Értem mindent feladna

2010. március 22. 07:16 - Panni CsP

„Megszakítottam a kapcsolatot azokkal az ismerőseimmel, akiket nem szeretett, nem jártam többet bulizni, hozzá költöztem” - A lány mindent feláldozott férjéért, akit mindez teljesen hidegen hagy. A házuk is csak róla szól, a feleségnek mintha nem is lenne ott nyoma. A lány teljesen beborul, elszürkül, mígnem megismerkedik a Második Nagyővel. Újra kivirágzik. Most kiderül, hogy a választást nem lehet a végtelenségig halogatni.

 

Sziasztok! Rengeteget gondolkodtam azon, hogy megírjam-e ezt az egész történetet, de úgy érzem, muszáj kiírnom magamból. Előre leszögezném, hogy tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy nem korrekt, amit művelek. És ez még enyhe kifejezés. Viszont szeretném, ha mindenki észrevenné, hogy az élet nem csupán fekete és fehér, hanem bizony néha becsúszik egy kis szürke is, hiába nem szeretnénk. Szóval, kezdeném az elején. 2 éve férjnél vagyok. Nem, ez nem álmaim kapcsolata. Már régen nem. Valahol az esküvőt megelőző 3 hónapban romlott el végleg minden. Legalábbis azt hiszem.

Az egyetlen ok, amiért végül igent mondtam, hogy megígérte, megváltozik. Illetve, nem is meg, hanem vissza. Olyanná, amilyen volt. Olyanná, akibe beleszerettem, és akit szeretek a mai napig. Bizony-bizony, még most is szeretem, akármit is gondoltok majd, ha végigolvastátok. Persze, ez már nem szerelem. (Tudom, itt vascső, meg minden, de nagyon szerelmes voltam és a tündérmesékben is hiszek a mai napig.) 4 éve vagyunk együtt. A kapcsolatunk eleje is inkább viharfelhős volt, mint rózsaszín. Ugyanis a környezetünk képtelen volt elfogadni kettőnk kapcsolatát. Ennek egyik oka a korkülönbség volt, a másik pedig az „elődöm”. Próbáltam nem magamra venni a rengeteg bántást és piszkálódást, de van egy szint, ami után már nem tud többet lenyelni az ember. Nálam is eljött. Kiborulások, sírógörcsök következtek, de szigorúan akkor, ha más nem látott, maximum a férjem. Nem adhattam meg azt az örömöt, hogy lássák a szenvedésemet. Ez a képmutatás kifelé, pedig rengeteg energiámat emésztette fel. Viszont a férjem soha, egyetlen egyszer sem állt ki mellettem a barátaival szemben. Megtörtem. Már nem voltam az a csillogó szemű, mosolygós lány, aki előtte. A barátaim nagy része ezt hangoztatta is, próbáltak felvidítani, de hosszú távon nem ment.

Szerelmes voltam, mint még soha! Nem hallgattam senkire, csak a páromra. Otthagytam a várost, ahol éltem, a lakásomat, a barátaimat, leszoktam a dohányzásról, megszakítottam a kapcsolatot azokkal az ismerőseimmel, akiket nem szeretett, nem jártam többet bulizni, hozzá költöztem, mindent feláldoztam érte. Az egész életemet, a szokásaimat, a külsőmet, az öltözködésemet, mindent átalakítottam olyanná, amilyenné szerette volna. A mai napig egyetlen polcdarab az enyém az otthonunkban, valamint egy ruhás szekrény. Ha valaki átjön hozzánk és szétnéz, sosem jönne rá, hogy nem egyedül lakik itt a férjem. Semmi sem utal rám. Talán csak a fogkefém. Tökéletesen tükrözi a kapcsolatunkat a házunk, hiszen ott is minden kizárólag róla szól.

De a fő probléma nem is ez, hanem az, hogy egyszerűen nem foglalkozik velem. Sosem. Már régóta nem beszélget velem, csak ha valamit el kell intéznem neki. Ül az egyik szobában a gép előtt, én pedig a másikban. Aztán megunom és lefekszem aludni. Másnap pedig kezdődik elölről ugyanez. Soha semmilyen ünnepre nem kapok semmit… Nem tárgyi dolgokra gondolok, még egy névnapi puszit sem ad. Sosem főzi ő a reggeli kávét, sosem csinált reggelit, sosem mosogatott még el egyetlen poharat sem. Volt olyan, hogy négy napra el kellett utaznom. Amikor hazaértem, akkor a mosogatóban és az asztalon várt a 4 napi pohár- és tányérmennyiség. Sosem porszívózott. Sosem törölgetett. Egyszerűen mindent én csinálok. Nem, ez nem túlzás. Tényleg így van. Neki minden fontosabb, mint én. Még az én családommal is sokkal többet foglalkozik, mint velem. Vicces, nem?

Régen nem zavartak annyira ezek a dolgok. De már nincs lángoló szerelem és lila köd. És felnyílt a szemem is. Egyszerűen semmi sincs, ami mellette tartson, kivéve, hogy szeretem. Nagyon szeretem és nem akarok fájdalmat, csalódást okozni. Ezerszer elmondtam neki ezeket a dolgokat, de ő mindig csak kinevetett, meg azt állította, hogy nem így van. Pedig nagyon is így van. Megpróbáltam rengeteg módon javítani a kapcsolatunkon, de semmi sem segített. Megfulladok mellette. Elszívja minden erőmet. Ha pedig programot csinálok magamnak valamelyik barátnőmmel, akkor utána tutira beleköt valamibe. Az a mániája, hogy a barátnőim ellene hangolnak. Pedig kicsit sem. Sőt! Ha ők nem lennének, már régen elhagytam volna. Unalmasak és üresek a napjaim.

És most következzen, ami miatt igazán jöhet a vascső. Az egyik barátnőm munkahelyén megismerkedtem az egyik munkatársával. Mint egy mágnes, úgy vonzott magához, de nem történt semmi. Aztán 1 héttel később felhívott a barátnőm, hogy elkérte a számomat, megadja-e? Csak 3 nappal később döntöttem úgy, hogy OK. Elindult az sms-és telefonáradat. Újra kinyíltam. Vidám voltam és fülig ért a szám. Aztán találkoztunk és elcsattant életem legtökéletesebb csókja. Minden pontosan úgy volt, ahogyan a nagykönyvben meg van írva, vagy mint a filmekben. Varázslatos volt... De! Merthogy „de” mindig van. Neki is családja van, valamint 2 felnőtt és önálló gyermeke, bár a feleségével sokkal inkább a megszokás vezérli a kapcsolatot. Zuhantunk a szakadék felé, bár sosem feküdtünk le egymással. Benne minden pontosan megvan, amire szükségem lenne. Aztán váratlanul kilépett az életemből. Sem sms, sem hívás. Szenvedtem. Nagyon. Aztán megint elém sodorta az élet és bevallotta, hogy azért tűnt el, mert úgy érezte, értem mindent feladna, elhagyná a családját is, csakhogy együtt legyünk, de ezt ugyebár nem szabad. Nem teheti meg. És sajnos igaza van. Ennek ellenére újra és újra összefutunk. Ha esetleg pár napig nem jut eszembe, akkor kivétel nélkül mindig történik valami, amiről beugrik. Mintha valami magasabb erő nem hagyná, hogy elfelejtsem. És ugyanez történik vele is. Most eltelt 3 hónap úgy, hogy nem kommunikáltunk, nem találkoztunk. De pár napja ismét összetalálkoztunk. Megőrültem azért, hogy hozzámérjen, hogy rám nézzen, hogy átöleljen. És mivel meg is tette mindezt, tudom, hogy pontosan így érez ő is. Ezeket nem lehet eljátszani. De mindkettőnknek ott van a szemében, hogy ezt nem szabadna megtennünk, hogy ezt el kell nyomnunk magunkban. De hogyan? És meddig? És mi van, ha nincsenek véletlenek? Mi van, ha azért kerülünk folyton egymás látóterébe, mert nekünk együtt kellene lennünk? Mi van, ha csak együtt lehetünk igazán boldogok? Mi van, ha sosem tudjuk elfelejteni egymást? Itt tartunk most. Megszakadt a szívem. Ismét nem tudok mosolyogni. Ismét megpróbálom elfelejteni és beletörődni abba, hogy nekem ez jutott. Beletörődni abba, hogy máshoz mentem hozzá és ő is másé. Mint már az elején is írtam, tudom, hogy jár a vascső. De az érzelmeket nem mindig lehet elnyomni. Bár erős vagyok és tovább fogom játszani a tökéletes feleség szerepét, akkor is, ha belebetegszem. Mert mindezek ellenére is szeretem a férjemet és reménykedem, hogy újra olyan lesz, mint amikor megismertem.

 

 
209 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr501858322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillag× 2010.03.22. 07:48:38

Boss megelőztelek :P :P

boss888 2010.03.22. 08:21:13

Szép történet! Minek kínozza magát valaki? Ha nem jó a kapcsolat be kell fejezni.

boss888 2010.03.22. 08:24:12

@csillag×: Aki korán kel, álmos marad!:P

Madpapa 2010.03.22. 08:49:35

Nézd, teljesen jól látod, hogy a jelenlegi kapcsolatod halott és hiába erőlködsz te, ha a férjed nem akar már semmit tőled. Nagy a valószínűsége annak, hogy a férjed 'iránytűje' már másfelé mutat. Egy egyenrangú kapcsolat, két egymást szerető és tisztelő embek kapcsolata. A tiétek messzi nem az, hisz azt írtad mindent feladtál már érte. Gyakorlatilag megalázkodtál és leereszkedtél a kapcarongy kategóriába. A vesszőfutásod csak folytatódni fog ha nem teszel ellene valamit. Egyik módja, hogy szembeszállsz a férjeddel és megpróbálod a jogaid helyreállítani. A másik az, hogy elhagyod. Mindkettő nehéz.
Az újonnan kialakuló kapcsolatod gyakorlatilag a szeretetéhséged miatt van. Teljesen mindegy, hogy kit vetett az utadba a sors. Viszont lerendezetlen előző kapcsolat miatt ennek kimenetele is több mint valószínű, hogy kudarcra van ítélve. Az új pasi hidd el egy jó kis kúrást akar csak. Lehet beetet, hogy így meg úgy szar a kapcsolata a feleségével, de ha odakerül a sors ismét csak pofára fogsz esni. Nos egymás után két pofáraesés szerintem nem hiányzik, hacsak nincsenek mazó hajlamaid.
Szóval teremts tiszta szituációt, és önmagad sose add fel!

vendriner aladár 2010.03.22. 08:51:47

Neked nem vascső kéne, hanem egy kis szado korbács! Vörösre verném a segged vele, hogy így teszed tönkre az életed! Rég olvastam ennyi negatívumtól csöpögő sztorit. Ami szomorú, hogy ez bizony valóság. Egy fontos dolog azért szerintem mindenképp van a sztoriban, hogy elcseszett kapcsolatból ki is lehet lépni. Nem könnyű, de ki lehet lépni belőle. Nincs gyerek, s nem vagy te senkinek a rabszolgája. Nem értettem soha miért kínozzák az emberek magukat fölöslegesen, de biztos van oka! Mindenki a saját sorsának a pogácsa!

Kósza 2010.03.22. 08:52:03

Érteni értem, csak föl nem foghatom ezt a történetet!
Nem tudom elhinni, hogy ilyen van.
Jó reggelt mindenkinek!

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 08:57:17

tavaszreggelt!:-) Posztíró durván rászorul pár életvezetési tanácsra: nekem úgy tűnik, ügyesen sikerült a saját maga által állított csapdába belesétálni, most pedig benne akar maradni, tudván, hogy neki ott nem jó. Érdekes hozzáállás, de akinek napi rutin a képmutatás és a színészkedés, attól nem is olyan meglepő. Ráadásul a "tökéletes feleség" épp nem az a drámai szerep, amibe bele kellene halni, de hát sokféle formája van az öngyilkosságnak, csak értelme: az nincs.

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 09:06:04

Nem tökéletes feleség vagy, hanem feddhetetlen ingyenszobalány.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.03.22. 09:22:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Talán segítene egy életvezetési tanács. Szerintem már a kommentek zöme is ennek fogható fel. Én sem hiszem, hogy meg fog változni az illető, mert miért is, mitől is változna meg. Különösen egy olyan férfi, aki már megszokta a kitaposott edzőcipőjét.

summerstorm 2010.03.22. 09:23:21

Kedves Posztoló!
Ha javasolhatnék neked valamit...
Lépj ki abból a házasságból, a tökéletes mintafeleség szerepének a további folytatása helyett, mert hogy ez már rendbejönni nem fog, abban biztos lehetsz... Mert ha meg is akarna változni a férjed, te már többé akkor sem fogsz tudni úgy nézni rá, ahogy régen, mint ahogy boldog sem leszel vele... Lehet, hogy szereted, lehet, hogy nem akarod megbántani, de már boccs.... Ő mit is csinál(t) veled?
Már az esküvő is nagy butaság volt, attól várni a megoldást, hogy ha valami szar, akkor jól egymáshoz láncoljuk magunkat, hátha akkor minden megváltozik... BASSZUUUS!!! De erre már magadtól is rájöttél, hogy nem, nem fog.
Ha szeretnél még boldog lenni, akkor legyél szépen erős, és lépj ki ebből a házasságból... ne a másik pasi kedvéért, ne azért, hogy esetleg majd vele lehess...
Hanem magadért. Azért hogy újra mosolyogj, hogy újra jól érezd magad a bőrödben, hogy újra megtaláld saját magad, akit ha jól olvastam, szépen feladtál(ráadásul önként és dalolva)...

summerstorm 2010.03.22. 09:24:27

@Kósza:

drága Kósza, a szerelem vak....
és hülyét csinál az emberből :(...

Wannabe 2010.03.22. 09:28:11

Ilyenkor szokott az jönni a hasonló hülyéknél, hogy "szülök neki egy gyereket, attól majd biztos megváltozik".

summerstorm 2010.03.22. 09:29:04

@Panni CsP:

Na igen, ilyenkor még szokott jönni az a rész is, hogy ha eddig jó volt, akkor most mi a baj, miért nem jó tovább...?
Mert megszokta. Mert a csaj elfogadta, és nem vágta az arcába...

2010.03.22. 09:29:49

@madpapa:
Attól tartoz mazó hajlamai vannak, azért van most a jelenlegi helyzetben.:)
Végig sem olvasom, mert már unom azt, hogy mindenki pontosan tudja, hogy nyakig ül a kakában és nem változtat.

summerstorm 2010.03.22. 09:30:54

@Wannabe:

na az a következő idióta kör...
És akkor jól boldogtalanná teszik egymást, és még tönkretesznek egy gyereket is... vagy ha úgy alakul akkor mondjuk kettőt...

Kósza 2010.03.22. 09:31:19

@mooon:): tudom, ezért írtam, hogy érteni értem, csak ésszel föl nem foghatom :)

summerstorm 2010.03.22. 09:31:48

@Traktorka:

akkor rám büszke vagy, ugyeeee :)?

Muha 2010.03.22. 09:37:28

jóreggelt.

"Értem mindent feladna"

Ez feltételes mód, ugye?

2010.03.22. 09:42:17

"bevallotta, hogy azért tűnt el, mert úgy érezte, értem mindent feladna, elhagyná a családját is, csakhogy együtt legyünk, de ezt ugyebár nem szabad. Nem teheti meg."

2 felnőtt, önálló gyerekkel tényleg sok oka van maradni.

Az a rossz hírem van Kislány, hogy vagy csúnyán átvernek, vagy csúnyán puhapöcsöt találtál. Mindkét verzió tök unalmas, és szánalmas.

Manzanilla 2010.03.22. 09:44:20

Anyám borogass, ez már megint milyen poszt ez?
Szenvedés volt már csak végigolvasni is, úgy süt belőle az emberi butaság.... Szomorú dolog ez.

Madpapa 2010.03.22. 09:47:18

@Traktorka: a kislány egy kis apakomplexussal is meg van áldva ... :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 09:50:42

@Panni CsP: semmi okot nem látok arra, hogy megváltoztassunk egy másik embert. Talán magunkon tudunk faragni valamennyit. Az életünkön azonban igenis lehet változtatni, vagy javítunk a meglévő kapcsolaton, ha van hozzá erőnk, vagy kidobjuk a szemétbe, és ehhez is kell erő. Vagy határtalan tűrőképességre gyúrunk, akkor a cél eléréséhez posztíró megoldása ideális lehet.:-) Mindez választás kérdése, ha van fogalmunk arról, mit is akarunk. A leírtak alapján posztíró azt választotta, hogy vegetálva elföldeli saját magát. Remélem, még meggondolja magát, de sokat nem tehetek érte, rajta múlik.

@mooon:): szia!:-) "Ő mit is csinál(t) veled?" Amit hagytak neki.:-((

2010.03.22. 09:50:58

@madpapa:

Önbüntetés-szindrómában is igencsak szenved, angyalom.

Mondjuk én az apukákat sem értem, hogy miért jó a "gyerekeikkel" dugni. Aztán csodálkoznak, hogy nem működik a kapcsolat. Illetve, de pontosan értem, csak mindig kiakadok rajta.:)

Kósza 2010.03.22. 09:52:38

@Traktorka: ez honnan jött le neked, hogy itt apuka a "gyerekével" dug?

nusss 2010.03.22. 09:53:57

Kedves Posztiro!

lepj ki amig lehet! de ne a masik pasi utan kapkodva (lian effektus). szerintem Te ezt magadban mar valahol eldontotted, csak megerositest varsz; de meglepni csak Te tudod. Miert jo, ha megalaznak? Nem ersz ennel tobbet? Aztan ha a ferjednek "befigyel" egy jobb mint Te, akkor azonnal lepni fog, ne aggodj, hacsak nincs mar benne egy hazassag melletti kapcsolatban (gondolom, szex mar reg nincs, anelkul meg a pasik elegge nehezen birjak). Akkor pedig a maradek kis egodat is kaparhatod ossze a foldrol kiskanallal.
Ez az ember nem szeret Teged, csak megszokott. Amig nincs gyerek, menekulj. Utana csak rosszabb lesz. Megvaltozni nem fog. Maximum az elejen jatszhatott egy jo kis szerepet, aba estel bele, ez pedig az igai enje. Valoszinu az tartott mellette, hogy "elvett felesegul". Nem tudom, ez sok nonek ma miert eletcel, akar egy szar kapcsolatban is... ahelyett, hogy ahhoz mennenek hozza akivel valoban van ertelme. Ha mar az eskuvo elott harom honappal elromlott a kapcsolat, az azt jelenti, hogy szar volt az mindig, csak Te akkor jottel ra (ha belulrol rajossz, akkor mar gaz. Kerdesem: miert kellett akkor az eskuvo?

Madpapa 2010.03.22. 09:54:21

@Traktorka: ugyan már, azért a lejárt szavatosságú anyu helyett egy primőr áru azért valljuk be mégiscsak vonzóbb ;-)

2010.03.22. 09:54:37

@Kósza:
ha nem érted, akkor hagyjuk is, bocs. ma nem vagyok magyarázós hangulatban.:)

csillag× 2010.03.22. 09:56:09

Borús reggelt Mindenkinek! :)

Kedves Posztíró ha tényleg úgy éled az életed, ahogy elénk tártad, akkor nincs maradásod a házasságodban! A férjed tuti nem fog megváltozni. "Bentlakásos" bejárónő vagy! Csak megaláz. Nem veszed észre??..Illetve leírtad..szóval észre veszed! De miért nem lépsz?? Saját magad állsz a boldogságod útjába!!
A másik pasi szerintem nagyrészt azért is vonzó számodra mert ugye tiltott gyümölcs. Én nem vennék mérget rá, hogy vele boldog lennél, de a mostani kapcsolatodból mindenképp tűnés!! :)

2010.03.22. 09:57:08

@madpapa:

Tényleg, fájdalomcsillapító injekciónak pontosan megteszi.
Meg drámázni is lehet vele, végre!
Simán le lehet vele nyomni 256 rész Homok titkait 3-4 év alatt!:))))

blah 2010.03.22. 10:01:40

Ostobaság ellen nincs orvosság...
Egyvalamiben igaza van, bele fog betegedni.

yasodhara 2010.03.22. 10:02:22

Lehet en vagyok hulye,de valahogy sehogy ertem..Szeretem,de..mit szeret? az a baj a szart is siman meg lehet szokni es utanna lehet mondani szeretem csak mar nem jo vele.Neha bele kell forditani az arcot a tukorbe es azt mondani
lepek.Magam is megtettem mikor ket kezzel szoritottam a fost.Ha valaki azt varja toled legyel mas akkor az a valaki nem teged akar hanem azt a mast. es igenis fekete feher ez.Nagyon ritka az ,h jon a feher lovag es azt mondja nem baj,h ferjnel vagy majd en kiszabaditalak...csak magadert felelsz,es csak magad tudod szomoritani is ha massal nem hat ,hogy csalodsz az osztoneidben,sajat magad mergezed,nem a hapsi a hibas,Ferfi nem fogja azt mondani menj amig nincs uj neki..es ha jol latom magad is erre jatszol.Kar tonkre menni normalisan azert szuletunk,h boldogok legyunk

summerstorm 2010.03.22. 10:03:48

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

pontosan...
Ha egyszer sz@arba se vette, akkor nem tudom, hogy miért kell most annyira aggódni a lelkéért... megvan annak az oka, amiért ő már elkezdett kinézegetni ebből a kapcsolatból...
Ilyenkor kell képesnek lenni dönteni, és utána a saját lábára állni. És igen is ki kell mondani, hogy itt a vége...

Valószínű, hogy jelenlegi férjjel lesz még egy-két menete, hogy mi lenne, ha megjavítanák, csak az a megjavítás a nulla megoldásszázalékkal rendelkezik, úgyhogy felesleges is...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.22. 10:07:13

Ember.
Ez olyan sztori amiket hozzám írnak.
Jah azokat én írom...
Mindegy.

Nem lehet ennyire gejl valaki.
Ezt nem te kamuztad, posztíró? Nem mintha nem dicsérnélek meg érte, mert hullajó de komolyan
Ritka gusztustalan, gejl, és az összes sztereotípiát ,amit el lehet mondani egy házas nőről, azt tartalmazza. A férje cselédje lett, mert azt hiszi egy kapcsolatban a nőnek ez a szerep a megfelelő, az elvárt.
De jááájj, nem kap megbecsülést.
Hogy kapna ha magát cseléddé degradálja?
Aztán jáááájjj jööön a szeeeerelem.
De hahh!
Ott a bűntudat!!
NEM lehet, neeeem!
Mert a kötelesség! Cselédnek lenni még 40 évig!
Az mindet űberel! Az a döntő!
És hát majd megváltozik a férj. Hát honne változna meg. Pont meg szoktak változni, a cseléd mellett. Hirtelen értékeli a szolgát. Felemeli magához.
Baromparádé.
Ha erre szoktattad, ne csodálkozz, ha így kezel.
És nem fog változtatni ,mert neki így kényelmes. Viszont érdektelenné válik a néni. UGyan ki akarna a cseléddel édelegni, hacsak nem perverz?
Senki.
Semilyen vágy nem ébered bennem egy mártírom, önmagát alázó néni iránt.
Cica, ha te nem változtatsz, a bácsi nem fog!
És ne mártíromkodjál, lépjél!
Döntsd el végre, hogy emberhez méltó életet akarsz-e?
Ha igen, akkor lépjél.
APut akarod még? Akkor aput eztán nem szolgáljuk. Bár gyanítom az új szisztemet nehezen szokja meg. Ágálni fog ellen apuci.
Mert az volt kényelmes.
Ha nem tetszik neki, hogy te vagy a szolganéni, akkor meg falcolj le.
De ne ríjjá, és ne sajnáltasd magad.
És ne mártíromkodj. Magad hoztad ilyen helyzetbe magad. SEnki nem várta tőled, hogy cseléd légy.
Illetve ha elvárta, nem kellett volna hagyni.
Értem?
Na tessék dönteni.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.22. 10:08:16

vállik két el.
Nah segítettem, remélem.:D

katjatjuta2 (törölt) 2010.03.22. 10:08:46

Mérhetetlenül felidegesített ez a poszt!!!!
Meg a tömény önsajnálat...Ha vki ennyire jól látja a problémákat-mert jól látja-akkor lépni is merjen! És ne egy másik kapcsolatba kapaszkodva-mert az vagy működni fog, vagy nem-hanem saját jogán.

Szerintem az embereket nem lehet megváltoztatni, vagy elfogadjuk olyannak amilyenek, vagy nem és keresünk mást.
A férj nem fog megváltozni és ezzel nincs is semmi baj, ő egy önző típus. Olyan nőt keres magának, aki az önzőségét tolerálja.És mindig fog ilyet találni.
Egy magabiztos, önmagát nagyra becsülő nő kb. 2 perc alatt küldené el a sunyiba. A posztírónak viszont nincs önbecsülése, ha lenne már az első szülinapi nemköszöntésnél kiszállt volna a kapcsolatból. De nem...ő csak tűr és tűr és mérhetetlenül sajnálja önmagát.

Valószínűleg azért mert megfelelő neki így ez a kapcsolat. Ki tudja, talán ezt látta otthon a szüleinél is? Lehet,hogy ez a minta és csak ezt másolja tudat alatt? Ezt neki kell tudnia.

A párunktól, társunktól, gyermekeinktől, munkatársainktól, egyáltalán az emberektől mindig annyit kapunk, amennyire önmagunkat értékeljük. Ha nekünk megfelel, hogy nap-nap után felmosórongynak tekintenek, akkor úgy is jó, ha meg nem akkor a sarkunkra kell állni!!!!

2010.03.22. 10:09:53

@yasodhara:

"két kézzel szorítottam a fost" áááá, ez mekkora jó hasonlat!:)))

Azt is jó látni a sztoriban, hogy azt várja, hogy majd a másik Dzsoni jól megmenti, neki csak szépen rebegtetni kell a szempilláit és problem solved. Mármint megmenteNÉ, ha megint nem alkalmatlan Dzsionit fogott vóna megmentőnek, akire jóóóól rá is lehet vetíteni, hogy ő a veritopnámberván-egymásnakvagyunkteremtve-ripityom.:))

Vazze, csak nem úszódik meg az a magábaszállás, meg elgondolkodás, hogy "miért vagyok én ilyen szerencsétlen, hogy engem mindenki csak kihasznál?".

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.22. 10:10:16

@gájricsi dezső: jah mégse két el. Jól írtam elsőre. "válik."
Pitcsába

mazochista feleség 2010.03.22. 10:10:58

Sziasztok! Én írtam a posztot. Először is köszönöm szépen a tanácsokat! Mint ahogy sokan írtátok is, én is érzem, hogy lépnem kellene. De nagyon nehéz. Igazából nincs hová mennem. Együtt dolgozunk. A ház az ő családjáé. A barátnőim többsége az ő barátainak a partnerei. A hobbym lévén ismertem meg, így azt is el kellene felejtenem, hogy ne találkozzunk többet. Szépen elérte, hogy gyakorlatilag az egész életem róla szól, tehát mindenen változtatnom kellene (ISMÉT!), hogy új életet kezdjek. Munkát, otthont, barátokat, hobbyt... Ez pedig sokkal nehezebb, mint gondoljátok!
Próbálok erőt gyűjteni, más munkákra is jelentkeztem már, szóval talán sikerül.

Tényleg köszönöm a kommenteket, már az is sokat segített, hogy kiírtam magamból.:-)

U.I.: Megmondtam neki, hogy nem szeretnék jelenleg gyereket, mert bizonytalan a kapcsolatunk, ráadásul az én szüleim is elváltak anno, tehát tapasztalatból tudom, hogy nagyon nagy hülyeség lenne!

U.I.2.: Nem az "apukám" egyik sem, Traktorka! Ráadásul én sem 18 éves vagyok már! :-)

Nicole drága 2010.03.22. 10:11:16

El nem bírom képzelni, hogy lehet azt megcsinálni, hogy semmi ne utaljon a jelenlétedre a házban? Se egy cd, se egy könyv, se egy intimborotva?!?!...Ezt így hogy?

Meg: Nem beszél, nem törődik veled, s te szereted a férjed? Szerintem nagy bajnok vagy önbecsapásban. A másik vonal se tiszta.

Nézz rá kívülről!
Segítenek a kommentek. Gondolkodj rajtuk, ne sértődj be..

Shirkan8 2010.03.22. 10:13:16

Menj, menj, menj kislány!
Ha van hova, kihez menned, ha nincs.
Meghalsz ebben a kapcsolatban.
Senki nem ér ennyit.
Csak Te vagy.

csillag× 2010.03.22. 10:13:23

@mazochista feleség: :):) :) hmm..ezek a mosolyok csak a nevedre vonatkoznak ;) :P Hát igen..

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 10:13:37

@mooon:): az a helyzet, hogy én innen nem tudom megmondani, hogy javítható-e a dolog. Valahogy nem látom, hogy őszintén megmondta volna a férjének, hogy őt zavarja, hogy minden házimunkát neki kell elvégezni, zavarja, hogy soha nem köszönti fel ünnepekkor,de leginkább az zavarja, hogy unja az egész kapcsolatot úgy, ahogy van. Lehet, hogy így volt, és nem történt semmi, akkor jobb választás lehet, ha kukázza. De ezt nem nekem kell tudni.:-)

Madpapa 2010.03.22. 10:13:58

@Traktorka: gugliznom kellett, hogy rájöjjek mi ez a Homok titkai, de mostanra már kikupálódtam :-))))

2010.03.22. 10:18:00

@mazochista feleség:
oké, apus sztori visszaszívva.:)

Ne ragaszkodjál annyira a jelenlegi életedben SEMMIHEZ. Ennyi a titok.
Csak pénz kérdés a lelépés, hogy egy albira-valód legyen. Más nem számít, mert MINDENT fog dobni az élet, ha megléped, hogy elindulsz "élni". Új barátaid is lesznek, meg mindened lesz, csak lépni kell.

És még annyi tanácsom volna, ha megengeded, hogy ha rendeződnek a soraid, akkor kellene önismeretezni, hogy miért nem állsz ki magadért egy kapcsolatban.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.22. 10:18:05

@mazochista feleség: Szedd össze magad, és ne cselédkedj tovább. Magad tetted magadat ebbe a gödörbe, és mindig van megoldás. Az a megoldás, hogy újrakezded.
Nehéz lesz, kutya nehéz az elején, de inkább mint 40 év cselédkedés, megaláztatás.
Oksi?
Tessék lépni.
Hajrá.
Bocs, kemény voltam, de ébresztő!
Nem sértegetni akartalak, hanem felrázni.
Súlyos hiba ezt a dolgot folytatni tovább.
na csók

Rebelde 2010.03.22. 10:26:03

@Traktorka:

azért elkezdheti most is feltenni a kérdéseket magának, adhat egy löketet a továbbiakhoz:)

2010.03.22. 10:26:17

@madpapa:
Egyébként annyiban jó volt a sorozat, hogy nem egy szépségkirálynő volt a főszereplő, hanem egy húsvér NŐ.:)

Közben énelekni is lehet hogy
"Ungászungáungéé, ungászúúún-gáungé".:))))

Na, most azért lesz egy kis képzavar, annak aki megfejti, hogy melyik filmzenéből idéztem.:))))

Doktor Kotász 2010.03.22. 10:26:59

Szterintem lépj ki ebből a házasságból, de a nős szeretődet is felejtsd el, mert ő is csak félredugásra használ ki téged.

Kósza 2010.03.22. 10:27:02

@mazochista feleség: helyes, hogy legalább gyereket nem akarsz szülni még! MErt a leggyakoribb csapda az, hogy majd 1-2 gyerek megváltoztatja az életet, aztán ha az sem, akkor költözzünk másik házba, vegyünk nyaralót,....stb Ezek mind mind pótcselekvések! Vigyázz!

Rebelde 2010.03.22. 10:28:13

" Bár erős vagyok és tovább fogom játszani a tökéletes feleség szerepét, akkor is, ha belebetegszem."

csak hogy érdemben is hozzászóljak:)

nem erős vagy hanem hülye... ennyi

Rebelde 2010.03.22. 10:29:06

@Traktorka:

ez a rabszolgasorsból volt, bocs:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 10:29:27

"az érzelmeket nem mindig lehet elnyomni." Az észt sem, mégis mennyi embernek megy.:-)

nusss 2010.03.22. 10:29:47

@mazochista feleség: a baratnoid, ha tenyleg a baratnoid, akkor tartani fogjak veled a kapcsolatot a szakitas utan is. Ha nem, akkor annyit ertek, nem voltak igazi baratnok. Ujakat meg mindig lehet szerezni. Ne aggodj, amint neki lesz mas, ugy dob ki a kozos hazbol meg a kozos munkabol, hogy a labad nem eri a foldet. Menj elebe a dolgoknak;

A szuleidhez nem tudsz visszamenni? Csak amig nem talalsz alberletet vagy masik munkat. Nem kell abban a varosban maradnod.

A hobbidat meg nem kell abbahagynod, nem tudom, mi az, de nem hinnem hogy az orszagban azon az egyetlenegy helyen lehet csinalni.

Egyebkent meg mi lenne, ha kimennel kulfoldre egy kicsit? Ez segitene onallosodni, mert jelenleg minden vagy csak nem onallo felnott ember, egyedul ugy tunik keptelen vagy letezni. Talalsz valami idoszakos melot, felejteni, penzt gyujteni, nyelvet tanulni remek lehetoseg.

A szakitas csak addig nehez, mig meg nem leped, meg utana az elso par het/honap. Amit el kell kerulni, hogy mindenaron kapaszkodni valaki masba. Tanulj meg kicsit egyedul lenni, aztan kesobb mar pontosan tudni fogod, mit nem akarsz.

Rebelde 2010.03.22. 10:29:55

@Rebelde:

illetve inkább Isaura, megkavarodtam:O

2010.03.22. 10:29:56

@Rebelde:

Ha magamra vonatkoztatom, én is hiába tettem fel magamnak a kérdéseket annakidején. Magamnak hiába. Más már kinyílt szemű embernek viszont annál több értelme volt feltenni a kérdést, mert tudott érdemben válaszolni.
Beszűkült tudattal nehéz magunknak okoskodni, főleg az út elején, úgy vélem.

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 10:30:15

@mazochista feleség: "Igazából nincs hová mennem." Valahogy sejtettem, hogy innen fúj a szél. Ha ennyire semmitmondó lett ez a kapcsolat, csak a szükség lehet összetartó erő már - ha nem túlzás ezt annak nevezni. Nem akartam ezt is odaírni a szobalányos megjegyzés mellé, nehogy kezdetét vegye az általánosítás-ellenes fikaparádé. Ezért örülök, hogy végül a kommentedben azért leírtad a lényeget te magad is. Így sokakat megkímélsz a sorok között olvasással való küszködéstől. :) Persze kevésbé fájdalmas elhitetni magaddal, hogy a férjed "régi énjét" még mindig szereted, mint szembenézni vele, hogy a kényszer nagy úr. Ettől függetlenül még találhatsz valakit, akivel érzelmileg és anyagilag is kiegyensúlyozott kapcsolatot tudsz kialakítani. A nős férfiakra viszont nagy eséllyel csak az idődet vesztegeted: a többségük tényleg nem hagyja ott a bejáratott, megszokott kényelmestutit csókkirálynők kedvéért. A barátnőd munkatársa viszont még a korrektebb típust testesíti meg - legalább nem hülyített és hitegetett masszívan évekig a csakszex miatt. De láthatod, hogy ebben sincs sok perspektíva.

csillag× 2010.03.22. 10:30:59

@mazochista feleség: ha kilépsz a házasságból (mert ki kell) Akkor szembesülhetsz azzal, h valószínű fűt-fát fog ígérgetni a férjed. Neked nem szabad bolondnak lenned és bedőlni neki!!! :)

Rebelde 2010.03.22. 10:31:07

@nusss:

igaz, makramé meg köcsögkészítő tanfolyam számtalan helyen van:)

2010.03.22. 10:32:36

@Rebelde:
Makramézni én is szívesen megtanulnék, anyám tök szépket csinyált gyerekkoromban.:)

nusss 2010.03.22. 10:32:40

@Rebelde: ha ugy veszed, a posztolo egy tokeletes kocsogot mar elkeszitett :))

Madpapa 2010.03.22. 10:33:15

@mazochista feleség: nos kifogások gyártásában jó vagy. Csak azt nem tudom miért írtál akkor ide? Csak azt írogatod folyamatosan miért nem akarsz változtatni, ERGO te nem akarsz változtatni csak rinyálsz. Akkor rinyáld végig az életed!
Ha ez neked jó, akkor hajrá édesem és élj a férjed árnyékában
vagy küzdj meg vele és vívd ki a tiszteletét újra! De azt hiszem nincs vér a pucádban.

nusss 2010.03.22. 10:33:24

@Rebelde: Ha ugy veszed, a posztolo egy tokeletes kocsogot mar elkeszitett :)

nusss 2010.03.22. 10:34:11

@nusss: bocs, hulye a blogmotor :)

Rebelde 2010.03.22. 10:34:35

@madpapa:

hélló, nincs is pucája:)

Rebelde 2010.03.22. 10:35:31

@Traktorka:

akkor hajrá, lehet megtalálod álmatlanságot lovagját:)

2010.03.22. 10:39:05

@Rebelde:
A makramé tanfolyamon???:)))
Bár miért is ne? Végülis belémbotlhat a jóember a makramé tanfolyam előtt az utcán is.:)))

mazochista feleség 2010.03.22. 10:43:25

@madpapa: Nem akartam és nem is akarok rinyálni. Kívülállók véleményére voltam kíváncsi, amit meg is kaptam. Azt is írtam, hogy jelentkeztem már több helyre is, remélem összejön és akkor legalább már a melókérdés megoldódik.
Egyáltalán nem kényelmes ez a helyzet. Nem nem akarok változtatni, hanem nehéz a változtatás. Nagy különbség szerintem.

Madpapa 2010.03.22. 10:44:34

@Primitív Állat: "Igazából nincs hová mennem."
Egy jó fajta kis csúsztatás amit be is lehet nyalni. Ugyan melyik szülő dobná ki a gyerekét ha bajban van? Ja, hogy az sokkal cikibb, hogy hazaköltöztem anyámhoz? Inkább beledöglök, de bebizonyítom anyámnak, hogy én nem válok el, mint ő.

nusss 2010.03.22. 10:47:36

@mazochista feleség: ne attol tedd fuggove a koltozest szvsz hogy megkapod-e az uj allast. Ha lelkileg nem vagy rendben, az az allasinterjun is latszani fog, nem leszel kepes a maximumot nyujtani. Marpedig lelkileg addig nem leszel rendben, amig nala laksz. Az uj allas megtalalasa eltelhet meg egy kis idobe. Viszont kerdes: a nala vegzett munka utan kaptal barmifele jaradekot, be voltal jelentve? Sajnos sokszor ez a baj a "csaladi vallakozasokkal"...

mézescsók 2010.03.22. 10:48:26

Szóval az a nagy helyzet, hogy ami mellette tart, az a pénz. Mert az utóbbi hozzászólásodból kedves posztoló az tűnik ki, hogy azért nem tudsz kilépni ebből a kapcsolatból, mert nincs hova menned és azért nem tudsz hova menni, mert minden az övé. Ez így persze sok mindent megmagyaráz, de elég nagy liba vagy, ha nem lépsz ki ebből a "házasságnak" nevezett förmedvényből, amibe mint kiderült már eleve a saját hülyeséged miatt léptél. Kapd össze magad, amíg nem késő: gondold végig, hogy mit akarsz. Ha ki akarsz lépni a kapcsolatból, akkor tervezd el, hogy mit szeretnél, azt hogyan lehet megvalósítani. Valamennyi saját jövedelmed, kereseted, pénzed nyilván van vagy ha nem akkor szert tudsz tenni rá. Nem arra buzdítalak, hogy foszd ki a bankszámlát, ami nyilván legjobb esetben is közös néven van, de gyanítom, hogy inkább egyedül a drágáén (ez egyébként egy válóperben nem számít), de feltételezem, hogy van háztartási pénz, stb. amiből meg lehet spórolni, esetleg a saját kereseteddel lépj le. Fordulj a családodhoz, talán visszafogadnak és megértenek. Ha nem, akkor keresd meg a barátaidat. Ha azok az Ő barátai és nem a tiédéi, akkor a régi barátaidat keresd meg, hogy segítsenek. Ha nem sértetted őket vérig és igaz barátaid voltak, akkor akar köztük olyan is, aki melléd áll. Biztosan van szakmád, érdeklődj álláslehetőségek után. Ezeket a dolgokat megteheted azelőtt is, hogy formálisan is kilépnél a házasságból, igenis arra gondolok, hogy titokban. Pusztán azért, hogy előkészítsd a jövődet. Megteheted persze azt is, hogy szépen urad és parancsolód elé állsz, de az valószínüleg ugyanabban a pillanatban ki fog hajítani, hiszen a jelek szerint nincs szüksége rád. Takarítónőt, az ágyba k.-t bármikor talál az ember. A kajálást megoldja az étterem vagy a gyorsétkezde, a betegséget az orvos. Szóval nem vagy nélkülözhetetlen.
Bár általában nem vagyok híve a félrelépésnek, de azért én a helyedben nem számítanék a megjelent új szerelemre. Ha önálló felnőtt gyermekei vannak és a feleségével a kapcsolata formális, akkor ugyan mi a fészkes fenéért "nem tehetitek meg"? Végül mondd: jó szenvedni? Legalább élvezed a mártíromságot? Mert, ha igen, akkor csak így tovább!

BARI 2010.03.22. 10:52:42

Miért kell ennyire erőltetni azt, ami nem megy?

2010.03.22. 10:53:26

@mazochista feleség:

Azt már csak halkan merem súgni, hogy mivel feleség vagy, mindennek a fele a tiéd, hacsak nem egyeztetek meg másképp házasságkötéskor.:) Ha nem is kopasztod meg, annyit nyugodtan kiharcolhatsz magadnak, amennyi az újrakezdéshez minimálisan kell.

Egzisztenciális félelmek: kihúzva.:))

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 10:53:40

@madpapa: Ha a szülőkhöz való visszaköltözés nem opció - bármilyen okból kifolyólag - akkor ez ebben az esetben nem csúsztatás, hanem az egész tözsölgés kiváltó oka. Ráadásul ha a szülőkkel sem túl jó a viszonya, akkor a két rossz közül nyilván azt választja, amit a külvilág felé jónak is be lehet állítani, vagyis a felszínen mintaházasságot. Ez tökéletes összhangban van a mindennapi szerepjátékkal.

Rebelde 2010.03.22. 10:55:35

@Traktorka:

juj, ezért mindjárt kapol:))

Rebelde 2010.03.22. 10:57:06

@Traktorka:

egyébként ehhez asszem 5 évig legalább házasnak kell lenni, de lehet, hogy hülyeséget mondok:)

Kósza 2010.03.22. 10:57:11

@Traktorka: két éve házasok, amit előtte szereztek maguknak, az különvagyon.

2010.03.22. 10:58:23

@Rebelde:
:))) Ugyan kitül?:))) egy férjtől?
Akkor mondjuk úgy, hogy elkéri a cselédkurvatársalkodónőlelkibarát 4 évi fizetését egyszerre.:D

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 10:59:12

@Traktorka: "A ház az ő családjáé." De ha még egyszemélyben az övé is lenne a ház, a vagyonközösség csak a házasságkötés pillanatától kezdve szerzett javakra vonatkozik. Magyarul max. azoknak a tárgyaknak a felét harcolhatná ki magának, amelyek azóta kerültek bármelyikük tulajdonába (ilyenformán közös tulajdonba). Az meg gyanítom, hogy nem sok, különösen ha rafkós a férje. Jól ki van ez találva, ezért nem paráznak a gyakorlatilag szobalányt alkalmazó férjurak ennek kapcsán sokat. ;) Egziszenciális félelmek: alátámasztva.

Rebelde 2010.03.22. 11:01:28

@Rebelde:

illetve a közösen szerzett vagyonon lehet osztozkodni, ha az egyik 1 millát keres a másik meg segget mereszt, a seggmeresztő fele arányban részesül mindenből, amit a pénzből vettek vagy félre raktak, ilyen esetekben nagyon hasznos bár sokak szerint nem túl romantikus a házassági szerződés:)

2010.03.22. 11:04:14

@Primitív Állat:

Affene.:)
Pedig olyan szépen kitaláltam.:))

Sebaj: egy normális fizetésből simán lehet egy kicsi albit fizetni. Úgysem örökreszóló megoldás kell most, csak valami átmeneti, amíg nem rendeződnek a sorok.

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 11:04:53

@Rebelde: Nem kell öt évig házasnak lenni hozzá, a vagyonközösség a házasságkötés percében lép életbe. Az élettársi kapcsolatban pedig a szerzés arányában részedesnek a felek az anyagi javakból. Persze bizonylatokat és számlákat megőrizni ugyanannyira romantikus, mint a házassági szerződés - dehát kinek van szüksége romantikára manapság, ugyebár. :)

Rebelde 2010.03.22. 11:05:17

@Traktorka:

kár, hogy házicseléd volt, ennyi erővel költhette volna a pénzt körmösre, kozmetikusra, ruhákra, bejárónőre, lehet a férj is felébredt volna téli álmából:)

2010.03.22. 11:08:30

@Rebelde:

Hát azon már kár keseregni, hogy mi volt.
Buta volt, ennyit.
De ki nem volt az valaha, könyörgöm?:))
Itt és most bevallom a nagy publikum előtt, hogy tegye fel a kezét, aki tökéletesre sikeredett a születése pillanatjában, mert én saaaajnos nem...:))))

2010.03.22. 11:09:13

@Traktorka:

ennyi= ennyi

még írni se tudok, megyek a Dunának.:))

Kósza 2010.03.22. 11:12:13

@Traktorka: pont abban a pillanatban voltunk tökéletesek, aztán csak romlunk elfele! :)

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 11:12:35

@Traktorka: Ennyi = ennyi. Ez viszont tökéletes egyenlőség. :) De mielőtt a Dunának mennél, nézz utána pontosan, ki a tulajdonosa. :)

jaffandi 2010.03.22. 11:13:09

@mazochista feleség: hagytad leépíteni a saját életedet, úgyhogy nincs más hátra, mint hogy újra felépítsd. Lépned kell, mese nincs, minden nap csak elvesztegetett idő. Lehet, hogy mindent elveszítesz, de legalább megtalálod saját magad.
Írtad, hogy nem akarsz fájdalmat okozni a férjednek. Miért ő nem pont ugyanezt teszi veled? Szerintem nem szeret téged, ahogy te sem őt.

Rebelde 2010.03.22. 11:13:56

@Traktorka:

születése pillanatában tökéletes mindenki, onnantól kezdve csak romlik a helyzet, kinek kevésbé kinek jobban, sok múlik a szülőkön, én ebben hiszek:)

2010.03.22. 11:16:41

@Rebelde:
Születésünk pillanatában szerintem már nem vagyunk a feltétel nélküli szeretet állapotában.:) Oda el kő jutni, pont ez az életünk feladattya. A fejlődés.
De már csak kötözködöm ám.:))

Jó lett a kedvem tőletek, köszönöm szépen!:))

2010.03.22. 11:18:02

@Primitív Állat:

A Dunának?:) Szerintem a Budapesti önkormányzat, legalábbis a Bp-re eső szakaszának, nem?:)) Vagy a magyar állam az egésznek?
Fúúú, mecsoda kérdések hétfő délelőtt korgó gyomorra!:))

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 11:22:30

@Traktorka: Én 20 évesen jutottam el a feltétel nélküli szeretet állapotába: akkor tudtam meg, hogy a kedvenc ínyencségem nemcsak finom, de kalóriaszegény is. Ha ez a tökéletesség szintje is egyben, te is jó kedvre derítettél engem. :)

2010.03.22. 11:27:59

@Primitív Állat:

Hát sajnos ki kell ábrándítsalak, HACSAK neked elég a boldog élethez a kaja, és nem kellenek szereplők, akik szeretnek is.
Márpedigleg az úgy szokott "normáliséknál" lenni:)), hogy alapvető igényünk, hogy szeressenek minket és szükség legyen ránk. Amennyiben te ilyen igényekkel nem rendelkezel, úgy lehetséges, hogy már a feltétel nélküli szeret állapotában (agapé) vagyol. :))

Rebelde 2010.03.22. 11:29:11

@Traktorka:

igen ez a feladat az élet során, és ehhez az állapothoz a legközelebb születésünkor vagyunk szerintem, ahogy öregszünk eltávolodunk tőle, (mert nevelnek minket, tiltanak, nem szeretnek, csalódunk, veszteségek érnek stb szóval élünk:)) illetve ha valaki boldog és úgy éli az életét, ahogy szeretné, az eljuthat ide:)

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 11:31:11

@Traktorka: Na látod, akkor végsősoron mégiscsak tökéletes vagyok a magam módján. :)

2010.03.22. 11:32:57

@Rebelde:
Igen, igazad van, ez a kedvenc megközelítésem, idézek:

"...egy csodálatos gyermek, égszínkék szemekkel, összeborzolt gesztenye hajjal, nem teljesen új farmerban és sárga pólóba öltözve, amelyre ez van írva: Love me. Arra gondolok, milyen jó lenne, ha minden gyermek ruhájára felírnánk, hogy Szeress engem. Íly módon nem felejtenénk el..."

Hm?:)

2010.03.22. 11:34:43

@Primitív Állat:
Ki állította az ellenkezőjét?:)

nusss 2010.03.22. 11:34:44

@Traktorka: mivel csak ket eve hazasok, ezert csak az szamit kozos vagyonnak, amit a hazassag ota szereztek. Bar, ha tudjatok bizonyitani az elettarsakkent valo egyuttelest, akkor korabban is, de tekintve a pasi hozzaallasat, ez nehezebb lesz, hacsak nincs nala bejelentett lakcimed az egyutteles kezdete ota. De a haz, ha a csaladjae, akkor abbol sajnos semmire nem tarthat igenyt a posztiro. Az kulonvagyon, mint ahogy minden hazassag elott szerzett anyagi vagyon is.

Viszont a csaladi vallakozasban vegzett munka ellenerteke valas eseten megilleti a feleseget. Igaz, reg rossz ha mar csak a penz tart mellette.

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 11:36:19

Aki feltétel nélkül képes szeretni a csokit, de nem várja el, hogy az - akár feltételesen - viszontszeresse, eljutott a magaslatok magaslatára. :)

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 11:37:42

@Traktorka: Végül is nem állítottad az ellenkezőjét, csak a kiábrándítós mondat megzavart kicsit, különösen a "hacsak" miatt. :)

nusss 2010.03.22. 11:38:00

@Traktorka: vagy ahogy irtuk tobben is, szulokhoz is vissza lehet menni egy rovid idore, mig talpra nem all az ember... Nem ciki az...

Rebelde 2010.03.22. 11:39:01

@Rebelde:

egyébként mindenki erre vágyik, csak sokaknál torz az elképzelés, hogy mi is az igazi szeretet...(pl. ha ver biztosan szeret stb.)

na be is fejezem a filozofálást:)

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 11:40:22

@nusss: Ha előtte élettársakként szereztek közösen ezt-azt, akkor kezdhet aggódni az évekkel ezelőtt kukázott bizonylatok miatt. ;)

nusss 2010.03.22. 11:40:51

@Rebelde: vagy egyik "kedvelt sztarunk" aki azt allitotta: "csak olyan not utottem meg akit igazan szerettem" No ezert minimum VASCSO
De az a no is hulye aki ezt beveszi. Vagyis inkabb szomoru, hogy ezt meg halal komolyan ki is jelentik.

Rebelde 2010.03.22. 11:41:45

@Primitív Állat:

abban az esetben ha talál egy olyan csokit, ami képes a szeretet kifejezésére

gyanítom, ha a csokinak lenne tudata, keze, lába, alaposan helyben hagyná a csokievőt, legalábbis küzdene, vagy ki tudja:))))))

2010.03.22. 11:41:45

@Rebelde:
ne hagyd abba, nekem tetszik!:))

Rebelde 2010.03.22. 11:43:27

@Traktorka:

van még ott, ahonnan ezek jönnek:))))

2010.03.22. 11:43:37

@nusss:

Igen, amennyiben vállalható szülei vannak, akkor feltétlenül oda menjen. Csak a károgást ne kelljen hallgatni, ha olyanok, mert annál az albi is ezerszer jobb.

2010.03.22. 11:44:50

@Rebelde:

Nálad sem a manók hordták össze?:))

nusss 2010.03.22. 11:45:12

@Primitív Állat: ez is igaz :)
de azert irtam, hogy a pasi hozzaallasat tekintve valoszinu eleve nehez lesz bizonyitani az "elettarsakkent valo egyuttelest"... tehat valoszinu a bizonylatok kereseseig el sem fognak jutni...

Bar kicsit el vagyok maradva ezen a teren, de valami BH csak van ami alapjan meg tudjak allapitani a szerzes feltetelezett aranyat? (vagy valami ilyesmi is remlik, hogy ellenkezo bizonyitas hianyaban fele-fele aranyban kell tekinteni a szerzes aranyat? de lehet mar rosszul emlekszem) A szakvizsgam ota nem foglalkoztam csaladjoggal, igy hulyeseget nem akarok mondani...

nusss 2010.03.22. 11:47:00

@Traktorka: evvel totalisan egyet ertek. Lehet, hogy a szulok (anyuka) szamara is "ciki" ha a lany visszamegy. Ezt nem tudhatjuk.

alumi 2010.03.22. 11:48:03

Vannak, akik lábtörlőnek születnek. Ennyi az össz, amit hozzáfűznék.

tőzegmalac 2010.03.22. 11:49:03

Ébresztő
Minek ez a színjáték?

Rebelde 2010.03.22. 11:50:32

@nusss:

két ember kapcsolatába én nem szólnék bele, rájuk tartozik az is, ha agyonverik egymást, vannak akik jól érzik ettől magukat, legalábbis ezt állítják(feszt önigazolnak), aztán ha állandóan valami bajuk van, netán idő előtt meghalnak valószínű, hogy nem igazán élvezték a helyzetet/életet

komár sem csattan ki az egészségtől pl.

2010.03.22. 11:53:09

Már mindent elmondtatok amit én is elmondtam volna. :) De legalább a posztíró is megjelent. :)

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 11:53:51

Akkor alapvetően négy opció van:

1) Folytatni a szerepjátékot a semmilyen kapcsolatban - kvázi szobalány szerepkörben - és lelkileg kellően hozzákérgesedni a feladathoz.
2) Vissza a szülőkhöz - ehhez tudni kellene, milyen a viszonya velük.
3) Albérlet: ha sosem volt még albérletben, és szerény fizetésből él, nyomasztó lehet, hogy ezentúl gyakorlatilag a pénze javarésze elmegy az albi + rezsi + alapvető szükségletek kombóra. Vagy zsákbamacska alapon társbérlőkkel szövetkezik, ennek árnyoldalaival együtt.
4) Keresni egy férfit, aki biztos egzisztenciával rendelkezik, korban hozzá illő, független és még érzések kialakulására is van esély. Ez jónéhány szempont hirtelen, de korántsem az összes. Ebből máris nyilvánvaló, hogy egy ilyen kapcsolatba már a posztírónak is be kell dobni valamit "cserealapként". Valamit, ami több, mint a rendszeres takarítás meg a punci - agapé meg feltétel nélküli szeret ide vagy oda. :)

Ezeket kell mérlegelni, de amíg tart az önámítás, hogy valójában még szereti a férjét, addig nehéz lesz kilépni az 1) variációból.

loislane21 2010.03.22. 11:58:03

Figyi....nem értelek. voltam hasonló szar kapcsolatban, de nem voltunk házasok. Kifogás mindíg van, de megléptem a dolgot, otthagytam. Fenyegetett, nálunk ilyen durva irányba fajultak el a dolgok, inkább nem is részletezem, de utána megismertem a mostani párom, és az esküvőnkre készülődünk, nagyon boldogok vagyunk. Hagyd ott a francba, ha nem megy. ha meg nem teszed meg, ne siránkozz mert csak magadnak köszönheted.
Ez kegyetlen, de így van.
Nem tudom, mi tart mellette, te ismered a körülményeket, de csak magadra gondolj! Nincs gyerek, stb. ami ott tartana. Menj!

2010.03.22. 12:00:58

@nusss:

Nagyon ritka az, amikor igazán jó a viszony anya-lánya között. Úgy értem, hogy IGAZÁN jó.
Amikor igazán elfogadja az anya a lányát felnőtt embernek, nincsenek elvárásai (mikor szülsz már nekem végre unokát???) vagy nincsenek sérelmek gyerekoldalon a "nem szerettél eléggé" témakörben.
Ezért nehéz a szülőkkel.
Még akkor is, ha látszat jajdeszeretjükámegymást van, még akkor tele vannak általában a szülő-gyerek kapcsoltok mindenféle blokkokkal.

vörösbegy 2010.03.22. 12:04:14

Miert jo az neked, hogy semmibe vesz a ferjed? Talan soha nem is szeretett, csak kenyelembol van veled. Talalt egy "marhat", akit akar rabszolganak is hivhatnank. Soha, soha nem fog megvaltozni, ezt ne is vard. hulye lenne, amig ugralsz neki es kiszolgalod. Ha szeretsz szenvedni, megalazni magad, hazudni sajat magadnak pl.azt, hogy te szereted a ferjed, akkor eld tovabb az eleted igy, de ne csodalkozz, ha soha a budos eletben nem leszel boldog. Ha pedig ugy szeretnel elni, ahogy a szeretoddel erezted meged, boldogan, vidaman, felszabadultan, akkor azonnal valj el. Allj a sarkadra es lepj tovabb, vagy egy ev mulva becsavarodsz, depresszios leszel, elkezdesz ujra cigizni, majd inni, utana drogozni, majd megprobalod megolni magad, es elobb utobb nem lesz folytatas..... Ne vard ezt meg, VALJ EL !!!!!!!!!!!!!!

alumi 2010.03.22. 12:04:52

Most láttam, hogy írt a hősnő...

A meglátásom -így, a kommentekkel együtt- az, hogy a nő élvezi, hogy feleség lehet. Az eszményképe a "férjem", "házasság", "felesége vagyok" szentháromság. Nyilván valami fétis ez nála. Elvált szülőknél láttam, hogy a lányát egyedül nevelő anya szó szerint kiképezte a lányát, hogy 18 után hogyan lasszózzon meg minél hamarabb, és módszeresen egy pasit, aki feleségül veszi. Csodálom, hogy a "terhes lettem" rész kimaradt.
A másik, ami szemet szúrt, hogy a hölgy igencsak eltartottnak tűnik. Ergo nem túl sokat vállalt a házasság anyagi közösségi részéből, ha jól sejtem. Ismerősi körömben van ilyen szitu, nem is egy. Kivétel nélkül mindenhol kapcamaca a nő a férfi szemében. Igaz, ezek a nők többnyire önként és dalolva vállalják ezt a szerepet cserébe az eltartásért és a kényelmes életért.
Szóval valamit, valamiért.
A figyelem, elismerés nem tapsra jár. Ha kapcarongy és tökéletes feleség akarsz továbbra is lenni, akkor ne rinyálj, hogy tesznek rád.
Ha viszont alanyi jogú megbecsülést szeretnél, akkor szedd össze magad, keress valami munkát, és legyél önállóbb.
(ez utóbbi esetben szinte 100 %, hogy a kihasználós, uralkodó férjed kukázva lesz, amint kicsit kinyílik a csipád. és ez így lesz rendjén)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 12:13:30

Elolvastam posztíró kommentjét is: ott azt írja, lépnie kell. A posztban pedig beteg, de tökéletes feleségszínész akar lenni. Teljesen átérzem az összezavarodást a fejében most akkor, halvány fogalmam sincs, hogy mit akar tulajdonképpen.

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 12:17:32

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Eddig csak érezte, hogy lépnie kell, de most már - a mi jóvoltunkból - tudja is. :)

S0und 2010.03.22. 12:27:46

Röviden össze lehet foglalni a történet első felét: A tisztelet teljes hiánya. Nem tisztel és nem értékel téged a férjed. Ennyi. Mint egy nagy gyerek, "-Anyu mindent megcsinál". Ez vagy te kedves postoló. Az egy dolog, hogy te feláldoztál érte, de jól tudod hogy ez a TE döntésed volt. Ő meg egy olyan helyzetbe volt, hogy semmiből nem kellett engednie, megtette ezt más. Az ilyen helyzet abnormális szabályokat fog majd szülni. Akár milyen hülyén is hangzik amit mondok, de te annyira hibás vagy a kialakult helyzetért, mint a lusta férjed (ne köntörfalazzunk, akiben kicsit magamra ismertem). Hiába van az, hogy mindenki szemében te vagy a jó fiu, ő pedig a rossz. Mégis a kialakult helyzetért te is tettél. Nem álltál ki magadért, ezt a kis mocsok meg ki is használta. Ilyenek ezek ... :)

Röviden:

1. 4+ év távlatából nincs az az isten hogy megváltozzon pont. Lehet, hogy alapból nem ilyen ember, egy másik (../más mentalitású)nő mellett ezt valszeg nem tudná megcsinálni amit veled megtett. De, hogy a helyi közértbe nem tud majd venni irántad érzett tiszteletet, az tuti.

2. Nézzük a te szempontodat. A pohár már tele van, sőt inkább egy feszített víztükrű medencére hasonlít. Tételezzük fel, hogy Józsi csak kap Mari néni kisbótjába pár kiló "tiszteletet". Minden jóra fordulna, de ez egyben semlegesítené az elmúlt 4 év szenvedését? Hát, magamból kiindulva, nem nagyon hiszem. Mert a leírtak alapján a hasonló események nem kis karcolásokat hagynának a lelkecskémen, hanem k.b.ott árkokat, amik betemetéséhez sok szerencsét kívánnék.

Rühellem a társadalmi normákat, elvárásokat. Ahogyan a "kapcsolati szinteket is". A házasság meg egy "ősi román szo..." khm. egy több ezer éves hagyomány. És én meg nem vagyok hagyomány őrző, ahogyan a társadalom nagyon része se az, csak hát kell, mert csak, meg "nézz anyádékra is..., meg ott vannak a nagyiék is...". ...szomat azt.

2010.03.22. 12:35:10

@S0und:
Jaj, de kis indulatosak vagyunk ilyen korán reggel..:)

Mindamellett tökéletesen egyetértek, azzal a kivétellel, h ogy a házasság akkor ősi román szokás, ha ősi román módokon működtetjük.
Egyébként pedig úgy is meg lehet élni, hogy örömmel tölt el a tudat, hogy XY-nal "hivatalosan" is összetartozunk és ha nagyon akarjuk, a nevünk is ugyanaz lehet.

A mai poszt esetében nem hinném, hogy a házasság intézményével van a baj. Inkább "csak" a felelősségvállalással, önértékeléssel, és a félelmekkel, amik visszatartják a szolga-nejt a lelépéstől.

2010.03.22. 12:36:39

@Traktorka:
Sose a házasság intézményével van a baj, hanem a nem megfelelő párválasztással. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.22. 12:49:47

Önállósodjon, és lépjen. Tudom, tök könnyű leírni, de mi a rákot lehet erre mondani? Vagy, maradjon meg cselédnek, de akkor meg kussoljon.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 12:51:36

@Primitív Állat: érezte, természetesen.:-) Akkor hiába próbálom érteni.:-)

nusss 2010.03.22. 12:53:17

@Rebelde: en sem szoltam bele :)

csak megjegyeztem, hogy van, akinek ezt jelenti, hogy "szeretet".
hogy kivulrol ezt en pl ugy itelem meg, hogy minden, csak nem az, az megint mas teszta. A nagyobb gond ott van, hogy ok el is hiszik, hogy ez tenyleg az. Persze, szivuk joga, de itt inkabb arra akartam ramutatni, hogy a kozfelfogas sok esetben meg tudja "mergezni" az emberek eletet. Mint ahogy az "attol vagyok no, hogy hazas vagyok" dolog is.Mintha ez valami erdem lenne. Csak mert a kornyezetem ezt hajtogatja, akkor "biztosan ugy is van".

Publius Decius Mus 2010.03.22. 12:57:41

Szánjál egy évet a házasságod megújítására. Ezt nagyon komolyan beséld meg a férjeddel. Kinek mibn kell változnia, defőleg, hogy milyen életetek legyen együtt. Fél év után már elkezd körvonalazódni a döntésed.

S0und 2010.03.22. 13:03:27

@Traktorka: pl. munkatársam családja az olyan, se a szülei, se az egyik nagyszülei, se a nagybátyja nem él házasságba, mégis 50/25/25 évet lehúztak a párjukkal. Mindenféle papír nélkül. Ami egy furcsa dolog "normál érték rendel", de számukra ez nem lényeges, sőt a gyerekeik és ezzel a személettel nőttek fel. Az tény, hogy az emberek egy csodát várnak a házasság intézményétől, pedig lényegében semmi sem változik. Nézd meg a postolót, szarban a kapcsolata, de belemegy, mert Józsi megígérte, hogy holnaptól majd minden más lesz. Minden más lesz... Aha... Az ilyentől feláll a hátamon a szőr, az meg van bőven... ... pfffúúj. :D

Az "ősi román szokás" természetesen vicc, csak idéztem.

Rebelde 2010.03.22. 13:16:33

@nusss:

úgyis az számít amit az egyén gondol erről, nem pedig, az amit a környezet:)

én spec szeretnék majd házas lenni, mert ez nekem fontos és nem azért, mert ezt várják tőlem, ha valakinek nem fontos akkor aszerint él... ennyi

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.03.22. 13:23:58

Az első három mondat után azt gondoltam, hogy szegéyn nő mit fog kapni ezután a post után. Végigolvastam. Na, most már azt gondolom, akár mit is kap, azt bőven megérdemli! Miazhohynagyonis! :)

nusss 2010.03.22. 13:28:20

@Rebelde: persze :)
csak azt akartam ezzel mondani, hogy sokan belemennek hulye helyzetekbe pont azert mert "mit szolnak masok". Nyilvan en is szeretnek hazasodni, ha ugy erzem, de azzal az emberrel akivel tenyleg erdemes, es mert en szeretnem. Es magam miatt, nem masok miatt. De nem eletcelom, hogy csak azert legyen pasim, hogy hazasodjak, mindegy, mennyire szar az a kapcsolat, de a kornyezetem szamara addig nem vagyok no amig nem vagyok hazas. Vagy akar magam szamara, de a sajat fejemben a kornyezetem kivanalmait vetitem le. Ezert vannak olyan nok, akik az abszolute langyos vagy eppen borzaszto kapcsolatikhoz is ragaszkodnak foggal-korommel, en kicsit a posztironal is ezt ereztem, de lehet, hogy tevedek.

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 13:36:31

@Publius Decius Mus: "Ezerszer elmondtam neki ezeket a dolgokat, de ő mindig csak kinevetett, meg azt állította, hogy nem így van." Sanszosak a komoly beszélgetések. Szerintem erre a házasságra nemhogy egy évet, de egy hónapot sem érdemes szánni már.

Minotaur 2010.03.22. 13:43:01

A poszt irojanak uzennek nehany mondatban. Az alapjan, amit leirtal, en tuti lelepnek. Esetleg olvasd el Kertesz Akos - Makra cimu konyvet, abban gyonyoruen benne van, hogy mi tortenik azzal, aki ennyire kuzd valamiert, amit egyaltalan nem akar, mint te.
Ha a hazassagod rossz, es nincs kilatas, a ferjed nem ert meg, akkor lepj le. Es legyen a dontes fuggetlen attol, hogy van-e szeretod, mert ettol o meg donthet maskepp. Az az o dolga. A tied meg az, hogy azert kuzdj, amit szeretnel, ne azert, amitol rosszul vagy. Ha a szeretod megsem eleg bator, es esetleg nem lep ki, meg mindig sokkal boldogabb leszel, mert nem szivja le az osszes energiadat a ferjed. Ha meg osszejon, plane.
Esetleg nezd igy: ha meg sem probalod a szamodra fontos kapcsolatot megtartani, az a legrosszabb. Sosem tudod meg, mi lehetett volna. Igy viszont elore lathato, hogy bele fogsz betegedni a hazassagodba, te irtad.
Sok sikert a dontesedhez!

Bocsanat az ekezetek hianyaert, nem magyar a billentyuzet.

2010.03.22. 13:59:59

@mooon:):
Vagy? Megnéztem hétvégén a Hiúság vásárát. :)

Snowmass 2010.03.22. 14:18:08

Nézzük a dolgokat a jó oldaláról. Kétség nem fér hozzá, hogy a posztíró modern és divatos. Ráadásul még a cigiről is leszokott.

:)

blacklord 2010.03.22. 14:26:43

Nem értelek téged, posztoló. Azt mondod, azért viseled el az összes lealacsonyító helyzetet, mert szereted a férjedet. De ha egyszer úgy rákattantál másra, mint egy mágnesre, az az is jelzi, hogy fogsz te még mást is szeretni, igen könnyen... Nincs gyerek, akkor meg végképp nem látom, hogy miért is maradsz vele. Boldogtalan vagy. Ez nem vita tárgya. Semmi remény rá, hogy javuljon a helyzet. Innentől csak az a kérdés, hogy mennyi ideig akarsz még feleslegesen szenvedeni. Egyet elárulok: ha lépni fogsz, nagyon ki leszel akadva magadra, hogy ennyi ideig nem tetted még meg, hogy ennyi éven át szenvedtél a nagy semmiért...

burleszk 2010.03.22. 14:29:18

"megszakítottam a kapcsolatot azokkal az ismerőseimmel, akiket nem szeretett, nem jártam többet bulizni, hozzá költöztem, mindent feláldoztam érte. Az egész életemet, a szokásaimat, a külsőmet, az öltözködésemet, mindent átalakítottam olyanná, amilyenné szerette volna."
Sztem ez az alapvető probléma. Aki nem lehet önmaga,aki lemond saját személyiségéről, annak nincs jó élete, az előbb - utóbb megbetegszik. Hiába talál magyarázatot arra, miért is akar "megfelelni", a lelke mélyén érzi, hogy ez nagyon nincs rendben.
Kedves posztíró, szerintem vissza kellene találnod magadhoz, az igazi énedhez, fokozatosan, akár apróbb "lázadások" árán is. Hidd el, egy ilyen folyamat nagyon sok pozitív meglepetést okozhat...

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 14:35:07

@Primitív Állat: mondjuk ezt nem kicsit nem értem. Elmondom valakinek, hogy mi a gondom, amit ő kinevet. És utána mi jöhet? Csendben duzzogás, veszekedés vagy kollektív nevetgélés? Első esetben honnan tudja a másik, hogy baj van?

summerstorm 2010.03.22. 14:43:26

@Zsu0805:

most vagyok :)
éééés :))), hogy tetszett :)?
várom a véleményt.

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 15:02:48

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ez még hagyján, de ha többször is elmondod, hogy baj van, és mindannyiszor kinevet, az tényleg nem alapozhat meg komoly beszélgetéseket. A három felvázolt opció közül X alkalom után már csak a csendben duzzogás játszik. Állandósuló veszekedések esetén rohamosan közelítene a hölgy státusza a kukázhatóéhoz (ne feledjük, hogy a konkrét szituációban ki tudja kirúgni a másikat), a kollektív nevetgélés meg.. akkor jön, ha végképp megzakkan a posztíró. Az igazi kérdés itt nem az, hogy honnan tudja a másik, hogy baj van, hanem hogy akarja-e tudni egyáltalán. Valaki már frankón leírta, hogy ez a hölgy jelen szerepkörében semmiképp nem számít pótolhatatlannak. Így aztán - tényleges érzések hiányában - miért is érdekelné a férjét, hogy van-e bármiféle baja, ha mindössze bizonyos funkciókra használja? Az ilyen szikár tényekkel a legnehezebb szembenézni: egyszerűbb megmagyaráznia saját magának, hogy még mindig szereti - bár már nem "úgy", de azért még tartozik neki annyival, hogy vele maradjon. Holott frászkarikát tartozik, egyszerűen csak korlátozottak a lehetőségei.

mik-sa 2010.03.22. 15:03:57

Akkor hogy ha lelépnél, az ember csak akkor eszmélne rá, hogy nem vagy már egy hete, amikor nem talál tiszta tányért/poharat???

végül is ez az élet szívemcsücske!!! te pedig megérdemled ha 2 hét ilyen viselkedés után nem hagytad ott...

2010.03.22. 15:04:16

@mooon:):
Egész jó a story, bár a vége nekem nem jön be. Nem volt szimpi az az indiába élő pufi pasi... aztán meg hogy odaköltözik... azt hittem boldog vég lesz a férjével. Az szimpi pasi volt. :)

Kytia 2010.03.22. 15:10:48

Az új pasit szeretőnek nem lehet megtartani? Akkor virulnál is, és mégsem omlana össze az életed. Na, nem mintha ideális megoldásnak találnám, de a férjed pl. fordított helyzetben pont ezt tenné, és valószínűleg teszi is, mert nem hinném, hogy egy feleség leszarása lenne nála a max. érzelmi igény. Valószínűleg van valaki, akit viszont nem szar le. És tökjó, hogy mindemellett te meg főzöl is rá, és mosogatsz is helyette.

Kytia 2010.03.22. 15:12:22

Ja, és még az adóbevallását is intézed helyette...így legalább van miért hozzád szólni, és mégsem érzed magad olyan elhanyagoltnak.

pavor nocturnus 2010.03.22. 15:16:15

Kizárólag az önmegtartóztatás, s a család melletti feltétlen elköteleződés jelentheti az erkölcsös választást, minden egyéb megoldás csak időleges megnyugvást, végső soron azonban csak a pokol mélyebb bugyrait jelentheti...

Madpapa 2010.03.22. 15:17:41

@Kytia: Az a sztori nem ez a sztori, azaz ha a mosogatógép önálló életet kezdene el élni, az a tulajdonosát zavarni fogja, hogy valami nincs rendben a géppel. A rendellenes működésű gépet pedig előbb utóbb kukázzák, azaz annyira a pasit érdekli még az ügy, hogy a szemétdombján más kokas ne kukorékoljon.

pavor nocturnus 2010.03.22. 15:17:44

Kizárólag az önmegtartóztatás, s a család melletti feltétlen elköteleződés jelentheti az erkölcsös választást, minden egyéb megoldás csak időleges megnyugvást, végső soron azonban csak a pokol mélyebb bugyrait jelentheti...

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 15:18:48

@Kytia: Szerintem a félrekefélés legfeljebb akkor tudná helyrerakni a dolgokat, ha kizárólag a szex mennyiségével vagy minőségével kapcsolatos problémák jelentenék a házasságuk gyenge pontját. (Ráadásul az sem biztos, hogy hatékonyan, főleg ha közben még szerelmes is lesz.) Itt azonban kizárólag gyenge pontok láthatóak.

Kósza 2010.03.22. 15:22:23

@pavor nocturnus: mint az köztudott, a mennyben pazar a klíma, viszont a pokolban sokkal jobb a társaság!

pavor nocturnus 2010.03.22. 15:25:43

@Kósza: A fene tudja... Akad azért a pokolban is szépszerével visszatetsző figura...

Kytia 2010.03.22. 15:26:05

@Primitív Állat: Azért a "szerető" kifejezés ne tévesszen meg, egy ilyen kapcsolat általában nem csak a szexről szól, főleg, ha mondjuk évtizedekig húzódik. Például nem lehet úgy felfogni, hogy otthon várnak a szüleim, de közben járok a Bélával? Mint a gimiben, csak itt a szülők helyét a férj vette át, aki viszont pont leszarja, hogy mit csinál a felesége, szóval mindenki boldog.:)

@madpapa: Nem feltétlenül kell megtudnia a másik kakast. :)

Amúgy az is fura, hogy az új pasi eltűnik, mert megijed a saját gigantikus érzelmeitől, miközben ő kérte el a nő számát. Itt is bűzlik valami...

Kytia 2010.03.22. 15:30:03

@pavor nocturnus: Az igazság az, hogy a legtöbb embernek esélye sincs a mennyországra, mert annyi ebben a gyarló földi életben a hibázási lehetőség...:) Ha meg jár a bűnbocsánat, hát járjon azért is, hogy nem cseszem el 30-40 évemet egy kreténnel.:)

Madpapa 2010.03.22. 15:30:23

@Kytia: tudod ezzel az egész szeretősdivel az a baj, hogy utána ha a férj megtudja ( meg fogja tudni ), már erkölcsi alapot is fog nyerni a mosogatógép pároslábbal történő kirúgásához. Jobb a tiszta lap! A legrosszabb forgatókönyv ha a férj mellett belemegy ebbe a játékba!

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 15:32:54

@Primitív Állat: ha ezerszer hajlandó vagyok elmondani valamit úgy, hogy a másik ne értse, vagy ne akarja megérteni, akkor kétségkívül kiröhögném határtalan birkatürelmemet:-)
A hölgy lehetőségeit nem látom korlátozottabbnak, mint bárki másét, aki az egzisztenciája felépítésén fáradozik.

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 15:33:00

@Kytia: Én nem tudnám sem így, sem úgy felfogni, mert távol áll tőlem a párkapcsolati summantás. De a posztírónak lehet, hogy nem okozna gondot. Ha a színészi képességei már úgyis kiteljesedtek a négy év alatt, legalább a saját érdekében is kamatoztatná őket végre. Viszont ha ennyire rossz a kapcsolata Józsival, mi szüksége lenne még rá Béla mellett? Kizárólag a közös fedél miatt együtt maradni Bélától függetlenül is, meg vele együtt is gáz. Szerintem. Ha viszont ennyire nem mer lépni emiatt, akkor miért ne kereshetne inkább olyan "szeretőt", aki komolyan is gondolja, független, és összeköltözhetnek? Tudom, ez elég primitív megközelítés, titkos szeretőt tartani mindig izgalmasabb. :)

pavor nocturnus 2010.03.22. 15:34:19

@Kytia: Tűrésed eleve feleslegessé teszi a bűnbocsánatot, hiszen el sem jutsz addig, hogy vétkezz...

Kytia 2010.03.22. 15:34:31

@madpapa: A legjobb forgatókönyv az lenne, ha a nő kicsit ki tudná húzni magát, és kitakarítani az életéből minden érdemtelen egyedet. Csak az a baj, hogy az ilyen nők szoktak végül egyedül maradni, és őket sajnálja aztán mindenki, mikor kiöregedtek már a gyerekszülésből is. Merthogy nagyon kevés kivételtől eltekintve a házasságok nagy része ilyen, mint ez.

pavor nocturnus 2010.03.22. 15:35:34

@Zsu0805: A mennyország nem a kiegyensúlyozott emberi interakciókról nevezetes...?

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 15:40:05

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Sajnos az, hogy a másik meg akarja-e érteni a mondandódat, vagy sem, elsősorban nem attól függ, hogy te hogy adod elő magad. :) A hölgy lehetőségei bizonyára korlátozottabbak, mint a férjéé, ha egyszer nincs hová mennie (saját bevallása szerint). Nagyon nem mindegy, hogy úgy fáradozik valaki az egzisztenciája felépítésén, hogy a szülők már 18 éves korában a feneke alá toltak egy lakást / házat, vagy gyakorlatilag a nulláról indul - azonos képzettséget, képességeket és jövedelmeket feltételezve is. És akkor még csak egy konkrét szempontot ragadtam ki a sok közül. Ezért érdemes csínján bánni "bárki mások" lehetőségeinek felületes, hamargyorsan összevetésével.

summerstorm 2010.03.22. 15:42:25

@Zsu0805:

igen, igazából valahol a vége nem olyan....
szomorú lesz tőle az ember...

Kytia 2010.03.22. 15:48:12

@Primitív Állat: Hát, a párkapcsolati summantás tőlem is távol áll, de igazából ezt itt párkapcsolatnak lehet nevezni? A kollégáimnak sem mesélek a szexuális életemről, és ők is kb. annyit érdeklődnek felőlem, mint posztíró férje. Persze, abban igazad van, hogy elválni tűnik a legcélszerűbbnek. És még kamuzni sem kellene. De ez meg rohadt nehéznek tűnik, nem csak ebből a sztoriból ítélve, hanem úgy általában. Meg talán egy titkos szerető megindítaná ezt a folyamatot, amit szerető hiányában olyan nehéz elindítani... Franc tudja, csak tippelek.:))

Kósza 2010.03.22. 15:48:27

megjegyezte már valaki, hogy volt a feltételezett posztolónak egy saját lakása, amit vélhetően eladott, amikor a férjéhez bútorozott, tehát annyira nem kéne, hogy meztelen seggel kerüljön ki ebből a házasságból!

Kytia 2010.03.22. 15:51:06

@pavor nocturnus: Hehhheeee, ez azért rafkósabban van kitalálva ennél.
Pl. "Szeresd felebarátodat mint tenmagadat!" Hát, én már itt elbuknék.:))) És szerintem a legtöbben.:)))

Kósza 2010.03.22. 15:51:24

@Kósza: sőt, a jelen ingatlanpiaci helyzetet tekintve, ugyanazt a lakást most 15-20%-al olcsóbban visszavehetné, mert éppen 4 éve volt a csúcs a vidéki lakáspiacon.

2010.03.22. 15:55:56

@pavor nocturnus:
A menyország a jó emberek (mármint akkor már halottak) találkozóhelye. Viszont csak jó emberek között élni? Ijjj... :)

Madpapa 2010.03.22. 15:56:39

@Kósza: Lehetne a blog alcíme, 'Megoldjuk az életed!'

pavor nocturnus 2010.03.22. 15:58:13

@Kytia: Te nem vagy képes annyira szeretni engem mint magadat...? Nem jobban, csak éppannyira... Döbbent vagyok... Mer' hol van ebben a kihívás...?

2010.03.22. 15:59:25

@mooon:):
Ha szomorú nem is elégedetlen mindenképpen. Nem ilyen végre számítottam. :( De azért érdemes volt megnézni. :)

Kytia 2010.03.22. 16:00:21

@Zsu0805: Hát, nem lehet rosszabb, mint csak rosszak között.:)) Ha már ez a két választási lehetőség van. Kérdés, hova jutnak a vegyesek.:) Én oda nyújtom majd be a pályázatomat.:))

pavor nocturnus 2010.03.22. 16:00:32

@Zsu0805: Lehet, hogy bágyasztó az unalom, ellenben nem lesznek vérnyomás- és keringési problémáid az állandó szorongástól/gyűlölködéstől/irigységtől... Ennyit megér, nem...?

2010.03.22. 16:04:38

@Kytia:
A felét kb. szerintem szinte mindenki bebukná. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 16:05:38

@Primitív Állat: oké, látom nem egy nyelvet beszélünk, vagy csak szemléltetni szeretnéd, milyen lehet posztíró házasságában a beszélgetés.:-) 1. Nem azt látom problémának, ahogy előadta, hanem ahogy EZERSZER előadta. Egyrészt, hogy ezerféleképp valószínűleg nem tudta - max. 1-10 variánsban, de ez azt jelenti, hogy férje 100-szor röhögött ki minden variációt, anélkül, hogy bármi változott volna; másrészt, hogy ezerszer minek kell elmondani valamit, ha még minimális fogadókészség sincs?:-) 2. Ha az élet és a körülmények (szülők, férj, lottóötös etc.) a bájos hátsóm alá tesznek, akkor where is the FÁRADOZÁS? Úgy egyben értelmezendő, amit írtam, és máris nem általánosítás: bárki, aki fáradozik. Aki nem, az ebből a szempontból halmazelméletileg körön kívül tartózkodik. Eszembe sem jut örök általános igazságokat megfogalmazni, ahhoz buta vagyok.:-)

Kytia 2010.03.22. 16:08:44

@pavor nocturnus: Ó, hát, ha Te kéred, Téged még szerethetlek is annyira.:))) Főleg ilyen tisztes távolból.:)) De azt a büdös parasztot, aki ma reggel bevágott elém kocsival, azt a szomszédot, aki megpróbálta megmérgezni a kutyámat, valamint azt a kolléganőt, aki távollétemben a főnöknél ócsárolt, hátha kirúgnak...na, őket nehezebb.

De igazából hazudtam.:) Téged sem szeretlek annyira. Nincs ebben kihívás, mert meg sem próbálom.:)

2010.03.22. 16:11:28

@Kytia:
A mennybe csak a jók juthatnak, akik nem vétettek halálos bűnt. Aki viszont vétett az a pokolra kerül. Most hirtelen nem találom őket, de pill és utánajárok. A 7 főbűn már megvan, de a halálosbűnök nehézkesebbek. :)

2010.03.22. 16:18:45

@Kytia:
Nah nem keresgélek tovább. Konkrét listát nem találtam. :) De a lényeg, hogy ha sürgősen nem frissítik a bűnök elbírálási szabályzatát, akkor az emberek 99,9% a pokolra jut. Többek között papok és apácák is. :)

pavor nocturnus 2010.03.22. 16:24:19

@Zsu0805: A katolikus hit tagadása önmagában is halálos bűnnek számít...

summerstorm 2010.03.22. 16:26:31

további szép napot mindenkinek :)

2010.03.22. 16:27:11

@pavor nocturnus:
Én nem tagadom a katolikus hitet, csak nem értek egyet 1-2 ponttal. De gondolom Te aki ennyire jártas vagy benne minden hétvégén a templomban ülsz és aktívan mormolod a miatyánkokat, jah és hozzáteszem hogy vagy szűz vagy házas vagy ami előtt persze nem történt köztetek semmi olyan. :)

Kósza 2010.03.22. 16:28:10

@Zsu0805: hagyd már ezt a szegény jámbor valláskárosultat! :)

2010.03.22. 16:28:12

@mooon:):
Szya! Kellemes délutánt. :)

2010.03.22. 16:29:10

@Kósza:
Valláskárosult... ez nagy. :) :) :)

Kósza 2010.03.22. 16:38:02

@mooon:): kellemes estépítést :)

FlybyWire 2010.03.22. 16:42:35

"Otthagytam a várost, ahol éltem, a lakásomat, a barátaimat, leszoktam a dohányzásról, megszakítottam a kapcsolatot azokkal az ismerőseimmel, akiket nem szeretett, nem jártam többet bulizni, hozzá költöztem, mindent feláldoztam érte"

Ez egy tanmese arról, hogyan basszuk el saját életünket tökéletesen? Nem is tudom, érdemes-e elolvasni, elég kommentgenerátor-fékszagú....

FlybyWire 2010.03.22. 16:45:04

Végigküzdöttem magam rajta.
Szarul megírt, dagályos fake Romána-stílusban.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.22. 16:52:50

@FlybyWire: LáCCik, hogy sose olvastál olyat, abban ezerszer felbukkana Mauritius vagy a Maldív-szigetek, a tengerpart és a pálmafák.:-))

FlybyWire 2010.03.22. 16:54:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: a "majdnemmindjártotthagyfeleséget2felnőttgyereketdedugnimégsemer" pasi biztos említette már valamelyiket :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.22. 16:57:43

@FlybyWire:

"El kell rendeznem a dolgaimat" a default ilyenkor. Persze soha nem fogja otthagyni, csak levarrja párszor az áldozatot. Mert azé' sokba' lenne neki, ha 2 gyereket meg asszonyt elhagyja :)

FlybyWire 2010.03.22. 17:15:29

@Kedves Nard: nyilván ez a séma, de úgy látom, ez még varrni se akar (vagy nem tud). Ettől vár megoldást a szerző?

Amúgy jellemző: az ilyen mártírkomplexusosok mindig kívülről, másoktól várják, hogy megoldja valaki a gondjaikat, de azt is csak úgy látszatból, mert ha esetleg tényleg változásra késztetné őket valaki, akkor tovalenne életük "értelme", maga a szolgakomplexus.

Orvosi eset a szerző, ha fake az írás, ha nem (szerintem tuti az, túl erősen sztereotíp).

Father Justice (törölt) 2010.03.22. 18:06:52

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Már biztos nem vagy itt, de azért válaszolok.
1. Ezzel teljesen egyetértek, én is erről beszélek. :) Idézem magam: "Ez még hagyján, de ha többször is elmondod, hogy baj van, és mindannyiszor kinevet, az tényleg nem alapozhat meg komoly beszélgetéseket." Persze, hogy nincs fogadókészség, konkrétan tojik a nő fejére.
2. Nem csak a "semmiből építek valamit" és a "mindent készre sütve kapok" végletek léteznek, ezért az állításom megállja a helyét. Fáradozik, aki az abszolút nulláról indul, de fáradozhat az is, aki mondjuk kapott a szülőktől egy házat a segge alá. Csak míg az előbbitől 10-20+ évet is elvehet míg megszerzi a saját ingatlant (főleg, ha értelmes ember lévén viszolyog a hitelcsapdától), addig az utóbbi right off the start más célokért hajt (még nagyobb ház, nagy autó, üzleti kör bővítése, akármi). Ez a baromira nem mindegy, ezért nem lehet egy kalap alá venni "bárkit, aki fáradozik". A lottó ötös megint más kategória, azzal a zsebemben holnaptól már valószínűleg én sem törném annyira magam. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.23. 10:47:31

@Primitív Állat: Nem gondolkoztam végletekben, a cél és a fáradozás - vagyis a hozzá vezető út - összefüggésében lehet egy kalap alá venni. Te is ezt teszed.:-) A célok nyilván igazodnak a körülményekhez, vagyis ha nincs lakásom, és szeretnék, akkor megfogalmazhatom célként, hogy legyen, és dolgozhatok, spórolhatok, kölcsönkérhetek, küzdhetek éveket, mehetek külföldre, kurválkodhatok - kinek melyik szimpatikus - hogy ez megvalósuljon. Erre a lehetőségem éppúgy megvan, mint bárki másnak. Ha van lakás, akkor nyilván ez megszűnik cél lenni, de majd nagy ház kell, ha akarok 11 gyereket.:-)) És természetesen a körülmények, a családom, a szüleim, a magyar társadalom, a zigazságtalanság miatti nyafogásra is van lehetőségem, éppúgy mint bárki másnak, ha küzdeni a célért épp nincs kedvem, mert fárasztó:-)))

Father Justice (törölt) 2010.03.23. 17:28:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ja, hogy te pusztán a küzdés lehetőségéről beszélsz? Igen, az mindenki előtt nyitva áll - ezt ha akarnám sem tudnám megcáfolni. Végül is ilyen értelemben valóban tök jó a hajléktalannak és a marketing managának egyaránt. Csak mások a célok. :) De az, hogy jelen pillanatban ÉRDEMBEN mire van lehetőségem és mire nincs, teljesen más kérdés. A posztírónak például nincs lehetősége elköltözni a lakásába, merthogy nincs saját lakása. Szóval megfogalmazhatja ő célként a lakást, de a lakásért való küzdés lehetősége - finoman fogalmazva is - lepkefing ahhoz képest, mint amilyen érdemi lehetőségekkel az rendelkezik, akinek már van (lakása). A párkapcsolat szempontjából meg 10-ből 9 ember kb. leszarja, hogy a másik milyen keményen fáradozik. Az számít, amit azonnal fel tud mutatni. A kisujjamon meg tudnám számolni, hány olyan kapcsolatot ismerek, amelyben a szerelem volt a mérvadó, minden mást meg együttes fáradozással teremtettek meg. Mert komolyan gondolták a közös küzdést a célért.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.24. 12:01:07

@Primitív Állat: pontosan arról. Posztíró még választhat is, hogy elviseli továbbra is ezt a helyzetet, vagy úgy dönt, hogy képes és akar küzdeni a saját életéért. Utóbbi esetben nyilván más nehézségekkel kell szembenéznie, mint amit megszokott, de találhat az ország másik végében olyan állást is, amihez szolgálati lakást vagy albérlet-támogatást adnak.:-) Természetesen össze lehet hasonlítani egy topmenedzser és egy hajléktalan anyagiakban mérhető életszínvonalát, meg a szomszéd tehenére is lehet irigykedni, de mindez az egyén helyzetén nem sokat fog javítani.:-)

mazochista feleség 2010.03.24. 13:56:44

Nem szeretnék egyesével válaszolni, így ebbe a kommentbe próbálok sűríteni mindent.

Nem én akartam a házasságot, bennem fel sem merült még, amikor ő megkérte a kezemet. És anyukám sem nevelt úgy, hogy mindenáron fogjak magamnak egy pasit, akivel aztán akármi történjen, ne váljunk el semmiképp. Sosem kényszerítette rám az akaratát.

Az apukámmal nem tartom a kapcsolatot, így hozzá nem tudnék költözni. Anyukámat az elmúlt 2 évben gyakorlatilag mi tartottuk el, hiszen ő albérletben neveli egyedül a húgomat és az állása is minden, csak nem "jólfizető". Nem lenne bőr a pofámon a nyakára visszaköltözni, amíg nincs másik állásom, amivel beszállhatnék a közösbe.

Mint írtam anno a posztban is, a férjem még az én családommal is többet törődik, mint velem. Ez szintén egy olyan ok, ami még mellette tart.

Igyekszem tőle független munkát találni, jelentkeztem is sok helyre már. Szóval remélem, hogy összejöjjön. Akkor erősebbnek érezném magamat a jelen állapotnál és nagyon nagy valószínűséggel elköltöznék.

A barátnőm munkatársával már semmilyen kapcsolatom sincs. Mármint szeretői. Csak akkor kommunikálunk, ha valamiért összefutunk egymással. Azt is pontosan tudom, hogyha elhagyom a férjemet, akkor nem tőle fogom várni a csodát. Nem is fogom elmondani neki, hiszen nem ő a "kiút".

Tanulságos volt olvasni a kommentjeiteket, amiket ismét köszönök!!!
süti beállítások módosítása