Azt gyanítottam, hogy megcsal: igazam lett

2011. szeptember 09. 07:33 - csajokespasik

„Amikor elment, a tévé előtt ültem és próbáltam figyelni az adásra, de mindig elkalandoztam. Ha most véget ér az, ami köztünk volt, akkor nem tudok ellene mit tenni” – az első megcsalást még el kéne nézni és meg kéne bocsátani, vagy azonnal kirúgni a vétkest? Mai posztolónk érdekes döntést hozott. Most megtudhatod, hogy egy cukrász a kapcsolataiban is mézes-mázas és nagyra tartja az őszinteséget.

 

Sziasztok! Én az a fajta vagyok, aki olvasni jobban szeret, mint írni. Ha kicsit zavaros és csapongó leszek, nézzétek el nekem. Szóval, 3 éve együtt vagyok egy lánnyal. Én 29 éves vagyok, ő 27. Munkahelyi kapcsolat: egy cukrászdában dolgoztunk. Miért ne jönnénk össze? Hamar ment. Aztán amikor bezárt a hely, együtt kerestünk másik lehetőséget. Összeköltöztünk. Mindketten találtunk másik munkát, de sajnos nem a szakmánkban. Mindketten utáljuk, amit most csinálunk, de ez van, a pénz kell, a csekkek jönni fognak.

Ez a lány mindig is szélsőséges volt: az egyik pillanatban bulizna, 5 perc múlva inkább már otthon maradna. Ennek ellenére jó volt vele, vidám természetű, házias és gondoskodó. DE a szélsőségeiből minden napra jut valamennyi, Pl. : néha veszek lottót, 1 mezőt töltök ki, erre ő mondja, hogy minek szórom a pénzt, úgysem lehet ezzel nyerni, a lottó hülyéknek való. Úgy beszélt, mint egy őskomcsi, DE erre a vitára rá egy héttel találok a konyhatévé előtt egy csokor ötös lottót, kb. 3 ezer forint értékben, amivel ő játszott. Nők… A lényeg: kb másfél hónapja észrevettem, hogy minden péntek és szombat este elmegy. Nem is kérdeztem rá, magától mondta, hogy a munkahelyén (szálloda recepció) egy VIP pultba kell állnia ekkor. Pár napig nem is agyaltam ezen, aztán bekúsztak a baljós gondolatok: ugye, igazából ez egy olyan mese volt, amit simán be kellett volna nyelnem. A csinos eljárkálásai után éreztem, hogy itt van valami. Hajnalban jött haza, reggel pedig láttam rajta a bűntudatot – vagy látni véltem. A tekintetemet fürkészte. Amikor elment, a tévé előtt ültem és próbáltam figyelni az adásra, de mindig elkalandoztam. Ha most véget ér az, ami köztünk volt, akkor nem tudok ellene mit tenni. Mi az, ami zavar? Mászkáljak utána? Az ezotéria szavaival élve, vettem az igazi jeleket, mialatt ő próbálta leplezni a hazugságot. Tényleg éreztem, hogy hazudik. Belegondoltam, hogy most mit kéne csinálnom? Bizonyítékok nélkül gyanúsítsam meg? És ha tévedek? Nehéz helyzetbe kerültem. Aztán a dolgok megoldódtak: egyik este leült velem és elmondta, hogy hazudott, egy pasihoz járt fel, de nem feküdtek le, de őszintén bevallja, hogy tervezték. Erre most mit mondjak? Talán még el is hiszem, hogy nem feküdtek le, mert ismerem, nem olyan típus – de azért ott van bennem, hogy talán mégis volt valami. Mert akkor miért lett rendszer belőle? Azt megértem, hogy egy bulin valakik annyit isznak, hogy nem bírnak uralkodni és rövid úton egymáséi lesznek, aztán reggel meg szégyenkeznek. De ezt… Ez tervezettnek és végiggondoltnak tűnt, olyan végiggondolt dolognak, ami előre megfontoltságot követelt. Hiszen többször ment fel hozzá, rendszeresen. Ez nem baleset volt. Zavarban volt. Zavarban voltam. Zavarban voltunk. Tényleg bánta. Azért nem költöztem el és végeztem vele azonnal, mert láttam rajta, hogy engem szeret és megbánta (ezt szavakkal is alátámasztotta), ilyen előfordul, sose teszi többet. Nem tudta, miért tette. Minden kapcsolatban vannak buktatók. A kérdés az, ha én esnék hasonló szituba, akkor ő is ilyen lojális lenne? Kipróbáljuk? :D Mindenesetre azt, hogy mindezt elmondta, mindenképpen méltányolom. Szóval megbeszéltük, megbocsátottam és valamilyen szinten újrakezdtük. Jobb, mintha útközben derül ki - mert ilyenben is volt részem még régebben, hogy az akkori csajom szeretője bejelentkezett e-mailben, hogy miért van még fent a közös képünk egy közösségi portálon, amikor tudomása szerint két hete szétmentünk. Noha nem. Az az ügy szíven ütött. Szerintem egy kis kilengésért nem kell mindjárt leharapni a másik fejét, mert mi azért szép időket töltöttünk együtt, mindezt pedig felrúgni, kitörölni és fújni a másikra… hát, nem tudom okos dolog-e.

 
282 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr233212917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2011.09.09. 12:39:12

@Ape: 4 hónap... *buksisimi* :)

Muha 2011.09.09. 12:42:10

4 honap?

En meg meg sosem voltam novel. :)

2011.09.09. 12:42:17

Posztoló, édes öcsém, hallgass rám, mert velem megtörtént nagyon hasonló dolog, utána még három évig együtt voltam a csajjal, a végén meg felvilágosítottak, hogy csak úgy 6-7-en mentek végig rajta, míg én építgettem a kapcsolatunkat. Szóval mint balek a baleknak mondom:
1. a csajodat gerincre vágták, de dobták, úgyhogy visszasomfordált
2. ha egyszer megtette, megteszi többször is, ez hótziher
3. kidobálod az ablakon az éveidet, ha kényelemből nem váltasz. Rakd ki a csajt, menj szórakozni, piázz, csajozz, égesd magad ha kell, nyomj egyéjszakásokat, és ha eljön az ideje, lesz rendes nő is. Tapasztalat.
Ne légy nyomi!

Sadist 2011.09.09. 12:44:30

Én nem húznám fel még egyszer azt a csizmát, amibe beleszartak.
Kedves posztoló, ne legyél ennyire naiv! Nyilvánvaló, hogy félrekúrt. Ha a ribanc lelki társra vágyott, akkor nem ment volna minden hétvégén a szeretőjéhez, hanem inkább emailben, sms-ben, telefonon trécseltek volna.

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.09. 12:44:49

@Muha: Ami késik nem múlik! Még előtted az élet!
:))

Dr. Jula Watson 2011.09.09. 12:51:12

@Ibrahim a tevehajcsár: Na és ha holnap a fejére hullik egy balkon? :D

Чапаев 2011.09.09. 12:55:48

Ezmiez?! Na, iszok még egy kávét, hátha ...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.09. 12:56:08

@gernika: És még főzelék is. Remek. :)

@cyd: A hamubasült pinácska nem feltétlenül lehet optimális megoldás. :P
Bár az alapgondolattal (minden nő boszorkány) egyet kell hogy értsek.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.09. 13:00:27

Tegnap voltam a reinkarnációs tanfolyam első előadásán. Nagyon tetszett. Csak az a baj, hogy rohadt drága. De leszarom, hisz' egyszer élünk!

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.09. 13:01:55

@cyd: Szakmai titkokat nem illik megosztani a nagyközönséggel :P

dr. gernika 2011.09.09. 13:03:36

@michaela77: Nem volt felesleges, mert Ape azt hitte, Nard mellett csináltam ezt. Amúgy ha csinálnám, akkor valszeg azt a régi sztorit se meséltem volna el. :)

SciNu 2011.09.09. 13:05:21

@Dr. Jula Watson: Énn? Nem te jössz ide?

@Muha: Én azt sem tudom mi az a nő! :D

neoteny · http://word.blog.hu 2011.09.09. 13:17:18

Mindenesetre ha megellik a nőce és azt mondja hogy a poszt toló az apa, egy DNS-vizsgálat helyénvaló...

michaela77 2011.09.09. 13:17:33

@gernika: majd talán más ízeket kipróbálok még, a tegnapi nem jött be.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.09. 13:22:44

@michaela77: Az a baj ezekkel, hogy a lehető legszemetebb anyagokból áll. Lényegében ami benne van, az mind haszontalan a szervezetednek.
A szénhidrát magas GI, a fehérje inkább jobb is ha nem tudod mi, a zsír tutira valami transzzsírsav.
Tudom, hogy kegyetlenül hangzik, de főzd meg inkább otthon magadnak. :P

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.09. 13:26:19

@Bundabandi: @cyd: "mégse öntöm rá ezt az összes ismeretlen kommentelőre, minden egyes hozzászólásomban." Nem tudom miről beszélsz, össz - vissz 1 hozzászólásom volt, amiben ezt/erről írtam :) Elég alacsony a tolerancia küszöbötök, de már tudom az okát :D Amúgy tényleg bocs, akkor legközelebb csak a Vanessa atalanta táplálkozási szokásairól fogok írogatni, csak semmi személyes!

dr. gernika 2011.09.09. 13:30:50

@Ape: NEm így kell csinálni. Kezdd el a nőket szidni, aztán majd jönnek szépen a privik a megmentő hajlamú hölgyiktől, akik biztosak abban, hogy eddig csak cúnarossz nénikkel hozott össze a sors. :)

Frigyesur (törölt) 2011.09.09. 13:31:13

@gernika: Ennyiert meg elkezdeni sincs ertelme az evest :D

dr. gernika 2011.09.09. 13:34:45

@Frigyesur: Hülye. :D Legalább háromszor szedtem ilyen jó mély ikeás tányérba, mire elfogyott, és utána le kellett dőlni pihenni, úgy jól laktam. :)

Frigyesur (törölt) 2011.09.09. 13:34:57

@gernika: En is ezt mondanam :))
A brazil dologert meg verjed meg. En is ezt szoktam Kittyvel. Meg hogy palacsinta! Nem a kanapen alszik, hanem a lakasba se engedem be. Ha kajat hoz, akkor nagy kegyesen elfogadom, de semmi tobb. Igy kell ezt csinalni tokosen.

@Nard: En is a palacsintat valasztanam! :D

Jut eszembe, ehes vagyok.

SciNu 2011.09.09. 13:37:02

@Dr. Jula Watson: Ha ennyire csalfa vagy akkor hagyjuk is, inkább veszek egy guminőt az nem csal meg. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.09. 13:37:32

@Frigyesur: Ez szép. Egy kommentben oltani mind a kettőt. Nagyon szép munka Nagyúr!

cyd 2011.09.09. 13:39:47

@Bundabandi: Örülök, hogy végre egyetértünk, szóval akkor Nálad vagy nálam? :D

@Köldökszösz (csodalampa): És ha Égetés interruptus van? Mondjuk csak addig, míg jó tüzes nem lesz? :)
Amíg otthon nem olvassák nincs nagy baj, avagy szép dolog a szerelem, csak otthon meg ne tudják :)

Frigyesur (törölt) 2011.09.09. 13:43:42

@gernika: Annyira magaslabda lenne most elsutni, hogy mekkora vajlingrol volt szo :D

@Köldökszösz (csodalampa): Koszi, jo vagyok, tudom.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.09. 13:45:05

@cyd: Forró legyen, mint a babám szíve. Ne szó szerint!!! ÁÁÁ
:DDD

Nekem is csak a szám nagy :)
Aztat meg mindenki tudhassa, hogy amelyik kutya ugat az nem harap.

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.09. 13:48:52

@Dr. Jula Watson: Akkor nem volt szerencséje. Egyébként amíg ki nem próbálja, nem tudhatja, hogy mit veszített eddig: én pl. valahányszor két nőt látok, mindig Arany János Toldija jut eszembe (annak is az a két sora, hogy: "hej, ha én is, én is köztetek lehetnék!").
:)

cyd 2011.09.09. 13:49:43

@gernika: És ezt csak most mondod?! Ha ezt tudom már rég teleszemetelek minden hasonló blogot/fórumot az ilyen sirámokkal :) Kezdem is: őőő... Minden nő hülye! (csak rajta hölgyeim, szépen sorban, ígérem mindenkinek válaszolok) :)

@Frigyesur: Ne bíztasd! Nard még az előzőt sem heverte ki. Gyanítom, hogy a szőkefóbiája is onnan van, hogy a bántalmazókardigános esetnél gernika direkt felvett egy szőke parókát.

michaela77 2011.09.09. 13:50:38

@gernika: én mióta fogyózom valahogy megvetéssel figyelem azokat, akik sokat esznek:D El is felejtettem már, hogy másfél hónapja még én is ilyen rendes adagokat ettem:D
De komolyan, kolléganőim hatalmas adag ebédeket benyomnak, én meg alig bírom ki, hogy ne szóljak be, hogy biztosan elég volt?:DD

Frigyesur (törölt) 2011.09.09. 13:50:41

@gernika: Ja jo, akkor megnyugodtam :D Kozben rajottem, hogy ugysincs mar itt, szoval teljes mellszelesseggel lehet tamogatni Nard szornyu veget :))

SciNu 2011.09.09. 13:55:04

@Muha: Én is ilyesmire gondoltam. Mindenki azt mondja mosni főzni meg takarítani valóak és a konyhából nem szabad kiengedni (csak amíg a szobát takarítja) WIFE = Washing Ironing Fucking Etc

@cyd: Hé ne szedd el előlem el a gonosz és hülye csajokat! Mert mind az ám! Egy se kivétel! Csúnya gonosz nők! Csak a milliárdjaim és a 30 centis farkam miatt használnak ki engem! :D

michaela77 2011.09.09. 13:56:18

@cyd: ehh, megírtam neked az emilt, de nem küldtem el inkább, nem akarom, hogy a gyanú árnyéka vetüljön rám:DD

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.09. 13:58:51

@michaela77: Te alapvetően egy gonosz michaela vagy és azért csinálod ezt. Nekem volt egy kollégám, kb. 120-130kg lehetett mikor még nem volt nagyon elhízva, és pont mellettem volt az asztala. Én minden reggel beállítottam egy rántott szeletes zsemlével, egy fél liter tejjel vagy kakaóval, egy kakaós csigával, meg ami még úgy jött. Aztán kipakoltam az egészet az asztalra (tele is lett vele az íróasztalom) és nekiálltam elpusztítani. A szerencsétlen srác pedig csak nézte-nézte, majd megjegyezte: "de jó magának kis kolléga! Ehet amennyit akar, meg sem látszik magán. Bezzeg én a levegővételtől is hízok!" Pedig ez nem volt igaz: láttam egy fotót róla, amely még egyetemista korában készült, és kb. 80kgg lehetett rajta. Szóval teljesen normális volt "súlyilag". Szóval nem leszólni azokat, akik rendesen esznek, nem biztos, hogy kényszerevők, lehet, hogy csak nagyobb energiaigényük van, mert pl. sokat mozognak.

michaela77 2011.09.09. 14:01:45

@Ibrahim a tevehajcsár: a kolléganőimről biztosan tudom, hogy nem mozognak:)Amikor nem fogyózok, akkor is sokkal többet esznek, mint én.
Az egyik viccesen néha egy hétig salátát eszik, jó sok rántott csirkecombbal (eheh), másik héten meg a lasagne-t nyomja, de akkora műanyag tartóban hozza, ami három embernek is elég lenne:)
Amúgy meg ha nem fogyózom, én akkor is viszolygok attól, ha mondjuk mekiben dagadt embert látok zabálni. De én alapvetően egy gonosz michaela vagyok:D

dr. gernika 2011.09.09. 14:03:29

@cyd: Ez így nem lesz hiteles. :) De csak hogy az igazamat bizonyítsam, mikor phaszfej közzétette a telefonszámát szakítóson, őt is felhívták. :D

@michaela77: Tőlem ehetnek sokat a normál alakúak, de ha kisdisznót látok, ahogy szemetet zabál, arra én is elég görbén nézek. :)

@Frigyesur: Itt van még, mert valami pluszmelóval szív. :P

ati2 2011.09.09. 14:03:39

A megbocsátás a legnagyobb emberi erény, de te inkább azon gondolkozz mit nem csinálsz jól. Ugyanis, ha marad minden a régiben, garantáltan lesz következő félrelépés is. Ha egy nő megkapja, amire vágyik nem lép félre.

cyd 2011.09.09. 14:06:36

@michaela77: Bíztam benned. Én is megírtam a választ, de ugyanezen okokból végül nem küldtem el ;)
Különben is tudom, hogy csak a kitartott szeretőd lehetnék! Hát nem veszed figyelembe az érzéseimet? Ahh! Gaz nők! Mindegyik!!

Kytia 2011.09.09. 14:07:04

@hany eves a kapitany: Igen, de most már megbosszulnám szívesen, és az jó bosszúnak számítana, ha én is elárultam volna őt. Anno sokkal tovább voltam abban a kapcsolatban, mint ameddig jól éreztem magam benne és hűtlen sem voltam elvből, ehhez képest ő jól érezte magát benne és még másokkal is mellette. Már a tudat is rohadtul idegesítő, hogy a legjobb éveim egy részét odabasztam valakinek nem szerelemből, hanem becsületből, és ennyit ért a becsületem. Még most is fel tudom húzni magam rajta, pedig vagy 5-6 éve volt.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.09. 14:08:13

Sajnálom, de nekem mennem kell a fürdőbe. Tényleg röstellem magam, hogy a szaunában fogok izzadni, mikor még mindenki a munkáját végzi. Ne haragudjatok!
Én mindent elkövettem, hogy ne kelljen a termálvízben lubickolni, de sajnos már késő. Nincs mit tenni, nincs visszaút.

@cyd: Rád is fogok gondolni, mikor a nyakamat és a hátamat maszatom a vízsugarakkal.

Kehé mindenkinek!

michaela77 2011.09.09. 14:10:01

@cyd: hogy gondoltad, hová tartalak ki?:)

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.09. 14:12:27

@gernika: Hát, ez itt már aligha jön be, de valahol másutt esetleg kipróbálhatja.
:)

Kytia 2011.09.09. 14:14:09

@michaela77: Én meg annyit zabálok, hogy a kollégáim állandóan azzal csesztetnek. Viszont szerencsém van, mert annyira rosszul hasznosítom a megevett táplálékot, hogy eddig még nem híztam el tőle, legfeljebb kicsit rosszul vagyok mindig ebéd után.:)

cyd 2011.09.09. 14:15:30

@gernika: Mármint komoly szándékkal? Nebassz! :O

@Köldökszösz (csodalampa): Alantas szurkálódásaid leperegnek rólam, mint termálvízcseppek a hátadról. Engem szakképzett és igen csinos gyógytornász masszírozott a héten többször is. Bebebe :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.09. 14:15:38

@gernika: sajnálatos módon nekem nincsenek ilyen sztorijaim :) Nekem mindig szerencsém volt a nőkkel, akikkel dolgom volt. (Idiótákkal alapból nem álltam szóba) Egy rossz szót nem mondhatok rájuk. Szóval a siránkozást meghagyom cyd -nek, hátha bejön a taktika és végre csurran cseppen neki, így 1 év után :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.09. 14:17:53

@cyd: Vigyazz, mert lecsapnak rad a cukifiuk, hogy 'ha elged van a nokbol, valts a pasikra'. :D

Amugy meg ehes vagyok, genya vagyok, szenvedjen Nard, ha mar palacsintat kap. En miert nem kapok, kerdem en? Igazsagos ez? Nem. Annnnnyival aranyosabb es cukibb vagyok, hogy inkabb engem kene etetni. De etet valaki, kerdem en? Nem. Na ebbol is latszik, hogy Nardnak szenvednie kell. Remelem birtad kovetni a logikat. Ez a vilag igazsagossagarol, a jo es a rossz egyensulyarol szol. Ti meg csak azt hiszitek, hogy Nardrol es a palacsintarol. Piha!

@gernika: :DDD Hehehe. Ugy kell neki, lekvar Nardy. :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.09. 14:20:00

Meg mindig ehes vagyok. Ha valaki ugy erzi, hogy el kell elol enni a kajat, ajanlom magamat. De csak a finomakra.

Чапаев 2011.09.09. 14:27:43

@ati2: Á, ez így túl egyszerű lenne! Kihagytad például a képletből a kíváncsiságot! :)

Muha 2011.09.09. 14:29:41

Nincs mit mondanom.
Sajnalom

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.09. 14:30:23

@Kytia: "Anno sokkal tovább voltam abban a kapcsolatban, mint ameddig jól éreztem magam benne" De emiatt csak magadnak tehetsz szemrehányást! Senki sem kényszerített rá.

cyd 2011.09.09. 14:30:37

@Frigyesur: Jaja tartok is ettől. Azóta is összeszorított farpofákkal írok, nehogy Ape rámrepüljön itt a nagy hiányában.

Különben is anno a Capellában megjegyezte az egyik meleg, hogy rólam süt a heteróság szóval ez a veszély annyira tán mégse fenyeget :)

a) egyél
b) a genyaság éhség- és komfortérzetfüggetlen
c) vegyél/rendelj/süss magadnak
d) használd az Erőt és tégy rendet ne picsogjál itt Nagyúrhoz méltatlanul

Ibrahim a tevehajcsár 2011.09.09. 14:34:01

@Muha: Ne sajnáld! Legalább nem beszélsz hülyeséget!
:)

dr. gernika 2011.09.09. 14:37:20

@cyd: Elment a csaj még a randira is, amit megbeszéltek, de phaszfej beszopatta, nem volt ott. Vagy igen, csak lesből figyelt, és mikor meglátta, lelépett.

dr. gernika 2011.09.09. 14:40:13

@Frigyesur: Ja, ráadásul olyan nőnek csinál munkát, aki fogdossa a seggét a liftben. :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.09. 14:41:29

@Ape: na mitől alacsony a tolerancia küszöböm? Attól, hogy nem érdekel a szexuális életed hiánya?

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.09. 14:46:04

@cyd: @cyd: tudom hogy nagyon szeretnéd, de csalódást kell okoznom, ebben az életben nem fog ilyen előfordulni. Esetleg a következőben ha nőnek születsz, azt megígérhetem, hogy ha addig nem jön össze semmi :D

@Bundabandi: nem, nem attól. Félreértettél vagyis meg sem értettél, de nem baj, szeretet, öröm és bódottág ez a lényeg! Én megyek és megkezdem a 7végi pihenőmet :) Legyetek jók! Üdv.

Frigyesur (törölt) 2011.09.09. 14:48:51

@cyd: Jah, nagyon macso hetero dolog osszeszoritott farpofakkal ulni, ahelyett, hogy szemtol-szembe vedened magad ;))

a) ennek
b) ellenben fokozodik
c) nyilvan dolgom van es azert nem jutok oda
d) nem picsogok :P

@gernika: Es ezt te hagyod? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.09. 14:49:20

@cyd: Hát igen, így 4 hónap után már a guruló krumplit is!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.09. 14:52:19

@Ape: Ohh bocs! Meg nem értett zseni vagy, majd idővel utolér a hírnév!

dr. gernika 2011.09.09. 14:52:20

@Frigyesur: Megnéztem a nőt facebookon és nagyon röhögök. :D

cyd 2011.09.09. 15:01:16

@Frigyesur: Szemtől-szemben? Ne viccelj! Már négy hónapja nem volt nővel, há máshogy nem megy a végén még a pórusaimat próbálná megerőszakolni.

@Bundabandi: Nem érthessük mink őtet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.09. 15:04:47

@cyd: Gyorsan tegyél fel egy pórusösszehúzó maszkot! :D

cyd 2011.09.09. 15:13:20

@Bundabandi: Pórusösszehúzó kezeslábas nincs?

Muha 2011.09.09. 15:17:34

@Ibrahim a tevehajcsár:
'Aztán a dolgok megoldódtak: egyik este leült velem és elmondta'
Szerinted hulyesegeket beszelek.

:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.09. 15:17:59

@cyd: Az mindenhol összehúzza ám! XD

Muha 2011.09.09. 15:18:34

Bazzeg sose lesz ma otora?

cyd 2011.09.09. 15:21:57

@Bundabandi: Úgy sincs rá szükségem. Már egy éve nem volt semmi, szóval már el is áshatom magam.
Bár még lehet van esélyem a gernika által említett módszerrel tehát: Csúnya, galád nők! Fújfúj!

Frigyesur (törölt) 2011.09.09. 15:23:21

@gernika: Gyanakszom sokaknak van feje :D

michaela77 2011.09.09. 15:23:53

@Muha: na végre még valaki, aki ezt várja.
Már kiolvastam az egész internetet.

cyd 2011.09.09. 15:31:37

@Muha: @michaela77: Itt 10 perc múlva öt. Sálálá :)

michaela77 2011.09.09. 15:33:34

@cyd: remélem nem botlasz meg a küszöbben kifelé menet:P

Чапаев 2011.09.09. 15:44:40

@michaela77: @cyd: Ez már szinte szerelem... ;)

ibafaipap 2011.09.09. 15:48:24

Figyelj, nincs olyan, hogy egy nő ne tudná, hogy mit miért tesz, csak legfeljebb kíméletből nem mondja el. Valószínűleg szeret téged, de már nem működik a kémia, márpedig ez az alapja mindennek, különösen 50 alatt. Ha megbocsátasz neki, akkor a felszínen örülni fog, de ösztönszinten meg fog vetni, mert gyenge voltál. Dobd, mert pofára fog ejteni megint.

Чапаев 2011.09.09. 15:48:48

@cyd: b.-t cáfolnám, ha éhesen cseszegetnek, sokkal undokabb vagyok, sőt, akkor vagyok undok, egyáltalán! :D

Joe69 2011.09.09. 15:53:45

Hát ez egy elég érdekes sztori. Lehet, hogy a pasi éjszakás szintén, mondjuk biztonsági őr, vagy pék (ha cukrász, ehhez is érthet), akkor még el tudom hinni ezeket az elmászkálásokat, pontosabban a tolerálásukat..

Aztán ideig óráig még akkor is, ha mondjuk a pasi sokkaL idősebb, ezért más a baráti körük. Esetleg.

De így gáz. Pasikolléga esetleg egy tohonya, elhízott, cukorbeteg, már romló látású, tönkremenő izületű, kb. 40 körül kinyiffanásra ítélt nyomoronc, aki befogadta lakásába élete első és utolsó jól kinéző nőjét, akinek mindent elnéz.

Ha nem így van, akkor lapát. Először a nő fejére, aztán a segge alá.

Чапаев 2011.09.09. 16:03:06

@Joe69: Szólj ám, ha 40 körül leszel! Van egy örökölt sírhelyem, olcsón megszabadulnék tőle... ;)

p.s. Woody Allen mondta talán, hogy "Úgy szeretnék halhatatlanná válni, hogy egyszerűen nem halok meg!"

Чапаев 2011.09.09. 16:07:06

@Kundoo: A teljes link, helyesen: buvarblog.blog.hu/2011/09/05/demcsak_zsuzsae_lenne_a_legszebb_noi_kez_ha_a_sok_kezimunka_nem_kezdte_volna_ki_az_izuleteit

Persze, hogy a kötés, meg a horgolás, szégyellje magát, aki másra gondolt! :D

Чапаев 2011.09.09. 16:18:19

"Azért nem költöztem el és végeztem vele azonnal, mert láttam rajta, hogy engem szeret és megbánta (ezt szavakkal is alátámasztotta),"

Nekem ez volt a legfájdalmasabb mondat az egészben. De még mindig nem értem, mit fenét akar kihozni a posztoló ebből az irományból.

Myacis 2011.09.09. 16:48:04

1. lefeküdt vele
2. azért feküdt le vele rendszeresen, mert téged leírt
3. azért jött vissza, mert a másik kirúgta
4. ha vele maradsz, ne csodálkozz, ha nemsokára ismét "VIP pultba áll"
5. soha ne higgy nőnek, sajnos.

Чапаев 2011.09.09. 17:01:08

@Myacis: Ha az "igazság" nem is, de a hatékony problémakezelés macho módszertana mindenképp ott van. Tény, hogy a posztoló így kevesebb időt fog elbaszni hiábavaló körökkel. Márpedig az idő, az ami rohadtul számít... :/

2011.09.09. 18:23:56

@Joe69: feljebb írtam, hogy hasonló velem is megtörtént. Nem kell ám az ilyenhez se hülyének, se randának lenni. Nálunk a következő volt. Asszonypajtás külker cégnél dolgozott, olasz anyanyelvi volt, kollegák, főnökök nagyrésze szintén. Rengeteget mászkált velük, és engem mindig otthon hagyott, mondván olaszul folyik a társalgás, úgyse élvezném/érteném. És ez egy nagyon logikus és igaz érv volt. Az már nem volt kóser, hogy ugyan tényleg ott volt, ahol mondta, csak főleg kettesben a főnökével:) Én meg otthon ültem szerelmesen, és sajnáltam a sok kötelezettség miatt. Azért olyan fél év után már picit gyanús volt...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.09. 18:50:06

Szerintem hagyd a picsába a hülye luvnyát. Mivel cukrász, biztos amúgy is kövér...

Müszélia 2011.09.09. 19:12:34

@Köldökszösz (csodalampa): inkább menj és borotválkozz egy jót.

michaela77 2011.09.12. 08:50:46

@Nard: lehet, hogy igaza volt a kritizálónak és tönkre tettük a blogot a negatív véleményünkkel:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.09.12. 09:06:25

@michaela77:

Szerintem csak simán átment a blog szakítósba, ahol néha-néha van post és az is szar.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.12. 09:21:34

Ez már a megszorítások, bocsánat, reformok eredménye?

Poszttalan utakon merengve járok, kommentjeimet magamba hányom. Ki akarnak törni, ezt konstatálom.
Végtelen unalom az álom.

JOKKA21 2011.09.13. 15:40:29

Minden nő ribi sajnos.
süti beállítások módosítása