Én hordom a pasim nadrágját

2010. július 15. 07:29 - Panni CsP

Régen volt távkapcsolatos posztunk, úgyhogy fogadjátok izzadó homlokkal a következő adagot, melyben újra nemzetközi vizekre hajózunk. Amikor a lány először pillantja meg barátnője olasz pasiját, még semmi komolyat nem tervez vele. Csak egy kis önfeledt csevely kell, és megnyílnak a kapuk. Egy közös fesztiválozás és egy vécébe pattanó nadrággomb kell ahhoz, hogy két szerelmes végre megcsókolja egymást. Most megtudhatod, mire képes a vizezett fesztiválsör.

 

Sziasztok! Az utóbbi időben túlnyomó többségbe kerültek a szomorkodós-panaszkodós beszámolók, így engedjétek meg, hogy ezúttal egy sikeres, szerencsés és vicces sztorit osszak meg veletek. Elég a sok kesergésből! Még tavaly nyáron történt, hogy a barátnőm hat hónap bébiszitterkedés után visszatért Milánóból. Hogy a hazatérését megünnepeljük, nálunk szerveztem egy kis kerti zsúrt. Az anyám és az öcsém süti a húst, mi meg csevegünk. Minden tuti. A barátnőm még délben megkérdezte, hogy elhozhatja-e az egyik olasz barátját hozzám. Mondom, miért ne, hegyezzük az országimázst, mutassunk neki original magyar otthont!

Amikor megérkeztek, és bemutatta nekem a srácot, eleinte egyáltalán nem figyeltem fel rá, semmi extra, olyan volt, mint bárki más. Ahogy belemerültünk az estébe, elkezdtem vele beszélgetni. Szerencsére elég jól beszélt angolul, jobban mint én, bár néhány szava elolaszosodott a szájában : ) szóval megismertem, és megtudtam, hogy a barátnőm és közte nincs semmi, pusztán barátok. Amikor a srác közeledni kezdett, én hagytam – nem történt semmi, másnapra viszont programunk volt. A barátnőm örült, hogy elindult valami köztünk, elárulta, hogy bízott valami ilyesmiben : ) Másnap hármasban mentünk egy fesztiválra, ahol túl sokat vizezett sört töltöttem magamba, eleget ahhoz, hogy hamarosan eltűnjek az egyik mobilvécében. Hatalmas sor kígyózik előtte. Kivárom. Amikor sorra kerülök, már az ajtóban gombolni kezdem a gatyámat és hopp! egyszer csak a nadrág gombom elpattan és fejest ugrik a klotyóba. Na, most mit csináljak? Kihalászni lehetetlen a tartályból, ennek annyi. Elvégzem a dolgom, majd szorosan összefogva a nadrágom, visszamegyek. Amikor elmesélem nekik, miért járok furcsán, kirobban belőlük a röhögés. Az olasz fiú ekkor megfogja a kezem és egy bokorba visz. Azt mondja, hogy cseréljünk nadrágot – hülyén fog állni rajtam, de legalább nem esik le. Eleinte tiltakozom, majd amikor megtörténik a tranzakció és éppen mennénk vissza, még mielőtt a bokorból ténylegesen kiléptünk volna, megérintem a hátát és megcsókolom: „Köszönöm” – mondom neki. Az első csók egy bokorban csattan el :) Nem ilyen körülmények között akartam, de így sem volt rossz! : ) Mivel egy bő halásznadrág szerű gatyám volt, pont jó volt rá – illetve lett volna, ha össze tudja gombolni. Valahonnan szerzett spárgát és összekötötte. Nagyon prosztón nézett így ki, de sebaj - örültem, hogy nem nekem kell hordanom és beáldozta magát. Az ő gatyájában is nehezen közlekedtem, mert pár számmal nagyobb volt. De legalább össze tudtam gombolni, és akkor sem esett le, ha nem fogtam. Én hordom egy pasi nadrágját – szép kis kezdet! : ) Ennyi. Még mindig együtt vagyunk, de mivel ő Milánóban él, elég ritkán tudunk csak találkozni.

 
201 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr262152713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snowmass 2010.07.15. 13:59:12

@Snowmass: Úgy néz ki, megússza.:)

nemjópasi 2010.07.15. 13:59:51

Most nem azért, de ha rám jönne a feleségem nadrágja, akkor én bizony sírnék, pedig nem vagyok túlsúlyos...

fumerin 2010.07.15. 14:01:25

@Kismac: N@ b@ssz@ meg, lebuktam:)

Ezt a szégyent...bár ha mégeccccer 13 lehetnék, nos...mit is adnék oda cserében? ááááá megvan! azt a kicsi hártyát:) :) :)

fumerin 2010.07.15. 14:04:10

@Budapesti Brigaderos: 100-as kiszerelés:)

Döglött madárnak amúgy sem kell kalitka:P

Lui_78 2010.07.15. 14:09:00

Öt heteroszexuális haverommal megyünk, amolyan "Másnaposok" film életérzésre.
:)
Autóval, mert az egyik díszhím nem mer repülni...

2010.07.15. 14:11:17

@fumerin:

Nem doglott az, csak pihen !

fumerin 2010.07.15. 14:13:09

@Budapesti Brigaderos: Azért kicsi és puha, hogy ne fájjon?

:D

Kósza 2010.07.15. 14:13:27

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): vigyetek magatokkal sok Gilette Venus borotvát, és azzal kezdjétek az ismerkedést :)

2010.07.15. 14:19:40

@fumerin:

Valsag van. Azert kicsi, mert megszoritasok vannak.

nagybela2 2010.07.15. 14:20:16

lesz ebből is forgatókönyv?

Kytia 2010.07.15. 14:21:24

@Snowmass: :DDD Ezen én is gondolkodtam, hogy vajon mennyire változik meg a blogchemistry, ha tudod, ki van a másik oldalon.:)

@nicknek: Nem, ez most nőiesen kitérő válasz.:)

@Budapesti Brigaderos: :DD

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.07.15. 14:26:29

Csodás kislány!

Aztán ha majd pofára esel, akkor majd egy magyar pasin akarod kiélni az elmebetegséged.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.15. 14:33:11

@Budapesti Brigaderos:

Magyarországon nincs gazdasági válság, mi így élünk. Csak hörcsögskorpinyók vannak! :)

MickthePick 2010.07.15. 14:34:15

"Még mindig együtt vagyunk, de mivel ő Milánóban él"

Azaz nem vagytok együtt. Ne legyünk már 12 évesek :D

2010.07.15. 14:36:09

@Kedves Nard:

Genmanipulacios kiserleteim sikerrel jartak, kereszteztem a horcsogskorpiot a vilannykortevel. Most az istennek se akar vilagitani, szerinte jo a sotet is !

Frigyesur (törölt) 2010.07.15. 14:38:22

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Ugyan, Luibaba, nem kell felned a repulestol. :))) (Ezt sem csapta le senki?! Botrany. :)

MickthePick 2010.07.15. 14:39:09

@Kedves Nard: jaja, nekem eddig csak szlovák volt, de az is tuti (érdemes "ová" végű csajokat nézegetni facebookon, nem semmi), de a szlovén, horvát, szerbek se semmik, hogy az oroszokokról és ukránokról ne beszéljünk.
A csehek és a lengyelek viszont messze alatta vannak ennek a szintnek, sajna.

2010.07.15. 14:40:02

@fumerin:

Van kinai import is. Az nem puha, de kicsi. Meg van amerikai, az nagy, es puha. Csak idonkent GI Joe-k ugralnak ki belole, es haboruznak a szomszedoddal...

MickthePick 2010.07.15. 14:41:56

@Kytia: én sem, és ez így van jól :D

fumerin 2010.07.15. 14:42:21

@Budapesti Brigaderos: Maradok a szalonnán és hagymán+kétkezi munkán nevelkedett hazánk fiainál:) Azokban még van élet és nem tartalmaznak E-betűs összetevőket :P

MickthePick 2010.07.15. 14:47:54

Egyébként ha már tegnap is volt erről szó (nem itt)... külföldi tapasztalatok, 1 egyéjszakás ír, egy 2 éjszakás ír, egy pár hetes török, egy 2 hetes szlovák és egy 3 hónapos francia lány alapján...:
- mindegyik jóillatú :)
- az írek szőrösek és bármennyit képesek inni, nem rúgnak be és nem másnaposak
- a törökök eléggé délies típusúak, de szerencsére ismerik a gyantát. Hiába iszlám ország elvileg, igencsak szabadelvűek (akivel voltam, és a lakótársa is összevissza dugtak mindenkivel... persze nem otthon, hanem külföldön)
- a franciák (egy francia haverom szerint) kb 6-8-10 évvel le vannak maradva, 24 évesen úgy gondolkodnak és viselkednek, mint egy 14 éves. Az egy szem tapasztalatom ezt igazolta.
- a szlovák csaj gyönyörű volt, magas, értelmes, kedves, csak én nem hittem azt, hogy ő Pozsonyban tanul egyetemen, én Debrecenben, akkor mi együtt vagyunk... :D pedig full szláv létére folyékonyan tudott magyarul. Ja és szűz is volt :D

Na mindegy, nem is tudom mit akartam ebből kihozni, annyit mindenképpen, hogy a távolság rohadtul nem számít. Az egyik ír csaj pl. magyarországon volt meg, pár napra jött csak ide túristáskodni, otthon vőlegénye volt, stb. :D

MickthePick 2010.07.15. 14:49:35

" hogy a távolság rohadtul nem számít."
Ez mekkora hülyeség, nyilván azt akartam írni, hogy a távkapcsolat nem számít (kapcsolatnak), gyakorlatilag nem létező dolog, 14 éves kor felett legalábbis. Lehet kicsit jobban kéne koncentrálnom arra, mit is írok :D

fumerin 2010.07.15. 14:52:38

@MickthePick: Most akartam küldeni hideg vizet, hogy felébredj, de akkor inkább megiszom:)

2010.07.15. 14:55:34

@fumerin:

Nem az alsogatyakrol volt szo ?

nicknek (törölt) 2010.07.15. 14:55:41

@Kytia: most elbújsz a nőiességed mögé?:) el is pirultál?:))

Caddy 2010.07.15. 14:57:48

@MickthePick: na ezt már majdnem én is lecsaptam, de látom a helyesbítést. :D
Viszont örülök, hgy betekinthettünk gazdag szerelmi életedbe és egyéjszakás kalandjaid történetébe. :) És a kérdés ami ilyenkor kötelező:most dicsekszel,vagy azt várod, hogy sajnáljunk? :D

fumerin 2010.07.15. 15:00:14

@Budapesti Brigaderos: Persze, k.rv@ jól néz ki minden gatya a kirakatbabán:) DE!

Nem mindegy, hogy az üresfejűhiábavalószarmagyarnő mit talál abban a gatyában, ha éppen keres.............

Snowmass 2010.07.15. 15:02:49

@Kytia: Az lenne a tippem, hogy jelentős mértékben.:))

2010.07.15. 15:03:33

@fumerin:

Szalonnat es hagymat ? ;) Vagy inkabb kolbaszt sutnel ? ;)

nicknek (törölt) 2010.07.15. 15:05:23

ha már külföldi... csak orosz nő érdekel... azok jók... láttam:D

2010.07.15. 15:15:39

@nicknek:

Az erdelyi/magyar lanyoknak nincs parja:)

Kytia 2010.07.15. 15:21:09

@Budapesti Brigaderos: @nicknek: Férfiban is, nőben is a szerbek. Valamint én még az amerikaiakat is szeretem, mindig vidámak. Bár kicsit agymosottak.

alumi 2010.07.15. 15:26:35

a nagy semmi megkörítve.
ráadásul a nadrágos részt túldumálta.

nicknek (törölt) 2010.07.15. 15:27:21

@Budapesti Brigaderos: csak ha tapasztalatból mondod?:) Bár itt néhány lány azt mondta neki nincs párja:D

2010.07.15. 15:29:22

@Kytia:

Az amerikaiak harsanyak, az szentigaz, de felszinesek, sekelyesek mint egy ures tojas. A nagy tobbseg, az, aki rendes oktatast kapott, annyira nem, vagy inkabb valtozo.
Bar persze ez relativ, tapasztalat kerdese... En csak masfel evig eltem kint :) De az eszak amerikai akcentus a legszexisebb angol noi hang - szerintem :D

2010.07.15. 15:30:47

@Kedves Nard:

Francot romanok, senki nem kerdezte oket, melyik orszaghoz akarnak tartozni. Erdelyen kivul nem sok helyen talalsz tiszta vervonalu Magyarokat, akik a kulturajukat is megoriztek.

Piszok Alfréd 2010.07.15. 15:33:30

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): egem már néztek bulgárnak. Meg volt egy bulgár szomszéduk is egy darabig.

MickthePick 2010.07.15. 15:33:35

@Caddy: egyiket se, két dologra akartam utalni csak: egyrészt távkapcsolat nem kapcsolat, max várakozás (vérmérséklet szerinti szexeléssel másokkal), másrészt pedig igyekeztem kikarikírozni a különböző nációkhoz kapcsolódó általánosításokat/tévhiteket :)
Ja és persze dicsekedtem is :D

nicknek (törölt) 2010.07.15. 15:35:45

@Kytia: Amerikai? hmm van egy kopott farmerom meg egy szalmakalapom, majd felveszem..:)

Kham 2010.07.15. 15:35:54

@MickthePick: Asszed vagány vagy? Kül-Földi? Nem vagánykodásból, mert szerény vagyok, de akkor most meséljek naprendszeri tapasztalatokról? 1 évig merkúri, 1 vénusziéjszakás (122 földi nap) vénuszi szöszi, pár hetes romantika egy vöröskével a Marsról, egy szaturnuszi nagy szerelemnek indult, de rosszul végzödőtt és egy igazi hidegtekintetű ám forró belsejű plutói csajszi.

- mindegyiknek van;)
- a merkúriakkal a legjobb a szex, mert igaz a mondás "a név kötelez"
- a vénusziak akkármennyi higanyt isznak sosem árt meg nekik, nem másnaposak és nagyon bírják a szaunát. Olyan szőke hajuk van hogy polarizálja a napfényt és rendkivűl szabadelvűek, fűvel-fával is csinálnák, ha nőne náluk bármi a moszaton kívűl)
- a marsi lányok (egy csillagász haverom szerint az enyhe nehézkedés miatt) növésben egy kicsit le vannak maradva, 24 éves korukban még csak akkorák mint a 14 évesek (tacskóban számolva mindez) viszont örökre behálózzák a szívedet az ébenvörös hajkoronájukkal
- A szaturnuszi lány, csinos volt, folyékonyan beszélt földiül, egyetemre járt, jobban lángolt köztünk a szerelem, mint a központi csillag, de valamiért folyton gyűrűt akart magának és még nem álltam készen az elkötelezettségre. Ezért aztán vége lett a kapcsolatnak.
- A plutói lány kicsit frusztrált volt, hogy az otthonát visszamínősítették, ezért mindig azzal a nagyon bájos vidéki elfogodottsággal viselkedett a kapcsolatunkban, nagyon szigorú vallásos környezetben nőtt fel, de amikor hosszú udvarlás után felengedett hát az valami csoda volt, akkorát csóvát húzott maga után hogy bármelyik üstökös megirigyelte volna

Na mindegy, nem is tudom mit akartam ebből kihozni, de egy biztos a Naprendszeren belül a távolság rohadtul nem számít:)

2010.07.15. 15:36:37

@MickthePick:

Az ir lanyokkal kapcsolatban csak megerositeni tudom, mas nacio lanyai a toredeket nem tudjak meginni, ok meg vizespoharbol isszak a whiskey-t, es meg tusarkazni is tudnak utanna, billeges nelkul...

xira06 (törölt) 2010.07.15. 15:38:00

13 éves lány ?? összekevertétek valakivel ,hogy embriót ültettetek belé?? hallottunk 2 ilyenről! nem történt meg ilyen ,csak férfival! Mert valaki megszánta és nőnek öltözött! Emi!

fumerin 2010.07.15. 15:39:04

@Budapesti Brigaderos: Ma nem sütök:P

Levágtam a bal kezem gyűrűsujját és a jobb kezem mutatóujját...

...kellett nekem poharat mosogatni...

"Az erdelyi/magyar lanyoknak nincs parja:)"

Ezt megcáfolom (cáf) somogyi parasztpicsaként sem félek versenybe szállni (na ki tud még kapával billentyűt verni rajtam kívül:) )

Kytia 2010.07.15. 15:41:22

@Stupidella: Hát, mondjuk úgy, hogy annyit nem filozofálnak, mint mi.:))

@Budapesti Brigaderos: Én csak a képzett rétegből ismerek embereket.:) Ami tetszik bennük, hogy iszonyú ápoltak, még egészen idős korban is, és olyan kis praktikusan gondolkodnak. De huzamosabb ideig lehet, hogy megőrülnék a környezetükben. Nekem, mit káeurópai madjarpitsának kell a depi.:)

@nicknek: Kevés. Westernkalap kell és paripa. Ez a minimum.:)

2010.07.15. 15:42:09

@fumerin:

Versenybe szallni? Ugysem birnad a tempot ;)

Piszok Alfréd 2010.07.15. 15:43:26

@Frigyesur: micsoda mázli, hogy peches vagyok :D

MickthePick 2010.07.15. 15:44:41

@Kham: Hát azért ez még nem Pók szintje, mondjuk azt kár is erőltetni, úgysem fog menni :D
@Budapesti Brigaderos:
az ivás része ok, de hogy tűsarkúban menni?? :DD Na, azt totál nem tudnak, már józanon se, buli végén meg simán leveszik és mezítláb mennek haza. Télen is, természetesen :D

fumerin 2010.07.15. 15:47:05

@Kedves Nard: 8 ujjam maradt ép:)

Nem baj, majd kompenzálom a 20 fogammal:)

Piszok Alfréd 2010.07.15. 15:47:34

@Kytia: "A klikkek legalább összejárnak?"

Van amelyik igen.

2010.07.15. 15:49:46

@Kytia:

Szerencsere az Allamok eleg nagy, nem csak egy varosbol all... Kalifornia olyan volt, mint egy borg kolonia (gy.k. hangyaboly), minden haz sablonra epult, ugyanannyi palmafa a hazak elott, a kulonbseg csak a fuggony szine az ablakok mogott. Az arctalansag fura erzese, semmi nem egyedi, mindenbol rengeteg van.
Eletemben nem lattam meg annyi autot, mint Chicagoban... :D Viszont dolgozni amerikaiakkal nem egeszen olyan kis praktikus, ha nem tudod felvenni a ritmusokat :) Depi ide, depi oda, elvarjak, hogy ne tokolj.

nicknek (törölt) 2010.07.15. 15:50:06

@Kytia: miért érzem azt, hogy woody seriffet akarsz belőlem csinálni?:)

2010.07.15. 15:51:21

@fumerin:

Van, ahol elony, ha keves van belole :D

2010.07.15. 15:51:59

@MickthePick:

Legalabb szep valasztek van cipokbol a pubok elott szombat reggelenkent :P

fumerin 2010.07.15. 15:52:52

@Budapesti Brigaderos: Persze...a pohárban nem harap:)

2010.07.15. 15:55:00

@fumerin:

Nem pont erre gondoltam... fiatalka vagy meg, es artatlan :)

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.07.15. 16:00:13

Mindenkit a pokol legmélyebb árkában üzemelő helyesírás- és koncentrációs ördögtábor 10hetes nyári kurzusára kívánok, aki még 1x le merészeli írni a bravo és az ökm leggusztustalanabb, közös terjesztésű szóöklenyét: elcsattan a csók.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.15. 16:05:10

@Parmezanidész: :) én is ez ellen küzdök, dehát ez olyan poppermüllercoelho-s, hogy elmaradhatatlan.
legalább annyira utálom ezt, mint az alábbi szavakat:
ciki, cuki, cejetlek, cejelmem, izé; (biztos van még)

és azt is, amikor azt mondják "tudod, ez olyan dolog". Napalmot nekik! mikor visszakérdezek, hogy mégis mondd, milyen?! csak bámulnak rám hülyén, üres tekintettel :DDD

nicknek (törölt) 2010.07.15. 16:05:21

@Piszok Alfréd: melyik hülyeségem is?:) lemaradtam picit

fumerin 2010.07.15. 16:07:25

@Parmezanidész: Én ott otthon vagyok:) Ezért nem írok helyesen:D

fumerin 2010.07.15. 16:28:29

@Budapesti Brigaderos: Ennyiből már én is ökörré válhatok, de a napolaj helyett használd a "nyakolajt" :P

www.youtube.com/watch?v=wXfC8IWRF2I

nicknek (törölt) 2010.07.15. 16:36:48

@Piszok Alfréd: 3 típusú találkozásod is volt velük?:)

2010.07.15. 16:57:51

@fumerin:

Nyikolajt inkabb :P Napolaj helyett inkabb massazsolaj, ha mar a borre kenegetett dolgokrol van szo :P

nicknek (törölt) 2010.07.15. 17:00:01

@Piszok Alfréd: feleséggel, csak netessel büszkélkedhetek... ma vettem el:) néha eltűnik a háttérben pasizni, így aztán elmondhatom, hogy jól működő nyitott házasságban is élek, micsoda poszt:))

Piszok Alfréd 2010.07.15. 17:53:41

@nicknek: akkor te is mázlista vagy, ilyen gyorsan ilyen remek kapcsolatban :)

Kytia 2010.07.15. 18:27:01

@Budapesti Brigaderos: Hát, az attól függ, mit dolgozol velük. A nagyon képzett réteg már semmit sem csinál.:) És tőled sem várják el.

@nicknek: Hé, nem mondtam igent, te! Pasik! Aztán meg csodálkoztok, hogy "érthetetlenül" viselkedünk. Miközben az egész csak a fejetekben van.:D

2010.07.15. 18:41:48

@Kytia:

Horcsogoket tanitok erintokepernyos harcihelikopterek karbantartasara ;)
Nem hetkoznapi munkakorben dolgoztam, az szentigaz, az en felmeresem aligha lehet reprezentativ a teljes tarsadalomra nezve. Inkabb nem mondok semmit, apai nagyapam amerikai :D

nicknek (törölt) 2010.07.15. 19:25:06

@Kytia: holnaptól felezni kell a blogot, ha elválsz:)

JOKKA21 2010.07.15. 19:34:52

Buffon volt az olasz srác?

Piszok Alfréd 2010.07.15. 19:48:14

@Kytia: jól tudjuk, hogy a nőknél a nem a talán, a talán meg az igen :)))

dr. gernika 2010.07.15. 20:43:39

@Kytia: Jövő héten lesz egy kisebb klikkesedés nálunk. :)

blacklord 2010.07.16. 09:13:14

@Kósza: Ouch. Köcsög -ik-es ige. :-))

Dimbula Terézia 2010.07.16. 10:04:17

lábjegyzet a férfi-női kapcsolatról egyzene.blog.hu/2010/07/16/trio_energie
süti beállítások módosítása