Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Néha a gyöngéd pasik tarolnak

2011. június 23. 07:18 - Panni CsP

„Ha verekedős lennék, megtépném a csajt, de hogy nézne már az ki, hogy az új barátnő a régi fejével focizik??” – mai történetünk hepiendes lesz, hiszen a csaj megtalálja végre álmai pasiját. Posztolónk felveti a kérdést: vajon a mai kor igazi férfija tényleg olyan, mint ahogy a filmek és a reklámok sugallják? Most megtudhatod, miért jóság a színházban lazázni.

 

Hello! 22 éves lány vagyok és úgy érzem – nem akarom azért elkiabálni - megtaláltam az igazit. Még nem éreztem ilyet, persze ehhez kellett egy olyan pasi, aki felvállalja az érzéseit. Sokan nyálasnak tartanák őt, de először is tisztázzuk, kit nevezünk nyálasnak? Azt, aki verseket ír, vékony, szemüveges, kedves, halk szavú, de nem lúzer? Nos, ő ilyen. Úgy ismertem meg, hogy idén elkezdtünk pár barátommal színházba járni, és az egyik szünetben, a büfé előtt szóba elegyedtem vele, miközben 15 méter sor állt előttünk. Az előbb leírt jellemzéshez még hozzátartozik, hogy a tekintete valahogy nagyon is férfias. És ez a keverék vett le igazán a lábamról.

Elkérte a számom. Még azon a héten meghívott egy barátja zenekarának a próbájára. Nagyon jól éreztem magam, hajnalban csókkal búcsúztunk, ami olyan sokáig tartott és olyan szenvedélyes volt, hogy nem is tudom, mennyi ideig tartott, negyedóra-félóra… Másnap jöttek az SMS-ek tőle. Pár nap múlva újra találkoztunk. Tehát összejöttünk. Az ágyban nagyon jó vele, és megmutatja, hogy tud ő vad is lenni. Az egyetlen problémát a fiú volt barátnője jelenti, akivel 2 évig élt együtt. A gond az, hogy ő lakott a csajnál, aki egyik napról a másikra kitolta őt az ajtón, mert talált egy másik faszit. Ilyenkor történik az, hogy a pasikban meginog a nőkbe vetett bizalom és teljesen visszahúzódnak. Amikor összejöttünk, előtte kevéssel talált magának egy egész jó kis albérletet. Ám, egy csomó cucca még az exnél van, aki rendszeresen játssza az agyát, amikor felhívja, mert menne értük, hogy " hát, most nem jó, mert nem vagyok otthon" stb. Idegesítően húzza szegényt. Ha verekedős lennék, megtépném a csajt, de hogy nézne már az ki, hogy az új barátnő a régi fejével focizik?? :)  Nem tudom, milyen az igazi férfi, tényleg olyan-e, mint ahogy a filmek meg a reklámok sugallják. Ő kifinomult és művelt, de nem az az arrogáns, mindenkit lenéző, nagyképű-fajta. Ez nincs benne. Leginkább olyan, mint… ahogy Nard mondaná: tarisznyarák… de ez sem fedi teljesen a valóságot, mert nem egy filozofikus-hippi forma, és tud öltözködni is. Szóval, boldog vagyok vele, három hónapja. De hogy legyen valami vitaindító kérdés a végére: egy „igazi férfi” feltétlenül gladiátor?

 
425 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr993007691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 07:57:02

"egy „igazi férfi” feltétlenül gladiátor?"

Nem, de nem benazik azzal, hogy a sajat cuccat se tudja elhozni joideje.

Szöszi 28 2011.06.23. 08:05:34

Szerintem szó sincs róla, hogy gladiátornak kell lennie minden pasinak, nem kell oroszlánokkal elbánnia pusztakézzel, de azért a volt barátnőket tudja már lerendezni:D

Muha 2011.06.23. 08:05:36

@Frigyesur: Szija Fater! :)

"de hogy nézne már az ki, hogy az új barátnő a régi fejével focizik?? :) "

... vagy fordítva.

dr. gernika 2011.06.23. 08:06:56

Hát ennek a posztnak semmi értelme nem volt.

dr. gernika 2011.06.23. 08:09:33

Azt viszont előrebocsátom, hogy ha a pasival ennyire nemrég szakítottak több mint két év után, akkor hamarosan elkezdi majd posztírónk erőteljesebben is tapasztalni a bizalomvesztés és le nem rendezett érzések következményeit.

Muha 2011.06.23. 08:11:54

@gernika: Épp most óhajtottam volna monitorra vetni azon soraimat, hogy a posztíró lány a fene nagy magabiztossággal hamarosan meg lesz röptetve. :D

marcinátor (törölt) 2011.06.23. 08:12:53

Nem, nem kell gladiátornak lennie. De a férfias jellemzőket a tesztoszteron okozza, amitől ugye férfi a férfi.
A posztoló amúgy látens leszbi ;)

indapass90210 2011.06.23. 08:16:45

"egyik napról a másikra kitolta őt az ajtón, mert talált egy másik faszit. Ilyenkor történik az, hogy a pasikban meginog a nőkbe vetett bizalom és teljesen visszahúzódnak. "

A tapasztaltabbnak nem inog meg semmije, hiszen eleve tudja, hogy MNK.

Viszont azt ugrott be, hogy vajon a srác előtt mikor dugták meg utoljára a posztolót?

Tomato Tomi 2011.06.23. 08:23:16

Ez egy nagyon izgalmas poszt.
Kb. mint a vízállásjelentés.

Atrox 2011.06.23. 08:24:33

"egy „igazi férfi” feltétlenül gladiátor?"

Hát, megszólítva érzem magam: IGEN :)

www.gladiator.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=114&Itemid=73&lang=hu

Devil2 2011.06.23. 08:28:50

Ha ez megnyugtat,akkor igen, a pasid egy férfiÁÁLAT..

Muha 2011.06.23. 08:29:10

Ha mondjuk a volt barátnő új pasija lennék és gladiátor, és a posztíró 22 éves lány jönne, és focizni szeretne a barátnőm fejével, szívfájdalom nélkül megverném. :D

Caddy 2011.06.23. 08:35:25

Nekem jó pont a színház. Egyértelműen.
Nem kell gladiátornak lennie,de azért annyi határozottság kellene, hogy a saját cuccait elhozza az extől.

Valamint szép jó reggelt. :)

dr. gernika 2011.06.23. 08:40:04

Ja igen, és én nem adtam volna vissza a kulcsomat, amíg vannak cuccaim a lakásban, így egyeztetni sem nagyon kéne.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 08:41:15

@gernika: En szakitaskor elvittem volna es kesz. Vagy masnap. Mit kell tokolni.

Kytia 2011.06.23. 08:41:27

Mindenekelőtt: www.youtube.com/watch?v=EY4TGkhSqss

:DDD

Na, és most olvasok.:))

Muha 2011.06.23. 08:42:49

@Kytia: hehe, mindkettő nagy kedvenc. :)

Kytia 2011.06.23. 08:47:12

Na, elolvastam. Sztem tök jófej a posztoló. Ritka az ilyen. Nard itt már celebnek számít, hogy mindenki emlegeti a posztjaiban?:DDD

Amúgy meg egyetértek, a nemmacsó pasik sokkal jobb arcok, a gladiátorok uncsik. Az excsajt viszont valahogy muszáj lesz lerendezni. Mi az, hogy nem ér rá, a hét minden napján elfoglaltsága van?

Kytia 2011.06.23. 08:47:58

@Muha: Egységcsomagban viszont még ütősebb.:))

dr. gernika 2011.06.23. 08:49:33

@Frigyesur: Lehet voltak olyan darabok, amikhez fuvart kell szervezni, ami addig nem volt. Mondjuk több mint három hónap alatt tényleg meg lehetett volna már oldani.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 08:51:25

Azért dicséretes, hogy 3 hónap után tudod, hogy ő a zigazi! *tapsvihar* Majd írj légyszi úgy 2-3 év múlva, akkor el is hiszem. (vagy nem)

Az hogy neked milyen pasi jön be és másnak milyen pasi jön be... miért érdekel? Azért ha azon gondolkozol, hogy akkor most gáz-e, hogy ő ilyen (mert hát ezt érzem át a poszton) akkor mégsem vagy benne ollllyan nagyon biztos.

Egyébként meg én is egy állllat vagyok, szende kislány képében álcázom magam. :D Aztán jön a telihold.... ne tudd meg! :P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 08:53:21

Nem tudom tudja-e a szerző mi is az a gladiátor...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 08:53:32

Jóreggelt kívánok. Az igazi férfi gladiátor is, vegyük példának Caesart, aki mondjuk a görög fiúkat se vetette meg, de harcos volt, író és filozófus is. A gladiátor általában rabszolga.

Nem sok tesztoszteron lehet a gnómbölcsészben, ha a saját cuccait sem képes elhozni az extől.

Kytia 2011.06.23. 08:56:40

@Nathan D'Xantine: Nem mindegy? Értjük, mire gondol.

@Bundabandi: Én szendének látszom és közben meg ártatlan vagyok, mint a ma született bárány.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 08:58:10

@Bundabandi:

A PMS (Prehistoric Monster Syndrome) elég durva dolgokat hoz ki a nőkből.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 08:58:18

@Nard: Khm. Caesar nem volt gladiátor, és filozófus se.
Egyrészt.
Másrészt a gladiátorok közt épp akkora volt a rabszolgák aránya, mint a könyvelők közt.

Kytia 2011.06.23. 08:58:46

@Bundabandi: Nem, tudom, tetszik, ahogy fogalmaz, oan kis barátságos az egész.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 09:01:36

@Kytia: Tök barátságos, hogy letépné a volt barátnő fejét... :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 09:01:40

@Kytia: Nem úgy föst. :-)
A többség úgy reagált hogy annak épp nem kell lenni, de a cuccait elhozhatná.
Ami tényleg nem igényel gladiátori kvalitásokat.

A szerző viszont egyértelműen megfelene alkatilag, tekintve, hogy leírásában felmerül a személyes összecsapás, mely fejfocival zárul. ;-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 09:02:22

@Nathan D'Xantine:

Nem is azt írtam, hogy gladiátor volt, hanem azt, hogy harcos volt. (a kettő nem ugyanaz, amúgy a gladiátorok túlnyomó többsége rabszolga volt, volt pár hivatásos szabad ember, de nem jellemző, általában a sztárgladiátorok nem voltak rabszolgák, mivel felszabadították őket, de ők maradtak a szakmában, mert az sok pénz volt, suna és ellátás) :) Ezek szerint, nem olvastad Caesartól a De bello Gallico-t, eredetiben, ha azt mondod, nem volt filozófus :)

@Kytia:

Magyarán nyomi.

indapass90210 2011.06.23. 09:04:52

@Bundabandi: "Az hogy neked milyen pasi jön be és másnak milyen pasi jön be... miért érdekel? Azért ha azon gondolkozol, hogy akkor most gáz-e, hogy ő ilyen (mert hát ezt érzem át a poszton) akkor mégsem vagy benne ollllyan nagyon biztos."

Nem gondoltam volna, hogy ilyen mélyen a dolgok mögé látsz! Mindig úgy képzeltelek el, hogy állsz a tűzhelynél nagy csöcsökkel, kezedben a fakkanál!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 09:08:52

@Dövan:

Vagy pizzát süt.

@Frigyesur:

Nem bírom elviselni mikor kijavítanak és nincs igazuk! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 09:10:12

@Nard: A könyvelők többsége is az volt. :-)

Hollywood torzít. Radásul további aránytévestztéshez vezet, hogy sokan gladiátornak hiszik tömegjelenetekhez felhasznált felfegyverzett hadi-, és egyéb foglyokat.

Caesar meg hadvezés volt és politikus. Értelemszerűen voltak filozófikus eszmefuttatásai, de ettől még nem lesz filosz.
Különben se volt se szimatszatyra, se kockás inge... Úgyhogy...

De hagyjuk, mert off. :-)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 09:11:41

@Frigyesur: Amúgy mázlista a csávó. Nálunk elég szar volt a latin tanítás. Kevés is, gyenge is. Sajnáltam.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:12:46

@Nard: Hehe. Elkepzeltelek, ahogy eredetiben olvasod (nem mintha en nem tettem volna :D) es kozben latin fejed van (na nekem olyanom viszont nincs :))).

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 09:15:14

@Nathan D'Xantine:

Én a martalékot is gladiátornak számolom. Leszámítva a keresztényeket, mert azok csak állateledel kategóriában futottak.

Hollywoodi filmek szarok, szörnyű volt látni számszeríjat az arénában :D

Kytia 2011.06.23. 09:15:57

@Bundabandi: HA verekedős lenne... De nem az.:)
Meg nem is úgy barátságos, hanem velünk barátságos, akiknek írja, szóval érted.:)

@Nathan D'Xantine: Nézzétek, HA verekedős lennék, és HA 50 centivel magasabb és HA zavarna valami ex ésatöbbiésatöbbi, akkor lehet, hogy én is emlegetnék fejfocit egy posztban, de azért megjegyezném, hogy én ennél még sokkal csúnyábbakat is írok, miközben annyira kedvesaranyos vagyok, hogy az már szinte túlzás.:DDD Szóval így belekapaszkodni ebbe a fejfocizásos izébe kissé ősi, román kákáncsomótkeresésnek tűnik nekem.:)))

@Nard: Aki barátságos, az nyomi?:)))

Kytia 2011.06.23. 09:16:33

@Dövan: Bandi sokat fejlődött a kezeink között.:))))

indapass90210 2011.06.23. 09:20:42

@Nard: Bandi még azt is fakkanállal süti.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 09:21:23

@Dövan: De édi vagy, hogy ezt nézed ki belőlem! :P

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:22:03

@Nathan D'Xantine: Jah, az. En nagy asz voltam belole. A tanarom azt mondta anyukamnak, hogy 'csak superlativusokban tud rolam beszelni'. Igen, most dicsekedtem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 09:23:17

@Kytia:

Igen. Én például antiszociális vagyok 18as EQ-val, és kurvára nem vagyok barátságos (más kérdés, hogy megjátszom pl melóban). A legjobb arcok sosem népszerűek vagy barátságosak.

Nem kell nagyobbnak lenned, hogy agresszív legyél, ld a hörcsög is kicsi, cuki és agresszív :D

michaela77 2011.06.23. 09:24:17

Én nem értem miért írt ez a lány, dicsekedni akar? Három miatyánk meg öt citrom.
Problémája nincs, hiszen a volt nő problémája nem az övé, hanem a pasijáé, bármennyire is próbál belemászni.
(ha úgy érzi, neki kell megtépnie a volt nőt, nos akkor a fiú valóban nem tűnhet úgy, mint aki meg tudja védeni magát, ez meg szerintem gáz)
Három hónap után boldognak lenni meg nem nagy kunszt. De biztos megint én vagyok rosszindulatú.

bagolybagoly 2011.06.23. 09:24:29

De tényleg, hogy képzeli valaki, hogy nincsen otthon, amikor a gladiátor felhívja? Ezt az arcátlanságot! Veletek volt már olyan, hogy nem voltatok otthon?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 09:25:32

@Dövan: Én meg többet néztem ki belőled, mint hogy erre a szintre süllyedj.

@Kytia: A ti kezeitek között biztosan nem! Én nem változtam.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:27:48

@Nard:
"Nem kell nagyobbnak lenned, hogy agresszív legyél..."
Most ugye gernikara gondoltal? :))

Amugy igazat adok. Ma reggel rajottem, hogy antiszocalis vagyok, es igazabol az intoleranciam lassan bunkossagba csap at. :x

Kytia 2011.06.23. 09:27:51

@Nard: "A legjobb arcok sosem népszerűek vagy barátságosak."

Minden szentnek maga felé hajlik, ugye.:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:28:50

@bagolybagoly: De. Viszont ha valakinek kell a sajat cucca, akkor megoldom, hogy megkapja. Sztem igy korrekt.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:30:09

@Nard: De en nem jatszom meg meloban. Van akit szemmel gyilkolok. Sajnos nem sikeresen.

michaela77 2011.06.23. 09:34:02

@Frigyesur: csatlakoznék az antiszociális klubhoz.
Bár hogy Woody Allent idézzem, nem csatlakoznék olyan klubhoz, ami elfogad engem tagjának:)

Toleranciáról:
kolléganő cseresznyét eszeget, a magokat a tenyerébe köpi, aztán lenyalja az ujjait, majd megfogja a telefont, amit nekem is kell használni.
Ha nem szólok, szétnyomja a fejem az ideg. Ha szólok, bunkó vagyok.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 09:36:46

hogyan lehet 3 hónapig nem elhozni a holmikat?

nem értem a problémát, amúgy
Örülj neki, hogy a volt barátnő nem akarja a farkat visszaédesgetni most, hogy látta, másnak is kell

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:38:56

@michaela77: Ezt meg Churchill mondta tudtommal.

Kb. hasonlo dolgoktol akadok ki. Egy csomoan undoritoak, es meg a kozelembe is jonnek (talan mer' en furdok?!). Plusz a ordas nagy butasag. Es a lelki finomsag olyan szintu hianya, amit meg egy homoki suger is felulmul.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:41:21

@michaela77: A felvazolt jelenet meg rohadt undorito. Broaf. Latvanyos undorral torolgesd le. Ez a minimum.

Kytia 2011.06.23. 09:42:58

@Frigyesur: @michaela77: És szóltok ilyenkor? De jó nektek. Én oan konfliktuskerülő kis pöcs vagyok, pedig szétbasz az ideg néha.:(

@Zsit (nyau és rémizé): Lehet, hogy akarja és ezért nem engedi elvinni a cuccokat.

michaela77 2011.06.23. 09:44:11

@Frigyesur: akkor tuti vudi tőle lopta, de őt jobban szeretem:)

Gondoltam, hogy ha legközelebb telefonálok, előtte megmondom, hogy bocs, de ezt letörlöm jól, mert amit csinálsz undorító.
Az az igazság, hogy ez ki is telik tőlem.
Azért nem vagyok sehol kedvenc. De legalább mindenki tudja, hogy én szemtől szembe mondom a véleményem, nem a másik háta mögött. És valahogy én így jobban tudok tükörbe nézni, mintha édibédi kétszínű lennék.

Az már más téma, hogy ritkán mondom meg a véleményem, mert nem tartom őket annyira fontosnak, hogy tudják. Csak amit muszáj.

Muha 2011.06.23. 09:44:28

@michaela77: Mondd neki:

-Muha üzeni: NE!

bagolybagoly 2011.06.23. 09:45:36

@Frigyesur: mindenféle előre egyeztetett időpontokban.@Nathan D'Xantine: Ez napjainkban sem sokat változott.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 09:45:55

@Kytia:
hiperértékes holmik lehetnek
mondjuk, ha százas ledes 3d-s tévé, akkor értem :)
ha 2 köbméter könyv, akkor nem

michaela77 2011.06.23. 09:46:00

@Muha: sajnos nem ismeri annyira őmuhaságod rettenetes haragját, hogy ettől megijedjen.
Esetleg ha küldesz egy elrettentő fotót, azt majd mutogatom.

Father Justice (törölt) 2011.06.23. 09:46:14

@Zsit (nyau és rémizé): "Örülj neki, hogy a volt barátnő nem akarja a farkat visszaédesgetni most, hogy látta, másnak is kell."

Visszaédesgetés? Ha Woody két évig valóban egy ilyen egyszerű hölggyel élt együtt, annak a posztírót is kemény önvizsálgatra, de legalábbis emberismereti képességeinek komoly átértékelésére kell sarkallnia. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.23. 09:47:38

Na nézd csak, a nagy kérdés.
A nőket én sem értem. buktok a nagypofájú taplókra, de folyamatosan az a bajotok, hogy kéne valaki, aki kedves, és romantkus. Én meg alapból kedves szoktam lenni, aztán sok eredménye nem volt.
Szóval akkor mi is kell nektek?

2011.06.23. 09:48:18

Pffff... ha el akarom hozni valahonnan a cuccomat elhozom.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.23. 09:50:53

@Nard: Na igen, a legnagyobb menőket általában mindenki utálja, mert magabiztos mosolyuk mögött általában seggfejek.

Szöszi 28 2011.06.23. 09:51:20

Lehet, hogy a gyöngéd pasi direkt nem hozza el a cuccait, mert így van esélye kapcsolatban maradni az exel:D Szar ügy:)

michaela77 2011.06.23. 09:51:48

@ColT: a túl nyálasság szerintem is gáz. Legalábbis én nem nagyon tudok mit kezdeni a túl sok romantikával.
Egy férfi ne legyen kőbunkó, de ne is kezeljen törékeny hófehér gyöngyvirágként, akit minden percben körül kell dongani, mert attól a falra mászom.
Legyen férfi, néhanapján egy-egy becéző szó belefér (a tettek és a gesztusok amúgy is többet számítanak, de abban is lehet túlozni), de ha arról van szó, akkor dobjon oda a konyhapultra néha:)

Muha 2011.06.23. 09:56:11

@michaela77: már maga a név is rettentő ősi félelem ösztönöket ébreszt, ha jól mondod ki. Elégnek kell lennie. :D
Ha mégsem ezt az utat választod, szerintem nem fog bunkónak tartani azért, ha azt mondod neki:
-Figyi, zavar, hogy összekened a telefont. Ne tedd.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:56:49

@Kytia: Alapvetoen metakommunikativan jelzem. Verbalis jelzesnel neznek bamban vagy nekik all feljebb. Inkabb kerulom az undoritoakat. Mostansag jutottam el odaig, hogy mar szoljak. Igy lettem bunko. A konfliktust sosem kerultem.

@michaela77: Az embereknek mar az is baj, ha leri a fejedrol. 'Mijer' nem jatszom meg magam?' Mer' zsigerbol jon, azer'.

Ma komolyan elgondolkodtam egy kis tengerparti varoskan. Keves ember, sajat kis mezogazdasag.

Muha 2011.06.23. 09:58:18

@Kata1987: Ezt muha is így gondolja. Valami hasonló gondolat volt abban, mikor úgy nyilatkozott, hogy a csaj röptetve lesz. Amíg tartani akarja a kapcsolatot, kell indok, és amig van indok, addig lehet tartani a kapcsolatot, ami újabb és újabb reményeket szül.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 09:58:48

@bagolybagoly: Jah. De nem ugy tunt, hogy a csaj kozremukodo lenne. A srac meg ingyom-bingyom.

@ColT: A frusztraltsag biztos nem. Aki igazan kedves, az nem sir, hogy miert nem kell amiatt. A kedvessegre fogni csak kifogas.

michaela77 2011.06.23. 10:00:06

@Muha: gyanús vagy nekem, szerintem te konfliktuskezelő tréningeken vettél részt:)
Anno upc-s szégyenletes koromban engem is elzavartak ilyesmire.

Csak hogy megnyugtassam érzékeny kis lelkedet, két éve még én is ilyen kedvesen próbáltam konfliktus megoldani. De az ilyeneknek, akik itt is dolgoznak, ez nem jut el a parányi kis agyukig.
Érdekes módon nem szoktak megsértődni rám. Lehet, hogy a lelkük mélyén mégis tisztelik valahol az emberek az egyenességet:)

@Frigyesur: láttad a falu c. filmet? Azt nagyon el tudnám képzelni, csak hiányozna az internet, a lemezek, a könyvek:)
Amúgy meg amerikába vágyom. Biztosan ott sincs kolbászból a kerítés, de innen úgy tűnik, mintha ott nem foglalkozna ennyire mindenki a másikkal.

Peetee 2011.06.23. 10:01:05

A posztolónak el kell dönteni ,hogy a társadalmi elvárásoknak akar megfelelni ,vagy elfogadja a párját és boldogan élnek majd.

Rebelde 2011.06.23. 10:02:49

@Bundabandi:

az igazi már az első pillanatban is az, és 3 év múlva is meg 15 múlva is:)

2011.06.23. 10:03:39

@Bundabandi:
Igen, az igazin én felhúztam a szemöldököm. :)

Muha 2011.06.23. 10:03:51

@michaela77: Muhának tanfolyam? Csak butulnék. :D
az a három szó pedig, hogy megnyugtatni, érzékeny, lélek, muhával kapcsolatban ..... hát.... LOL

michaela77 2011.06.23. 10:04:29

@Frigyesur: ja, a kedvencem az volt, amikor ebédhez készülődve (ezért is nem ebédelek már közösen velük legalább egy éve) kolléganő odahajol: jajj milyen lekvár ez? Elveszi a lekváros üvegemet, beledugja az orrát, majd visszaadja. Én meg neki adtam, hogy köszi, már nem kérem... Undorító.. Bár én meg elég finnyás vagyok, belátom. De senki ne nyúljon, ne szagoljon, ne lihegjen a kajámba. Én sem teszem máséval.

Nem bírják tiszteletben tartani az ember személyes terét, gondolatait, érzéseit. "Milyen volt a hétvége?" "Jó." " És mit csináltatok?" Nem egyértelmű, hogy nem szeretném megosztani? Ha nem válaszolok, akkor elkezdi ő mondani. Engem meg k*rvára nem érdekel, mit csinált számomra teljesen idegen emberekkel, mit főzött, melyik lábujja fájt... A fotómutogatás meg... Na arról ne is beszéljünk. Nézzem meg őt százféle pózban ahogy a pálma előtt, mellett, mögött, felett, alatt, izé... Állítsátok meg a földet, ki akarok szállni.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:06:26

@Kytia: Amugy a te fajtad szokott atmenni hirtelen tomeggyilkolaszasba, 50 centi ide vagy oda

@michaela77: Lattam. Internet, lemezek, konyvek lennenek :D Csak nem ez a tomegnyomor. Plusz imadom a vizet. Allat lenne minden napot uszassal kezdeni, es este levezetesnek is egyet. Nyomnam mint Magnum: uszas, futas, fekvotamasz. Csak bajuszom nem lenne.

USA-ba en marhara nem vagyom. Olllyan... :x

Muha 2011.06.23. 10:11:44

@michaela77: Az a baj ezekkel a dolgokkal, hogy az egyik ember ilyen, a másik meg olyan. Sosem lesz kompromisszum. Mert neked természetes A, neki meg B.
Képzeld el, ha neked mutatnak egy ételt, akkor belepiszkálj beleszagolj. Meg sem fordul a fejedben. Neki meg az ellenkezője.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 10:12:19

@Frigyesur: Én egyszer próbáltam a szuperlatinuszt, de közölték hogy ez már franciázás...

michaela77 2011.06.23. 10:12:40

@Frigyesur: én szeretnék látni utcai bréktáncosokat, meg elmenni peter gabriel koncertre, meg phil collinsra, meg vennék fasza lemezeket ócsóért, amiket itthon nem lehet kapni, meg vennék rendes nagy kapucnis felsőket. Megnéznék még pár embert élőben, ennék pár finom hamburgert meg hotdogot, sétálnék a central parkban, átmennék a hidakon, aztán meg nem bánom, megpihennék valami óceánparti nyugis környezetben. Csak persze legyen internet, lemezek meg könyvek:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 10:14:58

@"Mindenkinek! Nem? Nahátakkormeg?!":
hát lila köd van, majd biztos fog önvizsgálni
Ha esetleg mégis felmerülne a gyanú, akkor is elhessegeti

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:15:32

@michaela77: Na ettol en is rosszul vagyok.
1. Miert piszkalja valaki a maset?
2. Mi a rakert nem lehet ugy beszelni valamirol/ugy beszelni valakivel, hogy nem ernenk hozza?
Ez valami dezorientacios zavar?

Volt olyan, hogy pakolok a szalagra boltban, erre az elvalaszto bigyoert athajol a kajam felett. Egy izzadt honalj a paradicsomaim felett. Broaf.

A szemelyes ter engem fizikailag zavar. Velem beszelni, kepet mutogatni csak akkor lehet, ha en is akarom, vagy sarokba szoritanak. Na ez is a halalom. Meg a barataimmal is tartok masfel metert.

Na is dagik, akik legiesen kárcsunak hiszik magukat, es elkaszalnak vagy a mozgolepcson lefele sietok (biztos korabban jon a metro, ha leszalad :S es eszre kene venni, hogy nem terveztek eleg szelesre ehhez a nagyon okosok). Bazz, nem vagyok nagydarab, igazan ki lehet kerulni.

Caddy 2011.06.23. 10:16:15

@michaela77: szívemből szóltál ma is. :)

michaela77 2011.06.23. 10:16:32

@Muha: értem én. De kicsit más, hogy neki azt kell elfogadnia, hogy nem piszkálok bele a kajájába (nem gondolnám, hogy sok embernek lenne ez a vágya), nekem meg az, hogy belepiszkál.

Pedig ez csak kis empátia szerintem. Én úgy gondolom, ami számomra természetes, más számára nem feltétlenül az. Ezért senkinek nem mesélek erőszakkal, nem nyúlok a dolgaihoz, nem mutogatok számomra fontos dolgokat.

Én pl. imádom megmutatni a páromnak, ha jó zenét találok. Neki meg nem mindig van hozzá kedve. Ezért sosem azt mondom, hogy ezt nézd meg de jó, hanem azt, hogy találtam egy jó zenét, majd szólj ha esetleg van kedved meghallgatni. Nem nagy különbség, mégis lényeges. Más miért nem tudja tiszteletben tartani a másik embert?

S0und 2011.06.23. 10:17:32

van ettől még lejjebb is? Nardtól idéznek ...

:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 10:17:34

@Rebelde: Nekem soha nem az, már az első pillanatban. Első látásra tudod, hogy Ő az? Mert én nem. Ha megismerem, akkor eldöntöm... márpedig szerintem nem 3 hónap alatt ismeri meg. 3 hónap után még simán tündi-bündi, mert olyan szemüvegen át nézem.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 10:18:37

@Frigyesur:
re: bajusz
Igényed volna rá? :) Mert akkor csak kitartónak kéne lenni borotva tekintetében. Vagy ha pompomozni akarsz (hol iylen vagyok, hol olyan), akkor ragasztani
Szerintem jól állna. Az azmúgy is férfia külsődet még zordabbá tenné :D

michaela77 2011.06.23. 10:19:34

@Caddy: this is the beginning of a beautiful friendship:DD

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:19:58

@Zsit (nyau és rémizé): Eletem vegeig borotvalhatom, akkor se fog bajusz noni. Max. ha hormonzavarom lesz.

Muha 2011.06.23. 10:20:15

@michaela77: Ez mondjuk finom viselkedésre vall. Mondjuk én nem sokat vacakolok, csapatom a teknót aztán jóna jóna pot kivánok.
De igazad van. Eccer már én is inkább lementem a boltba a semmiér, mert megőrültem Shakirától. :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:21:58

@michaela77: En inkabb delfinekkel usznek vagy simogatnek elefant ormanyokat.

michaela77 2011.06.23. 10:22:37

@Muha: :DDD
Mondjuk az alap, hogy ha együtt vagyunk olyan zenét hallgatunk, ami mindkettőnknek tetszik. Hálistennek van elég sok:)
Viszont az én kocsimban az én zeném, az ő kocsijában az övé szól, de ebben kicsit papírkutyák vagyunk, mert a másik kérésére hajlandóak vagyunk számokat átugrani:D

Muha 2011.06.23. 10:22:59

@Frigyesur: vízbe páncélban? :D

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:23:21

Az ember aszinné', hogy ez a michaela77, Frigyesur-féle antiszocialitás kinőhető, később nem okoz gondokat, de úgy tűnik, fog :D Akkor már nem bízom a kinövésben.

@Frigyesur: Na is dagik, akik legiesen kárcsunak hiszik magukat, es elkaszalnak vagy a mozgolepcson lefele sietok (biztos korabban jon a metro, ha leszalad :S es eszre kene venni, hogy nem terveztek eleg szelesre ehhez a nagyon okosok). Bazz, nem vagyok nagydarab, igazan ki lehet kerulni. - már múltkor egy öreg nénire majdnem rátámadtam, mert annyira gyökér volt. Az a gond, hogy belém nem szorult olyan tudat, hogy tiszteld, mer öreg. Az nem tiszteletreméltó, szerintem. (Gyerekszobám meg osztott volt, azért vagyok ilyen :( )

michaela77 2011.06.23. 10:23:51

@Frigyesur: akkor te télleg sellő típus vagy:)
Nekem nincs bajom a vízzel, tudok úszni is (jó, nem nagyon haladok, de fent maradok a vízen:D), de számomra csalogatóbb a parton egy jó könyvvel és mp3 lejátszóval lebarnulni:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 10:26:13

@michaela77:

Én jelentőségteljesen azt mondanám neki, hogy "mossad le baszod!" vagy ha nem vagy ilyen szinten őszinte, akkor hordj magaddal antibakteriális törlőkendőt, és úgy töröljed le, hogy jól látható legyen általa is a művelet. Közben szemrehányó tekintettel illessed. :)

Kytia 2011.06.23. 10:26:23

@Frigyesur: Egyébként tényleg. Csak gyűlik, gyűlik a feszültség, aztán amikor kirobban, akkor már nem úgy "kezelem a konfliktust", mint valami normális ember, hanem jól beidegelve.

@michaela77: Én a dagadt kolléganőmet bírom a legjobban, aki odaáll az asztalomhoz, miközben derékig a gépembe vagyok bújva és eélezdi mesélni, hogy milyen sütit sütött előző nap, mit, mivel kevert, stb. Ez az ő szájából duplán vicces.:)))

Kytia 2011.06.23. 10:27:20

@S0und: :DDDDD

Talán, amikor phaszfejtől idéznek.:DD

Muha 2011.06.23. 10:27:21

@Schrödinger'sCat: Nekem meg még gyerekszobám sem volt. Uccán éltem, kóbor kutyákkal háltam. Biztos ezért gondolom, hogy enyimé a világ? :D

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:28:46

@Muha: nem tudom hallod, de szerintem nincs összefüggés, mert én is ezt gondolom magamról. Aztán mégsem igaz :DD

Szöszi 28 2011.06.23. 10:28:49

@Kytia: Én szeretem a kollégáimat, viszont a főnökeimet nem...Nagyon nem:D

michaela77 2011.06.23. 10:29:07

@Schrödinger'sCat: szerintem felesleges kinőni:) Én nem érzem gondnak.
Egyszerűen csak nem értem az embereket és néha rájuk csodálkozom, hogy lehetnek ennyire elefántok a porcelánboltban. Amúgy meg igyekszem kerülni a társaságukat, tökéletesen elvagyok a saját kis világomban, a párom sem azért kell, hogy szórakoztasson és nála sem az óvónéni szerepét töltöm be. Élvezzük hét közben a külön töltött időt, meg hogy hiányzunk egymásnak (mert igen, abban is van szépség, bár manapság kevesen tudják ezt), hétvégén meg a közös programokat.
Az emberek meg le vannak ejtve:) Én ennek nem látom hátrányát:) Mit számít, hogy mit mond, aki nem érdekel?:)

Muha 2011.06.23. 10:29:12

@Nard: Nard! Ezek lányok. Ezeknél nincs olyan nyilt brutalitásos őszinteség mint a fiúknál.
Tod, ez a tedd le a tollam bazmeg, vagy eltöröm a kezed.
jóvammá jóvammá.
aztán nevetés a vége.
Ezek még 452 nap 6 óra és 17 perc múlva sem felejtik el és várják aljasan a megfelelő pillanatot.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:29:32

@Muha: Nem lattal meg tengeralattjarot? :P

@Schrödinger'sCat: Az oreg nenik szoktak a legrosszabbak lenni. Beszolnak, hogy 'jaj meg fog fazni, jaj meg fog fazni', 'kihuti a lepcsohazat, ezert futunk', meg taperolnak.

Nem is kell tisztelni senkit a kora miatt. Viselkedes alapjan szelektalok.

@michaela77: Aaa, sosem akartam napozni. Mp3 viszont mindig johet emberek kozt.

Kytia 2011.06.23. 10:29:38

@Schrödinger'sCat:@Muha: Ne rinyáljatok már, nekem még anyaméhből is csak egy fél jutott.:)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 10:29:40

@Muha: Kóbor kutyák? Ah... Nekünk csak kóbor egereink voltak.
Mit nem adtunk volna érte, ha az utcán élhetünk, és nem a csatornában...

Muha 2011.06.23. 10:29:58

@Schrödinger'sCat: Persze. Kettőnké nem lehet a világ és még jobb, hogy most beláttad, hogy nem a tied! :D

Kytia 2011.06.23. 10:31:05

@Nathan D'Xantine: Minket apánk minden este hidegvérrel legyilkolt és énekelve táncolt a sírunkon.:)))) (By Holló Színház)

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:31:27

@Muha: Kit neveztel te lanynak, edes kislanyom?!

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:32:09

@Muha: ez aljas volt most. Pedig jó a perifériás látásom (gondolkodásom), csak még korán van.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 10:32:19

@Kytia: Neked legalább volt apád... Saját sír! Ah...

michaela77 2011.06.23. 10:33:27

@Nard: hozzám a második megoldás áll közelebb:)
Vagy a: lemosom, ha nem bánod, mert nyálasan összefogdostad.

@Muha: teljesen igazad van. Ezért utálom a legtöbb nőt. Ezek az intrikák, szörnyű. Férfiakkal dolgozni sokkal jobb. Velük megmondtuk egymásnak, hogy elmész te a p*csába, tíz perc múlva meg megoldottuk a problémát.

@Frigyesur: az én kolléganőm fogyókúra közben reggelente ideállt, felhúzta a pólót a terhességi csíkos, hipófehér, nadrág által összevissza nyomott hasán és mutatta, hogy már mennyit fogyott. Harmadik reggel megmondtam, hogy én ezt kihagynám a továbbiakban, ha nem gond.

Amúgy általában így reagálom le a helyzeteket: azt mondom, hogy köszi, ezt a továbbiakban kihagynám. Szerintem nem is annyira bunkó, meg érteni is kell belőle.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:34:16

@Kytia: Mindig is sejtettem, hogy lakozik benned valami. Latszik a fejeden is a kepeken.

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:34:16

@Frigyesur: detto. Csak engem mindenki baszogat, hogy miért nem tisztelem az embereket a koruk miatt. A legjobb az, amikor családtagot kéne, azért mert BETEG. Mármint fizikailag beteg. De normális magyarázat, érted, amit elfogadok indoknak, hogy miéééért, az nincs. Mindegy is. Úgysem fogadnám el.

@michaela77: a párkapcsolatosdival egyetértek. Meg a többivel is :) csak tudod, én még abban a korban vagyok, ahol még mindenki hite erős, hogy majd megjavul, jófejebb lesz, kinövi.. hát nem :D

Muha 2011.06.23. 10:34:25

@Frigyesur: Elnemhiszed, de még nem láttam tengeralattjárót! :D

@Kytia: Mer ilyen konfliktuskerülő vagy. Nem merted lerendezni, most meg már nem tudod. :D

@Nathan D'Xantine: Ne is panaszkodj! Nektek azért néha biztos jött ajándékba egy két aranyhal. Mink azt se kaptunk.
Nálunk karácsony is vízkeresztkor volt, mikor a hatodikról kidobták a fenyőt. Ha szerencsénk volt, még szaloncukor is volt rajt, nem csak a visszacsomagolt papír.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 10:35:00

@S0und:

Voltam én már máshol is celeb :) FS!-on pl :D

@Muha:

Ja. És gyűjtögetik az ilyen kis sérelmeket, hogy a megfelelő pillanatban (szerintük) a szemedre hányják. "Emlékszel te disznó, amikor véletlenül letüsszentetted a macskámat 5 évvel ezelőtt Mici néni szülinapján hmmmmmm?????" - jellegű szarokkal.

Muha 2011.06.23. 10:35:34

@Frigyesur: Őőőőőőő, mindenki mást mindenki mást!!! :D

michaela77 2011.06.23. 10:36:07

@Kytia: az előző Frigyesur helyett neked ment:)

Muha 2011.06.23. 10:36:15

@Schrödinger'sCat: A női énem! Le sem tagadhatnám. :D

Muha 2011.06.23. 10:38:44

@Schrödinger'sCat: aki '87-es kora születésű, az így gondolja. Sose bánd. Vannak jobb évjáratok. :D

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:38:49

@Muha: férfiaggyal, mínuszos eq-val, anyám szerint autistaként kb nem tudom én, milyen a női te :D de biztosan.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:39:17

@michaela77: Waaaa, ilyen telleg van?! ;(

@Schrödinger'sCat: Mondjuk a beteg embert toleralni kell valamennyire.

@Kytia: Most, hogy mondod, ez tenyleg sok mindent megmagyarazhat. :x

@Muha: Az apad sosem mutatott neked?! Milyen apa az ilyen?! :@

michaela77 2011.06.23. 10:39:24

@Schrödinger'sCat: attól függ kivel kapcsolatban van ilyen hited. Általában az emberekkel kapcsolatban? Á, nem, sosem lesznek jófejek.
A pároddal kapcsolatban? Tegnap is leírtam, senkit nem kell megváltoztatni, mert a nem tetsző tulajdonságai a mi problémánk, nem az övé.
Tapasztalat azonban, hogy a párunk is rengeteget tud változni, ha mi egyáltalán nem kényszerítjük rá. A párkapcsolat tükör. Sokszor tapasztaltam már. Néha én is voltam hp, bevallom. Aztán csodálkoztam, hogy nem ment a dolog. Aztán amikor laza jófej csajra váltottam, valahogy a pasival is minden azonnal rendben lett. De tényleg, azonnali a hatás, pár nap múlva már érzékelhető. Én ebben hiszek.

fantáziapanaszlakat 2011.06.23. 10:40:17

a gladiátorokból ritkán lesz pipázgató nagypapa.
ha a gladiátor lenne az "igazi férfi", akkor az igazi nőnek egy folyamatosan lefelé tartott hüvelykujjú királynőnek kéne lennie.

Muha 2011.06.23. 10:40:48

@Schrödinger'sCat: eccer volt ilyen

-Muha, miért nem tiszteled te a másikat?
-Téged se tisztellek, úgyhogy ne tegyél fel kérdéseket.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:41:07

@Nard: Lenke neni az iskola peldaja az ilyennek. Hanyszor megkapom, hogy genya vagyok, mert egyszer elcelodtem, hogy eloadtad a Szigeten a Do you really want to hurt me-t, de annyira, hogy meg a reszegek is kifutyultek es megdobaltak? Sokszor.

@Muha: Na azer'. Apu ma nagyon apu. :x

michaela77 2011.06.23. 10:41:26

@Frigyesur: utálom ezt, hogy nem látni ki melyik kommentemre válaszol és néha azt sem tudom hol vagyok, milyen rendezvényen:) Mint pl. most:)

Muha 2011.06.23. 10:41:56

@Frigyesur: a legjobb. rendkívül tudatos nevelést kapok. mindent a maga idejében, de akkor nagyon. :*

Kytia 2011.06.23. 10:42:00

@Frigyesur: Köszönöm a kedves bókot, te is roppantul csinos vagy, kedveském.:D

@Muha: Most már hiába rendezném, egyedül sem férnék bele.:DD

@michaela77: Jézusom! Cserébe megmutathattad volna a véres tamponodat/betétedet, hogy "Nézd, már majdnem a végén vagyok a ciklusnak." Esetleg "Nézd, milyen egészségeset kakiltam ma is."
De komolyan, milyen munkahely ez, hogy ilyen intimen össze vagytok zárva?:))

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:42:23

@Muha: nyenyenye. Nem vagy menő, csak mert lenyomoztál :D

@Frigyesur: :) ennek úgy van értelme, ha a beteg ember csak beteg, de nem gyökér. Részemről a direkt rosszindulat eltörli azt, hogy túlzottan toleráljam. Viszont nem is nagyon kell, 300 km-ről egészen kedvelem is így, hogy csak évente látom.

@michaela77: ez túl összetett téma, én meg túl álmos vagyok, viszont annál merevebb, mint hogy keddről szerdára változtassak a lazaságon-merevségen. Meg györök vagyok még. Majd..

Rebelde 2011.06.23. 10:44:30

@Bundabandi:

nem vagyunk egyformák, van akinek nem kell 3 hónap, van aki meg egy fél életen át sem tudja, hogy kivel is és valójában

egyéni döntés, hogy ki mikor mennyit képes/akar felfogni a párjából

michaela77 2011.06.23. 10:44:41

@Kytia: nem vagyunk összezárva, de ezek jönne b*zze, mondják, mutatják, ha kell ha nem:)))
Szemben ülő kolléganővel már annyit elértem, hogy megkérdezi akarom-e megnézni a nyaralási fotóit. Én meg azt mondom, hogy köszi nem. Aztán ennyiben maradunk.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:45:08

@michaela77: Neked nem mukodik, hogy rakattintasz a nevre es jelzi?

@Muha: Dicserj csak, apu ma nagyon el van anyatlanodva, csak felduhitettek melle. :x

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:45:19

@Muha: ez jó szöveg, kölcsönveszem majd alkalomadtán (minden 2. nap). Csak mindig félek, hogy egyszer valaki megunja, és pofánver :D Az kellemetlen lenne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 10:45:52

@Kytia:

Te is törpeagresszor vagy mint gernika. Van neked is bántalmazókardigánod? :)

Mi mindig kitárgyaljuk a kollégámmal, hogy ki milyet szart. Pl "Akkora volt, hogy azt hittem Wesley Snipes áll mögöttem!" vagy "Szemenközt kellett csapni, hogy lemenjen" vagy "Megjelent rajta Jézus arca bazze!" "Leküldtem a kis Szíjjártó Pétert az élménycsúszdán!" :D Szerintem poén.

Muha 2011.06.23. 10:46:01

@Kytia: Ez most egy olyan dolog, amit szerintem meg se próbálj. Furán venné ki magát. :D

@Schrödinger'sCat: cccc, muha egyáltalán nem menő. semmiért se.
de ez titok. el ne mondd senkinek se. :D

michaela77 2011.06.23. 10:46:46

@Frigyesur: működik az, ha tudtam volna, hogy van ilyen:) Köszi:))

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:48:11

@Kytia: Nem vagyok csinos, ne hizelegj, ettol nem mondok rad kedveseket en is. :P (:D)

@Schrödinger'sCat: Jah, hat messzirol csinalhat az ember barmit szerencsere.

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:48:28

@Muha: nem gond. úgyis elfelejtem :D esélytelen a pletykálás.

@Nard: gondolom az gáz, ha én most ezen röhögök..

Muha 2011.06.23. 10:48:41

@Schrödinger'sCat: ne féljél te sose egyet se. legalább harcban edzett leszel, nem úgy mint a tankönyv kunfusok. Azokat baszottul utálom. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 10:48:55

@Muha: Fenyő! Mit nem adtunk volna érte! Nálunk csak Flipper Öcsi volt...

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 10:49:59

@Nard: Ez is olyan poen, amihez ferfinak kellett volna szuletni, hogy az ember ertse.

@michaela77: Nekem is Muhaszita arulta el anno.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 10:51:14

@Muha: Most miért? A tankönyv kung-fu tök jó!

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:51:20

@Muha: én biztos vagyok abban, hogy eddig csak azért úsztam meg a gyepálást, mert lány vagyok (főleg ezért), és mert nem alacsony. De majd szeptemberben felveszem a tájboxot tesinek, aztán kemény leszek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 10:52:11

@Schrödinger'sCat:

Nagymuter mondta mindig azt, hogy "Nem hülye, hanem beteg". Amikor épp panaszkodtam neki, hogy Böske néni megint Ferikének hív, noha kurvára nem úgy hívnak, és csodálkozik, hogy nem köszönök neki. Nos, mondtam neki, ezek szerint te is beteg vagy. Mondjuk retardált is, meg bunkó és rosszindulatú a nagymuter. Alig várom hogy elássák.

Böske nénivel kikúrtam, mert onnantól Marika néninek hívtam. Meg is sértődött. :D :D

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:55:10

@Nard: ja, erről a Bödő(ö?)cs-poén jut eszembe. Mikor az új nagymuter még a régi barát nevén hívja a Bödőcsöt, ő meg az exe nagymuterjának nevén az új nagymutert. Hát ez remélem, érthető :D
Nálunk az eggyel fiatalabb generáció a köcsög.

Kytia 2011.06.23. 10:55:23

@michaela77: Kemény vagy és hajthatatlan.:) Egyébként a nyaralási fotók nézegetése pont az, amitől abszolúte hányingerem van. Tegyék fel facebookra, aztán majd megnézem, ha akarom.

@Nard: Nem, én mondom, hogy törpebalek vagyok. Csak a hozzám legközelebb állókat merem bántani, úgyhogy rajtuk vezetek le minden feszültséget.:)) Milyen a bántalmazókardigán? Szögecses?:))

@Muha: Jaja, látod, ebben igazad van. Van, ahova nincs visszaút.:))

@Frigyesur: Látod, ilyenek vagytok, ti, nők. Hahhh *legyint*

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 10:55:29

@Frigyesur:

Hát igen, én sem értem a fertőtlenítés-mániádat :) De legalább terrorizálod vele Kittyt. :D

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 10:56:41

ja, hogy on legyek, nem kell, hogy gladiátor legyen (ha most figyelmen kívül hagyunk mindent, csak a temperamentumra meg külsőre szorítkozunk), elég, ha törekszik rá. már nekem.

indapass90210 2011.06.23. 10:58:06

Az kiderült már, hogy a poszotló fizeti-e a pizzát?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 10:58:24

@Rebelde: Tényleg mások vagyunk. :D

Szerintem ez nem döntés kérdése. Eldöntöm, hogy ismerem? Nekem még évek múlva is tudott meglepetést okozni, pedig akkor már együtt is laktunk.

Persze szerelmesen mondhatod, hogy húúú akkor ő az igazi. Viszont 3 hónap alatt még egy csomó olyan helyzetből nem láttál semmit, ahol kijöhet egy-két neked nem tetsző tulajdonsága. Szerintem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 10:58:52

@Kytia:

Kötött (vagy horgolt, fasztudja), és piros. Egyszer véletlenül homlokonvágott könyékkel, és a kardigán mintája beleépült a fejembe és legalább 2 hétig látszott. Azt mondtam mindenkinek, hogy húsklopfolóval baszott homlokon az asszony :D Amúgy tényleg úgy nézett ki :) Azóta, ha felveszi a kardigánt (van egy hasonló kezeslábasa is) tudom, hogy 8 napon túl gyógyuló sérülést fogok elszenvedni.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 11:01:07

@Kytia: Na nehogy mar a nyul vigye a vadaszpudkat! En no. Piha.

@Nard: Lattam mennyire undoritoak az emberek, azert van. Igen, Kitty telleg ettol szenved egyedul. Plusz egyik hetvegen meg kellett hallgatnia kb. 20x Frank Sinatra egyik dalat. Meg ennyit is nehezen viselt. Most mondd meg.

Sanz 2011.06.23. 11:01:10

@Bundabandi: Ezzel a "3 hónap után nem lehet megismerni"-vel részben vitatkoznék. Szerintem fontos az, hogy minél hamarabb haladjon egy kapcsolat (legyen neki egy növekvő pályája), mert akkor:
1. hamarabb felszínre kerülnek a konfliktusok, és nem raboljátok egymás idejét
2. nem azon filózol, hogy milyen tempóban adagold be magad a partnernek... hanem egyből rá lehet zúdítani mindent.
Aztán ettől vagy megijed, vagy nem. De ez megint azért jó, mert nem megy el feleslegesen idő azzal, hogy x hónap után konstatáld, hogy "ez egy szar kapcsolat, nem éri meg". Anyukám kezét a férje pl. 5 hét ismertség után kérte meg, egyből igent is mondott (mert úgy volt vele, hogy nincs még egy ilyen ember, aki 5 hét után ilyen biztos lenne a dolgában). Jó, ez most egy szélsőséges példa volt... de jól szemlélteti, hogy mit akarok mondani.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:01:11

@Dövan: Az hagyján, de még azt se definiáltuk, hogy mi a "nyálas"...

michaela77 2011.06.23. 11:01:24

@Kytia: szintén a szemben kolléganő kedvenc mondata, hogy "jajj, ez nagyon vicces volt". És elmondja, hogy ebédeltek, ilyen és ilyen pörkölt volt, de nem ám rizzsel, hanem krumplival, meg csemegeubival, és a sógora annyit eszik, mint az egész család együttvéve. Sztori vége, néz vigyorogva. Én meg bámulok ki a fejemből és gondolkodom, hogy vajon tényleg én vesztettem el a humorérzékemet?

Ami meg még idegesít, azok az intim részek. Halál ronda nő, egy nős pasi keféli havonta egyszer. "Jajj, bementem a Csabához, bezártuk az irodáját, de egyszer csak kint járkált valaki. De nem érdekelte, levette a melltartómat és az íróasztalára tett."
Erre az én reakcióm: "úgy sajnálom, biztosan nagyon megalázó neked, hogy 48 évesen ilyen íróasztalokon kell kibontakoznotok. De a többi rész egy kicsivel több információt tartalmazott, mint amire kíváncsi voltam".
És röhög rajta. Pedig én meg komolyan mondom.

Muha 2011.06.23. 11:03:04

@Nard: :D
Nyilvánosan panaszkodsz? ez 8x8 napon túl gyógyuló lesz. :D

@Schrödinger'sCat: nem alacsony = törpe? Akkor megértem. elég sokan nem tudnak állva átszaladni az íróasztal alatt. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:04:47

@michaela77: Pedig a lényeget el se mondta...
Igazán lehetnél érdeklődőbb!

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 11:05:10

@Muha: 173. Az barátok között sem törpe :D Igaz, nem is elég magas, hogy félelmet keltsen.

@Sanz: én ezzel egyetértek teljesen.

Muha 2011.06.23. 11:06:28

@Nathan D'Xantine: Biztos szeretne férfi lenni.
Ott nincsenek felesleges részek.
-Megvót?
-Meg.
-Na erre is igyunk!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 11:06:28

@michaela77:

Mi azért nem tárgyaljuk ki azt, hogy ki hogy intézte el az asszonyt. A szarás még ok, de az hogy ki hogy kefél, az magánügy. :)

De eléggé undorító amit meséltél, vizuális típus vagyok :(

@Muha:

Ugyan, én nem félek! :)

Kytia 2011.06.23. 11:06:42

@Nard: Wow. Aszondod, be kéne szereznem egyet?:))) Még semmilyen kézi fegyverem nincs férfiak fenyítésére, csak a lelki terror. Bár az is elég hatékony.:)

@Frigyesur: Mijaza piha? Az valami káromkodás?:)

@michaela77: Atya! Úr!! Isten!!! És mindezt 48 évesen? Közveszélyes. Szerintem már direkt azért csinálja, hogy idegesítsen.:)

Muha 2011.06.23. 11:08:41

@Schrödinger'sCat: Előrelátó vagy. Épp most akartam MEGPARANCSOLNI, hogy áruld el a magasságod. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:09:20

@Nard: Ja! Az a gusztustalan modern íróasztal... Rémes!

Muha 2011.06.23. 11:09:36

@Kytia: szerintem csak elütötte, mert a h a n fölött van kicsivel. könnyű eltéveszteni. pont mint az útelágazodásodás, az is egy nehéz szó. :D

Kytia 2011.06.23. 11:10:52

@Nard: Amúgy a férfiak ezt tényleg nem tárgyalják ki, de nekem az az érzésem, hogy leginkább féltékenységből. Nem akarják, hogy a kedves kollégák vizuálisan maguk elé képzeljék a barátnőjüket szétterpesztett lábakkal.:)

Szöszi 28 2011.06.23. 11:11:16

@michaela77: A melóhelyemen inkább pont az van, hogy nem mesélek semmit, és a főnököm áll neki faggatni a magánéletemről. Kb. hetente megkérdezi, hogy van pasid? Nincs? Hú, és, hogy bírod pasi nélkül? Miért nincs? Ismerkedjél. Anyád...

Muha 2011.06.23. 11:12:04

@Nathan D'Xantine: íróasztalon azért sem szabad, mert a munkát nem szabad a magánélettel keverni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:12:06

@Kytia: Az alkalmi luvnyákkal ilyen probléma nem merülhet fel...

Kytia 2011.06.23. 11:12:36

@Muha: De nemnem! Ezt a pihát már sokszor láttam, de sosem tudtam, hogy mi.:)))
Vagy ilyen sokan melléütnek?:))

Muha 2011.06.23. 11:12:55

@Kytia: ott bukik az elmélet, hogy mindenkit elképzelnek a férfiak széttett lábbal. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:13:00

@Muha: Gondolod dolgoznak is azon az asztalon?

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 11:13:04

@Kata1987: ezért jó, ha olyan arcod és kifejezésed van mindig, ami azt mondja: rohadtul nem kéne a magánügyeimet firtatnod és menj csak odébb egy méterrel..

Kytia 2011.06.23. 11:13:12

@Nathan D'Xantine: Az alkalmi luvnyákról ezért gyakrabban is beszélnek...;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:14:46

@Kata1987: Jó. Kérdezhetné azt is, hogy "dugunk?", de nem... Mert udvarias.

Kytia 2011.06.23. 11:15:12

@Muha: Jó, de ettől még nem akarnak erre rátenni egy lapáttal, mindenféle részletek megosztásával.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 11:15:12

@Kytia:

Anyám forró kuktát használ apám fegyelmezésére. Egyszer véletlenül a hátára ejtette. :) Konzultálj gernikával, hátha tud neked is szerezni bántalmazó kardigánt, kezeslábast

@Kata1987:

Ja. Miért nincs? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:16:25

@Muha: Na mindenkit azért nem... Gyomor is van a világon.

Szöszi 28 2011.06.23. 11:17:25

@Nard: Ha tudnám a megoldást már lenne:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:18:40

Megoldást? Nem megoldás kell... Pasi.

Szöszi 28 2011.06.23. 11:20:29

@Nathan D'Xantine: Várom a herceget, hogy fehér lovon érkezve, szerenádot adjon a kis lakásom ablaka alatt, egy száll vörösrózsával a kezében, blablablabla...:D Biztos ezért nem jön össze:D

summerstorm 2011.06.23. 11:21:03

22 évesen...
ő a ZIGAZI...
jaj édesem...
ébreggyé fel!

egyébként meg, a pasik egy része miért is nem képes elvinni a szaros cuccát szakítás után de rögtönazonnal?
de legalább is mondjuk egy héten belül?

michaela77 2011.06.23. 11:22:09

@mooon:): mert akkor már nincs ürügy, hogy hívogassa a volt nőt:)

cyd 2011.06.23. 11:22:54

"De hogy legyen valami vitaindító kérdés a végére: egy „igazi férfi” feltétlenül gladiátor?"
Hát a nők szerint az igazi férfi egy szál alsógatyában mássza meg az Everestet, az elé kerülő yetiket félkézzel intézi el, de csak azért mert közben a másikban ringatja a közös gyermeküket és szorongatja a bevásárlólistát.
Na majd ha rájönnek, hogy ilyen nincs, vagy épp kb millióból egy, akkor rögtön könyebb lesz mindenkinek.
A három hónap után kijelentett megtaláltam az igazit, meg erősen megmosolyogtató, de hajrá gyerekek :)

Caddy 2011.06.23. 11:24:44

ODOEFUGDUKWTUIGYEBOI3GQOOOGOIGIUI43GIO4RHT5UIPU7OÁ5P6.OP.

Muha 2011.06.23. 11:25:10

@Nathan D'Xantine: Merem ajánlani, hogy dolgozzanak! :D

Gyomor meg persze, hogy van, de a reflex, az reflex. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:25:51

@mooon:): Hát mer'a nő mindig azt mondja, hogy nincs otthon!
Ilyen gonoszak ezek...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 11:27:17

@Sanz:

"Anyukám kezét a férje pl. 5 hét ismertség után kérte meg, egyből igent is mondott "

Vagy nincs még egy, aki egyáltalán elvenné :)

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.06.23. 11:29:19

hagyd ott, keress egy tagbaszakadt melegítőgatyás sutyerákot aki lopott autórádióval seftel, nagydarab,kigyúrt kancigányok a haverjai és minden második szava az hogy bazmeggeci

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 11:30:32

@Nard: lehet, hogy bennem van a hiba, de én nem örülnék, ha mindenki el akarna venni, akivel összekeveredek. Furcsállnám nagyon.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 11:31:56

@Blassius:

És pózol pénzzel és szamurájkarddal romashoppolva a májvipen! :)

@Schrödinger'sCat:

Én sem! Nekem nem kell férfi.

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 11:32:14

@Blassius: átmenet? skála? szintek a két véglet között?

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 11:32:42

@Nard: én azért nem vagyok ilyen szélsőséges :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 11:32:56

@Dövan: Nem és a másik kérdésedre is nem.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 11:36:51

Az igazi férfi szerintem...

egy istenállat az ágyban és sok pénze van.

Anyám mindig is mondta: "légy szerény lányom, és ne akarj túl sokat.":)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:40:14

@Alfonzina: Ennek megfeleltél. Csak "sok" pénzt kértél, nem "túl sokat"...

különvélemény 2011.06.23. 11:42:43

Semmit sem tud az előző nőről, de már fikázza.
Színházban büfésoron? Egyedül jár színházba?

Óó óvodás szerelem...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 11:43:17

@Nathan D'Xantine: hát egen.. a szerénység az egyik alapjellemvonásom. a másik pedig a kifinomult nőiesség.:)

mindenki kedvenc "mit nekem boldogság?" Tamása előferdült már ma?:)

summerstorm 2011.06.23. 11:43:25

@Nathan D'Xantine:

közepesen értelmes embereknél ez úgy néz ki, hogy jól van, akkor légy szíves mondj egy napot, hogy mikor menhetek, és hányra,és akkor elvinném a holmim.
Aki nem kommunikációs analfabéta, annak szerintem megy ez a mondat....

Így egyet kell értsek @michaela77: -val...

@Alfonzina:
na ezért is jár pont :))

blah 2011.06.23. 11:44:56

22 évesen megtaláltad az igazit? Ejha! Majd fogsz te még nagyot koppanni... amit leírtál az a tipikus kurvalelkű alamuszi nyuszi aki bizony néha nagyot ugrik...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:47:16

@mooon:): Közepesen értelmesnél. Dehát ez extra intelligens, színházba jár, versel, és férfiasan néz!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 11:48:05

@Sanz: Én nem mondtam, hogy ne legyen növekvő pályája. De három hónap az nagyon kevés! Főleg, hogy sokan megjátszák magukat az elején, elhallgatnak, nem mondanak ki dolgokat. Nekem fél év után pedzegették a "mi lenne, ha vennénk két egyforma gyűrűt" dolgot és azt mondtam rá, hogy korainak tartom.

Mondjuk az, hogy ti nem vagyok ilyenek... hát nem lehet mindenki egyforma. Én óvatos és bizalmatlan vagyok sokáig. Azért ha szoktál posztokat olvasni, azt hiszem minden okom megvan rá! :D 5 hét után nem mennék hozzá senkihez, de még össze sem költöznék 5 hét után.

Kytia 2011.06.23. 11:50:08

@Alfonzina: :DDD
Még nem. Lehet, hogy most "éli meg" az életet, tudod. Nem ér ám rá filozofálgatni.:DDD

Muha 2011.06.23. 11:54:07

@blah: 22 évesen én is megtaláltam az igazit. Csak elveszítettem. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 11:54:48

@Bundabandi: Vagy épp kimondják, hogy már kétszer nősültek.
És akkor meg az nem jó...

@Kytia: Tegnap is délután jött. Korai az izgalom...

Sanz 2011.06.23. 11:54:53

@Bundabandi: Bocsáss meg, kicsit pontosítok akkor. Szóval én csak azt akartam mondani, hogy teljes mértékben megértem a bizalmatlanságod, mert az emberek 80-90%-ánál a "játszmázás", a "megjátszás" és hasonlók alapvetően beépültek a személyiségükbe. És az ő esetükben tényleg az van, hogy a szerepkényszer miatt valamit nem úgy csinálnak, ahogy ők azt jónak érzik, hanem "ahogy azt illik/kell/a szerep elvárja."
Én sem, és barátnőm sem így állunk a dologhoz (és anyukám sem így állt), ezért nálunk a nyíltság működik. De abban 100%-ig igazad van, hogy ehhez olyan partner kell, aki szintén így áll a dologhoz. Ha pedig diszkrepancia van a két fél hozzáállásában, akkor az rögtön a kapcsolatot veszélyezteti.

Kytia 2011.06.23. 11:57:59

@Muha: De azt nem magyarázza meg, hogy az miért van, hogy ha valaki hormonfröccsöt vált ki belőled idén, lehet, hogy jövőre már nem fog. És miért van ez olyankor, amikor együtt éltek és miért olyankor, ha nem is láttad az egy év alatt a másikat. És miért van az, hogy valaki nwem váltott ki az első 23 találkozás alkalmával, aztán egyszercsak már de. Na? Miért van?:)))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 11:59:37

@Nathan D'Xantine: Jaj ebbe nem megyek bele újra. Nem az őszinteségével volt a baj. :D

@Sanz: Aha, értem. Így gondoltam, igen.

Kytia 2011.06.23. 11:59:46

@Nathan D'Xantine: Á, értem. akkor eszerint csak délelőtt szokott adózni az élet megélésének oltárán...:D
Mert azért azt nem merném feltételezni, hogy a velünk való eszmecsere nála az élet megéléséhez tartozik.:)))

michaela77 2011.06.23. 12:01:01

@Muha: én nyertem, én már 14 évesen megtaláltam az igazit:) Aztán 30 voltam, mire kiderült, más is benne találta meg:DD
Na de sebaj, most találtam egy másik igazit, hátha:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:01:24

@Nathan D'Xantine: de féltékeny teccik lenni. :)

azért jó nekem,hogy így a nikkem mögé bújva végzet asszonyát játszhatok..:)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:02:09

@Muha:

Én többször is, 22 évesen :)

@Kytia:

Kishitű vagy, lehet másképp nem áll vele szóba nőnemű lény. :)

Schrödinger'sCat 2011.06.23. 12:03:16

@michaela77: azért ez jobb, mint senkire nem merni rámondani, hogy nagy ő talán.., nem? vagyis ebből a világból nem látok át máséba, nyilván mindenkinek a maga keresztje.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 12:04:51

@Bundabandi: Nem hát! :-)

@Kytia: Fogalmazzunk úgy hogy délutáni vadász. Olyankor les zsákmányra. Lehet hogy szüksége van adott mennyiségű fényre/hőre, az aktivitáshoz. Továbbá tanítási időszakban délután rajzik ki a potenciális zsákmány. Így a szokás rögzül.

@Alfonzina: Hát persze... :-)
Örülünk, hogy jó neked.

Kytia 2011.06.23. 12:05:22

@Nard: Hűha, lehet, ez a napja fénypontja?:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 12:05:25

@Nard: Jaja! Akkor még hetente tudtunk Igazit találni...

michaela77 2011.06.23. 12:05:46

@Schrödinger'sCat: vannak akik azt mondják, hogy a nagy ő és az igazi nem ugyanaz. A nagy Ő általában szenvedélyes lángolás, sok balhé, meg meggyötör, meg összetör, mégis alig bírsz kikecmeregni belőle.
Ezzel szemben az igazival is vannak szenvedélyek, de ott kölcsönösek az érzések és harmonikus kapcsolat jöhet létre.

Meg állítólag több nagy ő vagy több igazi is van az életben.

Nemtom, ezen sosem gondolkodtam, csak hallottam ilyet, gondoltam leírom.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:05:54

@Kytia: ja. idejött,konstatálta, hogy kb. öt csajt kapásból meghúzhatna, befigyelt egy piálós beülés is...szóval a mérleg igen jónak bizonyult.

ma már a porontyon sajnáltatja magát.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 12:08:13

@michaela77: Izé...
A Nagy Ő-nél egyodalúan lángolsz?

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:08:59

@Alfonzina:
"kb. öt csajt kapásból meghúzhatna"
Már te is féltékenykedsz? :DD

michaela77 2011.06.23. 12:09:22

@Nathan D'Xantine: hát nem tom, mondom, nem nagyon gondolkodtam még rajta. De igen, szerintem előfordulhat, hogy az csak egyoldalú, de előfordulhat az is, hogy kölcsönös, mégsem illetek össze, csak tönkreteszitek egymást. Ezért nem lehet ő az igazi.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:10:48

@Tomato Tomi: oszt ezt mibű sikerült ilyen frappánsan lekövetkeztetni?:)

hát hadd húzza, hiszen mindenki szeret húzni:)

@Nathan D'Xantine: boltos?

Muha 2011.06.23. 12:11:27

@Kytia: engem nem érdekelnek a miértek. :D

Muha 2011.06.23. 12:12:25

@Nard: :D

@michaela77: vesztettem. már megint. fenébe. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:12:54

@Alfonzina:

Te csak nem becsülöd meg a rúdtáncos öngyújtót! :)

Jerky_Master 2011.06.23. 12:15:00

én alapból nem kezdek olyan nővel, aki a kigyúrt macsókra bukik. ott defektes minden.

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:15:05

@Alfonzina:
Nem tudom, ez jött le elsőre :)
Na viszont nem mindenki, az ő felsorolásában semmiféle húzásról nem volt szó. Ő ennél sokkal, izé, szóval bölcsészebbnek tűnt. :)

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:15:59

@Jerky_Master:
Én se kezdek velük, mert szóba se állnak velem :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:18:21

@Nathan D'Xantine:

Volt egy ilyen csehszlovák sorozat! :) Komoly dolgokról volt szó, pl Jerzsi a jóképű hentesfiú belerágott a párizsiba. Ez volt az adott epizód fő szála. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:18:49

@Tomato Tomi: ecce volt egy ilyen pasim. az is ilyen körön kívüli volt. eleinte úgy gondoltam,hogy mélyebb síkon éli meg az életet.
aztán rájöttem, hogy csak simán hülye, némi depresszióval fűszerezve..:)

@Nathan D'Xantine: pult mögött ülsz..hát tippeltem.:)

@Nard: Ó, hányszor kapom még ezt meg? Majd vén fasz korunkban is a fejemhez vágod, igaz?:) majd ülsz a foteledben a cavintonnal, én meg a járókeretemre támaszkodom, és remegő hangon odavágod,hogy "bezzeg akkó az az öngyújtó....":)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 12:19:55

@Nard: Tudom... Volt balszerencsém hozzá.

@Alfonzina: Ja! Boltban nem lehet ülni! Tudhatnád...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:20:32

@Alfonzina:

Már ha nem csapom ki alólad a járókeretet a botommal! :)

Muha 2011.06.23. 12:20:34

@Nathan D'Xantine: nem tom mer nem érdekelnek. :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:21:35

"én alapból nem kezdek olyan nőkkel, akik a szépfiúkra buknak. szerintem totál hülyék az ilyen nők."

(Józsi, 36 éves, programozó-matematikus és hobbihorgász, a magyar rubik kocka-klub alelnöke)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:22:46

@Nathan D'Xantine: ülsz egy pult mögött....hm...recepciós...mondjuk egy hotelben, vagy irodaházban.

@Nard: én meg pofán köplek a protkómmal..

summerstorm 2011.06.23. 12:23:49

@Jerky_Master:

mert az egyébként csenevész, viszont pocakra 10 hónapos terhes az asssztán sokkal jobb :DDD

@Nard: @Alfonzina:

ezt a műsort majd nézhetném 40 év múlva :DD?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:23:50

@Alfonzina:

"Nem kezdek alfahímekkel, mert mind bunkó"

(Klárika, 36 éves magyartanárnő,vegetáriánus, ezotéria és feng-shui rajongó, a Coelho klub elnöknője)

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:24:34

@Alfonzina:
Egyszer megismerkedtem egy csajjal, az ő baráti társasága volt ilyen. Hamar feladtam, mert teljesen hibbant volt az egész brigád, képesek voltak ájulásig filozófálgatni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:25:09

@Alfonzina:

Cö! Bele is rakom a protkód egy nagy üveg áfonyalekvárba! :) Aztán vigyoroghatsz a szép lila fogaiddal vénasszony! :)

hany eves a kapitany 2011.06.23. 12:25:32

Sziasztok:) engem meg halára idegesít a sötét kolléganőm folyamatos smsezése a faszijával minden kibaszott nap. nyilván savanyú a szőlő, de akkor is!!!!ezt el kellett mondanom:( amúgy is szomorú napom van, ezek meg nyuszikáznak egész nap! kibírhatatlan:D

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:25:58

@Alfonzina:
Ha Masterre gondolsz, a neve igen beszédes :P

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:26:37

@Tomato Tomi: az első szexig ez izgi is..utána már szexfüggő,hogy mennyire izgi.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:27:28

@hany eves a kapitany:

Ha meg tudod szerezni a telefonját, akkor küldj valami igazán penetráns smst a nyuszikának.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:28:26

" Szerintem minden nő szemét, és anyagias"

(Béla, 23 éves, kőműves, " a legtöbb böfögés egy pohár sör után" cím örökös magyar bajnoka)

hany eves a kapitany 2011.06.23. 12:28:35

a posztra meg szarok. vagyis a poszt írójára. nagyívből. mekkora gigaproblémával kell foglalkoznia szegénynek...

michaela77 2011.06.23. 12:28:35

@hany eves a kapitany: egyik kolléganőmet a férje állandóan hívogatja. Csak ilyenek miatt: szia, ideértem, mi újság? Szia, most indulok majd. Szia, most ideértem. Szia, mit főzöl ma.
Engem az őrületben kergetne, de ha nekik ez jó, szívük joga. Persze ha közvetlenül előttem zajlana, biztosan jobban zavarna.

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:29:08

@Alfonzina:
Hát, nekem kurvára nem volt izgi esténként néhány seggrészeg tarisznyás közt üldögélni és hallgatni őket :)
A csaj amúgy nem volt ilyen, és a melle sem volt rossz, na de ekkora áldozatra én képtelen vagyok :D

hany eves a kapitany 2011.06.23. 12:29:36

@Tomato Tomi: nem kell. párszor tartott már élménybeszámolót, ez elég ahhoz, hogy tudjam kb mi megy:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:29:43

@Tomato Tomi: attól függ mekkora áldozat volt.

Egy 75 B-s valóban nem akkora, de egy 80D-s áldozat, az már valami....:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 12:30:35

@hany eves a kapitany: Honnan tudod, hogy nyuszikáznak, ha SMS-eznek?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:30:40

@Nard: figyu, én meg jól belerejtem a piádba az összes viagrát, ami nálad lesz, oszt jól megsüketülsz, mint a hjú hefner.:)

hany eves a kapitany 2011.06.23. 12:30:54

@Nard: jó ötlet:) kivárom a megfelelő pillanatot:D

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:32:30

@Bundabandi:
Megjelenik az sms-falon :D

@Alfonzina:
Nem, nem volt nagy, csak szép :)

hany eves a kapitany 2011.06.23. 12:32:57

@Bundabandi: :D káröröm a dologban, hogy egy ideje csak virtuálisan nyusziznak. höhöhö

Jerky_Master 2011.06.23. 12:32:59

@mooon:): van arany középút.
nem az őskorban élünk. aki kigyúrt tahókra maszturbál, az primitív, ostoba luvnya, és a primitív, ostoba tahók szeretik az ilyet. zsák a foltját.
megmagyarázhatatlan, amikor manapság annyi önvédelmi fegyver van.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:34:09

@Alfonzina:

Legalább akkor nem hallom az óbégatásod! :) Viszont akkor neked beletöltöm a bébiételedbe a hashajtót, majd ravaszul eldugom a járókereted! :) Oszt pöröghetsz a hátadon! :D

michaela77 2011.06.23. 12:34:17

@Nard: cáfoljatok meg, ha nem így van, de szerintem férfiak részéről telefonálás okán az a normális, ha az ok, mikor, igen, nem szavakon kívül nem sokat használ.
Aztán nagy ritkán van kedve beszélgetni is, akkor csacsogunk pár percet.

Egyetlen pasim volt, aki szeretett órákat dumálni. Eleinte jólesett, aztán rájöttem, hogy csak én szórakoztatom őt. Később meg halálra idegesített azzal, hogy minden percét csak velem tudta elképzelni és egyetlen önálló megmozdulása sem volt. Nem is tartott sokáig a kapcsolat.

hany eves a kapitany 2011.06.23. 12:35:22

@Nard: én meg simán csak hókonbasznám. aztán vérkomoly arccal azt tolnám a képébe, hogy "ugye tudod, miért kaptad". bocs, ma ilyen szemét napom van

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:36:11

@Alfonzina:
te kezdted :P
Eszem ágában nem volt elmondani, de most meg még szégyellem is magam :D

dr. gernika 2011.06.23. 12:37:00

@Frigyesur: C

Dettó, de nem ma jöttem rá.

summerstorm 2011.06.23. 12:37:40

@Jerky_Master:

hát ezt a van középút, ezt légyszives terjeszd már férfitársaid körében :D
mert akadni akad... nem mondom hogy nem... csak hát nehéz dolog tűt keresni a szénakazalban :DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 12:38:41

@Tomato Tomi: Erre gondoltam én is! Vagy valamelyik reggeli műsor alatt az SMS csíkon! Ott szoktak ám gyöngyszemek lenni. :D

@hany eves a kapitany: Mondjuk én is szoktam telefonálni a zembernek, hogy mikor indultam el, meg hogy mit főzzünk, kell-e valamit venni hozzá. Mondjuk ha nem kérdezem meg, akkor nem mondja, csak mikor már otthon vagyok. "Ja, hát elfogyott a zsemlemorzsa..."

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.06.23. 12:39:37

Igen, az igazi férfi gladiátor.
Legalábbis sztem a lényeg, hogy erős legyen, kemény, jó az ágyban, és tudjon pénzt szerezni akármilyen módszerrel.

(A szemüveg nem lényeg, én mindig leveszem bunyó előtt.)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 12:45:18

@mityu: Például a makkos pisztolyával. Igaz?

ökoparazita 2011.06.23. 12:47:24

édesanyám... :) majd azt is írd meg ide, amikor a kis élénk tekintetű értelmiségid háromn apja nem beszélt hozzád egy szót sem, meg eljárogat, érezteti veléed hogy baj van a kapcsolatotokkal, és esetleg felveti hoyg elköltözne tőled ha talál egy másik helyet... aztán kiderül, hogy ugyanezekkel az alamuszi tulajdonságaival öt nyársat tart egyszerre a tűzben, és te csak az egyik vagy közülük.
az igazi férfi nem gladiátor, de nem hagyja a cuccait három hónapig az exénél... és gonodlom feljár hozzá időnként, ott tölt órákat, mégsem hoz el semmit... mert persze a csaj nem hagyja... jajjjkislányom!
az igazi nő nem ennyire naiv

hany eves a kapitany 2011.06.23. 12:49:07

egyébként a zigazit nem onnan lehet megismerni, hogy kurvajó együtt, és egyikőtök sem választaná a másik nélküli életet?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 12:49:59

@Nard: ugyan...simán belefosok a tundrámba, oszt annyi.:) majd kimossa a nővérke.:)

@Nathan D'Xantine: mobiltelefon? számítógép? etc.

@Tomato Tomi: ne bánd. nem azt írtad, hogy kicsi a farkad, szóval nincs mit szégyellni:)

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:52:37

@Alfonzina:
Majd bolond leszek bevallani :P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 12:53:00

@Alfonzina: Számtech...
Nyugi! Nincs "túl sok" pénzem. ;-)

Tomato Tomi 2011.06.23. 12:53:22

@Alfonzina:
De ha szánalomfaktorra gyúrnék, megtenném, eskü :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 12:54:14

@Alfonzina:

Erre nem számítottam! Bár a vágatnál felcsaphat a matéria a nyakadig! :)

@Nathan D'Xantine:

Őszinte részvétem. Ha mákod van, akkor nagykernél, ha nem akkor a talpasparaszt odamegy ám röfögni :)

dr. gernika 2011.06.23. 12:55:07

@Frigyesur: Igen, ez nekem is gyanús. Aki nyafog, hogy nem volt hozama a kedvességnek, az befektetésként alkalmazta, azaz hátsó szándékkal, azaz nem szívből. Az meg nem is kedvesség hanem manipuláció. Én pölö nem vagyok kedves. Tudják is rólam a barátaim, hogy nem számíthatnak tőlem "jujdejólnézelki" meg "éshogyvananyukád" frázisokra, ha nem gondolom úgy, vagy nem érdekel.

summerstorm 2011.06.23. 12:55:37

@hany eves a kapitany:

hát igen :)
van az az igen okos mondás, hogy az igazi nem az, akivel együtt tudsz élni, hanem aki nélkül nem :))....
Ilyen erővel... bizonyos ideig az ember a családjával is együtt tud élni... (alkalmazkodik, mer köll) de azért olyan jó különköltözni :DDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 12:58:03

@Nard: Röfögős a parti...

Nem mintha a nagykernél nem lenne ilyen.

dr. gernika 2011.06.23. 12:58:35

@michaela77: Ott annyira nem foglalkoznak egymással, hogy egy idő után az zavarna, hogy le se szarnak.

Jerky_Master 2011.06.23. 13:01:34

@Nard: illetve a monitorhuszárok, akik magukat nagyon nagynak, szépnek, gazdagnak akarják láttatni!:-D

@mooon:): a magyar nők többsége qrvára el van kapatva. 0 mozgás, vízilónyi zabálás, a pasiktól ellenben azt várják el, hogy totálszépek, kigyúrtak legyenek. Belsőleg pedig minden kívánalom, ami a pinamagazinokból lejön, 14 éves kortól kezdve a vénasszonyos lapokig. Ugyanez pénzben: fizetni ugye a férfi dolga, minden szirsz@rt megvásárolni a legmenőbb helyeken 5szörös áron, de ha a nőnek kell fizetni, az már nem megy. Én pl. a nemek egyenjogúsága -> beleértve: egyenlő fizetés/bérezés pártján állok.:-]

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:03:19

@Jerky_Master: Hát amit a magyar nőkről írtál nekem eddig marhára nem tűnt fel. De biztos rossz körökben mozgok.

michaela77 2011.06.23. 13:03:58

@gernika: fú, nekem meg az lenne tök jó. Valahogy egyáltalán nem vágyom a figyelemre, vagyis teljesen elég a családom és a párom figyelme. A többiek nyugodtan sz*rjanak le:))

Mivel egyedül élek, van olyan hét, hogy a kolléganőimnek köszönök, hogy szia-szia, és ameddig pénteken este a párom nem jön, mással nem váltok szót. Nagyon élvezem az ilyen heteket:)

dr. gernika 2011.06.23. 13:04:23

@Frigyesur: Nekem a múltkor konkrétan arrébb pakolták a cuccom a szalagon, hogy legyen hely a sajátját felpakolni. Szerinted?

Szöszi 28 2011.06.23. 13:06:02

@gernika: Ááááááááááááá! Nem basztál egy nagyot a kezére, azzal a kísérőszöveggel, hogy a sajátodat fogdosd?

cyd 2011.06.23. 13:07:45

@Nathan D'Xantine: Dettó. Ellenben lelki sérült, kurvára nem tudom mit akarok típusú? Na abból annál több.

hany eves a kapitany 2011.06.23. 13:07:49

@michaela77: Hú. én is egyedül élek momentán, de ha nem élnék minden nap legalább minimális szintű szociális életet, hamar megkattannék:) persze az a szép, hogy nem vagyunk egyformák:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:09:50

@cyd: Civilizációban nevelkedve mindenki sérült.
Ez csomagolják a növekedés mellé.

summerstorm 2011.06.23. 13:11:09

@Jerky_Master:

mindjárt elkezdek kételkedni, hogy biztos magyar nő vagyok e... :)))))
várj... gyorsan megnézem, hogy mi áll a személyimen :DD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.23. 13:12:02

@Nard: és? majd a jóképű ápoló lefürdet.:)

@Nathan D'Xantine: huhh, már megijedtem,hogy álompasi vagy...:))

@Tomato Tomi: én max kiröhögnélek..:)

michaela77 2011.06.23. 13:12:37

@hany eves a kapitany: nem azt mondom, hogy mindig így van.
Néha itt bent ezekkel is váltok pár szót, néha felhívom anyukámat vagy a családomat. De 180 km-re élnek tőlem, itt Pesten senkit nem ismerek a kolléganőkön kívül, megszoktam ez egyedüllétet. Ami nem egyenlő a magánnyal:)
Imádok hazamenni a csöndes lakásomba, kiválasztani melyik filmet van kedvem megnézni, vagy olvasni, vagy takarítani, vagy bármit amihez csak kedvem van:) Nekem ez így teljesen jó.

jabba74 2011.06.23. 13:13:08

@Alfonzina: Ezzel egyszerűen nem lehet vitatkozni.

Férfi vagyok, kevés a pénzem és átlagos az ágyban.

fantáziapanaszlakat 2011.06.23. 13:14:48

ja, amúgy ismerős valahonnan a sztori.
nem volt a fickó szája sarkában lekvár?

dr. gernika 2011.06.23. 13:14:49

@michaela77: Ideig-óráig én is élvezem ezeket, de hosszú távon rám nincs jó hatással. Amúgy sem vagyok valami jó kommunikációban, ha meg nem vagyok rákényszerítve, különösen visszafejlődöm.
@Kata1987: Köpni-nyelni nem tudtam a döbbenettől.

Tomato Tomi 2011.06.23. 13:15:31

@Alfonzina:
Na ezért nem gyúrok erre :)
Na meg másért se.

cyd 2011.06.23. 13:15:45

@Nathan D'Xantine: Persze, ez alap. De előbb legyen tisztában a saját fejlövéseivel, döntse el mit szeretne és hajrá. Különben húzzon vissza a konyhába pitét sütni, ahogy Cartman is mondotta volt.

hany eves a kapitany 2011.06.23. 13:16:25

@michaela77: értem én:) az otthoni egyedülléttel nekem sincs bajom, sose unatkoztam.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:18:23

@cyd: Hosszú idő és kemény meló, hogy az ember a saját fejlövéseivel tisztában legyen.
Úgyhogy marad a pitesütés.
(Meg a Halottnak a csók.)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 13:19:57

@gernika:

Én a "Csókolom , mi a faszt teccik csinálni?" kérdést tettem volna fel :)

Tomato Tomi 2011.06.23. 13:21:46

@cyd:
Az se mindig jó, ha túl határozott. Némelyiknek küldetéstudata támad tőle.

cyd 2011.06.23. 13:21:57

@Nathan D'Xantine: viszont ne csodálkozzanak, ha esetleg megosztom velük a "minden nő hülye" axiómát, ami mellett még mindig végtelenül tisztelem a nőket

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:25:01

@cyd: A férfiakra mindez ugyanúgy igaz...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:28:05

@Tomato Tomi: A küldetéstudatos ember tök érdekes! Olykor szórakoztató...

dr. gernika 2011.06.23. 13:28:31

@Muha: Sajnos így van és irigyellek is titeket érte.

cyd 2011.06.23. 13:29:32

@Nathan D'Xantine: nemtom, férfival nem randiztam

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:30:27

@cyd: Nem kell randi ahhoz, hogy a fejlövést meglásd.

michaela77 2011.06.23. 13:32:59

@gernika: ó, azért én is nő vagyok, még mellé jó kis beszélőkével ellátva. De az évek során megtanultam ezt a megfelelő emberre rázúdítani: ha csacsoghatnékom van, anyukámat hívom fel:)

Muha 2011.06.23. 13:33:17

@gernika: Hogy-e mer elozmenyt mos nehezen bongeszek

dr. gernika 2011.06.23. 13:33:49

@michaela77: "az én kolléganőm fogyókúra közben reggelente ideállt, felhúzta a pólót a terhességi csíkos, hipófehér, nadrág által összevissza nyomott hasán és mutatta, hogy már mennyit fogyott." LOL
oké testközelből biztos ijesztő volt. :S

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 13:33:49

@cyd:
ehhhehe
nem túl nagyok az elvárásaid?
Sokan még 50évesen sem tudják, hogy mit akarnak

michaela77 2011.06.23. 13:35:31

@gernika: igenis az volt:) Kihagytam a hájas-hurkás jelzőt.

cyd 2011.06.23. 13:36:48

@Nathan D'Xantine: Félreértesz. Mint csoportot nem vizsgáltam a férfiakat. Magamról, aki érdekel, családomról tudom, hogy kinek hol nincs ki a négy kereke. Saját nememről ritkán állítok általánosságokat. Én én vagyok. Van ebben némi kettős mércébe mártott cinizmus, de ez a sármom része.

dr. gernika 2011.06.23. 13:36:59

@michaela77: Anutámmal én csak azóta tudok csacsogni, mióta külön élünk, egy fedél alatt nem nagyon volt ilyesmire energia. :D
@Muha: Háthogy a nők kilencezer napmúlva is még fortyognak egy őszintébben odabaszott mondatért. Nem is szeretnek engem a nők. Pedig ritkán vagyok durva, de ez a mézesmázos hangnem hiányzik a repertoáromból.

michaela77 2011.06.23. 13:40:04

@gernika: na igen, egy fedél alatt mi is csak vitatkoztunk. Hálistennek 18 évesen elköltöztem otthonról, azóta az évi szokásos 3-4 nagy vitát eltekintve remekül elcsacsogunk:)
A férfi kollégákat én is irigylem továbbra is. A nők emlékezetétől és hisztijétől óvjon az ég.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:41:24

@gernika: Ja! A távolság jót tesz...
(Persze nem minden esetben.)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:42:38

@cyd: Hát ennél még "Tomi" is jobban tarolt tegnap...
Mármint charme-ilag...
:-)

dr. gernika 2011.06.23. 13:42:50

@Nard: Addig jó míg kollégával beszéled meg és nem velem.

cyd 2011.06.23. 13:44:10

@Zsit (nyau és rémizé): Nézőpont kérdése. Nem elvárható, hogy úgy vágjon bele az emberlánya/fia a párkapcsoalt kiépítésébe, hogy legalább a saját elvárásaival tisztában van?
Egyébként lehet, hogy velem van a baj. Én mindent elhiszek, ha bebizonyítják.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 13:45:23

@cyd: Elvárható. És? Elvárod, nem kapod. Pont.
:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 13:51:20

@gernika:

Az áldozatmókus tekintet viszont mindig bejön :D

@michaela77:

Ámen.

cyd 2011.06.23. 13:52:12

@Nathan D'Xantine: :) Azért időnként nem ártana a Marshall kereszt metszéspontjában tanyázni. Kereslet-kínálat, ugyebár.

Mondom a sármom "része" van ott még több is, ahonnan ez jött :) A tanulatlan pórnép általában lebunkóz, pedig csak egy antiszociális, vérgeci realista vagyok, némi karcos humorral, iróniával.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 13:58:55

@cyd:
de
persze, sőt
aztán hányan csinálják úgy?
Mondd, te a Földön élsz?

cyd 2011.06.23. 13:59:45

@Nard: Ó! Az ember be se toppan és máris híres? Vagy hírhedt? És jó ez nekem?

dr. gernika 2011.06.23. 14:04:55

@Nard: Kozultálnom is kéne lassan anyukáddal, kezd túl nagy lenni a szád. :)

cyd 2011.06.23. 14:14:44

@Zsit (nyau és rémizé): Vájjá' vájjá'!! Nagy elvárás, hogy nekiáll tervezgetni velem, élete legboldogabb anpját éli (ő szavai) majd nem egész 24 óra múlva közli, hogy ez nem megy, ne is hívjam soha többé. Azért 3 hét múlva mégis kellettem, igaz mint kiderült csak organikus vibrátorként és újfent csak pár napra.
Vagy az áhitattal felnézek Rád, tetszik, amit velem művelsz, be is mutatlak a barátaimnak, aztán két nap múlva mégse, nem fog menni, talán legyünk inkább barátok.
A fenti két külön nőszemély s van még pár. Bár újabban néha már mulattat.
Szóval ezt jelentené a Földön élés? Mert akkor felfogom, hogy van egy kurva hosszú bohózat, amire a születéssel jegyet váltottam. Meg az a gond, hogy ezek csak utólag viccesek, mondjuk akkor már nagyon :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 14:18:30

@cyd:

Konkrétan nem rólad, csak az általad leírt típusról.

@gernika:

Nemkéne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 14:22:42

@gernika:

Örülj neki, hogy nem hívogatlak 2 percenként, hogy na, lehúztad a wc-t? :) Mostál kezet? :) Hörcsöghogyvan? .)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 14:23:17

@cyd:
hihihi
nicsak, tényleg a Földön él! Látod, mennyi szórakoztató elme vesz körül? :)
Azért jól belenyúltál .... azt nem értem ugyan a nők részéről, hogy minek rohanni? (de, mégis értem: a prédát fogni/tartani kell - csak akkor engedheti el, ha jobbat talál)
"legboldogabb nap", meg 3 nap után a barátok nézegetik ...
Figyi, ez neked is gyanús kéne (kellett volna) legyen. Ugyanis ilyen nincs.

dr. gernika 2011.06.23. 14:30:54

@michaela77: 18 évesen én is, mikor koliba mentem, de diploma után muszáj volt hazamenni 1 évre (rémálom) aztán el, aztán 2 évre rá megint vissza, na az végképp gáz volt, mert hiába hittem azt, hogy már mindketten felnőttek vagyunk és meg tudjuk majd oldani felnőtt módjára, nem. Otthon ő mindig anya marad és megy ugyanaz a verkli, de ha idejön vagy telefonálunk akkor jó.

@Nathan D'Xantine: Hát a konfliktusokat ritkítja, az tuti. :)
@Nard: Nálad igen, meg úgy általában a pasiknál, de a nők pont immunisak rá.

michaela77 2011.06.23. 14:33:15

@gernika: van. Mellé még egy 130 kilós elhízott nagydarab állat, akiről nem is gondolnám, hogy ilyen gyámoltalan.

Kovács Tomi 2011.06.23. 14:36:11

Szevasztok Pajtások!:))

Jajj ez a mai poszt, teljesen elérzékenyültem a végére..:) Megtalálta az igazit a tökéleteset az eredetit a mateltől..:)) Gyengéd kedves jajj, tökéletes papucs férj lesz belőle.:)) Az exétől meg a cuccokat nem látja viszont, ez tapasztalat, az enyém Londonig vitte a dolgaim.:)

michaela77 2011.06.23. 14:38:32

Valamelyik nap egyik ügyfelünk küldött be egy ilyen hatalmas mazsolás kuglófot. Én cégem, én könyvelem, de pont valami leszámolós papírokért küldte be az emberét, munkaügyes kolléganőhöz. Neki adta oda a kuglófot, díszes dobozban, nagyon puccos, külön porcukor van hozzá, és mondta, fogyasszuk egészséggel.
Én mondtam, hogy de jó, pont ebéd után vagyunk, főnökasszony sem volt, jól elcsemegézzük a teraszon (öten vagyunk összesen).
Mire aszongya, hogy ja, akkor ketté vágja, vigyem haza a felét, a másik felét meg ő. Mondom köszi, nem kérem, én aszittem szétosztjuk. Mert úgy szoktuk, ha munkahelyen kapunk valamit. Eszembe nem jutna hazavinni.

Na szóval az irigység is ilyen távol áll tőlem. Úgyhogy azt hiszem ma lesz a napja, hogy beszólok neki, hogy talán hazavihetné azt a kuglófot ami egy hete rohad mögötte az ablakban, ha már nem adott belőle senkinek.
Hiába na, alapból is köcsög vagyok, migrénesen meg még inkább.

cyd 2011.06.23. 14:39:01

@Zsit (nyau és rémizé): Én úgy fogtam fel, hogy jól érzi magát a társaságomban, nem futó kaland stb. Oszt' mégis rámaggaták a szopóálarcot. Ha az érzés, hogy jól vagyok és ezt a nőt tudnám hosszútávon szeretni túl sok, akkor de, végül is gyanakodnom kellett volna :)

@Nathan D'Xantine: Most hogy mondod. Úgy is meleg van, fürdőzőm ebben a nagy ismertségben :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 14:41:32

@cyd: Soha nem kell gyanakodni!
Minek elkúrni azt az időt is, amit jónak is érezhetünk?

Tomato Tomi 2011.06.23. 14:41:33

@michaela77:
Vártok még egy hetet, hazamegy az magától.

dr. gernika 2011.06.23. 14:42:10

@cyd: Másodiknál gondolom a barátok ledumálták. Nem kár érte, ha ilyen befolyásolható.
@Nard: Hú, pedig milyen jól esne. :D Mondjuk esetünkben szükségtelen, ha gmail chaten amúgy is megvan a folyamat kontakt.

hany eves a kapitany 2011.06.23. 14:43:38

@michaela77: jó lenne, ha mindenki csak annyira lenne köcsög, mint te:)

michaela77 2011.06.23. 14:46:24

@Nathan D'Xantine: ez nagy igazság, én is ezt vallom.
Azonban az is igaz, a gyakorlati kivitelezése sok rossz tapasztalat után nem mindig egyszerű.
Na meg egy egészséges gyanakvásnak maradni kell, pl. nem lehet legyinteni rá, ha a pasink fiókja tele van ismeretlen női fehérneműkkel és minden nap újabbal tér haza:)

cyd 2011.06.23. 14:47:13

@Nathan D'Xantine: Na ugye :)

@gernika: Á dehogy. Nem volt bemutatás, de azért még benyögte az elbocsátó szép üzenet után, hogy milyen szép a szemem, meg most is olyan jól érzi magát velem.

michaela77 2011.06.23. 14:48:24

@hany eves a kapitany: ne ítélkezz elhamarkodottan, lehet, hogy egy velejéig romlott, gonosz nőszemély vagyok:)))

dr. gernika 2011.06.23. 14:50:29

@Kovács Tomi: Szia, Alfonzina már hiányolt. :)
@michaela77: Milyen jól elosztotta volna helyetted. Most akkor mi lett a kuglóffal, fel se vágtátok?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 14:50:52

@michaela77: Az nem gyanú. Az bizonyosság. Kivéve, ha fehérnemű-ügynök.

dr. gernika 2011.06.23. 14:53:11

@cyd: Furi. Én csak pasiban találkoztam ilyennel, magával a magatartással nem tudok azonosulni.

michaela77 2011.06.23. 14:53:18

@gernika: szerinte ketten kaptuk, mert én könyvelem a céget, ő meg a bérszámfejtését csinálja. Miután mondtam, hogy nekem nem kell, nem vágta fel, betette szépen maga mögé az ablakba.
Szerintem azt várja, hogy legyen ingyenfuvarja, mert akkor még cipelni sem kell. Ugyanis éppen mostanában szoktattam le róla egy év után, hogy velem fuvaroztassa magát.

cyd 2011.06.23. 14:53:56

@michaela77: Mekkora egy gyanakvó perszóna vagysz! És ha csak Neked gyűjti? Netán titokban fehérnemű tervező? Ehh! Nők! Csak a rosszindulat.

Kovács Tomi 2011.06.23. 14:55:10

@michaela77: Mert egy süti vagy kuglóf az annyira nehéz.. Áhh ez mekkora köcsög...

@gernika: jöttem, vagyok, aztán majd megyek.:)

Sziasztok!:)

dr. gernika 2011.06.23. 14:57:32

@michaela77: És most ott rohasztja, ahelyett hogy akkor megette volna az ötödét? Banyek, kezdek megéhezni.

tarquin - védőháló nélkül 2011.06.23. 14:58:38

Aki raktárnak nézi az ex lakását, hogy aztán hónapok múlva újra bepofátlankodhasson hozzá a cuccaiért - vagy bármiért: kifinomult, művelt, nem az a mindenkit (főként régi és új barátnőjét) lenéző fajta. Még ilyet, nahát! (Minden nap rá bírok csodálkozni valamire: szép az élet.:D)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 14:59:28

@michaela77:

Örülj neki, én a felét se adtam volna oda :D

michaela77 2011.06.23. 15:02:49

@gernika: igen, jól látod a helyzetet.

@Nard: de te cserébe nem fárasztanál folyton a hülye sztorijaiddal és az nekem már rendben lenne:)
Egyébként ő sem akarta volna ideadni a felét, ha nem vagyok naiv és nem kezdem el mondani, hogy de jó, együk meg. Mondhatni pofátlan voltam, mentségemre legyen mondva, tényleg meg sem fordult a fejemben, hogy haza akarja vinni. Pedig már ismerhetném.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 15:03:47

@michaela77:

Höhö! Dehogynem, az én sztorijaim is kurvafárasztóak :)

michaela77 2011.06.23. 15:04:48

@Nard: jó, de téged gondolom elküldhetnélek a p*csába sértődés nélkül:) Az is kúúúl:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 15:07:33

@michaela77:

Hát azért biztos csinálnék ilyen hajtűdobálós jelenetet nagy sértettségemben! Utána várhatnád a zselésakkumulátor cellákat a retikülödbe, meg a pálpusztai papírját a fiókodba :D

dr. gernika 2011.06.23. 15:08:19

@michaela77: :S
Nard is baromi fárasztó tud lenni, ha beindul nála a verkli, de mint sejtetted, tényleg rá lehet szólni hogy kussoljon már, és akkor leáll sértődés nélkül. :D

michaela77 2011.06.23. 15:08:41

@Nard: le tudnálak szerelni, egy napig mesélnék a csodás kapcsolatomról, egy napig szidnám a szemét pasikat, a harmadik napra, amikorra a hüvelygombát tartogatnám, szerintem már nem is lenne szükség:)

Kovács Tomi 2011.06.23. 15:11:34

@michaela77: Most ebédeltem, ez az utolsó sor, khm...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 15:17:23

@cyd:
arra próbáltam utalni, hogy az ilyen lelkesedős fajta hamar ki is lelkesedik; mint az áprilisi időjárás, olyan lehet.
Én speciel beszarnék, ha "húdekurvajó, ilyenjómégsosevolt"-ot hallanék nagyon rövid intervallumon.
De lehet, hogy az én receptoraim túlérzékenyek, fene tudja.
Igen, azért érezzük jól magunkat :), a magányos világfájdalmasságnak sok alja nincsen.

cyd 2011.06.23. 15:23:20

@Zsit (nyau és rémizé): "...Igen, azért érezzük jól magunkat :)..."
Ok. Nálad vagy nálam? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 15:24:58

@cyd: Miért kell ennyire leszűkíteni a lehetőségeket?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 15:31:05

@cyd:
lusta is vagyok, öreg is vagyok, meg csúnya, nem is utazom - messze vagyok :D, ragaszkodom a saját fürdőszobámhoz (látható, hogy rugalmatlan is vagyok :D) - összességében nem érem meg a pénzed :D
Ilyen felajánlást ne tégy, mert komolyan vesznek, aztán szarban maradsz :D

@Nathan D'Xantine:
igazad van, mehetne például hozzád is ezzel az ötlettel :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 15:32:07

@michaela77:

800 nővel dolgoztam már egyszerre, gondolod a csajos témákra nem vagyok már immunis? :)

@Kovács Tomi:

Ugyan, az extrém puruttyát szoktuk ebéd közben nézni :) Ne legyél kis mimóza bazze :)

@Zsit (nyau és rémizé):

Lehet azért mert még soha nem volt ilyen jó senkinek! :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 15:37:09

@gernika: Aztabetyarmindenit! Ekkora pofatlansagtol tenyleg ledermed az ember.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 15:37:17

@michaela77: Én egy olyan kolléganővel dolgoztam 2 évig, aki a kedvenc ügyfeleivel elhitette, hogy ő egymaga csinál mindent, igazából én csak néha helyettesítem. Ketten voltunk mellesleg abban a munkakörben. Ez akkor derült ki, mikor beteg lett majdnem egy hónapig és átvettem a telefonjait, meg az összes anyag hozzám futott be. Kiderült, hogy kiválogatja suttyomban a beérkező anyagokat és bizonyos cégeket, akikkel ált. nincs probléma magának oszt mindig. (érdekes módon mindig ő akart nyomtatni beérkező anyagokat, így utólag már tiszta volt, hogy miért) Levettem a dossziékat a polcáról és átfutottam, az összes nagyobb, problémamentes cég nála volt. Akkor szállt el igazán az agyam, mikor Karácsony előtt hoztak bizonyos cégek (akinek elhitette, hogy csak ő csinál mindent) ajándékot, ő meg simán elrakta mindet magának, mert azokat NEKI hozták. Nem mintha annyira kellett volna belőle, de milyen magatartás ez már. Egyébként, mikor a betegségből visszajött felelősségre vontam, hogy mégis hogyan képzeli, hogy kiválogatja a beérkező anyagokat? Nem mert a szemembe sem nézni, úgy suttogta az orra alatt, hogy "nem is". Mondtam neki, ne nézzem már hülyének, elég egyértelmű, hogy mit csinált. Onnantól kezdve normálisan el volt osztva a meló.

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 15:39:03

@gernika: A pasik is szoktak nyomatni ezt a sz*r dumat. :x

summerstorm 2011.06.23. 15:39:23

@Zsit (nyau és rémizé):

:DDDDDDDDDDDD

nem lehetne, hogy én most inkább napozzak...?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 15:39:40

@Nard:
hát tényleg, annyira hiányzott a jóindulatod most ide, mint egy falat kenyér :)
Izé, nem is tudom, azért tudnék róla, ha világszám lennék, de hát nem vagyok az. Ezt is tudom.
Szerintem ezzel mindenki jól járt :), nem hazudok, max. csak kellemes meglepetés érhet mindenkit.
Ahogy veled kapcsolatban is így történik, nemde?

Téééélleg, tájékoztasd a @cyd: -t, lécci, milyen is vagyok!

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 15:40:57

@Nard: :DDDD

@gernika: Aha, kepzelem mennyire all le, plane sertodes nelkul. :)))

Kovács Tomi 2011.06.23. 15:44:02

@Nard: Nem is azért mondtam, csak na. Amúgy meg természetesen a munkahely oldalát, ebéd közben is, meg állandóan.:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.23. 15:45:52

Ma megokosodtam. Colas uveg cimkejen a felirat:
0.5 l=2*250 ml

Ha' ha nem irjak ra, hulyen halok meg.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.23. 15:48:01

@Zsit (nyau és rémizé):

Nincsenek kellemes meglepetések :(

@cyd:

Rémes házisárkány.

@Frigyesur:

Vérző, felszakadt szájjal nehéz beszélni tudod :(

cyd 2011.06.23. 15:50:11

@Nathan D'Xantine: Igazad van, de néha előjőn az a fránya neveltetésem, pedig bizisten próbálok küzdeni ellene.

@Zsit (nyau és rémizé): Most biztos rámküldi a férfitársadalom a fatvába tekercselt assasinokat, de elárulok egy titkot, ilyen felajánlásokat azért (is) teszünk, hogy szavunkon fogjanak :)
Na meg az ilyenből kialakuló verbálpetting igazán szellemes műfaj

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 15:51:54

@Frigyesur: Ez az oktatási reform részeként került az üvegre. (müanyagra)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 15:53:51

Jutottunk közben előrébb a férfiasan nyálas, költő-gladiátor ügyében? Úgy értem tudjuk már, hogy nyálas-e?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 15:55:27

@Frigyesur: Jajj! Óvatlan voltam! Dehogy reform! Miket beszélek?!
Szóval az oktatásügy megmentésének jegyében nyomtatták rá a palackra!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.23. 15:55:43

@Nard:
ó, dehogynem
de majd a gerni megmondja, ez az ő reszortja

@cyd:
azért ez milyen már.... nagyon röhögök, szegény assasin, amint megpróbál surranni egy fatvába tekercselve :DDDD
ööö - na jó, a verbálpetting is élvezet (mit is mondanak? előszoba? Hová is :D)
Nem vagyok az a kapkodós fajta, holmi szavakon nem lovaglok :)

dr. gernika 2011.06.23. 15:59:47

@Frigyesur: Tényleg leáll. :) Kicsit csalódott a pofija, de elhallgat. :)
@Nard: Szemét! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.06.23. 16:23:52

@cyd: Szóval nem. Elkeserítő. Szegény posztoló...

michaela77 2011.06.23. 16:32:56

@Bundabandi: na én ezért kértem, hogy osszuk szét a cégeket, igazságosan. Megszívtam. Kaptam 64 céget, egyik kolléganő 28-at, másik 9-et, mert ő még új.
Persze azt mondják, nálam vannak olyan cégek, amiknek kevés az anyaga. Nos, igen, nekem is van kb. 30 nagy cégem, a többinek meg kevés az anyaga. Hát köszi...
A karácsonyi ajándékokat nálunk a főnökasszony szokta lenyúlni. Mondjuk nem sokan hoznak, de egyik cég konkrétan kérdezte megkaptam-e, főnökasszonynak adták oda. Hát nem annyira kaptam meg, azóta sem... Nem mintha hiányozna, csak érted.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.23. 16:48:42

@michaela77: Jó fejek ezek! Mondjuk én utána szidtam magam rendesen, mert ha valami baja volt és szomorkodott, akkor hoztam neki túró rudit, kiírtam a gyerekeinek meséket... stb. Ő meg közben ilyen "rendes" volt a hátam mögött.

Nálam is az egyik cégtől egy srác kérdezte (mert én voltam bent a két ünnep között), hogy tényleg ketten csináljuk a melót? Mondom, igen. Ha tudta volna, nekem is hozott volna valamit, most olyan kínosan érzi magát.

michaela77 2011.06.23. 17:31:49

@Muha: üccsicsokiropi
testrészt nem tudok

Kytia 2011.06.23. 17:42:54

Lentről fölfelé haladunk?

HAJHAGYMA

Muha 2011.06.23. 18:29:54

@michaela77: :) ügyi vagy :)
@Kytia:
Ez nem is cuki te vadorzo :P

Sanity 2011.06.24. 14:22:48

"Leginkább olyan, mint… ahogy Nard mondaná: tarisznyarák… " ezen lehidaltam :D

Amúgy meg mi a retekért kellene olyannak lenni a faszinak, mint aki egy CK vagy Old Spice reklámból szabadult? Neked bejön, te bejössz neki, innentől ki a tökömet érdekli más véleménye?

Furcsa, hogy ezt az egészet leírtad. Ha visszaigazolást vársz másoktól, hogy ház-e az, hogy "bár nem néz ki jól a pasim, de aranyos, kedves, és nekem bejön", akkor az rég rossz. (És egyszerűen más okot nem látok, hogy mi motivált volna ezen poszt írásakor) TE tudd eldönteni, neked megfelel-e a faszi.

Joe69 2011.06.24. 21:58:16

A posztbéli pasit nemigen tudom minősíteni, lehet, hogy a posztoló szenved momentán macsóiszonyban, és inkább valami lágyika pasibarát kell neki. Annyit mindenesetre tudok, hogy az átlagos csajok kurvára nem tűrik - pláne egy kezdődő kapcsolatban - ha az új pasi elvarratlan szálaiba ütköznek, ilyen cuccelhozásos dolgok kiderülésekor a legtöbb esetben a pasinger megy a kukába és meg is érdemli. Hiszen tudhatná, hogy ilyenkor mélyen a csaj szemébe nézve kell azt hazudni, hogy csaktecsaktecsakte és már 100 éve csak a kezemmel szexelek, és azt sem tudom, hogy néz ki egy nő...Mert ezt akarják hallani. Na ja, ők persze vívódhatnak, nekik ez megjár, rajtunk, pasikon ennek nyoma sem lehet..
süti beállítások módosítása