Tudom, hogy ő az igazi, mégsem akarom

2011. augusztus 02. 07:29 - csajokespasik

„De itt ez a valami, egy „valami-érzés”, ami azt mondja, hogy maradjak távol tőle. Most egyedül vagyok, ő is” - érzelmi X-akta következik. Mai levélírónk arról panaszkodik, hogy nem tudja, miért is akarja elhagyni azt a fiút, akit ő az igazinak tart. Mindketten tudják, hogy egymásnak lettek rendelve, de valami mégsem engedi, hogy együtt legyenek. Nem érted? Mi sem…

 

Kedves CsP! Két éve vagyok együtt a barátommal, (ő 27, én 25) sejtem, hogy olvassa a blogot, ezért nagyon át kell gondolnom, mit is írok róla, hogy ne ismerjen magára. Amikor annak idején összejöttünk, nagyon szerelmes voltam és vele akartam lenni állandóan, talán életem végéig is. 1 éve összeköltöztünk. A szerelem nem múlt el részemről, de úgy érzem, hogy szűk a helyiség, ha ő is ott van. Tudom, hogy ő az igazi, mégsem akarom, mi van velem?

Veszekedni nem szoktunk, a duzzogás sem az én műfajom. Pár hete elköltöztem tőle, vissza a szüleimhez. Nem értette. Azt mondta, biztos szakítani akarok vele, és ezzel köszönöm meg a 2 éves együttlétet. De nem tudtam elmagyarázni neki azt az érzést, ami még előttem is ködös volt. Azaz, tudom, hogy ő az igazi… nála jobbat nem is keresek, és nem is találnék. De itt ez a valami, egy „valami-érzés”, ami azt mondja, hogy maradjak távol tőle. Most egyedül vagyok, ő is, és ennek sincs semmi értelme, mert folyton rá gondolok, hogy milyen jó lenne vele – de amikor ott állok előtte, arra gondolok, hogy milyen jó lenne egyedül. Sajnálom, hogy ilyen X-aktával nyomasztalak titeket, de tényleg érdekel egy független oldal véleménye is. Esetleg hátha olvassa a blogot szakember, vagy hozzáértő valaki, aki tud valami érdemlegeset tanácsolni. Persze, a végső megoldás az lenne, ha szakítanánk, de ezt egyikünk sem akarja. Köszönöm szépen! AA

 
248 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr493119015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 12:58:51

@Nard: Nem ertem, hogy birod :S

@gernika: Azt is latom, ahogy vered. En mar mindent elhiszek :))

@Kool Kitty Kat: Ki, mivel? :P WoW-oztal egesz nap :P

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 13:01:18

Most már nagyon kiváncsi vagyok, ki fingott be a paplan alá!

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.08.02. 13:13:32

@Frigyesur: Igen de utána mellém ültél és puszilgattál:p
Pedig nem is volt évfordulónk:D
Aztán meg ki akartál lapítani és nem mentél el onnan...

@Nard: :D:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.02. 13:27:20

@Kool Kitty Kat:

Borzalmas lehetett. :( Micsoda tragédiák történnek veled is! :(

dr. gernika 2011.08.02. 13:29:03

@Köldökszösz (csodalampa): Hát az úgy volt, hogy elfelejtettem, hogy tojás is kell hozzá (ilyen dobozos nyomiság). :D És vacsi után, mikor kimentem a konyhába, hogy megcsináljam, realizálódott a szitu. Ez van. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 13:37:00

@gernika: Miért nem zavartad le tudodkit a boltba? :)

Jók ezek a dobozos cuccok:
Instant muffin
A doboz tartalmához tegyen lisztet, cukrot, tojást, olvasztott vajat, sütőport, tejet és máris hipp-hopp kész a muffin. :DDD

dr. gernika 2011.08.02. 13:40:54

@Köldökszösz (csodalampa): Jaja, ehhez is nem átallanak még margarint is kérni a tojás mellé, sőt ízlés szerint mogyorót.
Legalább a császármorzsával nem csalnak, ahhoz csak víz kell. Igaz, azt meg már megtanultam rendesen is.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 13:41:33

Kedves Levélíró!

Véleményem szerint a tipikus se Veled, se Nélküled állapotában leledzel, ami a kívülálló számára érthetetlen, ámde aki élt már hosszú, komoly kapcsolatban annak azért ismerős lehet.
Az együttélés sokszor inkább megöli a kapcsolatot, semmint életben tartja. (büdös zoknik, használt tamponok bűze a kukában, heti két meccs, dupla mosatlan edényhalom, férfi fanszőr a lefolyóban gombóccá összeállva...) Depláne,ha egy 30 nm-es szardíniásdobozban, konyha-szoba-tusoló viszonylatban élitek az életet.
Egy két szintes, hat szobás házban nyilván kissé más lenne a komfortérzetetek, hiszen lenne tér külön vonulni adott esetben.

Az elköltözést ennek ellenére elég erősnek érzem. Visszaléptetek egyet, ami sosem tesz jót egy kapcsolatnak.
(vagyis ezt baszhatjátok!)

A többieknek viszont egy jótanács:
A megoldás alapból egy külön kéró lenne, ahova el tudsz vonulni egyedül olykor, mondjuk hetente egyszer, kétszer, igény szerint.
Viszont ha ez nincs, akkor az is megoldás,hogy heti egyszer valaki (felváltva) a szüleinél alszik,hogy a másik kicsit egyedül lehessen. Így nem kell elköltözni, visszalépni, de nem mentek egymás agyára sem.

Üdvözlettel,
Dr. Alfonzina
alfonzinamegasszongya@okosba.hu

Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 13:41:42

@Nard: Az. De nem tudja értékelni a jódolgát :x

@Kool Kitty Kat: :DDDDDDDD Oké, de oolllllyan hatalmas vagyok, hogy ééén bármit megtehetek :D

@Köldökszösz (csodalampa): :DDD És télleg.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 13:45:25

@michaela77: erre mondtam én azt egy ismerősnek, hogy általában megvárja mindenki, míg totálisan hígfos nem lesz a kapcsolata, és a másiknak már a szagától is rosszul lesz, semminthogy időben, elegánsan, barátian elköszönjenek.:)
mert, ha ez utóbbi van, (vmi csoda folytán) akkor addig kezdik újra, amíg elő nem áll az A verzió.:)))

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 13:50:25

@Alfonzina: Vagy heti egy-két este valaki (felváltva) a szeretőjénél alszik, hogy a másik kicsit egyedül lehessen.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 13:52:09

Drágám, én ma anyáméknál alszom, hogy te nyugodtan tudjál takarítani.

Hurri Kán 2011.08.02. 13:55:34

@Köldökszösz (csodalampa):
Persze... A másikat elküldöm, aludjon anyjánál, szerető meg jön... NEm lottón nyertem a lábam, h annyit rohangáljak...

Hurri Kán 2011.08.02. 14:02:56

@Alfonzina:
No de ilyen alapon gyereket se vállaljon, mert zajos, mert büdös, mert leokádja a szőnyeget, és lehugyozza a falat esetleg... Nincs nekem azzal bajom, ha valakiből totálisan hiányzik az alkalmazkodási készség, csak akkor az ne akarjon sztem kapcsolatot fenntartani, a heti 1-2-3-4-5, vérmérséklettől függően szükséges összenyálazáson kívül...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 14:03:20

@Köldökszösz (csodalampa): szerintem az együttélés és a házasságosdi értelmetlen intézmények. elég csak ránézni a válási statisztikákra.
a tendencia is ezt mutatja. pár évtized, és a házasságnak annyi.
individuális világ, individuális emberek és vágyak. ennyi.
jó? rossz? nem számít.evvan.

amit írsz egyébként a házasságok markáns százalékánál meg is van.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 14:04:28

@Nard: intézz! cserébe nem publikálom a mosógépszerelős fotódat.:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 14:07:07

@Alfonzina: Így van. Az egyént helyezi előtérbe a kapcsolattal szemben. Nincs kompromisszum.
Nekem nem tetszik, lelépek. Neked nem tetszik, lelépsz.
Erre tendál a társadalom, de azért még nincs minden veszve.

Azért jó lehet otthon egyedül döglődni egy hasmenéssel, és nincs, aki egy fostos teát bevigyen az ágyba.

Hurri Kán 2011.08.02. 14:12:37

@Alfonzina:
Van akinek igen, van akinek nem... Mindenki mérlegeljen, aztán válasszon... :)

dr. gernika 2011.08.02. 14:22:07

@Nard: Hehe, innen van az egyik címed.

tizenketto 2011.08.02. 14:22:23

"nála jobbat nem is találnék"
=Lépnél már a faszba, ha lenne jobb, akinek nem nulla életkilátása van és bejönnél neki.

Nem illetek egymáshoz, nem tudod elviselni a jelenlétét. Vagy esetleg a szex unalomba fulladt, így nemtod elviselni ha közeledik, (erről mély hallgatás a posztban), de a srácnak van normális állása, satöbbi, szóval amúgy ellennél vele.

Végülis csak ugyanolyan ribi vagy mint a többi, ingyen kéne a dezső, pedig a mai világban minimum szopni kell érte.

tizenketto 2011.08.02. 14:29:35

@Alfonzina: Lófaszt.

Tipikus béna pár, aki azt hiszi szerelmesek mert a csajnak nagy a csöcse, meg a srác nem swiftre fizeti a törlesztőt.

A külsőségek megvannak, nosza "szerelmesek" vagyunk, költözzünk össze, aztán persze megutálják egymást, mert nem is illenek össze, meg tök másmilyen ember indítaná be őket, csak ők ezt nem tudják, mert tapasztalatlanok.

Szakítani kell.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 14:41:56

@Köldökszösz (csodalampa): én azt mondom, inkább húzzak kondenzcsíkot a konyháig, minthogy abban a tudatban rohadjak ott,hogy a pasim épp meccset néz, vagy a haverokkal lóg valahol és tojik rám.

persze biztos van más kapcsolat is, de k. ritka. nem sok pasi pattog asszony körül, ha az gethes.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 14:44:46

@tizenketto: általánosítás rulz. de az össze nem illésben van valami.

cyd 2011.08.02. 14:46:31

@Alfonzina: "...nem sok pasi pattog asszony körül, ha az gethes."
A normálisak közül, vagy úgy általában? Ez utóbbi esetén elég csak annyit sirámozni, hogy nem sok normális van.

Hurri Kán 2011.08.02. 14:46:46

@Alfonzina:
Mai nők konyhához való viszonyát ismerve én beérem azzal, ha illetékes elvtársnő a megfelelő időben csak fekszik a konyhaasztalon :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 14:47:29

@Alfonzina: Ebben igazad van.

Igen, van másmilyen is.

cyd 2011.08.02. 14:56:46

@Alfonzina: Én mondjam meg, hogy mi a normális pasi? Jó. Én vagyok.
:)

@Köldökszösz (csodalampa): melyikre? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.02. 15:02:21

@gernika:

Persze, de akkoriban még nem ez volt a nevük :)

dr. gernika 2011.08.02. 15:02:25

@cyd: Főzöl teát és borogatsz?

michaela77 2011.08.02. 15:03:33

@Alfonzina: na de hátha én leszek a millióból az egy, akinek tizedik nekirugaszkodásra mégiscsak sikerül szuper kapcsolatban élnie azzal, akivel kilencszer nem sikerült:D Az esélyt meg kell adni:DD

cyd 2011.08.02. 15:08:28

@gernika: Mert ez akkora truváj?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 15:09:01

@cyd: és mitől érzed Magad annak?

@michaela77: így van. a remény hal meg utoljára.:) a kapcsolatok halálozási rátája rosszabb:)

michaela77 2011.08.02. 15:10:52

@gernika: császármorzsából isteni mirelitet lehet kapni, csak felmelegíted vajon öt perc alatt és tadáááámmm...
Az viszont érdekelne, hogy az ilyen dobozos brownie jó? Még nem mertem kipróbálni.

dr. gernika 2011.08.02. 15:11:10

@cyd: Hagyott már el engem borogatós is, szóval nem. :)

cyd 2011.08.02. 15:12:39

@Alfonzina: Főzök teát és borogatok.

dr. gernika 2011.08.02. 15:14:05

@michaela77: Az első kísérlet katasztrofálisan sikerült, majd a második után elmesélem.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 15:17:39

@cyd: ó, köszi!

31 év tétlen kereséssel telt év után megtudhattam, mitől normális egy pasi!:)

teát főz és borogat!

köszi még egyszer!:)

cyd 2011.08.02. 15:18:19

@gernika: Mer bisztos kiállhatatlan vagysz. Kérdezzük meg szeeeeeegény Nardot? :)
Akkor meg mire fel a kérdés? Tényleg ennyire ridegtartáson van a nők jórésze?
Továbbmenve a teán és borogatáson. Elkések miatta a melóból és akarata ellenére is bezsuppolom a kocsiba, hogy elvigyem a körzetihez. Vajákolásban nem hiszek. (soraink megtörtént esetet dolgoznak fel, a szereplők nevét megváltoztattuk)

Hurri Kán 2011.08.02. 15:20:59

@cyd:
Persze... Sírnak a meglévő ridegtartó mellett, hogy milyen szörnyű a ridegtartás, ámde ahhoz, hogy váltsanak, hiányzik az elhatározás... Mert mártírnak lenni jó...

cyd 2011.08.02. 15:24:29

@Alfonzina: Nademost óbazmeg mit vártál? :)
Adjak egy randiidőpontot? Selfmarketingben sose voltam jó. Meg most itt egy hozzászólás kereteiben? Normális vagyok. Pont.

dr. gernika 2011.08.02. 15:27:39

@cyd: Inkább ne kérdezd meg Nardot. :)
Igen, engem is vittek, kórházba is, új melóból elkésve.

cyd 2011.08.02. 15:31:37

@gyvy: Ez konkrétan úgy működik, hogy a ridegtartó kell, mert az mennyire férfias már. Aztán x év múlva már lehetne kedves, aranyos, bújós, meg ringassa a gyereket, meg menjen el bevásárolni etc.
Pedig ridegtartóból nem lesz szalonna. És ezt ők is pontosan tudják, de hát: Minden nő hülye.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 15:32:02

@cyd: Ne erőltesd! 31 éves, már bisztosan öregszaga is van. Azzal akarod eltölteni legszebb éveidet, hogy őt ápolgatod? :DDD

michaela77 2011.08.02. 15:38:15

Mi van Muhával? Tegnap azt ígérte, hogy nem kezdi csúnya szavakkal ma a kommentjeit, de azt nem mondta, hogy ezt úgy éri el, hogy itt sincs:)

Joe69 2011.08.02. 15:42:21

Sok körülmény hiányzik a posztból, pl. melóznak-e már v. tanulnak még, milyenek a körülményeik, stb. Igaz, akár minden ok, akár nyomorognak, akkor is lehetne ugyanez a szitu.

Engem az érdekelne, mi volt a pasi valós reakciója, az kevés, hogy "nem értette". Az ő szempontjából mindenképpen negatív volt, ha ő nyomta a kapcsolatot.

Általában fordítva szokott lenni, a pasik próbálnak meg kisasszézni így - csakhogy ezt a csajok nem intézik el azzal, hogy "nem értik", és vonulj el meditálni, hanem hiszti+kukázás ezerrel, hogyképzeledteszemét, biztos másik nő, stb..

Úgyhogy a t. posztíró tegye össze a mellső végtagjait és adjon hálát Allahnak , hogy ilyen pasival hozta össze őt. Aki tűri a kis önös vívódásait. Amihez persze joga van, de az meg kötelessége, hogy saját magával rendezze le, főleg akkor, ha semmi néven nevezhető racionális okot nem tud megnevezni.

michaela77 2011.08.02. 15:43:34

@gernika: hát fel volt háborodva, hogy törölték egy kommentjét, amiben leírt egy pár csúnya szót, de aztán azt a csúnya szót megismételte este is többször:) De utána meg olyan gyönyörűen átfogalmazta, hogy szerintem kár lett volna retorziót alkalmazni vele szemben:)

Hurri Kán 2011.08.02. 15:45:05

@cyd:
Ha meg az lesz, akkor meg az a baj, h nem elég "férfias"... Bolondok ezek a nők, azt mondom :)

michaela77 2011.08.02. 15:50:15

@Köldökszösz (csodalampa): értelmezési nehézségek miatt erre a kérdésedre nem áll módomban válaszolni:)

Caddy 2011.08.02. 15:54:10

@michaela77: szerintem nagy buli van a hentesüzletben és szétszedik az akciós lábszárcsontért. :)

michaela77 2011.08.02. 15:55:09

@Caddy: nekünk meg nem is szólt? Franc ad neki legközelebb kék smartiest:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 16:00:26

@cyd: feltétlenül írj be a táncrendedbe.
mikor érnél rá? normális férfit alig látni, kérlek add meg a lehetőséget!:)

michaela77 2011.08.02. 16:04:59

@Köldökszösz (csodalampa): ha még valaha neten ismerkedem, csak azt fogom írni, hogy ritka férfit keresek a faj fenntartása érdekében:)

cyd 2011.08.02. 16:08:58

@Alfonzina: A lehetőség mindenki előtt nyitva áll, de a végén csak egy kaphat meg :)

@michaela77: Az jó, belőlem csak egy van ez is engem igazol :)

Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:10:36

@michaela77: Egy biztos: akarhol van, ott szep :D

Dr. Jula Watson 2011.08.02. 16:15:29

@Alfonzina: mind azt állítja magáról, hogy normális :D Csak óvatosan :))

Hurri Kán 2011.08.02. 16:20:34

@Dr. Jula Watson:
Én nem állítok magamról ilyet. Rólam más állítja :D

tizenketto 2011.08.02. 16:33:09

@cyd: "A lehetőség mindenki előtt nyitva áll, de a végén csak egy kaphat meg"

csp forumon csajozni eléggé szánalom, te csaj vagy ugye?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.08.02. 16:34:08

@Dr. Jula Watson: ó, igen, tudom. :) aztán hopp....kiderül, hogy valóban az, de más relációjában:)

@cyd: könyörgök hívj fel magadhoz és mutasd meg a tea és borogatás-gyűjteményedet.:)

kiraaaaa 2011.08.02. 17:04:41

@Alfonzina: borogatás gyűjtemény?:)

ezen most eltöprengek, mi is lehet:)

Dr. Jula Watson 2011.08.02. 17:07:40

@Alfonzina: ezért kell úgy fogalmazni: én olyan bolondot keresek, akinek a bolondsága összefér az enyémmel :)

Kytia 2011.08.02. 17:21:10

De most akkor mindig rosszul érzed magad, amikor vele vagy, vagy csak akkor, ha együtt kell élned vele a lakásában?

Mert ha mindig, akkor lehet, hogy pl. leszívja az energiáidat, mondjuk azzal, hogy nem teljesen lehetsz önmagad olyankor, kicsit "viselkedni" kell, ami rohadtul fárasztó tud lenni, noha az ember sokszor észre sem veszi, hogy mitől zúg a feje. Vagy azzal, hogy fárasztó szöveget nyom, esetleg nem közös az érdeklődésetek, mégis folyton hallgatnod kell a F1 legújabb eseményeinek részletes kifejtését, vagy ilyesmi. Szóval lehet, hogy a nagy tökéletességben valami nyomasztó mégis van.

Ha meg csak az együttélés zavar, akkor lehet, hogy annyi van, hogy nem akarnál még kirepülni a szülői házból, mert ott mondjuk nagyobb a szabadságod, eltűnhetsz órákra, nem kell folyton "foglalkozni" a másikkal, és kapcsolatilag meg egyelőre maradnál a randizásnál. Meg az is lehet, hogy a lakása undorító, a szomszédok hangosak, a környék ijesztő, a szüleid viszont a zöld övezetben laknak egy két szintes családi házban, kutyával, cicával, kerti medencével.:))

Szóval kevés infó alapján ezek jutottak eszembe. Többé-kevésbé megéltem hasonlókat, ezért ezek a tippek. De több ötletem nincs, meditálj és hátha kiderül, mi zavar.:)

Kytia 2011.08.02. 17:22:59

@Joe69: "...a csajok nem intézik el azzal, hogy "nem értik", és vonulj el meditálni, hanem hiszti+kukázás ezerrel..."

És általában ezt helyesen teszik.:) A pasi is jól tenné, ha így tenne, csak a fickók meg mamlaszok, benyelnek mindent.:)
Ebben a kapcsolatban szerintem gebasz van.

Kytia 2011.08.02. 17:30:03

Nna, mindenkinek lejárt a munkaideje...:DD

Hurri Kán 2011.08.02. 17:31:45

@Kytia:
Az enyém már reggel :P

Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 17:36:07

@Kytia: Nem eppen. Tovabba mindenki a gep elott ult munkaidoben, es nem logatta a labat valahol mas, mint egyesek... :x (:DDD)

Muha 2011.08.02. 18:50:41

Csókolom bókolom.

Csak mint nem független oldal.

Ha férfi lennék és a csajom menni akarna, nekem is lennének kétségeim.

Akár nő lennék, akár férfi, ha kétségeim lennének, menni akarnék.

Így meg, hogy nő vagyok, irracionális vagyok.

:D

Hurri Kán 2011.08.02. 18:59:33

@Muha:
HA kétségeim vannak, megyek... HA még mindég kétségeim vannak, lehet, egy óra múlva visszamegyek... H ne legyenek tovább kétségeim... ;-)

cyd 2011.08.02. 19:38:01

@tizenketto: Igen cica. Kérsz Te is egy időpontot?

Virgo1975 2011.08.02. 19:56:38

@Kugeln - Rock me Amadeus: szerintem meg nem biztos az. van, akinek szüksége van az egyedüllétre néha. akkor is, ha szereti a másikat. és pl. egy garzonban ezt elég nehéz megvalósítani... én pl. szeretem, ha tudok mondjuk egy egész napot egyedül tölteni, anélkül, hogy a másik folyamatosan ott lenne velem.

Virgo1975 2011.08.02. 20:02:35

@Bundabandi: az enyém is azt akarta, hogy szakítsunk, de azért járjak továbbra is le hozzá. (szexet nem akart, legalábbis azt mondta, aludjak a másik szobában). szerintem egyszerűen azt hitte,hogy majd elszórakoztatom, míg talál mást helyettem, meg elvégzem a házimunkáját, aztán mikor megvan a másik, már nem kell többet jönnöm. nem mentem így se...

Virgo1975 2011.08.02. 20:07:25

@michaela77: az enyém is öngyilkossággal fenyegetőzött. pedig annak, hogy én elhagytam, senki más nem volt az oka, csakis ő. szórta a pénzt, felelőtlen volt, nekem kellett mindent kézben tartanom, őt pátyolgatnom, féltékeny volt, alaptalanul gyanúsítgatott mindenkivel (ha köszöntem az utcán ismerősnek, vagy fiútanítványom volt), hisztizett, berúgott, pedig megígérte, hogy nem teszi többet, stb. rengetegszer megbocsátottam neki, két év után meguntam, és elhagytam. akkor meg azzal jött, hogy biztosan azért, mert van valakim. ja, biztos, a fentieknek természetesen semmi közük nem volt hozzá. hozzáteszem, négy évvel ezután lett csak valakim...

Virgo1975 2011.08.02. 20:10:31

@michaela77: jaj, nekem is azzal jött, hogy ő mennyire szeret. még két évvel utána is...ja, lásd fent. ennyit nem tesz meg, hogy ne szórja el az albérletre tett pénzt, meg gyanúsítgat. hát inkább ne szeressen. és akkor én vagyok ugye, a rossz.

michaela77 2011.08.02. 20:16:11

@Virgo1975: na, hát például ezért jó ilyen blogokat olvasgatni. Velem ilyen extrém dolgok sosem történtek még, hálistennek olyan pasikat fogtam ki, akik normálisak voltak:)
Az öngyilkosos pasim szintén féltékeny volt nagyon, én sem tudtam elviselni. De ettől durvább dolgok velem nem történtek.
Úgyhogy most hogy így mondod, az élet szép:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 21:01:29

@michaela77: Ezért jó ezeket olvasgatni, mert mindig megnyugtathatod magad, hogy vannak nálad még szarabb helyzetben lévők. :)))

@Muha: Megkerült a tékozló Muha! :)))

reiko 2011.08.04. 14:38:52

Párterápiáról hallottál már? :)

alien47 2011.08.11. 14:16:03

Aranyom! Amennyiben ilyen gondolatok járnak a fejedben biztos nem ő az igazi. Csak a cukormázas képtől nem látod a valóságot.

Keress 1,2,3......5432 másikat és majd utána elgondolkodhatsz tényleg ő az igazi vagy sem.

lanyaholdrol 2011.08.13. 23:16:28

Szerintem, de tényleg csak szerintem attól, hogy valakivel jól elvagy, az még elég karcsú terv hosszútávra; akkor nem lenne senki egyedül, mert egykettőre összeköltözhetnének az olyanok, akik a hasonló természetük miatt jól meg tudnak lenni egymással. Arról már nem is beszélve, hogy a veszekedések hiánya nem feltétlen egyenlő a feszültség hiányával. Barátok vagytok a fiúval, megszoktátok egymást, de nem forr fel a véred tőle, ennyi. Hiányzik neked, mert az embernek minden hiányzik, amit megszokott és egyszer csak nincs, de nagy valószínűséggel ténylegesen nem ő hiányzik, csak egyedül lenni nem jó. Hiába mondod, hogy ő az igazi, az ember nem feltétlenül azzal tud boldog lenni, aki amúgy az igazi. Lehet, hogy a fiú többre jutott volna veled, ha nem olyan rendes, ha néha jól odavág a falhoz, meg ha időnként "röpködnek a tányérok":)
süti beállítások módosítása