Judit takarítószemélyzetnek nézett

2011. július 15. 07:31 - Panni CsP

„Egy rongyot sem rázott ki, se egy kávét nem főzött, vízzel sem kínált, kaját nem rendelt, és a nap végére ezek az apró kis figyelmetlenségek összeadódtak” – sose bízz az ex-csajodban, ha felhív a lakására egy kicsit takarítani, mert valószínűleg te jársz rosszabbul. Levélírónk arról panaszkodik, hogy a volt barátnője hosszú idő után meghívta padlót pucolni.

 

Hello! Az excsajokat utólag kibeszélni már fölösleges, legfeljebb csak annyit ér el vele az ember, hogy újra ingerült lesz, de ezt megosztom, mert tanulságos. Tudom, hogy nem ő volt a hülye, hanem én – mert hagytam magam megvezetni. Ezzel a lánnyal – legyen Judit – másfél évig jártam, majd márciusban szétmentünk. Azóta nem is beszéltünk egymással, nem tudtam, mi van vele. Pár hete fölhívott, hogy mi van velem, hogy vagyok. Kérdezte, hogy lenne-e kedvem találkozni vele. Miért ne? Mondta, hogy nyílászáró csere volt a lakásában és elég nagy a kupi, ezért inkább üljünk be valahova.

Nem bíztam abban, hogy újra összejövünk (talán egy kicsit), de megjelentem a megbeszélt helyen és időpontban. Valahogy nem két régi szerető találkozott akkor, hanem két olyan ember, akik között mintha soha nem lett volna semmi mély. Ez zavart. 1 óra múlva leléptem, mert dolgom volt. Pár nap múlva felhív, hogy elkelne nála egy kis „férfiúi segítség”. Mert a nyílászáró csere bizony elég sok kosszal járt. Bár a mesterek összeszedték maguk után a nagyját, azért bőven volt még ott mit csinálni. Felvettem egy munkásnadrágot és mentem. A bútorok letakarva, szőnyegek felcsavarva, befóliázva a sarokban, por és por. Megkért, hogy szereljem vissza a karnisokat az ablakok fölé. Megtettem. Közben rágyújtottam. Amikor Judit meglátta, rám szólt, hogy „ez egy füstmentes ház” – oké, mondom, de az összes ablak nyitva, por és szemét mindenhol, szerintem nem számít. Mindegy. Elnyomtam. Utána ő végig kint ült az erkélyen, de se egy rongyot nem rázott ki, se egy kávét nem főzött, vízzel sem kínált, kaját nem rendelt – és a nap végére ezek az apró kis figyelmetlenségek összeadódtak. Amikor még együtt voltunk akkor sem volt egy konyhatündér, de nem ilyen volt. Lazán takarítószemélyzetnek nézett. Mikor elbúcsúztunk, megköszönte, majd bezárta az ajtót és elsétált. Nagyon felhúztam magam a dolgon. Másnap reggel felhív, hogy ma is tudnék-e menni, kitakarítani a fürdőszobát. Azt hittem már elszállt tegnap a mérgem, hiszen aludtam is rá egyet, de hirtelen kitört belőlem, hogy: „a falakat ne fessem le, édesem?” – ezzel a mondattal nem is lett volna baj, ha nem üvöltöttem volna… Judit lerakta. Akkor jutott eszembe, hogy nála maradt tegnap a pulóverem. Nem kell vissza. Hát, ha a kishölgy bevágta a durcit, akkor nyalja ki a fürdőszobáját egyedül. Sajnálom, én nem tudtam tovább nyelni. Lehet, hogy valaki, „az igazi férfi” képes rá, én nem.

 
381 komment
Címkék: ribanc lúzer expara

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr333069011

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ha miattam nem képes új párkapcsolatba kezdeni, akkor miért hív? 2011.07.15. 15:16:25

Egy kis segítségre lenne szükségem. A párommal 2 évig voltunk együtt. Nagyon szerettük egymást, egymással képzeltük el a jövőt. A probléma az volt, hogy a párom sajnos nem mondta el a dolgokat, amik zavarták őt, inkább magába tartotta. 2 év után e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:22:29

@Kata1987: megnyugtatlak, te olyan csaj vagy, aki (még) nem tudott magának felhajtani egy befolyásos, pénzes, szakdolgozatot megíró férfit, ezért bánatos, irigy, elcseszettnek érzi az életét. De megnyugtatlak, hogy novemberben, amikor leadod a szakdolgozatodat, azt fogod gondolni magadról, hogy erkölcsileg magasabb szinten állsz, mint azok, akik összeszopják a szakdogát, náluk erősebbnek fogod magad érezni, büszke leszel magadra.
Persze ez csak önmagad megnyugtatása, a lelki békéd megteremtése, öncsalás. Mert az élet nevű játszmában azok a csajok nyernek, akik kihasználják a természetes adottságaikat, ők kapnak munkát, elismerést, anyagi javakat.
Te pedig vagy életed végéig nyugtatod majd magadat, hogy "de jó, hogy nem vagyok ilyen, ennél különb vagyok", vagy pedig megkeseredsz, irigykedsz, vagy pedig beállsz a sorba és igazi nőként a muffodra alapozod az anyagi biztonságodat.

@KovA: javaslom, hogy olvass Kantot, Hegelt, Marx-ot, mert ha kritikával kezeled őket és a praktikus oldalukat nézed, akkor a filozófiai művekből sokat lehet tanulni az életről.

Egyébként Kant mondása valahogy így hangzik: "A polgári házasság szerződés kölcsönös vagyon és nemiszerv-használatra".

Hurri Kán 2011.07.15. 14:23:51

@Muha:
Nem. Olyan nem kell. De bechert meg bort azt hozhacc :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 14:24:55

@gyvy: Ha éles a kés, akkor mindig van benne egy kis marha is! :D

Hurri Kán 2011.07.15. 14:25:42

@michaela77:
Drága, az a helyzet, a pörkölt nálam az vagy birka, vagy marha. Esetleg, határeset, csülök... De mivel szeretek belőle jót enni, így az a biztos, ha megcsinálom magamnak.
Ezt a megjegyzést az olajról inkább meg se nem hallottam :D

michaela77 2011.07.15. 14:25:46

@Muha: :D Valószínűleg csak nincs önbizalmam és a recept megerősítésre kell:) Don Pepe pizzát sütni nem nagy kunszt:D

@Bundabandi: ugyehogyugye?:) Akkor lehet, hogy mégis kreatív vagyok, csak nem gordonremszi módon?:)

@gyvy: ezt csak azért mondod, mert még nem ettél a sertéspörköltemből. Exanyósom pörköltjén mindig vastag olajréteg volt, az volt a szaft. Na nálam a szaft több, mint a hús, és sűrű, finom, hmmm, de megkívántam:)

KovA 2011.07.15. 14:25:58

@Muha: Tyű, akkó má' te is majd 300 éves lehecc - no de szemüvegére nem emléxem - lehet, hogy kontáktlencsét hordott ?

Muha 2011.07.15. 14:26:39

@gyvy: amíg az én házamban élsz, addig azt eszed, amit eléd teszek! :D

Szöszi 28 2011.07.15. 14:27:14

@bubo cupropenis: Sooook soook faszság amit írsz:D Amit eddig elértem, egyedül tettem, és nem szorulok senkinek a pénzére. A későbbiekben sem fogok. Cseppet sem vagyok megkeseredve. És nem is leszek. De hidd, hogy nagyon okos vagy, és igazad van, ha neked meg attól lesz meg a lelki békéd.

michaela77 2011.07.15. 14:27:28

@Muha: valamelyik standupos mondta, hogy sokáig szentül hittem, hogy apám pék, mert "amíg az én kenyeremet eszed...":)

Hurri Kán 2011.07.15. 14:29:27

@Muha:
Jól van... hanem az este megnéSzheted magad... Én szóltam... :P

Hurri Kán 2011.07.15. 14:30:41

@Bundabandi:
Életlen késsel nem lehet rendesen semmit csinálni... Élessel meg nem vágod meg magad, mert azzal nem kell maszatolni.

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:31:01

@Tarkin kormányzó: A munka ellenértéke, a bér mindenképpen járna a posztolónak. Egy több órás takarító szolgáltatás nem kevésbe került volna a csajnak, ezt spórolta meg és csak röhög a férfin, hogy az ingyen dolgozott. Megkérdezném a posztolót, hogy ő a munkahelyén is ingyen dolgozik?
A poszt a szexuálisan felfűtött férfi kihasználása mellett arra is jó példát szolgáltat, hogy a munka ellenértékét nem kaja meg szerencsétlen proletár (a férfi). A tőkés (az ex-csaj) pedig nyereséget termel (ingyen kitakarítják a lakását).
A posztoló nem lehet egy életképes alak. Több öntudat, érdekérvényesítő képesség kellene és tudni kell nemet mondani.
Ellenérték nélkül pedig egy szalmaszálat sem szabad keresztbe tenni, sem munkáltató kérésére, sem rokoni szívességből, sem női szempillák rebegtetésének hatására. Az ilyen szerencsétlen férfi az, akit aztán mindenhol kihasználnak, munkahelyen, családban, párkapcsolatban.
Soha, sehol, senkinek ingyen munkát nem végzünk. Ha nem tanulunk meg nemet mondani, akkor mások kihasználnak mindenféle ürüggyel (családi szívesség, ex-csaj, leendő csaj, barátság).

Muha 2011.07.15. 14:32:05

@gyvy: jujhaj, a fel felé fordulsz?
Issssssssssstenem. lesz egy jó estém. :D

Hurri Kán 2011.07.15. 14:33:38

@Muha:
Igen, de köSZben horkolni fogok, kivéve amikor nem mer akkor pukizni meg rukkapálni :D

Rebelde 2011.07.15. 14:34:44

@bubo cupropenis:

lol, aki összeszopja a szakdolgozatát (is) azon aztán nincs semmi irigyelni való

ma már egy nő hogy emberszámba vegyék nem alapozhat csak és kizárólag a muffjára, kőkori szöveget nyomsz:)

KovA 2011.07.15. 14:36:40

@bubo cupropenis: Persze-persze hasznos olvasmány az ilyen - de azért ne legyen az ember mások agyikájára se utalva teljesen - ha van sajátja. Úgyhogy csak módjával...
Mert lehet bármihez olyan nézőpontot definiálni ahonnan a dolgok különösen látszanak.
Az orrot pl lehet úgy leírni, mint az agy pöcecsatornáját.
A házasságot lehet úgy látni mint Kant. Kicsit arrébb állva lehet másképp is látni. A dolgoknak sok nézete van - köröskörül kívül és belül is.
A saját megélésünk/értékrendünk vetítővásznának torzításairól nem is beszélve :-)
Aknt olyan nézőpontot választott - amit mások nem. Pont azért mert azt a nézetet mások nem ismerik. Azt minek válassza amelyiket ismerik - azzal nem mond újat - azért attól aligha azonosíthatja a dolgot magát azzal az egy nézettel... meglehet igazán boldog ember az, aki a dolog ezen nézetével sosem szembesül. :-) Közben meg szerelmes a feleségébe és örül a nagyruháskosárnyi babának. Az is egy nézet :-)

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:40:55

@Kata1987: amiket írtam azok tények. Amit te írsz, abból megállapítható, hogy te most elhiteted magaddal, hogy felsőbbrendű vagy azoknál, akik kihasználják a testük adottságait. Irigyled, amit ezáltal elértek, bár nem az az utat, amin ezt elérték.

"Amit eddig elértem, egyedül tettem" - büszke vagy magadra, azt gondolod, hogy a te utad a helyes. Csak sajnos nincs olyan, hogy helyes út. Nyertes és vesztes van.
És azt gondolod, hogy te sose kaptál még segítséget semmihez? Sose volt senki aki a hónod alá nyúlt volna? Mindent teljesen egyedül értél el? Sose volt nálad tehetősebb párod? Sose kérték szívességet senkitől?
Leszel te még irigy, megkeseredett nő. Ha még nem vagy az.
Remélem megtalálod a békédet.
Amit elértél, azt egyedül érted el. Ez nem érdem, de te úgy állítod be. Ezzel különbözteted meg magad, mintha ez erkölcsileg magasabb rendűvé tenne. Nem ez csak a te utad.
Ingerülten írsz, faszságnak nevezed, amit írtam. Már dolgozik a dühöd. Nem látsz tisztán.

Hurri Kán 2011.07.15. 14:43:37

@bubo cupropenis:
Te meg elég szánalmas vagy ezekkel az izzadtságszagú álokoskodásaiddal együtt. De nem baj, ilyenre is szükség van, ettől színesebb a világ.

Szöszi 28 2011.07.15. 14:44:18

@bubo cupropenis: Mondom, hidd, hogy igazad van. Nem állok neki az érdemeimet firtatni, mert akkor meg beképzelt kurva leszek. Felesleges ilyen hülyékkel leállni, mint te:D

Easyke (törölt) 2011.07.15. 14:44:33

@Father Justice: az ár/érték arányban egyetértünk. (pl. én sem főzök magamnak, mert egyszerűen nem tudok kb. 700 forintból kihozni egy leves+másodikat, ennyiért adják ezt itt a munkahelyi étkezdében) De engem az háborít fel, hogy a férfiak általában nagyon lealacsonyítják a házimunka értékét, ugyanakkor elvárják, hogy azt a nő végezze el. Én azt mondom, ha a házimunka (mint pl. a főzés is) nem nagy szellemi kihívás, akkor azt egy férfi is el tudja végezni. Amit sokan szeretnek elfelejteni: egymásra vagyunk utalva (itt már az általad is említett két emberről van szó). Mert hiába "alacsonyabbrendű" munka a főzés, mosás, takarítás, ha nincs "valaki", aki megcsinálja, akkor saját magunknak kell. Nyilván ha egy jól kereső férfiról van szó, akkor ő ki tudja fizetni a bejárónőt (ugyanúgy, ahogyan egy jól kereső nő is ki tudja fizetni a kertészt). De ha nincs olyan szerencsés helyzetben? Ha sokat dolgozik, de annyira sokat nem keres, hogy ezeket megengedhesse magának, akkor marad a "magad uram, ha szolgád nincsen".
Az eredeti kérdés szempontjából szerintem nem lényeges amúgy, hogy ki mennyi energiát fektet bele, egyszerűen az elvárásokról volt szó.

Muha 2011.07.15. 14:46:22

@gyvy: nyugodtan. tudod, hogy mindennek van következménye. :D

Becsszó, de én még a PINAmmal soha semmire se mentem.

:D

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:47:14

@KovA: bizony, több nézőpontot is tudni kell használni.

Azzal pedig nem értek egyet, hogy az embernek (a többségnek) lenne saját agya, értékrendje, erkölcse, nézőpontja. Minden a szocializáció folyamán rakódik ránk. Ezért Kant és Hegel filozófiája nem árthat a nem létező saját, önálló nézőpontunknak. Mert olyan nincs. Mindent kapunk. Családból, iskolából, kortársaktól.

Madpapa 2011.07.15. 14:48:43

@Rebelde: pecsákat! lelőtted a poénomat, a kolbászosat!!!!!!!! :-DDD

Hurri Kán 2011.07.15. 14:49:18

@Muha:
Mer rosszul állsz a dolgokhoz, azér.... de már eSZt is elmontam, márpedig ötvenszer elmontam, semmit nem mondok el mégeccer :D

Muha 2011.07.15. 14:49:27

@gyvy: kérlek, mondd, hogy nekem azér néha akadnak gondolataim.
ugye akadnak?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 14:49:29

@bubo cupropenis: LOL! Imádom, mikor egy olyan megkeseredett ööö hímnemű ír meghatározást az "igazi nőről", aki még egy normálissal sem találkozott.

"beállsz a sorba és igazi nőként a muffodra alapozod az anyagi biztonságodat."

Elég sok igazi nőt szoktam látni néhány út szélén! Irigylem is őket rendesen! Elcseszett az életem! Ki jön velem a Dunának?

Muha 2011.07.15. 14:52:52

@Bundabandi: Nézni szabad menni?
Esetleg feltöröm a malacperselyt, aztán egyet megveszek. :D

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:53:24

@gyvy: ez az ál-liberális szöveg, hogy "De nem baj, ilyenre is szükség van, ettől színesebb a világ." Ez nagyon izzadságszagú...

@Kata1987: Nem beképzelt vagy, csak nyugtatod magad, hogy jobb vagy, mint a többi, aki nem saját erejéből jutott el valahova. Így határozod meg magad, hozzájuk képest. Ez normális.
Ahogy az is normális, hogy mások másként jutnak ötről a hatra. Ebben nincs semmi értékítélet, ezek csak különböző stratégiák.
Csak az élettapasztalat arra utal, hogy aki a muffjával jut előre, az nem irigy azokra, kik a saját erejükből jutnak el valahova, míg utóbbiak rendszeresen irigyek azokra, akik nőiességüket használják az érvényesüléshez.
Te nem vagy rosszabb, nem vagy jobb, csak más a stratégiád. Nehezebb utat jársz, amihez szükséged van arra, hogy elhitesd magaddal, hogy ez a "jó" út.

Hurri Kán 2011.07.15. 14:54:06

@Muha:
Nehéz lenne erről most nekem beszélnem... :DDD

Easyke (törölt) 2011.07.15. 14:54:25

@Bundabandi: én megyek. Nem főzök, nem állok az út szélén, nem szopok le senkit a szakdolgozatomért és hiszek a tartós, egymás kölcsönös tiszteletén alapuló kapcsolatban. Tehát semmi okom/jogom arra, hogy tovább éljek. Mikor, hol? :))

Easyke (törölt) 2011.07.15. 14:56:38

@bubo cupropenis: amúgy te honnan tudod, hogy melyik a jó út?
Amúgy anyukád melyik utat választotta? Őt is így lenézed/lenézted?

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:57:35

@Bundabandi: te is tudod, hogy nem az út szélén állókról beszéltem, őket nem nevezném az élet nyerteseinek, bár a hasonló korú és végzettségű nőkhöz képest valószínűleg kevesebb munkával jobban keresnek. Miért kell kiforgatni a szavaimat? Mert nincsenek érveid?
Azokról van szó, akik hozzád hasonló társadalmi rétegből származnak, hasonló végzettséggel bírnak, és még ráadásul muffból is dolgoznak a sikerért.

Hurri Kán 2011.07.15. 14:58:46

@Easyke: @Bundabandi:
Mielőtt ugrotok, főzzek nektek valami finomat? Aztán adok követ, meg kötelet is, úgy gyorsabb :DDD

Hurri Kán 2011.07.15. 14:59:22

@bubo cupropenis:
Szerintem nem kéne osztanod az észt, neked se lehet sok belőle...

Rebelde 2011.07.15. 15:01:54

@bubo cupropenis:

"Csak az élettapasztalat arra utal, hogy aki a muffjával jut előre, az nem irigy azokra, kik a saját erejükből jutnak el valahova, míg utóbbiak rendszeresen irigyek azokra, akik nőiességüket használják az érvényesüléshez."

ez egyrészt nem feltétlenül igaz másrészt, nem is biztos hogy a test felhasználása az érdekek érvényesítésére a könnyebb út, sőt a legnagyobb tévedés ezt hinni, főleg kívülállóként:)

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:02:58

@Easyke: jó út nincs, rossz út, csak stratégiák. Anyám a "dolgos, társadalmilag elfogadott, erkölcsileg helyeselt" utat választotta önmaga meggyőzésével, hogy ez a jó, helyes. Ha a könnyebb utat választja, akkor sem ítélem el, mert ez nem értékítélet.
És minden útnak megvannak a következményei. Vagy önámítás, vagy csalódás és irigység vagy esetleg nem is tudja, hogy van másik lehetőség, másik út.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 15:03:41

@Muha: Hány tevét tudsz adni? 100 tevéért, 10 kecskéért és 3 birkáért TALÁN meggondolom magam... :D

camels.evilsun.org/index.php

michaela77 2011.07.15. 15:03:56

@bubo cupropenis: szerintem ez nem irigység. Kicsit álszentség, igen, talán. Hiszen én nem tudom elképzelni azt az élethelyzetet, hogy ha valakinek azt mondják, figyelj, tudok segíteni, hogy bekerülj egy szuper munkahelyre, akkor erre az lenne a válasz, hogy köszi, nem, majd a saját erőmből.
Pedig nyilván itt is valamit valamiért helyzet van. Csak itt a valami az eddig elért eredmények, a rátermettség, a rokoni kapcsolat, stb..
És társadalmilag jelenleg ezek sokkal elfogadottabb, és ezáltal erkölcsileg magasabban álló dolgok, minthogy valaki a testével jut előre.
Nekem nincs gondom vele, nem vagyok rá irigy, ugyanakkor én is büszkébb vagyok arra, amit saját magam értem el. Mert ésszel nehezebb, mint testtel. És ami nehezebb, az megbecsülendőbb. Szerintem.

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:09:58

@Easyke: ki beszélt arról, hogy becsülendő-e valaki?
Erkölcsi ítéletet senki felett nem mondhatok, mert ugyanazt a buta zsidó-keresztény értékrendet hurcolom, amit le kellene vetkőznie mindenkinek, legalább időnként, hogy tisztán láthasson.
Nem becsülendő senki. Ezek életstratégiák, nem értékkategóriák.

A posztban szereplő ex-csaj csak a stratégiáját követi, az ex-pasinak meg ezt kellene felismerni, mert ő lesz a játszma vesztese. De a csajról rosszat nem mondhatok, csak azt, hogy neki ez a stratégiája, így intézi a problémáit, oldja meg a feladatait. Nem a csajnak vannak lelkiismereti problémái, hanem a srácnak. Őt zavarja, hogy vesztett a játszmában, hogy életképtelen stratégiát követett.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 15:14:15

@bubo cupropenis: Én csak összefoglaltam amit mondtál. Egy nő kb. így látja azt - így jön át -, amit itt összerizsázol. Milyen érveim legyenek egy hibás világképpel megáldott emberrel szemben? Aki ráadásul úgy gondolja igaza is van.

@Easyke: Én is lúzer vagyok! Magam írtam a szakdogámat...szégyenlem is magam rendesen! Margit hid? Holnap reggel? Még látni akarom a napfelkeltét!

@gyvy: Sok kő kell! A boszik lebegnek a vízen, mint tudvalévő!

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:14:29

@michaela77: én értem, amit írsz, de te értékítéleteket fűzöl a stratégiákhoz. Ezt én nem teszem.
Egy közgazdászt kérdezz meg, hogy az eredmény, amit drágábban érsz el, az hasznosabb-e. Nem jobb. Lehetsz rá büszke, mert erre neveltek, de nem hasznosabb.
Zsidó-keresztény etikai szempontból igazad van, de én erkölccsel nem foglalkozok.
Aki saját erejéből ér el valamit, az büszke rá, mert kap egy hátbaveregetést a társadalomtól. Ügyi voltál. És arra neveltek, hogy ezt te jó érzéssel fogadd, megnyugodj, hogy társadalmi elvárásoknak megfelelően cselekedtél, "jó" voltál.
Közben a társadalom ugyanazt a jutalmat adja annak, aki rövidebb úton jut el ugyanoda, csak a hátbaveregetés nem nyilvános.

Hurri Kán 2011.07.15. 15:15:31

@Bundabandi:
Várjál.... akkor lehet, hogy nem boszi, hanem kacsa... akkor viszont megsütlek, akkor nem kell ugrani :D

michaela77 2011.07.15. 15:20:14

@bubo cupropenis: teljesen értem amit mondasz. De ha az ember nem fűz értékítéleteket a tettekhez, akkor mitől nem lesz mondjuk börtöntöltelék?
Megértem, ha valaki éhezik és ezért bankot kell rabolnia. De értékítéletet fűzök hozzá, és én soha nem tennék ilyet.

A társadalom nem ugyanazt a jutalmat adja, maximum ugyanazt a célt éred el. Viszont ha nem csak előrébb jutásról beszélünk, hanem olyan valamiről, aminek a spektruma csak egy kicsit szélesebb ennél, akkor már a társadalom azonnal büntet.
Eredményt tehát nem drágábban vagy olcsóbban lehet elérni, hanem morálisan elfogadhatóan, kevésbé elfogadhatóan és elfogadhatatlanul. Ha magamtól érem el, elfogadható, ha a testemmel, kevésbé elfogadható, ha mondjuk más életének az árán, akkor elfogadhatatlan.
Szerinted lehet élni anélkül, hogy ezeket az értékítéleteket az ember megalkotná?

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 15:21:58

@bubo cupropenis: "Csak az élettapasztalat arra utal, hogy aki a muffjával jut előre, az nem irigy azokra, kik a saját erejükből jutnak el valahova, míg utóbbiak rendszeresen irigyek azokra, akik nőiességüket használják az érvényesüléshez."

Sem az irigykedés, sem a hiánya nem szükségszerű egyik oldalról sem.

Aki a muffjával jut előre, az rendszerint nem elég okos ahhoz sem, hogy jól bánjon a pénzzel, így amikor kiesik (kiöregszik) abból a körből, ahol addig volt rá igény és fizetőképes kereslet, kellemetlen helyzet adódhat: kiapadnak a forrásai. Na, akkor már bizony sokan irigykednek közülük azokra a nőkre, akik észből jutottak el valahova, és azt a szintet meg is tudták tartani. (Itt persze kivétel az a kategória, akik a legfölsőbb szintű pénzemberek kitartottjaik voltak, mert abból a zsetonból bőven marad 80 éves korukra akkor is, ha folyamatosan két kézzel szórták azt.)

Aki pedig a saját erejéből jutott el mondjuk ugyanarra a szintre 30 éves korára, mint egy pénzszóró, kiélt rüfi, az miért is irigykedne? Ellenkezőleg, sokkal jobban meg fogja becsülni magát, mert nem kellett és továbbra sem kell megalkudnia (szponzort keresnie) a létezéséhez. Ha okos, szorgalmas, tehetséges, jó a szakmájában, nem is feltétlenül görcsölte szét magát a céljai eléréséhez vezető úton.

Az viszont sajnos igaz, hogy az utóbbi halmazba nagyságrendekkel kevesebben tartoznak, és az is, hogy az első metódus időegység alatt sokkal több látványos eredményt produkál fiatalon.

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:25:39

@Bundabandi: nyugi, olyan nincs, hogy hibás világkép. Van életképes és életképtelen.
Van erkölcsös és erkölcsmentes. Az erkölcsmentest direkt nem erkölcstelennek írtam, mert nem ugyanazt jelenti.

Aki a muffját használó nőről csak a prostikra tud asszociálni, a a társadalmi elvárásoknak megfelelően nagyon jól van tréningezve.

Én is magam írtam a diplomamunkámat és a szakdolgozatomat is, ugyanis két diplomám van. És nem erkölcsileg háborít fel az, hogy valaki összevágja, vagy összeszopja a szakdolgozatát, hanem azért mert könnyebb úton jutott el oda, ahova én.
És annak ellenére, hogy férfi vagyok, irigy is vagyok. Ezt be kell vallani. Ez természetes érzés. Nem azért ítélem el őket, amiért a társadalom, mert erkölcsileg rosszallnám a tettüket, hanem a saját hasznom, energiaráfordításom szempontjából irigylem őket.

Ki az aki szeret sok munkával kevés pénzt keresni, míg mások kevés munkával sokat keresnek? Csak a jól idomított rabszolgák, az agymosott, engedelmességre nevelt emberek.

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:33:35

@michaela77: az értékítéleteket a társadalom alkotja meg (gyerekkorban a család).
Én is követem az általános erkölcsi útmutatásokat, de tisztában vagyok vele, hogy ezeket úgy kapjuk a szocializációnk folyamán és ezért nem lepődtem meg, amikor egy-két nem európai országban teljesen más értékekkel szembesültem.

A büntetéstől való félelmet belénk nevelték, ettől is vagyunk képesek társadalomban élni. Engem is idomítottak, meg másokat is, de én ezt tudom magamról, mások meg nem :)
Nekem is érdekem, hogy legyenek közös normák, elfogadott mérce a társadalomban, de ha csak ez alapján ítélném meg az embereket, akkor sose érteném meg a posztban szereplő ex-csaj motivációját. Egyszerűen annyit írnék a kommentemben, hogy "hülye kurva". És nem érteném, hogy miért ilyen, nem is akarnám megérteni, eszembe se jutna, hogy ő nem "rossz" csak máshogy jut előre. Neki meg se fordul a fejében, hogy ez "rossz". Mert kivonta magát a társadalmi normák alól, akikor az ex-pasi erőforrásait kihasználta.

michaela77 2011.07.15. 15:38:07

@bubo cupropenis: te úgy csinálsz, mintha nem is azt írtam volna amit, és folytatod azt a gondolatmenetet, amit a saját logikád szerinti érvekkel alá tudsz támasztani:) Kár:)

Egyébiránt a megértést és az egyetértést olyan sokan keverik. Simán lehet, hogy megértem a motivációját mégis azt írom, hogy hülye kurva, mert a motivációja számomra morálisan elfogadhatatlan, ezek a morális normák pedig részben társadalmilag belém neveltek, részben viszont én alakítottam ki őket, hiszen felnőtt lennék, vagy mi a fene, nem pedig birka, aki megy a többiek után.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 15:44:20

@bubo cupropenis: Tippelhetek? Valami bölcsész vagy gondolom....

"Egy közgazdászt kérdezz meg, hogy az eredmény, amit drágábban érsz el, az hasznosabb-e. "

Na én egy közgazdász vagyok, szóval a hasznosság az egyén preferencia-rendszerétől is nagy mértékben függ. Ha drágábban értem el, de számomra nagyobb hasznosságot jelent, akkor mit érdekel engem, hogy egy ribi rövidebb úton érte el azt, amit én?! Mert engem nem izgat! Számomra nagyobb hasznossággal bír, amit önmagam értem el. Ponty! Bocs, dolgom van, megyek a Margit hídra! :D

rozsomák 2011.07.15. 15:45:10

"A büntetéstől való félelmet belénk nevelték"

ezt a típusú érvelést hívják úgy, hogy ízetlen tautológia.. amikor önmagával magyaráznak valamit.

A büntetés mint olyan,eleve a félelemre épít... anélkül nem létezne a fogalom se..
jó reggelt..

egyébként a posztban szerepló csaj miért hülye kurva ? Azért, mert dugni akart ?
Akkor minden pasi, aki bármikor dugni akar, azokat hogy hívod ?

Muha 2011.07.15. 15:50:09

májjjá hííííííííííí
májjjá hóóóóóóóóóóó
májjjá hééééééééééé
májjjá há hhháááááá

michaela77 2011.07.15. 15:54:23

@Muha: nem tom mit szedsz, de kérek én is.

Hurri Kán 2011.07.15. 15:55:25

@michaela77:
Jelenleg szemetet... Az van, megbírságolták tiltott helyen való kéjelgésért, nem fizette be, most le kell dolgoznia...

Muha 2011.07.15. 15:55:45

@michaela77: most csak nem vettem be a csillapítóimat. :D

Muha 2011.07.15. 15:56:51

@gyvy: most csak irigykedel, hogy a nuncikámból milyen könnyedén tellik a nercbundeszre. :D

michaela77 2011.07.15. 15:56:53

@gyvy: játszótéren nyalta a fagyit?

@Muha: amúgy meg szemétség, most ezt a hülyeséget dúdolom.

Hurri Kán 2011.07.15. 15:59:17

@Muha:
tudod jól, hogy tőlem mekkaptad volna, de csak két hét múlva. De hát olyan kis türelmetlen vagy...

@michaela77: rosszabb, kolostor előtt evett osztrigát...

www.youtube.com/watch?v=nzHKUzWQ7_s

Easyke (törölt) 2011.07.15. 15:59:53

@Bundabandi: jaj, az olyan szééép... de mi lesz, ha a napfelkelte hatása alá kerülök és nem akarok ugrani?

@Muha: ájm blú, dábdirábdájrudábdíráb...

Madpapa 2011.07.15. 16:01:08

@Muha: O-zone számot dúdol a fijú ;-)

Muha 2011.07.15. 16:01:11

@michaela77: :DDDDDDD
*nyihihiiiiii*

Hurri Kán 2011.07.15. 16:04:34

@Easyke:
Izé... minden O.K. nyaktól felfelé? :D

Muha 2011.07.15. 16:04:50

@michaela77: és még azt is mondom neked:
-nyalifali leves savanyú citrom szelet.

:D

dr. gernika 2011.07.15. 16:05:50

@michaela77: Dettó, én is átvariálom a receptet. :D Ritkán főzök, de akkor már kicsit ápdétesítem.

michaela77 2011.07.15. 16:06:48

@Muha: hát én erre annyit tudok mondani, hogy kitrákotty.

Muha 2011.07.15. 16:08:17

@michaela77: édes tyúkom mégis van egy fél pénzem. :D

michaela77 2011.07.15. 16:09:16

@Muha: legyőzhetetlen őmuhaságod.

Easyke (törölt) 2011.07.15. 16:10:14

@gyvy: most melyikkel van gondod? A naplementével, vagy az Eiffel65 "együttes" Blue című számával? :))

Easyke (törölt) 2011.07.15. 16:11:12

@Easyke: ööö, napfelkelte. Úgy értettem, hogy napfelkelte. Már teljesen elkapott ez a romantikus hangulat...

Hurri Kán 2011.07.15. 16:11:37

@Easyke:
Eiffelékkel... de ha így folytatjátok, a naplementével is lesz mer megelőzök mindenkit a Margit-hídon :DDD

Muha 2011.07.15. 16:11:53

@Easyke: Nagyon durván kommentelsz ma. Ezt sem láttam eddig.
Lassan már lentről fölfelé is kell olvasni. :D

@michaela77: ádddehogy. simán le lehet gyűrni. még hagynom sem kell magam. :D

Muha 2011.07.15. 16:12:56

@gyvy: attól hogy te beugrasz, a Nap még nem ugrik utánad! :D

michaela77 2011.07.15. 16:13:28

@Muha: eccer egy rohadt nehéz munkanap után lementem a páromhoz teljesen elkeseredve, majd vettünk egy kis vodkát és narancsot.
Nem ragoznám, pár pohár elfogyasztása után verset költöttem, amit ő szemét módon legépelt rögtön.
Ilyenek voltak benne (a tévében medúzákról volt szó):

"Az idő szép, nagyon jól érzem magam.
Nem megyek többé dolgozni
A fizetésem kérem az alábbi számlaszámra tolni
Rá.
Politish.
Néha egy kis medúza. Az egész világ (Hole Word)
Kapja be.

Medúzák.
Az álmom egy pénz nélküli világ
És ott kurvára nincsenek medúzák
Tudom hogy ez utópia de
Bennem van sok-sok pia."

Állítólag a hole wordot én magam betűztem így, eheh.

Hurri Kán 2011.07.15. 16:13:58

@Easyke:
Pláne... az nagyon korán van...

Hurri Kán 2011.07.15. 16:15:29

@Muha:
Pedig a Dunában még a Nap is más...

dr. gernika 2011.07.15. 16:18:17

@KovA: Vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy a szükségből kovácsolt erényt.

michaela77 2011.07.15. 16:18:41

@gernika: mármint kalóriát csökkentesz benne, vagy csak saját szájízre alakítod?

dr. gernika 2011.07.15. 16:27:48

@Bundabandi: Kitöltöttem magamra, 69 tevét és 9 kecskét érek.

Hurri Kán 2011.07.15. 16:27:55

@gernika:
És ha más tölti ki? :PPP

Muha 2011.07.15. 16:31:31

@michaela77: jaaaaaaaaaaaaaj. :DDDDD

@gernika: egy 69-es én is magamra töltenék. :D

Muha 2011.07.15. 16:39:17

@michaela77: Ez igaz. én csak csúnyákat és rosszakat tudok. :D

michaela77 2011.07.15. 16:39:24

@gernika: én is próbálok kalóriát csökkenteni. Csak aztán valahogy éjfél körül mindig megkívánunk egy kis sült húst:)

michaela77 2011.07.15. 16:40:15

@Muha: tudom, hogy csak irigykedsz, mert szeretnél te is ilyen jó költő lenni.

Easyke (törölt) 2011.07.15. 16:57:14

@Muha: ott a pont!
Jáááj, most már megyek haza, mert nagyon fáradt vagyok!!

Joe69 2011.07.15. 17:11:10

Azért ne cseszegessétek a posztolót, sokan áldozatul esnek a nők ilyen határtalan pofátlanságának így-úgy..

Az én sztorimban szereplő kis ribanc kétszer is hülyét csinált belőlem. Nyilván gerjedtem rá, ezt ki is szúrta, ahogy kell. Gyanútlanul elmentem az első, sokat szervezgetett randira, ami egy kajabolt előtt volt. Felcipeltetett velem egy nagy rekesz ásványvizet a koleszszobájába, majd rám nézett, megköszönte szépen, és elköszönt. Én mit tehettem, ott helyben elküldtem a kurva anyjába, és elhúztam.

Két évre rá egy buszos túrán összefutottam vele megint. Egy pasival volt, én sajnos egyedül. Hazafelé éjszaka mellém ült azzal a dumával, hogy így jobban tud aludni (!) Aztán a kezembe nyom valami kenceficét azzal, hogy masszírozzam meg a vállát, mert nagyon fáj. Neki is vetkőzik cicifixre. És én mit teszek..megmasszírozom..

Csekély vígasz, hogy a két ülésnyire dermedten ülő pasija plusz a buszbéli társaság jelzéseik alapján máig azt hiszik, hogy mi egy kurva nagyot dugtunk ott a hátsó ülésen..

lárvalányhaj 2011.07.16. 00:50:15

@bubo cupropenis:

"A poszthoz még annyit, hogy nem is annyira szopatta meg a csaj a srácot. Én ismerek olyan PhD hallgatót, aki képes volt megírni egy hallgató lány szakdolgozatát, csak azért, mert az leszopta párszor. Persze diplomázás után rövid úton kidobta a srácot."

Ennek a jelenségnek szép magyar neve is van, úgy hívják, hogy korrupció. A korrupció pedig mindig a rendszerből fakad.
Őszintén remélem, hogy a péhádés srác témavezetője is tudomást szerzett a dologról, és megtették a szükséges lépéseket.

fülöpke 2011.07.16. 13:57:51

@Köldökszösz (csodalampa): "Bátran állíthatom, hogy gordon remzinél csak finomabbakat főzhetsz..." :D :D :D
Pontosssan.
Ismeritek a viccet a pokolról, meg a mennyországról, ahol a klb. munkákat klb. nációjú egyedek végzik. Gordon biztosan nem ismeri. :D Rövid részlet:
A mennyországban a szakács francia.
A pokolban pediglen angol...

A mennyországban a szerető olasz.
A pokolban meg svájci...

@michaela77: Szerintem te dekódoltad tökéletesen a történetet! :D

Müszélia 2011.07.16. 19:41:05

@Bundabandi: ez csak nem az alekosz volt?

fülöpke 2011.07.17. 10:24:11

@Nard: "Az olasz bárhol szar."
:D
Te nem kedveled az olaszokat. (Ne mondd, hogy nem tudok a soraid közt olvasni...) :D
Különben én bírom őket, főleg, amióta éltem a dicső kilencvenes évek legelején Szicíliában fél évet. Igaz, a szeretőséget nem teszteltem, de a sicilianok jó fejek, barátságosak, gálánsak, és a konyhájuk valami pazar. Persze tudom, hogy ők tulajdonképpen nem is olaszok (mármint az olaszországiak szerint.) :-)

eneska · http://kerdesek.hu/ 2011.07.17. 15:24:53

nyávogjunk, sajnáltassuk magunkat, úgy biztos jobb...

KovA 2011.07.18. 15:18:23

@Joe69: Oszt' mé' (masszíroztad mög) ?
Lehet pasiféltékenyítésre használt...

"Csak" - barát-barátnő kapcsolatban persze az embör fia szívesen vállal effélét - de egy többet remélőnek - megalázó küldetés...

Nati Walter 2011.07.20. 04:28:41

hmmm,nem fehérvári a story véletlenül? ;-)
süti beállítások módosítása