A pasim sose volt, de az anyja üldöz

2011. június 20. 07:44 - Panni CsP

„Szépen lassan beleszerettem D.-be. Ő erről nem tudott semmit. Egyszer viccelődött csak azzal, hogy csinálhatnánk hármasban, de ez megmaradt viccnek” – a szövevényes történetből megtudhatod, miért nem tanácsos más férjébe beleszeretni és milyen bölcsek tudnak lenni néha az anyák. Azok az anyák, akik tárt karokkal fogadják a családba befurakodni, majd onnan kifurakodni kívánó rivális nőket.

 

Sziasztok! Fel vagytok készülve egy igazi szappanoperára? Akkor bele is vágok. Nem lesz egyszerű történet. Lány vagyok, 27 éves. 7 éve történt, amikor még D.-vel kollégák voltunk egy cégnél. Együtt léptünk ki, mert a főnökünk korrektnek vélte a Kevesebb pénz / több munka – elvet. Részben ez az élmény kovácsolt össze minket igazán, de már előtte is jól megvoltunk. Szigorúan mint barátok, ugyanis D. friss házas volt már akkor. Munkatársként nagyon sokat lógtunk együtt, éjszakai bulik, koncertek melyekre gyakran a feleségét is elhozta (tiszta dolog volt), ha a gyereket pár órára az anyósánál le tudta rakni. Mindkettejüket kedveltem. A család része voltam. Többször aludtam náluk egy-egy éjszakába nyúló buli után, és ha D. az asszonyt nem akarta felzavarni, a nappaliban, egy ágyban aludtunk.

Persze, nem történt semmi, rám se nézett. Szinte már aludt, amikor a feje a párnához ért. Egy barátnőm erre azt mondta, lehet, hogy látszólag nem akart semmit, de este, amikor aludtál legalább 2x kiverte rád. Ezen sokat nevettünk. De nem hinném, hogy megfordult volna ilyesmi a fejében. Igazi, egyenes jellem volt, megbízható férfi-ritkaság, talán ezért is kedveltem őt. A félrelépés fel sem merült. Nős volt, egy 1 éves gyerekkel és ezt tudomásul vette mindenki. Ha netán megtenné és lebukik, minden borul. Minden. Bár az asszony olyan kenyérre kenhető, hogy egy kis sírás után megbocsátana neki mindent, mert nagyon szereti. D. felesége kedves, csinos csaj, mindig leste a kívánságom, főzött, készült, ha meghívtak vacsorára - aztán együtt boroztunk hármasban az erkélyen. D. anyukája is nagyon szeretett, és én is őt. Érzi az ilyet az ember. És hogy később mit éreztem? Azt, hogy én szépen lassan beleszerettem D.-be. Ő erről nem tudott semmit. Egyszer viccelődött csak azzal, hogy csinálhatnánk hármasban, ő, az asszony, meg én, de ez megmaradt viccnek. Nem is mentem volna bele. Egyre jobban beleszerettem D.-be. És hülye módon féltékeny lettem a nejére. Nem tartottam a lelki távolságot D.-től. Ez hiba volt. Döntenem kellett. Elhatároztam, hogy minden drámai őszinteségi roham nélkül egyszerűen nem találkozom vele/velük többet. Viszont nem is magyaráztam meg nekik, hogy miért. Egyszerűen nem vettem fel többet a telefont, ha hívott és nem válaszoltam a leveleire se. Hamar el is tűnt. Sírtam. Egy közös barátunk elmondta, hogy D. nem érti a helyzetet és annyival lerendezett, hogy „ilyen barátra nincs ideje és akkor hagyjuk az egészet”. Megszakadt a kapcsolat. Kiléptem a családból.

2 év múlva, a szülinapomon felhívott a közös barátunk és D. anyja, hogy találkozzunk. Koccintanának rám. Jó. Nem fog jót tenni, de kíváncsi voltam, mi van velük. Találkoztunk, beszélgettünk: reméltem nem kerül szóba D. és kis családja, (persze, reménykedtem benne, hogy mégis). Én kerültem a témát. És szóba is került: megtudtam, hogy nagyon jól megvannak, várják a második gyereket. Rosszul esett. Elhatároztam, hogy végleg megszakítom a kapcsolatot az egész famíliával. Pár hét múlva megint hívott D. anyja, találkozni akartak, de lemondtam.

Hosszú szünet. Azt hittem végleg lezártam magamban. Kicsit el is felejtettem őket. Időközben volt 2 barátom, de nem sokáig tartott egyik sem. Újabb 2 év telt el, amikor D. anyja, megint felhívott. Ez 2 hete volt. Nem vettem fel. Szerencse, hogy kijelzi a számát, mert ha véletlenül felveszem, nem tudom, mit mondjak. Arra gondoltam, hogy írok egy tisztázó mélt a közös barátunknak, aki úgyis visszamondja D. anyjának: annyit akartam csak volna megírni, hogy nem értem, miért hívogat D. anyja, ahelyett hogy örülne, hogy lekoptam a fiáról. Ugyanis tudta, hogy beleszerettem… Honnan? Amikor még jóban voltunk, simán rákérdezett én meg simán elmondtam neki. Azt mondta, hogy minden pillantásomban és mozdulatomban látszik, ezért kérdezett rá. Semmi dráma nem volt, simán, lazán, puszta megállapításként, mintha nem is az ő fia lenne. Nagyon fura volt. Egyáltalán nem lepődött meg. Én viszont el akartam süllyedni hogy ez ennyire nyilvánvaló. Nála fiatalosabb és megértőbb nővel még nem találkoztam, pedig 53 éves – ebben a korban azért a legtöbb ember már droid. De ő csak mosolygott és annyit mondott… hogy nagyon sajnálja. Itt nem tudtam tovább beszélgetni vele. Nem szeretek megnyílni. Amikor kicsikarnak tőled egy vallomást, valahogy olyan érzés, mintha megerőszakoltak volna. Ezután 10 percre bezárkóztam a vécébe sírni. A közös barátunk elmondta, hogy a felesége és D. is tudja, hogy többet akarnék barátságnál. Szégyelltem magam. De az volt a leglesújtóbb, hogy amikor ez a hátam mögött téma volt, nem vették komolyan az egészet – csak vicc szinten: kinevettek. Kinevették az érzelmeimet. Egy abszurd lény voltam. Még jobban el akartam süllyedni. A közös baráttal pedig ezért szakítottam meg minden kapcsolatot. Mit érdemel a rossz hír hozója, ugye… : ) Azt nem tehetem meg, hogy csak D. anyjával tartom a kapcsolatot, mert ha felmelegítjük a régi barátságot, előbb-utóbb összefutok D.-vel és a kedves nejével + a 2 gyerekkel… és akkor mit mondok majd? Miért tűntem el? Ennek a történetnek nincs megoldása, azon kívül, hogy olyan szinten elfelejtem őket (D.-ét, a feleségét és minden közös élményt), hogy már a nevére se emlékezzek. Remélem érthető volt ez a szerelmi sokszög, ha nem, akkor bocsánat! Viszont ha tud valaki valami használható tanáccsal szolgálni, memóriatörlő házi praktikával, szívesen fogadom.

 

 
348 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr602999303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2011.06.20. 08:05:19

Nem igazán tiszta, hogy mikor derült ki, mindenki vágja a szitut. Csak mert így nem sok értelme volt anno szó nélkül eltűnni, tudhatták volna, hogy ezért. Ettől függetlenül a lehető legjobbat tetted, nem volt helyed abban a társaságban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 08:06:38

Sejj. Hát nem kéne beleszerelmesedni mindenféle nős pasiba és akkor nincs gond se. A nős pasiknak nem szabad biztatniuk mindenféle fruskákat, hogy azok beléjükszerelmesedjenek. Örülj neki hogy nem lettél te is terhes. Ezektől minden kitelik.

Muha 2011.06.20. 08:13:34

Ezt nem nevezném szerelmi sokszögnek.

BermudaRoby 2011.06.20. 08:16:18

Én arra az egy dologra lennék kíváncsi, hogy D. anyja mi az isten f*száért hívogatta??

Easyke (törölt) 2011.06.20. 08:22:15

@B.M: hát ez az!! Ha már mindenki vágja a szitut... vagy annyira rossz lenne a menye? Vagy csak kellett valaki, akin lehet röhögni? Vagy legyezgette a hiúságát, hogy az ő fiacskájába ennyi nő beleszerelmesedik? Hülyeség...
Ahol viszont a posztíró rontotta el, az az, hogy fent aludt a kollégánál. Bakker, egy kanapén, mert "nem akarom felébreszteni az asszonyt"? Ilyen nincs, ébredjünk már fel... Az asszonnyal hány kollégája aludt vajh egy ágyban úgy, hogy "apuci" a másik szobában húzta a lóbőrt? (Tudom, eggyel sem, mert otthon volt a gyerekkel. Kiszolgáltatva a férfinek, így nyelnie-tűrnie kellett.)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 08:24:29

@Muha:

Ez egy sinus függvény ábrája inkább, nem geometria :)

Muha 2011.06.20. 08:26:38

@Nard: Ennél sokkal egyszerűbbre gondoltam. Mondjuk két pontot összekötő vonalra, meg egy harmadik pontra. :D
De még nem hat a KV. Az lehet a baj.
Gyere, igyunk egy szokásosat. :)

BermudaRoby 2011.06.20. 08:27:40

@Nard: ha abból indulunk ki, hogy D. és a neje viccelődtek azzal, hogy csinálják hármasban - és igaz az, hogy minden vicc félig igaz - akkor talán a lány érzelmei viszonzásra találtak volna. Csak a pár volt gyáva. Elméletben megvan a szerelmi sokszög, csak nincs megvalósítva.

Muha 2011.06.20. 08:33:21

@B.M: Vagy úgy viccelődtek, hogy tudod azzal a szemrehányós hangnemmel. tudod. ez az annyit vagy már itt a nyakunkon, hogy gyakorlatilag hármasban is csinálhatnánk.
Szerintem ennyit valaki más nyakán lógni rossz dolog.

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 08:36:05

"Egyszer viccelődött csak azzal, hogy csinálhatnánk hármasban, ő, az asszony, meg én, de ez megmaradt viccnek."

"Bár az asszony olyan kenyérre kenhető, hogy egy kis sírás után megbocsátana neki mindent, mert nagyon szereti."

Ebből a két részletből lehet kifurfangolni a lényeget.
(Ha elsőre nem megy, itt a súgó: minden viccnek a fele igaz.)

Bizony, Dezsőke szívesen tolta volna már hármasban, csak "lassú víz partot mos" jelleggel akarta felvezetni a dolgot. Végül is nem hajtotta a tatár, és sokkal gördülékenyebb az akció, ha a hölgyek is kedvelik egymást. A probléma mindössze az, hogy ahol bekerül a képbe egy harmadik szereplő, ott szerelemről már nem beszélhetünk. (Kivéve, ha kizárólag Dezső felesége szerelmes ebben a konkrét háromszögben, mert ez a kenyérre kenyhető asszonyka a férfi elvesztésétől való félelmében sokmindenre kapható lett volna.) Csakhogy itt pont Lujzi volt szerelmes, ez pedig alaposan belerondíthatott volna a családi idillbe egy idő után. Ezt alighanem a történet összes szereplője érzékelte.

Démama régóta tudja, hogy a fiacskája kéjjel-nappal ezt hallgatja: www.youtube.com/watch?v=HaH09t_qQq4 , ezért segíteni akart neki a maga módján. Nincs ebben semmi kivetnivaló, de ha négy éve sehogy nem jön össze a dolog, valamit nagyon rosszul csinálnak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 08:37:33

@B.M:

Elvileg én is milliárdos vagyok, csak gyakorlatban nem. :)

Puch Cavette 2011.06.20. 08:41:40

Hasonlo volt a szitu: a legjobb baratom nojebe szerettem bele. Fel ev utan nem birtam magamban tartani (borzaszto volt latni, hogy a srac eleg csunyan bant a lannyal, aki pedig megerdemelte volna, hogy valaki igazan szeresse, es a viselkedesebol es a szemelyisegebol azt ereztem, egymasnak vagyunk teremtve - pedig nagyon nem). Annyi valasztasom volt, hogy a baratomnak, vagy a lanynak mondom el elobb.
Hosszu lenne leirni, hogyan tortentek ezek a beszelgetesek. A lenyeg annyi, hogy ezek utan en is megszakitottam veluk majnem egy evre a kapcsolatot (ha ok hivtak, akkor azert felvettem es beszeltunk, de en nem kezdemenyeztem). Aztan elkezdtunk ujra talalkozni, amikor mar sikerult tullepnem az egeszen. Es ujra baratok lettunk. Ez 7 eve tortent.
Azt hiszem, annyi kellett, hogy tudatositsam magamban: semmi eselyem. A lany szeret szenvedni a srac mellett - van ilyen. De mindehhez a beszelgetesek nagyon kellettek, es az azota eltelt idoben latott se veled, se nelkuled kapcsolatuk is, hogy megerositsek a felismeresemet. Ha szo nelkul lelepek, lehet, meg ma is idealizalnam a lanyt, es epekednek utana...
Tehat en azt javaslom, engedd, hogy elmuljon a szerelmed a srac irant. Talalkozz vele/veluk, lasd, hogy nincs eselyed, megha faj is. Ha nem beszeltek, talalkoztok, egyre tavolabb kerulsz a valosagtol, es a fantaziavilagod nem hagy tovabb lepni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 08:52:03

@B.M: Miért, miért? Barátok voltak! Miért ne beszélgethetne vele?

Egyébként ilyen esetben tényleg a teljes elzárkózás, a kapcsolat teljes megszakítása a legjobb szerintem. Ebből érzelmileg sehogy sem jön ki jól az ember és ráadásul, amíg ott van a szívedben a srác, addig nagyon pasid sem lesz. Anyukának őszintén elmondtam volna, hogy mi a helyzet, mert ha már mindenki tudja, akkor nem oly mindegy?! Elmondtam volna, hogy azért nem akarok vele találkozni, mert a fia felé táplált érzéseim csak még jobban fájnának. Ennyi. Szerintem ezt bárki megérti!

"Nem szeretek megnyílni. Amikor kicsikarnak tőled egy vallomást, valahogy olyan érzés, mintha megerőszakoltak volna."
Hmmm.... pedig máshogy nem tudod elmondani Anyukának, hogy mizu, mizu... szerintem. Van amikor vállalni kell az érzéseidet - akkor is mikor kiröhögnek -, mert az is te vagy! Lehet, hogy megkönnyebbülnél és tudnál egy normális kapcsolatot kezdeni!

Devil2 2011.06.20. 08:54:58

Látszik hogy gyerek voltál még a K. Posztoló. Nyilván egyszerűbb lett volna ezt elmodani D-nek (Zsu hogy fog ennek örülni.. :))akár a felesége jelenlétében. Csakhát ahhoz ugye nem kéne konfliktuskerülőnek lenni (bár nem lett volna különösebb konfliktus, ha bejelented hogy lelépsz..) Na mindegy (most már), remélem azóta felnőttél.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 08:57:21

@Puch Cavette: Szerintem a legnagyobb hülyeség ilyenkor találkozni velük! Akkor tutira nem lesz senkije, mert gyötri magát. Minek nézegesse, amint szerelme tárgya már a 2. gyereket csinálja az asszonynak. Azt írtad, neked is akkor ment újra a barátkozás velük, mikor megszakítottad a kapcsolatot és túlléptél a dolgon. Ő még nagyon nincs túl rajta! Úgy gondolom, addig nem kellene újra belebonyolódni.

Majd szépen elfelejti az egészet, ha jön egy másik! Addig meg nem találkozgatnék velük.

Caddy 2011.06.20. 09:05:02

Szerelmi sokszöget én bizony nem látok. Csak egy fiatal lány buta kis érzelmeit, és vonzódását a lehetetlen felé.
DE hogy eltelt hét év és még mindig ezen kínlódik a kedves posztíró, az azért nagyon furcsa. Találni kéne valami baráti kört, majd az törli a házaspárt az emlékezetből.

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 09:06:35

@Bundabandi: Négy éve nem találkozott Dezsővel. Hány év kell még neki a felejtéshez szerinted? Szerintem a legjobb az lenne, ha odaköltözne, és hármasban alakítanának ki testi-lelki szeretetközösséget. Ha ő is szülne legalább annyi gyereket a fickónak, mint a jelenlegi felesége, végképp minden oka megszűnne a féltékenykedésre.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 09:17:06

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": itt nem az éveken van a lényeg, hanem azon, hogy nincs túl rajta! Kinek pár hónap elég, kinek 4 év is kevés.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 09:22:47

Hétfő!!!!! :( Csak nekem okoz ekkora lelki megrázkódtatást? :)

Jazz + az: Megint hétfő

www.youtube.com/watch?v=UBcQOySNCKM

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 09:24:34

Ráadásul magamban beszélgetek.... salalalala!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 09:25:36

Enyém az egész blog! Yippi!!!! :D

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 09:29:47

@Bundabandi: Ha a hölgy 500 évig lenne 27 éves, tényleg mindegy lenne, hogy 4 hónapról, vagy 4 évről van szó.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 09:37:07

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Vannak ilyen önkízó természetek! :D Gondolom erről Devil tudna mesélni, de nem akart a múltkor! :P

Mondjuk én soha nem értettem ezt. Itt vagyunk ezen a bolygón kb. 80-90 évet és akkor 4 évig szomorkodni valakiért? Megéri? A nagy lóf@szt! "Sok a gond, ha az ember egyszer, csak egyszer, egyszer él." Ha akkora pofont kapsz, hogy padlót fogsz, akkor is! Az életed csak te élheted!

HŰ, de filozófikus kedvemben vagyok ma. :D

Puch Cavette 2011.06.20. 09:37:56

@Bundabandi: Nem figyeltél arra, amit írtam. Azért tudtam túl lenni rajta, mert szembenéztem a valósággal, nem menekültem bele a képzeletvilágba. Posztíró négy éve nem mer a srác elé állni, hogy a konkrét, egyértelmű nemet a saját fülével hallja (helyette azon agyal, hogy mennyi volt a komolyságtartalma, vagy a freudi része a hármasban ötletnek). Négy év alatt elmúlik a viszonzatlan szerelem, ha nem táplálja fantázia! Az ő döntése, hogy a csehovi életet éli vagy a valóságosat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 09:44:25

@Puch Cavette: De most minek álljon a pofon útjába? Minek menjen újra szenvedni? Nekem biztos nem segítene, ha feltépném a sebeket és hallanám, hogy "nem"! Tudja ő is, hogy nem.

Muha 2011.06.20. 09:46:47

@Bundabandi: Van aki úgy működik általában, hogy bekéri azt a kijózanító pofont, mert így működik.
Ha Puch Cavette így működik, hát így működik.
Egyet is értek vele.
Különben plátói szerelem marad, az meg szerelem marad örökre, aztán kínoz meg minden.
Tod, mintha meglőnének és benned hagyják a golyót.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.20. 09:50:42

@Bundabandi: "ha feltépném a sebeket és hallanám, hogy "nem"! Tudja ő is, hogy nem."

Van aki csak akkor hiszi el, ha a szemibe monnyák. Addig mindig ott motoszkál benne a "Mi lett volna, ha ..."

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.20. 09:51:16

@Muha: "mintha meglőnének és benned hagyják a golyót"

Ez nagyon találó!

Papundekli 2011.06.20. 09:56:31

A sztorihoz annyit, hogy ezt benézted. A mutter meg tuti a mámma a családban, ilyen kis intézőféle lehet. Biztosan ő egyengette pici fiacskája nőügyeit is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 10:01:00

@Muha:

Ha benned hagyják a golyót az nem akkora gond, be is tokozódhat és nem okoz bajt. Ha gennyesedik akkor beledögölhetsz :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 10:03:43

@Muha: Akkor összeszorítom a fogam és kiveszem a golyót! De ez lehet csak nálam működik és lehet, hogy azért, mert nem egyszerű az életem és nem megyek házhoz azért, hogy még jobban a földbe döngöljenek és beleordítsák az arcomba, hogy "NEM!". Kimondom én magam, hogy nincs esélyem. Elfoglalom magam valamivel, hogy ne kelljen túlságosan gondolkozni, aztán úgyis jön valaki/valami, aki/ami túllendít a dolgon.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 10:07:47

@Köldökszösz (csodalampa): Látom ez a pasiknál működik! Hogy bele kell tolni az arcotokba, hogy "NEM". Ez sok mindent megmagyaráz veletek kapcsolatban! :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 10:21:41

@Bundabandi:

Igen, azt , hogy a gondolatolvasás még mindig nem szériatartozék.

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 10:22:10

A képzelt golyó nem sok vizet zavar. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.20. 10:22:25

@Bundabandi: Kétlem, hogy ez függ a nemtől. Vannak ilyen emberek.

Egyébként is köztudott, hogy a női "NEM" az IGEN-t jelent. :D

indapass90210 2011.06.20. 10:24:39

"Egyszer viccelődött csak azzal, hogy csinálhatnánk hármasban, ő, az asszony, meg én, de ez megmaradt viccnek. Nem is mentem volna bele."

Önző alak a posztoló,

Easyke (törölt) 2011.06.20. 10:26:25

@Bundabandi: @Köldökszösz (csodalampa): én csaj vagyok, és anno nekem is volt egy "kétkörös" futásom egy pasival. Egyszer találkoztunk, nem lett belőle semmi. Egy évig álmodoztam róla, mi lett volna, ha... stb. Aztán összejöttünk és olyat csalódtam benne, hogy utána már nem nagyon kellett erőlködnöm, hogy elfelejtsem.
Ez nem nemfüggő.

Puch Cavette 2011.06.20. 10:28:20

@Bundabandi: Kerdesre kerdes a valasz. Ha valoban tudja, hogy nem, akkor miert beszelsz pofonrol meg seb feltepesrol?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 10:28:22

@Nard: A "NEM" szó értelmezése sem! :D

@Köldökszösz (csodalampa): Na erről beszélek! Azért szerintem több pasi van közöttük, mint nő, jóval több! "Mi lett volna, ha ..." ugye, ugye!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 10:33:34

@Bundabandi:

Én értem. Csak az utalgatások meg az obskurus ómenek hangoztatása viszont tipikus női szokás.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 10:39:15

@Bundabandi: Biztos azért okoz gondot, mert túl sokszor tapasztaltuk, hogy igent jelent...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 10:40:08

"Egy barátnőm erre azt mondta, lehet, hogy látszólag nem akart semmit, de este, amikor aludtál legalább 2x kiverte rád. Ezen sokat nevettünk."

Tényleg remek poén!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 10:40:55

@Puch Cavette: Mert attól még fáj, hogy tudod, hogy nem. Egy darabig biztosan és addig sebfeltépés. Nem azt írtam, hogy nem fáj, meg ilyenek. Csak, hogy feleslegesen minek kínozza magát az ember még egy szemébe mondott nemmel!? Ha igazán kellene a posztoló, akkor a srác már régen lépett volna felé, de nem tette! Innentől kezdve meg, miről beszélünk?

@Easyke: "Egyszer találkoztunk, nem lett belőle semmi. Egy évig álmodoztam róla, mi lett volna, ha... stb. " Ilyen mindenkinek van, szerintem. Nekem is.

De a posztban nem a két körös futásról van szó! Ott arról van szó, hogy beleszeretett a srácba, akiről tudta, hogy úgysem lehet közöttük semmi. Most ezért tök felesleges visszamennie és kimondtania vele, hogy "NEM"! Még ha igent is mond, akkor is szembe kell néznie azzal, hogy szétszakít egy családot, annak a két gyereknek lesz egy hétvégi Apukája és ott lesz a volt feleség! Netán hármasban nyomják, de akkor is ő marad a felesleges harmadik és tutira nem tud közben normális kapcsolatot kialakítani mással. Szóval ha reálisan nézzük, semmi, de semmi értelme az egésznek!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 10:42:08

@Nathan D'Xantine:

Én is felkacagtam.

Amúgy meg az a baj a nőkkel, hogy nem következetesek, hanem van amikor igent jelent és valamikor nemet. Viszont gondolatolvasni nem tud a férfi, ezért nem tudja hogy most épp melyik funkció él. :)

indapass90210 2011.06.20. 10:43:36

Az alapprobléma abból fakad, hogy sem ez alatt a négy év alatt, sem pedig előtte nem volt ember, aki legalább egyszer rendesen megbaszta volna a posztolót.

Nem volt valaki, aki egy szombat éjszakai tivornya utáni hajnali kávé apropóján egyszerűen gerincre vágja és úgy megcsinálja, hogy még 3-adnap se tudjon menni.

Ehelyett volt maszatolás meg közben ábrándozás erről a "barátról".

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 10:44:17

@Nard: Hidd el a gondolatolvasás nem segítene.
Lévén hol ezt gondolják, hol azt...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 10:46:24

@Nard: Az igaz! Én akkor alkalmazom, ha nem akarok valakit megbántani. Vagy felfogja, vagy nem és akkor megkapja a "NEM"-et. Aztán van aki azt sem fogja fel! Hú, de még mennyi!

LyukasBogrács 2011.06.20. 10:47:14

Szerezz magadnak egy masik ferfit. Nem kell ezt tulbonyolitani, plane nem ennyi even at.

LyukasBogrács 2011.06.20. 10:48:28

Szerezz magadnak egy masik ferfit. Nem kell ezt tulbonyolitani, plane nem ennyi even at.

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 10:51:32

@Easyke: De mi indította el a "mi lett volna, ha.." típusú, egy évig tartó fantáziálást egy olyan ember kapcsán, akivel össz-vissz egyszer találkoztál? Ilyenkor legfeljebb az a kérdés merül fel, mi lett volna, ha összejön valami buja produkció, merthogy a jelleméről nem sokat tudhatsz meg egyetlen találkozás alkalmával, az biztos. Kivéve, ha egyszerű, mint egy faék, de akkor meg pláne nincs álmodozás a komolykapcsiról. Vagy jól tévedek?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 10:53:22

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Az indította el, hogy nem úgy lett. :-)

Tapasztalataim szerint, mindig ezt van a háttérben.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 10:57:19

@Nathan D'Xantine: @Nard: Azta mennyire ismeritek ti a nőket! Hűha! "Lévén hol ezt gondolják, hol azt... " Nekem valahogy a "mint minden ember" ugrik be erről!

Talán az a baj, hogy pont azt nem értitek, hogy mely mondatkörnyezetben "NEM" és melyben, "IGEN", melyben "TALÁN". Mert más, ha a szatírnak, vagy ellenszenves pasinak mondod, hogy "NEM" (nem) arra a kérdésre, hogy "megerőszakolhatak?". Más ha a pasidnak mondod kajánul, hogy "NEM" (igen) és más ha valakinek, aki bejön de nem akarsz HP-nak látszani, hogy "NEM" (talán). Kb. így működik. Csak ti pont azokat az árnyalatnyi különbségeket nem érzékelitek.

Tomato Tomi 2011.06.20. 10:57:24

"Egy barátnőm erre azt mondta, lehet, hogy látszólag nem akart semmit, de este, amikor aludtál legalább 2x kiverte rád"
Ez egy elég szánalmas poén, gondolom sejted, hogy D, ha akart volna lazán levarr, hiszen csak rajta múlt.
Egyetlen jó tanácsom van neked is, a szarkavaró barátnődnek is: újítsatok be egy pasit, jót fog tenni mindkettőtöknek. Ja, és ha nem nagy gond, inkább ne legyen nős.

Easyke (törölt) 2011.06.20. 10:57:57

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": az, hogy 16 éves voltam és a szüleim eltiltottak tőle. Egy évvel később újra találkoztunk és akkor már megtaláltam a módját, hogy titokban tartsam a szüleim előtt.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.20. 10:58:15

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": A "Mi lett volna, ha ..." pontosan azért alakul ki, mert nem tudod, milyen a másik. Ha tudnád, akkor magadban is lerendezhetnéd a dolgot, mert tisztában vagy vele, mi az amiről lemaradtál. De így meg nem. És felépítesz magadban egy álomképet, egy ideált, amitől meglehet, hogy távol áll az illető, de mivel nem volt alkalmad megismerni, így ezt nem tudhatod.

indapass90210 2011.06.20. 10:59:16

@Easyke: most hány éves vagy? 18?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 11:03:20

@Bundabandi:

Faszért nem lehet azt mondani, ami valójában a szándékotok? Túl nehéz, mert egyszerűbb?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:05:27

@Bundabandi: Hát igen. Nekünk minden fekete vagy fehér. Hiszen a férfiagy oly kezdetleges! Kétbites működési mechanizmusunk nehezen sorolja be azokat a nemeket, amelyek hol igenek, hogy nemek, hol talánok, olykor pedig esetlegek. :-)

Tudod, az a gond, hogy pont azért vagyunk bizonytalanok, mert rengeteg árnyalatot ismerünk. Ha a fenti modell szerint működnénk, vagy nem eleve lenne problémánk, vagy simán lefagynánk, és akkor megint nem lenne problémánk.
Hogy bizonytalanok vagyunk annak megítélésében, hogy épp melyik árnyalat játszik?
Hát igen. "Nekem valahogy a "mint minden ember" ugrik be erről!" ;-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 11:05:50

@Nathan D'Xantine: Leborulok nagyságod előtt! Erre rá nem jöttem volna. "Az indította el, hogy nem úgy lett."

Mert mi lett volna ha a Jóska nem traktorral jön a randira és nem felejti el lecsatolni az ekét hátulról és nem kapja vele telibe a biciklis Mari nénit és nem akad bele a gumicsizma szára az ajtóba és nem terül el, mint a béka és nem nyomom hókon a szívlapáttal, mert betörőnek nézem. Akkor talán nem ülnénk kéz a kézben egy 3X3 m-es cellában! Cupa öröm bódottá! :D

*zsu 2011.06.20. 11:06:17

"Többször aludtam náluk egy-egy éjszakába nyúló buli után, és ha D. az asszonyt nem akarta felzavarni, a nappaliban, egy ágyban aludtunk." - egyem a kisszíívét.

Azért ez nem a normális kategória. Nekem bűzlik a házaspár kapcsolata, és az is hogy miért engedték a privát, intim házastársi zónába a posztert.

Kham 2011.06.20. 11:06:20

Hello, ha van itt olyan aki már elmúlt 53 és droidnak érzi magát, elsősorban R2es egységnek, azonnal jelentkezzen nálam. Vacakol a Xszárnyú hipermotorja és a szakszervízben csak hülyeséggel etetnek, lenyúlják a pénzem, de megoldani nem tudják a köcsik:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:06:28

@Nard: Ahhoz az kéne, hogy ők tisztában legyenek a valódi(!) szándékaikkal.
És hidd el, hogy ez tényleg nem könnyű...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:08:30

@Bundabandi:
Rosszul írtad:
A cupák öröm bódottá!

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 11:10:40

@Easyke: Ok, az akkori zsenge korod számlájára írhatjuk. :)

De azt hiszem, nem jött át a mondandóm lényege, ezért átfogalmazom. Nos, elég sok csinos nővel találkoztam futólag, akikről értelemszerűen nem tudtam, hogy emberileg milyenek. Bebaszna, ha azóta is arról fantáziálnék, melyikkel "milyen lehetett volna" hosszabb távon. Magát az alapproblémát nem értettem, miszerint minek kell párkapcsolatról fantáziálni egy olyan illető kapcsán, akiről alig tudsz valamit azon kívül, hogy sunáznád (esetedben: sunázhatna).

De a 16 esztendő minden megmagyarázott.

"Fiatal voltam még és bohó. Azt hittem, a gondtalan élet örökké tart."

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:10:47

@Bundabandi: Ja! Leborulást köszi! Mindig jólesik az ilyesmi! :-)

Easyke (törölt) 2011.06.20. 11:11:41

@Dövan: te, ez nem tegnap volt! :)) Azé' a tojáshéj már leesett a hátsómról...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 11:12:01

@Nathan D'Xantine: Szerintem azért a szituból mindig vágni lehet, hogy mely árnyalat játszik. Vagyis ezt hisszük mi nők (vagy csak én?), aztán rájövünk, hogy ti meg totál nem ezt hiszitek! :D

Muha 2011.06.20. 11:12:36

Kedves kommentelők!

Segítsetek nekem.
Négy éve a feleségem megkérdezte, hogy kap-e új bundát.
Mondtam neki, hogy NEM.
Azóta olyan furán néz.
Szerintetek még mindig azon töpreng, hogy na jó, de MIKOR?

2011.06.20. 11:13:50

Azt tetted amit kellett. Egyes emberek átutazóban vannak csak az életünkben.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:14:17

@Bundabandi: Pillanatnyilag. És mi lesz két óra, két nap, két hét múlva? Ha a pillanatnyi alapján döntünk, akkor nyilván marad a nem. Ha kitartunk, akkor meg értetlenek vagyunk...

Tomato Tomi 2011.06.20. 11:14:38

@Nard:
Valószínűleg azt hiszik, hogy a férfiak alaptartozéka a gondolatolvasás.
Amúgy szerintem ez egy menekülőút: ha beesik egy jobb, akkor nem kell szarozni a leépítéssel, egyszerűen közlik hogy nekik teljesen más elképzeléseik vannak mint te azt gondolod.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 11:15:05

@Easyke:

De miért kell egy évig fantáziálni róla? :) A férfiak jó része megoldja azzal, hogy KÉRDEZ. Megkérdezi hogy akkor mi a rongybatekert van. Ha nem, hát nem. Van azon kívül is bőven csaj a világon. Csak kár az időt vesztegetni.

dr. gernika 2011.06.20. 11:15:47

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Ó bennem egy pillanat is iszonyat dolgokat tudott elindítani, 10 perccel később pedig, mikor megtudtam, hogy nős, tényleg úgy éreztem, hogy a világ omlik össze. Igaz, 18 voltam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 11:16:16

@Nard: Mert ha kimondom kerek perec, hogy NEM, akkor:

1, szívtelen bunkó vagyok
2, megközelíthetetlen jéghercegnő
3, hülye picsa

XD

Puch Cavette 2011.06.20. 11:17:33

@Bundabandi: Megmagyaraznad, hogyan keptelen valaki 4 ev alatt feldolgozni egy "nem"-et, ha azt semmi valos vagy - esetunkben - kepzelt remeny nem taplalja? Posztiro 4 eve azt csinalja, amit mondasz: egyedul vagy masokkal probalja feledni az egeszet. Ugy latod, mukodik?

Easyke (törölt) 2011.06.20. 11:17:41

@Nard: azért, mert ő is és én is szerettem volna, ha lesz valami. Csak a szüleim nem akarták. :)) (most már csak mosolygok rajta, tényleg :D)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 11:17:53

@Tomato Tomi:

De amikor a pasi nem mondja el, mit gondol akkor iszonyatos balhét tudnak csapni. Kettősmérce ftw!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 11:18:47

@Nathan D'Xantine: :D Your welcome! :D

"Ahhoz az kéne, hogy ők tisztában legyenek a valódi(!) szándékaikkal.
És hidd el, hogy ez tényleg nem könnyű... "

Ez mondjuk totál igaz! XD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:20:19

@Bundabandi: Tudom. Hidd el, 41 évesen az ember már tapasztalatból ír.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:21:37

@Nard: Hm. Ez meg is fordítható.
Ha a pasi nem mondja el, ugyanúgy azt feltételezi, hogy a nő majd jól gondolatolvas...
És akkor most miben is különbözünk e téren?

Tomato Tomi 2011.06.20. 11:21:39

@Nard:
Ja, ők nem bírják a hintáztatást.

@Bundabandi:
4. Akkor már nincs visszaút ha mégis IGEN lenne belőle később.
5. De legalább őszinte.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 11:21:50

@Puch Cavette: Mit tudom én! Még soha nem szenvedtem senki miatt 4 évig! :D Nálam ált. hamarabb történt valami fordulat, ami átlendített rajta.

2011.06.20. 11:22:20

@Devil2:
Már nem is akadok fenn a D,Z,T,Zs,M-ezésen.... ma próbálok pozitív lenni. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 11:22:38

@Bundabandi:

És akkor mi van? Engem meg bunkónak tartanak. Na és? :) Bunkó, érzéketlen tapló vagyok. Leszarom a véleményeket, mert tényleg az vagyok :D

Rebelde 2011.06.20. 11:22:39

"pedig 53 éves – ebben a korban azért a legtöbb ember már droid"

lol, a náluk fiatalabbak meg okosak és szépek mind?!
ahogy ez a sztoriból is látszik

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 11:26:31

@Bundabandi: És mit számít, hogy ezek közül melyiknek tart valaki, akitől nem akarsz semmit?

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 11:28:24

@gernika: A tínédzserlamúr más műfaj. A posztíró érdemi nyűglődése viszont 23 éves kora óta tart, és jelenleg 27 éves. Ha olyan szinten nem tudja kiverni a fejéből a fickót, hogy nem is tudott működő kapcsolatot összehozni azóta, itt komoly bajok vannak.

Rebelde 2011.06.20. 11:29:28

@Nard:

a fiatalok meg hülyék, ez is igaz:)

Muha 2011.06.20. 11:29:51

@Bundabandi: Én becsülném benned, hogy őszinte voltál.
Mer ez nem függ össze azzal, hogy azér kenyődök el, mer nem jött össze.
Két külön dolog.

2011.06.20. 11:29:56

"pedig 53 éves – ebben a korban azért a legtöbb ember már droid"

Mondjuk ez pont annyira igaz, hogy minden tizen-huszonéves nyegle kis pöcs/picsa.

Kytia 2011.06.20. 11:31:05

"Igazi, egyenes jellem volt, megbízható férfi-ritkaság..."

Hol találtad, nekem is kéne.:))

Amúgy meg sok mindent nem tehetsz. Kár volt annyit lógni D.-vel, hogy beleszeress. Tudtad, hogy foglalt.

Memóriatörlő házi praktika: szeress bele egy szingli férfiba.

Rebelde 2011.06.20. 11:31:34

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!":

annyira nem vész, sőt jobb, hogy nem kezdett kapcsolatot senkivel, legalább nem használt mentőövnek senkit, mint ahogy sokan mások meg igen
az mennyivel jobb?

Rebelde 2011.06.20. 11:33:47

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!":

most már hivatalosan is Mónika a szellemi vezetőd? engedd meg hogy gratuláljak, sokat fejlődtél:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 11:33:48

@Nathan D'Xantine: ezért írtam, hogy emberek vagyunk! A gondolatolvasás mindkét oldalról elvárás! :D Kedvencem a "lefordítanád nekem azt az izét, ott abban az izében?" HÖÖÖ? Ezt több, mint 9 év után sem vágom! XD

@Nard: :D Jó neked!

@Tomato Tomi: "5. De legalább őszinte." mégis oly kevesen értékelik! XD

Kytia 2011.06.20. 11:34:33

@Puch Cavette: Érdekes, nálam pont az ellenkezője szokott működni. Ha egyáltalán nem találkozom az illetővel. Ha folyton látnám, nem menne, legfeljebb, ha szabadidejében kiskutyákat nyúz és azt kéne végigasszisztálnom.:))

dr. gernika 2011.06.20. 11:35:00

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Mondta, hogy emiatt mentek tönkre a kapcsolatai? Nem, csak hogy véget értek. Lehet, csak nem találkozott a következő nagy szerelemmel, ami majd tényleg kisöpri belőle a nyomokat.

Rebelde 2011.06.20. 11:37:22

ja volt két barátja, akkor vissza az egész:)

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 11:38:41

@Kytia: Ja, mer' a körülmények itt nem tették szükségessé a summantást. Nem lecserélni akarta Gizit Lujzira, csak előkészíteni a terepet a meghitt hármas huncutságokhoz. Micsoda jellem. :)

"Memóriatörlő házi praktika: szeress bele egy szingli férfiba." =>

"Időközben volt 2 barátom, de nem sokáig tartott egyik sem."

Kár a gőzért, ennek a nőnek WORM (write-once-read-many) memóriája van. :)

@Rebelde: Egyik rosszabb mint a másik, de nem csak X rossz megoldás közül lehet választani. Legyen annyira felnőtt, hogy a fantáziálást lecserélje egy nem-mentőöv jellegű kapcsolatra immáron. Ez a jó megoldás.

Here's Jhony!! 2011.06.20. 11:41:33

Az öreg Popeye megmondja a frankót.
Szerintem a posztoló szerelme lesz ilyen.:)

youtu.be/Q_utVUrSzss

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 11:42:09

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Mert én hülye vagyok és adok az ilyenekre, amiről tudom, hogy nem kellene, de akkor is. Ez van! Ezt nem tudtam kinőni!

@Kytia: néz mit találtam neked: velvet.hu/trend/2011/06/18/az_elet_160_centi_alatt_20_miniszexbomba/

Muha 2011.06.20. 11:42:21

...Egyszer véget ér az álom, egyszer véget ér a nyár,
Ami elmúlt, soha nem jön vissza már...

2011.06.20. 11:43:38

Az a gond elsősorban, hogy a pasinak csak a pozitív oldalát nézi. Jajj így, meg jajj úgy tökéletes. Ha kicsit megvakarászná a felszínt és látná azokat amiket mi látunk, nem a rózsaszín szemüvegen keresztül akkor talán elfelejtené a srácot.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:44:45

@Bundabandi: Sose mondtam, hogy nem vagyunk emberek.
Pusztán arról volt szó, hogy a NEM sose egyértelmű.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:46:28

@Zsu0805: Pozitív oldalát? Az melyik volt?
Hogy talán rárántott míg alukált mellette?

Tomato Tomi 2011.06.20. 11:47:09

@Bundabandi:
"5. De legalább őszinte." mégis oly kevesen értékelik! XD "

Ki nem szarja le hogy ki/mit értékel, ha nem akarsz tőle semmit?

Rebelde 2011.06.20. 11:47:27

@Zsu0805:

mi mit látunk a srácból? nem is ismerjük:))))

Kytia 2011.06.20. 11:49:56

@Nathan D'Xantine: De felülír.:))

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Azt, hogy a pasinak valóban voltak-e ilyen tervei, nem tudjuk.:)

Áááá, de mi van, ha az időközbeni fickók nem voltak elegendőek a memóriafelülíráshoz? Még jöhet valami komolyabb love, ne adjuk fel.:))

@Bundabandi: Ó, ezt láttam. Bár a többség magasabb nálam.:) Madonna becsült magassága pedig úgy tűnik, a korával egyre nő.:))

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.06.20. 11:51:10

Egy újabb dráma, amit egy kettőnél több szereplős kapcsolat esetleg megoldott volna (ha itthon ez nem lenne legalja devianciaként számontartva).
en.wikipedia.org/wiki/Polyamory

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:51:44

@Kytia: De nem! (Te jössz!)

[Max háttérbe szorítja. Felejteni nem olyan könnyű.]

Kytia 2011.06.20. 11:52:03

@Zsu0805: Mert mi ugyebár tökéletesen tisztán látjuk, milyen a srác, az alapján, hogy húsz mondatot olvastunk róla.:DDDD
Bezzeg ő, aki előbb kolléga, majd barát, majd a "család része"....ő biztos nem ismeri eléggé.:DDD

Tomato Tomi 2011.06.20. 11:53:20

@Rebelde:
Annyit azért látunk, hogy olykor buli után nem a felesége mellé bújik az ágyba, hanem egy másik nő mellé.
Függetlenül attól, hogy nem történt semmi, mert valószínűleg nem is akart semmit, azért nekem ez nem annyira tetszene, ha nő lennék.

Müller őrmester 2011.06.20. 11:54:25

Az ember barátokkal nem baszik. Nem értem a nőket.Ők hangoztatják leginkább, hogy van barátság férfi és nő között. Ha egy ilyen férfibarát reájuk moccan, akkor felháborodnak. Ha ők teszik, akkor tanácstalanok. Két lehetőség van a történet tulajdonosának:
1. rá sem néz többé a pasasra, és az anyóspajtással sem tart semmilyen kapcsolatot.
2. Leválasztja aa pasast a nejéről és megszerzi magának.
Az, hogy valami háromszögben szerepljen, az rossz ötlet lenne.

Kytia 2011.06.20. 11:54:28

@Nathan D'Xantine: Nem könnyű, de ha valaki megbizseregteti úgy rendesebben, akkor azért helyére kerül a múltbéli bigláv.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 11:55:02

@Nathan D'Xantine: nem úgy értettem! Ez helyeslés volt! XD

@Kytia: :D azért volt alacsonyabb is közöttük!

Kytia 2011.06.20. 11:55:41

@Müller őrmester: "2. Leválasztja aa pasast a nejéről és megszerzi magának."

Ez szerintem hányinger, bár manapság elfogadott gyakorlatként tartják számon.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:55:46

@Kytia: Ja. Helyére kerülhet. Törölni nem lehet.
Nem is az a megoldás.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 11:57:41

@Müller őrmester: "Az ember barátokkal nem baszik."

Dehogynem.

Kytia 2011.06.20. 11:59:07

@Nathan D'Xantine: Törölni nem is kell. Miért kéne bármit törölni. De ha mág Józsira szorul össze a kis gyomra, nem pedig Jancsi emlékére, az győzelemnek számít.

Tomato Tomi 2011.06.20. 11:59:29

@Kytia:
Pláne hogy a nagy szerelem általában a leválasztás pillanatáig tart.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 12:01:27

@Kytia: Szerintem is!

@Müller őrmester: "Nem értem a nőket.Ők hangoztatják leginkább, hogy van barátság férfi és nő között."

Én mindig az ellenkezőjét állítottam ennek! Ált. addig tartott a "barátság" amíg rá nem jött, hogy tényleg nem akarok tőle semmit!

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 12:02:02

@Kytia: Semmilyen testközelből megismert, tehát tapasztaltan kisebb-nagyobb hibákkal rendelkező "komolyabb love"-nak nincs esélye egy tökéletes fantáziával szemben. A fantáziálást kell kipurgálnia magából, aztán jöhet a (bármilyen) szerelem.
Előbb a kávé.. aztán jöhet a radar.

Tomato Tomi 2011.06.20. 12:02:21

@Nathan D'Xantine:
A feleség szempontjából egyértelmű, a posztoló picsa szempontjából pedig azért nem tetszene, mert ha a másikkal is így bánt, akkor jó eséllyel ugyanez előfordulna a későbbiekben is, "velem".
Szóval nem nagyon látok különbséget.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 12:04:00

@Kytia: Mert ezt kérte:
"Viszont ha tud valaki valami használható tanáccsal szolgálni, memóriatörlő házi praktikával, szívesen fogadom. "

:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 12:05:57

@Tomato Tomi: Ugyan dehogy! Az hogy így történt nem a pasi erkölcsi negatívuma, hanem a posztoló fantasztikus kisugárzásának hatása, illetve a tisztán baráti kapcsolat mélységét mutató mérőón! :-)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.06.20. 12:06:15

@Nathan D'Xantine: Mármint? Felmerült ez is? A sztoriban nem látok erre utalást. Egy hármas szex az nem pont ugyanaz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 12:07:28

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!":
Illetve csak akkor lesz "Love" ha a fantázia már a helyére került... Addig nem.

Tomato Tomi 2011.06.20. 12:08:15

@Nathan D'Xantine:
Aha, a csajnak egóépítésre jó, de én a helyében nem álmodoznék a pasiról.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 12:08:16

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Na igen, amíg nem látja tisztán a pasit, meg a helyzetet, csak a rózsaszín szemüvegen át...

blah 2011.06.20. 12:09:14

Ez a tipikus példája a képzelt szerelemnek. A posztíró elképzeli, hogy szívszerelme micsoda frankó jellem, rózsaillatút szarik, tökéletes minden. Én is csináltam ilyet, 7.-ben. Csak egy dolog segíthet, ha rájössz mekkora hülye vagy.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 12:09:48

@Mainframe: Nem pont. De a szex lehetőségét felvetette.
És nyilván ha asszony mellett megtolta volna, akkor megtolta volna a távollétében is. Az ilyen "vicces" indítások bármire kifuthatnak. Ráadásul egy ilyen lelkes anyós mellett igazi kéjmámor lett volna a kör sokszögesítése... :-)

Tomato Tomi 2011.06.20. 12:10:54

Arra van valakinek ötlete, hogy miért kellett elmondani a sztorit a kedves mamának?
Sok értelmét nem látom ha valóban le akarta zárni a dolgot véglegesen, viszont némi sunnyogást érzek a dologban.

Tomato Tomi 2011.06.20. 12:11:55

@blah:
Bementél utána a wc-re? :D

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.06.20. 12:17:02

@Nathan D'Xantine: Tény, hogy ha az létrejön, talán jó kiindulás lehetett volna valami komolyabbhoz. Szerintem a pár alapvetően benne is lett volna, csak a posztolónak is be kell látnia, hogy félre kell tennie a féltékenységét, ha igazán kell neki a pasi.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 12:21:11

@Tomato Tomi: A mama kitalálta! Mikor az arcodra van írva, hogy szerelmes vagy, akkor azért elég nehéz meggyőzni az ellenkezőjéről. Meg gondolom, azért jó volt kimondani, hogy ez van.

Tomato Tomi 2011.06.20. 12:22:44

@Bundabandi:
Mondjuk el sem kellett volna menni a mamával bratyizni, ha nem érdekel a kedves fia.

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.06.20. 12:22:57

Egyszerűen csak hármasban akarják csinálni veled.A férj is kíván a feleség is.De lehet,hogy a mama is be akar szállni.
Később aztán jöhetnek a gyerekek is.
Nem érted,tényleg ilyen hülye vagy?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 12:25:32

@Tomato Tomi: Miért? Szerintem ennek nincs köze egymáshoz. Attól még a mama lehet jó barátnő. Vagy csak akkor lehet barátkozni, ha a fiától akarok valamit?

blah 2011.06.20. 12:28:06

@Tomato Tomi: persze, rá is rántottam egyből :)

Tomato Tomi 2011.06.20. 12:32:19

@Bundabandi:
De, lehet barátkozni, csak akkor ezt nem kötöm az orrára. Egyrészt mert ahogy írtad, a kettőnek semmi köze egymáshoz, másrészt a barátságunk bánhatja, harmadrészt sehova nem vezet, csak épp mindenki kicsit szarul érzi magát tőle.

Btw, ha egy ismerősömnek csak kétévente veszem fel a telefont, akkor az nem azt mutatja hogy milyen jóbarát vagyok, hanem hogy vastagon szarok a fejére, egyszóval oka van ha épp szóba állok vele.

Da Real Knee Grow 2011.06.20. 12:33:10

Memóriatrölő házipraktika recept első rész:
7 dl Vodka (minőség rádbízva)
2 dl zippo benzin.
30 db seduxen.
15 gramm holland spangler.
1 db baseball/krikett/golfütő
só, bors.
A receptet nincs kedvem leírni, nem maradt erőm.

2011.06.20. 12:45:57

@Rebelde: @Kytia:
Pl. az egy ágyban való alvás azon indokkal, hogy nem akarta felverni az asszonykát.

zolika78 2011.06.20. 12:47:04

Hát, ritka elbaszott egy helyzet...
És olyan megoldás, ami mindenkinek jó lenne, nincs.
De egy valamit megerősít: férfi és nő között nem létezik igaz barátság. Előbb-utóbb az egyikük többet akar majd...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.20. 12:51:38

A kedves poszter annyira rusnya ragyás viziló, hogy még buli után, kapatosan sem fordult rá a faszi.

indapass90210 2011.06.20. 12:52:59

@Zsu0805: mi a baj az egy ágyban alvással? :)

2011.06.20. 12:55:13

@Dövan:
Nem az egy ágyban való alvásról van szó, hanem a kamu dumával. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 12:55:14

@Köldökszösz (csodalampa):

Anuta is csak azért volt vele kedves, mert tudta, hogy semmilyen veszélyt nem jelent a családi idillre a minibálna. :) A fia max levarrná (amit még részegen sem tett meg!), de a kisunokák meg a neje megmarad a családban :) Az esélytelenek nyugalma igazán átjárhatta volna a viziló lelkét :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 12:57:24

@Zsu0805:

Tényleg mi a baj ezzel? Nem varrta le. Én is aludtam már lánnyal egy ágyban és nem dugtunk. (mondjuk én észre sem vettem, csak reggel, de akkoris!) :)

indapass90210 2011.06.20. 12:58:13

@Zsu0805: lehet, hogy tényleg csak alvásról volt szó :)

Az is lehet, amit Köldökszösz írt, hogy még részegen sem sunázható a posztoló.

2011.06.20. 12:58:26

@Nard:
Egyel korábbi kommentem. :)

indapass90210 2011.06.20. 12:59:04

@Nathan D'Xantine: tudok mutatni neked egy csomó nőt, akikkel max. aludni akarnál :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 12:59:25

@Zsu0805:

De ha tényleg csak aludni akart? :( Lehet az asszony horkol mint egy rozmár :D

2011.06.20. 12:59:37

@Dövan:
Azt írta a posztoló, hogy csak alvásról volt szó, de akkor is ez gáz.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.20. 13:00:29

@Nard: Más válasz a kommentek után már fel sem merült bennem. Egészséges férfiember egy átlagos, vagy ahhoz közel taksálható nő mellé nem fekszik be "csak úgy". Pláne nem, ha az asszonka meg a szomszéd szobában vár térdig lucskosan.

Hacsak:
A pali látens homokos, a két gyerekből egy tutira nem az övé, az az egy meg véletlenül jött össze, mikor az asszonka mellé feküdt be a buli után. Ezzel tisztában van az asszonka és a mammma is. Csak a kedves posztert hagyták ki e nemes titok őrzéséből.

indapass90210 2011.06.20. 13:01:24

Csajok, ha egy ágyban kényszerültök aludni egy pasival, akkor mennyiben izgultok fel magától a közelségtől és a lehetőségtől?

szinteangyal 2011.06.20. 13:11:32

Ez az egész sztori ködös... vagy hozzá vannak téve dolgok, vagy el vannak rejtve részletek. Eleve gáz, ha az anyós, D. anyukája keresi a társaságot a fia egy barátnőjével, aki elmondta neki, hogy szerelmes a fiába. Én anyuka vagyok, de semmikor nem jutna eszembe találkára hívni a lányom régi barátját, akit ő kerül. Ha anyuka találkozni akar, akkor a célja nyilván az, hogy híreket vigyen D.-nek! Ebben nem kell partnernek lenni, de okosabb lenne felvenni a telefont, és azt mondani: Nem akarok találkozni veled anyuka!
Felejteni kell ezt a sztorit, felnőni végre! Túl sok időd van ábrándozni D-ről, kösd le magad, és Keresd a Férfit! Ezerrel!

Netuddki. 2011.06.20. 13:16:17

"Egyszer viccelődött csak azzal, hogy csinálhatnánk hármasban, ő, az asszony, meg én, de ez megmaradt viccnek."

Na ez volt a kulcsmondat. Ez az "egyenes jellem" csak az alkalmat várta mikor lehet egyszerre két nővel. Gondolom fűzte a zasszonyt is csak még addig nem állt kötélnek amíg a levélíró végül is lelépett.

Rebelde 2011.06.20. 13:17:41

@Dövan:

ha kényszerül az ember, akkor semennyire:))

szinteangyal 2011.06.20. 13:20:55

@Dövan: Nem a lehetőségtől izgulunk fel, hanem a pasitól, ha olyan... egy ágyba kényszerülni???? Naaaaaaaaa, ilyen nincs ám! Mindig van hely az ágy előtt is! Ez nem kényszer, hanem választás! Ja, és én nem tartom normálisnak azt a feleséget, aki reggel a hálóból a nappaliba lépve a férjét a barátnővel találja egy ágyban. Ez beteg! Ilyen nincs! Inkább ébredjek fel éjjel, mert bemászik mellém a férjem, mint ezt lássam!

Tomato Tomi 2011.06.20. 13:24:07

@szinteangyal:
Ki tudja, lehet hogy asszonyka mellett is feküdt egy jóbarát.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 13:24:47

@Köldökszösz (csodalampa):

Mamma tuti nem lenne ilyen kedves a menyével akkor! Amúgy meg kényszerűségből én is aludtam csajjal, de tényleg csak aludtam :) Nincs ebben semmi kivetnivaló, vagy ilyesmi. Az alvás szent dolog. A legjobb egyedül aludni amúgyis.

2011.06.20. 13:26:55

@Nard:
És a barátnőd a másik szobában aludt? :)

dr. gernika 2011.06.20. 13:29:44

@Rebelde: Pont ezen gondolkoztam, hogy én még senkivel sem kényszerültem egy ágyba. :D

szinteangyal 2011.06.20. 13:31:30

@Tomato Tomi: És tényleg... miért ne? Ilyen szabados életmóddal ez is beleférhet akár!
Én aludtam már többször is pasival, és csak miattam nem lett más, mint alvás! Nincs barátság férfi és nő közt! Ne adjuk az ártatlant! Csak azért marad barátság a kapcsolatból, mert az egyik fél meghúzza a vonalat!

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.20. 13:36:29

@Nard: Magad alatt vágod a fát, ugye érzed? :)))

Kytia 2011.06.20. 13:38:53

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Nekem volt olyan, hogy egy rílláv kiütötte a fejemben a nyeregből a plátóit. Azért a fantázia elég korlátos. Amikor megérzed a valódi emberhús illatát, az az igazi.:DD
De elfogadom a fordított módszert is, az is működhet. Csak arra viszont nekem sincs ötletem, hogy hogyan csinálhatná. Elmegy főzőszakkörbe, hátha a húspácolás fortélyai annyira lenyűgözik, hogy egy időre meg is feledkezik miattuk a férfiakról? Nehéz elképzelni.:)

indapass90210 2011.06.20. 13:39:09

@Nard: ebből is fakad a vicc, hogy mit csinál a nő szeretkezés után?

Zavar.

dr. gernika 2011.06.20. 13:39:13

@Zsu0805: (megdugta már előtte pont elégszer, hogy tudja, miről marad le)

Kytia 2011.06.20. 13:39:37

@Zsu0805: De nem használta ki a helyzetet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 13:41:07

@Kytia:

Én elfoglaltam magam mással amikor ilyen problémám volt :)

indapass90210 2011.06.20. 13:42:02

@szinteangyal: mivel nem lenne pofám egy csajt lerúgni a padlóra, az ágy elé, ezt viszont is elvárnám. Tehát simán lehet kényszerből egy ágyban aludni. Mondjuk vizilovat akkor sem sunáznék.

dr. gernika 2011.06.20. 13:42:32

@Kytia: Hát ha a főzőszakkör nem is, de egy utazás segít. Nekem tinikoromban az vert ki egy reménytelen marhaságot a fejemből. Környezetváltozás, rengeteg új élmény, pasi nem is kellett.

Tomato Tomi 2011.06.20. 13:48:58

@szinteangyal:
Na látod. Barátságos, közvetlen emberek ezek a Dánielék.

Father Justice (törölt) 2011.06.20. 13:52:50

@Kytia: Nagyon jól mondod! Én a magam részéről a lovaglást javasolnám neki..
..ha nem lennék teéjesen biztos benne, hogy ez lesz a végeredmény:
www.youtube.com/watch?v=9xeQRYGkstQ :)

Kytia 2011.06.20. 14:00:45

@Nard: De mivel? Aggyá tippet.:))

@gernika: Az se rossz. Bár nekem a tinikori marhaságomat akárhány utazás se tudta volna kiverni.

@"Az igazat mondd, mer' nyakon baszlak!": Úristen, szegény ló!!!:)))
Amúgy a lovaglás valóban tökéletes megoldás.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 14:01:38

@Dövan: Semennyire! Ha nem érdekel a pasi, akkor semennyire. Felőlem akár hejjespasee is lehet. Kihúzódok az ágy szélére és alszok, ha meg akar valamit lecsapom a szívlapáttal! :D

kutato525 2011.06.20. 14:02:47

Kevdves Poszt író,
Igazi becsületes, tisztaszívű ember vagy. A legjobb, amit tehettél, azt tetted.
Kívánom, hogy találd meg azt az embert, akit úgy tudsz majd szeretni, ahogy a reménytelen szerelmedet szereted.
(Az 53 évesek nem mind droidok... :) )
Üdv.

TROLL 2011.06.20. 14:04:51

Szerintem dugniuk kellett volna egy észveszejtően rosszat, ez meg ugye a megbánás és a lelkiismeret-furdalás sokat segít az ilyen helyzetben. Mindig a beteljesületlen szerelem piszkálja a legjobban az ember csőrit. Persze abban meg megvan az a kurva nagy rizikó, hogy észveszejtően jót dugnak és akkor még nagyobb a gáz. Ha én most egy pc-s játék karaktere lennék, nagyon szidnám aki velem játszik..

Devil2 2011.06.20. 14:06:10

@Zsu0805: Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld.. :)

Spiritmonger 2011.06.20. 14:07:48

a posztíró elgondolkodhatna, hogy miért nős fickóra gerjed ahelyett, hogy találna valami normál, független embert

felejteni meg ott a környezetváltozás, ha gyenge, ha erős, akkor pedig a legjobb, ha nem törődik a fickóval, és beleszeret valaki másba
felejteni a közöny amúgy a legjobb, mellé dolgozzon sokat, bulizzon, mint az állat, foglalja el magát, és előbb-utóbb az élmény feldolgozódik, max néha sajogni fog a szíve egy kicsit, de azt meg egy felnőtt nőnek el kell viselnie

ergerberger 2011.06.20. 14:09:22

"Sziasztok! Fel vagytok készülve egy igazi szappanoperára?"

Kurvára nem.
Csak idáig olvastam el, csukom is be a gecibe az oldalt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:12:45

@Spiritmonger: Hm. Nem a nős fickóra gerjed...
Hanem egy fickóra, aki történetesen nős.
Nem mindegy.

Kytia 2011.06.20. 14:13:10

@Nard: Hűha, azzal vigyázni kell, mert beleragadsz.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:13:49

@Devil2: Lássuk be: a Jedi mesterek tudták kimondani a világ legnagyobb ostobaságait...

KovA 2011.06.20. 14:16:26

Hát így működik ez... az ösztönvilág ...
Velünk születik a TERMÉSZETES KÜLDETÉS... ha pedig az lehetőséget szimatol beteljesedni azt attól függetlenül, hogy házas vagy nem van gyermeke vagy nem - olyankor jön a vergődés... mert a természetes küldetéshez SZÖVETSÉGes is szükségeltetik... MEGBÍZHATÓ szövetséges - nem elcsábítható - meglehet a természetes küldetés oly erős (esetleg egyéb lehetőségek szűkével) azzal is beéri - avagy rabol magának.

Vagyis, ha egy normális pasi és nő egymás közelében van törvényszerűen efféle kölcsönhatásba kerülnek - jól tudták mert tapasztalták ezt a régiek - ezért nem volt illő pasinak nő közelében lenni ha az nem kívánatos, mert férj az egyik vagy feleség a másik - megelőzendő a vonzástérerő működésbe lépését - férfi és nő ha találkoztak megvolt a protokollja - szép jó napot, néhány udvarias kérdés és minden jót - nem túl sok lelkizés, haverkodás - és hát kendő a fejre - akit már beporoztak annál sziromhullatásnak ideje vagyon ne gerjessze magára a legyeket.

No szóval ezek a dolgok nagyon célszerűen működnek - függetlenül attól mit gondolunk/akarunk ez a természetük...
S az erőt csak kormányozni lehet, feltartóztatni nem.

Ezért helyes, hogy eltávolodtál - nem várható el, hogy magadat is kiszolgáltatva belekavarj a családka életébe.
És hát ha volna tapintat - nem szükséges firtatni miért is távolodtál el - meg kell azt érteni - akinek esze van úgyis sejtheti és épp azért meg kell, hogy hagyja neked hogy megtartsd titkodnak, és hálásnak kellene lennie - hiszen te hozol áldozatot értük.

Az a "hármasban" afféle primitív pasis ötlet volt aoknak az agya a szex körül forog mindig.
D. anyukája - tán ki akarja mutatni hogy szeret téged - azért erőlteti a kapcsolattartást - de jobban tette volna ha elenged.
Azzal hogy kényszerít - gyötör - és, ha már nyilvános is a titkod - kissé meg is csúfol.
Jobban teszed, ha távol maradsz míg el nem múlik a vonzalom - ez kell ahhoz is, hogy jó szövetségest találhass és tudd szeretni ahogy kell.
És ha kötve vannak a (szerelem)vegyértékeid esetleg könnyebb és veszélytelenebb barátságot ápolni - ha érdemes.
És akkor már nem a csóró csaj vagy akinek pasi kéne - hanem a barát(nő) akinek ugyanúgy megvan a szerető társa.
No, hát ennyi...

Ja és légy óvatos pasikkal akikkel bármi okból nem kívánatos vegyülnöd... ha összeengeded a savat és lúgot már nem az ő akaratukon áll, hogy só leszen... azért ne becsüld túl az akarat és az ész erejét - se alul az ösztönviág erejét.
Keresd a szóbajövó pasik társaságát - és kerüld a veszélyes bonyodalmakat...
Egy szakítást elgyászolni idő.
Újat - nem kapkodva találni és megszeretni: idő.
Az idő pedig véges.
Azért most már keményen kell bánni a fiúkkal de önmagaddal is - hogy el ne vesszen az aki neked van szánva és te se vesszél el. Azaz: ha kell gyorsan kell selejtezni azt is aki tetszik.
Egy pasikának a te korodban fél éven belül tudnia kell hogy mi a szándéka veled, ha addig nem tudja azután már aligha fog többet tudni...

TROLL 2011.06.20. 14:19:05

@kutato525: Na ja, csak a tisztaszívűsége meg a becsületessége nem nagyon segít a kicsi lelkin nekije, és mondjuk az ellenkezője se, szóval ez az epikus szívás.. sajna ismerem, együttérzek. "Kívánom, hogy találd meg azt az embert, akit úgy tudsz majd szeretni, ahogy a reménytelen szerelmedet szereted" Na ez a k.n. böckenő. Szerintem ez rohadt sokáig végigkíséri az ember életét. Hogy megy-e azt én nemtom.

dr. gernika 2011.06.20. 14:20:56

@Kytia: Neki már hiába mondod.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:22:37

Azon tűnődöm kedves poszt-író, hogy mi a fene is volt ez a "kapcsolatod"...
Szex ugye nem volt, a csávó a barátod nem volt (különben nem röhögte volna ki az "érzéseidet")...
Rejtély mit is műveltetek ti.
Buliztatok, egy ágyba feküdtetek, és az egész egy édeshármasra tett halovány próbálkozásban merült ki.
Úgy mégis, mi a csudáért vagy oda ezért a fasziért?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:24:25

@KovA: "Újat - nem kapkodva találni és megszeretni: idő.
Az idő pedig véges."

Most jól megnyugtattad... :-)

Devil2 2011.06.20. 14:27:24

@Nathan D'Xantine: Elmondta hogy miért, ennél tovább kár is ezt a dolgot feszegetni.

Eddig én még nem tapasztaltam hogy ostobaság lett volna. Talán nem a legjobb idézet amit ahhoz, amit Zsunak akartam mondani. De semmiképp nem ostobaság.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:28:02

@Bundabandi: Fenét! Csak magas a mittudoménklorionitok szintje a vérünkben!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 14:31:24

@Nathan D'Xantine: akkor értesitem a tanácsot, hogy nem tudunk úgy bánni az erővel mint eddig!

Kytia 2011.06.20. 14:31:45

@KovA: Bár helyenként furcsán becézed a szavakat, azért egyetértek.:)

@gernika: Már függő?:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:34:52

@Devil2:
Erre gondolsz?
" Igazi, egyenes jellem volt, megbízható férfi-ritkaság, talán ezért is kedveltem őt."

Aha. Ez a csávó tudta mit érez a nő. Ágyába fektette, a háta mögött meg kiröhögte.
Valóban egyenes jellem, és megbízható is persze.
Ezen kívül mit is tudunk még?
Hogy együtt rúgták ki őket... Aha. Csodás kapocs.

Szerintem volna mit feszegetni a "miért is bálvány ez a köcsög" témakörben...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:39:11

@Bundabandi: Hiszen már azt sem tudjuk, hogy egy elfeledett, isten háta mögötti, bolygón valaki lemásolta hetven példányban a Bibliát!
Végünk van!
Homály burkol be mindent! Még a szendvicsemet is!

Kytia 2011.06.20. 14:39:16

@Nathan D'Xantine: Miért ne lenne oda? Mindenkinek kötelező számot adnia arról, miért az tetszik, aki? Kémia, szimpátia, trigonometria, paraszolvencia... akármi.:)

Devil2 2011.06.20. 14:39:37

@Nathan D'Xantine: Nem tök mindegy? A csaj érzett valamit, aztán beleszeretett. Kész. Minek ezt fejtegetni? Ha téged kérdeznének hogy "miért éppen ővele vagy?" akkor korrektül, részletesen el tudnád magyarázni hogy miért? Hát az érdekes lenne...

Kytia 2011.06.20. 14:40:25

És igenis egyenes jellem, aki velem nem fekszik le, pedig megtehetné. Nem lehet könnyű neki.:DDDDDD

KovA 2011.06.20. 14:41:03

@Nathan D'Xantine: a józanság nyugtat - nem az önáltatás...
Ez egy régi történet - ki tudja, hol tart most.
de nem szabadna már ezzel foglalkozni (azontúl hogy elmeséli persze).
Ez egy jóravaló lánykának néz ki - hiszen keményen elcsábíthatta volna a másik nő férjét, ha nagyon akarja - amelyiknek már a hármasban eszébe jut, az benne volna háromszög helyett a kétágú villában is :-)
Lehetett volna belőle akármekkora szövevény.
De áldozatot hozott inkább, ami ilyen helyzetben elvárható azt tette. És szerencsére a szerelem olyan, hogy jön is megy is és jön másik ha hagyják :-)
És hát neki is azt kívánom, hogy jöjjön olyan ami nem megy, de sokat bajlódni pasikkal nem érdemes főleg az elején - később még lehet eleget bajlódni velük meg kell is, meg lesz is rá idő.
De pasit begyűjteni nincs sok idő - aki családkát szeretne annak úgy 32 éves koráig meg kéne találnia azt akitől gyermekei lesznek - visszaszámolva azt hogy felnőjenek mire nyugdíjas lesz - és egyéb orvosi/biológiai okokat is.
No ezért nem szabad éveket bajlódni kevéssé ígéretes pasikkal.
Mert ha elcseszed az időt méltatlanokra végül elvész aki megérdemelt volna... azt pedig fel kell kutatni és meg kell menteni elveszés elől... bizony az embernek felelősnek kell lenni aziránt az ember iránt is akit csak ezután ismer meg - meg a babácskáért is aki belőled szeretne megszületni - mielőtt még megfoganna... ez is az is ott van benned - a vágy lenyomat formájában amit be kell tölteni.
Nnna.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:42:52

@Devil2: Pontosan el tudom magyarázni.
Egyébként elég egyszerű.

Egyébként nekem aztán tökmindegy. Nem én kértem egy blogon segítséget a felejtéshez...

Devil2 2011.06.20. 14:46:27

@Nathan D'Xantine: Na nem ilyen válaszra gondoltam hogy, "mert kedves, aranyos, jól néz ki",stb... mert akkor sokmindenkivel lehetnél eccerre.

Na, mondjuk segítséget kérni a felejtéshez, az az ostobaság.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 14:46:34

@Nathan D'Xantine: Zavart érezek az erőben! DE! Minden ellenséget le lehet győzni – a megfelelő pillanatban (indított gáz támadással!) :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:48:09

@KovA: Példázat a tökéletesen használhatatlan bölcselkedésre.
Ez nem tenyészállat kereső!
Ez kötődés, érzelem, szeretet.
És olykor szerelem ami vakít, tehát nem látod, hogy a másik méltatlan. (Lásd a fenti felvetésemet.)

Ez nem naptármódszer!
Milyen az már hogy közlöd vele sok idő, de neked nincs annyi?

Szövevény pedig így is lett. És a szerző az egyetlen a jelek szerint, aki jól belegabalyodott...

Devil2 2011.06.20. 14:48:43

@Kytia: Kipihented magad hétvégén, látom.. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:50:06

@Devil2: Voltaképp lehetsz is sokmindenkivel egyszerre...

Devil2 2011.06.20. 14:51:27

@Nathan D'Xantine: igen, ez a nagy szív ismérve..

Kytia 2011.06.20. 14:53:07

@Nathan D'Xantine: Mijazhogy méltatlan? Van olyan, aki szeretésre hitelesített példány és van olyan, aki csak hamisítvány?:o

@Devil2: Hát, az SE jött össze.:)

Kytia 2011.06.20. 14:53:50

@Nathan D'Xantine: Hát, csak akkor, ha az alany megígéri, hogy nem bukik el a teszten.:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 14:54:03

@KovA: Úristen! Akkor má csak egy évem van utódot nemzeni! Jaj! Tik-tak-tik-tak

Devil2 2011.06.20. 14:54:44

@Nathan D'Xantine: mér, ha nagy, akkor sokan ráférnek? :D
Basszus, akkor az enyém nem "elég nagy".. most komplexusos is lettem...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:55:05

@Kytia: Ne tőlem kérdezd! A mester mondá...
Hogy ne pazaroljunk méltatlanra... S lőn...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:56:30

@Kytia: Én megígérem... :-D

@Devil2: Jajj, ne már! Hányat akarsz egyszerre nyársalni?

KovA 2011.06.20. 14:56:56

@Bundabandi: Pasik kicsit jobban ráérnek, de azér' annyira ők se. Azé' igyekezz...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:57:28

@Bundabandi: Még ma taszíts el magad mellől minden méltatlant, és szánj időt a méltóra!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 14:58:29

@Bundabandi: Látod? Mondtam én! Igyekezned kell! :-D

Devil2 2011.06.20. 14:59:10

@Bundabandi: De te leszel az első aki kipróbálod.., ja, nem önként persze.. :D

Devil2 2011.06.20. 15:00:08

@Nathan D'Xantine: Én? Csak egyet. Ahhoz viszont elég...

KovA 2011.06.20. 15:01:35

@Nathan D'Xantine: Nézőpont kérdése.
Aki megéli - annak nem tenyészállatkereső - nem úgy éli meg.
Valójában és lényegét tekintve - bocsánat - de mégis az :-)
De lásd mily kegyes velünk a természet - csodának élheted meg és nevezheted aminek csak akarod, még verset is írhatsz róla !

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:01:52

@Nathan D'Xantine: Jaj tudom! Vén vagyok, mint az országút! :D Mindjárt el is bújok szégyenemben.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:03:54

@Devil2: Csak annyit mondok NEM! A többit találd ki a szövegkörnyezetből. :) :) :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:04:28

@KovA: Erről sajnos nem lehet verset írni. Illetve lehet, hiszen lehet írni egy dögről is akár...
Mégis az irodalom valahogy gazdagabb a reménytelen szerelmek taglalásában, mint az "Óda a meglelt vemhességhez" tipusú költői eszmefuttatásokban...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:06:07

@Bundabandi: Aszondják a szerelemhez sose vén az ember, tehát ha a szaporodás nem sürgős....

@Devil2: A jó para-trooper segít ahol tud...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:07:07

@Bundabandi: Megvádollak gondolatolvasásra való felbújással!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:09:07

@Nathan D'Xantine: Bevallom bűnös vagyok! Mi a büntetésem? Kézrátétellel kell segítenem Devil méret problémáján? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:11:02

@Nathan D'Xantine: pedig ha nem mondod észre sem veszem, hogy bújni kellene! XD XD XD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:11:31

@Bundabandi: Kit érdekel Devil?
Köss inkább vádalkut! :-D

Kytia 2011.06.20. 15:15:00

@Nathan D'Xantine: Jaértem. Akkor félreértettem. Mert kétféle méltatlant különítettem el, az egyik, akit szeretsz, a másik, akivel megosztod a zéleted.:)
És véleményem szerint olyan nincs, hogy méltatlant szeretsz. Szeretni jó, szóval az nem baj, hogy xy-t szereted, csak akkor van baj, ha bizonyos projektekhez (pl. családka:DD) tőle várod a pártner szerepét, holott nem tőle kéne. Erről beszélt KovA, szerintem. És persze, van az elvakítottság, de azért az sem korlátlan.

@Nard: Az úgy nem ér. Úgy igazságtalanul megkönnyítjük a dolgát, és oda a teszt.:)))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:16:44

@Nathan D'Xantine: Veled? Attól függ.... mennyire vagy NAGY úr!

KovA 2011.06.20. 15:17:20

@Nathan D'Xantine: Épp az benn a csodálatos, hogy a "meglelt vemhességről" mi szépen lehet ezerféle ódát írni, hogy a vemhesség szó ki sem mondatik - vagy tán épp azért :-)
Az egy dolog ezerféleképp írható körül, de kimondva csak egy.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:18:12

@Kytia: Az nem méltatlan, hanem alkalmatlan.

Ami pedig az elvakítottságot illeti...
A poszt alapján korlátlannak tűnik. Ezért kérdeztem, hogy mégis mit zabálsz ezen a fazonon... Érdekelne a válasza.

Devil2 2011.06.20. 15:18:58

@Bundabandi: Gyanús vagy te, nagyon gyanús..:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 15:21:36

@Kytia:

Lehet mástól jobban fél mint amennyire dugni akar! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:21:52

@Bundabandi: Függő volnál?

@KovA: Várom a világirodalmi hivatkozásokat a "még pont időben terhes lettem" tárgykörben...

Mert félre ne értsd! A terhességről a szülésről lehet ódákat zengeni (főleg pasiként). De arról bizony még nem írt senki(tudtommal), hogy hoztam a részidőt és bár ketyegett a bioóra, én csak összekettyintettem egy magzatot az utolsó pillanatban!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:23:11

@Devil2: Gyere, népesítsük be a poklot, úgyis már csak 1 évem van rá! Szóval gyorsnak kell lenned! Bírni fogod? :D :D :D :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:23:12

@Kytia: Egyébként én megígértem amit kellett.
(A teszthez)

Kytia 2011.06.20. 15:25:47

@Nathan D'Xantine: Miért tűnik korlátlannak? Egy csomó jó tulajdonsága lehet a fickónak. Már kollégaként is jól megértették egymást, aztán barátként is, nyilván van bennük csomó közös, ne sajnáld már a fickótól, hogy beleszerettek.:DD
A csaj ugyanakkor a legjobb döntést hozta. Felmérte, hogy a pasi, bár nem méltatlan a szeretetére, de partnerként alkalmatlan, ahogy te mondod. Egy nőnek élete során kb. 223.628-szor kell meghoznia ugyanezt a döntést, különböző pasikkal kapcsolatban. Eléggé szar egyébként mert egy csomó szerethetőről kell lemondani olyan okokból, amiket KovA említett. De azért ez nem jelenti azt, hogy akivel valamiért nem működik, azt ne merjük szeretni.:)))

Kytia 2011.06.20. 15:27:23

@Nard: Á, az nem lehet. A dugáshoz képest a félelem is csak harmatgyenge, másodlagos érzelem.:DDD

@Nathan D'Xantine: Nem hiszek neked úgyse.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:28:22

@Nathan D'Xantine: Na erre majdnem válaszoltam, de lecsapnátok a labdát, így inkább kitöröltem. Helyette az mondom NEM! :D :D :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:28:33

@Kytia: Lehet hát! Ezek érdekeltek volna...
Egyébként meg totál egyetértünk.

Devil2 2011.06.20. 15:29:52

@Bundabandi: Hogy bírni fogom e? Ez attól függ milyen farkat tudok "lízingelni".. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:31:33

@Kytia: Tudtam hogy hitkérdést fogsz csinálni belőle. ;-)
Egyébként vélhetőleg most tényleg kihagynám. Még túlságosan odavagyok valaki másért.

@Bundabandi: Akkor térjünk vissza a vádalkura... :-)

Devil2 2011.06.20. 15:34:36

@Bundabandi: Én nem versenyzek. Csinájjon meg a Nathan. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:38:30

@Devil2: Ja, bocs! Mindig elfelejtem, hogy a szerződésben CSAK a lelkemről volt szó.

@Nathan D'Xantine: mit tartalmaz?

Kytia 2011.06.20. 15:40:24

@Nathan D'Xantine: Helyes. Biztos nem érdemli meg, de legyél is.:)))

Amúgy kár olyat kérdezni szerintem, hogy sorolja fel, miket szeretett benne. Tőlem is kérdeztek ilyet egyszer, aztán minden egyes válaszomat kiröhögték.:))) Mert ugye ezekből azt veszel komolyan, amit akarsz. Meg így felsorolva vagy komolytalanul hangzanak (ha valami speciálisabb dolog, pl. "imádtam turkálni a hajában":D), vagy totál közhelyesen ("jó volt a humora").

KovA 2011.06.20. 15:40:38

@Nathan D'Xantine: Hát mert nem is az utolsó pillanat a lényeg, hanem a baba. Meg aztán az utolsó pillanatról ritkán lehet tudni, hogy mikor volt vagy mikor lesz - az a bizonyos 32 év sem merev határ - csakhát az ember lehetőleg nem úgy tervezi az életét hogy a Kékestetőn át meg Pestről Budára.
Ami ma könnyű - holnap sokkal nehezebb.
Ami ma alig - holnap sokkal inkább kockázatos.
Az együtt tölthető idő is rövidebb - nem mindegy hány évet adok melyik életszakaszomból és kinek. No és hát egy jó nagymama/nagymama kincset ér ám, ha tehermentesíteni kell anyukát apukát - akár azért hogy együtt lehessenek akár azért, hogy a munkahelyükön meg tudjanak felelni... kutya dolog, ha senkire sem számíthatsz.
No szóval úgy igyekezzék az ember eltervezni a dolgait, hogy jó esélye legyen jól elvégezni. Azért ne 40 éves korára tervezzen gyermeket teremnek: meglehet összejöhet.
De igen sok kapcsolódó dolog és szempont van az elkövetkezendő 50 évre. 64 éves korodra önálló talán 70 éve korodra unokád is lesz... akit még 80 éves korodig - alsótagozat végéig - kicsit többet kéne felügyelni, ha anya/apa épp nem ér rá.
Jobb ezeket a dolgokat fiatalabban csinálni... könnyebb is.

2011.06.20. 15:41:54

@Devil2:
Mit tegyek? Mit ne tegyek? Mit ne próbáljak?

"Eddig én még nem tapasztaltam hogy ostobaság lett volna. Talán nem a legjobb idézet amit ahhoz, amit Zsunak akartam mondani. De semmiképp nem ostobaság. "
És ide hogy kerül a nevem? Nagyon nem értem.

Nem vagyunk ma egy hullámhosszon. :) Légyszi szájbarágósan. :)

Devil2 2011.06.20. 15:42:33

@Bundabandi: Ja, éretem. Kicsinálni se akarlak.. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:43:04

@Bundabandi: Nem tudom. Leülünk és megbeszéljük...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:44:27

@Devil2: *nagyon-nagyon röhög!* És becsinálni???????? XDDDDDD

Devil2 2011.06.20. 15:45:27

@Zsu0805: Mondtad hogy "próbálok ma pozitív lenni".

Erre mondom (volna) azt, hogy ne próbáld, hanem tedd. Vagy van ennek valami akadálya? :)

Devil2 2011.06.20. 15:46:38

@Bundabandi: Becsinálni téged? Azt a csirkékkel szokták.. :D

dr. gernika 2011.06.20. 15:50:07

@KovA: Szerintem senki sem így tervezi. Ez általában alakulni szokott.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:50:13

@Devil2: Jahh, én már tyúk vagyok! Kicsit rágós... sokáig kell FŐZNI! :D :D :D

Te, becsinálni a gatyóba! Vagy rendes ördögök nem csinálnak... ilyet?

Devil2 2011.06.20. 15:52:13

@Bundabandi: Én nem tudok FŐZNI. :D

Egyébként meg olyat még a rendesek is csinálnak. De hogy a kérdésedre válaszoljak, nem akarok, sose akarok. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:52:38

@Nathan D'Xantine: és miről akarsz... khmmm... beszélgetni az alku keretein belül?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:54:06

@Bundabandi: Mi van pánikolsz? :-D
Akkor hagyjuk! Ördögözz nyugodtan... ;-)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.20. 15:55:07

Aha, tök hihető,hogy egy ágyban alszotok, miközben a felesége ment fenn alszik a hálóban... Ez egy igazán életszerű sztori volt, köszi Emese.
Ja, és hogy hogyan felejts, már ha ez igaz is lenne?

Egyszerű: válts számot és ennyi. Akkor még az sincs ott,hogy villog a banya neve a kijelzőn és ezen agyalsz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 15:59:37

@Devil2: ...oszt mindig sikerül?

A főzéshez meg nem kell nagy tudomány! Megtanítalak! Először is kell egy naaaaagy fakanál.... Megvan? :D Aztán bele kell pakolni a fazékba minden hozzávalót. Végül folyamatosan kevergetni a kanállal, amíg meg nem főtt! Végül elmondhatod, hogy megcsináltad! XD

Jaj, szóljatok rám, mert kezdek naaaagggggyon hülye lenni ma! Biztos az időjárás az oka... biztos... :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 15:59:54

@Devil2: Ne aggódj. Humán kategóriában pont fordítva van.
Az öreg tyúkot kell kevesebbet főzni!

Sanity 2011.06.20. 16:00:03

Ez nem szappanopera. Ez csupán a te személyes drámád, ami abból adódik, hogy se magad, se mások előtt nem mered felvállalni az érzéseidet, és nem tudsz őszinte lenni. Csupán megadnak köszönheted azt, hogy ebbe a helyzetbe jutottál.

Mit tehetsz? Letisztázod a helyzetet. Könnyebb lesz továbblépni, ha beszélsz a sráccal kettesben. Ha ehhez gyenge vagy, akkor szokj hozzá a jelenlegi kilátástalan helyzetedhez. Ha nem tisztázod le minél előbb magadban azt, hogy TE mit akarsz a lehetőségek határain belül, akkor az életed következő 7 éve is önsajnálattal fog eltelni. Ja, addigra 34 leszel, és számtalan olyan évet vesztettél már el, amit soha nem fogsz visszakapni az élettől. A te döntésed.

KovA 2011.06.20. 16:01:18

@gernika: Azért hagyják is így alakulni... az idő szinte észrevétlenül gyorsul 35 fölött már vágtat. :-)
amit az ember úgy gondol, hogy bármikor megtehet - azt sokszor sohanapjáig halogatja.
No de ezzel nem azt akarom mondani, hogy aztán most mindenkinek mindant napra be kell táblázni a naptárba - elvenni az esélyét is csodáknak ajándékoknak meglepetéseknek...
Csak azt hogy mindennek rendelt ideje van... és vannak évszakok.
Tavasszal virágozni, nyáron teremni őszre érlelni kell ... aki nyárra halasztja a tavaszt őszre a nyarat, annak gyümölcse csak télre érik be - ha megéri.
És hát mindenkinek az évszakának megfelelően kell élni/viselkedni - hogy azon belül alakuljon aminek akkoriban alakulni kell.
Igy értem, hogy mindennek rendelt ideje van...

Devil2 2011.06.20. 16:03:29

@Bundabandi: Hát az már nem a főzés, hanem az evés maga.. :D

Nem szólok rád, jó vagy te így naggyyon hülyén is. :D

Devil2 2011.06.20. 16:05:17

@Nathan D'Xantine: Nekem is van ilyen megfigyelésem. De ha Bandi mondja, elhisszük.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 16:08:25

@Nathan D'Xantine: @Devil2: Mivel csak 23-nak néznek általában, így simán lehet jó a következtetés!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 16:10:39

@KovA: Egy fenét vágtat 35 felett!

Hogy az idő(ami nem létezik) milyen gyorsan múlik(látszóléagosan) az nem a korod, hanem a napjaid minőségének függvénye....

Devil2 2011.06.20. 16:11:44

@Bundabandi: dehát ezt ugye magad is csak következteted?.. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 16:16:19

@Devil2: Szerintem azokat a tyúkokat könnyű megfőzni, akik ki vannak ábrándulva, esetleg megfáradtak a tojásrakásban és már bármilyen kakas megteszi!

Devil2 2011.06.20. 16:17:32

@Bundabandi: Igen-igen, csak idő kérdése.. :D

Devil2 2011.06.20. 16:18:43

@Bundabandi: Viszont legalább van válszték. :D

Devil2 2011.06.20. 16:20:25

@Bundabandi: És megint egy feltételezés. :D

KovA 2011.06.20. 16:22:45

@Nathan D'Xantine: Ja,ja - lehet.
A lényeg, hogy nem mindegy, hogy telik is e az idő vagy csak múlik :-)
Aki túl sokáig múlatja, annak nehezen telik (ha egyáltalán).

Devil2 2011.06.20. 16:35:38

@Bundabandi: remélem nem a "nagyyyon hülyén" sértődtél be...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 16:40:51

@Devil2: Na, de nagy a választék! :D Utánpótlás mindig van!

Pont ma hívott az egyik barátnőm, hogy válnak a férjével. Panaszkodtunk egy sort egymásnak, aztán jól megbeszéltük, hogy mindketten szépek vagyunk és okosak! :D Nincsenemvan itt probléma!

KovA 2011.06.20. 16:41:52

@Sanity: Hát - mindegy mi segít, ha szükséges - csak segítsen.
sok értelmét nem látnám a beszédnek a sráccal - már tudja amit nem is kellene tudnia.
A lehetőségek határán belül meg jobb nem akarni semmit, mert az ember a lehetőség határainak rabja lesz.
Ez a srác zsákutca - csak családrobbantással lehetne valami de az nem éri meg.
El kell gyászolni mint egy halottat ezt a szerelmet / kész ténnyé tenni.
Ha szerelmes az ember, akkor vagy nagyon közel kell lenni, ha lehet belőle valami - vagy nagyon távol - ha nem lehet.
Ebből nem lehet. Itt nem szabad mást akarni mint távolságot, míg a szerelem el nincs gyászolva mint valami halott - addig önkínzás a se távol se közel. És így veszít az ember a legtöbb időt az ilyen se közel se távol állapotban...

A "mit akarás"sal is vigyázni kell mert az embert jól csőbe húzzák a vágyai és a gyengeségei. Bizony csak a keménység segít az a legrövidebb út.
Vannak érzések amik az embert megölni akarják, hogy ne sikerüljön: nekik kell meghalniok.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 16:44:00

@Devil2: De! Nem is állok szóba többé veled!

Ha megsértődnék azt tuti észrevennéd. XD A végletek embere vagyok! Van nem, vagy nagyon és akkor nincs bocsánat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 16:47:58

@Devil2: "Panaszkodtunk egy sort egymásnak"

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 16:50:24

@Bundabandi: Devil, lefordítom! Igen, ráér... :-D

Devil2 2011.06.20. 16:50:44

@Bundabandi: jól van, akkor nem cseszegetlek.. ma már.. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 16:54:50

@Nathan D'Xantine: Nem mondtam ilyet! De megerősített pár dologban a csaj, amit eddig is így gondoltam, most meg végképp így gondolom... És helyeseltünk egymásnak, hogy a tiéd is ilyen? Az enyém is! Ő már döntött, én még nem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.20. 16:58:14

@Bundabandi: Bocsáss meg, nem akartalak meggázolni...
Ismeretlenül is kívánok minden jót!

És ezennel csatlakozom Devil bátyóhoz.

dr. gernika 2011.06.20. 17:03:41

@Bundabandi: De amikor itt egyesek aggodalmaikat fejezik ki a párod miatt, akkor fel vagy háborodva.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 17:09:17

@Nathan D'Xantine: :D Nem probléma! Már mások is mondták, látszik az írásomon mostanában, hogy nem minden ok. De majdnem 10 év után megérdemli, hogy esély kapjon arra, hogy összekapja magát. Ezt eddig nem igazán tette meg, a türelmem pedig nem végtelen. Ennyi tömören. Bár miután közölte, hogy az én döntésemen múlik minden, mert minek harcoljon ha én már döntöttem... :( Minek, minek.... ja! Gondolatolvasás bakker!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 17:11:13

@gernika: Már nem. Mikor még megérdemelte, akkor megvédtem.

Bohumil Stejskal 2011.06.20. 17:12:28

@Kytia: Én a magam részéről lemondok az "egyenes jellem" jelzőről :))

dr. gernika 2011.06.20. 17:13:38

@Bundabandi: Ezek szerint megbukott azon a teszten, amit a múltkor emlegettél.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 17:17:37

@gernika: Ha a mérlegre gondolsz, akkor eléggé átrendeződött a jó és rossz oldal! :D De tényleg! Átkerült egy fontos dolog a másik oldalra és nehezen tolerálom.

Tomato Tomi 2011.06.20. 17:22:44

@Bundabandi:
Nincs sok közöm hozzá, de ez a kijelentés a részéről nem sok jót sejtet.

dr. gernika 2011.06.20. 17:26:43

@Bundabandi: Nem emlékszem, csak dereng, hogy azt mondtad, irgumburgum lesz, ha valamin elbukik a közeljövőben, mert az uccsóelőtti esélyét már eljátszotta fél éve. Tisztában van azzal, hogy most rezeg a léc?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.20. 17:33:27

@gernika:

Szerintem nem. Mert gondolatolvasásra van kényszerítve, tudtán kívül.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 17:38:09

@gernika: Tisztában. Mondtam neki, hogy ugye tudja, hogy merre felé haladunk. Sőt már több beszélgetésen is túl vagyunk. Az a röhej, hogy NEM TESZ SEMMIT! Csak néz rám, hogy "akkor miért nem zavarsz el?" Kérdés ez majd' 10 év után? Mert eddig azért voltam vele, mert utálom! :P

Híííí! Miket ki nem szedtek belőlem, na húzok haza!

dr. gernika 2011.06.20. 17:42:32

@Bundabandi: Szerintem zavard el. Vagy észhez tér, vagy annyit is ért. Barinővel költözz össze.

Sanity 2011.06.20. 17:54:47

@KovA: A srác egy fontos ember volt az életében. Egy fontos embert nem építünk ki úgy az életünkből, hogy egyik napról a másikna egy szót nem beszélünk vele. Ha másért nem, akkor azért kellene vele beszélnie, hogy tisztázza a helyzetet. Leírások alapján normális a srác, és egy ilyen biztosan jól esne neki.

A lehetőségek pedig ebben a helyzetben kb az alábbiak:
-elfelejti a srácot, és kerül bármilyen találkozást vele
-beszélget a sráccal, tisztázza a helyzetet, és többet nem találkoznak
-beszélget a sráccal, tisztázza a helyzetet, és tudatosítja a lány magában, hogy csak barát lehet a srác szemében, és 0% esély van többre
-megpróbálja mindenáron megszerezni a csajt (értelemszerűen nem támogatom, sőt, sztem senki, de egy lehetőségnek lehetőség)

Ezek a lehetőségek. Mindegyiknek van következménye. A csaj képzelheti azt, hogy beszélget a sráccal, majd a srác bele fog szeretni - ez pl egy valószínűtlen dolog.
A lényeg csupán annyi, hogy ha nem tudja a lány, hogy mit akar, akkor élete végéig egy reménykedő állapotban lesz, és soha nem fog tudni túllépni a srácon.

Amúgy igaz amiket írsz, csak azzal nem értek egyet, hogy a "se közel se távol" a probléma. Ez az állapot nem probléma, amennyiben nincs már remény. A remény az, amit ki kell iktatni. A legkönnyebb úgy, ha nyíltan beszél a sráccal, és asrác közli, hogy 0 esély van bármire is.

Tomato Tomi 2011.06.20. 18:09:07

@Sanity:
Részben egyetértünk és általában támogatom is az őszinte beszélgetést, de ebben az esetben nem biztos hogy jó ötlet.
A posztoló szempontjából nincs sok értelme, a srác pedig biztosan nem érezné magát jobban tőle, főleg ha elhisszük, hogy semmivel sem biztatta a lányt. D. most mérges, de majd elfelejti az egészet és a posztoló is jól tenné ha így cselekedne. Ebből már barátság sosem lesz.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.20. 18:38:19

Én is elmentem volna a fenébe, szerintem csak így lehet.
Mondjuk ez a 6évnyi nyígás nekem kicsit sok, de kik-kinek.
Az meg tényleg kifejezetten bántó, hogy kacarásznak mások érzelmein.

Virgo1975 2011.06.20. 20:23:31

@B.M: én meg azt nem értem, hogy aludhat egy friss házas, kisgyerekes férfi együtt egy másik nővel a saját lakásában úgy, hogy a feleség nem féltékeny. azt még megérteném, hoy nagy a haverság, csaj ott alszik. de egy ágyban, anyuci meg a nászágyon? nem értem.

Virgo1975 2011.06.20. 20:26:24

@Bundabandi: nekem pl. mostanában 13 évvel ezelőtti dolgok jutnak az eszembe...és nem vagyok túl rajta, pedig vagy egy évtizede nem láttam az illetőt. azaz, ennél bonyolultabb. nem vagyok túl rajta - és eléggé tudom, hogy miért - de azért nem zavar be a napi életembe, és ha jönne valaki, abba se zavarna be. de még mindig eszembe jut,és még mindig fáj.

Virgo1975 2011.06.20. 20:41:55

@Dövan: nos, ha én nem vonzódom hozzá, tehát, hogy esetleg esély van többre (nem kell rögtön, lehet később is), akkor inkább alszom a földön...olyannal nem vagyok hajlandó egy ágyban aludni, akihez nem vonzódom.

Virgo1975 2011.06.20. 20:44:25

@Dövan: akkor költözz le te a padlóra. de én sem alszom kényszerből egy ágyban egy férfival. ha nem akarok tőle mást.

Joe69 2011.06.21. 00:13:42

Ilyen sztorit sokat láttam, de mindig fordítva. Egyes csajok idomítják be a férjüket arra, hogy vegyék tudomásul egyes hímnemű "házibarátok" folyamatos jelenlétét. A pasi ilyenkor belemegy abba a látszatba, hogy a "házibarát" tulajdonképpen az ő haverja. Az egész mögött meg az a szomorú tény áll, hogy a férj nem tudja vagy nem akarja rendesen megdugni az asszonyt, és emiatt bűntudata van, amit az asszony, akinek ugye a jó dugás megjár, alaposan táplál és lelkileg zsarolja.

Fordítva ez ilyen nyiltan szinte kizárt,a nők ezt nem tűrik, az együttalvásos sztori meg szinte morbid, el se igen hiszem. Ha mégis, a feleség meg az anyucija egyformán nem százas. Lehet, hogy rejtve leszbi mindkettő, és a posztíró az esetük , mert normális esetben az első ilyen után közös erővel kellett volna picsán rúgniuk és világgá zavarniuk - ahogy meg is érdemelte volna.

Mert ugye, nős pasival nem kezdünk, avagy mégis..megint szerényen saját magamat idézem..

csajokrol.blog.hu/2010/06/26/miert_a_nos_ferfi_kell

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.06.21. 07:03:24

Ez az eddigi legszürreálisabb poszt nekem.
Ottalszik egy ágyban a férjjel és ez teljesen ok az asszonynak. Anyuka tolja a kisasszonyt. Apa meg nem tolja. És a leghülyébb megoldás: nem veszi fel a telefont.

KovA 2011.06.21. 13:58:46

@Sanity: Jó, elismerem igazad van - beszélhetne/beszélhetett volna a sráccal holott nem az számít hogy nekem mit jelentett, hanem én mit jelentettem neki - és az biztos hogy egy ilyen hármasban ötlet után világos, hogy aránytalanul keveset - de ez nem a srác hibája csak tény. Viszont jelenthettem neki annyira barátot, hogy tartozom egy magyarázattal.
Azonban akkor is kész tények elé kell állítani magunkat sebezhető/érzékeny lelkiállapotomra tekintettel teljes gyógyulásomig a társaságát kerülöm - ez nem haragot jelent - csakhogy az ember szertete/szerelme érzékeny "testrészévé" teszi lelkének a másikat - és különösen fájdalmassá ha ez a szeretet/szerelem betölthetetlen. Durva leszek: amputálni kell, ez a gyógyulás feltétele.
Aztán majd nőhet másfajta baráti kapcsolat - tapasztalás szerint sokkal később. evtized(ek)ben kell gondolkodni.
És mindezt annyira el kell határozni - mielőtt beszél az ember a másikkal - hogy semilyen felpuhító engedménykereső rábeszélés ne hasson. Nem a megoldáskeresés a cél csupán a tényközlés - mert más (jó) megoldás nincs.

A se közel/se távol - saját tapasztalatból - legalábbis nekem - tehát van olyan ember akinek probléma.
Meglehet a nincs már remény a fizikai közelség ellenére értelmezhető kellő távolságként - de nem mindenki tudja így megélni... az ember az eszével tudhatja amit az ösztönei a szíve nem fogad el - ha kiteszi magát kölcsönhatásoknak reménytelen szerelmével.
A másik, hogy egy sráctól ritkán várhatsz olyan beszédet, hogy 0 esély van bármire is - ahhoz már nagyon az agyára kell menni.
Dugásra mindig van esély különösen olyannál aki hármasban emleget, csakhogy a dugásból többet él meg egy lány mint egy pasi többet remél tőle és ígér magának belőle.
A nők így esnek igazán érzelemcsapdába - akaratuktól függetlenül sőt annak ellenére. És sok idővel fizetnek érte...
Ah, a csalfa vak remény, ó csak az ne lenne ! :-)
Megrontója életeknek...
De nem önzésünket bünteti-e szenvedéssel a szenvedély ?
Ki a leckét időben meg nem tanulja - elveszejti azt.

"Az én szívem sokat csatangolt,
de most már okul és tanul.
Aki halandó, csak halandót
szerethet halhatatlanul. "
(József Attila)

KovA 2011.06.21. 14:44:25

@Zsit (nyau és rémizé): Most hogy így mondod - van a történetnek egy másik durva olvasata is... a 6 évnyi nyígás, és hogy kacarásznak az érzelmein - illetve a megjegyzés, hogy hármasban...

Ha valaki annyira függő, érzelmileg csimpaszkodik a másikon egy idő után hülyének nézik, megalázzák.
Ilyen háttér előtt látszhat az a 3-asban ötlet poénos elhessentő üzenetnek is - mit nyaggatsz már annyira tán 3-asban is benne volnál - mindenki látja, hogy belém vagy esve és már tök ciki - elzavarni nem akarlak mert nem akarlak bántani de vegyél már vissza kicsit...
Az a helyzet amikor az ember titkos ki sem mondott érzelmeiről az egész környezet tárgyal a hátam mögött - már elég megalázó.
A csimpaszkodás - ha szerelemből is - önzés és önalázás - tőlem koldulja mert az egyetlen vagyok akitől kaphat valamit rám van utalva - kiszolgáltatott.
Minél hosszabb ideig tart ez az állapot annál nagyobb a leértékelődés.

Mindez csak egy másik olvasata a történetnek - eleve az elbeszélő szemüvegén keresztül látjuk a tényeket.
Lehet ez - lehet az - de mindenképp az a helyes, hogy innen menekülni kellett...

artemisia annua 2011.06.21. 17:23:38

az ilyen expert mama nagy öröm, gondolom a fiú is eléggé ég miatta
süti beállítások módosítása