A lányok a rosszfiúkat szeretik?

2010. augusztus 02. 08:01 - Panni CsP

„Igaz, hogy a buliban a lányok jönnek oda hozzám, de valahogy visszataszítom őket a kedvességemmel” – következő Levélírónkat üldözi a balszerencse: pedig sikeres a munkájában, van egzisztenciája, drága autója, egy belvárosi lakása, igényes, jóképű és nagyon-nagyon jó ember. Soha életében nem bántott meg senkit, mások helyett is általában ő szenvedett. Mostanában valamiért közönséges és részeg lányokat vonz be, és fogalma sincs, mi lehet a koppanás-széria mögött.

 

Rövidke történet, ami sajnos teljes mértékben jellemzi, hogy milyen ember is vagyok. Kezdetnek annyi, hogy 23 éves vagyok, jóképű, igényes, általában a bulikban a lányok jönnek oda hozzám. Ez nagyon szépen hangzik, sokan irigyelnek is ezért. Találkoztam egy lánnyal munka közben (tárgyalni mentem, a lány recepciósként dolgozik a helyen). Elkezdtünk beszélgetni amíg vártam. Általában a lányokat mindig elvarázsolom a mosolyommal, és azzal, hogy 100%-ban rájuk figyelek. Elhívtam randizni, gondoltam végre nyert ügyem lesz. Autóval mentem érte, 10 perccel előbb ott voltam, ő (ahogy illik) 10 percet késett. Kiszálltam, kinyitottam neki az ajtót, és elindultunk egy kávézóba.

Kértem egy üveg bort, megittuk, sokat beszéltünk, sokat nevettünk, ittuk a bort, és egymás szavait. Kicsit berúgott, elindultunk a folyóparthoz. Miközben sétáltunk átöleltem, kicsit közelebb húztam magamhoz. Sajnos hajlamos vagyok beleszeretni egy lányba az apró dolgok miatt. Ebben az esetben a haja illata varázsolt el. Leültünk a maradék borral a padra, magamhoz húztam, elmondtam neki, hogy mennyire gyönyörűnek találom, és már készültem arra, hogy megcsókoljam. Ez eddig egy átlagosan romantikus randinak tűnhet, egyértelmű befejezéssel. A probléma ott adódik, hogy nálam valahogy mindig máshogy végződnek a történetek. Ellökött magától, zavarba jött, közölte, hogy nem akar megbántani, de van valaki, akit nagyon szeret. Mondta, hogy ez az érzés viszonzatlan, de egyszerűen nem tud másra gondolni. Majd pedig jött a "te egy nagyon helyes, rendes srác vagy, és örültem a randinak". Felállt és elment. Az autómat pedig elvontatták. Sikeres vagyok a munkámban, van egzisztenciám, drága autóm, egy belvárosi lakásom, igényes vagyok, jóképű, és (mások által mondva) nagyon-nagyon jó ember. Soha életemben nem bántottam meg senkit, mások helyett is általában én szenvedek. Minden, amit elértem becsületesen értem el, amit magamnak köszönhetek. A lányokkal pedig nagyon figyelmes és kedves vagyok. Tudom, hogy a lányok a rosszfiúkat szeretik, és azt, ha le se sz*rják őket. De egyszerűen a neveltetésemből és a jellememből adódóan nem tudok magamra erőltetni egy olyan szerepet, ami nem én vagyok, és mellesleg ami visszataszít. Lassan 2 éve nincs barátnőm, utoljára fél éve voltam nővel (és az is részeg volt). Igaz, hogy a buliban a lányok jönnek oda hozzám, de valahogy visszataszítom őket a kedvességemmel. És ne értsetek félre, ez nem egy erőltetett, modoros, középkori lovagias kedvesség. Lehet, hogy el kellene kezdenem részegen lányokat fogdosni és nagyokat fingani közben. Szerintetek? Máté

 
630 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr162192498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2010.08.02. 16:42:52

@Kósza: Simán. :D

@Devil2: En block van véleményem az ilyen könyvekről, vagy használatukról/hasznosságukról a való életben.

nicknek (törölt) 2010.08.02. 16:44:23

@Frigyesur: marketinges volt... lehet nem ért a párkapcsolatokhoz, nem olvastam a szösszenetet, de azt legalább el tudja adni:))
Az olvastam: a hallgatás erőt kommulál... igaz ez mester?:)

@HetedikEnVagyok: hát akinek saját bejárató oktatója van:)

Devil2 2010.08.02. 16:45:20

@Frigyesur: Jó rendben, akkor ezt megbeszéltük.

Joe69 2010.08.02. 16:46:06

Frigyesur, Rebelde:
Azért figyeljétek meg, a rosszfiúk, pl. az említett "kancigányok" (bocs) mennyit foglalkozhattak önismerettel..ha csak egyszer tették volna, inkább tökönszúrja magát mindegyik, hiszen szociális értelemben döntő többségük lúzer és azt csinálja a rá csimpaszkodó kanszagra meg villantásra menő csajsziból is..mi lenne, ha a fő jelszó a másikra való figyelés, és az empátia propagálása lenne és nem az önismereté..ja, hogy kockázatosabb egy kicsit, mint arra oktatni, hogy meditálj otthon a szőnyegeden a jó pénzért vett cd-mre..

Apophis 2010.08.02. 16:46:12

@Kedves Nard: Sok helyen szoktam kommentelni. Lehet, hogy az FS!-on is. Nem tudom.
Mindenkitől, aki hozzászólt a kommentjeimhez köszi a tanácsokat.

Rendkívül jó érzés, hogy ennyi segítőkész ember van, aki még ismeretlenül is gondolatokkal lát el. Tudom, hogy az életemet magamnak kell megoldanom, de másoknál is lehetnek hasonló problémák, mint nekem. Ha ez a segítőkészség egy lányban is mind korábban meglett volna, akkor lehet, hogy nem lennék ebben a helyzetben.

Kósza 2010.08.02. 16:46:14

@Frigyesur: rágugliztam ,ez sima pénzmosoda.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.02. 16:46:15

@Devil2: Júlia, Romana és társai... Szerinted? Megítélhetők pusztán címre?

HetedikEnVagyok 2010.08.02. 16:48:17

@nicknek: "hát akinek saját bejárató oktatója van:)" Bizony, jó is egy asszony a háznál!

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.02. 16:48:49

reggelt!:-) Csak ilyen végletesen lehet gondolkodni a randikról, mint a posztíró? Azon nyomban beleszeretés vagy utálkozva fingorászás?
Mátét arra használják a nők, amire ő használja a nőket: azt hiszi, ettől lesz az önbizalom, hogy milyenekkel és mennyivel, hát, majd rájön (vagy nem).

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.02. 16:50:56

@Apophis:

Ne azon filózz, hogy mi lett volna ha, mert úgysem tudod meg soha. Lehet tök másképp lett volna. Lehet egy tömeggyilkost vettél volna el, aki átvágja a torkod álmodban és perverz szertartás közben feláldozza nemesebb szerveidet Kiszel Tündének. :)

nicknek (törölt) 2010.08.02. 16:51:04

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: morgen:) A rögtön beleszeret nem adódhat szeretetéhségből? Csak egy kósza gondolat...:)

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 16:51:18

@Devil2: és meg sem kell venni az internet korában

Kósza 2010.08.02. 16:52:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: igazad van, nem az számít, hogy milyen csaj, meg mennyi csaj,... csak a mellbőség, semmi más! :)

Piszok Alfréd 2010.08.02. 16:54:14

@Kedves Nard: szerintem egyáltalán nem biztos. Barátnőkkel is bulizhat, vagy bármi, lehet, hogy szimplán kis magánéletre, függetlenségre vágyik.
Vagy figyelemre, otthon, és ezzel jelez.

Rebelde 2010.08.02. 16:55:25

@Joe69:

szép példa nem mondom:)
egy kancigány mellett csupa álom ám az élet, milyen jó is beszélőre járni...stb.?! ok, nem sarkítok, bocs akit sért
továbbra is azt mondom a saját házad előtt sepregess, a másikra figyelés és az empátia pedig nem zárja ki a magadba nézést sem, amit mindikább javaslok már csak a fenti példád miatt is:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.02. 16:56:20

@Kósza: dehogy, robotolás volt:-)) Délutánt akkor!:-)

@nicknek: nem tudom.

Piszok Alfréd 2010.08.02. 16:59:40

@Frigyesur: viszonylag kis befektetés, és nem csak engem kapna meg, hanem egy csodás asszonyt és 3 klassz gyerkőcöt is! Mondd, hogy nem jó üzlet :D

nicknek (törölt) 2010.08.02. 17:00:12

@Piszok Alfréd: veled beszéltük az orosz nőkről a múltkor?

@HetedikEnVagyok: jó is az:) irigykedhetek?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.02. 17:01:02

@Piszok Alfréd:

Mi is ezt javasoltuk neki. De ha nem hajlandó erről nyilatkozni,leszarta pofákat vágott. Még azt is megengedte, hogy a pasi félrekeféljen, mert ugye szex sem volt.

nicknek (törölt) 2010.08.02. 17:01:11

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: szerintem valamin nagyon nincs ő túl, de érdeklne nőként te hogy látod?:)

Piszok Alfréd 2010.08.02. 17:02:02

@Apophis: ez az egy szempont az, ami szerintem semmire sem jó. Kicsivel több és más jellegű igénnyel sokkal többre mennél.

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 17:04:18

@Rebelde: tetszett amikor egy mgyar csaj írt a roma mellől, hogy srác meg az anyja azt mondják legyen kedves a börtönből szabaduló rokonnal. hónapok óta nem volt nővel és náluk ez ilyenkor így szopás :D

Piszok Alfréd 2010.08.02. 17:05:09

@Kedves Nard: akkor nem kell tovább együttélni

Piszok Alfréd 2010.08.02. 17:07:59

@Joe69: szerintem te összekevered az önmagunkba nézést a befelé fordulással. Nem arról van szó, hogy hülyeségeket mantrázz és füstölő mellett bámuld a köldöködet, hanem hogy nézz szembe a hibáiddal és próbálj rajtuk változtatni. Ezt csak és kizárólag "kifelé fordulással", más emberekkel való interakcióban lehet megcsinálni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.02. 17:08:55

@Madpapa:

Az hát.

@Piszok Alfréd:

Már el is költözött. A nő egyébként elviselte volna, ha eltartja őt és a 2 első házasságából való lányt, meg persze a saját fiát, fizeti a rezsit, a hiteltörlesztést....Így viszont nem fogja állni mindezt :) És erről nem a pasi tehet, ő megtett mindent, hogy ne így történjen.

phaszfej 2010.08.02. 17:22:11

Láttam én már magát jóképűnek gondoló arcot. Elég bárgyú ábárzata volt szegénykémnek. Az anyja elhitette vele, hogy jade szép, a barma meg el is hitte.

A gyerek homokekszuális.

algi 2010.08.02. 17:55:12

Első randin rámozdulsz, Máté? Már megbocsáss, de ez elég önző.

blackbarika 2010.08.02. 18:00:20

@Devil2: akkor azt írom hogy somamamagésa, mit tudom én akik a nőket látják el tanácsokkal. csak ilyenkor a férfiak mindig aszalnak egy sort, most hadd aszaljak már én is.
mondom ha nő írta volna férfiaknak még azt mondom oké, de ez olyan mintha egy férfitől olvasnék a női lélek rejtelmeiről :P a két nem soha nem lesz teljesen egy hullámhosszon ezt mindenki tudja.

bleckdeck 2010.08.02. 18:02:50

EGY JÓ TANÁCS : A NŐK AZOKAT A FÉRFIAKAT SZERETIK AKIKET NEM TUDNAK ELÉRNI!
a másik hogy szard már le hogy neki jó legyen,legyél önzőbb és kiszámíthatatlan.
a harmadik meg annyi hogy tarcs több vasat a tűzben, amennyit bírsz:-)

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 18:03:27

@algi: első randin rámozdulni alap. első randin szex van.

@blackbarika: dugni akarnak nem lelkizni.

blackbarika 2010.08.02. 18:09:31

@inci-finci: és a másodikon? vagy az már nincs? :P

Piszok Alfréd 2010.08.02. 18:11:31

@algi: miért ne? Viszont nem mindegy, hogyan. Szerelmet vallani az első randin, na az nem jó.

Allin(HUN)Gary 2010.08.02. 18:13:36

Nem is tudom mit írjak, sztem ha túlságosan odafigylesz a csajokra, akkor egy odaadó gyerek leszel, aki cuki meg minden, de genetikailag egy 0. (már bocs). De ha az alapvető maszkulin cuccok hiányzonak belőled, akkor esélyed sem lesz hosszútávon. Aki mindig mindenre odafigyel és takaros, ápolt, stb. Az nem férfi. Vagy egy bazi nagy metroszexuális valaki vagy homokos.
Amíg nem vagy képes ellazulni és nem mindig csak arra figyelni, hogy az adott pillanat tökéletes legyen addig csak részeg csajok dugatják meg magukat veled.. kihasználnak. Te meg belemész.
Sztem le kell szarni hogy nézel ki, mit csinálsz, el kell felejtened ki vagy. Nézz ki egy csajt és az ösztöneidre hallgass. Meg akarod dugni? Persze. Akkor ez legyen a cél. Aztán minden más jön magától... de komolyan. Ha nincs jó szex egy kapcsolatban akkor az kuka. Ha nem magadra és nem a csajra figyelsz, hanem csak meg akarsz szerezni vkit, akkor leszel jó. Addig egy buzi metro leszel..

Allin(HUN)Gary 2010.08.02. 18:14:52

Nem is tudom mit írjak, sztem ha túlságosan odafigylesz a csajokra, akkor egy odaadó gyerek leszel, aki cuki meg minden, de genetikailag egy 0. (már bocs). De ha az alapvető maszkulin cuccok hiányzonak belőled, akkor esélyed sem lesz hosszútávon. Aki mindig mindenre odafigyel és takaros, ápolt, stb. Az nem férfi. Vagy egy bazi nagy metroszexuális valaki vagy homokos.
Amíg nem vagy képes ellazulni és nem mindig csak arra figyelni, hogy az adott pillanat tökéletes legyen addig csak részeg csajok dugatják meg magukat veled.. kihasználnak. Te meg belemész.
Sztem le kell szarni hogy nézel ki, mit csinálsz, el kell felejtened ki vagy. Nézz ki egy csajt és az ösztöneidre hallgass. Meg akarod dugni? Persze. Akkor ez legyen a cél. Aztán minden más jön magától... de komolyan. Ha nincs jó szex egy kapcsolatban akkor az kuka. Ha nem magadra és nem a csajra figyelsz, hanem csak meg akarsz szerezni vkit, akkor leszel jó. Addig egy buzi metro leszel..
Ja és a rosszfiók értelmezés eléggé szubjektív. Sztem te vagy langyosabb, mint az átlag

Piszok Alfréd 2010.08.02. 18:14:58

@blackbarika: pedig szerintem hasznosabb, ha férfi ad tanácsot férfiaknak a nőkről. Egyrészt ha nő ír nőkről, akkor gyakran a vágyait és az ideálisnak gondolt dolgokat írja le inkább, mint az igazságot, másrészt meg ha férfinak van szüksége tanácsra, olyan nyelven kell írni, amit meg is ért.

Allin(HUN)Gary 2010.08.02. 18:16:05

Nem is tudom mit írjak, sztem ha túlságosan odafigylesz a csajokra, akkor egy odaadó gyerek leszel, aki cuki meg minden, de genetikailag egy 0. (már bocs). De ha az alapvető maszkulin cuccok hiányzonak belőled, akkor esélyed sem lesz hosszútávon. Aki mindig mindenre odafigyel és takaros, ápolt, stb. Az nem férfi. Vagy egy bazi nagy metroszexuális valaki vagy homokos.
Amíg nem vagy képes ellazulni és nem mindig csak arra figyelni, hogy az adott pillanat tökéletes legyen addig csak részeg csajok dugatják meg magukat veled.. kihasználnak. Te meg belemész.
Sztem le kell szarni hogy nézel ki, mit csinálsz, el kell felejtened ki vagy. Nézz ki egy csajt és az ösztöneidre hallgass. Meg akarod dugni? Persze. Akkor ez legyen a cél. Aztán minden más jön magától... de komolyan. Ha nincs jó szex egy kapcsolatban akkor az kuka. Ha nem magadra és nem a csajra figyelsz, hanem csak meg akarsz szerezni vkit, akkor leszel jó. Addig egy buzi metro leszel..
Ja és a rosszfiók értelmezés eléggé szubjektív. Sztem te vagy langyosabb, mint az átlag

NemoKapitány 2010.08.02. 18:18:27

Ha valóban olyan vagy, ahogy képzeled akkor nincs semmi baj. Nem megfelelően választod a lányokat.

Nem kell egy ismeretséget rögtön komolyan venni, mert nem is tudod kivel ismerkedtél meg. Hány fiú kapott olyan nevelést, mint Te. Na ez vonatkozik a lányokra is. A legtöbbjét az utca nevelte.

Adj magadnak több szabad teret. Pl: 12-14 lányból egy majd bejön. Nem az első és nem a harmadik.

porter 2010.08.02. 18:51:24

Nincs drága kocsim, nem viszem a lányokat randizni, nincs fain állásom, nem megyek sétálgatni partra, bunkó vagyok, mégis mindig van barátnőm, ha nincs, akkor hétvégenként más-más nőkkel töltöm az éjszakám. Ezt add össze :C
Járj többet bulizni! Ez a megoldás! ;P

megitális rózsa 2010.08.02. 18:55:51

@Traktorka: "hehe, vagy a faszik néznek ki majd 30 évesen 45-nek (kopaszodás, kövéredés), mint pár ismerősöm...:D "

És hogy megsértődnek a "középkorún"

asziszik fiatalok 30/35/40 évesen :))))

Laca123 2010.08.02. 18:56:16

Szia Máté!

Én ugyanebben a cipőben járok, mint Te. Kísértetiesen...
26 éves vagyok, van normális kocsim, belvárosi új lakás, és mindenért megdolgoztam (angliában). Viszont 2 és fél éve nincs egy normális kapcsolatom. A csajokkal kedves vagyok.
Legutóbb az elején kicsit le..artam a csajt, és érdekes módon egyből oda volt értem. De szintén a neveltetés miatt, valamint, mert alapjában nem olyan vagyok, ismét kedves, odafigyelő lettem vele. Na innentől kezdve veszett ügy volt.
Sőt! Megkaptam, hogy biztos kicsi "ott" lent, mert álatlában az ilyen pasik kedvesek túlzottan...
De muszáj változtatni valamit szerintem Neked is, nekem is. :)
Egyetértek, hogy nem szabad görcsösen akarni, mert akkor menekülnek. Mostantól viszont másképp állok hozzá a dolgokhoz. Be kell látni, ha nem működik így, akkor változtatni kell! Szerintem.

Üdv.: Laci

nicknek (törölt) 2010.08.02. 19:04:48

@Laca123: előtte mennyit húztál le a kapcsolatban?

Laca123 2010.08.02. 19:26:06

Mármint az előző kapcsolatomban. Bocs, félreértettem.
Ezzel a csajjal nem sokat.

nicknek (törölt) 2010.08.02. 19:31:57

Nem szoktam sztorizni, de mivel úgy érzem segítek nektek megteszem.

24 évesen éreztem hasonlót, amit ti.
4 és fél éves kapcsolat után ... aki egy normális csaj, volt... bár ti úgy mondanátok egy hülye ribanc, de én sok mindenbe belementem a kedvéért, vagy a kapcsolat kedvéért... azóta nyilván megtanultam mi az amitől nem alázom meg magam, mert kedves vagyok hozzá... ő pedig azt gondolja, még ezt is meg lehet velem tenni....

A kapcsolat jól leépítette akkor az önbizalmam. Szeretetre voltam kiéhezve... és sokáig nagyon akartam görcsösen legyen mellettem valaki.
Kerestem önmagam és kedves voltam mindazzal is,aki ezt nem érdemli meg...miért? Azt gondoltam a kedvességért azt kapok vissza is.

Túl kedves voltam-ti így mondanátok-... de azt tapasztaltam... hogy ettől megriadnak a nők... nem volt őszinte, vagy talán túl sok volt nekik ... ez változó volt... de nem ezzel volt a bajuk, hanem velem... azzal, hogy amit nyújtottam, amit mutattam feléjük nem volt hiteles... Azt látták bennem, hogy nem valami nem stimmel ahhoz képest, amit nyújtok vagy adok...
néha szerintem ők sem értették mi a baj...

A kudarcok pedig csak jobban lehangoltak... idővel aztán megértettem ezekből és a próbálkozásokból mindent.
Sok időt fordítottam arra is megismerjem önmagam, majd változtam ... a változások által tök más személyiségeket kezdtem vonzani... felépítettem magam, az önbizalmam stb. Ezzel csak azt akartam elmesélni... milyen háttere lehet annak, hogy valakinek ilyen problémái vannak...

De a megoldást mindenkinek magának kell megtalálnia.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.02. 20:07:44

@bleckdeck:

"Tarcs" lol.

@nicknek:

Nekem is elég érdekes személyiségfejlődésem volt. Némileg több csalódással :)

Piszok Alfréd 2010.08.02. 20:37:24

@Kedves Nard: az enyém meg még most is tart, szerencsére mostanság inkább kellemes élményekkel :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.02. 20:47:00

@Piszok Alfréd:

Nyilván mindenkié fejlődik folyamatosan, én úgy értettem, hogy a mostani állapothoz vezető út volt érdekes.

Devil2 2010.08.02. 21:08:58

@blackbarika: Látom kötekedsz, te csaj, kötekedsz.. Először is ne "aszalj", mert nincs rá erkölcsi alapod, legfeljebb akkor ha téged is aszaltak már azért, mert cosmoizét (bocs, nem tudom mik vannak) olvasol, bár ez akkor sem vall fényes jellemre. Másodszor te is előítéletből mondod, amit mondasz, úgy hogy konkrétan nem tudod mi van a könyvben (sajnos vagy nem, a címe prekoncepciókat ad). Jópár dologban én sem értek egyet a könyv tartalmával, de azokat a helyén kezelem.

KiNG 2010.08.02. 21:34:18

/Nők ne olvassák el a következő sorokat, kérem ne reagáljanak rá, és ne csesszék szét a blogot./

Szervusz, Máté!

Mondok néhány dolgot, nem kell mindet vagy bármelyiket elfogadnod, csak végiggondolnod.

A nők egy alsóbbrendű genetikát képviselnek, persze nem a szó fasisztoid, hanem a fejlettség szerinti értelmében. A nők fejlettség szerint sosem lesznek súlyosabbak, erősebbek, magasabbak mint a férfi, nem fogja érdekelni őket a természettudomány, autók, sosem lesznek többségben vezető politikusok, vezető üzletemberek között. (És most a Hoffmann Rózsa intézkedéseire is lehet gondolni...) Véreznek, feladatuk a gyerekszülés, és genetikailag nemzőképességük elmúlta után haszontalanok.

Ők más alapján döntenek, az érzelmeik, intuíciójuk, és egyéb érdekes dolgok (horoszkóp) alapján. Erre rendeltettek, más irányba (többre) a többségük nem alkalmas. Aki meg igen, az az Angie Merkel vagy Coco Chanel vagy egy olyan nő, aki felismerte, hogy sokkal jobban boldogul, ha az eszét használja, és ezekből bizony elég kevés van, bár annál értékesebbek.

Aki az érzelmei alapján dönt, az sosem ésszerűen dönt. Aki pedig nem ésszerűen dönt, annak a döntésében ne keress ésszerűséget. Ilyen a nők döntő többsége. Emiatt nem lehet őket okolni, hanem el kell fogadni, hogy ők nem értek el egy olyan fejlettségi szintet, hogy másként működjenek. Ahogy egy majomtól sem várhatod el, hogy beszélni kezdjen, vagy egy tyúktól, hogy elevenen szüljön (elljen).

Nos, eddig oké, de mindezek tudatában annyi a szituáció, hogy vannak a nők, és vagyunk mi, a különbek, de még semmi párkapcsolati szempontból.

Az a tény(!), hogy a rosszfiúkat szeretik a nők, abból adódik, hogy a rosszfiúk alacsonyabb agyi szinten vannak, kb. egy szinten a nőkkel, de jobban tudnak egymással kommunikálni. És itt ne arra gondolj, hogy beszélgetni, hiszen azt éppen nem a rosszfiú csinálja, hanem a jófiú, de éppen a jófiú az, aki nem tud "nemileg" kommunikálni, hiszen a kommunikáció sem egyenlő a beszéddel!!!

Így egy jófiú csak egy dolgot tehet, átjár a nő agyán, DE NEM MUTATJA MEG AZT NEKI, hanem szimulál, ugyanazokat a fogásokat alkalmazza, mint a rosszfiú, azzal a különbséggel, hogy a rosszfiú nincsen ennek tudatában, a jófiú pedig tudatosan műveli.

Tehát két lehetőséged van nemi értelemben: vagy buzi leszel, vagy átjársz a nő agyán. Ha okos férfi vagy, nem veszi majd a nő észre, hogy egy színjáték része, nem kell nagyon okosnak lenni, csak éppen egy hajszállal, hogy a végén a te számításaid jöjjenek be! A férfi mindig győzedelmeskedik!

És magadból se mutass sokat!

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 21:57:59

@KiNG: a munka butít? a férfi genetikai anyaga sérülékenyebb és rosszabb mint a női genetikai anyag. minden férfi nőnek indul az anyaméhben. amiről te beszélsz az a nemi hormon hatása, de ettől nem magasabbrendű és fejlettebb a férfi, sőt. nagyon úgy néz ki, hogy a tablettáid vagy a munka megártott :(

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 21:59:58

@Kedves Nard: de a végeredmény idáig elég jó :)

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 22:02:57

@Laca123: "Legutóbb az elején kicsit le..artam a csajt, és érdekes módon egyből oda volt értem. De szintén a neveltetés miatt, valamint, mert alapjában nem olyan vagyok, ismét kedves, odafigyelő lettem vele. Na innentől kezdve veszett ügy volt.
Sőt! Megkaptam, hogy biztos kicsi "ott" lent, mert álatlában az ilyen pasik kedvesek túlzottan..."

valami gond lehetett veled mert nem mertél a bugyijába nyúlni. vagy letesztelt és tényleg kicsi.

KiNG 2010.08.02. 22:11:41

@inci-finci:

"a férfi genetikai anyaga sérülékenyebb és rosszabb mint a női genetikai anyag"
A férfi jobban boldogul a világban, és ez számunkra a lényeges.

"minden férfi nőnek indul az anyaméhben"
Ez az elméletemet bizonyítja! Nőnek indul, aztán továbbfejlődik. :)))

Egy nő sosem fog agyilag felfejlődni a férfihez. Majd ha több női sakkmester, milliárdos meg atomfizikus lesz, és esetleg több férfi fog horoszkópokat olvasni és rajongani a romantikus filmekért, akkor talán hiszek majd másnak is ;)

Mivel a nők nem tudnak feljebb jönni, minekünk kell lentebb menni.

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 22:21:55

@KiNG: a férfi nem boldogul jobban a világban. azt nevezed jobb boldogulásnak, hogy más szerepet tölt be. látszólag gyámoltalanabb és butább, de ez csak szerep. otthon lehet, hogy ezt figyelted meg. de a férfiak között azért több a művész amiért több az elmebeteg és az értelmi fogyatékos is. bizonyos szempontból instabilabbak, betegségekre hajlamosabbak, indulati kitöréseik gyakoribbak. valószínűbb, hogy a nők számára kedvezőbb egy helyettük meghaló, helyettük vadászó lény.

akkor lenne továbbfejlődés, ha szétváló külön fajt alkotnának. egy nemzedékenként ismétlődően újratermelődő egymást kiegészítő párosnál nem beszélhetünk fejlődésről csak eltérő szerepekről.

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 22:23:01

látszólag gyámoltalanabb és butább (a nő), de ez csak szerep. otthon lehet, hogy ezt figyelted meg.

KiNG 2010.08.02. 22:35:47

@inci-finci: klasszikus szerepek addig voltak, amíg a nő egyenlő volt a ronggyal, dolga a gyereknevelés volt, szavazati joga nem volt stb. Ma már lehetőségek vannak, amit a nők nem tudnak annyira kihasználni, mint a férfiak, mert egyszerűen nem képesek rá. Szerepek pedig csak olyanok mint nő, férfi, kereső, apa, anya stb., de ezek a szerepek nem kötelezőek és felcserélhetőek!!!

Nem azt mondom, hogy minden férfi ütősebb az összes nőnél, és azt sem, hogy nincs olyan nő, aki ütősebb ne lenne sok férfinál, de többségében, halmozati tömegében még mindig a férfi a császár.

Hiába ismétlem önmagam...

KiNG 2010.08.02. 22:46:07

@blackbarika: ejnye kisasszony(?), rögtön ilyen kérdéssel indítani! :D

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 22:46:27

@KiNG: hány nyelven tudsz? én ismerek 5 nyelven beszélő veled egyidős nőket. milyen diplomád van és hol tanítasz egyetemen? jól érvényesülsz külföldön úgy érzed? látod az átlag diplomás nő szintjét se hozod, a jobb képességűeket pedig meg sem közelíted

a nők az átlagot hozzák jobban a jó képességekből. halmazában a férfi aki szerinted ütősebb mint a nő az lehet segédmunkás (üt és ezzel győzi le a nőt) vagy irodai kukac. nem látom hogy a jobb képességeik miben nyilvánulnak meg? mi a császárság?

Piszok Alfréd 2010.08.02. 23:02:50

@Kedves Nard: jólvanna, csak dicsekedni akartam :)

KiNG 2010.08.02. 23:03:07

@inci-finci:
:: a nők az átlagot hozzák jobban a jó képességekből
Akkor miért jössz 5 nyelvvel? :) Az bőven nem az átlag, de az 5 nyelvet hozza nálam egy hajszállal jobb férfi (mivel én 4 nyelven beszélek)

:: milyen diplomád van és hol tanítasz egyetemen?
vállalkozó vagyok, többszörösét keresem a "diplomásoknak", így motivációt sem érzek sem egyetemi, sem tudományos munkákban.

:: jól érvényesülsz külföldön úgy érzed?
Ebben igazad van, nem külföldön dolgozom. De a szakma, amit csinálok külföldön még jövedelmezőbb.

:: látod az átlag diplomás nő szintjét se hozod, a jobb képességűeket pedig meg sem közelíted
Ezt azért gondold át még egyszer.

Piszok Alfréd 2010.08.02. 23:08:20

King pajti, rossz tablettát vettél be már megint :)))

KiNG 2010.08.02. 23:12:03

@Piszok Alfréd:
Csitt! A bogyókat a nők szedik!
Itt most arról beszélünk, melyik nem az értékesebb! Ez nagyon fontos dolog!

Piszok Alfréd 2010.08.02. 23:17:05

@KiNG: szerintem az igenek értékesebbek, mint a nemek, amúgy meg nekem a nők nagyobb értéket képviselnek, mint a férfiak :)

KiNG 2010.08.02. 23:23:35

@Piszok Alfréd: gondoltam lecsapod a poént ;)

"amúgy meg nekem a nők nagyobb értéket képviselnek, mint a férfiak :)"
Az értelmezés attól függ, hová tartozol. Jómagam férfi vagyok, de pl. jobban kedvelem a férfi üzleti partnereimet.

KiNG 2010.08.02. 23:25:23

@KiNG: tehát nem meleg vagyok, hanem a férfiak nekem több profitot termelnek, ezáltal összességében többre értékelem őket

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 23:26:02

@KiNG: már megszoktam hogy jön a nagymenő férfi "sok" pénzzel meg a zsebében egy érettségivel és adja a bankot.

világos, hogy az átlagosnál jobb képességeid vannak amivel rosszul élsz. tudom hogy több nyelven beszélsz és itthon dolgozol. egy hozzád hasonló jó képességű de stabil és szorgalmas nőhöz képest aki így külföldön tud érvényesülni keveset hozol ki magadból. nálad 5-6 évvel idősebb emberek a tanulásért megkapják külföldön a havi félmilliót. talán ennél jobban keresel, de ha ők végeznek ez még emelkedik.

ha te aki a férfilét átkaitól is szenvedsz és előnyeit is élvezed nem vagy császár, akkor az átlagos vagy alatti férfi az nagyon nem császár.

Piszok Alfréd 2010.08.02. 23:29:08

@KiNG: én sem meleg vagyok, hanem a nők sokkal több örömöt okoznak nekem az életben, mint bármilyen üzleti partner.

KiNG 2010.08.02. 23:38:05

@inci-finci: szvsz itthon is elég jó lehetőségek vannak, nem kell a boldoguláshoz külföld. Amiért érdemes innen elmenni az nem maga a rossz fizetés, hanem a tudat, hogy pl. az adómból cigánycsaládokat segélyeznek, vagy mondjuk nem érdemes lemenni éjjel a Blaha aluljárójába, mert hányingert kapsz. Maga a tény, hogy ezt valakik megengedhetik maguknak Mo-n. :(

KiNG 2010.08.02. 23:47:17

@Piszok Alfréd: és ezt te be mered vallani itt, a sok, vérszomjas nőstény-hiéna előtt? :D

inci-finci (törölt) 2010.08.02. 23:49:06

@KiNG: nem ez volt a fő kérdés de itthon is meg lehet élni. viszont kevés a biztos üzlet ami több éven-évtizeden át működik.

KiNG 2010.08.02. 23:54:41

@inci-finci: ha valami nem működik, vagy egyre kisebb haszonnal működik, akkor váltunk. Mármint az értelmesebbik tömeg vált. Ez a szelekció, az alkalmazkodás lehetősége és ennek a megragadása által.

SzCsaba 2010.08.02. 23:57:30

Kedves Máté! Rossz hírem van Neked. Az élet szívás lesz. Ha jót akarsz magadnak, nem bízol meg egyetlen nőneműben sem, egyetlen percre sem, mert kihasználnak és kifosztanak majd. Saját tapasztalat, Hozzád képest +15 év. Ez a luvnya viszonylag tisztességes volt, mert hamar lelépett és olcsón megúsztad egy kocsielszállítással (megmaradt a kocsi is, a lakás is). Később nem biztos, hogy ilyen szerencséd lesz az első, második... váláskor.

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 00:02:33

@KiNG: igaz, de ehhez kinyilatkoztatáshoz még fiatal vagy. :) ha 35-40 évesen is fel tudod ismerni mire érdemes váltani akkor érdemes visszatérni erre

Piszok Alfréd 2010.08.03. 00:02:51

@KiNG: miért ne, hátha ők is okoznának... :D

KiNG 2010.08.03. 00:12:38

@inci-finci: oké, akkor 20 év múlva találkozunk itt a CsP blogon :))

@Piszok Alfréd: csak a piros színű testnedvet szívják ki! :D

Jóéjt!

Törböly (törölt) 2010.08.03. 00:27:12

Csókolom én aszt szeretném mondani hogy ügyvédnők között nőtem fel és etyfojtában nyalizni kellett mindeggyiknek és egész élletemre meguttáltam a nőket. Ezért nem jó nőkkel kezdeni szerencsére van elég más dolog a világon amivel lehet foglalkozni. Például írok ide az internettre is és nagyon tetszik hogy pártyát fogják az igazi férfijaknak akik szaunában járnak és megmaszíroztatják a magukat a blogon. Én arcal felválalom a véleményemet ami nem montható el sokmindenkiről.

_John_Doe_ 2010.08.03. 02:16:30

"Leültünk a maradék borral a padra"

Most komolyan, kikér egy palack bort és a maradékot felkapja és elviszi?
Ilyen ember van?

KiNG 2010.08.03. 09:54:32

@FiNG: csókolom kedves FiNG-asszony, még mindig jobb ügyvédnők között felnőni, semmint állatok között, és jobb egy normális férfitest, mint egy szumós női test, te azért nem vállalod az arcodat, mert undorító :)))

zaphyris · http://zaphyris.blogspot.com 2010.08.04. 00:11:05

Murphy avagy az élet fintora...Én ilyen ffire vágyom már egy év tizede :( És nekem meg a rosszarcú műveletlenek jutnak....Máté hol vagy? :D

Customi 2010.08.09. 15:09:40

Csak a cím után: többnyire igen. Utána meg megy a picsogás a barátnőknek, hogy miért nem találnak egy rendes pasit.

Azért, mert a rendes pasikra nem gerjednek, ergó nem veszik észre őket.

Ez ám a paradoxon, mi?

Piszok Alfréd 2010.08.09. 17:24:09

@Customi: félreértesz valamit. A "rendes" nem az unalmas puhapöcs szinoimája.

nicky1985 2010.08.14. 01:19:58

Kedves blogíró!
Korban pont hozzám illesz!
Ha esetleg nem laksz messze akár randizhatnánk is és megmondanám van e baj Veled!:)
Remélem nincs!:)

mzfz1234 2010.08.19. 11:21:52

Kedves Posztoló,

én is jártam így, majdnem teljesen ugyanebben a szituációban. Amit a lány mondott, jó hivatkozási alap, de az a helyzet, hogy ha tetszettél volna neki, egyből kiverte volna a fejéből a másikat. Ha sokkal jobban kiszáradt állapotban lett volna a lány, összejöttetek volna, és csak aztán dobott volna.

Néma Bob · http://kriptid.blog.hu/ 2010.09.02. 16:16:24

Jézus. Inkább örülj, hogy a dolgaid vannak neked.
Én mit szóljak? Se kocsim, se saját lakásom, se egzisztenciám. Engem nem birnak a nők, de nem érdekel.

Most sokkal fontosabb, hogy tudjak mit enni..
süti beállítások módosítása