Hogyan nyerhetném el a bizalmát?

2019. november 04. 07:54 - csajokespasik

       

               „A legsúlyosabb az volt, hogy már a szakítás széléről hozta vissza ő a kapcsolatunkat” - Van egy férfitípus, aki az addigi összes csalódását képes kivetíteni a legújabb barátnőre is. Ám Posztolónk már unja, hogy neki kell hallgatnia pasija önostorozó szövegeit. Szeretne rajta segíteni, de ha a másik nem akarja, ezzel is egyedül marad.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

26 éves nő vagyok. Megismertem nyáron egy 34 éves férfit, akivel bizonyos szinten együtt is vagyunk. De hol azt mondja, hogy nem fog ez működni – az okát ő sem tudja -, hol meg azt, hogy úgysem fogok vele maradni. Tehát most nem csinál mást, csak teóriákat gyárt a boldogsága ellen, ahelyett, hogy arra a jóra koncentrálna, ami van.

Miért ilyen borúlátó, amikor tudom, hogy szeret és jól is érezzük magunkat egymással? Én soha nem adtam az ellenkezőjére okot. Nagyon szépen működhetne ez. Azt tudom róla, hogy az előző pár nője átverte, így vagy úgy, de kb. volt minden. Volt, hogy minden előjel nélkül szakítottak vele.

Hogyan nyerhetném el a bizalmát?        

       

               A legsúlyosabb az volt, hogy már a szakítás széléről hozta vissza ő a kapcsolatunkat. Tehát innen tudom, hogy ez csak önsajnáltatás nála és fontos vagyok neki. Javasoltam neki önbizalmi tréninget, hogy feldolgozza a múltat, de azt mondta flegmán, hogy nem hiszi, hogy ezeken a problémákon egy illatgyertya vagy füstölő segítene... Persze sokkal többről van szó ilyenkor, de nem hajlandó rá.

És mintha kifejezetten keresné azokat a helyzeteket, ahol engem hibáztathat. Példa: kért pár külön napot, hogy hadd legyen egyedül. Utána olyat írt nekem, hogy látszik, hogy nem szeretem már, merthogy nem is kerestem. … De hiszen azt kérted, hogy ne is keresselek... Az orra alá dörgöltem a szöveget, amit küldött nekem, ahol szó szerint szerepelt, hogy magányra vágyik. ..és akkor belátta, hogy ja tényleg, hülye volt, bocs... Látható, hogy ezeket a helyzeteket ő generálja.

Őszintén, már fáradok bele ezekbe. Szeretném neki a megfelelő, a helyénvaló és a jó kérdéseket feltenni, amik nem pattannak le róla, nem rázza le magáról, vagy nem viszi el önsajnáló irányba, hátha segít, de már sok mindent kipróbáltam ez ügyben. Abban nem tudok reménykedni, hogy majd idővel magától elmúlik és alábbhagy, persze, ez is lehet. Csak a „lehet” szó nem a kedvencem.          

 

 

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr4415287042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.11.04. 07:59:35

Soha már
Írta: Captain Admin verse (2019)

Tiszta szívvel találtam rád,
mégsem csókolhattam a szád.
Hívott a szerelem, de vajon miért?
Ha semmit sem tennék a kegyeidért.

A sors szava, vagy a csillagok együttálása,
Miért babonáztál meg egycsapásra?
Tipródással teltek hosszú napjaim,
Miattad maradtak el fontos programjaim.

Sebzett szívvel találtál rám,
Begyógyulni nem fog, soha már.
Tekinteted már álomkép csupán,
A bájod talán elfeledteti az őszi homály.

Az idő rohan, a szerelmünk elmarad,
a szívem felülírta a józan akarat.
Jó döntés volt? Honnan tudhatnám?
A szerelmem nem leszel, soha már.

TheKillers 2019.11.04. 08:03:13

Akár a csávó önbizalomhiányos, akár te adsz okot rá, hogy szarul érezze magát (flörtölsz, vagy nem tudsz nemet mondani másoknak, vagy családalapitás felé hajkurászod) megér egy beszélgetést, hogy mi baja, mi az amit nem szeretne konkrétumokkal és hogy képzel el egy kapcsolatot. azzal barátkozz meg azért, hogy lesz melo vele böven.

Juno81 2019.11.04. 08:29:21

Vak vezet vilagtalant esete...

En elengednem ezt a helyedben. Lehet tenyleg nincsen keszen, vagy egy egyszeru seggfej csupan. Mindenesetre beloled se hoz ki tul sok jot, lasd a posztod.

2019.11.04. 09:13:43

@Captain Admin: "együttállás" két L betű.
A sorok végi rímelés nagyon gyermeteg. Próbálj valami izgalmasabbat: jambusok, alliteráció, haiku vagy Walami.

PálGyöngyi 2019.11.04. 09:23:59

"amit erőltetni kell, azt nem kell erőltetni". LehetNE... de nem az. Jó reggelt.

God Harald 2019.11.04. 09:33:28

@Daenerys Targaryen:
Megy a juhász a szamáron
Én meg amúgy buszon járok
Ide oda forintér visz
Így jutok el a babámhoz

Gyebnár elvtárs korai költészetéből:)

2019.11.04. 09:34:08

A posztoló pasija nárcisztikus. Nyilván! Ma ez korszellem.
Nem akar szakítani csak tesztelgeti a csajt, szivatja, mártírkodik.

2019.11.04. 09:40:54

@God Harald: ez megszépíti a mai reggelemet, köszönöm. Érted te mire vágyok! :-)

Womb Rаider 2019.11.04. 09:53:04

..vágyom..ha már ;)

Látom, máris kijátszották a nárcisztikus kártyát.. innen terített betli.

God Harald 2019.11.04. 09:53:37

Manapság ilyenek a “kapcsolatok”. Irigylem a mai fiatalokat!:)))

2019.11.04. 10:21:47

@Womb Rаider: persze, neked terítettem, Tudtam, hogy te imádod ezt :-)

Behaton 2019.11.04. 10:50:25

@Womb Rаider:
TUDSZ ULTIZNI?!
Micsoda nő...dugnálak.

2019.11.04. 10:58:51

A leírás alapján sérült a fazon lelkileg, nem bízík már a nőkben általában, így érthetően benned sem. A bizalmatlanság a részéről indokolt, hiszen te is nő vagy. A te részedről pedig zavaró, hiszen valószínűleg még nem adtál indokot neki erre.

A helyzet az, hogy az ő szexpiaci értéke még jó pár évig emelkedni fog, a tiéd pedig már csak csökkenni, ráadásul gyorsuló ütemben, és még a biológiai órád is hangosan ketyeg, gyanítom szülni is szeretnél. Ennek megfelelően neked kell tenned a kapcsolatért.

Te ismered, valahogyan értesd meg vele, hogy neked ő megfelel, jól érzed magad vele/mellette. A legjobb, ha ezt érezteted, mutatod, nem pedig csak mondod. Ha megfogadod az örök érvényű tanácsot, (üres zacsi, tele has) nagyot nem hibázhatsz. Aztán idővel ez majd kialakul, egyelőre még fiatal a kapcsolat.

Womb Rаider 2019.11.04. 11:03:11

@Behaton:Jaj, de drága vagy :)

Mondjuk úgy, láttam már embert, aki tud ultizni :) elvégre fideszes vagyok, meg mélymagyar ;) Ha lehet hinni a pletykáknak..

Womb Rаider 2019.11.04. 11:05:18

@Daenerys Targaryen: Mi az, hogy! Nagyon is! Semmi sem szórakoztatóbb, mint amikor autodidakta , wannabe szihomókusok a kis kalapácsukkal mindent szögnek néznek ;)..és jókorákat suhintanak a hüvelykujjukra..tudom, ők így lakkozzák a körmüket.

Womb Rаider 2019.11.04. 11:07:14

@Juno81: +1 Nagyjából így..
Menekülj, amíg lehet. Sőt..mindenki meneküljön, amerre lát!

MsIreneAdler 2019.11.04. 11:17:11

Nem kellesz eléggé. Írhatnám, hogy csak tesztelget, de szerintem igazából még azt sem. El tudom képzelni, hogy több versenyző van, azt asse tudja, melyiktől kért éppen szünetet. Ha szeretnél olyan kapcsolatban élni, ahol egy perc nyugtod sincs és mindig de mindig az érzéseidet kell bizonygatnod, akkor hajrá, melletted a helyed. De ne csodálkozz, ha mindennek dacára végül (természetesen a te "elégtelen szerelmed" miatt) lapátra kerülsz.

@Captain Admin: nem gondoltam, hogy ilyet mondok, de a versed jobb, mint a kommented :)

2019.11.04. 11:22:19

@MsIreneAdler: óhh köszönöm. Pár papírzsepit eláztattak a könnyeim, mire megszülettek a rímeim.

2019.11.04. 11:24:30

@Womb Rаider: Nade ez itt a zinternet szórakoztató részlege. Vagy engem átvertek?

2019.11.04. 11:25:10

@Captain Admin: "valamilyen szinten együtt is vagyunk"
Ebben azért nehéz hozni az örökérvényűt..

MsIreneAdler 2019.11.04. 11:26:56

@Captain Admin: igeen, nos nekem is sírhatnékom támadt azoktól a rímektől :D

2019.11.04. 11:28:36

@MsIreneAdler: leszarom a kritikákat, a szívem átitatta az imádat.

TSEPKE (törölt) 2019.11.04. 11:48:07

@Egy a KING: olvasok a sorok között kis parasztlegény, de ne aggódj értem, nincs hova rohannom amíg figyelsz rám :-*

(ezért fel fogják gyújtani a traktorod, ugye tudod?

EGY a Queen 2019.11.04. 11:48:23

@Egy a KING: a múlt héten kérted ki magadnak,hogy te bezzeg nem írsz másnak verset,csak nekem,én meg milyen paranoiás,hálátlan kis kurva vagyok,oszt tessék bazdmeg! Így bízzon neg az ember egy hímneműben! :’-(

MsIreneAdler 2019.11.04. 11:52:59

@TSEPKE: a Queen nem olyan, hogy traktort gyújtogasson, nyugi!
(égni fog, mint a szar :D)

EGY a Queen 2019.11.04. 11:53:35

@TSEPKE: :D :D :D
Nem érdekel a fiú,elengedtem,nem fogok itten küzdeni senkiért,akinek a szerelme annyira erős,állhatatos,és örök,mint lepkefing az éjszakában...

Behaton 2019.11.04. 11:54:35

@Egy a KING:

:)
"ma te vagy a Múzsám"

Pedig úgy várjuk már, mikor jön el a pillanat, amikor ezt olvashatjuk, hogy "EGY a Queen" megváltoztatta a profilképét erre:

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQiVaFRqTlQgMLwKJIaJ04NAjuTz8sKmIgM542kmNq_uNzKUkAB&s

Vagy erre:

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTM_CFgaACiRBfhgB3l3c3rThtHwl5itDa_Ctok-5_T3AgMM_TA&s

TSEPKE (törölt) 2019.11.04. 11:55:44

@MsIreneAdler: tudom, a Queen nem tenne ilyet.
(kromofág csendesebb '-))

EGY a Queen 2019.11.04. 11:57:10

@MsIreneAdler: úrinő vagyok,kérlek,és az is maradok mindig,minden körülmények között.
(Este csapatmegbeszélés a szokott helyen? Van egy-két elvarratlan szál..amit..khmm..úgy el kéne varrni..)

TSEPKE (törölt) 2019.11.04. 11:57:45

@EGY a Queen: Olyanért?! .. Akkor most csajozni fogsz drága? :D

EGY a Queen 2019.11.04. 12:06:16

@TSEPKE: sosenem pasiztam vagy csajoztam,Szívem. Elém járulnak a hódolók,küzdenek a kegyeimért,én meg választok. Így megy ez...

MsIreneAdler 2019.11.04. 12:07:39

@TSEPKE: (köszi az ötletet, de szerinted a csendesség mikor volt jellemző a Queenre :D?)

@EGY a Queen: én is ezt mondom, ki gondolna rólad mást?
(okés, este a szokott helyen. Keverjem a betont a csizmának, ha esetleg valaki ma már a halakkal szeretne aludni :)?)

Harry Hole 2019.11.04. 12:12:38

@Captain Admin: @Egy a KING:

Mi ütött belétek? Verseket írtok a csajoknak? Milyen béta-gamma viselkedés ez már?

EGY a Queen 2019.11.04. 12:15:52

@Egy a KING: késő már,Darling..
C'est pire qu'un crime, c'est une faute. ;)

EGY a Queen 2019.11.04. 12:16:31

@MsIreneAdler: félszavakból is,ugye,barátném? ;)

MsIreneAdler 2019.11.04. 12:55:42

@EGY a Queen: naná :). Este megdumcsizzuk a részleteket, azért mégiscsak méltó befejezést kéne adni a Kingn...izé a sztorinak ;) :)

EGY a Queen 2019.11.04. 13:10:29

@MsIreneAdler: te..nemtom mit csináljak..most meg aszondja ,én vagyok a Zigazi..könyörög priviben,hogy csak egy kis eltévelyedés vót,bocsássak meg.. szerinted? Higgyek neki? Vagy csak a traktorát,meg az életét félti?

MsIreneAdler 2019.11.04. 13:24:35

@EGY a Queen: nézd, Kupak óta hinnünk kell a szerelem erejében, szóval azt mondom, éljen a szerelem, bocsáss meg neki. Mit veszítesz? Ha átver, max elássuk a kertben, finoman, nőiesen :D

Womb Rаider 2019.11.04. 13:36:14

@Daenerys Targaryen: "Vagy engem átvertek?"

Ezzel is.. szar napod van.

Juno81 2019.11.04. 13:38:28

@EGY a Queen: A kombájnt, ha nem hozza, akkor szerintem hülyít... :(

Felsőmocsoládi 2019.11.04. 13:52:14

Ennyi idősen mit kínlódsz ezzel a kiégett, érzelmi/lelki nyomorékkal.
Majd az anyja gondját viseli.
Te inkább lépj tovább.

El Amante 2019.11.04. 14:07:37

Nem vagy fontos nekit, te drága naiv virágszál, most egyenlőre rendben vagy, de semmi komoly. Aki ezt a húzd meg ereszd meg játékot játsza, az kivár, elvan, és persze mossa kezeit már előre. Nem tudom, mi az a szint, ahol együtt vagytok, gyanítom, nem együttélés, de ne számíts jobbra ennél akkor sem, ha valami csoda folytán össze akarna bútorozni veled.

2019.11.04. 19:25:42

@Womb Rаider: naaa azért így délutánra már elvesztetted a humorérzékedet. Ez már a nárcizmus előjele :-)PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

God Harald 2019.11.04. 21:09:27

@Daenerys Targaryen: a mai nemzeti gyásznap kíválóan alkalmas arra, hogy megemlékezzünk a nárcizmus áldozatairól is!

2019.11.04. 21:43:40

@God Harald: én azt hittem, hogy az nárciusban van.

God Harald 2019.11.04. 22:51:42

@Daenerys Targaryen: eredetileg akkor volt, de kurmányunk így döntött.

Womb Rаider 2019.11.05. 09:43:47

@Daenerys Targaryen: Hogy ki nárcisztikus, azt mi döntjük el!!
;)
A besorolásodat pedig Nnn+-ra rontom..

2019.11.06. 09:30:53

@trtales: bizony! Egész addig kell szegénynek ezt mantrázni amíg végre meg nem értik ezek az átokfajzat öreg nők, hogy semmit nem érnek.
Nehéz szolgálat ez, de admin bátran helytáll.
Kívánunk innen is sok erőt egészséget és kitartást a harcához.
süti beállítások módosítása