Meghívott vacsorázni: felesbe fizettünk

2011. június 08. 07:44 - csajokespasik

„Előveszem a pénzem és odarakom. Nem zavarja. Lehet, hogy sok férfi úgy gondolja, majd akkor ruház be, ha már van miért?” – a második randi egy étteremben zajlik, és a desszerthez meglepetés is jár. Ha elfogadsz egy meghívást, ne indulj el otthonról pénz nélkül. Mai főszereplőnk arról mesél, hogyan halászott ki egy igazi antilovagot. Gasztroszex live.

 

Leírnám egy bizarr második randi élményét nektek. 27 éves vagyok, nem vagyok egy szépség, de igyekszem mindig a legjobb oldalamat mutatni – inkább átlagosnak mondanám magam, kis fölösleggel, de nem vagyok zabagép. Még az év elején az egyik barátom bemutatott nekem egy 33 éves férfit, hogy majd biztos jól kijövünk, azonos az érdeklődésünk, minden. Az első találkozás már megvolt, hiszen a közös barátunk egy kávézóba mutatott be minket, láthattuk egymást, váltottunk is pár szót, így már csak rajtunk múlt a dolog. Vajon lesz-e második randi? Sokat leveleztünk, jeleztem, hogy miért ne, bár ő egy kicsit gyorsabb tempóra váltott, mert egyre többet kérdezett intim, sőt, kifejezetten merész dolgokat.

Egyszer felvetette, hogy a második randi alkalmából meghívna vacsorázni. Kinézett egy közepesen drága étteremet a városban. Na, én a meghívást úgy értettem mindig is, hogy aki meghív, az fizet, vagy valami. Nem vagyok cicalány, fizetem én a magamét ha arról van szó - ha egyszerűen azt mondja, menjünk-étterembe-együtt, akkor ez nekem azt jelentette volna, hogy mindenki fizeti a magáét, hacsak nem lesz valaki a gyorsabb, amikor a pincér hozza a számlát, és nem kapja ki a másik kezéből. De nem ezt mondta. Szóval, beültünk. Én nem akartam visszaélni a meghívással, így csak valami levest meg tésztát rendeltem magamnak. A bort ő rendelte, sőt még az előételt is magának (én nem kértem) és a desszertet is, hogy „nahát, ezt aztán muszáj megkóstolnom”. Amikor a végén jött a számla (nem volt nagy összeg 8-9 ezer ft) egyszer csak azt mondja, hogy akkor fizessünk, majd nézem, hogy az összeg felét némi borravalóval kirakja. Előveszem a pénzem és odarakom. Nem zavarja. Lehet, hogy sok férfi úgy gondolja, majd akkor ruház be, ha már van miért? Amikor távoztunk még be akart ülni valahova, de azt mondtam, ne haragudjon, fáradt vagyok. Reggel ülepedett le bennem ez az egész történet, és az csukta be a kiskaput, amikor délben azt írta, hogy mikor találkozunk legközelebb. Én csak ennyit írtam vissza: „Kösz, majd gyűjtök rá”. Ezzel nem bántani akartam, tényleg a tényállást vázoltam. Leeshetett neki, mert azóta nem írt.

 
263 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr452966839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2011.06.08. 07:53:09

Jó fej vagy, kíváncsi vagyok, a fiúk ma mibe tudnak belekötni. Én annyiban különbözöm tőled, hogy bizony szóvá tettem volna, hogy ő engem meghívott, nem is hoztam annyi pénzt.

lilaorogna 2011.06.08. 08:06:07

vannak lányok, akik hobbiból randizgatnak, hogy elvigyék őket ide-oda, szerintem nem elvárható a fiúktól/férfiaktól, hogy kapcsolat előtt 8-9 ezer forintos vacsora számlákat álljanak csak úgy, sőt alatta sem feltétlenül. a felezés akkor műküdik, ha azonos a tétel, két-két sör, 1-1 kávé, két-két gombóc fagyi stb. bár kisebb tételeknél meg kedves gesztus a meghívás. ebben az esetben a saját fogyasztását kellett volna kifizetnie+borravaló. ezt kellett volna neki megmondani, nem azt írni, hogy majd gyűjtesz a 3. randira, mert az azt is jelenti, hogy az a bajod, hogy az egészet nem ő fizette.

Muha 2011.06.08. 08:09:14

Milyen jó egyeseknek, akik csak úgy elmennek vacsorázni és ilyen sok pénzt el tudnak költeni.
Óh....

dr. gernika 2011.06.08. 08:10:39

@lilaorogna: Miután azt mondta a kedves lovag, hogy meghívja, bizony illett volna az egészet fizetnie. Az, hogy az ő saját zabájának egy részét is a lánnyal fizettette, nettó bunkóság, nem hiszem hogy as posztíró különösebb udvariassággal tartozott volna cserébe. Én megmondtam volna neki ott és helyben ez biztos, de a frappáns lezárás is tetszett.
Sőt megkockáztatom, hogy a pasinak is jobban tetszett ez a finom helyretétel sms-ben, mint ha én állítom falhoz ott, az étteremben.

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 08:13:10

"..inkább átlagosnak mondanám magam, kis fölösleggel, de nem vagyok zabagép."

A "kis" fölösleg elég relatív (a sajátját mindenki rendkívül elnézően kezeli), és a kisbálnasághoz sem kell zabagépnek lenni, csak rendszeresen kicsit többet fogyasztani a kelleténél a nem megfelelő alapanyagokból. Bezzeg ha egy férfi mondaná, hogy "mackósabb" alkatú, de azért nem egy szumó bajnok.. egyből minden nő egy másfél mázsás, szétcsúszott állatot vizionálna. Érezd a kettős mérce erejét!

Ahhoz, hogy manapság már a kisbálnák is elvárják, hogy a férfi csengessen, mint a katonatiszt, nincs is hozzáfűznivalóm. Ez a kiérdemlős-királykisasszonyos mentalitás rohamos terjedésének következménye - amely fokozatosan beszivárog a legfölsőbb szintekről az alsóbb régiókba is!

Viszont ha szó szerint meghívásról volt szó, valóban bunkóság nem fizetni, ezt kár is tompítgatni. De ha nem konkrétan ez a szó hangzott el a beszélgetés során, akkor mindjárt más a leányzó fekvése. Esetleg még akkor is, ha elhangzott a szó, csak más szövegkörnyezetben! Például: "Nincs kedved eljönni velem hétvégén az X étterembe? Hívtak már meg hasonló helyre?" Na, ezt már ügyesen ki lehet magyarázni!

Az úriember hozzáállását pedig maximálisan meg tudom érteni. Jómagam egy huncut rézfityinget sem költenék olyan nőre, akit nem lehet garantáltan sunázni. Alapból is ravasz szivola mind, és a mai világban kétszer is kevés megnézni, mire ad ki pénzt az ember!

Ez pedig mindent visz:

(nem volt nagy összeg 8-9 ezer ft) <=> „Kösz, majd gyűjtök rá”

Tehát semmi sem nagy összeg. Ha a másik fizeti..

2011.06.08. 08:14:00

Én tuti elvettem volna a számlát és kiszámolom a saját részem és kifizetem csak azt + borravalót.

@lilaorogna: -nak igaza van, az sms tényleg félreérthető.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 08:15:40

Nesztek egyenjogúság :)

"Nem várom el hogy fizessen, de azé' mégis!"

Mondjuk ha a fickó a sajátját fizette volna ki, úgy lett volna fair. A csaj meg a sajátját, akkor nem lehetne egy szava sem. Így hogy az egész felét+borravalót fizette, már gáz volt. De ettől függetlenül picsának tartom a postírót, mert ELVÁRJA hogy fizessenek neki, mert anuta királykisasszonyának ez ALANYI JOGON JÁR! Faszt. Valóban, amíg nincs miért fizetni, addig nem is kell fizetni semmiért. Még ilyen picsáknak sem.

pingpong 2011.06.08. 08:17:56

@lilaorogna: javarészt egyetértek, de a fickó sem egyértelműen adta elő magát meghíváskor, meg az ételek rendelésekor. sztem posztoló nem elvárta, hogy fizessen, hanem a fickó hitette el vele a meghívós nagyzolással, legalább is ahogy én értem a szitut :)
persze nem kell ugyanazt adnunk, amit kapunk (ti. ha te nem mondtad el, hogy nem is akarsz meghívni, akkor én sem mondom el, mit tartok a helyzetben helyénvalónak - saját fogyasztás kifizetése), de azt írja, hogy másnapra ez a kép állt össze neki az egészről, hogy ilyen választ adjon :)
sztem jófej a csajszi amúgy

Devil2 2011.06.08. 08:20:18

Faszi egy szánalmas patkány. Előétel, bor, meg desszert, csak neki, aztán felezzünk kisanyám...

lilaorogna 2011.06.08. 08:20:21

@gernika: szerintem nem úgy értette, biztos nem közben gondolta meg magát. mindenesetre tényleg félreérthető, bár én azt is furcsállom, ha valaki elfogadná lényegében első randin, hogy meghívják egy közepesen drága étterembe.

Devil2 2011.06.08. 08:22:44

Eleve, ismerkedős randit nem szervezünk étterembe, moziba, stb...

dr. gernika 2011.06.08. 08:23:49

@Father Justice: Rajtam nem kis fölösleg van, én nem szépítem.
De ha meghívnak, fizessenek. Ha nem, akkor állom a saját fogyasztásom, még a közös számlákat is utálom.

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 08:23:53

Az úriember valószínűleg azért nem akart túl sok pénzt fektetni a hölgy becserkészésébe, mert nem tetszettek neki túlságosan az intim, sőt, kifejezetten merész kérdésekre adott válaszai. De ez már eső után köpönyeg!

dr. gernika 2011.06.08. 08:27:33

@lilaorogna: Az is igaz, az éttermi vacsora nálam már sokadik szint, addigra nyilvánvalóak a keretek.

Devil2 2011.06.08. 08:28:08

@Father Justice: Ha tetszettek volna az intim válaszok, akkor hajlandó lett volna állni a teljes cehhet? LoL

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 08:28:31

@gernika:

Tudod jól te is , hogy az aki megmondja, hogy rajta sok felesleg van, azon jóval kevesebb van, mint aki azt mondja, "van rajtam egy kicsi". Ezek azok a tonnás stegosaurus kinézetű monstrumok, akik egy McDonalds reggeli forgalmát puszilják be nassként két étkezés között :)

@Father Justice:

Mert nem volt biztos az ügy kimenetelében. Ha suna+ a helyzet, nyilván nagyobb elánnal fizet.

SciNu 2011.06.08. 08:29:20

@gernika: Szerintem igaza volt. Ha már nem a meghívó fizet akkor közös megállapodás, hogy melyik hely jó (nem biztos hogy anyagilag ugyanúgy megendeghetik magának mindkét fél). És ha már feles akkor mindenki a magáét.

Muha 2011.06.08. 08:30:03

Én oly szívesen elmennék a posztíróval SÖRözni. :D

Kytia 2011.06.08. 08:31:59

"Lehet, hogy sok férfi úgy gondolja, majd akkor ruház be, ha már van miért?"

Nem, az nem lehet. Az lehet, hogy EZ a férfi úgy gondolja...:) Bár gyanítom, akkor sem ruházna be, ha lenne miért. Gusztustalan ez a megtévesztés. Én sem szeretem az anyagiaskodást, de a meghívás, az meghívás. Ha én hívok meg valakit, én fizetek. Ha a másik hív meg, ő fizet. Ha "üljünk be valahova" szituáció van, akkor talán még lehet felezni, bár megjegyzem, férfi-nő helyzetben ez is elég hülyén veszi ki magát.
Ha meg előre tudja, hogy majd felesben akar fizetni, akkor ossza meg velem a terveit is ugyanilyen nagyvolnalúan, mert lehet, hogy meggondolnám ez esetben az étterem kiválasztását. Nem biztos ugyanis, hogy egy levesért és egy tésztáért 4500 Ft-ot akarok fizetni és ennyit talán jogom van eldönteni. Arról meg, hogy ő messze sokkal többet fogyasztott és mégis felezett, inkább ne is beszéljünk.:)))
Kár volt a végén beszólni neki. Közepesen átlátszó, gagyi indokkal elhajtani bőven elég lett volna.

Devil2 2011.06.08. 08:32:20

@Muha: na jó, de te tudod, mik a "helyes válaszok".. :D

SciNu 2011.06.08. 08:33:55

@Father Justice: "a sajátját mindenki rendkívül elnézően kezeli"
Ez egyénfüggő. Vannak lányok akik "fogadjanak el így mert én így érzem magam jól" miközben azért komoly túlsúlya van és ha emiatt nem kellenek akkor felszínes vagy. Míg másoknak meg nehéz megmagyarázni, hogy nem hogy fogynia de kicsit fel kellene szednie már inkább.

tuli _ 2011.06.08. 08:34:03

@gernika: nono. nehogymár a botsáska legyen a mérce.

a posztíró teljesen normális.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 08:34:41

@Kytia:

Lehet így akarta koptatni a Miss Kékbálnát :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 08:35:44

@Zsu0805: Dettó! Mi az, hogy az ő rendelésnek egy részét is fizessem??? Elveszem számlát, kirakom az én részemet némi borravalóval, aztán a többit oldja meg.

A másik meg... nyilván ismerkedni akart, meg bevágódni a csajnál. Akkor meg igen is, ha meghívás, az meghívás! (attól eltekintve, hogy SOHA nem engedtem, hogy fizessenek helyettem, mert nem...) De legalább a szándék legyen meg arra, hogy fizet! Ha most ilyen, mi lesz később? Később végigeszi az étlapot, aztán felezzenek?!

Nekem tetszett a „Kösz, majd gyűjtök rá”. :D

Kytia 2011.06.08. 08:36:57

@Nard: Akkor talán ne hívja vacsorázni. Hívja el egy jó kis kocogásra a Margitszigetre, esetleg egy zúzós fallabda-partira.:)

Muha 2011.06.08. 08:37:23

@Devil2: őőőőő, nem, de nem is érdekel.

Amúgy pedig:

Tegyük fel, hogy fejenként fizettek 5k-t.
Tegyük fel, hogy a csaj fogyasztása csupán 3k volt.
Ergó, 2 k-ból kiderült, hogy mellényúlt.
Muha irigykedik.
bárcsak ő is ilyen olcsón megúszná mindig.
:D

Devil2 2011.06.08. 08:37:44

@Kytia:
"Közepesen átlátszó, gagyi indokkal elhajtani bőven elég lett volna."

Na igen, attól függ, hogy rövid- vagy hosszútávú szívást szán a csaj a faszinak. Ezzel a beszólással csak rövid távon lehet büntetni, mert talán erre bekattan a faszinak, hogy ezt nem kéne nővel csinálni ezután. De ha gagyi indokot mond a csaj, akkor nem seki le a faszinak, ergo több csajjal is megcsinálja ezt, aztán majd csak les ki a fejéből hogy egyiket sem sikerül megsunázni.

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 08:37:48

@lilaorogna: Ha hiszed, ha igen, 10-ből 9 nő azt sem furcsállaná, ha kifejezetten drága étterembe hívnák meg. Egyszerűen elkönyvelné úgy, hogy ő ennyit is megér a (pénzes)fickónak és kapva kapna az alkalmon. Számukra a te hozzáállásod lenne a furcsa, hiába az a normális.

Kytia 2011.06.08. 08:38:39

Egyébként meg posztoló, jobb, ha megjegyzed: az intim kérdések előre feltevése eleve alkudozás, még ha elsőre nem is tűnik annak! Legközelebb legyél résen.

Devil2 2011.06.08. 08:39:10

@Muha: nem érdekel? dehogynem, mert akkor még a felét sem kell fizetned.. :DDD

dr. gernika 2011.06.08. 08:39:17

@Nard: Jó mondjuk szerintem rajtam akkor is felesleg van, amikor már mindenki az egészségem miatt aggódik, de most tényleg.
@SciNuBob -I hear you, mon!-: Jaja.
@Kytia: Nyáh, én nem tudok ilyen elegáns maradni. Ott ültem volna villámló szemekkel nézve a pénzre, aztán rá.

Muha 2011.06.08. 08:39:52

@Devil2: micsodaaaaaaaaaa?
olyan válasz nincs, hogy a végén több pénzzel menjek haza?
Az érdekelne csak igazán. :D

Devil2 2011.06.08. 08:40:57

@Kytia: pusztába kiáltott szó..

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 08:41:16

@Devil2: Akkor hová szervezzünk? Az összes ismerkedős randim mozis, vagy kajálós volt. Ki nem állhatom, mikor mondjuk sétálgatás közben ránk telepszik a csönd... miről is beszéljünk. Mozi előtt lehet dumálni, meg mozi után is. Vacsi közben a kínos csönd részeket meg leplezni lehet a rágással! :D

Kytia 2011.06.08. 08:42:24

@Devil2: Így viszont a kezébe adta a "minden nő szemét, lehúzós, anyagias kurva" kártyát. Ahelyett, hogy mondjuk önvizsgálatot tartana a srác, rögtön elintézheti ennyivel, hiszen neki beszóltak. Többet tanulna, ha indulatok nélkül hajtanák el és neki magának kéne kisakkoznia, mi lehet a hiba.

Devil2 2011.06.08. 08:43:26

@Bundabandi: mittudomén, nem szoktam ismerkedni.. de ha ismerkednék akkor tuti nem moziban vagy kaja közben..

Devil2 2011.06.08. 08:44:22

@Kytia: most jobb az hogy pofátlan, beszólós kurva?

Muha 2011.06.08. 08:44:33

@Devil2: lehet, hogy sosem tudtam? :D

Devil2 2011.06.08. 08:45:19

@Kytia: a sakk az egy bonyolult dolog.. :D

Devil2 2011.06.08. 08:46:08

@Muha: na.., fő az önbizalom, tudsz te ha akarsz.. :D

SciNu 2011.06.08. 08:47:43

@Muha: Dehogynem. Mondod neki hogy kiugrasz wc-re közben kilopod a tárcáját és elosonsz.

Devil2 2011.06.08. 08:49:01

@SciNuBob -I hear you, mon!-: ez kisstílű dolog (bár eredményes), de minek ellopni, ha odaadja magától.. :D

Muha 2011.06.08. 08:49:37

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
Aztán visszamegyek és persze már az üres tárcát adom vissza és azt mondom, hogy láttam a tolvajt és utánaszaladtam és visszavettem tőle.
Pár gombot le kell szakítani az ingről is, persze azt zsebre lehet tenni, aztán akkor majd hősnek néz és még kettyintés is lesz.

Nah, ezt tutiul kitaláltuk.

:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 08:49:48

@Kytia: Én biza beszólnék, az tuti! Most mégis mit tartsak neki előadást arról, hogyan is kellett volna viselkednie? Szerintem ez az alap dolgok közé tartozik! Nehogy már erre is tanítani kelljen...

Kytia 2011.06.08. 08:50:38

@gernika: Ó, csak egy kicsi önkontroll kell. Én annyit mondanék magamban, összeszorított foggal, "na, ezt beszoptad, sebaj, mosolyogj", majd könnyed léptekkel kisétálnék. Nem érdemli meg az ilyen, hogy kiadd magad neki, ráadásul, ha rájön a kikosarazás valódi okára, akkor rögtön úgy érzi, még helyrehozhatja, hisz ő cseszte el. Főleg, ha még a sértettséget is érzi a szavaid mögött. Felesleges ilyen labdákat feldobni, senki nem nyer rajta.

@Devil2: Sebaj, utoljára a remény hal meg.:))

Devil2 2011.06.08. 08:52:25

@Kytia: várjál.., erre mondták nálam okosabbak hogy nem a remény hanem a sejtosztódás, vagy ilyesmi.. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 08:52:56

@Kytia:

Akkor vérig sértődne, hogy dagadtnak tartja.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 08:53:06

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Én meg arra gondoltam legközelebb én hívnám meg, majd végigenném az étlapot, rendelnék egy üveg pezsgőt és meglógnék a hátsó kijáraton! :D

Devil2 2011.06.08. 08:53:32

@Bundabandi: Így gondolkodik egy igazi ikrek. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 08:55:16

@Devil2: Hmmm.... Nem csinálod, de tuti nem úgy csinálnád! Értem én! :P Akkor ülsz otthon magadban, vagy mi?

Kytia 2011.06.08. 08:55:48

@Bundabandi: Félreérted, nem tanítani kell. Bőven elég ennyi: "Köszönöm a tegnap esti randit, nagyon aranyos fiú vagy, de úgy érzem, nem egymást keressük."
Ebbe nem tud belekötni, neked meg nem kell ennél többet foglalkozni az illetővel.

Devil2 2011.06.08. 08:56:26

@Bundabandi: van amikor fekszek is. :D

Kytia 2011.06.08. 08:59:23

@Devil2: :DDD

@Nard: Mert így viszont remekül kivívta a szimpátiáját, mi?:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 09:00:10

@Kytia: És ebből tudni fogja, hogy elkúrta? Mert szerintem nem! Inkább tudja abból, amit a posztoló mondott neki.

Tuti nem köszönném meg a randit! Köszi, hogy fizethettem a sütidet???? Kösz a cookie-t! XD XD

@Devil2: Hűha! Igazi életművész vagy! :D

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 09:00:31

Valóban az a baj, hogy ha a férfi szó szerint, konkrétan, specifikusan _meghívta_ a hölgyet vacsorázni, akkor semmivel nem lehet felmenteni az inkorrekt viselkedése alól. Sajnos ezen a tényen mit sem változtat, hogy a nő gömb alakú, és hogy nem volt kifejezetten nyerő az intim kérdőív eredménye sem.

Sőt.. mivel mindezt már jól tudta róla, amikor a második randira sor került, ezek alapján választhatta volna ki az optimális vendéglátóegységet is - vagyis azt az anyagi ráfordítást, amelyet számára a hölgy "megért". (Középpucc Étterem VS McDollar Menu).
Ha neki tényleg annyira bejött a nő, amennyire, akkor csengessen, bárhová is hívta meg.

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:02:02

Nalam a meghivas nem jelenti kapasbol, hogy mindent o fizet. A felezes azert gaz, ha az egyik joval tobbet fogyaszt, kvazi ismeretlenul.

Azt viszont nem ertem, hogy szemelyes talalkozo utan miert kell levelezni, aztan ujra szemelyesen talalkozni. Ez miert jo?

A kis feleslegtol nekem is gonosz gondolataim tamadnak. Kis felesleg max. 5 kilo. De ez meg pusztan az egyen szempontjabol oszt vagy szoroz, mas nemigen veszi eszre.

dr. gernika 2011.06.08. 09:02:39

@tuli _: Á, nem az, nyugi, csak a régi önmagam. :D

Devil2 2011.06.08. 09:03:59

@Bundabandi: így legalább nincs vita hogy ki fizessen. :D

Muha 2011.06.08. 09:06:30

azér a fijúnak nem sok üzleti érzéke van.
9 rugóér kettyinthetett volna, meg vacsorázhatott volna, meg mosogattathatott volna.

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:07:32

@tuli _: Nem hinnem, hogy botsaskasagrol van szo. Az ember magahoz meri, hogy mennyit szedett fel. Altalaban :D

@Kytia: Te aztan diplomatikus vagy! :D

Sanity 2011.06.08. 09:11:29

@gernika: egyetértek, amennyiben így történt, ahogy a posztban le van írva, a srácnak kellett volna fizetnie.
Ha meghívok egy lányt vacsorázni, akkor nehogy már a felét tegyem be középre a számlának... Gáz. Azt nem értem, hogy a srác önbecsülését ez nem zavarta.

@lilaorogna: Amúgy meg az is igaz, hogy nehogy már a srác 8-10-20k forintokat költsön egy randin, mielőtt bármi történik. Ha nem akar, ne költsön. Vigye el teázni, és fizessen 1000 forintot. Vagy vigye el sétálni, és ne fizessen semmit. Viszont ne hozza ilyen helyzetbe se magát, se a lányt. Jól biztos nem fog kijönni belőle.

@Kytia: "Kár volt a végén beszólni neki. Közepesen átlátszó, gagyi indokkal elhajtani bőven elég lett volna." Így van. De az is igaz (ahogy mások már írták), hogy a számla felét sem kellett volna kifizetni, csak a rá eső részt. A srác innentől úgy is esélytelen kategória.

Devil2 2011.06.08. 09:11:51

@Muha: de ő gondolta hogy 9 (4,5) rugóért többször is kettyinthet.. :D

Kytia 2011.06.08. 09:11:56

@Bundabandi: Az a baj, hogy ha tudtára adod, hogy elkúrta, akkor azzal eszközt adsz a kezébe. Alkudozni kezd, hogy helyrehozhassa és a végén te leszel a szemét, ha mondjuk nem adsz második esélyt, pedig ő milyen odaadóan próbálta "megoldani a helyzetet". Amíg az ember lánya tanítani akar, addig nem szállt ki a dologból.
A másik, hogy mi az, hogy elkúrta? El akkor kúrta volna, ha ez egy véletlen baleset lett volna. Nem elkúrta a csávó, hanem ilyen. Te megváltoztatni úgysem tudod, legfeljebb eldönteni, hogy szeretnél-e egy ilyet otthonra, vagy sem. Onnantól, hogy eldöntötted, nem szeretnéd, teljesen mindegy, hogy a sunyi anyagiassága, vagy a lábszaga az ok. Bár annyi különbség azért van, hogy utóbbi esetben vagy adnék újabb esélyt, vagy legalább tapintatosan figylemeztetném, hogy legközelebb ügyeljen a lábszagára, ha nem akar hasonló helyzetbe kerülni. A lábszaga miatt senki sem érdemli meg a megalázást, de a poszthoz hasonló sunyi inkorrektség miatt bőven.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 09:13:12

@Devil2: :D Ja és még gumit sem kell venni! Na, jól van nem gonoszkodom, mert vehetem elő a papírzacsit!

Devil2 2011.06.08. 09:13:45

@Kytia: Szerintem Alekosz volt.. :D

Devil2 2011.06.08. 09:14:28

@Bundabandi: na ebben nem tudsz megsérteni. :D

Kytia 2011.06.08. 09:15:27

@Sanity: Ez is igaz, bár én is kifizettem volna. Addig mégse süllyednék, hogy pénzről vitatkozzam egy kis gecivel egy romantikusnak induló vacsora után... Dugja fel magának az ebből befolyt nyereséget, örüljön neki, csak tűnjön el a látószögemből minél hamarabb.:)

dr. gernika 2011.06.08. 09:15:39

@Kytia: Igaz. Mondjuk nem tervezek mostanában új pasival ismerkedni, Nard meg már átlát rajtam.
@Frigyesur: Haha, na ezért mondom, hogy rajtam sok van. :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:19:45

Ahogy latom Medart nap van. Egyelore egy pont a esonek. Szolo nem lesz, de kaposzta dogivel, pfej. Jellemzo, hogy szerdan :S

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 09:22:21

@Kytia: Ha közlöm, hogy elkúrta és erre alkudozni akar, meg bocsánatot kér, akkor nálam nyert egy 2. esélyt. Legalább belátta!

De igazából önmagadnak mondtál ellent ebben, mert azt mondod hogy tanítani akarsz, majd később azt mondod, hogy ezen úgy sem lehet változtatni. Szerintem ha finoman figyelmeztetem, abból nem esik le neki, hogy rosszul csinált valamit (most nem a lábszagra gondolok). Bár nekem sokszor ami szívemen, az a számon, szóval lehet, hogy nem bírtam volna ki, hogy ne szóljak be...

SciNu 2011.06.08. 09:23:09

@Muha: Sőt! Mivel nem maradt pénze lovagiasan kifizeted a saját pénzéből az egészet. Nem csak hős, de egy herceg is leszel! Tuti sunázás :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 09:27:23

@Frigyesur:

Medárd. És szerda az már majdnem csütörtök, ami kis péntek! :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:27:47

@Muha: Muhaszita, ujabb Ms. World, ha jol lattam. Indulsz iden? :))

Kytia 2011.06.08. 09:28:19

@Frigyesur: Igazából szerintem a randizás időszakában (értsd, amíg még nem járunk) mindenképpen a pasinak kell fizetnie.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 09:31:13

@Devil2: Egyébként megérteni se nagyon...

Kytia 2011.06.08. 09:31:38

@Bundabandi: Mikor mondtam, hogy tanítani akarok??
33 éves embernek egy ilyen után nem adnék második esélyt. Ennyi idősen nem hinném el neki, hogy nem direkt olyan, amilyen.

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:31:39

@Nard: Tudom, hogy Medard, csak gepelni nem tudok :P Nekem nagyon szerdanak tunik a nap. Ehes vagyok, faradt=morcos. A szerda meg szerda. Osi Frici megfigyeles, hogy a szerda rossz.

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:35:38

@Kytia: En nem osztom ezt a velemenyt. A ferfiak viszont veled ertenek egyet az esetek nemtomhanyszazelekaban, en is csak ilyennel talalkoztam. Aki nem keres, az talal! :)

tuli _ 2011.06.08. 09:36:34

@gernika: @Frigyesur: az mindig a legnagyobb rivális :D

tuli _ 2011.06.08. 09:38:14

@Kytia: egy fagyit. de nem vacsorát.

dr. gernika 2011.06.08. 09:38:35

@Frigyesur: Bennem mindig meg van a szándék az elején, hogy álljam a részem, ha nem volt előre lefektetve, hogy ő hív meg. De szinte sosem hagyják, én meg belenyugszom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 09:38:52

@Kytia: Csak azt írtad :

"Többet tanulna, ha indulatok nélkül hajtanák el és neki magának kéne kisakkoznia, mi lehet a hiba."

Én nem vezetném rá finoman, hanem közölném, hogy ez volt a baj. Most minek futni a köröket? Megmondom, aztán, hogy mit kezd vele azt eldönti maga. Ha bocsánatot kérne én adnák neki 2. esélyt!

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:39:57

@gernika: Csak azert erzed igy, mert Nard egy torekeny kis viragszal. :D

@tuli _: Eppenseggel nem, jo alacsonyra tette a mercet. Ennek koszonheto irigylesre melto kibekultsegem a sulyommal :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:41:51

@Kytia: Az lenne igazan megalazo, ha az egeszet fizetned. Tudtad, hogy akkor szexualisan a kedvedre kell tennie a ferfiak szerint? :))

Kytia 2011.06.08. 09:42:20

@Frigyesur: Ja, az meg a másik, hogy a férfiak 99%-a maga vérig sértődik, ha nem hagyod fizetni. Amit én meg is értek.

@tuli _: Ha fagyira hív meg, a fagyit, ha vacsorára, a vacsorát. Ezt ő dönti el.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 09:44:27

@Kytia: Én még olyannal nem találkoztam aki megsértődött volna, mert fizettem a részem!

Muha 2011.06.08. 09:44:32

@SciNuBob -I hear you, mon!-: :D

@Frigyesur: Nem. Úrihölgy biztosra nem Miss World-özik. :D. :D

Kytia 2011.06.08. 09:45:18

@Bundabandi: Jaaa, de a többet tanulna-t én úgy értettem, hogy csak a saját szemszögéből nézve. Nekem nem lenne célom, hogy ez történjen, én akkor már nem lennék ott, nem is érdekelne, tanul-e, vagy sem.

@Frigyesur: Hehe, virítanám a lóvét, aztán agresszívan odaszólnék: "Na, akkor most nyalás." :DDD

fumerin 2011.06.08. 09:46:38

Szerintem meg nem alap, hogy a férfi fizessen mindent.
Én majdnem házasságban élek, de még most is van olyan, hogy külön kassza. Persze rugalmasan megy a dolog.
És ha meghív kajázni zemberem, akkor általában én fizetek, mert figyelmetlenségből(?)soha nem vesz le készpénzt a kártyáról :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:46:43

@Kytia: Az Igy jartam anyatokkal-ban volt egy resz, ahol elemeztek miert nem jottek ossze anno. A csaj nem jatszotta el a 'check dance'-t. Egy utolso eselyt mindig kell adni a ferfinak, hogy meggondolhassa magat. :D

dr. gernika 2011.06.08. 09:48:10

@Frigyesur: Naigen, mellette egy drabális állat vagyok. :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 09:50:42

@Muha: Aaa, sosem indulsz, igy mindig randak nyernek. :S

@Kytia: Azert az arcat megneznem annak a pasinak, aki hirdeti a meghivas=(oralis) szex hitvallast. :D

@csupasz gőte: Jah, persze, "figyelmetlensegbol" ;)) (:D)

Kytia 2011.06.08. 09:51:27

@Bundabandi: Az durva! Lehet, nem is egy bolygón élünk.:))) De tényleg, általában a férfiak szeretnek nagyvonalúak lenni, ha ezt kiveszik a kezükből nem érzik jól magukat.

@csupasz gőte: Ó, azért az első pár randit ne keverjük a kapcsolattal. Én komplett wellness-hétvégére is vittem már pasit saját pénzből, de akkor már jártunk és az olyan volt, hogy én ezt a páromnak adom, mert örömet akarok neki szerezni. De ennél a kapcsolatnál is úgy indult, hogy elhívott valahova és fizetett. Ez a természetes.

luqe 2011.06.08. 09:57:03

Ez a kit-mit-fizet dolog visszatérő probléma mindig, de általában csak rosszul jöhet ki belőle a faszi. Ettől az esettől elvonatkoztatva, mert nyilván egy gyökér az, aki a saját fogyasztását is fizetteti, ez világos, mint egy pofon.

Viszont általában az ember _meghívja_ a csajt a helyre (legyen az akármilyen jellegű, étterem, cukrászda, színház, mozi) és olyankor furcsán adja ki magát, hogy te javaslod a programot, a csaj belemegy és utána fizetteted vele. Viszont ez sem mehet a végtelenségig, mert egyrészt hülye lúzernek fogsz tűnni, másrészt a csaj is vérszemet kap.

De nem mindig olyan egyszerű okosan megoldani ezt a "fizessük közösen" témát sem. Én is futottam már bele ilyesmibe (ki nem?), de aztán a végén hagytam, 1-2 ezer forint nem vágott a földhöz, nem érte meg miatta közönségessé válni.

Persze két normális értékítélettel rendelkező ember között ilyen probléma nem merül fel, mint konfliktus-forrás, de némi iróniával azt kell mondjam, eddig pont kettő ilyen emberrel sikerült találkoznom. Még a tükör előtt állva...

fumerin 2011.06.08. 09:59:54

@Frigyesur: Tegnap is meghívott egy sörre a parton. Még jó, hogy volt nálam pénz:D
@Kytia: Húúúú, mit tudhatott az a pasi? :D :O :D
Nálam az első randin a kaja nem hiányzott. ;) A második randinkon elmentünk Szlovéniába egy hosszú hétvégére. Felesbe ment a történet.

Kytia 2011.06.08. 10:09:39

@csupasz gőte: Semmi extrát, de ő is mindig adni akart és adott is, ahol csak tudott. Szerintem természetes reakció, hogy viszonozni akarja az ember, csak az a baj, hogy a sok idióta erre nem jön rá, mert már az első pillanattól kezdve alkudozni kezdenek és méricskélik a hasznukat. Ezekre mondják, hogy win-win, meg loose-loose szituációk.:)
Második randi rögtön Szlovéniában??? Bátrak voltatok.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 10:11:49

Én nem fizetek senkinek semmit. Problem solved.

fumerin 2011.06.08. 10:16:30

@Kytia: Az első randin már kiderült, hogy egyikünk sem a baltás gyilkos!
Felnőtt emberek meg ha kell, egyedül is hazatalálnak. Háááát, vesztünkre egyikünket sem ették meg a medvék:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 10:19:42

@csupasz gőte:

Én gyanakodtam volna rád! Mármint hogy baltásgyilkos vagy :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.06.08. 10:22:23

"ha egyszerűen azt mondja, menjünk-étterembe-együtt"

Ez nem meghívás, én készültem volna posztíró helyében némi készpénzzel, aztán ha fizetnem kell és tetszik a pasas, beruházásnak tekintem.:D:D Ezt szeretem a "kis feleslegemben": sunázni ingyér' uccsenem akarnak, de pénzért a sokférfitakiúgygondolja meg lehet venni:D:D

Caddy 2011.06.08. 10:23:45

Na ez jó kis téma, nem is értem miért nincs még ezernyi komment. :)
Szerintem is félrevezető volt a meghívás része, ez nem is kérdés.
VISZONT, mindig van nálunk pénz, egyrészt mert soha nem lehet tudni, másrészt a pasik annyi lehúzós csajjal találkoznak,hogy ez simán lehetett egy teszt is.
Bután reagáltad le a végét. Ha egyébként a pasival minden oké volt, akkor nem értem a záró sms-t. Mondjuk elmondhattad volna neki, hogy mi zavart.

Bicikliző medve 2011.06.08. 10:27:33

@Devil2: ja, ezt annyira utalom, amikor elbaszunk valamit, a csajok veletlenul sem mondjak meg, mit nem csinaljunk igy maskor mas valakivel :)

fumerin 2011.06.08. 10:28:29

@Nard: Az első randin megvizsgálta az izomzatom és megnyugodott. Azt mondta, ha nekifutásból megyek neki, akkor senem tudok kárt tenni benne.
Bár a sátorban a damil csábított...no de az annyira nőknek való kivégzési mód, hogy nem aláztam meg vele.

Kytia 2011.06.08. 10:32:59

@Caddy: Azértb az végképp pricless, hogy elhívsz randira egy csajt, kifizetteted vele a saját fogyasztásod egy részét is, majd még "elfogadható" indokként pluszban azt is előadod, hogy ez csak egy teszt volt.:DDDD
Ezt fordítva is lehetne. Meghívatod magad minden szarra, közben meg nem vagy hajlandó lefeküdni vele. Amikor morogni kezd miatta, csak lemondó sóhajjal ennyit mondasz: "Ahh, ez se ment át a teszten.":D És a legjobb, hogy még ő érzi rosszul magát.:DDDD

tarquin - védőháló nélkül 2011.06.08. 10:35:22

@csupasz gőte: azóta sikerült megkomolyodnom.:D (épp tegnap emlegettünk téged - és a blogot is, azért jött a fejembe, hogy bekukkantok ide)

dr. gernika 2011.06.08. 10:35:45

@csupasz gőte: "@Nard: Az első randin megvizsgálta az izomzatom és megnyugodott. Azt mondta, ha nekifutásból megyek neki, akkor senem tudok kárt tenni benne."
Ajjaj ez mekkora magaslabda lesz Fricinek. :D

fumerin 2011.06.08. 10:36:08

@Kytia: Az egyik ismerősöm tette ki anno az üzenőfalára Valentinkor:
Virág:2500 Ft
Vacsora meghívás:8000Ft
Szálloda szoba:12000FT
A nézésem, amikor elmondja, hogy épp menstruál, felbecsülhetetlen:D

fumerin 2011.06.08. 10:37:46

@tarquin - védőháló nélkül: Azééé csuklottam:D
Már azt hittem, hogy a nagy melegben megártott a sör, de akkor Ti okoztátok:D
@gernika: Frici rájött, engem nem tud zavarba hozni.

dr. gernika 2011.06.08. 10:43:05

@csupasz gőte: Neeeeem, ezt ellenem fogja felhasználni. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.08. 10:44:43

@csupasz gőte: Ez tetszik! De éppen tegnap hozták tudomásomra a srácok, hogy mi mást lehet ilyenkor még csinálni! :D

Caddy 2011.06.08. 10:44:49

@Kytia: én már nem nagyon tudok semmin sem meglepődni.
Úgy értem a tesztet,hogy a reakciót tesztelte, meg utána ha kereste, akkor én adtam volna a tisztázásra egy esélyt. Nem értem,ha csak ez a számla dolog volt a gond, akkor miért nem nyitotta ki a száját posztíró? Nem, ehelyett írt belőle egy posztot hogy oltsuk a csávót. Hm.

fumerin 2011.06.08. 10:51:38

@Bundabandi: Persze, vannak lehetőségek, de szerintem a kilógó kanóc látványa nem potencianövelő:D
De az is igaz, ha elhangzik a mondta: Ne vetkőzz...
:D

Rebelde 2011.06.08. 11:03:07

hát kérem a fickó márpedig egy olcsójános fasz
méghogy teszt ugyanmár?!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 11:10:31

@Rebelde:

Sokkal jobb lett volna, ha a csajjal főzet kaját. :) Ingyé eszik, plusz teszteli, hogy tud-e főzni. :) Szemesnek áll a világ.

Rebelde 2011.06.08. 11:15:08

@Nard:

még ez is járhatóbb:)

egy 8 ezres számlának fizettetni a felét, úgyhogy a másik kb 3 ezret fogyasztott az no comment kategória

nem father volt a férfi véletlenül? ő számol ilyen arányokkal:)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 11:18:01

@Rebelde:

Velem nem etetnek meg nyírfacukrot az is biztos! :)

Rebelde 2011.06.08. 11:20:23

@Nard:

ugyan, lehet gernika már rég azzal csinálja a sütiket, csak te nem tudol róla:)

Rebelde 2011.06.08. 11:21:14

amúgy én sem ettem még, nem tudom milyen, csak a szám jár:))

dr. gernika 2011.06.08. 11:30:04

@Rebelde: Nem, de nádcukor az van bennük, ha csinálok.

indapass90210 2011.06.08. 11:41:48

Apám ez mekkora ötlet! Elhívok vizilovakat vacsorázni, majd kifizettetem velük a fogyasztásom egy részét!

Hogy ez nekem miért nem jutott előbb eszembe????

Rebelde 2011.06.08. 11:44:48

@Dövan:

azért, mert nem tetszenek neked a vízilovak:))

indapass90210 2011.06.08. 11:47:39

"27 éves vagyok, nem vagyok egy szépség, de igyekszem mindig a legjobb oldalamat mutatni – inkább átlagosnak mondanám magam, kis fölösleggel, de nem vagyok zabagép. "

"csak valami levest meg tésztát rendeltem magamnak"

Salit egyél, Aranka! Saaaa-lit eeee-gyél! A tésztától csak tovább nő a feltehetőleg amúgy sem kicsi segged!

indapass90210 2011.06.08. 11:48:58

@Nard: ugye ilyenkor az a kérdés, hogy azért kövér, mert jókat főz, vagy azért kövér, mert felzabálja a hűtőt?

@Rebelde: ha nem kell őket megdugni vacsora után, akkor a számlájukra evés azért beleférne!

Rebelde 2011.06.08. 11:49:07

@Nard:

na úgy látom bármit megeszel csak finom legyen, az összetételekről nem nagyon érdeklődsz:))

Rebelde 2011.06.08. 11:51:15

@Dövan:

kétlem, hogy az ukrán dundicsajok ennyire felvilágosultak lennének, hogy fizetik a kosztod:)

indapass90210 2011.06.08. 11:54:00

@Rebelde: itt elég ritkák a zsírbálnák, még ha fizetnének is éhen döglenék.

Kytia 2011.06.08. 11:58:14

@Dövan: De akkor csak tavihínár lesz a menü, megéri az neked?:))

indapass90210 2011.06.08. 12:01:22

@Kytia: neki igen, én viszont a sztéket szeretem, lehetőleg bélszínből.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 12:01:58

@Rebelde:

Igen, így van. Ha finom, nem érdekel miből van. Mivel az összes úgymond "egészséges" étel szar ízű (plusz drága is!), ezért nem is eszem meg.

@Dövan:

Nana, azért ezt nem jelentém ki bazze :) A tenyeres-talpas csöcsös-faros hucul csajok azért bőven 80+ kg :)

indapass90210 2011.06.08. 12:07:16

@Nard: azért itt a déli városokban ez nem annyira jellemző :)

indapass90210 2011.06.08. 12:22:56

@Nard: mondtam neked gyere csajozni, de többet nem merem mondani, mert gernika rámküld egy volt kágébés halálbrigádot.

dr. gernika 2011.06.08. 12:24:34

@Dövan: Hát ha most el tudod rángatni, még tapsolok is.

kósika 2011.06.08. 12:42:50

Ilyen fatökű fickóknak Marok Marcsát ajánlok !

indapass90210 2011.06.08. 12:45:30

@gernika: körbesunázhatja a város, vagy ennyire még nem vagy engedékeny?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 12:55:26

@Dövan:

Nem azért :) Hanem sok a meló. Nem csinálja meg helyettem más. Legkevésbé a sunázás hiányzik most.

indapass90210 2011.06.08. 13:25:04

@Nard: 100gr vodka után az fog a legjobban hiányozni :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.08. 13:53:13

Hát ez a sztori smafu az én kajajeggyel fizetős, első vacsorameghívásosomhoz képest. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.08. 13:58:05

akárki, akármit mond.

az első randikon a pasi (bocsánat: úriember) fizet. pláne,ha ő találja ki a programot. csak a suttyók kezdenek el ilyenkor egyenjogúságra hivatkozni.
lehet ezzel vitatkozni, de a szokásjog így alakította ki évszázadok alatt.

ha faszod vakarásához férfi vagy, akkor legyél férfi a úriemberséghez is.
ja,hogy arra születni kell?...hábocs..

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.08. 14:00:31

@Nard: elegáns étterem, anyu kajajegyével fizetni..
prájszlessz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 14:03:29

@Alfonzina:

Azt nem mondtad, hogy anyu kajajegye volt! Jó én is fizettem csomószor, de jórészt megbántam :)

dr. gernika 2011.06.08. 14:04:18

@Alfonzina: Legalább fizetetet. :D
Mikor engem meghívtak egyszer fagyizni, a pár gombóchoz is percekig turkáltak egy nagyon rongyos, ócska tárca aprós részében, majd mire már váltottunk egy pár pillantást a fagyis csajjal is, egyszer csak megszólaltak - van egy százasod?

dr. gernika 2011.06.08. 14:08:52

@Nard: :DDDD De milyen szépet kaptál helyette!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 14:11:02

@gernika:

Az más! A csúnyatárca már-már muzeális értéket képviselt! :)

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 14:12:06

@Rebelde: Nem én voltam! Egyrészt arcátlan túlzás a saját fogyasztás 33%-át a hölgyre terhelni, másrészt ilyen aránynál kapásból ("érzetre") is AZONNAL vágja, hogy itt bizony huncutság történt. Így aztán a temparamentuma szerint vagy azonnal beolvas, vagy azonnal csengeti az 50%-ot (hogy aztán küldhesse a szánalmas gyűjtögetős SMS-t..), de mindenképp kapásból reagálhat. Szóval nincs mit kiolvasni a tekintetéből és a viselkedéséből abban a pár másodpercben, amíg azon tűnődik számolgatás közben, hogy korrekt volt-e ez így, vagy valami. Márpedig az én módszeremnek pont ez a lényege, hiszen ebből derül ki, hogy érdekelt-e annyira a személyem jobb megismerésében, hogy benyeljen miatta pár száz Ft veszteséget. Ez tapasztalataim szerint hozzávetőleg 8-10%-os áthárítás esetén működik a legjobban.

:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.08. 14:14:32

@Nard: pedig még ki is hangsúlyozta. "anyámtól kapom minden hónapban..."

@gernika: hehe. engem mozipénztárnál hagytak pácban.2. randi.
a pasi találta ki a programot, helyet, filmet, mindent...
fizetéskor ciki helyzet adódott a pénztáros nagy vidulására.

pasi:-ööö, figyu, nincs nálam elég pénz..a tiédet tudod fizetni?
én: (kicsit meghökkenve, de nem mutatva)- persze, habár kápé nincs nálam, szóval fizetek kártyával.
pasi: - remek. de akkor fizethetnéd az enyémet is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 14:17:28

@Alfonzina:

Az első feléhez: lol.

A másik fele meg, vicces :) Milyen ügyesen jóljárt aznap este :) Eszembe jut a nyóccá forint a takszisnak című poszt :)

Rebelde 2011.06.08. 14:25:01

@Father Justice:

aha persze és mekkora a sikerrátád?:)

dr. gernika 2011.06.08. 14:30:43

@Nard: Akkor nem hagytad volna kidobni. :)
@Alfonzina: Ó de kis lovagias, elmegy fasz nélkül baszni. :)

Rebelde 2011.06.08. 14:30:49

tesóm sztorija a legjobb, ránézve azt mondta a fickó, hogy te olyan kicsit vagy, neked elég lesz a fél pizza is:)

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 14:35:27

@Rebelde: 99,5%.
(Egyszer randiztam egy programozó-matematikus hölggyel, aki olyan gyorsan számolt, hogy nem tudtam semmiféle következtetést levonni.) :)

indapass90210 2011.06.08. 14:35:43

@Father Justice: ezt akárhonnan nézzük, fillérbaszásnak látszik, még akkor is, ha a látszat csal. Szerintem amelyik csaj ezek után is leáll beszélni a delikvenssel, az nagyon ronda vagy nagyon ronda és kurvára viszket neki.

Kytia 2011.06.08. 14:37:36

@Alfonzina: Kajajeggyel fizetés?... Ennél tudok überebbet. Barátnőm leendő expasija kifizetteti a felét barátnőmmel, majd gondosan zsebre teszi a számlát. Kérdezi barátnőm a sokadik alkalom után, miért. Ja, azért, mert ő azt el tudja számoltatni a munkahelyén és kifizetik neki. Magyarán barátnőmön még keres is...:DDD

Rebelde 2011.06.08. 14:38:52

@Father Justice:

hát nem tom, bevallom nehéz ezt elhinnem, max úgy, hogy nagyon elkeseredettek lehettek a lányok:)

dr. gernika 2011.06.08. 14:39:10

@Kytia: Úbazz ez mindent visz. :S

Rebelde 2011.06.08. 14:40:27

@Kytia:

mekkora egy...?! aztán tudja mán' hogy ex lesz?:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 14:40:37

@Kytia:

És ez miért fáj neki? :)

@Rebelde:

Óvta az egészségét! A pizza nem őslénykutatós étel! Vigyázni kell! :)

Kytia 2011.06.08. 14:43:47

@gernika: Kemény, mi? Aztán rászólt barátnőm, hogy azé ez így talán mégse, és akkor észhez tért, de így is ex lesz. Az ágyban és az egyéb, hétköznapi dolgokban is hasonlóan odaadó, mint a meghívásban. Nincs kettő négy nélkül.:)

@Rebelde: Lassan sejti.

@Nard: Nem fáj ez senkinek. Illletva tippem szerint a fickónak hamarosan fog.:)

Rebelde 2011.06.08. 14:46:27

amúgy meg, aki akár fiú lány ennyire filléres már az elején, az ilyen marad amíg él, reszketve számolja a pénzét azon agyalva na most ki és hogyan vághatja át, résen van állandóan, így van szocializálva

tulajdonképpen még jó is, hogy az elején kiderül, mert egy kis pénzveszteséget leszámítva, ez is tapasztalat lehet mindenki számára, hogy ilyennel aztán mégsenem

dr. gernika 2011.06.08. 14:47:38

@Kytia: Ó én már akkor kukáztam volna melegében. Fene a skót gusztusát.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.08. 14:49:36

@Kytia: hogyhogy még nem ex?!
mire vár a barátnőd? hogy a bugyiját is elszámolja a ofiszban?

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 14:52:44

@Kytia: Hol lehet ilyen pasikat leakasztani? Egy gazos randevum se volt meg ;(

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 14:54:16

@gernika: Az, de nem csapom le. Annyira szerda van, hogy mar gonosz se akarok lenni ;(

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 14:56:30

@Frigyesur:

Tőled mindenki fél. Előkapod a kis elefántot.... :D

@Kytia:

Iboly,nekem szimpatikus a pasi hozzáállása. Irigylem.

@Alfonzina:

Minden forint számít! :)

Kytia 2011.06.08. 14:59:11

@gernika: Fentebb már említettem, hogy én az ilyen sóhereknek nem adnék több esélyt. Ő megtette, megbeszélte és úgy tűnt, működik a dolog, a másik felfogta, változtatott, stb. Csak azzal nem számolt, hogy az nem egy önálló tulajdonság, hogy valaki smucig a randin. Az csak egy bizonyos helyzetben történő megnyilvánulása az ilyen típusú személyiségnek, és még egy rakás helyzetben előjön hasonló szitu, csak legfeljebb nem pénzzel kapcsolatban. Hogy egyet említsek, ő elvből nem kedveskedik a nőjének, nem dögönyözi, nem masszírozza, stb., mert mi van, ha a nő lelép és akkor ő feleslegesen tette bele azt az energiát. Hát, mit mondjak...eddig még minden nő lelépett és ez is le fog.:))) Arról nem beszélve, hogy sok férfi nem elpocsékolt energiának érzi, ha egy nőt masszíroz, hanem kimondott élvezetből csinálja, de ezt az ilyen fickó szerintem fel sem fogná.

@Alfonzina: Annyira azért nem vár. Csak 1-2 hónapot adott a dolognak, most van a végjáték.:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 15:01:12

@Nard: Mar csikek Nard, mar csirkek! :D A retteges jo. Oderint dum metuant, hogy a latin fejuek is ertsek.

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 15:04:05

Namost lehet itt überelni egymást a viccesebbnél viccesebb történetekkel, de a lényeg úgyis ez marad: a hejjespaseenak a legkomolyabb fillérbaszást is elnézi a nő(k 99,5%-a). Pont. (Rosszabb esetben felmentő elméleteket is gyárt rá, hogy miért viselkedik így a faszi..) Aki meg nemhejjes, az hiába gáláns, max. a saját későbbi, folyamatos lehúzását alapozza meg a nagyvonalú felvezetéssel. Egyetlen megoldás van: ha külsőre tökátlag az ember, és kezdetben se nem fillérbaszó, se nem gáláns - csak óvatos!

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 15:05:03

Az enelce mindig mond valami ujat:

"Nem ismerek senkit, aki boldog lenne az epilátor használatától

Mi igen! Világszerte 18 millió nő fedezte fel az epilálást - ők nem tévedhetnek mindnyájan."

Ugy erzi boldogtalan? Mar semmilyen orom sincs az eleteben? Sivarak a hetkoznapok? Fedezze fel az epilatort!

Aaaaaaaaaa.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 15:05:18

@Frigyesur:

Caligula nagyon jó arc volt :)

@Kytia:

Pedig bak vagy. A bakok mind smucigok (magukkal szemben nem mindig), csak magukat beosztónak vagy épp takarékosnak nevezik, mindenki mást, (aki rajtuk spórol) viszont lesmucigoznak :)

dr. gernika 2011.06.08. 15:05:38

@Frigyesur: Én is érzem már. :(
@Kytia: Súlyosan érzelmi fogyatékos a drága, a saját sírját ássa meg minden alkalommal.

Kytia 2011.06.08. 15:06:31

@Frigyesur: Külhonban. Némely nyugatibb országot javaslom.:)

@Nard: Hát, a pasi nem tartja magát olyan nagyon szerencsésnek, főleg, hogy általában hónapok alatt otthagyják a picsába.:))

Rebelde 2011.06.08. 15:06:33

@Father Justice:

azért nem hiszem, hogy ennyien elnézik nekik

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 15:06:46

@Father Justice:

Ha óvatos, akkor meg paragépnek lesz titulálva, vagy épp nem fogja megütni a gáláns-mércét :)

dr. gernika 2011.06.08. 15:07:28

@Frigyesur: Lehet feldobom a napom egy kis epilálással...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 15:07:40

@Kytia:

Hát, mindig újíthat be sunát, akit elriaszt, így mindig sunázhat újat, plusz nem kell vesződni a szakítással sem :)

Joe69 2011.06.08. 15:08:48

Ennek a sztorinak is az az erénye, hogy árad belőle a nyomoronc élet szaga.

Adott egy pikírt, dagi szingli, akinek bemutatnak egy pasit. Csajszikám ab ovo utálja saját magát, ennélfogva az egész kurva világot, a pasinál meg további negatívum, hogy bemutatták, az ilyenekhez a legtöbb csaj eleve megvetően viszonyul, merthogy miért nem jött be neki magától, meg különben is most a bemutató személy elvárásainak kell eleget tenni, ha találkozik vele.

Pasi ugyanezt érzi, a csaj elég undorító külsőleg meg belsőleg is, dehát most elvileg "össze vannak hozva", mégis csak csinálni kell valamit, mégis mit szól a közös haver, meg már valami nullánál nagyobb esély is kéne már valami dugásra, és bár józan eszével tudja, hogy ez a beképzelt bálna inkább fogja saját magát túrni, mintsem vele, mégis, na jó, meghívja vacsizni. Na persze, úgy gondolja, hogy a másik fél se várjon el sokat.

Az egyébként bunkóság, ha arról van szó, hogy meghívok egy csajt vacsorázni, és a rendelésnél , a pincér jelenlétében a csaj kijelenti, hogy ő nem éhes, és mondjuk, csak egy ásványvizet v. salátát kér. Bár itt nem erről van szó, de lehet, hogy valami hasonló lehetett, esetleg hölgyünk fennhangon is (pincér in situ) kijelentette, hogy ő aztán nem akar visszaélni a meghívással. Lehet, hogy a pasi eme lealázás után szépen végigette a legdrágább menüt, majd utána történt, ami, amolyan "visszavágásként", a kiábrándulás jeléül.

Hősnőnk ezek után még leírja, hogy milyen faszául beszólt meg sablonosanleépítette ezt a kretént - azt már nem, hogy mindig csak ilyenekkel hozza össze a sorsa valamiért, na miért is. A pasi egyetlen baromságot követett el, hogy még írt neki. Hiába, a pinahiány nagy úr.

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 15:09:54

@Kytia: "...eddig még minden nő lelépett és ez is le fog.:)))"

Minden nő, ugye? Ebből tehát az is következik, hogy van megfelelő merítési tartománya az illetőnek. Van egy olyan sejtésem is, hogy nem viselik meg túlságosan ezek a szakítások. Hejjes-e a pasee-e? :)

Mivel az ilyenek nem érzelmi alapon (mindent adok - mindent kapok viszonylatban) képzelik el a párkapcsolatot, miért is fektetnének túl sok energiát olyasvalamibe, ami helyett ingyé' kapnak öt másikat?

Kytia 2011.06.08. 15:14:58

@Father Justice: Mit értesz az alatt, hogy elnézi? Azt, hogy nem kukázza már az első randi után, csak a hatodik után? Ezzel egyetértek. Én is így szoktam tenni a hejjespaseekkal. Azért egy tízmilliós autót először elviszek a szervízbe, ha gebasz van rajta, nem dobom rögtön a bontóba, mint a régi, szakadt trabantot, amit francnak van kedve szervizeltetni.:)
Más kérdés, hogy ha a szervizben sem tudnak mit kezdeni a fullos kocsival, akkor azt is kibaszom, vagy rásózom valami balekra.:D

@Nard: Elég kevés embernek van alkalma rajtam spórolni, de azokat le is smucigozom. Másokon nem spórolok, hirtelen nem is rémlik, milyen helyzetben tehetném ezt.:)

@gernika: Úgy-úgy. Aztán persze utólag igazat ad magának, mert lám, ez is otthagyta, milyen jó, hogy nem fektetett bele több energiát. Ahhoz meg hülye, hogy rájöjjön, pont a kevés energia miatt kukázzák.:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 15:16:00

@Nard: Miert nem lepodom meg... Azon igen, hogy a mondat 2. felet nem serelmezted. Szerdan meg be'szo'ni se tudok ;(

@Kytia: Az messze van. Terv torolve.

@gernika: Viszont a lego avatarod meg mindig kiraly ;)

Kytia 2011.06.08. 15:17:12

@Father Justice: Mondjuk úgy, hogy relatíve hejjes. Nem nyüzsögnek körülötte a nők, ha erre vagy kíváncsi. A mostani előtt asszem, évekig nem volt senkije. Meg nem is az a sunázós alkat, ahhoz nagyvonalúbb gavallérnak kéne lennie.:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 15:18:18

@gernika: Aztan vigyazz, nehogy tul virgonc legy tole! Mit nekem drog és pia, az epilátor jobb az biza.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.08. 15:21:09

@Kytia: ó, ez a pasi engem habkő hercegre emlékeztet.:))

dr. gernika 2011.06.08. 15:22:01

@Kytia: Majd megmagyarázza magának a fentebbi okos férfilogikával, hogy valójában csak nyer az ügyön. :)
@Nard: Te inkább azt a linket nézzed, amit gmailre küldtem.
@Frigyesur: Pedig már érik a csere. :)

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 15:23:00

@Kytia: Azonban míg a hejjespasee a hatodik randi idejére már sunázott egy párszor, addig a fullos autónak teljesen közömbös, hogy hányszor és hogyan vezetted addig, meg az is, hogy fogod-e még egyáltalán. ;) Persze itt is lehet azzal jönni, hogy "dehát végül is nekem is jó volt", csak ennek már megint semmi köze nem lesz az eredeti kérdéskörhöz (fillérbaszás).

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.08. 15:23:20

@Joe69: te elég szar pasi lehetsz, ha ezt vizionálod a sztoriba bele..

Rebelde 2011.06.08. 15:24:07

@Joe69:

mitől lealázás az, hogy a csaj nem akarja a legdrágább kajákkal telezabálni magát? ennek mi köze van ahhoz, hogy a pincér előtt azt mondja, hogy én csak egy salit kérek? feltételezés, mert lehetett tök máshogy is, azért ne kezelj mindent tényként

ha valakinek ez tönkre vágja a törpe egóját, és így vág vissza azért mégis miért lenne kár?

különben is ha valaki azon agyal, jaj mit fog szólni a haver ha ezzel se jön össze, már ne is haragudj, de egy barom

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 15:29:10

@gernika: Oztan mire? Pedig igazan jo Legokiralyno lehetne beloled.

Joe69 2011.06.08. 15:31:08

@Alfonzina:
Nana, ne személyeskedj, vagy tegyem én is ?

Joe69 2011.06.08. 15:32:20

@Rebelde:
Hajjaj, megint sarokkal vetődtem a tyúkszemetekre:)))

Rebelde 2011.06.08. 15:36:03

@Joe69:

az enyémre ugyan nem, csak nem értem hogy jött ki, hogy a csaj alázta a meg a pasit az étteremben

az viszont simán lejött, hogy a poszt egy újabb alkalom volt számodra a dagadt szinglipicsázásra:)

Kytia 2011.06.08. 15:37:33

@Alfonzina: De mi is volt azzal a habkővel? Az nem az volt, akiről a múltkor beszéltél? Az önimádó?:)

@gernika: Ja, de hiába magyarázza, nagyon úgy tűnik, hogy evolúciós szempontból kudarcra van ítélve a stratégiája, hosszú távon pedig azért az is számít.:)

@Father Justice: Pedig pont ezt akartam mondani. Hogy lehet, hogy nem bántam azt a sunázást, főleg, hogy azért az első 3 sunázásnál még hittem a dologban, a negyediknél kicsit már bosszantott, az ötödiknél már eléggé nehezen lazultam el, a hatodik helyett meg már inkább fagyizni mentem a barátnőkkel.:) Persze hangsúlyozom, minderre csak akkor kerül sor, ha mondjuk a konkrét példánál maradva, én megbeszélem vele, hogy zavar, ha nem hív meg és ezt megértve a következő alkalommal meghív. Ha még annyit sem tesz, akkor az olyan, mintha be sem indulna reggel az autó és akkor ebben az esetben még a szervizig sem jutok el, akár drága autóm van, akár trabant.

Joe69 2011.06.08. 15:39:24

@Rebelde:
Hát azért, mert ez a poszt erről szólt. A stílusa önmagáért beszélt.

Kytia 2011.06.08. 15:39:26

@Joe69: Van olyan kommunikáció férfi és nő között, ami nem lealázás nálad?:DDDDD

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 15:45:06

Most nem azért a fél rézfityingért / :) /, de tényleg elgondolkodtató, hogy miért mesél a hölgy már rögtön az első mondatban a túlsúlyáról, amihez aztán tüstént hozzáteszi, hogy nem is annyira vészes. Aki csak valamilyen szélsőséghez ("zabagép") viszonyítva érzi magát jónak, az nagyon is tisztában van vele, hogy valami nem kerek. Azaz itt pont, hogy túl kerek. :)

Azok a hölgyek, akiken a modellalkathoz képest van ugyan megengedhető mértékű többlet, de megfelelő eloszlásban (nőies idomok), tapasztalataim szerint sosem vetik össze magukat extrém végletekkel.. pláne, mert jól tudják, hogy sok férfinak pont ez a típus jön be.

Rebelde 2011.06.08. 15:46:41

@Joe69:

még mindig nem válaszoltál, szóval miért is?:)

nő nálad nem nagyon jön ki jól sztoriból, ha a nyakát elvágják, akkor is megérdemelte:)

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 15:49:30

@Kytia: Ritka ügy, de én tudok rá konkrét példát, szórakozóhelyről.

- Szia! Hogy hívnak?
- (végigméri a fazont) Ezerötszáz.

Mivel ez abban az időben rendkívül jutányos tarifának számított, alázásról szó sem lehetett. Inkább dícséretről, már az ismerkedés első mondatában, sőt szavában! Na ez a nem mindegy. :)

dr. gernika 2011.06.08. 15:51:04

@Frigyesur: :) Csak a régire vissza.
@Kytia: Majd azt is megmagyarázzák, hogy ha a srác akarja, majd stratégiát vált. De nem fog.

Joe69 2011.06.08. 15:52:37

@Rebelde:
Már válaszoltam, amúgy meg Father is pedzegeti felettem például.

Kytia 2011.06.08. 15:52:47

@Father Justice: Á, inkább úgy volt vele a nő, a nevet úgysem jegyzi meg a fickó, de a foglalkozását annál inkább.:DD

Rebelde 2011.06.08. 15:54:32

@Father Justice:

azért mesél, hogy ne találgassatok, ha nem szól róla akkor is első szavatok az,hogy biztos dagi vagy, ezért szívattak meg:) örülj, hogy szóba álltak veled

én például ismerek olyan lányokat, aki túlsúlyosnak vallják magukat, pedig inkább hízniuk kellene vagy éppen pont csinosak, de állandóan rugóznak a súlyukon és elsőként ezzel jellemzik magukat
szóval mivel képet nem mellékelt simán lehet normál alkatú is, én el tudom képzelni ez e verziót is, ez valahogy mintha kimaradt volna:)

Kytia 2011.06.08. 15:55:14

@gernika: Ugggyan már. A nők a hibásak, ez mindig így volt és mindig így lesz.:))) Stratégiaváltás, ehh...ne feltételezd már, hogy az életének alakulására befolyással van ő maga. ekkora felelősséget ne adj a nyakába, mert összeroskad alatta.:))

Kytia 2011.06.08. 15:56:26

@Rebelde: Amúgy meg ha valaki nem akar dagadt nőt vacsorázni hívni, annak van egy tippem: ne tegye.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 15:56:46

Tökre zavarbahoztak ma melóhelyen :S

dr. gernika 2011.06.08. 16:00:33

@Rebelde: Áh egy nő csak dagadt lehet, vagy beképzelt, vagy mindkettő.
@Kytia: Én tudom.:)

Rebelde 2011.06.08. 16:02:31

@Nard:
lecicafiúzott egy 50 éves, túlsúlyos,házas,aranka?:)

Joe69 2011.06.08. 16:03:40

@Rebelde:
Pont ezzel kezdtem: de facto akár dagadt, akár anorexiás, tökmindegy. Elégedetlen önmagával, ezért mindenkivel. Ezért egy fél betű sincs arról, mondjuk, , érdekelte-e a pasi valamennyire. És igen, Rebelde, azt hiszi, hogy csak kegyelemből állnak le vele, és ezt túlkompenzálva (hát ővele aztán ezt ne csinálják !!) jön a pikírtizmus.

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 16:03:49

@gernika: Ez jobb, hidd el ;) A kis Frici is egyetertene velem. :)

@Nard: Feltetettek egy informatikai kerdes? ;)

dr. gernika 2011.06.08. 16:06:52

@Frigyesur: Pöci lesz a neve, de Nardnak megengedtem hogy Fricinek hívja.

:D

Kytia 2011.06.08. 16:07:21

@Joe69: Te most itt magadról beszélsz? Mert akkor meg kell dícsérjelek, kiváló az önismeret.:) De komolyan, ez az egy komment most olyan volt, mint egy önvallomás.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.08. 16:08:14

@Joe69: teljesen felesleges.
köpködsz a nőkre, észérvek nélkül.
én meg levontam egy következtetést.

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 16:09:04

@gernika: Ugyis a Fricire fog hallgatni :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 16:11:31

@Frigyesur:

Nem, főmérnök úrnak neveztek.

@gernika:

Noigen, a diszkókirálynőre te is hallgatsz :)

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 16:15:05

@Rebelde: Én alapból nem vontam volna le ilyen következtetéseket, de az is biztos, hogy a súlyos testképzavar jóval ritkább jelenség, mint amikor "nemzabagépek" szépítgetik a helyzetet, ami igazából nagyon is zavarja őket. Mondom ezt annak ellenére, hogy én sem a pálcika alkatú hölgyeket preferálom.

@Kytia: "Amúgy meg ha valaki nem akar dagadt nőt vacsorázni hívni, annak van egy tippem: ne tegye.:))"

Ez általában oké is, de a konkrét történet kapcsán kihagytál egy fontos részletet a gondolatmenetből: az intim, sőt, kifejezetten merész kérdések témáját! A fickó úgy volt vele, ha a nő kövér, legalább nyújtson jópár perverz extrát (talán olyat is, amiben még soha nem volt része), és akkor megéri belefeccölni némi időt, pénzt, energiát. De a vacsora során már úgy látta, igazából csak kamuzott a hölgy: jobban megfigyelve a viselkedését nem nézte ki belőle azokat a nem hétköznapi huncutságokat, amelyeket a levelezés során a maga részéről teljesen természetesnek nevezett, vagy minimum szmájlizott rájuk! Így aztán jóhogy nem akart már gálánskodni a végén..

Csak hülyéskedtem, valószínűleg nem így történt!

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 16:19:36

@Nard: Sokan isznak nalatok ezek szerint.

Mijeza 'diszkokiralyno' sztori?

Rebelde 2011.06.08. 16:19:44

@Joe69:

ugyan már, ezt sem tudjuk, azért számunkra ellenőrizhetetlen súlyfeleslegből nem vonj már le ilyen következtetéseket

nyilván érdekelte, ha elment vele második randira, most én is mertem ilyesmire következtetni úgy, hogy erről nem nagyon írt, tudod, ez is lehetséges verzió:)

abban lehet valami, hogy kishitű a csaj, de ettől a pasi felezős húzása még gáz
részemről a korrekt ember ott kezdődik, hogy nem tesz megalázó dolgokat mással, csak azért mert megtehetné a másik bocshogy élek magatartása miatt

dr. gernika 2011.06.08. 16:20:59

@Frigyesur: Majd meglátjuk. :)
@Nard: Kérsz egy kis csajos piát? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.08. 16:28:02

@gernika:

Nem is iszom olyat.

@Frigyesur:

Szívesen elmondanám, de tettleg bántalmazna :(

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 16:30:42

@gernika: "Kérsz egy kis csajos piát? :)" :DD Pacsit. :D

@Nard: Majd en megvedelek. Plusz a kis Frici is megremiti :)) Tanuld meg szepen a kovetkezo mondatot, amelyet minden szorult helyzetben bevethetsz: "Hörcsög van nálam, és nem félek használni." ;)

dr. gernika 2011.06.08. 16:34:53

@Frigyesur: Szép vagy, az egyik bekezdéseddel pacsizol, a másikkal meg ellenem szervezkedsz. :)
Nem azért nem árulja el, mert bántanám, hanem mert még mindig égő sztorik garmadát tudom róla és ezzel ő tökéletesen tisztában van. Mondjuk az egyik legdurvábbat már te is ismered, nem is értem, azóta hogy lehetsz még bármire kíváncsi. :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.08. 16:47:25

@gernika: Tenyleg szep vagyok :)))
Kivancsi a termeszetem, es azzal a sztorival meg mégsem cikizhetem, az annyira ego :D Nard sztoribol sosem eleg. Sivar kis eletem bearanyozoja, amikor epp nincs epilator :D

bagolybagoly 2011.06.08. 16:50:01

Micsoda beképzelt, pikírt szinglipicsaság már a pincér jelenlétében (in situ) salátát rendelni!
Fogadjunk, hogy a Rebelde, Kytia meg az Alfonzonia is mind ezt csinálja! Na, most jól megkaptátok!
Szerintem a Rebi, horribile dictu, még plusz öntet is kér mellé!

dr. gernika 2011.06.08. 16:55:03

@Frigyesur: Jah, még sisak nélkül is. :))
Cikizd vele nyugodtan, úgyse hinné el senki. :DD

kiraaaaa 2011.06.08. 17:22:37

@Father Justice:
A kommented ezen része érdekel:"Ahhoz, hogy manapság már a kisbálnák is elvárják, hogy a férfi csengessen..."-ez olyan mintha a csinos lányoknak lehet királylányt játszani, a kisbálnáknak meg nem? Vagy a csinosak az esztétikai élménnyel kárpótolják az apadó pénztárca miatt érzett férfiú szívfájdalmat?

A válaszod többi részét is elolvastam, és csak ezt ragadtam ki:) mielőtt ebbe kötne bele valaki:)

Father Justice (törölt) 2011.06.08. 18:05:15

@kiraaaaa: A kérdés nem "lehet vagy nem lehet" vonatkozásban merül fel. Nyilván bárkinek adott a lehetőség, hogy olyan szerepet játsszon, amilyen csak tetszik neki. Azonban ha egy kisbálna alakít királylányt, az általában furcsán veszi ki magát és nem is lesz vele túl sikeres a férfiak körében. Igen, pontosan az esztétikai élmény miatt. A legtöbb férfi ugyanis nem jó néven veszi, hanem _eltűri_ a királylánykodást (picsáskodás, márkamánia, mindent fizessen a férfi, stb.) a megfelelő esztétikai élményért cserébe.

Természetesen a dolog oda-vissza megy, hiszen a nők jelentős része is ezen okból kifolyólag tűri el a hejjespaseenak, hogy fuckdollnak, háztartási robotnak, lábtörlőnek, vagy ezek tetszőleges kombinációjának nézze. A kisbálnák általában a nagy szájukkal, bevállalós vadszexszel (a dundi lányok odaadóbbak! - mondják magukról), finom sütivel és hasonlókkal kompenzálnak, nem pedig olyan szerepet játszanak, amelyben csak önmaguk karikítúrái lehetnek.

De akkor már nézzük meg a dolgot visszafelé is: a hejjespaseenak lehet intenzíven nyomuló, jópofa humorheroldot játszani, a 150 centis, 120 kilós, SZTK-keretes szemüveget viselő Ödönkének nem? Bármelyiknek LEHET bármit, csak míg az egyiktől medúzásodik a nő, a másikon legfeljebb harsányan kacagni fog.

Nincs ebben semmi meglepő, ti is így vagytok bedrótozva.

Joe69 2011.06.08. 19:04:41

@Kytia:
Amikor már nincs érv, a labda visszadobása..ennyire telik..

never again 2011.06.08. 20:19:35

A férfi abban hibázott, hogy nem a saját fogyasztásának rakta ki az ellenértékét.

A meghívásnak baromira semmi köze ahhoz, hogy ki hogy néz ki, hány kg stb. :D

A nőnek abban igaza van, hogy ha azt mondta a srác, hogy meghívja, joggal gondolhatta, hogy a meghívó fél fizeti. Ha azt mondta volna, hogy együnk valamit közösen, akkor más lenne a lányzó fekvése.

never again 2011.06.08. 20:34:58

@luqe: Azért a kezdeti randit szerintem a lányok tudják úgy viszonozni, hogy mondjuk "visszahívják" a fiút otthonra, ahol már ők főzik a vacsorát :).

asf123asd 2011.06.08. 23:22:56

nekem volt már hogy első randin a lány fizetett. életem eddigi egyetlen randis meghívása volt:D egyike volt annak a kevés lánynak aki szó szerint nem hagyta magát meghívatni.vagy lehet csak arra játszott,hogy kamatostul visszakapja. tényleg nem tudom. de bírtam azt a lányt nagyon. minden téren:D

s.lac 2011.06.09. 00:12:26

ferfitarsaim neveben szegyellem magam. en kifejezetten meglepodok ha egy csaj fizetni akart, olyan volt mar h felesbe vettuk a bort az ejjel nappaliban mert ragaszkodott hozza de azert ez szep

kiraaaaa 2011.06.09. 05:14:17

@Father Justice: általánosítás az egész.
Én azért igyekszem nem számottevő tételt képezni a pasi életében anyagilag, míg randizgatunk:)remélem.Vagyis szeretném ezt gondolni.

Kytia 2011.06.09. 07:55:00

@Father Justice: Nos, még ha így is történt...vállalta a rizikót...:)

@Joe69: Nem rémlik, hogy dobtál volna nekem labdát...:DDDD
Amúgy olvasd el az legelső, hosszú kommentedet és utána azt, amire az előzőt írtam. Próbáld elfogulatlanul olvasni, mintha nem a sajátodét olvasnád. Kísérteties összefüggéseket fogsz találni.

Kytia 2011.06.09. 08:01:02

@bagolybagoly: Én nem. Én berendelek egy húszdekás, félig nyers sztéket és betolom a pincér előtt, majd utána elégedetten böfögök egy reccsenőset. Csak, hogy érezze a férfi a tiszteletemet.:))

@kiraaaaa: Minél jobban néz ki a nő/férfi annál többet elnéz neki az ember. Ettől függetlenül ha valaki dagadt bálnát hí vacsorázni, az készüljön fel, hogy a dagat bálna vacsorája ugyanúgy pénzbe kerül, mint a karcsú bombázóé. Legfeljebb picit többe.:))

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.06.09. 10:54:08

Röhej. A meghívás az nekem meghívás. Az, hogy egy kávézóban találkoztak, az nem randi. Ott ismerkedtek össze. A randi az maga a vacsora volt. És mivel első randiról van szó, ritka tapló az, aki ott sem fizet.
Ha nem akar sokat költeni, vagy nincs pénze, ne étterembe vigye a kiszemeltjét.

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 11:30:42

@kiraaaaa: Én sehol nem látok itt általánosítást. Csak egy példát valamilyen jelenségre egy halmazból, amire felhoztam egy hasonló példát egy másikból.

A "nem számottevő tétel" meg pont azt a kérdést veti fel, ami a posztban is megfogalmazódott: 8-9k HUF sem számottevő tétel.. mindaddig, amíg a másik fizeti. De a fele is rögtön azzá válik, ha a nő csengeti. És bizony, a legtöbb nő így viszonyul a témához. Nem az összes, hanem a legtöbb. Tehát nem általánosítok.

kiraaaaa 2011.06.09. 19:40:18

@Father Justice: nem tudom, nekem annak tűnt, másrészt én nem így gondolom.
Azt hiszem nem szeretnék így számszerűsítve gondolni kapcsolataimra.
Értelmes ember megtalálja a középutat a fizetés terén is. Ha nem, akkor rákérdez, tisztázza a helyzetet.

Másrészt az a nő viszonyul így a témához (fizetés, kihasználás stb. )akit erre szocializáltak a pasik.
Másrészt a "megívás"szó jelentése azt jelenti, hogy nem én fizetek:) még ha nő hív meg ,akkor sem:)

Valaki8 2011.06.13. 11:00:44

Teljesen jogos lenne a posztíró felháborodása, csak van egy kis bibi. Hogy dagadt disznó. Ez sajnos érvénytelenít mindent. Fizetett volna neked a FASZOM, hogy még többet zabálj.

pilis 2011.06.13. 21:30:53

Miért fizetne egy idegen embernek-NŐNEK- a férfi?
Hallottam hölgyeket röhögve mesélni, hogyan vágták le a pasit.
Soha nem engedtem el a lányomat bulizni pénz nélkül, azért, hogy ne legyen lekötelezve.

#szájbergyerek# 2011.07.04. 21:51:04

"Kinézett egy közepesen drága étteremet a városban."
"nem volt nagy összeg 8-9 ezer ft"

Anyagias pi**a!

A faszi meg potyaleső. Nyilván az ő fogyasztása tette ki a számla nagy részét, ami több volt mint a fele.

Megérdemlitek egymást.

LordColdlaw 2011.07.05. 01:09:10

Lehetne pro és kontra érveket felsorakoztatni vég nélkül, hogy ki fizessen: a férfi, a nő vagy közösen, de azért eléggé eltolódtak a dolgok és szerepek.
Ha ELHÍVOK első randira egy nőt, elsüllyednék szégyenemben, ha akár közösen kéne a számlát fizetni és nem én fizetnék. Lehet régimódi vagyok, de ez egyszerűen nem menne. Ha meg nem tudok vagy akarok egy 10k vacsorát kifizetni egyedül, akkor nem viszem olyan helyre randizni, hanem mondjuk egy teázóba vagy akárhova...
Az meg, hogy kihasználják a nők a férfiakat és meghívatják magukat mindenhova, ahhoz is két ember kell, akiből az egyik olyan, aki nem látja (de általában nem akarja látni), hogy kihasználják...
Lehet nekem volt szerencsém, de a nők nagy része a HP-ken kívül nem él vissza a helyzettel, aki meg igen, azt elég hamar le lehet vágni. Aki meg mindig olyannal fut össze, kezdjen el gondolkodni, hogy valamit nagyon nem jól csinál, hogy valamiért mindig ilyet választ....
Azon gondolatmenettel sem értek egyet, hogy mi az hogy fizessen egy férfi akár 8k is, ha még meg sem sunázhatja utána. Aki így gondolkodik annak első randi helyett ajánlanám valamelyik útszélit 3k-ért, olcsóbb és az ő igényeinek is jobban megfelel, biztos sunázással :)
Egy férfi legyen férfi egy nő pedig nő. (gyk: viselkedjen úgy)
süti beállítások módosítása