„Izomból randizom”

2015. április 14. 07:53 - csajokespasik

„Nem gondolom magam túl vallásos érzelműnek, de bántotta a fülem, amikor, ha belelendült valamibe, sok mondatába beleszőtte, hogy a k...a istenit” – ha a pasinak mocskos a szája és az első randi után azonnal meg akar fektetni, jobb, ha odébb állsz és tovább keresel. Az igazi férfinak hatalmas az önbizalma, nem ismer félelmet, és úgy hazudik, mint egy skizofrén.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Hogy ne csak a nőket szapuljuk állandóan... Találkoztam egy pasival, 30 körüli, akiről az a benyomásom támadt, hogy ő életvitelszerűen randizik, amolyan Izomból randizom-típus. Míg beszélgetünk többször előveszi a telóját és nézi. Gondolom, a következő jelöltet egyeztette. Elképzeltem, hogy otthon excel táblázatba rendezi a lányokat, olyan elnevezéseket adva az oszlopoknak, hogy Időpont, Csaj, Siker / Kosár. Elmondta, hogy van egy másfél szobás lakása a városban, amúgy épp a közelben, és bármikor megnézhetem... ma is, ha ráérek. Azt mondtam, nem, még korai, meg első tali (azt nem mondtam, hogy hátha ottfelejtettél valami szerencsétlent).

Nem gondolom magam túl vallásos érzelműnek, de bántotta a fülem, amikor, ha belelendült valamibe, sok mondatába beleszőtte, hogy a k...a istenit. Szépen elköszöntem tőle a randi végén, ő is érezte, hogy nem vagyok vevő rá, nem is keresett utána, szerencsére. Pedig már fogalmaztam magamban a visszautasító levelet, „hogy én, egy ilyen kis jelentéktelen nőnemű, nem érdemlek meg egy olyan király csávót, mint ő”.

Azt viszont a környezetemben figyeltem meg, hogy sok „szépfiú” félrelépős, azért, mert megteheti, mert mi tartaná vissza? Ha bevállalsz egy ilyet, nem lesznek nyugodt perceid.

Az sem tetszik, hogy manapság ha egy nő túl önálló, meg véleménye is van, és maga intéz mindent, az nektek nem elég lányos. Nőietlen. Amúgy mindig kérdés, örök kérdés, hogy milyen az igazi férfi, kit tartunk annak? Hatalmas a magabiztossága, nem ismer félelmet, ügyesen hazudik – mondják, de ilyesmit olvasni a skizofrénia meghatározásánál is. Szerintem mindenkinek más elképzelései vannak az igazi férfiról és ha pontokba szednénk, sok eltérés lenne. Valaki szerint elég a kisugárzás, benne lenne a határozottság, ugyanúgy mint az, hogy ha a személyes varázsa megfog, az kipótolja az esetleges testi hiányosságait. Az is igaz, hogy az első megérzésnek gyakran érdemes hinni. Nem kell izomagynak lennie, volt olyan pasim, aki szinte csontváz volt, mégis szép éveket töltöttünk együtt, és nagyon szerettem őt. De néha a nők is sokat tesznek azért, hogy ne legyen senkijük: van az a típusú testesebb nő, aki totál meg van győződve arról, hogy ő nagyon-nagyon ellenállhatatlan és nem veszi magát észre, irritáló a társaságban, és állandóan sírnak hogy nem kellenek már senkinek. Vajon miért nem?

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr617366518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása