Közölte, hogy neki ez nem megy

2010. augusztus 03. 07:16 - Panni CsP

Egy kapcsolat kellemes indulására nem lehet alapozni a jövőt, mert még ugyanúgy lehet belőle irdatlan bukta is. Következő Levélírónk ezt pontosan tudja, mert átélte, milyen, amikor egy csaj hirtelen és gyorsan megváltozik, felrúgva mindazt, ami korábban történt köztük. Az első randit összebújás és csókok követik, minden frankó, majd a lány váratlanul eltűnik. Amikor a pasi nagy nehezen felhajtja, a lány közli vele, hogy ne haragudjon, neki ez nem megy. A történetből nem derül ki, hogy mi változott meg, de találgatni ér!

 

Sziasztok! Először nem akartam leírni ezt az egészet, de aztán rájöttem, hogy egyedül már képtelen vagyok megérteni. Remélem, nem fog megharagudni érte, hogy ezt megosztom veletek. Nemrég a Csajok és Pasik segítségével rátaláltam egy lányra, egyből megragadott a fényképe és miután felvettük egymást MSN-re többször is beszélgettünk. Telt az idő és egy kedves, aranyos lányt ismerhettem meg a személyében. Azután nagy nehezen összehoztuk a találkozást is. Nem vagyok jó a beszélgetésben, de ő jókat kérdezett és így meglepően sokat beszéltem. Mivel másnap reggel korán kellett kelnem, így megkérdeztem, hogy nem haragudna-e, ha mennénk lassan. Ő is benne volt és mire odaértünk a megállóba, elment a busz, így várnunk kellett. Én szorosan átöleltem és ő is viszonozta, majd elcsattant az első csók és még két másik is.

Azután felszállt a buszra és hazament. Pár nappal később újra találkoztunk, beültünk egy kellemes helyre, kicsit összebújtunk, volt megint csók és beszélgetés, szóval minden jól alakult. Miután meguntuk a helyet, elmentünk sétálni és egy szabadtéri rendezvényen kötöttünk ki, de mivel az idő kezdett rosszra fordulni, így ismét elkísértem a buszig. Utána még beszéltünk MSN-en és csupa jót hallottam a találkozásunkról. A lényeg, hogy elégedett volt és én is boldog voltam, hogy ilyen jó hatással voltam rá. Pár napra rá küldött egy SMS-t, hogy a hétvégén nem ér rá, mert közbejött valami. Akkor már éreztem, hogy valami baj van. Azután nem is jelentkezett. Én írtam neki SMS-t, illetve MSN-en és iwiw-en is egy rövid üzenetet. Amikor nem voltam MSN-en, akkor írta, hogy neki ez nem megy és hogy hagyjuk inkább és hogy ne haragudjak. Nem is tudtam hova tenni a dolgot, így még aznap küldtem neki egy újabb levelet, hogy most ez hogy van, mi történt és várom a magyarázatát. Erre ő egy valamivel hosszabb levélben a korábbiakat írta le, valamivel bővebben. Nem fejtette ki, hogy miért döntött így. Én meg itt maradtam a kérdéseimmel. Remélem, ti jobban átlátjátok a helyzetet vagy tudtok valami okosat tanácsolni. Előre is köszönöm, hogy elolvastátok illetve véleményeztétek. Sziasztok!

 
318 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr152194803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.08.03. 07:52:53

Felejtsd el, lesz más. Ez csak két tali volt, ne fújd fel. Lépj tovább.

nicknek (törölt) 2010.08.03. 08:09:37

Kedves Posztíró!

Miért akarsz mindenáron magyarázatokat?
Itt most meg fogod kapni a legkülönb dolgokat, de a válaszok benned vannak.

Úgy viselkedsz sokszor, mint egy lány. Felhívod, amikor nem kellene. Levelet írsz, amikor nem kellene. Magyarázatokat keresel, amikor nem kellene. Mit gondolsz, jó esetben egy másik csajtól mit akar egy nő, barátságon kívül?

A csaj eltűnt, aminek számtalan oka lehet, te meg, mint egy jó barátnő koslattál utána, hogy mi van vele, jól van e, nem történt valami baja?

Hagyni kell őket ilyenkor is… ha pedig nem bírod ki ezt a várást, mert érzed valami nem oké, hát ne várd meg, hogy téged dobjon ki. Dobd ki te, ettől majd adsz a büszkeségének stb. Bár ez mindegy is, neked lesz jobb.

Nem kellene ezen ennyit nyafogni, kedvenc pszichológusunk, akinek nem mondjuk ki nevét, ő írja, hogy melegséget adsz a lányoknak, mint egy kemence, de egy kemencével nem fognak dugni.

Szóval a választ magadban keresd és ne a csajban, persze írhatnék számtalan okot, de meghagyom a mi lányainknak:)

Lui_78 2010.08.03. 08:23:14

Nem olvastam, de akkor is ismerem. Nincs már új öreg fejemnek...:)

2010.08.03. 08:26:31

@nicknek:

"melegséget adsz a lányoknak, mint egy kemence, de egy kemencével nem fognak dugni."

fú de szar ez, honnan szedted?:))
főleg, miköze a témához????:)))

Madpapa 2010.08.03. 08:32:37

Ne nyavajogj már! Lépj tovább! Nem volt ez olyan nagy valami, hogy ennyit rinyálj erről. Több pasit is futtatott valószínű és nem te lettél a nyerő. Pont. Hogy miért? Mert tőled nem nedvesedett be a bugyija annyira mint a másik pasitól.

Lui_78 2010.08.03. 08:35:16

Na igyunk egy lálytkólát:)

Caddy 2010.08.03. 08:42:44

Mégse jöttél be neki, ennyire egyszerű. Jó volt odabújni, meg érezni, hogy...de mégsem te vagy az. Nem kell ezen többet pörögni. Pont ennyi volt.

Caddy 2010.08.03. 08:45:50

@nicknek: óóóó igen a játszmaelmélet. Mindig olyan jó dolgok sülnek ki belőle. Kavarás,hazudozás, balhé. :D:D:D

@Madpapa: nem biztos, hogy volt párhuzamosan más,de egyet értek.

nicknek (törölt) 2010.08.03. 08:47:04

@Traktorka: A melegséget egy barát ad, aki megvígasztal, akire számíthatsz, akihez max. odabújsz stb. De a tűz az más, ebben egyetértünk remélem?:)

De igazad van visszavonom, majd írok az ő szintjének megfelelőt:)

2010.08.03. 08:48:44

@Caddy:

:)) ja, ha egy nőnek nem jön be egy pasi, akkor tuti másik van a háttérben. hát hogyne.:))
mer' a nők már csak ilyenek, hogy 5-öt futtatnak egyszerre, aztán a leggazdagabb mindent visz.:D céda mind!:D

Lui_78 2010.08.03. 08:49:17

@Traktorka: ez lenne a cél:) Lehetne mindent ész nélkül....:)

Mosi 2010.08.03. 08:50:00

Velem a srác közölte két baromi jó randi után, hogy neki ez nem megy... nem akar most komoly kapcsolatot

Lui_78 2010.08.03. 08:53:08

@Mosi: ezek szerint a randik neked voltak csak jók:)

2010.08.03. 08:56:28

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

jjjaaaaj, apukám, ezt sokkal előbb és sokkal hatékonyabban is el lehet érni jobb eszközökkel!:)))

nicknek (törölt) 2010.08.03. 08:57:53

@Caddy: Játszma mindig van, a kérdés mekkora és minek hívjuk:)

Szöszi 28 2010.08.03. 08:58:19

@Traktorka: Hát de nem?:D Tegnap úgyis megkaptuk, hogy csak a kigyúrt, pénzesekre utazunk...
Nyilván a csajszi talált egy olyat, aki nem a buszhoz kísérte, hanem volt kocsija és hazavitte:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 08:59:19

@Mosi:

Valószínű több kapura is játszott, és nem te voltál a befutó :) Jobb csak akkor lenne, ha azt mondaná, legyünk barátok :) Én már megjátszottam ezt :)

Lui_78 2010.08.03. 08:59:29

@Traktorka: tapasztalatot kéne cserélnünk, több téren is:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 09:02:36

@Traktorka: Elég hamar sikerült visszakeveredni a tegnapi "minden nő kurva" alapvetéshez... :)

Caddy 2010.08.03. 09:04:44

@Traktorka: ennyire egyszerű az élet. :D:D:D
Minden nő kurva, csak a lóvé érdekli őket, semmi más. Ja meg nyilván ha van már gyerek, akkor belasszózni valami szintén lóvést. Tádám, ennyi az életünk.

2010.08.03. 09:08:24

@Caddy:
A láblógatásról, lustálkodásról, manikűr-pedikűr-kozmetikus-fordárszról és a aerobikról ne feledkezz el kérlek. :) Ez is egy nő dolga. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 09:08:32

Kedves szerző!

Mégis mit vársz?
Mi van ha itt a sok zseni (pl én) megoldja a feladványt, és jól megmondjuk a frankót? Attól majd jól visszajön?
Meghát mégis... Hogy gondolod, hogy két sor alapján ami nem tartalmaz semmi érdemi információt majd jól kiderítjük, hogy mi volt a para?

Caddy 2010.08.03. 09:08:45

@nicknek: mindig játszmának hívjuk. :D:D:D

2010.08.03. 09:09:23

@Nathan D'Xantine:

ugye?:D

szerintem már csak ennyit fogok bekommentelni holnaptól.

francnak megy itten a szájgitározás meg lelkizés!:D
felesleges karakterpazarlás!:D

CyberPunK 2010.08.03. 09:10:16

Kedves posztoló!

Legközelebb ne csak kísérgesd, hanem dugd is meg. A nők elég szarul viselik, ha meg se próbálják megfektetni őket.

Madpapa 2010.08.03. 09:10:22

@Caddy: de jó eséllyel igen, hisz ugye egy társkereső oldalon futottak össze. Gyanítható, hogy beesett a hálóba egy nagyobb hal. Hogy volt-e bömböse vagy sem, másodlagos. Ha simán nem jött volna be neki a srác valószínű egyszerűbb eszközökkel operált volna, de a kislányban bűntudat ébredt és ezért kezdett el magyarázkodni, bár az igazságot nem merte a srác képébe tolni.

2010.08.03. 09:13:46

@Caddy:

igen ez a belasszózni szó már többször elhangzott főleg egyedülálló gyerekes nőknél.

azok má' csak lasszózni tudnak.:D nem köllenek úgyse senkinek. azok direkt gumikat lukasztanak, hogy egy újabb gyerekekkel belasszózzák mégjobban a szegény Dzsonikat.:D
kvázi fegyvert fognak a dzsonik fejéhez, hogy dugjanak velük.:D:D:D ez a lasszózás lényege.
néhány "szerencsés" dzsoni idejében észhez tér, és gyorsan elfut a lassszózás elől.:D ők a kiválasztottak, akiket nem sikertül megnyomorítani anya-szexel.:D:D:D

2010.08.03. 09:15:53

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

még milyen "térre" gondolsz konkrétan?:D

nicknek (törölt) 2010.08.03. 09:16:13

@Madpapa: igaz, kiegészíteném... vagy benne is volt a hálóban, hiszen a társkereső oldalakon, azért pont a rengeteg lehetőség ami kecsegtető...

2010.08.03. 09:17:26

@Madpapa:

mármint ezt vélelmezed.
vagy isemered a csajt és kiöntötte neked a kicsi szívét?:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 09:17:55

@Traktorka:

Hát eléggé riasztó, egy még gyerek nélküli férfinak, amikor egy anuta rárabol és próbálja magát rátukmálni a kismajommal együtt. Tudom, volt benne részem, és nem kértem belőle. Nem tartanám el más gyerekét, nem tudnám sajátomként szeretni. Biztos tahó bunkónak tartanak ezért, de ami nem az enyém, azt nem is érzem annak. Ezért nem kellene olyan nő, akinek mástól már van gyereke. Lehet a nő gyönyörű, okos meg minden, de a gyereke miatt nem kéne.

Madpapa 2010.08.03. 09:19:41

@Traktorka: de nem is állítottam mást, mint hogy jó eséllyel, eszem a zuzádat :-P

Caddy 2010.08.03. 09:21:52

@Zsu0805: és még csak vacsorát se főz az a ribanc, csak a wellness meg a nyaralás. Kurva. :D:D:D

@Madpapa: mondjuk az tény, hogy a megfutamodás nem volt szép. Oda kellett volna állni és közölni, hogy ennyi.
Jó eséllyel??????????? Teljesen idióták vagytok, hogy mindig azt feltételezitek, hogy MINDEN NŐ MINDIG több arcot is járat aztán majd meglátjuk. EGY NAGY BÜDÖS LÓ.... Olyan szinten felhúztok ezzel az általánosítással.
Nem kimondott társkereső ez itt, de ebbe ne is menjünk bele. :)

Madpapa 2010.08.03. 09:22:00

@Madpapa: de ez az esély kb. 98% :-))))

Kósza 2010.08.03. 09:27:09

Szokásos társkeresős történet, mondjuk én beleírtam volna, hogy "talán ott hibáztam, hogy a második randin nem dugtam meg a csajt?" Nna, mindegy, ha beleírja a költő, akkor meg nincs miről szájkaratéjozni.

2010.08.03. 09:29:42

@Madpapa:

na hagyjál békén...:D

most úgy csináltok, mintha a pasik sosem sunnyognának, és mindig 100%-osan őszinték lennének minden szituban.

Az őszinteséget meg kell tanulni és merni kell bevállalni. Rohadtul nem megy 10 emberből 8-nak, ha érzelmi ügyekről van szó, akár fiú, akár lány.

Caddy 2010.08.03. 09:33:34

@Traktorka: egyszerűek vagyunk mint a vonalzó. Mást nem is tudok hozzátenni. :D:D:D

@Kedves Nard: ha tudod, hogy nem kell neked ez, akkor miért állsz meg egyáltalán az ilyen nőnek? Mert az ingyen szex azért kell, mi?

2010.08.03. 09:35:05

@Caddy:
Főzés? Főzni se tud, hova gondolsz. :)

Madpapa 2010.08.03. 09:36:25

@Traktorka: @Traktorka: sosem állítottam olyat, hogy csak a nők sunnyognak. Mi is érjük a pénzünket bőven.
És a való életben te sosem szoktál sunnyogni ugye?
Csodállak érte.

nicknek (törölt) 2010.08.03. 09:36:25

@Caddy: Vonalzó?:DD Mindig ezek a fránya méretek:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 09:36:30

@Traktorka:

Persze, hogy szoktak sumákolni. De nem is tagadjuk le :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 09:37:18

@Caddy:

Igazából akkor még nem tudtam, hogy van kismajom. Utána meg kurva nehéz volt levakarni anutát.

Kósza 2010.08.03. 09:37:53

@Caddy: nono,... nem láttál Te még görbe vonalzó készletet?! Az nem egyszerű! :)Javaslom a faék hasonlatot! :)

2010.08.03. 09:38:01

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

látom, te az a fajta fiú vagy, aki gerjed a visszautasításra.:D

Lui_78 2010.08.03. 09:38:58

@Traktorka: francot, az a fajta akinek nagy a pofája:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 09:42:31

@Kedves Nard: Vettél-e már használt autót/könyvet stb?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 09:43:23

@Nathan D'Xantine:

A használt könyvhöz / autóhoz nem jár extra eltartanivaló.

Caddy 2010.08.03. 09:43:33

@Zsu0805: ja persze étterembe kell vinni minden nap. Bocs. :D

@nicknek: jajj ugyan már, az se számít, ha van pénz. :D

@Kedves Nard: na ez nekem már túl bonyolult. Előbb volt a szex, minthogy tudtad volna, hogy van utód? Mert ha igen, akkor az elég durva, illetve igen nagy sumákolás. Ha meg nem volt, akkor hol a probléma. -Szivi,nekem nem kell más gyereke, én nem foglak elvenni,ez van.viszlát. Nem hiszem, hogy bárki vizesre sírta volna a párnáját ezek után.

@Kósza: jó a vonalzó, megtartom. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 09:46:26

@Caddy:

Előbb volt, minthogy megtudtam volna. (nem említette, biSZtos elfelejtette mondani). Amikor megtudtam, én mondtam, hogy ennyi volt, nekem ez nem kell (nem egy volt hanem kettő is), marha nehezen kopott le.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 09:47:42

@Caddy: Hm kötelező volna valakivel automatikusan a gyereket is bevállalni?

2010.08.03. 09:48:03

@Madpapa:

Már nem sunnyogok (mondjuk régen se sok ilyen szituba kevertem magam). Nekem is meg kellett tanulnom, hogy tét nélküli az őszinteség, ezt nem is tagadom.
Már nem fáj megmondani egy fiúnak, hogy bocsánat, de a részemről nincs semmi lángolás és inkább hagyjuk. Ezt is lehet úgy csinálni, hogy ne akarjon a dzsoni utána megölni, csak elfogadja a szomorú tényeket.

csak a buták akarnak együttlenni olyan emberrel, aki nem szereti viszont őket tiszta szívből.:)

Caddy 2010.08.03. 09:48:29

@Nathan D'Xantine: mindenki használt már,ha ebből indulunk ki. :D:D:D

Nard extra eltartani való??? Magát a nőt is el kell tartani. Itt tényleg arról van szó, hogy valaki nem képes instant gyerekekkel elképzelni az életét,ragaszkodik a sajáthoz. DE MINDENKI így kezdi. Csak aztán beüt a krach, jön a válás, és az esetek nagy százalékában a nőnél marad a gyerek.
Szerintem egyesül álló anyukának sem könnyű elfogadni azt, hogy egy idegen neveli a gyerekét, aki valószínűleg soha nem fog elszakadni a vér szerinti apjától, és a gyereknek sem könnyű. Én nem tudom ezeket az anyukákat ilyen szinten kezelni, mint ti.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 09:49:42

@Kedves Nard: Nem is így értem. Hanem mert eredetileg az is a másé volt. Tételezem miután megvetted, mégis tudtad sajátként kezelni...

Caddy 2010.08.03. 09:53:47

@Kedves Nard: az kemény! Azért ez pont olyan, mintha a pasi nem szól, hogy van babája. Ők is el szokták ezt felejteni. :D
Te meg főnyeremény vagy, ezt mindenki tudja, egyértelmű, hogy nehezen kopott le. :)

@Nathan D'Xantine: én ezt egy szóval se mondtam. Ha tudom, hogy nekem ez nem gyerebe, akkor nincs kérdés.

nicknek (törölt) 2010.08.03. 09:54:55

@Traktorka: azért ezt amikor nyakig benne vagy valamiben, akkor is megkérdezném tőled megy ilyen könnyen:))

Szöszi 28 2010.08.03. 09:57:27

@Kedves Nard: Nyilván túl jó volt veled a szex, azért adta fel ennyire nehezen:D

2010.08.03. 09:59:20

@Caddy:

Őszinte leszek: (az nekem úgyis nagyon megy!:D:D:D )

szerintem jobb is annak az anyukának, akitől ilyen hanyatt-homlok menekül a pasi a gyerek miatt. az elején rohadt nagy csalódás lehet, de hidd el, hogy jobb ha nem ilyen faszik mellett éli tovább az életét, hanem olyat választ, aki mindenestül elfogadja.

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 09:59:52

@Kedves Nard: az előző férfi elég ha eltartja a saját gyerekét, nem kell az apjává válnod. én nem stresszelek ezen de kettő nekem is sok lenne.

még ijesztőbb amikor az első randin már az összeköltözést, házasságot és a gyereket tervezi a csaj.

a posztíró meg egy barom. ha nincs semmi szex első randin minek ment el a másodikra? és miért nem lakásra szervezte?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 10:01:20

@Caddy:

Nem vagyok főnyeremény, de azért megütöttek párszor :) Azért 6-7 év elég hosszú idő volt. Ha nekem lenne gyerekem, tuti tudnának róla azok akikkel kezdek.

@Nathan D'Xantine:

Azért egy gyerek, meg egy könyv között van különbség. Nem kicsi.

Madpapa 2010.08.03. 10:02:23

@Traktorka: mindenestül elfogadni. IGEN!!!! Max. néhány év múlva borul a bili és az önzetlen elfogadás egyszer csak átcsap rémálomba. Nagyon sok rossz példát tudnék hirtelen mondani, amikor a 'kismajmon' csapódik le minden :(

2010.08.03. 10:02:37

@nicknek:

hát pedig pont ez a lényege.
hogy az őszintség mindig tét nélküli, csak ezt meg kell érteni.
ÉS be kell vállalni az össze lehetséges kimenetelét a dolgoknak. ehhez pedig bátorság kell.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 10:04:29

@inci-finci:

De ha mondjuk lettem volna olyan barom, és belemegyek, akkoris ott lett volna a két gyerek, nem tudtam volna sajátomként kezelni. Persze amikor ezt közöltem, volt sírás-rívás, hogy én milyen szívtelen vagyok. Ez nem szívtelenség, hanem következetesség. Az őszinteség szar tud lenni, ha veled kínosan őszinték :)

@Kata1987:

Nyilván, hiszen más nemigen volt :)

alumi 2010.08.03. 10:04:34

A csaj nyilván érzelmileg másik pasihoz kötődött, azért szállt ki így.
Ez lehet ex, vagy valami plátói dolog, de a lényeg, hogy mást szeretett, és így rád, kedves posztíró, pár csóknyi vegyértéke maradt. Szerintem örülj, hogy ilyen korán kiszállt. Hidd el, sokkal durvább sérüléseket lehet szerezni, ha valaki nem ismeri magát annyira, mint ez a lány és akár hónapokig megy a parasztvakítás a nagy cejivel, mielőtt egyszercsak jön a nagy lelépés.

2010.08.03. 10:05:04

@inci-finci:

:D:D:D pedig megdughatta vóna igazán a kávézóban, vagy a buszmegállóban!:D

nicknek (törölt) 2010.08.03. 10:07:45

@Traktorka: ez oké.

"csak a buták akarnak együttlenni olyan emberrel, aki nem szereti viszont őket tiszta szívből"
Erre írtam és nem kötözködésből:)

@Kedves Nard: Egyet kell, hogy értsek veled... én sem tudnám

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 10:08:30

@Kedves Nard: Ja! Meg egy könyv és egy autó közt is.
Sőt! Szopás és szopás közt is irdatlan különbség lehet!
De hogy jön ez ide?
Arról beszléltem csupán hogy az a tény miszerint "másé"(volt) attól még tekinthető sajátnak. Ha akarod. Ha nem az más tészta, de annak aztán a "kié" kérdéskörhöz nem sok köze van.

JoSé 2010.08.03. 10:10:02

hali

Az a nagy helyzet, hogy itt tényleg csak egy dolgot tehetsz, hagyod. Szerintem is van valami a háttérbe, de te ezt már nem fogod megtudni.A nők kiszámíthatatlanok( és sunyik), és ez csak egy ujabb esete eme elmélet alátámasztásának :D.

Lépj tovább, és ne rágódj a leányzón.

Trák sztáp blúz, reggelt :D

www.youtube.com/watch?v=M8XPngkfM2o

nicknek (törölt) 2010.08.03. 10:11:54

@JoSé: ha meg kivétel lenne ... az úgyis erősíené a szabályt:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 10:13:19

@Nathan D'Xantine:

Más gyerekéről volt szó. Faszt értetlenkedsz?

Szöszi 28 2010.08.03. 10:15:44

@Kedves Nard: Nehéz más gyerekét nevelni az biztos...Nem nevelem senkinek a gyerekét, nem azért mondom:D A jóapám neveli másnak a 2 kölykét, hát...Kezdődik ott, hogy igazából ne is neveld, mert nem a tiéd. És ne szóljál be, ha befüvezve éli világát, bukdácsol a suliban, mert NEM te vagy az apja. Tűrd el amikor közli veled, hogy egy faszkalap vagy, és álld meg, hogy ne töröld képen a 17 éves kiscsajt, mert NEM a te gyereked. Viseld csak el, amikor végül lesz közös gyerek és halálra van csesztetve a kicsi, mert neki többet adsz, mert a IGEN, ő a te gyereked.
Ezt csak nagyon kevés ember tudja elviselni, de van ilyen is:)

Rebelde 2010.08.03. 10:15:51

így már szinte mindenki járt, csak posztot nem írtak belőle...

KiNG 2010.08.03. 10:15:54

Na, még egy pinanyílásos bolond.

Rossz időben kaptad el, ha a keresés elején, akkor azért nem téged választott, mert még nem tudja, mit akar (bevárja a többit), ha meg a végén, akkor meg csak második lettél a rangsorban (rangsort a végén szoktak csinálni).

És hát tudod, szép dolog az ezüst érem, de:
- szerelemben
- háborúban
- üzleti életben
egyet jelent a vereséggel.

"Nemrég a Csajok és Pasik segítségével rátaláltam egy lányra"
Itt a blogon ismerkedtek össze??

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:16:02

@Traktorka: egy kávézóban könnyen benedvesedhet a bugyi. az utcán is történhet bármi. ha meg az első randi szar nincs második

@Kedves Nard: kettő szerintem is sok. és az se mindegy mekkorák.

nicknek (törölt) 2010.08.03. 10:18:23

@Nathan D'Xantine: szerintem nem azon van a hangsúly, hogy másé vagy sem... hanem azon, hogy a személyiségfejlődésedben eljutsz egy szintre... amikor is majd szeretnél saját családot és gyereket... mert én majd ezt szeretném... megélni, amikor megszületik, nevelni stb... nem akarom kihagyni ezeket a dolgokat és kapni egy elvált anyucit... mert nem érezném magaménak a helyzetet és a gyereket sem... de már megint túl sokat mondtam így is:)

2010.08.03. 10:20:27

@nicknek:

szerintem őrült nagy tévedésben vagytok a "használt gyerekkel" kapcsolatban.
kurvára nem kéri senki tőletek, hogy sajátotokként tekintsetek rájuk. lila fingotok sincs az egész gyerek témáról, de eleve elutasítjátok az egészet.
minden jogotok megvan erre, szó se róla, de iszonyatosan hülyén álltok hozzá. olyan, mintha nem láttatok volna még gyerekeket közelről.
tényleg jobb is mindenkinek, hogy külön maradtok tőlük.:))

Kósza 2010.08.03. 10:24:54

@Traktorka: Ott a piros pont! Alap: a gyerek nem az "enyém", nem a "másé", hanem gyerek. És nagyon meg lehet szeretni őket!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 10:26:31

@Traktorka:

Faszt nem várják el, a címzetes "Ha nem fogadod el a gyerekeimet engem se fogadsz el" dumával. A válaszom annyi volt, hogy jó, akkor nem fogadlak el :) Nyilván nem erre számított. :D :D :D

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:26:35

@Traktorka: ne magyarázd már meg hogy a te balfaszságod az ahogyan élethelyzeteket másoknak látnia kellene. persze iszonyatosan hülyén állunk hozzá, cuccolj össze gyorsan egy elköttetett vezetékű 4 gyerekes özveggyel. fasznak kell másokat kioktatni.

a gyerek nem használt hanem másé. van nő aki a saját gyerekéhez sem tud kötődni: megöli, eladja, örökbeadja, elveteti. ha így van akkor minek ugatsz arról hogy hogyan érezzen egy idegen nő idegen gyereke iránt a férfi?

nicknek (törölt) 2010.08.03. 10:27:46

@Traktorka: a keresztfiam én nevelem... azt hagyjuk most miért... nem áll tőlem messze a gyerek téma... főleg másé.

nem azt mondtam nem tudnám megtenni soha, amiről beszélsz, hanem azt, hogy szeretném megélni a fokozatosságot benne és nem a dolgok közepébe csöppenni, ahogy ezt tettem.

Elment a kedvem... Sziasztok

Caddy 2010.08.03. 10:30:19

@Traktorka: köszönöm. :)

@Kedves Nard: OFF nagy dumája volt ez. :D

@KiNG: most mi ebben a kérdés, minden ilyen felület valahol társkereső. Én több olyat is ismerek, akik így és teljesen jól működik. Boldogság, szerelem.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 10:32:58

@Caddy:

A dumát konkrétan gimnázium harmadik osztálya óta használom :)

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:33:48

az is nagyon jó hogy az egyik ex-szerelmével rendszeresen találkozik a nő a gyerek miatt. a fasz meg érthető módon előfordul hogy megdugná. van amikor sikerül.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 10:33:52

@Kedves Nard: Szó nics értetlenkedésről, csak közöltem, hogy hülyeséget beszélsz... :)

Rebelde 2010.08.03. 10:34:44

@Traktorka:

arról nem is beszélve, hoyg ezt az egész lasszózás dolgot, kb úgy tálalják, mintha a nők az ő bosszantásukra esnének teherbe, bevállalva a kéjmámoros 9 hónapot és egy vihogós szülést, csak azért hogy megtartsák a királyfinak álcázott békát...persze biztosan van aki ezzel operál, de szív is vele rendesen

egyébként, meg ne legyen igaz, de minél jobban ágál valaki az ellen, hogy ő más gyerekét nem neveli, höhöjj, annál biztosabb, hogy beleesik egy ilyen sztoriba, szóval jobb hallgatni, kinek mit hoz az élet:))

KiNG 2010.08.03. 10:34:52

@Caddy: üdv!
Sőt, az életben szinte mindenhol mindenki...
Arra céloztam, hogy CSP blog, vagy CSP iwiw-alkalmazás? Na mer' az iwiw-es az tényleg társkereső!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 10:36:02

@nicknek: Nem volt semmi hangsúly. Volt egy nettó betagadás egy mondvacsinált indokkal.

2010.08.03. 10:38:50

hehe, gondoltam, hogy kiverem a biztit.:)

nembaj, legalább nem untakozunk.:D

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:39:05

@Rebelde: ilyen "biztos" baromság nem létezik. ez pont az az idióta logikahiány hogy aki a félreléps ellen van az biztosan félrelép és majd meglátja. van ami gerinc és egyenesség kérdése nem a sors irányító keze.

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:42:20

@Traktorka: semmi gond, nem beszélsz hülyeséget. remélem megkapod az élettől a meddőséget és a gyerekes faszid. ez a helyes erre vágysz

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 10:42:26

@Rebelde:

Hát én már majdnem beleestem :) És már nem is fogok ilyenbe. Nyilvánvaló okokból :)

2010.08.03. 10:43:48

@inci-finci:

Azért én azt kívánom neked, hogy legyél nagyon boldog egész életedben.:)

Rebelde 2010.08.03. 10:45:30

@inci-finci:

ugyan már, logikus gondolkodásról, gerincről meg egyenességről beszélsz, amikor minden második házasság válással végződik?
ahol kiderül, hogy sunnyogtak már akkor is amikor együtt jártak és most szívnak, mint a torkosborz? lásd a tegnapi apophis...

én is azt mondom, hogy tudom mit meg, hogyan szeretnék és magam irányítom az életem, de nem vagyok bölcs meg jós még így sem

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:47:18

@Traktorka: én is ezt kívántam neked: az értékrended szerinti boldog életet. lehet így is, te mondtad. most meg azt állítod rosszat akarok neked :D

könnyű más farkával verni a csalánt. egy rövidebb ideig voltam együtt gyerekes nővel és tudom hogy ez nem egyszerű.

Rebelde 2010.08.03. 10:48:09

@Kedves Nard:

erről beszélek, kell némi tapasztalat ahhoz is, hogy azt tudja az ember, hogy mit nem akar...és még ez sem vezet automatikusan a boldogsághoz:)

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:49:26

@Rebelde: én vagyok a minden második házasság? ugye hogy nem? :D

annyit mondtam nem én fogok félrelépni és nem én fogok 3 gyerekes nőt összeszedni. ezt garantálni tudom. a saját tetteimért felelek nem mások hülyeségeiért és az általuk összehozott statisztikai adatokért

Rebelde 2010.08.03. 10:50:08

@inci-finci:
"megkapod az élettől a meddőséget és a gyerekes faszid. ez a helyes erre vágysz"

ezt most miért kell????

Hopi Bond 2010.08.03. 10:50:23

Ejha, ez aztán a történet! :)

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:52:08

@Rebelde:

"de iszonyatosan hülyén álltok hozzá. olyan, mintha nem láttatok volna még gyerekeket közelről.
tényleg jobb is mindenkinek, hogy külön maradtok tőlük.:))"

csak azt szeretném hogy az életből tudja meg miről oktatott ki másokat :)

Rebelde 2010.08.03. 10:53:03

@Hopi Bond:

szétcsaphatnál a nép közt:))))

Rebelde 2010.08.03. 10:54:33

@inci-finci:

inkább foglalkozz magaddal, mint ahogy mondtad és ne másokkal:) ilyet kívánni ultragáz

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 10:55:41

@Rebelde: miért, van aki babonás? akkor azt kívánom mindenki dögöljön meg!

be fog jönni csak várjátok ki :D

Caddy 2010.08.03. 10:56:11

@Rebelde: minden szavával értem az egyet kedves. :)

Kósza 2010.08.03. 10:57:22

@inci-finci: szerintem jó lenne, ha egy új nick alatt, ami már nem az agyad és a farkad méretére utal, visszatérnél ide!

KiNG 2010.08.03. 10:57:42

@inci-finci:
"egy rövidebb ideig voltam együtt gyerekes nővel és tudom hogy ez nem egyszerű. "

mint pár/élettárs/feleség vagy mint dadus? :)))

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 11:01:02

@Kósza: ez már egy új nick. :) az előzőket elkoptattam

@KiNG: ez jó volt :D
amúgy nem nagy titok, hiszen mondhatjuk úgy hogy ebből a körből voltam együtt

Hopi Bond 2010.08.03. 11:02:59

@Rebelde: el van a gyerek, ha játszik :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 11:05:07

@inci-finci: Az életben nehéz bármit is garantálni.

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 11:24:38

@Nathan D'Xantine: nem zárhatom ki hogy nők megkötöznek és megerőszakolnak, de ez nem túl valószínű. ha idáig volt gerincem feltételezem ez nem fog elmúlni. egyszerűbb szakítanom mint megcsalnom valakit.

kiraaaaa 2010.08.03. 11:28:06

Nem értem mi a baja a pasinak, próbálkozott, nem jött be, ennyi.

@Rebelde: a vihogós szülés egyébként jó buli:) kéjgázzal (tudom nem ez a hivatalos neve, mielőtt kiokosítanátok) csinálják:)))

Hopi Bond 2010.08.03. 11:29:07

@Nathan D'Xantine: "Ezen a világon semmiről sem mondhatjuk, hogy biztos, kivéve a halált és az adót." (Benjamin Franklin)

A biztos esemény pedig nyugodtan képezheti bármilyen garancia alapját. :)

2010.08.03. 11:33:24

@Traktorka:

A tegnapi hireket olvasva, mst mar tudom, miert tunsz olyan veszelyesnek.

article.wn.com/view/2010/08/02/11_killed_in_China_tractor_rampage_x/

summerstorm 2010.08.03. 11:38:24

jaajisteeneeem....

biztos szarul csókolózik a posztoló...
és a versenyzője először még kis rendes volt, és arra fogta, hogy biztos izgul, de csalódnia kellett, mert ez nem változott a következő randira sem, így ejtette :D :D :D :D

na milyen teóriát vázoltam :)?

egyébként meg üdv kapitányom,
meg a többieknek is :)

kiraaaaa 2010.08.03. 11:42:30

@mooon:): biztos nyálasan csókolt:))) fúj

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 11:44:02

@Hopi Bond: Ebből az adót még kivenném. A többi stimmel. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 11:45:23

@kiraaaaa: Hidd el, nyál nélkül sokkal rosszabb!

kiraaaaa 2010.08.03. 11:46:46

@Nathan D'Xantine: na, de mikor olyan tocsogós?:)))

Hopi Bond 2010.08.03. 11:49:39

@Nathan D'Xantine: Én még azért benne hagynám, mert egyelőre semmi jel nem utal az ellenkezőjére. :)

Viszont azt még szívesen megvárnám, hogy melyiket küzdjük le előbb. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 11:51:54

@kiraaaaa: Csináld úgy hogy egy fogorvosi nyálelszívót beteszel közben...

kiraaaaa 2010.08.03. 11:53:15

@Nathan D'Xantine: mi van, érzékeny pont?
Mit kukacoskodsz?
Mi lányuk értjük ezt:) :P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 11:53:19

@Hopi Bond: Biztos későn születtél. Én még éltem "adómentes" korban. És hát a jelenben is számos ember él a földön adófizetés és hasonló nyalánkságok nélkül...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 11:55:43

@kiraaaaa: Megoldást kínáltam. Mi ebben a kukac? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 11:58:10

Tökre érdekelne, hogy a levélíró érti-e már?
:)

Hopi Bond 2010.08.03. 11:59:27

@Nathan D'Xantine: Naja, alig több, mint 1 hete. Azóta ismerkedem csak a világgal. ;)

Amúgy meg nem az adófizetés elkerülése a kérdés, hanem magának az adónak a ténye. Az, hogy valaki nem fizet adót, az nem vonja magával azt, hogy maga az adó nem is létezik. :)

summerstorm 2010.08.03. 12:00:03

@Nathan D'Xantine:

akkor már nem csak nyálas, de kényelmetlen is... biztos jó megoldás :D

Caddy 2010.08.03. 12:00:33

@kiraaaaa: @mooon:): fiú lánnyal? Undorító.

summerstorm 2010.08.03. 12:02:22

@kabátnyúl:

szép napot neked is kedves férjem nyulam :)))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 12:03:25

@Hopi Bond: Én sem az adócsalásra célzok.
De a szocializmusban pl nem volt adó.
Igaz a fizetést se vitték túlzásba...

summerstorm 2010.08.03. 12:04:12

@Caddy:

ugye hogy ugye :)))))))?
mondtam már hogy gusztustalan...:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 12:05:28

@mooon:): Nem mondtam, hogy jó megoldás! :)

@Caddy: Férfi a nővel? Mint az állatok? :D

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:06:48

@Rebelde: Mesélj Rebi, veled, hogy történt? :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 12:11:10

@Frigyesur:

Tudom, hogy Kitty csak azért nem utasított vissza téged, mert akkor fojtogattad volna az Erővel! :) Amúgy meg a félelem, a félelem fogja fenntartani a rendet a galaxisban! :)

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:12:37

Nyah, a gyerek témához nincs kedvem hozzászólni.

Kedves sztori író! Mit vársz? A saját tippjeink már vszeg neked is eszedbe jutottak, azon túl mindenki a saját frusztrációját vetítené csak ki, hogy mi lehetett az ok. Ha annyira nem volt egyenes, hogy válaszoljon, felejtős. Annyira nem is kötődhettél hozzá ennyi idő után. Nekem már ott simlis, hogy miért MSN-en és SMS-ben beszélgetettek? A régi jó telefon? A metakommunikatív jelek sokat hozzátettek volna a szavakhoz. Egy hangulatjel nem ugyanaz... Nem tudom elképzelni, hogy randizom valakivel, csókolózunk, majd hazamegyek, és MSN-en beszélgetek vele. Biztos már öreg vagyok, meg minden, de itt sem gyanakodtál? :)

Piszok Alfréd 2010.08.03. 12:13:39

Pedig biztos szuper pasi vagy, egzisztenciával meg lakással, meg jóképű és az embereket is mind szereted, jól. Mégsem jött össze, ennyi.

Hopi Bond 2010.08.03. 12:13:48

@Frigyesur: A modern fiatalok már nem ilyen régimódiak, mint te. Az lehet, hogy veled van az Erő, de az MSN-hez még te sem érsz fel. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 12:14:54

@Piszok Alfréd:

Nagyon nagyon jó ember, és mások helyett is ő szenved! :)

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:15:52

Amúgy kedves lány a sztoriból! Ha olvasod, kérlek, legyen benned annyi tartás, hogy elmondod az okokat. Az ilyesmi nem kötelező, de erkölcsileg mindenképp helyes és tisztességes. Egy kellemetlen beszélgetés, de utána ez a srác sem lenne tanácstalan, és nem írogatna neked.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 12:16:45

@Frigyesur: A "randizom valakivel, csókolózunk, majd elmegyek" rendben van. De hogy hazamegyek az totál hülyeség.
Itt már indokolt a gyanú! :)

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:16:56

@Kedves Nard: :DDDD És akkor mi van? Mindenki úgy csajozik, ahogy tud. :P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 12:18:08

@Frigyesur: Khm. Ez nem biztos, hogy bejön. Ugyanis elszánt ember, ha ismeri az okot megpróbál tenni ellene...

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:18:27

@Hopi Bond: Hát jah. Lassan egyesülök az Erővel, és átadom a helyet a fiatalabbaknak.

De tényleg le vagyok maradva: állítólag már cyberrandi is van. :O :S :x

Kósza 2010.08.03. 12:18:39

@Frigyesur: Mindenki úgy csajozik, ahogy a felesége/barátnője hagyja!

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:19:48

@Nathan D'Xantine: Ööö, az ilyesmihez is túl öreg vagyok már. *legyintés*

tőzegmalac 2010.08.03. 12:20:22

@mooon:): köszönöm:)
hogy vagy ma kedvesem?

Piszok Alfréd 2010.08.03. 12:20:50

@Frigyesur: le vagy maradva, sokan már a szexet is MSN-en intézik :D

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:24:54

@Nathan D'Xantine: Hát, ha a válasz után sem lép tovább, akkor az író a hülye. De így meg a csaj húzza szükségtelenül.

@Kósza: Miért, van olyan házisárkány, aki hagyja?! :D

@Piszok Alfréd: Az idáig is volt, sokaknak csak az jutott. ;) *neménvoltam*

Kósza 2010.08.03. 12:29:44

@Frigyesur: egyszer egy barátom mesélte, hogy hallotta, amint a buszmegállóban valami ilyesmiről beszéltek! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 12:31:52

@Frigyesur: Izé... Mint sokan megfogalmazták jelen leosztásnál is simán kéne továbblépnie. Nem teszi.
Ha a csaj mondana indokot megpróbálna rácáfolni.
Pl ha tényleg túl nyálasan csókol akkor megjelenne a csajnál, és homokot szórna a szájába védekezésül... Vagy ilyesmi...

Szóval necces...

summerstorm 2010.08.03. 12:33:08

@kabátnyúl:

köszönöm kedves kérdését...
nehezen keltem, bár nem hétfő van :D... de már lassan eltelik a nap fele... mindjárt jöhet a buli része is :D

Piszok Alfréd 2010.08.03. 12:36:47

@Frigyesur: "Hát, ha a válasz után sem lép tovább, akkor az író a hülye"

De hát csak annyi a magyarázat, hogy "nem megy neki". Ez miért nem elég? Miért kéne a csajnak pszichológiai elemzésekbe bocsátkoznia és kitalálnia, pontosan melyik része is nem tetszett a srácnak? Nem tetszett és kész. Vagy tetszett, de nem eléggé. Vagy lett jobb. Nem mindegy?

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:42:28

@Nathan D'Xantine: Én megértem. Szerintem idegesítő, ha az ember nem kap választ. Tökmindegy, hogy mennyire tartozik vele vagy sem a net közönsége szerint. Az ember magának tartozik azzal, hogy igyekszik tisztességes, empatikus, rendes, megminden lenni. :) Én mindig tudtam miért nem kell valaki. Más nincs így ezzel? A 'nem megy'-nél sokkal informatívabb a nem vonzódom hozzád, vagy mit'om én, hogy mi volt az ok.

Doubledeceker 2010.08.03. 12:44:26

A mai viszonyokat ismerve a probléma ott volt, hogy nem volt kocsid, ráadásul még a harmadik randin sem volt meg a sgből szájba.

Te egy romantikus alkat vagy, aki még levelet is tud írni, sajnos be kell látnod ez nem jött össze, a lány nyilván arra vágyik, hogy egy kopasz ipse lenyomja a fejét egy BMW-ben....

Ne aggaszd magad van ilyen, vagy borotváld le a fejed, bérelj egy BMW-t....

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:45:09

@Piszok Alfréd: Mert szerintem így sportszerű. Nem kell hosszas fejtegetés. Gondolom a hosszabb levélben hosszan fejtegette a nagy semmit. A valódik ok vszeg tök rövid és egyszerű. Miért nem lehet kimondani? Minek tökölni és bonyolítani ilyen hülyeségekkel, hogy 'bocs, ez nem megy...', és egyéb színpadias megnyilvánulások? Kérdés, válasz, pont.

Hopi Bond 2010.08.03. 12:49:48

@Frigyesur: A valódik ok vszeg tök rövid és egyszerű.

Vagy akár sértő. :)

Piszok Alfréd 2010.08.03. 12:51:02

@Frigyesur: én vajon miért nem szeretem a finomfőzeléket? Mi a fenét mondhatnék egy szakácsnak, hogy hogy főzze vajon, hogy én is megegyem? Bevallom, fogalmam sincs. Utálom a finomfőzeléket, és a szakács legjobban akkor cselekedhet, ha nem finomfőzeléket főz nekem, hanem valami mást. Pedig próbáltam megenni, volt amelyiket meg is tudtam, esetleg kinézetre jó is volt, még elsőre talán finomabbnak is tűnt, de végül kiderült, ez nekem nem megy.

Kósza 2010.08.03. 12:51:35

@Hopi Bond: a valódi ok rövid, vékony, és puha :)

nicknek (törölt) 2010.08.03. 12:51:53

@Frigyesur: Mester gondolod abból értett volna?:) leírta volna dobott a csajom, mert szájszagom van stb:) Az indok a fontos, vagy a rágódnia még rajta?:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 12:51:56

@Frigyesur: Etikailag tökéletesen igazad van. Ez nem is vitatéma...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 12:54:24

@Piszok Alfréd:

Azért hívják finomfőzeléknek, mert azt az illúziót próbálják kelteni, hogy finom. Pedig nem az. Bár én megeszem.

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:55:04

@Hopi Bond: A sértő okot is lehet akár normálisan találni. Nekem még mindig szimpatikusabb, mint a sunyogás. Vagy ezzel egyedül vagyok?

@Piszok Alfréd: Röviden: nem szereted a finomfőzeléket. Csaj is mondhatná ezt. De nem mondja ki. Nem értem, hogy minek kellenek ezek a körök. Vagy tudom az okot, miért nem, vagy csak közlöm a tényt, hogy nem szeretem. De nem kell kezdek el izélni a szakácsnak, hogy 'bocs, de nem vagyok éhes'... Ne mondd, hogy nincs igazam! :D

summerstorm 2010.08.03. 12:55:19

@Kósza:

ha a kislány ezt így leírta volna, az szerintem mélyebb lelki nyomokat hagyott volna, mint a bocs, de nem megy :D :D :D....
lehet, hogy igazából nem akarta ezzel megbántani...
igazából láthatjuk, hogy mennyire humánus a kislány :)

Kósza 2010.08.03. 12:58:35

@mooon:): igaz :) Amúgy szerintem nem kell komoly okfejtésbe kezdeni, ha két randi után nem akar további kapcsolatot az illető. Egy komoly, részletes magyarázattal saját magunkból is sokat ki kell adni, megmutatni,... valakinek, akivel nem akarunk többet találkozni. Minek?

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 12:58:36

@nicknek: Nézd, különbözőek lehetünk: nekem nem elég, ha azt mondják valamire, hogy nem lehet. Miért nem lehet? Lehet dönteni helyettem, ha nem az én hatásköröm, de indokolják meg. A levegőben lógatott nem az szerintem az élet minden területén frusztráló.

@Nathan D'Xantine: Oké, akkor jó. számomra ez etikai kérdés.

Piszok Alfréd 2010.08.03. 13:01:08

@Frigyesur: szerintem a "bocs, ez nekem nem megy" szó szerint megfelel a "bocs nem szeretlek" tartalomnak. Nem mondta, hogy "nem vagyok éhes", nem köntörfalazott, azt mondta, nem akar a sráccal járni.
Nézd, az utcán sem kérek magyarázatot minden nőtől, aki nem néz rám, vagy nem látom a szerelmes csodálatot a pillantásában, pedig kíváncsi lennék, miért nem esett azonnal belém (persze, ez ritkán fordul elő).
A srác találkozott kétszer a lánnyal, ennyi időt kapott tőle, és a lánynak nem sikerült beleszeretnie. Pont.

Hopi Bond 2010.08.03. 13:03:16

@Kósza: Ugye, hogy sértő. :D

@Frigyesur: Megmondta, hogy nem és kész. Lehetnek kérdései, de az akkor is nem és kész. Lehetne még esetleg azt mondani, hogy a posztoló tanulni szeretett volna a hibáiból és így a gonosz leányzó megtagadta tőle a lehetőséget, hogy jobb emberré válhasson.
Vannak kérdések, amikre nincs válasz és vannak olyan kérdések is, amikre jobb is, ha nincs válasz. :)))

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:05:28

@Piszok Alfréd: Honnan tudod, hogy megfelel? Te vagy a lány? :D

Azért ne hasonlítsd össze egy olyan emberrel a dolgot, akihez nem köt semmi, szemben azzal, hogy sokat beszéltek, volt két randi, és smároltak. Itt csúsztatsz.

Két randi alatt ki szeret bele a másikba?! :D Nanáhogy nem. D hogy miért nem ad neki esélyt, az már kérdés lehet.

Nézd, ha nem akar megteheti, hogy nem ad választ. Nem lehet rá kényszeríteni. De ha a másik rákérdez, mert tudni akarja, szerintem illik korrektnek lenni. Nem egy nagy dologról van szó. Ezen ennyit rugózni tök felesleges.

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:08:20

@Hopi Bond: Nem hinném, hogy egyedul vagyok azzal a velemennyel, hogy utalom, ha egy szimpla nemmel raznak le. Mint egy hulyegyereket, aki ugysem ertene meg. A jovo szempontjabol indifferens az ok, de hogy mennyire tudok tovabblepni es elfogadni a nemet, abbol a szempontbol nem.

Megegyszer mondom: meg lehet tenni, de nem ertem, ha ugyanannyiba kerul tisztessegesnek lenni, minek a masik utat valasztani?

nicknek (törölt) 2010.08.03. 13:09:33

@Frigyesur: hát az... az élet más területei az is ok. De nem hinném, hogy 2 randi után olyan nagyot kellene indokolnia valakinek. Lógatni pedig csak az lehet aki ezt hagyja. Értem én az ő álláspontját és a tiéd is, de nekem nincs szükségem hülye magyarázkodásokra...

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:19:36

@nicknek: Oké. Neked nincs. De akinek meg van, és kéri, az kapja meg.

Nem, nem kell. Semmi sem kötelező. De vannak dolgok, amik illenek... Empátia kérdése csak...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 13:21:58

@Frigyesur:

Még egyszer sem pattintott le úgy nő, hogy elmondta volna, hogy miért :) Találjam ki. Csodálkozol, hogy leszartam én is, hogy kifejtem-e az okokat? :) Hát én sem fejtettem ki sok esetben. Néha annyira nyilvánvaló volt, hogy miért.

Mint az a srác a gimiből aki egy ANDREÁT pattintott, odavitte a kocsijához, egy szép trabanthoz, majd megkérte ANDREÁT hogy nézzen a tükörbe. Belenézett. És ekkor ezt mondta : Na, ezért nem akarok veled járni. Csajnak szarul eshetett, de megtudta az okát. Mennyivel jobb ez így? :)

Piszok Alfréd 2010.08.03. 13:22:40

@Frigyesur: nem azon vitatkozunk, hogy illik-e válaszolni, hanem hogy az adott válasz kielégítő-e. Szerintem igen. Nekem nem azért felel meg a két mondat egymásnak, mert én lennék a lány, hanem mert szerintem tartalmilag ugyanazt jelenti a két mondat.
Igaz, picit csúsztattam, de a mai világban még egy dugás sem jelent akkora kötődést, hogy az embernek alaposabban (nagyobb felelősséggel) kelljen indokolnia a másiknak. "megtetszettél, beszélgettünk, csókolóztunk, de nem jött be annyira, hogy folytassam", szerintem ez ennyi. Ha ezt te érdemben több indoklásnak érzed, mint hogy "nekem ez nem megy", akkor legyen, mondja ezt a lány, de szerintem meg értse ezt a fiú :)

Piszok Alfréd 2010.08.03. 13:26:49

@Piszok Alfréd: ráadásul amit én valójában mondani akartam, az az, hogy a lány valószínűleg nem tudja pontosan, miért is dobta a srácot. Itt kérem érzések vannak, nem logika, és ő valószínűleg csak annyit érez, hogy nem megy neki. Mint ahogy én sem tudom megfogalmazni, mi olyan visszataszító számomra a finomfőzelékben.

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:27:59

@Kedves Nard: Hát, velem is eljátszották már, és annyira sz*r volt, hogy sosem tenném mással. Volt, hogy utána 5x felhívott egymás után, és szépen válaszoltam a kérdésekre, pedig tkp. semmi sem történt. Lett valami bajom tőle? Nem. Akkor meg?

Szerintem jobb így. Inkább mondják el, hogy randa vagyok, mint drámázzanak, köntörfalazzanak, és feleslegesen bonyolítsák a dolgokat. Randa vagyok. Pont. Szevasz.

Dr. Jula Watson 2010.08.03. 13:29:00

@Piszok Alfréd: Oké, de ha a te hasonlatoddal élünk, akkor a lány itt azt mondta, "Bocs, de most nem enném meg ezt a főzeléket". És itt bizony a szakács gondolkodhat, hogy túl sós lett, túl sok benne a répa, nem éhes, vagy akár meg is feszülhet, főzheti akármilyenre a főzeléket, úgysem fogja megenni, mert egész egyszerűen nem szereti.

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:32:39

@Piszok Alfréd: Ha srácnak nem kielégítő, akkor nem az. Én nem vagyok gondolatolvasó, nem próbálom kitalálni, hogy mire gondolhatott a másik. Mondja ki azt, amit gondol. Én utálom a felesleges köröket, a sablon válaszokat, a kitérő manővereket. Pl. a "majd hívlak"=soha többet nem hallasz felőlem, "beszélnünk kell"=szakítani akarok. Biztos primitív vagyok, de inkább mondja az utóbbit. Sosem fogom megérteni mire jó az ilyen színjáték...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 13:32:46

@Frigyesur: Néha azt diktálja az empátia, hogy ne mondd meg...

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:34:44

@Piszok Alfréd: Erre már reagáltam. Nem az érzéseit kell megmagyarázni, hanem elmondani, hogy mit érez. Ha meg tudja, hogy miért, akkor azt is.

Tényleg én vagyok az egyetlen, aki mindig tudta, hogy miért nem kell az adott pasi? :S

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:36:12

@Nathan D'Xantine: Szerintem ez csak önmagunk ámítása, mentegetőzés, hogy elkerüljünk egy 'számunkra' (hangsúly itt) kellemetlen szituációt.

Kytia 2010.08.03. 13:41:53

Nem jöttél be neki, gondolta, hátha meg tud szokni, nem tudott. Röviden ennyi.:)

Netuddki. 2010.08.03. 13:42:42

"Pár napra rá küldött egy SMS-t, hogy a hétvégén nem ér rá, mert közbejött valami."

Vagy inkább valaki.
Ennyire egyszerű a magyarázat...

Netuddki. 2010.08.03. 13:43:49

@kovi1970: Még annyit, a hüpi nem volt egészen őszinte veled. Jobban is jártál így, hogy dobott.

Kytia 2010.08.03. 13:44:18

Az összes jövőbeni lepattintó pasimnak üzenem: légyszi NE mondjátok el soha, hogy miért!:)

Piszok Alfréd 2010.08.03. 13:45:35

@Dr. Jula Watson: na jól van már, ennyire nem jó ez a főzelékes hasonlat :D A szakács persze főzhet még egész életében több ezer adag főzeléket és folyton csinálhatja másképp (hogy végre eltalálja az ízlésemet), neki meg is mondanám, hogy esélytelen mert utálom, de esetünkben egy srác van, aki nem jött be a csajnak.

Piszok Alfréd 2010.08.03. 13:47:16

@Frigyesur: "Ha srácnak nem kielégítő, akkor nem az"

nono, és meddig lehet húzni egy ilyet? Azért ismerünk kitartó srácokat, akiknek a "nem vagyok beléd szerelmes" sem elég, meg semmi sem. Ne toljuk mások mulyaságát meg kíváncsiságát rá egy lányra, aki megpróbálta aztán nem jött be.

Piszok Alfréd 2010.08.03. 13:48:51

@Frigyesur: de hát a csaj nem azt mondta, hogy "majd hívlak", nem volt kitérő manőver. Azt mondta, "ne haragudj, ez nekem nem megy". Te ebből milyen következtetést vonnál le adott esetben? És mit kérdeznél még?

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:49:28

@Piszok Alfréd: Nem azt mondtam, hogy a vegtelensegig kell magyarazni. Ha azt vetted le, akkor felreertetted. Annyit mondtam, hogy ha keri, el lehetne mondani az okot szovegeles helyett, mert szerintem illik. Nezd, nem vagyok egy sunyogos ember, nekem nem fer bele. Azt tudom, hogy sokaknak igen...

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:50:22

@Piszok Alfréd: Gozom sincs. Minek en talalgassak?? Mondja el, oszt sanyi.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 13:54:44

@Frigyesur: Csudát!
Az ember, ha igazán kegyetlen akar lenni, akkor elkezd őszinte lenni. Megalkuvás nélkül.

KiNG 2010.08.03. 13:55:22

Szerintem, ha már erről megy a kérdés, nem korrekt, ha valaki nem mondja meg a másiknak, miért nem megy... Ezt tipikusan azok a hülye picsák csinálják, akik nem veszik észre, hogy a másik csak örül, hogy visszajelzést kap, pláne ha magasabb EQ-szinttel rendelkezik a csajnál. Másrészt azok a hp-k, akik nem mernek szembenézni egy életszituációval. A harmadik kategória meg az, aki síkhülye. Egyik sem ajánlott.

Ezt a külvilág határozza meg (hiszen önértékelésük, önbizalmuk nem okés). Nem csoda, ha az ember lánya szekszésnyújorkot és szülcsifelcsit néz, ahol a sok hülye liba "jajjhogyanpattintsam le", "jajjcsaknetudja meg hogy megcsaltam", "jajészrenevegye" gondolatokkal játszik egy párkapcsolatban. Na meg a hülye barátnők.

Van még mit kigyomlálni ---

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 13:59:48

@Kytia: Azért ez a "hátha meg tud szokni" elég izé hozzáállás...

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 13:59:52

@Nathan D'Xantine: Az en a vilagkepem mas. Az igazsag erdekel. Nem kell a lelkem simogatni kegyes hazugsagokkal. Nagy lany vagyok, elviselem. Az igazsag kimondasa miatt sosem haragszom. A tartalma miatt esetleg. Viszont a hazugsagert nagyon.

Ha a masikon meg latja az ember, hogy a hallgatas nem eleg neki, akkor mar szerintem csak magara gondol... Azt kell nezni, hogy a masik milyen. Lehet, hogy a lanynak jobban esett volna egy ilyen koptatas, de ugy latszik a sracnak nem. Bar ismet szkeptikus vagyok: akik ok nelkul koptattak, kiakadtak, amikor veluk tettek ezt meg. Csak ugye masnal onzoek voltak es bele sem gondoltak...

Na mindegy, szerintem nem kell ezt tovabb ragozni. Aki akar ne mondjon okot, magatol. De ha a masik keri, tegye meg. Nem nagy dolgok ezek.

Piszok Alfréd 2010.08.03. 14:01:54

@Frigyesur: de annyit levennél, hogy a lány nem szeret, nem akar tőled semmit, ne fuss utána?

degreen 2010.08.03. 14:03:46

@nicknek: Ekkora blödséget írni.
hidd el, kemencével is dugnak :DDD

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 14:04:03

@Piszok Alfréd: le. De attol meg elvarnek egy magyarazatot. Nem hinnem, hogy ez a srac reszerol utanafutas volt. Nem azt kerdezte, hogy kell-e lanynak, van-e meg eselye, hanem, hogy miert csinalhatta.

mostmar_kicsit_unom 2010.08.03. 14:04:11

két lehetőséget tudok elképzelni. az egyik, hogy a lány nem volt őszinte. van egy lezáratlan kapcsolata, stb... tehát nem volt őszinte.

a másik meg, hogy valami nem tetszik neki a srácban. akár az, ahogy csókolózik, a kinézete, akármi más. ez még mindig jobb,mintha hetek, vagy hónapok után dobná ezt be. van ugyanis, aki ezt csinálja.

Dr. Jula Watson 2010.08.03. 14:04:39

@Piszok Alfréd: De jelen esetben amit a lány mondott nem több egy szimpla NEM-nél. És kívülről nézve leegyszerűsítve indenképp az a végeredmény, a srác nem volt elég jó a lánynak, nem mozgatta meg eléggé. De akkor is, ha benne van az ember, szeretne ennél kicsit konkrétabb választ kapni. Ha csak annyi, hogy megpróbálta és nem jött a szikra, akkor mondja ezt.

Hopi Bond 2010.08.03. 14:05:51

@Frigyesur: Ha lepattint és nem akarja elmondani miért, akkor számára ugyanolyan indifferens, hogy érdekel-e téged az oka vagy sem.
Lezárta magában és kész, ennyi volt, szeretne túl lenni rajta kérdések nélkül. Ez a másik fél szemszöge.

Szerintem meg nem kerül ugyanannyiba tisztességesnek lenni, bár kérdés, hogy egyáltalán kinek mi fér a "tisztességbe".
Ha 10 szakításból számára 9 olyan volt, hogy az okok elmagyarázása után a pasi továbbra is levakarhatatlanul nyomult, mert nem értette meg, akkor a 11. szakításnál már meg sem próbálja elmagyarázni, még akkor sem, ha esetleg a másik
megértené. Ha berögzült valami, akkor azt nehéz egy csapásra megváltoztatni. Ha nála összefonódott a szakítás okának
kifejtése a bonyodalmakkal (nyomulós pasi, telefonok, smsek, akármik), akkor számára az mutatkozik könnyebb útnak,
hogy egyszerűen nem foglalkozik az emberrel és a kérdéseivel, csak megmondja, hogy nem és kész.

Annyiban mindenképp tisztességes, hogy megmondta egyértelműen, hogy nem. Az okokat pedig nem kötelező kifejteni, ha meg számára rossz "emlékeket" ébreszt, akkor meg végképp.

citrix 2010.08.03. 14:06:51

Lehet udvariasan pattintani:jó veled,persze,majd hívlak és (itt a reménybeli programok tárháza):sose hív fel,elfelejtheted.Lehet megalázó módon,hogy még az élettől is elmenjen a kedve a másiknak:szemébe mondani hogy ronda(),sehogy se jön be... Köztes verzió a nekem nem jössz be,de aranyos és helyes vagy amúgy.Biztos sokan szeretnének pont egy ilyet,mint Te(csak én nem).Na ez is elég vacakul tud esni,egyáltalán nem vigasztaló,ha ez jó szó tud lenni az adott szituban.

Hopi Bond 2010.08.03. 14:08:25

@Frigyesur: Na ja, de 2 randi után senki nem kap rólad komplett képet, hogy képes lennél-e elviselni, ha megmondaná-e a konkrét okokat vagy sem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 14:09:14

@Frigyesur: "Az igazsag kimondasa miatt sosem haragszom. A tartalma miatt esetleg."

Ööö... Ez azért szép volt! :)

Amúgy nem más a világképünk. Inkább az más, amit elvárunk azoktól akik ebben a világban mozognak.

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 14:09:56

@Frigyesur: Foleg azert, mert utana csupa jot mondott a talalkarol. Ha nekem nem jon be valaki, akkor nem mondok pozitiv dolgokat, nehogy felrevezessem. Szerintem ez a lany nem kedves es nem aranyos.

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 14:12:09

@Hopi Bond: En ertem mi a masik fel szemszoge. :) Csak nem tudom megerteni. Illetve nem tudok vele egyeterteni.

A multbeli bunokert meg nem egy 11. embert kell buntetni. Szerintem ez egyertelmu.

Ujra leirom: nem kotelezo. Semmi sem kotelezo. Azert ember nem azert korrekt, mert kotelezo. Hanem azert, mert igy helyes.

Frigyesur (törölt) 2010.08.03. 14:13:34

@Hopi Bond: Epp ezert kell lennie egy oknak, amiert nem. Ha nem vonzodom, nem csokolom meg. Ha rosszul erzem magam, nem lelkendezek (vagy mit tudom en, hogy mik voltak a jo dolgok, amiket irt). Nem csodalom, hogy ezek utan valaki tanacstalan. :S

KiNG 2010.08.03. 14:16:41

@Hopi Bond: a csaj ártatlanságát nem az expasijai bűnösségével kell bizonyítani.

Ha meg valami csaj azzal jön az első vagy második randi után, hogy "nem vagyok szerelmes beléd", az egy idióta.
Még egy lakásba vagy autóba sem első látásra leszünk szerelmesek, egy emberbe meg főleg nem! Mondja inkább azt: "gáz, ahogy öltözködsz", "büdös a szád", "nem vagy elég jóképű", "kevés a 20 centi", "forintban? én euróban értettem, így sajna nem".

Persze jobb és könnyebb nem mondani semmit, mások érzésére szarni, hiszen milyen hülye dolog ez az empátia!

KiNG 2010.08.03. 14:21:10

@Frigyesur:
" Szerintem ez a lany nem kedves es nem aranyos."

Na, a premmisszákból össze áll a szentencia.
Riszpekt, Vader nagyúr.
(Végre egy gondolkodó nő!)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 14:22:34

Egyébként azt sem árt szem előtt tartani, hogy a dolognak nem csak tényszerű és intellektuálisan magyarázható okai lehetnek.

Márpedig érzelmi, és intuitív okokat elég nehéz "elmagyarázni".

nicknek (törölt) 2010.08.03. 14:26:31

@Frigyesur::)) Az erő mindig veled van:)

@degreen: hurrá... ennek örülök, mert akkor van esélye a posztolónak:D blödséget hoszzú ő, vagy zöldség akart lenni?:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 14:26:48

@Frigyesur:

A pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve. Lehet csak azért mondta, hogy a nyomi posztírót ne sértse meg. Én megsértem azzal, hogy lenyomizom, mert leszarom őt, az érzéseit is. Aki iránt nem érzek semmit, azzal nem is vagyok empatikus. Céltalan empátia sosem volt a kenyerem, noha rendkívül kedves vagyok, ahogy a nevem is mutatja! :)

Piszok Alfréd 2010.08.03. 14:28:17

@Frigyesur: ebben van valami.

Amúgy annyiból értelmetlen a vita, hogy szerintem a csaj másik pasit talált, azért pattintotta a fiút, ezt meg persze megmondhatta volna.

nyunyuli 2010.08.03. 14:28:49

engem is így pattintottak utoljára, csak éppen magyarázat nem volt, csak annyi, hogy ő megzavarodott és nem tudja most folytatni, és hogy én most biztos utálom és ne haragudjak.....

aha, ezt így szoktuk:)
fordított verzió volt, én vagyok a nő....

az ilyen tahóságok se nem életkor, se nem nemiség függvényei, valaki egyszerűen egy nulla gerinc nélkül.

Zurna 2010.08.03. 14:30:35

Erre a történetre egyszerűbb a magyarázat, mintsem gondolnád!

Két magyarázat lehetséges, mégpedig:
1: Azon a bizonyos "nemérekráközbejöttvalami" hétvégén találkozott az expasijával és kibékültek, téged meg nem tart annyira még, hogy ezt a tényt megossza veled, vagy azt hiszi így humánusabb, ha nem tudod az igazat!
2: Lelkileg defektes a csaj és ingatag, meg depis meg még ki tudja mi jöhet közbe, szóval rájött, hogy mégsem téged akar valamiért!
3 Bár írtam, hogy kettő de most jutott eszembe, szóval az is lehet, hogy közben találkozott a társkeresőn egy nálad számára vonzóbb egyénnel, aki megfűzte az agyát, és inkább azzal próbálkozik...

Szóval felejtsd el a csajt mielőbb és tudatosan!!!
Keress mást!

Hopi Bond 2010.08.03. 14:30:54

@Frigyesur: Nem megérteni és egyetérteni kell vele, hanem elfogadni. :)

Ő így élte meg a szituációt, a másiknak ugyanezt tiszteletben kellene tartania. Persze ha az egyiknek kérdései vannak, akkor a másiknak illik rá válaszolni, mert így helyes. De ha nem akar válaszolni a kérdésekre, akkor az már nem helyes?

Most akkor ki ért meg kit? :)

Persze, ha a lány megértené a fiút, akkor válaszolna a kérdéseire, ha a fiú megértené a lányt, akkor nem keresné a válaszokat.

A kérdés, hogy kinek kellene jobban megértenie a másikat...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 14:31:15

@Piszok Alfréd: Nyalván. A vita nem is a konkrét esetről szól hanem általános elvekről.
A poszt maga elég szimpla ügy akárhonnan is nézem.

Hopi Bond 2010.08.03. 14:32:56

@Frigyesur: Lehet két nap után mérleget vont és azt mondta, hogy inkább mégse. Nem lehet belelátni az emberek fejébe, hogy mit miért tesz. Nem mindig indokolható meg racionálisan egy cselekedet. Egyszerűen így döntött. Az meg könnyen lehet, hogy a döntésig vezető út nem vezethető le matematikai eszközökkel.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 14:37:14

@Hopi Bond: Hm. Ha "mérleget vont", akkor az pont levezethető és magyarázható.

Piszok Alfréd 2010.08.03. 14:37:33

@Frigyesur: "Ha nem vonzodom, nem csokolom meg."

Hát, ha csak nem különösen visszataszító, miért ne? :D Ez még messze van a megszelidítéstől :)

nicknek (törölt) 2010.08.03. 14:39:28

Racionális dolgokat keresünk a nő "NEM"-ben?:DDD

Hopi Bond 2010.08.03. 14:40:01

@KiNG: Ha volt már dolgom 10 konnektorral, amiből 9 esetben megvágott az áram, akkor nehezen szánom rá magam, hogy csak úgy lazán belenyúljak a 11.-be is minden mindegy alapon.

Zurna 2010.08.03. 14:40:50

@Nathan D'Xantine: ahogy gondoljátok! :-)
Az élet meg a társkeresés már csak ilyen!
A posztoló, meg örüljön, hogy nem később cserélték le, amikor már lelkileg esetleg jobban benne van!

KiNG 2010.08.03. 14:42:06

@Hopi Bond: nono. A konnektorba belenyúlni balesetveszélyes és mindig baj lehet, de az emberek - így a férfiak különbözőek, és nem mindegyik igényli, hogy hazudj neki, csak hogy ne bántsd meg őket.

Hopi Bond 2010.08.03. 14:42:28

@Nathan D'Xantine: Nem, mert az emberi döntések nem mindig racionálisak. Emóciókról meg nem vitatkozunk, mindenkinek szíve joga úgy érezni, ahogy akar.

Lehet annyi volt mögötte, hogy ma kedd van és ha 6-ost dobok a kockával, akkor kirúgom. Na, hát ez 6-os lett. :)

Hopi Bond 2010.08.03. 14:44:12

@KiNG: Hát van egy rossz hírem. Az élet is kegyetlen mód balesetveszélyes.

Zurna 2010.08.03. 14:45:47

@Hopi Bond: nos engem már rázott meg az áram, pedig még a szakmám is kapcsolódik hozzá, de ha a célom a 11.konnektor mögött van akkor bizony belenyúlok a 11.ikbe is, max.óvatosabban, elővigyázatosabban mint annakelőtte!:-)

Magyarul a szerelem és a társ keresése olyan dolog, hogy ha 115x megégeted magad, akkor is tűzbe megy az ember 116.ik alkalommal is, ha mögötte kedvező folytatást és a vágyai beteljesülését reméli!:-)

KiNG 2010.08.03. 14:46:03

@Hopi Bond: ám az áramtól meghalhatsz, egy rövid magyarázattól a másik irányába meg nem...

inci-finci (törölt) 2010.08.03. 14:46:03

@Hopi Bond: az érzés nem racionális de a tett igen

feltételezem kevés embert vertél agyon indulatból?

Zurna 2010.08.03. 14:46:42

@Hopi Bond: és sajnos kivétel nélkül mindíg halállal végződik! :-(

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 14:49:26

@Hopi Bond: Mérlegelni csak racionálisan lehet. Amúgy ha feljebb tekersz, pont én mondtam el, hogy mely döntések nem magyarázhatók...

Hopi Bond 2010.08.03. 14:52:18

@Zurna: Naja, de a kislány nem akart áramot szerelni. :) Látta, hogy konnektor lesz ez is, na akkor nem nyúlok bele, mert a konnektorok nem kedves lények. :D

@inci-finci: A gondolatban történő számít? :D
A tett lehet, hogy racionális, de emócionális dolgokat nem lehet racionálisan megmagyarázni. Könnyen lehet, hogy valami nehezen megmagyarázható érzelmi reakció váltotta ki nála azt a bizonyos nem-et. Lehet, hogy maga sem tudja, egyszerűen csak "érzi".

Mint amikor eszel valami ételt, de van valami furcsa utóíze és azt próbálod kitalálni, hogy mi a fene lehet. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 14:53:01

@Zurna: Az áram nyilván azokat rázza meg gyakrabban akiknek a szakmájuk... :)

Hopi Bond 2010.08.03. 14:54:40

@Nathan D'Xantine: Mérlegelni bárhogy lehet. Szép is lenne, ha minden mérlegelés végén előállna egy matematikailag is levezethető eredmény.

Csirke72 2010.08.03. 15:00:14

Kedves zöldfülü posztoló barátunk ezt kicsit benézte...

1. A mai lányok nem szeretnek hetekig-hónapokig randizni, hanem valszeg várta a nagy akciót.
2. Mégha fáradt is az ember ill. korán kel másnap, emiatt nem megy haza....A csaj többet várt volna.

3. A társkeresök amugy erröl hiresek, ott senki sem csak 1 valakivel taliálkozik. A csaj már párhuzamosan többel randizott és amelyikkel a hétvégén találkozott az volt a nyerö.

4. Javaslat: mindig több lánnyal ismerkedj 1 idöben és akkor nem koppanhatsz ill. te passzolod amelyik nem megfelelö:)

nicknek (törölt) 2010.08.03. 15:01:21

@Zurna: idővel a szigetelő réteg vastagodik:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 15:03:15

@Hopi Bond: Az lenne szép ha a mérleg nem lenne számolható...
:)

A mérlegelés ugye egy mérésre szolgáló eszközről nyerte nevét... Igen, a mérlegről.

A mérlegelésnél súlyozott érveket és ellenérveket pakolsz a két serpenyőbe. És kijön a válasz. És ez mind leírható matematikailag.

Ami nem magyarázható az nem mérlegelés. Az lehet ösztönös döntés, de mérlegelés nem.

KiNG 2010.08.03. 15:04:21

Amúgy aki azt mondja, nem kell a magyarázat, az gondoljon bele, mi lenne, ha:
- holnap bemenne a munkahelyére és kirúgnák, de nem mondanák meg miért
- elhunyna egyik rokona, de nem mondanák meg mi miatt
- lelépne a családja, minden ok nélkül

Na ugye, hogy nem lenne ezt jó átélni!!

Csirke72 2010.08.03. 15:10:03

@KiNG:

Nem tudom hol élsz te de melyik munkahelyen közlik veled a valós igazat amiért kibasztak.
Sehol. Amolyan meséket mondanak, hogy jobb legyen a hangulatod.
Amugy nem tökmindegy miért rugtak ki? Ha kirugtak uj helyet kell nézni és nem lekizni a multon.

Miért adott volna a csajszi választ. Nem házasok és még akkor is.
Ennyi- Nem volt nyerö ász a csákó...

nicknek (törölt) 2010.08.03. 15:10:13

@KiNG: :)) fúúú ez már nagyon általános... én erre a sztorira írtam, hogy nem kellene...:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.03. 15:10:42

@KiNG:

Ha köztisztviselő/közalkalmazott vagy, akkor simán lehetséges, hogy nem mondják meg miért rúgnak ki. Nem kötelesek indokolni.

Csirke72 2010.08.03. 15:11:57

@Kedves Nard:

Sehol sem kell megindokolni. A legáltalánosabb 2 irásbeli felszólitás amolyan kitalált hibára és a 3.-nál azonnalival felmondhatnak, indoklás nélkül.

Ennyi:)

Kósza 2010.08.03. 15:12:40

@KiNG: de itt két, többé-kevésbé elcseszett a randiról volt szó, nem olyan súlyos dolgokról, mint amiket te írsz. Miért kell ennyire eltúlozni?! A másik irány is igaz lehet: akarod hallani a péktől, hogy azért nincs éppen kiflije, mert a belvíz miatti gabonatermés csökkenés áttételes hatása a malomipari produktivitás lecsökkenésén át hatással volt a pékség aznapi termelésére? Vagy megelégszel azzal, hogy van kifli? Nincs. Viszlát.

Csirke72 2010.08.03. 15:13:48

1. A mai lányok nem szeretnek hetekig-hónapokig randizni, hanem valszeg várta a nagy akciót.
2. Mégha fáradt is az ember ill. korán kel másnap, emiatt nem megy haza....A csaj többet várt volna.

3. A társkeresök amugy erröl hiresek, ott senki sem csak 1 valakivel taliálkozik. A csaj már párhuzamosan többel randizott és amelyikkel a hétvégén találkozott az volt a nyerö.

4. Javaslat: mindig több lánnyal ismerkedj 1 idöben és akkor nem koppanhatsz ill. te passzolod amelyik nem megfelelö:)

Hopi Bond 2010.08.03. 15:28:44

@inci-finci: Nem egészségügyi problémára gondoltam. :)

@Nathan D'Xantine: A "serpenyőbe" kerültek olyan dolgok, amikhez nem rendelhető matematikailag egzakt módon kifejezhető mennyiségű tömeg. Például: nagy a feje, ez nálam mondjuk 1 tonnát nyom a serpenyőben, másnál meg 15 dekát. Ugyanis a nagy-a-feje problémához nincs általánosan elfogadott váltószám.

Ettől függetlenül nagyon szépen lehet mérlegelni az én saját kis külön bejáratú mérlegemen. Amit persze másnak esetleg nem kívánok levezetni semmilyen módon, mert olyan "mérőszámokon" alapul, amit a másik esetleg nem képes felfogni/megemészteni/megérteni/elfogadni/stb. Én meg nem kívánom elmagyarázni, hogy a nagy-a-feje lehetne-e fél kilóval kevesebb és akkor a mérleg máris nem billen oldalra.

KiNG 2010.08.03. 15:37:09

@Csirke72: de legalább megindokolják valamivel. Nem tökmindegy, mert sok minden miatt kirúghatnak, és van, amin tudsz változtatni.

@Kedves Nard: létszámleépítés is indok lehet, nem?

@Kósza: de b+ az egy kifli, ez meg egy ember!!!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 15:39:34

@Hopi Bond: Most mit értetlenkedsz? Mondtam hogy súlyozott.
Tök mindegy mennyivel súlyoztad az amúgy is nagy fejét!
Ha beraktad a fejét a "nem akarom" serpenyőbe, akkor amikor megkérdi és miért nem, már tudod is sorolni: Mert nagy a fejed, stb....

2010.08.03. 15:40:40

@Kytia:

Nem kellene ezt gyakorolni ?

2010.08.03. 15:42:11

@Hopi Bond:

Nem mindegy, hogy (a lany) rem nedves, vagy nedves rem...

Kósza 2010.08.03. 15:43:45

@KiNG: nem a kifli a lényeg, hanem a pék, meg te,... az két ember B+ ! Az is két ember közötti viszony, hogy kiflit kérsz tőle. Pont annyira sarkítottam lefelé, mint amennyire te felfelé! B+

KiNG 2010.08.03. 15:51:20

@Kósza: oké, de egy kiflit, ha nem kapsz meg valahol, akkor
A) elmész máshova kiflit venni
B) majd holnap eszel kiflit, ma inkább zsömlét kérsz.
Ergo nem érdekli az átlagembert, miért nincs kifli.

(Amúgy engem érdekelne, miért nincs kifli, ha mondjuk a nap másik 364 napjában van, és eddig mindig ott vettem.)

Hopi Bond 2010.08.03. 15:52:05

@Nathan D'Xantine: a súlyozott része kimaradt, felületes voltam, bocs.

Rendben megkérdezi, hogy miért, elmondom, hogy azért mert nagy a feje, de utána több kérdést ne tegyen fel. Most komolyan, ki tudja megállni, hogy ne tegye fel a következő magától értetődő kérdést, hogy mégis miért nagy a fejem? Utána meg majd jön a személyeskedős rész és a többi, bla-bla-bla. Ennél lényegesen egyszerűbb, ha megvágom a kört és csak úgy szimplán nincs válasz egyetlen kérdésre sem.

Mint egy sajtótájékoztató, ahol nem lehet kérdezni. Elmondom mi a szitu (=nem), aztán lejövök a pódiumról és mindenki mehet haza. A nyakad teheted rá, hogy minden ott megjelentnek van egy kismilliónyi kérdése. Érdekes módon az ilyen helyeken is bepróbálkoznak néha, hogy azért hátha. Pedig ott előre el is lett mondva, hogy nincs kérdés.

randomburvi 2010.08.03. 15:52:17

2 randi után mi a tökömet kell vekengeni? Ha minden pasi ennyit nyígott volna, akivel randiztam egyet-kettőt, megmakkantam volna.

Kósza 2010.08.03. 15:58:05

@KiNG: rendben Bki, feladom, búcsúzzon el tőled minden csaj a második, és egyben utolsó randi után egy csernusmüllerpoppercoelho tanítványhoz méltó részletes analízissel!

A jó öreg Hope 2010.08.03. 16:06:28

@Hopi Bond: bagoly mondja verébnek:
"nagy a fejed"-mondta a bagoly
"de mért nagy a fejem"- kérdezte ártatlan tekintettel a veréb...:-):-)

tuono 2010.08.03. 16:08:10

Sanszos, hogy itt is, mint sok más esetben több szálon futott a cselekmény a csajnál... Te voltál az egyik! Egy másik (rámenősebb) szál talán nem csak a buszig, hanem hazáig, sőőőőőt tán a szobájáig kísérte. Kb. ennyi, magyarázatnak megteszi nemde? :) Lépj tovább, jön egy jobb!!!

vázkulcs 2010.08.03. 16:14:05

Szerintem mindegy nem jöttél be neki aztán ennyi. Vagy ki tudja, női gondolatvilágot kár logikai alapon megközelíteni.

Örülj neki nem házasság és két gyerek után lépett le így. :D

KiNG 2010.08.03. 16:15:10

@Kósza: nesze b+ :D
"Megfutamodni a harctól, ez a legrosszabb, ami megtörténhet velünk. Rosszabb, mint vereséget szenvedni, mivel a vereségből mindig tanulhatunk valamit, de a megfutamodással csak ellenségünk győzelmét hirdetjük."

(Coelho)

kiraaaaa 2010.08.03. 16:17:34

Mi ez itt kajálda? Finomfőzelék, kifli..:))miről dumáltok itt metaforaügyileg?

A jó öreg Hope 2010.08.03. 16:20:13

@Hopi Bond: amúgy magyarázat lehet az is, hogy a lány a hétvégén sheriff-et, látott és ez az élmény annyira meghatározta az életét, hoyg bár kapcsolatuk platói maradt, mert egy sheriff nem áll le csak ugy bárkivel, de többé más pasira gondolni sem tudott...

meg aműgy is ha a lány adott volna a választ a kérdésre, hoyg de miért, az kb így hangzott volna nőiesen:

-azért mert csak...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 16:20:41

@Hopi Bond: Nincs gáz... :)

Persze. Erről beszéltem fentebb...

Piszok Alfréd 2010.08.03. 16:23:26

@kiraaaaa: van kifli is :D
A mai posztról a gasztronómia jutott eszünkbe :D
Éhes is lettem...

Piszok Alfréd 2010.08.03. 16:24:30

@KiNG: ha a nőnek nem jössz be, ugyanezek a lehetőségeid maradnak (persze kifli behelyettesítve nővel, bár kiflivel is jó továbbra is)

Piszok Alfréd 2010.08.03. 16:25:44

@KiNG: hát ez elég nagy marhaság, még a többi mondásához képest is...

Kósza 2010.08.03. 16:26:11

@KiNG: 3 B+ után tessék mondani egy Bki-t is, hogy legyen stílusod! :)

kiraaaaa 2010.08.03. 16:28:02

@Piszok Alfréd: akkor valami finomabb nincs?

Kósza 2010.08.03. 16:30:42

@KiNG: te az a típus vagy, aki megkérdezi dugás után a csajtól, hogy jó volt-e neki. Ezért adtam fel a meggyőzésedet bármiről is! :)

KiNG 2010.08.03. 16:33:15

@Kósza: bki-t inkább nők mondanak
@Piszok Alfréd: a nőknek elég :)))

KiNG 2010.08.03. 16:35:34

@Kósza: nem
De igénylem a visszajelzést mindenről. És nem feltétlen szóban.

2010.08.03. 16:38:38

@KiNG:

Victory needs no explanation.
Defeat allows none.

(Maximus Thane)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.03. 16:39:30

na, egy újabb idióta poszt, de csak az írója halál undorító.

csókcsattogással (bloáf), msn, iwiw sz@rságokkal. nem válaszol, de hívogatod mikor még csak kétszer taliztatok.
kiestél a kosárból, ennyi...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.03. 16:47:32

@kiraaaaa: Öööö...
Finom! :D

Tejfölös alap, lilahagyma, tarja, meg izék... :)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.08.03. 16:48:43

@A jó öreg Hope: attól függ milyen serifet...
mert az informatikai serifek, nem is igaziak.
csak önmaguk elektronikus kivetulései:D:D

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.08.03. 16:50:20

@A jó öreg Hope: ja igen, az igazi női válasz az meg ez: "nem tudom":)

Hopi Bond 2010.08.03. 16:52:54

@A jó öreg Hope: ahogy egyetemi tanárom mondta: "Minden igaz és mindennek az ellenkezője is igaz." :)

@Nathan D'Xantine: Na akkor pacsi. :D

Hopi Bond 2010.08.03. 16:54:20

@Kool Kitty Kat: Na elég legyen, mert szappanos zárka lesz. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.03. 16:54:23

"Én meg itt maradtam a kérdéseimmel." Na és? Legalább megkérdezted, amit akartál? Kaptál rá választ? Akkor mi a problémád? Ja, hogy nem olyan válasz jött, amit hallani akartál. Tragédia.

Joe69 2010.08.03. 17:03:31

Sokakkal egyetértve azt kell mondanom, hogy a posztíró legalább egy viszonylag karakán csajt fogott ki, aki véget vetett az ügynek. A gyakorlatban azonban azonban párhuzamosan hintáztatnak több pasit is ("pasifelhő"), finoman lehúzzák őket ezzel-azzal, és a dolognak akkor van vége, amikor a pasi elveszti a türelmét, és nyomulni akar, mert akkor úgy néznek rá, mint egy vadidegen erőszakoskodóra, mintha akkor látnák először, és ők aztán "nem úgy gondolták" és durván, lealázva kivágják. Pisis tiniknél természetes ez, de az megdöbbentő, hogy 30-40 körüli szinglik is ezt csinálják tömegesen, és nem veszik észre, hogy totál komolytalanná teszik magukat a férfiak előtt, akik jobbhíján egy csomó nő pasifelhőjébe járnak egyszerre, magyarán totál lejáratja a komoly kapcsolatteremtés lehetőségét. Idősebb korban pedig majdnem 1000 százalék, hogy a csajszi egy titkos nőspasizás felett csinálja ezt, a "nekem ez nem megy" szöveg valszeg azt jelenti , hogy +1 pasival a meglévő mellett nem akar dugni (de becsületére szólva legalább kihasználni sem akarja, nem úgy, mint a többség)

nicknek (törölt) 2010.08.03. 17:23:52

@Joe69: nem hinném, hogy ezek a nők tudatosan teszik ezt, vagy igen?

Joe69 2010.08.03. 17:31:42

@nicknek:
Tudatosan nem tudják, hogy mit tegyenek:)) a valóságban rettegnek az elkötelezettségtől, ennyi, ma már többet bagóznak, trágárkodnak, stb. mint mi, pasik, miért épp ebben lennének "jobbak" ?

nicknek (törölt) 2010.08.03. 17:39:29

@Joe69: egyeztetnünk kellene a névlistánkat asszem:DDD na lépek szia

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.08.03. 17:46:23

@Piszok Alfréd: azért megvan a válasz: az ízét, állagát nem szereted, készítsék el bárhogy.@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: becsületesebb megírni, hogy sosem járnék veled, max csak barátkoznék, van van egy másik. Átlátszó szövegek, nem mondom, de olyanok, hogy akár igazak is lehetnek, emellett kevésbé bántóak.@Csirke72: sorban: 1. aki így csinálja, egy idő után kiég, tartós kapcsolata pedig aligha lesz. Többre tartod azt, amit nehezebb megszerezni. (Nőt is.)
3. igaz
4. úgy kell csinálni, és nem kell reklámozni, általában mind2 nem tagjai több vasat tartanak a tűzben.

pucros 2010.08.03. 17:52:02

Normális, hogy a világ tele van megválaszolatlan kérdésekkel.

Ha nem kapsz újabb válaszokat, az azért jó, mert azok csak újabb kérdéseket szülnének.

Másfelől: mindenki pontosan tudja, hogy ilyen szituációkban csak azért követel az ember magyarázatot, hogy abba beleköthessen, hogy de az nem is úgy van, te tévedsz, ergo nem kellett volna így érezned és döntened. Ezt a párbeszéd-sémát már a gyerekek is bejáratják a "de MIÉRT nem maradhatok fent megnézni a filmet?" és ezer más szituációban.

Bölcsességre vall inkább nem belebonyolódni ebbe.

Piszok Alfréd 2010.08.03. 17:55:07

@Névtelen betelefonáló: persze. mivel a kajának ezen kívül nem sok minden egyéni tulajdonsága van, ez pont ugyanannyi, mint ha azt mondom, nem tetszel eléggé.

Törböly (törölt) 2010.08.04. 01:17:02

Nagy nehezen összejövök innét egy csajjal és nem meri a szemembe mondani hogy csak azér bújt össze velem mer látta a kést a zsebembe. Mért fintorgott amikor rájja leheltem. Igenis részletes vetytani magyarázattal tartozik nekem azért miért nem szopott le ott mingyár a tejázóban. Hijába fenyegettem meg nem volt kedves pedig látványosan mekfigyeltem ahogy eljár othonról.

Törböly (törölt) 2010.08.04. 01:19:12

@KiNG: pont aszt írtad amik nekem is eszembe jutottak köszönöm szépen!

Taki86 2010.08.04. 03:38:35

Sziasztok!
Végigolvastam a kommenteket és reagálnék néhányra.
Először is már továbbléptem szóval ezzel nincs probléma. Egyedül annyit szerettem volna hogy tudjam a döntése okát, ha az a helyzet hogy lelki az oka akkor egy olyan válasz hogy "nem érzek irántad semmit" vagy "nincs meg a szikra" az elég lett volna. Ha pedig más akkor azzal is beértem volna.
Másodszor is én inkább romantikus ember vagyok és nem az az elsődleges célom hogy megfektessem a csajt rögtön az első randin vagy a másodikon. Ehhez még annyit hogy minek írja ki olyan sok csaj hogy nem kell olyan pasi nekik aki a szexre hajt?
Engem egyedül az éles váltás zavart meg, mert úgy éreztem és úgy éreztette is velem mind élőben, mind msn-es beszélgetés alkalmával hogy minden szép és jó.

Köszönöm a rengeteg válasz!
Sziasztok!

esztelen 2010.08.04. 13:54:06

@Taki86: sajnos kevés az olyan "rendes" pasi, mint Te. Nem értem a lányt, annak ellenére, hogy nem vagyok maradi miért lovallt bele téged ebbe a dologba, elvégre nem kötelező már az első-második randin csókolózni -elvégre nem csak attól függ tetszik e a másik vagy sem- és utána azzal áltatni a másikat, hogy minden jól alakul. Az alapvető baj, hogy úgy tett mint aki akarja ezt a kapcsolatot, ezért utána igenis magyarázattal tartozik miért mondott nemet.
Emellett sajnos vannak férfiak és nők egyaránt, akik játszanak másokkal. Van párkapcsolatuk, közben pedig "ó, én csak baráti alapon ismekedek" címszó alatt azzal legyezgetik a hiúságukat, kompenzálják korábbi sikertelenségeiket, hogy magukba bolondítanak másokat. Utána meg arra hivatkoznak, hogy "előre megmondtam van barátom/barátnőm, hozzád sem értem, magadra vess ha belém estél". És azt hiszik ezzel felmentik magukat, mert nem csaltak meg senkit. Pedig dehogy nem. Fizikai kontaktus nélkül is megcsalta a párját.
Ez az egész netes társkeresősdi-csetelés téma egyre gusztustalanabb kezd lenni, egyre többen mások becsapására használják.

halak37 2010.08.05. 05:49:47

".......Forgatja a karikagyűrűjét siratja a régi szeretőjét..."szerintem ez van.
süti beállítások módosítása