Nem minden nő pénzhajhász

2013. november 27. 07:49 - csajokespasik

A pasi titokzatos, nem tudni, mivel foglalkozik, de legyen bármi is, nem fizet túl jól, hiszen alaposan lehúzza Levélírónkat. Végül nem is a pénz miatt megy tönkre a kapcsolat, hanem a pasi tahósága miatt. A nemi arányok kiegyensúlyozására érkezik reakció a hétfői posztra.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik (CsP) egy igen népszerű társkereső oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk a www.csajokespasik.hu oldalon! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

A hétfői történethez szeretnék egy rövidke posztban hozzászólni. Nem lehet általánosítani, hogy mindig a nő a pénzhajhász és egyetlen életcélja, hogy szegéééény pasikat mindenükből kiforgassa. Tudok a sajátomon kívül más történeteket is, ahol a pasi forgatta ki a nőt és járt jól. Fél évig működtem egy sráccal, az elején volt lamúr, úgy tett, mintha a tenyerén hordozna és én szépen be is kajáltam. Persze, nem kizárt, hogy valódi érzelmei is voltak még akkor, de az események tükrében, és innen visszanézve sok mindenre gondolhatnék.

Azt mondta, én vagyok neki az „elérhetetlen nő”. Ismerős? Hogy mit dolgozott, nem igazán tudtam meg, azt mondta menedzser, de ez ugyanúgy jelenthet ingatlanost, akinek csak akkor van pénze, ha nagy ritkán elad egy házat, és ugyanúgy lehet MLM ügynök. Én mindig magabiztos nő voltam és ha irányítani nem is akartam feltétlenül egy kapcsolatban, azért szerettem odafigyelni magamra, hogy mi folyik körülöttem, hogy mikor változnak a dolgok ilyen vagy olyan irányba, nem pedig belemerülni a rózsaszín ködbe. Vele kapcsolatban azt éreztem, hogy még fel kell fedezni, de bármi lehet belőle. Naponta beszéltünk, sokszor találkoztunk, az ágyban is rendben volt minden. A szülőknek nem mutattam be, mert nem jutottunk el addig. Tudták, hogy van valakim és annyi. A srác egy nap 80 ezret kért tőlem kölcsön, azt mondta, az anyjának kell. Jó. Két hét múlva, amikor azzal jött, hogy visszaadja, nem visszaadta, hanem kért még 60-at. Adtam neki. Nem tudom, miért. Nem emiatt szakítottunk, hanem azért, mert beköltözött hozzám és kezdte természetesnek venni, hogy ő egész nap heverészik, én meg ugráljam körbe. Néha eltűnt, azt mondta, ügyféllel találkozik. Persze, ügyféllel… jól hangzik, elhiszem, talán még fel is nézek rá. Szerintem meg csak beült valakivel egy sörre. A szakítás után a 60-at visszaadta, de a 80-at a mai napig nem. Ennyi a történet. Csak azért küldtem be, hogy legyen ilyen is.

 
Szólj hozzá!
Címkék: pénz szemét pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr965660120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása