Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyre közönségesebbek a fiatal lányok

2011. július 20. 07:12 - csajokespasik

Ha a lány átküldi neked a volt pasijának hímvesszejéről készült fotót, azonnal szakítsd meg a kontaktot vele. Mai Levélírónk azon borult ki, hogy a mai fiatal lányok egyre rémisztőbbek, sehova se tartanak, csak lógnak a levegőben. Ennek ellenére kellően gátlástalanok az ágyban. Most megtudhatod, hogy ha a csaj nem tud rendesen késsel-villával enni, menekülj, amíg lehet.

 

Nem tudom, ki hova jár bulizni, de amiket hétvégente látok, az katasztrófa. Nyerítő, félrészeg 14 év körüli lányokat. Nem árulok zsákbamacskát, 27 éves vagyok, melós, de nem igénytelen és van szemem. A szóban forgó jelenségek 14 évesen gyakorlatilag prostira vannak sminkelve, látszik, hogy a tévéből tanulták. Ehhez hasonló igényességgel választott ízléstelenül merész ruha társul. Szép kis jövőjük lesz. Mert nem fognak megváltozni. Milyenek lesznek felnőve? Ilyenkor ösztönösen arra gondolok, hogy akkor milyenek lehetnek a szüleik?

Engem sem nadrágszíjjal neveltek, én is csináltam őrültségeket, de ez azért nem volt. Egyszer leveleztem egy 16 éves csajjal a chat-ről és átküldött egy fotót egy termetes répáról, azzal a szöveggel, hogy „csakhogy képbe legyél az igényeimet illetően” reméli, nekem legalább ekkora, ugyanis ez a példány a volt pasijáé és megszokta a nagyot. Én őszintén remélem, hogy csak vicc volt az egész, ami az én szívatásomra ment ki. Először és utoljára jártam 18 évessel is: Bernadett. Májusban hetekig szerencsétlenkedtem vele. Utólag már bevallom, hogy azért, mert rettenetesen kívántam és jó is volt az a pár alkalom, amikor ágyra került a sor (gátlástalanul jó volt vele). De ami mellé jött járulékként, az nem érte meg az egészet. A lány gyakorlatilag nem tudott késsel-villával enni rendesen, valahogy furán fogta. A szülei pedig állítólag értelmiségiek, az anyja valami szerkesztő, az apja pedig mérnök egy világcégnél. Szerintem nem volt idejük a lányukra. Plázákba kellett lógni vele, a hasonló korú barátnőivel, akik bámultak fel rám, az „új szerzeményre”, az öreg pasira. Beszélgetni velük nem tudtam. Egyszer a csaj elvitte a mobilomat, utólag azt mondta véletlenül, csakhogy fél óra beszélgetést bonyolított le rajta „véletlenül.” Többet nem is mesélek róla, nem akarom bántani, pedig lenne még mit mondani. Tehát, tudom, nem vagyok semleges a lányoknak, elég vállas vagyok, ráadásul nem is túl rossz képű. De inkább lemondok az ifjúságról, ha mind ilyen. A korombeli lányokkal az a baj, hogy majdnem mind hosszú távú kapcsolatot, netán házasságot szeretne, + nekik sajnos csak ritkán kellek. Nem tudom, miért van ez így. Sanyi voltam.

 
349 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr873082243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.20. 16:05:14

- Hé, te Sanyi, nem igazán kedveljük itten a ti fajtátokat errefelé!
- Nyugodj már le Skeeter, senkit se bántanak!

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:07:09

@Caddy: Mindig elfelejtem a paranoiad. Segitek: nemcsak teged emeltelek ki.

Ertsd mar meg vegre, hogy azzal van bajom, hogy mindenfele erkolcsi tartas kifejtesere ugy reagalsz 'jajtiittmindtokeletesekvagytok'. Vszeg marhara nem tennel igy, ha tultengenenek benned a moralis aggalyok. Tovabba jomagad is meseltel a tapasztalataidrol ferfiakkal, de nem firtatom, ezek szerint te ezeket mind csak lattad. Erdekes, en az ismeroseim kozott sem.

Ha valaki kocsog, annak is tartom, nevezem. Es nem azert, hogy ezzel sajat tokeletessegem bizonyitsam.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.20. 16:11:48

@tuono: Nem, már Sarolta. Átállt a sötét oldalra.

Caddy 2011.07.20. 16:16:10

@Frigyesur: ha jól értem leköcsögöztél. Hát szerintem akkor itt ma ezt megint be kell fejeznünk, bár már kezdtem élvezni. :) De nyilván a te erkölcsi tartásodba belefér így reagálni.
Nemcsak engem emeltél ki? Na akkor megmutatom:
Frigyesur 2011.07.20. 15:17:27
@Caddy: @MonsterI.: Tok jo, ha valaki beir olyat, amiert urikorokben minimum lekevernenek 2 nagy pofont, vannak akik meg helyeselnek is. Szinvonal az van. :))

Nézd már! Itt pont a probléma felvető és én vagyunk csak. Jééééé!

:D:D:D:D

Neked nem az én erkölcsi tartásra reagálásommal van bajod, ami szerintem itt ráadásul nem is állja meg a helyét, hanem valami egészen másról lehet szó,de tulajdonképpen nem is nagyon érdekel, hogy mi lehet a háttérben.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.20. 16:16:59

@bubo cupropenis:

A CNC esztergályos pl keres kezdőként 300k-t. Fizikai munkás. Szar? Veterán CNCs kereshet munkánként 1,5 milliót. :) Én bánom hogy informatikus lettem.

Nem hypeolom a fizikai munkásokat. Láttam asztrofizikust csövezni a nyugati aluljárójában, egyszer odajött kérni egy cigit, és elbeszélgettem vele. Azért az nem büfészak, csak épp nem él meg belőle.

Mike36 2011.07.20. 16:18:11

milyenek lesznek 27 évesen? mint te
majd szörnyülködnek, meg maifitaloznak

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:18:32

@Nard: Nyilvan lehet tanulni, olvasni az iskolan kivul is, de 1. az emberek lustak, 2. valahonnan csak hallasz valamirol es ez felkelti az erdeklodesed. Felreertes ne essek, sok hulyeseget tanitottak nekem is. De ez meg mindig tobb volt, mint a semmi. Es ertelemszeruen ezek mellett olvasni is lehet.

A szeles latokor pedig pont nem a gyakorlatban hasznosithato tudasol szol. Ecceruen tudas a tudasert.

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:19:48

@Caddy: Sztem nezd meg megegyszer, hogy ki volt a problemafelveto, akinek helyeseltel. :)) Meg fogsz lepodni! :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 16:20:36

@Nard: az alkohol már csak ilyen. nem tesz különbséget atom fizikus és mezőgazdasági gépszerelő között...:)

Tj66a 2011.07.20. 16:21:35

Frigyesúr és gernika

_______________________

fumerin 2011.07.20. 08:23:25

@Easyke: "27 éves vagyok, melós"
Nálam ennyi elég is lett volna hírértéknek, a többit meg már kitaláltam volna egyedül is :D

JOKKA21 2011.07.20. 08:49:45

@gernika: Gondolom az a tag így is bejön a nőknek, hogy kiesik a kapa a szájából.

gernika 2011.07.20. 11:14:26

@Frigyesur: Szerintem sokkal nagyobb demagógia a "8 osztállyal is lehet valaki intelligencs, művelt és bunkóbarom a diplomás".

Tényleg több melós kéne az igaz, és én nem is becsméreltem őket, de akkor is beszűkültebb annak a világképe
________________

stb.

Lehet, hogy én értettem félre a mondanivalótok mögöttes tartalmát (ez esetben az én szövegértési képességem hagy némi kívánnivalót maga után), de az is lehet, hogy nem tudtátok érthetően megfogalmazni.

másrészt pedig a megjegyzéseid a legnagyobb jóindulattal sem viccesek, hanem csak szimplán parasztnak tűnsz tőlük. Ha ilyen babérokra törsz, próbálj meg szellemesebb lenni.

Nem leszel attól valaki, ha eljátszod a megmondóembert, egy kis szerénységgel (reális önértékelést már említeni se merek), sokkal több barátod lenne.

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:24:11

@Caddy:
"ha jól értem leköcsögöztél"
Te telleg ennyire nem tudsz szoveget ertlemezni, vagy rajatszol?

"Neked nem az én erkölcsi tartásra reagálásommal van bajod, ami szerintem itt ráadásul nem is állja meg a helyét, hanem valami egészen másról lehet szó,de tulajdonképpen nem is nagyon érdekel, hogy mi lehet a háttérben."
Tudodmit? Beismerem: nem az erkolcsi tartasra regalasoddal volt bajom. Egesz masrol van szo. Tok mas all a hatterben. Direkt kipeceztelek :DD A paranoia a skizofrenia egyik tunete. Tudtad?

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:26:14

@Tj66a:
"másrészt pedig a megjegyzéseid a legnagyobb jóindulattal sem viccesek, hanem csak szimplán parasztnak tűnsz tőlük. Ha ilyen babérokra törsz, próbálj meg szellemesebb lenni.

Nem leszel attól valaki, ha eljátszod a megmondóembert, egy kis szerénységgel (reális önértékelést már említeni se merek), sokkal több barátod lenne."

Ezt kinek cimezted? :)) Vagy mindkettonknek csak attertel e/2re? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.20. 16:26:59

@Caddy:

Valszeg az van a háttérben, hogy szarnak tart. Van ez így.

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:29:50

@Tj66a: Kis segitseg: a kapanyeles dolog nem a sztoriirora vonatkozott. Talan megis tudunk fogalmazni. ;)

MonsterI. 2011.07.20. 16:30:37

@Frigyesur: És téged mi frusztrál valójában? Akarsz róla beszélni? XD

Tj66a 2011.07.20. 16:32:52

@Frigyesur: nem úgy tűnik, de sebaj. Hagyjuk akkor, nyilván nem ismered el, mennyire piti volt amit csináltál.

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:33:02

@Nard: Gozom sincs milyen, de folyton ezzel a 'tibezzegtokeletesekvagytok' dumaval jon.

@MonsterI.: Nem :))) Bar mindent osszevetve vszeg joval kevesbe vagyok frusztralt az emlitett hsz. irojanal. Es a helyesloknel is ;)

dr. gernika 2011.07.20. 16:36:01

@Frigyesur: @Nard: :D
@Tj66a: Az azért szupi, mert abból amit beidéztél, semmit sem ő írt. Én is csak részleteket, ráadásul a mondanivalóm félbevágva.

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:36:09

@Tj66a: Pedig 'az' hasznalata 'ez' helyett erosen engem igazol.

Nem latom be mi volt a piti. Kis segitseg?

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 16:42:59

@Tj66a: Nahat koszi. Mar reg szoltak be a stilusom miatt. :)) Igyekszem ragyurni humorra, mindig is sejtettem, hogy csak szanalombol nevetnek a vicceimen, nem vagyok szellemes. ;(

Baratbol meg t'od: a keves a sok ;)

michaela77 2011.07.20. 16:43:24

@Frigyesur: hát ha én azt tudnám:)
Azt hiszem én valami olyasmit értek rajta, hogy mennyire van tisztában a világ működésével, mennyire tud logikusan, normálisan gondolkodni, elfogadni mások véleményét, formálódni, meglátni az újat, befogadni, kíváncsinak lenni.
Te meg mintha valami tudásfélét vagy műveltséget értenél rajta, vagy nem is tudom pontosan megfogalmazni.

Müszélia 2011.07.20. 16:44:20

@JOKKA21: ó jaj, ha nem ribanc, akkor rögtön megkapja, hogy fapina. mert ti csak ezt a két kategóriát ismeritek. nem tudom, a posztoló hol keresgéli a csajokat, talán nézzen körül a bölcsészkaron.

MonsterI. 2011.07.20. 16:51:50

@Frigyesur: Pedig a "mélyanalízis" sokat lendíthetne rajtad... Miért rántasz rögtön a szívedre egy szélsőségesnek még nem is igazán nevezhető álláspontot? Itt mindenki írja, ami eszébe jut. Hogy én most csak helyeseltem, azt sajna a limitált időkeretem adja. No meg az idevonatkozó tapasztalás... :-)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 17:00:47

@Tj66a: szerintem csak besértődtél, pedig tényleg értelmezned kellett volna a leírtakat.
a harag és a düh csak ritkán jó tanácsadó.

fülöpke 2011.07.20. 17:11:31

@Nard: "Mások által csinosnak mondott 40es nő? (a 40es nő 49-et jelent) :)"

Az a helyzet, hogy ez nem túl vicces. Simán lehet, hogy én/mi, a 4X + egynehány évünkkel messzebb vagyunk a 49-től (persze alulról), mint mondjuk te a 40-től. Ami persze semmit nem jelent, mert nem nő vagy, de életed párjával simán előfordulhat, hogy megéri a 41-et (melletted), amikor is te leszel a legjobban felháborodva, ha valaki majd ezt a "viccet" elsüti a sérelmére. Előfordulhat? Könnyen.

Ami a kamaszgyerekeket illeti, mi már rég túl vagyunk azon, hogy apukát keressünk melléjük, tehát felesleges arról értekezni, hogy senki nem akarja a más "kismajmát" nevelgetni/eltartani...

Jó humorú nőkről, illetve hiányukról volt szó, s bátorkodtam belekotnyeleskedni a napi diskurzusba, de visszanézve a hozzászólásokat, nem is tudom, mire számítottam. Fejest ugrottam egy piranhákkal alaposan telitűzdelt medencébe. Meglepve nem vagyok. Na jó, csak egy kicsit.

kiraaaaa 2011.07.20. 17:16:46

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): de közös nevezőre hozza az alkohol őket:) és így mindenki különbözően lesz egyforma.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 17:19:57

@kiraaaaa: sajnos ebből lesz csernobil :S

@fülöpke: na ja, a viccet kérem érteni kell! :P

fülöpke 2011.07.20. 17:24:08

@fülöpke: Pardon, szóval buta nőkről volt szó, nem humorosról. Közben más dolgom volt, kiestem a szóáradatból. Mindegy. Az én korosztályom akár okos, akár jó humorú, így is úgy is a kukába vagyon hajintva. Legalább nyugodtan hivatkozhatok a koromra, ha összevissza beszélek.

Hurri Kán 2011.07.20. 17:27:28

@fülöpke:
Ha oda pozicionálod magad, akkor oda is fogsz kerülni...

kiraaaaa 2011.07.20. 17:27:54

@fülöpke: na de kérlek:)
ahogy mondják: a jó bornak nem kell cégér:)

fülöpke 2011.07.20. 17:30:11

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Teljesen igazad van. Tényleg.

Anno én is elsütöttem egy pasasnak valami szirupos filmmel kapcsolatban, hogy cukorbetegek nem fogyaszthatják. Nem röhögött, pedig jó humorú volt. (Kiderült, hogy cukorbeteg.) Ezt én nem tudtam. A hozzámszólók viszont előtte folyamatosan arról értekeztek, hogy miért kéne megértenem, hogy mi nem is vagyunk. :-)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 17:30:20

@fülöpke: miért lenne kihajítva? s miért kell mindent korosztályokra értelmezni? a siker, a boldogulás egyéni szinteken dől el - nem korosztályonként.

kiraaaaa 2011.07.20. 17:30:24

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): ott is beindult az élet, semmi nem reménytelen:)
ah nem télen vagy ősszel készítenének felvételeket a tájról (mert úgy drámaibb és manipulálhatóbb a világ) látható lenne a kizöldült táj, az állatvilág sem pusztult ki, s talán egy vörösfenyőt elszámítva nem történt nagyobb génmódosulás, mivel az emberek, akik rákosak lettek, nem szaporodnak tovább, tehát nem adják tovább a mutációt.legalábbis atomfizikusok szerint.

Hurri Kán 2011.07.20. 17:32:45

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Így van... Valami ilyesmit írtam én is pár órával ezelőtt...

fülöpke 2011.07.20. 17:38:41

@gyvy: Olvasd végig a hozzám szólókat, könnyen belátod, hogy ez a pozícionálás nem teljesen önként és dalolva vállalt. Néhány éve még én sem hittem, aztán mégis ez lett belőle. :-)

Különben Gábor Zsazsa mondta a korát firtató kérdésre, hogy: "– Most már közelebb vagyok a 30-hoz, mint a 25-höz." Ez pedig 28-tól korlátlan ideig igaz.

Hurri Kán 2011.07.20. 17:42:19

@fülöpke:
Továbbra is az a véleményem, ha hagyod, hogy mások mondják meg, h mi vagy, akkor olyan is leszel... Ennek korhoz semmi köze...

dr. gernika 2011.07.20. 17:44:42

@fülöpke: Szerintem első körben a mártírkodással hagyják fel, máris kevesebb embert fogsz elriasztani. Aztán meg nem kell túl komolyan venni a dolgokat. Felolvastam a kommented Nardnak telefonba, előre röhög, hogy ha megérem mellette a 41-et, aszott kis negyvenesnek, meg negyvenes múmiának fog szólítani mások előtt. Természetesen addig él majd. :)

kiraaaaa 2011.07.20. 17:44:53

@gyvy: így van:)

@fülöpke: azért én néhány ilyen betűkompozíciónak, akik itt vannak, nem sokat adnék a szavára:)-az enyémre se:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 17:45:48

@kiraaaaa: azért nem építenék ott házat! az is biztos! sőt! :P

@fülöpke: pedig ez nem rossz, én nevettem volna :)

kiraaaaa 2011.07.20. 17:49:06

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): minek? van ott ház elég.:9
de valóban, én sem költöznék oda.

@fülöpke: ez a pasi nem a cukorbetegsége miatt nem nevetett, hanem mert sótlan volt:)
a poén vicces:)

fülöpke 2011.07.20. 17:52:11

@kiraaaaa: Köszi. Néhány kedves szó a számkivetettnek. :-)

@gyvy: Mi van akkor, ha itt is egy sztereotípiával állunk szemben? "Egyre közönségesebbek a fiatal lányok" – mondja a mai cím. Írhatnánk azt is, hogy "Egy negyvenes éveiben járó nő ma már mit akar"... Azért köszönöm szavaidat, mert a hozzámszólásaid legalább építő jellegűek.

kiraaaaa 2011.07.20. 17:54:57

@fülöpke: naná,hogy sztereotípia.
De engem mondjuk nem érdekel:)

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 17:57:43

@gernika: Sebaj, biztos gondoltam. Ahogy te is. Mit szamit, ha mi nem irtunk semmi ilyet? :D

@michaela77: Ha' sztem a latokor az, hogy ki mennyi mindent 'latott' a vilagbol. Ezt jol megaszondtam. Szal nem a nyitottsag, nem a logikus gondolkodas, hanem az 'ismeretek'.

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 17:58:51

@MonsterI.: ??? Ecceruen beirtam, hogy ez azert gaz, mar ami :D Ez meg nem jelenti - bar nem tudom mit takar pontosan -, hogy a szivemre rantom.

Hurri Kán 2011.07.20. 17:58:51

@fülöpke:
Sajnos azt kell mondjam, a fiatal lányok túlnyomó részének közönségessége elég közel áll a valósághoz -persze azokat látjuk csak, akik mindezt nyilvános helyen adják elő, aki otthon van, vagy szintén nyilvános helyen, de "normálisan" viselkedik, az nem nagyon szokta megütni az emberek ingerküszöbét...

Ami a 40+ korosztály, és főleg nők problémáit illeti: minden korosztálynak sztem megvannak a viszonylag specifikus problémái, de ezek mindenkit csak annyira érintenek, amennyire azt az egyes emberek hajlandóak magukra venni.

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 18:00:38

@gernika: Sztem addig se el :D

Na most sajnalom magam es martirkodom, hogy szombat ota eloszor kell feloltoznom es emberek koze mennem. ;(( Es meg a zasszony is var otthon :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 18:02:55

@Frigyesur: tudod van úgy, hogy aki beteg képes paranoidként viselkedni. jó humorral sok minden könnyebb s legyőzhetőbb. a humor az élet kvintesszenciája.
gondolom a diabéteszes életminőségén csak javítani lehet - a betegséget jelen állás szerint megszüntetni nem. de javíts ki, te vagy a szakember!

kiraaaaa 2011.07.20. 18:03:00

@Frigyesur: itt nem a betegséggel viccelt, hanem egy olyan pasinak mondott egy poént, akiről nem tudta, hogy beteg, és hogy pont épp cukorbeteg.

fülöpke 2011.07.20. 18:04:14

@gyvy: @gernika: @Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): A remény sosem hal meg, és tessék. Tényleg köszönöm mindenkinek az utóbbi hozzám fűznivalóját. Mindegyikben akad továbbgondolnivaló(m).

@kiraaaaa: Rátapintottál a lényegre: a betűkompozíciók tényleg a gyengéim. :-)

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 18:08:01

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Sztem ez olyna dolog, hogy az ember a sajat betegseget poenra veheti, de mastol banto lehet. Tudod, Churcill ;)
Hat az 1es tipus az gyerekkora ota loheti magat, a 2es egy darabig dietazhat, aztan ugyanaz. Eleg sz*r betegseg.

@kiraaaaa: De, itt a betegseggel viccelt. Tok mindegy, hogy erintett-e a hallgatosag, attol meg izlestelen. Szal a humor nem itt kezdodik.

kiraaaaa 2011.07.20. 18:10:56

@Frigyesur: te humorod nem itt kezdődik. vagy van olyan, hogy egyetemes humor kezdőszint?

dr. gernika 2011.07.20. 18:13:01

@Frigyesur: Hát én remélem, hogy él addig, meg utána is (azaz nem mond ilyet), mert akkor kin vezetem le az agresszióm, hm? :)
@fülöpke: Ha ad neked némi elégtétel érzést, az itt közkeletű szóbeszéd szerint (aminek természetesen Nard a fő gerjesztője), én rendszeresen abuzálom szegényt. Ami persze nem igaz, kizárólag nevelési célzattal zárom ki az erkélyre, vagy klopfolom a homlokát, de ő ezt próbálja az én gonoszságomként feltüntetni. :) Innen nézve egy kis trollkodás a részéről nem is olyan veszélyes.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 18:20:49

@Frigyesur: figyi, ezt tudom én is - hasonlíthatnád Rostand Cyranojának orrmonológjához is. azt írtam le szimplán, hogy én bizony nevettem volna :)

Tj66a 2011.07.20. 18:26:51

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): nem sértődtem meg, a netes megmondóemberek komolytalanok, márpedig a bohóc tréfáin csak nevetni lehet, megsértődni nem illik.

Más kérdés, ha a produkció siralmas és nem mókás, ha a paródia átmegy közönséges személyeskedésbe, akkor a művészt inkább kifütyülik, semmint hogy vele nevet a közönség.

Frigyesurnak sajnos kompenzálnia kell valamit az agresszív stílusával és az ironikusnak szánt megjegyzéseivel, de mivel nem először látok tőle ilyent, valóban kár volt a diskurzusba belebonyolódnom. Se meg nem érti mire gondoltam, se változtatni nem fog - ezek a dolgok már csak ilyenek.

dr. gernika 2011.07.20. 18:35:25

@Tj66a: Könyörgöm áruld el, becslésed szerint mit kompenzál Frici, lécciléccilécci!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 18:37:51

@Tj66a: látod milyen szép, fekete bohóc sityakot visel az úrhölgy?! :D

viccet félre téve én pont az ellenkezőjét olvastam ki és sokan mások is a hozzászólásokból, mint te. gondolom a hiba a mi készülékünkben van, mindenféle személyeskedés nélkül.

szerintem az irónia betalált, s be is sértődtél. különben nem pazaroltál volna további két hozzászólást ilyen pórnépre, mind mi vagyunk...

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 18:38:46

@kiraaaaa: Aha. :)

@gernika: Mar aggodtam, hogy valami nyalas oka lesz, de megnyugodtam :D

Jeleznem, hogy gernika telleg veri Nardot, barmit allit itt. Lattam!!!

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Attol fugg mennyire erzekeny pont. Csak en siman megertem, hogy nem nevetett, mert en meg lattam olyat, hogy. :x

dr. gernika 2011.07.20. 18:44:27

@Frigyesur: Az csak barátságos évődés volt, amit láttál. :)

pirimogyoró 2011.07.20. 18:44:57

Az esetek 90%-ában egymást fikázzátok. Ehhez nem kéne semmilyen poszt, elég lenne egy ablak is... :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 18:46:25

@Frigyesur: oké, ügy lezárva.

ami bennem negatív nyomot hagyott, az egy kerekesszékes embernek a megnyilvánulásai.
valamikor a '90-es évek elején BMX-eztem, éppen banda verődve találtunk egy lakótelepi ugratót. ez egy lejáró volt a 10-esek hátuljához. a lényeg, hogy a banda röhögött, történeteken, poénokon, vicceken. hecceltük egymást.
egyszer csak egy tolószékes ember jött oda, elhordott minket mindennek hogy rajta nevetünk (leszögezem, soha nem tettünk volna ilyet), kigúnyoljuk, stb.
egészen addig észre sem vettük, nem hogy rajta röhögtünk volna.
még csak felfogni sem tudom a fájdalmát, de egy életre megutáltam a fickót...

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 18:47:40

@Tj66a: Koveted a munkassagom?! Koszi :D

@gernika: Csatlakozom! Ez engem is erdekel. Mit kompenzalok? :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.20. 18:49:02

@pirimogyoró: de akkor a magad fajtának nem lenne szórakozása, amin csámcsogjon....:P

capiche?

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 18:50:55

@gernika: Jah. Biztos Nard is ezt mondana :x

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Sajnos tok ertheto, ha valaki kerekesszekben megkeseredik... Tudod, az egeszsegeseknek kell toleransabbnak lenniuk (egy pontig)...

Tj66a 2011.07.20. 18:52:33

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): ja, biztos igazad van, sokszázmillió légy nem tévedhet.

egyrészt "az irónia a szellemes emberek gorombáskodása" másrészt picit sem volt vicces amit írt, csak alantas élvezkedés volt részéről az egész.

az iróniának szánt kivagyiskodás nálam egyáltalán NEM találhatott be, mert mi sem áll távolabb tőlem, minthogy (úgymond) melós legyek, és abban is nagy összegben mernék fogadni, hogy magasabb végzettségem/jobb munkám/több napi/heti elolvasott könyvem van, mint a tipikus, sutkákkal dobálózó billentyűzethuszároknak.

De hogy mit kompenzál? tudomisén... talán a kisebbrendűségi dolgait, talán a sikertelenségét, talán az életbeli csalódásait vezeti le másokon. Honnan tudhatnám? Az biztos, hogy aki szeret másokba taposni, az nem egészséges ember, és nem először látok ilyen hozzászólásokat tőle.

de annyiban igazad van, hogy én voltam a hülye, hogy billentyűzetet ragadtam emiatt, nyilvánvalóan elpazarolt idő volt.

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 18:57:08

@Tj66a: Ohhh igen. Orulok, hogy ellensegkepednek csak egy maradhat es az en vagyok :D

Figyu, de most tok oszinten: ez a komplett profil rolam es sertodottseg a nagy semmire pont nem azt mutatja, hogy nem en lennek az egeszseges ;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.20. 18:58:34

Komolyan, mintha a Modoroson olvasnék egy posztot. Szépen kategórikusan felépítve, erre az utolsó mondattal felborítja az egészet. Isteni! Mestermunka!

Pl. már azt sem értem, hogy ha tényleg jól néz ki, akkor miért is nem kell a korabélieknek? A huszonévesek tán a quasimodókra buknak?
Ha meg tényleg fektetésre keres csajt -saját bevallása szerint- amire ugye a vele egykorúak alkalmatlanok, viszont a 10essel fiatalabbja él-hal érte, akkor miért is van kiakadva, hogy egy 10essel fiatalabb TÉNYLEG 10essel fiatalabb, agyban is?
Jaj, istenem, mennyi kínzó kérdés! Hülyén fogok meghalni, bizisten!

Tj66a 2011.07.20. 19:00:10

@Frigyesur: szoktam olvasgatni ezt a fórumot, és neked volt itt a legtenyérbemászóbb modorod, szóval megjegyeztem a neved. Ha úgy érzed, hogy ezt munkásságnak lehet nevezni - akár viccből is - akkor már értem, miért nem értettél meg engem.

Amúgy fura, hogy férfi vagy, az ilyen stílusú dumák inkább azoktól a csajoktól szoktak jönni, akik valamit nagyon bizonyítanának. De gondolom, pasiban is van ilyen.

pirimogyoró 2011.07.20. 19:02:25

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Magadfajta, meg csámcsogni rajta? Uuuu, de silány...
Lett volna hozzászólásom érdemileg, de a következő pillanatlag jön a szaráradat a te magadfajtától, így aztán azt megtartottam inkább magamnak. Úgy sem értenél belőle egy kukkot sem :)

Tj66a 2011.07.20. 19:03:04

@Frigyesur: ja, igen, innentől hagyom, hogy tied legyen az utolsó szó, sajnos fontosabb tennivalóim is vannak :)

vedd úgy, hogy igazad volt. Hátha nem hánykolódsz álmatlanul egész éjjel :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 19:05:29

@Tj66a: Csak pislogok, de megprobalok. Koszi az aggodast :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.20. 19:08:28

@Tj66a: Oooo igen. Eccer szeretnek rajonni, h mitol az en modorom a legtenyerbemaszobb, holott bunkossagom nem a numero uno.

Igen, nyilvan 'mi' nem ertettunk meg teged, es nem te gozoltel be a semmin. (De telleg, meg idezni se tudtal tolem tenyerbemaszot :DD)

@pirimogyoró: Finom uriholgy vagy :)

dr. gernika 2011.07.20. 19:13:41

@Tj66a: De mit kompenzál? Áruld már el.

Nutshell 2011.07.20. 21:48:11

Mi van ma? Nem is értem, hiszen szerelemszerda van :)

Hurri Kán 2011.07.20. 21:50:45

@Nutshell:
Nem vót itt a Szabó bakter... Nem tanította meg a népeket a szerelemre, az a baj... :D

Nutshell 2011.07.20. 21:53:02

@gyvy: Jaaa, így már értem ;)
Csak azt nem, hogy minek van naponta új poszt, egy üres négyzet simám megtenné :)

Hurri Kán 2011.07.20. 21:54:34

@Nutshell:
Poszt az köll... különben mit olvasok a reggeli KV közben?:)

Nutshell 2011.07.20. 21:56:56

@gyvy: Hát az előző napi vérengzést :)

Nutshell 2011.07.20. 22:02:23

@gyvy: Amúgy szerintem elég lenne egy vörös posztÓ is :)

Hurri Kán 2011.07.20. 22:06:43

@Nutshell:
Csak aktuális vérengzés közbe tudok kávézni.

Elegemvan 2011.07.20. 23:10:49

@bubo cupropenis: Te is LÁZÁR tanítvány vagy köcsög.Nem tudom mennyi idös vagy ennyi hülyeséget honnan tudsz összeirkálni.Bele gondoltál esetleg abba,hogy valaki anyagi lehetőségek hiányában nem tud,tudott tovább tanulni.Azt,hogy valaki mekkora suttyó ,bunkó azt nem iskolai végzettség határozza meg.Szerinted ha mindenki agyon tanult majom lenne ki építené fel a házadat ki javítaná meg az autódat stb...Talán szelektálnod kéne és magadba szállni egy kicsit mert ez sértő megjegyzések,hogy mindenkit egy kalap alá veszel.Én sem azt mondom,hogy agyon tanult jól fésült faszkalapok vagytok akik egyetemi éveik alatt szét drogozzátok az agyatok és a legelemibb dolgot sem tudjátok :Kősszönni ha beléptek valahová
Mert minden emberben van ilyen is olyan is.

üdv TEO
u.i:én is benne vagyok a korban és az iskolai végzettségeket hadlyuk mert lehet,hogy meglepődnél.

LyukasBogrács 2011.07.20. 23:23:50

@Nard:
Nem panaszkodhatok... :)
@Frigyesur:
Jó messze, de elérhetetlen távolság nincs.

LyukasBogrács 2011.07.20. 23:28:54

"A lány gyakorlatilag nem tudott késsel-villával enni rendesen"

Adtál volna neki pálcikát.

bubo cupropenis 2011.07.20. 23:42:34

Ennyi helyesírási hibával elküldeni egy kommentet (Kősszönni, hadlyuk), nos ez nem vall magas iskolázottságra.

A szövegértésed is elégtelen. Én pont azt írtam, hogy a mai fiatalok közül a közepes és jó tanulóknak kellene szakmunkásnak menni, hogy azokat kiszorítsák, akik bukdácsolva végezték el az általános iskolát, majd kényszerből mentek szakmunkásnak, mert máshova nem voltak jók.
Találkoztam én is buta diplomással és értelmes fizikai dolgozóval, aki ugyan felsőfokú végzettségű volt, de kénytelen volt fizikai munkát végezni.
Én dolgoztam fizikai munkakörökben és szereztem két diplomát, amiből most élek. Gondolom nem nehéz kitalálni, hogy részben a munkából fedeztem a tanulmányaimat. Nem minden egyetemista drogos, de a felmérések szerint a szakiskolai tanulók nagy sokkal nagyobb százalékban drogoznak, mint az értelmesebb társaik. Ismerősöm tanít egy szakközépiskolában/szakiskolában, minden hónapban több lány kimarad a suliból, mert teherbe esnek, a drogos és a magatartási problémák rendszeresek, az a sikk, ha valaki nem tanul és visszapofázik a tanárnak. Egy normális színvonalú gimnáziumban az ilyen tanulót kiközösítik, legalábbis az én időmben így volt. Most az ilyen segg hülye gyerekek a falkavezérek. Az, hogy valahova belépve köszönök, még nem tesz jó szakemberré. Udvariasság, amit otthonról hoz az ember, nem több, nem az egyetem feladata ezt megtanítani.

Lázárról és társairól pedig az a véleményem, hogy ők sose dolgoztak sehol a versenyszférában, ezért jobb lenne, ha nem osztanák az észt a piacképes szakképzésről.

Azt fenntartom, hogy amíg a szakiskola egyet jelent a züllött kölykök napközijével, addig senki nem akarja majd oda adni a gyerekét, aki egy kicsit is tartja magát valamire. Visszatekintve a volt általános iskolai osztályomra, végignézve, hogy ki hova jutott az életben azt kell mondanom, hogy még mindig a diplomássá válók vitték a legtöbbre. Általában ők a nyertesek az életben, mert lehetőségek nyílnak meg előttük, megtanulnak tanulni, ha igényesek magukkal szemben, akkor piacképes szakra jelentkeznek, nem könyvtár-szociológia szakon lézengenek öt évig.
Egy szakmunkásnak meg lezárul a szellemi fejlődése 17-18 éves korában, és addig sem nagyon erőlteti meg magát.
Én ezt sajnálom, mert meggyőződésem, hogy jó szakmunkásokra szükség lenne, de ilyenből nagyon kevés van, szellemi alapok nélkül pedig nem lehet építkezni.

@Nard: a CNC esztergélyos szakmán belül hatalmas különbségek vannak végzettségben és szaktudásban, következésképpen kereseti lehetőségekben is.
CNC gépkezelő az nem keres valami jól, aki CNC programozó, az már sokkal jobban, aki pedig mérnöki végzettséggel rendelkezik, az nyilván a legjobban.
De az a CNC-s tanfolyam, ami pár hónapos és gépkezelőket képez, az annyit is ér.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.21. 08:39:54

@Frigyesur: ez túlment, hidd el nekem.

@Tj66a: tévedsz! olvasd vissza, s gyakorolj némi önkritikát.

@pirimogyoró: nem érdekel a nyomorod :)

Krisztiantara 2011.07.21. 12:18:37

Ennyi általánosítást egy kupacon! :-)
Én 34 éves nő vagyok, a párom 23 éves férfi, és két hét múlva házasodunk.
Tulajdonképpen miért ne akarhatna egy fiatal lány házasodni, egy idősebb meg nem?
Én például eddigi életem során eddig még sosem akartam hozzámenni senkihez, mert nem ütötték meg az én értékrendemen a mércét.
A húgom most 31 éves, 5 éves kapcsolata van, és nem akar házasodni.
Nem értem az egészet.
Ez a házasság dolog csak akkor jön, ha két ember tényleg annyira összeillik, hogy ezért összekötik az életüket.
Vagy vannak, akik hozzámennének az első jöttmenthez, mert már 30 körül járnak?
Valahogy azt érzem, hogy a fiatalember csak korban érett, lelkiekben nem, azért szeretne csak szórakozni.
Akkor meg mi a gond azzal, hogy a lány is csak szórakozni szeretne?
Akárhány éves is. :-)

majomka 2011.07.21. 14:38:56

fülöpke, 4X-es!
nem akarlak megbántani, de asszem meg foglak... ha egy negyvenes nő napközben azzal múlatja idejét, hogy ide írogat, konkrétan itt mártírkodik, ott baj van...

Joe69 2011.07.21. 16:16:37

Úgy látom, a szokott témák mellett (szinglizés, életkor és korkülönbség ), bejött egy új: "büfédiplomások" sovinizmusa a "kapanyél kilóg a szájából" melósokkal szemben.

Az azért durva, hogy valaki "pedofíliáról" ír, ha egy 27 éves pasi 17 körüli kiscsajokkal foglalkozik. Én maximum hülyeségnek nevezném. Meg az, hogy leoktatnak egy 40-es nőt , nincs jobb dolga, hogy ide írogat. Na ja, és az ideirogató 20-as, 30-asok (jobb esetben gyesen lévők, munkanélküliek, rosszabb esetben asszisztensek, cégesjuppik, így- úgy frusztrált, életbeni senki és semmi mivoltukat kompenzálgató , jövőtől rettegő emberek ) ? A jövőtől való rettegés egyik legjellemzőbb szimptómája a kortól való rettegés.

Én is feszegetem persze a kor - ügyet, de csak abban az összefüggésben, hogy elvileg egy adott korú embertől mit várnék el. Ha azt látom pl, hogy a 17 éves színvonal a 30-asé, akkor van gáz.

@Krisztiantara:
Ha igaz, amit írsz, sok boldogságot, ti legyetek a nagy kivétel..mert sok ilyen próbálkozást látok környezetembeli hasonlóan roppant igényes hölgyektől..:))

Krisztiantara 2011.07.22. 10:32:47

@Joe69: Tudod, az én igényességem egyféle értékre terjed ki, a neve: JÓINDULAT. Eddig kellett keresnem, míg megtaláltam azt, aki ennek az értékítéletnek megfelel. :-)
A harminc körüli férfiakkal általában az a gond, akár tanultak, akár nem, hogy mindent a nőktől várnak el, ők meg nem akarnak adni. Tiszteletet, szeretetet, megbecsülést. Ezek az értékek egy kapcsolatban csak akkor működnek, ha mindkét ember kölcsönösen érzelmileg teljes.
A harminc körüli korosztályban is több a férfi, ahogy még a negyvenesek és húszas éveiket taposók körében is. Mivel a harminc körüliek sokszor elkényeztetett kisfiúk maradnak egy életre, így maradnak egyedül is. Az én párom például jóval érettebb, mint eddig bármelyik korombéli férfi volt az életemben. Tudom, hogy lehet rá számítani, és ő is számíthat rám. Ugye, azért ez fontos?
Csak ezért írtam le ezeket, mert tényleg gyakori, hogy a korombéli nők idősebb vagy fiatalabb férfit választanak. És ez nem véletlen! :-)
A blogíró is csak a nőket kritizálja az életéből, az eszébe sem jut, hogy egyszer egyet megismerjen, megnézze az egyéniségét, hiszen csak általánosságokat írt le.
Figyelmet és szeretetet kellene adnia ahhoz, hogy kaphasson is.
Ha pedig ez nem következik be, lecserélik egy fiatalabbra.
Hát, lehet ezen csodálkozni?

Alonso 2011.07.22. 11:21:31

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): örülök, h egyetértesz, és örülök, h kultúrált véleményekkel is lehet itt találkozni.

Joe69 2011.07.23. 00:14:55

@Krisztiantara:
Köszönöm az igényes választ, még egyszer minden jót, de azt fenntartom, ha ez így tartósan bejön, akkor az a nagy-nagy kivételek egyike lesz..

Krisztiantara 2011.07.23. 08:18:42

Igazad van, és egyre több lesz az ilyen kivétel, mert az emberek a sok válási hercehurca miatt kezdenek ráébredni arra, hogy nem csak a szex köthet össze két embert. Persze ez a rész is fontos, de mellette ott a barátság, a közös érdeklődési kör, a jó beszélgetések. Nem elég annyi a férfi részéről, hogy megszereztem a házat, kocsit, dolgozom egész nap. Kellenek a belső értékek. :-)
süti beállítások módosítása