöttek persze a "felejtős projektek" de biztos kitaláljátok hogy mennyire voltak eredményesek..

Father Justice (törölt) 2010.06.17. 10:07:11

Akár nyúl a srác sokak szerint, akár nem, neked mindenképpen házinyúlnak számít. Lehet, hogy ez neked mindegy, de sokan nem szeretnek cégen belül lövöldözni. Elképzelhető, hogy ő sem. Ettől függetlenül ha tetszenél neki, azt valószínűleg már régen észrevetted volna. A végén jól szummáztad: "F nem úgy néz rám, mint nőre."

F többször is láthatta már korábban, hogy az alkesz bácsi ölelget, ami téged látszólag nem zavart, legalábbis nem tettél ellene semmit. Így aztán hármasban miért gondolta volna, hogy feszélyez a dolog? A 'könyörgő tekintet' kizárólag Csizmás Kandúrnál egyértelmű a Shrek-ben. Nem mindenkinek olyan kiforrott az arcmimikája, mint amilyennek hiszi. Hogy mást ne mondjak:
www.2flashgames.com/2fgkjn134kjlh1cfn81vc34/flash/f-Steven-Seagal-Emotion-Chart-4083.jpg :)

"Hogyan jelzi egy mai művelt nő egy pasinak, hogy érdeklődést mutat irányába?" Búgó hangon kifaggatja, szerinte a Nine Songs c. alkotás művészfilmnek, vagy pornónak számít. Ha ez nem jön be, keresi az alkalmakat, amikor a merészen dekoltált felsőből kibukkanó cicik mintegy véletlenül hozzásimulhatnak a vállához, hátához, arcához.

Tamarian 2010.06.17. 10:11:57

@Devil2: :( ez bizony nem egy élményfürdő... De látod? Az ilyen sehova nem vezető, önmagába visszatérő szenvedések ellen _kell_ próbálkozni. Nem tudok okosat mondani konkrétan senkinek, mert mindenkinél más ez a módszer, amire rá kell jönni, rá kell tanulni. Csak egy biztos; belesüllyedni, feladni nem szabad. A hamis reménykedés öl igazán, mikor újabb és újabb kapaszkodót keresel - és aki keres, az talál :S -, hogy na MOST talán... Iszonyat erő kell, és sokszor radikális változtatás. ÉS a döntés. hogy _elég_, eddig, és nem tovább.

kóristalány 2010.06.17. 10:16:33

Szerintem nem érdemes várni, inkább cselekedj. Legrosszabb esetben szerzel magadnak pár kínos percet. Ha viszont nem teszel semmit, sose tudod meg mi lehetett volna, és nem tudod lezárni magadban a dolgot.

Devil2 2010.06.17. 10:17:31

@Tamarian: Na igen, én már tudom, de a posztolónk még valószínűleg e folyamat előtt áll, ezt átugrani nem tudja, neki is végig kell gyalogolnia ezen mint a mocsáron, ami piszkosul tud lefelé húzni. Egyébként így a legkönnyebb maradandó (-nak hitt) sérüléseket összeszedni.

Barry Kent 2010.06.17. 10:19:04

@Devil2:
Nem, értem én hogy miről beszélsz :)
Én is csináltam ezt elég hosszú ideig egy ismerős lánnyal, pont ezért írtam azt, amit.
Semmi értelme ennek a reménytelen várakozásnak, álmodozásnak, mert ahogy Nard is írta, szép lassan elcammog mellette az idő.

nicknek (törölt) 2010.06.17. 10:19:32

@Tamarian: @Devil2: Egyetértek veletek. Vannak pofonok amiket be kell gyűjteni, hogy aztán büszkén tudjunk szembe nézni önmagukkal és aztán a végén másokkal is.

Devil2 2010.06.17. 10:20:39

@Barry Kent: Annyi könnyebbsége van a csajszinak, hogy a pasi tök közönyös vele. Sokkal rosszabb a helyzet ha kialakul egy kis flört vagy neadjisten annál kicsit több is.

bagolybagoly 2010.06.17. 10:20:44

Rohanó világunkban kevés olyan alaptétel van, mint amiket a poszt megfogalmaz:
1. A helyesfiúkat nem érdekli, hány közepszerű kislány pislog rájuk szerelmesen.
2. Az alkesz bácsikat még kevésbé érdekli, hogy senki ki nem állhatja, ha tapadósan ölelgeti őket.

Ez van. Mindig. Mindenhol. Minden munkahelyen.

Barry Kent 2010.06.17. 10:22:12

@kóristalány:
Egyetértek. Így vagy úgy, de a végére kell járni és lezárni ezt így, ebben a formában.

Tamarian 2010.06.17. 10:23:25

@Devil2: :) De az egyetlen tanács akkor is az, amit adhat valaki ilyenkor, hogy lásd be- lépj tovább...

Barry Kent 2010.06.17. 10:24:21

@Devil2:
Na igen.
Nálam pl. pont ez volt a baj, hogy nem voltak ennyire egyértelmű jelek, ráadásul még voltak jóbarátok is akiktől rendesen kaptam biztatást, hogy aztán jó magasról essek pofára :)

Barry Kent 2010.06.17. 10:26:57

@Devil2:
Ezért is mondom hogy ha nem tudja elfelejteni magától, akkor mondja el a srácnak, semmit nem veszít, sőt.
Mert ha a srác kimondja hogy reménytelen a szitu, akkor nem maradnak nyitott kérdések, nem fog azon agyalni hogy mi lett volna, ha.

Tamarian 2010.06.17. 10:27:44

@nicknek: Hát, inkább elkerülhetetlenül megtörténnek ezek a dolgok, és büszkeség ide vagy oda, túl kell élni ;-)

Devil2 2010.06.17. 10:28:54

@Tamarian: Én tartom azt amit az első hsz-emben írtam, tehát meg KELL próbálni mindent, és ha végképp nem jön össze sehogy akkor le kell zárni és itt ezt külön hangsúlyozni is szeretném hogy LE KELL ZÁRNI, mert a lélek csak úgy fog tudni megnyugodni, ha mindkét részről le van zárva az ügy. Ehhez viszont fel kell nőnie posztolónknak, nincs mese.

Father Justice (törölt) 2010.06.17. 10:29:33

@bagolybagoly: Rátapintottál a lényegre. +1:
3. Attól, hogy a helyesfiúnak állítólag nincs (barát)nője, még jónéhány hölggyel tarthatja a kapcsolatot, akikkel rendszeresen jól érzik egymást. Akkor aztán púp lenne a hátán egy munkahelyi tapadókorong. :)

nicknek (törölt) 2010.06.17. 10:30:06

@Barry Kent: valóban el kellene mondania, mert a plátói viszonzatlan rajongás marha kínps tud lenni egy idő után...

alumi 2010.06.17. 10:34:47

Nem véletlen alakult ki a "ne fuss olyan szekér után..." örökbecsű közmondás.
Nálam is volt ilyen. Finoman puhatolóztam a srác után és egyértelmű jeleket küldtem felé, hogy érdekel. Miután azokat a jeleket vagy egy totál hülye, vagy egy totál közömbös pali nem vette csak észre, értettem a helyzetből , és továbbléptem.

Ez az önsorsrontó vágyakozás x időn át meg teljesen értelmetlen és gyerekes. Ráadásul utólag még jól meg is bánod majd az elba.ott időt.

Tamarian 2010.06.17. 10:39:45

@Devil2: Abban igazad van, hogy bármilyen helyzetben akkor tud csak az ember nyugodtan tovább lépni, ha azt érzi, hogy a maga részéről mindent megtett. DE: látnia kell, hol van a "maga részének" a határa. Úgy látja - sztem helyesen -, hogy egy nő menjen oda, hogy. (Ez egyéni, én ilyen párti vagyok, de ez csak az én életemre recept, szóval kerülném a megdobálást, akinek belefér, az tegye másként ;-)) Ha az összes magas labdát feldobálta, és egyik sem lett leütve, spontán és objektív helyzetekben _sem_ produkált a jelölt, akkor bizony nincs más, ami rajta múlik.

Barry Kent 2010.06.17. 10:40:50

@nicknek:
Persze, ráadásul ha így folytatja, a végén úgy néznek majd egymásra mint a véres rongyra :)

@Devil2:
Csak megegyeztünk :)
Azért szurkolok a posztolónak, hogy jobban jöjjön ki ebből mint én anno :)

Tamarian 2010.06.17. 10:40:53

@Tamarian: Egy nő NE menjen oda. Fontos különbség :D

nicknek (törölt) 2010.06.17. 10:42:00

@Tamarian: Ebben egyetértek, de ebben a helyzetben Ő nem vagyok biztos abban, hogy látja a maga részének a határát, így félő, hogy sokkal több dolgot megtesz, mint amit valójában kellene neki... az meg nagy pofon

Barry Kent 2010.06.17. 10:43:43

@Tamarian:
Ezzel csak az a baj, hogy ha nem megy oda, akkor az utolsó magas labdánál mindig azt fogja érezni, hogy azért feldobok még egyet, mert mi van ha mégis? Aztán szép kis mókuskerékben szaladgál.

Tamarian 2010.06.17. 10:50:45

@nicknek: Ez a tanulópénz :S sajna....

@Barry Kent: Nem tudom, ő hogy van ezzel. Ha nekem kellett volna odamennem, azt éreztem volna, hogy ez annyira nem én vagyok, nem ez az, amit akarok, nem így... Ez is választás kérdése. Mindenáron? Nem. Valami/valaki vagy olyan, amilyen nekem kell, vagy nem kell. Nem tökéletes kell, csak olyan, amilyenre nekem van szükségem. De abból ne engedjünk már... ;-)

Barry Kent 2010.06.17. 10:50:50

@primula (the original):
És után egyértelmű lett, hogy a srác semmit nem akart? :)

nicknek (törölt) 2010.06.17. 10:56:08

@Tamarian: na igen. Mindig mondom a sok hülye Multi:D

Barry Kent 2010.06.17. 10:59:46

@Tamarian:
Jójó, értem én :)
Csak a saját sztorimból indultam ki, nekem sokáig ott volt, hogy a lány is érdeklődik, én viszont balfék voltam és csak gyártottam az álmokat, ahelyett hogy előálltam volna az igazsággal. Mindig egyértelműbb jelzéseket vártam, pedig egyszerűen csak gyáva voltam bepróbálkozni, a kérdések meg nyitva maradtak. Ezért írtam, hogy ha fontos neki a válasz, akkor adjon alább az elveiből, és szedje össze magát.

StockY · http://stockmobius.blog.hu/ 2010.06.17. 11:01:26

Jelöld be Facebook-on! Vesztenivalód nincsen vele.

2010.06.17. 11:02:58

@Devil2:
Azért nem randizok fűvel-fával, sőt mióta ő van a "képbe" egyetlen egy valakivel találkoztam, de azért nem járok csukott szemmel, látom a jó pasikat, látok másokat is,és ha valamelyik elhív akkor miért ne? Nem élhetek úgy hónapokig, hogy arra várok, hogy lépjen. Ez is ha azt vesszük a továbblépés egy módja, de azért még nem csukom be a kaput előtte se, hogy ha esetleg úgy gondolná...
Igen amugy a lány tényleg leírta, hogy egyre jobban beleszeretett, de erre meg pont azt írtam, hgoy nem is ismeri. Az hogy valakivel 1-2x beszélsz az nem azt jelenti, hgoy ismered az illetőt.

Barry Kent 2010.06.17. 11:05:18

@StockMöbius:
Szerintem pedig ne jelölje meg.
Vagy vállalja fel az érzéseit és beszéljenek róla, vagy ne keressen rossz félmegoldásokat.

Tamarian 2010.06.17. 11:07:12

@Barry Kent: :) Ott az óriási különbség, hogy te férfiból vagy. Neked lehet, az az utolsó lépés, hogy konkrétan elé állsz. De ha a csaj úgy gondolja, nő ne, akkor neki már előbb vége.
Egyébként ha tényleg érdeklődik egy nő, és vár, és vár és vár, de nincs lépés, akkor ugyanezen a logika mentén tehetetlenül vállat von, és azt mondja; most vagy nem érdeklem, vagy ha ennyire nem áll a sarkára, akkor lehet, nem is az a fajta, aki nekem kell.
Tudom, hogy ez sokkal bonyolultabb, és sokszor nem is irigylem a pasikat, amig kiforrják magukat. De lám, milyen faramuci az élet, mi? ;-)

2010.06.17. 11:07:23

@Tamarian:
Ha viszont meg erről az oldalról nézzük, hogy csak ő, és senki más, akkor nincs is 3 lehetőség csak 2:
1. elhívja ő
2. elfelejti
Bár akár lehet 3. is, hogy vár még jópár hetet, hónapot (esetleg évet), hamis illúziókba ringatja magát, hogy most rámmosolygott, biztos akar valamit stb stb Ennek viszont mi értelme van? Eltelt az a bizonyos pár hónap már egy jó ideje, most ha eddig nem lépett a srác több mint valószínű ezután se fog, ergo marad az 1 vagy a 2, vagy a siránkozás továbbra is. Nekem spec. erre se erőm, se időm, se idegrendszerem nem lenne, hogy várjak még x időt arra, hogy hátha esetleg...

Devil2 2010.06.17. 11:08:00

@Tamarian:
Miért ne mehetne oda a nő? Na nem úgy hogy "Te figyi, volna kedved kávézni meló után?" :S
A "Helló, Kata vagyok, van egy Pepsid?" vagy valami hasonló, viszont már sokkal érdekesebb. :)))

nicknek (törölt) 2010.06.17. 11:09:56

@Zsu0805: Ha kiskapukat hagy, akkor nem tud benne lenni a másik kapcsolatban, amennyire kell, szerintem. A másik ha már már most szerelemes és össze is jön a dolog, fontos hogy az érzelmek hasonló szinten legyenek, mert ha nem akkor az féltékenységet stb. okoz

StockY · http://stockmobius.blog.hu/ 2010.06.17. 11:10:43

@Barry Kent: A félmegoldásból is lehet egész... előbb-utóbb.

Barry Kent 2010.06.17. 11:10:44

@Zsu0805:
Amikor elkezdtem olvasni, azt hittem pedig :))

Tamarian 2010.06.17. 11:12:47

@Devil2: Jaj, az már régen túl van ezen a szinten, amiről én beszélek. Ne hidd, hogy _megismerkedni_ bárkivel is gond, akár férfi, akár nő, akárki kezdi. Én konkrétan arra a lépésre gondolok, hogy a kapcsolat státuszán ki változtasson. Ő akarjon engem annyira, hogy megteszi azt a lépést. Szerezzen meg. Gesztus-szinten is. Ezt várom én egy pasitól. De nem zavar, ha más nem :)

Tamarian 2010.06.17. 11:13:47

@Zsu0805: Szerintem egyről beszélünk :) Örülök, hogy neked (viszonylag? ;-) )Sérülésmentes volt.
Az "elhívja", ha azt jelenti, hogy elé áll, hogy itt aszívem, viszed-e, akkor lásd feljebb a mélázásomat, ha elhívja, hogy kv, stb, akkor sztem azon már túl vannak, hogy olyan cimbizős viszonyba kerüljenek. Max csak annyiban vannak. :)

Rebelde 2010.06.17. 11:14:47

ha normális a munkihelye, szeret ott dolgozni és pasi ennyire ügyet sem vet rá, akkor a saját érdekében inkább hagyja a fenébe az egészet

válság van, nehéz új melóhelyet találni:)))

StockY · http://stockmobius.blog.hu/ 2010.06.17. 11:15:25

@Rebelde: Ha magamból indulok ki... kerülöm a munkahelyi kapcsolatokat. Ennek ellenére érzékelem, hogy dolgoznak nálunk csinos hölgyek... és ebből ők semmit sem érzékelnek.

Kham 2010.06.17. 11:15:26

Nagyon szép történet. Eszembe jutottak a magam első közös mélyromantikus BKVellenőr és portás fikázásai. Kedves posztíró, ne hagyd abba semmiképp, jó vonalon haladsz! Szidjátok együtt az aktuális kormányt vagy ellenzéket érzés szerint, egy kis veszettrókás szájhabzás is megengedhető, hidd el sok mindent megtudhatsz így a kiszemeltről és ki fog teljesedni a szerelem. Például mondd meg neki hogy "Orbán Viktor egy deres halántékú ugritörpe" ha mosolyog humoros baloldali, ha összevonja a szemöldökét elhivatott nemzetmentő.

Ha bizonytalan vagy és nem mered egyből a politikai hovatartozását firtatni akkor mondd neki hogy "Amikor Gyurcsány Ferenc beszél, mindig Geréb jut eszembe a Pál utcai fiúkból" nem nyúlhatsz mellé, Fecót mindenki utálja és egyből rájöhetsz irodalmi képzettségére is, ha esetleg azt válaszolja "De hát, nem is Gyurcsány énekel a PálUtcaiFiúkban":)

Barry Kent 2010.06.17. 11:15:55

@StockMöbius:
Hát nem tudom.
Sokan a facebookra kiteszik a fél életüket. Szerintem csak tovább mélyíti ezt a függőséget, ha újabb és újabb (számára) pozitív dolgot tud meg róla, miközben kettejük kapcsolata egyhelyben toporog, vagy max kedves ismerősökként "működnek". Pl. ha a srác küld neki egy szülinapi üdvözletet, akkor ő azt közeledésnek veheti, holott a pasi szimplán kedveskedett neki, ahogy adott esetben mind a 278 ismerősének szokott.

Devil2 2010.06.17. 11:16:22

@Zsu0805:
Jó rendben, én persze kivülálló vagyok. Nem tudhatom hogy a "ti" beszélgetésetek milyen kontextusban zajlik, de ha látod rajta hogy inkább a gátlásai miatt nem mer nyitni feléd, akkor te legyél az aki talpraesetten viselkedsz és ezzel felrázod egy kicsit. Ha meg nem ezzel van nála gond, akkor öntsetek tiszta vizet a pohárba, ne tököljetek rajta sokat. Jobb lesz mindkettőtöknek, így vagy úgy.

Devil2 2010.06.17. 11:17:48

@Tamarian: Nem szó szerint gondoltam erre a szövegre, hanem ha beugrott neked a régi reklám, akkor arra a határozottságra. Az már egy elég jó kis feldobott labda, vagy állóvízbe dobott kavics ha úgy tetszik. Tehát az csak egy sablon, és mégse az ócska kávés közhely.

2010.06.17. 11:21:39

@nicknek:
Kiskapu... nálam volt nem a posztolónál (bár akár nála is lehet), de ugyebár a randi még nem eskü, nem igéret se semmi ilyesmi. Persze amint a dolog máshogy alakul, összejön a két ember, akkor kiskaput bezárjuk, és marad az egyetlen kapu a párunk felé.

Rebelde 2010.06.17. 11:24:36

egyébként, ha egy pasi akar valamit, azt jelzi, ha meg nem, azt is, ennyi:)

StockY · http://stockmobius.blog.hu/ 2010.06.17. 11:27:09

@Rebelde: Ugye?:)
Ellenben jókat lehet "szórakozni" mások munkahelyi kapcsolatain... és a pletykákon. Ki akar ezek szereplőjévé válni? Én biztosan nem!

Tamarian 2010.06.17. 11:27:10

@Devil2: Értettem én, de ha nem ismerkedős duma, akkor azért azt tisztázni, hogy te vagy szívem kis mazsolája, nagyon poénkodva, eredetieskedve hááááááááááááááát... nem tudom. És még egyszer,; ha a csaj nem az odamenős fajta, akkor sehogy nem müxik az...

Barry Kent 2010.06.17. 11:29:08

@Rebelde:
Ja, kivéve ha elég balfasz :))
Mondjuk ebben az esetben a posztoló felvehetné a faarcot, ha a srác mégis akar valamit, de nem azt látja hogy a lány hű de odavan érte, akkor talán észbe kap és lép. Bár a sztori leírása alapján erre elég csekély esélyt látok.

Devil2 2010.06.17. 11:32:29

@Tamarian: "ha a csaj nem odamenős fajta"

Hát itt az ideje elkezdeni ebben az irányban változni, mert azért tegyen már le ő is valamit az asztalra, ne csak az epekedő pillantásait szórja, kvázi úgy mint ahogy a virág várja a méhecskét, a virágporát csaléteknek használva. :)

Rebelde 2010.06.17. 11:36:39

@Barry Kent:

ha tényleg balfasz, pláne nem érdelmi meg a fáradtságot:)

Rebelde 2010.06.17. 11:38:13

@StockMöbius:

egyetértek, jó dolog másokon nevetni:)

Rebelde 2010.06.17. 11:40:20

@Devil2:

mit szórjon magára, feromonos krasznaja moszkvát?:)

alumi 2010.06.17. 11:40:58

@Barry Kent: ja. a büdös életben sem keresett többet.:))
tapasztalt lány vagyok. értek én a jelzésekből.:D

pontosabban utóbb kiderült, hogy élettársa van a fickónak és azért nem lépett. ezt mindenképpen díjaztam, mivel a foglalt férfiak nálam alapból tabu.

Barry Kent 2010.06.17. 11:42:52

@Rebelde:
Jó én nem vagyok nő, no meg megértőbb is vagyok a balfaszokkal, hisz voltam válogatott kerettag abban a csapatban :D

@Devil2:
Ez izlés dolga. Persze kérdés kinek mi a fontos, az elvek vagy az a szerencsétlen, hülye szőke herceg. :)

nicknek (törölt) 2010.06.17. 11:42:54

@primula (the original): Az jó, mert sokan nem értenek abból, ha kedves visszautasítod őket... miért csak abból értenek, ha elküldöd őket a ...ba -be? Ez nekem is kellemetlen, mert olyat hoz ki belőlem, ami nem akarok lenni és neki is.

Barry Kent 2010.06.17. 11:44:19

@primula (the original): :)))
Jól van, megnyugodtam hogy nem ismerjük egymást :D
De így érthető, és jobban is jártál.

Tamarian 2010.06.17. 11:44:31

@Devil2: nah.. erre asszem már írtam valamit @Tamarian:
Nem kell elfogadni az álláspontomat - azért nem annyira vagyok egyedül azzal a speciális elképzelésemmel, hogy mitől legyen pasi a pasi ;-) -, én is tisztelem a másét.
Azzal a pasival, aki arra vár, hogy a csaj aktivizálja magát, nyilván nem egymásra várunk :D

Devil2 2010.06.17. 11:45:07

@Rebelde: Nem, legyen kicsit nagyobb a szája, úgy mint neked. :D

nicknek (törölt) 2010.06.17. 11:46:17

@primula (the original): kedves=kedvesen csak mielőtt még újabb poszt lenne belőle:))

alumi 2010.06.17. 11:58:49

@nicknek: nekem is van jelenleg, aki egyszerűen nem érti, hogy nem. de már fél éve nem érti. szerintem nem egy bolygón élünk..:)
szerintem ez büszkeségi kérdés. én például sosem kapaszkodom sokáig egy szekérbe, ha úgy látom, nincs értelme. iszonyú makacs vagyok és rohadt büszke. nehogymár én alázkodjak folyton. persze van, hogy közben beledöglök ott belül, de kifelé akkor sem mutatom. mondjuk úgy, én inkább sokáig szoktam integetni a vágyott szekér után. bár már erről is kezdek leszokni. az élet rövid.:)

@Barry Kent: hát bánhatod, hogy nem ismerjük egymást.:)
hiresen jó arc vagyok.:D

Devil2 2010.06.17. 12:03:44

@Tamarian:
Nem arról van szó hogy a csajnak kéne felszednie a pasit, de azért legyen annál aktívABB, hogy csak a szépségét adja bele (már ha van neki) és issza a pasi szavait, arra várva hogy az rárepüljön. Ügyes nő meg már a szavaival is felvillanyozza a pasit, hát ha még szép is, oh... :)

Rebelde 2010.06.17. 12:05:16

egyébként ha a lány filmes megoldást szeretne javaslom a Szörnyeteg című olasz filmet, ami arról (is) szól, hogy egy nyomozónő hogyan hívja fel magára Roberto Benigni figyelmét:)

Girgesz 2010.06.17. 12:10:33

Szép napot mindenkinek!

Nem olvasom végig a kommenteket, mert annyi időm nincs, de azért egy dolog egyből eszembe jutott a posztot látva -a nagymamám mondogatta mindig, ha olyan nő után futottam, aki nem vett észre:
"Minek futsz olyan szekér után, ami nem vesz fel?"

Néha a közhelyekben rejlik a legegyszerűbb válasz.

nicknek (törölt) 2010.06.17. 12:16:24

@primula (the original): a közönbösséget neki:) Nem feltétlen büszkeségi kérdés, csak minden ilyet sokan kudarcként élnek meg és a saját kudarccal rossz szembesülni... el kell engedni a dolgokat... ha dolgod van valakivel az élet hozza, ha nem akkor nem. Tényleg nem kell futni bármi után is. Max a busz után, bár a csajok még az után sem futnak állítólag:D

Tamarian 2010.06.17. 12:20:28

@Devil2: Ezt olyan okosan mondtad, hogy csak egyetérthetek ;)
Egy nőnek hihetetlen eszköztára van. Csak nem mindegyik veszi észre :))

alumi 2010.06.17. 12:29:08

@nicknek: ja, ez az elengedés dolog az, ami baromi nehezen tanulható.
de én is úgy vagyok vele, hogy ha valakivel össze kell jönnöd, akkor az élet úgy is úgy rendezi a dolgokat,hogy összejöjjetek.
ha meg el kell válnotok, akkor bármennyire is küzdötök ellene, akkor is szép lassan, de minden úgy alakul, ahogy annak lennie kell.

Barry meg beijedt.:D

Barry Kent 2010.06.17. 12:32:30

@primula (the original): :)))

@Devil2:
Mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy milyen áldozatot hajlandó meghozni egy remélt kapcsolat érdekében, nem vagyunk egyformák.
Mondjuk szerintem is, ha a csajnak tényleg fontos lenne ez, akkor nem csinálna büszkeségi kérdést ebből.
Viszont már nagyon elkanyarodtunk, igazából gőzünk sincs arról, hogy a fickó akar-e egyáltalán valamit. Lehet hogy akar, lehet hogy nem, és még annak is lehet ezer oka hogy ha akar is, miért töketlen.
Beszélgetniük kéne, én továbbra is ezt mondom. :)

Barry Kent 2010.06.17. 12:34:03

@primula (the original):
Nem is ijedt, csak annyira a munka hőse, hogy lassan már megérdemelne egy szobrot valahol, de legalábbis egy plecsnit a mellkasára :))

Devil2 2010.06.17. 12:35:11

@Tamarian: Bírlak, mert te tudod hogy van eszköztárad! :)

Devil2 2010.06.17. 12:37:30

@Barry Kent: Na ja, hát nem mi fogjuk megoldani az életüket, de hátha megkönnyítettük egy kicsit neki(k). :)

Tamarian 2010.06.17. 12:41:03

@Devil2: :D És ha még ismernél is..

Barry Kent 2010.06.17. 12:44:43

@Devil2: :)))

Viszont Barry szeret gonoszkodni picit, és most is szeretné kihasználni az alkalmat, hátha a posztoló is előkerül:
Az apehes rész (mivel az egész sztori szempontjából tökéletesen érdektelen) ugye csak azért került bele, hogy ha a fickó erre téved, fix hogy magára ismerjen? :)))

alumi 2010.06.17. 12:48:46

@Barry Kent: na.. hát én most nem..de nagyon megbánó arcot tudok vágni.:)
úgy vagyok a melóval, mint a férfiakkal: ha nem vár meg, ráhagyom..:D

Barry Kent 2010.06.17. 13:04:28

@primula (the original):
Olyat én is tudok, de most az arcom nem látják, csak ha nem dolgozom. Az viszont hamar feltünik :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.17. 13:13:09

@primula (the original):

Az a probléma ami nem oldódik meg magától, az nem is érdemes rá, hogy foglalkozzunk vele. :)

lajosbajos 2010.06.17. 13:14:12

Elnézést, nem olvastam még végig az összes kommentet.... de lehet már valaki irta: facebook?:)
Imádom, az olyan embereket akiknek cca 400-700 ismerőse van a közösségi portálokon és 35 fényképe...
Nevetséges! Te ne ezzel foglalkozz!
Ha bejön a pasi, hajrá! Kávé, flört... ha nem ugrik rá hagyd! Véleményem szerint vagy nagyon "lerakod-úgy marad" tipus vagy tényleg nem vagy az esete.

alumi 2010.06.17. 13:14:28

@Barry Kent: na ezt nem értem...:)hogy is van ez?

@Kedves Nard: így van. ez valami murphy?:DD

Tamarian 2010.06.17. 13:14:58

@Kedves Nard: És akkor azzal mi van, hogyha nem dolgozunk meg érte, meg sem érdemeljük? :)))

alumi 2010.06.17. 13:19:19

@Barry Kent: ja rájöttem..
búvár vagy...:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.17. 13:22:41

@primula (the original):

Igen, valami ilyesmi :)

@Tamarian:

A lustaság viszi előre az emberiséget, a lusta ember azon gondolkodik, hogyan tudná minél kevesebb ráfordítással elvégezni a feladatát. Előbb-utóbb megtalálja a módját.

FlybyWire 2010.06.17. 13:30:53

Hmm nekem is nagyon kamillázott az utolsó otthoni melóhelyemen egy csaj, sőt egyéb jeleket is leadott. Kicsit duci volt, de nagyon helyes arcú, simán befért volna. Megtudtam a nevét, megtaláltam iwiwen.... "kapcsolatban". Na köszi, ennyi.... nem a stílusom az ilyen!

Barry Kent 2010.06.17. 13:31:25

@primula (the original):
gyöngyhalász :)
vagy bányászbéka :D

alumi 2010.06.17. 13:32:22

@Barry Kent: fasza. igazán szép munka.:)
a gyöngyhalász mondjuk még érdekes is.

FlybyWire 2010.06.17. 13:32:43

Amúgy pedig annak van igaza, aki azt mondja a kedves szerzőnek, hogy azonnal felejtő a faszi. Ha semmi jelét nem adja egy férfi, hogy bejönne neki a nő, akkor egyáltalán nem jön be neki a nő. Ez ilyen szimpla. Lehet meleg is akár, simán.

nicknek (törölt) 2010.06.17. 13:35:19

@FlybyWire: Ami hiányzik otthon azt megpróbálják begyűjteni máshonnan...

FlybyWire 2010.06.17. 13:35:24

@Zsu0805: neked fogalmad sincs a szerelemről... ezek alapján legalábbis.
A szerelem rohadtul nem egyelő a kémiával.

Tamarian 2010.06.17. 13:39:17

@Kedves Nard: :D amikor párbeszédelek kedvenc pajtásommal, ő azt szokta állítani, hogy a kiváncsiság a motor. Én meg mindentudóan leintem: egy fészkes fenét. A lustaság, Bogárka, a lustaság. ;-)

Tamarian 2010.06.17. 13:39:52

@FlybyWire: Nem ezt állítja... Csak azt a szót, hogy "szerelem", kicsit többre értékeli annál, mint hogy egy sima szimpátiára eldobálja. Amikor még semmit nem sejtesz a másik lényegéről, hanem hézagos tapasztalások alapján beleálmodsz valamit. Na EZ nem szerelem ;-) Az én olvasatomban.

FlybyWire 2010.06.17. 13:52:12

@Kedves Nard:
@kabátnyúl: mindenkinek van :D csak elég eltérőek... én simán elhiszem, hogy bele van zúgva a szerző a fasziba, ez nem ciki, 18 éves kor alatt. Nekem is megvolt a plátói a gimiben :D
Ez is egy szerelem-típus!

FlybyWire 2010.06.17. 13:53:58

@Tamarian: ez szerintem nem így, oltári szerelmes tud lenni az ember mindenféle "alap" nélkül. Sőt, a másik ember teljes megismerése sok esetben csak lerombolja ezeket a költői érzelmeket :D
Amire Zsu gondol, értem én azt is, csak az kissé más jellegű dolog, és már része a ragaszkodás is pl. Nem tartom kevesebbnek, sőt, csak másnak.

S0und 2010.06.17. 13:58:30

"de egy férfi akkor is legyen férfi, ha egy lány nyilvánvalóan bajban van."

A férfi lehet férfi, ha pedig szarik rád akkor biza szarik rád.

Tamarian 2010.06.17. 14:27:57

@FlybyWire: Csak akkor nem a másikat szereted, hanem az érzésbe, amibe nagyrészt magadat hajszoltad, vagy beleszédülve, a szerelembe beleszerelmesedve. Nem gond ez sem, de egy bizonyos kor után jó különbséget tenni, mert marha nagy pofára esések követik, és bizony senki más nem lesz a hunyó, mint maga a delikvens. Jó a szédülés, de tudd, hogy te másztál fel a körhintára ;-)

@S0und: ha szarik, az biza szarik. :D De azért a nem préda nővel is legyen már férfi... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.17. 14:38:42

@Tamarian:

Csak akkor ha épp ráér, vagy unatkozik. Hobbiból max :) Legalábbis én így vagyok ezzel :)

FlybyWire 2010.06.17. 14:41:42

@Tamarian: igen, ez persze hogy így van, én is csak azt mondom, hogy attól, hogy ez a csaj még csak a virtuális személybe szerelmes, érezheti magát teljesen szerelmesnek. Sőt, még olyankor is, amikor már egy kicsit azért ismeri, de még olyan nagyon nem.

Tamarian 2010.06.17. 14:53:29

@FlybyWire: Ja, az, hogy mit ÉREZ, az egy dolog. Jó azonban _tudnia_ is, hogy amit érez, az pontosan mi. Hiába szerelmes abba a fazonba, akit ő olyannak álmodik, hogy a hegytetőn merően néz a lemenő napba, mellkasbozontjába tép a szél, aztán szőrén lovára kap, és egy rózsát dobva a kibontott fűzőjű kedvesének elllovagol, ha egyszer a valódi személy köszöni gyantáztat, és amitől már kezet kellene mosni, az már fujj, ahhoz nem is nyúl, szex pedig csak kölcsönös negatív aids teszt után... Érted... :-)

@Kedves Nard: Jójó, azért biSztos ;))) van az a hely, idő és alkalom, mikor a magadfajta szőrősszívű is átsegíti anyókát a túloldalra :))

FlybyWire 2010.06.17. 15:01:36

@Tamarian: jah, ez a kép most ütött, kell nekem az erős vizualitás :D
Nard meg nem olyan, simán átrúgja az anyókát a túloldalra :D

summerstorm 2010.06.17. 15:13:18

a tegnapi szájkaratésunk 16 éves forma modellkislányokra bukik :)
láttam ma kommentelni :)))
innentől már érthetőek a megállapításai :D

summerstorm 2010.06.17. 15:17:21

és, van az, mikor az ember cejelmes naon a legmenőbb srácba a suliban, akivel még 3 szót is alig beszélt, de akkor olyan jó fej volt, és annyira cééép....

realizálni kell, hogy ez a szitu...
meg azt, hogy a srác nagyon de nem akar tőle semmit se, és csak loholnak el mellette a hónapok...

2010.06.17. 15:17:44

@Tamarian: @FlybyWire:
Nah most akkor így egybe nektek. :) Köszy Tamarian, látom Te érted hogy miről beszélek, és szerintem FlybyWire is érti, csak tisztába akarja tenni a lapot.
A szerelem fogalma: nem tudnám meghatározni, hogy mi az a szerelem, de mindenképp egy viszonzott érzés.
Persze mindennek megvan a saját formája, mint ahogy F.W. is írta, vannak ezek a tiniszerelmek, mikor a még szárnybontogató fiatalok mindenre ráfogják, hogy mennyire szerelmesek. Én is voltam tiniszerelmes, viszonzatlan fellángolások, amiket akkor szerelemnek hívtam, de manapság már csak azt mondanám, hogy bejöttek a srácok. Viszont felnőttem, és most már azért különbséget tudok tenni egyes érzések között, melyeknek egymásra kell épülniük.
1. Tetszik a külcsín, a kisugárzás, a mozgás, és ugy anblokk amit látok, beindít kémiailag, elindul a nyáltermelés, a piszkos gondolatok, hogy demeg... + dobjuk le ruháinkat... tudjátok az állati dolgok.
2. Továbbmegyünk, mert ugyebár a külcsín nem minden, felmérjük a terepet más szemszögből is. Tehát hogy össze tud e tenni 2 értelmes mondatot, hogy úgy nyilvánul meg verbálisan ami belefér az elképzeléseimbe. Nem egy ilyen kapanyél a hátában, kombájnkulcs a zsebében típus, aki ráadásul úgy is beszél mint egy kocsis, és tv-ben, rádióban nem kellene minden 2. szavát kifügyölni. Ergo meg tud nyilvánulni.
3. Közös téma, érdeklődés, mert ugyebár enélkül nem megy. Én eröltethetem hogy szeretem a horror filmeket, a focit, és megnézhetem hirtelen az összes horrorfilmet a világon, meg ülhetek a tv elött és drukkolhatok a csapatoknak, de az nem én lennék. Tehát ha megvan a közös érdeklődés, megvan a közös téma akkor már lehet diskurálni egyes témákról, és rájöhetek arra, hogy igen ez a pasi külsőleg bejön, úgy nyilvánul meg ahogy én szeretném, ráadásul még van közös téma is, ez egy jó jel, de még ez se minden...
4. Én érezhetem mind a 3 részt, ha ő nem érzi. Persze reménykedhetek hetekig, honapokig, évekig, de ha nem lesz semmi, akkor nem lesz semmi, akkor maradunk a nekem bejön a pasi, de én neki nem szinten, és akkor nem lesz love, se (nem tudom hogy írjátok) öröm és boldogság, se liebling, se semmi egyéb. Ezt hívják egyoldalú vonzalomnak, nem szerelemnek, semmi többnek, szerelem akkor kezdődhet ha a 4. pont is pozitívan zárul.

Persze van tini szerelem, plátói szerelem, fiatalkori szerelem, egyoldalú szerelem és még számos formája, de nem értelmes felnőtt embereknél, akik ezeket meg tudják különböztetni. Ezek a fiatalok, az agyilag még meg nem érettek kiváltsága.

Bár különben hozzátenném, hogy én egy szóval se állítom, hogy a posztolónk szerelmes, csupán annyit írt, hogy szereti a srácot. Én is sokmindenkit szeretek, szeretem a kutyám, szeretem a családom, a barátaim, a barátnőim, mert ugyebár a szerelem és a szeretet is teljesen más dolog. De azthiszem most mára ennyi elég...

Nah ez megér egy polót? A színlistát kérném mailen... :)

tőzegmalac 2010.06.17. 15:18:04

@Zsu0805: hmmm... hosszabb, mint a poszt:)

Tamarian 2010.06.17. 15:24:50

@kabátnyúl: De mennyivel több értelme van... :)))
Zsu, az baj, ha inkább haviposztnak szavazok rád? :D

@FlybyWire: Na most azt képzeld el, hogy én mindent rögtön "látok". szitukat, hangulatokat, mindent. Sokszor energiáim jelentős részét az köti le, hogy kínomban mit összevergődök, míg a röhögést visszafojtom... Mindegy, hol. Tárgyalás, közért, előadás, úszás.. na ott igazán a túlélésért küzdök ;D

@Kedves Nard: Jegyeztem :)))

@mooon:): Kiiiiii? Hooooooooool? :)

FlybyWire 2010.06.17. 15:29:50

@Zsu0805: jól összeszedted, egy pólót valóban megér :)
Egy szempontot hiányolhatnék max, mégpedig azt, hogy mennyire találod felelősnek, megbízhatónak, FELNŐTTnek a másikat... szerintem ez is szükséges, egy kapcsolathoz.
Tény, én inkább a szerelem nehezebben megfogalmazható, többnyire teljesen irracionális, "lábremegős", "pillangógyomros" aspektusára gondoltam: ez kialakul tinikorban akár anélkül is, hogy egy szót is beszélne az illetővel az ember, később ez már kevés hozzá persze, de a gyomorgyengeségnek, a szédülésnek később is illik meglennie, mert önmagukban az 1. 2. 3. és akár 4. pontjaid mind szépek és fontosak, de ha valaki évtizedekig együtt akar maradni valakivel, akkor sajnos önmagukban ezek SEM elegendőek: kell, legalább az elején az az irracionális szenvedély, ami jó esetben olyan közös élményeket szerez, amik sok évvel később akár, emlékké "nemesülve" nagyobb krízisek esetén is együtt tarthatnak egy párt.
A felsorolt pontjaid esszenciálisak a párválasztás, de nem feltétlenül tenném ilyen keretek és pontok közé a szerelmet. Ennél több az.

summerstorm 2010.06.17. 15:29:55

@Tamarian:

velveten Szőke Sára után ácsingózott...
hogy az mijjjjjen szép kislány :)
a mezőgazdász barátunk :)), nem a közgazdász :)

2010.06.17. 15:32:26

@kabátnyúl:
Hello Nyuszi!
Sorry, kicsit túlpörögtem... amúgy sincs sok időm írni, de a 10 percben amíg ideültem leírtam gyorsba. :)

jaffandi 2010.06.17. 15:36:28

@Zsu0805: neked ez a szerelem, másnak meg más. Nem hinném, hogy pontokba lehet szedni, de ha megtenném, biztos, hogy kihúznék 1-2 dolgot a te listádból és beírnék helyette mást, mert nálam ez így működik. De ez így is van rendjén.
"Persze van tini szerelem, fiatalkori szerelem...... de nem értelmes felnőtt embereknél, akik ezeket meg tudják különböztetni. Ezek a fiatalok, az agyilag még meg nem érettek kiváltsága." - Ez totál nem így van :)

tőzegmalac 2010.06.17. 15:37:31

@Zsu0805: Szia!:)
Nem kell;) Jobb, mint a poszt.

FlybyWire 2010.06.17. 15:39:35

@Zsu0805: mégegyszer elolvastam a posztod, és megintcsak az jött le mégis, hogy nem igazán tudod, mi az a szerelem, mintha olyan írta volna, aki még nem volt szerelmes soha. Bocs, én ezt érzem :) lehet, hogy csak nem jön át.
A pontjaidból az első alapvetően szükséges, de csak egyetlen terület, a 2. szintén ilyen, a 3. viszont szerintem messze nem olyan lényeges. Jó-jó, de azon nem múlhat szerintem egy kapcsolat, hogy a másik bizonyos területen más műfajt szeret, pl. Ha MINDENben mást, az gáz, de olyan azért ritka.
A 4. pont meg nem egészen illik a dologba, a kölcsönösség bármilyen szintű kapcsolatban szükséges, már ha komolyan gondolják, és egyforma dolgot várnak mindketten a kapcsolattól.

Nekem volt egy több, mint 5 éves kapcsolatom, aminél az összes felsorolt pontod stimmelt. Csak éppen a lábremegés hiányzott nálam, de meggyőzteam magam, hogy "felnőtt vagyok", az ilyesmi a tinik dolga. Tisztára mint a te szöveged: stimmelt sorban az összes pont. Még a filmek/zenék is :D
5 és fél év után, mikor vége lett, rájöttem, mekkora óriási hiba lett volna együtt maradni. Egész életemben hiányoltam volna a lábremegős dolgot. Ami azóta megvolt, bár abból nem lett komoly kapcsolat végül. Annyit viszont tudok legalább, hogy többet nem alkuszom meg :)

summerstorm 2010.06.17. 15:42:05

@kabátnyúl:

valami kislyány :) írjad be a gúglinak :)
majd jól megmutatya...
de ha velvetre felmész, valami nyári sminkes cikkben van ott...

2010.06.17. 15:42:17

@FlybyWire:
:)
Ezt a pontot beletenném a 3. és 4. pontba, hisz a témázgatások alatt ugyebár nemcsak a milyen filmeket szeretsz, mit sportolsz témák kerülnek terítékre, hanem jövőbeni és egyéb elképzelések is. Legalábbis nálam eddig nagyrészt még összejövés elött terítékre kerültek a témák (és nem én hoztam fel mindig). Meg ugyebár a felnőttek kommunikálnak mindenről, nemcsak a fiataltémákról. :)
Amúgy nálam a szenvedély az úgy meghúzódott a háttérben. Persze én nem olyan szépen írtam le mint Te, de ott a demeg-be háttérben meghúzódik az a tipikus összeesek úgy bejön, és az a fuuuu fuuuu érzés, meg az összezavart beszéd, meg az állandó vigyor, ér urambocsááá a pirulás. :) Tehát azért megvan nálam is, mert ugyebár szenvedély nélkül se indulhat egy kapcsolat. :)

FlybyWire 2010.06.17. 15:42:38

@Zsu0805: na, ebben a posztban azért már kevésbé tűnik "sterilnek" amit a szerelemről megfogalmazol, ha ezt előbb írod, akkor az előző hosszú posztom (ahol hiányolom a szenvedélyt), meg se születik, vagy legalábbis biztos nem pont így :)

nicknek (törölt) 2010.06.17. 15:43:56

Ebben a posztban inkább szenvedés van ,mint szenvedély

2010.06.17. 15:43:56

@jaffandi:
Hélooo, én nem azt mondtam, hogy ezek a pontok a szerelmet jelentik. Én csupán azt írtam le, hogy amíg ezek közül 1-2 nincs meg addig részemről nem lehet szerelemről beszélni.

2010.06.17. 15:44:52

@FlybyWire:
Hélooooooooo megint, ez a poszt nem az én posztom...

summerstorm 2010.06.17. 15:47:38

@FlybyWire:

Nálam nem annyira lábremegésben, mint inkább abban nyilvánult meg, hogy olyan volt mintha szétolvadt volna a külvilág, és csak ketten lennénk benne...
És akkor már annyira nyilvánvaló volt, hogy ő az aki kell :)...

FlybyWire 2010.06.17. 15:47:46

@mooon:): mezőgazdász? Az mellik volt? :)
Tegnap egyébként tényleg régen látott nagy disztroj volt itt, hullottak a virtuális fogak, frecsegett a virtuális vér :D
Régi szép idők....

FlybyWire 2010.06.17. 15:48:37

@Zsu0805: komment, nem poszt. Ezt mindig elbakom :D
A jaffandinak írt válaszodra: szerencsés vagy, hogy "vissza tudod tartani" a szerelmet, szenvedély, amíg ki nem derülnek a pontjaid... a tapasztalat nálam ezzel szemben az , hogy a szenvedély nagyjából az első pillantásnál be tud lobbanni, és ahogy ezek a szempontok sorban kiderül, azok sok esetben inkább gyengítik a szenvedélyt, mintsem erősítenék. Hmmm. Hát igen, a szerelmet pár ezer éve igyekeznek definiálni, természetesen sikertelenül :D :D csak hogy lőjek egy klisét ma is végre.

summerstorm 2010.06.17. 15:52:01

@FlybyWire:

Messze Vetek nickre hallgató kommentelőtársunk :)

2010.06.17. 15:52:53

@FlybyWire:
4. pontba sokminden beletartozik, nem csak ez a 2 amit felhoztam.
NE KUKACOSKODJ!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Majdnem 3,5 éves kapcsom nekem is volt, szerelem is volt, tehát tudom nekem mire van szükségem.
Megvolt a lábremegés (meg a többi forma), a külsőség is működött (1. pont), a stílusa se volt kiábrándító (2. pont), és nagyon sok közös témánk, érdeklődésünk volt (persze volt különböző is mert nem mindenbe kell egyezni, de azért kell jópár) (3. pont) És a 4. pont is megvalósult, mert nem volt egyoldalú.

FlybyWire 2010.06.17. 15:53:33

@mooon:): ja, tényleg.... régen láttunk ekkora arcot itt, alig fért be a képernyőbe :D
Az ilyenre mondták otthon nálunk, hogy kemény, mint a Rambo 3 :D

FlybyWire 2010.06.17. 15:56:24

@Zsu0805: nem kukacoskodom, csak szeretek mindent tisztázni, úgyis mindig mindenki félreért mindenkit itt (néha direkt...) :)
Most ha kukacoskodni akarnék, azt kérdezném meg, hogy ha minden pont stimmelt, és a lábremegés is megvolt, akkor....?

tőzegmalac 2010.06.17. 15:59:46

@mooon:): megnéztem.
maradok a nejemnél:)

summerstorm 2010.06.17. 16:00:57

@kabátnyúl:

ez igazán kedves :)
épp most nőtt az egekig az önbizalma :D

2010.06.17. 16:01:33

@FlybyWire:
Értem én, hogy egyesek úgy gondolják, hogy előbb is kialakulhat szerelem, de nálam nem. Amíg nem talál viszonzásra a vonzalmam (és az anblokk vonzalom, nem csak a külsőség, hanem a belső is) akkor én arról nem úgy beszélek mint szerelemről. Persze bejön és oda meg vissza vagyok érte, de nálam a szerelem egy VISZONZOTT dolog.
Addig meg ameddig nem beszéltem vele két szót addig csak jól néz ki, bejön külsőleg, ha beszéltem vele akkor már bejön. Persze jön a kiábrándulás beszélgetések során, de ezeket tudni kell tolerálni. Nem vagyunk egyformák, előjönnek a különbségek és nézeteltérések, amiket meg kell tanulnunk tolerálni, és tudnunk kell, hogy mi fér nekem bele, vagy mi nem.
Kezdhetek én úgy kapcsolatot hogy nem beszéltem vele csak láttam, de az valószínű, hogy nem fog jól elsülni. Kezdhetek úgy is, hogy max két szót váltottunk, meg úgy is hgoy volt azért 2-3 randi (számokat nem komolyan venni). Én az utóbbit választanám.
De mint mondtam ez rám vonatkozik, és 1-2 ismerősömre, nem állhat mindenkire.

2010.06.17. 16:02:47

@FlybyWire:
Idővel sok lett, szárnybontogattunk és idővel változtak az igények. De bonyolult...

summerstorm 2010.06.17. 16:03:55

@FlybyWire:

hááát, szerintem sok minden van, ami banánhéj lehet...

FlybyWire 2010.06.17. 16:05:15

@Zsu0805: "de nálam a szerelem egy VISZONZOTT dolog"
Akkor vagy hihetetlenül speciális ember vagy, vagy csak valami egészen elképesztően szerencsés.
Nem is hinném, hogy ismernék olyan embert, aki nem lett volna viszonzatlanul szerelmes életében. Sőt, továbbmegyek: egy RAKÁS olyan pár ismerek, ahol egyértelműen csak az egyik fél szerelmes. Majdhogynem ez a jellemzőbb... :(

summerstorm 2010.06.17. 16:08:43

@FlybyWire:

nekem egy olyan kapcs volt, ahol no lábremegés, vagy világ szanaszét olvad, de adjunk esélyt, jó srác, meglátjuk alapon kezdtünk neki... így utólag...?
én is arra jutottam, mint te, hogy nem alkuszom meg többet...
és valahol elpazaroltuk egymás idejét is...

tőzegmalac 2010.06.17. 16:09:39

@mooon:): nem mindegy ám, hogy milyen banánnak a héja... :)

FlybyWire 2010.06.17. 16:09:42

@Zsu0805: akkor leírom, hogy én hogy látom, és tapasztaltam életemben X alkalommal.
Meglátok valakit, HÚÚ de bejön. Megismerkedünk, jönnek sorban a pontjaid. Kémia van, intelligens, normális humoros. Jó vele. Tényleg.
CSAK éppen a lábremegés nincs meg.
És ez ment hónapokon, éveken át.... közben a másik X alkalommal szerelmes lett.
Visszafelé is volt... megismerkedés, bizsergés, randi, összejövés, szex, együtt töltött idő.... teljes belezúgás, miközben LÁTOM, érzem a másikon, hogy nagyon kedvel, nagyon szeret.... de NEM szerelmes...
Vagy én vagyok peches, vagy te vagy nagyon mázlis, de én főleg a saját példámra látok analógiákat, nem arra, hogy ilyen szépen sorban, logikusan felépítve 2 ember egymásba esik. Nekem ez ennél sokkal randomabb, és semmilyen feltétlen megléte vagy teljesülés sem nem biztosítja, sem nem gátolja megy, hogy kialakul-e, vagy sem.

summerstorm 2010.06.17. 16:12:13

@kabátnyúl:

sütni való banán, érett banán, fonnadt banán, rohadt banán :D :D :D....?

FlybyWire 2010.06.17. 16:12:34

@mooon:): PONTOSAN!!!! Abszolute nekem is ez a tapasztalatom. 7-8 "meg nem alkuvás" (értsd, pár hét alatt nem jönnek a lepkék, szakítunk) után egyszer belementem egy "hmm hát amúgy minden tök jó, próbáljuk ki" dologba. Óriási hiba volt, soha többet.
Képtelen vagyok elhinni, hogy előbb "megvannak a külső alapok", és utána kialakul a szerelem. Egészen biztosan nem így működöm, erre már bizonyíték is van. Nekem valahogy ez a fajta érzelem nem azonos a klasszikus szerelemmel, inkább olyan "megszeretés", ergo ragaszkodás is kicsit. Persze elméletben elhiszem, hogy létezhet, csak éppen majndem 20 év ismerkedés és kapcsolatok után elképzelni sem tudom.

summerstorm 2010.06.17. 16:14:10

@nicknek:

már késő, már késő, már késő....

summerstorm 2010.06.17. 16:21:22

Van amiből egyszerűen tanulni kell....

Egyébként olyan is volt, ahol én azt gondoltam, hogy viszonzott a szerelem, főleg mert az agyam körül állati nagy volt a rózsaszínű köd... na az volt ám az igazi pofára esés...
De abból is tanulni kellett... és ugyan ez nagyon beütős egy tanulság volt :(, de rá kellett ébredni, hogy akinek nem kellek, meg szarik az egészre, még ha köd is van, akkor is menni kell...

summerstorm 2010.06.17. 16:23:00

19 évesen mondjuk még történhet ilyen az emberrel... :)

FlybyWire 2010.06.17. 16:25:07

@mooon:): igen, ezt is akartam mondani. Sokszor el tudják hitetni velünk, SŐT, még inkább mi hitetjük el saját magunkkal, hogy a szerelem kölcsönös... én is estem ebbe a hibába!

nicknek (törölt) 2010.06.17. 16:25:33

@mooon:): 19-évesen .... régen volt:) Lehet itt nem publikus üzenetet írni?

tőzegmalac 2010.06.17. 16:26:12

@mooon:): ki lettem ám okítva banánügyileg... :D

summerstorm 2010.06.17. 16:28:43

@nicknek:

hát te meg honnan tudod, hogy az régen volt :)? hmmm?
vagy neked volt régen?
egyébként lehet....

@kabátnyúl:

hát még szép :), majd nem :))))

summerstorm 2010.06.17. 16:34:18

megöltem a blogoooot :)

summerstorm 2010.06.17. 16:41:15

@nicknek:

ez szerintem nem tartozik már rád.
és nem, egyáltalán nem jó ötlet.

Barry Kent 2010.06.17. 16:45:03

@mooon:):
Azért meg ne öld a blogot, hé :)

summerstorm 2010.06.17. 16:48:28

@Barry Kent:

gyovanna igyekszem :)
különben is, ti tüntetek el :) :) :)

tőzegmalac 2010.06.17. 16:51:06

@mooon:): nem tűntem el :)
kubikolni kell... nehéz ám a taliga :D

Barry Kent 2010.06.17. 16:51:48

@mooon:):
Jól van, jól van :)
Én már visszatértem a bányából, meg a tenger fenekéről is, meg mindenhonnan :))

Barry Kent 2010.06.17. 16:54:10

De ti aztán jól belehúztatok a kommentelgetésbe :) Csak győzzem visszaolvasni :)

Barry Kent 2010.06.17. 17:17:40

Most akkor itt maradtam éjjeliőrnek? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.17. 17:17:59

Ér még onlani? Akárhányéves alkeszbácsikat le kell tudni szerelni egyedül.

@Barry Kent: még csak most kezdődik a nap, nem?:-)

Barry Kent 2010.06.17. 17:23:55

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Ér még persze :)

Na a negyvenéves "bácsiért" pár év múlva nyakonvágom a posztolót :)

tőzegmalac 2010.06.17. 17:25:56

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Szia!:)
merre voltál egész nap? hiányoltalak... :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.17. 17:28:56

@Barry Kent: :D:D Csak az a "bácsi", aki kislányokat ölelget, ne vedd magadra. De az ilyeneket meg én vágom nyakon.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.17. 17:29:34

@kabátnyúl: szia!:-) Köszönöm.:-) Nem megy magától az iga, a barmoknak kell húzni, ugye.:-) (Túlpörgök egy kicsit a melóban, az a helyzet.)

Barry Kent 2010.06.17. 17:31:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :D
Na látom itt van mindenkinek szép sztorija :)
Viszont beleolvastam a tegnapi csörtébe, inkább azt néztem volna élőben a spanyol meccs helyett :D

summerstorm 2010.06.17. 17:33:15

@Barry Kent:

áááá, én csak olvastam, és úgy döntöttem, hogy nekem ez most neeeeeeem....
pedig isten bizony eredetileg még ON is terveztem kommentelni :D :D

meg.mondom 2010.06.17. 17:34:01

Na kérem...
Magas sarkú, mini szoknya, parfüm és kicsi top.
Ha erre se izgul rá, akkor nem jössz be neki. Move on.

Barry Kent 2010.06.17. 17:39:57

@mooon:):
Na igen, de a spanyolok vergődésénél jobb lett volna még az is ha belekeveredek a csetepatéba :)

@meg.mondom:
Szerintem ezen már túl van a leányzó, bár nem látogatott el közénk :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.17. 17:40:28

@Barry Kent: jaj, kérlek, mesélhetnék: egyszer merték megfogni anno a tizenéves ropiseggemet, többször sem.:-) Kicsit nagy lendülettel fordultam meg, az illető pedig leesett a lépcsőn: erre a mozdulatra egy rakat hapsi belémzúgott.:D

Barry Kent 2010.06.17. 17:41:22

@mooon:):
vagy ezt a maira írtad? még csak most kezdek magamhoz térni a fene nagy munkából :D

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Csodálod? Egyből rajongani kezdtek érted, hisz próbálkozni onnantól fogva egyik sem mert :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.17. 17:41:57

További szép napot nektek, nekem pedig lépésindulj.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.17. 17:45:04

@Barry Kent: így, ahogy mondod, de azért megpróbáltak próbálkozni.:-)

2010.06.17. 17:49:31

@FlybyWire:
De persze nekem is volt viszonzatlan szerelmem, még fiatalabb koromban (nemmintha most öreg lennék). Persze én is szerelmes voltam viszonzatlanul a volt osztály, évfolyamtársamba, 1-2 srácba a társaságból akikkel rohangáltunk. Megvolt a lábremegés, megvolt a pillangó, ám sok esetben vajmi keveset tudtam ezekről a srácokról, és érzelmeim is viszonzás nélkül maradtak.
Viszont volt egy két kapcsolatom azóta, amikbe megvolt a szép kis felvezetés, megláttam (vagy talán 2-3x-i meglátás után) és jön a "hmmm jó pasi, be kéne cserkészni" érzés. Aztán szépen lassan váltottunk 1-2 szót, folytatásesélyes beszélgetés, aztán jöttek a kettesben hosszú beszélgetések, amikor szinte minden témáról beszéltek, a hétvégi programtól kezdve, az utolsó filmet amit láttálon keresztül a régi ciki sztorikig bármiről. Már az elején megvolt a lábremegés, de ahogy haladtunk előre ez egyre inkább fokozódott. Aztán persze megbeszélt randi, elcsattant csók, és mi most járunk téma. :)
Én ezt a kapcsolat elötti részt azért nem nevezem szerelemnek, mert akkor már életem során többszázszor (nah jó talán annyiszor nem) voltam szerelmes. Én a szerelem szót ezért csak akkor használom ha tényleg viszonzott dologról volt szó, de még akkor se mindre. Tudod ahogy a pasik se szerelmesek minden csajba akit megdugnak, úgy a csajok se szerelmesek minden pasiba akivel kavarnak.
Van amikor már időelött kihull az illető, vagy te hullasz ki.
Nem vagyok mázlista, csak nem használom feleslegesen a szerelmes vagyok szót olyan emberre akihez szinte semmi közöm nincsen, arra egyszerűen azt mondom, hogy bejön. Persze mindenkinek van kavar a fejében, mindenki másképp gondolja, és számtalanszor kell kijavítanom barátnőimet is, mikor azt mondják hogy ebbe és ebbe voltam szerelmes, mert nem. Az hogy én mit éreztem és érzek azt én tudom, én érzem és én definiálom.

Barry Kent 2010.06.17. 17:57:03

@Zsu0805:
A pasik minden csajba szerelmesek akit megdugnak :)
Legalábbis amig ágyba kerülnek :D

2010.06.17. 17:59:53

@Barry Kent:
Ezt inkább nem írtam bele, mert ma már így is megkaptam a drágámtól meg a kollégámtól, hogy lebecsülöm a pasikat. Én nem becsülöm le őket, csak általános tény, hogy a pasik 90% nem tudja milyen szín a májva, a padlizsán, a barack stb... arról nem tehetek, hogy ők pont a fejlődőképes kategóriba tartoznak. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.17. 18:02:56

@meg.mondom:
van az az alkat, amikor ez nagyon blöe
vagy szándékos volt? :))

Barry Kent 2010.06.17. 18:02:59

@Zsu0805:
Kikérem magamnak, én igenis ismerem ezeket a színeket :)
Bár nekem ez hozzátartozik a munkakörömhöz :))

2010.06.17. 18:05:45

@Barry Kent:
Mi vagy, csak nem festő? :) De mondtam, hogy van kivétel...

Barry Kent 2010.06.17. 18:11:35

@Zsu0805:
Nem nyilatkozom :)
Ma már túl sokat fecsegtem magamról :D

tőzegmalac 2010.06.17. 18:13:38

@mooon:): látom rövid ez a póráz :)

Barry Kent 2010.06.17. 18:16:16

@Zsu0805:
De ha szobafestőre gondoltál, akkor attól végképp messze vagyok :)

tőzegmalac 2010.06.17. 18:17:35

@Zsu0805: hehe én nem vagyok színvak :)

Barry Kent 2010.06.17. 18:20:05

@Zsu0805:
Ja, mint a Nagy Halban :))
Holnap új infókat közlök :D

2010.06.17. 18:20:23

@Barry Kent:
Akkor majd legközelebb, új nap új információk. :)

Barry Kent 2010.06.17. 18:22:54

Kicsit mintha össze-vissza kutyulná a kommenteket a blog.

Barry Kent 2010.06.17. 18:23:35

@kabátnyúl: @mooon:)-t pórázon tartják? :)

Barry Kent 2010.06.17. 18:24:41

@Zsu0805:
Amúgy két napja már elkotyogtam részben az infót :)

Barry Kent 2010.06.17. 18:34:03

Na most meg már meg sem eszi a kommenteket.

2010.06.17. 18:44:35

@Barry Kent:
Én sztem nem voltam itt akkor, megsughatnád. Igérem tartom a szám. :)

tőzegmalac 2010.06.17. 18:47:47

@Barry Kent: nem tudom min tartják...
arra a pórázra gondoltam, amit ő tart és a másik végén én vagyok :D

Barry Kent 2010.06.17. 18:50:43

@kabátnyúl:
Jaaa, közben már összeraktam az infómorzsákat :)

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.17. 23:50:34

"még a Facebook-on sem jelölt be, pedig tudja, hogy fent vagyok. Jelöljem be én őt?" úúúúúúúúúúúúúristen bazz te hány éves vagy? hát komolyan hihetetlen amit leműveltek! lehet hogy a csávó veled ellentétben nem kúr el napi x órát facebook-on kattintgatva és telibe sz*rja hogy ki az ismerőse és ki nem?

"Nem merek rákérdezni, se randira hívni, mert akármennyire is modern világot élünk, ez a férfi dolga." ne legyél már ennyi NŐ! ha TE akarsz valamit akkor miért azt várod hogy Ő kezdeményezzen?

bofi 2010.06.21. 12:06:32

Használati utasítás férfiakhoz nőknek: (...) Az enyhe célzásokat nem értjük, a rejtett utalásokat se... a KIFEJEZETT célzásokat se...MOND MEG EGYSZERŰEN, hogy mit akarsz...NEM ÉLÜNK A KÖZÉPKORBAN!!!

azallamenvagyok 2010.06.24. 10:28:17

te hülye vagy? ha akarsz valamit mondd ki, a szánalmas praktikázástól épkézláb férfi falramászik, és inkább átenged a negyvenes kéjenceknek...

vadmacska1995 2010.07.14. 23:45:04

Először is: facebookon merd bejelölni. Abban nincs semmi rossz
Most hogy észrevesz vagy nem az már más kérdés, próbálj jeleket küldeni felé, és ha nem veszi észre, akkor kérd meg egy barátnődet, aki esetleg megkérdezi, hogy nem talál-e csinosnak stb.
süti beállítások módosítása