Mi lesz a közös lóvéval, ha elválunk?

2011. november 18. 08:04 - csajokespasik

Hiába, a válság utórezgései még a szerelmeseket sem kíméli, ezért elő kell venni a Gazdálkodj okosan!-t a szekrényből. Az első probléma a közösen használt kéró elválás utáni elosztása, majd jön a többi kérdőjel is. Ráadásul a lány otthonról hozza a hibás példát, miszerint a nőnek mindig mindenből több jár. Ügye, a házasságkötés után szerzett minden jövedelem közös jövedelemnek számít, és egyenlő mértékben illeti meg a két felet...na, de ha nincs házasság, akkor milyen jogon? Szerződés és külön bankszámla a boldog párkapcsolat titka? Levélírónkat a tegnapi poszt ihlette meg.

 

„Párkapcsolat és pénz, avagy ki, mit, mikor és milyen arányban?” Egy olyan témáról szeretnék most írni, amely az egyik legérzékenyebb téma minden emberi kapcsolatban, egy párkapcsolatban pedig főleg. A dolog apropóját a párommal történő vitatkozós-sírdogálós-alkudozós beszélgetés adta, amely nemrég zajlott a fenti témában. Magunkról annyit, hogy húszas éveink második felében vagyunk, kb. egy éve ismerjük egymást, nem lakunk közös háztartásban. Neki nincs saját lakása, ezért albérletben lakik egy adott városban, én egy másik városban lakom albérletben és a munkahelyem is ott van. A két város nincs nagyon messze, ezért gyakran látjuk egymást, hol én alszom nála, hol ő nálam, de azért ahhoz már elég messze van a két város, hogy egyikünk se akarjon nap, mint nap ingázni.

Illetve mindkettőnk albérlete akkora, hogy egy ember kényelmesen elfér, de ketten már picit kényelmetlen lenne, ezért ezekbe nem tervezünk összeköltözni, illetve szeretnénk saját kérót. Én már korábban szerettem volna egy sajátot, így meg főleg, ezért az volt az elképzelés, hogy 1, max 2 év múlva, mikorra lesz elegendő pénz, majd veszünk egy nagyobbat és abba költözünk össze. Ez így még akár jól is hangozna, ha nem jönnének közbe azok a fránya anyagi tényezők. A helyzet ugyanis az, hogy a kereseti viszonyaink nagyon egyenlőtlenek, az én fizetésem kb. két és félszerese az övének, ennek megfelelően annak jóval nagyobb részét tudom félretenni, mint ő. Megtakarításainknál kb. 90%-10% az arány az én javamra.

Probléma 1: hogyan, milyen arányban legyen a közös ingatlan megvéve? Az én elképzelésem az volt, hogy, mivel egyébként is vennék, ezért ezt a közöset is én venném, ezért kizárólag az én nevemen lenne. Az ő elképzelése az volt, hogy mivel közös ingatlan lenne, ezért ő is beszállna (kb. 10%-kal), majd az ingatlan a közös tulajdonunk lenne (felesben).

Ezen én teljesen kiakadtam, hogy hogyan gondolja azt, hogy 10% befizetésével 50%-os tulajdont szerezne. Ő pedig azon akadt fenn, hogy ez miért gond nekem, hisz közösen szerezzük, közösen lakunk benne, ezért közös lenne a tulajdon, felesben. És egyébként is, a szülei is így csinálták. Erre én elmondtam neki, hogy ez olyan lenne, mintha én simán adnék neki X millió forintot ajándékba, csak úgy... ezt elismerte, de nem tartotta furcsának, hisz a szüleinél is ez volt / van, és úgy gondolja, hogy ez normális. Végül is sikerült megértetnem vele, hogy én ebbe nem vagyok hajlandó belemenni, ezt elfogadta, de továbbra is úgy gondolja, hogy az ő elképzelése nem abnormális.

Probléma 2: hogyan, milyen arányban finanszírozzuk a közös életünket? Az én eredeti elképzelésem az volt, hogy ha összeköltözünk, akkor onnantól felezünk minden közös költséget; ami meg saját, azt mindenki fizeti magának. Az ő elképzelése szerint ez nem fog menni, mert neki kevesebb a fizetése, kisebbek az igényei, ezért arányaiban nagyobb teher hárulna rá, mert olyanba is be kellene szállnia, amit egyébként magának nem fizetne, de velem együtt már kénytelen. Ebben igaza is van, nekem valóban nagyobbak az igényeim és ha vele együtt szeretném tölteni az időt, akkor nem várhatom el tőle, hogy felesben járuljon hozzá, nekem nagyobb részt kell vállalnom.

Probléma 3: hogyan, milyen arányban legyen egy esetleges szakítás/válás után kezelve a közös vagyon és megtakarítás? Az én elképzelésem az volt, hogy mindent annak arányában osztunk el, ahogy hozzájárultunk, vagyis az ingatlan az enyém lenne, a megtakarítás pedig annak arányában lenne felosztva, ahogy hozzájárultunk. Az ő elképzelése pedig mindennek a felezése lett volna (az ingatlannál ugye elfogadta, hogy az az enyém marad), de a közös megtakarítás felére is igényt tartana, holott ahhoz csak kb. 10%-ban járul hozzá. És ami a legfontosabb, ő a vagyonközösséget az összeköltözéstől számítaná, nem a házasságtól, vagyis akkor is igényt tartana rá, ha nem is házasodnánk össze. A gyökérok természetesen ismét a szüleinél keresendő, ahol ez ugyanígy van, sőt az apa, már a párja (akivel nincs házasságban) nevére is íratott egy különlakást, hogy esetleges szakítás után is legyen valamije, mert náluk is nagy a jövedelemkülönbség. És a párom úgy gondolja, hogy ez teljesen normális, szerintem viszont ez abnormális.

Számomra teljesen elfogadhatatlan, hogy az évek során összerakott megtakarításnak (aminek 90%-a egy embertől származik) a felét, egy esetleges szakítás/válás után, egy olyan emberhez kerüljön, akit valószínűleg látni sem akar, megutálják egymást, hisz ezért szakítanak/válnak. Milyen jogon tartana a másik fél igényt ennek a felére? Tudom, házasság esetén a törvény kimondja, hogy a házasságkötés után szerzett minden jövedelem közös jövedelem és egyenlő mértékben illeti meg a két felet...na, de ha nincs házasság, akkor milyen jogon? És persze házasság esetén is lehet házassági szerződést kötni, amiben nemcsak a bevitt, hanem a házasság alatt szerzett javak elosztását is rögzíteni lehet, és én bizony ezt tervezem.

Ő pedig úgy gondolta, hogy ha a befizetések arányában kapná meg a megtakarításokat, akkor nem tudna megélni, én pedig vígan élnék tovább. Mire mondtam, hogy de hiszen most is így él, a saját jövedelméből és megtakarításiból, nem nyomorog, szakítás/válás után sem kerülne rosszabb helyzetbe, csak ugyanolyanba, mint most. Őt viszont zavarta, hogy nem ugyanannyi járna neki, mint nekem, engem pedig zavar, hogy én szakítás/válás esetén csak rosszabbul járhatok, míg ő csak jobban, én csak veszíthetek, ő pedig csak nyerhet (ahhoz képest, mint ha nem éltünk volna együtt).

Vitánkat úgy sikerült valamelyest megoldásközeli helyzetbe terelni, hogy én felajánlottam egy olyan megosztás rögzítését, aminél ő még mindig jobban jár, mintha csak a saját hozzájárulást vennénk alapul, ugyanakkor én sem veszítek annyira sokat, mint az alapesetben lévő felezéssel. Vagyis felénél kevesebbet, de a 10%-nél többet kapna a megosztásnál. Mit gondoltok? Mit gondoltok az egész sztoriról, a három problémáról (amiből kettőt végül is megoldottunk) és úgy általában a párkapcsolatok pénzügyeinek helyes kezeléséről? Mit gondoltok a házassági szerződésről és mit gondoltok a közös és/vagy külön bankszámlákról?

 

 
821 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr233391413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JOKKA21 2011.11.20. 17:30:02

@Ibrahim a tevehajcsár: Szi.

@Aphelion: Elit csaj vagy?Olyan, amilyenek a gossip görlben vannak?

@Picicsibe: Domina MILF lehetnél.:) Az én domina milfem.:D

JOKKA21 2011.11.20. 17:30:48

@Aphelion: Bed bícsen bulizol és dubajban nyaralsz?

JOKKA21 2011.11.20. 17:31:37

@Büszke_troll: Az szar, ha gazdagabb a nőd, fordítva meg természetes, ha a srác gazdagabb a ribinél.

JOKKA21 2011.11.20. 17:36:41

@kovászosUbukla: Így van ne vegye el a sunát, mert rába szolárium lesz a formának.

JOKKA21 2011.11.20. 17:41:02

@kovászosUbukla: Nagy forma vagy és jól beszélsz!
"szarházi haszonleső kurva" ennél szebben én sem írhattam volna, legtöbb nő ilyen sajnos.
"mert épp eleget láttam görény spinéket akik kiforgatták a faszijukat a pénzükből mert viszketett a pinájuk míg apuci melózott h legyen mit hazavinnie, anyuci meg valami szarjankóval dugogatott azt lelépett vele, a kecót meg vitte." hát igen szemét mocsok rohadékok a nők, megcsinálnak ilyet minden szívbaj vagy lelkiismeret furdalás nélkül.

JOKKA21 2011.11.20. 17:43:40

@Büszke_troll: Ne menj bele, mert megkopaszt a nő(számládról leveszi a zsét) és még a lakásod fele az övé lesz, amibe nem adott 5ft-ot se!Csak olyan nőben bízz, aki rokonod!

JOKKA21 2011.11.20. 17:46:23

Nem szabad bízni a nőkben, mert megkopasztanak!Rafinált kis dögök a nők!

2011.11.20. 17:56:40

@JOKKA21:
Láttam a videodat Jokka. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.11.20. 18:13:08

@Picicsibe:
mert kicsit olyan voyeur-hozzáállás.
Hát énutánam ne leselkedjen meg kémkedjen senki, hívjon meg egy kávéra aztán beszélgetünk, közben megkérdi amire kíváncsi.
Na.

JOKKA21 2011.11.20. 18:22:08

@Zsit (nyau és rémizé): Drága a kv, csapvíz nem jó?:)

@"Zsu": Tetszett?:)

Αphelion 2011.11.20. 18:23:14

@JOKKA21: Nem en vagyok elit, te vagy proli

2011.11.20. 18:37:43

@JOKKA21:
Érdekes volt, fogalmazzunk így. :)

2011.11.20. 18:40:11

@JOKKA21:
Ne beszélj csúnyán. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.11.20. 18:54:42

@JOKKA21:
ó, az se kell, tényleg, meg poharat se adjon, hátha mosogatni kell (az is milyen sokba van manapság)! Úgyis jobb kávét tudok főzni :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 19:20:56

@Zsit (nyau és rémizé):
Nem, dehogy! Semmi ilyenre nem gondoltam. Attól az én hátamon is felállna a szőr (ha lenne szőr)!

Színes fantáziám van, pár mondatból egy pillanat alatt kirakok egy sztorit. Tevehajcsár leírásából ezt:
"Napsütés reggel, kávé. Kinézek az ablakon, a szomszéd lány pont kilép a kapun. Elmosolyodok, akkor pontban 7 óra van, mert akkor szokott indulni. Ma egyedül megy. Vajon munkába, vagy egyetemre?

Kora este. Sarki közért. Betérek egy kis kenyérért, meg tejért. A pénztárnál kettővel előttem a szomszéd lány. Fáradt. Valamiert szomorú. Kipakol a kosárból, gyümölcs, saláta... Biztos figyel az alakjára. Hajj, szép is.
Kártyával fizet...

Lépcsőház. Találkozott egy idős hölggyel, beszélget. Nagyon szép a hangja. Rám néz, mosolyog. Gyönyörű!"

Pár ilyen alkalom, aztán egy kis bátorság, és jöhet a közös kávé! Semmi kukkolás, semmi követés, no thriller! Csak figyelem, törődés.
Nem mondom, h tevehajcsár így, csak ez jutott eszembe. :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 19:24:39

@JOKKA21: Látatlanban ez igen megtisztelő!
De am nem szeretnék állandó domina szerepet! Szeretem, ha beledöngölnek az ágyba, vagy feltűznek a falra... Ilyesmire képes vagy é? :DDD

fumerin 2011.11.20. 20:20:05

Cirrrr-kurrrr-kurrrr-cirrrr:D

_Ω_ 2011.11.20. 20:34:07

@Picicsibe: Aki így képes hálót szaggatni, szerintem a vágyaidnál sokkal meredekebb dolgokra is képes...

@fumerin: Umm... Vajh' mikor csinál így egy macska? Amikor cirkuszba indul? :P

fumerin 2011.11.20. 20:35:44

@_Ω_: Jajjj, bocs, elnéztem a naptáram...még nincs május :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 20:39:32

@_Ω_: Nem biztos. Akkor részeg volt. Részegen nekem senki nem kell! :)

Meg egy laza kis hálót, hozzám hasonlítani?! Höhh! :))

fumerin 2011.11.20. 20:44:27

@Köldökszösz (csodalampa): *legyint*
Mit értesz Te a macskazenéhez? :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 20:47:51

@fumerin: Ha én játszom, akkor úgy szól a macskazene, mint egy Stradivari! :D

fumerin 2011.11.20. 20:50:59

@Köldökszösz (csodalampa): :(
Na jó, akkor megpróbálom mégeccer:
cirrrrrrr-kurrrrrr-kurrrrrr-cirrrrrr:D
Jobb a hangzás?
:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 20:52:22

@fumerin: Alakul az! Nem kellene meggyantázni a vonót? Általában az segít a felhangokon! :D

fumerin 2011.11.20. 20:57:07

@Köldökszösz (csodalampa): Ez nem olyan eccerű. Hiába játszottam a fadarabot, attól még nem váltam fenyővé :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:02:21

@fumerin: Pedig a karácsony itt van a nyakunkon! :D

fumerin 2011.11.20. 21:04:04

@Köldökszösz (csodalampa): Szerintem kérek Dzsízöszkától egy új vonót. A gyanta meg majd fojjik a fenyőről :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:09:13

@fumerin: Azt hittem van már egy vonód, ami nem szorul cserére, de ezek szerint minden csak időleges. Bár igaz, hogy mindig lehet egy jobb vonót találni. :P
Az új vonó varázsa, hogy a fenyő csak úgy önti magából a gyantát. :D

fumerin 2011.11.20. 21:10:43

@Köldökszösz (csodalampa): Az én koromban minden nap ajándék, de az én gyantámban minden vonó fenyőfa? :O :O

:D

_Ω_ 2011.11.20. 21:13:03

@fumerin: Ha ezt kérdezni kellett, akkor van baj! :)

fumerin 2011.11.20. 21:14:36

@_Ω_: Ez nem baj, hanem kíváncsiság :D

_Ω_ 2011.11.20. 21:16:23

@fumerin: Egészséges önbizalom esetén a kérdésed második felét határozottan állítani kellett volna! (pun intended)

fumerin 2011.11.20. 21:18:30

@_Ω_: Most megzavartál...tehát állítsam a vonót, hogy fenyőfa legyen? :D
Kell a függönynek a gyanta, de nem nekem :D

_Ω_ 2011.11.20. 21:20:56

@fumerin: Vagy a fenyőfát, hogy jól vonjon... :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:22:29

@fumerin: Na igen, ez igaz! :D A szálkára vigyázz, fokozott használat előtt csiszolni kell rajta! :DDD

fumerin 2011.11.20. 21:22:50

@_Ω_: Érteeeem...megvan, megvilágosultam vagy megboldogultam?
Szóval felállítom a fenyőt, ami jól bevon és akkor a vonó nem gyantáz?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:23:20

@fumerin: És te leszel a fenyőfa csúcsán az angyalka! :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:24:40

@gyvy: Na, megjött már a vonó is! :DDDDDDDDD
Igazad van, nem beszélni kell, hanem játszani azon a hegedűn! :D

fumerin 2011.11.20. 21:25:26

@Köldökszösz (csodalampa): Ha nem csúszom lejjebb, akkor még akár a csúcsán is maradhatok:D

_Ω_ 2011.11.20. 21:26:28

@fumerin: Ez attól függ, hogy a vonó rajtakapja-e a fenyőt... Ha igen, akkor nem. Vagy fordítva.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:27:49

@fumerin: Hát ugye ez függ a vonótól is :D
Olyan mint az élet: egyszer fent, egyszer lent :DDD

fumerin 2011.11.20. 21:28:15

@_Ω_: Szerintem nemigen, de ha mégsem így, akkor igen csak nem, bár ha belegondolok igen, de gyakorlatban nem értek hozzá :D

Hurri Kán 2011.11.20. 21:30:01

@Köldökszösz (csodalampa):
Nem vontam én semmit. Se kétségbe, se máshová. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:30:03

@_Ω_: @fumerin: Ha mégis rajtakapja, akkor meg elhúzza a nótáját. :D

fumerin 2011.11.20. 21:31:13

@Köldökszösz (csodalampa): Szeretek fenn lenni, de lenn sem törik el a hegedű :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:34:07

@gyvy: Akkor téged kihagytak ebből a huzavonából. :D

@fumerin: Mindegy is, csak a vonó bírja a terhelést. :DDD

_Ω_ 2011.11.20. 21:34:28

@fumerin: És biztos, hogy a futás a jó választás? :P

fumerin 2011.11.20. 21:38:35

@_Ω_: Neeeeem, már feltalálták a fogamzásgátlót:D

@Köldökszösz (csodalampa): Könnyebb vonót szerezni, mint egy jó hegedűt :D

Hurri Kán 2011.11.20. 21:41:55

@_Ω_:
Attól függ, ki elől akarsz elfutni. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 21:42:01

@gyvy: Ahogy berakod, kész is vagy? Nem dicsekednék vele! :D

fumerin 2011.11.20. 21:43:44

@Picicsibe: Nem eszik forrón a gyantát! :D

Hurri Kán 2011.11.20. 21:44:14

@Picicsibe:
Hidd el, én sem vagyok rá büszke. :D Ezér járok sokat szolfézsra, hogy megtanítsák a vonó helyes használatát. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:44:42

@fumerin: Bölcs vagy asszony! Meghajlok előtted! :D
Ezt érdemes lenne levédetni!

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:47:08

@gyvy: Csak sok gyakorlással érheted el, hogy a hegedű zenét játsszon és ne csak sírjon. :DDD

_Ω_ 2011.11.20. 21:48:59

@fumerin: Mint minden, ez is viszonylagos... Attól függ, Köldökszösz vonója fenyőből van-é...

Hurri Kán 2011.11.20. 21:49:11

@Köldökszösz (csodalampa):
Asszem nem járok rossz úton a hangolásával. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:49:27

@fumerin: Nem kell, csak ha te is szeretnéd! De én szívesen meghajlok, remek muzsika kerekedik ki abból is! :DDD
De lehet úgy is, hogy mind a ketten játszunk a másik hangszerén és az már egy kis együttes lesz! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 21:50:27

@gyvy: Tessék drága, h otthon is gyakorolhass:

"Nézzük meg, mik azok a zeneelméleti alapok, amiket már tudunk.
Kotta és ritmika ismerete
Dallam, törzshangok, szolmizációs hangok
Violinkulcs és Basszuskulcs használata
Zongora, billentyűs hangszer ismerete
Módosító jelek: kereszt, bé, feloldójel
Mindezek szolfézs alapfogalmaknak tekinthetők, és ezek, valamint egy hangszer ismeretében már bármilyen dalt, zenét le tudunk játszani egy kottából, ami nem haladja meg a technikai szintünket. A technikai szintet pedig rengeteg gyakorlással lehet emelni. Ujjgyakorlatok, dúr skálák és moll skálák minden hangnemben (később) való megszokása, stb. A sort sokáig lehet folytatni, de a zenei alapok ismeretében egyelőre maradjunk az alapvető dolgoknál..."

Nemtom ki mit ért ebből... Szerintem dugjatok! :DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:50:28

@gyvy: Csak igyekezz a hangolással, mert a hegedű sem vár örökké! :D

fumerin 2011.11.20. 21:52:05

@Köldökszösz (csodalampa): Így már oké, az előbb aszittem, hogy kakasos nyalókát ettél:D

Hurri Kán 2011.11.20. 21:52:52

@Picicsibe:
Én mindent, de hát ezt egyedül nem lehet gyakorolni. :D

@Köldökszösz (csodalampa):
Hangolni csak finoman, lassan :D

fumerin 2011.11.20. 21:55:15

@Picicsibe: 37 fokosan már langyos? :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 21:56:00

@gyvy: Nehéz ügy, nehéz ügy! Javaslom akkor az ujjgyakorlatokkal kezd. Kettőt-hármat mindenképp használj, vagy akár ötöt. :D

fumerin 2011.11.20. 21:57:13

@Picicsibe: Nem nagybőgő (5ujj), hegedű:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 21:57:40

@fumerin: Nincs az az Isten! Jobban szeretem a hegedűt, mint Kossuth a hazáját! :DDD

@gyvy: De van, hogy a hegedű egy virtuóz játékra vágyik, hangolás nélkül, akkor pedig nem szabad finomkodni. :D

Hurri Kán 2011.11.20. 22:00:07

@Picicsibe:
A húrokat max. 4 ujjal fogjuk le. :DDD

fumerin 2011.11.20. 22:00:36

@Köldökszösz (csodalampa): A hangolás amúgy csak akkor lényeg, ha közel laknak a szomszédok :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 22:00:37

További joccakát mindenkinek! Tessenek még egy szonettet eljátszani alvás előtt! :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 22:01:54

@fumerin: Mert te láttad már? Bőven sok a 3? Szegény... :D

Vaaaagy! Nem 1ről beszélünk! :P

Hurri Kán 2011.11.20. 22:03:23

@fumerin:
Persze, aztán kérdezősködnek. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 22:05:21

@gyvy: Fel kell hangosítani a zenét, vagy a gyerekeket kint szalajtani az udvaron, had visongjanak. :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 22:05:31

@gyvy: Te eltartod a kisujjadat? Ühüm, eltomképzelni. :D

Hurri Kán 2011.11.20. 22:06:30

@Picicsibe:
Jajjmár... Láccik, sosem hegedültél. :DDD

fumerin 2011.11.20. 22:08:24

@gyvy: Neeem, sört hoznak :D

@Köldökszösz (csodalampa): Nem tudom, irigység vagy csendháborítás? :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.11.20. 22:10:16

@fumerin: Irigység! :DDD

Na, én leléptem. Mindenkinek jóéjt:*

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 22:13:02

@gyvy: Igaz... Bevallom én oboázni szoktam. :P

Hurri Kán 2011.11.20. 22:13:45

@Picicsibe:
Na látod. Az egész másfajta technikát igényel. :D

Hurri Kán 2011.11.20. 22:16:20

@Picicsibe:
Vár már a zenetanár? Jó gyakorlást! :)

fumerin 2011.11.20. 22:17:42

Jó éjt, jó zenélést Minden zenekedvelőnek :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.20. 22:19:20

@gyvy: Ja, már ott áll a kanapé mellett...

Köszi. ;)

Fatima34 2011.11.21. 08:34:32

@Turboanyu: Kedves Turbóanyu!!!4
Tettem róla, hogy legyen mellékes,- nem a csodára vártam és nagyokat siránkoztam- + előre is tettem félre!!!!!
Pont ebben a helyzetben vagyok! És nem kell eltartani most sem!!!!!

JOKKA21 2011.11.21. 14:14:48

@Picicsibe: Képes vagyok, csak legyen rajtad harisnya és tűsarkú.:)

@savanyúUbulka: Olyan, amin részegen hálót rázok.:)

@Zsit (nyau és rémizé): Spórolni kell.Válság van.

@Aphelion: Jön majd a proletár diktatúra és az ilyen sznob báró gróf burzsuj picsoák vagyonát kobzom el, mint amilyen te is vagy.:)

@"Zsu": Örülök, ha tetszett.:) Nem beszélek, mert te kéred.:)

@kabátnyúl: Nőkön kell spórolni.:)

savanyúUbulka 2011.11.22. 10:58:43

@JOKKA21:
linket mutass te balfasz! :)

Schusy 2011.11.24. 01:55:41

Na ez az a poszt amitől rosszul lettem :( Nem kicsit, nagyon :( Ajánlom a csajnak hogy nagyon, nagyon goyrsan hagyjon ott a fenébe :( Hányni tudnék :(

Egy párkapcsolatban, egy igazi párkapcsolatban összerakjuk amink van és a közös pénzből közösen veszünk mindent. Pont.

Szép is lenne ha a férjem előállna azzal hogy csak a lakás 10 százaléka az enyém, mert pár éve gyesen vagyok a kölkökkel, és így az én jövedelmem csak 20%-a az övének (a csp-vel együtt persze)

Na jó, nem húzom fel magam.....
süti beállítások módosítása