Legalább magadnak ne hazudj!

2011. február 23. 07:54 - Panni CsP

„Elmesélte, hogy nincsenek jóban a barátnőjével. A pontos okot csak homályosan fejtette ki, de nekem az jött le, hogy stílusbeli különbségek állnak közöttük” – a mai menetből kiderül, hogy néha érdemes kivárni, míg kiszemeltünk mellől elkopik aktuális partnere. Pedig a kijelölt srác akkor még foglalt, mégis titkos levelezésbe kezd a főszereplővel. Helyes dolog ez?

 

Sokáig voltam egyedül, amíg egyszer csak megjelent az életemben S. 29 éves, jó humorú, rendes pasinak gondoltam őt. Csak az volt a baj, hogy foglalt volt. Egy közös baráti társaságban ismerkedtünk össze, ahova egyedül érkezett. Sokat beszélgettünk, mígnem kiderült, hogy van valakije. Nem is bántott nagyon, mert akkor csak gondolati szinten foglalkoztam vele, egyszerűen csak megjegyeztem, hogy „igen, ez egy helyes pasi”. Elkérte a mélcímemet, mondván, hogy küld rá valami vicceset. Majd elment. Másnap délben átküldött egy kandikamerás videót, amin átvernek egy színészt. Szerintem nem csak erre kellett neki a címem : ) Ügyes manőver, meg kell hagyni!

Aztán levelezni kezdtünk. Elmesélte, hogy nincsenek jóban a barátnőjével. A pontos okot csak homályosan fejtette ki, de nekem az jött le, hogy stílusbeli különbségek állnak közöttük, ugyanis a csaj diszkós volt, a srác meg nem. Hogy pontosan milyen volt, nehéz megmondani, de semmi esetre sem diszkós, akkor már inkább rocker (ha van még ilyen). Hónapokig csak leveleztünk szerencsére attól megkímélt, hogy a barátnőjéről panaszkodik, pedig éreztem, hogy tudna mit. Árnyaltan ott volt minden levelében. Ezalatt nagyon gyötrődtem, és legszívesebben megírtam volna neki, hogy „legalább magadnak ne hazudj! Tudod, mi lesz a dolog vége, miért húzod az időt?” Aztán egyik levelében elmesélte, hogy szakítottak. Most erre mit feleljek? Hogy erre vártam? Kifejeztem részvétemet, de többet nem tudtam írni erről. Ízléstelennek gondoltam. Szünet állt be. Pár hét múlva randira hívott. Arra a mélre csak 24 óra múlva válaszoltam, hogy ne lássa, mennyire vártam ezt : )) amikor találkoztunk csókolommal köszönt, én meg elmondtam neki, hogy csajoknak soha nem köszönünk csókolommal, mert öregíti őket. Járni kezdtünk... és még mindig együtt vagyunk. A tanulság annyi, hogy néha érdemes várni.

 
247 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr512682343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2011.02.23. 12:59:52

@Zsu0805:
Nem veszexik itt senki :)

Devil2 2011.02.23. 13:00:26

@Joe69: Csaj egyedül soha nem megy bulizni.

fumerin 2011.02.23. 13:01:40

A mai napom csupa meglepetés!
Meg kellett rendelnem egy tankönyvcsomagot (német) és csak a kiadóhoz tudtam fordulni. 2 hete írtam, hogy mire lenne szükségem, de válaszra sem méltattak.
Erre az előbb a postaládámat nagy erővel kifeszegetve benne vannak a kívánt darabok, semmi utánvétel, semmi csekk! Igaz, jólneveltségem nem engedi, hogy elsunnyogjak és írtam a kiadónak, hogy hogyan tudnám rendezni a számlát, mert a könyvek ára nem kevés.
Ha ezt ajándékba kaptam, akkor ideje átnéznem a templomba!
:D

Hurri Kán 2011.02.23. 13:02:23

@Devil2:
MAx. úgy egyedül, hogy barátnővel, esetleg barátnőkkel... NA attól ments meg uram...
Mert ha a 2-3 közül az egyik jól is néz ki, a másik kettő kis/közepes/kifejlett bálna, akkor elég reménytelen a normálisan kinézőt kivadászni a falkából. Nem lehetetlen, de nem egyszerű :)

Devil2 2011.02.23. 13:03:00

@fumerin: Nem pofáznak, cselekszenek. :D

Devil2 2011.02.23. 13:04:05

@gyvy: Igen? Én ezekhez nem értek. :D

Hurri Kán 2011.02.23. 13:05:52

@Devil2:
Én se, nekem is csak barátaim mesélték. A hárfakoncerteken ahová jártam sose kerültem ilyen helyzetbe :DDD

Joe69 2011.02.23. 13:05:59

@Devil2:
Úgy értettem az egyedült, hogy egymással mint csajok.

Devil2 2011.02.23. 13:07:21

@gyvy: Akkor a FÉRIAKnek is haverokkal kell menni, ott is a hejjesebb lesz a befutó, a többiek meg asszisztálnak, meg vállalják a küldönc szerepét, akik odamennek a bombázóhoz hogy elmondják mennyire bejön a hejjespasinak. :D

Devil2 2011.02.23. 13:09:16

@Joe69: Nem mondod, hogy dizsibe akarsz járni?

Joe69 2011.02.23. 13:11:49

@Devil2:
Van esetleg ilyen is, de nem jellemző pasik között..csajok régebben kooperatívabbak voltak, besegítettek egymásnak. De ismerőseim szerint ma már a barinők is egymás farkasai.

Devil2 2011.02.23. 13:12:49

@Joe69: Hát mondom én hogy nem értek hozzá. :D

Joe69 2011.02.23. 13:13:00

@Joe69:
Akar a franc. De elvileg léteznek kulturáltabb társas szórakozóhelyek is, nem ?

Joe69 2011.02.23. 13:14:24

Akar a franc. Elvileg vannak kulturáltabb helyek is.

Hurri Kán 2011.02.23. 13:15:12

@Joe69:
Régebben is mindig egymás farkasai voltak különösen ha egy számukra potenciális hím bukkant fel.

Joe69 2011.02.23. 13:15:16

Bocs, megint összevissza meg az inda nekem..

Devil2 2011.02.23. 13:17:38

@gyvy: Ez a baj, a hamis helyzetfelismerés, hogy ki a potenciális meg ki nem. Az önkritikusabbja belátta hogy ő maga nem potenciális a potenciális pasinál, de a barinő meg annál inkább és segített, ez a barátság.

Hurri Kán 2011.02.23. 13:19:46

@Devil2:
Na most EZ az ami nők között soha nem működött és nem is fog soha működni.

Devil2 2011.02.23. 13:20:40

@gyvy: Tényleg tök hülye vagyok a témához. :D

Hurri Kán 2011.02.23. 13:22:50

@Devil2:
Semmi baj. Ezért (is) vagyunk itt hogy segítsünk egymásnak :DDD

2011.02.23. 13:26:07

@Devil2:
Ohhh, pedig gondoltam most szállok be én is. :)

Joe69 2011.02.23. 13:29:57

Na mégegyszer, akadozik a szerver: ha felbukkant egy jobb kan a dizsiben, a csajok egymást leszarva (és lepofozva a női vécében) egyéni stratégiákkal nyomultak rá.Ez volt régen, és tán ez megy ma is tiniknél az aktuális bömösbrillantinosra.

A kicsit idősebbeknél azonban ilyenkor kollektív pasigyalázás indul, nehogymá egyikük is kitörjön a divatszingliségből, egyikük is nőként viselkedjen, mert az gáz.

Hurri Kán 2011.02.23. 13:32:26

@Joe69:
Ez így van, különös tekintettel a második bekezdésre...

Kytia 2011.02.23. 13:41:41

Látom, a CsP blog átment kollektív nőalázó blogba. Szép.:)
Meg az is, hogy egy rakat kommentben leírják, mi működik és mi nem működik a nőknél, úgy, hogy egyetlen nő sem vesz részt a társalgásban.:)))
Az a jó az emberi kommunikációban, hogy valójában nincs is rá szükség. Úgyis mindent tudunk egymásról már eleve.:)))

Bár én valószíbnűleg nem számítok nőnek, azért leírom a tapasztalataimat erről. Ha mondjuk ketten vagyunk nők és befut egy potenciális pasi, általában az szokott történni, hogy vagy én tetszem neki, vagy a barátnőm, vagy egyikünk se. Az első két esetben elég hamar a célszemély tudtára adja az érdeklődését, így a másik visszavonul. A harmadik esetben ugye kérdőjelek maradnak, mert a nemtetszését azért ritkábban fejezi ki egy férfi, mint a tetszését, így általában beszélni kezdünk az illetőről, és a beszélgetés alatt kiderül, melyikünknek jön be jobban, és megegyezünk testvériesen.:) De ez nagyon ritka eset, mert a kiinduló helyzet úgyis általában az, hogy valakire már nyomul, és akkor ott nincs több kérdés. Egymás pasiját meg mi nem szoktuk lenyúlni, az egy másik kaszt, ahol ezek előfordulnak, és általában az jellemző rá, hogy az ottani szerelmi kapcsolatok hasonlóan "értékesek", mint az ottani baráti kapcsolatok.:)))

Hurri Kán 2011.02.23. 13:44:34

@Kytia:
Elvileg ez is egy lehetséges menete a dolgoknak amit leírtál, de én ilyesmivel az elmúlt 26-28 évben nem nagyon találkoztam. :)))

Persze lehet azért mert mindég rossz kislányok társaságába keveredek :DDD

2011.02.23. 13:46:06

@Kytia:
Hát igen, így működnek ezek a dolgok. Barátnők egymás pasijára nem hajtanak. Legalábbis az én életemben ilyen még nem fordult elő. Bár az is tény, hogy nagyon ritka, ha ugyanolyan pasi jön be nekem mint a barátnőmnek. A pasi meg úgyis dönt. Vagy valamelyikünk (vagy egyikünk se), és akkor a másik úgyis visszavonul. Legalábbis én olyan barátokkal veszem körbe magamat, akik nem próbálnak meg hátbaszúrni.

2011.02.23. 13:46:56

@gyvy:
Mért a te baráti társaságodban a csajok ha belép egy herceg és rányomul gizire, akkor a maris becsalja a wc-be és jól megtépi? :)

Hurri Kán 2011.02.23. 13:52:48

@Zsu0805: Gizit vagy a Herceget? :)))
Nem, nem tépi meg, csak ha tegyük fel Gizi szemrevaló, meg benne lenne a mókában, Marisról meg ordít hogy mentálisan a halálán van és amúgy is csúf mint a lóharapás, akkor azonnal nyomatni kezdi Gizinek hogy együtt jöttek mulatni meg csajos este meg nehogymár Gizi jól érezze magát, mer az nem nőiszolidaritásos.

És ne tudd meg h ez férfiszemmel mennyire idegesítő és kiábrándító tud lenni!

Dr. Jula Watson 2011.02.23. 13:53:00

Hát én még életemben nem "verekedtem" pasiért se barátnővel, se idegennel. De ez nyilván azért van mert olyan ronda vagyok, hogy beláttam nekem úgysem lenne esélyem :D

Dr. Jula Watson 2011.02.23. 13:56:41

@gyvy: én még sosem futottam bele ilyen szövegbe. :)

Hurri Kán 2011.02.23. 13:58:01

@Dr. Jula Watson:
Mert egyedül mentél mulatni? :)

Muha 2011.02.23. 14:02:24

Csókolom bókolom.

VAUVAU

nah, ide is beugattam.

:D

Kytia 2011.02.23. 14:02:25

@gyvy: @Zsu0805: Érdekes, hogy kettőtöknek 180 fokban eltérő tapasztalatai vannak arról, hogy viselkednek a nők.:))

Nekem is az a tapasztalatom, mint Zsu-nak. Egyrészt soha nem ugyanaz a pasi tetszik. Másrészt pillanatok alatt kiderül, NEKI ki tetszik, ami eléggé perdöntő.
Gondok olyankor vannak, amikor a vágy tárgya, az amúgy tökéletes, és erkölcsileg természetesen feddhetetlen (szemben a nőkkel, ugye) pasi már jár valakivel, vagy épp hiteget valakit, de közben rányomul a másikra is. Na, olyankor vannak gondok, még akkor is, ha a másik nő nem nyitott a történetre, mert könnyen előfordulhat, hogy a barátnőre haragszik az elárult fél, mert a pasiból nem akar kiábrándulni.
De ebből is ki lehet hozni vicceset. Én már voltam úgy, hogy elmentünk nyaralni hármasban, és amíg barátnőm zuhanyozott, pasija folyton masszírazgatni akart engem. Szerencsémre a barátnőmnek volt annyi agya, hogy ne rám haragudjon, hanem a pasira, így a végén jól kiközösítettük a kis köcsögöt.:)))

Kytia 2011.02.23. 14:03:01

@Muha: Ügyes vagy. *tarkóvakargatás* :))

Hurri Kán 2011.02.23. 14:05:16

@Muha:
*Jutalomfalatot ad*

@Kytia: Ő, ill. te ezt tapasztaltátok, én mást. Nyilván -hogy érzékletesebb legyen a dolog- egy kicsit persze sarkítva fogalmaztam, de attól még ezek létező dolgok.

2011.02.23. 14:05:16

@gyvy:
Ha Gizi hagyja magát akkor úgy kell neki. Nekem is van barátnőm aki néha antiszociálisan viselkedik és húzza a száját ha leállok egy pasival beszélni, vagy ha megmutatom hogy ott az a pasi jól néz ki (nem azért húzza, mert nem tetszik neki, hanem mert parázik, hogy egyedül marad). Viszont én attól még jól fogom érezni magam, nem küldök el senkit, és ha ez neki nem tetszik akkor nem a barátom. Csajbuli-csajbuli, de ha hozzá megy oda egy pasi akkor én se mondom, hogy de ez most csajbuli és küld el a fószert. :D Normál emberek, normál barátságban így reagálják le a dolgokat. Úgyfest a ismerőseid vagy nemnormálisak, vagy nemnormális a barátságuk.

Muha 2011.02.23. 14:09:15

@gyvy: Neked is. :D
tíráráttá tíráráttá
:D

Joe69 2011.02.23. 14:12:31

@Zsu0805:
Óvatos lennék az olyan dumákkal, hogy ki, illetve kinek a kijei-mijei nem normálisak..az élet en bloc nem normális..

fumerin 2011.02.23. 14:13:18

@Kytia: @Zsu0805: Nekem olyan szar az ízlésem, hogy soha nem akarta más azt a pasit, akit kiszemeltem:D
Általában a génhibások között kutattam, hogy a saját fogyatékaim eltörpüljenek mellette! :D

Father Justice (törölt) 2011.02.23. 14:13:59

@Kytia: Namost eleve hogy van az, hogy elmentek hármasban nyaralni ilyen felállásban? Vagy két barátnőddel mentél, aztán egyikük faszija valahogy előugrott az ágy alól? :) Mert ha a barátnőddel és annak faszijával mentél, borítékolhatóak voltak az ilyen betámadós huncutságok. Nem? De.

Devil2 2011.02.23. 14:15:52

@fumerin: Kijár neked egy nagy Önkéntes Kiváló Mérvadó kitüntetés. :D

2011.02.23. 14:17:41

@fumerin:
Az utóbbi időben (3 pasit leszámítva) azok a pasik akikre azt mondtam, hogy jól néz ki a barátnőim fogták a fejüket, hogy "jajj Zsuzsi neee".
Bár a legdurvább az volt, mikor enyhén illuminált állapotban discofényben megismertem egy pasit. A csajok rángattak, hogy ezt nem kéne (persze csak finoman és nőiesen rángattak), mert a srác bűn ronda, de ott a másik aki helyeske, inkább kezdjek azzal. Találkoztam a pasival nappal, napfénynél. Nem tudtam hova bujjak el, hátha még nem vett észre. Tényleg a másikkal kellett volna szóba állnom. :D

2011.02.23. 14:18:58

@Father Justice ♋:
Milyen betámadás? lemaradtam. @Kytia: barátnőjének a pasija bepróbálkozott nála?

Father Justice (törölt) 2011.02.23. 14:20:52

@Zsu0805: Ha nem állok hadilábon a szövegértelmezéssel, igen.

Devil2 2011.02.23. 14:21:38

@Zsu0805: Látod, megvannak a dizsiben ismerkedés hátülütői.:D

Father Justice (törölt) 2011.02.23. 14:22:09

@Zsu0805: Ezért könnyebb diszkóban ismerkedni. :)

fumerin 2011.02.23. 14:23:13

@Zsu0805: Életem "háborgó" szakaszában én is belefutottam hasonló helyzetbe...a szerencsém az volt, hogy baromi sok a km kettőnk között:D
Akkor megfogadtam, hogy csak józanul választok, ráérek utána inni!
:D

Father Justice (törölt) 2011.02.23. 14:23:32

Maga az ismerkedés könnyebb a dizsiben. Hátulütői a napfénynek vannak. :)

2011.02.23. 14:23:39

@Father Justice ♋:
Az durva. A pasit lehet elküldtem volna a jó...

2011.02.23. 14:25:11

@Father Justice ♋: @Devil2:
Én mindig is mondtam, hogy a discofény ápol és eltakar.
Egyes embereknek a távolság tesz jót, egyeseknek meg a discofény.

fumerin 2011.02.23. 14:25:36

@Father Justice ♋: Baromi könnyű lehet a 16 évesek között találni férfit/nőt!:D

2011.02.23. 14:27:16

@fumerin:
A kb 30 percig tartó randin... akarom mondani talin végig azon gondolkodtam, hogy a fogorvos hogy tudná vízszintbe hozni a fogsorát, és hogy milyen színű hajfestéket javasoljak neki az ősz hajszálak eltakarására.

2011.02.23. 14:28:17

@Father Justice ♋:
És az alkohol hiányának. :D

Kytia 2011.02.23. 14:33:35

@gyvy: Valóban úgy vetted észre, hogy nők a szórakozóhely női mosdójában azon verekedtek össze, hogy besétált az imént egy kigyúrt kopasz, Lexuskulcsot pörgetve az ujja körül, és mindkettőnek tetszik?? Meglepődnék. Inkább az lehetett, hogy valamelyik már érzelmileg bevonódva volt, amikor a pasas rárepült a másik virágra is... De normáluis nők ilyenkor sem veszekednek, mint mondottam. Inkább kukázzak a faszt.

@fumerin: Ó, ne hidd, hogy az biztos. Én már a génhibásokban is csalódtam.:)

@Father Justice ♋: Nekik közös nyaralójuk volt, és meghívtak engem oda egy hétre. Az illető lánynak azelőtt már több barátja is volt, és egyik korábbinál sem merült fel még a lehetősége sem, hogy ilyen történjen, pedig előfordult, hogy hasonlóan együtt bandáztunk. Ez a srác volt csak ilyen, de azért hozzátenném, hogy pont ennél a fickónál valamiért volt egy rossz előérzetem már azelőtt, hogy leutaztam hozzájuk. Érzi ezt az ember. Csak persze elhessegettem, hogy "ugyanmá, képzelődsz". Később meséltem egy harmadik ismerősünknek, aki érdekes módon ugyanazt mondta, hogy valamiért neki is rossz előérzete volt.

Hurri Kán 2011.02.23. 14:38:36

@Kytia:
Nem ennyire durva a helyzet azért, inkább az a helyzet amit valamelyik előző hsz.-emben írtam, hogy a kevésbé kapós nő próbálja a másikat mindenféle módon lebeszélni az ismerkedésről, vérmérséklettől függő vehemenciával alkalmazva esetleg az eszközöket is.

Father Justice (törölt) 2011.02.23. 14:44:16

@Kytia: Hát igen, rossz előérzetet idéz elő, mikor mindig rád kacsint, amikor a barátnője nem figyel, aztán alkalomadtán befurakodik az intim zónádba is. Esetleg pajzán vicceket mesél, amelyekben egy páros férfitagja szívesen beszervezne még egy nőt harmadiknak. Dehát ezzel nem kell foglalkozni, elvégre amelyik kutya ugat, az nem harap.. vagy mi. :)

Devil2 2011.02.23. 14:44:23

@Kytia: Nem rossz zene, csak kicsit diszkósabb mint kéne. :)

Devil2 2011.02.23. 14:45:30

@fumerin: Könnyű hát, rögtön kitűnnek a tömegből. :D

Devil2 2011.02.23. 14:46:46

@Father Justice ♋: Na most képzeld azt a kutyát amelyik ugat is.. :D

Devil2 2011.02.23. 14:48:33

@Father Justice ♋: Illetve azt amelyik nem ugat. :D

Kytia 2011.02.23. 14:53:24

@gyvy: Most erre mesélnék egy tökjót, amit Muhával beszéltünk nemrég, de lusta vagyok leírni:))
A lényeg, hogy az ember nem mindig örül, ha ezer éve nem látott barátnőjével végre dumálna egyet, de az illető hölgy jobban érdekelt a helyi pasifelhozatalban. Ilyenkor próbálod jelezni neki, hogy mi lenne, ha hagynánk a pasizást, és inkább csak dumálnánk, és nagyon idegesítő, ha őt meg nem érdekli a dolog. Ilyenkor tud vicces helyzet lenni, ha a környező pasiknak mégis te jössz be jobban, és x idő után azt látod, hogy már ő ül mísz képpel, és próbálja lejáratni előtted a téged fűző pasikat.:))
Igen, ilyen valóban előfordult már, és ez az egyetlen eset, amikor a bosszúból még élvezi is az ember lánya, hogy ő került nyeregbe, mert addigra már megsértődött a pasivadász barátnőre. Egyeztetni kell, milyen céllal megy az ember bulizni, és ahhoz következetesnek maradni.:))

Meg persze, általánosságban sem mondom, hogy minden nő és barátnő angyal. De az olyan kijelentések, hogy "ezt a nők soha...". Röviden: faszság.

2011.02.23. 14:56:32

@Kytia:
Fuuu, de úgy rémlik, hogy én ezt már olvastam. :D

Kytia 2011.02.23. 15:00:25

@Father Justice ♋: :DDD

Ezeket azért nem csinálta. Nem is a hozzám fűződő lelkesedése volt feltűnő, hanem úgy általában a nőkhöz. Nem barátnőkhöz, ismerősökhöz, hanem úgy mindenkihez. Van aki nem tud úgy beszélni a nőkről, hogy valahogy ne éreznéd közben furán magad.:))

Hurri Kán 2011.02.23. 15:02:33

@Kytia:
Valahol ott a megfejtés, igen, ahol írod, ha beszélgetni akarsz akkor beszélgetős helyre kell menni...

2011.02.23. 15:03:55

@Kytia:
Fuuu ne is mond, van egy srác ismerősöm. Úgy néz (de minden csajt), hogy az az érzésed van, hogy mindjárt rádveti magát és megerőszakol.
Bnőm munkahelyén meg egy olyan fószer (idősebb már), aki meg úgy nézi a nőket, hogy azok úgy érzik magukat, h nincs rajtuk ruha.
Tiszta gázak.

Kytia 2011.02.23. 15:08:09

@gyvy: Csak a baj az, hogy beszélgetős helyen is lehet pasizni.:)

@Zsu0805: Jajjm, ez annyira szar. Főleg, amikor meg van győződve róla, hogy lányos zavarodban nem nézel a szemébe, mert valami "elindult nálad", miközben csak azon imádkozol, hogy húzzon már a francba.:)))

Hurri Kán 2011.02.23. 15:11:20

@Kytia:
Jajj, drága, hát ha neked mindenről az jut az eszedbe, (mint Mórickának), úgy nem fogunk a témában dűlőre jutni :))))

Persze hogy lehet, csajozni is lehet mindenhol, de ha épp nem akarok akkor nem fogok...

Kytia 2011.02.23. 15:23:46

@gyvy: Nem mindenről az jut eszembe, de ha jól emlékszem, most azt az esetet boncolgattuk, amikor "hivatalosan" csak egy jó dumálásra ül be az ember a barátnőjével, de az pasizásba fordítja a dolgot. Gondolhatod, hogy nem a swinger klubot célzom meg, ha akarok kicsit pletykálkodni, erre írtam, hogy sajnos ismerkedni mindenhol lehet, ha az ember rá van állva, lehetek én akármilyen gondos a hely kiválasztásánál. Bírom ahogy ferdítitek, amit az ember mond.:)) Lehet, ezért él a pasikban annyi tévhit a nőkről.:DDD

Hurri Kán 2011.02.23. 15:29:17

@Kytia:
Állj, akkor elbeszéltünk egymás mellett, nálam az alapvetés nem az volt hogy beszélgetni ül be, hanem bulizni indulnak, tehát olyan helyre mennek ahol jó esély van arra hogy csajozás/pasizás esete forogjon fenn :)

A végére csak kibogozzuk, hogy helyére kerüljenek a dolgok :D

És még nem is ittunk semmit :)

Kytia 2011.02.23. 15:48:45

@gyvy: Ha eleve pasizni indultak, akkor miért beszélnék le egymást?:DD Csak nem valakitől kosarat kaptál, és a barátnőjére gyanakszol?:)

Nekem van egy 60 éves ismerősöm (tegnap említettem), akinek az általánosban egy széplány összetépte és kidobta a szerelmes levelét. Mindezt az osztály harsány röhögése közepette, mert előtte azért lelkesen felolvasta a kedves lány az osztálynak. A mai napig nem tudta feldolgozni, és folyton azt hangoztatja, hogy hát ő tudja, hogy a lány anyja tiltotta el tőle a lányt.:DD

Egyébként zárójelben hozzátenném, hogy stílusosabb férfiak nem úgy udvarolnak két barátnő közül az egyiknek, hogy közben a másikat odébb lökik, hanem mondjuk kedvesen eldumálgatnak mindkettővel, esetleg összeülnek mindannyian, a haverokkal együtt egy asztalhoz, majd a buli végén annak kérik el a számát, aki tetszik, és akivel egész este diszkréten összekacsintgattak. Amikor valami kretén elkezdi nyalni az egyik nőt, míg a másikkal sültbunkó, akkor persze, hogy amaz rosszul érzi magát, és őszintén szólva ilyen surmó pasit én sem kívánnék egyik barátnőmnek sem. Ki tudja, mikor kezd vele is bunkózni, ha már megunta...

fumerin 2011.02.23. 15:50:03

@Kytia: Tudom, hogy nem biztos, de ez jutott!
Génhibás a zemberem, de úgy érzi, hogy ő a zistenkirályfi!
Leszarom, soha nem volt lelkem!
@Devil2: Én elég jól álcázom magam, ha valaki elég erőszakos és el bír húzni a dizsiig. Még nem mondták, hogy mami, pedig megérdemelném! :D

Hurri Kán 2011.02.23. 15:52:52

@Kytia:
Van egy olyan érzésem hogy húzol :)))

Nem, én arról az esetről beszélek, amikor barátnők együtt indulnak el, kimondottan pasizni, vagy csak úgy mulatni, és amelyik tagja a csapatnak kevésbé kapós, az próbálja a többit is megakadályozni a női féltékenység okán, hogy bármilyen eredményt érjen el, erre gondoltam az elejétől, csak megint sikerült a kicsapongástól eljutni a picsakongásig :DDD

No sebaj :)

Amúgy igen, nagyjából sejtem mi a teendő ha a lányok többen vannak, ennek ellenére az a tapasztalatom, hogy sokszor egyszerűbb lenne az élet, ha mondjuk nem kéne, csak vele megküzdeni, a barátnői nélkül, de hát ilyen ez a popszakma :D

Kytia 2011.02.23. 15:59:30

@fumerin: Na, az a legjobb. Aki génhibás, de hozzá nagyarcú.:))

@gyvy: Értem én, hogy te miről beszélsz, csak rohadtul nem tudom elképzelni.:)))
Egyrészt honnan tudod, hogy azok a lányok direkte pasizni indultak? Lehet, hogy csak táncolni akarnak. Aztán hogy akarja megakadályozni az egyik a többit? Miben nyilvánul ez meg? Mondjuk mesélj egy tipikus helyzetet, amikor ilyen volt.

Kytia 2011.02.23. 16:00:09

@gyvy: Ja, és nem húzlak, csak megvédem a női nemet, mert ez a feladat mindig rám hárul.:))

Devil2 2011.02.23. 16:00:41

@fumerin: oh yeah, you sweet sixteen. :)

Devil2 2011.02.23. 16:02:01

@Kytia: Génhibás jah, középen is "lába" van. :D

Kytia 2011.02.23. 16:03:26

@Devil2: Olyant én még nem láttam. Inkább nevezzük tappancsnak.:DD

fumerin 2011.02.23. 16:03:41

@Kytia: Én nagyon szar konstrukció vagyok, egy előnyöm van, soha nem akartam több lenni magamnál!
Van olyan, aki nagy arcot mutathat, mert segíti a "körítése" :DDD

fumerin 2011.02.23. 16:05:29

@Devil2: Csak a mellbőségem miatt! :DDD

Hurri Kán 2011.02.23. 16:07:10

@Kytia:
NA nem kell direkt értetlenkedni :)

A női féltékenység megnyilvánulásának tipikus megjelenési formáját hoztam fel.

Hurri Kán 2011.02.23. 16:08:40

@Kytia:
Ha gondolod nagyon szívesen, privát.

Devil2 2011.02.23. 16:11:32

@Kytia: Vannak olyan képek a neten. Ha karsz látni. :D

Devil2 2011.02.23. 16:15:19

@Kytia: Erre mondják hogy áll mint a fagyott kutyaláb? :DD

fumerin 2011.02.23. 16:16:09

@Devil2: Ez nem viccces:(
Az én koromban már előnytelen kicsinek tűnni:D

Devil2 2011.02.23. 16:19:31

@fumerin: Vicceltem volna? Te nevettél rajta.

Devil2 2011.02.23. 16:20:13

@fumerin: Meg különben sem egyértelmű hogy mikor mi az előnyös. :)

fumerin 2011.02.23. 17:08:22

@Devil2: Szeretek magamon nevetni! Sokkal egyenesebb, mint máson ;)

Joe69 2011.02.23. 17:23:57

@fumerin:
Nagyszerű tulajdonság ! Csak sok buta ember félreérti az öniróniát, pláne pasiknál, mert ettől nézik lúzernek..Woody Allen nem minta manapság..

Kytia 2011.02.23. 20:35:37

@gyvy: Jaaaj, de mellébeszél, issstenem.:DD Most vagy mondasz egy ilyen sztorit az életedből, vagy Andersen vagy.:)))
@Devil2: Muti.

Amúgy sorry, menni kellett angolra, ezért tűntem el.:)

Dr. Jula Watson 2011.02.23. 20:40:50

@Kytia: nincs sztorija, csak valamit ki kellett találni, miért rázták le :D

Hurri Kán 2011.02.23. 22:23:28

@Dr. Jula Watson:
Sztori van de nem lerázós :DDD

G_P 2011.02.25. 12:06:11

"rocker (ha van még ilyen)"

Nincs. Csupán a Green Day és a Mötley Crüe keres 50 millió dollárokat évente csak turnézással. Sötét vagy és tájékozatlan. Mit vársz?
süti beállítások módosítása