Judit takarítószemélyzetnek nézett

2011. július 15. 07:31 - Panni CsP

„Egy rongyot sem rázott ki, se egy kávét nem főzött, vízzel sem kínált, kaját nem rendelt, és a nap végére ezek az apró kis figyelmetlenségek összeadódtak” – sose bízz az ex-csajodban, ha felhív a lakására egy kicsit takarítani, mert valószínűleg te jársz rosszabbul. Levélírónk arról panaszkodik, hogy a volt barátnője hosszú idő után meghívta padlót pucolni.

 

Hello! Az excsajokat utólag kibeszélni már fölösleges, legfeljebb csak annyit ér el vele az ember, hogy újra ingerült lesz, de ezt megosztom, mert tanulságos. Tudom, hogy nem ő volt a hülye, hanem én – mert hagytam magam megvezetni. Ezzel a lánnyal – legyen Judit – másfél évig jártam, majd márciusban szétmentünk. Azóta nem is beszéltünk egymással, nem tudtam, mi van vele. Pár hete fölhívott, hogy mi van velem, hogy vagyok. Kérdezte, hogy lenne-e kedvem találkozni vele. Miért ne? Mondta, hogy nyílászáró csere volt a lakásában és elég nagy a kupi, ezért inkább üljünk be valahova.

Nem bíztam abban, hogy újra összejövünk (talán egy kicsit), de megjelentem a megbeszélt helyen és időpontban. Valahogy nem két régi szerető találkozott akkor, hanem két olyan ember, akik között mintha soha nem lett volna semmi mély. Ez zavart. 1 óra múlva leléptem, mert dolgom volt. Pár nap múlva felhív, hogy elkelne nála egy kis „férfiúi segítség”. Mert a nyílászáró csere bizony elég sok kosszal járt. Bár a mesterek összeszedték maguk után a nagyját, azért bőven volt még ott mit csinálni. Felvettem egy munkásnadrágot és mentem. A bútorok letakarva, szőnyegek felcsavarva, befóliázva a sarokban, por és por. Megkért, hogy szereljem vissza a karnisokat az ablakok fölé. Megtettem. Közben rágyújtottam. Amikor Judit meglátta, rám szólt, hogy „ez egy füstmentes ház” – oké, mondom, de az összes ablak nyitva, por és szemét mindenhol, szerintem nem számít. Mindegy. Elnyomtam. Utána ő végig kint ült az erkélyen, de se egy rongyot nem rázott ki, se egy kávét nem főzött, vízzel sem kínált, kaját nem rendelt – és a nap végére ezek az apró kis figyelmetlenségek összeadódtak. Amikor még együtt voltunk akkor sem volt egy konyhatündér, de nem ilyen volt. Lazán takarítószemélyzetnek nézett. Mikor elbúcsúztunk, megköszönte, majd bezárta az ajtót és elsétált. Nagyon felhúztam magam a dolgon. Másnap reggel felhív, hogy ma is tudnék-e menni, kitakarítani a fürdőszobát. Azt hittem már elszállt tegnap a mérgem, hiszen aludtam is rá egyet, de hirtelen kitört belőlem, hogy: „a falakat ne fessem le, édesem?” – ezzel a mondattal nem is lett volna baj, ha nem üvöltöttem volna… Judit lerakta. Akkor jutott eszembe, hogy nála maradt tegnap a pulóverem. Nem kell vissza. Hát, ha a kishölgy bevágta a durcit, akkor nyalja ki a fürdőszobáját egyedül. Sajnálom, én nem tudtam tovább nyelni. Lehet, hogy valaki, „az igazi férfi” képes rá, én nem.

 
381 komment
Címkék: ribanc lúzer expara

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr863069011

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ha miattam nem képes új párkapcsolatba kezdeni, akkor miért hív? 2011.07.15. 15:16:25

Egy kis segítségre lenne szükségem. A párommal 2 évig voltunk együtt. Nagyon szerettük egymást, egymással képzeltük el a jövőt. A probléma az volt, hogy a párom sajnos nem mondta el a dolgokat, amik zavarták őt, inkább magába tartotta. 2 év után e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.07.15. 07:43:06

Kedves Posztoló!

Kérlek add meg az elérhetőségeidet, mert ilyen losert nem lehet találni könnyen:D
Én adok még KVCG-t is! :D

Szöszi 28 2011.07.15. 07:43:44

Én miért nem fogok ki ilyen balekot (sajnálom, de az vagy:D) soha? Pedig nekem is meg kéne csinálni a fürdőszobámat:D Posztoló jelentkezz, főzök is rád míg nálam dolgozol:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 07:46:10

Poszter-poszter, Te szopni jársz ide! Mondta Judit, majd kiült az erkélyre.

Minden munka előtt, még ha azt ismerősnek is végzed, illik tisztázni, hogy ki-mivel tartozik a másiknak. Például megkérdezhetted volna, hogy előtte avagy utána óhajt leszopni.

Rendes voltál, megszívtad. Tanulj belőle, mást úgysem tudsz csinálni.
Másfél évet gályázni egy ilyen picsa mellett? OMG! Pacifista vagy-e? Vagy budhista?

fumerin 2011.07.15. 07:47:16

@Kata1987: Látom, a hölgyek körében népszerű a srác:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 07:48:04

@Kata1987: Én szivesen megcsinálom, de akkor nem csak a csempét fugázom ki, ha érted hogy mondom. :DDD

Szöszi 28 2011.07.15. 07:50:19

@fumerin: Naná:D Úgy sajnálom az ilyen típusú pasikat...De azért jól jönne egy nekem is:D Van a családban is. Az ilyen ribancokat meg, mint Judit jól elverném, de felesleges, mert ugye nem csak ők a hibásak. Ha valaki nem akar valakinek a csicskája lenni, nem lesz.

fumerin 2011.07.15. 07:51:18

@Kata1987: Sajnálod? Miután egy napig melózott cigi+kávé+pia+kaja nélkül a semmiért? :D
Mondd, ilyen ember tényleg létezik?
A cigi megtiltása után basztam volna a csajra az ajtót! :D

Szöszi 28 2011.07.15. 07:52:41

@Köldökszösz (csodalampa): Ahhha, éééértem:D Nagy a szád, mert biztos azt hiszed egy Angelina Jolie vagyok. Lesz majd sírás, amikor meglátod, hogy nem:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 07:54:12

@Kata1987: Setétben minden tehén fekete. Tüzet oltani a moslékosvödörrel is lehet.
:)))

Ja, akinek nem inge, ne vegye magára! :DDD

ati2 2011.07.15. 07:54:29

Hát ezt megszívtad rendesen. Olyan nőt alapból elkerülünk, aki nem főz, és nem takarít! Legalább tanultál belőle, remélem.

fumerin 2011.07.15. 07:55:51

@ati2: "nem főz, és nem takarít"
Ezt nem írják rá a nőkre:D

Easyke (törölt) 2011.07.15. 08:01:26

1. A csaj egy oltári lehúzós p..., messziről kerülni kell. Amúgy csak azért vette fel a kapcsolatot a poszterrel, mert tudta, hogy majd takarítani kell. Ez is a terv része volt. A pasi viselkedése mutatja, hogy a férfiak (?) bármire képesek egy kis reménybeli szexért. Aztán meg sápítoznak, amikor valaki ezt ki is használja :))
2. Mielőtt rágyújtunk, illik megkérdezni, hogy szabad-e. Én sem engedem, hogy bárki rágyújtson a lakásomban. Amíg kocsim volt, ott se.

Burgenlandi opelos 2011.07.15. 08:04:15

Néhány hete a kutyámat futtattam a közeli erdőben, betértem egy ismerős büféshez is, miért ne sörözzek ugye.
Ott éppen az Önkéntesek Hete zajlott, játszóteret építettek.
-De jó Opelos Vadállat, hogy jöttél, számítottunk rád.
De jó. Estig építettünk hintákat, mászókát, irtottam a gazt. Viszont jó volt a társaság, voltunk húszan, csajok is, pia is volt.
Két nap múlva megjelentem ismét, már munkásruhában, Opel szerszámokkal megrakva.
Egyedül nyomtam sötétedésig bassza meg. Még a büfés is haza ment.
Többet nem mentem.

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 08:05:44

Ha (talán?) egy kicsit bíztál benne, hogy újra összejöttök, az is bőven több volt a soknál. Ilyet nem csinálunk! A nő tökéletesen tisztában volt ezzel, és pont emiatt számított rá, hogy bátran csicskáztathat, míg fel nem bukkan a színen a következő kényelmi állandó. Ha pedig inkább szingliskedik még kicsit, kiválóan bejáratott és idomított eleme lehettél volna a felhőjének. Bizarr belegondolni, hogy a kávén és a kaján múlott, hogy nem így lett, habár később ez is karcsúnak tűnhetett volna egy kis alamizsnaszex nélkül. :)

A végkifejlet a kávéhiánynak hála pozitív lett, így nem történt nagy károsodás, de ebben az indoklásban van egy 180 fokos iránytévesztés:

"Sajnálom, én nem tudtam tovább nyelni. Lehet, hogy valaki, „az igazi férfi” képes rá, én nem."

Ellenkezőleg, az igazi férfi egy percig sem nyel egy ilyen nőnek és általában eleve nem is jön össze olyan nővel, aki nem konyhatündér. (Kivéve, ha annyi zseton terem a kertben, hogy a legpuccosabb éttermek rendszeres látogatása sem okoz problémát.)

Az igazság kedvéért viszont tegyük hozzá, hogy a 'nyelés' szempontjából sokkal mérvadóbb lenne azt részletezni, milyen volt a másfél évig tartó a kapcsolatotok, nem pedig egy lezárt történet utáni egydélutános sérelemből kiindulni.

ati2 2011.07.15. 08:08:30

@fumerin: Előre nem is, de gyorsan kiderül, és lapát :D
Amelyik nem főz neked, az a gyerekének se fog általában.

Egyébként nincs semmi baj az exeknek történő segítséggel, csak honorálja legalább egy köszönömmel.
Én kaját + piát is szoktam kapni segítség nyújtás esetén, pénzt meg úgyse fogadok el...

Puch Cavette 2011.07.15. 08:11:26

Tanulopenz. Nem volt draga, hacsak nem vettel ki miatta szabit. Szerintem nem vagy luzer. A jo indulat nem luzerseg. Akkor lennel az, ha legkozelebb is mentel volna.

dr. gernika 2011.07.15. 08:12:42

Királykisasszony, alanyi jogon jár neki a segítséged, ez neked öröm, jutalom. :)
Lehet a végén természetben tervezte viszonozni, de nem biztos. Egy ismerős szerint egy egyedül élő hölgyismerősének minden férfimunkára van bejáratott "barátja".

boss888 2011.07.15. 08:14:45

@Köldökszösz (csodalampa): Minden munka előtt, még ha azt ismerősnek is végzed, illik tisztázni, hogy ki-mivel tartozik a másiknak.<----ott a pont

Ha segítek bármilyen csajnak, (persze nem takarítani, mert az női munka) akkor megkérdezem, h mivel hálálja meg! Persze fizetséget mindig előre el kell kérni, ne gyarapítsuk a körbe tartozást...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 08:15:32

Nincs az a büdöskurvaúristen, hogy én takarítani menjek olyan nőhöz akit már kukáztam :) Én azt mondtam volna, ha a "férfiúi segítség" abban merül ki, hogy ájultra dugom, akkor rendben, de melózni nem. :) Amúgy egy jót röhögtem volna rajta és közölném, hogy addig álljon féllábon amíg nála felnyalom a lakást.

cyd 2011.07.15. 08:21:10

Judit ügyes. Férfiként is azt mondom jár neki a pirospont :) a poszter meg egy igazi balfasz. A férfiúi segítség hallatán nem munkásnadrágot kell vinni, hanem gumit, pont.

Muha 2011.07.15. 08:21:28

Szerkezetét tekintve kiváló történet.
Hány meg mennyi ilyen van, hogy csinálsz valamit, mindhiába.
Remek, bravo, bravo, bravissimo.

Én csak azt nem értem, hogy a csajoknál mindig van valami új faszi, akivel basznának. Miért nem olyant hívott a RONGY?

Easyke (törölt) 2011.07.15. 08:27:18

@cyd: télit, vagy nyárit? :O

@ati2: és az olyan férfit is :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 08:27:51

@cyd:

Vagy kiröhögni és lebaszni a telefont, és többet fel nem venni ha ő hív :)

Nutshell 2011.07.15. 08:29:39

Jajjj, de kis cuki, segítőkész vagy :) Ráérsz a hétvégén? :)

fumerin 2011.07.15. 08:33:12

@Nutshell: Én már elsőnek lestoppoltam! :D
Ha végzett átküldöm:D

cyd 2011.07.15. 08:34:19

@Easyke: Ne válogasson, örüljön ha megdugják, elvégre nincs lovag aki takarítson és a vibrátor sem viszi le a szemetet. :)

@Nard: Akkor már viccesebb beígérni és el sem menni :)

LyukasBogrács 2011.07.15. 08:37:58

Ebben a posztban a csaj halal gusztustalan.
Egyebkent masnap neked kellett volna athivnod magadhoz hogy 'volna egy kis noi melo'

Muha 2011.07.15. 08:40:05

Mondta, hogy nyílászáró csere volt a lakásában és elég nagy a kupi, ezért inkább üljünk be valahova.

Pár nap múlva felhív, hogy elkelne nála egy kis „férfiúi segítség”.

És abban a pár napban a dzsuvában élt-e a Judit?

Easyke (törölt) 2011.07.15. 08:43:00

@Muha: nem, gondolom addig átköltözött egy másik pasihoz...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 08:44:50

@cyd:

Ez igaz. :) Ha engem hívtak ilyen reménybeli rabszolgamunkára én mindig kiröhögtem és lebasztam a telefont. Sokszor még akkoris ha tudtam hogy minyimum egy dugást eredményez. Drága az én időm.

Nutshell 2011.07.15. 08:44:58

@fumerin: De ne fáraszd le nagyon, légyszíves :))

Nutshell 2011.07.15. 08:45:39

@Muha: Addig nem zavarta, biztos a pasijánál aludt addig,.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 08:46:56

@Muha:

Ösvényeket vágott a retekben és abban közlekedett.

Madpapa 2011.07.15. 08:47:00

Hmmmmmm, milyen nagy igény van ingyen takarítószemélyzetre végigolvasva a kommenteket. :-))

Gyanítom, a kapcsolatotokban sokszor voltál megpincsiztetve kedves posztoló és a barátnőd nagyon ügyesen ismét kihasználta ezt, mert ugye hát neki ez alanyi jogon jár. Finoman beetetett először, illetve felmérte a terepet mire lehet még rávenni. Valószínű azon a találkozón ügyesen manipulált és ráharaptál a csalira. Van ez így, tanultál belőle. Talán indulatoskodás helyett inkább üzletett köthettél volna, hogy a fürdőszoba kitakarításért egy deep throatot bevállalhatott volna.

Anno nekem is volt hasonló szitum amikor a kedves hölgynek kölcsönadtam 30e Ft-t. Utána 1-2 hónappal viszont lefalcolt. Nem átalottam visszakérni, amit nagy duzzogva vissza is adott, de nyilván szemét voltam. Gondoltam finanszírozzon az új jelölt drágám. Fujjfujjfujj...

Muha 2011.07.15. 08:47:41

Azt mondjuk megértem, hogy bizonyos dolgokhoz kell a segítség.
Pl a múltkor nem tettem fel egy polcot egyedül, bár lehet, hogy összejött volna, - főleg ha négy kezem van,- node ha kicsúszik, még vakolni is nekiállhattam volna.
amúgy elfelejtettem, hogy ezt minek mesélem.
jahogy persze, van esetleg, ami kétemberes. eddig oké, de exet hívni segítségül, ráadásul előtte szánalomkanyarokat futni. aztán sok nap múlva keresni, hogy jön-e segíteni?
Nem is csodálkoznék egyébként, ha nem a csávónk lett volna az első, akit megkér, csak a többiek voltak annyira gecik (életképesek), hogy nemet mondtak.

fumerin 2011.07.15. 08:52:56

@Nutshell: Nem-nem, ígérem:)
Ha jóképű, akkor szívesen törlesztem neki előre a legközelebbi segítség ellenértékét is:D
(na abban fog elfáradni)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 08:56:27

@fumerin:

Höhö! Skorpinyós előtörlesztésben már volt részem. :)

@Madpapa:

Micsoda szemét vagy! :D

Nutshell 2011.07.15. 08:59:18

@fumerin: Oké, akkor én vasárnapra kérem, nehogy túlerőltessük szegénykét :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 09:00:33

Nemsokára itt a közmunka program, rengeteg rabszolga lesz.

fumerin 2011.07.15. 09:06:03

@Nard: :P
@Nutshell: Még nem jelentkezett, pedig úúúúúúúgy várom:D

michaela77 2011.07.15. 09:06:04

@ati2: az exeknek történő segítség egy dolog, de egy segítség nem teljesen abból áll, hogy te dolgozol a másik meg a teraszon pihen.
Másrészt meg tényleg illik valamivel meghálálni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 09:06:12

Hűűű! Csajok mi valami nagyon nem jól csinálunk, ha ilyen emberek rohangálnak az országban, mi meg magunk takarítunk! Érdekes, hogy mindig az ilyen típusu nők találják meg ezeket a segítőkész emberkéket. Több példám is van erre az ismeretségi körből!

A lakásban rágyújtás, az viszont gáz volt! Attól még, hogy kosz van... nem szarok a szőnyeg közepére SEM. Minimum megkérdezem, hogy rágyújthatok-e, de még jobb ha kis is mész az erkélyre.

Mindenesetre jó hülye voltál! Takarítani az exnek...

Kendan 2011.07.15. 09:06:34

Judit nyilván a melósokat sem kínálta meg semmivel, mivel akkor a melósok sem hagytak volna ekkora kupit maguk után (legalábbis a többsége meg szokta hálálni a gondoskodást azzal hogy utána ha rendesen eltakarít maga után).

Muha 2011.07.15. 09:06:44

Az vajon buzis, ha hozzám is jöhetne a csávó takarítani? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 09:09:11

@Bundabandi: Nemt tudok ma írni...

valamit... ki is mész

Szöszi 28 2011.07.15. 09:10:42

@Muha: De akkor már inkább valami csajt szervezz be takarítani:D

fumerin 2011.07.15. 09:10:51

@Bundabandi:Tépj gyorsan sorszámot:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 09:10:59

@Bundabandi: naaaa lehet, hogy ma nem kellene ezt erőltetnem!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 09:11:39

@fumerin: Tépek! Úgyis kitaláltam, hogy festeni akarok... :)

Hurri Kán 2011.07.15. 09:16:49

Én nem posztolnám világgá a saját baromságomat... :DDD

Muha 2011.07.15. 09:18:11

@Kata1987: Abból félreértések születnének. Kell nekem a baj? :D

Nutshell 2011.07.15. 09:18:19

@fumerin: Tudod, hol találsz meg, ha netán jelentkezik ;)

Szöszi 28 2011.07.15. 09:20:53

@Muha: Mindig kell:D Élvezed a bajt:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 09:24:03

@Muha:

A mosogatás sosem baj, ha nem neked kell csinálnod! :)

Muha 2011.07.15. 09:25:44

@Kata1987: Őszinte leszek. Nem élvezem. :D

@Nard: Ha nem nekem kell csinálnom, akkor a mosogatás mint olyan, számomra nem is létezik. Ez ilyen mosogatásfilozófiai eszme. :D

Hurri Kán 2011.07.15. 09:26:48

@Muha:
Nyehe... nyehehehe.. nyehehehehehehehehe :DDD

Muha 2011.07.15. 09:30:43

@Nard: ehhez társítottam azt a rajzoltfigura fejet ami mostanában olyan menő - de nem tom mi a neve. :DDDDD

@gyvy: mondtam már, hogy attól, hogy lent kell tartani, az nem jelenti azt, hogy nem fújhatod ki. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 09:31:54

Rövid határidővel vállalok férfimunkát magányos hölgyeknél.

Fugabubus jeligére a kiadóba.

Hurri Kán 2011.07.15. 09:33:11

@Muha:
Kifújhatom lent is... :D

Muha 2011.07.15. 09:34:24

@Köldökszösz (csodalampa): akkor adom máris a címet. alattam lakik vagy 6 laza nyolcvanas. meglepem őket. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 09:35:39

@Köldökszösz (csodalampa): :D A minap láttam egy kocsi hátsó szélvédőjén:

"Keresem azt a nőt, akinek van 15 szabad perce és 20 cm szabad helye!"

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 09:39:04

@Muha: A mejjbőség a nyolvanas, vagy az IQ?

Amúgy meg ínséges időben nem válogat az ember. Majd igyekszem nyugdíjosztás körülre időzíteni magam. :)))
Hátulról, izomból, szárazon! Majd gondolok közben a margaretszecsörre.

Hurri Kán 2011.07.15. 09:40:11

@Muha:
A súlyuk 80-as, vagy mijük? :DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 09:41:05

@Nard: Lyuk-lyuk, csak a keret más!

A Te kedvedért:
youtu.be/XRXFBP9X1sg

Szöszi 28 2011.07.15. 09:43:06

@Muha: Akkor újabb tulajdonság lehúzva a listáról:D Szűkül a kör.D

Kytia 2011.07.15. 09:43:12

Ehhh. Ilyen szép, vastag bőrt próbáltam növeszteni egész életemben, de sajnos máig nem jött össze.:)
Hiába. Arra születni kell, hogy az ember lazádan sziesztázzon az erkélyen, míg az exével takaríttatja a lakást.:DD

@Muha: "Én csak azt nem értem, hogy a csajoknál mindig van valami új faszi, akivel basznának. Miért nem olyant hívott a RONGY?"

Mer azokat még nem akarja elijeszteni. Ügyes taktikával másfél évig hülyítheti őket, és még utána is kitakarítják a fürdőszobáját.:)) Amúgy posztolónak hála most már viszonozni is tudja a következőnek a kedvességet, hisz van egy szupi talált pulcsija.:D

ati2 2011.07.15. 09:45:15

@michaela77: Egyetértek, de én csak a PC-jét szoktam helyrepofozni. És akkor jobb, ha csak hozza az üdítőt :) Persze vissza is szokott segíteni, pl. az új függönyeimet mindet Ő varrta méretre.

Ami a posztban volt az egy gusztustalan dolog, mindegy hogy nő, vagy férfi csinálja.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 09:47:48

@Köldökszösz (csodalampa):

Óbazmeg. Inkább megyek a pénzügyre programot frissíteni. Ott legalább vannak nők. Penészvirágok, de nők. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 09:50:24

@Nard: Sokkot kaptál mi?! :DDD

Ne haragudj, pedig Te tegnap olyan rendes voltál velem, én meg itt baszakodok. Jövök neked egy lájtkólával. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 09:51:07

@Köldökszösz (csodalampa):

Tudod, hogy maradandó károsodást okoztál? :( Szerintem megosztom youtubeon, hogy más is szenvedjen.

2011.07.15. 09:59:10

Ez nem volt nagy szám. Sok ilyen balfasz rohangál az utcákon.

Muha 2011.07.15. 10:06:50

@Kata1987: de még mindig akkora mint az univerzum.
Tőlem a végtelenből nyugodtan kivonhatsz egyet.
Elméletileg közelebb jutottál. Elméletileg. :DDDDD

Muha 2011.07.15. 10:07:53

@Kytia: Rendes, valamit is magára adó, jóérzésű férfi kb 12 óra alatt észreveszi, hogy nem mosogatós típus.
Igazából csak játék a fantáziával, hogy mikorra teszi a 12 órát. :D
Dehát, az ember is, meg a nő is már csak ilyen játékos természetű. :D

Szöszi 28 2011.07.15. 10:12:37

@Muha: Jó, tök elkeserítesz, nem szeretem, ha lelomboznak:( :D

Muha 2011.07.15. 10:13:45

@Kata1987: Pedig semmi rosszat nem mondtam.
Tipik nő. Most azt várod, hogy kérjek bocsánatot a semmiért?
Nem fogok. Azok az idők már elmúltak. :DDD

Hurri Kán 2011.07.15. 10:16:32

@Muha:
Pedig volna mijér... No de eSzt ne itten beszéjjük meg :DDD

Muha 2011.07.15. 10:19:03

@gyvy: Azok az idők is elmúltak, hogy a volna mijért érdekeljen. :D

Szöszi 28 2011.07.15. 10:19:10

@Muha: Jól van ügyesen általánosítasz:D Bár még mindig jobb, mintha azt írnád, tipik férfi:D Nem kell bocsánatot kérni. Vajon miért jutott ez eszedbe arról amit írtam?:D Nekem nem jutott eszembe, hogy elvárom, hogy elnézést kérj:D Lehet, hogy mégsem vagyok tipik nő? :D

Hurri Kán 2011.07.15. 10:21:13

@Muha:
Előtte se érdekelt :DDD

Hurri Kán 2011.07.15. 10:24:19

@Muha:
Akkor SEM érdekelt, de mindegy is már... menek a betonra :DDD

Muha 2011.07.15. 10:25:42

@gyvy: de addig, amig tartott, érdekelt. :D

@Kata1987: mert általánosítottam, hogy a nők ilyenek.
Te nő vagy, ezért rád is általánosítottam.
És mivel cáfoltad eme jelenség létezését a viszonyodban, megállapíthatom, hogy tipik nő vagy. :D

Kytia 2011.07.15. 10:32:58

@Muha: És a visszaszámlálás mindig "holnap" indul, mi?:D Mint a fogyókúrázók, akik minden nap az esti tortaszelet mellé elmantrázzák, hogy ez volt az utolsó.:))

Kytia 2011.07.15. 10:33:46

@Kata1987: Mindig meg kell sértődni mindenen, az a biztos.:D

Szöszi 28 2011.07.15. 10:35:51

@Kytia: Jó tanács, elteszem talonba:D

Rebelde 2011.07.15. 10:36:49

a poszt sót sem érdemel

de ez:)
"Ellenkezőleg, az igazi férfi egy percig sem nyel egy ilyen nőnek és általában eleve nem is jön össze olyan nővel, aki nem konyhatündér."

gyakorlatilag mégis olyan nőkkel jönnek össze nagyrészt, akik maximum vajas kenyeret tudnak főzni

na most vagy nincsenek igazi férfiak, vagy mégsem preferencia a konyhatündérkedés:)

SciNu 2011.07.15. 10:38:03

Mekkora egy barom vagy. Hát én ilyen "az igazi férfi" inkább nem leszek soha.

@Rebelde: Ha azt főzik akkor már gond van :D

Szöszi 28 2011.07.15. 10:38:08

@Muha: Nem vagyok tipik, de nő vagyok:D A felét eltaláltad, az is valami:D

Muha 2011.07.15. 10:38:47

@Kytia: óh nem. van egy globális visszaszámláló is.
Abban az esetben, ha a csaj nem indítja el a lokális visszaszámlálót - játékiból, önbecsapásiból - attól még a globális visszaszámláló ketyeg. S ha elüti a "már nem érdekelsz" pontot, akkor már a lokális visszaszámlálónak is lőttek. :D

Hurri Kán 2011.07.15. 10:38:50

@Rebelde:
De, preferencia, csak a mai nők közül 10-ből kb. 8,5 egy kávét is csak nagy nehézségek árán tud megfőzni...

Muha 2011.07.15. 10:40:06

@Rebelde: sót sem érdemel? Milyen házitündér vagy? :D
vagy aszondod zsigerből, szagolva, hogy jó ez így?
Lehet, mégis házitündér vagy?
hmm.
ez alapján nem tudom eldönteni. :D

SciNu 2011.07.15. 10:41:43

@gyvy: A maradék meg nem is kávézik :D

Hurri Kán 2011.07.15. 10:43:38

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
Nem az az érdekes, hogy Ő kávézik -e. Hanem az, hogy ÉN igen :DDD És akkor a többiről még nem is beszéltem...;-)

Muha 2011.07.15. 10:44:27

@gyvy: a legtöbb csaj nem akar ágyba hozni KVt. genyák. :D

Muha 2011.07.15. 10:45:09

@Kata1987: bárcsak mindenben ilyen jó lennék, hogy a felét eltálalom. Issstenem mire vihetném. :D

Rebelde 2011.07.15. 10:45:51

@Muha:

nem mondtam rá semmit, mert sajna általános a koszfészek nő és mindent benyelő férfiak párosítás, valahol megérdemlik egymást

amiben egyet értek a posztolóval az ez:
"Az excsajokat utólag kibeszélni már fölösleges, legfeljebb csak annyit ér el vele az ember, hogy újra ingerült lesz,"

és én biza házitündér vagyok:)

Hurri Kán 2011.07.15. 10:46:55

@Muha:
Nekem mondod? No de ők tuggyák, az van, olyankor lőttek a reggeli SZIGNÓZÁSnak... :D
Meg az estinek is... illetve annak nem mer az meg van tartva, csak máshol :DDD

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 10:49:25

@Rebelde: A poszt sót sem érdemel, a kommentek viszont elég fűszeresek. :)

"..na most vagy nincsenek igazi férfiak, vagy mégsem preferencia a konyhatündérkedés:)"

Vagy egészen más elképzeléseid vannak az igazi férfiakról, mint az igazi férfiaknak. Ne nézzél! Ez nem sörhas.. TV-néző izom! :)

Muha 2011.07.15. 10:49:56

@gyvy: ezzel én is igy vagyok. megcsinálom én magamnak, perszerendbensemmigond, csak akkor ne legyen nyüszögés, ha mást is megcsinálokk maganak. :D

Muha 2011.07.15. 10:51:36

@Rebelde: büszke is vagyok rád. Így kell ezt. :D

Rebelde 2011.07.15. 10:52:01

@SciNuBob -I hear you, mon!-:

mióta láttam a mai női szakácskönyve című művet, amiben benne van a vajas kenyér, de nem úgy hogy végy 1 kiló lisztet oszt' dagasszad meg, hanem vágj egy szelet kenyeret... nem csodálkozom

meg amúgyis amikor olyan lányok kerülnek egyetemi koleszba, akik azt se tudják hogyan kell ágyneműt cserélni, mert anyuci megcsinálta otthon, meg hetente hazaviszik a szennyest, mert nem tudják hogy mükszik a mosógép?!
hihetetlen mennyi lusta, élhetetlen nőszemélyt nevelnek ki , ezért nem manapság, ezért nem is csodálkoztam a posztban leírt jelenségen

Muha 2011.07.15. 10:52:33

@gyvy: ugye? A legnagyobb dolgok is pofonegyszerűen működnek. :D
Kalapáccsal mindent meg lehet szerelni.

Muha 2011.07.15. 10:53:39

@Rebelde: egy bizonyos pontig.
Én már egyetem alatt is annyira lusta voltam, hogy inkább megtanultam hogy kell használni a mosógépet, mintsemhogy hazavigyem a ruháimat. :D

Rebelde 2011.07.15. 10:55:39

@SciNuBob -I hear you, mon!-:

nem tudom, a vajas kenyér után nem folytattam tovább az olvasást:))

Hurri Kán 2011.07.15. 10:55:50

@Muha:
Most elmondok neked egy műszaki axiómát, csak most neked, ingyér:az van teljesen elromolva, amit már egy svejci bicskával se lehet megszerelni :D

SciNu 2011.07.15. 10:56:06

@gyvy: Ez igaz. :D

@Rebelde: A forróvíz készítése is bennevan? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 10:56:16

@Rebelde:

Nekem lekvároskenyeres jutott régebben, kukázva. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 10:56:49

@Rebelde: "gyakorlatilag mégis olyan nőkkel jönnek össze nagyrészt, akik maximum vajas kenyeret tudnak főzni"

Volt olyan kollégám, aki kis is jelentette, hogy az ő nője NE főzzön, NE süssön. Mert hogy néz ki az, hogy megy haza a zasszony meg nem tip-top szexi csudanő, hanem kavargatja a kaját a tűzhelyen. A nő legyen szép, ő majd viszi étterembe.

Hurri Kán 2011.07.15. 10:58:29

@Bundabandi:
Ó, engem nem zavar, ha főz... Ellenben a másfél négyzetméteres, konyhának csúfolt főzőfülke-koncepcióval nem értek egyet, nagyon nem ;-)

Muha 2011.07.15. 10:58:33

@Nard: én sült krumplit kaptam. egy egész tállal. a fejemre! :D

dr. gernika 2011.07.15. 11:00:51

@Nard: De nem azért.
@Bundabandi: Szexiben is lehet kaját kavargatni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 11:01:39

@Muha:

Ó ha én sült krumplit ehettem volna! :)

@gernika:

Az biSZtos! Szekszi köténykében :)

ati2 2011.07.15. 11:03:47

@Muha: Ketchup járt hozzá? :D

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 11:04:19

@Bundabandi: Én is egyből arra gondoltam, hogy ezek szerint az Igazi Férfi alapvető jellemzője az a csatolt pénzmennyiség is, ami az állandó étteremlátogatások miatt okafogyottá teszi a konyhatündérkedést. Csak nem akartam kapásból ezzel előhozakodni. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 11:05:17

@gernika: Neki már az sem volt szexi, ha a fakanál a kezedben van! ;D Otthon nem tudom mit ettek, biztos anyuci is rendelt valahonnan.

@gyvy: Én a panelos konyhákat utálom. Egyrészt meleg van benne, másrészt van ahol még ablak sincs, szagolod a szomszéd ebédjét is az elszívón keresztül. Itt a cégnél nagyobb a teakonyha, mint egy panel főzőfülkéje!

Muha 2011.07.15. 11:05:27

@ati2: úgymond járt. elég kecsöpös volt a hangulat. :D

Rebelde 2011.07.15. 11:05:45

@Bundabandi:

ezek meg is érdemlik egymást valszeg:)
nincs ezzel baj egyébként, jó az étterem is időnként, de folyamatosan nekem sok pl. lenne, egyébként is feszélyez, hogy állandóan sündörögnek körülöttem

minden este menni valahová baromira fárasztó és felesleges pénzkidobás, szerintem:)

Rebelde 2011.07.15. 11:09:42

@Nard:

gondolom nem azért kukáztad, mert a gasztronómiája a lekváros kenyérben csúcsosodott ki:)))

Szöszi 28 2011.07.15. 11:11:20

@Rebelde: Egyetértek, bár a mosogatást megcsinálhatná helyettem valaki:D Múlthéten úgy sikerült elmosogatnom egy poharat, hogy nem sokon múlott, hogy varrják a kezemet:D Szóval tud veszélyes is lenni a házimunka:D

Hurri Kán 2011.07.15. 11:12:20

@Bundabandi:
Már ha van elszívó :)))
És még egy normális méretű asztal se fér be :DDD

@Kata1987:
Minek iszol annyit mosogatás előtt, ha nem bírod? :P

Muha 2011.07.15. 11:13:08

@Kata1987: émmmikor beköltöztem ide az ötcsillagos vellneszgarzonba, lófaszom sem volt, dehát lányt vártam randira.
szóval kerítettem két borospoharat.
gondoltam elmosom csillivillire, hát faszául a kezemben maradt a fele.
úgyhogy mehettem még egyért. :D

Szöszi 28 2011.07.15. 11:14:58

@gyvy: Bírom én, csak finomabban kell mosogatni egy amúgy valószínűleg már elrepedt poharat:D Tanulság levonva:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 11:15:00

@Rebelde: étteremben mindig azon jár az eszem, vajon melyik kajában mi az "újrahasznosított" alapanyag. Ettől igazán el szokott menni a kedvem.

dr. gernika 2011.07.15. 11:15:21

@Bundabandi: Furi. Én sem vagyok egy konyhatündér, de valahogy jól esik etetni az embert. Az esetek többségében ezt értékelték is. Nem tudtam mit kezdeni a rossz evő exemmel.

Hurri Kán 2011.07.15. 11:15:21

@Kata1987:
Ahhh... iszik is... mosogat is.... még a végén kénytelen leszek elismerni, hogy egy rendes nő :DDD

@gernika:
Hát az etetés az megy nektek, az kétségtelen... :DDD

Szöszi 28 2011.07.15. 11:16:31

@Muha: Nekem még megvan a 6-ból 5 db borospohár:D 1 év alatt csak1-et amortizáltam le:D Egész jó vagyok:D

Rebelde 2011.07.15. 11:18:38

@Bundabandi:

nem nagyon filozofálgatok ezen, bár valóban ki tudja mi van benne:)

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 11:20:58

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Találó. :)
Nem csoda, hogy a hölgyek folyton panaszkodnak, amikor pénzeszsákok helyett folyton csak ilyenekbe botlanak:
3.bp.blogspot.com/-teDpGSuOYqo/TWFqPLLDSGI/AAAAAAAAAFE/v_aJUTGk9n8/s1600/i-fuck-on-the-first-date.jpg

Szöszi 28 2011.07.15. 11:22:51

@gyvy: Mert finom házi páleszt szokott szerezni a hugom vőlegénye, abból naná, hogy iszom, persze csak ésszel:D Mosogatnom meg muszáj is, mivel egyedül élek, nem csinálja meg helyettem senki:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 11:23:22

@Kata1987: Na ezért van nekem mosogatógépem! Életem legjobb döntése volt - mikor felújtottunk a konyhát -, hogy kijelentettem, kell egy beépített mosogatógép. Csak az volt a baj, hogy utána állandóan sütöttem-főztem, mert nem kellett bajlódni a mosogatással, így több idő, meg kedv jutott rá. :D

michaela77 2011.07.15. 11:23:53

@gernika: erre szoktam mondani, hogy a nők génjeiben azért szerintem alapból benne van a gondoskodási ösztön. Ezért furcsállom, ha valakinek ez teher meg kihasználás.

Hurri Kán 2011.07.15. 11:25:20

@Kata1987:
Persze hogy csak ésszel :DDD

Kytia 2011.07.15. 11:31:19

@Rebelde: Én már az "eleve nem is jön össze olyan nővel"-en is mosolyogtam. Mintha lenne választásuk.:DDD

@Muha: Na jó, és ha túlszalad a "de mégis érdekelsz, ne haragudj, hülye voltam, nem tudom, mi ütött belém, csaktekellesz" pontig, akkor jön az ingyentakarítás, meg a lúzerkedés, posztoló is biztos így járt.:) Pedig csak kicsit kellett volna várnia, hogy elérjen a "bocsi, megismertem egy még jobb seggűt, mégsem érdekelsz, előző sztornó, de sok boldogságot neked, pulcsimat azért visszaadod?" pontig.:D

Easyke (törölt) 2011.07.15. 11:31:29

@gyvy: nekünk is preferencia, hogy olyan férfit találjunk, aki képes minket eltartani, de 10-ből átlag egy képes rá. A többi meg irigyli azt az egyet és köpködnek rá, meg azokra a nőkre, akik erre buknak. Holott ez egy természetes drive.

Muha 2011.07.15. 11:31:39

@michaela77: nekem teher szokott lenni, mikor jön az asszony, hogy hé, sütöttem pitét, meg kacsát, meg főztem levest, meg hatféle köretet, meg van még desszert, meg igyál egy kis KVt, miazhogymég nem ittad meg a sörödet, hisz mer hoznám a következőt meg ilyenek. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 11:32:20

@gernika: Rossz evő pasim még nem volt! :D Nekem fura, ha értékelik, mert ez inkább természetes (kellene, hogy legyen). Azon csodálkozom sokszor, hogy bizonyos nők tök jól elvannak úgy, hogy igényük sincs arra, hogy a tojásrántottán kívül mást is tudjanak főzni. Engem zavarna.

Hurri Kán 2011.07.15. 11:35:04

@Kytia:
Bármilyen hihetetlen, van...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 11:35:47

@Rebelde:

Részben azért is :) Szerencsére volt a sarkon egy kínai kifőzde, sokszor életmentő volt számomra :) Meg a lacipecsenyés a Lehel Csarnokban :)

Kytia 2011.07.15. 11:36:27

@gyvy: Értem én, csak ironizálok.:)
De az tényleg vicces felvetés, hogy a házitündérkedés lenne meghatározó a férfiak választásában. Nem véletlen született és vált klasszikussá az alábbi műalkotás: demotivationals.co/demot/2010-10-03-00-46-22278205782.jpg

És akkor még csak az alapoknál tartunk.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 11:37:54

@Easyke:

Természetes, csak nem ebben a társadalomban.

michaela77 2011.07.15. 11:38:32

@Muha: aaaannyirraa sajnállak:)

dr. gernika 2011.07.15. 11:39:22

@Bundabandi: Szerencsés vagyok, a sok fincsi lekváros kenyér után most a rántottát is értékelik. :)

Szöszi 28 2011.07.15. 11:40:03

@gyvy: Csúnya látvány egy magát öntudatlanra ivó nő:D Láttam olyat, én nem kívánom ezt magamnak:D

Muha 2011.07.15. 11:40:52

@Kytia: de ez nem intelligens tévé, amit visszatekerhetsz. :D

Hurri Kán 2011.07.15. 11:41:42

@Kytia:
Mindenkinél más a meghatározó, maradjunk annyiban, nem hátrány, de nem is elégséges önmagában...

Muha 2011.07.15. 11:42:05

@Kytia: olyan okos és értelmes vagy, hogy felejthetted ki az egyenletből azt, hogy mire kell a nő?

Hurri Kán 2011.07.15. 11:43:42

@Easyke:
Amikor lett volna rá lehetőségem, hogy eltartsak egy nőt, akkor sem tettem meg, és nem ok nélkül...

Muha 2011.07.15. 11:46:13

@michaela77: megértelek. én is sajnálnám magam, ha nem a helyemben lennék, de így csak a kesergés jut. :D

Szöszi 28 2011.07.15. 11:46:44

@gyvy: Jól tetted:D Amíg van két keze meg két lába, tartsa el magát. Nem értem ez miért kéne, hogy a férfi dolga legyen?

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 11:49:19

@Kytia: Gondolod, az "igazi férfi" még a tekintetben sincs választási helyzetben, hogy házitündért vagy díszpintyet akar, esetleg mindkettőt? Oda is b¤×&na keményen! :)

Kytia 2011.07.15. 11:49:36

@Muha: Nem is visszatekerés, ezek mind egymást követő pontok.:)

@gyvy: Háezaz, hogy szexuális vonzalmat nem gerjeszt.:))

OrrSir 2011.07.15. 11:50:26

Egy igazi férfi nem járkál exnőkhőz takarítani max szopatni.

Kytia 2011.07.15. 11:51:50

@Muha: Talán mert azt nem tudom, mert nekem nem kell semmire.:D
De ne csigázz. Mire?:)

@Father Justice: Lenne ő választási helyzetben, de amikor éppen a hormonjai rabszolgájává van válva, akkor választási KÉPESSÉGE nincs.:P

OrrSir 2011.07.15. 11:52:13

Emberünk a balfasz poszter.

Rebelde 2011.07.15. 11:53:43

@Kytia:

én úgy tudtam, hogy manapság a férfiak szép és okos nőt akarnak, persze ez inkább vagy alapon teljesül, olyan hogy főzés?! ugyan már:DD

_tx_ 2011.07.15. 11:54:21

Ez a miért a csajok és pasikon van? A Homárra vele, "Létre nem jött barter / nem teljesített a szolgáltató" címmel.

Különben sem a csajról szól, hanem arról, hogy a posztíró, khm, balek.

Szöszi 28 2011.07.15. 11:55:20

@Nard: Szép, okos, főz:D Joga van elverni néha, ha nem viselkedsz rendesen:D

Rebelde 2011.07.15. 11:55:48

@Nard: nem lehet minden tökéletes;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 11:56:22

@Rebelde:

Nekem szép és okos van. Főzni is tud. Mondjuk bántalmaz.

Hurri Kán 2011.07.15. 11:57:13

@Kata1987:
Félre ne érts, nem azt mondom, h sajnáltam tőle még egy kávémeghívást is, de nem tartott még olyan szinten a dolog, hogy a nevemre írassam, nagyon nem :DDD

@Kytia:
volt olyan, amelyik házitündér ÉS szexbomba is volt egyben :DDD

Muha 2011.07.15. 11:57:38

@Kytia: butaság, mert normális ember nem jut el a "de mégis érdekelsz, ne haragudj, hülye voltam, nem tudom, mi ütött belém, csaktekellesz" pontig

Hurri Kán 2011.07.15. 11:58:30

@Nard:
Nincsen rózsa tövis nélkül.

Szöszi 28 2011.07.15. 11:59:45

@gyvy: Mindegy milyen stádiumban jár a kapcsolat, akkor sem kell eltartani:D Abba az nem tartozik bele, hogy nem fizetsz bizonyos dolgokat, de legyen saját keresete. Ne te fizesd a fodrászát, műkörmösét meg ruháit. Így értettem:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 12:00:38

@Nard: Nem lehet minden tökéletes! :)))

Hurri Kán 2011.07.15. 12:01:34

@Kata1987:
Izé, amelyik műkörmöshöz akarna menni, az azonnal repül. Akár emeleten vagyunk, akár csukva az ajtó... A műköröm nem fér bele a világképembe :D

Hurri Kán 2011.07.15. 12:05:12

@Köldökszösz (csodalampa):
Az ilyen kooperációnak nagy híve vagyok. A férjé a költség, az enyém az élvezet :DDD

Szöszi 28 2011.07.15. 12:06:32

@gyvy: :D Azt hiszem a lehető legtökéletlenebb nővé nyilvánítottam ma magam:D Az egyiknek az a baja, hogy szőke vagyok, a másiknak, hogy nem vagyok sovány, neked meg az, hogy műkörmöm van. Kinek van baja azzal, hogy kék a szemem színe? Jelentkezzen:D Teljes lesz a lista:D

Muha 2011.07.15. 12:07:17

@gyvy: Meg a férj nemibetegsége is. Meg még akivel a RONGY összefekszik. De mondjuk övék is a te éced.
Szóval ez ilyen kommunális lesz. Érted. A SZEMÉT! :D

Kytia 2011.07.15. 12:07:23

@gyvy: És ha csak simán szexbomba lett volna, akkor dühösen lerúgja magáról a felháborodott Gyvy.:P

@Nard: :DDD Valamit valamiért, de újabban legalább a hörcsögön vezeti le az agresszióját, az is valami.:DD

@Muha: Jó, persze nem jut el, csak, ha úgy van...:DD
A hetvenes években láttak egyszer egy normális embert, meg is írta a New York Times, de azóta, azt hiszem, szívelégtelenségben elhunyt, a szaporítási program pedig állami támogatás hiányában kudarcba fulladt.:)

Muha 2011.07.15. 12:08:18

@Kata1987: Nekem. Az olyan hideg! :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 12:09:39

@Kata1987: Csak a barna szemű lányokat szeretem! A világos szemű emberek nem megbízhatóak!

Pedig már beraktam a fugavasat is a táskámba.

Szöszi 28 2011.07.15. 12:10:24

@Muha: Tudtam, hogy rád számíthatok:D

Dr. Jula Watson 2011.07.15. 12:10:31

Kedves posztíró! Hát nincsen neked szád, hogy szólj Juditnak: Hé szivi, éhes és szomjas vagyok, kerítsél valamit! ?

Furcsa lehetett a kapcsolatotok, ha másfél év alatt nem derült ki számodra, hogy az ő lakása füstmentes övezet :DD

Hurri Kán 2011.07.15. 12:11:01

@Kata1987:
Hogy főzöl? :PPP

@Muha:
Rossz lovon ülsz... Én kizárólag tisztességes nőkkel ismerkedek :DDD

@Kytia:
Le nem rúgtam volna, no de akkor azér más lett volna a leányzó fekvése :DDD

Szöszi 28 2011.07.15. 12:11:59

@Köldökszösz (csodalampa): Fene, akkor rakd ki:D Még jó, hogy időben szóltam:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 12:13:04

@Kata1987: Köszi! Bár a biztonsági őr is olyan furcsán nézett rám itt a praktikerben. :DDD

phaszfej 2011.07.15. 12:13:22

Ezt a faszt! Elhívja egy nő a lakásába mindegy, milyen ürüggyel és meg se próbálja megbaszni. Ez sértés egy nőnek. Én is elhagytam volna a csaj helyében.

Dr. Jula Watson 2011.07.15. 12:14:03

@gyvy: Már eleve nem lehet tisztességes, ha szóba áll veled :D

Szöszi 28 2011.07.15. 12:15:07

@gyvy: Tudom, ez a szép benne:D

rozsomák 2011.07.15. 12:15:09

Meglehet a posztoló egy hatalmas lúzer, de lehet, hogy másként.
Lehet, hogy igazából az történt, hogy a lány szívesen kufircolt volna egyet vele, de a posztoló ezt nem vette le, hanem egyből nekiállt takarítani. Amit a csaj olybá vett, hogy ezek szerint a posztoló már nem is gerjed rá, akkor meg hadd takarítson, ha már itt van..
És utána a csaj mégegyszer meghívta, hogy hátha leesik neki, miről is lenne szó..A "férfiúi segítség" alatt nem mindegyik csaj érti a takarítást, vagy legalábbis lehet, hogy csak "pókhálótlanításról" lenne szó..

(Meg kell, hogy mondjam, én is jártam egyszer így.. számítógéprendberakásra hívott fel egy ismerős csaj este 9-kor, aztán mikor végeztem és elbúcsúzunk, utána felhívott telefonon, hogy hogyan, de hogyan lehetek ilyen érzéketlen.. Miért nem vettem észre, hogy már nedves a bugyija..)

Elég kevés csaj mondja meg nyíltan, hogy gyere, dugjál már meg..:-))

Hurri Kán 2011.07.15. 12:15:30

@Kata1987:
Azt akárki mondhassa :P

@Dr. Jula Watson:
Dehogynem. Próbálom jó útra téríteni, no de van, akit a zistennek se nem lehet :DDD

Dr. Jula Watson 2011.07.15. 12:16:06

@rozsomák: A férfijak is a bélyeggyűjteményüket akarják megmutatni :D

@gyvy: Kit akarsz te megtéríeni? :D

Muha 2011.07.15. 12:18:47

@Kytia: pedig van az a mondás, amit isten szétválasztott, ember össze ne kösse.
Szual ennyi meg egy bambi.
ahogy gyvy barátnőm szokta mondani, ott akkor megvolt a megfelelő lehetőség.
vagy valahogy így. bár ő szebben mondja, de én még a himnusz megtanulására is három darab egyest kaptam.
nem bírok szószerint megjegyezni. :D

Hurri Kán 2011.07.15. 12:20:56

@Dr. Jula Watson:
Nem megtéríteni, JÓ útra téríteni :P

dr. gernika 2011.07.15. 12:26:29

(Igazából nem tudok főzni de Nardnak ne szóljon senki)

Szöszi 28 2011.07.15. 12:28:00

@gernika: Hallgatunk, mint a sír :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.15. 12:28:29

@Kytia:

A hörcsöggel cuki. Velem undi.

@gernika:

Tudsz. Hidd el.

michaela77 2011.07.15. 12:28:40

@rozsomák:
Igazad van. Lehet, hogy ha a csaj írja a posztot, akkor így hangzik: a Jenővel márciusban szakítottam, de minden ismerőstől azt hallottam, hogy nagyon maga alatt. Felhívtam, ajánlottam neki egy találkozót, ő eljött, a szeme kocsányon lógott végig, láttam, hogy még nagyon odavan értem. Célozgatott rá, milyen jó lenne újra összejönni, én nemet mondtam, mire megsértődött és elviharozott. Megsajnáltam, gondoltam az exeknek egy kis utószex belefér, felhívtam, hogy jöjjön fel "segíteni".
Ez a hülye meg feljött és elkezdett takarítani.
Na tudja kivel szórakozzon! Hozzá sem szóltam egész nap, még egy kávéval sem kínáltam meg.

Muha 2011.07.15. 12:29:25

@gernika: Mr & Mrs Smith? Az ügynökség főz? :D

Hurri Kán 2011.07.15. 12:30:33

@Nard:
Adjál hörcsöghangokat, hátha veled is cuki lesz :)

rozsomák 2011.07.15. 12:30:52

@phaszfej: pontosan !! :-))

hehe, eszembejut egy régebbi eset. Megismerkedtem egy hölggyel, kellemes este volt, invitáltam, de visszautasított, mégis hogyan gondolom én ezt ?? Csak először találkoztunk !!
(ok, érthető..)
Második alkalommal szintén vacsora, jól elvoltunk, semmi érdekes nem történt, aztán most ő hozott engem haza. beinvitáltam egy üdítőre, mert ugye gó az udvariasság. Egyből jött, két perc múlva megkérdi, hol a fürdőszoba, mert lezuhanyozna - tényleg rekkenő augusztusi meleg volt -, há persze, zuhanyozz csak..
Utána egy szál törölközőben lelibeg a fürdőszobából és hát akkor....

Mer ugye urinő első alkalommal nem dugik..
Csak másodikra, de akkor kétszer is..:-))

dr. gernika 2011.07.15. 12:31:30

@Nard: Megtéveszt, hogy meleg étel szokott kikerülni a konyhából.

michaela77 2011.07.15. 12:31:34

@gernika: Én már rájöttem, nem csak az számít, hogy te mennyire tudsz főzni, hanem az is, a párod anyja és volt női mennyire tudtak:) Minden relatív:)

dr. gernika 2011.07.15. 12:35:39

@Muha: :D
@gyvy: NA az vicces lenne, ha úgy visítozna, mint a höri az elején. Amúgy vele vagyok a legcukibb. Ő az undi. :P
@michaela77: Exekhez képest valóban, de az anyukája jó kis orosz kajákat tud. Tőle még csak 1-2 dolgot tanultam el (nem kenyerem a kicsifiú kedvenckajareceptjéért kuncsorgással nyalás), azok állítólag jók.

Muha 2011.07.15. 12:35:51

@gyvy: ammegkijamákospite?

Dr. Jula Watson 2011.07.15. 12:37:14

@Muha: Hát, sokan eljutnak, de pusztán azért, mert még mindig a régi a jelenleg elérhető legjobb választás számukra. És nem azért, mert tényleg ő kellene.

Hurri Kán 2011.07.15. 12:37:44

@Muha:
De hijányos a félművelcséged.... várgyááá...

www.youtube.com/watch?v=9NQA3q0BgRQ

Nyeeeeeeeee :D

Muha 2011.07.15. 12:39:28

@Dr. Jula Watson: mer azok gyogyósok.
egy kurva matematikai műveletet sem képesek elvégezni.

Szakítottunk, mert a kapcsolat összességében rosszabb mint jó.
Ergó minuszos.
Egyedül lenni meg legrosszabb esetben is egy nagy nulla. se jó nincs, se rossz. ebben az értelemben.
na, akkor melyik a jobb a minusz, vagy a nulla?

Dr. Jula Watson 2011.07.15. 12:43:55

@Muha: Attól függ, mit súlyozol benne :D

De hát tudod, 5-ből 3 is néha kevesebb mint nulla :D

Amúgy tényleg gyogyósok, ebben egyetértünk.

michaela77 2011.07.15. 12:44:10

@gernika: az exem szerette a főztömet, de semmi extra. A mostani párom viszont (az anyja borzasztóan főzött, az exei állítólag nem annyira, de én ebben sem vagyok biztos:)) az egekig magasztalja, hogy milyen jókat csinálok.

Viszont ha nézek pl. Gordon Ramsey-féle főzőműsort, mindig azt gondolom, hogy én nem tudok főzni. Isteni a húslevesem, pörköltem, rántott húsom, az óvári szeletemnek nincs párja, de ha elém tennének két alapanyagot, aminek talán a nevét sem tudom, hát én egy év alatt sem tudnék kitalálni olyan kaját, amit abból meg tudnék főzni és finom lenne. Szóval azt hiszem nem vagyok kreatív, vagy nem is tudom.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.15. 12:46:20

@michaela77: Bátran állíthatom, hogy gordon remzinél csak finomabbakat főzhetsz.
Dugja a seggébe a szaros meleg krumplisalátáját a szaros ízetlen húsokkal együtt!

dr. gernika 2011.07.15. 12:47:56

@michaela77: Á, ami engem illet, egy sima háziasszony is szentségelne, ha elmondanám, miket művelek főzés címén. Egyszerű dolgokat tudok.

Muha 2011.07.15. 12:48:20

@Dr. Jula Watson: kiváló tudományos kísérlet támasztja alá, gondolom. :D

Dr. Jula Watson 2011.07.15. 12:49:43

Most indult a ki tud rosszabbul főzni verseny? :D

messalina 2011.07.15. 12:52:16

Én csak egy szúnyoghálót rakattam fel egyszer az aktuális fuck-buddy-mmal, ötperces munka volt, aztán mégis jól besértődött, hogy aztán nem volt kedvem épp dugni. :-b

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 12:54:25

@michaela77: Én nemrég csináltam sertésszüzet tejszínes-gombás mártással... azt írta a recept rakjak bele VODKÁT plusz fehérbort is! Hát az nekem túl kreatív volt! VODKA??? A piákat kihagytam és így is hmmmm gyóóó lett! :D

Hurri Kán 2011.07.15. 12:56:21

@messalina:
Le se nem cirmantottad gyorsba? :DDD

Rebelde 2011.07.15. 12:57:15

@Bundabandi:

legközelebb tegyél bele borot, puhább lesz tőle a hús:))

Dr. Jula Watson 2011.07.15. 12:57:31

@Muha: Brit tudósok bármit megállapítanak :D

Muha 2011.07.15. 12:59:29

@Bundabandi: eccer én is raktam bele vörösbort. nem tom milyen lett, nem emlékszem. :D

Rebelde 2011.07.15. 13:02:17

@gernika:

barátnőm is később tanult meg főzni illetve, amit meg tudott már csinálni azt felírta egy lapra és kitette a konyha falára
nézem, hogy mik vannak rajta, túrós palacsinta , lekváros palacsinta, diós palacsinta... mondtam neki, de nagyra vagy!:DDD

messalina 2011.07.15. 13:04:34

@gyvy:
most már tudom, hogy úgy illett volna, végül is az is megvan öt perc alatt.

Hurri Kán 2011.07.15. 13:10:43

@messalina:
Na látod :) Ezzel az input-output egyensúlyban lett volna, egyik fél sem érzi úgy, hogy kihasználták :D

Muha 2011.07.15. 13:13:32

@gyvy: input output csak akkor, ha lenyeli.
megkérdezzem tőle? :D

T-5 2011.07.15. 13:14:48

Izé.... bocsánat előre is.... soha, tényleg soha nem szoktam használni ezt a szót, de a poszt írója egy CSICSKA!

Muha 2011.07.15. 13:15:56

@T-5: nah, most már szokod használni. :D

Hurri Kán 2011.07.15. 13:18:01

@Muha:
Persze, de én is mekkérdezhetem :D

Easyke (törölt) 2011.07.15. 13:19:43

@Nard: nos, ez esetben ebben a társadalomban az sem természetes, hogy a nő tud főzni. Úgyhogy tessék nagyon megbecsülni Gernikát!!! :))

@gyvy: hm. Szóval ha egy nő nem főz rád, akkor abból indulsz ki nyilván, hogy annak oka van és mélyen magadba nézel és próbálsz változni, ugye? ;)

Muha 2011.07.15. 13:22:14

@Easyke: pl megpróbál leszokni az evésről. :D
Egyszer én is megpróbáltam, és mikor már majdnem sikerült, éhen haltam.
Nah azóta nem szórakozok ilyenekkel.

Hurri Kán 2011.07.15. 13:23:28

@Easyke:
Ha egy nő nem főz rám, annak számtalan oka lehet, de egy is elég... Nem tud... :D

KovA 2011.07.15. 13:25:35

Nincs humorérzéked - se fantáziád, kedves posztoló :-)

bubo cupropenis 2011.07.15. 13:30:01

Átérzem a posztoló feldúltságát. Én is voltam hasonló helyzetben, csak azzal a különbséggel, hogy a csaj még a kapcsolatunk alatt ugráltatott, kihasznált, hülyének nézett. Nem szemétségből, hanem mert így nevelték, ilyen volt, nem is tudta, hogy ez kurva gáz dolog.
Igazi paraziták a nők, ha hagyjuk, hogy ránk tapadjanak és szívják a vérünket.
Azóta inkább alkalmi kapcsolatokra esküszöm. Nem csak az ex-csajokban nem szabad megbízni, hanem úgy általában senkiben.

Minek vegyek egy tehenet, ha csak egy kis tejet akarok inni?!

Az a baj, hogy csak utólag okos az ember és az ilyen hibákat elköveti mindenképpen, az okosabbja tanul belőle, a buták meg újra elkövetik, vagy fel sem ismerik, hogy hibáztak. El tudom képzelni, hogy a posztoló olyan buta, ha gyorsan orális szexben részesíti az ex-csaja, akkor nem is merül fel benne, hogy kihasználta. Pedig de.

vernarancs 2011.07.15. 13:31:37

„férfiúi segítség”

Mi, a takaritas? Bazzeg ez tenyleg hulye.

Rebelde 2011.07.15. 13:33:54

@bubo cupropenis:

"Minek vegyek egy tehenet, ha csak egy kis tejet akarok inni?!"

a nők is pontosan ezér' nem vesznek meg egy egész disznót, ha egy kis kolbászt akarnak:))

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2011.07.15. 13:41:31

Kedves Kommentelők!

Hát, Judittól ez bizony nem volt szép. Mindég is azt vallottam, hogy tér görbülve, asszony verve jó!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
okleveles mérnök-fizikus kondenzált anyagok fizikája szakirányon

LongJohnHolmes 2011.07.15. 13:42:03

Bakker, itt mennyi zabagép van. Ezeknél az jelenti a megcsalást, ha elmennek egy másik nőhöz enni? :)

Muster Mark 2011.07.15. 13:42:26

Ja, hülye picsák.

Azért annyira nagyon nem szopatott meg.

bubo cupropenis 2011.07.15. 13:45:22

@Rebelde: a nők nem elsősorban a "kolbászra" utaznak, hanem arra, amit a pénisz befogadásával nyerhetnek, eltartót keresnek, aki azután, hogy kikerültek a saját apjuk hatalma alól, átveszi a szerepét és eltartja őket.
Amelyik megtalálja az eltartóját, az ragaszkodik hozzá, amelyik pedig nem talál magának ilyet, vagy nem megfelelőt talál, az boldogtalan, irigykedik és gyűlöli mind a saját párját, mind azokat a nőket, akiknek sikerült anyagilag sínre tenni az életüket a puncijuk használatával.
Ezzel szemben a férfiak a szexuálisan kívánatos nőt irigylik a másik férfitől. Ha anyagi javakat irigyelnek más férfitől, azt is csak azért, mert arra gondolnak, hogy milyen jó muffokat lehetne azok felhasználásával szerezni.
A nő agya a pénz, a férfi agya a p!na körül forog.

Kant nézetét tettem magamévá, miszerint a polgári házasság két ember szerződése nemi szerveik kölcsönös használatára.
Na de kinek kell egy életre szóló kizárólagos szerződés, amikor minden hónapban más muffot keríthet maga alá?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 13:50:15

@Rebelde: A fehérbort még értettem, de a vodkát...

@Muha: pedig az alkohol elpárolog belőle! Mást nyomhattál hozzá, vaaagy a maradékot te ittad meg. :P

Muha 2011.07.15. 13:52:07

@Bundabandi: én nem engedtem elpárologni belőle. nem azért vettem. :D

Rebelde 2011.07.15. 13:54:56

@bubo cupropenis:

akkor annyira mégsem tetted kant nézetét magadévá:)

én amúgy csak annyit mondtam, hogy nők is szeretnek szórakozni akárcsak a férfiak, ehhez meg joguk van tudtommal:)

michaela77 2011.07.15. 13:55:17

@gernika: én ha új dolgot főzök, felhívom anyukámat. Elmondja ő hogyan csinálná, aztán általában én teljesen másképp csinálom:) Nekem is jól szoktak sikerülni, de főleg ilyen magyaros kajákat tudok, nem tudnék pl. kagylót főzni spárgamártással meg ilyenek:)

Hurri Kán 2011.07.15. 13:57:57

@Muha:
Tudjuk már, hogy lenyeli e?

Muha 2011.07.15. 13:59:02

@michaela77: muha meg még a receptes könyvbe se nagyon néz.
mondjuk legjobban ilyen sportos ételeket tudok készíteni.
ilyen Mindent Bele! kajákat.

michaela77 2011.07.15. 13:59:14

@Bundabandi: amibe túl sok összetevő kell, vagy fürjtojás meg ilyen hülyeségek, azokba bele sem szoktam kezdeni:)
Vagy ha olyan különleges olaj, amit csak a beduin indiánok sajtolnak és aranyárban lehet venni, na de a legkisebb kiszerelése fél liter, nekem meg a kajához kellene két csepp, na olyanba sem kezdek bele:)

Muha 2011.07.15. 13:59:43

@gyvy: affffffffffffaszt. nem válaszolt. szerintem szégyenlős lehet.
szóval nem nyeli le szerintem.
pocsékolós nőszemély!% :D

bubo cupropenis 2011.07.15. 13:59:57

@Rebelde: Kant nézetét magamévá tettem, mivel teljes egészében egyetértek vele. A házasság intézményét nem tettem magamévá :)

Amúgy Kant egy szomorú példa, mivel 80 éves korában szűzen halt meg, ebben már régen túlléptem a mesteren.

A poszthoz még annyit, hogy nem is annyira szopatta meg a csaj a srácot. Én ismerek olyan PhD hallgatót, aki képes volt megírni egy hallgató lány szakdolgozatát, csak azért, mert az leszopta párszor. Persze diplomázás után rövid úton kidobta a srácot.

michaela77 2011.07.15. 14:00:49

@Muha: én a recepteket MINDIG megnézem. Aztán MINDIG megállapítom, hogy én bizony nem így csinálnám és csinálom a saját ötleteim szerint:) Fűszerezésben egészen jó vagyok, azt ritkán szoktam elrontani.

Hurri Kán 2011.07.15. 14:01:03

@Muha:
Hát az ilyenre nem is érdemes az outputot pazarolni... :DDD

Camappa 2011.07.15. 14:01:18

Ezt szépen beszopta a delikvens :D. Ha megnyerted a játszmát, mert mondjuk előbb dobtad, mint ő gondolta volna, sose nézz vissza az exedre, mert a tüskét richtig beléd akarja majd vágni.

Camappa 2011.07.15. 14:02:15

Egyébként, aki ilyen játszmákkal operál, az eleve lesajnálandó. Szerencsétlen "Juditka" is ebben leli örömét? Mennyi majom ember van.

KovA 2011.07.15. 14:02:38

@bubo cupropenis: Tyű de fején találtad a szöget - utolsó mondatodat asszemsokszor fogom idézni :-)
mint a házasság - babacseperintő szövetség - és a női nem leértékelődésének okát !
Meg a minek vegyek tehenet .. kezdetű is...

Hát igen. Ilyen szemléletesen ezt még sosem tudtam megfogalmazni.

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 14:04:46

@Easyke: A hasonlat azért sántít, mert míg 50-60-féle étel normális elkészítésének elsajátítása egy átlagos szellemi kapacitású nő számára sem időben, sem pénzben kifejezve nem nagy dolog, addig a 20-ból 19-ek (férfiak) többsége akkor sem fogja anyagilag a legfölsőbb szintek közelébe tornázni magát, ha vért hugyozik. Almát almával, körtét körtével hasonlítsunk össze.

Merthogy az arányok kb. így alakulnak. 10-ből 1 el tud tartani egy nőt hónapról hónapra jelleggel, de ha a királykisasszonynak extra igényei is vannak, akkor reálisabb 20-ból 1-ekről beszélgetnünk.

Ezzel önmagában nincs is probléma, hiszen természetes, hogy az emberek többsége az érdekérvényesítés során a kisebb ellenállás irányába mozdul el. A nők pénzes csókát keresnek, a férfiak sallangmentesen kezelhető minőségi sunákra vadásznak.

A gond ott van, hogy a hölgyek nem veszik észre: a férfiaknak azon 5%-a, aki megveheti a nőket kilóra, minden ujjára kap ötven golddiggert, köztük jónéhány csinosat is. Akkor miért feccölne a kapcsolat fenntartásába némi pénzmagon kívül bármit is? Hiszen ha jön a hiszti és a picsogás, persze, hogy hamargyorsan befigyel a kukázás is. Aztán jön a szöveg, hogy milyen szemétmocskok a pasik, holott csak meg kellett volna figyelni bizonyos alapvető törvényszerűségeket az érdekek és a lehetőségek viszonylatában.

Szöszi 28 2011.07.15. 14:07:10

@bubo cupropenis: Basszus, hogy miért nem születtem ilyen típusú csajnak? Mennyi időt megspórolnék...Kénytelen leszek sajátkezem által írott szakdogát leadni novemberben:D

Hurri Kán 2011.07.15. 14:08:45

@Kata1987:
Írhatod más kezével is... mint a viccben...:D

Muha 2011.07.15. 14:09:40

@michaela77: mint a psziminátered mondom, tanulhatnál a fenti mondatodból ordító hibából! SOSE nézzél receptet.
Az sokkal vagányabb.
Nálam is zabáják a nők, hogy bemegyek a konyhába és hipphopp kinn is vagyok egy donpepe pizzával. :D

Muha 2011.07.15. 14:13:39

@mughuzu565: non non non non non no nooooo! :D

KovA 2011.07.15. 14:14:18

@bubo cupropenis: "Amúgy Kant egy szomorú példa, mivel 80 éves korában szűzen halt meg,"
Akkó má' értöm a szemlélete okát: savanyú a szőlő... minekután nem jutott neki házasodnivaló hát definiálta a házasságot mint "nemiszervek kölcsönös használatára kötött szerződés"-t.

Muha 2011.07.15. 14:15:37

@KovA: én emlékszem kantra. ő volt a 4/B-ben az a szeplős szemüveges kis törpe, ugye?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 14:17:01

@michaela77: Én is így szoktam! :D Ami szerintem nem kell bele, azt bele sem rakom. Ha valami túl bonyesznak tűnik, addig szoktam keresni a neten, míg nem találok belőle egyszerűbbet, vagy én egyszerűsítek.

Tarkin kormányzó 2011.07.15. 14:17:26

ez egy igazi hülye :))) ilyen esetben én két dolgot tennék:

1. elküldeném a retkesbe
2. ha nem, akkor előre elkérném a vaskos órabéremet

Hurri Kán 2011.07.15. 14:19:03

@michaela77: @Bundabandi:
Sok receptben egy csomó alapanyagot, de még fűszert is ki lehet váltani mással. Egyébként mindegy, mit főzöl, a lényeg, hogy a végén marhapörkölt legyen :D

Muha 2011.07.15. 14:22:15

@gyvy: sütök neked zsírpudingot mákos maffinos pappírba. Jólesz? A

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 14:22:23

@Easyke: Nem tudom, ez mennyire mérvadó az eredeti kérdés szempontjából, de én nem. Nem is tanulok meg, mert egy emberre valószínűleg nem fogok kétfogásos ebédet készíteni egészen addig, míg a főzőcskézésre fordított idő alatt legalább háromszor annyit keresek, hogy egyáltalán megérje elgondolkodni a kérdésen. Egy egyedülálló nőtől sem várható el, hogy főzzön-süssön magára, ha ár / érték arányban a munka éri meg neki jobban, vagy egyszerűen megengedheti magának, hogy mással töltse azt az időt. De amint két emberről beszélgetünk, jelentősen megváltozik a helyzet. Mi a meglátásod?

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:22:29

@Kata1987: megnyugtatlak, te olyan csaj vagy, aki (még) nem tudott magának felhajtani egy befolyásos, pénzes, szakdolgozatot megíró férfit, ezért bánatos, irigy, elcseszettnek érzi az életét. De megnyugtatlak, hogy novemberben, amikor leadod a szakdolgozatodat, azt fogod gondolni magadról, hogy erkölcsileg magasabb szinten állsz, mint azok, akik összeszopják a szakdogát, náluk erősebbnek fogod magad érezni, büszke leszel magadra.
Persze ez csak önmagad megnyugtatása, a lelki békéd megteremtése, öncsalás. Mert az élet nevű játszmában azok a csajok nyernek, akik kihasználják a természetes adottságaikat, ők kapnak munkát, elismerést, anyagi javakat.
Te pedig vagy életed végéig nyugtatod majd magadat, hogy "de jó, hogy nem vagyok ilyen, ennél különb vagyok", vagy pedig megkeseredsz, irigykedsz, vagy pedig beállsz a sorba és igazi nőként a muffodra alapozod az anyagi biztonságodat.

@KovA: javaslom, hogy olvass Kantot, Hegelt, Marx-ot, mert ha kritikával kezeled őket és a praktikus oldalukat nézed, akkor a filozófiai művekből sokat lehet tanulni az életről.

Egyébként Kant mondása valahogy így hangzik: "A polgári házasság szerződés kölcsönös vagyon és nemiszerv-használatra".

Hurri Kán 2011.07.15. 14:23:51

@Muha:
Nem. Olyan nem kell. De bechert meg bort azt hozhacc :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 14:24:55

@gyvy: Ha éles a kés, akkor mindig van benne egy kis marha is! :D

Hurri Kán 2011.07.15. 14:25:42

@michaela77:
Drága, az a helyzet, a pörkölt nálam az vagy birka, vagy marha. Esetleg, határeset, csülök... De mivel szeretek belőle jót enni, így az a biztos, ha megcsinálom magamnak.
Ezt a megjegyzést az olajról inkább meg se nem hallottam :D

michaela77 2011.07.15. 14:25:46

@Muha: :D Valószínűleg csak nincs önbizalmam és a recept megerősítésre kell:) Don Pepe pizzát sütni nem nagy kunszt:D

@Bundabandi: ugyehogyugye?:) Akkor lehet, hogy mégis kreatív vagyok, csak nem gordonremszi módon?:)

@gyvy: ezt csak azért mondod, mert még nem ettél a sertéspörköltemből. Exanyósom pörköltjén mindig vastag olajréteg volt, az volt a szaft. Na nálam a szaft több, mint a hús, és sűrű, finom, hmmm, de megkívántam:)

KovA 2011.07.15. 14:25:58

@Muha: Tyű, akkó má' te is majd 300 éves lehecc - no de szemüvegére nem emléxem - lehet, hogy kontáktlencsét hordott ?

Muha 2011.07.15. 14:26:39

@gyvy: amíg az én házamban élsz, addig azt eszed, amit eléd teszek! :D

Szöszi 28 2011.07.15. 14:27:14

@bubo cupropenis: Sooook soook faszság amit írsz:D Amit eddig elértem, egyedül tettem, és nem szorulok senkinek a pénzére. A későbbiekben sem fogok. Cseppet sem vagyok megkeseredve. És nem is leszek. De hidd, hogy nagyon okos vagy, és igazad van, ha neked meg attól lesz meg a lelki békéd.

michaela77 2011.07.15. 14:27:28

@Muha: valamelyik standupos mondta, hogy sokáig szentül hittem, hogy apám pék, mert "amíg az én kenyeremet eszed...":)

Hurri Kán 2011.07.15. 14:29:27

@Muha:
Jól van... hanem az este megnéSzheted magad... Én szóltam... :P

Hurri Kán 2011.07.15. 14:30:41

@Bundabandi:
Életlen késsel nem lehet rendesen semmit csinálni... Élessel meg nem vágod meg magad, mert azzal nem kell maszatolni.

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:31:01

@Tarkin kormányzó: A munka ellenértéke, a bér mindenképpen járna a posztolónak. Egy több órás takarító szolgáltatás nem kevésbe került volna a csajnak, ezt spórolta meg és csak röhög a férfin, hogy az ingyen dolgozott. Megkérdezném a posztolót, hogy ő a munkahelyén is ingyen dolgozik?
A poszt a szexuálisan felfűtött férfi kihasználása mellett arra is jó példát szolgáltat, hogy a munka ellenértékét nem kaja meg szerencsétlen proletár (a férfi). A tőkés (az ex-csaj) pedig nyereséget termel (ingyen kitakarítják a lakását).
A posztoló nem lehet egy életképes alak. Több öntudat, érdekérvényesítő képesség kellene és tudni kell nemet mondani.
Ellenérték nélkül pedig egy szalmaszálat sem szabad keresztbe tenni, sem munkáltató kérésére, sem rokoni szívességből, sem női szempillák rebegtetésének hatására. Az ilyen szerencsétlen férfi az, akit aztán mindenhol kihasználnak, munkahelyen, családban, párkapcsolatban.
Soha, sehol, senkinek ingyen munkát nem végzünk. Ha nem tanulunk meg nemet mondani, akkor mások kihasználnak mindenféle ürüggyel (családi szívesség, ex-csaj, leendő csaj, barátság).

Muha 2011.07.15. 14:32:05

@gyvy: jujhaj, a fel felé fordulsz?
Issssssssssstenem. lesz egy jó estém. :D

Hurri Kán 2011.07.15. 14:33:38

@Muha:
Igen, de köSZben horkolni fogok, kivéve amikor nem mer akkor pukizni meg rukkapálni :D

Rebelde 2011.07.15. 14:34:44

@bubo cupropenis:

lol, aki összeszopja a szakdolgozatát (is) azon aztán nincs semmi irigyelni való

ma már egy nő hogy emberszámba vegyék nem alapozhat csak és kizárólag a muffjára, kőkori szöveget nyomsz:)

KovA 2011.07.15. 14:36:40

@bubo cupropenis: Persze-persze hasznos olvasmány az ilyen - de azért ne legyen az ember mások agyikájára se utalva teljesen - ha van sajátja. Úgyhogy csak módjával...
Mert lehet bármihez olyan nézőpontot definiálni ahonnan a dolgok különösen látszanak.
Az orrot pl lehet úgy leírni, mint az agy pöcecsatornáját.
A házasságot lehet úgy látni mint Kant. Kicsit arrébb állva lehet másképp is látni. A dolgoknak sok nézete van - köröskörül kívül és belül is.
A saját megélésünk/értékrendünk vetítővásznának torzításairól nem is beszélve :-)
Aknt olyan nézőpontot választott - amit mások nem. Pont azért mert azt a nézetet mások nem ismerik. Azt minek válassza amelyiket ismerik - azzal nem mond újat - azért attól aligha azonosíthatja a dolgot magát azzal az egy nézettel... meglehet igazán boldog ember az, aki a dolog ezen nézetével sosem szembesül. :-) Közben meg szerelmes a feleségébe és örül a nagyruháskosárnyi babának. Az is egy nézet :-)

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:40:55

@Kata1987: amiket írtam azok tények. Amit te írsz, abból megállapítható, hogy te most elhiteted magaddal, hogy felsőbbrendű vagy azoknál, akik kihasználják a testük adottságait. Irigyled, amit ezáltal elértek, bár nem az az utat, amin ezt elérték.

"Amit eddig elértem, egyedül tettem" - büszke vagy magadra, azt gondolod, hogy a te utad a helyes. Csak sajnos nincs olyan, hogy helyes út. Nyertes és vesztes van.
És azt gondolod, hogy te sose kaptál még segítséget semmihez? Sose volt senki aki a hónod alá nyúlt volna? Mindent teljesen egyedül értél el? Sose volt nálad tehetősebb párod? Sose kérték szívességet senkitől?
Leszel te még irigy, megkeseredett nő. Ha még nem vagy az.
Remélem megtalálod a békédet.
Amit elértél, azt egyedül érted el. Ez nem érdem, de te úgy állítod be. Ezzel különbözteted meg magad, mintha ez erkölcsileg magasabb rendűvé tenne. Nem ez csak a te utad.
Ingerülten írsz, faszságnak nevezed, amit írtam. Már dolgozik a dühöd. Nem látsz tisztán.

Hurri Kán 2011.07.15. 14:43:37

@bubo cupropenis:
Te meg elég szánalmas vagy ezekkel az izzadtságszagú álokoskodásaiddal együtt. De nem baj, ilyenre is szükség van, ettől színesebb a világ.

Szöszi 28 2011.07.15. 14:44:18

@bubo cupropenis: Mondom, hidd, hogy igazad van. Nem állok neki az érdemeimet firtatni, mert akkor meg beképzelt kurva leszek. Felesleges ilyen hülyékkel leállni, mint te:D

Easyke (törölt) 2011.07.15. 14:44:33

@Father Justice: az ár/érték arányban egyetértünk. (pl. én sem főzök magamnak, mert egyszerűen nem tudok kb. 700 forintból kihozni egy leves+másodikat, ennyiért adják ezt itt a munkahelyi étkezdében) De engem az háborít fel, hogy a férfiak általában nagyon lealacsonyítják a házimunka értékét, ugyanakkor elvárják, hogy azt a nő végezze el. Én azt mondom, ha a házimunka (mint pl. a főzés is) nem nagy szellemi kihívás, akkor azt egy férfi is el tudja végezni. Amit sokan szeretnek elfelejteni: egymásra vagyunk utalva (itt már az általad is említett két emberről van szó). Mert hiába "alacsonyabbrendű" munka a főzés, mosás, takarítás, ha nincs "valaki", aki megcsinálja, akkor saját magunknak kell. Nyilván ha egy jól kereső férfiról van szó, akkor ő ki tudja fizetni a bejárónőt (ugyanúgy, ahogyan egy jól kereső nő is ki tudja fizetni a kertészt). De ha nincs olyan szerencsés helyzetben? Ha sokat dolgozik, de annyira sokat nem keres, hogy ezeket megengedhesse magának, akkor marad a "magad uram, ha szolgád nincsen".
Az eredeti kérdés szempontjából szerintem nem lényeges amúgy, hogy ki mennyi energiát fektet bele, egyszerűen az elvárásokról volt szó.

Muha 2011.07.15. 14:46:22

@gyvy: nyugodtan. tudod, hogy mindennek van következménye. :D

Becsszó, de én még a PINAmmal soha semmire se mentem.

:D

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:47:14

@KovA: bizony, több nézőpontot is tudni kell használni.

Azzal pedig nem értek egyet, hogy az embernek (a többségnek) lenne saját agya, értékrendje, erkölcse, nézőpontja. Minden a szocializáció folyamán rakódik ránk. Ezért Kant és Hegel filozófiája nem árthat a nem létező saját, önálló nézőpontunknak. Mert olyan nincs. Mindent kapunk. Családból, iskolából, kortársaktól.

Madpapa 2011.07.15. 14:48:43

@Rebelde: pecsákat! lelőtted a poénomat, a kolbászosat!!!!!!!! :-DDD

Hurri Kán 2011.07.15. 14:49:18

@Muha:
Mer rosszul állsz a dolgokhoz, azér.... de már eSZt is elmontam, márpedig ötvenszer elmontam, semmit nem mondok el mégeccer :D

Muha 2011.07.15. 14:49:27

@gyvy: kérlek, mondd, hogy nekem azér néha akadnak gondolataim.
ugye akadnak?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 14:49:29

@bubo cupropenis: LOL! Imádom, mikor egy olyan megkeseredett ööö hímnemű ír meghatározást az "igazi nőről", aki még egy normálissal sem találkozott.

"beállsz a sorba és igazi nőként a muffodra alapozod az anyagi biztonságodat."

Elég sok igazi nőt szoktam látni néhány út szélén! Irigylem is őket rendesen! Elcseszett az életem! Ki jön velem a Dunának?

Muha 2011.07.15. 14:52:52

@Bundabandi: Nézni szabad menni?
Esetleg feltöröm a malacperselyt, aztán egyet megveszek. :D

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:53:24

@gyvy: ez az ál-liberális szöveg, hogy "De nem baj, ilyenre is szükség van, ettől színesebb a világ." Ez nagyon izzadságszagú...

@Kata1987: Nem beképzelt vagy, csak nyugtatod magad, hogy jobb vagy, mint a többi, aki nem saját erejéből jutott el valahova. Így határozod meg magad, hozzájuk képest. Ez normális.
Ahogy az is normális, hogy mások másként jutnak ötről a hatra. Ebben nincs semmi értékítélet, ezek csak különböző stratégiák.
Csak az élettapasztalat arra utal, hogy aki a muffjával jut előre, az nem irigy azokra, kik a saját erejükből jutnak el valahova, míg utóbbiak rendszeresen irigyek azokra, akik nőiességüket használják az érvényesüléshez.
Te nem vagy rosszabb, nem vagy jobb, csak más a stratégiád. Nehezebb utat jársz, amihez szükséged van arra, hogy elhitesd magaddal, hogy ez a "jó" út.

Hurri Kán 2011.07.15. 14:54:06

@Muha:
Nehéz lenne erről most nekem beszélnem... :DDD

Easyke (törölt) 2011.07.15. 14:54:25

@Bundabandi: én megyek. Nem főzök, nem állok az út szélén, nem szopok le senkit a szakdolgozatomért és hiszek a tartós, egymás kölcsönös tiszteletén alapuló kapcsolatban. Tehát semmi okom/jogom arra, hogy tovább éljek. Mikor, hol? :))

Easyke (törölt) 2011.07.15. 14:56:38

@bubo cupropenis: amúgy te honnan tudod, hogy melyik a jó út?
Amúgy anyukád melyik utat választotta? Őt is így lenézed/lenézted?

bubo cupropenis 2011.07.15. 14:57:35

@Bundabandi: te is tudod, hogy nem az út szélén állókról beszéltem, őket nem nevezném az élet nyerteseinek, bár a hasonló korú és végzettségű nőkhöz képest valószínűleg kevesebb munkával jobban keresnek. Miért kell kiforgatni a szavaimat? Mert nincsenek érveid?
Azokról van szó, akik hozzád hasonló társadalmi rétegből származnak, hasonló végzettséggel bírnak, és még ráadásul muffból is dolgoznak a sikerért.

Hurri Kán 2011.07.15. 14:58:46

@Easyke: @Bundabandi:
Mielőtt ugrotok, főzzek nektek valami finomat? Aztán adok követ, meg kötelet is, úgy gyorsabb :DDD

Hurri Kán 2011.07.15. 14:59:22

@bubo cupropenis:
Szerintem nem kéne osztanod az észt, neked se lehet sok belőle...

Rebelde 2011.07.15. 15:01:54

@bubo cupropenis:

"Csak az élettapasztalat arra utal, hogy aki a muffjával jut előre, az nem irigy azokra, kik a saját erejükből jutnak el valahova, míg utóbbiak rendszeresen irigyek azokra, akik nőiességüket használják az érvényesüléshez."

ez egyrészt nem feltétlenül igaz másrészt, nem is biztos hogy a test felhasználása az érdekek érvényesítésére a könnyebb út, sőt a legnagyobb tévedés ezt hinni, főleg kívülállóként:)

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:02:58

@Easyke: jó út nincs, rossz út, csak stratégiák. Anyám a "dolgos, társadalmilag elfogadott, erkölcsileg helyeselt" utat választotta önmaga meggyőzésével, hogy ez a jó, helyes. Ha a könnyebb utat választja, akkor sem ítélem el, mert ez nem értékítélet.
És minden útnak megvannak a következményei. Vagy önámítás, vagy csalódás és irigység vagy esetleg nem is tudja, hogy van másik lehetőség, másik út.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 15:03:41

@Muha: Hány tevét tudsz adni? 100 tevéért, 10 kecskéért és 3 birkáért TALÁN meggondolom magam... :D

camels.evilsun.org/index.php

michaela77 2011.07.15. 15:03:56

@bubo cupropenis: szerintem ez nem irigység. Kicsit álszentség, igen, talán. Hiszen én nem tudom elképzelni azt az élethelyzetet, hogy ha valakinek azt mondják, figyelj, tudok segíteni, hogy bekerülj egy szuper munkahelyre, akkor erre az lenne a válasz, hogy köszi, nem, majd a saját erőmből.
Pedig nyilván itt is valamit valamiért helyzet van. Csak itt a valami az eddig elért eredmények, a rátermettség, a rokoni kapcsolat, stb..
És társadalmilag jelenleg ezek sokkal elfogadottabb, és ezáltal erkölcsileg magasabban álló dolgok, minthogy valaki a testével jut előre.
Nekem nincs gondom vele, nem vagyok rá irigy, ugyanakkor én is büszkébb vagyok arra, amit saját magam értem el. Mert ésszel nehezebb, mint testtel. És ami nehezebb, az megbecsülendőbb. Szerintem.

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:09:58

@Easyke: ki beszélt arról, hogy becsülendő-e valaki?
Erkölcsi ítéletet senki felett nem mondhatok, mert ugyanazt a buta zsidó-keresztény értékrendet hurcolom, amit le kellene vetkőznie mindenkinek, legalább időnként, hogy tisztán láthasson.
Nem becsülendő senki. Ezek életstratégiák, nem értékkategóriák.

A posztban szereplő ex-csaj csak a stratégiáját követi, az ex-pasinak meg ezt kellene felismerni, mert ő lesz a játszma vesztese. De a csajról rosszat nem mondhatok, csak azt, hogy neki ez a stratégiája, így intézi a problémáit, oldja meg a feladatait. Nem a csajnak vannak lelkiismereti problémái, hanem a srácnak. Őt zavarja, hogy vesztett a játszmában, hogy életképtelen stratégiát követett.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 15:14:15

@bubo cupropenis: Én csak összefoglaltam amit mondtál. Egy nő kb. így látja azt - így jön át -, amit itt összerizsázol. Milyen érveim legyenek egy hibás világképpel megáldott emberrel szemben? Aki ráadásul úgy gondolja igaza is van.

@Easyke: Én is lúzer vagyok! Magam írtam a szakdogámat...szégyenlem is magam rendesen! Margit hid? Holnap reggel? Még látni akarom a napfelkeltét!

@gyvy: Sok kő kell! A boszik lebegnek a vízen, mint tudvalévő!

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:14:29

@michaela77: én értem, amit írsz, de te értékítéleteket fűzöl a stratégiákhoz. Ezt én nem teszem.
Egy közgazdászt kérdezz meg, hogy az eredmény, amit drágábban érsz el, az hasznosabb-e. Nem jobb. Lehetsz rá büszke, mert erre neveltek, de nem hasznosabb.
Zsidó-keresztény etikai szempontból igazad van, de én erkölccsel nem foglalkozok.
Aki saját erejéből ér el valamit, az büszke rá, mert kap egy hátbaveregetést a társadalomtól. Ügyi voltál. És arra neveltek, hogy ezt te jó érzéssel fogadd, megnyugodj, hogy társadalmi elvárásoknak megfelelően cselekedtél, "jó" voltál.
Közben a társadalom ugyanazt a jutalmat adja annak, aki rövidebb úton jut el ugyanoda, csak a hátbaveregetés nem nyilvános.

Hurri Kán 2011.07.15. 15:15:31

@Bundabandi:
Várjál.... akkor lehet, hogy nem boszi, hanem kacsa... akkor viszont megsütlek, akkor nem kell ugrani :D

michaela77 2011.07.15. 15:20:14

@bubo cupropenis: teljesen értem amit mondasz. De ha az ember nem fűz értékítéleteket a tettekhez, akkor mitől nem lesz mondjuk börtöntöltelék?
Megértem, ha valaki éhezik és ezért bankot kell rabolnia. De értékítéletet fűzök hozzá, és én soha nem tennék ilyet.

A társadalom nem ugyanazt a jutalmat adja, maximum ugyanazt a célt éred el. Viszont ha nem csak előrébb jutásról beszélünk, hanem olyan valamiről, aminek a spektruma csak egy kicsit szélesebb ennél, akkor már a társadalom azonnal büntet.
Eredményt tehát nem drágábban vagy olcsóbban lehet elérni, hanem morálisan elfogadhatóan, kevésbé elfogadhatóan és elfogadhatatlanul. Ha magamtól érem el, elfogadható, ha a testemmel, kevésbé elfogadható, ha mondjuk más életének az árán, akkor elfogadhatatlan.
Szerinted lehet élni anélkül, hogy ezeket az értékítéleteket az ember megalkotná?

Father Justice (törölt) 2011.07.15. 15:21:58

@bubo cupropenis: "Csak az élettapasztalat arra utal, hogy aki a muffjával jut előre, az nem irigy azokra, kik a saját erejükből jutnak el valahova, míg utóbbiak rendszeresen irigyek azokra, akik nőiességüket használják az érvényesüléshez."

Sem az irigykedés, sem a hiánya nem szükségszerű egyik oldalról sem.

Aki a muffjával jut előre, az rendszerint nem elég okos ahhoz sem, hogy jól bánjon a pénzzel, így amikor kiesik (kiöregszik) abból a körből, ahol addig volt rá igény és fizetőképes kereslet, kellemetlen helyzet adódhat: kiapadnak a forrásai. Na, akkor már bizony sokan irigykednek közülük azokra a nőkre, akik észből jutottak el valahova, és azt a szintet meg is tudták tartani. (Itt persze kivétel az a kategória, akik a legfölsőbb szintű pénzemberek kitartottjaik voltak, mert abból a zsetonból bőven marad 80 éves korukra akkor is, ha folyamatosan két kézzel szórták azt.)

Aki pedig a saját erejéből jutott el mondjuk ugyanarra a szintre 30 éves korára, mint egy pénzszóró, kiélt rüfi, az miért is irigykedne? Ellenkezőleg, sokkal jobban meg fogja becsülni magát, mert nem kellett és továbbra sem kell megalkudnia (szponzort keresnie) a létezéséhez. Ha okos, szorgalmas, tehetséges, jó a szakmájában, nem is feltétlenül görcsölte szét magát a céljai eléréséhez vezető úton.

Az viszont sajnos igaz, hogy az utóbbi halmazba nagyságrendekkel kevesebben tartoznak, és az is, hogy az első metódus időegység alatt sokkal több látványos eredményt produkál fiatalon.

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:25:39

@Bundabandi: nyugi, olyan nincs, hogy hibás világkép. Van életképes és életképtelen.
Van erkölcsös és erkölcsmentes. Az erkölcsmentest direkt nem erkölcstelennek írtam, mert nem ugyanazt jelenti.

Aki a muffját használó nőről csak a prostikra tud asszociálni, a a társadalmi elvárásoknak megfelelően nagyon jól van tréningezve.

Én is magam írtam a diplomamunkámat és a szakdolgozatomat is, ugyanis két diplomám van. És nem erkölcsileg háborít fel az, hogy valaki összevágja, vagy összeszopja a szakdolgozatát, hanem azért mert könnyebb úton jutott el oda, ahova én.
És annak ellenére, hogy férfi vagyok, irigy is vagyok. Ezt be kell vallani. Ez természetes érzés. Nem azért ítélem el őket, amiért a társadalom, mert erkölcsileg rosszallnám a tettüket, hanem a saját hasznom, energiaráfordításom szempontjából irigylem őket.

Ki az aki szeret sok munkával kevés pénzt keresni, míg mások kevés munkával sokat keresnek? Csak a jól idomított rabszolgák, az agymosott, engedelmességre nevelt emberek.

bubo cupropenis 2011.07.15. 15:33:35

@michaela77: az értékítéleteket a társadalom alkotja meg (gyerekkorban a család).
Én is követem az általános erkölcsi útmutatásokat, de tisztában vagyok vele, hogy ezeket úgy kapjuk a szocializációnk folyamán és ezért nem lepődtem meg, amikor egy-két nem európai országban teljesen más értékekkel szembesültem.

A büntetéstől való félelmet belénk nevelték, ettől is vagyunk képesek társadalomban élni. Engem is idomítottak, meg másokat is, de én ezt tudom magamról, mások meg nem :)
Nekem is érdekem, hogy legyenek közös normák, elfogadott mérce a társadalomban, de ha csak ez alapján ítélném meg az embereket, akkor sose érteném meg a posztban szereplő ex-csaj motivációját. Egyszerűen annyit írnék a kommentemben, hogy "hülye kurva". És nem érteném, hogy miért ilyen, nem is akarnám megérteni, eszembe se jutna, hogy ő nem "rossz" csak máshogy jut előre. Neki meg se fordul a fejében, hogy ez "rossz". Mert kivonta magát a társadalmi normák alól, akikor az ex-pasi erőforrásait kihasználta.

michaela77 2011.07.15. 15:38:07

@bubo cupropenis: te úgy csinálsz, mintha nem is azt írtam volna amit, és folytatod azt a gondolatmenetet, amit a saját logikád szerinti érvekkel alá tudsz támasztani:) Kár:)

Egyébiránt a megértést és az egyetértést olyan sokan keverik. Simán lehet, hogy megértem a motivációját mégis azt írom, hogy hülye kurva, mert a motivációja számomra morálisan elfogadhatatlan, ezek a morális normák pedig részben társadalmilag belém neveltek, részben viszont én alakítottam ki őket, hiszen felnőtt lennék, vagy mi a fene, nem pedig birka, aki megy a többiek után.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.15. 15:44:20

@bubo cupropenis: Tippelhetek? Valami bölcsész vagy gondolom....

"Egy közgazdászt kérdezz meg, hogy az eredmény, amit drágábban érsz el, az hasznosabb-e. "

Na én egy közgazdász vagyok, szóval a hasznosság az egyén preferencia-rendszerétől is nagy mértékben függ. Ha drágábban értem el, de számomra nagyobb hasznosságot jelent, akkor mit érdekel engem, hogy egy ribi rövidebb úton érte el azt, amit én?! Mert engem nem izgat! Számomra nagyobb hasznossággal bír, amit önmagam értem el. Ponty! Bocs, dolgom van, megyek a Margit hídra! :D

rozsomák 2011.07.15. 15:45:10

"A büntetéstől való félelmet belénk nevelték"

ezt a típusú érvelést hívják úgy, hogy ízetlen tautológia.. amikor önmagával magyaráznak valamit.

A büntetés mint olyan,eleve a félelemre épít... anélkül nem létezne a fogalom se..
jó reggelt..

egyébként a posztban szerepló csaj miért hülye kurva ? Azért, mert dugni akart ?
Akkor minden pasi, aki bármikor dugni akar, azokat hogy hívod ?

Muha 2011.07.15. 15:50:09

májjjá hííííííííííí
májjjá hóóóóóóóóóóó
májjjá hééééééééééé
májjjá há hhháááááá

michaela77 2011.07.15. 15:54:23

@Muha: nem tom mit szedsz, de kérek én is.

Hurri Kán 2011.07.15. 15:55:25

@michaela77:
Jelenleg szemetet... Az van, megbírságolták tiltott helyen való kéjelgésért, nem fizette be, most le kell dolgoznia...

Muha 2011.07.15. 15:55:45

@michaela77: most csak nem vettem be a csillapítóimat. :D

Muha 2011.07.15. 15:56:51

@gyvy: most csak irigykedel, hogy a nuncikámból milyen könnyedén tellik a nercbundeszre. :D

michaela77 2011.07.15. 15:56:53

@gyvy: játszótéren nyalta a fagyit?

@Muha: amúgy meg szemétség, most ezt a hülyeséget dúdolom.

Hurri Kán 2011.07.15. 15:59:17

@Muha:
tudod jól, hogy tőlem mekkaptad volna, de csak két hét múlva. De hát olyan kis türelmetlen vagy...

@michaela77: rosszabb, kolostor előtt evett osztrigát...

www.youtube.com/watch?v=nzHKUzWQ7_s

Easyke (törölt) 2011.07.15. 15:59:53

@Bundabandi: jaj, az olyan szééép... de mi lesz, ha a napfelkelte hatása alá kerülök és nem akarok ugrani?

@Muha: ájm blú, dábdirábdájrudábdíráb...

Madpapa 2011.07.15. 16:01:08

@Muha: O-zone számot dúdol a fijú ;-)

Muha 2011.07.15. 16:01:11

@michaela77: :DDDDDDD
*nyihihiiiiii*

Hurri Kán 2011.07.15. 16:04:34

@Easyke:
Izé... minden O.K. nyaktól felfelé? :D

Muha 2011.07.15. 16:04:50

@michaela77: és még azt is mondom neked:
-nyalifali leves savanyú citrom szelet.

:D

dr. gernika 2011.07.15. 16:05:50

@michaela77: Dettó, én is átvariálom a receptet. :D Ritkán főzök, de akkor már kicsit ápdétesítem.

michaela77 2011.07.15. 16:06:48

@Muha: hát én erre annyit tudok mondani, hogy kitrákotty.

Muha 2011.07.15. 16:08:17

@michaela77: édes tyúkom mégis van egy fél pénzem. :D

michaela77 2011.07.15. 16:09:16

@Muha: legyőzhetetlen őmuhaságod.

Easyke (törölt) 2011.07.15. 16:10:14

@gyvy: most melyikkel van gondod? A naplementével, vagy az Eiffel65 "együttes" Blue című számával? :))

Easyke (törölt) 2011.07.15. 16:11:12

@Easyke: ööö, napfelkelte. Úgy értettem, hogy napfelkelte. Már teljesen elkapott ez a romantikus hangulat...

Hurri Kán 2011.07.15. 16:11:37

@Easyke:
Eiffelékkel... de ha így folytatjátok, a naplementével is lesz mer megelőzök mindenkit a Margit-hídon :DDD

Muha 2011.07.15. 16:11:53

@Easyke: Nagyon durván kommentelsz ma. Ezt sem láttam eddig.
Lassan már lentről fölfelé is kell olvasni. :D

@michaela77: ádddehogy. simán le lehet gyűrni. még hagynom sem kell magam. :D

Muha 2011.07.15. 16:12:56

@gyvy: attól hogy te beugrasz, a Nap még nem ugrik utánad! :D

michaela77 2011.07.15. 16:13:28

@Muha: eccer egy rohadt nehéz munkanap után lementem a páromhoz teljesen elkeseredve, majd vettünk egy kis vodkát és narancsot.
Nem ragoznám, pár pohár elfogyasztása után verset költöttem, amit ő szemét módon legépelt rögtön.
Ilyenek voltak benne (a tévében medúzákról volt szó):

"Az idő szép, nagyon jól érzem magam.
Nem megyek többé dolgozni
A fizetésem kérem az alábbi számlaszámra tolni
Rá.
Politish.
Néha egy kis medúza. Az egész világ (Hole Word)
Kapja be.

Medúzák.
Az álmom egy pénz nélküli világ
És ott kurvára nincsenek medúzák
Tudom hogy ez utópia de
Bennem van sok-sok pia."

Állítólag a hole wordot én magam betűztem így, eheh.

Hurri Kán 2011.07.15. 16:13:58

@Easyke:
Pláne... az nagyon korán van...

Hurri Kán 2011.07.15. 16:15:29

@Muha:
Pedig a Dunában még a Nap is más...

dr. gernika 2011.07.15. 16:18:17

@KovA: Vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy a szükségből kovácsolt erényt.

michaela77 2011.07.15. 16:18:41

@gernika: mármint kalóriát csökkentesz benne, vagy csak saját szájízre alakítod?

dr. gernika 2011.07.15. 16:27:48

@Bundabandi: Kitöltöttem magamra, 69 tevét és 9 kecskét érek.

Hurri Kán 2011.07.15. 16:27:55

@gernika:
És ha más tölti ki? :PPP

Muha 2011.07.15. 16:31:31

@michaela77: jaaaaaaaaaaaaaj. :DDDDD

@gernika: egy 69-es én is magamra töltenék. :D

Muha 2011.07.15. 16:39:17

@michaela77: Ez igaz. én csak csúnyákat és rosszakat tudok. :D

michaela77 2011.07.15. 16:39:24

@gernika: én is próbálok kalóriát csökkenteni. Csak aztán valahogy éjfél körül mindig megkívánunk egy kis sült húst:)

michaela77 2011.07.15. 16:40:15

@Muha: tudom, hogy csak irigykedsz, mert szeretnél te is ilyen jó költő lenni.

Easyke (törölt) 2011.07.15. 16:57:14

@Muha: ott a pont!
Jáááj, most már megyek haza, mert nagyon fáradt vagyok!!

Joe69 2011.07.15. 17:11:10

Azért ne cseszegessétek a posztolót, sokan áldozatul esnek a nők ilyen határtalan pofátlanságának így-úgy..

Az én sztorimban szereplő kis ribanc kétszer is hülyét csinált belőlem. Nyilván gerjedtem rá, ezt ki is szúrta, ahogy kell. Gyanútlanul elmentem az első, sokat szervezgetett randira, ami egy kajabolt előtt volt. Felcipeltetett velem egy nagy rekesz ásványvizet a koleszszobájába, majd rám nézett, megköszönte szépen, és elköszönt. Én mit tehettem, ott helyben elküldtem a kurva anyjába, és elhúztam.

Két évre rá egy buszos túrán összefutottam vele megint. Egy pasival volt, én sajnos egyedül. Hazafelé éjszaka mellém ült azzal a dumával, hogy így jobban tud aludni (!) Aztán a kezembe nyom valami kenceficét azzal, hogy masszírozzam meg a vállát, mert nagyon fáj. Neki is vetkőzik cicifixre. És én mit teszek..megmasszírozom..

Csekély vígasz, hogy a két ülésnyire dermedten ülő pasija plusz a buszbéli társaság jelzéseik alapján máig azt hiszik, hogy mi egy kurva nagyot dugtunk ott a hátsó ülésen..

lárvalányhaj 2011.07.16. 00:50:15

@bubo cupropenis:

"A poszthoz még annyit, hogy nem is annyira szopatta meg a csaj a srácot. Én ismerek olyan PhD hallgatót, aki képes volt megírni egy hallgató lány szakdolgozatát, csak azért, mert az leszopta párszor. Persze diplomázás után rövid úton kidobta a srácot."

Ennek a jelenségnek szép magyar neve is van, úgy hívják, hogy korrupció. A korrupció pedig mindig a rendszerből fakad.
Őszintén remélem, hogy a péhádés srác témavezetője is tudomást szerzett a dologról, és megtették a szükséges lépéseket.

fülöpke 2011.07.16. 13:57:51

@Köldökszösz (csodalampa): "Bátran állíthatom, hogy gordon remzinél csak finomabbakat főzhetsz..." :D :D :D
Pontosssan.
Ismeritek a viccet a pokolról, meg a mennyországról, ahol a klb. munkákat klb. nációjú egyedek végzik. Gordon biztosan nem ismeri. :D Rövid részlet:
A mennyországban a szakács francia.
A pokolban pediglen angol...

A mennyországban a szerető olasz.
A pokolban meg svájci...

@michaela77: Szerintem te dekódoltad tökéletesen a történetet! :D

Müszélia 2011.07.16. 19:41:05

@Bundabandi: ez csak nem az alekosz volt?

fülöpke 2011.07.17. 10:24:11

@Nard: "Az olasz bárhol szar."
:D
Te nem kedveled az olaszokat. (Ne mondd, hogy nem tudok a soraid közt olvasni...) :D
Különben én bírom őket, főleg, amióta éltem a dicső kilencvenes évek legelején Szicíliában fél évet. Igaz, a szeretőséget nem teszteltem, de a sicilianok jó fejek, barátságosak, gálánsak, és a konyhájuk valami pazar. Persze tudom, hogy ők tulajdonképpen nem is olaszok (mármint az olaszországiak szerint.) :-)

eneska · http://kerdesek.hu/ 2011.07.17. 15:24:53

nyávogjunk, sajnáltassuk magunkat, úgy biztos jobb...

KovA 2011.07.18. 15:18:23

@Joe69: Oszt' mé' (masszíroztad mög) ?
Lehet pasiféltékenyítésre használt...

"Csak" - barát-barátnő kapcsolatban persze az embör fia szívesen vállal effélét - de egy többet remélőnek - megalázó küldetés...

Nati Walter 2011.07.20. 04:28:41

hmmm,nem fehérvári a story véletlenül? ;-)
süti beállítások módosítása