Fél szeretni engem: de nem adom fel

2010. december 21. 06:57 - Panni CsP

„Szerinte ez a kapcsolat nem fog működni, ennek nincs jövője, és különben sem látja bennem azt a "szikrát" , ami neki egy kapcsolathoz kell” – mit lehet tenni, ha egy kapcsolat ideálisnak látszik, ám egy váratlan fordulat pont az ellenkezőjét hozza? A pasi beleszeret egy lányba és úgy véli, nyeregben van - még akkor is, amikor a kanca hirtelen leveti őt a hátáról. Most megtudhatod milyen érzés az, amikor a forró csokiból hidegzuhany lesz. Az ex-pasiján rágódó, saját magát büntető pszichogirl esete következik.

 

Sziasztok, szeretnék egy aktuális sztorit megosztani veletek és persze a véleményetekre is kíváncsi lennék, hogy vajon ti mit tennétek a helyemben most. Az egész pár hete kezdődött. 24 éves fiú vagyok és megismertem egy nagyon szimpatikus, 25 éves lányt. Fontos, hogy az ismerkedést ő maga kezdeményezte, nem én. Beszélgettünk mindenféléről, amiről ilyenkor ugye szokás. Úgy tűnt, teljesen egy hullámhosszon vagyunk és megbeszéltünk egy randit is pár nappal későbbre. A randi nagyon jól sikerült, órákig beszélgettünk, csak éjfél körül vittem haza. A következő randin is minden biztatóan alakult, moziban voltunk, utána egy kávézóban - ugyancsak órákig beszélgettünk és csak késő este búcsúztunk el.

Gondoltam, értelmetlen húzni az időt, mindketten szinglik vagyunk, rengeteg közös témánk és tulajdonságunk van, szinte mindenben megegyezik a véleményünk és érezhetően vibrál a levegő közöttünk mikor együtt vagyunk. Fel is hívtam egy vasárnap estére magamhoz: csoki, gyümölcs, film, ahogy kell. Eldurrant az első csók, aztán még rengeteg, beszélgettünk, immár egymás karjaiban, mint 2 ember, aki még jobban meg akarja ismerni a másikat, aki jövőt lát ebben, aki tervez, akik örülnek egymásnak. Éjjel 3-kor vittem haza, másnap mindketten dolgoztunk.

2 nap múlva újra találkoztunk, ajándékot vásárolni mentünk a húga szülinapjára. Minden teljesen rendben volt, nagyon örültem, hogy annyi rossz, semmitmondó, üres kapcsolat után végre találtam valakit, akivel igazán jól érzem magam. Megjegyezném, hogy ő is ugyanígy volt ezzel, legalábbis ezt mondta, és úgy is viselkedett. Nem találtunk semmi megfelelő ajándékot és abban maradtunk, hogy még körülnézünk máshol, de előtte leülünk egy forró csokira.

Itt ért a hidegzuhany: a semmiből azzal kezdte, hogy be szeretne vallani valamit...ezután elkezdte magyarázni, hogy szerinte ez a kapcsolat nem fog működni, ennek nincs jövője, nem vezet sehova és különben sem látja bennem azt a "szikrát" , ami neki egy kapcsolathoz elengedhetetlen. Mondanom sem kell, hogy ledöbbentem, nem is jutottam szóhoz pár másodpercig. Aztán próbáltam körüljárni a dolgot, hogy mégis konkrétan mi a baja. Nem lehet, hogy egy olyan szöveggel próbál lerázni, amit a levakarhatatlan, nyomulós srácoknak szoktak beadni. De csak ezt hajtogatta folyamatosan. Aztán megelégeltem ezt a szánalmas beszélgetést s inkább hazavittem, aludtam rá egyet.

Másnap írtam neki, hogy mégis jó lenne, ha annyira ember számba venne, hogy megmondaná mi baja ezzel az egésszel, vagy ha valóban így érzi akkor miért mondta, tette és hitette el velem az ellenkezőjét? Végül nagy nehezen elmondta, hogy hosszú ideig volt 1 kapcsolata, 15 és 22 éves kora között tartott. Aztán ő szakított a sráccal (a konkrét okokat, körülményeket nem firtattam) és ez nagyon megviselte. Azóta csak "töltelékkapcsolatai" voltak és valójában mindenkinél ugyanezt érezte, amit nálam, és 3 év alatt rájött, hogy nem is érdemes elkezdenie egy kapcsolatot ha már az elején ez az érzés fogja el.

Így már azt hiszem megértem őt. Fél egy új kapcsolattól, fél magához közel engedni valakit, és még mindig nem tudja elfogadni, hogy újra kell kezdenie, és hogy valószínűleg másképp lesz sok minden, mint ahogy megszokta. Szóval kell neki valaki, aki segít, aki mindezt feledteti vele s megmutatja, hogyan lehet újrakezdeni...szerintem. Tehát felajánlottam, hogy találkozzunk újra, és beszéljük meg ezt a dolgot, mert most már megértem s talán segíthetek. De elég zárkózottan viselkedik és (bár konkrétan nem utasította vissza) de nem tartja jó ötletnek, hogy találkozzunk, ugyanakkor örül neki, hogy próbálom megérteni s beszélni róla, nem mint mások, akik ezek után hátat fordítottak neki s hülyének nézték... Kb. itt tartunk most, azóta még beszéltünk egyszer-kétszer online az ő kezdeményezésére, de csak semleges, hétköznapi dolgokról. Szóval nem tudom, mit tegyek, kicsit félek, mert az az igazság, hogy nagyon beleéltem magam a vele való kapcsolatba és ha újra visszautasít, csak magamnak okoznék fájdalmat azzal, hogy erőltetem a találkozást. Ugyanakkor lehet, rá tudnám beszélni, hogy próbáljuk meg együtt, akkor viszont azután folyton arra gondolnék, hogy mikor bizonytalanodik el újra… és kezdődik az egész elölről. Tanácstalan vagyok: hagyjam annyiban, vagy találkozzak vele?

 

 
272 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr832529444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BRFC 2010.12.21. 07:55:28

Szia.

A problémád ismerős számomra, én életemben csak egyszer küzdöttem egy csajért, s azt tettem 2 éven át, mire végül beadta a derekát. az is így indult, mint a te jelenlegi helyzeted, és tulajdonképpen elfogadtam, de nem adtam fel. hoszzú hónapokig nem is hallattunk egymásról, aztán megtört a jég, és mint barátok újra találkoztunk. bár az én szándékaim komolyak voltak, azt mondtam neki, hogyom, hogy sodorjon az ár, és meglátjuk, az örvényből mi lesz. végül összejöttünk, és másfél év után nemrég szakítottunk. (ja, mindketten Londonban élünk, én 31 vagyok (bár agyilag kábé a tinédzser szintjén ragadtam), ő 29.) adj időt magadnak is, neki is, és ha találkoztok, mint haverok, ne nyomulj rá, csak szórakoztasd el, és mindenféleképpen nevettesd meg, ez fontos.

(Én hülye voltam, és valamilyen szinten önző is, mert alig vittem el valahová. ne ess ebbe a hibába, ha találkoztok még, feltétlenül vidd ki valahova, park, liget, tó, hegyek.)

Sok sikert!!!! Laars

Devil2 2010.12.21. 08:17:22

"Eldurrant az első csók"

Hát ezen beszabehu... :DD

Sanity 2010.12.21. 08:23:43

Én az ellenekzőjét mondom, mint BRFC kolléga.

"Erőszakkal" nem lehet valakin segíteni. Neki kell akarnia, hogy segítsenek rajta. Enélkül mit sem ér bármilyen önfeledt próbálkozásod.

Én nála ezt nem látom. Megsebződött egy kapcsolatban, és most veled kompenzál. Te pedig ráfordítod az összes energiádat, hogy kihúzd a gödörből - amiből mint te is látod, nem nagyon szeretne elmozdulni. Alapvető pszichológiai tétel, hogy a másikon csak akkor tudsz segíteni, ha ezt ő akarja, ellenkező esetben simán az ellenkezőjét is elérheted vele, minden jó szándékod ellenére.

Én azt mondom, hogy az esetek 95%-ában nem éri meg. Ha ugyanennyi energiát fektetnél egy olyan lányba, aki tudja, hogy mit szeretne, és illenek hozzád a kapcsolatokat érintő elképzelései, akkor százszor tovább jutnál. És még dilemmáznod sem kellene.

Ha most azt mondod neki, hogy neked ez így nem pálya, akkor meg hamar kiderül, hogy ő ténylegesen hogyan viszonyul hozzád (a másik elvesztésének képe kihozza ezt az érzést). De én simán azt látom, hogy ez lenen a reakciója: "Áh, mindegy, neki sem kellettem"

-Sanity

BRFC 2010.12.21. 08:28:21

Sanity

Igazad van, de ayt szoktak volt mondani, hogy a remeny hal meg utoljara. (lehet hulyeseg.) de amig nem tudod az illetot kiverni az agyadbol, addig megeri nem feladni. :)

Devil2 2010.12.21. 08:29:09

A csajnak magát kell majd rendbe tenni, mert még mindig az előző kapcsolatában él lélekben, így kár is tőle azt várni hogy mást el tud olyan mélységben fogadni mint az exét.
Cserkészfiút játszani nem érdemes arra várva hogy "meggyógyul", mert amint ez bekövetkezik, jön egy harmadik és viszi a nőt. Ezt akár itt le is borítékolom. Lépj tovább.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 08:32:51

Túlságosan kaparsz, és ez lesz a gond. Ha már a kapcsolat eleje el van baszva, mit vár a postíró a folytatástól?

dr. gernika 2010.12.21. 08:32:52

Hagyd annyiban. Azon az éjszakán meg kellett volna dugnod. Miután kiadta "azt a bizonyos hangot" már le se tudnád vakarni magadról. Így viszont az ő kezében maradt a gyeplő.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.12.21. 08:43:24

Sziasztok!

Lányoldalról azt tudom ezzel kapcsolatban mondani, hogy 10 évvel ezelőtt nekem is volt egy ilyen barátom, akinek komolyak voltak a szándékai, holott én tényleg csak az árra sodródtam.
A fiú nem volt erőszakos, de mindig mellettem volt, mindig számíthattam rá, ez pedig nagyon fontos, egy olyan nőnek/lánynak, aki épp sérült. Igaz sok idő kellett nekem ahhoz, hogy felismerjem, ez a fiú kell nekem.
Igaz ma már nem vagyunk együtt, de boldog 5 évet tölthettünk el egymás mellett.
Én azt mondanám a kedves posztírónak, hogy ha tényleg nagyon fontos neki a lány, akkor ne hagyja annyiban, ne legyen erőszakos, csak legyen mellette.
Természetesen meg kell találni azt az egyensúlyt, hogy meddig érdemes küzdeni érte, és mikortól van kihasználás szaga a dolognak.

Nutshell 2010.12.21. 08:45:04

Tényleg rendes lenne tőled, ha megpróbálnál segíteni neki túllépni az előző kapcsolatán, de úgy gondolom, hogy a végén nem téged választana. Sajnos ilyenkor valóban az szokott lenni, hogy belefektet az ember egy csomó energiát, és a végén jön egy ismeretlen, akibe a lány beleszeret.

BRFC 2010.12.21. 08:47:26

sokan nem hisznek egy kapcsolat utáni barátságban. lehet, naiv vagyok, de én igen, és bármi kisülhet belőle. ez a lány szerintem nem képes elfogadni, hogy a srácnak van valakije. az én nőm is ilyen.

Hurri Kán 2010.12.21. 08:48:21

A poszttoló balfék, a csaj meg klinikai eset.... Almodovar remek melodrámát tudna szerintem csinálni a sztoriból :)))

Sammm 2010.12.21. 08:51:27

BRFC:
Köszi a bíztatást,de nem években gondolkodom.Azért annyi időt nem fecsérelnék rá...A tanácsod többi részét megfontolom:)

Sanity:
"ez lenen a reakciója: "Áh, mindegy, neki sem kellettem""
tralán pont erről kéne meggyőzni, hogy azt gondolja: "neki tényleg kellek"

Devil2
Nagyon nehéz tiszta egyedül feldolgozni egy ilyen dolgot.7 év sok idő, főleg ,hogy ő volt neki az első...csajoknál ez nagyon megmarad és nehéz tőle szabadulniiuk.Segítséggel könnyebben menne és szerintem ezt ő is tudja csak még fél bevallani.

Drága IV gernika
Igen,ez nekem is eszembe jutott.Normális esetben így is tettem volna, úgy láttszik sajna túlságosan is komolyan vettem a csajt, nem akartam ,hogy azt higyje, csak "azért" akarom.

Pilled
Ésszerűen hagzik, csak nem tudom, lenne-e elég türelmem.Kihasználásig nem hiszem ,hogy eljutnánk,azt észreveszem...

fumerin 2010.12.21. 08:52:13

Nem látok ebben semmi jövőt:(
A férfi-női barátságot már sokszor kiveséztük...tehát értelmetlen saját magadat kínozni és felesleges időt beleölni.

BRFC 2010.12.21. 08:53:17

nem balfék, szerelmes. a szerelem mindenre képes.

Sammm 2010.12.21. 08:55:06

Szívesen eladom a sztorit Almodovar-nak.Aki ismeri nyugodtan említse meg neki :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 08:57:04

@Sammm:

"nem akartam ,hogy azt higyje, csak "azért" akarom."

De most meg az jön le neki: Hát arra se akar? :D

@fumerin:

Igen, az csak akkor működik, ha mindkettőjükben van a másik iránt fizikális ellenszenv :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 08:58:30

@BRFC:

Remélem nem akarsz müllerpoppercoelhopéter idézetekkel agyrohasztani már kora reggel!

Amúgy meg várom 69esJózsef beszólását, miszerint neki van egy képzelt huszonéves nője! :) Ha még esetleg nem tudná valaki! :D

fumerin 2010.12.21. 09:01:13

@Kedves Nard: De itt csak az egyik oldalról :D

BRFC 2010.12.21. 09:01:19

Kedves Nard

csak a saját hibámból okulva jelentem ki ezeket. nem kell senkinek egyetérteni velem, saját véleményem. de akkor nem megyek tanácsadónak. :D

Hurri Kán 2010.12.21. 09:02:58

@Nutshell:
Aki magától nem tud 3 év alatt egy kapcsolaton túllépni, az mással "együtt" se fog tudni...

@Kedves Nard: Télleg? Hű. a mázlista.... Vajon hogy csinálja? :DD

fumerin 2010.12.21. 09:05:16

@gyvy: Szerinted nem lehet a korán kívül valami erősebb köze a 69-hez? Csak mert úgy nem látni a fejét :D
És akkor ki tudja...:)))

Nutshell 2010.12.21. 09:06:40

@gyvy: Más csak segíthet neki, hogy múljon az idő :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 09:07:44

@fumerin:

Lehet pont annyiszor hajtották el a rákba :) Ezek a Józsik már csak ilyenek. Az egyik képzelt nőkről fantáziál, a másik meg nem éri fel a csengőt mert gnóm. :)

Sanity 2010.12.21. 09:08:21

@BRFC: Ezt nem telejsen értem: "ez a lány szerintem nem képes elfogadni, hogy a srácnak van valakije. az én nőm is ilyen." Hol volt itt szó másik nőről?

Amúgy ha kapcsolat utáni barátság nagyon ritkán is létezik, a jó viszont meg lehet tartani. Hiszen mégiscsak, az a lány/fiú az életed egy fontos része volt sokáig. Magadat is elvágod egy csomó pozitív élménytől, ha bevágod az ajtót. Ja, hogy ehhez 2 érezlmileg stabil, intelligens ember kell? Tény.
Ilyen témában nem értek egyet pl Nard-al, aki azt mondja, hogy minek vesztegetni az időt/energiát erre. Egy határon belül lehet, sőt, sztem kell is. Csak ne legyen plátói, ne legyen önámítás.

@Sammm: Lehet, hogy érdemes. Én csak azt mondom, hogy az esetek nagy részében úgyis ez lesz a válasz. Vagy az, hogy visszabill kicsit a csajnak az egója, és összejön az első nyomulósabb pasival egy buliban, kb összetörve ezzel a posztíró szívét.
Tehát nem azt mondom, hogy kizárt, hogy pozitív lesz a végeredmény. Ellenben te is beláthatod azt, hogy az esély erre elég csekély.
És ha egy másik kapcsolatra lenne fordítva ugyanez az energia, akkor sokkal sokkal többet ki lehet hozni belőle.

Hurri Kán 2010.12.21. 09:09:37

@fumerin:
Én nem tudom ezek a dolgok hogy működnek, fogalmam sincs hogy egy huszonéves lány miért jönne össze egy majdnem ötvenes férfival, egyszerűen elképzelésem sincs :DDDD

@Nutshell: Ha segítenek benne, van hogy lassabban telik... Legalábbis úgy érezni :))

Hurri Kán 2010.12.21. 09:11:15

@Sanity:
Ez mi a tökömtől lenne bármilyen más, mint plátói? Persze ha a posztolónak így jó, csinálja, mindenki úgy mulat ahogy akar...

Sammm 2010.12.21. 09:11:59

@Sanity:
Csakhogy sajna még nem ismerem azt a lányt, akire fordíthatom az energiáimat :)
AZt hittem rá érdemes lesz....eleinte az is volt...
csakhát így...

Nutshell 2010.12.21. 09:12:30

@gyvy: Jah, hát abból induljunk ki, hogy jól érzik magukat együtt :) És akkor repül az idő. Aztán amikor már annyira elrepült, hogy a lány elfelejtette az előzőt, akkor kiderül, hogy jön-e egy új lovag, vagy jó lesz az időmúlató is :)

fumerin 2010.12.21. 09:12:43

@gyvy: Én mindig mondtam, hogy az "olyan" nőknek a vastagság számít! Kizárólag a pénztárcáé :D

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.12.21. 09:13:04

@Sammm: Ha most akarod és ha most van türelmed, akkor hajrá, ha pedig elfogy, akkor már úgyis lankadni fog az érdeklődésed, és akkor probléma megoldva :)

Sammm 2010.12.21. 09:15:51

@gyvy:
Mivel egyszer már összejöttünk,s jól éreztük magunkat egymással pár napig, nem hinném,hogy plátói lenne a vonzalom.
Persze, ha azzá kezd válni észreveszem, nem fogok egy illúziót követni és álomvilágban élni,az biztos...

Hurri Kán 2010.12.21. 09:16:05

@Nutshell:
De lehet hogy külön-külön mégjobban :DDD

@fumerin: Olyan nők is vannak? Most egészen elképedtem :)))

fumerin 2010.12.21. 09:18:41

@Sammm: Egy jó tanács (mert öreg vagyok és tapasztalt) :)
Ha egy nőben az első csókok, ölelések nem ébresztenek vágyat, akkor az idő múlásával sem tőled kap majd lángra. Vannak olyan férfiak a nők életében, akik töltelékek (bocs, csúnya szó) és arra jók, hogy tudják még nők. Igazolva van, hogy még kellenek a másik nemnek, de az igazi nem te vagy.
És hívhatod, írhatsz, KV és beszélgetés...de majd egyik nap azzal jön, hogy képzeld....és mesél majd arról, amit nem akarsz hallani.

Sammm 2010.12.21. 09:20:46

@Pilled:
Egyetértek.Inkább azt kell érezni, hogy mégis mennyi időt kellene hagynom neki, nekünk... Miután az eltelik már értelmetlen bármiben reménykedni is.

2010.12.21. 09:22:00

Ebből már sosem lesz az aminek lennie kellett volna. Rossz indítás, felesleges belemenni. Majd jön más.

kiraaaaa 2010.12.21. 09:23:01

Aki szerelmes, az teljesen máshogy látja a világot,mint itt most bárki is.:)
A posztoló helyében nem sokat adnék a cinikus hozzászólásokra, meg a degradáló szóvirágokra, ironizáló kifejezésekre.

kiraaaaa 2010.12.21. 09:23:56

@gyvy: biztos jókat beszélgetnek, s a fiatal nőnek kell a pasi élettapasztalata, bölcsessége.

Sammm 2010.12.21. 09:24:08

@fumerin:
Én úgy gondolom, igenis vágyat ébresztettem benne, csak valszeg kihagytam a ziccert.Túl komolynak akartam tűnni...ebből tanulok.

fumerin 2010.12.21. 09:24:44

@kiraaaaa: Kinéztem az ablakon, kimentem...hó van és hideg. Akkor most nem vagyok szerelmes, mert nem láttam pillangókat :((((

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 09:26:00

@kiraaaaa:

Jelen esetben max a pénze és kapcsolati tőkéje. :D

kiraaaaa 2010.12.21. 09:26:06

@fumerin: aham, de a pillangók párás időben nem repülnek:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 09:26:16

@fumerin:
rosszul látod, te! :)

Nem értem a problémát. A lány nem szerelmes, ezt meg is mondta. Találkozni sem akar. Szerintem ez teljesen korrekt. Posztíró meg ne akarjon segíteni, mert ne. Attól sem fognak beleszerelmesedni.
Ettől még lehetnek egymásnak jó társaság, csak sok értelme nincs, tekintve a fiú érzelmeit.

Nutshell 2010.12.21. 09:26:44

@fumerin: Teljesen egyetértek.

@gyvy: Jajj, hát milyen külön-párti vagy :)

Sammm 2010.12.21. 09:27:08

@Zsu0805:
Egyetértek.Sajnos ez meg lett mérgezve már a legelején.De valahogy mégsem tudom csak így annyiban hagyni.Nem megy, pedig egy hétköznapi lánnyal, simán ezt tenném.
Fura érzés.
Valszeg csak az illuzióba vagyok szerelmes, hogy egy olyan lányt találtam, amilyenről mindig is álmondtam.Csakhát ami túl szép,hogy igaz legyen...ritkán igaz is.

Hurri Kán 2010.12.21. 09:27:38

@kiraaaaa:
Hát amikor egy-két éve volt egy khm... fiatal barátnőm nem annyira a bölcsességemre volt kíváncsi :DDD

fumerin 2010.12.21. 09:27:39

@kiraaaaa: Akkor iszom valami lélekemelőt! És lehet, hogy még hulló csillagokat is látok!
(bár akkor meg az lesz, hogy lerészegedtem és nem szerelmes vagyok)

Hurri Kán 2010.12.21. 09:29:17

@Nutshell: Egyáltalán nem! Csak van amit nem kell erőltetni...

Sanity 2010.12.21. 09:29:36

@gyvy: ? Jóban lenni valakivel nem egyenlő azzal, hogy plátói szerelmet érzel iránta. Sőt, hatalmas a szakadék a kettő között. Lényeg, hogy úgy nem érdemes a jó kapcsolatot fenntartani, ha te még titokban őt szeretnéd. Remélem így érthető.

@Sammm: Tehát akkor az is limitál, hogy véleményed szerint nincs meg a választás lehetősége. És el is jutottunk a probléma gyökeréhez.

Hurri Kán 2010.12.21. 09:29:53

@fumerin: A kettő nem zárja ki egymást :DDD

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.12.21. 09:30:11

@Sammm: Pontosan, érezni kell ezt, előre nem tudod és nem is lehet kiszámolni.

Egyébként a rossz indításhoz annyit, hogy mikor azzal a fiúval megismerkedtem, aki kitartott mellettem, az első csóktól nem aléltam el. Nem volt semmi extra, de ez nem feltétlenül volt a fiú hibája, hiszen, az én hozzáállásom volt negatív.

Ja, és ha már számolgatni szeretnél, ez a srác rám fél évet várt :)

Nutshell 2010.12.21. 09:30:45

@gyvy: Őőőőő, hát mire? :D

De azért feltűnt, hogy kb ugynarról beszélünk? :)

Black.Sheep 2010.12.21. 09:31:21

@gyvy: volt egy fiatal..?
gyvy = az öreg Joe69? :) még talán skorpió is vagy? :))

@Zsit (nyau és rémizé): nagyjából ezt gondolom én is.

kiraaaaa 2010.12.21. 09:31:24

@fumerin: nincs jó megoldás:))

@gyvy: mert még nem vagy elég idős.

Hurri Kán 2010.12.21. 09:32:21

@Sanity:
És itt ugyan mi egyébért lenne a lánnyal (helyesebben a lány nyel) együtt a posztoló, ha nem azért, hogy egyszer majd hátha, ha már annyit voltak együtt meg istápolta a lány lelkét hogy talán lesz egy vigaszkufirc?

BRFC 2010.12.21. 09:33:01

Sanity

semmit nem aludtam az éjjel, így meglehet, rossz poszthoz írogatok? :)

Black.Sheep 2010.12.21. 09:33:23

@Kedves Nard: vagy esetleg annyi, hogy nem Bélának születik :)

Sammm 2010.12.21. 09:34:57

@Sanity:
Megvan a választás lehetősége: nem 1 és nem 2 lányt ismerek, akivel összejöhetnék bármikor (tényleg nem dicsekvés vagy hencegésből mondom), csakhát én őt választottam.

Sanity 2010.12.21. 09:36:16

@gyvy: Öö, elbeszélünk egymás mellett. Itt jelen esetben szerintem sincs semmi értelme, fölösleges energiabefektetés az egész, várhatóan nulla eredménnyel, vigaszcsókkal, esetleg vigaszkufirccal ahogy te mondod.

Általánosságban mondtam azt, hogy igen, simán lehetséges a jó viszony megtartása.

Hurri Kán 2010.12.21. 09:37:02

@Nutshell: Nagyon szeretett játszani a kölyök mosómedvémmel :))

@Black.Sheep:
Az is, meg legalább még négy nickkel operálok :))
Ha már senki nem áll velem szóba akkor magammal beszélgetek, igaz, álltatom magam de legalább az illúzióm megmarad hogy valaki még szóbaáll velem :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 09:38:52

@Sammm: Szerinten ebből nem lesz semmi. Én is voltam így egy kapcsolat után és nagyon idegesítő tudott lenni, hogy az illető nem értette meg, hogy úgy érzem, nekem nem ő kell. Aranyos volt és kedves...de nem. Miért kell azt bizonygatni, hogy de igen is ő kell? Nyakamra járt, szerelmet vallott stb. stb. Számomra ez inkább riasztó volt, mint vonzó. Nekem akkor 1 év kellett, hogy azt tudjam mondani, el tudom képzelni mással is az életemet. Addig csak sodródtam. Végül találtam valakit, aki annyira más volt(van), mint én, hogy pont ez fogott meg benne. Megvolt az a szikra - amit ez a lány is keres - és ami napig is megvan, ami elfejtette velem az előzőt. Ami addig volt, az mind annyira középszerűnek tűnt, hogy az exen gondolkoztam folyamatosan. Szerintem keress egy másik lányt, aki értékelni tud. Esetleg megtartanám a baráti kapcsolatot vele, beszélgetni, chatelni stb. És ha egyikőtök sem talál senkit, talán lehet később valami. DE! Semmiképpen sem ajánlom, hogy most nyomulni kezdj nála! Lépjen ő, ha kellesz neki mégis. Ha így van, akkor fog is! De ez csak az én vélményem, te döntesz!

haruka 2010.12.21. 09:40:13

Szerintem hagyd a picsába az egészet.
Ha 3 év alatt nem sikerült lerendeznie a dolgot magában, nem te fogod megváltani nagy hirtelen. Majd jön valaki, akibe beleszeret és elfelejti az exet. Ez a valaki sajnos nem te voltál.

Black.Sheep 2010.12.21. 09:40:16

@Sanity: a jó viszony megtartható, ám (az én tapasztalatomban) vagy valami oltári szellemi harmónia vagy évtizedes ismeretség/szerelem/barátság kell hozzá.
És mindenképp felnőtt lélek. (30+ év általában)

Nutshell 2010.12.21. 09:41:26

@gyvy: Manapság a kölyök mosómedvére buknak a csitrik? Hogy változik a világ... :D

Hurri Kán 2010.12.21. 09:45:26

@Nutshell: Persze. Folyamatosan figyelni kell és alkalmazkodni hogy éppen mi a nyerő :DDD

bagolybagoly 2010.12.21. 09:45:27

Szodoma és Gomorrrra! A szemétrohadt, egoista, beképzelt, karrierista, szingliskedő képes volt egy (azaz 1) teljes évvel fiatalabb csikót elcsábítani az örök fiatalság reményében. Hát hova lesz így a társadalom! Ezzel a vámpíréletmóddal!

fumerin 2010.12.21. 09:46:30

@Zsit (nyau és rémizé): Csoda ha rosszul látom?
Kimaradtam a suliból, mikor ezekről szólt az előadás. Helyette tapasztalatokat gyűjtöttem:DDD

Sammm 2010.12.21. 09:47:16

@Bundabandi:
Sajna elég ésszerű amit mondasz, be kell látnom.De nem vagyok az a nyomulós, állandóan irogatós meg hivogatós fajta.Főleg nem vallok szerelmet, ha nem tudom biztosan, hogy kölcsönös.De nem is hinném, hogy szerelmes vagyok bele.1 hét után nem hinném, hogy szerelmes lehet az ember...
Csak annyira szép illúzió volt...és nemtom mi a frászért bízok a csodában.

fumerin 2010.12.21. 09:50:06

@bagolybagoly: Szerintem abszolúúút nem trendi a hölgy! 5 évvel fiatalabb a divatos:D Tessék jobban tájékozódni!

Hurri Kán 2010.12.21. 09:54:15

@fumerin:
Le vagy te maradva alaposan! Egyik ismerősöm (nő) éppen nálánál 15 évvel fiatalabb embert szedett össze :)))

Black.Sheep 2010.12.21. 09:55:05

@Sammm: szerelmes a 3. dugás után legyen az ember.
(Hejj, ha ezt ilyen könnye lehetne kivitelezni, mint leírni..:)

Hurri Kán 2010.12.21. 09:55:59

@Black.Sheep: A 3. dugást vagy a szerelmet? :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 09:56:28

@Sammm: Csak egy hete megy ez? Azt hittem az írásodból, hogy vagy egy hónapja...ha nem több. Egyébként szerintem valahol mindeki kicsit nyomulós lesz ha szerelmes. :D Szerelmes akár egy óra után is lehetsz! Simán! Én már voltam. :P

Egyébként egy hét után ennyire tudod, hogy ő kell? Igazából nem is ismered. Amit egy ember egy hét alatt mutat magából az még nagyon csak a felszín! ÉS ha egy hét után ilyeneket mond, akkor szerintem totál esélytelen számodra az egész.

Black.Sheep 2010.12.21. 09:58:16

@gyvy: Külön-külön nem kunszt. :)

S0und 2010.12.21. 09:59:26

Ilyenkor még az is be szokott ütni, hogy gyógyítgatod a sebzett vadat, majd amikor végre kikupálódik, csak barátként tud rád nézni, férfiként nem. Majd egy nap boldogan repül hozzád az EsEmEs, és újságolja, megismerkedett egy fantasztikus faszival, ami minő meglepő, nem te vagy. Neked meg marad a:

:| pokerface.

Nutshell 2010.12.21. 09:59:49

@gyvy: Ó, az örök nőcsábász tanácsaiból olvashattunk egy gyönyszemet :)

@Sammm: Azért bízol, mert elkezdtél érezni valamit. Ilyenkor az ember nehezen adja fel, pláne ha a másik fél is éreztette, hogy ő is jól érzi magát veled.
Én is voltam hasonló helyzetben (mindkét oldalon) és egyikből sem lett boldog kapcsolat. Sőt, barátság is csak egy esetben (mert annnnyira türelmes vagyok... :)

Hurri Kán 2010.12.21. 10:02:14

@S0und:
És ha egy kicsit jó fej, még azt is elmondja hogy milyen nagyon jó vele :)))

@Nutshell: Közben olvasol valami könyvet is? :DDD

Sammm 2010.12.21. 10:02:16

@Bundabandi:
Igen,kb 3 hete ismerem, 1 hét után, a 3. randin jöttünk össze, s kb 1 hetet voltunk együtt...2 hete volt az ominózus forrócsokis hidegzuhany :)
Inkább azt kívánnám,hogy sose ismertem volna meg vagy ne kezdeményezett volna beszélgetést (amit később úgy magyarázott, hogy szimpatikus voltam s tettszettem neki )

fumerin 2010.12.21. 10:02:52

@gyvy: 15 :O
Csak belegondoltam, de valahogy undorítóan nagy szám:S

Nutshell 2010.12.21. 10:03:52

@gyvy: Ugyan már, ne szerénykedj, nem illik hozzád :)

Hurri Kán 2010.12.21. 10:04:07

@fumerin:
Egyelőre nem úgy látszik... :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 10:04:59

@gyvy:

A pasi vagy rajong a múmiákért vagy valami selyemfiú :)

Hurri Kán 2010.12.21. 10:07:18

@Nutshell:
Dehogynem, én alapvetően nagyon szerény és visszahúzódó vagyok :)))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 10:10:37

@Sammm:
de hát miért ne kezdeményezhetett volna beszélgetést? Közelebb akart kerülni hozzád, mert hátha lesz szikra (szimpatikus voltál és tetszettél neki).
Nem jött a szikra, meg is mondta.
Attól még csókolhatsz jól :D, meg jól is eshetett tőled az intimitás neki - csak épp nem akart hülyíteni.
Elhiszem, hogy nem esik jól, de tök logikus, amit a lány tett. Még mindig jobb, mintha két év múlva tudod meg, hogy pótlék vagy/voltál. Tudom, Etiópiában meg éheznek :D

@fumerin:
höjj, ez iskolai tananyag? Bakter, de jó sulid lehetett :DD

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 10:11:58

@gyvy:
ó, dehogynem, 35 felett már minden nő múmia, én már csak tudom :)
Nard meg pláne! :DDD

Na, szépen játszatok! :)

fumerin 2010.12.21. 10:13:44

@Zsit (nyau és rémizé):Most miért szar a gazdaasszonyképző 6 általános után? :)))

Hurri Kán 2010.12.21. 10:14:28

@Kedves Nard: Oroszlánfóka :)))

@Zsit (nyau és rémizé):
Egyébként télleg nem, és ezt most teljesen elfogulatlanul mondom...
Különben is mi a gond egy múmiával ha szépen be van balzsamozva? :DDD

Sammm 2010.12.21. 10:15:04

@Zsit (nyau és rémizé):
Elég érthetetlen ez a női szikra dolog.Tettszem, szimpi vagyok, jól érzi magát velem, elbeszélgetünk olyasmikről amikről (bevallottan) mással nem szokott, összeillik a világnézetünk,az életformánk, intimitás is ok, stb stb.Ez már vagy 5 szikra...vagy csak én vagyok ilyen primitív?
Jöjjön össze akkor egy hegesztővel.Egész nap sikrákat nézhet.

TBal 2010.12.21. 10:15:39

@Sammm: "Inkább azt kívánnám,hogy sose ismertem volna meg vagy ne kezdeményezett volna beszélgetést" - ne kívánd, ez egy kurvajó tapasztalat lesz a későbbiekben. Amikor megszerzi az ember, szar átélni, de utólag örülni fogsz neki.

A szituhoz: a legcélszerűbb szerintem azt csinálni, hogy meghagyni a szabadságát. Azaz, jelezni, hogy nagyon szeretnél vele lenni, szerinted működne, viszont megérted őt, hogy időre van szüksége ahhoz, hogy felálljon, és hogy rendelkezésre állj, mint barát is, ha szeretne erről beszélgetni, túl szeretne ezen lépni. Jelezni lehet az érdeklődésed, de tartsd tiszteletben a döntését.
Addig meg próbálj más után nézni, ne várj rá, lehet, hogy soha nem fordul meg nála az érdeklődés, keresd máshol az ideális társat, mert sohasem csak egy van. Ha megtaláltad, akkor már maradj mellette, mert különben, ha adott esetben visszamennél a lányhoz, akkor nem lennél megbízható ilyen téren. Viszont ha nem találsz, akkor még az is előfordulhat, hogy végül keresztezik egymást az útjaitok. Az eseted nem egyedi, sok embernek van/volt olyan szerelme, amivel hasonló szitu volt, volt valami probléma.

Az írásod alapján rendes srácnak tűnsz, sok szerencsét, remélem, jó lesz a végkimenetel!

Ja, és ne félj átélni a fájdalmat, hasznodra fog válni!

Hurri Kán 2010.12.21. 10:18:50

@Sammm:
Ezt hívják úgy hogy női logika. Ne törődj vele ha nem érted, ezzel más is így van.
De rögtön mutatok is egy ábrát a női és a férfi agy eltérő működéséről:

m.blog.hu/su/sunews/image/100826/ATT00003.jpg

Érdemes tanulmányozni...

2010.12.21. 10:19:14

@Sammm:
Túlzottan felértékeled a lány jellemzőit. Ő is csak egy átlagos lány, akit a szíved túlértékel. Ahogy írtad is egy illúzióba vagy szerelmes. A lány megmondta, hogy nem kellesz neki, sőt találkozni se akar veled, ezt fogadd el, mást nem tehetsz. Persze kedves és rendes, és elmond minden szépnek és jónak, hogy milyen megértő vagy, és mennyire rendes, ám a szavaiból max te veszed ki azt, hogy ha tovább tepernél taliznátok. Épp ezért, mert ő nem akar semmit ezért nem ő a nagy ő, és ezért nem működne a dolog. Mindig benne lenne a kapcsolatotokban, hogy igazából ő ezt nem akarta, csak te eröltetted.
Elhiheted, hogy ha annyira megfogtad volna akkor nem koptatott volna le, hanem hirtelen átlendül az exén. Ha ekkora a tapasztalata a töltelékpasikkal kapcsolatban, akkor gondolom nem mostanság ért véget a kapcsolata, ergo ha találna olya akkor túllendülne rajta, ráadásul ő szakított. Ha nem fals lekoptatós duma volt akkor is a lényeget leszürhetnéd.
Ne fuss olyan szekér után ami nem vesz fel. A csaj nem akar felvenni, így hagyd az egészet. Van számos csaj akikkel ugyanúgy átélhetsz ilyen dolgokat.

2010.12.21. 10:22:09

@Bundabandi:
Nah ezaz, hogy idegesítő ha a pasi csak mondja mondja, hogy de neked akkor is ő, és te nem látod jól. Ezek tényleg azt hiszik, hogy a nem az burkolt igen? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 10:22:24

@Sammm: Sohasem tudhatod az elején, hogy mi lesz belőle. A szerelem egy hülye dolog. Én soha nem abba voltam szerelmes akibe kellene, aki megérdemelte volna. Viszont aki tök esélytelen számomra...na abba meg fülig bele tudtam zúgni! Ki érti ezt?! :D

Sammm 2010.12.21. 10:25:32

@gyvy:
Eddig azt hittem, nagyjából, körülbelül, valamennyire értem a nőket.Szótértek velük s tudom mikor mi jár a fejükben.Dehát ezek után... asszem lenullázhatom ezt a tudásomat :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 10:27:31

@gyvy:
semmi, életem, semmi, engem is jól balzsamoztak - jóhogy nem mondok mást! :)

@Sammm:
nem-nem
ezek a racionális érvek a kapcsolat mellett. De a szerelem nem racionális.
A szikrát meg csak azért használom, mert a választottad is így emlegette :)
De lefordítom: nem volt nedves a bugyi a látványodtól azonnal, a lány várta, hogy majd a beszélgetéstől lesz az. Hát nem lett :). Azért - gondolom - kitartó testi izgatással bizonyára beindult volna a dolog, hisz meglehetősen mechanikus tud ez lenni (mint a hímeknél: ügyesen markolsz farokra, akkor biza feláll! :D), csak erre hosszabban alapozni nem biztos, hogy jó ötlet.
Ja, a félmeztelen, széles vállú, kissé koszos hegesztőfiúk biztos szépek :), ki kellene próbálnod (mármint így megjelenni a lányok előtt) - bár most, így télen, ez nagy bátorság és elszántság

@fumerin:
nem t'om, szar? (de azért számos dolgot tanítanék iskolai szinten, ha rajtam múlna) :)

Bakker, sosem indulok el .... grrr....

Hurri Kán 2010.12.21. 10:28:00

@Sammm:
Az hogy úgy gondolod hogy szót értesz velük, és az hogy közben mi jár a fejükben az ég és föld... Mondhatnám úgy is hogy a kettőnek a világon semmi köze egymáshoz :))

Rebelde 2010.12.21. 10:30:53

"Fél egy új kapcsolattól, fél magához közel engedni valakit,"

frászt, nem jössz be neki
amúgy meg az, hogy ő szólított meg nem jelent semmit

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 10:31:13

@Sammm: "Tettszem, szimpi vagyok, jól érzi magát velem, elbeszélgetünk olyasmikről amikről (bevallottan) mással nem szokott, összeillik a világnézetünk,az életformánk, intimitás is ok, stb stb.Ez már vagy 5 szikra..."

Na pont nem ez a szikra! Nálam legalábbis. Ez amit leírtál egy jó BARÁT leírása! Ez nem szikra!

A szikrát én általában nem tudom megmagyarázni. A szikra az olyan, hogy érzed...."bakker ő kell nekem", vagy ilyesmi! Amit meg tudtam magyarázni abból általában középszerű dolog lett. Jól kijöttünk, de ennyi. Amit meg nem tudtam megmagyarázni... na AZ volt A SZIKRA!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 10:34:08

@Zsit (nyau és rémizé): :D Igen, olyan bugyiolvasztós szikra! :D

Jaj, egyetértek veled, jaj.... ezt is megértük! XD

Rebelde 2010.12.21. 10:34:53

ha almadovarnak akarod eladni a sztorit, akkor még egy kicsit tuningolhatnál rajta, aids fertőzött, molesztált lánnyal, drogos apával, pedofil papokkal egyebekkel, mert ez így bocs, de gyengus:)

Sanity 2010.12.21. 10:35:28

@Bundabandi: Totálisan egyetértek. Ezek egy barát ismérvei.

Meg kell értenie a fiúknak már, hogy akármennyire is racionális az, hogy együtt legyenek, hiszen tök összeillenek, ettől még a csaj nem fogja beadni a derekát. Érvekkel nem lehet az érzelmekre hatni.
Sőt, rövidesen elmegy egy alpárian viselkedő részeg sráccal haza a buliból, csak mert ő a férfit, és nem a barátot testesíti meg.

Sammm 2010.12.21. 10:35:51

@Rebelde:
Rohadt egy érzés...
Dehát nem vagyok tökéletes, nem várom el ,hogy tettszedjem neki, azt se h szikrázzak neki.
De akkor miért mondta, tettte és hitette el velem az ellenkezőjét?

Hurri Kán 2010.12.21. 10:40:00

@Sammm:
Mert NŐ.... Isten hozott a Föld nevű bolygón.

Rebelde 2010.12.21. 10:41:53

@Sammm:

te akartad elhinni neki, és ez még csak nem is akkora hiba, hogy ostoroznod kéne magad miatta, meg nem úgy tűnt, hogy áradozott volna neked.

kb azonos helyzetben vagytok, nem véletlenül találkoztatok ha belegondoltok, mivel mindketten meghitt kapcsolatra vágytok.
az, hogy neki nem te vagy a megfelelő, csak kapaszkodik beléd, téged is közelebb visz megoldáshoz, illetve ahhoz a nőhőz aki igazán neked való, szerintem

Sammm 2010.12.21. 10:42:14

@Zsit (nyau és rémizé):
@Bundabandi:
Én ezt mind értem.És egyet is értek vele.
CSak az nem fér a fejeme, hogy miért viselkedett úgy 1 hétig, mintha lenne szikra, mintha totál bejönnék neki? Miért egyezett bele a második,harmadik randiba? Miért jött föl hoyyám és jött velem össze, ha nem volt szikra?Miért nézett, mosolygott úgy? És miért mondta azokat a dolgokat?Miért válaszolt és miért tett föl kérdéseket? Miért fogta meg a kezem?Miért nem húzódott el?
Csak azt ne mondjátok, hogy ezt csak én láttam úgy, ahogy látni akartam.Annál sokkal realistább vagyok.

Hybrisss 2010.12.21. 10:44:30

@Sammm: most először jártál így?

Sammm 2010.12.21. 10:45:58

@Rebelde:
Ha nem is áradozott, de elmondta miért van velem.Mi tettszett meg bennem és "FOGOTT MEG BENNED" .
Csak azt nem értem ,hogy ezt miért kellett.Meg lenne értve, ha az első vagy a második randi után közölte volna, h áá bocs mégsem, nem te vagy a nyerő.De nem, pont az ellenkezőjét tette.Aztán mégse.Vagy mégis?Mivan?

Sammm 2010.12.21. 10:48:34

@Hybrisss:
Igen, először.
Utasítottak már vissza.DE az messze nem volt ilyen rossz érzés.Mert ott egyből tudni lehetett, hogy nem vagyok nyerő, ennyi.Meg van értve.De eeez...

Sanity 2010.12.21. 10:50:50

@Sammm: figy. Most te épp a kommentek alapján, férfi logikával próbálod megérteni egy nő tetteit. Ne próbáld, mert csak össze fogsz zavarodni, és olyan dolgokban is kétkedni fogsz, amiben eddig szilárdan hittél.

u.i.: olvass mailt

Rebelde 2010.12.21. 10:52:31

@Sammm:

gondolom neked ez most "nagy" tragédia és becsapva érzed magad, de hidd el idővel majd másképp látod.
ha jól értem nem hosszú hónapok után mondta, bocs de nem te vagy a nyerő, hanem kb. egy hónapja jöttök mentek,egy hétig volt simisismi és ez azért még nem ásókapa egyéb kis kerti eszközök a harang mellett:)
sajnáld magad egy kicsit aztán lépj túl rajta, de ne rugózz ezen túl sokat

LisbethSalander 2010.12.21. 10:53:58

@Sammm: én is jártam már így, pedig lány vagyok :) aztán ráadásul helyettem olyan csajt választott, aki vele csalta évekig a vőlegényét :D amúgy nem lehet ezzel sokat tenni, meg őszintén, nem is kell. akinek már a kapcsolat elején ilyen bajai vannak, az később is vagy sokára, vagy sehogyan sem javul meg. Mindig lenne egy fél, aki jobban akarja az egészet. Ha már így esett, legyen annyi önbecsülésed, amennyi egy hímneműnek elengedhetetlen és ne keresd, ne társalogj vele, mert gondolom barátod van elég, nem kell ilyen nyomorékból is "barátot" csinálni, ha már a kapcs. nem jött össze, hátha egyszer mégis összejön. Önmegalázás lenne. Az ilyen férfit senki nem becsüli.
Szerintem.

2010.12.21. 10:58:31

@LisbethSalander:
"...gondolom barátod van elég, nem kell ilyen nyomorékból is "barátot" csinálni..."

Ott a pont! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 10:59:45

@Sammm: "Ha nem is áradozott, de elmondta miért van velem.Mi tettszett meg bennem és "FOGOTT MEG BENNED""

Ismersz valakit pár hete. Legfeljebb olyan dolgokat tudsz elmondani róla, hogy "szépen mosolyogsz", "kedvesen bókolsz", "jó veled dumálni", "bejön a stílusod". Ennyi idő alatt nem ismert meg! Az első benyomásait elmondta rólad és ennyi.

Soha nem volt még veled olyan, hogy bejött egy lány, jó volt vele dumálni, meg együtt lenni, de egy idő után érezted, hogy neked ennél több kell? Szerintem ő is ezt érezte.

Egyébként gyanítom, hogy nem vettél észre jeleket. Biztos voltak. Tudom, nem könnyű a másik nemet megismerni! Mi nők sem értünk sok mindent bennetek!

Rebelde 2010.12.21. 11:00:33

@Zsu0805:

azért lenyomorékozni nem kell:)

LisbethSalander 2010.12.21. 11:03:18

valamint írta valaki fentebb, hogy állj a közelében és tudatosítsd benne, hogy ott vagy, mert ilyen esettől függetlenül lehet még kapcsolat. NEM, öregem, nem lehet kapcsolat. Mert ahhoz, hogy valamiből kapcsolat legyen, legalább minimális indíttatásnak kellene lennie mindkét fél részéről, még akkor is, ha vannak problémák. Ami itt nyilvánvalóan nincs meg. Mármint az indíttatás egy kapcsolathoz.
(egyébként meg szar-szar, de nyugodj meg, egyáltalán nem ez volt az utolsó dolog az életedben, amit nem értesz és mégis túl kell lépni rajta.)

LisbethSalander 2010.12.21. 11:04:13

@Rebelde: a csaj lett lenyomorékozva, nem a srác. Utóbbi csak akkor az, ha fél év múlva is ezen fog rágódni.

2010.12.21. 11:04:17

@Rebelde:
Ezért jó az idézés, nem az idézőé a felelősség, hanem a szerzőé. :P :)

Sammm 2010.12.21. 11:06:22

@Bundabandi:
Nem, nem volt még ilyen velem.Én kb első 3 percben tudom, hogy akarok-e valamit a csajtól vagy totál érdektelen, max elcsacsogunk.Lehet nagyképűen hangzik, de így van.
Bár nyilván nem vagyunk egyformák...

Rebelde 2010.12.21. 11:07:06

@LisbethSalander:

tudom, hogy a lányt nyomorékoztad le, de őt se kéne, pont ezért mondtam:)

Sammm 2010.12.21. 11:07:26

@LisbethSalander:
Egyetértek :)
Már nem azzal, hogy ő a nyomorék.Hanem azzal, hogy én ha fél év múlva is...

LisbethSalander 2010.12.21. 11:09:23

@Rebelde: fiatal vagyok, álmos vagyok, feltörte a szájpadlásom a melegszendvics, plusz még jófej sem vagyok, elnéző meg azokkal, akik jajnemtudják mit akarnak, pláne nem. bocsánat. 10 év múlva 30 felett normálisabb leszek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 11:09:42

@TBal:

A nyitott kapcsolat nem működne! :D Ez a kapcsolat semmiféleképpen nem működne! :)

@Sammm:

SOHA senkinek nem sikerült ez. Nem is fog. Mert olyan elbaszott rendszerük van, ami nem logikára, hanem érzelmekre alapul. Azokban meg nincs logika. Egy kicsi sem. Vannak biztos dolgok, mint hogy szeretik a jó szexet, meg a drága dolgokat. De ezek a konstans értékek nem képeznek le semmit, ugyanis egyes konstansok mellé olyan érzelmi változókat rendelnek, amikről sejtése sem lehet az embernek :)

tőzegmalac 2010.12.21. 11:10:01

@Rebelde: legyen úgy, de én el nem olvasom:D

@Zsu0805: Szia:)
rég láttalak. most akkor te jössz ritkán vagy én?

Hurri Kán 2010.12.21. 11:12:01

@LisbethSalander: Ezt miből gondolod? :))

@Kedves Nard: És ez még csak egy igen szűk összefoglalója volt a rideg tényeknek :)))

LisbethSalander 2010.12.21. 11:15:20

@gyvy: mert akkor már vsz lesz 1-2 gyerekem, akiket el kell fogadnom feltétel nélkül akkor is, ha idióták és semmirekellők, vagy a legrosszabb: ha hülyék. így aztán alakul az ember tűrőképessége meg hozzáállása akarata ellenére is, és olyan jófej lesz, hogy a PC megoldásokat fogja kínálgatni mindenkinek, ahelyett, hogy a sarkára állást javasolná. uff, de összetett vagyok ma reggel.

Hurri Kán 2010.12.21. 11:18:25

@LisbethSalander:
Ezek megint csak egymással semmilyen szinten össze nem függő feltételezések...

2010.12.21. 11:18:26

@kabátnyúl:
Szia! :)
Hátőizé... :) Én is ritkán járok, Te is. És azon ritka pillanatokban is elkerüljük egymást. :)

LisbethSalander 2010.12.21. 11:20:15

@gyvy: maradjunk annyiban, hogy a te fejedben nem áll össze. És ezen nem kívánok vitatkozni, mert ha nekem más a logikai menetem, akkor más.
Adjonisten.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.21. 11:20:36

"Eldurrant az első csók" Jaj.

Szerintem ne találkozz vele, amíg ilyen komolyan veszed a dolgot.
Nekem furcsa, hogyan lehet "barátságot" ígérni valakinek, ha egész mást akarunk tőle, ez amolyan férfidolog lehet.:-)

Hurri Kán 2010.12.21. 11:21:27

@LisbethSalander:
Egy dolog hogy mi áll össze a fejemben, az meg egy másik amit napi szinten látok mindenfelé a két saját szememmel többnyire józan állapotban. Kis kezit csókolom.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 11:23:26

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Általában nem a férfi kéri, hanem ezt kapja :) Az hogy él vele, vagy sem, (általában nem) már az ő dolga. Én nem éltem vele, bunkó módon nem akartam a barátja lenni! :)

Kham 2010.12.21. 11:26:11

Megtaláltam a megoldást a posztoló problémájára: Gottfried von Mannordnung XVII. századi német filozófus az ógermán hitvilág és drezdai tapasztalatai alapján bebizonyította, hogy az asszonyoknak nincs lelkük, ergo felesleges is a lelki problémáikkal foglalkozni, mind a férfiembernek, mind az asszonyállatnak.

A posztból is tisztán látszik, hogy a lány leginkább azt az irracionális megmagyarázhatatlant szédülést érzi, mint amikor két jobbkanyaros rum elfogyasztása után felülünk a balra pörgő körhintára, nincs tisztában sem az érzéseivel, sem tetteivel. Legtöbb alany, tapasztalat híján ilyenkor azt hiszi, hogy megszólalt a lelke, valójában arról van szó, hogy a hisztiért és bevásárlásért felelős jobb agyfélteke érzelmi viharoktól felkorbácsolva összekeveredik a wienerwürst-sütés és "jawohl meinherren" funkicót ellátó bal agyféltekével.

Sajnos, az írónk túl későn fordult segítséghez problémáival, ha korábban tanulmányozta volna Gottfried munkásságát tudta volna hogy a "különben sem látja bennem azt a "szikrát" mondat elhangzásakor kellett volna kiosztania egy jobb- és egy balfázisos porosz pofont, hogy a hölgyemény szikrákat lásson napokig, valamint hogy az önnönmagát is zavaró összekeveredett agyféltekék végre szétválhassanak és funkcióiknak megfelelően folytathassák a müködést.

Sammm 2010.12.21. 11:26:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Nem akarok barátságot ígérni.Szeretnék segíteni neki, de nem teljesen önzetlenül :P CSak lehet, hogy ezzel inkább magamnak ártanék.

Hurri Kán 2010.12.21. 11:27:06

@Kedves Nard:
Jó, de te cinikusságod mellett antiszociális is vagy, ezt mindenki tudja :DD

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Mer' a nőknél olyan nincs hogy egész mást kapunk mint amit ígértek :DD

Hurri Kán 2010.12.21. 11:28:21

@Kham:
Makarenko hogyan vélekedett hasonló esetekről, azt tudjuk? :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 11:29:45

@gyvy:

Ezért imádnak.

A mást kapsz mint ígértek dolog: Megmagyarázzák neked, hogy miért ezt kaptad, mert amúgy járni jár neked amit ígértek, de nem jut. :D

Rebelde 2010.12.21. 11:30:39

@Kham:

a posztíró részt vett a 325-ös niceai zsinaton, ahol elfogadták, hogy a nőknek van lelke:P

gottfried vagy lemaradt, vagy nem jött ki a nőkkel:)

LisbethSalander 2010.12.21. 11:32:12

@Sammm: ennek a definíciója üzlet. Nem segítség. Ráadásul nem is biztos üzlet.

Most mi van, csak szerintem megalázó, ha az ember barátkozni és kuncsorogni próbál olyantól, aki megmondta neki, hogy NEM KELL?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 11:38:26

@LisbethSalander:

Nem, szerintem is így van. Vannak barátom elég, menjen a faszba akkor :) Amúgy meg ezen a nők jól be szoktak sértődni. Mert ilyenkor általában kiosztják a pincsire a lelkiszemetesláda szerepet. Nem is tudom ki mondta, azt az örökbecsűt, miszerint azzal lelkizz, akinek a farkát szopod. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 11:38:30

@Sammm: Aztán miben akarsz neki segíteni? De most komolyan? Miben? Mikor jelezte egyértelműen, hogy nem te vagy AZ aki kell. Akkor aztán csak tényleg magadat gyötröd és jó kis "szárazbarát" leszel. És te leszel az első akinek elújságolja, hogy megtalálta a nagy Ő-t. És akkor mit fogsz csinálni? Gratulálsz neki?

LisbethSalander 2010.12.21. 11:45:14

@Kedves Nard: örülnék, ha ezt csak nők csinálnák, de sajnos nem.
Bár biztosan én vagyok túl nyers és magasak az elvárásaim nem-megalázkodás témakörben.. Egyébiránt pedig akit hülyévé lehet tenni, megérdemli. Minden embernek van szerepe az életben, a nagy körforgásban, van, akiké az elrettentés. Ez a csávó sem fogja bevallani, de ha képes volt ide bejegyzést írni erről, akkor úgy 80%-os eséllyel tippelem, hogy lesz ebből még bepróbálkozás a csajnál. Mert hát annyira megérdemli, ugye.. pf.

fumerin 2010.12.21. 11:45:52

@LisbethSalander: Szerintem is megalázó, csak én csúnyábbat írtam volna:D

Sammm 2010.12.21. 11:49:57

@Bundabandi:
Talán naivan abban, hogy elfeljtse az exét, aki 3 éve kísérti midnen kapcsolatát és, hogy megmutassam neki, én vagyok az, akire eddig várt egy normális kapcsolatban.
Így visszaolvasva tényleg naiv, valszeg szánalmas is.

LisbethSalander 2010.12.21. 11:50:18

@gyvy: de akkor visszaáll az univerzum egyensúlya, mert mindenki továbbra is pontosan azt fogja kapni, amit megérdemel, valamint ami illik ahhoz, ahogyan ő viselkedik és ahogyan értékeli magát, az élethelyzeteit. Nincs ebben tragédia, csak belegondolva kurva feleslegesen ontjuk itt a válogatott bölcsességeket, mert pont az ilyen esetek már úgy le vannak futva (belekódolva az emberek személyiségébe), hogy inkább tanulnék.

Kham 2010.12.21. 11:50:30

@Rebelde: Ez nem ugyanaz az összejövetel volt ahol egy húsvéti nyulat válaszotttak pápának? Nem adnék rá sokat, az ókorban annyi mindent hittek az emberek, még szerencse hogy beköszöntött a tudomány kora. Majd mindjárt azzal jössz hogy nem csak lelketek, de még véleményetek is lehet:)

Hurri Kán 2010.12.21. 11:53:27

@LisbethSalander:
Eddig is azt kapta mindenki, csak max. nem volt világos egyből hogy mit miért...

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.21. 11:57:41

@Sammm: biztos, hogy magadnak ártanál, ne várj hiába, semmi értelme.

@gyvy: nem ígérünk semmit, azt könnyű betartani.:D

fumerin 2010.12.21. 12:05:37

@Kedves Nard: Ja a kedvedért, de komolyan, megkérdeztem szülő anyám és odaadta a "kiskönyvét". December 17-re volt kiírva, de én meguntam a várakozást:D

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.12.21. 12:07:08

"Egyébiránt pedig akit hülyévé lehet tenni, megérdemli."
Mindenkit át lehet vágni a palánkon...

@Kedves Nard: és lehetőleg a barátaid legyenek kockák, akkor soha nem lesz rossz szgéped:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 12:07:45

@fumerin:

Pedig akkor lehettél volna igen menő nyilas, de így meg maradtál nyomi skorpinyó. :)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.12.21. 12:09:17

@Sammm: Nem személyes bántásból, de nem te vagy az...
Ha az lennél tudnál róla:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 12:11:54

@Kool Kitty Kat:

Nem nyomiskodik, különben szólok a zuradnak, hogy tegyen helyre jól! :)

fumerin 2010.12.21. 12:13:07

@Kedves Nard: Egy előnye van: én legalább értek skorpió nyelven:D
És a legkevesebb felületen tud sebezni, egy másik példány :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 12:15:35

@Kool Kitty Kat:

Sportrovatról ebédeltél, hogy ilyen magabiztos vagy? :)

@fumerin:

De én nem is akarok skorpinyónyelven tudni, úgyis nyomik! :)

LisbethSalander 2010.12.21. 12:16:04

@Kool Kitty Kat: nem hiszem, hogy leírtam azt valahol, hogy van ember, akit nem lehet átvágni. Mindenkit át lehet. A lényeg utána következik, hogy mit csinál, hogyan csinálja, mit von le tanulságképp vagy mit nem. (jelen esetben ha fut tovább a csaj után, akkor hülye, ha nem, akkor nem. Persze csak szerintem. Ami szerencsére nem jelent semmit.)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.12.21. 12:19:21

@LisbethSalander: így már értem mire gondoltál...
csak az amit írtál nem ezt jelentette, mert ebben az esetben nem hülyévé tették hanem ő teszi/tette magát;)

Hülyévé csak addig tették amíg azt hitte, hogy a csaj ugyanazt érzi mint ő...

LisbethSalander 2010.12.21. 12:26:43

@Kool Kitty Kat: igaz, én írtam félreérthetően, megesik :D Viszont most már részben a csaj is hülyíti, mert mondjuk bennem mindig volt annyi tartás, hogy ha valakitől nem akartam semmit, akkor nem kerestem meg hetente háromszor, hogy csacsogjak a semmiről és emlékeztessem, kit nem kapott meg. Vagy valami hamis látszatot keltsek, hogy lehet esélye. Nem tartottam nyitva kiskapukat.

Whatever. Szar az egész. 2 nem felnőtt, egyenes gerincű ember sosem = egy normális kapcsolattal. Semelyik matematikában sem.

LisbethSalander 2010.12.21. 12:27:37

(* 2 nem felnőtt, nem(!) egyenes gerincű)

summerstorm 2010.12.21. 12:36:55

Helló grafomán banda....:))

posztíró, szerintem hagyd a lányt....
Egy elképzelésbe lovaltad bele magad, azt kellene elengedni. Akkor talán arra is lenne esély, hogy az igazi valójában lásd a lányt, ne az általad megkreált lényként.
És hogy ne magyarázd bele azt, amit te érzel abba, amit ő tesz.

egyszerűbbé tenné neked is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 13:05:48

@Sammm: Jaj, de az elején írtam neked, hogy NE akard bebizonyítani neki, hogy rád várt. Cöcö... akkor mégis csak nyomulsz nem? Ezzel meg pont az ellenkezőjét éred el annak, amit szeretnél. Most szerelmes vagy és csak ő kell, de ez elmúlik majd. Baromi fájdalmas, de elmúlik! És akkor találsz egy olyan lányt, aki viszonozza az érzéseidet. Megesik az ilyen majdnem mindenkivel. Most te is átestél rajta. Ha folytatod, megalázod magad, kis pincsi leszel és hidd el még jobban nem fogsz bejönni neki! A nőknek férfi kell, nem pincsi. Ha mégis pincsi kell, akkor az csak azért, hogy "szárazbarát" legyen. Magyarán fizess helyette, lelki szemetesláda legyél, legyen kivel csevegni, vásárolgatni stb. stb. Aztán talál egy nagy Őt és végignézheted amint összejön a tökéletes páros. Akkor meg majd azon picsogsz, hogy "de hülye voltam!".

Hurri Kán 2010.12.21. 13:07:45

@Kedves Nard:
Nyilasok azok mind folyamatos bizonyítási kényszerrel küzdő nyomik :DDD

Sammm 2010.12.21. 13:25:14

@Bundabandi:
Nem, ez föl sem merült, hogy lúzer, nyivákolós, állandóan szerelmet valló, telefonálgatós, írkálós köcsög legyek, akit nem lehet levakarni.Messze nem az én stílusom.
A dilemma csupán annyi, hogy hátat kéne fordítsak s ne keressem többet, vagy még megér egy próbát, esetleg a maradjunk barátok című műsort szedjük elő.

Hurri Kán 2010.12.21. 13:25:48

@Kedves Nard: Egyébként meg el lehet ezen poénkodni, de aki szerencsétlen és hülye, az horoszkóptól függetlenül az ;-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 13:33:33

@Sammm:

Felejtsd el, hagyd a rákba. Senki nem kérte (ő sem) hogy mentsed meg bármitől is. Önmagától meg úgysem lehet.

Joe69 2010.12.21. 13:38:43

Tipikus női hiba, hogy bukik egyet egy sráccal, aztán akarva-akaratlanul ezt "törleszti" szerencsétlen esetben élete végéig az utána következő pasikon. Ezt lehet nagyon aljas módon is csinálni, a jelen esetben csak arról volt szó, hogy nyilván ártatlanul, és valszeg jóhiszeműen "magára húzott" egy kulturáltan nyomuló srácot, aztán amikor "rájött" arra (persze, a fenéket rájött, tudta jól) hogy "ez" is csak egy ugyanolyan "szemét" mint az előző volt (merthogy pasi a szerencsétlen), kicsit álszent sajnálkozással és jogos gátlásaira hivatkozva behúzta a féket. (Gondoljátok meg, hogyan kommentelnétek, ha egy pasiról lenne szó: gátlásos, béna puhapöcs barom lenne, aki vérig sértett egy belevaló, kezdeményezést vállaló, fasza nőt !)

Egy felnőtt nőtől elvárható, hogy tudja, mit akar tőle egy közeledő férfi. És mivel ő választ, és igen gyors a szimpátia eldöntése, azt is illik hamar eldönteni és közölni, strapálja-e magát az illető, vagy sorry, de nem kellesz, vagy legalábbis férfiként nem. (Ugyanis a pasit kurvára nem érdekli a korábbi sztori, őt az izgatja, hogy Ő (he) kell-e a csajnak akkor és ott, vagy elkulloghat más nőt keresni). Aki nincs olyan állapotban, hogy pasizzon, az ne pasizzon - az barinőzzön, járjon össze baráti társasággal, vagy járjon meleg férfivel (egyik "sérült" hölgyismerősöm ezt csinálja éppen), ahol nem "zaklatják". És ahol nem húz be a hintába pasikat.

summerstorm 2010.12.21. 13:53:29

@Joe69:

jaaaj, mert a pasik aztán nem assziszik, hogy a nem az igen, ha ők egyszer maguknak bebeszélték, hogy a nem az igazából igen, és ők igazából kellenek, csak még nem ismerte fel a delikvens...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.21. 13:55:37

@Sammm: Ezt neked kell eldöntened! Adtunk itt tippeket, de te döntesz! Nagyon úgy látom, hogy még egy kört akarsz futni, hát lelked rajta. Majd megírhatnád egy következő posztban, hogy mi lett a vége! :D

summerstorm 2010.12.21. 13:56:29

szóval ha egyszer bebeszélték maguknak, az istennek se tudod velük elhitetni, hogy de az nem úgy van.

summerstorm 2010.12.21. 14:06:34

@Sammm:

nézd, ha te azt gondolod, hogy egyszer majd, akkor ne vágd el annyira a szálat, hogy soha többé ne álljon veled szóba, de most hagyd.
de komolyan.
valaki írta, hogy ha majd úgy érzi, és esélyed van, akkor majd elő fog kerülni ő...
hát van ebben valami.

Hurri Kán 2010.12.21. 14:08:37

@mooon:):
Mer' a nők ilyent nem csinálnak.
Én is csak nem régen tudtam meg hogy munkaidőben állandóan ittam és kurváztam :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 14:14:40

@gyvy:

Én is hallottam ilyet magamról, úgy sajnáltam , hogy nem volt igaz, mert akkor legalább élveztem volna! :) De így....nem is volt meg a kellemes rész :(

Hurri Kán 2010.12.21. 14:18:04

@Kedves Nard:
Lóversenyeztél is? ;-)
Nekem egyik ismerős leányzót is addig cseszegette az embere hogy biztosan félrekefél, amíg fel nem húzta magát és megtette.
Ez nem lett volna baj. A baj az volt hogy nem velem :((

fumerin 2010.12.21. 14:22:18

@gyvy: Mert nem tudsz hazudni:DDD
Amúgy nem értem a feltételezést sem:O Inni csak déltől szoktál, a fizetős lányokra szánt pénzed meg déltől már elittad, mire odaértél volna.
Aki ilyen dolgokat állít rólad tuti nem matematikus!
:D

Sammm 2010.12.21. 14:23:40

@Joe69:
Talán többről van szó, mint egy szimpla "bukás" . Azért 7 év után kicsit kemény, ha véget kell vetni a kapcsolatnak.Még akkor is ha relatív bőven fiatal volt a lány az újrakezdéshez.Láthatóan mégse heverte ki évek alatt sem.
Ezért mondtam, hogy valahol érthető a dolog, és ha 3 év alatt nem sikerült maga mögött hagynia egyedül, talán elkelne a segítség.DE valszeg igazatok van, ez naiv gondolat.

@Bundabandi:
Igen, jól látod, erre hajlok.Remélem kellően látom a valóságot s akkor is ha ennek nincs sok esélye, megérne még 1 próbát.A normalitásnál és a kulturáltságnál maradva.Legalább, hogy lássa nekem jelent valamit és kitartóbb vagyok annál, hogy az első pofon után feladjam.Meghát jó a csaj na, nagyon tettszik :) De ha nem jön össze, kampó, majd keres ő ha akar s majd vígaszrandizok a magas barnával, akit a múlt héten ismertem meg s láttszólag már várja, hogy elhívjam vhova.

summerstorm 2010.12.21. 14:26:07

@gyvy:

hehe :)
én nem mondtam, hogy csajok nem tudják..
de azért ez a pasiknak is megy... :)

Hurri Kán 2010.12.21. 14:30:22

@fumerin:
Nem hát... Arról nem beszélve hogy mire eliszom a persona non gratis-okra szánt pénzem, már fel se áll, ergo max. verbális szexre lennék olyankor képes :DDD

@Sammm: Csak nehogy a magas barnával is így járj... Az előzőről meg, ha jót akarsz magadnak egy szót se! Hajrá!!!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 14:32:05

@gyvy:

A magas barna majd csinál belőle szárazbarátot! :)

fumerin 2010.12.21. 14:36:04

@Sammm: "De ha nem jön össze, kampó, majd keres ő ha akar s majd vígaszrandizok a magas barnával, akit a múlt héten ismertem meg s láttszólag már várja, hogy elhívjam vhova."

Nincs több kérdésem. Megfejtettelek!
Ne akard megtudni mit dobott ki a szürkeállományom, mert nem tudnám szép szavakba önteni és a végén rám húzzák, hogy azért, mert nyomi skorpió vagyok :S

Hurri Kán 2010.12.21. 14:37:54

@fumerin:
Attól tartok amit írnál az nem a skorpinyóság miatt lenne olyan hogy inkább nem írod le :DDD

fumerin 2010.12.21. 14:39:26

@gyvy: Persze, műveletlenségem és a diszgráfiám gátakat szab:DDD

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 14:40:06

@Sammm:
szerintem jól láttad, érezted
A lány egyszerűen próbálkozott, mert van akinél a hüvelynedvesedés a huszadik randi-szerűnél indul be, van akinél az ötödik után és van olyan, hogy izibe'. És persze ő is látta, hogy egy csomó minden másban stimmelnétek.
Na most neki a maga számára szabott határidőig sem indult meg spontán a leolvadás, így aztán döntött.
Szerintem eccerű ez :)

Amúgy meg miért akarsz magadtól szárazbaráttá válni, basszus? Hát az ilyen jelenségek miatt tudják a szinglihordák fenntartani a pasifelhőt, te!
Kapcs. megszakít totálisan, mert meg fogsz zavarodni. Legalábbis én a helyedben így tennék.

@Bundabandi:
vannak női törvényszerűségek :)

Hurri Kán 2010.12.21. 14:42:37

@fumerin:
Nyilván semmi más oka nincs :DDD

Sammm 2010.12.21. 14:43:57

@fumerin:
@gyvy:
Miért? Tényleg komolyak lettek volna a szándékaim és lennének ma is.
2 hét után miért ne randizhatnék mással, ha már adott esetben kétszer is nemet mondott?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 14:44:34

@Kedves Nard:
ezt is szeressük

Mi van ma velem? :D

@Joe69:
pasi ezt még sosem csinálta. Tipikusan soha.
De jó, hogy jöttél :)))

fumerin 2010.12.21. 14:45:19

@gyvy: Ez egy alap férfi kategória. Ilyenekhez nem volt közöm, mert messziről undorodtam inkább:DDD

fumerin 2010.12.21. 14:47:02

@Sammm: Kedves. Nem akarlak bántani, komolyan. A fiatalok még hiszékenyek, megértőek. Én már kinőttem abból a "bájosaranyoselhiszekmindentnaívan" szerepből.
Kérdés: Van egyáltalán igazi nő a történetben?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 14:48:01

@fumerin:

Tényleg nyomi skorpinyó vagy, ezt eddig is tudtuk!

summerstorm 2010.12.21. 14:48:34

@Sammm:

jesszus öreg.
ezt inkább ne írtad volna le...

Hurri Kán 2010.12.21. 14:48:46

@fumerin: Már melyik egy alap férfi kategória?

@Sammm: Ezzel semmi gond nincs csak ha a barnán is ennyit fogsz agyalni akkor inkább el se kezdd...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 14:49:12

@fumerin:
szerintem mondd ki nyugodtan.
A végén gyomorfekélyed lenne, ha magadban tartanád. (ja, és rém kíváncsi vagyok :D)
De azért bennem is merültek fel gondolatok ám....

Sammm 2010.12.21. 14:49:28

@fumerin:
:)
Semmi okom hazudni, így névtelenül, miért tenném? Csak kíváncsi voltam kinek mi a véleménye szintén névtelenül.Ennyi.
Jobb dolgom is van, mint ilyesmiket kitalálni s ezzel szórakozni.

fumerin 2010.12.21. 14:55:16

@Sammm: Nekiálltam leírni, de mégsem!

@Zsit (nyau és rémizé): Ez nekem olyan szagú, mint az a sok puhapöcs, aki odamegy hozzád, elmeséli, hogy ő mekkora megfejtője a női nemnek, de a rengeteg aranyos és jó tulajdonsága ellenére sem dug vele a kiszemelt áldozat. Majd tartja a fejét buksisimire és várja, hogy leessen egy potya érte:DDD

Sammm 2010.12.21. 14:58:34

@fumerin:
Nem értem miért van mindenki kiakadva.
Senki nem mondta, hogy éjszakánként sírógörcsöket kapok, álmatlanságban szenvedek vagy céltalannak éryem immár az életemet.
Csak simán nem értem miért viselkedett így ez a lány.S ha nemet mondott, akkor miért ne folytatnám az életemet, ha már kihevertem(2 hét után).

Hurri Kán 2010.12.21. 15:00:18

@fumerin: Szerintem vegyél egy nagy levegőt és írd le....

Vagy én tegyem ugyanezt? :DDD

Sammm 2010.12.21. 15:01:12

@fumerin:
elvégre pont ezt tanácsolták itt a legtöbben.

fumerin 2010.12.21. 15:02:31

@Sammm: Én nem vagyok kiakadva! Nyomi skorpinyótól ne várj zsepiket! :D
@gyvy: Otttan van leírva, teee, Zsit-nek:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 15:04:49

@fumerin:

Mit vársz olyantól, aki részegen, letolt nadrággal énekel mulatós slágereket a Vörösmarty tér virágágyásából? :)

dr. gernika 2010.12.21. 15:06:00

@Sammm: POnt úgy nyafogsz, mint egy lány. Kapd már össze magad. Eleinte bejöttél neki, aztán valami elveszett, vagy nem jött meg idejében. Van ez így.

Hurri Kán 2010.12.21. 15:06:27

@fumerin: jó van már én meg dyslexiás vagyok és még az Alzheimeremet se kezelték ki tisztességesen :DDD

Leírjuk ennek a szerencsétlennek?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 15:07:36

@fumerin:

Nyomi skorpiók és az ő söreik....fuj.

Hurri Kán 2010.12.21. 15:07:52

@Drága IV gernika:

"vagy nem jött meg idejében."

Lehet hogy az a baj :DDD

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 15:11:02

vajon ha a magas-barna által visszautasít, akkor ő is az előző kapcsija miatt teszi és majd őt is meg kell győzni arról, hogy veled minden más lesz?

A kommentelők mind abban a hitben voltak, hogy komolyan kezdenél a poszt főhősével, és érzelmeket is táplálsz.
Ha nem így van, akkor mindannyian rosszul értettük. Viszont akkor a lánynak volt igaza, mert "érezte", hogy a komolynak mondott dolog nem is annyira az ...
Neked most akkor mindegy, hogy kivel lesz komoly kapcsolat, csak legyen?
És akkor már értem, hogy miért nem érted a szikrát :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 15:12:56

@Zsit (nyau és rémizé):
na, kissé összevissza lett, bocs :)

Na meg 2hetente/havonta nem nagyon szoktunk komoly kapcsolatot kezdeni .... bár lehet, hogy manapság ez a divat :)

fumerin 2010.12.21. 15:15:21

@gyvy: Leírni, mégecccer?
Áááá...én egy hete egy hasonló példányt 2 mondattal leépítettem. Vagyis három:D
@Kedves Nard: Nem érdekel az ellenszenved a sörös skorpiók iránt! Nekem egyetlen sorozatom van a TV-ben és ahhoz biza sört kell innom!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 15:16:01

@fumerin:

Miért? Vége lesz a sorozatnak ha nem iszol sört? :)

summerstorm 2010.12.21. 15:16:15

@Zsit (nyau és rémizé):

nem Zsit. még manapság sem ez a divat...
azt símán csak dugásnak híjják most is :DD

fumerin 2010.12.21. 15:17:16

@Kedves Nard: Lassan igen:(
De tavasszal újra indul :P

Sammm 2010.12.21. 15:17:44

@Zsit (nyau és rémizé):
Szóval aki vissza akarja sírni magát, egy lúzer, szánalmas, szerencsétlen pöcs, akit azután xarba se fog nézni a lány..Aki meg tovább akar lépni, egy szemét, hazug genya és biztos nem is gondolta az egészet komolyan.
Elég nehéz így embernek maradni, ez is csak női logika.

Hurri Kán 2010.12.21. 15:18:22

@fumerin:
Úgy láccik a finom utalásokat esse érti meg... :DDD

Hurri Kán 2010.12.21. 15:19:58

És télleg nem érti...

fumerin 2010.12.21. 15:21:37

@gyvy: Ma már vállon veregettem ám magam! Sikerült úgy írnom, hogy ne bántsam meg vele. Nem szokásom nem bunkónak lenni! :DDD
Bár, már próbáltam rá sokat a tükör előtt:)))

Joe69 2010.12.21. 15:26:02

@Zsit (nyau és rémizé):
"pasi ezt még sosem csinálta. Tipikusan soha.
De jó, hogy jöttél :)"

Üdv ! Dehogyisnem, ilyesféle poszt is volt. De ő nem volt kesztyűs kézzel kezelve. Egy nő mindig visszautasíthat egy pasit, de fordítva háborús bűncselekmény, amire nincs bocsánat, egyik oldalról sem.

Valaki jött a "pasifelhőépítéssel". Zseniális meglátás - sok csaj keringtet maga körül ezzel a technikával pasikat, akik reménykednek a lepottyanóban. Mert ugye, a rejtély, a homály, a misztikum, a múlt ködének feltárása az legalább olyan izgalmas hajtóerő, mint a dugás vágya. Én is sejtettem nagy titkokat - aztán kiderült, hogy pont a legtitokzatosabbnak - és ezért értékesnek - tűnő csajszik voltak a legközönségesebbek. Úgyhogy csajozásnál maradjunk inkább az utóbbinál.

Hurri Kán 2010.12.21. 15:26:08

@fumerin:
Az a baj hogy ez esetben sokszor nem értik meg amit mond a zember! :)))

fumerin 2010.12.21. 15:33:18

@Joe69: Nagyon pofátlan lennék, ha elsőként kérnék a még ki nem adott könyvedből, amiben a női-férfi lélek útvesztőiről írtál?
Ha már annyit olvastalak, csak gondoltam egyszer egyben is jó lenne látni:)

Joe69 2010.12.21. 15:37:34

@fumerin:
Fűzd össze a kommentjeimet, plusz a 2 posztomat a Lackó-blogból (gondolom, az ő engedélye is kell), aztán hajrá. Tipográfiát rád bízom, a honorárium megosztásában megegyezünk:)))

Sammm 2010.12.21. 15:37:43

@gyvy:
Tényleg nem nagyon értem.Valaki mondta, hogy fél évet vártak már rá ugyanilyen szituban, valaki más meg 2 évig várt egy lányra.Hát én ennek nemsok értelmét látom.Saját magam rágni meg nem fogom ezen hónapokig.
Lehet, hogy érzéketlen vagyok, de nem mondtam, hogy szerelmes lennék a lányba.... 1 hét után.Csak simán rosszul esett, amit csinált s ezt akartam volna megosztani.A szándékaim pedig tényleg komolyak voltak, lettek volna.
Nem érzem genyaságnak, hogy esetleg a közeljövőben más lánnyal randizzak, a legtöbben ezt is tanácsolták.Szal nem értem a felháborodást.
Most mennem kell, majd még este ránézek a kommentekre.Addig is mindenkinek köszi, aki leírta a véleményét.

Hurri Kán 2010.12.21. 15:39:05

@Sammm:
Na, kicsit segítek mert úgy látom nem boldogulsz.
1. Együtt se voltatok, akkor hogy tudnád magad visszasírni?
2. Ha eddig nem történt semmi belátható időn belül ezzel az alannyal nem is fog.
3. Tovább lehet lépni, csak akkor ez nyilván mégse volt annyira nagyon komoly részedről sem.
4. Ha mégis, akkor a következőnek -vigaszrandi- majd mit mondasz?

Szóval itt és most saját magadnak mondtál ellen, ennyi.

Egyébként jó mulatást.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.21. 15:40:15

@Joe69:

Ha huszonéves, akkor lehetne ő a csajod igaziból is, nem kéne a fake-et nyomatni mindennap mindenhol! :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 15:44:08

@Joe69:
én vótam a felhőépítős is.
Azért mondtam, mert Szemi fiú tök magétól akar felhő lenni.

Bár így utólag azt mondom, hogy dugni akarta a nőt nagyon és nem kukázza rögvest, mert biztos igen jó nő. Ha tudná, hogy milyen frigidpitscha, akkor szerintem hajítaná elfelé, de hát hagyjuk meg hitében :))

@gyvy:
télleg nem érti .... mert étnyleg kedves akartam lenni. Hátafaszt leszek az :)

@Sammm:
tökeccerű, Szemikém.
Sunáznád nagyon, azt hitted, hogy csájé is akarja veled sunáztatni magát, csak a szokásos udvariassági köröket előtte le kell róni.
És most meg pislogol, hogy az udvariassági körök során könnyűnek találtattál. És nem akarsz hinni a szemednek. Meg aztán olyan jó nő, hát maradjatok barátok, hátha leesik egy borgőzösebb hajnalon az a potyasuna ....
Ha meg nem, akkor ott az a magas-barna.
De gyakorlásnak jó. Mármint arra, hogy ha a látványod nem nedvesít rögtön, akkor hogy kell a nőt kibeszélni a bugyijából. Bár van némi harctéri veszteség, meg ego-pusztítás, de szokj hozzá ... vagy válaszd a MILFeket, azokkal nem kell ennyit veszkölődni. És a kapcsolat komolyságát is ugyanazon az értékkészleten nyomjátok, valszeg.

Csak azt nem értem, miért kell ezt ilyen trubadúrmód előadni? Nem lesz ettől pozitívabb a megítélésed ....

@mooon:):
nem degradálva a dugást (mer jó is az :D), de akkor miért nem azt mondja?

Hurri Kán 2010.12.21. 15:44:59

@fumerin:
Állj vissza a tükör elé gyakorolni :DDD

fumerin 2010.12.21. 15:45:21

@Kedves Nard: Én biza engedélyt kaptam, hogy felhasználhassam joe barátunk irodalomjegyzékét. Összegyűjtöm és kiegészítem a tipográfiával, majd becsomagolom egy kellően giccses papírba és megkapod karácsonyra tőlem:DDDD
(és még egy zenélő angyalkás képeslapot is teszek bele)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 15:47:29

@fumerin:
dedikálást is kérjünk? :)
Amúgy nem túl változatos, majd minden posztnál ide lyukadunk: rátarti, 30as szinglihordák, bezzeg a 20ok a karrierért cserébe, na meg az ominózus pasifelhő.

Ez elég rövid lenne könyvnek. Mondjuk egy komment-antológia ... talán. De szigorúan személyes dedikcióval :DDD

Hurri Kán 2010.12.21. 15:49:17

@Zsit (nyau és rémizé):
És tényleg nem és nem és nem... Szerintem most már nekem is alább fog hagyni a kedvességem :)))

Amúgy ott vót az iccaka amikor együtt henteregtek... Majd hajnal háromkor hazavitte a menyecskét... Hát addig mi a büdös lófaszt csinált, már elnézést ??? Az ilyen télleg nem érdemel mást mint hogy felváltva használja Jobb Ötcombú Emmát majd másnap a Balt...

fumerin 2010.12.21. 15:49:31

@Zsit (nyau és rémizé): A dedikálás kimaradhat. Tudod, nekem nincs akkora mellem, hogy lehessen rá írni, ha meg a seggemet tartom megsértődik :D

dr. gernika 2010.12.21. 15:50:47

@fumerin: Ebből is látszik, hogy mennyire skorpió akartál lenni. És ugye a Harry Potter óta tudjuk, hogy nem a képességeink, hanem a döntéseink határozzák meg, hogy kik vagyunk. :D

@gyvy: Ehehe.

fumerin 2010.12.21. 15:52:05

@Drága IV gernika: Vége...lángol a teszlek süveg:D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 15:58:30

@fumerin:
lol
(hát mondjuk lehet, hogy segg-párti :D, ki tudja ?)

@gyvy:
szerintem érti már, de jobb, ha úgy csinál, mintha mégse, mert akkor meghasonul az önképe! :D
(jézusmária és az összes szentek, teljesen ál-lélekbúvár leszek, még a végén poppercoelho-zom, ha nem vigyázok)

Hurri Kán 2010.12.21. 16:01:29

@fumerin: Miért, olyan csúnya? :DDDD

@Zsit (nyau és rémizé): esetleg el lehet pattintani még egy-két Csernust meg Somamamagésát is :DDD

fumerin 2010.12.21. 16:04:06

@gyvy: Bármennyire tekeredem ki nem látom:)
Na jó, bevallom: csúnya:)

kiraaaaa 2010.12.21. 16:17:20

Mért elképzelhetetlen,hogy valaki fél új kapcsolatot kezdeni, mert akkora pofont kapott az ÉLETTŐL, hogy abból örül,ha talpra áll, s luk van a fenekén?

Joe69 2010.12.21. 16:28:46

@Zsit (nyau és rémizé):
"dedikálást is kérjünk? :)
Amúgy nem túl változatos, majd minden posztnál ide lyukadunk: rátarti, 30as szinglihordák, bezzeg a 20ok a karrierért cserébe, na meg az ominózus pasifelhő.

Ez elég rövid lenne könyvnek. Mondjuk egy komment-antológia ... talán. De szigorúan személyes dedikcióval :DDD"

Ezt kikérem magamnak, ma még egyszer sem írtam ilyet ! :)))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.21. 16:39:21

Nehéz erre bármit mondani, mert olyat is láttunk,hogy a kitartás végül eredményt hoz, de olyat is, és ez utóbbiból többet, hogy extra szívás lesz a vége.

Esetleg tűnjön el a csaj környékéről, ne is keresse, ha a csaj keresi, ne legyen azonnal elérhető. Így lehet a leghamarabb kideríteni,hogy akkor hányadán is állnak.

Hurri Kán 2010.12.21. 16:41:32

@alfonzina, a főnyomi:
Alfonzina drága, reggel óta lovat tanítunk sakkozni... Belefáradtunk :DDD

@kiraaaaa: Ha visszaolvasnál (bár nem szoktál) akkor látnád hogy nem azon van itt most a hangsúly :)

kiraaaaa 2010.12.21. 16:48:20

@gyvy: értem én, ez csak olyan felmerülő kérdés volt a részemről.
Ez is egy kérdés.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.21. 17:22:19

@gyvy: hamis nyomi létedre elég nagy a szád pompom...

Sammm 2010.12.21. 18:49:36

@gyvy:
1. Együtt voltunk, hacsak 1 hétig is,1 pár voltunk a szó szoros értelmében egész addig a npaig.
2. Beszélgetés, smárolás, ölelkezés, ez volt.Nem is szeretnék többet, kezdetnek, bár igazad van, nemsok esély van, hogy vmi is legyen...
3. Ha visszaolvasod amit írtam...a vígaszrandit abban az esetben helyeztem kilátásba, ha ez a lány második próbálkozásra is nemet mond.
Így asszem nem kell magyarázkodnom erről, valszeg elmondanám neki később, ha úgy alakul...de ez már nagyon spekuláció.
tehát nem hinném, hogy bármiben is ellentmondtam volna magamnak.

@Zsit (nyau és rémizé):
Ha csak sunázni akarnám, megtettem volna elsőre, mikor nálam volt.Vagy legalábbis bepróbálkoztam volna.De nem tettem, mivel nem ezt tartottam a legfontosabbnak vele kapcsolatban.És igenis komolyan gondoltam mindent, nem volt se rizsa, se csajozós szöveg, se semmilyen manipulatív trükk.
Komolyan és őszintén álltam ehhez a kapcsolathoz.Hát ez lett belőle.
Nem akartam lekizni, se siránkozni, csak leírni ami volt, s amit érzek.Bocs, ha túldramatizáltam.

Black.Sheep 2010.12.21. 19:21:06

@Sammm: Hát ne is dramatizáld túl.
Nem kell elhinni, hogy a nők nem pont ugyanolyan önző parasztok, mint mi :)

indapass90210 2010.12.21. 20:44:15

@alfonzina, a főnyomi: még ez is tök felesleges, ha működhetne a dolog, akkor működne magától.

Bohumil Stejskal 2010.12.21. 22:56:13

Sok ilyen beszari picsa van: mind az.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.22. 00:39:50

@Dövan: szerintem hagyjuk ezt a spirituális izémizét.
vannak kapcsolatok, amikért meg kell dolgozni és vannak, amikért kevésbé.
ez egy munkásabb kapcsolat. a lényeg,hogy el tudja dönteni magában az ember,hogy mennyi kört akar, tud és éri meg neki futni.

vázkulcs 2010.12.22. 01:19:54

Túl sokat magyaráztál, hogy így kapcsolat , meg de jól megértjük egymást, és menjünk el együtt vásárolni mert de jó lesz és, hogy megértjük egymást bla bla, jól megdugtad volna, aztán egy hétig felé sem nézel, nem biztos ez a vége. Néha a kevesebb több szerintem. Nagyon fárasztó tud lenni ha valaki hirtelen ráakaszkodik az emberre és ott lóg a nyakán ha kell ha nem. Legalábbis nekem, de lehet antiszociális vagyok. .)

hegyeket
www.youtube.com/watch?v=5UGDM9kEt6k

Sammm 2010.12.22. 07:54:35

@vázkulcs:
Nem az én ötletem volt a vásárlás.Nem találkoztunk mindennap és egyáltalán nem akaszkodtam rá, nem szoktam, nem az én stílusom.Én is abszolut szánalmasnak találom azokat a srácokat akik lélegezni se hagyják a lányt.
Én is gondolkodtam rajta, hogy talán jobb lett volna, ha egyből bepróbálkozok:) Úgyláttszik túlságosan elphultam meg elnyálasodtam, ez sem szokásoma amúgy :)) Tanulok belőle.

Murderface 2010.12.22. 08:31:09

Ezt soha nem értettem meg, miért próbálkoznak emberek másokra ráerőszakolni a szerelmüket. Ha megvan a szikra, akkor megvan, ha nincs, akkor nincs. Ajándékokkal, zaklatással, érzelmi zsarolással nem lehet kicsiholni.

"...elég zárkózottan viselkedik és ... de nem tartja jó ötletnek, hogy találkozzunk"
Fordítok női nyelvről férfira: Ez konkrét elzárkózást jelent.

"Nem lehet, hogy egy olyan szöveggel próbál lerázni, amit a levakarhatatlan, nyomulós srácoknak szoktak beadni."

Van egy csomó nő aki minden neki nem bejövő srácot ezzel ráz le. De van olyan nő is, aki komolyan gondolja. Akármelyik típusba tartozik, te vesztettél, fogadd el.

Nálad megütötte a nő a lécet, te nála nem. Előfordul. Hagyd békén, szerelmi csalódás ellen menj el kocsmázni a haverokkal, aztán próbálkozz más csajjal. Kis szerencsével, ha 1-2 hónapig nem keresed, rájön, hogy te kellesz neki. Ha nem, akkor IJB, keress tovább. De ne zaklasd.

viktor134 2010.12.22. 09:47:28

ne légy buzi, kúrj meg egy másik nőt. :)

Commodus 2010.12.22. 10:04:52

Szerintem nem érdemes folytatnod. Nekem is volt ilyenem, egy kapcsolat után két évig csak vergődni tudtam. Gyakorlatilag, a következő rövidebb kapcsolataimat a gödörből való kimászásra használtam. Arra jó volt, de semmi másra. Pont ugyanez történne most veled is, nagyon-nagyon kicsi az esélye, hogy ez jól süljön el.

csokiájsz 2010.12.22. 10:28:48

Kedves Barátom!

ha a leány azzal hajt el, hogy nincs szikra, akkor ez halott dolog. Felejtsd el, örökre.

A leány nem tudja mit akar, valamit keres, először azt gondolta, benned megtalálta, de aztán mégsem.

Ez a lány nem téged akar magadért, hanem egy elveszett érzést keres. Hagyd, hadd keresse. Egyedül. Te meg keress mást, mielőtt beleéled magad abba, hogy majd te ezt megoldod. Felesleges energia befektetés.

phaszfej 2010.12.22. 11:28:21

Milyen szingli, kisköcsög? Frei Tamás előtt az még nőtlen vagy hajadon, illetve legény és lány volt. Szingli az anyád picsája. Én ezt nem értem. Valaki befingik egy kretén kifejezést, mint ez a frejtomika törpike a szinglit, meg a szép estét és mindenki ezt okádja.

szefós 2010.12.22. 11:30:32

Istenem, de hülye a posztoló!
Szerinted ez van, szerinted az van... Megkérdezted valaha, hogy szerinte mi van?
Kosarat kaptál, fogd fel végre. Hagyd a francba, keress más nőt.

phaszfej 2010.12.22. 11:32:27

A magam részéről örülök, hogy ennyi buzi van, több jó nő jut nekem, de aggódom, mert nyugger koromban tehetetlen, csöves hippik fogják zülleszteni az országot és nem lesz nyugdíjam.

C 2010.12.22. 13:32:08

Kedves Posztíró.

Olvasod, Látod, Hallod amit írsz? "Lehet rá tudnám beszélni!, hogy próbáljuk meg együtt" Nemtudom ki, hogy van vele, de ilyen beszélgetésre még nem hallottam ráépülni kapcsolatot. Véleményem szerint, ha tényleg megéri, akkor próbáld meg 1-2 év múlva. Több és jobb lehet belőle mint a rábeszélésből (Úgyhangzik mintha valami voodoo szertartás lenne(valószínüleg olyan hatása is van(nem sok))). Csak ne legyetek "barátok" :)

Elstron 2010.12.22. 15:10:05

24 éves létedre több eszed is lehetne. Egyrészt: már a smárolós este meg kellett volna dugnod, ez nem a 16 éves korosztály, vazze.

Másrészt, nem kéne ennyit vergődni a csajon, látszik, hogy lelki roncs, amin te úgy sem tudsz változtatni. Max. kicsit tutujgatod, aztán elhappolják előled.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.12.23. 13:11:52

addig olvastam, hogy eldurrant egy csók....:P ezt a giccset, pfuj :P
süti beállítások módosítása