Az a baja, hogy nem vagyok féltékeny típus...

2022. január 25. 07:49 - csajokespasik

Levélírónk mindig tiszteletben tartotta barátnői magánszféráját, ám a jelenleginek pont ez nem tetszik. Úgy tűnik, számára a féltékenykedés lenne a szeretet egyik kifejezésmódja, és olyat kifogásol, aminek más örülne.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Mi alapvetően jól meglennénk, de a barátnőmnek, akivel pár hónapja vagyok együtt, vannak bizonyos követelései, ha mondhatom így. Azt mondta, előttem főleg a neten ismerkedett, nem jár sűrűn társaságba. Úgy gondolkodik, hogy tanul mások hibáiból, hogy ő ne kövesse el ugyanazokat. Csak ki mit tart hibának és hogyan értelmezi a történteket?

Olyanokat mond, hogy úgy érzi, ő nem tűnik nagyon ki az életemből. Így fogalmazott. Próbál számomra megfelelni, tökéletes lenni, amit értékelek, ugyanis voltak olyan exeim, akik kapásból megmondták, hogy ők a kedvemért nem fognak megváltozni semmiben, ilyenekre ne is számítsak. Mindezt előzetes precedens nélkül, csak úgy.

Ő nem akar körbe rajongani, viszont amikor már elég komolyan jártunk, úgy fogalmazott, hogy engem soha nem érdekel, ő mit csinál, amikor nem látom, vagy elmegy valahova. Nem kérdezek a napjáról, vagy hogy kivel volt és mit csinált. Kimondta, hogy az zavarja, hogy nem féltem őt. Neki így jött le.

Én mindig megadtam a barátnőimnek a szükséges teret és ő most olyat kifogásol, aminek más örülne. Nem vizslatom a magánszféráját.

Ilyennel még nem találkoztam, hogy valakinél pont ez elvárás. Tiszteletben tartom és nem féltékenykedek. Lehet, hogy nála ez lenne a szerelem kifejezésének egyetlen elfogadható jele? Azt mondja, ne csináljak úgy, mintha neki nem lennének barátai. Tudom, hogy vannak, de nem sok, nem olyanok, akikkel éjszakákat szórakozna át és olyankor bármire nyitott lenne. Szóval, ha féltékenykednék, az lenne a gond, mert az azt jelentené, nem bízom benne, - ha viszont nem féltékenykedek, akkor meg az a gond, hogy nem érdeklődöm, - ha meg kiszámítanám, mi az egyensúly, akkor meg pont az lenne a probléma.

 
166 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8116823510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.01.25. 08:53:06

Megint egy szélsőséges pasi, a leszarom típus, aki elvárja a nő rajongását, de leszarja, hogy a csajjal mi van.
<ásít>

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2022.01.25. 12:23:40

A telefonjának rendszeres átkutatása és az érdeklődés teljes mellőzése között azért még akadnak viselkedési lehetőségek...

Cirigli Jenő 2022.01.25. 19:12:15

Mostmár tudod, hogy mi kell neki. Tessék érdeklődőnek lenni. Meg kell hallgatni a problémáit, a lelkének a gondját. Egy nőnek mindig van. Saját problémákkal ne fáraszd, arra nem kíváncsiak. Legyél megértő!

Sztravinszka 2022.01.25. 19:55:09

Vajon mi lehet a faék egyszerűségének problematikája?

szeme közé, laposan! 2022.01.25. 21:16:44

Érdekes, érdekes... Nem teljesen tiszta, hogy az úr konkrétan leszarja, mi van a csajával, értsd, tényleg semmi érdeklődés a napi történések, hogyléte felől, vagy valójában csak az érdeklődés mélysége az, amit kifogásol a pic... kisasszony. Mert nyilván meg lehetne adni neki azt, amit akar: igazi eszement féltékenység, totál kontroll, rövid póráz, miegyéb. Aztán majd kiderül, hogy valójában mit is akar a hölgy.

bordon 2022.01.26. 02:42:21

@Cirigli Jenő: Ez pontosan így van. A nőt általában nem érdekli a férfi gondja, lelke, de a férfi érdeklődjön iránta a kellő mértékben, de ne mélyebben, ne beavatkozó módon.
A nő egy gondoskodó, mindig segíteni, támogatni kész partnert akar, aki rendelkezésre áll, de ugyanakkor csinálja a saját dolgát, van saját élete, sikeres karrierje, tehát nem liheg a nő nyakában. Bonyolult ez, meg kell talalni az egyensúlyt.
@szeme közé, laposan!:
Valószínűleg a hölgy nem egy érdekes személyiség, akivel annyi minden történne, hogy naponta hallani akarná a férfi az ő unalmas napjának előadását.
Tippem az, hogy a csaj unatkozik, semmi nem történik vele, a pasitól várná, hogy az feldobja a nulla kis életét.
Ennek egyik módja a pasi érdeklődése, majd a nő előadja a napját, hogy mi nem történt vele egész nap (senki se akarta megdugni, de ő erre nem is lenne nyitott), erre a pasinak fel kellene ismerni, hogy a nő unatkozik és szórakoztatnia kellene a nőt.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.26. 04:46:41

A féltékenység a világ legfeleslegesebb, ámde kétségkívül közepesen szórakoztató hobbija.

Real_Time 2022.01.26. 07:25:28

Azért mindig tudnak még új sztorikat kitalálni. Mondjuk átlag heteró férfiként amúgy is esélytelen a társkeresőkön nőkkel ismerkedni a hipergámia miatt (ami a neten hatványozottan jelen van a való élethez képest), de legalább olvasgathatnak ilyen szép novellákat az előfizetésért cserébe :)

antisocialnetwork 2022.01.26. 07:31:12

Ha pár hónapja járnak, akkor ,hogy lehet ,hogy már elég komolyan járnak. Némi ellentmondás van a dologban.

MsIreneAdler 2022.01.26. 08:02:07

@bordon: szerintem copy-paste-tel másold csak oda minden poszt alá:

Nő=köcsög, számító, rossz
Férfi=rendes, odaadó, jó

Rengeteg időt megspórolhatsz vele, és a lényeg benne van :D

bordon 2022.01.26. 08:16:06

@Real_Time: Az online társkeresők a férfiak felső 5%-ának jelentenek sikerélményt. A többi csak a nők egóját legyezgeti hűségesen és még lepattanó pinát se kap. A való életben a férfiak 20%-a dugja a nők 80%-át. Online az arány még durvább, egy kattintással ítélkeznek a nők.

bordon 2022.01.26. 08:18:53

@MsIreneAdler: Nem, a nő unatkozik, azt hiszi a dráma teszi érdekessé a kapcsolatot. Van ilyen férfi is, jellemzően olyanok, akiket kizárólag nők neveltek fel.
Leegyszerűsítő a megközelítésed.

Lorrh 2022.01.26. 08:40:16

@MsIreneAdler: igen, nagyon szánalmas ez a vergődése. Beleivódott valami butaság az agyába és ezt okádja ki napok, hetek, évek hosszán.
Salynálom.

MsIreneAdler 2022.01.26. 10:01:16

@bordon: értem. Leírod, hogy a férfiaknak is lehetnek jellemhibái, pl hajlamosak ők is a drámázásra, a mondatod másik felében meg is magyarázod: hogy azért mert nők nevelték. Tehát ki a hibás...:)?
Igen, gondoltam leegyszerűsítem, amit a kommentjeid 99%-ából kiolvasok. Lehet nem így, nem ezt szeretnéd mondani, de olvasva ez "jön le".

Infomaniac 2022.01.26. 10:08:27

@bordon: Az a szomorú, hogy a maradék 80-95 %-ból vagy 30 tudna tenni azért, hogy bekerüljön a "körbe", de inkább a kisujjukat sem mozgatják meg, mert az önismeret, önkritika nehéz terep. Egyszerűbb azt mondani, hogy a nők a hibásak.

Cirigli Jenő 2022.01.26. 10:42:11

@Infomaniac: vagy csak elvesztik az érdeklődésüket egy idő után.

Real_Time 2022.01.26. 13:35:08

@Infomaniac: Aha, tehát nőjön az a harminc százalék belátható időn belül min. 190centi magasra, csak hogy neked és a hozzád hasonló hülye picsáknak megfeleljen. Te meg így vagy tökéletes ahogy vagy, hiszen pinával születtél, neked szabad mindent

2022.01.26. 14:03:03

@Real_Time: A kollegina az önismeretet, önkritikát, lelki fejlődést várja el a férfitól és nem a 190 centit.

Azért kellemes számodra a testmagasságra helyezni a hangsúlyt, mert az nem változtatható. Hát akkor a férfiaknak nincs is semmi dolga az életben, a magassága adott, tessék őt ezért imádni vagy utálni.

Real_Time 2022.01.26. 14:22:04

@Lejla Hodžić: Nyilván egy társkereső profilon a lelki egyensúly látszódik elsőre,. Mesélj még ilyen szépeket légyszi..

_Amatőr_ 2022.01.26. 15:02:40

@bordon: Ezzel azért vitatkoznék. Nem hiszem, hogy a top 5%-ba tartoznék, de online ismerkedésben sokkal hatékonyabb vagyok, mint real life.

2022.01.26. 15:07:51

@Real_Time: Szerintem látszik!
Ha a profilképén egy cabrio BMWnek támaszkodik, akkor lelkiegyensúlyos hejjespasiiiii.

Real_Time 2022.01.26. 15:14:11

@Lejla Hodžić: Ja hát igaz, kinek mit jelent az egyen$úly...

Cirigli Jenő 2022.01.26. 16:05:34

@Lejla Hodžić: lakótelepi sutyerákokból csak BMW-st szabad választani! A bajoros prémium külső általában művelt belsőt rejteget!:)

MsIreneAdler 2022.01.26. 16:17:18

@Real_Time: igen, igazad van. Kimegyek az utcára és csak és kizárólag a 190 centis pasik mellett látok nőket...a többi 189 centi magas férfi meg lehajtott fejjel kullog magányosan ;) cudar egy világ ez, én mondom....

Real_Time 2022.01.26. 16:24:22

@MsIreneAdler: Azért írtam társkeresőt, nem az utcát. Szemtől szemben már egynek sincsen akkora pofája mint online, ez köztudott. Ott nincs egó tuning se, meg több száz férfitől levél se. Az ott ugye a valóság, nem az álomvilág.

Real_Time 2022.01.26. 16:40:56

@Lejla Hodžić: Nyilván nem társkeresőzök, mivel hogy fentebb írtam is, hogy teljesen felesleges. Működhetne az is, csak ahhoz a nőknek először agyat kéne növeszteni, meg a logikus gondolkodás se ártana néha.

Sztravinszka 2022.01.26. 17:05:44

Poszternek mondta már valaki, h a féltés és féltékenység 2 teljesen különböző fogalmat takar?

Mielőtt jön a homlokra tetovált farokcenti vs 190 centi cunami.

Reactor 2022.01.26. 17:06:51

@MsIreneAdler: Nagy átlagban szerintem nem mond hülyeséget azzal, hogy a nők igen drámázósak. Szerintem ez igaz; a nőkre sokkal jellemzőbb az, hogy erős érzelmeket mutat, akár vitakellék gyanánt is. Vagyis drámázik, na, mit szépítsük. Tőlük sokkal gyakrabban látni, hogy érzelmekkel pótolják a hiányzó észérveket.

@Infomaniac: Nyilván sokan be tudnának, ha akarnának. A kérdés az: megéri-e? Fog-e belőle profitálni? Megtérülnek-e a beléfektetett erőforrások, akár hosszú távon is?

@Lejla Hodžić: "A fenébe, dobhatom ki a Porschét" :DDD

@Real_Time: Hát igen, utcán egótuning gyanánt csak catcalling meg kőművesfütty jut :DD
"Szia cica, van gazdád?"

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.26. 17:13:51

@Real_Time: Nekem nem jött több 100 férfi levele...de nem bánom

Infomaniac 2022.01.26. 18:31:05

@Real_Time: ó ez félrement.. Egy: azok a nők, akik nem reálisan határozzák meg a preferciájukat, nem feltétlen tartoznak a nő kategóriába, mondjuk lények p**ával, tán nem őket kell keresni.
Én nem vagyok tökéletes, de a súlyomra figyelek, normálisan öltözködök, ápolt vagyok, fodrász, körömlakk, smink, néha kozmetikus. Közéleti dolgokban tájékozott vagyok, beszélek nyelveket. Néha sportolok is.
Férfiaktól a körömlakkot, sminet, sőt a kozmetikust sem várom el :))))

Infomaniac 2022.01.26. 18:36:32

@Real_Time: a társkereső profilon az arc és alkat látszik elsőre.
Néha olyan ijesztően vagy igénytelenül készített fotókat látni, hogy az jön le, hogy nem is akar szimpatikusnak tűnni az illető és semmi szépérzéke. De még csak egy barátot vagy barátnőt is lusta volt megkérdezni, hogy ez jó kép-e róla.
Na ha ilyenre likeolnék, azzal magam degradálom..

MsIreneAdler 2022.01.26. 18:44:44

@Real_Time: akinek nem jön be az online ismerkedés, az csinálja élőben. Ha élőben sikere van ne azon picsogjon, hogy a társkeresőkön meg nincs. Egyébként online a pasik szája is nagyobb, nagyságrendekkel több nőt szólítanak meg, mint a külvilágban.

@Reactor: nem mondtam hogy nem így van. Mindössze kissé egyoldalúnak, elfogultnak érzem sokszor a kommentjeit, erre reagáltam. Ez a mindenért a végén kihozzuk hogy a nők a hibásak....ez a mentalitás nem vezet sehova. Főleg azért bosszant, mert így a férfiakat ilyen kis teszetosza marionett bábuknak láttatják akiket csak sodor az ár a sorsuk meg a gonosz némberek kezében van. Pedig ez marhára nem igaz. Nem hiszem el, hogy ennyi a töketlen pasi.

MsIreneAdler 2022.01.26. 18:48:52

@Lorrh: én azt mondom, had tegye. Nyugodtan ossza csak meg a gondolatait, legalább lehet mire reagálni :)

Infomaniac 2022.01.26. 18:50:11

@Real_Time: ebben van egy icipici igazságod esetemben, mert offline a magasságra nem figyelek úgy, ha van valami extra, ami elvonja a figyelmem. Például majd kétszer olyan széles a válla, mint nekem.

Cirigli Jenő 2022.01.26. 19:03:29

@Reactor: már miért kellene megtérülnie? A pénzünket nem nőbe fektetjük. Arra ott vannak a befektetési alapok, ingatlan, stb… A nő az élvezet (már amelyik:))!
Oda vidd a nőt, ahol te is jól érzed magad: kávézó, étterem, bár. Azzal és oda, akivel reméled, hogy legalább egy jót tudsz beszélgetni. Ha neadjisten utána még punci is van, inkább kicsit később, akkor örülsz. Persze a fiatalabbak türelmetlenek, ők nem adják meg a módját.

Reactor 2022.01.26. 19:08:45

@MsIreneAdler: Sok férfi van aki képtelen zabolát rakni az ösztöneire sajnos. És hát evvel vissza is lehet élni.

@Cirigli Jenő: Nem csak pénzre kell itt gondolni, hanem bárminemű pozitív dologra. Ha összejössz egy csajjal, időnként dugtok, de amúgy egy házsártos hisztérika, aki az idegeiden táncol, akkor nyilván többet veszítesz a dolgon, mint amennyit nyersz. A pénzen kívül időt és energiát is veszíthetsz, ez utóbbi kettőt soha nem is kapod vissza...

Real_Time 2022.01.26. 19:19:45

@Infomaniac: "Egy: azok a nők, akik nem reálisan határozzák meg a preferciájukat, nem feltétlen tartoznak a nő kategóriába"

Aham, akkor az úgy kb. a 95% a társkeresőn lévő nőknek.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.26. 19:57:42

@Real_Time: @Lejla Hodžić: @MsIreneAdler: a magasságon valóban nem lehet változtatni.

A kontinensen igen.

Én szóltam.

Real_Time 2022.01.26. 20:16:32

@Puerto Prince: Na igen, a feminista rendszerben felnőtt nyugati nőket ez esetben nyugodtan el lehet felejteni. Bízom benne hogy egyszer én is elhagyhatom ezt a diszkriminatív, nőseggnyaló rendszert amit amúgy Európának neveznek sokan.

Infomaniac 2022.01.26. 20:40:55

@Real_Time: Semmi köze a feminizmushoz, hogy a magyar nők inkább mondjuk 175 centi fölött keresgélnek, ha tehetik. Pont múltkor meg lett fejtve, hogy ez ősi ösztönökön alapul.

Real_Time 2022.01.26. 20:53:19

@Infomaniac: Óh semmi köze? Vess egy pillantást légyszives a Fidesz féle családtámogató, avagy nőtámogató rendszerére, diákhitel elengedése... A férfiak meg egy nagy lófaszt kapnak. A házasságból ti bármikor vagyonnal kiléptek mert a törvény véd, a férfi fizessen mindent, amit a feminista bíróság megítél. Kit néztek ti hülyének bmeg? Európai nő házasság szempontjából gyárilag kuka

Infomaniac 2022.01.26. 21:25:24

@Real_Time: összefüggéstelen dolgokat írsz. A magasság preferálása és a családtámogatási rendszer meg a diákhitel hogy jön egymáshoz?

Reactor 2022.01.26. 21:27:42

@Infomaniac: A diákhitelt én se értem, itt inkább a CSOK a releváns. Ez viszont tényleg durván káros az ingatlanpiramis miatt.

Infomaniac 2022.01.26. 21:36:12

@Reactor: de hogy ez hogyan van kapcsolatban a pasik magasságával...

Real_Time 2022.01.26. 21:37:50

@Infomaniac: "összefüggéstelen dolgokat írsz. A magasság preferálása és a családtámogatási rendszer meg a diákhitel hogy jön egymáshoz"

Tehát ha csak egy biológiai nemet, mégpedig a női nemet, illetve annak igényeit támogatjuk folyamatosan, mindeközben a másik nemet diszkrimáljuk, és elnyomjuk, annak persze semmi köze a feminizmushoz...

Cirigli Jenő 2022.01.26. 21:50:33

@Real_Time: nem könnyű nőt választani. Mire hallgass: a szívedre, az eszedre, esetleg a farkadra? Nem kell azzal foglalkozni, hogy egyes nőknek milyen irreális elvárásaik vannak. Épkézláb átlagember talál magának nőt…feltéve ha nincsenek irreális elvárásai. Meg olyan rossz tulajdonságai, mint az egoizmus, ostobaság, felszínesség. Nem csak a szemünkkel kell látni.

Reactor 2022.01.26. 21:54:22

@Infomaniac: Ez igaz, az tényleg teljesen másik téma. Mindegy, nekem a magasságkérdéssel sose volt gondom, 193 centi vagyok, oszt így se kellettem a nőknek :D

Lorrh 2022.01.27. 09:03:11

@Real_Time: Én ismerek pár irreális elvárású nőt: a mai napig egyedül vannak, macskáznak, gyerek nincs, elmúltak ötven. Miért hisztizel folyton ezen buta nők ellen? Hidd el pofára fognak esni, de ez téged miért befolyásol?
Kerüld el az ilyen butákat, és kész.
Minden nap vénember módjára fekete felhőket pöfögsz ki magadból.
Dugsz te eleget?

Real_Time 2022.01.27. 11:35:18

@Lorrh: Kedves Lorrh, próbáld ki egyedülálló férfiként csak egy hétre a társkeresést, aztán utána majd beszélünk róla megint.

Lorrh 2022.01.27. 11:52:19

@Real_Time: Ezek szerint kényszerpályán vagy.
Nem egyedülálló, mamánál héderező szeretnél lenni, hanem családapa?

Real_Time 2022.01.27. 11:56:53

@Lorrh: Nem, személy szerint MGTOW vagyok. A mama meg nem fog feltámadni valszeg csak hogy héderezhessek nála. A fenti tippem nyugodtan kipróbálhatod mindezektől függetlenül, regelj be férfiként csak egy hétre társkeresőre, aztán kíváncsian várom a véleményed. Nem muszáj nekem elhinned semmit se

Infomaniac 2022.01.27. 12:07:58

@Real_Time: ez mindentől függetlenül valid felvetés. Érdemes mindenkinek beleszimatolni, miről beszélnek mások.

MsIreneAdler 2022.01.27. 14:53:23

@Puerto Prince: jó, de nem könnyebb azon rinyálni, hogy azok a nők, akik amúgy sem kellenének a pasiknak nem állnak szóba velük? Láttuk leírva százszor: az európai nők hulladék feminista némberek, mind egy szálig. Hát ilyet akarnak a férfiak maguk mellé mégis? Ha meg nem, akkor miért ekkora baj, hogy ezek az elszállt igényű, anyagias hárpiák nem állnak szóba a rendes férfiakkal? Ez kb olyan lenne, mintha én azon vergelődnék, hogy az árokparti csövi, akit bottal nem piszkálnék meg, nem akarna feleségül venni, ahelyett hogy keresnék olyat, akivel kölcsönösen megfelelünk egymásnak.

_krampampuli_ 2022.01.27. 15:05:52

@Real_Time:
+1
Leszámítva azt, hogy a leggusztustalanabb dolgok egyike, amelyet el tudok képzelni, az a valótlan profillal történő netes társkeresés.
Elképesztő dolgokat tudnék sajnos én is mesélni. Eleve csakis olyan nőkre szoktam írni, akik teljesen normális bemutatkozást képesek magukról írni, és a fotón egy csinos átlag-nő szerepel, még véletlenül sem gazdag, vagy csinibaba-típusú nőkre mozdultam soha. Az a ritka, aki egyáltalán válaszol bármit is. Ha mégis megteszi, a válasz távirati stílusú szokott lenni. Ha kialakul néha egy korrekt levelezés, akkor a vége rendszerint az, hogy a hölgyemény "angolosan távozik". Tehát ilyen, hogy "bocs, de nem látok reális esélyt, hogy a későbbiekben jó legyen", vagy bármi indok, ez csak a legritkább esetben fordul elő.
Sajnos az átlag nő ma Magyarországon valahogy magasabb rendűnek érzi magát a férfiaknál, én is így látom.

Real_Time 2022.01.27. 15:11:52

@MsIreneAdler: Szerintem megint fordítva ülsz a lovon. Nem a férfiaknak van bajuk az itteni nőkkel hanem fordítva, emiatt van ennyi szingli háztartás. Amin te most itt fennakadtál az mindössze egy természetes válaszreakció, mégpedig hogy akkor le vagytok ti szarva, pont ahogy azt kértétek tőlünk.

Lorrh 2022.01.27. 15:28:50

@Real_Time: én férfi vagyok és már sok csajt fogtam társkeresőkön. Oké, hogy más korosztály vagyunk és én már nem családozni gyerekezni akartam.
Nagyon nem mindegy melyik korosztályról beszélünk.

Egyébként fiatalon én sem voltam egyáltalán sikeres a csajoknál, sőt!
Sztem egy férfinak meg kell érnie idővel.

De teljesen elhiszem neked, hogy a mostani huszas harmincas csajok el vannak szállva. A nőknek igenis kell, hogy kicsit megtapossa őket az élet, hogy lejöjjenek a földre.

MsIreneAdler 2022.01.27. 15:41:14

@Real_Time: nekem az égvilágon semmi bajom a férfiakkal, pont ezért nem írok le olyat, hogy az összes hulladék. Nekem az a logikus, hogy hulladékkal nem kezdek, nem foglalkozok vele, szóval ezért nem értem: ha hulladék, miért fontos, hogy nem akar ismerkedni, ha nem az, akkor miért írsz róluk ilyet. Az meg külön fura, hogy a békénhagyás, nálad azt jelenti, hogy úton útfélen pocskondiázod a nőket. Ebből senki nem azt szűri le, hogy nem neked van bajod velük. De ne érts félre, engem nem zavar, vagy nem veszem magamra, nem sértődök meg vagy ilyesmi, mert biztos meg van az oka ennek is.

Real_Time 2022.01.27. 15:41:50

@Lorrh: Örülök hogy néhány kommentből már így ismersz, rögtön tudod a koromat, sőt mindent. 40 éves nőbe is van bőven hülye, ugyan miből ismerné fel a valóságot? A "jó barátnők" által, vagy a feminista női magazinokból, ahol hetente bemutatnak egy 60 éves szupermodellt nekik? Hagyjad már...

Real_Time 2022.01.27. 15:59:45

@MsIreneAdler: Én mindössze leírtam rólatok az igazat, főleg azok számára a férfiak számára akik társkeresőzni szeretnének, hogy tudják mire számítsanak. Főleg atekintetben hogy az oldalakon 70%-ban férfiak vannak fennt, és hasonlóan alakul az előfizetők aránya is. Az már csak a diszkrimináció csúcsa, hogy a nők azt várják hogy írjanak nekik, miközben írni csak előfizetéssel lehet bárkinek is. Na így mutat egy ilyen oldal üzlwtpolitikája. Ha meg téged nem zavar a véleményem, akkor nem értem mi a gond amúgy se.

Lorrh 2022.01.27. 16:25:03

@MsIreneAdler: én ezt feladom, ez itt a lúzerpasik dühöngője. Itt semmit nem érsz normális hangnemmel, nem alakulhat ki semmiféle párbeszéd.
Újabb feleslegesen elcseszett idő.

Real_Time 2022.01.27. 16:45:23

@Lorrh: Na a "lúzer pasi" meg ehhez hasonló feminista retorikát aztán én is lerázom magamról mint kutya a vizet. Kár hogy mindig ez következik miután elfogytak az érvek.

Infomaniac 2022.01.27. 18:14:54

@Real_Time: Megint kavarodást látok. Régen, a feminizmus állítólagos felülkerekedése előtt is az volt a módi, hogy a férfiak udvaroltak a nőknek, vittek virágot, elmentek értük, meg ilyesmik, ne várd el, hogy ezek az évszázados berögződések egy perc alatt kikopjanak.
Nem ismerek sok társkereső oldalt, de ha zavar a diszkrimináció, menj más helyre, ahol nincs ilyen, mert vannak. Van még olyan oldal, ahol egy üzi talán ingyenes, bár válaszolni már nem tudok és van, ahol ugyanúgy fizetős mindkét nemnek.

Infomaniac 2022.01.27. 18:16:05

@Real_Time: szerintem normális nő ma már nem olvas semmilyen női magazint, de lehet, hogy buborékban élek.

MsIreneAdler 2022.01.27. 18:30:57

@Real_Time: szerintem nagyon hasznos, hogy leírod a tapasztalataidat az online társkereséssel kapcsolatban, szerintem sem való ez mindenkinek. Az igazság meg, mint tudjuk, odaát van :).
Ami nem hasznos, az a férfiak és nők egymás ellen hergelése, minősítgetsése és a súlyos általánosítás. Egyébként kérdeztél már meg valaha nőt, milyen a másik oldalon lenni egy társkeresőn? Milyen naponta 10 faszt kapni képen, borzalmas helyesírású baszásra invitáló üziket vagy éppen önéletrajz jellegű kilóméter hosszú egyenleveleket? Az általatok hangoztatott több száz (túlzás) napi levél 90% ilyen ( legalább is ilyen volt anno). És mindre válaszolj kulturáltan, pozitívan, mer' ha nem, te vagy a beképzelt feminácipunci... Viszont vannak érdekes férfiak is, ugyanúgy, ahogy élőben.

@Lorrh: te túl türelmetlen vagy :)

Reactor 2022.01.27. 18:45:22

MsIreneAdler teljesen oké, ő még úgymond "régi rendszerű", ugyanúgy elítéli ezt a mai túltolt turbófeminizmust, mint én. Azonkívül nagyon Édes :))) Sz'tem róla fogom mintázni Pellustris-t a Tristania 2 történetében.

@MsIreneAdler: Én úgy vagyok ám vele, hogyha harc, hát legyen harc. Jobb a háború a fegyveres "békénél". De ne rökönyödj meg ezen, militarista volnék, vagy mi a fene :PPP
A társkeresős kapott levelek rátájával kapcsolatban viszont nem értek egyet, ha azt nézzük, hogy egy áltagpasas megír több ezret évente, és szerencsés esetben kap 2-3 választ is, amiből kivételesen szerencsés esetben évente 1 randevú is összejön. Fizetni persze kell érte, mert anélkül sokhelyütt már regisztrálni se enged. És akkor ezen a piacon próbálj meg barátnőt találni.
Az átlag alattiak pedig még ennél is milliószor rosszabb helyzetben vannak. Anno volt a "rondarandi", de mivel a ronda nőknek se kellett velük egy szinten lévő pasas, le is állt aztán az oldal.
Az teljesen igaz, hogy rengeteg farokfotót és vulgáris baszásajánlatot kapnak a nők a társkeresőn - ezt a szemetet férfiak is ugyanúgy megkapják kamuregek és üzemeltetői botok képében, szóval nagyjából ugyanott van a két nem. Ezekre nem is kell válaszolni. Törlés, felhasználó blokkolása. Az viszont már szőrszálhasogatás, hogy a "kilóméter hosszú önéletrajz jellegű" levelek megírása is kerülendő. Akkor mégis milyen levelet írjon a férfi, amire választ is kap? Csak mert ebből az jön le, hogy írhat bármit a fazon, ti elolvasás nélkül törlitek.
Nem csodálom, hogy egyre nagyobb a hivatásosak forgalma...ott a szerencsétlen pasas legalább kap is valamit a pénzéért.

Real_Time 2022.01.27. 20:43:42

@Reactor: Ugyanígy betalálnak a homoszexuális férfiak is, Crossdresser, TS, TV van minden amit csak akarsz, aztán akkor mi van? A férfiak mégsem hisztiznek miatta. Én örülnék neki ha legalább a nők is ugyanolyan érdeklődőek lennének, elvégre ők is a férfiakat szeretik. De valahogy ebből semmit nem venni észre manapság.

Sztravinszka 2022.01.27. 21:21:50

@Lorrh: ó fel ne add, nagyon ütősek, hasznosak a szavaid. Még ha néha úgy hatnak is, mint a légkalapács. Még számomra is. Intelligens ember elgondolkozik, a hülyének viszont tényleg kidobott idő.

Lorrh 2022.01.28. 07:56:09

@Sztravinszka: Köszi, kedves vagy!
Picit meguntam a trollokat.
Nincs értelmes párbeszéd csak hajtogatják a mantráikat.
Ami persze biztonságérzetet ad a buborékukban. Ebből a blogból is saját buborékot akarnak csinálni, nekem ez meg nem tetszik.

MsIreneAdler 2022.01.28. 12:01:32

@Reactor: azért ne úgy írjuk már le, hogy egy férfi a ctrl c ctrl v billenytyűk segítségével elküld száz tök ugyanolyan levelet, mintha valami sárkánnyal harcolt volna meg a nők kegyeiért, azok meg bezzeg rá sem hederítettek...:)
Egyébként ez is egy külön műfaj, ennek a fortélyait is meg lehet tanulni. Pl ne adj isten megkérdezünk egy nőinemű lényt, hogy vajon mi készteti válaszra a neten ismerkedéskor. Vagy azt hiszem @_Amatőr_: - nél olvastam hogy ő hatékony online, meg lehet kérdezni őt, mit hogyan tesz... de neeem. Könnyebb a monitor előtt követelni, hogy változzon meg a világ, mint tenni a célokért.
Ez természetesen nem neked szól, inkább csak arra reagáltam, amit írtál. Te választottál egy életvitelt, amit tiszteletben tartok, tudom, hogy nem munkál benned harag meg bosszúvágy.

@Infomaniac: nos igen az udvarlás... Már az említése is felkavarja a férfiakat, hogy mit képzel ez a nő magáról :)

@Peni a Valdes: ne mondd már! Ezek a mindegyszálig drága, jóravaló férfiak ilyet is tudnak? Lehet csak mert nők nevelték őket, vagy farkasok :)

Real_Time 2022.01.28. 14:40:38

@MsIreneAdler: Még jó hogy a női profilokon olyan változatos szövegek olvashatóak: "komoly kapcsolat, magas, humoros, diplomás, kockahasú, agysebész, testépítő keverék"... kilóméter hosszú copy-paste listák. Kedvenc szövegem pedig a "nem pótapát keresek".

Cirigli Jenő 2022.01.28. 15:30:07

@Real_Time: azért az agysebészi végzettség megkövetelése csak nem annyira gyakori!

Real_Time 2022.01.28. 15:33:42

@MsIreneAdler: Fentebb írtam valahol hogy nem társkeresőzök már, mivel semmi értelme.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.28. 16:10:02

@Cirigli Jenő: dehogynem, talán még a proktologus jöhet szóba

Cirigli Jenő 2022.01.28. 17:07:11

@Peni a Valdes: :)
Jogász lehet? Doktor-doktor!

Cirigli Jenő 2022.01.28. 18:17:53

@Peni a Valdes: legjobb 2:1-ben lenne: az agyas rendbetenné a nő agyát, jogász minőségében meg tudná védeni a saját vagyonát a gonosz kurváktól:)

Reactor 2022.01.28. 18:58:16

@MsIreneAdler: Ez így van, no de tedd fel magadnak a kérdést: miért kell egy férfinak ezer és egy helyre ugyanazt elküldeni? Pontosan azért, mert 99 százalékban nem érkezik rá válasz/érkezik, de elutasító. A copypasztás levél az már egy következmény - és őszintén, ha egy pasas magáról, az életéről, hobbijairól ír, nincs igazán értelme kézzel megírni újra és újra ugyanazt a levelet. Ha állást keresel, akkor se írsz ötven külön önéletrajzot.
Szerintem időarányosan a sárkánnyal való küzdés amúgy jobb volna - azt csak egyszer kell legyőzni. Itt meg ötvenezer embernek kell elküldeni leveleket, hogy 1-2 választ kapjál :)
Ám több volt barátnőmnek is felvetettem a kérdésedet - ez is olyan téma lett volna, amiről jó lett volna beszélgetni a kedvesemmel. Asszed sikerült? Javarészt csak vállvonogatást, mellébeszélést, illetve közhelyeket - "majd kialakul" - kaptam válaszként. Hát evvel aztán ki lettem segítve... :DDD

Reactor 2022.01.28. 19:43:45

@Peni a Valdes: Easier said than done. Nem jók a curriculum vitae-típusú levelek, nem jók a "heló-szia-szevasz, Feri vagyok a hegyről aki beteszi egyből" üzenetek se, a farokfotók meg...pláne nem. Most már tényleg érdekelne a Fortély, amivel ha nem is 100%-os, de legalább 50%-os sikerességi rátát lehetne elérni.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.28. 19:57:37

@Reactor: Probalkozni kell, menni előre. Csinálni...és személyesnek lenni

Cirigli Jenő 2022.01.28. 20:21:50

@Peni a Valdes: Magyarország előre megy, nem hátra!:)

Lorrh 2022.01.28. 20:27:15

@Reactor: én maximum 10 levelet írtam és személyre szabottan. kb 70%-ban randi lett. Érdekességként kapcsolat kb csak olyanból lett ahol a csaj írt rám, vagy jelezte a tetszését. Pont egy havi előfizetést szoktam venni és ezidő alatt találtam is valakit.
Viszont én sosem egyéjszakás dugásra kerestem nőt.
Sosem küldtem kopipésztes egyenlevelet mert az baromság. Mert amikor én olyat kaptam akkor már töröltem is a fenébe.
Nem tudom te mit csinálsz rosszul, de valamit nagyon.

Reactor 2022.01.28. 20:35:35

@Lorrh: Ha maga a lány ír rá valakire, az más. Ilyen viszont szökőévente egyszer történik, tehát erre nyilván nem lehet alapozni. A legtöbb pasasra társkeresőn soha 1 lány nem ír rá magától (a trollokat, homokosokat, transzikat stb. ne vegyük ide, ők nem számítanak).
Ha a lány jelzi a tetszését, az már egy jó alap, viszont a férfiak döntő többsége el se jut idáig. Hiába ír meg személyre szabottan évente több ezer levelet, gyakran olvasatlanul törlik.
Azt egyébként hogyan, miből állapítod meg, hogy neked vajon copypasztás levelet küldtek-e? Nem látsz bele a többiek fiókjába, fogalmad se lehet róla, nekik milyet küldtek (hacsak nincs több regisztrált profilod).

Személyre szabott levelet akkor tudsz írni, ha aránylag sokat megtudsz a csajból. Akkor persze lehet. Minimalista adatlapoknál viszont legfeljebb találgatni tudsz. Kedvencem a bemutatkozás alatt szereplő "ismerj meg!", de gyakran már ezt is kispórolják, és valami emojival/szmájlival/Paulo Coelho-féle életbölcsességgel helyettesítik.

Hogy mit csináltam rosszul? Lehet azt kellett volna írnom a leveleimbe anno, hogy "van X csiliárdom svájci bankszámlán". Akkor hetente akár 2-3 randi is összejöhetett volna, bár ha olvasatlanul törlik a leveleket, tökmindegy, mit írok bele igazából.

Cirigli Jenő 2022.01.28. 20:36:34

@Lorrh: lehet, hogy kimerült Reactorban a katalizátor…

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.28. 20:48:13

@Reactor: na igen, a svájci bankszámla a legjobb. arra mindenki visszaír valamit

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.28. 20:51:23

@Reactor: érdemes megdicserni a kulsejét. én pl azt anno azt szerettem. most is, de most már csak egynek

Cirigli Jenő 2022.01.28. 21:06:01

@Peni a Valdes: régen hanyas voltál? Most hanyas vagy te…nő?

mgdé 2022.01.28. 22:08:26

@Peni a Valdes:

Nekem van. Nem is vagyok fent semmilyen társkeresőn. :)

Lorrh 2022.01.28. 22:33:22

@Peni a Valdes: nem értem én ezt a svájci számla mizériát. Az egy xar hely. A pénznek a legjobb helye egy Saint Kitts szigeteki számlán van. Anonim és senki nem látja.

@Cirigli Jenő: :-D

MsIreneAdler 2022.01.29. 09:18:52

@Real_Time: aha, szép chewbacca védelem. Arra akarok kilyukadni, hogy ugye neked sem tetszettek a fantáziátlan bemutatkozások, de a nőktől meg elvárnád, hogy oda meg vissza legyenek a férfiak ugyanilyen leveleitől. (egyébként ha senkinek sem írtál akkor lehet azért nem válaszolt senki :D)

@Reactor: jól mondod, semmi értelme egy önéletrajzot benyújtani. Ja és ugyan nem nekem írtad, de rohadtul ne vegyük ki a troll, transzi, meleg megkereséseket, ha nekem potenciális udvarlásként kell számon tartanom a faszfotót, a gyerebasszunk üziket és az írástudatlanok makogását... Hisz az is egy lehetőség neeeem :D???
Az ilyen aranyásók meg egotunning miatt ismerkedők nevében nem beszélhetek, de nekem az tetszett, ha pl a képeim alapján kérdeztek rá valamire, dícsértek meg valamit. Ahogy Peni is mondja. Ebből arra következtettem, hogy időt szánt arra, hogy megnézze az én (!) képeimet nem csak azért küldött üzit, mert "tökmindegy, csak pinája lefyen". Vagy olyat írt, aminek volt valami aktualitása, pl "mit csinálsz ezen a borzalmas esős napon?". Viszont ezt meg kell, hogy előzze, hogy az illető felrak magáról pár normális fotót. Nem kell adonisznak lenni, de: ne egy csoportképen kelljen kisilabizálni hogy melyik az illető, ne támaszkodjon autónak, pláne nem valami luxusautónak, ami nem az övé, semmi fux és még sorolhatnám másnap reggelig, mik azok a hibák, amiktől egy normális nő haja égnek áll. Amikről ráadásul, ahogy itt látom meg vannak győződve a pasik, hogy elengedhetetlen az ismerkedéshez.
Aztán nem árt belőni a célcsoportot meg hogy mi az ismerkedés célja.
Szóval van pár dolog, amit meg kell tenni, mielőtt durr bele bumm, kiküldjük az ezer levelet, és megállapítjuk, hogy mnk.
A célcsoport belövése egyébként a nőknél is fontos. Én pl egyszerű, életszerű képeket tettem fel, olyan külsővel, amit egy randi alkalmával abszolút hozni tudok, talán még egy fokkal jobbat is. Emiatt gondolom nem is kaptam annyi megkeresést, de ennek ellenére is jöttek a fent említett gáz levelek, képek. El sem tudom képzelni, hogy aki kifejezetten szexi képeket tesz fel, az mit kap...

_Amatőr_ 2022.01.29. 11:19:05

@Reactor: Én alapból kerültem a klasszikus ismerkedős oldalakat, ahol a régimódi e-mailezés ment. Jobban bevált a jobbra-balra húzogatós applikáció, ahol "match" esetén tudod, hogy szimpatikusak vagytok egymásnak, tehát jó eséllyel indulsz.
Velem gyakran előfordult, hogy a nők kezdeményeztek. Ehhez szerintem kell egy frappáns bemutatkozás (nem feltétlenül magadról) és pár jó kép, amiről pozitív életérzés sugárzik, esetleg (a csajok számára) érdekes hobbid van.

mgdé 2022.01.29. 11:39:52

@Peni a Valdes:

:) (Sőt, a rosszlanyok . h u is, de el ne mondd senkinek.)

mgdé 2022.01.29. 12:03:18

@Peni a Valdes:

Amúgy, minthogy te már túl vagy ezen, számodra már nincs tétje, emberbaráti segítségül az ide irdogáló lúzereknek, fel is tárhatnád a nagy női titkot:
Milyen fényképre/fényképekre figyelnek fel a nők, figyelnél fel, ha még érdekelne a társkereső oldalas játék. (személyes kinézet, öltözet, környezet, stb.)

S Ms Irénke is megírhatná. :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.29. 12:42:20

@mgdé: az én emberem a képen fekete pólót és farmert viselt, meg volt fésolkodve.
de az igazi na Ó az az érzés, az akkor tört rám, amikor vezetett a rakparton és ez a zene ment
www.youtube.com/watch?v=NUVCQXMUVnI

MsIreneAdler 2022.01.29. 14:24:47

@mgdé: nekem azok a képek jöttek be, amik nem ilyen stock fotó jellegűek voltak. Amiken természetes közegben, póz mentesen állt, ült a pasi, egyszerű ruhában. Nekem is tökéletes a farmer, póló kombó. Esetleg, ha valami olyan hobbija munkája van, aközben is le lehet fotózni, amikor azt műveli. Pl emlékszem volt egy asztalos srác, aki a munkája közben volt fotózva, az tetszett. Igazából, mivel én nem vagyok a külső olyan szintű megszállottja, ami manapság elvárt, így inkább a képek jellegével volt legtöbbször bajom. Pl papírképről fotózott, százszor körbevágott homályos izé, ami mondjuk minimum a 10 évvel azelőtti állapotot tükrözte...vagy a volt barátnő lenyisszantása, de a keze ott marad :)
Viszont volt olyan netes randim, amire egyszerűen teljesen más pasi jött, mint aki a képen volt. Hamar kiderült, hogy semmi nem stimmelt az adatlapjáról. Azt írta nem dohányzik, dohányzott, azt írta nem politizál, aztán kiderült mégis. Elég szánalmas volt az egész, nem nagyon tudott mit mondani, amikor szembesítettem.
Tudom, tudom a nők is ilyenek, még mielőtt ezzel próbálna valaki béna módon megcáfolni.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.29. 14:45:38

@MsIreneAdler: én csak a hirtelen lekaptam pólóm is lefotoztam magam félmeztelen képekkel nem tudtam mit kezdeni

MsIreneAdler 2022.01.29. 16:12:39

@Peni a Valdes: ez szerintem azért van mert ugye ő mint pasi szeretne meztelen női felsőtesteket látni, így evidens számára, hogy mi nők is ezt akarjuk nézegetni :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.29. 16:45:02

@MsIreneAdler: lehet, de nem kotelezo mutogatni. tehát itt nem annyira a sokat jártam edzeni, ezért mutogatom a felsó testem férfiakról van szó. Bár egyszer volt egy olyan netes ismerkedésem, ahol kezdtem azt hinni, hogy nincs a pasasnak pólója, inge....

Real_Time 2022.01.29. 18:11:35

@MsIreneAdler: Én egy módszerről tudok ami bevált mindkét fél számára: mikor a nő keresett rá a férfiakra. Én hova tovább, rá is írt a férfira, akin látszott hogy átlagos, nem kamugyanús profil, de bejött neki valamiért, még akkor is ha semmire sincsen garancia (házas vagy ilyesmi). Az hogy ezt hány nő lépi meg egy társkeresőn, az fentebb kitárgyalásra került (0,07% kb.).

MsIreneAdler 2022.01.29. 18:54:39

@Peni a Valdes: ha tükröt látott, nem simizte az izmos hasát nagy csodálattal :)?

@Real_Time: ez nagyon érdekes, amit írsz, hogy kezdeményezzen a nő és valóban ennek elvileg semmi akadálya nem lenne. Ahogy Amatőr is írta, most már vannak olyan applikációk, ahol mindkét fél kinyilváníthatja a tetszését és ha az érzés kölcsönös, indulhat a buli.
A többi nő nem tudom, de azt elmondom, hogy én miért nem írtam rá pasikra. Két dolog miatt. Az egyik hogy azt gondoltam erre abszolút nincs igény, sőt tök ciki, hogy kiveszem a kezdeményezést a férfi kezéből és mit fog gondolni rólam a fickó, hogy nyomulok. A másik az, hogy úgy gondoltam, ha nem kerültem fel valamelyik paraméterem alapján a férfi radarjára és semmi jelzést nem adott, semmi lépést nem tett felém akkor nagy valósznűséggel nem is tetszenék neki. Úgy gondolom, hogy ha egy nőt utasítanak el, az sokkal kínosabb és teljesen más megítélés alá esik
mint mikor egy férfi kap kosarat. Nem biztos ám, hogy jól gondoltam én ezt akkor, de végül is most már mindegy. Ha esetleg megint ismerkednék már lehet bátrabb lennék.

Real_Time 2022.01.29. 19:17:30

@MsIreneAdler: "Az egyik hogy azt gondoltam erre abszolút nincs igény, sőt tök ciki, hogy kiveszem a kezdeményezést a férfi kezéből"
Internetről beszélünk drága, nem egy kocsmáról. Lehet hogy addig nem is látta az adatlapodat egyszer sem.
"Úgy gondolom, hogy ha egy nőt utasítanak el, az sokkal kínosabb és teljesen más megítélés alá esik, mint mikor egy férfi kap kosarat"
Meg egy lószart mama!, hogy egy klasszikust is idézzek. Mindkét félnek éppen olyan szarul esik, és nem is marad más mint túllépni rajta.

Cirigli Jenő 2022.01.29. 19:36:19

@Real_Time: hogy mi milyen szerencsések voltunk, hogy kimaradt ez a netes bohóckodás. Beszélni mindig is szerettem, írni továbbra sem:)

Real_Time 2022.01.29. 19:53:49

@Cirigli Jenő: Egy kocsmába lényegesen hamarabb túllépett az ember egy elutasításon is, ez tény :D

Cirigli Jenő 2022.01.29. 20:05:29

@Real_Time: az is igaz. Meg az is, hogy az ember mindenhol tudott ismerkedni. Valaki itt írta, hogy ha nem dedikáltan párkeresősen megy a dolog, akkor értelmes vége is lehet. Ez így is volt, ha megtetszett egy lány, akkor az inspirált. Aztán vagy-vagy. Persze itt nem arra gondolok, amikor buliban, vagy az előtt az embert elcipelték elhálni a gyors szerelmet!:)

MsIreneAdler 2022.01.29. 20:10:08

@Real_Time: vitatkozhatsz velem, hogy "nem is úgy van", de teljesen felesleges, akkor én ezt gondoltam, éreztem. Nem kinyilatkoztattam vagy örök igazságot írtam, csak a saját tapasztalatomat, hogy hogyan láttam akkor több, mint 15 éve az online ismerkedést. Sajnálom, hogy nem érdekel, bízom benne, mást igen. Onnan gondolom, hogy leszarod, mit írok hogy el sem olvasod. Nem azt írtam hogy a nőknek rosszabbul esik a visszautasítás. Hanem hogy más a megítélése. Csak gondolj vissza, te hogyan szoktál írni mondjuk egy elvált nőről és mit gondolsz egy elvált férfiról.
Egyébként azon különösen jól szórakozok, hogy ilyen hasonló stílusú férfiak, mint mondjuk te, még azt latolgatják, hogy a magasságuk vagy a pénztárcájuk vastagsága az oka annak, hogy nem állnak szóba velük a nők... :)

Real_Time 2022.01.29. 21:12:55

@MsIreneAdler: Összességében mindegy hogy magasság vagy pénztárca, mert mire bármilyeken javítana is az ember, addigra kiderül hogy most épp a hajszín, vagy a kopasz, illetve hosszú haj a probléma. Szóval bocsi, de ténylegesen csak leszarni tudom a nők komolytalan igényeit.

Cirigli Jenő 2022.01.29. 21:19:29

@Peni a Valdes: a “Szigorúan ellenőrzött vonatok”-ban meg rápecsételtek!:))

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.29. 23:29:11

@Lorrh: @MsIreneAdler: @Real_Time: @Reactor: én nem vagyok helyes, se izmos, se gazdag, sőt fotóimat is a feleségem lövi számára vicces helyzetekben, amin mi nem nevetünk és aranyosnak sem tartjuk. (Pl két egyforma ingpólóban lenni szerintem nem menőség, de ez van.) Ehhez képest egyszerű képekkel pár éve felregisztráltam a létező összes társkeresőre, és bár a legtöbb nyugati nő tényleg olyan mint egy sündisznó, értem ezalatt hogy nehéz lehet hanyatt fektetni, de azért nem arról van szó, hogy hozzájuk sem lehet szólni. A fiatalosnak tűnő pofim vagy más ok miatt egész helyes nők is írtak rám bumble-ön, meg német illetve arab társkeresőn is.

Különben értem, hogy a gyönyörű nők a legjobbak, de legyünk őszinték, ez nem így van. A legjobbak azok az átlagos nők, akik beleteszik magukat a kapcsolatba, a szexbe...

MsIreneAdler 2022.01.29. 23:48:02

@Peni a Valdes: hát nem kell mindenkinek olyen mujának lennie, mint amilyen én voltam ;)

@Real_Time: nem csodálom, hogy nem érted mire céloztam.Mindegy is. Összefoglalom: ne kelljen magasnak, gazdagnak, jóképűnek, izmosnak és okosnak "agysebésznek" se lenni, valamint ne kelljen irogatni, válaszolni, randizni vagy törődni azzal mit szeretne a másik, mégis legyen nő. Komolyan nem értem mit variál a sok némber! Feküdjön a fickók alá azt ennyi... Pfff nők...

@Puerto Prince: nem.nem.nem.nem. Ez a komment nem passzol a narratívába.... rendszer leáll.....ismétlem leáll.... :)

Infomaniac 2022.01.29. 23:54:33

@MsIreneAdler: jaj, de nagyon egyetértek!
Annyi még, hogy a kép dicsérete mellett még az is nagyon jó, ha elolvassa, amit írok a profilomon, és nem sül le az üzenetből, hogy csak a képet látta..
Az olvasás és írás tudás hasznos..

Infomaniac 2022.01.30. 00:03:18

@MsIreneAdler: igen, az lehet.
/azért volt olyan felsőtest, amit én személy szerint szívesen néztem meg/
Megfejtettük barátnőkkel a farokfotók okát is: ugyanez, ő szeret(ne) ilyet kapni nőtől. :)

Cirigli Jenő 2022.01.30. 00:21:49

@Infomaniac: tehát farokfotót nőtől?! Különös, de ma már ezen sem csodálkozom!

Real_Time 2022.01.30. 06:46:58

@MsIreneAdler: Ezek szerint te sem olvasod el teljesen amit írtam. Írtam feljebb, hogy MGTOW életmódot folytatok, tehát már ezen bőven túlléptem, hogy most akkor magasnak vagy agysebésznek kell lenni, hogy mikor mi a trend éppen. Egyszóval nem, nem kell nő. Család meg házasság meg ilyen baromságokat egy épeszű férfiember nem vállal be a mai világban, így ezekre nekem sincsen igényem. Leszarom a CSOK-ot is meg ezeket, piaci alapon törlesztem a saját lakásomat inkább.

Infomaniac 2022.01.30. 08:11:45

@Cirigli Jenő: annyira tudtam, hogy ez jön... :)
Késői órában már nem akartam szaporítani a szót, na

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.30. 09:23:38

@Peni a Valdes: emberismereti okokból. Tudod, hogy érdekel, hogy hogyan viselkednek a különböző emberek a szex előtt

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.30. 09:28:21

@MsIreneAdler: Én megértem ezeket a férfiakat, mivel soha nem voltak csodálva, ahogy én sem voltam. Márpedig egy embernek elég jót tesz az, ha vonzónak látják. Ezért mondom, hogy először is el kell menni egy olyan helyre, ahol főnyeremény vagy két lábon, és meg lehet nézni, hogy az összes elmélet tizenöt másodperccel azután, hogy az első helyes csajnak alányúlsz, megy a kukába. Nem tudom, hány ilyen krapekot láttam már életemben, legyen mondjuk két tucat, akik magyarázták, hogy a nők ilyenek meg olyanok... aztán elmentek egy helyre, ahol nem ilyenek meg olyanok, és gyorsan abbamaradt ez a sopánkodás, lévén mással volt elfoglalva a szájuk :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.30. 09:30:28

@Peni a Valdes: Természetesen nem, csak kíváncsi voltam, hogy miket írnak magukról az emberek, hogyan beszélnek, hogyan viselkednek. Nagyon ráértem az ántsznél :)
Természetesen nők profiljaival is regisztráltam, ne aggódj ;)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.30. 09:50:56

@Peni a Valdes: nincs igazság, tapasztalatok vannak. Aki igazságról beszél, az nettó hazudik

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.30. 10:06:25

@Peni a Valdes: persze, elég sok, tanulságos volt, bár ennyi időm ma már nincsen

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.30. 10:10:35

@Peni a Valdes: sokat dolgozom... az ízlésemhez képest rengeteget, de ez van, ha családapuka az ember

Lorrh 2022.01.30. 10:46:05

@Real_Time: "Család meg házasság meg ilyen baromságokat egy épeszű férfiember nem vállal be a mai világban"

Ez azt jelenti, hogy az épeszű férfiembernek nem lesz utódja, nem lesz kinek átörökíteni az épeszűségét, tehát kihalnak.
Maradnak a féleszűek akik szaporodnak.

Amúgy milyen a mai világ? Túl kényelmes?
Mert a világháborúk alatt szaporodtak az emberek, meg a nyomorok idején is.

Hópihe generációk vagytok - ez az igazság és ezt megideologizáljátok mindenféle marhasággal.

MsIreneAdler 2022.01.30. 11:10:51

@Real_Time: de, én elolvastam, hogy neked személy szerint már nem kell nő, ahogy a miértjét is: az hogy van egy pár igény a nők részéről, aminek nem akarsz megfelelni. Ebből gondoltam, hogy valószínűleg, ha semmi elvárás nem lenne, akkor talán érdekelne a dolog. Egyébként nem minden nőnek ugyanazok a szempontjai ami szerint választ. De ha nem, hát nem. Még mindig korrektebbnek tartom, hogy ezt előre megmondod, minthogy menet közben jöjj rá, hogy ez bizony nem neked való.
Ne mondd, hogy te is benyaltad ezt a CSOK baromságot, hogy ez mekkora biznisz... Igen, az építőiparnak kétségkívül az. De tudod messze nem fedezi egy gyerek költségeit, csak abba gondolj bele, hogy a ruha- és cipőboltokban nincs kedvezmény, ezek a kölkök meg folyton nőnek. Szóval te gyerek nélkül anyagilag bőven jobban jársz, mint gyerekkel.
(egyébként arról is írtam hosszabban, mit gondolok a MGTOW-ról)

Cirigli Jenő 2022.01.30. 11:16:51

@Lorrh: milyen a mai világ? Kényelmes, önző és a végletekig anyagias. Csak akkor adunk, ha kapunk érte valamit.
1. A nehéz idők erős embereket szülnek. 2. Az erős emberek virágzó társadalmakat építenek. 3. A virágzó társadalmak gyenge embereket szabadítanak ránk. 4. A gyenge emberek ismét nehéz időket idéznek elő… és újra és újra.

MsIreneAdler 2022.01.30. 11:21:12

@Puerto Prince: szerintem van egy pont amikor ez már nem billen át, főleg, ha az mnk egy kis rasszizmussal is megtámogatódik... Abból lesz az, hogy "hát nem gondolod, hogy én olyan messzire, olyan nőkkel.." Van akinek már fontosabb az az érzés, hogy (szerinte) jól bosszút állt a gaz nőkön, hogy úgymond "kiszállt" a párkeresésből, minthogy boldog legyen. Most frappánsnak és okosnak tűnik ez a döntés ki tudja, hogy az idő őket igazolja-e.

mgdé 2022.01.30. 11:59:55

@Puerto Prince:

S miket írtál magadnak, amikor ffi profillal írtál rá női profilodra, ill. fordítva, nőivel ffira. S sikerült-e a saját leveleddel felkeltened a figyelmed? Vagy csak - hozzád képest rutintalan kezdő - idegenekét. :)

(Amúgy tudsz "női levelet" írni? Igazi "nőit"? Akár szexről is?)

mgdé 2022.01.30. 12:17:16

@Cirigli Jenő:

"A nehéz idők erős embereket szülnek."

No, ők ritkán boldogok. Pedig megérdemelnék, kemény dolgokat éltek meg. Ismertem párat.

mgdé 2022.01.30. 14:04:14

@Peni a Valdes:

Amit nő ír ffinak.
A másik félét pedig ffi írja nőnek.
(Meg vannak az egyéb variációk, de azokat most hagyjuk, felesleges pluszban még idevonzani a nőgyűlölő nőket és férfigyűlölő férfiakat is.)

Eddigi tapasztalataim szerint - jó, ezek nem levélkék, hanem irodalmi művek - legalább 95%-os eséllyel fel lehet ismerni, s nem a tényszerű tartalomból, hanem a stílusból, hogy nő írta-e? De - felnőtt egyedeket tekintve, kamaszfiúk sms-ezéséri stílusáról nincs tapasztalatom - sms-eknél is és fb üzeneteknél is ezt érzékelem. Akár pl. a "wow"-ról. :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.30. 14:07:02

@mgdé: ok, de konkrétan milyen egy nói levél? mi a titok?

Real_Time 2022.01.30. 14:10:44

@Puerto Prince: Természetesen megváltozik az ember hozzáállása egy olyan helyen, ahol épkézláb nők vannak, vagy ha egyszer találkozik egy ilyennel. Ebben a fekmó rendszerben viszont már nincsen ilyen. Ilyenek voltak még sokáig például a vidéki lányok, mára ennek nyoma sincs, ugyanaz a követelőző, arrogáns, miss picsa stílus van amivel találkozhatsz, mostanra mindenhol.

mgdé 2022.01.30. 14:19:21

@Peni a Valdes:

Én nem tudok olyat írni, csak nagy biztonsággal felismerem. Eddig legalább is. (Pl. ha széles vállakról, kockás hasról és tengerparti naplementéről epedezik a szerző, akkor tutira. :) )

Ezért kérdeztem Prince-t, hogy ő tud-e hitelesen, női lélekkel írni?

mgdé 2022.01.30. 14:30:51

@Real_Time:

"ahol épkézláb nők vannak"

Azért azt ne gondoljuk már komolyan, hogy a burmai vagy a szomáliai elvárt női viselkedés lenne a követendő minta. Ennyi erővel akár lelketlen állatoknak is tarthatnánk őket, középkori keresztény filozófusok ehhez még írásos, a Bibliára hivatkozó komoly dokumentációt hagytak ránk, lehet olvasgatni ...

Ja, igen, "elfogult" vagyok, nem csak anyám volt, de van húgom is, és lányom is, s nem eléggé elítélhető módon, képes vagyok azt hinni róluk, hogy ők is emberek. Bezzeg, ha rendes, elvhű athoszi szerzetes lennék, nem is venném komolyan az ilyen hozzám hasonló elhajlókat ...

Real_Time 2022.01.30. 14:38:59

@mgdé: Hát ez az hogy nektek már minden "elvárásnak" minősül mint például a kedvesség, de mostanra már a szex is.

mgdé 2022.01.30. 15:46:48

@Real_Time:

"nektek" ???
"a szex is" ???

Imádok nőkkel szexelni, sőt, szoktam is. :D

Lorrh 2022.01.30. 17:09:28

@mgdé: ettől még lehetsz nő.
Nem tudni egy nick alapján hogy ki a ffi, ki a nő.
Én is bármi lehetek.

mgdé 2022.01.30. 19:37:01

@Lorrh:

Sőt, akár AI, azaz mesterséges intelligencia is lehetek, meg másképp szaporodó űrlény is. :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.31. 09:26:06

@mgdé: Sokfélét írtam, próbáltam klisés lenni és olyan, amit itt-ott összehallottam, hogy hogyan viselkednek "a nők" meg "a férfiak". Próbáltam adni az átlagot. Amúgy nőként nem tudom, hogy tudnék-e. Sokat beszélgettem a fajtájukkal, háziasítottam őket és be is oltattam azokat, akikkel egy fedél alatt vagyok. De hogy a szexről meg minden? Áhh...
süti beállítások módosítása