Mi kell a nőnek? Íme egy sikerrecept

2019. augusztus 22. 07:50 - csajokespasik

„ Lényegében ma egy nő mindent megtehet, és a férfiaknak kell alkalmazkodni, különben repülnek ” - Posztolónk még emlékszik azokra az időkre, amikor a nőkben még akadt egy kevés realitásérzék, lehetett velük hülyéskedni és szót érteni. Mára a barátságos Lányok eltűntek és megjelentek a Nők, akik a legkisebb kritikára is felfortyannak.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Beszélgettem egy jót egy csajjal, hogy szerinte milyen az ideális pasi... mit várna el tőle? Amúgy egy 1 éves kapcsolatban él, tehát ezek a válaszok is elgondolkodtatóak lennének a jelenlegi pasi hiányosságaira vonatkozóan. Azzal kezdte a választ, hogy a közös nyaralás neki nagyon fontos, és abban mindig lehessen számítani rá ( nem részletezte, hogy miben is). Aztán fejből tudja a szülinapját, ha névnapját nem is. Jó legyen a teste, helyes az arca, „jóval az átlag felett” (ezt sem részletezte). Tudjon jól főzni, a takarítástól se idegenkedjen, legyen házias. A házimunkát ne azért és ne akkor végezze, mert épp semmi dolga, DE mégse legyen az a cselédfajta kicsit se. Mindemellett dolgozzon, jó helyen, jó pénzért.

Legyen ügyes a szexben, és ne riadjon el a nyilvános helyen történő csókolózástól. „Legyen meg az abszolút kémia”. Nagyon jól bánjon vele (azaz? Nyilván ne rosszul, azt ki akarná?) TOVÁBBÁ: legyen stílusa és humora. Legyen higiénikus. Ne legyen féltékeny, de ne is „sz*rjon bele semmibe, főleg a kapcsolatba ne”. Legyen udvarias, segítőkész, állandóan járjon a kedvébe.

(Állítása szerint létezik ilyen heteró férfi, az egyik barátnője pont ilyet fogott ki, ők is 1 éve vannak együtt még csak, de szerinte a legtöbb kapcsolat sose ilyen jó az elején. Intelligens, pedig nem is tanult tovább, nincs diplomája, esze a hétköznapi helyzeteknél mutatkozik meg abban, hogy gyorsan gondolkodik és mindenre emlékszik.)

Továbbá, arra a kérdésemre válaszolva, hogy ennek a tökéletes lénynek mennyi és milyen hibáját nézné el, azt mondta: „hááát, ha sűrűn vesz új ruhákat meg cipőt, azt elnézné neki (mint hibát!) azt is, hogyha az arcszőrzetét nem mindig tartja karban. Ja és: Ne legyen papucs, legyen határozott, gyakorlatias egyéniség. Ugyanakkor laza is, és ne lehessen olyan könnyen kihozni őt a sodrából (gondolom, főleg a barátnőjének ne). Szeresse, és ha valami miatt megharagszik rá, az indulata inkább szomorúságban és elcsendesedésben mutatkozzon meg. Szóval, egy 23 éves nő szerint ez lenne a normális.

Magyarán, a férfiak versenyezzenek a nőkért, építsék fel magukat (itt a recept) aztán várjanak, hátha őket választja valamelyikük, és reménykedjenek, hogy a hölgy is azt látja majd, amit mutatni szeretnének és elegendő lesz. Aztán ha a párkapcsolatban észrevétlenül is papuccsá deformálódik a megszorítások miatt, az üzemi baleset... lényegében ma egy nő mindent megtehet, és a férfiaknak kell alkalmazkodni, különben repülnek – nem lényeg, mert a nő előtt meg ott áll a hosszú sor, a közösségi oldalakon szedik a lájkokat, és egy olcsó bókkal indul minden, majd az arisztokratikus távolságtartás lassan elenyészik. A nőknek mára hihetetlen nagy elvárásaik támadtak, már tilos a kritika is, mert akkor nőgyűlölő vagy. Emlékszem még azokra az időkre, amikor volt realitásérzékük, lehetett velük hülyéskedni, vagy szót érteni... ez valahol ma is így van: a Lányokkal lehet, a Nőkkel már nem. Ha ma megdicséred a haját, vagy ráköszönsz, máris zaklatás. Illetve, ha bejössz neki: flört, ha nem: zaklatás. Az interaktivitásból annyi lett, hogy már a legkisebb kritikára is úgy reagálnak, hogy: "Mit képzelsz, hogyan merészelsz így beszélni a nőkről?? Hogy beszélsz te a nőkkel? A pasik csak addig udvariasak, amíg látszik annak az esélye, hogy ágyba cibálható egy nő, aztán eltűnik az érdeklődés! Hát szemernyi tisztelet sincs benned!? " - akik ezt szajkózzák, részemről nem érdemelnek tiszteletet: egy csattogó önérzet vadhajtásai. És aki abban hisz, hogy ez 30 körül elmúlik a nőknél, az téved, legfeljebb csak mérséklődik valamelyest, vagy szunnyadó üzemmódban vannak és a kapcsolat közepére, vagy az első veszekedésre vannak időzítve. A pasi legyen sportos, minimum 180 magas, jól kereső, stb.. többit lásd fent. És ha teszem azt, én éppenséggel ilyen vagyok, akkor áruljátok már el kedves Nők, hogy miért állnék össze olyan nővel, aki nem hasonló: nem művelt, nem jól kereső, nem sportos (?) ha a pasi válogat, arra nincsenek szavak, az elfogadhatatlan minden nőnek.

 
243 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr4615019246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.08.24. 08:45:26

@TSEPKE: Jól mondod! Az egész dolog arra megy ki, hogy lebontsák a férfiasságot, szétrombolják a hagyományos családot, csökkentsék a fehér ember szaporodását. Kezd beérni a művük.

2019.08.24. 08:50:13

@Daenerys Targaryen: ami tökéletesen érthető. Két ember együtt lakik, együtt vásárol, együtt nyaral, közös értékek szerint nevelik a gyerekeiket.. De ha szétmennek mennyivel többet fogyasztanak!
Ha meg gyerek sincs, akkor Kánaán..
Egy kezemen meg tudom számolni, az (igen széles) ismerettségi körömben hány húsz körüli férfi (?) van, aki a hagyományos családmodell szerint képzeli el a jövőjét. Lányt egyet se...

2019.08.24. 09:04:18

@Kritikus Intrikus: Attól függ mennyire kell a kell. Van mikor meg az kell hogy kinyissam a szám. De azt hiszem arra gondolsz ha indokolt. Olyankor igen.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.08.24. 09:09:12

@Néha jobb ha az uncsi uncsi marad: " Van mikor meg az kell hogy kinyissam a szám. " - Amikor lehúzza a cipzárját?

Janed0e 2019.08.24. 09:21:18

@TSEPKE: szerinted egy szingli többet fogyaszt, mint egy 2gyerekes család? Ezt gondold újra!

2019.08.24. 09:22:02

@El Amante: Ó, láttam én már durvábbat is :) Még régebben fogalmazta meg egy nő egy kommentben, hogy milyen férfit keresett. Kb. az volt a lényege, hogy ő egy átlagos nő, aki magához való, átlagos férfit akart. Olyanokat írt, hogy a hapsinak is legyen munkája, és hogy lehetőleg irodai munkarendben dolgozzon ő is, hogy legyen idejük egymásra. Meg hogy ne legyen se sokkal több pénze, se sokkal kevesebb, mint neki. És már ennyi is triggerelt egy csomó hapsit, már ezt is irreális elvárásnak ítélték, még úgy is, hogy azt is leírta, hogy meg is találta, akit keresett.

És ha megnézed, itt is egy csomó kommentelő macskás vénlányként vizionálja a posztban szereplő csajt, pedig le van írva, hogy párkapcsolatban él.

2019.08.24. 09:28:20

@Tata_:

"Volt régen egy feminista nőm egészen rövid ideig. Megsértődött, amikor előre akartam engedni egy ajtóban, nem engedte, hogy lesegítsem a kabátját, a vacsora számlájáért közelharcot akart vívni. Markáns véleménye volt mindenről, vitatkozni nem volt érdemes, mert előhúzta a piros hetest: a véleménye tény, és csak azért nem fogadom el, mert a férfiak szerint egy nőnek nem lehet igaza egy vitában."

Azért ez elég extrém. Kár, hogy nem töltöttél vele elég időt ahhoz, hogy kiderüljön, hogy miért lett ilyen. (Mondjuk, megértem, az ilyen, az én véleményem tény típusú embereket én sem kedvelem.) Én soha nem voltam ilyen, nálam annyi történt, hogy a szüleim nem tekintélyelvűen neveltek, bennem nem alakult ki az a megfelelési kényszer, ami a nők többségében, vagyis szerencsére már inkább csak egy részükben. Az, hogy el kell tűrni dolgokat, az igen, de hogy ehhez még jó képet is kell vágni, na az már nem. Gondolok itt például olyanra, hogy egy nőket lekicsinylő megjegyzésen/nőalázó poénon nem nevetek együtt a többiekkel, akkor sem, ha azt a tanár/főnök sütötte el, és tudom, hogy emiatt meg fog sértődni, és később direkt szivatni fog.

És nálam mostanában telik be a pohár, mostanában érzem, hogy már tűrni sem kéne. Kamaszkorom óta, valahogy rendszeresen voltak olyan férfiak az életemben, akár tanárok/főnökök is, akik meg akartak törni, meg akarták változtatni a személyiségemet, el akarták érni, hogy behódoljak nekik. És ugye alárendelt helyzetben ilyenkor mit lehet csinálni? Szóval ez a feminista érzékenyítés, ami egyesek szerint már a minek kategória, még mindig nagyon is aktuális. Lehet, ez a volt nőd is azért vette fel ezt a szerepet, mert így legalább békén hagyják. Csak hát ennek van egy olyan hátulütője, hogy a normális embereket is eltaszítják maguktól.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.08.24. 09:33:00

@Janed0e: Nem azt írta, azt írta, hogy te meg én, amíg szinglik vagyunk, simán többet költünk és fogyasztunk, mert megtehetjük, és nincs kiért és miért visszafogni magunkat, kompromisszumot kötni és lemondani dolgokról.

2019.08.24. 09:37:54

@Janed0e: egy két gyerekes család nem minimum 4 főből áll? Akik egy házban /lakásban /albérletben laknak, egy háztartást vezetnek?
Akkor miért egy fő fogyasztásához hasonlítod őket? Miért nem egy kétgyerekes egyedülálló szülő és egy különálló plusz fő?
Újragondoltam, fenntartom a véleményem.

2019.08.24. 09:43:31

@Sally and Billy: nem kell beleállni. Ha van humorérzéked és tudsz kacagni rajta hajrá..
Ha szerinted vagy úgy egyébként is sértő nem kell meghallani.
Francnak küzdeni egy férfival? Nem vagyok viking..
Life is easy..

2019.08.24. 09:47:30

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): duplán is?
Tudod hogy van a jó borral is :-D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.08.24. 10:08:19

@TSEPKE: Sajnos(vagy sem) duplán is :) Ez bókféle volt a nemesedésemről?: D

2019.08.24. 10:13:42

@TSEPKE: Amelyik rosszindulatúan, direkt megalázás, lenyomás céljából csinálja, azzal mi tényleg nem tudunk mit kezdeni, csak szigorú munkahelyi szabályozással lehetne ellenük fellépni.

Viszont van egy csomó olyan hapsi is, főleg a te generációdból, akiknek eszébe sem jut, hogy gáz, amit csinál, mert nem nagyon kap negatív visszajelzést. Meg persze van néhány fiatalabb is, aki őket próbálja utánozni, aztán meg nem érti, hogy miért nem állnak le vele a normális nők... De ja, végülis kit érdekel, ő nyomoruk.

Belzebubo 2019.08.24. 10:17:03

@Daenerys Targaryen: ezt a marhaságot most komolyan gondolod - itt most nem a prosti srácokra kommentelsz - vagy csak viccelsz? Mellékesen soha nem értettem, miért pont a fehér férfiakért megy a sirám, a fehér nôkért miért nem? Vagy azok ivartalanul szaporodnak?

2019.08.24. 10:32:09

@Sally and Billy: ennyi.. Nem kell megetetni az összes kóbor kutyát, mert nem jut erőd az otthonira '-)
Majd ha elég éhesek lesznek nem harapnak bele az összes feléjük nyújtott kézbe..
Átlag férfi rohadtul nem aggódik a nők lelki nyavajái miatt, nem kérdi naponta százszor, de most ezt miért mondta? Vajon mit gondolhat?
Ezt kéne megtanulni tőlük, nem az olajcserét a kocsiba.. De hát feminizmus van meg metoo..

2019.08.24. 10:44:04

@TSEPKE: Hát de akkor meg az a rinya, hogy a nőkből kiveszett a gondoskodás...

Amúgy miattam ne aggódj, már sikerült kinőnöm a "kóbor kutyák" megsajnálását, az eredeti kommentem nem is erről szólt.

2019.08.24. 10:45:54

@Sally and Billy: rinya olyan mint Lenin..
A világért sem aggódnék érted, megvan a magadhoz való eszed /szád.

Belzebubo 2019.08.24. 10:49:56

@TSEPKE: ez a fogyasztási téma nagyin légbôl kapott - mindenki annyit fogyaszt, amennyir a fizetése/jövedelme megenged. Legfeljebb másra költi. A tecsónak tök mindegy, hogy a popsikenôcsök közül válogatsz, vagy a boros gondolánál. Egy a lényeg: menj be és vásárolj...

2019.08.24. 11:00:24

@Belzebubo: Senkiért nem megy a sirám. Mindenki megdögölhet ahogy akar - gondolta a macska és megnyalta a segge lyukát-

2019.08.24. 11:03:33

@Belzebubo: értem.
Szóval akkor az valami nagy átbaszás, hogy ha szétmegy a családod, akkor keserű szájízzel kénytelen vagy mozgósítani az összes megtakarításod amit a távoli bottal botorkálós éveidre tettél félre és /vagy hitelt veszel fel hogy normális élhető otthont teremts magatoknak, te is kapsz közmű számlákat, venned kell bútorokat, kocsit, nyaralást foglalni egyedülálló szülő gyerekekkel címszóval (challenge days) .. Mindezt persze ex is, hiszen neki is élni, enni, nyaralni, lakni kell a rá eső időben a gyerekekket terelgetve.
Esetleg emiatt plusz állást vállalsz ha az eddigi nem elég, vagy váltassz, amit nem tettél meg eddig a családi béke érdekében, közös megegyezéssel?..
Oké, szóval ez mindkét esetben ugyanannyi pénz. Egészen biztos? ...

2019.08.24. 11:55:38

@TSEPKE: igen, és akkor magyarázd már el, ha végre ezek az életművész ultra szingli önmegvalósítók végre megdöglenek és össze asznak utánuk gyerek nélkül ki fogja fenntartani a "fogyasztást"?
Ennél kicsit árnyaltabb a helyzet semhogy ez lenne az egész mozgató rugója.

2019.08.24. 11:59:03

@Kritikus Intrikus: legyen igazad.
Én nem tudhatom... Csak egy nő vagyok '-)

2019.08.24. 12:02:20

@Janed0e: a baromarc arra gondolt hogy 2 szingli külön többet fogyaszt mint 2 valaki együtt. De ez se feltétlen biztos, pláne magamat nézve akinek szerencsére már nem kell felesleges szarokat vennie a nyomorult lotyónak akit otthon tart, na meg az se pakol minden szart a kosaramba miközben jön mellettem a boltba mert úgyis én fizetek pont aznap.
Volt rá eset mikor csak azért zabáltam hogy ne ott romoljon meg bontatlanul, amúgy én magamra egyedül napi 1700-ból vígan vastagon megkajálok, de sokszor ennyi se kell.
Egyéb járulékos szarra amúgy is költenék mint kocsi fenntartás, közlekedés, szerszámok, használati tárgyak, bulika, mozi, kocsma meg már rég nem játszik, ilyen költségem kvázi nincs. Projektor, házimozi, pia van itthon, netről minden leszedhető.

A picsa magának meg nem vesz már annyit mert addigra saját maga fizeti a szart, tehát megint ott vagyunk hogy kevesebb külön mint ketten együtt.

Blindmouse 2019.08.24. 12:04:38

@Kritikus Intrikus: true story egyébként az illusztrálós. nemvelem történt. srác esőben buszmegállóban ázó csajnál megáll kocsival, hogy szia esik az eső elvigyelek egy darabon? erre bírta visszavisítani az ázott véglény neki hogy "ne illusztráljá itt engemet..."

Amúgy meg a kedves édesanyád a bontóérett.
Amikkel én utcára megyek, azok 30 éves létükre jobb állapotban vannak mint az átlagember 8-10 éves kotlája.

És senki kedvéért nem fogok olyan cuccban feszengeni amiben nem érzem jól magam, plusz a karakteremhez sem illik szemernyit sem. biztos hiteles lenne ha letenném a flexet,vagy a szórópisztolyt, aztán nekiállnék öltönybe nyalni maga,, Mellesleg telibe letojom az öltönyös sznobizmust, semmi értéket nem ad az ember jelleméhez, sőt.. épp ellenkezőleg.

Cigarettásember 2019.08.24. 12:18:03

Ismerős a sztori, manapság a nőknek minden IS kell. Aztán amikor az árfolyam bezuhan, akkor "minden férfi disznó" és femináci lesz belőle :)

2019.08.24. 12:21:28

@Blindmouse:
akkor jelenj meg egy lakodalomban munkavédelmi bakancsban, lukas farmerban kinyúlt pólóban a hűűdepöpec állapotú 30 éves vackoddal :D tuti teljes lesz a siker már az első benyomásnál.
Mondom ezt úgy hogy sokszor én is melóvédelmiben megyek ki boltba, vagy azt húzok fel az ing mellé a cégnél hogy ne kelljen szarakodni a cserélgetéssel ha ki kell menni műszakifelmérésre csak egy láthatóságit felkapni és csók.
ja meg tutira sokra tartom az ilyen műértőket akik 30 éves kocsit konzerválnak, én is tartottam sokáig ilyet, csak ezeknek a rétege elég szűk amit 30 évesen is megnéznek illetve van bármi értékük, gondolom nem egy w126-tal vagy egy '84-es 911-essel futkosol a boltba. Netán egy Lotus Excel ;)

2019.08.24. 12:27:46

@Kritikus Intrikus: a fele rezsiért benne maradok a langyosfos kapcsolatban elhatározás ezek szerint urban legend?
Ha kikukkantassz a nagyvilágba, csodálatos dolgokat láthatsz.. És mocskosakat is.
Csótány módra szaporodó, harmadik világ béli tömegeket, akik már a kedves és önzetlen nyugati nagyhatalmak jóindulatából tudják mi az a Coca Cola, Nike, iPhone.. Gyárakat vittek hozzájuk, hiszen olcsó, szakképzettlen munkaerő, technológiai tudás nélkül jó biznisz.
Csakhogy ők már többet akarnak.. Van tévé, internet, kinyílt a világ. És lássátok feleim, nemcsak birkapásztorok lehetünk!
Szerinted a világot irányító nagytőkések hol nem szarnak bele az egyszeri nyugati kisember terveibe, jövőképébe?!
A fejlett világ kimaxolta a fogyasztást, igényes lett (de legalábbis annak hiszi magát, megmondták a lájkok is).
Milliárdok tolonganak a megálmodott mennyország kapujában, olyan élet után sóvárogva, ami sose volt és sose lesz.
De.. Az a fontos, hogy te és én, meg Julis nem egy kosárba pakolunk a Tescoba..
Fájdalmas tény, de senkit sem érdekel, hogy egyáltalán megszülettünk. Nem fogyasztunk elég gyorsan...

El Amante 2019.08.24. 12:29:34

@Tata_: "Érdekes olvasni, hogy ezek a megjegyzések ekkora hatással vannak a nők önbecsülésére. Ebbe eddig így nem gondoltam bele. Nyilván azért, mert magamból indultam ki, én teszek rá, hogy mit mondanak rólam." El kell telnie egy rövidebb-hosszabb időnek, h egy nő ezt le tudja rázni magáról A fiúk nem úgy nőnek fel, h a külsejüket folyamatosan minősítik, nekik másként nyomorítják az életüket, mondván, férfit kell nevelni a gyerekből. Az ami itt megy, egy szélsőség, de a minősítés és az elvárás a mindennapokban is megjelenik egy enyhébb, de folyamatos formában.

A volt feminista barátnőd zsákutca, de nem az eszméi, hanem a stílusa miatt. És ez a fajta hozzáállás, h csak nekem lehet igazam, mert csak, inkább személyiség probléma. De tudom, h vannak ilyen nők, akik így túltolják és általában a férfiakat hibáztatják, miközben a probléma ill a megoldás rendszerszintű. Ők hasonlóan frusztráltak, mint az itteni frusztrált szerencsétlenek, akik képtelenek kilépni a saját kis beteg elméletükből.

2019.08.24. 12:34:32

@Kritikus Intrikus: Na de az egy alkalom, a hétköznapokban nem kell glancolni, a farmer-poloval sincs baj, nem is értem ezt a felháborodást.

2019.08.24. 12:35:10

Dúl az állatkert :)

Jumpin Jack Flash 2019.08.24. 12:37:10

@TSEPKE: nem ez az átbaszás, hanem az, hogy a gonosz illuminátusok direkt herélik ki a férfiakat, kúrják szét a családokat, azért, hogy külön többet fogyasszanak. vagy azért, hogy a fehér faj kipusztuljon és ne fogyasszon? öööö... most akkor melyik?
a fogyasztás növelése a kapitalizmus sajátja, amivel szemben egyébként abszolút helyénvaló a kritikus gondolkodás, de ez az összeesküvés-elméletesdi, amit itt a Khalessivel toltok, leginkább a (komplex) gondolkodás hiányát jelzi.
más szóval faék egyszerűségű hárítás, mint a konteók általában.

Belzebubo 2019.08.24. 12:41:54

@TSEPKE: a szinglikrôl és a családosokról értekeztél, úgy általánosságban. Teljesen más élethelyzet egy válás, plâne ha kisgyerek(ek) vannak. De az össz elkölthetô pénz akkor is csak ugyanannyi marad :-) legfeljebb a vágyak és a lehetôségek ütik egymást. Mellesleg a költségek nem duplázódnak automatikusan, enni, ruházkodni pl mindenki ugyanannyit fog mint korábban, egyedül a rezsi ami növekszik. Én egyébkén megoldottam a magam módján, a válás után kijöttem Ausztriába, és rögtön tudtam támogatni a fiam tanulmányait, lett másik autó, és ha olyan kedvem van, nyáron megyek sielni... „Lehetetlenség nincs, csak tehetetlenség“ és mellé a siránkozás, ahogy a posztírónál

El Amante 2019.08.24. 12:44:23

@Blindmouse: részben igazad van, az ismerkedés sem könnyű, erre a jelenségre, amit leírsz, mostanában több ffi ismerősöm is panaszkodott (hogy tömegen sem szemkontakt, sem mosoly stb.). Nem tudom, hogy most, vagy amíg érdekelt, hol és hogyan ismerkedtél, de az biztos, h így kiégve elég esélytelen lehet bárhol is.

2019.08.24. 12:46:22

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szakadj le
Amúgy sem ajánlom magam tök felesleges

2019.08.24. 12:47:00

@Belzebubo: kimentél volna család mellől is? '-)
Szinglik.. Azon megy a siránkozás, hogy a mai huszasok mamahoteleznek, buliznak, tanulgatnak, utazgatnak.. Csak úgy élnek bele a világba. A többség emellett dolgozik is nyilván. Szerinted ki a hasznosabb rövid távon, a szingli lány, aki öltözködik, bulizik, éli az életét, vagy ha férjhez megy és lebabázik? Ki költ többet?
Na megyek, mielőtt máglyán végzem eretnek tanaim miatt))

2019.08.24. 12:47:00

@Jumpin Jack Flash: a konteók nevetségessé tétele maga az egyik konteó. Ugyanis az szolgálja az érdeküket, ha nevetségessé teszik és ártatlan gyerekcsínynek lesznek minősítve. Ugyebár.

El Amante 2019.08.24. 12:49:24

@Néha jobb ha az uncsi uncsi marad: csak szeretnéd, nyomikám. Látom, aludni is alig tudtál :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.08.24. 12:50:15

@TSEPKE: sak egy nő. áldozzunk együtt a fogyasztás oltárán:D

Belzebubo 2019.08.24. 12:53:31

@Daenerys Targaryen: pedig a HSZ-edbôl nekem ez jött le... holott a „nagy fehér fônök“ a világ nagyobb részén a létezésénél fogva utcahossznyi fórral indul... a macskának pedig tök igaza van, tipikus individualista, még simogatni is csak akkor lehet, ha neki úgy tetszik :-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.08.24. 13:01:12

@Néha jobb ha az uncsi uncsi marad: Most jön a kétféle szöveg közül az egyik "borzalmas nő vagyok" vs "határozott nő vagyok, akitől félnek a férfiak" ? :DDD

Belzebubo 2019.08.24. 13:27:04

@TSEPKE: a „fele rezsiért benne maradok“ az ott kezdôdik, hogy a fele rezsiért belemegyek a langyosfosos kapcsolatba, mert a környezetemben ezt látom mintának, gyerekkoromtól ezt sulykolták, nincs tehetségem, bátorságom, önbecsülésem másként élni. Aki (nô) meg felvállaja magát, az igényeit, vágyait, az megkapja az olyan elôemberektôl a dorongot, mint akinek válaszoltál, aki, gondolom, az édesanyjának is úgy adja oda az anyák napi virágot, hogy: „ne lotyó itt ez a zöldség“ ... A HSZ másik része viszont nem tudom, hogy jön ehhez a bloghoz, ez a foxi-maxival kevert illiberális maszlag a Mandinerre, vagy Aristonak való. Amióta élet van a Földön, minden a fogyasztásról szól...

Jumpin Jack Flash 2019.08.24. 13:28:39

@Daenerys Targaryen: szóval, ha a faék egyszerű gondolkodásról megállapítjuk, hogy az ami, akkor az konteo. ugyebár.

2019.08.24. 14:40:30

@Jumpin Jack Flash: szó sincs faék egyszerűségről. Nem a laposföldről vagy az ufókról beszélgetünk. Hanem egy olyan társadalmi "kisérletről" ami a valós, önmagában is meglevő tendenciákra rátelepülve, azokat gerjesztve a nagy társadalom egészének részére káros szellemeket szabadít el. A nők valós történelmi elnyomásának farvizén túltolja a feminizmust, kiheréli a férfiakat, megakadályozza a pártalálást és a normális emberi kapcsolatokat, családokat. A társadalom 1%át kitevő kisebbségeket túlvezérli, hogy a devianciát beemelje a közgondolkodásba. És aki ilyesmit szóbahoz, azt szélsőséges homofőb kirekesztőnek minősítve kirekeszti a közbeszédből. stb stb.
És ez annyiban kapcsolódik a poszthoz, hogy a vágyvezérelt gondolkodás túltolása vezet a kielégíthetetlen elvárásokhoz, mind a férfiak, mind a nők párválasztásában.

2019.08.24. 16:37:21

@TSEPKE:
mit tudom én hogy van e realitása vagy nincs, sok megalkuvó béta faszkalap gondolom bent marad megszokásból is, egynek jó lesz alapon az amúgy irritáló semmi élményt nem adó hülye picsa barátnőjével közös háztartásban, na meg a rezsi felét is van kire rányomni.
Én megmondom az őszintét semmi pénzért nem maradnék ilyenben meg, már csak azért se mert felüdítő élmény ilyen után megint nyugiban egyedül élni. Meg amúgy is az.

Aztán hogy a sok birka ostoba söpredék hova és milyen világba szarja magából a kölkeit pont leszarom, szerencsére ahogy sokan mások én se voltam hajlandó asszisztálni az ilyen gyereket akarok fajta picsák szaporodási terveihez.
Volt idő amikor még lett volna rá hajlandóságom de ez szerencsére mára már elmúlt.

2019.08.24. 16:52:54

@Daenerys Targaryen: szociológusnak kellett volna menned mucikám

2019.08.24. 18:26:49

@Kritikus Intrikus: az vagyok szerelmem, legalábbis azt végeztem.

Kero88 2019.08.24. 19:00:05

@Kritikus Intrikus: azert a nemletezo frusztraltsagodrol eleg sok mindent elarul a kommunikaciod stilusa, ide szublimalod a szart az agyadbol, köszönjük neked :)

Blindmouse 2019.08.24. 19:19:45

@Kritikus Intrikus: úgy látom te folyamatosan megpróbálsz megsérteni.

1. miiii az anyámnak mennék én el egy lakodalomba? Most komolyan!! Matarészeg pirosorrú fehéringes rokonjait nézegessem egy ismerősömnek ahol a villanycigány hamisan dajdajozva előadja az összes 3+2 slágert?

2. W126? blöáááh elmészafenébedetényleg.

Blindmouse 2019.08.24. 19:24:01

@El Amante: Régen hogy csináltam? Fasztudja. Akkoriban zenéltem és bunkó voltam, meg voltak chat/ismerkedős oldalak ahol nem kellett minden kattintásért fizetni vastagon, ahol bunkó voltam, és jöttek maguktól mindkét dologra mint a légy. :D
Mostmár csak szimplán introvertált mizantróp vagyok, és közepes nihillel átitatva állok a témához. :D

Jumpin Jack Flash 2019.08.24. 19:56:38

@Daenerys Targaryen: ezek társadalmi változások, tendenciák, amit ki-ki értékelhet jónak vagy rossznak, de mindezt leegyszerűsíteni arra, hogy egy titokzatos valakik (gonosz ballibek, illuminátusok, gyíkemberek) által irányított társadalmi kísérlet, na az a faék egyszerűségű gondolkodás. és tipikus hárítás.

2019.08.24. 20:31:05

@Jumpin Jack Flash: szerintem meg pont te hárítasz, elbújsz a bonyolultság mögé. Holott Occam borotvája...

Jumpin Jack Flash 2019.08.24. 21:04:15

@Daenerys Targaryen: figyelj, ha szociológus végzettséggel annyit látsz a világból, hogy összeesküvés megy a férfiak kiherélésére és a családok szétbaszására, akkor nem hiszem, hogy én foglak meggyőzni arról, hogy a társadalmi változások nem titokzatos egyismeretlenes egyenletek, hanem kicsit komplexebb folyamatok.
itt nincs szükség occam borotvájára, mert ezek a folyamatok láthatók, tapasztalhatók, vizsgálhatók az összeesküvés-elméletedre viszont semmi bizonyíték nincs. ezzel az erővel állíthatnád azt is, hogy egy gigantikus sündisznó szarta a földet, mert ez sokkal egyszerűbb magyarázat, mint a világegyetem tágulása, a nagy bumm, meg egyéb bonyolult marhaságok.

"a ballibek eleve megbélyegzik a fehár hetero férfit és bűnösnek mondják ki."

erre a hülyeségedre még akartam mondani, hogy ezek szerint mégiscsak van pozitív a fejlődés, hiszen a kereszténység szerint minden ember bűnös (eredendően ugye), ma meg a ballibek (kik azok amúgy?) szerint már csak a fehér heteró férfiak találtatnak bűnösnek.
ez határozottan jó hír, nem? :D

2019.08.24. 21:35:23

@Jumpin Jack Flash: nem olvastad az eredeti kommentemet és most szalmabábozol.
Nem összeesküvést írtam, se nem "tudjukkik"-eztem, hanem hogy létező komplex társadalmi folyamatokra erősítenek rá a saját céljaik érdekében. Konkrét emberek, érdekcsoportok.
A "ballib" az amerikai Demokrata párt Clinton, Obama fémjelezte vonala, a CNN és társult szervei. A kommentelés keretei nem engedik meg hogy akadémiai székfoglalót írjak.
De hagyjuk ezt a témát, nem idevaló már.

Rodney2 2019.08.24. 21:37:09

@mindennickvanmár: Nesze egy hír:

index.hu/techtud/2019/08/24/nasa-bunteny-ur-nemzetkozi-urallomas/

Látod a nők hiába tanulnak, akkor is csak hülye kurvák maradnak :))))

Leszbikus űrhajós... Anyám borogass...

2019.08.24. 21:37:15

@Jumpin Jack Flash: "erre a hülyeségedre még akartam mondani, hogy ezek szerint mégiscsak van pozitív a fejlődés, hiszen a kereszténység szerint minden ember bűnös"
Nem, ez osotbaság.
A humanizmus eszményéhez képest a mai világ súlyos visszalépés.

El Amante 2019.08.24. 22:49:20

@Blindmouse: áh, zenész, igen, az csajmágnes. Gondolom, kiderült, h amikor nincs a menő körítés, kevésbé vonzóvá váltál, és a bunkóság önmagában már nem elég egy dugásra (sem). Volt nekem is zenész pasim egy rövid ideig (értsd pár aktusig), miután abba hagyta, még egy darabig jöttek a csajok, megismerték a kocsmában ahol korábban játszott, mesélte a sztorikat, aztán amikor egy év után mindenki hallotta már az összes hányást, bulit, menőséget, elkoptak a "rajongók", ő meg ott maradt kocsmabútornak. Sok évig nem tudott magával mit kezdeni,rövid időn belül nagyon lecsúszott, végül a baráti köre húzta ki őt a gödörből, de évekbe telt a felépülése. Meló mellett elvégzett egy egyetemet, egészen prózai módon közszolga lett, jól van, partnere is van pár éve, és játszik egy hobbi zenekarban. Most olyan 45 körül lehet.

De ha most jól érzed magad egyedül, akkor nincs gond, csak nem értem, miért mérgezed magad körül a levegőt. Nihilista, introvertált mizantróp, mennyi vagy 35-40? Egészen biztosan túl fiatal ahhoz, h így éld le az életedet, keserű, pozőrködő öregemberként... de sztem tudod te ezt, nem vagy hülye gyerek, nem késő neked sem változtatni. Szóval talán nem a nők akarnak túl sokat, talán te sem tudod, mit szeretnél, mit vársz, és hogy merre tartasz, mi a célod. Amíg ez nincs meg, minden megugorhatatlan akadálynak tűnik.

El Amante 2019.08.24. 22:50:23

@Blindmouse: áh, zenész, igen, az csajmágnes. Gondolom, kiderült, h amikor nincs a menő körítés, kevésbé vonzóvá váltál, és a bunkóság önmagában már nem elég egy dugásra (sem). Volt nekem is zenész pasim egy rövid ideig (értsd pár aktusig), miután abba hagyta, még egy darabig jöttek a csajok, megismerték a kocsmában ahol korábban játszott, mesélte a sztorikat, aztán amikor egy év után mindenki hallotta már az összes hányást, bulit, menőséget, elkoptak a "rajongók", ő meg ott maradt kocsmabútornak. Sok évig nem tudott magával mit kezdeni,rövid időn belül nagyon lecsúszott, végül a baráti köre húzta ki őt a gödörből, de évekbe telt a felépülése. Meló mellett elvégzett egy egyetemet, egészen prózai módon közszolga lett, jól van, partnere is van pár éve, és játszik egy hobbi zenekarban. Most olyan 45 körül lehet.

De ha most jól érzed magad egyedül, akkor nincs gond, csak nem értem, miért mérgezed magad körül a levegőt. Nihilista, introvertált mizantróp, mennyi vagy 35-40? Egészen biztosan túl fiatal ahhoz, h így éld le az életedet, keserű, pozőrködő öregemberként... de sztem tudod te ezt, nem vagy hülye gyerek, nem késő neked sem változtatni. Szóval talán nem a nők akarnak túl sokat, talán te sem tudod, mit szeretnél, mit vársz, és hogy merre tartasz, mi a célod. Amíg ez nincs meg, minden megugorhatatlan akadálynak tűnik.

Blindmouse 2019.08.25. 01:47:02

@El Amante: Ja, amikor letettem a dolgot végleg, akkor látványosan csökkent az érdekességfaktor, de ezt az adott környezet defektusának fogtam fel (értsd: rockklubokban a csibékben kizárólag groupie vér dolgozik, ergo csak zenésszel dugnak, de ez ugyanígy lenne dídzsével akármivel a megfelelő tipusú szórakozóhelyre leosztva). :)
A kocsmázás, alkeszság és a velejáró dolgok sose volt kenyerem.. najó. azóta nem kenyerem hogy huszonéve jogsim lett. :D

Miért mérgezem a "levegőt"? Az introvertáltság az hajlam. a mizantrópság is, bár ez eléggé szelektív, sok haver van, barátok is, de tömegesen nem szeretem az emberi fajt, pl. egy plázában, vagy a városban, meg mindenkit akit nem ismerek.
A bunkóság? jah, az filternek KELL. Egy bizonyos IQ alatt távoltartja az embereket. :D

Nem akarok változtatni. Láttam, csináltam sokmindent, egy ideje szeretek kicsit unalmas lenni, persze nem vagyok az, csak a mai instagram-értékrend szerint, de az szerint nagyon. Manapság az általam csak lufiembereknek hívott fajnak áll a világ, akik kívülről fel vannak fújva pirosak, színesek feszülnek, de ha kipukkasztod, akkor semmi nincs belül. :)

És tényleg jól elvagyok, a világban tényleg napi szinten látok dolgokat párkapcsolati témában amiből nem kérnék, a sok arckönyvön elkövetett ütyülüpütyülü meg "jaj évfordulózunk szerelmemmel."blöööáááh.. vagy csak a sok elkámpicsorodott, unott fejű fejű párocska a boltokban, utcán, akárhol.. akkor MINEK? :)

De egyébként lehet könnyebb lenne a helyzetem ha nagypofájú egocentrikus barom lennék, aki odamegy boldog bolgogtalanhoz aztán rápróbál, és a nagy számok törvénye alapján csak bejön... Anno volt egy ismerősöm, ő úgy csajozott,hogy minden neki tetsző csajhoz odament, hogy nem akarom megbántani az érzéseidet de.. és megpróbálta lecsókolni.. 10-9x maflás...a 10. bejött neki mindig. :D de ez 20+ éves sztori, azóta kifordult a világa saját sarkából 2x.
A fenti állításaim meg továbbra is igazak tudok a saját problémáimtól elvonatkoztatni + valahogy a tág környezetemben is nagyjából ugyanez a meglátás, csak ők rendületlenül próbálkoznak meg reménykednek. :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.08.25. 07:50:46

@El Amante: Abszolút nem az, de rájöttem azért mert eléggé férfias/semleges volt, amiket írtál.

Kero88 2019.08.25. 08:54:59

@Blindmouse: te meg már ahhoz is csicska lettél, hogy próbálkozzál, szép, mondhatom.

A reflexióidért, amiket a világról ( párokról, kapcsolatokról ) alkotsz, szintúgy felelős vagy, mint az érzéseidért. Te egy olyan tudatot alkottál, ami csak a rosszat látja, arra rezonál. Elmondom, ez egy "normális" nőnek sem vonzó, a kutya itt van elásva. Nyilván a kudarcaidra nem megfelelően reagáltál, és ez vezetett ide.
Ne érts félre, nem bántani akarlak, de ez ebből fakadó szarságaidat úgy terjeszteni mint valamifajta értéket, bűn. A gyengeség vallása, lásd még: homofóbia,idegengyűlölet, rasszizmus, stb.

Pöff 2019.08.25. 09:57:36

ennek a nőnek...jah nem... ribancnak egy büdös nap pofon kell, amitől felébred, és megtanulja hol a helye, ha már a szülei nem tanították meg.

Teli van ellentmondássokkal amire hercegnői lelke vágyik.
Az ilyen nőnek a pénz a csillogás kell nem a férfi, nem a család a gyerek.

És mennyi ilyen csitri nő van Magyarországon.
Ez okozza a párkapcsolat szétesést is meg kevés gyereket.

Kimész USA-ba és szülni akarnak a nők. Persze leygen pénz is...de döbbentés mi lett a magyar hercegkisasszonyokból.
Persze általánosítás, de elég megnézni a szülési statisztikát és lejön belőle a magyar nők prűd ribancok. Budapesten meg végkép..
Vidéken legalább kicsit földhöz ragadtabbak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.08.25. 14:52:53

@Daenerys Targaryen: "A humanizmus eszményéhez képest a mai világ súlyos visszalépés." - Mivel túl sok az ember.

2019.08.25. 15:14:30

@Daenerys Targaryen:
az összes ilyen elbaszott semmirekellő ilyen büfészakot végez, nem csalódtam ;)
@Blindmouse:
egy javíthatatlan lepra stílusú lecsúszott ócska proli vagy haver, semmi több. a világ csak nyert vele hogy nem volt egy kirohadt fogú borostás hónaljú tirpák picsa se aki megálljon neked, nehogy véletlen teherbe ejtsd
@Kero88:
pontosan erről van szó, nemlétező a frusztráltságom, rég megtanultam átnézni az ilyen ostoba bugris senkiken mint a te félék, de legalább megpróbálok jól szórakozni a többség nyomorán...
viszont anyádat megkérdezheted vajon mitől frusztrált, mikor reggeltől estig kint áll a sarkon és még csak vissza se intenek neki az autókból mikor próbál felszedni valakit ;)

2019.08.25. 17:14:41

@Kritikus Intrikus: megvan a könyvtár-népművelés faktom is. Miért? Műveljelek meg?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.08.25. 17:46:09

a kérdés az, hogy Te mit akarsz az ilyen nőktöl....komolyan..

Kero88 2019.08.25. 21:46:19

@Kritikus Intrikus: 1-es, leülhetsz. Elnézést, hogy nem vettem észre a kongó ürességet trágár szavaid mögött te jelentéktelen kis fasz :)

God Harald 2019.08.25. 21:49:28

@Daenerys Targaryen: a kohómérnöki mellett???!!!:)))

Blindmouse 2019.08.26. 00:57:39

@Kritikus Intrikus: Most félreteszem a relatív visszafogottságomat, és a te nyelveden reagálok most az egyszer:

Mi az hogy "haver"? Nekem ilyen fikatroll tipusú nagypofájú egocentrikus nárcisztikus fasz haverjaim NINCSENEK.

Tata_ 2019.08.26. 09:14:29

@Sally and Billy: "Kamaszkorom óta, valahogy rendszeresen voltak olyan férfiak az életemben, akár tanárok/főnökök is, akik meg akartak törni, meg akarták változtatni a személyiségemet, el akarták érni, hogy behódoljak nekik. És ugye alárendelt helyzetben ilyenkor mit lehet csinálni? Szóval ez a feminista érzékenyítés, ami egyesek szerint már a minek kategória, még mindig nagyon is aktuális."

Ez nem kizárólag nőket érintő probléma, innentől levenném róla a feminizmus harca az elnyomó főnökök ellen címkét. Alapvetően minden munkahelyi vezető megpróbálja a maga elképzelései szerint megváltoztatni a munkahelyi kollektívát, nemtől függetlenül. Beállhatsz a sorba, vagy kereshetsz másik munkahelyet. Sok ilyen vezetővel találkoztam, ritka, ahol hagyják a sok különböző színes egyéniséget kibontakozni.

Kivlov 2019.08.26. 09:33:28

@PPK™:
nagyot mondtál, öblíthetsz. barom.

Jumpin Jack Flash 2019.08.26. 11:53:12

@Daenerys Targaryen: ne vegyél már minden ilyen komolyan. vicc volt.

2019.08.26. 12:50:39

@Tata_: Pedig ez, amiről a kommentem szól, tipikus férfias viselkedés. Igen, nők is csinálják: férfiasan viselkedő nők.

Szerintem a feminizmusról alkotott véleményünk azert különbözik ennyire, mert te (is) mindenáron azt próbálod belelátni, hogy a feministák azt akarják, hogy a nők is férfiassá váljanak. Én meg pont az ellenkezőjét. Vagyis hogy a feminizmus lényege pont az, hogy a nőies tulajdonságokkal rendelkező emberek is boldogulni tudjanak az életben, hogy ne kelljen mindig kiszolgáltatott/alárendelt helyzetben lenniük, hogy ők is tudjanak annyi pénzt keresni, amennyiből meg tudnak élni, anélkül, hogy nekik is agresszívvá, 'vagy te taposol el másokat, vagy ők téged' elvet követőkké kelljen válniuk.

De a lényeg mégiscsak az lenne, hogy végre tudatosuljon az emberekben, hogy a tipikus női tulajdonságok nem alsóbbrendűek a tipikus férfi tulajdonságoknál, és nem is érnek kevesebbet. És nem csak a "konyhában" a helyük, hanem egy egészségesen működő cégnek/országnak a vezetésében is jelen kellene lenniük.

2019.08.26. 13:57:00

@Sally and Billy: ezzel a gondolkodással az a baj, hogy máris vannak nők (sokan) cégek vezetésében, országok kormányaiban.
De!
Ezekben a pozíciókban a sikerhez igenis férfias tulajdonságok: küzdés, agresszivitás, asszertivitás, kockázat vállalás, érdekérvényesítés kell. (Lásd: az ördög pradat visel)

A nőies tulajdonságok: altruizmus, gondoskodás, önfeláldozás nem vezet eredményre, ha a konkurenciával kell tárgyalni.
A nőies tulajdonságokat igénylő szakmák sajnálatos módon nem jól fizetettek. Ezt kéne kiharcolnia a feminizmusnak, nem pedig a nőket benyomni hadügyminiszternek.

Tata_ 2019.08.26. 15:05:56

@Sally and Billy: Daenerys megelőzött, hasonló a véleményem. :)

Tökéletesen egyetértünk abban, hogy a munkaerőpiacon azonos feltételekkel indulhassanak a nők és a férfiak. Abban is, hogy ugyanabban a pozícióban azonos legyen a keresetük.
De a munkáltatók gondolkodását nem lehet máról holnapra megváltoztatni. Vegyünk egy vezetői pozíciót. Ez ne HR vezetői legyen, mert abban általában nők ülnek, legyen inkább mérnökségi vezető. Egy munkáltató sok szempontot figyelembe vesz a saját jól felfogott érdekében. Az egyik szempont a gyerekvállalás.

A férfiak 5 nap apasági szabi után újra hadra foghatóak, a nők nem. Ez természetes is. A nők általában otthon maradnak a gyermekkel évekig, ami ismét csak természetes. Munkáltatóként ezeket az éveket nekem kellene megoldanom, tehát vagy kiemelni valakit ideiglenesen (ami nem jó, ha alkalmas lenne a másodvonal, nem hirdetném az állást), vagy felvenni a piacról valakit határozott szerződéssel. Jó szakember nem fog ilyen szerződést aláírni, ha mégis, akkor idő kell a betanulásra, a cégspecifikus dolgok elsajátítására, és még ott van a kockázat, hogy nem válik be.

Tegyük fel, hogy 2 évet aláír, a nő elmegy szülni. A helyettesítő nyilván a jövőjét tervezve keresi a hosszútávú lehetőségeket, és a szerződés lejárta előtt a nő vállal még egy-két gyereket. Újra kezdődik a keresgetés. Ez mind pénz és idő, ami ugye szintén pénz.

Mondhatnád, hogy a svéd modell szerint az apa is mehet gyesre, de ez itthon nem (máshol se nagyon) életszerű. Az index-en volt egy cikk arról, hogy azok az apák, akik gyesre mentek, kevésbé hajlandóak újra gyereket vállalni, nem véletlenül.

Nem gondolom azt, hogy a tipikus női tulajdonságok alsóbbrendűek lennének a ffi tulajdonságoknál, egyszerűen mások. De a női tulajdonságok nem szabad, hogy predesztináljanak vezetői posztra csak a női mivoltukból fakadóan. Én elfogadom, hogy egy HR részleg élére nőt ültessenek, de vannak olyan pozíciók, ahol a férfiak és a férfias nők dominálnak, és ezt logikusnak tartom.

A nők és a konyha kapcsolata: az én generációm női tagjainak a szülők megtanították a házimunkát és a főzést. Természetesnek vették, hogy ezek női dolgok, ez volt a világ rendje. A férfi dolgozzon, tartsa el a családot, a nő teremtse meg és irányítsa a hátországot. Ma már ez nem egyértelmű, ha a nő nem akar a konyhába menni, megteheti. De a férfiakat ma sem tanítják meg főzni, így ez a feladat kire hárul? Étteremben kajálni minden nap többször viszonylag kevés embert érint.

Azok a nők, akik nem mennek be a konyhába, nem takarítanak, olyan férfit fognak választani, akit rá tudnak venni ezekre a feladatokra. De ezek nem férfias csávók (persze vannak kivételek), így a has tele lehet, de a bugyi száraz marad. Egyre több lesz az olyan nő, aki felszabadultnak érzi magát a "férfizsarnokság" alól, de nem fogja lekövetni ezt a trendet a konyhatündér férfiak száma. Ők lesznek azok a nők, akik szép karriert tudnak majd felmutatni, de otthon csak a macskájuk várja őket.

2019.08.26. 16:36:33

@Tata_: Aha. És azt, hogy egy nő egyáltalán akar/tud-e gyereket szülni, ha igen, mikor, hányat, meddig akar otthon maradni velük, ha visszamegy ugyanabba a poziba szeretne, vagy egy kevésbé stresszes, időigényes poziba, hogy döntöd el? Belenézel az üveggömbödbe? Normális vezetőnek azért van annyi józan esze, hogy belátja, hogy ezekre a kérdésekre pont annyira nem tudhatja a választ, mint arra, hogy a nő helyett felvett hapsi nem fog-e pár év múlva lelépni. Ezért nem ilyesmi alapján dönt. (Én egyébként 26 (!!!) éves koromban hallottam először, hogy szülőkorban vagyok, nem tudnak velem hosszabb távon számolni.)

Szóval lehetsz megértő ezekkel a még 20. századi elveket valló vezetőkkel, csak aztán ne csodálkozz, ha egyszer csak azt veszed észre, hogy új pozícióba már csak egy kontraszelektált csoportból válogathatsz, mert a jobbak a lábukkal szavaztak arra, hogy melyik században akarnak élni.

Mi köze van a főzésnek meg a takarításnak ahhoz, hogy vki egyedül marad-e? Jézusom. Ha egyedül él, akkor nem neki kell megoldania? Tényleg nem értem, hogy itt mit próbáltál mondani.

2019.08.26. 16:57:09

Ja, amit megint kihagytam, pedig már rég válaszolni akartam erre a házias férfitől száraz marad a bugyi hülyeségre: az én bugyim pont hogy az ellátásra szoruló, a nőt pótmama szerepbe kényszerítő férfiaktól szárad ki. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy amennyire én látom, pont az ilyen pótmama nőket szokták fűvel-fával csalni.

Tata_ 2019.08.26. 17:11:07

@Sally and Billy: felvételkor? Sehogy. Szimplán mérlegelem a kockázatot. De valóban, a gyerek mellett egy kevésbé stresszes pozíció kevesebb munkaidővel vonzóbb alternatíva a kisgyermekes anyukáknak. Ez viszont az én érveimet támasztja alá. Nem azt írtam, hogy ez dönt egyedül a felvételkor, de része a felvételi döntésmechanizmusnak.

Nem csodálkozom, mert a multiknál vezetői pozíciókra mindig lesz rengeteg képzett jelentkező.

"Nem csak a konyhában a helyük" - ezt írtad, de igazad van, túltoltam, a harcos feministák képe jelent meg előttem. :)

Tata_ 2019.08.26. 17:27:56

@Sally and Billy: Hmm... 10-12 órát lenyom az ember a munkahelyén, elmegy bevásárolni, hazaér, elpakol, gyerekekkel játszik, füvet/sövényt nyír, kikérdezi a házit, megeteti a kutyát, beszélget a feleségével, majd felveszi a kötényt és nekilát sütni/főzni, takarítani, gyerekeknek mesét olvasni, lefektetni őket, zuhanyozni, összegyűrni a lepedőt az asszonnyal, és végül olvasni egy jót. Aha. Nem logikusabb a munkamegosztás? Nem jobb, ha az főz, aki ért hozzá?

God Harald 2019.08.26. 19:32:59

@Sally and Billy: be szoktam segíteni a takarításba, de nem igazán szeretem. Egy porszívózást és felmosást kibírok. Ahogy kijön a lépés. Viszont főzni általában én szoktam. Hétköznap ritkábban, de ha kell és kész van tízig, akkor megcsinálom. Hétvégén meg készítek 5-6 féle kaját, aztán örül a család!:)

2019.08.26. 19:40:36

@Blindmouse:
mondhattam volna pubikám-ot is csak az nem jött volna ki olyan jól ;) Az az egy szerencsém hogy nekem sincsenek ilyen atom proli szakadt gatyás csöves haverjaim, szerencsére ;)
@Kero88:
fuss még egyszer neki, ez még tőled is gyenge volt

Tata_ 2019.08.27. 12:01:46

@Sally and Billy: Értem és tiszteletben tartom a véleményed, de nem teszem magamévá.

Egyrészt nem kell minden nap főzni, takarítani meg pláne nem. A felsöprést/felmosást elvégzi a robot, a gyerekek elpakolnak maguk után, a mosógép/szárítógép megtöltésébe sem kell órákat beleölni. A vasalás szívás, de heti egyszer kerül rá sor.
Az alap dolgok elkészítése nyilván nem skill kérdése, egy tésztát megfőzni, majd nyakon önteni túróval-tejföllel, mákkal vagy sajttal-tejföllel nem tart sokáig. Szintúgy a sütőbe tolni a hasábot félkész pulykatallérral.

A fenti feladatok alig emésztenek fel időt, nem hiszem, hogy érdemes lenne kardoskodni a felosztás mellett, főleg úgy, hogy kevesebb időt töltök otthon, mint a feleségem.

2019.08.27. 13:25:23

@Tata_: azért ez végtelenül gyenge junkfood kategória. Nálunk a főzés a legigényesebb tevékenység: kézzel készített tészták, házilekvár, saját főzelékek, semmi fagyasztott előregyártott baromság.
A lazacot mi neveljük a kiskertben és boldog élet után esszük meg :-)

Tata_ 2019.08.27. 14:14:00

@Sally and Billy: Basszus, most visszaolvasva igazad van. :D Most leülök, és leírom százszor: fáradtan nem kommentelek. Fáradtan nem ko...

@Daenerys Targaryen: igaz, de nincs mindig idő rá.

2019.08.28. 20:06:27

@Daenerys Targaryen:
azaz mami, a magyar kézműves konyha pékné módra,
nehogy szörnyű kínok közt halj meg a hasábra vágott mirelit krumplitól meg a panírozott csirkemelltől, az ártatlan rántott sajtot nem is merem mondani mert még abban is találsz kifogást.
és még én vagyok a hülye mi?
na elmész te a nádvágó úristen bütykös faszára pörögni jövő ilyenkorig ;)

heptakontanonaéder 2019.10.25. 21:46:09

@Daenerys Targaryen:
Látva a család fiatal férfitagjait ez az elmerengésed is a "nedves álom" kategória.

Reactor 2022.01.06. 23:06:10

Mi kell a nőnek? Ha a férfiak ezt tudnák, itt már több ezer éve kemény nőuralom lenne. A harci helyzet az, hogy a nők gyakorlatilag maguk se tudják, igazából mi a francot akarnak, de tőlünk, férfiaktól várják el, hogy majd mi kitaláljuk. Ez ilyen hülye játék.

@VOGAben: Nem is akarják megérteni, ne legyenek illúzióid.

@EGY a Queen: Elnézve a mai nőket, neki volt igaza.

@: Fáj az igazság, mi? Há' szar má' neked...

@Janed0e: Nem kötelező beérnie, maradhat egyedül is. Felkészül Cirmi és Nyávi mint öregkori kizárólagos társak.

@El Amante: Igen, joguk van válogatni. A férfiaknak meg joguk van emiatt megszólni őket. Amíg pedig a nők választanak, addig őket fogják hibáztatni, nem a Sorost. Get used to it.
Annak meg egyszerű a magyarázata, hogy miért jár ennyi férfi prostihoz: a párkapcsolat túl nagy kockázatot, vagy egyszerűen csak nyűgöt jelent mostanság, keresnek hát kerülőutat, ahol nincs kilométeres elváráslista. Aki pedig keres, az talál.

@Visceroid: Oké, ha a puncs.hu végleg bezár, akkor majd megpróbálhatjuk ezt elfelejteni...

@Zsuzsi25: Aham. Az egyenjogúság ilyenkor szépen nyaralni megy, és üdül.
Azt hiszem, fölösleges a kommented kvintesszenciájához akár egy betűt is hozzátenni.

@rice up: Ezzel egyetértek, ráadásul orvosból bazinagy hiány is van minálunk - aki kicsit is jó, már külföldön praktizál, aki meg marad, az többnyire sarlatán kuruzsló.

@Jumpin Jack Flash: Nem minden konteó baromság. Tudom, egyszerűbb nevetségessé tenni őket idióta szalmabábokkal ("az illuminátista gyíkemberek lekemtrélezik a hárpot") mint elgondolkodni rajtuk, de ez végső soron nem lep meg. Azért tudnak ilyen vígan tenyészni és uralkodni rajtunk, mert a birkatöbbség ennyivel elintézi, és birkul szépen tovább.

@Kero88: Ezt a "világot" nem ő alkotta. Ez a világ az amiben élünk, te is. Csak az ő szeme már kinyílt, te meg maradtál csukott szemű kiscica, aki mérgesen megnyávog mindenkit, aki nem magasztalja a jelenlegi kifacsarodott viszonyokat a személyi hódolat kritikátlanságával.
Másik lehetőség, hogy eme rendszer nyertese vagy, és ugyanúgy nem tudsz rosszat mondani róla, ahogy a narkós se a heroinról.
Harmadik lehetőség, hogy tökhülye vagy, és fel sem fogod, miben élsz, nem is akarod.
A helyes választ kérjük aláhúzni.

Reactor 2022.01.06. 23:17:01

@: Kis komám, Magyarországon a népek helyzete nagyjából olyan - hála a kormánynak és az idióta szavazóknak - hogy magyar fizetésből az átlagember nem lehet stílusos, rendezett anyagi körülmények közt élő puncimágnás, izé, mágnes. Egész egyszerűen azért, mert még a kéró vagy az autó se az övé, hanem a banké, 2-3 hitele van, és a fizetéséből hónap végén legfeljebb szárazkenyeret meg krumplistésztát tud venni.
A szegénység tehát nem döntés kérdése. Te mégis így adod elő, mintha ez csak és kizárólag az egyén felelőssége lenne. Egy olyan egyéné, akinek össz-vissz annyi látszatjog hagyatott meg, hogy négyévente megszavazhatja, ki szedje el a pénzét.
Innentől fogva a "nők a pénzre hajtanak" állítás megáll, és teljesen jogos. Nem ismered el? Semmi gáz, attól még nem lesz kevésbé igaz. Nem vagy paraméter.
500 éve pedig még teljesen másféle társadalmi berendezkedés volt, nemcsak itt, de másutt is, persze te fotelbű', Zsicipédia alapján karakánul kijelented, hogy már akkor is minden tele volt pénzvadász nővel.
Ha neked futja rá, hogy vaciúj (nem hitelből vett) verdával, díszmagyarban villogj, hip hip hurrá, a népesség 90+ százaléka viszont ezt nem mondhatja el magáról.
Leszólhatod nyugodtan a 30 éves kocsikat konzerváló "műértőket", ők meg a hozzád hasonló konzumidiótákat szólják majd le. Circle of life = completed.

@El Amante: Az eszedbe se jut, gondolom, hogy egyedül fényévekkel jobban érzi magát, mint bármelyik kapcsolatában bármikor is, és ennek az üzenetét próbálja közvetíteni?
Nem, nem jut eszedbe, mert masszívan társfüggő vagy. Aki egyedül is jól elvan, az csak nihilista mizantróp lehet, és majd jóóóóól keserű, "pozőrködő" öregember lesz belőle, muhahahaha.
Belőled meg akaratgyenge társfüggő, aki egész életében másokra lesz utalva. Ja, bocs, már eleve az vagy. My bad.
Sz'tem keress fel egy orvost, olyan agykúrász fajtát, igen jó hatásfokkal tudják már gyógyítani az ilyesmit.

El Amante 2022.01.07. 13:34:51

@Reactor: Az meg a te eszedbe sem jut, hogy értelmezd, amit írtam. Akinek írtam, láthatóan értette, és ha az előzményeket is olvastad, láthattad, hogy a negatív jelzőket ő aggatta saját magára, majd a válaszomra is teljesen normálisan válaszolt. De mindegy is, nyilvánvaló, hogy semmit nem tudsz rólam, ami nem baj persze, csak én így nem ugatnék ennyit fordított esetben.

Kero88 2022.01.08. 14:19:47

@Reactor: Huuu tesa, előástál egy majdnem 3 éves postot, hogy így egyenként válaszolgass mindenkinek. Mit is lehet erre mondani ? Jobbulást, és boldog új évet!

Reactor 2022.01.08. 16:32:21

@El Amante: @Kero88: Lehet egy cikk 13 éves is, ha még aktuális, nemde?
Nem válaszoltam ám mindenkinek, arra még nekem se lenne kapacitásom.
Vélhetően még öt, huszonöt, vagy hatmillió év múlva is aktuális lesz, hacsak nem történik radikális paradigmaváltás.
süti beállítások módosítása