Csak érdekből járnak velem

2010. december 20. 08:09 - Panni CsP

"Közben a neten is ismerkedett ezerrel és ott össze is jött egy sráccal: el is hívta szépen koncertre, az én hátam mögött" – írja következő posztolónk, aki egy olyan fiatalember, kinek szakmai élete rendben van, ám ugyanez már nem mondható el a szerelmi területre. Azt hitte, talált egy hozzá passzoló lányt, ám a hölgy fügét mutatott neki. Hát már senkiben sem lehet bízni?

 

Tisztelt CsP blog! Rendszeres olvasótok lettem én is. Az oldalatokon leírtak hűen tükrözik a mai fiatal társadalom (25-35 év) nem éppen felemelő állapotát és értékítéletét, vagyis a kapcsolatok nagy része érdekből jön létre, abból, hogy az egyik fél kihasználja a másikat. Magamról annyit, hogy 26 éves srác vagyok, úgy érzem még nem volt igazán komoly kapcsolatom (A leghosszabb 1 évig tartott, abból is volt vagy kettő), eddig csak a csalódás jutott osztályrészül. Nekem elég szilárd etikai elvrendszerem van, nem váltogatom egyik napról másikra a partneremet, nem vagyok híve az egyéjszakás kalandoknak, nem léptem még soha félre. Tudom, hihetetlennek hangzik, sokan hülyének is néznek érte, de én ilyen vagyok és nem akarok megváltozni, még ha most másfajta viselkedés a „trendi”. Én úgy vagyok, hogy mindig nyugodt szívvel tudjak belenézni a tükörbe, az emberek szemébe és egyenes gerinccel tudjak járni.

Nem vagyok sem szép, sem csúnya, bár egy kicsit alacsonyabb vagyok az átlagnál (ami némi hátrányt jelent ismerkedés terén, mert ugye a magas a „trendi") mindig igényesen jelenek meg, rendszeresen sportolok. Eddig az összes volt barátnőm érdekből volt hajlandó járni velem. Másodéves egyetemistaként megismerkedtem egy nálam 2 évvel fiatalabb lánnyal egy buliban. Feltűnő volt, hogy amíg a többi csak úgy töltötte magába az alkoholt és pöfékelt, egy csinos, vékony, helyes lány csak egyedül ücsörög egy széken. Beszélgettünk, örültem, hogy végre van valaki aki számára egy buli nem a vad orgiát és alkoholizálást jelenti. Ő érettségi előtt állt és tovább is akar tanulni, végre valaki akar valamit az élettől. Végre valaki, akinek hasonló értékrendje van, mint nekem, gondoltam… A probléma ott volt, hogy vidéken tanult és csak hétvégenként tudott feljárni Pestre, igaz utolsó évében sem sűrűn, mivel közelgett az érettségi. Mivel én is nagyon fontosnak tartottam/tartom a tanulást, nekem is teljesítenem kellett a nem éppen könnyű egyetemi tantárgyaimat. Aztán jött a „fekete leves”, kiderült, hogy tanulás helyett mindenféle hülye koncerten lógott. Közben a neten is ismerkedett ezerrel és ott össze is jött egy sráccal: el is hívta szépen koncertre, az én hátam mögött.

Természetesen összejöttek, hirtelen unalmassá váltam számára, mert tanulmányai mellett nem voltam hajlandó elköltözni otthonról és diákhitelből finanszírozni az albérletet, illetve fenntartani egy kocsit csak azért, hogy furikázzam őnagyságát, ugyanis a srác ezt tette. Az, hogy nem esett jól, enyhe kifejezés… Ezután egy jó darabig elegem lett a kapcsolatokból és inkább a tanulmányaimra koncentráltam. Két szakirányon is elvégeztem az egyetemet és egy szakmát is szereztem, amelynek most aratom a gyümölcsét piacképes végzettséggel. Kaptam egy jónak számító kezdő fizetést nyújtó állást is, a versenyszférában, a legnagyobb válság idején.

A magánéletemet már nem nevezném ilyen sikertörténetnek. A szakítás után évekig (fogalmazzunk úgy: az egyetem elvégzéséig), csak rövid távú (maximum félév időtartamú kapcsolataim voltak). Az ok prózai: Már mondottam, külsőre nem vagyok az a kifejezett „álompasi” kategória, de mindig igényesen jelenek meg társaságban és általában ki is jövök az emberekkel, talán a túlzott segítőkészségem és jóindulatom miatt igyekeznek a nők kihasználni engem. Mivel jó tanuló voltam és szívesen segítettem másoknak is (legyen szó fiúról vagy lányról, szívesen adtam kölcsön a dolgaimat, általában vissza is kaptam, igaz, volt olyan is, amikor vissza kellett szereznem). Az ismerkedési lehetőségeim is be voltak határolva az elveim miatt, ugyebár nem vagyok hajlandó csak azért lemenni egy buliba (legyen szó fősulisról, vagy egyébről), hogy fölszedjek egy egyéjszakást. Sajnos ez a felsőoktatásban lévő hölgyek számára, egyenesen „trendi”. Nem egyet láttam közülük, hogy bent egyetemen hangsúlyozta, hogy ő milyen komoly kapcsolatban van a nála 5-6 évvel (vagy még több) idősebb párjával, aztán a fősulis bulik után a fél koleszt fölpróbálta. Lényeg, hogy legyen aki fizesse az albérletet és hurcolássza kocsival, sajnos manapság ez az átlag huszonéves nő ma Magyarországon.

Tengermély tiszteletem a kivételeknek, mert biztos kevés akad belőlük. Kívánom, hogy legyen boldog, akinek sikerült harmonikus párkapcsolatot/házasságot kialakítani. Sajnos manapság egy fiatalembernek, aki komoly etikai és erkölcsi elvrendszerrel bír, nagyon nehéz egy ilyet kialakítani, szinte lehetetlen a mai „globalizált, fogyasztói társadalmunkban”, ahol mindenkit csak az érdekek vezérelnek.

Elég hosszúra nyúlik a levél és még bőven nincs vége a mesélnivalómnak, de ígérem, amint lesz kapacitás, jön a folytatás, mert közel sincs vége. Üdv és Áldott Békés Ünnepeket kívánok: Szega

 

 
280 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr652527254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 08:26:28

Aki nem magas, az gnóm. :) Amúgy enyhén kényszeresnek tűnik a postoló, kis autista beütéssel. Szereti hangoztatni, hogy ő milyen sikeres meg jó a munkájában. Ki nem szarja le, nem HR-esnek írta a postot. Őt a szegényt mindig kihasználják...jaj, hagy ne ejtsek könnyeket. Ilyen az élet. Csupa elfojtás a csóka, szeretne ő is inni, bulizni és gerincrevágni az arra való Arankákat. Csak hát, ugye nem tudja, így aztán a szükségből kovácsol erényt, hogy "én nem vagyok ilyen". Te csak jobb híján vagy ilyen, nem azért mert így akartad.

Hurri Kán 2010.12.20. 08:48:41

Szegény poszt toló nem szép, de legalább akkora mint a kutya ülve... Le kéne kicsit lazulni, úgy hátha könnyebben mennének a dolgok :)

nosce 2010.12.20. 08:55:08

Nem feltétlenül elfojtás ez. Vannak emberek akik sikeresek a tanulásban, munkában azoknak ez ad elég belső supportot, nem feltétlenül buliban akar tarolni és alig van rá idejük is. Az élet nagy igazságtalansága :) h az ilyen pasikból lesznek később a pénzes pasik, akik meg bulikban koptatták magukat azokból meg akik az előbbieket szidják :) a pénzes-gecci-faaszfej fönököt stb. :) Ha alacsony majd rááll a merdzsojára azzal elég magas lesz, az arany patekkel a csuklóján meg elég szép :) A gáz ha mégse jut el ide, akkor lesz sikertelen :). Párnak meg valami csendes introvertált nőt kell beújítania azzal még boldog is lehet...és tényleg nem buliban kell keresnie, inkább könyvtárban vagy színházban ermberbarát vagy zöldharcos mozgalmakban, ilyesmikben

Sanity 2010.12.20. 08:58:46

Küldj egy emailt nyugodtan, szívesen segítek. Az ilyen jellegű srácokból lehet a legtöbbet kihozni kb.

Túl sok mondanivalóm van.

2010.12.20. 09:00:51

Várom a kommenteket, mert erre nem tudok mit írni...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 09:01:36

@nosce:

Nos vannak a munkamániások, de azok nem panaszkodnak arra, hogy nem sikeresek a magánéletükben, mert egyrészt nincs is olyan nekik, másrészt, nincs is rá idejük. De akkoris zavarná a kis gnómot, hogy csak azért jönnek el vele a sunák, mert pénze van. :) Azt akarja, hogy önmagáért szeressék, de nem fogják soha, mert gnóm és mert olyan unalmas és skippelhető mint bármelyik fizetett hirdetőspost itt a cspn, vagy olyan értéktelen mint a csp-pontok. :)

nosce 2010.12.20. 09:07:51

@Kedves Nard:
Pesze, a call centeres vagy törekvö munkatársakat sohanem a szépségéért sunázhatja, de majd beletörödik :) De egy inrovertált csajjal lehet boldog, Ha viszont bulikirálynőt akar behódoltatni az nem fog menni, akkor szopni fog :)

Devil2 2010.12.20. 09:07:52

"aki komoly etikai és erkölcsi elvrendszerrel bír"

vagy inkább mondjuk úgy hogy erősen gátlásos.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 09:11:19

@nosce:

Vagy ilyen random sunákat akik a bömöskulcsot pörgetőkre gyorsulnak. :) Egy normális nőnek nem fog kelleni egy tudálékos okoskodó önmagát nagyon nagy becsben tartó mélynövésű fóbiás fasz. :)

Devil2 2010.12.20. 09:17:44

@Zsu0805: Dehogynem, csak szedd össze a gondolaitad. :)

vendriner aladár 2010.12.20. 09:20:42

Édes ecsém, nagyok az elvárásaid a farkad meg ... hagyjuk, beza ölég baj. Az ilyen vak töketlen emberek sorsa egyenes úton halad az opcionális kurvapecérré váláshoz. Csodálod a nőket, de azért lehet, hogy a te berendezésedben is hiba van, mert nem nagyon veszik a jeleid. Javaslom szívj föl egy csík kokót és tanulj Stohltól csak ne vezess, mert különben belőled egy koravén savanyú pöcs lesz, akiből korán főnök lesz és a dolgozóidat fogod ..szogatni a nők helyett...

tugezőőr uuuii uuillö 2010.12.20. 09:29:21

Ne aggódj, majd 35 évesen lesz normális kapcsolatod egy elvált, kétgyerekes anyukával. Az igaz, hogy csak pótapának meg adókedvezménynek kellesz majd, s a közös gyereket el is felejtheted, de legalább boldog leszel. Ja, nem.

Ha van rá módod, irány külföld. Egy német vagy japán nő megbecsüli a magyar férfit; ők nincsenek elrontva.

Puch Cavette 2010.12.20. 09:37:29

Ez van, haver. Mi, 25-35 évesek a Hupikék törpikéken szocializálódtunk. És hát Okoskát már abban is állandóan szívatták a többiek. Sajnálhatod, hogy neked kimaradt ez a remek kis sorozat, sokat tanulhattál volna belőle az életről.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 09:39:05

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor:

Ja persze, a japán és a német nők nincsenek elrontva, ott nincsenek hülyék. Nyilván :) De biztos igazad van :D :D :D

Jó, hát menjen külföldre, ki nem fossa telibe, minusz egy faszfej az országban :) Így már csak 8.000.000 marad. Way to go!

2010.12.20. 09:39:36

@Devil2:
Megpróbálom... :)

2010.12.20. 09:44:08

Magasság... nem derül ki, hogy konkrétan mennyi is... 160 baromira gáz.
Fiatal vagy még, várj még pár évet és utána keress normális csajt. A hozzád való csajok most még buliznak és kiélik magukat.
Másik városban tanul tőled távol, alig taliztok stb. Mit vártál? :) Gondolom nem ő volt az egyik 1 éves.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 09:50:00

@Zsu0805:

Magasnak lenni mindig is trendi volt, a gnómok mindig is megvetés tárgyai voltak :)

Hurri Kán 2010.12.20. 09:55:22

@Kedves Nard:
Esetleg a németeknél kifog egy 178 magas, kb. 87 kilós eladósorban lévő Ursulát :))))) Milyen szép pár lennének :)))

2010.12.20. 09:55:23

@Kedves Nard:
Senki sem szeret lenézni a pasijára. Bár ha meg azt veszem, hogy barátnőm 156-157... mellette jól mutatnak az aprólékok.

2010.12.20. 09:56:32

@gyvy:
A germán félisten tesóját meg küldheti ide hozzánk. :)

dr. gernika 2010.12.20. 09:58:04

Attól még, mert te önértékelési zavaros lúzer gnóm vagy, talán nem a nők nagytöbbségét kellene beskatulyázni pénzéhes számító ribancnak, hanem elgondolkozni rajta, hogy miért ilyeneket vonzol be. Talán mert túl hamar mész túl messzire valaki megítélésében? Másodikosként egy egyetemi buliban kivételes az a gimis lány, aki érettségire és továbbtanulásra készül, mert "akar valamit az élettől?" Miért az összes többi hogy került oda, ahol épp van?? Egyből rázúdítottad az összes vágyképed egy átlag lányra, innentől könnyű csalódni.
Ja, és úgy könnyű erkölcsösnek maradni, ha alig van lehetőséged a csajozásra, ahogy Nard szokta mondani, a szükségből kovácsolsz erényt. Amúgy a mindenkinek segítős, kölcsönadós attitűdről pedig: aki csicskaként viselkedik, azt úgy is fogják kezelni. Ne csodálkozz, ha az összes barátnőd kihasznál.

Hurri Kán 2010.12.20. 10:00:03

@Zsu0805:
Bundesligasérós, már 28 éves korában sörhasú Hansira gondolsz ? :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 10:00:17

@gyvy:

Vagy nagyobbat. 2 évig éltem ott, bennszülött lányok olyan rondák voltak, hogy inkább a jobb és bal kezemre hagyatkoztam :)

pingpong 2010.12.20. 10:01:30

de hát még csak nem is próbálkozik a leírtak alapján, akkor ezeket honnan tudja előre? honnan tudja előre, hogy egyik-másik lánnyal így meg így lesz? ennyire nem lehetünk tele előítéletekkel, mert pikkpakk elszaladnak az évek... kedves posztoló, lazítsál, sodródj az árral. nekem bejött.

2010.12.20. 10:05:31

@gyvy:
Dehogyis... Valami formásra. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 10:05:35

@pingpong:

Ez a típus ilyen, mindent már előre tud. Ilyen tipikus, bazdmeg nyuszika a létrádat jelleggel.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 10:06:40

Nekem a posztoló stílusából egy jön le, hogy ezek az elvek, amiket hangoztat, jók ugyan (valamilyen szinten), de nem tud kitörni belőlük. Túlságosan megkötik az általa vallott elvek. Persze nem azt mondom, hogy felejtse el őket, hanem próbáljon meg egy kicsit lazítani. Járjon olyan társaságba, ahol vannak elvek, de pl: borozgatnak is, beszélgetnek is stb. stb.

Viszont nekem úgy tűnik, hogy ő nem az ilyen társaságra kíváncsi, hanem pont a bulizósra! Süt az írásából, hogy menne ő, meg csinálná ő, de hát az ELVEK. Kicsit el kellene engednie magát! Attól, hogy kicsit bulizgat még nem lesz lábtörlő.

Megértem az elvei nagy részét, mert én is hasonlóan gondolom, de meg kell találni az egyensúlyt! Olyan, mint aki karót nyelt!Hogy fogja így ÉLVEZNI az életet, ha minden izgalmas dolgora nemet mond??? Kell az ember életében egy időszak, amikor kipróbál dolgokat! Lehet, hogy amire azt mondta, hogy "jajaznemférbeleazelveimmiatt" az bejön neki és rájön, hogy de hülye voltam, amiért nem próbáltam ki. És inkább most próbálja ki, mint akkor mikor már 60 éves lett!

Kedves posztoló! Nézd meg a Bakancslista című filmet!

Sanity 2010.12.20. 10:18:35

@Bundabandi: Az első konstruktív válasz kb. Szerintem pont rátapintottál a lényegre: a srác önmagát korlátozza le. Ha tényleg mindenáron meg akarja változtatni életének ezt a részét, akkor sokat ki lehet hozni belőle. Ha csak visszaigazolást akar, hogy azért fos az élete, mert alacsony (ergo nem ő a hibás) és erős értékrendje van (ergo unalmas), akkor szánalom.

Én csak azt nem értem, hogy miért mindenki a 2. verziót látja.

dr. gernika 2010.12.20. 10:29:47

@Bundabandi: Szerintem az fáj neki, hogy a minden pasi farkára feltekeredő nők pont az övére nem hajlandók.
Aztán nekiáll ezt a frusztrációt kivetíteni mindenkire, aki a buliban jól meri érezni magát. Pedig anno én is le tudtam járni a fősulis buliba minden héten és végigtáncolni az estét mértékletes italozás kíséretében anélkül, hogy megcsaltam volna az akkori barátomat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 10:29:57

@Sanity: Mert sokan hangoztatják, hogy nem a külső hanem a belső a fontos, mégis a külsőt kritizálják állandóan. Most is. Én ismerek olyan alacsony pasit aki tök jó fej és okos. Persze állandóan kompenzál az alacsonysága miatt, de egy szerethető ember. A posztoló is fog találni csajt magaának, ha kicsit lazít és nem akarja, hogy a hölgy tökéletes legyen. Mert inkább ez a baj! Valószínű nagyok az elvárásai a másikkal szemben és azt is valószínűnek tartom, hogy ő is a külsőségekre megy. De ha csinibabát akar magának az sokszor - persze nem feltétlenül - együtt jár a könnyű erkölcsökkel. Na ezért nincs senkije! Ha meg éppen van, akkor rosszul választ, mert tudat alatt a bulizósokhoz vonzódik, mert ő is olyan akar valahol lenni. Legalábbis szerintem ez lehet mögötte.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 10:37:41

@Bundabandi:

De az az alacsony haverod, nem ilyen életképtelen pszichoboy. Az ilyen nem tudja mit akar. Illetve azt akarja, hogy felnézzenek rá, de senki nem fog, mert unalmas, száraz lófaszjóska, akiből egyszer lesz egy hír valamelyik hírportálon, ha a válság miatt kibasszák a cégtől, akkor ugyanis megszűnik minden identitása, hiszen ő eddig a munkája volt, és már az sem lehet. Majd nyom egy fejes a Mamutban mint az a másik a múlt héten. Ha nem változtat magán. Ha viszont igen, akkor lehet egy alsó-középkategóriás pasi aki esetleg kifog egy alsókategóriás vagy alsó-középkategóriás irányításra szoruló, és/vagy igénylő nőt, akinek mindennap elmondhatja a tutit a kis gnóm férje.

Sanity 2010.12.20. 10:38:15

@Kedves Nard: lehet, de ha mindenki így áll hozzá, akkor nem lesz előrelépés, csak egymás oltása/szapulása. Látatlanban pedig nem kategorizálnám be a srácot.

@Bundabandi: "akkor rosszul választ, mert tudat alatt a bulizósokhoz vonzódik, mert ő is olyan akar valahol lenni. Legalábbis szerintem ez lehet mögötte."

Simán lehet. Ez tipikusan az a helyzet, amikor a srác ki van akadva, hogy a jó nők mindig a rosszfiúkkal vannak. Pedig ő jófiú, és mennyivel többet tudna neki adni. Az már nem jut el az agyáig, hogy ezek a nők valsózínűleg azért vannak mindig a rosszfiúkkal, mert ők adnak nekik többet. Azt, hogy mellette, egy jófiú mellett boldogabbak lehetnének, azt meg csak az ő kis agya gondolja.

Hurri Kán 2010.12.20. 10:41:02

Vissza kéne feküdni aludni... Ennek a napnak sincs semmi értelme...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 10:41:16

Nohát, és ismét ott tartunk, hogy ki hová helyezi magát az értékskálán. Asszem, a csóka 5pontos és 10pontos nőre vágyik. Mindezt a jó munkájával, na meg a csodálatosan etikus viselkedésével kívánja elérni.
Aztán néz, hogy kájarópai pitscha jut.

Lám, hímben is létezik a jelenség.

2010.12.20. 10:43:45

@Zsit (nyau és rémizé):
Biztos most nézte meg a Túl jó nő a csajom-at. :)

2010.12.20. 10:44:19

@gyvy:
Én is aludnék még egy kicsit, de sajna vásárolni kell menni... :(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 10:44:27

@Kedves Nard: Ezért kellene kicsit engednie az elveiből, hogy ne legyen száraz lófaszjóska! Mert így tényleg az.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 10:44:36

@Zsit (nyau és rémizé):

Persze hogy létezik, és eléggé jellemző, mindkét nemnél.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 10:47:56

@Bundabandi:

Nem fog engedni belőle, már csak azért se, mert ez is egy elv. Hogy őt így kell szeretni az elveivel együtt. Csak ugye, az elveket nem lehet megdugni. El lehet menni az elvekkel buliba, csak senki nem látja a "nagyszerűségét", hanem csak azt, hogy milyen lúzer kis munkamániás pöcsarc. Max lecsap rá valami pénzéhes golddigger csaj, aki eljátsza neki hogy milyen jó pasi, közben meg dugatja magát a kertésztől a postáson át minden arrajáróval.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 10:49:35

@Zsit (nyau és rémizé): Na, megint itt tartunk, hogy ki hová helyezi magát az értéklistán! Arrrggghh!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 10:51:26

@Kedves Nard: Ha meg nem enged, akkor vállalja a következményeket és ne sírjon itt!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 10:52:49

@Bundabandi:
életem, olvasd már el a saját kommentedet is, hótt ugyanazt írtad, mint én, csak virágosabb stílben :)

@Kedves Nard:
az utóbbi időben a posztokban több ilyen nő jutott, ezért csodálkoztam rá a jelenségre

@Zsu0805:
az nem tommi, de legyen :)))

Barry Kent 2010.12.20. 11:01:04

Jó napot.
Barátom, tök jó hogy elveid vannak, az külön remek, hogy ugyan elvből nem jársz bulizni, de tudod hogy ott a nők csak egyéjszakást keresnek. Azért kiváncsi lennék 30-35 évesen hogy nyilatkozol majd ugyanezekről.
Az meg tényleg elég vicces, hogy miközben okádsz az érdekkapcsolatoktól, a poszt felében mást se csinálsz, mint fényezed magad hogy milyen sikeres vagy és jól fizető állásod van. Nem ártana elgondolkodnod, talán ha lenne más témád is, akkor nem ezeket a nőket vonzanád be.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 11:02:52

@Zsit (nyau és rémizé): Én nem írtam, hogy felülértékeli magát, csak azt, hogy jobb nőre vágyik, mint ő maga. Szerintem ez a kettő nem jár együtt.

Manzanilla 2010.12.20. 11:07:56

Reggelt! Az hogy valaki "igényesen jelenik meg a társaságban" még nem tesz sem egy nőt, sem egy férfit vonzóvá.

"Sajnos manapság egy fiatalembernek, aki komoly etikai és erkölcsi elvrendszerrel bír....." - ha ezt nekem egy hapsi egy randin így ebben a formában a szemembe mondaná, valószínűleg képen röhögném. Ahogy többen is írták már, ezt úgy hívják hogy lúzer. Nem azért, mert neked elveid vannak, hanem azért mert halálosan komolyan veszed saját magadat.

Szerintem valami vallásos szende kislányka lesz a posztoló jövőbeli párja.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 11:08:37

@Bundabandi:
ööööö - asszem, visszaadom az érettségimet, meg még két felsőbb osztályt is
Azért nagyon LOL vagy, már meg ne haragudj :)

dr. gernika 2010.12.20. 11:09:39

@Barry Kent: Projektál, nem vitás. Nem véletlenül lúzereztem le.

Hurri Kán 2010.12.20. 11:12:00

@Manzanilla:
"Szerintem valami vallásos szende kislányka lesz a posztoló jövőbeli párja"

Nem vagyok ateista, de az ilyenektől mentsen meg a teremtő...

vázkulcs 2010.12.20. 11:12:24

Az a baj a posztolóval, hogy nem tudja értékelni amit az élet nyújthat. Ha az élet mindenféle könnyűvérű üresfejű cicababát küld akkor szomorú szívvel azokkal kell beérni. :) Szerénység, és alázat, ez a fő. :)

www.youtube.com/watch?v=XlbB1pD3y0A&feature=related

Barry Kent 2010.12.20. 11:12:36

@Drága IV gernika:
Ja, ráadásul savanyújóska, nem véletlen, hogy hamar kiábrándulnak belőle.

Black.Sheep 2010.12.20. 11:14:00

ezt akár a VV-ből az okostojás gyerek, Alekosz is írhatta volna, egyetemi évei alatt.
kb. annyira realiti az is. meg ez is.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 11:14:25

@Zsu0805:
nem, én mindig nagyon-nagyon le vagyok maradva filmileg

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 11:15:54

@Zsit (nyau és rémizé): Most ezzel meg mi bajod van? Folyton azt hallani tőled, hogy mindenkifelülértékelimagátmindenkifelülértékelimagát. Na nekem meg ez a LOL! Sőt OMG!

2010.12.20. 11:16:05

@Zsit (nyau és rémizé):
Ezt nézd meg, ez nagyon jó. :)

Manzanilla 2010.12.20. 11:20:55

@gyvy: Hát igen a legtöbb embernek ijesztő lenne egy mélyen vallásos jelölt, de a posztolóval simán elbeszélgetnének órákat az elvekről, erkölcsökről, meg a világ romlottságáról. :)
A posztból sugárzik hogy az írója mindig erről nyomatja a szöveget. Egy randin ez, háát....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 11:21:13

@Black.Sheep: Jaj, pont erre gondoltam én is! Tiszta Alkeszosz! :D

Kósza 2010.12.20. 11:24:04

Szorongásokról árulkodó, modorosch fosch.
Mit iszunk?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 11:28:51

@gyvy: Miért, együtt jár? Azt kell gondolnom magamról, hogy hú de jó nő vagyok, ahhoz, hogy kezdjek egy jobb pasival? Akkor mi van azokkal a pasikkal pl: akik csúnyák, vállalják is és mégis bejönnek a nőknek és simán kezdenek jobb nőkkel. Ilyen mondjuk Zámbó Jimmy, vagy néhány színész Danny Devito, Woody Allen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 11:28:56

@gyvy:

Az olyan szende leánykákból lesznek a legalja faszcibálók általában. Ahogy elkerülnek otthonról :)

dr. gernika 2010.12.20. 11:32:24

@Bundabandi: Zámbó Jimmy meg volt róla győződve, hogy jó pasi. Komolyan.

Hurri Kán 2010.12.20. 11:35:58

@Kedves Nard:
Hát láttam egy-két példát a környezetemben. Lányka mélyen vallásos (=szeretet-terror) nevelést kapott és elég érdekes változáson ment keresztül úgy 20-22 éves kora körül ahogy megszűnt a szoros szülői felügyelet...

@Bundabandi: egyrészt hogy mi a csúnya, vagy mi a szép, az szubjektív. Jelen esetben a poszt tolóról megalapozottan feltételezhető hogy nem egy Mr. Olimpia, ezzel még is lenne akkora probléma, csak valószínűleg belül, ill. nyaktól fölfelé is elég komoly problémák vannak... A kettő együtt meg már elég súlyos teher...

@Kósza: Bármit ami árt :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 11:36:26

@Bundabandi:
folyton?
hát tényleg, ne olvassál, tök felesleges
(az általad említett pasiknak meg rengeteg belső értéke van/volt, forintban számolva milliárdos :D)

@Zsu0805:
majd ügyeskedek valamit :DD

@Kósza:
unikumot, aztán egy jó alvás :)

summerstorm 2010.12.20. 11:36:46

@gyvy:

szerintem néhány szende vallásos kislányka lényegesen életvidámabb mint ez a pasi...
Az én gimnáziumi padtársam egy erősen vallásos lányka volt, de amennyi hülyeségben (megfelelő határok között :DD) ő benne volt...

ez a pali egy tipikusan megkeseredett felsővezető lesz 15 év múlva, aki este 11kor még benn van a munkahelyén, és k*****a***dozik, amiért este fél 9kor már senki nem veszi fel a telefont, és így nem lehet dolgozni!!!!!blbablablabla....
ja és 45 éves korára kap egy szívinfarktust, majd a cég küld egy szép koszorút a temetésére.

drága posztoló, ez a gyönyörű jövőképed, ha nem gondolkozol el egy kicsikét... csak mondom.

Egyébként meg az etikait etnikainak olvastam :DDDDDDD
diszlexiás vagyok ma reggel...
Akarom mondani délben....

Black.Sheep 2010.12.20. 11:37:25

@Bundabandi:
na azért el ne hidd már, hogy ott nem egy olcsó zsánerszínészt látsz, ea az írás meg nem "tollforgács" :)

Father Justice (törölt) 2010.12.20. 11:38:14

@Bundabandi: Alkalomadtán számolj be azoknak a csúnya férfiaknak a sikertörténeteiről is (szép nőkkel), akik nem olyan pénztárcával vetették bele magukat a csajozásba, mint Zámbó Jimmy, Danny DeVito, vagy Woody Allen. Érdeklődve olvasnám. :)

Hurri Kán 2010.12.20. 11:39:07

@mooon:): a "megfelelő határ" is egy szubjektív valami :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 11:39:33

@Drága IV gernika:

Biztos lett volna (és volt is tuti) olyan, aki megdugatta magát vele. :) De szerencsére a kakas megmentette a világot, és Berettára is más szemmel nézek az eset óta :) Még hogy a fegyver nem hasznos! De igen! :)

@gyvy:

Én tapasztaltam is. Nem ajánlom senkinek az ilyet.

summerstorm 2010.12.20. 11:40:21

@Kósza:

kevernél nekem egy Bloody Mary-t drága kapitány :)?

Hurri Kán 2010.12.20. 11:40:30

@Father Justice ♋:
Csúnya férfi nincsen csak szegény férfi van. :))

dr. gernika 2010.12.20. 11:42:03

@gyvy: Nem nehéz ezt levezetni. A szülők azért fogják szorosan, mert nem bíznak benne, azaz úgy érzik, a lány potenciálisan elkurvul, ha nem vigyáznak rá - próbálják elijeszteni a bűnös világi élettől. A lány érzékeli, hogy mit látnak belé potenciálisan, és amint teheti, valóra is váltja mindazt. A tiltott világ borzasztó érdekes, valamint add hozzá, hogy 20-22 év alatt mi szexuális feszültség halmozódhatott fel benne, ha még a maszti is bűnnek számít a családban...

Barry Kent 2010.12.20. 11:42:27

@mooon:):
Hehe, könnyen lehet, no meg az is előfordulhat, hogy talál olyat, aki hosszabb távon elviseli, gyorsan elveszi feleségül, és 40 körül viszontláthatjuk valamelyik 6. kerületi szórakozóhelyen ahogy hajkurássza a huszonéves csajokat egy gyors numera reményében :)

Kósza 2010.12.20. 11:45:24

@mooon:): semmiféle Marival nem keverek, amikor véres! :)

dr. gernika 2010.12.20. 11:46:57

@Kedves Nard: Szemtanú beszámolóját hallottam, hogy hogyan szopatta magát egy szálloda bárjában valami kurvával, miközben követelte, hogy mindenki Királynak szólítsa.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 11:49:18

@Drága IV gernika:

A golyó is ezt mondta, hogy "Hú ez király volt!" :D

Black.Sheep 2010.12.20. 11:51:38

@Drága IV gernika: Ezt mi, kisemberek sosem fogjuk érteni. :)

bagolybagoly 2010.12.20. 11:52:47

nagyon nehéz lehet a posztolónak ilyen toronymagasan a világ posványa fölött nézni, ahogy alant szuttyognak a visszataszító trollok alkohol, szex és cigi mocskában. nehéz.

Hurri Kán 2010.12.20. 11:53:29

@Drága IV gernika: A kurvát?

@Kedves Nard: :DDD Állítólag a kakast akarta lelőni... Hallottam olyan verziót is hogy a vállán ült a kakas :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 11:54:29

@Zsit (nyau és rémizé): És az, hogy gazdag azt jelenti, hogy szép is? Az már egy másik tulajdonság. És nem a múltkor próbáltál itt mindenkit meggyőzni hosszasan, hogy de igen is mindenkifelülértékelimagát. És most megint ezzel jössz. Szerintem ez egy összetett dolog. Sok minden befolyásolja. A külső, a belső és a szerzett értékek, szerzett szokások is. Valamint a választék. Kisebb választékból lehet, hogy más kell, mint nagyobb válaszékból. Lakatlan szigeten az az egy ember aki veled van, az is baromi szép tud lenni egy idő után.

@gyvy: Ha szubjektív, akkor miért nyomatja itt Nyauizéke, hogy mindenkifelülértékelimagát. Akkor nem mindegy, hogy én adok magamnak egy 5-öst, Pisti ezzel szemben egy 8-ast, Palika meg csak 2-est? Ha mindenkinek más a szép, akkor a hülye pontozásnak meg értékelgetésnek, meg listán való elhelyezésnek semmi, de semmi értelme. Nem?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 11:54:42

@gyvy:

Akiért a kakas szól....

Volt valamelyik vicces tévéműsorban, hogy megkérdeztek embereket kitől félnek. Mutattak egy "vállalkozót" aki azt mondta, az APEHtől. Mutattak egy kakast: Zámbóéktól. :)

summerstorm 2010.12.20. 11:57:45

@gyvy:

hát lévén vallásos volt, nem feküdt össze minden este más pasival :))... pl.
hanem először a férjével....

de mindegy is...
ő egyébként nem családi nyomásra indult meg ebbe az irányba...
így mondjuk nem is lett őrületes pálfordulás családból való kirepüléskor...

Hurri Kán 2010.12.20. 11:57:46

@Bundabandi:
Igazából tökmindegy hogy magadnak hányast adsz. Az számít, hogy más hányast ad.

dr. gernika 2010.12.20. 12:00:23

@gyvy: Neeeem, biztos hogy neeeem, mert közben mondogatta is, hogy "Én vagyok a kirááály" :D

Hurri Kán 2010.12.20. 12:03:17

@Drága IV gernika:
És a csaj is ezt mondta utána? :DDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 12:06:02

@gyvy: Igazából akkor az is tökmindegy, hogy más hányast ad. mert ahány ember annyi ízlés. Szóval semmi, de semmi értelme.

Black.Sheep 2010.12.20. 12:06:34

@gyvy: Valahogy így. És nem az számít, hogy mit akarsz magadról mutatni, hanem hogy mit látnak az emberek.
(Persze mindkettőben eléggé kiadjuk a kezünkből az irányítást, de aki elég magabiztos, az megteheti)

Hurri Kán 2010.12.20. 12:12:34

@Black.Sheep:
Szerintem ezzel nem adod ki az irányítást, csak éppen ha ülsz balfasz módjára mindennemű megnyilvánulás nélkül, akkor semmit nem fognak látni belőled és nem is alakítasz ki semmilyen kapcsolatot (itt most nem csak a párkapcsolatra gondolok).

dr. gernika 2010.12.20. 12:14:47

@gyvy: Szerintem örült, amikor végzett, hogy kibírta hányás nélkül. :)

Hurri Kán 2010.12.20. 12:15:41

@Drága IV gernika:
Ha az ember Deák Ferencre gondol közben úgy sok mindent ki lehet bírni :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 12:16:25

@Bundabandi:
hát a hosszasannal vitatkoznék :)
És igen, van az a pénz/hírnév, amitől a csúnya ember megszépül. Mint például az általad említett híresemberek esete.

Mondd, te nem ezen a földön élsz? Vagy csak direkt adod a naivát/királylányt (ha így van, pirospont, kurva jól csinálod, ha meg nem, akkor .... hát izé)? Pedig aztán én se vagyok semmi naivitásban, de ettől függetlenül látok és bizonyos jelenségeket képes vagyok felismerni.

Javaslom olvasásra majompásztor kommentjeit a régmúltból, nagyon tanulságosak :)

Na, de békén hagylak a lózsaszín világodban :)

Hurri Kán 2010.12.20. 12:19:46

@Zsit (nyau és rémizé):
Legalábbis van akit sok erotikához tud hozzá segíteni :DDD

Black.Sheep 2010.12.20. 12:20:08

@gyvy: Kicsit másról beszélünk, én itt már nem az alapszitut fejtegettem volna ezzel, hogy mit mutatsz, és mi látszik.
Hogy proaktív vagy, az alap.

dr. gernika 2010.12.20. 12:20:42

@gyvy: Ezt eddig nem tudtam, de majd kipróbálom. :D

Hurri Kán 2010.12.20. 12:23:48

@Drága IV gernika:
Majd megírod milyen volt? :DDD

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 12:24:18

Uramatyám! A kedves posztoló nézhetne akármilyen jól ki, ha ezt kellene hallgatnom, az első 5 percben felvágnám az ereimet.

Az első nő sem azért szakított vele, mert ki akarta használni, hanem azért, mert minden más fontosabb volt számára, mint a lány, és egy kis időt sem szánt rá, szemben az új pasival, aki koncertre járt vele, ide-oda "hurcibálta", vele volt.

tugezőőr uuuii uuillö 2010.12.20. 12:24:39

A posztoló úgy próbálja meg felhívni a nő figyelmét, hogy a saját hasznosságát mutatja. De a női alaptermészet az ilyen férfiakat nem preferálja, csak miután már jó pár pofont kapott az élettől (lásd elvált, 2 gyerekes anyuka példa). A jó genetikai állomány mindig megelőzi a családeltartó képességet, mert ez utóbbit később is igénybe lehet venni ("egy marha, aki mindezt fizeti").

Ha a posztoló úgy érzi, hogy az említett jelenség tendencia, akkor változtatnia kell a célfüggvényén: a következő nőnél már legyen drágább a segítség. Úgy kell elképzelni, mint amikor a munkában megbízzák az embert egy feladattal: ha vacak kulimunka, akkor legalább jól fizessen; vagy ha nagy presztizsű munka, akkor nem baj, hogy keveset fizet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 12:28:26

@gyvy:

Én Törőcsik Marit is javaslom, megfelel a célnak :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 12:31:00

@Zsit (nyau és rémizé): Miért nem élek ezen földön? Nem vitatkozni akarok, csak nem értem mi a bajod azzal, ahogyan én gondolkozom? Ill. miért zavar, hogy én másképpen gondolom? A tiéd is egy vélemény, meg az enyém is. Még szerencse, hogy nem egyforma emberek rohangálnak a világban. Baromi unalmas lenne!

"Pedig aztán én se vagyok semmi naivitásban, de ettől függetlenül látok és bizonyos jelenségeket képes vagyok felismerni."

Bizonyos jelenségeket, mint pl?

Volt ilyen tanárom! Képes volt a semmiről órákig beszélni. "Bizonyos jelenségeket, sokféle módon lehet magyarázni, lehet egyszer részletesen, meg egyszerűen is. Magyarázhatod szubjektíven, meg objektíven is. Attól függ. És ez nem minden! bla, bla, bla...." És akkor beszéltem a semmiről!

Rebelde 2010.12.20. 12:35:22

a poszt vége felé már hangosan röhögtem, ilyen dumával még szt. péter is visszaküldené a delikvenst, hogy ismerkedjen még egy kicsit a "globalizált, fogyasztói társadalmunkban” leledző emberekkel, és ne demoralizáljon a mennyországban

"Sajnos manapság egy fiatalembernek, aki komoly etikai és erkölcsi elvrendszerrel bír, nagyon nehéz egy ilyet kialakítani, szinte lehetetlen a mai „globalizált, fogyasztói társadalmunkban”, ahol mindenkit csak az érdekek vezérelnek."

ez egy vicc:))

2010.12.20. 12:36:00

Pedig (az en tapasztalatom szerint) a noket vonzzak a sikeres ferfiak...

fumerin 2010.12.20. 12:37:02

A magas nő a divat, kedves poszt toló:D
Amúgy ez egy szánalmasra sikeredett iromány lett:(

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 12:37:34

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor: Nem a célcsoporton kell változtatnia, hanem a saját viselkedésén. Mert ez olyan, mint egy reklám. Ha azt hangoztatom, milyen jó vagyok anyagiakban, meg mennyit segítek, akkor az lesz a vevő, akinek ez kell. De akkor meg utólag ne sírjon, hogy elvették azt, amit felajánlott. Ajánljon más értékeket, és akkor azok kerülnek az útjába, akik arra vágynak.

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 12:38:58

@Budapesti Brigaderos: Ha a saját sikerességüket is el tudják adni fogyasztható formában. Vagy csak kihasználják a sikerességét :)

2010.12.20. 12:40:27

@Zsit (nyau és rémizé):

Talan azert, mert nem a kulso az, amitol sikeres lehet valaki...

Rebelde 2010.12.20. 12:40:40

nem is tudtam, hogy a magas fiúk mostanában trendik, szerintem korábban is azok voltak:)

aki alacsonyabb az mással kompenzál,úgy látszik ő a rendkívül komoly etikai és erkölcsi elvrendszerével, de nem ártana taktikát váltani, mert láthatóan semmire se megy vele:)

2010.12.20. 12:42:11

@Dr. Jula Watson:

marketing 101. El kell tudnia adnia sajat magat - meg egeszen technikai hivatasban sem fog felelos pozicioba jutni nemi politikai erzek nelkul. Kiveve, persze, ha hatszele van.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 12:42:59

@gyvy:

Nemár, hogy nem lohasztó Törőcsik Mari! :) Vagy mondjuk képzeld el Csortos Gyulát a halálos ágyán! :)

Barry Kent 2010.12.20. 12:43:20

@Rebelde:
Ugyan, elvből nem változtat az elvein, mert az ellenkezik az elveivel :D

Black.Sheep 2010.12.20. 12:46:00

@Rebelde: esetleg "kis ember nagy bottal jár" esete?
Mi lenne, ha csak simán meglóbálna a diszkóban. Lenne egyből pálfordulás, neki is! Faszt az erkölcsöknek :)

Black.Sheep 2010.12.20. 12:47:39

@Kedves Nard: vagy Bajor Imre és Ratzigner hitvesi csókja :)

Rebelde 2010.12.20. 12:47:50

@Black.Sheep:
ugyan, a komoly erkölcsi érvrendszerébe ez pláne nem férne bele:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 12:48:31

@Black.Sheep:

Ezt a mondást a gnómok találták ki, hogy legyen valami vonzó dolog is, amiért szóbaálljanak velük egyáltalán a nők :)

Black.Sheep 2010.12.20. 12:48:42

@Black.Sheep:
(RatziNGer. jobb lett volna, ha maradok a Benedek-nél :)

Caddy 2010.12.20. 12:48:58

Nekem szimpatikus ez a Szega. :D:D:D
Gondolom már elláttátok a baját az alacsonysága és az elvei miatta. :) Nekem az tetszik benne, hogy tartja magát a dolgokhoz.
Annyi a tanács, hogy szép fizetés, egzisztencia, és majd te tartod el, ki a lányokat. Addig is minden jót. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 12:50:30

@Bundabandi:
@Drága IV gernika:
bizonyos jelenség (gyk): pénzért számodra tré emberrel baszni
Kellően direkt voltam és bla-bla-bla?
Köszi :)
Csak az ne legyen, hogy újat mondtam, és az se legyen, hogy ezek elvétve előforduló esetek a világban.
Azért, mert bízom abban, hogy nem csak ilyen van, még látom, hogy nem egyediek a dubajos celebkurvák és a ZámbóJimmy-szerű nőhöz jutási módok.

@Budapesti Brigaderos:
valóban
De a sikeres ember könnyebben jut partnerhez. Bármilyenhez, igényei szerint. A sikert meg manapság a leginkább nem a megmentett mosómedvék száma jelzi.
A nem sikeres meg bízhat a helyes pofiban, az etikus viselkedésben, satöbbi.

Na, befejezem, mennem kell sajnos - szép ünnepeket mindenkinek!

A d r y (törölt) 2010.12.20. 12:50:50

Nekem az a furcsa,h 26 éves koráig nem volt komoly kapcsolata.Ez most így megy?Tudja valaki?Nekem már a gimiben volt hosszú kapcsolatom, pedig nem volt magas,sem pénzes és nem csaltam meg, pedig buliztunk mi is rendesen.
A barátnőm mesélte, h a férjének van 1-2 haverja 33 körüliek és még szűzek.Ezt el sem hinném, ha nem ő mondta volna.Hihhhetetlen!!!

Black.Sheep 2010.12.20. 12:51:27

@Rebelde: hát abba nem, de hát ideje váltani.
Pepsi helyett rendes kólára :)

@Kedves Nard: bahh nők, ugyan ki áll velük szóba ? :)
20 centi fölött nem kell csépelni a szavakat, alatta meg ők nem fognak beszélni veled :)

fumerin 2010.12.20. 12:51:52

@Rebelde: Jujjj, de gonosz vagy :D
Szegény, kompenzálna BMW-vel is...de az drágább :D

mazolika 2010.12.20. 12:52:28

Öregem, rossz társaságba keveredtél. Akiket én nevezek közeli ismerőseimnek, barátaimnak, engem nem néznek hülyének, ha azt mondom, hogy hűséges vagyok. De ezt általában nem is kell mondanom, mert hamar rájönnek :) Ha az ismerőseidnél ez nem dívik, keress olyanokat, akiknek ez a _természetes_.

Nekem nem kell keresnem az olyan lányokat, akik úgy gondolkodnak, amilyen én vagyok, mert úgy hiszem, hogy megtaláljuk egymást. És tényleg :) A hasonló a hasonlóhoz vonzódik. Nagyon szépen látom az életemen, hogy hogyan változik a baráti társaságom, ahogy én is változom :)

Úgyhogy ne a társadalmat okold, hanem saját magadat. Az egyetemen sok embert ismertem, egy részük nagyon bulizós volt, a másik a tanulós, összeülős, beszélgetős fajtából. Mindkettőben voltak barátaim, de mit gondolsz, kikkel találkoztam többet az egyetem után?

Amúgy ha tényleg szeretnéd tudni, hogy ilyen vagy, egyszerűen nézz szét a barátaid között, nézd meg milyenek és tessék: ők mind téged tükröznek. Ha szép amit látsz, akkor jó helyen vagy. Ha nem, akkor ideje változtatni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 12:53:44

@Caddy:

Anyagias kurváknak valóban remek ez a srác! Szépen ki lehet majd használni a magasztos elveit a saját hasznukra. Lehet tán laptopot is kap majd a jövendőbelije.

dr. gernika 2010.12.20. 12:54:46

@Zsit (nyau és rémizé): Te nekem ne irogass csak azért, mert rámosolyogtam Bundabandira. Nagyon régen nem akarok már veled konzultálni.

tugezőőr uuuii uuillö 2010.12.20. 12:56:00

@Dr. Jula Watson: Szerintem a posztoló nem szokta egyáltalán hangoztatni a vagyoni helyzetét; csak nekünk írta le. Magában őrlődik, hogy ha ennyire sikeres a munkában, akkor a szerelemben miért nem? Egyszerűen az ő lényére nincs vevő ebben az országban. Talán pont szerencsés: olcsón megúszta az eddigi kapcsolatait (például nem kell gyerektartást fizetnie). Meg kell vizsgálnia, hogy a szignatúrája egyáltalán meghaladja-e a diverzifikációs küszöböt itthon (vagyis a zsákjához létezik-e egyáltalán folt).

fumerin 2010.12.20. 12:56:03

@Zsit (nyau és rémizé): Én ezért szeretlek :D
Ilyen csupaszon odatenni a valóságot már-már művészet :DDDD

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 12:56:23

@Drága IV gernika:
sértődött pedagógus-arc? nono :)
(mér? tiltod az ip-m? vagymi? hát ne válaszójjjjá-e!)

Kellemest Mindenkinek :)

mazolika 2010.12.20. 12:57:23

@A d r y: Simán. Nekem 24 évesen volt az első kapcsolatom. Előtte semmi :) Azóta mondjuk sokat fejlődtem, de a mennyiségi lemaradásomat kizárólag a minőségi fejlődésben kompenzálom :)

Rebelde 2010.12.20. 12:57:47

@fumerin:

teljesen mindegy mivel kompenzál, ha marad ez a sztájl, csak olyan női lesznek akik még a szemét is ellopják, és mindenkivel lefekszenek kivéve vele...:)

fumerin 2010.12.20. 13:02:26

@Rebelde: Ez látod igaz!
De nem mindenkinek áll jól a "Napoleon sztájl" :DDD

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:02:58

@Budapesti Brigaderos: Ez egyértelmű. Csak az, ahogy fényezi magát, bevállhat egy szakmai tárgyaláson, ugyanaz már nem feltétlen működik egy párkapcsolati beszélgetésben. Hely, idő és partner függvénye, épp mit domborítsunk ki magunkon. :)

dr. gernika 2010.12.20. 13:04:00

@Zsit (nyau és rémizé): Jah, ez a Miért? Mertkülönben? valóban tinédzser tanítvány-szintű visszakérdés, szánalmas provokáció. Azért a te korodban többet vár el az ember, de persze nem kap - ez tapasztalat, és ezért nem beszélgetek már veled. Csak szóltam, hogy nem vagyok rád kíváncsi, természetesen szankcionálni nem tudom. Annyit írsz ezután nekem, amennyit csak jól esik, reakciót meg majd annyit kapsz, mint Caddy.

mazolika 2010.12.20. 13:07:32

@Rebelde: Igazad van. A segítőkészség nem elég. Én is simán kölcsönadok _dolgokat_ másoknak. De ez nem jelent semmit. El is szoktam felejteni :) Ez tényleg csak segítőkészség. Ettől nem leszünk sokkal jobbak, legfeljebb civilizáltabbak.

Az igazi segítségnyújtás általában nem anyagi dolgokon múlik. Ez egyrészt jó hír, mert innentől kezdve bárki tud a másik emberen segíteni, másrészt rossz hír, mert ehhez magunkon kell sokat dolgozni. Empátia, tolerancia, türelem és az egész nyakonöntve egy jó adag humorérzékkel :) Erkölcs és morál mehet a levesbe a fenti tulajdonságok hiányában. Legfeljebb egy jól fejlett biomechanikus-protokoll-droid szintjén fogunk létezni :)

Rebelde 2010.12.20. 13:07:34

@kabátnyúl:

nem hiszem, csak simán nagyképű:)

Rebelde 2010.12.20. 13:08:48

@kabátnyúl:
a nagyképűt nem rád értettem:)

fumerin 2010.12.20. 13:08:53

@kabátnyúl: Lehet kapni belőled sálat?
Csak eszembe jutott....

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.12.20. 13:09:40

Kedves Szega!

Remélem az itt olvasott vélemények elvették a kapacitásaidat a további levelek fogalmazásától. Ahogy olvastalak, őszintén szólva én is csak érdekből lennék veled, már ha lenne hozzád gyomrom, pedig én is komoly etikai és erkölcsi elvrendszerrel bírok.
:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.20. 13:11:31

@Zsit (nyau és rémizé): Na ez a LOL! Pár komment alatt eljutni a mindenkifelülértékeimagát szövegtől, a felismeremhogynemdugokpénzért-ig. Ez már teljesítmény kérem!

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:11:42

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor: Nézd, itt van egy kis rövidke levél, amelyben ugye le kell írnia, hogy milyen is ő, és mi is van most. Mi nem ismerjük, csak azt tudjuk, amit leírt magáról. És mit írt le? A levél 3/4-e arról szólt, hogy ő csak tanul, meg milyen szuper, hogy 2 szak, meg szakma, milyen remek az állása, pár szó az elveiről, és egy szó a magasságáról. Sehol semmi, hogy mit tett a lányokért, mit csináltak együtt, mit szeretett bennük, semmi, csak a sértett ego. Megkockáztatom azt is, hogy ha netalán meghív valakit vacsorára, és az nem omol szerelmesen a nyakába, akkor máris megkapja, hogy számító, lehúzós ribanc.

fumerin 2010.12.20. 13:13:23

@Dr. Jula Watson: És tedd hozzá, hogyha nem ismeri kedvenc írójának összes művét idézet szinten, már meg sem kívánja :D

Hurri Kán 2010.12.20. 13:15:09

@Kedves Nard: :DDD

@Dr. Jula Watson: Nagy igazság :)) Mindig azt amit hallani szeretnének :))

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:17:07

@fumerin: Nekem az az érzésem, hogy a posztoló bárennyire is ezt hangoztatja, nem az intelligenciára megy rá, amikor keresgél.

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:18:51

@gyvy: Ezen azért finomítanék. Nem kell hazudni, meg megjátszani, csak mindig az alkalomhoz illő dolgot kell jobban előtérbe helyezni. Túrázni sem megy az ember báli ruhában és tűsarkúban, hiába nagyon szexi az a viselet. :)

fumerin 2010.12.20. 13:19:05

@Dr. Jula Watson: Nem hát!
Válogatás nélkül keres :D
Csak legyen!

Hurri Kán 2010.12.20. 13:22:19

@fumerin:
Ezt mélységesen meg tudom érteni :)))

@Dr. Jula Watson: Szerintem amíg egy bizonyos határon nem megy túl amit leírtam, addig nem hazugság. Ha meg hosszabb távra tervezel valahol/valakivel, akár munkában akár magánéletben, sok értelme nincs is hazudni mert úgyis kiderül ha nem igaz...

Viccet nemsokára küldöm! ;)

fumerin 2010.12.20. 13:25:40

@gyvy: Szerintem neked erre nincs szükséged, hogy átérezd!...szerintem...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 13:25:51

@mazolika:

"Empátia, tolerancia, türelem"

Ha megfizetnek, leszek empatikus, toleráns és türelmes is. Ingyen nincs semmi. Nincs önzetlenség a világon. Valaki MINDIG fizet, valakinek a nyeresége, valakinek a vesztesége.

Caddy 2010.12.20. 13:29:30

@Kedves Nard: úgy látom a szexmentes élet a cinizmus felismerő képességedre ment. :D:D:D:D

@Drága IV gernika: leírtad a nevem, komolyan mondom ez lesz a legszebb karácsnyom. :D:D:D:D:D

Ki iszik velem? :)

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:32:07

@gyvy: Ezért használtam a kidomborítás kifejezést. Egy kis görbe tükör, hogy mire helyezzük a hangsúlyt. Nem is kétséges, hosszútávon a hazugság nem hozhat sikert.
Türelmetlenül várom :)

A d r y (törölt) 2010.12.20. 13:33:33

@mazolika: DDD
Akkor csak így tovább!Igazad van, inkább a minőség mint a mennyiség!:D

Kósza 2010.12.20. 13:33:57

@Caddy: nálad, vagy nálam? :)

Hurri Kán 2010.12.20. 13:34:28

@Caddy:
Kizárt dolognak tartom hogy ilyen sokáig bírná bárki is szex nélkül :DDDDD

Ebéd után ? ,)

@Dr. Jula Watson: Ebéd után megy.

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:34:36

@Kósza: Ja bocs, harmadiknak nem megyek :D

Kósza 2010.12.20. 13:36:29

@Dr. Jula Watson: ejjjmár,... hagyjuk ezt az irigységet! :)

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:37:51

@Kósza: Már az is írígység, ha nem osztozom, hanem az egészet meghagyom a másiknak? :) Mindent vagy semmit! :)

fumerin 2010.12.20. 13:40:12

@Caddy: "Ki iszik velem? :)"
Benne vagyok...mert tudom, hogy nem vagyok táplálékkonkurensed :D

tőzegmalac 2010.12.20. 13:42:13

@Rebelde: nem is vettem magamra, de majd gyakorlok:D

@fumerin: belőlem bármit:)
leginkább ágymelegítőnek vagyok jó:D

fumerin 2010.12.20. 13:46:33

@kabátnyúl: Örülök!
Bár az én koromban a hideg elengedhetetlen kelléke a merevedésnek :DDD

Caddy 2010.12.20. 13:48:08

@Kósza: az attól függ ki lakik közelebb. :D

@Dr. Jula Watson: na azt sejtettem. Most hogy így benne vagy. :)

@gyvy: milyen sokáig? Te tudsz valamit? :D

@Kedves Nard: ja hogy már megszoktad? :)

@fumerin: mármint miben? Mit iszol? Én fizetem. :)

@kabátnyúl: :D:D:D:D Hatalmas ormótlan testedre céloztál ezzel? :)

Hurri Kán 2010.12.20. 13:49:44

@Caddy:
Ha Nard cinikussága arányban van az eltöltött szexmentes idővel, akkor elég régóta böjtölhet :)))

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:50:21

@Caddy: tudod, minden kezdet nehéz... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 13:51:00

@Caddy:

Honnan veszed ezt a hülyeséget ?

@gyvy:

A cinikusságom állandó. Olyan mint a pi érték.

fumerin 2010.12.20. 13:52:05

@Caddy: Két sör és bóóóódog vagyok, 3 után részeg :D

Kósza 2010.12.20. 13:52:15

@Caddy: közelebb? Mégis mihez, kihez közelebb? Te hozzám, vagy én hozzád? Megkockáztatom, ugyanannyi. Esetleg Julához? :)

dr. gernika 2010.12.20. 13:57:19

@gyvy: Ja, hát a hétvége tényleg elég régen volt.

Joe69 2010.12.20. 13:58:15

Alapjában véve együttérzek (nem egyetértek így utólag persze) a posztolóval, akár reaális a leírása, akár részben fake.. Az meg nem csak őt minősíti, hogy egy rakás ugyancsak fake nagyarc cseszegeti a kommentekkel, egy csomó kommentelő ugyanis saját magát gyűlöli bele a sztoriba, túlkompenzál..

Én is ilyen voltam (187 centisen, tehát nem magasság kérdése), kurvára irigyeltem a bulihősöket, én is azt hittem, hogy mindenki máséra igen, csak az én farkamra nem akar egy csaj se csavarodni, stb..aztán mondjuk 30 után kiderült, hogy akkora lúzerek lettek az akkori nagyarcok, hogy öröm volt nézni, már amennyire öröm lepusztult embereket, kallódó gyerekeket, szétesett, nemegyszer drogba, piába, öngyilkolásba fulladt életeket bámulni..

Nem mintha én olyan sokra vittem volna, de például az nem mindegy, hogy 50 felé ballagva úgy nézek ki, mint pár nagyarc cimbi 35 évesen se már (a csajokról meg ne is beszéljünk, összekeverhetők az öreganyjukkal már ebben a korban). És csak megkésve, viszont rakás élettapasztalattal gazdagodva kezdtem el azt művelni, amit ők ösztönösen gyerekkoruktól csináltak. Én már egy bizonyos Sekszpir kolléga némi átköltésére vetemedve tettem: ha a világban a gazemberek a menők, hát akkor gazember leszek, vazzeee !!!

A huszonéves csajokról pont az a véleményem, ami a posztírónak. Ezért van most huszonéves csajom - az üzletet megkötöttük, kúrásért karrier. És persze még egy rakás negyvenes kollegina..a harmincasok az istennek se mennek, a Ratkó-unokák teljesen elszálltak maguktól, senki nem jó nekik, de saját magukat ütik ki a szerencsétlen szinglik..

Ja, hogy ez elég undi ? Szerintem is ! De ez az élet, és közösen csináljuk !

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 13:58:47

@Kósza: Mit akartok, hova költözzem? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 14:01:47

@Joe69:

És megint bazmeg, megint leírtad hogy huszonéves csajod van és mekkora nagykirály vagy bazmeg. Tuti hogy ez egy template.

fumerin 2010.12.20. 14:02:55

@Joe69: "Az meg nem csak őt minősíti, hogy egy rakás ugyancsak fake nagyarc cseszegeti a kommentekkel, egy csomó kommentelő ugyanis saját magát gyűlöli bele a sztoriba, túlkompenzál.."

Szerintem te nem ezen a bolygón élsz!
Itt sokan vagyunk nem "fékek", hanem sikeres, boldog emberek, akik nem a saját gyerekük korú emberekkel dugnak!
Te is kompenzálsz, mert nem bírod elviselni, hogy az idő feletted is ketyeg. Ez sajnálatos és kezelendő tünet!

Caddy 2010.12.20. 14:03:44

@gyvy: jaja, így már értem. :) Háááááááát, ezt csak ő tudhatja biztosan. De úgysem árulja el.:)

@Dr. Jula Watson: meg nem kívánság műsor....tudom. :)

@fumerin: ja a sör rám is ilyen hatással van, de most mi a gond, legalább jó lesz a hangulat. Asztalon táncolásból hogy állsz? :)

@Kósza: jó oké, jó Julánál. :D

dr. gernika 2010.12.20. 14:04:38

@Joe69: Na, most már akkor értem, miért van huszonéves csajod. Eddig nem állt össze.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 14:05:09

@fumerin:

Fake nagyarcok azok az amúgy házas emberek akik a kiscsajok képeihez írnak nyálcsorgató kommenteket. Én ezt a hatvankilences Józsit is annak tartom.

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 14:07:54

@Caddy: kivánni mindig lehet. Aztán vagy teljesül, vagy nem :)

Dr. Jula Watson 2010.12.20. 14:08:55

@Caddy: Van nálam sokféle innivaló. :)

fumerin 2010.12.20. 14:10:03

@Caddy: Már rég táncoltam asztalon:) Idejét nem tudom:D
Bár lehet, hogy olyan, mint a kerékpározás :D
@Kedves Nard: 100% igazságpont nálad! Csak azt nem tudom felfogni, hogy köztünk van e akkora baromállatnaívpicsa, aki beveszi ezt a mesét! Engem irritál! És ilyenkor egy hatalmas tükörrel a kezemben elé állnék!!! Reszkessen a kapuzáró!!!!

Hurri Kán 2010.12.20. 14:10:29

@Joe69:
Megkúrod és cserébe lesz karriered, vagy hogy?

Rebelde 2010.12.20. 14:10:59

@Joe69:
szóval ez a poszt egy korrajz lehetne? 47 éves korára a posztíró
"üzletet megkötöttük, kúrásért karrier" címszóval a béka seggét verő erkölcsi magasságokba is eljuthat?

van még remény?! te is milyen elégedett vagy magaddal:))

Caddy 2010.12.20. 14:15:09

@Dr. Jula Watson: egyeztetek a Kósza úrral, és már ott is vagyunk. :)

@fumerin: szerintem bicikli effektus. :) Próbáld ki!

Hurri Kán 2010.12.20. 14:15:59

@fumerin: Csak ne az asztalon akarj biciklizni :DDD

fumerin 2010.12.20. 14:17:09

@Caddy: Meggondolandó tanács!
Nekem az a bajom vele, hogy közröhej tárgya lennék:D
(és nincs pénzem megfizetni az esetlegesen felmerülő károkat)

fumerin 2010.12.20. 14:18:05

@gyvy: Az asztal szent! Azon eszünk, iszunk..pókerezünk...:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 14:24:18

@Joe69:

Ergo a képzeletbeli nőd sem önmagadért szeret, hanem azért, hogy majd idővel, ha már elősegítetted a karrierjét, kibasszon a rákba. Utána te leszel az a csóka, akinek engedte magát megdugni, okádni fog ha csak eszébe jutsz. :) Soha sehol nem leszel megemlítve, te leszel az ő undorító titka. :) Végülis, ha neked ez így ok, tőlem... Azért lehet egy gyomra az állítólagos csajodnak :) Lehetne akár patológus is :)

summerstorm 2010.12.20. 14:26:21

@Kósza: @fumerin: @Caddy: @Dr. Jula Watson:

meg mindenki más is aki úgy érezte.....
én is akajok menni inni :D
bár ma valahogy olyan kis vigyori vagyok benn, hogy sztem már most is azt hiszik, hogy letoltam valamit :D

Joe69 2010.12.20. 14:26:25

Hú, de fel vagytok háborodva ! Azok után, ahogy ezt a posztot kezeltétek (esetleges kivételekkel), talán nem kéne szentfazekat játszani !

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 14:27:55

@Joe69:

Senki nem szentfazék, csak te vagy egy nyomi, aki arról álmodozik amit leír :) Te csak szeretnél ilyen lenni, mint amit leírsz, csak hát nem jön össze, nem is fog, de azért biztos jó lehet leírni :)

Hurri Kán 2010.12.20. 14:30:26

@kabátnyúl:
Mindenkit! A nőket kétszer :DDD

fumerin 2010.12.20. 14:36:59

@Joe69: Én szent vagyok! Panaszaiddal és felmerülő kétségeiddel fordulj a jóságosistenhez !!!

summerstorm 2010.12.20. 14:40:06

@Joe69:

Hány évesen is vagy, és hány éves csajod...?
kíváncsi lennék...
Meg mondjuk arra is, hogy egy családállításon neked milyen családi traumákat tárnának fel, ami miatt ezen a vonalon haladsz...

Caddy 2010.12.20. 14:41:06

@fumerin: na testvír te is rosszul házasodtál! :D
Na nehogy egyszer véletlenül egy mulatságba keveredjünk. :)

@mooon:): én ma megyek is. Forralt bor szezon van. :)

kiraaaaa 2010.12.20. 14:43:11

NA ,látom itt a banda:)

@gyvy: a pasikat meg csak egyszer? a katonákat félszer?

Hurri Kán 2010.12.20. 14:43:43

@fumerin: :DDD

@mooon:): :DDD

+1 kérdés: ha velem már senki se akar járni se érdekből se anélkül akkor mit csináljak? :DD

fumerin 2010.12.20. 14:44:07

@Caddy: A fenét! Én már másodszor beletaláltam:DD
Az a baj, hogy ha mulatok, akkor nem kell asztalra állnom, hogy észre vegyenek:DDD
Egy mulatságba meg simán mehetünk, legalább megfiatalodom:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 14:46:52

@gyvy:

Amit Gálvölgyi mondott Csala Zsuzsának arra, hogy "Béla, én nem tudok veled élni!".

:)

summerstorm 2010.12.20. 14:48:42

@fumerin:

hümmm....
szerintem egyszer táncolnod kell velem egy asztalon :D
legfeljebb aznapra én is sörözök, mert az úgy a jó :D

@Caddy:
fincsiborocska :)?

tőzegmalac 2010.12.20. 14:51:12

@kiraaaaa: aha:)
van még valaki a másikon?

tőzegmalac 2010.12.20. 14:52:29

@mooon:): rúd is lesz azon az asztalon?:D

fumerin 2010.12.20. 14:55:44

@mooon:): Megpróbálhatok mást is inni, hogy trendi és udvarias legyek. Bár nekem erre az a megoldásom, hogy kikérem a drága truttyot, amit elé tolok a legrészegebb elé, így ő is jól jár én meg maradok józan:)
Táncolni józanul is tudok, ha nagyon kell:)Bár az asztal remélem sörpad lesz, azon van hely:D

fumerin 2010.12.20. 14:57:30

@gyvy: "Félszer hogyan lehet?"
Kiszáll, mielőtt jó lenne:D

Hurri Kán 2010.12.20. 14:57:48

@mooon:): @fumerin:
Ez hol lesz ez a mulatság ? :DDD

kiraaaaa 2010.12.20. 14:58:27

@gyvy: megszakításos együttlét?:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.20. 14:59:39

"Sajnos manapság egy fiatalembernek, aki komoly etikai és erkölcsi elvrendszerrel bír, nagyon nehéz egy ilyet kialakítani, szinte lehetetlen a mai „globalizált, fogyasztói társadalmunkban”, ahol mindenkit csak az érdekek vezérelnek."

II. Torgyán József a posztíró.:D
Az még ugye rendben van, hogy őt az érdekei vezérlik, de hogy a többieket is?? Szemétség.:D

mazolika 2010.12.20. 14:59:57

@Kedves Nard: Azért remélem nem veszed szó szerint a saját szavaidat sem. Mi van a gyermekeiddel, saját pároddal, szüleiddel, testvéreiddel, barátaiddal? Tehát gondolom tényleg nem _mindenkire_ gondoltál.

Amúgy én elsősorban rájuk gondoltam, a "többiek" meg azért járnak jól, mert alapvetően egyszerű ember vagyok és nem fordítok energiát arra, hogy most akkor máshogy viselkedjek akik nem esnek egyik skatulyába sem :)

Amúgy meg amit mondasz: "az egyik nyeresége a másik vesztesége" az egyik módja ahogy lehet élni az életet. Nem feltétlenül kell így élni, és hidd el, lehet máshogy is. Pl. az egyik nyeresége a másik nyeresége. Rengeteg szituáció van ahol a nyerő-nyerő párosítás gyakori, sőt, tovább megyek, néha az önfeláldozás is logikus és értelmes stratégia lehet, ha a nyereség sokkal nagyobb.

Szerintem :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 15:02:39

@mazolika:

Dehogynem. Másokkal toleráns türelmes és empatikus vagyok, ha megfizetnek, család más tészta, bár a családom egy részét rühellem mint a szart, szóval azzal a résszel még pénzért se. A többieket leszarom.

fumerin 2010.12.20. 15:02:46

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Már csak az import cseresznye hijjjányzik:D

bagolybagoly 2010.12.20. 15:02:51

Mióta nincs majompászorunk Joe69 miatt járunk ide.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 15:05:59

@bagolybagoly:

majmi nem vetített ilyen bődületes faszságokat. Meg volt logikája is, és intelligens volt, még ha nyers is. Ez a józsi annyit tudni se fog, amennyit majmi felejtett eddig :)

fumerin 2010.12.20. 15:06:14

@gyvy: Félnek! Ha valaki ilyenre merészkedik, az jobb, ha fél:D

Caddy 2010.12.20. 15:06:17

@gyvy: találd fel magad te! Honnan tudod, hogy nem kellesz senkinek? Tudtommal van most éppen, nem? :)

@fumerin: hát ha 29-én ráérsz, akkor van program. :)
Másodszorra????? Mondjuk, ha összejött a szerelem, harmónia boldogság szentháromság, akkor minden oké. :)

@mooon:): azaz. :)

A félszerre: van egy barinő, aki úgy szokott fogalmazni, hogy a Kelenföldi pályaudvaron kiszállsz. :)

kiraaaaa 2010.12.20. 15:06:44

@mazolika: szerintem feleslegesen feszegeted a valóságot, úgysem kapsz erre választ, hitelest semmiképp, max. olyat ami fals.
Vannak emberek akik érzéketlenek.

Hurri Kán 2010.12.20. 15:09:19

@fumerin: Én nem félek, max. néha magamtól :DD

@Caddy: Ez persze velem nem fordulhat elő, de ha mégis... Szóval csak próbálok minden eshetőségre felkészülni :))
(egyébként ott volt a végén a :DD)

kiraaaaa 2010.12.20. 15:10:05

@gyvy: aham:) ha nem fejezed be, az csak fél megoldás, nem?

Rebelde 2010.12.20. 15:10:35

@Kedves Nard:
azért az ő nézeteiért sem osztogatnak köztársasági ösztöndíjakat, szerencsére hozzáteszem:))

Hurri Kán 2010.12.20. 15:10:49

@kiraaaaa:
Ha valamit nem tudok befejezni akkor inkább el se kezdem ;-)

fumerin 2010.12.20. 15:14:07

@Caddy: 29-én kötetlen sörözés egy rock lebujban:( Azt nem cserélem le semmiért, végre egy olyan hely, ahová nem kell frizura, csak kendő:D

fumerin 2010.12.20. 15:15:52

@gyvy: A sssem jó ha nem tudod elkezdeni, de a sssem, ha nincs vége!

kiraaaaa 2010.12.20. 15:16:28

@gyvy: okos, pompom:) na pá, mentem inni+sajtfondüzni:))))elő parti:)
vajon hány elő parti fér bele az évbe?

bagolybagoly 2010.12.20. 15:17:16

@Kedves Nard: Hát elég redundáns azt meg kell hagyni. A logikája az szinte teljesen megegyezik.
A vetités meg ízes stíluselemeket hivatott pótolni. Azt figyelted, hogy a 24 éves állandó díszítőelem mellé már beújított egy rakás negyvenest is? Ennyire királycsávó!

Hurri Kán 2010.12.20. 15:18:06

@kiraaaaa: 6-8 minden további nélkül, csak akkor szilveszterre olyan leszel mint a felmosórongy :))

Caddy 2010.12.20. 15:18:45

@gyvy: azt hittem, hogy egyértelmű az ugratás, de akkor most már igen. :)

@fumerin: akkor mi megyünk oda. Lökd a címet. :D

Hurri Kán 2010.12.20. 15:20:12

@Caddy:
Kinek a részéről?
Bocs, első hétfő a héten.... De még egy KV segít :))

fumerin 2010.12.20. 15:21:58

@Caddy: OK! De bizti, hogy bírjátok a füstös-zajos-lepukkant rock helyeket? Mert nekem illik kibírnom, hiszen a "fogadott gyermekeim" lépnek fel:D

kiraaaaa 2010.12.20. 15:23:27

@gyvy: áá, alapból olyan vagyok, szilveszter meg a senkit nem érdekel:)

Caddy 2010.12.20. 15:24:38

@gyvy: mindkettőnk részéről. :D:D:D
Mi van ma veled????? Vicc van meg humor, meg cinizmus. Hééééé! :D

@fumerin: naná mi is olyanba megyünk. Pince, mi? :D

Hurri Kán 2010.12.20. 15:26:09

@Caddy: Hát ez az :DDD

Nem is vagyok most büszke magamra...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 15:29:44

@Rebelde:

Nem, de nem is számított ilyesmire soha :)

@bagolybagoly:

Józsika valszeg 50+ lerobbant feleséggel rá teljesen szaró tini gyerekekkel. Valószínűleg valami zéró aktatologató egy vidéki önkormányzatnál vagy valami periférián levő vállalkozásnál, van idő netezni, meg ábrándozni, kitalált karakter bőrébe bújni a hétköznapi csalódások és egyhangúság elől.

fumerin 2010.12.20. 15:34:36

@Caddy: Ment privi! Mielőtt még sokan kedvet kapnak én meg nem győzök inni:DDD

fumerin 2010.12.20. 15:38:40

További szép napot!
Befogtak rénszarvasnak, hííí a szánkó!
:D

Hurri Kán 2010.12.20. 15:44:58

@fumerin: Szarvakat is kell tűzni? :DDD

summerstorm 2010.12.20. 15:50:10

@fumerin:

szia fumika :D
asszonták gyííí :D?

Kósza 2010.12.20. 15:59:37

csak nehogy Rudolf, a barna orrú rénszarvas esete forogjon fenn :)

summerstorm 2010.12.20. 16:11:14

@Kósza:

ejnye kapitány :D
miket nem mond :D

Kósza 2010.12.20. 16:16:56

nna, ezért szeretek itt,... olvasott, tájékozott csapat :)

Black.Sheep 2010.12.20. 16:41:29

Ha már olvasás, ez akadt a kezembe:
"Global Tyranny Step By Step - By William F Jasper"

Reméltem, hogy világuralmi útmutató, de csak egyszerű zsarnokság-körkép.
Pedig már ott melengettem rá a kis kuporgatott pénzem :)

Joe69 2010.12.20. 16:49:39

@Kedves Nard:
Kedves Nard, most vajon szíven vagy tökön rúgtalak képletesen, mert nagyon beindultál:))))))))))) Amúgy én is fantáziálhatok a ráérős cégesjuppikról, akik ahelyett, hogy a kapitalizmust építenék, kommenteléssel b..ák az időt. Igaz, ma már munkanélküli segélyből is lehet netet fizetni, bocs az érintettektől ! Tényleg, legyen már egy poszt arról, ki milyen termelőmunka terhére b..a itt az időt !

dr. gernika 2010.12.20. 16:54:19

@Joe69: Nard nem termel, csak az informatikai hátteret biztosítja a termeléshez. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 16:56:12

@Joe69:

Sehol nem rúgtál meg, csak gecimód unalmas, hogy minden első kommentedben itt, amit szoktál. A munkámat, amihez amúgy semmi közöd, elvégzem jól, a főnök elégedett velem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 16:57:37

@Drága IV gernika:

Másokat segítek abban, hogy jól termelhessenek :)

Joe69 2010.12.20. 17:22:41

@Kedves Nard:
Ekkora belterjességgel nyilván nem tudok versenyezni. Viszont ha gecimódra kisiskolás tanmesének tűnő , feltehetően ugyanazon pár ember által gyártott posztokra mindig ugyanaz jut az eszembe, arról nem tehetek. Mint ahogy sokan mások sem tudnak sziporkázó eredeti gondolatokkal előjönni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 17:26:27

@Joe69:

De akkor miért kell megemlíteni a kitalált huszonéves csajodat, aki a leírtak alapján annyira szerethet téged mint a szart, minden egyes postnál? Nehogy elfelejtse valaki? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 17:27:59

@fumerin:
szofisztikált vagyok _mindig_ :)

@Drága IV gernika:
ahhoz képest példaértékűen belesétáltál :)
De ne konzultálj velem, nekem se ez a karácsonyi kívánságom ám (tudom, ciki) :D

@Bundabandi:
hát ritka felületesen olvasol (és remélem, csak ennyi)
De azért szeretlek :)

Hurri Kán 2010.12.20. 17:40:33

@Kedves Nard:
Télleg, tudtad hogy Dzsó69-nek megint valami 26 éves csaja van akit kúrogat hogy karrierje legyen? :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.20. 17:44:18

@gyvy:

Nem, teljesen új info! :) Mekkora jóarc csávó omg! Most teljesen a hatása alá kerültem, micsoda faszagyerek lehet! :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 17:48:10

@Kedves Nard:
jajj, vigyázzá má, orrodra koppant gerni, mert lealacsonyottá hozzám, aztá odalesz a szeksz
Amúgy van az egéren egy olyan, hogy scroll. Ha zavar, használd, ha nem zavar, akkor meg ne tedd szóvá. Túl sokszor nem kell kibírnod :)
Jó, hogy olvashatlak azért, szeretem, kommentről-kommentre eredetibb leszel :)

Hurri Kán 2010.12.20. 17:48:43

@Kedves Nard:
Szerintem ha megkérdezed biztos elárulja a titkát hogy hogy csinálja :DDD

dr. gernika 2010.12.20. 17:57:41

(Mostmár komolyan elgondolkoztam, hogy ugyan mit aggódik ennyit Caddy is meg Zsit is a nemiéletünkért Narddal. Nincs saját, amin agyalhatnának?
És miért tűzik bele ilyenkor mindketten a kommentjeikbe a Karácsonyt? Oké, hogy közeledik, de ezzel kapcsolatban én a szeretteimre asszociálok, nem azokra, akikkel nem lehet szót érteni...)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.20. 18:20:26

jajj, nem akartam én bennetek vájkálni, csak láttam, hogy ma szóba hoztad a hétvégédet

De lájk, tudod! :)
(Nem gondolom, hogy nem lehet veletek szót érteni - hát csak páran nem vagyunk egy hosszon, van ez így; de legalább nem ironizálok pedagógusarcot, meg túlméretes informatikust; na jó, ma egy picit :D
Nekem más bajom igazán nincs veletek, elég ritkán jutok bloghoz/kommenthez manapság - így részemről aztán oly mindegy ám :D))

Dominó 2010.12.20. 20:50:00

"Alacsony és mindig segítőkész" mi vagy te, a Télapó manója? :D

Aki ennyire dicsekszik a tanulmányi eredményeivel, annak valójában ez csak pótcselekvés és megfelelési kényszer, hogy legalább ebben sikeres legyen.

Nekem Alkeszosz karaktere jutott róla eszembe, a VV4-ből [megmagyarázza a lúzerségét]. :) Amúgy nem nézem. xD o:)

kiraaaaa 2010.12.20. 21:31:47

A zárójeles komment lényegtelenséget üzenetet tartalmaz?

kiraaaaa 2010.12.20. 21:44:41

@kiraaaaa: ááá
a fondü a hibás:) na még egyszer: kihagytam a vagy szót: "...lényegtelenséget vagy üzenetet..."

hollario 2010.12.20. 23:21:34

Kedves Szega, neked semmiféle elveid nincsenek, csak frusztrációd meg világgyűlöleted. Mindenki erkölcstelen, aki sikeresebb nálad, meg a lányok is, akiknek nem kellesz, persze. Csak te vagy helikopter.

indapass90210 2010.12.20. 23:54:03

Bazmeg, hogy mekkora egy öntelt hüje a posztoló!

De ez a legjobb:
"Beszélgettünk, örültem, hogy végre van valaki aki számára egy buli nem a vad orgiát és alkoholizálást jelenti"

A posztolónak két dologra van szüksége:
1. oltárira bebaszni
2. valakit oltárira megbaszni

indapass90210 2010.12.20. 23:57:42

Emberek, ma du. egy nekem nagyon tetsző csajt láttam az Arénában a Puma boltban. Ha véletlenül olvassa, akkor küldheti a számát!

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.12.21. 07:16:14

Ilyen világ van, nézd meg az álszent médiafelelőst.
PORNÓÚJSÁG FŐSZERKESZTŐJE, MIAMI PRESS!

Tleilaxu · http://djofftopic.blog.hu 2010.12.21. 20:11:58

@Bundabandi: ...hogy de igen is mindenkifelülértékelimagát...

Nézd meg egyszer, mi az a Lake Wobegon hatás. Vagy keress rá arra, hogy "unskilled and unaware of it..."

Turanga Leela 2011.01.03. 15:30:56

Én egy egyalkalmas kalandban jöttem össze a párommal. Azóta mással nem is voltam, májusban pedig összeházasodunk:)És interneten ismerkedtünk meg. Kitartást kívánok a posztírónak, egyébként osztom az értékrendszerét, az elveit. De ha szingli az ember, nem kell, hogy magányos is legyen. 1-2 kaland belefér.Mondom, így találtunk mi is egymásra:)
süti beállítások módosítása