A külföldi terveit csak velem nem beszélte meg

2019. október 01. 07:55 - csajokespasik

       

               Ha üres egy kapcsolat, az a baj, ha érzelmileg túltöltött, akkor meg az, de ha túl tökéletes, az se 100%-ban megfelelő. Miért is? Posztolónk szerint gyanús, hogy párja mindenben a kedvében akar járni, de a leggyanúsabb az, amikor habozás nélkül bólint rá a külföldi munkavállalásra.          

 
       

                Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Május vége óta vagyunk együtt. Én 23 vagyok, ő 28. Érzem, hogy szeret, szinte tapintható a kötelékünk. Az ágyban olyan szerelmet élek át vele, amilyet még senkivel, amit nem is lehet megjátszani. Nehéz leírni ezt,  nem is tudom, hogyan fogalmazzak. Múlt héten pl. nála voltam, hosszan összebújva ültünk a kanapén és szó nélkül csak élveztük a másikat, minden mozdulat nélkül. Zenét hallgattunk, és belőle áradt a forróság, az érzés, hogy szeret. Nagyon gyengéd, ki is mutatja az érzéseit, ezek ritka pillanatok sokaknál, és ezen dolgozni nem is lehet – vagy van, vagy nincs. Nem spórol azokkal a mozdulatokkal sem, hogy nyilvános helyen hozzám érjen, ami azt üzeni nekem, hogy ő most nagyon boldog, legalább annyira, mint én. Hogy ő velem élheti át mindezt. Gondoltam, ez így már túl tökéletes.        

       

               Mindenben igyekszik a kedvemben járni. Aztán beszélt egy haverjával, aki kimegy egy külföldi szállodába dolgozni. És ő azonnal rávágta, hogy ő is menne. Velem nem beszélte ezt meg... Már tett lépéseket, úgyhogy nem csak úgy a levegőbe beszélt.

Kész tények elé állított... És ekkor eltöprengtem a valóságon: azon, hogy mindez, ami köztünk van, lehet, hogy csak én képzelek bele valamit, mondjuk mindazt a jót és többet, amit éreztem korábban? Nyilván akkor ritkán találkoznánk és felmerülnének bizalmi problémák. Azt minden pozitív dolgok ellenére is érzem, hogy vannak titkai, és olyan vágyai, tervei, amikbe még nem avat be. Csak nem tudom, hogy ez minek a jele abban a szakaszban, melyben jelenleg tartunk. Biztos van olyan is nála, amikről soha nem fogok tudni. Tudom milyen vakító tud lenni a rózsaszín köd, voltam már szerelmes, de minden szerelem más. Azért is írtam, mert én egyedül kevesebbet, vagy épp többet látok annál, ami van.          

 

 

324 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2315185044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PPK™ 2019.10.02. 17:06:05

@MsIreneAdler: ja, nem, amint befutott a kikötőbe a bárka, leveheted. Szólni fog a NŐI sofőr.

:-)

Somogyi József 2019.10.02. 17:06:26

@EGY a Queen: te ráktál be a szövegen :D
vagy azóta már meggondoltad magad?

MsIreneAdler 2019.10.02. 17:06:30

@EGY a Queen: na hát én is ezt mondom, nincs közös pontom egy ilyen fickóval, szóval velem tuti nem baszik ki :) Ha neki az kell, egészségére!

whoamiohmy 2019.10.02. 17:07:11

@EGY a Queen:
www.youtube.com/watch?v=GKFHZuCvvS4

Egyebkent mekkora is a nöi szexualis segedeszköz/müfütyi ipar? Par tizmilliard dollar evente?

Somogyi József 2019.10.02. 17:08:41

@Kisgé: Az út a gyógyulás felé ha elismered :)
Ma nem kell a nyújtó padra menned :)

Kisgé 2019.10.02. 17:11:15

@Somogyi József: ó, nem akartam én. De az itteni értő közönség villámgyorsan rájött. Hiába, a női finomság és intuíció!

Somogyi József 2019.10.02. 17:11:54

@whoamiohmy: Akkor ez most a férfiak tárgyiasítása?
Tényleg ilyenkor hol vannak a femcsik? :)

EGY a Queen 2019.10.02. 17:12:55

@whoamiohmy: igen??? És most ezzel mi a gond??? Aki akar,használjon vibrit,aki akar,használjon szexbabát,aki akar használja mindkettőt,vagy felváltva hús-vér partner mellett.. tényleg nem értem..virágozzék minden virág!

whoamiohmy 2019.10.02. 17:13:02

@PPK™: /köp egyet oldalra

Phejjj, na te is csak dugni jarsz ide mint a Kapitany...

Egyebkent megertelek. Anno a 2000-2005 körül hihetetlen fain sunakat lehetett levirtolni a netröl, föleg Chat.hu-rol (regi, szep idök). Mara jo nö a neten max az maradt, aki penzt akar. A többi kritikan aluli sajnos.

mgdé 2019.10.02. 17:14:46

@MsIreneAdler:

De most mondták el neked:
már új világ van, új kihívások! Aki nem felel meg, az elbukik és kihal!

Egyszóval, Le A Bugyival! :)

Womb Rаider 2019.10.02. 17:15:46

@whoamiohmy: ÓÓóó.. és aztán ebből mennyi is landol férfiak seggében???

Elég benézni a HUSZ-ba hogy szinte a Szaharában érezd magad.

mgdé 2019.10.02. 17:17:47

@whoamiohmy:

"az maradt, aki penzt akar"

Miért, mit akarjon: Egyestés csajszi lenne heti 7 pasinál? :D

Womb Rаider 2019.10.02. 17:18:05

@whoamiohmy: "Egyebkent megertelek. Anno a 2000-2005 körül hihetetlen fain sunakat lehetett levirtolni a netröl, föleg Chat.hu-rol (regi, szep idök). Mara jo nö a neten max az maradt, aki penzt akar. A többi kritikan aluli sajnos. "

Ne légy muja.. tele vagy zsével, olyan robotlányt veszel, akár fél tucatot, ami minden igényed kielégíti. Amire még szükséged lehet, az egy nagyobbacska szatyor.. ha már megállapodtál..

whoamiohmy 2019.10.02. 17:18:05

@EGY a Queen: TÖKELETESEN egyetertünk.

Csak van meg EGY dolog, amit a technologia nem tud: a nök es ferfiak nem egyenlö mennyisegü biologiai hardvert tesznek bele a reprodukcioba. A ferfiak konkretan EGY darab sejtet, amiböl minden szivdobbanassal 100.000-et termelnek meg (by Puzser). A nök egy darab sejtet, amiböl összesen talan 200.000-ük van, de kb. csak 350-400 kerül biologiailag megtermekenyithetö allapotba eletük soran ES kilenc honap biologiai munkat.

Most termeszetesen KIZAROLAG a dolog biologiai reszeröl es nem a tarsadalmi munkamegosztasrol beszelünk.

Szerintem a ferfiakat a nök kizarolagos jogatol a reprodukcios kapuörzö szerepre ugyanugy fel fogjuk szabaditani, ahogy a nöket felszabaditottuk a ferfiak kizarolagos jogatol a gazdasagi eltarto szerepre. Es szerintem ez gyorsabban fog törtenni, mint barmelyikünk gondolna (nem evtizedek, hanem par ev).

PPK™ 2019.10.02. 17:19:00

@whoamiohmy: a pénzt akaró is először játssza a bálkirálynőt, a kritikán aluli meg el is hiszi, hogy ő (még) az.

Szóval akkor adunk egy 40-est két huszasér'.

Deal? :-)

MsIreneAdler 2019.10.02. 17:19:48

@PPK™: hogy téged idézzelek: édesfaszom... :)
Ez nagyon bonyolult nekem. Asszem inkább maradok itthon. Nincs semmi lutri, császkálás, csak minőség és megbízhatóság :)

MsIreneAdler 2019.10.02. 17:21:36

@Én de genere Mi: tudom, tudom, ideje fejlődni, mert kielőznek a babák :)

PPK™ 2019.10.02. 17:22:29

@MsIreneAdler: hetekig azon siránkoztál, hogy de régen buliztál, most izgalmas bulit nyújtanék és puding vagy... tudom, kéreted magad, csak te meg tudod, hogy ez nálam nem működik :-)

EGY a Queen 2019.10.02. 17:23:03

@Somogyi József: nem rágtam be,miért is rágtam volna be? Hol a faszomba érdekelne egy ilyen komment? Trollkodni jó,azt szeretek itt,de amúgy miert kene erre komolyan reagáljon??most komolyan azt gondolod,hogy ne tudnám,hogy nekem személy szerint mi a hozzáadott értékem a társadalom számára,mit tettem le az asztalra vagy mit nem? Attól függetlenül,hogy nő vagyok,meg tudom ítélni.

whoamiohmy 2019.10.02. 17:23:27

@Ami dala: Akkor mar inkabb a sugar dating. Az tiszta, gyors munka. Nincs alakoskodas, szerepjatszas, mindenki tudja, mit kap a masiktol. Egyebkent most olvastam, hogy az amerikai egyetemistak 10%-a sugarozott mar. Az orvostanhallgatok 20%-a... Alapvetöen a sajat tapasztalataim is megerösitik ezeket a szamokat

PPK™ 2019.10.02. 17:24:05

@Ami dala: mikor jár le az 1 hónap? Csak hogy tudjuk, hogy mire számítsunk... :)

whoamiohmy 2019.10.02. 17:25:26

@PPK™: Te egy 20 centis faszert adnal ket 10 cm-est?

Mert tudod, ahogy nagyanyaink mondtak: Egy jo pina sok penzt meger, de a jo fasz MEGFIZETHETETLEN...

MsIreneAdler 2019.10.02. 17:33:19

@PPK™: rohadt izgi szemkötővel a fejemen mászkálni, mint egy idióta :) meg itt van a rizikó, mi van, ha nem illünk össze? Tudod, semmi pillangó meg lelkitársasság :)

Somogyi József 2019.10.02. 17:36:33

@EGY a Queen: akkor az egész kirohanásod nem volt komoly, oké :)

EGY a Queen 2019.10.02. 18:00:52

@Somogyi József:a kommentem melyik része engedett következtetni arra,hogy komolyan írtam bármit is??? A habcsók?

Somogyi József 2019.10.02. 18:07:55

@EGY a Queen: jó van na itt már nem lehet tudni
megsüvegelem :)
olyan jól játszottad a feministát :)
nem akarsz beépülni közéjük adhatnád a bennfentes infókat? :)

MsIreneAdler 2019.10.02. 18:10:07

@EGY a Queen: ahelyett, hogy örülnél, hogy komolyan vesznek.:) :D

EGY a Queen 2019.10.02. 18:17:56

@Somogyi József: feministát??? Kijafaszom reagál komolyan egy triggerelésre?Úgy látom,sajnos nem kompatibilis a humorunk.. :( No,de sebaj,van itt azért más rajtad kívül,akivel meg de. ;)

EGY a Queen 2019.10.02. 18:19:19

@MsIreneAdler: magam is meglepődtem. :D
Ki vett itt engem utoljára komolyan?? :D
Pedig szerintem a habcsókos duma igenis jó volt. :D

Somogyi József 2019.10.02. 18:21:27

@EGY a Queen: jajj szánom bánom a bűnömet :)

MsIreneAdler 2019.10.02. 18:26:53

@EGY a Queen: jó lesz vigyázni a baromkodással :D

MsIreneAdler 2019.10.02. 18:27:42

@EGY a Queen: ja és szuper volt a habcsókos duma :D

EGY a Queen 2019.10.02. 18:36:41

@Somogyi József: má’ mindegy.. megsértettél,megbántottál,a lelkembe gázoltál.. nem bocsájtok meg SOHA !!!
Na jó..esetleg..ha meghallgatod legújabb szerzeményemet,a “ Annyira csudálatos asszony vagyok,hogy a földön nincs párom” című kantátát..
Küldhetem? ;)

EGY a Queen 2019.10.02. 18:37:16

@MsIreneAdler: jah,vagom.. ehhez SEM értünk ;)

VOGAben 2019.10.02. 19:02:31

De megszaladt, nem is kell ide új poszt! A válókeresetek bő 75%-át a feleségek adják be, hihetetlen de azért, hogy jobban járjanak. Miről van szó? Átlag alkalmazott, nem vezető beosztású asszony már eleve tudja a folytatását az életének, megvan az új krapek, ha ő költözik a gyerekkel-gyerekekkel, már van hová, kihez stb. Kevesek keresnek annyit, hogy egyedül is bírják ezt, tartásdíjtól függetlenül is akár. Van ilyen de ez az esetek kis hányada. Normális apát feltételezve, a gyerek jár legrosszabbul az egész cécótól. Egy hibás soha nincs! De! Mi a nagyobb hiba: Elhinni egy nőnek, hogy kitart melletted jóban-rosszban, vagy egy helyes de otromba tuskó köré álmodozni egy sor olyan tulajdonságot, ami jelen sincs ámbár alapfeltétel lenne, azután 5-10 év elteltével már nem izgalmasnak tekinteni rá, megmérgezni az egész addig felépített közös életet?? Mert ugye megteheti érveléssel... Igazságtalan a férfiak nézőpontja? Tényleg? Azért mert mindig a rossz példákat hozzuk fel. Mert azok a markánsabbak, semmi másról szó sem esik. 42 évesen pont hidegen hagy a 35 éves háromgyerekes elvált cicamica, aki egy orvosdinasztia gyerektelen kisfiáról álmodozik, és a szingli barátnője is, akit szintén levarrt már a fél megye. Persze közben ők a főnyeremények, szerintük... Ilyen ez a popszakma de azt is írhatnám, hogy lófasz s estifény...

whoamiohmy 2019.10.02. 19:15:59

@VOGAben: Inkabb olyan 85% az a 75%.

Egyebkent az a jo a femcsikben, hogy teljesen mindegy, mi a statisztika, a ferfiak kurvaanyjat. Mikor a valas körül jött ki egyik statisztika a masik utan, hogy a ferfiak rabasznak a valassal, az volt az erv, hogy hat igen, EBBÖL is latszik, mennyire szar deal a nöknek a hazassag, es mennyivel jobb nekik hazassagon kivul. Mikor aztan az jött ki, hogy a nök hosszu tavon hazassagon kivül boldogtalanabbak, akkor a mocskos szemet ferfiak, mert nem hajlandoak elkötelezödni.

Most itt a legujabb:
nypost.com/2019/09/25/women-are-struggling-to-find-men-who-make-as-much-money-as-they-do/
Vagod, egesz mostanaig az volt a szöveg, hogy wage gap, wage gap, WAGE GAP!!!!4444negynegynegyNEGY!!!!
Most meg, hogy rohadjanak meg a ferfiak, amiert nem keresnek legalabb annyit mint a ferfiak.

Vagod, a ferfiak keresnek többet: a kurva anyjat a ferfiaknak, mert többet keresnek!!!

A nök keresnek többet: a kurva anyjat a ferfiaknak mert meg ANNYIT se tudnak letenni az asztalra, hogy a nö a hazassaggal jol jarjon! Hat igy hogy erje meg elvalni töle?????

MsIreneAdler 2019.10.02. 19:28:05

@EGY a Queen: de nem ám. Nem tom olvastad-e múltkor, hogy nekem halvány lila gőzöm nem lehet arról hogyan változik a női test szülés után, mert... (most figyelj)...nem dugtam még nővel szülés előtt és után. Navezt kapd ki. Adj hálát a sorsnak, hogy még a telót nyomeszkolhatod, velem együtt :D

MsIreneAdler 2019.10.02. 19:29:56

@EGY a Queen: a kantátát meg küldjed nekem, nehogymár disznók elé gyöngyöt ;D

God Harald 2019.10.02. 19:37:34

@Womb Rаider: mi van, beszóltál nekik?:)))

2019.10.02. 20:19:22

@MsIreneAdler: Ebben melyik ponttal vitatkoznál? A saját testedről lehet véleményed, de más nőket te szoktál tapogatni, hogy tudd, hogy egy löttyedt mell vagy hurkás has az a pasi számára mennyire nem vonzó? Szerintem ez tény, hogy te nem dugtál férfi oldalról gyerek szülés utáni nőket.

@whoamiohmy: Erre a kognitiv disszonancia feloldásra én is kiváncsi lennék, hogy a nő keressen ugyanazzal a munkával ugyanannyit, mint a férfi, hogy becsüljék meg a munkában. De feleségként meg a férje keressen többet, hogy "fel tudjon nézni rá". És mivel a nők nagy rész felsőfokút végez, mindegyikük a maguknál magasabb egzisztenciájú pasit akarja meglasszózni, aki többet keres náluk. Igen, ez reális elképzelés. oh wait...

God Harald 2019.10.02. 20:30:41

@Ami dala: a swingerező nő az a sorozatgyilkos PTK-s megfelelője?

MsIreneAdler 2019.10.02. 20:50:03

@Daenerys Targaryen: na látod, mondtam én hogy Captain Adminnak is vannak jó meglátásai. Attól még, hogy nem ugyanazokat gondoljuk jónak, még számít. Ez ugyanis az ő eszmefuttatása volt. Az a bajom ezzel, hogy nem arról volt szó, hogy mi vonzó meg mi nem, hanem magáról a változásról, illetve a szülésről. Ez olyan lenne, mintha én azt állítanám, pontosan tudom, mennyire fáj egy tökönrúgás, mert már láttam brét, meg amúgy dugtam pasival... Szóval szerintem had tudja már jobban mivel jár egy ilyen tortúra, aki már átélte.

EGY a Queen 2019.10.02. 20:51:46

@MsIreneAdler: és ha ujjaztál,az számít? :D
Átküldtem amúgy! Remélem,te valóban értékeled,mert nem azért,de igazán remekmű..felhívom a figyelmedet a második tételre,ami a virágba borulásom esztendőiről szól.. most meghallgattam újra..sírok..kurva megható vagyok,az az igazság.. majd mondd el a véleményedet,kérlek! Az áriáról is! ;)

2019.10.02. 20:53:06

@MsIreneAdler: elvesztettem a fonalat. mit is akarsz mondani?
Írásban nem tudni mikor ironizálsz és mikor értesz egyet.

MsIreneAdler 2019.10.02. 21:34:10

@Daenerys Targaryen: az első része irónia, mert viccesnek találtam, hogy egyetértesz a kapitánnyal, pedig párszor leírtad már, a véleményed róla.
A második részben kifejtem, miért nem értek egyet vele. Szó szerint azt írta, tudja mivel jár egy szülés. Ezen azért jót kacarásztam itthon magányomban:)

MsIreneAdler 2019.10.02. 21:34:10

@Daenerys Targaryen: az első része irónia, mert viccesnek találtam, hogy egyetértesz a kapitánnyal, pedig párszor leírtad már, a véleményed róla.
A második részben kifejtem, miért nem értek egyet vele. Szó szerint azt írta, tudja mivel jár egy szülés. Ezen azért jót kacarásztam itthon magányomban:)

MsIreneAdler 2019.10.02. 21:38:13

@EGY a Queen: nem, az nem számít szerintem. Azt sütöttem ám ki, hogy nőként a férfiakról nem tudhatsz semmit, hisz nem vagy férfi, de nőként a nőkről szintén nem tudhatsz semmit, mert nem dugtál nőt. Remélem tudsz követni :D
A kantáta szuper volt, de legyen inkább nősténytáta, le a férfi uralommal! :D

Janed0e 2019.10.02. 22:49:00

Érdekes, h itt 3 olyan 'férfi' becsmerli a nőket, így en bloc, akik egyetlen értelmes hosszútávú kapcsolatot sem voltak képesek felmutatni az utóbbi időben. Womb raider első kommentjet is sikerült teljesen felreertelmezniuk. Szerintem ő úgy értette, h hiba belemenni úgy egy kapcsolatba, h eleve a legrosszabbat feltételezed a másikról és már-már várod, h mikor 'bukik le' ez is, mint a többi. És akkor legalább meglesz az Önigazolás, h hát valóban minden nő xyz (tetszőleges jelző behelyettesitendo), most is igazad volt. A pancser már a kezdetekkor predesztinalja a kapcsolatot. Ez az 'áh, minek szavazzak bizalmat, úgyis minden szar lesz' mentalitás a gyáva és önbizalomhiányos emberekre jellemző, nőkre férfiakra egyaránt, amit persze a partner egyből levesz és adja is az utilaput. Ami tovább erősíti a pancserben, h minden-ellenkező nemű egyed- szar alak, és önkritika továbbra is nulla.
A banyaszinas nyuszitesere meg az a válaszom, h sokáig a nőknek egyszerűen nem volt más lehetőségük, mint otthon maradni szülni. Manapsag viszont egyre több területen, egyenest nőknek szokatlan pozíciókban is felutik a fejüket (a kurva anyjukat, nem?) . Érdekes és saját bőrömön tapasztalom, h a meg mindig döntően férfias szektorokban a kevés női munkaerot addig tartják cukinak és édinek, amíg max meetingeken tudják stirolni, de amint lerak vmit az asztalra, onnantól kezdve a himsoviniszta többség egyként zár össze a nő ellen. Nehogy már egy pina jobb legyen náluk, ennel nagyobb csapás nem érheti a buszkeseguket. Sajnos a nagy többség képtelen elismerni a nők sikerét és a féltékenység vagy mittomenmi miatt világszerte hallani híreket arról, h sikeres nők esnek áldozatul barbár cselekedeteknek, amiket munkatarsak követnek el ellenük. Gondoljunk itt a bűncselekményekre az amerikai hadseregben, amikor női társukat eroszakoltak meg csoportosan, mert az kiemelkedő eredmenyeket ért el és aminek bizonyítékait a férfi vezetőség nagy erőkkel próbálta a szőnyeg alá söpörni, vagy az indiai ugyvednore, akit szintén kollegai lincseltek meg. De szerencsére mindig vannak értelmes férfiak, akik kiallnak es megbecsulik a női munkaerot is. Akkor is, ha az éppenséggel tehetségesebb jonéhány férfi kollaganal. Na nekik óriási respect :)

God Harald 2019.10.02. 23:14:37

@Janed0e: persze, férfias szektorban is vannak nők. Jól képzett tehetséges és szorgalmas nők is. Nálunk mi, nagytöbbségben lévő férfi kollégák kifejezetten szeretjük és megbecsüljük őket. Nem csak a stírölés miatt. Egy kis lágyságot és színt visznek a kemény hétköznapokba. Az idősebb kollégák kifejezetten kislányukként pátyolgatják még a negyvenéves kolleginákat is:))
Van amiben a nők sokkal jobbak mint a férfiak.

Kisgé 2019.10.03. 07:23:25

@Janed0e: nem értem (igazából nagyon is értem:)) miért olyan nehéz beismerni, hogy a kényelmes nyugati civilizáció nagy része férfiak innovációin alapul, és az alapvető fentartásához szükséges (szar és/vagy nehezen elsajátítható) szektorokban is többnyire férfiak dolgoznak. Most nem olyanokra gondolok, ahol értelmetlen "meetingeken" egymást lehet stírölni...

MsIreneAdler 2019.10.03. 08:19:57

@Kisgé: vettük. Nagyobb a kukid, mint az enyém. Gratulálok, hosszú, eredményes életet :D

Womb Rаider 2019.10.03. 08:57:34

@Janed0e: Köszönöm...Igen, ÚGY ÉRTETTEM..de ne hívd ki magad ellen a sorsot.

;)

2019.10.03. 09:02:39

@MsIreneAdler: pont fordítva. Azt nem tudhatod mint nő, hogy milyen férfiként egy nőt dugni. És fordítva a férfiak nem érthetik milyen az, amikor egy nő átéli a szexet. Szerintem Admin nem a szülés élményéről írt, hanem egy szülés utáni női testről.
Miért kevered ezt? Csak azért, hogy direkt félreérthesd és kifigurázhasd? Mondjuk ez is jó móka :-)

Womb Rаider 2019.10.03. 09:04:29

@Ami dala: Megható az igyekezeted, hogy egy egész nekem dedikált nicken próbálsz ítélkezni NULLA valós ismeret nélkül.. Bújj elő, ki is vagy te valójában? Mikor léptem a bütyködre?

Amúgy meg rémesen vicces, hogy micsoda műfelháborodás tör ki azon, hogy egy nő vette a bátorságot és a szexualitását oly formán éli meg, amit amúgy egy férfi esetében csak egy cinkos kacsintással nyugtáznak a teremtés koronái.

Ez újabb példája a primitív férfisovinizmusnak, ami bizonyos jogokat csakis a férfiaknak sajátít ki.. és ugyanígy nyilvánvaló, hogy abból a bevésődésből fakad, hogy a nő nem igazán tobb, mint egy, a férfi által birtokolt jószág. Megszerzi, rendelkezik felette, használja, majd ha ráunt, félredobja..

Janed0e 2019.10.03. 09:06:29

@God Harald: Igen, a nemiszerv mericskeles helyett el kellene ismerni egymás erősségeit és elfogadni a másik gyengeit. Abban bizom, h jó irányba haladunk amúgy, és az ilyen kisge félek kerülnek kisebbségbe, majd lassan kihalnak. Amugy ez a himsoviniszta összefogás itt is durván jelentkezett: amint kiderult, h wb swingerezett, onnantól kezdve ocsmány módon kirekesztettek, mint az oviban, kicsufoltak. Ez itt egy blog, nem feleségül kell venni azt, akivel tarsalgunk, hanem reagálni a kommentjeire.

2019.10.03. 09:11:52

@God Harald: persze. A gyerek szülésben például.
Ezaz idős kollégák pátyolgatják a női kollégákat - nem érzed ez milyen szexista lealacsonító paternalista dolog?
Jane arórl írt amikor a női munkaerő teljesítménye eléri a férifi kollégákét. Netán túlszárnyalja. Na akkor már nem pátyolgatás lesz hanem kiközösítés és kirekesztés.
Persze jön az obligát kérdés: "Minek ment oda?"

Mármint a nőnek miért kell a férfiak oldalán is kiszorítaniuk őket. Ez a nőknek is ilyen ego trip.

Womb Rаider 2019.10.03. 09:13:49

@Kisgé: Te vagy az, aki nem veszi tudomásul, hogy amit állítasz, annak hátterében nem a nő alacsonyabb rendűsége van, hanem egyszerűen az, hogy a férfiak dominanciáját nem egyszerű fellazítani.

És hogy lelohasszam a nagy melldüllesztést: nálad millió messze intelligensebb, kreatívabb és sikeresebb nő él , akik nálad bőven többet adtak a 'civilizációnkhoz'...
Mindjárt itt vannak ők, példának okáért:
ng.hu/tudomany/2018/09/29/a-nokert-es-tudomanyert-dijazottak-2018-ban/
qubit.hu/2019/09/27/az-alzheimer-kor-es-a-figyelemhianyos-hiperaktivitas-zavar-kutatasaert-tuntetett-ki-magyar-tudos-noket-az-unesco

Janed0e 2019.10.03. 09:18:18

@Kisgé: nőknek egyszerűen nem volt más lehetőségük, mint otthon maradni szülni.

Ebbol mi az, ami neked nem jött át? Az előző évszázadokban egyszerűen a társadalmi berendezkedes nem tette lehetővé. Ugyanolyan értelmetlen felelősségre vonni a nőket amiatt, h nem vették részt jobban a technikai és tudományos innovációban a múltban, mint a foldmuvelo parasztokat hibáztatni azért, m teszem azt nem találtak fel a fúziós reaktort. Jó lenne látni a következő mondjuk 500 évre u. Ezt a statisztikát (nők hányada a tudományokban), de ad1 mi azt már úgysem fogjuk tudni, ad2 véleményem szerint nincs értelme ebből versenyt csinálni.

Womb Rаider 2019.10.03. 09:26:23

@Kisgé: No.. akkor..
hvg.hu/vilag/20161020_A_nok_a_banyaban_dolgoznak__21_ezer_banyasznot_venne_fel_a_ceg

Nők nem dolgoztak a bányában..mert a férfiak által hozott rendelkezések nem tették lehetővé..de mostanában több ország feloldotta ezen tiltásokat..így ez a monopólium is összeomlóban..
" Bányában is dolgozhatnak a nők

A kormány fölmondja a nők föld alatti bányamunkáját tiltó nemzetközi egyezményt, amit még 1935-ben Genfben fogadtak el - számol be a Napi Gazdaság.
A kormány a napokban fogadta el és küldte meg az Országgyűlésnek azt a felmondásról szóló törvényjavaslatot, amely Lamperth Mónika szociális miniszter nevét jegyzi. A magyar jogba 1938-ban került be a nemzetközi egyezmény. "
www.hrportal.hu/c/banyaban-is-dolgozhatnak-a-nok-20080327.html
Meg ebben is van érdekes megállapítás:
molbanyasz.hu/2018/05/10/ordito-kulonbsegek-az-europai-ferfiak-es-nok-kozott/
Csak azért, hogy ne halj meg hülyén..

MsIreneAdler 2019.10.03. 09:29:37

@Daenerys Targaryen: igen egyrészt jó móka, másrészt pont ő szokott a szavakon lovagolni, hát had lovagoljak most én az övéin. Tudom mire gondolt, persze hogy arra, hogy férfiként látja, érzi a különbséget. Bár a Kapitányt "ismerve",egyáltalán nem biztos, hogy így gondolta, és szerinte tényleg többet tud a szülésről, mint pl én. Ezt is el tudom képzelni :)

PPK™ 2019.10.03. 10:34:44

@Janed0e: tehát azt a kijelentést, hogy:

"minden új kapcsolat felé feltétlen és teljes bizalommal álljunk hozzá"

úgy értelmezed, hogy ne a legrosszabbat feltételezve álljunk hozzá egy új kapcsolathoz? :-D

Mondjuk tőled nem is várta el senki, hogy értelmezni tudj egy egyetlen jelentéssel bíró magyar mondatot. Mert aki kijelenti, hogy pornót nézetne a 8 éves gyerekével (ha lenne), annak az értelmi szintje a bánatos lófasz alatt van kilométerekkel :-D

Persze a művésznő egyből rámart, hogy "jaj köszi pont úgy értettem hihi", de ez meg már olyan szinten szánalmas, mint az értelmi szintetek.

Szerintem ragadjátok kézen egymást, menjetek el egy swingerbuliba, majd egy terepszínű műbrokival katonásat játszva rakjátok meg egymást, miközben egymás fülébe sutyorogjátok, hogy "minden kapcsolathoz maximális bizalom kell", valamint hogy "csillámpónis illúzió nélkül élni felesleges" :-D

Womb Rаider 2019.10.03. 11:03:57

@PPK™: Feszültnek tűnsz.. akarsz beszélni róla? Vagy te már csak a markodban bízol teljes mértékben? Az mindig veled volt a nehéz időkben, igaz?

PPK™ 2019.10.03. 11:07:26

@Womb Rаider: pont így, a két markomból az egyik csak velem marad életem végéig, szóval nagy gond már nem lehet :-)

*buksisimi*

Womb Rаider 2019.10.03. 11:09:17

@PPK™: A vazelin kísérje utatok!

PPK™ 2019.10.03. 11:12:14

@Womb Rаider: van itthon egy raklappal. Sose lehet tudni, mikor tör ki egy háború.

Janed0e 2019.10.03. 11:14:50

@PPK™: Megint ott tartunk, h a női mivoltom miatt sertegetsz. Swingerezni zavarsz meg h dugják fel magamnak vibrátort és stb. Lehulyepicsazol, de nem fejted ki, h szerinted az értelmi szintem miben, hogyan, miért nem üti meg a szintet, kivéve, h azt állítod, én egy 8 évest (amúgy miért pont 8 évest?) pornó nezesre kényszerítenék. Légy szíves idezd az osszes kommentemet, amit ezzel kapcsolatban írtam kontextussal együtt. Persze az úgy már nem fekudne jól neked..
Mar korábban is írtam, h ezekkel az itteni sertegetesekkel nálam nem fogtok menni semmire, m egyáltalán nem érdekel, h mit gondoltok rólam. Felőlem anyagyilkost is kialthatsz rám, válogatott mocskossagot, nem fog érdekelni. Inkább azt mondd meg, h ahelyett, h szakemberhez fordulnal a problémád dal, miért itt kommentelgetsz 24/7? Vagy munkád sincs? Így már érthető miért kerülnek el a nők messziről, egy frusztrált, nogyulolo, munkanélküli pasit kevesen tartanak vonzónak. Próbálj megváltozni, mert így egy magányos megkeseredett vén futyi lesz belőled. Én sajnállak :(

PPK™ 2019.10.03. 11:23:14

@Janed0e: te írtad, hogy ha lenne egy 8 éves gyereked és pornót akarna nézni, akkor simán engednéd, mert abban semmi rossz nincs. Amire az volt a reakcióm, hogy ne szaporodj.

Remélem te sem gondoltad komolyan, hogy majd feltúrom a blogot, hogy idemásoljam ezt a kijelentésedet :-)

Nem azért vagy fikázva, mert nő vagy, hanem azért vagy fikázva, mert sötét vagy, mint a szeneslapát. De hát ezt neked magyarázhatnám hetekig, akkor sem értenéd :-)

MsIreneAdler 2019.10.03. 11:26:43

@PPK™: ő volt a pornós sztori? Szép baleset... Asszem kezdem érteni, miért nem vagyunk egy hullámhosszon :)

PPK™ 2019.10.03. 11:29:27

@MsIreneAdler: és azt is értjük, hogy itt ki miért van vele egy hullámhosszon... :-)

Womb Rаider 2019.10.03. 11:34:35

@PPK™: Hogy elvégezzem azt, amitől te láthatóan ódzkodsz..nem ok nélkül, tegyük hozzá!

csajokespasik.blog.hu/2019/07/30/miert_kell_a_multat_boncolgatni/full_commentlist/1#c37479702

Proli tempó kontextusukból kiemelve mondatokat néminemű csúsztatással kiforgatni és felhasználni a másik bemocskolására. Aljasabb már nem is lehetnél.. viszont a mozaik így lassan képpé áll össze. Feltárulnak a miértek...

Womb Rаider 2019.10.03. 11:38:31

@Egy a KING: No, de valahogy mégis minden alkalommal az az ultima ratio, hogy 'Há de ez swingerezett!'.. Átlátszóbb már nem is lehetnél, bütyök!

MsIreneAdler 2019.10.03. 11:41:44

@Womb Rаider:
"hát nézzen pornót a gyerek, ha ezt akarja."
Ezt hogy lehet máshogy magyarázni? Komolyan érdekel.

PPK™ 2019.10.03. 11:44:31

@Womb Rаider: igen, így tényleg jobb, hogy még az is kiderül a kontextusból, hogy az újdonsült barinőd szerint burokban tartjuk a kölyköt, ha nem engedjük pornót nézni ha ő azt akar :-)

Szép öngól lett, köszönjük :-)

Janed0e 2019.10.03. 11:45:02

@Egy a KING: nem KELL reagálni a kommentjeimre, de ti mégis megtettetek. Miért? Miért kell reagálni egy ostoba, femisinta 'liba' hozzaszolasaira? Ti képtelenek vagytok elviselni, ha vkinek más véleménye van, aki nem bólogat és nyaldossa a zacsitokat, mint irén. Ha ennyire ostobanak tartotok, szornyen egyszerű a megoldas: nem Kell reagálni a kommentjeimre. Peace

EGY a Queen 2019.10.03. 11:52:09

@Womb Rаider: az eredeti threadet végigolvasva,már hogy a picsaba ne lehetne megakadályozni,hogy pornót nézzen a gyerek? Nálunk,amint megkapta az első kütyüket,le lett rajta tiltva mindenn12+-os tartalom. Ja,inkább egyenként engedélyeztem neki egy oldalt,ami mondjuk kellett a házijához,de magasabb életkori besorolást kapott,minthogy rossz helyre tévedjen. Azért az nem úgy megy ,hogy veszel neki egy telefont,oszt hadd szóljon,ha online gyilkosságba fut bele,akkor így járt. Beszélni szerintem is kell mindenről velük az eletkoruknak megfelelően,de pont itt a lényeg. Az életkoruknak megfelelően!!! Kurva nagy traumát és kárt tud okozni egy veletlenul megtalált oldal egy gyereknél,aki arra még nem volt felkészülve.

PPK™ 2019.10.03. 11:56:28

@MsIreneAdler: most már azt is megtudtuk, hogy ha egyetértesz egy férfival, akkor az azt jelenti, hogy a zacsiját nyalogatod :-)

Ha én egyetértek egy férfival akkor is ez a jelentése? Ha igen, akkor biszexuálissá válok, vagy homoszexuálissá? Meg vagyok rökönyödve, hogy itt kell megtudnom, hogy legalább két kapura játszom, de az is lehet, hogy full buzi vagyok :(

MsIreneAdler 2019.10.03. 12:03:25

@Janed0e: igazad van nem kell reagálni a kommentjeidre. De sokszor az ember nem bírja türtőztetni magát. Főleg ha gyerekről van szó. Ha az neked zacsinyalás, hogy egyetértek azzal, hogy egy gyerek ne nézzen pornót, akkor basszus zacsit nyalok.

Womb Rаider 2019.10.03. 12:04:42

@EGY a Queen:Ááááá... nem hiszem el.. Te ketrecben tartod a gyereked? A tiltás a legkevésbé hatékony módszer.
A látókörödön kívül bezony rengeteg 'sokk' éri. Mindig jobb (szerintem) alternatívát mutatni vagy elmagyarázni a saját szintjén a kockázatokat.
Az emberi kiváncsiság félelmetes hajtóerő, útját állni nem lehet. Nem lehet megakadályozni.. ezért ha van mód, meg kell előzni az igényt, vagy segíteni kell feldolgozni és helyére tenni a kérdést. Nekem fiaim vannak, átestünk ezen és a férjem volt, aki 'mint apa a fiának' tapintatosan elmagyarázta, hogy valójában önmagával fog kiszúrni, ha a vágyai a filmeken látottakból szökkennek szárba. A többi meg bizalom kérdése.. de azt amúgy is jóval az ilyen kockázatokkal terhelt korszak előtt kell megalapozni.

De egyébként nem ez a gondom ezzel az egészzel, hanem az, ahogyan PPK nagyon körmönfontan torzítja a jelentéstartalmat és igyekszik úgy beállítani, hogy Dzséndó pornót nézet a gyerekeivel. Érted a különbséget? Valójában nem is érdekli a dolog, csak úgy érzi ezzel sikerülhet degradálni a vitapartnert.

Womb Rаider 2019.10.03. 12:07:47

@MsIreneAdler: Nyugi..

[Dzséndó]" Az én elvem meg az, h tapasztaljon meg dolgokat, amit úgy is meg fog előbb utóbb, és legyek mellette mindig én meg az apja, aki ravezeti arra, h mi jó, mi nem jó, mi a fontos. Pl fontos, h tudja, az ember erteket nem a nemi hovatartozása adja meg."

EZ a lényeg..ha ez szerinted vállalhatatlan..

MsIreneAdler 2019.10.03. 12:09:06

@PPK™: hát látod, zacsit nyalok bakker. De vígasztal, hogy te is :D
Amúgy jól csinálom legalább :D?? Kicsit bánt hogy nem te vetted észre, hanem más.

MsIreneAdler 2019.10.03. 12:13:50

@EGY a Queen: egyetértek. Kurvára nem néz azt, amit akar. Ettől még nem zárom ketrecbe. Igenis cenzúrázoma tartalmakat, amik eljutnak hozzá. Ha bármire ezen felül kíváncsi, meg kérdez engem, vagy a férjem.

PPK™ 2019.10.03. 12:14:57

@Womb Rаider: ha hagyom a gyereket pornót nézni, akkor nézetem vele. De ez már ilyen finghámozás, amit csinálsz megint. De tessék, lásd kivel van dolgod: nem nézeti a gyerekkel a pornót, csak simán hagyná, hogy nézze a gyerek.

Így tényleg fényévekkel jobb :-)

amit meg kiragadtál az tök más, NEM AZ a lényeg, hanem EZ:

"hát nézzen pornót a gyerek, ha ezt akarja."

Csak szólok, hogy erről megy a csörte, mert megint elkalandoztál "véletlenül" :-)

@MsIreneAdler: olyan béna vagy baszki. Majd mutatom, hogy hogyan kell csak kell találnom egy csávót, akivel egyetértek :-)

EGY a Queen 2019.10.03. 12:16:01

@Womb Rаider: félreértesz.Nem tiltom.Mondom,mindenről beszélek is vele. De kurvara nem akarom ,hogy véletlenül bele fusson olyan tartalomba,amihez nem érett. Tudom,miről beszélek,mert olyan 6-7 éves korában apja átvitte egy baráti családhoz,és ott a pár evvel idősebb gyerekekkel zombis játékot játszottak a gépen,oszt utána egy hónapig rémálmai voltak. Egy sima zombis játéktól!
Az itteni vitakultúrát nem minősítem,ez van itt a kezdetektől,a személyeskedés ,szavakon lovagolás,direkt rosszul értelmezés.Sajnos még velem is előfordult régebben,hogy elkapott a gépszíj és nem a mondandót,hanem a személyt próbáltam kigúnyolni,hitelteleníteni. De nyilván vannak,akik ezt itt rendszerszinten űzik..megszoksz vagy megszöksz,mert ez változni nem fog.

Kisgé 2019.10.03. 12:23:53

@Womb Rаider: @MsIreneAdler: @Janed0e: felhívnám a figyelmet, hogy az amúgy is gyenge impakt faktorú(= köztudottan kultúrmarxista/feminista; jóhogynem 444feminfós link) linkek erejét tovább csökkenti a vitapartner
1. szellemi képességeit
2. nemi identitását
3. nemi szerv méretét
4. bármilyen módon személyét támadó megjegyzés kommentbe keverése.
A tőlem származó, fentieket kimerítő idézeteket szivesen veszem!

God Harald 2019.10.03. 12:30:03

Ha tejünk van szoptassunk, ha gyerekünk, akkor neveljünk!

MsIreneAdler 2019.10.03. 12:41:00

@Womb Rаider: erre, mint egy példaként jött a pornó nézés.
Én nem vagyok híve annak, hogy egy gyerek korlátlanul hozzáférhen ömlesztve minden információhoz. Nem kell siettetni a dolgokat. Mindennek meg van a maga ideje. Hagyjuk már őt gyereknek lenni.

MsIreneAdler 2019.10.03. 12:42:23

@PPK™: dehogy vagyok béna, csak most orrolsz rám, amiért a tegnapi témánál nem nyalogattam a zacsid :)

Womb Rаider 2019.10.03. 13:14:19

@MsIreneAdler: "Hagyjuk már őt gyereknek lenni. "
Ebben sincs nézetkülönbség közted és köztem.. A világ fog ebben ahol tud , keresztbe tenni. Nincs üvegbúránk, egy idő után már bele sem fér.. A profilaxis mindig jobb, mint a lobotómia és a kényszerzubbony.
A pornó egyébiránt is a kisebbik vész, ami rájuk les. Városi gyerekeknél (de egy amúgy átlagos társasági életet élő csimótánál is legalább 50 gyereket kellene a sajátodon túl kontroll/átvilágítás alá vonni.

Szvsz mindegyikünk (bár a korotokat annyira nem saccoltam még meg) túlestünk a korhatáros filmekre belógáson, kiolvastuk az összes kukis-puncis könyvet, néztünk pornót házibulin..és én már azzal sem rontok sokat a renomémon, ha beismerem, 18 éves korom előtt búcsúztattam lányságom és volt, hogy nem kettesben szexeltünk :) Üssetek!!!
Ja..és annak ellenére, hogy én ilyen ledér teremtés vagyok, mindkét fiam később vált szexuálisan aktívvá..

Nem lehet egy gyereket magára hagyni a világ rázúduló ingerei között..ez nyilvánvaló.De hinni abban, hogy élete minden pillanatában elháríthatsz mindent.. fel kell fegyverezni, majd megvédi magát.
Ja..és

Womb Rаider 2019.10.03. 13:17:29

@PPK™: ""hát nézzen pornót a gyerek, ha ezt akarja.""

Uhhh.. mondd, hogy te is aspergeres vagy és megbocsátok..

akarja=kíváncsi (jelen kontextusban) fura, hogy néhol csakis betűhíven igyekszel értelmezni valamit, máskor meg külön kisregény születik egy szó kapcsán.. Mikor mi a cél??

God Harald 2019.10.03. 13:34:15

@Womb Rаider: gondolom nem csak ezek átkoztak ki, hanem az anyaszentegyház is:-)

PPK™ 2019.10.03. 13:51:51

@Womb Rаider: jól van, nagyon ügyesen csavargatod és mindenki aspergeres, aki egy egyetlen jelentéssel bíró mondatot képes értelmezni. Nyilván nem te vagy az, aki nem képes ilyen "bravúros" mutatványokra :-)

Jár a buksisimi megint.

Figyelj már, mikor jár le az eltiltásod? Tudod, azon a blogon, ahol rühell majdnem mindenki. Jaj... nem nagyon szűkült a kör, igaz? :-) Ott, amit tegnap linkeltek és ahol szintén sikeresen csináltál magadból bohócot fél nap alatt... :-)

MsIreneAdler 2019.10.03. 14:28:16

@Womb Rаider: nem hinném, hogy azért mert odafigyelek arra és megszabom, hogy mit nézzen a gyerek, attól üvegbúra alá tenném. Erre úgy tekintek, mint ha a konnektorba akarna nyúlkálni, azt sem engedem. Természetesen megbeszéltük, hogy ez azért történik, mert vannak olyan képek, cikkek, videók, amik nem neki valók. Számára ijesztőek, felkavaróak lehetnek.
Nincsenek illúzióim, tudom, hogy nem lehetek ott mindenhol. És persze eljutnak hozzá is előbb utóbb ezek a szarságok.

Womb Rаider 2019.10.03. 14:57:36

@PPK™: Kezdesz izzadni, aranybogár.. És ugyi már nehogy mérce legyen, hogy egy félnótásoktól hangos kocsmában kedvelnek vagy sem.. :) Azt azért elmesélhetnéd, mit kompenzálsz a harsány jópofizós, belevaló faszasrácos pózzal? Mire ez a nagy műmájer lazaság? Hmm?? Éjjel-nappal épül az imázs, egy alfa soha nem pihen..

"jól van, nagyon ügyesen csavargatod és mindenki aspergeres, aki egy egyetlen jelentéssel bíró mondatot képes értelmezni."
Ezzel szemben ugye te vagy az, aki a "te is"-ből egy huszárvágással rögtön "mindenki"-t tekertél és gyorsan elkezdtél óbégatni: Niná!! Wombi mindenkit hülyének néz.
Ügyes!
Ettől még a mondat ott, akkor másnak mást is jelenthetett, mint neked, aki nyálcsorogva-vicsorogva igyekeztél fogást keresni valakin, aki szembe mert veled fordulni. Rémesen egyszerűen működsz ám :)

Majd ne feledkezz el erről időnként megemlékezni és körbehordozni véres kardként. Lesz, aki rámozdul.

PPK™ 2019.10.03. 16:09:03

@Womb Rаider: bla-bla. Meddig tart a száműzetésed? :-)

Womb Rаider 2019.10.03. 16:49:22

@PPK™: Lényeges? Várod esetleg? Kérdezd meg Wolfot..
Amúgy meg ne aggódj, ha véletlenül egyszer odavetődöm, még álmodból is fel fog verni a riadólánc..kétséged ne legyen. Mert hát mit ér a falka, ha nincs nagy hangja?

God Harald 2019.10.03. 17:59:47

@Womb Rаider: mengele doki sorakozót rendel el az Appelplatzon?

Womb Rаider 2019.10.04. 08:50:45

@Ami dala: Neked valami komplexusod van? Nem kéne szakemberhez fordulni? Már az is szánalmas, hogy ilyen sunyi kis pöcsként másod nicken szólogatsz be.

"mert ahol húsz évből 15 éven át swingerezés megy, ott komoly defekt van, akár kimondva, akár kimondatlanul."

Annyira édi, hogy beszűkült kicsi világodból, egy pici lukon kikandikálva próbálsz az univerzum sokszínűségét illetően megállapításokat tenni.
A sommás véleményed nagyon komoly, tudományos megalapozttságot sejtet. Villantanál valamit idevonatkozó kompetenciáidat illetően? Vagy csak megtaláltad a mama bibliáját?

"A példamutató apuka miért nem vitte el őket inkább a swingerbe', hogy lássák a tudatlan srácok, hogyan csinálják ezt az igazi hősszerelmesek?"

Én úgy gondolom, hogy két értelmes, intelligen fiút neveltünk föl, akik mindent megkaptak ahhoz, hogy képesek legyenek önálló és felelős döntéseket hozni. Ha mégis bizonytalanok lesznek, kérdéseik merülnek fel, nyilván fogunk tudni beszélni erről is velük. Sok másról is.. de egy biztos, a döntéseiket nem mások elvárásaihoz szolgaian igazodva kell meghozzák. Tudod, ők már nem az anyjuknál laknak és nem babettával járnak.. (bár kétségtelen, neked így jobb..eltévednél a világban..a korlátaid valójában kapaszkodók)

Womb Rаider 2019.10.07. 08:49:31

@Kritikus Intrikus: "ki a kurva anyának osztod itt az ész te sokadik váláson túl lévő pörkölt szaftos kinyúlt szarcsíkos bugyogóban rohangáló nájlon otthonkás össze aszott bugris selejt tee?! :D"

:)) Valójában az első házasságomban élek :)..így, mivel a teljes, nagyívű elméleted ezen alapvetésből táplálkozik és a következtetéseid sem helytállóak, azt kell mondanom, sokkal inkább magadról állítottál ki szegénységi bizonyítványt. (No, nem mintha eddig ismeretlen lettél volna, ez inkább olyasféle volt, mint valami időszakos audit. Sikerrel igazoltad, hogy ugyanazon tőről metszett suttyó gyökér vagy, aki voltál. Gratulálok! Az ezt tanúsító oklevelet postán juttatjuk el a gondozódnak.
süti beállítások módosítása