A lány csak ugródeszkának használt a felnőttkorhoz

2011. július 06. 07:43 - csajokespasik

„Kiderült, hogy szeptember óta több kisebb kalandja is volt más srácokkal. Konkrétan suli után elvonultak egy eldugott helyre pettingezni, mintha ez valamiféle teljesen átlagos délutáni szakkör lenne” - A szüzesség elvesztése meredek változással járhat néhány lány személyiségében. Szegény fiú lefekszik egy szűz lánnyal, akit a bizalmába fogad és szerelmével tüntet ki, nem is sejtve, hogy hamarosan egy démoni nőt hív életre. Most megtudhatod, milyen nehéz a lyukasztógépek élete.

 

Sziasztok! Nem szép, ha az ember kibeszéli a volt barátnőjét, az alábbi történetet mégis szeretném megosztani az olvasókkal, mert szükségem van egy objektív véleményre. Srác létemre a futókalandoknál mindig is többre tartottam egy komoly kapcsolatot. Ezt ne úgy értsétek, hogy az első randi után rögtön házasodni akarok, egyszerűen csak szeretek hosszútávra tervezni! Sajnos voltam olyan naiv, hogy képes voltam egy tizenhét éves, éretlen és felettébb kétszínű lánnyal is nagyban gondolkodni, holott ő csak "ugródeszkának" használt a felnőttkorhoz.

Mentségemre szóljon, hogy kezdetben nagyon komolynak tűnt, kiforrott véleménye volt mindenről, felnőttesen viselkedett, és nagyon házias volt. A sokadik randin az is kiderült, hogy még sosem volt fiúval, de ez egyáltalán nem zavart. Azt mondta, az igazinak tartogatja magát, amivel a szememben szintén azt bizonyította, mennyire érett. Járni kezdtünk, és idővel fülig egymásba szerettünk. Együtt töltöttünk egy fantasztikus nyarat, aztán jött a tanévkezdés, és minden elromlott. Korábban mindenki szolid, visszahúzódó lánynak ismerte a barátnőmet, de megváltozott. Nem, nem miattam, sokkal inkább amiatt, mert már nem volt szűz. A fülembe jutott, hogy az iskolában szívesen lógnak vele a fiúk, mert ő nem restell a szexről beszélni, ráadásul bevállalós. Utóbbit nem tudtam mire vélni. Féltékeny voltam, de ilyen pletykák hallatán ki ne lenne az? Persze, az én drágám azonnal megnyugtatott, hogy mindez butaság, ő szimplán csak barátkozik, és egyébként is számára én vagyok az egyetlen. Valójában én sem ilyennek ismertem, ezért próbáltam bízni benne. Most már tudom, hogy hiba volt.

Nagyjából két hónappal később megkeresett egy fiú, aki a barátnőm szeretőjének mondta magát, és elmesélte, hogy a barátnőm miért olyan népszerű a fiúk körében. Kiderült, hogy szeptember óta több kisebb kalandja is volt más srácokkal (Konkrétan suli után elvonultak egy eldugott helyre pettingezni, mintha ez valamiféle teljesen átlagos délutáni szakkör lenne.), a szeretővel pedig le is feküdt. Hihetetlen, nem igaz? És a legrosszabb, hogy mindezt a barátnőm is beismerte, és kifogásként csak annyit mondott: "Ki akartam próbálni mással is."

A kérdésem a következő lenne a kedves olvasókhoz: Pár hónap alatt tényleg ennyire meg tud változni valaki? Vagy végig ilyen volt, csak ügyesen megjátszotta magát? Esetleg a haveromnak van igaza, aki szerint nem érdemes szűz lánnyal kezdeni, mert - az esetek többségében ugyan csak átmenetileg, de - mind szajhák lesznek, miután elveszítik? Várom a válaszokat.

 

 
477 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr83043261

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Négy tuti csajozós mondat 2011.07.06. 10:55:01

Magold be, és a lábaid előtt hevernek a nők! Guy Gadbois, a csábítás nagymestere tudja, mitől lesz valakinek stílusa, és a titkot most neked is elárulja. Ki ne szeretett volna egy tapasztalt vén rókát maga mellett tudni, amikor remegő gyomorral és i...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.07.06. 07:52:14

"Esetleg a haveromnak van igaza, aki szerint nem érdemes szűz lánnyal kezdeni,"
Szerintem meg baromi nehéz lesz ilyen "típust" találnod a "legális" korosztályból:D

dr. gernika 2011.07.06. 07:54:29

Hát azért te is egyszerű vagy posztíró. Először is a kiforrott vélemény és a felnőttes viselkedés a legtöbb tinipicsa sajátja. Sőt, ők még könnyebben is alkotnak véleményt, hiszen olyan kevés az élettapasztalatuk, hogy nem sok minden árnyalhatja.
Az, hogy elkurvul, egyáltalán nem törvényszerű, az persze természetes, hogy egy idő után elkezdi foglalkoztatni, hogy mással milyen lehet. De az én exem haverjai körében inkább az járta, hogy "szűz lánnyal ne kezdj, mert a nyakadon marad". Egy esetből ne általánosíts, de persze nem azt mondom, hogy ezután is szűz lányokat keress kapcsolatra.

Muha 2011.07.06. 08:06:08

nah, még egy lány, aki rákapott a szerre.
helyes, nagyon helyes.
:D

Devil2 2011.07.06. 08:09:10

"nem érdemes szűz lánnyal kezdeni, mert... ...mind szajhák lesznek, miután elveszítik?"

Az biztos hogy a szajhák IS szűz lányokból lesznek, de ne legyél már ennyire elkeseredve.

BARI 2011.07.06. 08:11:00

Posztíró!
A Te éveidnek a száma mennyi is?
17 évessel?

:D

Devil2 2011.07.06. 08:11:05

@BARI: Na igen, posztoló ezt a balladai homályra bízta.

BARI 2011.07.06. 08:17:57

@Devil2: meglehet ő is homályos volt :)

Devil2 2011.07.06. 08:19:59

hurrá, feltaláltam az időgépet.. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 08:21:41

Tyűha. Ha már konzervnyitónak álltál, akkor max annyi a dicsőség, hogy te vagy az első. És igen, ha nagyot alkottál, akkor valszeg ragaszkodni fog hozzád. Nincs azzal baj, hogy 17 évesen mással is ki akarja próbálni. Mintha a férfiak nem akarnák mással is kipróbálni 17 évesen! :) Jóhogy! :) Az nem elkurvulás, hanem tapasztalatgyűjtés. Amelyik nem gyűjt tapasztalatot, abból lesz a vérbéna fadarab az ágyban később.

SciNu 2011.07.06. 08:21:59

"mert szükségem van egy objektív véleményre."
Akkor kérünk egy objektív történetet ahol mindkét fél leírja mi hogy volt.

"Ki akartam próbálni mással is."
Kidobbni a picsába oszt próbálgassa nyugodtan.

Nutshell 2011.07.06. 08:22:56

Nem, nem mindenki lesz szajha. De ez nem szüzesség/nem szüzesség kérdése, sokkal inkább típus kérdése.
Az pedig teljesen normális, ha pár hónap alatt megismersz valakit, aztán pár hónap alatt kiderül, hogy nem is olyan. Van, akiről 10 év után derül ki, hogy nem is olyan. Ez benne a nehéz.

Devil2 2011.07.06. 08:23:08

@Nard: kurvából lesz a jó feleség.. aszongyák.. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 08:24:42

@Devil2:

Ja, meg rablóból pandúr. Ebben az országban inkább pandúr lesz rabló.

Devil2 2011.07.06. 08:24:54

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Itt most sok objektív vélemény lesz. :D

BARI 2011.07.06. 08:25:44

@Devil2: :D

Na, KVCG, mert az. :D

Devil2 2011.07.06. 08:27:59

kishazánkban a folymat: kis rabló--> pandúr -->kurva nagy rabló

Muha 2011.07.06. 08:28:25

Vajon én milyen leszek, ha elveszítem a szüzességem?
Objektív véleményt kérek!
:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 08:29:03

@Devil2:

Nem inkább sintér lesz belőle? :) csak p-vel.

@Muha:

Szerintem te már elvesztetted, csak ezzel terelsz, nehogy apád megtudja! :)

Muha 2011.07.06. 08:29:10

@Devil2: kis rabló--> pandúr -->kurva nagy rabló --> üzletember
:D

Nutshell 2011.07.06. 08:29:35

@Devil2: Belőlül is jó feleség lesz? :)

Devil2 2011.07.06. 08:31:21

nem tudom, nem vagyok házas, ezért csakis objektív lehetek.. :D

dr. gernika 2011.07.06. 08:31:26

@Nard: Az hogy mással csinálja, még alapból nem kurvulás, de azért ne a párkapcsolata mellett már kéremszépen. :)
Egyébként igen, az igény bennem is felébredt erre tizenhat évesen, piszkálta rendesen is a fantáziámat. De amikor már tettlegességbe fordult volna, iszonyatosan elszégyelltem magam.

Tomato Tomi 2011.07.06. 08:38:33

Posztoló, te hány éves vagy? És mit vártál egy 17 éves lánytól?

@Nard:
Egyetértek, ráadásul inkább 17 évesen tombolja ki magát, minthogy 30+ évesen jöjjön rá, hogy még élni szeretne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 08:44:27

@Tomato Tomi:

Miért, 30+ évesen már a halál völgyében jár az ember? :)

Muha 2011.07.06. 08:44:54

@BARI: ez nem objektív. sajnos nem tudom elfogadni. :D

dr. gernika 2011.07.06. 08:45:58

@Nard: Az ember nem, csak a nő - mint itt újra és újra megkapjuk. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 08:49:47

@gernika:

Ja igen, tényleg :D Bocs! Viszek majd pár koporsózsírozót haza ma! :)

BARI 2011.07.06. 08:53:20

@Muha: honnan veszed, hogy nem az? :D
utánna ugyis elkurvulsz :D

dr. gernika 2011.07.06. 08:53:56

@Nard: Azért ne az legyen a beharangozott meglepi. :)

Muha 2011.07.06. 08:54:36

@BARI: ami nem tetszik, az nem lehet objektív. :D

2011.07.06. 08:55:35

Érdemes elolvasni? Nem vagyok kedves hangulatomban.

Devil2 2011.07.06. 08:56:56

@Zsu0805: Már megint nem? Zsuzsi.. nyomás egy sütiért. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 08:57:21

@Zsu0805:

Igen. Szegény emberek akik ma hozzádszólnak, előre sajnálom őket :)

BARI 2011.07.06. 08:57:39

@Muha: ez nem kívánságműsor hélóka.tessen elfogadni a neked nem teccő véleményt is.lehet későbbiekben javadra válik majd. :DD

Na, csíkos póló, kockás cipő jó lehet együtt mára? :D

michaela77 2011.07.06. 08:58:52

Szerintem felesleges ebből általános következtetéseket levonni, vannak ilyen nők is, meg vannak olyanok is.
Az viszont kétségtelen, hogy nagyon kevés ember éli le az életét az első és egyetlen szexpartnerével, ilyen szempontból aki hosszú távú kapcsolatra vágyik, annak talán nem érdemes szűzzel kezdenie.

Tomato Tomi 2011.07.06. 08:59:05

@Nard:
Akkor már minden nap ajándék :D
Nem, arra gondoltam, hogy picit más ha 17 évesen műveli ezt, és más ha 30 évesen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 08:59:22

@BARI:

Simán, így csak mélyíted a NYOMI image-t magadról :)

Devil2 2011.07.06. 08:59:41

@Tomato Tomi: csak a körülmények mások..

BARI 2011.07.06. 09:00:48

@Nard: fasza, ez a célom :))

szorostaxisofor (törölt) · http://szorostaxisofor.hu 2011.07.06. 09:08:38

egy 17 evessel soha nem lehet komolyan gondolkodni. Teljesen termeszetes reakcio hogy ki akarja probalni massal is, csakhat o ezt nem ugy adta elo ahogy elo kellett volna. Szerintem nincs azzal semmi baj ha mindket nem felprobal joparat az ellenkezo nembol, akar 20-30 kulonbozot is 25-28 eves koraig (ami nem szamit nagy szamnak), majd utana kikot egy ember mellett, mert az mar mondhatja, hogy megtapasztalta, amit meg kellett, es nem fog felrekacsintgatni, amikor eljon az igazi.

Devil2 2011.07.06. 09:09:05

@michaela77: fel sem tűnt hogy a posztoló, MINDIG hosszú távra tervez? aztán ki tudja hanyadik hosszú távja volt ez..

Devil2 2011.07.06. 09:12:36

@szorostaxisofor: na ezt birom vaze.. 10 évig hetente mással, aztán eccercsak eljŐ a nagy Ő. Aztán ásókapanagyharang... mert megvót aminek meg KELLETT lennie...

michaela77 2011.07.06. 09:12:50

@Devil2: nem tudom, szerintem gondolhatja ezt komolyan.
Nekem volt olyan pasim, aki állandóan azt mondogatta, hogy a kapcsolatok úgyis hamar véget érnek, meg a szerelem elmúlik, meg minden kapcsolatnak ugyanaz a vége. Nem nagyon értettem, hogy akkor miért kezd egyáltalán bele (aztán persze kiderült, hogy csak a folytonos bizonyosságra volt szüksége, hogy én nem így gondolom).

Számomra teljesen normális, hogy ha valakivel elkezd a posztoló járni, nem úgy fut neki, hogy ez is csak egy a sorban. Aztán meg lehet olyan szerencsétlen, hogy sosem úgy sül el.
De lehet, hogy neked van igazad, és benne van a hiba. Nemtom.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 09:14:23

Hm. Vajon mitől is szajha az, aki kipróbálja mással is?
Aki pettingel a hátsó udvariban?
És urambocsá lefekszik(!) a szeretőjével?
(Ok. 17 évesen némi csókolózás, és három(!) együtt töltött nyaralási nap után az összeköltözést kezdtem szervezni.
Igaz az is, amikor a csaj rövid úton kivágott nem kurváztam le.)

Az hogy téged megvezettett... Hát igen. Ha így volt, ahogy írtad, ez fenáll. Ez van. A következő más lesz. Vagy nem. De savanyodni, vagy elkezdeni felvenni a hülye nőgyűlölő sablonokat tök felesleges.

2011.07.06. 09:15:48

@Devil2: @Nard:
Igen, sajnálni kell őket, mert ma a süti se segít. De felnőtt módjára megoldom a dolgokat, és nem megyek bele a gyerekek játékába.

Tomato Tomi 2011.07.06. 09:17:02

@Devil2:
És ettől az egész helyzet is más :)

Devil2 2011.07.06. 09:17:23

@michaela77: jézismária.. gondolom meguntad a permanens bizonygatást.. (?!)

Devil2 2011.07.06. 09:18:41

@Nathan D'Xantine: Hát ahhoz csak gratulálni tudok. :D

michaela77 2011.07.06. 09:18:56

@Devil2: nem. Miután rájöttem mire megy ki a játék, simán tudtam kezelni, csak mosolyogtam rajta. Az jobban zavart volna, ha tényleg így gondolja.

Muha 2011.07.06. 09:20:12

objektíve azt gondolom, hogy tán még a csokiskarika is benne van a lánynál.

Devil2 2011.07.06. 09:21:16

@michaela77: igen, lényegében erre gondoltam, átláttad a szitut és már nem akartál bizonyítani. És ez meddig tartott egyébként?

Devil2 2011.07.06. 09:23:29

@Zsu0805: ezt én most nem.. (gyerekek játéka?)

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 09:23:43

"Pár hónap alatt tényleg ennyire meg tud változni valaki? Vagy végig ilyen volt, csak ügyesen megjátszotta magát? Esetleg a haveromnak van igaza, aki szerint nem érdemes szűz lánnyal kezdeni, mert - az esetek többségében ugyan csak átmenetileg, de - mind szajhák lesznek, miután elveszítik? Várom a válaszokat."

Aszondjak alamuszi nyuszi nagyot ugrik. Szerintem ez azt jelenti, hogy ha valakinek nem volt lehetosege sok 'izebizere' (koran keltem, nem ugrik be a szo) a masik nemmel, akkor kesobb bizonyitani akar.
A szuz lanyos dolog hulyeseg.

Nagyon szivesen.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 09:25:44

@szorostaxisofor: Már miért ne lehetne komolyan gondolkodni? Max. komolyan bele kell gondolni, hogy ki akarja majd próbálni mással is. :-D

(Nem úgy mint a vallásos nevelés idején. Ah, azok voltak a szép idők.) :-)

Devil2 2011.07.06. 09:26:03

@Frigyesur: jól van ne legyél nagyra azzal hogy te nem voltál "átmenetileg szajha".. :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 09:27:21

@gernika:
"Először is a kiforrott vélemény és a felnőttes viselkedés a legtöbb tinipicsa sajátja. Sőt, ők még könnyebben is alkotnak véleményt, hiszen olyan kevés az élettapasztalatuk, hogy nem sok minden árnyalhatja."

Ezzel nem teljesen ertek egyet. A kiforott velemeny nem egyenlo hatarozott velemennyel. Van az, hogy valaki velemenyt mond, aztan konnyen belezavarodik (okos kis kozhelyek, ami a halalom, mert unalmas es meg ervelni se igazan tud mellette az illeto), vagy megvaltoztatja. Persze nem en, mert nekem mar a homokozoban is kiforrott velemenyem volt, es megvalogattam kivel vegyultem. :)))

'Elettapasztalat' meg nagyon gyakran nem jelent tapasztalatot valojaban. Nem erti, nem ismeri fel a miertet, az okot satöbbi.

Es ezek mind korfuggetlenek. 17 evesen mar nem gyerekrol beszelunk.

Nutshell 2011.07.06. 09:27:59

@Devil2: Persze, hiszen van az a mennyiség, aminek meg KELL lennie, mielőtt az ember megállapodik. Hogy mennyi is ez a mennyiség, azt úgy lehet kiszámolni, hogy a születési éved elosztod a magasságoddal, beszorzod az első unokatestvéreid számával, majd gyököt vonsz.

Joe69 2011.07.06. 09:28:08

Tipikus sztori, ilyet már fiatalkoromban nekem is mondott csaj, hogy bocs, te voltál az első,de mással is ki akarom próbálni. Az más kérdés, hogy amikor én erre azt mondtam, hogy ok, de akkor én is fenntartom a jogot a félrekúrásra, botrányt csinált. Sokszor leírtam, hogy a női önzés és kettős mérce a legtipikusabban ilyen ügyekben nyilvánul meg. Neki joga van válogatni, értékelni,farokhosszakat és minőségeket nyilvánosan összehasonlítani, minősíteni, párhuzamosan futtatni, vívódni, vagy azt megjátszani, bezzeg ha a pasi csinálja ezt úgy, hogy bevállalja, szemét disznó és hogyképzeli, és prompt kuka.

A posztoló fiatalságát minősíti, hogy nem jutott eszébe, hogy flegmán megvonja a vállát, és azt mondja, amit akkor én. 20 év körüli lehet, sok pasi kkor szokta összeszedni az első stabilnak hitt barinőt, és még komolyan is veszi. Majd kinövi, a ribike meg főjön a saját levében.

michaela77 2011.07.06. 09:28:41

@Devil2: kb. egy évig. Olyan fél év volt, mire rájöttem miért csinálja. De megértettem, miután mesélt a csalódásairól. Mint ahogy már sokszor szó volt róla itt, nem mindenki ugyanúgy reagálja le a szaros helyzeteket. Nála így csapódott le.
Kb. egy év után azt hiszem végre elhitte, hogy én más vagyok és megnyugodott. Utána csak ritkán mondta.

Father Justice (törölt) 2011.07.06. 09:29:30

A posztíró a 20-as évei elején járhatott az események idején. Fontosnak tartja kiemelni, hogy a lány csak 17 volt. Ő viszont még nem volt elég tapasztalt ahhoz, hogy tudja: egy ilyen korú lánnyal szigorúan csak sunázást lehet tervezni, semmiféle "hosszabb táv" nem jöhet szóba velük manapság. Teljesen függetlenül attól, hogy milyen komoly benyomást keltenek a beszélgetések során.

Ki mikor élje ki magát - ha szüksége van erre egyáltalán? Teljesen mindegy, ha ezt nem sunnyogva, hazudozva, párkapcsolat mellett teszi. Hadd legyen már az ő dolga.

Aki viszont komolyan gondolja, hogy az a nő, aki 17 éves korától kezdve több faszt fogott, mint kilincset, majd szépen, fokozatosan lenyugszik, és 25 esztendősen automatikusan példás, hűséges családanyává lép elő.. annak fel tudok ajánlani néhány kiváló mesekönyvet ingyenes elvitelre. Nem mellékesen a másodvirágzás is 30 fölött szokott bekövetkezni. Többnyire akkor, amikor anyukát lecserélik egy fiatalabbra / csinosabbra / gyermektelenre, ő viszont elég jó nőnek tartja még magát ahhoz, hogy akár hejjespaseekkal is sunáztassa magát tucatszámra. (Az, hogy ténylegesen milyen lesz az akkori merítés, más kérdés.) Akkor miről is beszélgetünk, mit számít az egykori a nagy "kiélés"?

A posztírónak egy univerzális jótanács, amely nemcsak a párkapcsolatokra vonatkozik:
"Valójában én sem ilyennek ismertem, ezért próbáltam bízni benne."

Ilyen nincs. A bizalom belülről jön, és ha eljátszotta valaki, hiába akarod görcsösen elhitetni magaddal, hogy mégiscsak megérdemli. Ez kb. olyan, mintha arről akarnád meggyőzni magad, hogy még mindig szeretsz valakit, akit valójában nem is. Ilyenkor azonnal tovább kell lépni, mindenféle tözsölgés felesleges.

Burn the bridge behind you, leave no retreat. There's only one way home.

LNK! :)

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 09:30:08

@Muha: Menten olyan objektiv velemenyt kapsz, hogy ott aztan appellatanak helye nem lesz, ketsegnek helye nem lesz.

Devil2 2011.07.06. 09:30:50

@Nutshell: Ah.. köszönöm, tudtam hogy van erre (is) egy tudományos képlet, de te fejből vágod.. hát hijába örexem... :D

Tomato Tomi 2011.07.06. 09:31:27

@Devil2:
Másról beszélünk, félrelépni minden korban tisztességtelen, de itt egy 17 évesről van szó, aki tegnap még gyerek volt. Simán van ideje még hogy megjöjjön az esze.

Easyke (törölt) 2011.07.06. 09:32:09

"Esetleg a haveromnak van igaza, aki szerint nem érdemes szűz lánnyal kezdeni, mert - az esetek többségében ugyan csak átmenetileg, de - mind szajhák lesznek, miután elveszítik?"

Kedves posztoló, te hallgass csak nyugodtan a további életedben is a bölcs haverodra, aztán nézd meg, hogy mire jutsz vele...
Bazz, a pofám leszakad ettől a poszttól.
Amúgy szeretem ezt a mondást, hogy a csaj az igazinak tartogatja magát. Ennyi erővel azt is mondhatná, hogy az elsőnek tartogatja magát, mert az,hogy kit érez éppen az "igazinak", nosss... az az átmeneti hormonállapottól/őrület mértékétől függ.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 09:32:54

@Devil2: Annyiban igaz, hogy kell valamennyi 'kieles', de aki effektive a 'kielesre' hajt az siman ki is eg. Aszem valami ilyesmi a kulonbseg.

@Nard: Suletlensegeket beszelsz. Muha sosem volt meg ferfival, artatlan kis viragszal.

szorostaxisofor (törölt) · http://szorostaxisofor.hu 2011.07.06. 09:33:57

@Nathan D'Xantine: jo hat ha mast is be akar vonni, esetleg egy csajt ahol en is ott lehetek, akkro nem ellenkeznek :D amugy sajat tapasztalatbol mondtam amit mondtam, elvettem egy 16 eves lany szuzesseget 18 evesen, de nem tartott sokaig a kapcsolat mert nem akart az elso embernel elete vegeig kikotni, en akkor koltoztem fol debrecenbol bp-re, es nem alltam az utjaba, azota volt 4-5 baratja es jelenleg is boldog parkapcsolatban el, de ehhez meg kell tudni beszelni a dolgokat es nem ugy csinalni ahogy a posztolo exe csinalta :)

Muha 2011.07.06. 09:33:58

@Frigyesur: Jézusom. Szerda van. Már mindent értek. :D

Nutshell 2011.07.06. 09:35:38

@Devil2: Megértem, te eccer már kiszámoltad, összejött az a szám, ott megálltál és elvetted az első szembe jövő lányt. NÉn még naponta használom a képletet, azért megy ilyen jól :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 09:35:43

@Devil2: Nem vagyok. Csak ecceruen kiraly vagyok. :D

@Muha: :* Na, szerda van, aggodom elore, ne kostolgass, mert nem lesz gumimacko.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 09:36:39

@Muha: Egyre jar a kis feje az enyemmel. Hat nem draga??! :*

kacaj hangosan 2011.07.06. 09:41:11

@Father Justice: Te ember! A tiédnél akadok ki most, mert most jött el...

mi az hogy 17 évessel nem lehet tervezni?! 17,5 évesen volt az első kapcsolatom olyasvalakivel, akivel két és fél évet lehúztam, s ha nem lett volna akkora kocka, vígan hozzámentem volna..... igenis vannak lányok, akikkel LEHET tervezni... csak mi meg azokat a férfiakat nem találjuk, akikkel lehetne..

Easyke (törölt) 2011.07.06. 09:41:35

@kacaj hangosan: höhö. És most sajnálnád, hogy a fiatalságod kiesett.

kacaj hangosan 2011.07.06. 09:45:13

@Easyke: nem :) mert szerettem, míg elegem nem lett, hogy inkább a gép, mint én ;)

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.07.06. 09:47:11

Mi is a gond? Mindketten tapasztalatlan fiatalok vagytok. Tessék nyugodtan tovább lépni. Ez a tapasztalatgyűjtés időszaka. Segít abban, hogy majd valamikor kitudjátok választani a megfelelő párt.

Easyke (törölt) 2011.07.06. 09:55:24

@kacaj hangosan: ezt most már nem tudhatod, de én anyukám példáján látom. Fiatalon házasodott, jöttek a gyerekek. Tökjó volt neki, hogy negyven évesen már nem kellett az iskolai farsangra jelmezt varrogasson nekünk, de azért azt is mondta, hogy neki kimaradt a fiatalkori gondtalan élet...

Father Justice (törölt) 2011.07.06. 09:56:01

@kacaj hangosan: Ez a példa (17,5 => 20) nem cáfolata annak, amit leírtam, elvégre NEM mentél hozzá az illetőhöz. (Hogy milyen okból kifolyólag, az alapkérdés szempontjából lényegtelen.) Ki tudja, mi lett volna, HA 25 évesen, két gyerekkel rájössz, hogy még "nem éltél eleget"? Vagy hogy mégsem ő a Zigazi, hiába nem akkora kocka?

De a békesség kedvéért átfogalmazom az eredeti mondatot: A 17 éves lányok 98%-ával nem szabad hosszabb távra tervezni.

A posztban egy ilyen 17 éves lány története olvasható.

kacaj hangosan 2011.07.06. 09:58:55

@Father Justice: :* köszönöm :* .... 25 évesen, két gyerekkel... hm:) ha már két gyerekem lett volna tőle, akkor ő az igazi ;)

Szöszi 28 2011.07.06. 09:59:52

@Father Justice: Teljesen igazad van, bár én amellett vagyok, hogy semmilyen 17 éves lánnyal nem szabad hosszútávra tervezgetni, max. 1-2 évre. Előbb-utóbb úgyis megőrül mind, és élni akar:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 10:00:33

@Frigyesur:

Meglepődnél! Szerintem vidd el orvoshoz! :)

michaela77 2011.07.06. 10:01:38

@Easyke: bizonyára elszörnyedésre ad okot, de az én első kapcsolatom 14 éves koromtól 30 éves koromig tartott. (nem származom olyan kultúrkörből, ahol a lányok korán érnek és hamar férjhez adják őket, csak így sikerült:)).
Házasság nem lett a dologból, gyerek sem. Mégsem bántam meg és nem éreztem elvesztegetett időnek. Sok jó évet töltöttem egy emberrel, akit szerettem, aztán mire megvolt a házunk, autónk, egzisztenciánk, rájöttünk, hogy mégsem együtt kellene...:) Van ilyen..
Ja, és a poszthoz kapcsolódva: nekem is mondták, hogy majd úgyis ki akarok próbálni mást is a páromon kívül, meg túl hamar kötöttem le magam. Én erre mindig azt mondtam, hogy igen, talán túl korai volt, de most ezért szakítsak, mikor egyébként tök jól megvagyunk? Eléálltam volna, hogy "figyi, tök happy veled minden, de túl korán találkoztunk, inkább szakítsunk. Ja, persze, akkor is tudtam, hogy túl korán, de mostmár annyian mondják, télleg szakítsunk".
Mostmár én is úgy látom, az ember az elsővel ritkán éli le az életét, ha egyáltalán létezik még ilyen. De csak azért szakítani, mert ő az első, megint kevéssé életszagú.

Devil2 2011.07.06. 10:01:47

@Nutshell: kezd el rettegni, eccer eljön érted (is) az igazi.. és akkor VÉGGE.. :D

Father Justice (törölt) 2011.07.06. 10:03:53

@kacaj hangosan: Akkor is, ha 28 évesen lecserél egy 23 éves ropiseggűre?

Devil2 2011.07.06. 10:04:24

@Frigyesur: van hogy kiég, van hogy csak elfárad..

#szájbergyerek# 2011.07.06. 10:06:05

Pár hónap alatt tényleg ennyire meg tud változni valaki?

Igen, 17 évesen minden további nélkül.

Vagy végig ilyen volt, csak ügyesen megjátszotta magát?

Egyszerűen csak rászoktattad a szexre. Közben rájött, hogy másnak is van farka.

Esetleg a haveromnak van igaza, aki szerint nem érdemes szűz lánnyal kezdeni, mert - az esetek többségében ugyan csak átmenetileg, de - mind szajhák lesznek, miután elveszítik?

Szerintem az a normális ebben a korban, hogy mással is ki akarja próbálni. Mondjuk intézhette volna korrektebben is.
Nyugodtan kezdjél szűz lányokkal. Jöhet a következő, aztán még egy, még egy...

kacaj hangosan 2011.07.06. 10:07:54

@Father Justice: 27 éves volt akkor :) mikor összejöttünk :)

Muha 2011.07.06. 10:10:06

@Nard: CCCCC. Tényleg nem voltam még férfival, hidd csak el bátran Apunak! :D
Ő tudja mit beszél. :)))

michaela77 2011.07.06. 10:13:04

@Devil2: akkor dévényi tibi bácsitól a paff a bűvös sárkányt kérném, és szeretném én is énekelni a bácsikkal.

Father Justice (törölt) 2011.07.06. 10:13:04

@kacaj hangosan: * facepalm * Mármint amikor te leszel 28 éves.
Mondjuk ha te 17,5 éves voltál, amikor összejöttetek, ő pedig 27, nincs is több kérdésem. :)

Devil2 2011.07.06. 10:14:22

@michaela77: jó, majd szólok a Tibibácsinak. :DD

j311 2011.07.06. 10:15:14

@gernika: Csak akkor marad a nyakadon, ha jól "dolgozol". :D

kacaj hangosan 2011.07.06. 10:16:18

@Father Justice: tévedni emberi dolog..... a korra meg: 9 év teljesen jó... 4-5 évet alapból elvárok, s el is fogok várni, mert már láttam, hogy TÉNYLEG kicsi az esélye, hogy létezik értelmes huszonegynéhány éves

Nutshell 2011.07.06. 10:19:19

@Devil2: És-és-és, akkor... izé... game over? :(

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:19:37

17 évesen tervezni?
Minek, hova, kivel?
17 évesen max azt terveztem meg, hogy ma remélhetőleg felszedek egy csajt:)
"Azt csinálok amit akarok, akkor amikor akarom és azzal fekszem le aki megengedi...":D

Hurri Kán 2011.07.06. 10:21:49

Hát izé.... kurva lett a szűzből... láttunk már ilyet :D

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:22:43

@gyvy: Én már láttam olyat is, hogy a kurvából szűz lett:D

Hurri Kán 2011.07.06. 10:24:13

@Kool Kitty Kat:
Olyat én m ég nem... de hát nagyon fijatal vagyok :D

Hurri Kán 2011.07.06. 10:25:51

@Muha:
Nem hinném, hogy nagyságrendekkel romlana a helyzet...

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:25:54

@Nard: Azok mind hentesek es semmihez sem ertenek. ezt mar reg megtanultam. Amugy meg toll a fuledbe, @Muha: neki hiszek :P

@Kool Kitty Kat: De te most is ribi vagy, ne magadbol indulj ki, semmit se valtoztal :P

@Devil2: Nem ugyanaz? :))

kacaj hangosan 2011.07.06. 10:27:05

@gyvy: jössz izére? Én fent vagyok!

Hurri Kán 2011.07.06. 10:28:10

@kacaj hangosan:
Izé, Veled bármikor megyek izére :)
Pár perc, korán van még nekem, KV-t kell sütnöm :)

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:28:59

@Nard: Errol Kitty mast mond! Penteken egy pasival voltal, majd tancoltatok, miutan Kitty eltavozott. ;))

Muha 2011.07.06. 10:31:17

@Nard: mondhatnám, hogy akkor megfoghatjuk egymás kezét, de az olyan buzis lenne. :D

@gyvy: Láttál te már atomvillanást? Nah, az hozzám képest csupán olyan lesz, mikor kevés az áram és pislákol a 15wattos izzó. :D

TROLL 2011.07.06. 10:32:07

Hát ilyen műfaj ez a holtomiglan-holtodiglan, ecsém. Vagy szopatsz, vagy szopatnak.

Anti Anyag (törölt) 2011.07.06. 10:32:34

Szexuálisan nem te voltál az esete, vagy elkúrtad. A szűz lányok ha minden OK, utána gyakorlatilag levakarhatatlanok.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 10:33:45

@michaela77: Az eredeti nem jó?
(Németül különösen jól hangzik...)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:33:52

@Frigyesur: Na jó, talán a tánc nem teljesen úgy volt ahogy mondtam:D:D:D

TROLL 2011.07.06. 10:34:28

XOR értelemben persze.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:35:16

@Anti Anyag: Az tetszik itt a legjobban, hogy a pasik (de csak es kizarolag ok) jol megmondjak milyenek a szuzlanyok. Megfellebbezhetetlenul :))

orient 2011.07.06. 10:35:23

@Father Justice: Na ezt a kommentet ki is lehetne tenni a cím mellé. Szépen leírtad a lényeget. Tökre egyetértek...

michaela77 2011.07.06. 10:35:45

@Nathan D'Xantine: németül csak azt tudom, hogy gut, gut, spermamillionen, így meg nem tudnám énekelni a bácsikkal.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:36:22

@Kool Kitty Kat: Pardon moi, Hastings, akkor hogy tortent? :D

Father Justice (törölt) 2011.07.06. 10:36:33

@Kata1987: Máj riszpekt, hogy nőként is belátod. :)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:38:03

@Frigyesur: nem tudom, meghaltam:)
olyan gyorsan történt minden:D:D:D

Amúgy szerintem nincsenek is szűz lányok, csak olyanok akiket kevésbé ismersz:D

Muha 2011.07.06. 10:39:47

Nekem egyszer volt egy szűz barátnőm. Pont olyan volt mint a nem szűz.
pfff

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:40:23

@Father Justice: Alljalljallj!!! Szuperfontos!!! MIT JELENT A "TÖZSŐLGÉS"???

Muha 2011.07.06. 10:41:13

Sőt, volt olyan szűz is, aki bénább volt mint a nem szűz.
Bármennyire is zseniálisan okos vagyok, nem bírok összefüggést és szabályt találni most erre.
Annyira sajnálom.
:D

michaela77 2011.07.06. 10:41:59

@Muha: szerintem egyszer te is voltál szűz. És pont olyan voltál, mint most:)

Muha 2011.07.06. 10:42:35

@Muha: basszus írni sem tudok. nem csoda ha érthetetlen.
szóval a nem szűz volt bénább a szűznél.
Szerintem nem kéne nekem túlságosan belebonyolódnom ma semmibe.

michaela77 2011.07.06. 10:42:57

@Muha: :D Látod, nincs különbség aközött, hogy szűz vagy vagy szűz vagy:)
Én mondjuk ikrek vagyok, úgyhogy ezt nem tudhatom...

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:43:04

@Muha: általában a szüzek bénábbak mint a nem szüzek:)
szerintem te fordítva akartad írni:P

Muha 2011.07.06. 10:43:22

@michaela77: szerintem meg mivel még most is szűz vagyok pont olyan vagyok mint mikor szintén szűz voltam. :DDDD

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.07.06. 10:43:32

@Kata1987: Akkor ezt is beírom a férfi-nő szótárba:

Ha a nő össze-vissza kefél mindenkivel, akkor azt úgy mondjuk nőül: "Élni akar".

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:44:45

@Muha: Nagyon ugyes ki innovator vagy, kicsim :*

Muha 2011.07.06. 10:44:59

@Kool Kitty Kat: általában igen, csak szerettem volna megjegyezni, hogy találkoztam már olyan nem szűzzel, aki még a szüzeknél is bénább volt. :D

lassan már a szüzeknél is bénább vagyok.
Asszem, feltaláltam a visszafejlődést.
:D

Hurri Kán 2011.07.06. 10:45:34

@Frigyesur:
Szöszik kontroll híján néha hajlamosak megkergülni... :D

Father Justice (törölt) 2011.07.06. 10:45:56

@Frigyesur: Amikor az egyik (vagy mindkét) fél nem tudja, mit akar és érez, de időközönként megpróbálja meggyőzni magát (és a másikat), hogy akar és érez valamit. Huzamosabb ideig tartó párkapcsolati nyűglődés, egy helyben toporgás, nem ritkán önmarcangolással megspékelve.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:47:23

@gyvy: Aaa, ne is mondd! Nehez veluk. A kovetkezo sotethaju lesz. :)))

@Father Justice: Aha. Koszonom!

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:47:26

Támogatom egy kommuna felállítását, amiben sok fiatal szűz lány lenne és én.:)
Aki pedig rejtélyes módon elveszti a szüzességét azt kizárom, helyette új szüzek érkeznének.
Bár gyanítom, hogy a nagyuram nem engedi meg a terv kivitelezését:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 10:47:46

@newtehen: Fura bonyolítása a kérdésnek. Szexelni akar. Aztán van akinek ez lesz az élete...

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:48:46

@gyvy: Kontroll híján?????:O
Akkor milyen lehet kontroll alatt lenni, te jó ég:D

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:51:23

@Kool Kitty Kat: Kivitelezd csak ki, es egesz eleted azzal tolod, amitol most sinylodsz, hehe ;)))

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 10:53:04

@Frigyesur: Upsz, elirtam. Szoval töltöd. :P

Devil2 2011.07.06. 10:53:32

@Frigyesur: nem, míg az előbbinél megútálod a sok suna után kajtatást, a másodiknál meg nem bírod már az iramot, de vágysz rá.. ilyeneket mondanak.

TROLL 2011.07.06. 10:54:15

Ja erről eszembe jutott hajdani ifjúkorom egy mondata, amit az akkori csajom mondott miután beújjított egy másik csókát és ment a nyavaly meg a vacila hogy akkor most ő vagy én. Valamelyik "beszéljünkakapcsolatunkról" című szadomazo szeánsz alkalmából bírta benyögni ezt a mondatot: "Olyan borzasztó belegondolni, hogy ezután vagy csak veled vagy csak a Petivel fekhetek le"

Hurri Kán 2011.07.06. 10:54:42

@Frigyesur:
Én már évek óta azokat preferálom... :D

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:55:44

@Nathan D'Xantine: Én leszek az elöljáró, nem engedhetem hogy mindenféle alaptalan pletykák szárnyra kelljenek...
Meg különben is szigorú kontroll alatt vagyok:)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 10:58:04

@TROLL: Bíztató:)
Azt kellett volna mondani, hogy csak a Petivel:D

indapass90210 2011.07.06. 11:00:17

"kiderült, hogy még sosem volt fiúval, de ez egyáltalán nem zavart. Azt mondta, az igazinak tartogatja magát, amivel a szememben szintén azt bizonyította, mennyire érett."

Heh..... hahaha.. HAHAHAHAHAHAHAHA!

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 11:00:27

@Devil2: Ööö. Nem inkabb csomor, lelki uresseg versus 'lustasag'? Mondjuk gozom sincs egyikrol se. :D

@gyvy: Szoke vagy? :)

Nekem mar minden volt, fekete kivetelevel. Es mar nem is lesz ;(

TROLL 2011.07.06. 11:00:43

Hát igen, ez lett mondva, ő bevállalta a luksógorságot és ő győzött (Hála istennek).

michaela77 2011.07.06. 11:01:41

@Muha: az milyen már, hogy a 10:43-kor írt kommentedre a válaszom 10:42-kor jelent meg:)

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 11:04:04

@gyvy: Sotetszoke? *gonosz vigyor* ;))

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 11:05:49

@Frigyesur: Elsőt? Első kutyámat, tengerimalacot, papagájt?:)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 11:06:42

@Frigyesur: Elsőt? Első mit? kutyát, papagájt, tengerimalacot?

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 11:07:20

@Kool Kitty Kat: Kitero szoke valasz :P Azok neveit tudom. Illetve majdnem. B, S-GY, L?

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 11:09:14

Az L-ben nem vagyok biztos...
Nem emlékszem:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 11:09:59

@Kool Kitty Kat: Hát akkor engedj szárnyra alappal terjedő pletyiket!

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 11:10:21

@Devil2: Jobban nem tudom, mint te :D

@Kool Kitty Kat: Aha. Akarcsak az egyeb elsore :P

@gyvy: Ugye t'od, hogy kulonirva mit jelent? :)))

Nutshell 2011.07.06. 11:10:44

@michaela77: Időutazás, semmi extra.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 11:11:01

@Dövan: Most egy csomó mélyen hívő embert kikacagtál. Rémes...

magyar bucó 2011.07.06. 11:13:02

Ugródeszkának jelentkezem. Ígérem, nem fogok rinyálni utána. :)

Hurri Kán 2011.07.06. 11:14:37

@Frigyesur:
Sötét szőke vagyok... Honnan tudhatnám? :D

Devil2 2011.07.06. 11:15:46

@TROLL: Nem értem hogy miért gondolta azt hogy csak az egyikőtökkel feküdhet le, mikor annyi pasee, van még a Földön..

Muha 2011.07.06. 11:16:18

@michaela77: gondolatolvasó vagy. kétségtelen.
még szerencse, hogy általában üres a fejem. :D

Hurri Kán 2011.07.06. 11:19:31

@Muha:
Láttam, elhomályosítottam :D

Kham 2011.07.06. 11:20:25

Ó boldog tinédzserkor, velem bezzeg az iskola után egy eldugott helyen legfeljebb az ásóbékák akartak pettingelni, de ők is hamar elunták, hiába szerveztem meg a Naturalista Ásóbéka (elő)Játék Szakkört. Bár az is igaz, hogy annak idején olyan ártatlan voltam, hogy a pettingről azt gondoltam, bizonyára egy érthetetlen angolszász labdajáték lehet, amitől olyan csúnyák lesznek az inglisek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 11:20:45

@magyar bucó: Igen. Az egy jó állás.

@gyvy: Sose értettem mifene az a sötétszőke...
Lényegesen eltér a világosbarnától?

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 11:21:17

@Frigyesur: Jó, tényleg nem emlékszem a nevére:)
De szerintem ez nem is fontos:D:D

eMJe 2011.07.06. 11:23:34

Hihi, nagyrészt mintha az egyik történetem lenne:) Mit csinálj? Vonj le következtetéseket, ezek alapján esetleg hozz bizonyos párválasztási (de rühellem ezt a szót) szabályokat, és lépj tovább. A hazug csajok meg mindegy, hogy 15 vagy 35 évesek, akkor is hazudnak:)

Hurri Kán 2011.07.06. 11:23:55

@Nathan D'Xantine:
Olyasmi... csak egész más... :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.06. 11:23:57

@Kham: A híres NÁJSz, valamikor én is be akartam lépni a helyi csoportba, de nem sikerült eleget tennem a feltételeknek. :D

summerstorm 2011.07.06. 11:24:36

Mai poszthoz ON kommentem:

Ilyen van.
Next please.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 11:24:37

@gyvy: Ez sok mindent megmagyaraz. :)))

@Kool Kitty Kat: Csak a ribiknek :P

Muha 2011.07.06. 11:25:35

Szerintem a szüzesség betegség.
Úgyhogy a TB támogathatná igazán a gyógyulásomat.

Hurri Kán 2011.07.06. 11:25:50

@Frigyesur:
Nem kis kereszt ez nekem, elhiheted...

Devil2 2011.07.06. 11:25:59

@Kham: petting = házi(kis)állattartás. Ha már az inglisekről van szó. :D

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.07.06. 11:29:07

@Frigyesur: Sztem meg sokan nem emlékeznek az első nevére...
Akkor ez volt a divat:p

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.06. 11:31:58

@Nard:
Mi az a koporsózsírozó?
Nálunk, múmiáknál még avíttas balzsamozási módszerek, meg naaaagy kőrakatok dívtak!

TROLL 2011.07.06. 11:32:36

@Devil2: Na ő is épp ezt gondolta, de járni azért valakivel akart. :) Vagyisinkább a fene tudja, hordott össze annyi marhaságot. Korábban nem ilyen volt, inkább olyan hol vagy mért nem vagy velem fajta, csak jött nála egy katt, vagy mifene

TROLL 2011.07.06. 11:36:39

De a duma nívódíjas mindenesetre, még ma is röhögök, ha rágondolok. Na persze utólag, akkor az olyan gyomorbabaszós elundorító fajta volt.

Muha 2011.07.06. 11:38:48

@Nathan D'Xantine: nem tapasztaltam még sajnos. :D

summerstorm 2011.07.06. 11:45:18

@Muha:

mind támogatjuk, hogy egy pasi elvegye a szűzességedet... :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 11:47:12

@TROLL:

Gyönyörű mondat! A Péterek meg általában gecik, a Tomik meg nyomik. :)

Hurri Kán 2011.07.06. 11:48:36

@Muha:
Megint nem férsz a bőrödbe... :*

@Nard:
A Péterek perverzek...

Kham 2011.07.06. 11:48:52

@Devil2: Na pont erről az ártatlanságról beszéltem... én legfeljebb egy labdát meg egy ütőt kerestem volna a szó hallattán, te meg egyből nekiestél volna az aranyhörcsögödnek:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 11:49:35

@Muha: Nézd... Milyen tipusú támogatás igényeltél?

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 11:49:41

@gyvy: Ha' meg a kornyezetednek :x

@Kool Kitty Kat: Nem kell a duma. :P

@mooon:): Khmm, khmm. Mindenki megunta itt az eletet?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 11:50:15

@gyvy: Péterként azt tudom mondani, hogy egy perverz geti vagyok.

Hurri Kán 2011.07.06. 11:50:35

@Nathan D'Xantine:
Valahogy hátulról kéne megtámogatni a dolgot...

@Frigyesur:
Az az ő bajuk... :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 11:51:07

@Nard: En Peter lettem volna, ha sikerulok. (Mondjuk a batyamat nem zavarta, o Peter*keresztnevem*-nek hivott honapokig :D)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 11:51:48

@gyvy:

Van egy nyomi Péter ismerősöm :) Tomi az öccse.... :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 11:53:03

@Frigyesur: Aztán tisztába tett, és megvilágosodott... :-)

Hurri Kán 2011.07.06. 11:54:22

@Frigyesur:
Milyen szép neved lett volna... Darth Péter :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 11:54:53

@Frigyesur:

Akkor geci lennél :) Mondjuk tudjuk jól hogy a *kereszteved* mind genyák.

dr. gernika 2011.07.06. 11:54:59

@Frigyesur: Nem azonos, de szerintem a posztoló keverte a kettőt, azaz nem tudta azonosítani a jelenséget. Nem mondom, hogy nem lehet igaza egy 17 évesnek, még intelligens is lehet, de akkor is könnyebben alkothat véleményt, ha még keveset élt, ítélhet el olyan dolgokat, amiket még nem tapasztalt meg. Persze hogy nem mindegy, milyen az a tapasztalat. De akkor is be kell érnie.

Devil2 2011.07.06. 11:55:57

@Kham: :D logikailag nem áll össze, de jó a hablaty. :D

Muha 2011.07.06. 11:56:42

@mooon:): brühühühüüüüüü
egy kibaszott művész lettem.
senki nem ért meg.

:D

Muha 2011.07.06. 11:58:10

@gyvy: Te mindjárt beleférsz a bőröndbe, ha sok ilyen lesz. :D

Devil2 2011.07.06. 11:58:18

@TROLL: Most őszintén, jó lett volna ha továbbra is marad az a "holvagymiértnemvagyvelem"-típus?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 12:00:39

@Zsit (nyau és rémizé):

Há' hogy ne száradjon ki a koporsó fája, és ne legyen szálkás! :) Kaptál már új fáslit? :)

TROLL 2011.07.06. 12:03:08

Másik jó sztori. Egy másik exemmel beszélgettünk már évekkel a szakítás után egy korábbi exemről, akinek ő jó ismerőse volt, és mesélte hogy a csaj mennyire szeretett engem. Kérdeztem, hogy szeretett??? Könyörgöm, legalább négy haverommal is lefeküdt. Igen, de igazán téged szeretett. Kösz mondom akkor erre varrok majd egy gombot. És ezt a csaj hulla komolyan, minden kognitív disszonancia nélkül mondta, mint egyfajta pozitív dolgot vagy erényt. Bedőltem akkor is na, nem az exexen mer az annyira nem számított, hanem ezen a dumán.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 12:03:09

@gernika: Pontyosan. Egyébként a posztoló szintén könnyen alkot határozott véleményt...

Hurri Kán 2011.07.06. 12:04:01

@Muha:
Én a Te bőrödbe szeretnék beleférni... de eSzt már megbeszéltük :)

penelope garcia 2011.07.06. 12:04:13

He?
Ez a sztori olyan, mintha elkésett volna legalább 50 évet a posta.
Hol van olyan iskola, ahol nagy szám, ha valaki nem szűz 17 évesen?
Vagy csak elírtad a kort, és a csaj tkp 12? Mert akkor világos a történet - te meg pedo vagy.

Devil2 2011.07.06. 12:05:06

@TROLL: Mondd ki, megtalálnak a hülyék, na. :D

5677467676768 2011.07.06. 12:05:39

@Nard: Te sem sok szűz lánnyal voltál! Nincs összefüggés a lelkes szeximádó lányoknál a partnerek száma és az ügyesség között. Beletanulnak ha tanítod.

summerstorm 2011.07.06. 12:05:44

@Nathan D'Xantine:

ha bevállalod, nem kell perselyezbi :D
neked úgy is mindegy, megbocsájtják otthon :D
egyébként meg hívhatlak mostantól Perverz Péternek :DDDD?

@Muha:

édesem, azt hittem ezt akarod te is :)...

Devil2 2011.07.06. 12:07:37

Nocsak, egy KT reinkarnáció?

Muha 2011.07.06. 12:08:18

@gyvy: de már akkor is mondtam, hogy nem tucc, mert te nagy vagy én meg apróka. :D

@mooon:): lányos zavaromban én már azt sem tudom mit akarok. :D
*most vagyok a legmeggyőzhetőbb - csak úgy mondom*
:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 12:08:23

@TROLL: Simán reális. Ez van. De ezt már tennap szétkentük.

Hurri Kán 2011.07.06. 12:08:34

@Muha:
Ó, időm mint tenger, úgyis tudom hogy nekem növöl :DDD

5677467676768 2011.07.06. 12:08:44

@gernika: van akiben 30 évesen ébred fel, 8-10 partner után.

TROLL 2011.07.06. 12:09:27

@Devil2: Uggyan már, az egészséges jóra törekvő ifjúkori nemi tevékenységben igenis helye van az ilyen bakiknak. Bár tény hogy erősen leredukálja a hölgyek lelkének megismerni vágyását :D

5677467676768 2011.07.06. 12:09:43

@Muha: Remélem muhakéket szarsz, akkor nem annyira észrevehető! :D

Muha 2011.07.06. 12:09:45

@5677467676768: ne röhögtessetek, mert beszarok és az nem urilányhoz való. :D

Muha 2011.07.06. 12:10:23

@Nard: egyszer tanítottam egy csajt angolra. úgy kb 15 percig. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 12:10:30

@5677467676768:

Összesen úgy kettővel, nem hajtottam rá a témára. Tanítani utálok. Vagy tanul tőlem, vagy nem. Nem egy pedagógus alkat vagyok :)

@penelope garcia:

Ez inkább úgy a kilencvenes évek feelingje lehet leginkább. :) Mostanság már 12 évesről is hallani... (BTK 202) :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.06. 12:10:30

@kacaj hangosan:
höhö, megismerkedéskor te szig-et kérsz rögtön, mert ha nem idősebb, akkor mehet a levesbe, szóba se állsz vele?
Ezek olyan merev korlátok - szerintem -, butaság ilyesmihez ragaszkodni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 12:11:07

@mooon:): Én is fumiztam engedély kérés nélkül.
Miért ne hívhatnál? Ha kedved tartja...

5677467676768 2011.07.06. 12:12:05

@Nard: Akkor te lehettél a "szar első aki után évek kellettek ahhoz hogy egy igazi férfival élvezzem a szexet" nekik :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.06. 12:13:13

@Nard:
de az anyag mi? télleg ilyen zsír-féle?
Nem nagyon van szükségem rá, időnkint kibontakozom (bár tényleg ráférne a csere, néha szakad), de meglepő módon nagyon jól konzervál a lokális időjárás.

summerstorm 2011.07.06. 12:13:53

@Muha:

beszéld ezt le Perverz Péterrel :)

@5677467676768:

kitalálom.
a 6-os és a 7-es a kedvenc számod :DDD

5677467676768 2011.07.06. 12:14:54

@michaela77: Akinek számít a szüzesség az ragaszkodó. A kíváncsiság persze győzni szokott néhány év után, de erről a ketteskének nem kell tudnia. Elég ha az 1/b, 1/c, 1/d tudja :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 12:16:25

@Zsit (nyau és rémizé):

Szilikonzsír a legtutibb, még a hőt is jól vezeti! :)

Muha 2011.07.06. 12:16:34

@mooon:): nem jó, mert mindent megbocsátana és elkanászkodnék.
nekem kell a fegyelem és a szigor. :D

Szöszi 28 2011.07.06. 12:22:03

@Father Justice: Én is voltam 17 éves:D Most 24 vagyok, és még mindig nem tudom biztosan, hogy egy életre terveznék e a következő párommal. Pedig azóta felnőttem:D

5677467676768 2011.07.06. 12:22:16

@TROLL: Ez nekem is megvolt. Azt mondta "Nem lehetne mindkettőtökkel (külön)?" Érted, mind kettő tökkel :D

michaela77 2011.07.06. 12:22:46

@5677467676768: nekem nem nagyon számított a szüzesség, nem foglalkoztam vele túl sokat, mégis ragaszkodó voltam:) A kíváncsiság viszont tényleg bizonyára győz néhány év után... Nálam ez megoldódott úgy, hogy szakítottunk az elsővel pár hónapra, kipróbáltam, hogy mással is télleg jó, aztán újra összejöttünk.

summerstorm 2011.07.06. 12:22:57

@5677467676768:

1526 :))?
@Muha:

apu jól nevelt :DDDDD

@Nathan D'Xantine:

óh... Muhácskának igaza lesz... Túl engedékeny vagy...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 12:23:11

@Muha: Nézz körül! Nyilván sokan bevállalják... :-D

5677467676768 2011.07.06. 12:23:41

@michaela77: Mekkora balfasz pöcsös! :D Még akkor is az ha közben 30 nőt dugott.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 12:26:06

@mooon:): Esetleg egy domonkos-rendi inkvizítor megoldást jelenhetne. Igaz, nem a szüzesség elvesztésére.
De arra ott a TB!

5677467676768 2011.07.06. 12:27:28

Elképzelem átlagos anyut 3 gyerek után: "Te apjuk, néger brét még nem is szoptam! Nem akarok így meghalni!!!4444

Szakítsunk pár hétre, addig kipróbálom azt a benga szomáliai menekültet a szomszédból."

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 12:28:34

@Kata1987:

Viszont szőke vagy. Ez nagy hátrány. :)

DR.version · http://m-12.blog.hu 2011.07.06. 12:29:26

szerintem a srac a gond, nyamnyila , minden csaj lepattan rola idovel

5677467676768 2011.07.06. 12:29:29

@mooon:): A jelszavamat mikor loptad el??? Hekkerpunci :(

Szöszi 28 2011.07.06. 12:30:00

@Nard: Viszont jók a lábaim, ez meg nagy előny:D

5677467676768 2011.07.06. 12:32:04

@michaela77: Mindig van amit nem próbáltál. Az nem érv a próbára, hogy még nem próbáltam. Focicsapat sem dugott még téged hányásig és átszakadt gátig de ha ezért a tapasztalatért szünetet tartanál egy kapcsolatban csak egy lotyó lennél.

michaela77 2011.07.06. 12:33:35

@5677467676768: jaaaa, értem, én fogalmaztam rosszul. Nem azért szakítottunk, hogy én kipróbálhassak mást, hanem gondjaink voltak, szakítottunk. Amíg nem jártunk én is jártam mással, ő is, így utána már nem volt az a probléma, hogy nekem csak ő volt és majd biztos akarok kipróbálni mást is.

5677467676768 2011.07.06. 12:34:47

@michaela77: Gusztus dolga. Minek kezdtétek újra? :D

Muha 2011.07.06. 12:37:30

@mooon:): jaja. Nekem jó dolgom van. szerencsés vagyok. node szegény Nathan.
Aggódom érte. Képzeld el, ha majd valaki az ő határait is elkezdi feszegetni. Tejóég, belegondolni is szörnyű.
Pedig biztos bekövetkezik, mert mindenkinél megnézik, hol a határ.
:D

michaela77 2011.07.06. 12:38:42

@5677467676768: hát ez az. Várom, hogy válaszolhassak rá. De válaszolok így is: bizonyára azért kezdtük újra, hogy mindketten elkúrhassuk az életünket:D
Vazze, miért kezdik emberek újra? Mert azt hiszik a problémáik mégis megoldhatóak és rossz egymás nélkül.

TROLL 2011.07.06. 12:39:47

@5677467676768: Vagy akár: Mindkettő tök kell :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.06. 12:39:51

üdv,

a poszt tolónak küldöm sok szeretettel Leonard Cohentől az In my secret life c. számot:

youtu.be/NW7oNpzBSGc

5677467676768 2011.07.06. 12:41:06

@michaela77: Rossz egymás nélkül de felmelegítve csak a töltött káposzta..

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.06. 12:41:11

Ja, s nekem nem derült ki miért ez a cím: A lány csak ugródeszkának használt a felnőttkorhoz.

mert pont nem igaz....:P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 12:41:34

@Kata1987: Főleg meneküléskor...

@michaela77: És? "Elkúrtátok"?

Hurri Kán 2011.07.06. 12:42:56

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
:DDDDD

@5677467676768:
Sokszor kevésbé rossz, mint előtte együtt volt...

michaela77 2011.07.06. 12:42:59

@5677467676768: hát, biztosan van példa erre is, meg az ellenkezőjére is. Én ezt nem tudhatom. Nálunk működött felmelegítve még egy ideig.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 12:44:50

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Mert ez így figylemfelkeltő, és sokan rákattintanak, hogy megnézzék hogy repül a csaj.

michaela77 2011.07.06. 12:45:53

@Nathan D'Xantine: :D Nem, jó volt még együtt pár évig. Aztán meg pár évig nem volt olyan jó. De én azt vallom, hogy semmi nem történik ok nélkül. Biztos azok az évek is kellettek ahhoz, hogy olyan legyek amilyen, hogy tanuljak a hibáimból, etc..

Ha az exem olyan lett volna, mint amilyen azóta lett az eltelt 4 évben, még mindig vele vagyok. Azt viszont így utólag bánnám, mert sok szép élményt hagytam volna ki az életemből, köztük a jelenlegi páromat, akit sokkal jobban szeretek, mint anno az exet. Az gyerekszerelem volt és igazából azt sem tudtam, mi az. Szerettem, mélyen, de valahogy máshogy, inkább ragaszkodás volt az.

5677467676768 2011.07.06. 12:49:09

@TROLL: :D

@gyvy: Csak bátorság kell bevallani. A szutyok szarszagú hajléktalanok is összebújnak a meleg miatt (Nathan D'Xantine) :D

@michaela77: A csirke is futkos még egy keveset fej nélkül ;)

5677467676768 2011.07.06. 12:50:33

@michaela77: "De én azt vallom, hogy semmi nem történik ok nélkül."

Erőszakoltak már meg? Jó ha tudod nem volt ok nélkül! Valaki gecire élvezte.

Hurri Kán 2011.07.06. 12:50:48

@5677467676768:
Ebben lehet valami... de ehhez nekem még korán van hogy dekódoljam :D

michaela77 2011.07.06. 12:51:00

@5677467676768: :DD Erről eszembe jutott, mikor nagyapám szegény már nagyon öreg volt, nem nagyon látott és nem nagyon bírt, de akkor is ő akarta a disznót leszúrni:)) Na szerencsétlen az udvaron rohangált egy ideig, vékony csíkban csordogáló vérrel, mer nem sikerült a szúrás:) Ööö... mármint nem nagyapám rohangált az udvaron, na:)
Az állatvédőktől és vegetáriánusoktól elnézést kérek, de ez a való élet:)

michaela77 2011.07.06. 12:53:35

@5677467676768: morbid vagy. De egyébként igen.

dr. gernika 2011.07.06. 12:54:19

@5677467676768: És ez mikor volt?
Rég láttalak amúgy. :)

michaela77 2011.07.06. 12:54:53

@michaela77: ööö.. mármint nem erőszakoltak meg, de valószínűleg annak is van oka. Nem mondtam, hogy minden ok remek ok.

5677467676768 2011.07.06. 12:56:36

@gernika: Elég gáz, pláne a 8-10 év szar szex amitől nem indult be.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 12:58:20

@michaela77: Az ok-okozati világképpel azért nem árt csínján bánni...

5677467676768 2011.07.06. 12:58:30

@gernika: Most inkognitóban vagyok! Ez egy túl sokat használt nick túl sok trollkodással és kitiltással. :)

michaela77 2011.07.06. 13:00:08

@Nathan D'Xantine: nem tudom, az én életemben a nagyobb történések azért előbb-utóbb a helyükre kerültek és mindennek lett értelme. Na jó, nem mondom, hogy mindig, mindennek, de szerintem az apró építőkockák általában a helyükre kerülnek, csak néha sok időnek kell eltelnie.

5677467676768 2011.07.06. 13:01:07

@michaela77: BiSztos az elgázosított emberek is sokat tanultak az elgázosításból. Nem vagy te kicsit ezoterikus agyhalott? :D

@gernika: A kérdés kimaradt: nagyon rég volt, sok éve. 6-8 éve.

5677467676768 2011.07.06. 13:02:57

@michaela77: A helyükre kerül alatt azt érted, hogy mélyebb értelem van egy sorozatgyilkos élve felfalt áldozataként csontonként a folyóba kerülni? :D

Tomi1973Wien 2011.07.06. 13:04:31

sima ugy, logikus, hogy meglepte... ezen nem kiakadni kell, hanem tovabblepni... hajtotta a kivancsisag (a tobbiek meseltek neki kisebb farkakrol, nagyob farkakrol, kulonbozo technikakrol), az is lehet, hogy teged szeretett igazan, s csak tanulni akart, hogy meglephesen teged, de az is lehet, hogy kiseb farkat keresett az elso popozashoz, vagy egy nagyobbat, egy rendes dugashoz... mindenesetre ne foglalkozz vele, bar az esetek tobbsegeben eros erzelni kotelek alakul ki az elsozo ffi irant a szuz lanyban, ez (sem) nem akadalyozza meg abban, hogy masok segitsegevel elmelyitse a tudasat... :LOL:

michaela77 2011.07.06. 13:05:17

@5677467676768: basszus, az ezoterikus szó lenne az utolsó, ami eszembe jutna magammal kapcsolatban. De most, hogy ilyen kedvesen emlékeztettél, majd jól önelemzek, hátha mégis.

A tanulásról egyébként szót sem ejtettem. Az okok pedig nem feltétlenül csak egyéni okok, és mivel nem tudjuk mi történt volna, ha nincs elgázosítás (amivel egyébként szintén lehetne vitatkozni), még az is lehet, hogy közülük páran összefogva az egész világot elpusztító nukleáris fegyvert hoztak volna létre. Honnan tudnánk? Ez olyan messze vezet, és felesleges is róla beszélni.

michaela77 2011.07.06. 13:05:57

@5677467676768: nem nézel te túl sok helyszínelőket?:)

dr. gernika 2011.07.06. 13:07:53

@5677467676768: Hát szerintem nem én leszek az egyetlen, aki felismer, de oké, akkor majd nem szólítalak "úgy". :)

5677467676768 2011.07.06. 13:08:54

@michaela77: Nem. Évek óta nem nézem. Egyszerűen beteg vagyok :D

Az okkal elpusztult mert különben világot elpusztító nukleáris fegyvert létrehozó minimum 1 millió zsidó nem ezoterikus fantáziája viszont inkább paranoid náci agyra utal részedről :D

michaela77 2011.07.06. 13:08:57

@5677467676768: ismered a pillangó hatást?
Talán ha nem öl meg egy sorozatgyilkos, akkor évek múlva 500 embert lövök le egy plazaban. Talán ha a sorozatgyilkos nem öl meg, nem hagy olyan nyomot, ami miatt elkapják. Talán ha a sorozatgyilkos nem öl meg, akkor a páromnak tőlem lesz gyereke, de így lehet egy kevésbé agyhalottól is, és talán felnőve megtalálja a rák ellenszerét.
Te sem tudhatod, én sem.
Én ebben hiszek, te másban.
Szerintem nincs ezzel semmi gond.

5677467676768 2011.07.06. 13:11:05

@michaela77: És ennek mi értelme van? A világ sorsát egyik sem befolyásolja. Gondolod a dinók nem ezt mondták ha tudtak beszélni?

"A mi pusztulásunknak értelme van. Halálunk árán eljön majd egyszer valami, nagy, nemesebb lény aki 100 millió év helyett 500 év alatt elpusztítja az életet. Dicsértessék a nagy pusztító" :D

5677467676768 2011.07.06. 13:13:49

@gernika: Csak a keresőszavak miatt lényeges. Nem minden beteg troll vagyok én, bár ahogy olvasom a blog.hu-t sokszor felismernek másokban. Ez összezavarja az érdeklődőket :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 13:13:51

@michaela77: No persze. Az ember hajlamos helyre pakolni a dolgokat, mert fontos neki, hogy értelmet lásson az eseményekben. Régen elég volt az "istenek így akarták" ma már ok-okozat kell, vagy más törvényszerűség.

Olyan ez mint az a kreatív valóságértelmezés amiről tegnap szó volt. Ha meg akarod találni az okot, meg fogod. Előbb utóbb.
Mégha olyan képtelenség lesz is, mint a zen példázatok 99%-a. :-)

michaela77 2011.07.06. 13:14:04

@5677467676768: fú, a világ sorsa meg az élet értelme azt hiszem végképp olyan téma, amit inkább nem szeretnék megbeszélni veled:)

dr. gernika 2011.07.06. 13:14:43

@Tomi1973Wien: "eros erzelni kotelek alakul ki az elsozo ffi irant a szuz lanyban, ez (sem) nem akadalyozza meg abban, hogy masok segitsegevel elmelyitse a tudasat... "
Ez mondjuk igaz.
@michaela77: Készülj fel, hogy még ilyenebb lesz. :)

michaela77 2011.07.06. 13:16:00

@Nathan D'Xantine: lehetséges, hogy neked van igazad.

5677467676768 2011.07.06. 13:16:32

@Nathan D'Xantine: A zent kurvára ne keverd ide geci. Pláne nem az ok-okozat kapcsán, mert ez értelmezhetetlen.

5677467676768 2011.07.06. 13:17:25

@michaela77: Nem csodálom, még a saját létedhez sem nőttél fel.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 13:20:37

@michaela77: Lehetséges. Ilyesmi olykor előfordul.

michaela77 2011.07.06. 13:21:22

@5677467676768: ez is lehet, köszönöm a véleményed, bár nem volt építő, pedig biztosan ez volt vele a célod:)

Nem, csak amiket én gondolok a világról, azt olyan valakivel tudom megvitatni, aki legalább tudja miről beszélek. Aki csak élből elutasítja, azzal nem tudok mit kezdeni. Másrészt ahogy már valakinek írtam itt egyszer, ezek itt csak nickek, mit számít, hogy megérted-e ahogy gondolkodom vagy sem? Semmit... Ha valakit érdekel, elmondom. Benned nem az érdeklődést látom:)
De ne sajnálkozz sokáig:D

dr. gernika 2011.07.06. 13:23:38

@5677467676768: Nekem már tegnap gyanús voltál, de kivártam. :)

5677467676768 2011.07.06. 13:24:26

@michaela77: Érteni értem mit írsz, csak azt is látom hogy ez kb egy 10-12 éves gyerek világképe. A legtöbb ember meg is marad ezen a szinten egész életében és csak extrém élethelyzetekben zökkennek ki ebből. Ezek voltak a durva példák. De rajtad ez sem segít :)

michaela77 2011.07.06. 13:24:48

@Nathan D'Xantine: elmeséled milyen érzés?:DD
Egyébként éppen pár éve kezdtem el megértés helyett inkább elfogadni a világ dolgait. Ezért nem biztos, hogy mindenáron értelmet akarok keresni, csak egyszerűen néhány dologban találtam, aminek anno semmi értelmét nem láttam, és ezért kezdtem el úgy gondolni, hogy talán a legtöbb dolognak van. Ki tudja.

michaela77 2011.07.06. 13:26:17

@5677467676768: értem. Hát ilyen érvekkel nem tudok vitatkozni. Főként mert nem találom őket:) Hagyjuk ezt, homokozz inkább mással, én már nem adom oda a dömperemet:)

5677467676768 2011.07.06. 13:26:49

@michaela77: Nem is tételeztem fel, hogy tudsz vitatkozni. Ez ma még egy mondat erejéig sem sikerült neked :D

Tripolisz 2011.07.06. 13:29:27

Nem a fentiekhez szeretnék szólni !
Ha valaki kitudja tenni a netre amit lentebb le írok tegye meg!
Volt és van egy szomszédom normális férfinak nézet ki 11 évig .
Elvált emberke, talán egy nőt láttam nála egyszer a 11 év alatt.
Én 56 éves vagyok ő 44.
Volt egy barátom kb 5 évig a volt barát kölcsönkért ettől a szomszédtól kb 20.000-. Ft. Igaz még mindig nem adta meg ennek már kb 4 éve. Kb másfél éve nyomolni kezdet ez a szomszéd írányomba amit én nem vettem észre. Ha a fiam nem szól akkor ez a történet nem esik meg velem.
Módszeresen bekerített. Kár szaporítani a szót bizony ágynak döltünk. Na nem volt egy nagy szám! Utánna is csapta a szelet ,de csak szelet. Mult hónapba két napig nem voltam itthon. Ja a történethez még hozzá tartozik , hogy mivel ő még nem lakik a már amúgy is kész házába hanem az anyjáéknál . Így a leveleit hozzűám tették be én vettem át mindent 11 évig ami jött neki.
Tehát el voltam 2 napig ekkor már volt újabb levele szoltam is neki hogy gyűjön mert posta van.
Jött is ! De nem egyedül. Először nem gondoltam semmire , hogy az ott lévő nőszemély milyen státuszba van éppen. Csavarosan de a nő kénytelen volt bemutatni magát mint barátnő.
Na ezek után a gutautés határa . Elmondtam magm minden hűlyének mi igaz is , hogy bedöltem neki. Eddig nem sikerült másnak !
Vissza pergetve a dolgokat rákellett jönnöm , hogy bizony rajtam hajtotta be a volt barátom adósságát !
Nem számitott neki a 11 év szomszédség , és az sem , hogy bizony velem szembe lakik.
Erre tessék csomót vagy a tübe cérnát fűzni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 13:30:31

@michaela77: Sajnos vélhetőleg a legtöbb dolognak nincs...

michaela77 2011.07.06. 13:31:48

@5677467676768: nem nagyon volt még mivel. Én írtam valamit, te meg azt írtad, hogy de az biztosan nem úgy van, azt viszont nem, hogy akkor hogy. Mivel vitatkozzam?
Ezentúl pedig egyszer sem zártam ki, hogy esetleg neked van igazad. Ellentétben veled. Én gondolkodom valahogy, de elfogadom, hogy te meg máshogy látod. Emiatt nem nézlek le, nem próbállak alázni. De ez is csak ilyen gyerekes dolog:)
Amúgy meg van egy kedvenc mondásom: ne harcolj olyanokkal, akikkel szemben szégyellnéd a győzelmet:)

Hurri Kán 2011.07.06. 13:33:19

@Tripolisz:

Lehet, nem ittam még eleget, de EZT nem tudom most dekódolni...

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 13:33:21

@Tripolisz: Kb. masodik olvasasra ertettem meg a sztorit. De hogy mikepp vontad le ezt a tanulsagot, azt viszont most sem. :S

"Vissza pergetve a dolgokat rákellett jönnöm , hogy bizony rajtam hajtotta be a volt barátom adósságát !"

:SSS

michaela77 2011.07.06. 13:33:30

@Nathan D'Xantine: na jó, ezekután nehogy azt mondd, hogy télapó sincs, mert megöngyilkolom magam...

5677467676768 2011.07.06. 13:34:04

@Tripolisz: 56 évesen egy dugás 20 ezer + több év kamat értékben? Felül voltál értékelve öreganyám!

"Na nem volt egy nagy szám!"

Ebben a korban már ne válogass, becsüld meg azt amit kapsz :D

Hurri Kán 2011.07.06. 13:34:28

@michaela77:
Sok manapság a link szomszéd...

michaela77 2011.07.06. 13:34:41

@gyvy: nagyon neki kellene feküdni, ha valaki értelmezni akarja... Én annyit értettem elsőre, hogy átvágta a szomszéd, mer elcsábította aztán meg új nője lett.

5677467676768 2011.07.06. 13:35:37

@michaela77: amíg értelmet keresel mindenben addig nincs nagyon miről beszélni. Evolúciós magyarázata persze van ennek az értelemkeresésnek, de erről nem tudunk vitatkozni mert nincs meg a tudásod.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 13:35:51

@gyvy: :D Igen, jozanul eleg nehez, innunk kene :))

michaela77 2011.07.06. 13:36:52

@5677467676768: :D Na bazze, az evolúcióban sem hiszek:) Pedig az isiben tanítják:)))

@gyvy: persze, de mikor magányos vagy éppen nincs egy sem:)

Hurri Kán 2011.07.06. 13:37:31

@Frigyesur:
Miért a feltételes mód? :P

Hurri Kán 2011.07.06. 13:41:19

@Nathan D'Xantine:
De minek...

@michaela77:
Egy szomszéd sincs? Bár olyan szerencsés lennék :DDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 13:41:33

@michaela77: Már hogyne volna!
A dolgoknak nincs értelmük, az értelmetlen dolgok pedig léteznek.

Izé... Te melyik télapóban is hiszel?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 13:42:26

@Frigyesur: Most miért? Az a lényeg, hogy a szerző 20e-re taksál egy menetet.

5677467676768 2011.07.06. 13:42:57

@michaela77: Nem is kell benne hinni! Szerintem elég a tükörbe nézned szőrtelenítéskor és kétségtelen lesz számodra hogy egy kopaszodó liános majmi vagy :D

michaela77 2011.07.06. 13:43:02

@gyvy: mostmár van, igaz egyik 80 éves bácsi, másik meg egy középkorú nő. Na de mikor magányos voltam, akkor sem volt egy épkézláb sem:))

@Nathan D'Xantine: hát hogy hinni melyikben az egy dolog, de örülni annak szoktam, amelyik havonta jön:DDD

Hurri Kán 2011.07.06. 13:43:11

@Nathan D'Xantine:
Ehhez látni kéne a szerzőt, hogy tudjuk, értékarányos e a történet... :DDD

Hurri Kán 2011.07.06. 13:44:19

@michaela77:
Na látod... Van olyan, hogy minden nem függ össze semmivel :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 13:44:21

@michaela77: Ha ennyit foglalkoztal vele, akkor elmondanad, hogy mi ertelme van a hulye/bunko/pszichopata emberek letezesenek? Mer' en naponta zavarbajovok a kerdestol.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 13:44:39

@gyvy: Ja! Nem azt mondtam, hogy ér is annyit. Csak hogy annyira tartja...

@michaela77: Hoz, vagy visz?

dr. gernika 2011.07.06. 13:44:41

@Tripolisz: Ahelyett hogy örülnél, hogy 56 évesen megtöcskölt egy 44 éves pasi.

michaela77 2011.07.06. 13:45:27

@Frigyesur: Sosem foglalkoztam ezzel, ez csak úgy benne van az emberben, és ha szóba kerül rájön, hogy ő bizony így gondolja a világ ezen szegletének működését.
De hogy a kérdésedre válaszoljak: bizonyára ezáltal kell türelmet tanulnunk, eheh:D Nekem sem megy valami jól:)))

5677467676768 2011.07.06. 13:45:41

@gyvy: 56 évesen ez már csak sernél és demi múrnál éri meg :(

@Frigyesur: az Úr csapásai ők, eszközök egy magasabb értelem kezében.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 13:46:05

@gyvy: Miert, te meg mindig pialsz a munkahelyeden? Otthon 4 uveg pia van a hutoben, cirka 7 a konyhapulton es en nem iszom. Ez mar a veg.

Hurri Kán 2011.07.06. 13:47:08

@Frigyesur:
Semmi... de sajnos idióta törvényeink őket is védik...

@Nathan D'Xantine:
Tartani lehet annyira... legfeljebb sokáig vár... :D

@5677467676768:
Seronsztón?

Hurri Kán 2011.07.06. 13:47:50

@Frigyesur:
Jelenleg szellemi szabadságomat töltöm... meg az olaszrizlinget :D

5677467676768 2011.07.06. 13:48:21

"Agresszív herpeszvírus fenyegeti világszerte a pontyállományt, egyelőre nem találnak ellenszert a betegségre."

Hát mi lesz itt a compóbaszással????? :(

michaela77 2011.07.06. 13:50:28

Valaki küldje már be Tripolisz történetét, és holnap beszélgethetnénk a szomszédokról:)

Hurri Kán 2011.07.06. 13:52:45

@5677467676768:
Miért? HA menni kell, hát menni kell... legalább szép halál :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 13:54:30

@gyvy: Még 56 év?

@michaela77: Miért kell ehhez újra beküldeni?
Ma is beszélhetünk róluk. Mit tudsz róluk?

Kytia 2011.07.06. 13:54:50

Igen, meg tud változni pár hónap alatt egy olyan dologban, amit előtte sosem próbált.:)))

michaela77 2011.07.06. 13:55:14

@Nathan D'Xantine: hát hogy vágási feri belépett az internetbe...:)

Hurri Kán 2011.07.06. 13:56:15

@Nathan D'Xantine:
Nem hinném, hogy az alatt felfelé menne az árfolyam...

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 13:56:34

@michaela77: Es mi vegre kell turelmet tanulnunk? :D

@gyvy: Tolem vedjek oket. Csak engem is toluk :D

Muha 2011.07.06. 13:57:53

Ugrodeszkanak hasznaltam a tomegkozlekedest.
Genya vagyok
:)

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 13:57:56

@gyvy: Sotet szokeknek van olyan is, amikor nincsenek szellemi szabadsagon? ;)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 13:58:38

@michaela77: Csak nem megvette az új vindóz95-öt?

@gyvy: Van árfolyama is? Kiviszed a tőzsdére?

@Frigyesur: Na végre...

michaela77 2011.07.06. 13:58:56

@Frigyesur: jóvan, hát a globális összefüggéseket én sem érthetem:))) Talán eccer majd elfogy az összes élelem és hangyákat kell enni, és csak az fog jóllakni, aki türelmesen szedi őket össze:DDDDD

Hurri Kán 2011.07.06. 13:59:43

@Frigyesur:
Ritkán, de van :D

@Nathan D'Xantine:
Valami ideges brókernek csak jó lesz :D

michaela77 2011.07.06. 14:00:28

@Nathan D'Xantine: szerintem de. És állítólag nagy üzlet van ebben.
Más szomszédokról nem tudok beszélni, ugyanis mindig csak köszönőviszonyban voltam az enyémekkel, nem vagyok egy barátkozós fajta.
De gondoltam valakinek biztos lesz egy szaftos kis története, hogy a férj hogy dugta a szomszédasszonyt évekig, vagy valami:)

ibafaipap 2011.07.06. 14:01:09

Ebben a korban a szüzesség elvesztése után megkurvulnak a lányok. Nem érzik át annyira a súlyát a dolognak. Ez inkább 23 fölött lesz majd jellemző. Ha egy 17 éves csaj téged választott szűzoltónak, akkor nagy baj nem lehet, dobd, aztán jöhet a következő jelölt, ha nem teszed meg, puhapöcsnek fognak gondolni. A mai korban sajnos semmi nincs kőbe vésve, erre készülj fel. A nők pedig mondanak valamit, de gondolatban ők már két lépéssel előtted járnak és úgy hazudnak, hogy a végén még te érzed magad rosszul, mert felemlítetted a témát. A tettek számítanak, oszd el 10-el, hogy mit mondanak.

Frigyesur (törölt) 2011.07.06. 14:03:22

@michaela77: Es miert kell az emberisegnek fennmaradnia? :)

@gyvy: Nem hangzott tul meggyozoen :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.06. 14:04:16

@5677467676768:
lemaradtam egy fájtról köztetek?
Vagy csak barátilag hátbaveregeted épp (jó szokásodhoz hűen)?

michaela77 2011.07.06. 14:04:23

@Frigyesur: hogy gondozzák a bolygót míg a zufók vissza nem jönnek.. Hát ezt sem tudod?:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 14:04:27

@ibafaipap: Öööö...
"Várok az igazira."

Ezt hogy osztom el tízzel?

Várok az igazira/10 ? Vagy mi?

michaela77 2011.07.06. 14:05:56

@Nathan D'Xantine: nekem egy v jött ki, meg az á-nak a vesszője.

5677467676768 2011.07.06. 14:06:18

@Zsit (nyau és rémizé): nincs fájt, a geci tudja hol a helye :D

Hurri Kán 2011.07.06. 14:06:26

@Frigyesur:
Ez van... mit szépítsem a dolgot? :DDD

@Nathan D'Xantine:
Az igazi egytizedére vár...

Muha 2011.07.06. 14:12:39

Bereltem egy trezort es berakom a szuzessegem, nehogy elveszitsem

michaela77 2011.07.06. 14:14:04

@Muha: tegyél be egy-két szem kék smartiest is, bizti ami bizti.

5677467676768 2011.07.06. 14:16:05

@Muha: Seggedre lakat, az a biztos! :D

Muha 2011.07.06. 14:17:27

@michaela77: Es akkor mi lesz ha a smarties miatt bemennek a kisegerek es.......
Ezt hogy magyarazom meg Apunak?

Hurri Kán 2011.07.06. 14:18:19

@Muha:
Ettől ne félj.. szerencsére nagyon megértő apukád van...

michaela77 2011.07.06. 14:26:32

@Muha: hát pont ezt. Apu, a kisegerek elvették a szüzességemet...:)
De a smarties a hibás mindenért:)

Muha 2011.07.06. 14:32:56

@michaela77: Ezt szerintem a nesquick ota senki nem veszi be:D

Muha 2011.07.06. 14:34:05

Mester muha harmas

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 14:40:21

@michaela77:

Apja letiltaná a smartiesról. Főleg a kékekről, azokat kiválogatná, és a kis Muhaszita szeme előtt húzná le a slozin :)

Hurri Kán 2011.07.06. 14:41:50

@Muha:
Ezt a küzdelmet neked kell megvívnod...

michaela77 2011.07.06. 14:42:27

@Nard: de ez jó, mert ha a továbbiakban smartiest kapna, a kékeket biztosan mindig nekem adná.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 14:43:40

@Muha: Ja. 4-es metró kutyafasza hozzá képest...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.06. 14:47:43

@Nathan D'Xantine:
öööö, most tényleg el kell magyarázzam? (mélyen zavarba jöttem)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 14:49:15

@michaela77:

Nem, mert nem kapna, vagy ha mégis akkor a szőrösszívű atyja a slozin húzná le, hogy fájjon neki. Neked miért akarna jót? .)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 14:49:46

@Zsit (nyau és rémizé): Azt mondtad "bocsi". Én csak kérdeztem hogy miért...

De nem muszáj elmagyarázni. Nem akartalak zavarba hozni.

michaela77 2011.07.06. 14:51:19

@Nard: mert amikor volt kék smartiesom, én is adtam neki, és jó tett helyébe jót várj, valamint ha megdobnak kővel dobd vissza smartiessal.

Muha 2011.07.06. 14:57:40

@gyvy: Apuval szemben nincs eselyem. O az erosebb

Muha 2011.07.06. 14:58:48

@michaela77: Nem biztos. De ha adol gumicukkert, adok smartiest. Keket. Harmat is.

Hurri Kán 2011.07.06. 15:02:26

@Muha:
Akkor nincs más, mint a beletörődés...

michaela77 2011.07.06. 15:03:14

@Muha: jó, adok. De nem kell három smarties, csak kettő. Vigyázok a vonalaimra.

Hurri Kán 2011.07.06. 15:05:06

@T mint T:
A deszkaságot az análszexre való hajlandósággal simán lehet kompenzálni :DDD

T mint T 2011.07.06. 15:05:16

17 evesen ez egyuttjar a hormonokkal...
nekem is viszketett, mas kerdes, hogy nem voltam nepszeru a sracok kozt (lapos voltam), igy 19 eves koromig varnom kellett az esemenyre. Fel a fejjel, meg kihevered :-)

michaela77 2011.07.06. 15:06:06

@T mint T: a viszketés az nem a szüzesség tünete, hanem másé:))) Én is csak olvastam:D

Muha 2011.07.06. 15:11:01

@gyvy: Vagy a szempillarebegtetes :)@michaela77: Akkor a harmadikat felreteszem neked. Berakjam a trezorba? :)

michaela77 2011.07.06. 15:11:29

@Muha: á, nehogy a szüzességed bánja, inkább edd meg. Ebéded oszd meg felebarátoddal. Mondjuk, hogy ez volt az ebéd.

Muha 2011.07.06. 15:12:17

@T mint T: Lettel volna az en osztalytarsam. Menove tettelek volna. :)

Hurri Kán 2011.07.06. 15:14:33

@Muha:
Megpróbálhatod... veszíteni nem veszítesz vele... :D

Tripolisz 2011.07.06. 15:16:17

@5677467676768:
Nem vagyok 56 évesen le amortizált!

Muha 2011.07.06. 15:17:12

@michaela77: Jo. Vegulis azt bekaphatom siman :)

Tripolisz 2011.07.06. 15:19:04

@gernika: Cserélhettünk volna te lettél volna alatta.
Semmi teljesitmény amit nyújtott. Tanítani kéne 44 évesen !

Monarch (törölt) 2011.07.06. 15:19:26

Szerintem ez nem egy kurva volt, hanem egy kiralylany.

dr. gernika 2011.07.06. 15:21:26

@Tripolisz: Nem fekszem össze egy öregszagú 44 évessel.

Tripolisz 2011.07.06. 15:22:49

@5677467676768:
Tudod én igényes vagyok ! Nem e mennyiség a fontos hnem a minőség.
A szomszéd minőségbe nulla!

Muha 2011.07.06. 15:23:38

Egyebirant hovafele en maj a naszejszakan ugy adom a szuzessegem. Nem vok en luzer hogy ugy veszitsem el. Ezert en adom.

Tripolisz 2011.07.06. 15:24:17

@gernika: Igen ez igaz ,de te mit csináltál volna ha rád ront mint egy ki éhezet vadkan.
Ja kb 168 cm "mags" 100 kg.

dr. gernika 2011.07.06. 15:26:32

@Tripolisz: Védekezem.
Ezek szerint megerőszakolt?
Gnómokkal végképp nem fekszem össze.

Hurri Kán 2011.07.06. 15:26:58

@Muha:
:DDD

@Tripolisz:
Elképzelem a szitut... nem kellett volna mondani, hogy gyere már te vadkan, és holnap is erre jövök :DDD

Tripolisz 2011.07.06. 15:30:15

@Frigyesur:
Hogy miként vontam le a tanulságot?
Jó kérdés !

Tripolisz 2011.07.06. 15:32:02

@gernika: Én sem akartam ,de mit csináljak . Itt valaki öreglánynak nevezet az elöbbiekbe. Szivesen látom szombaton egy 24 km Börzsönyi túrán akkor beszéljen!

dr. gernika 2011.07.06. 15:36:55

@Tripolisz: Védekezz. Ha megerőszakoltak, tegyél feljelentést. Ha nem élvezted, ne háborodj fel, hogy nője van a galádnak.
Nem a koroddal van a legnagyobb baj, ne aggódj.

5677467676768 2011.07.06. 15:38:05

@Tripolisz: Meg lettél erőszakolva de az fáj, hogy más nője van? Te nem vagy normális :D

Vagy önként dugattad magad és hülye vagy, vagy féltékenykedsz egy erőszakoskodóra tehát hülye vagy.

A lábad lehet még erős hiába vagy ronda, gondolom olyan mint egy görög oszlop :D

Muha 2011.07.06. 15:39:00

@gyvy: Hadde nem? Sokkal inkabb tudatos dontes, mintsem mikor koki reszegen megkettyintenek egy parkoloban

5677467676768 2011.07.06. 15:40:16

@Zsit (nyau és rémizé): Nekem bejön!

@gernika: Azon merengek mindig hülye volt vagy ez már a leépülés?

Muha 2011.07.06. 15:41:22

@Tripolisz: En megyek de csak ha van bogracsozas sor meg sex:)

Hurri Kán 2011.07.06. 15:41:53

@5677467676768:
Egy görög oszlop nem szőrös... :D

@Muha:
Úgy... :D

5677467676768 2011.07.06. 15:42:16

@gyvy: Ebben a korban a szőr már kezd kihullani. Nap meg nem éri alabástrom bőrét :D

@Muha: Gerontofil állat!

dr. gernika 2011.07.06. 15:44:05

@5677467676768: Is. Plusz kezdő internet felhasználó. Anyámért is ezért aggódok most, hogy neki akar látni, megtanulni a zinternetet. :S

5677467676768 2011.07.06. 15:44:50

@gernika: Az alapszabályokat magoltasd be vele :(

Hurri Kán 2011.07.06. 15:45:35

@5677467676768:
Talán jobb is ez így mindenkinek... :D

Muha 2011.07.06. 15:47:05

@5677467676768: Miert van az az erzesem, hogy lemaradtam valamirol?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.06. 15:47:24

@gernika:

Lehet mégsem jó ötlet az a gép neki...

Muha 2011.07.06. 15:48:20

@gernika: Mond neki hogy neten nem szabad ismerkedni :)

dr. gernika 2011.07.06. 15:48:25

@5677467676768: Nem lehetek mellette, csak ritkán. Könyvből akarja tanulni. :((((

5677467676768 2011.07.06. 15:49:58

@Muha: Magaddal szabad szexelni de a nyuggerklubbot meggruppenezni nem kéne!

dr. gernika 2011.07.06. 15:50:24

@Nard: De kell, amikor hazamegyek.
@Muha: Jó. :) Mondjuk attól nem félek, hogy regisztrál társkeresőre, még az iwiwjét is én kezelem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.06. 15:51:08

@Tripolisz: Mit is mondhatnék.
Mély meghajlással megkövetlek. Eléggé elítélendő módon gúnyos voltam.
A történeted a netre került, amint rányomtál a "Komment küldése" gombra. Most is ugyanott van. Gondolom azért nem látod, mert közben született 100 új hozzászólás, és már nem látszik.
Viszont, ha fent rákattintasz a "Szeretném látni az összes kommentet!" feliratra, akkor ha szorgalmasan keresel, megtalálod.
A keresés funkció használatával most nem zavarlak össze.
További szép napot!

5677467676768 2011.07.06. 15:51:28

@gernika: csak egér legyen, billentyűzetet meg viszel ha arra jársz :D

Tripolisz 2011.07.06. 15:51:52

Mielött bárki azt írná , hogy kiaakaadok , hogy barátnője van . Igen ki bizony mert az addigi barátnő én voltam.

dr. gernika 2011.07.06. 15:54:34

@5677467676768: Pont az már van otthon. :D A gépet kell vinni legközelebb, összedobjuk a régiből.

Muha 2011.07.06. 15:55:24

@5677467676768: Ha nyuggerek, akkor lehet hogy jol foznek es van egy csomo csinos kis tini unoka.
Ha a nagyikkal joban leszek, minden okes lesz.
Csak cselesen csak ravaszan:)

dr. gernika 2011.07.06. 15:55:52

@Tripolisz: Áhá, szóval egy darab nemierőszak téged barátnővé avanzsált? Én kérek elnézést.
@gernika: A többesszámot visszavonom, Nard csinálja majd egyedül.

Hurri Kán 2011.07.06. 15:57:19

@Tripolisz:
Lehet talált közben egy náladnál is hamvasabb 64 évest... Az élet harc, sajnos...

michaela77 2011.07.06. 16:07:30

@gernika: :DDD Nem a koroddal van a legnagyobb baj, eheh:DDD

Tripolisz 2011.07.06. 16:07:45

@gernika: @gyvy:
tudod junius 2 -án elvégeztek nálam egy szivkatéteezést.
Még aggodott , hogy ne legyen semmi baj. Sokszor mondtam , hogy én idősebb vagyok nála , ő erre mondá - neki mindig az idősebb nők jöttek be.

Nem 64 éveset választott hanem kb olyan idős mint ő és igénytelen is.

Tripolisz 2011.07.06. 16:10:05

@michaela77: Hanem mivel? A szex ne ne már! Ki fulladt mert nem birta a tempót !

Hurri Kán 2011.07.06. 16:10:06

@michaela77:
Van, aki semminek nem tud örülni :D

michaela77 2011.07.06. 16:10:28

@Tripolisz: de ha ilyen szar pasi volt, miért nem örülsz, hogy megszabadultál tőle? Igénytelen, ronda, nem is tetszett, most legalább nem hazudik neked többet. Éljen a változás.

michaela77 2011.07.06. 16:11:55

@gyvy: :)) Meg kell látni az életben az apró szépségeket.
Rossz volt az ágyban és most azért sír, hogy mással rossz az ágyban? Fene se érti...

dr. gernika 2011.07.06. 16:12:12

@michaela77: :)
@Tripolisz: Ühüm, szóval egy nemi erőszak és némi udvariaskodás avanzsált barátnővé.
Hát elárulok valamit: a mai fiataloknak ez már nem elég.

michaela77 2011.07.06. 16:19:18

@gyvy: de hová lett a kommentem?? Na írom újra:
Igen, örülni kell az élet apró dolgainak... Rossz volt vele a szex, de sajnálja, hogy most meg másnak rossz vele a szex? Fene se érti ezt..
Remélem szó szerint idéztem magamat:)

michaela77 2011.07.06. 16:20:25

Nem, sajnos nem tudom szó szerint idézni magam. De ahogy ma a kommentek megjelennek, az elég izé... finom hölgy leszek.. szóval eléggé nem jó.

Hurri Kán 2011.07.06. 16:21:33

@michaela77:
Nem értem én a nőket... és ez így is fog maradni :DDD

kolack 2011.07.06. 16:25:44

A cikk egy érdekes ámde felettébb általános jellemző a magyar párkapcsolati morálból.
Minden 14 évnél idősebb és 60 évnél fiatalabb magyar nő kurva. Ezen felesleges háborogni mert így van. A világon a szexipar és pornófilmipar területeken 3. helyezett vagyunk, csak Brazília és az Egyesült Államok előz meg minket. A két országban százmilliók élnek, nálunk meg 10 sem, ezért hogy ide kerüljünk eleve nagy számú erkölcstelen jelöltre van szükség. És ilyen jelöltekben nem is szűkölködünk. Egész Európában a leglazább erkölcse a hölgyeknek Magyarországon van. A félrekefélést - kortól függetlenül - azzal magyarázzák, hogy élni akar, vagy a hormonok dolgoznak. Ez baromság, mert nem vagyunk állatok. Inkább annak tudom be, hogy nincs morális tartás, nincsenek érzelmek. Az érzelmesnek, családösszetartónak vélt nők gyakorlatilag totálisan érdekből és önző gondolatok alapján cselekszenek, ergó ez a régi sztereotípia már megbukott, csak sokan nem merik belátni. A fellángoló szerelmi (vagy annak vélt) érzések alapján ugrálnak egyik f@szról a másikra. A magyar nők ilyenek, ilyenné váltak. Önzők lettek, úgy élnek hogy szerintük mindent megengedhetnek maguknak csak mert pina nőtt rájuk. Sajnos van felvevőpiac, így ez az erkölcstelen viselkedés kamatoztatható mind anyagilag mint karrier tekintetében. B@szni meg mindig könnyebb mint tanulni meg dolgozni, ezt gondolom senkinek sem kell magyaráznom. Illetve mindig lesznek olyan pénzes férfiak akik csak azért hogy csinos nőt mutogathassanak oldalukon, hajlandóak is komoly anyagi áldozatokat hozni ezért.
A cikkíró példája nem egyedi, sajnos nagyon általános, de nem csak a tizenévesek, hanem huszon-, harmincon- és negyvenéves kategóriában is, gyakorlatilag amíg a nő olyan külsővel bír amire még van "kereslet".
Érdemes ezeken elgondolkozni teljesen objektíven, mielőtt elkezdjük felmenteni a kurválkodó lányokat, akik nem képesek szeretni és kitartani egy társ mellett. Élni így kell, nem úgy hogy fűvel-fával.
Másik érdekes momentum - és ez már csak kiegészítés - hogy a legnagyobb kurvák kérik ki maguknak a legnagyobb felháborodással hogy nem kurvák. :)

michaela77 2011.07.06. 16:34:44

@kolack: :DDD Nem kérem ki magamnak!:))) Eredetileg is csak meg akartam köszönni minden magyar nő nevében, de mostmár azt se, azér se:P
De azért nem kéne a minden-t legtöbb-re finomítani esetleg?:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.06. 16:42:58

@5677467676768:
mily meglepő :DDD

Tripoliszt nem értem, mindenesetre féknek tűnik, ilyen ember (nő) nincs!

michaela77 2011.07.06. 16:49:40

@Zsit (nyau és rémizé): szerintem van, de akkor meg a netezést nem nézem ki belőle.

smartdrive 2011.07.06. 16:52:57

kérdezz rá, hogy volt-e orgazmusa velük (utána vágj sajnálkozó, ám megértő arcot)

Hurri Kán 2011.07.06. 16:54:16

@Zsit (nyau és rémizé):
Minden lehet és annak az ellenkezője is :DDD

Muha 2011.07.06. 16:59:06

@kolack: Azert mert elmaradott orszag vagyunk es gyorsan es konnyen kell a le a szopadekoknak hogy nekik is legyen nyugati habzsidozsi szint.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.06. 18:07:39

@kolack: amit leírtál, az egy sztereotip hülyeség :DDD csak nevetni lehet rajta.

2011.07.06. 20:01:52

Jó, hogy nem olvastam el délelőtt. :)

JOKKA21 2011.07.07. 05:03:30

Legalább megtanultad, hogy MNK van.Mindig az a legnagyobb ribi, aki rendesnek látszik.

Tripolisz 2011.07.07. 06:49:14

@michaela77: It nem szerelmi bánatról van szó , hanem arról az aljasságról amit csinált! Úgy leírnám a nevét és cimét ,de tudom nem tehetem.

Tripolisz 2011.07.07. 09:50:41

@michaela77:
talász nekem egy normáliat szólj !

michaela77 2011.07.07. 09:53:28

@Tripolisz: szerintem nem találnám el az ízlésedet.

Tripolisz 2011.07.07. 09:54:14

@Zsit (nyau és rémizé):
Olyan fék , hogy belegázolt ami léleknek neveznek!
Nem vagyok szerelmes és nem is voltam belé.
A gusztustalan geci láda nem merte kimondani bocs ,de találtam mást aki mindig lefekszik velem amikor akarom.

Tripolisz 2011.07.07. 09:56:06

@michaela77: De hogy nem , legyen 55- és kb 60 között 170 cm és lehetőleg ne kövér.A társkeresőkön már túl vagyok linkek gyüleketete.

2011.07.09. 10:17:48

Kedves Posztíró!
Sajnálom ami veled történt, bár velem pont az ellenkezője esett meg. Tartogattam magam az igazinak, 6 hónapnyi járás után az első esemény után azonnal dobott.
Az összes szöveg amit mondott, hogy szeret, mellettem áll, együtt vagyunk, mind kamu volt.
Csak ki akarta próbálni milyen egy szűz lánnyal.

A nők pedig nem kurvák. Vannak olyan nők(lányok) akik kurvák, ribancok, ostobák és szociopata jellemzőkkel bírnak. Ezeket szerintem most már felismered és el tudod kerülni.

Ahogy én sem gondolom, hogy az összes pasi egy szemétre való tahó állat, mert egy (az első) azonnal röptetett ahogy megadtam neki amit akart. Most már felismerem, hogy milyenek azok akik erre mennek és elkerülöm őket.

Az viszont tény, hogy a tinilányok körében egyre kevésbé van érték, tartás, nem tudják hogyan kell nőnek lenni, azt hiszik ha pasisan viselkednek akkor trendik lesznek. Pedig csak a vágóhídra(húspiacra) kerülnek.
süti beállítások módosítása